Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 14-10 22:20
9 Mei dus :)

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jahallow
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08-03-2023
hans180 schreef op woensdag 27 april 2011 @ 10:30:
Je kan inderdaad dan welg ewoon een Hi abonnement via stundentmobiel afsluiten.

Hi lijkt me idd de beste optie als je 3,6 mb internet te langzaam vindt. Vodafone kan ook daar heb je 3,6 mb.
Ok, die berichten hadden waarschijnlijk alleen betrekking op personen die willen verlengen bij Hi en extra korting zullen krijgen vanwege klantwaardes enzo...

3,6mb is vast wel prima, maar je krijgt (iig op studentmobiel, ga zo de rest ff vergelijken) wat extra toestelkorting met internet extreem bundel waardoor het je op jaarbasis maar €36 extra kost voor 7,2mb (icm 1 jaar abo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hans180
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-10 14:24

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-10 15:19
Slightly offtopic: heeft Hi/KPN nog steeds geen ontvangstbevestiging voor SMS?

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mielsne
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 08:41
gratis 8gb geheugenkaart actie staat nu ook op de samsung website.
voorwaarde is wel dat voor 31mei gekocht is en een Nederlands toestel is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CrazyWarZone schreef op woensdag 27 april 2011 @ 11:32:
gratis 8gb geheugenkaart actie staat nu ook op de samsung website.
voorwaarde is wel dat voor 31mei gekocht is en een Nederlands toestel is.
Dus hij is er sowieso voor 31 mei :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hans180
Ja idd toch nog eens een officiele melding van Samsung over de SII

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 29-10 09:32
Verwijderd schreef op woensdag 27 april 2011 @ 12:24:
[...]

Dus hij is er sowieso voor 31 mei :p
Dat wisten we toch al? Week 19 of eerder dat is de vraag ;)

¯\_(ツ)_/¯ Pixel 10 Pro XL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hans180
Inderdaad, maar Samsung heeft dat nog steeds niet officieel bevestigd in NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roytoch
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 30-10 12:47

Roytoch

Nietes

Besteld bij Van Aken, een locale telefoonwinkel. Studentmobiel deed moeilijk omdat ik mijn abbo/simkaart eerder moet hebben dan 15 mei, en studentmobiel stuurt ze tegelijk op waardoor ik kans loop mijn nummer te verliezen als het later wordt met de telefoon.

Ik ben ten eerste benieuwd naar de werkelijke leverdatum natuurlijk. Ik hoor tot nog toe het meest 17 mei trouwens, zowel bij Studentmobiel als van Aken, maar eerlijk gezegd denk ik dat geen van allen het echt weet. Ze zijn afhankelijk van Samsung, zo simpel is het.

Ten tweede: leverproblemen? Ik weet nog bij de Desire HD, die heeft mijn broertje gekocht, die was extreem slecht leverbaar. Ik ben benieuwd in hoeverre de telefoonwinkels kunnen voldoen aan de vraag. In mijn directe omgeving hebben 7 (!) mensen hem besteld al, en ik heb sterk het idee dat deze telefoon alles gaat overtreffen wat we tot nog toe gezien hebben aan afzet. De Samsung Galaxy S heeft in totaal 10-12 miljoen keer verkocht ofzo? De S2 gaat eroverheen :P

Welles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hans180
BOL.com zegt ook 17 mei.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser387
  • Laatst online: 01-09 11:04
hans180 schreef op woensdag 27 april 2011 @ 09:52:
[...]

7.2 MB is voor elke telefoon bij Hi (Internet Extreem)

Bij KPN Personal Sim iPhone is 7.2 MB internet idd alleen voor iPhone
Even zeuren maat het is Mbit (Megabit), niet MB(MegaByte).

7,2 Mbit = 0,9 MB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hans180
Ja klopt, goed punt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij KPN verlenglijn weten ze amper dat dat toestel bestaat, laat staan dat je hem kan preorderen.. Is dit ook zo bij VF of TMO?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Laatst online: 00:02
hij moet week 19 komen. Heb die week namelijk vrij genomen deels voor dit toestel.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morenoo91
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 30-10 16:43

Morenoo91

Flexible Mexican

AtlAntA schreef op woensdag 27 april 2011 @ 12:59:
hij moet week 19 komen. Heb die week namelijk vrij genomen deels voor dit toestel.
.. wow

PSN: MGFlexican.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaleBatzZ
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16-10 09:27
AtlAntA schreef op woensdag 27 april 2011 @ 12:59:
diehard 8)

Ik lust geen rotte appels...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 14-10 22:20
prutser387 schreef op woensdag 27 april 2011 @ 12:41:
[...]

Even zeuren maat het is Mbit (Megabit), niet MB(MegaByte).

7,2 Mbit = 0,9 MB
Ach, dit feit is inmiddels al zo verziekt door de media dat het allemaal niet meer uitmaakt..

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brabso
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 12-10 10:53
Zit nu te twijfelen tussen Hi online 35 internet extra (met de mogelijkheid om voor € 5,- extra p/maand naar extreem 7.2 Mbit internet over te stappen) en Vodafone Bel+Sms+Web 275.
Abbonenementsprijzen zijn ongeveer gelijk aan elkaar en toestel is bij beide gratis bij dit abb.
Maar begreep dat er ook plannen zijn van KPN om extra te betalen voor Whatsapp.
Iemand die me advies kan geven om voor Hi of Vodafone te kiezen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hans180
Dat extra betalen voor whats app is nog zeer de vraag of dat er komt. Bovendien wordt dat niet voor de huidige abonnementen ingevoerd, want dan kan je als klant je abonnement opzeggen. Je kan dus op dit moment nog rustig een contract bij Hi afsluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalua
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 08:40
hans180 schreef op woensdag 27 april 2011 @ 13:46:
Dat extra betalen voor whats app is nog zeer de vraag of dat er komt. Bovendien wordt dat niet voor de huidige abonnementen ingevoerd, want dan kan je als klant je abonnement opzeggen. Je kan dus op dit moment nog rustig een contract bij Hi afsluiten.
Nee hoor dit staat al in de algemene voorwaarden, maar is tot op heden nog niet gebruikt. zie http://www.hi.nl/Aanvulle...BlackBerry-en-SimOnly.htm
2. Mobiel datagebruik op de abonnementen waarvoor deze aanvullende voorwaarden geldt, is niet bedoeld voor gebruik van VOIP (Voice over IP) of SMSoIP (SMS over IP) diensten. Hier kunnen dan ook geen rechten aan ontleend worden. In aanvulling op de Algemene Voorwaarden Mobiele Telecommunicatiediensten behoudt KPN/Hi zich het recht voor om maatregelen te treffen omtrent het gebruik van VOIP- en SMSoIP-dienstenten aanzien van abonnementen waarvoor deze FUP van toepassing is.
Toelichting: de MB data bundels zijn bestemd voor jouw persoonlijke gebruik, om bijv. met je mobiel te surfen op internet, email te versturen of te ontvangen, filmpjes/plaatjes te bekijken, etc. Ander gebruik is niet toegestaan.

[ Voor 45% gewijzigd door Kalua op 27-04-2011 13:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hans180
Er staat daar nergens dat hi het recht heeft om een heffing op whatsapp in te voeren dus weet niet wat je bedoelt??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08:28
Net Vodafone aan de lijn gehad i.v.m. verlengen abonnement. Gezegd dat ik dat best wilde doen maar het enige toestel waar interesse in was (uiteraard ;) ) de S2 zou zijn. Welnu, daar hadden ze geen enkele informatie over en ze zouden terugbellen indien dat wel zo was. Ligt er blijkbaar nogal aan wie je aan de lijn hebt :P

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Whatsapp is geen SMSoIP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalua
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 08:40
hans180 schreef op woensdag 27 april 2011 @ 13:53:
Er staat daar nergens dat hi het recht heeft om een heffing op whatsapp in te voeren dus weet niet wat je bedoelt??
Maar ze kunnen het simpelweg blokkeren en als je het wel wil gebruiken zal je een aanvullende bundel daarvoor af moeten sluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Pff Hi/KPN valt bij mij al af omdat ze geen ontvangstbevestiging/afleveringsrapporten ondersteunen op hun netwerk. Was 5 jaar geleden de reden om weg te gaan, en is blijkbaar nog steeds niet aanwezig. Prutsers daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Kalua schreef op woensdag 27 april 2011 @ 13:55:
[...]

Maar ze kunnen het simpelweg blokkeren en als je het wel wil gebruiken zal je een aanvullende bundel daarvoor af moeten sluiten.
als als als jongens. Mochten zulke bundels er gaan komen (wat nog niet zeker is) dan gaat dat natuurlijk niet gelden voor abonnement die je nu afsluit en al helemaal niet voor lopende abonnementen.

[ Voor 9% gewijzigd door Snoop op 27-04-2011 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hans180
Nee en ik vraag me af of dat kan. Je hebt gewoon afgesproken dat je internet hebt dus dan is dat ook alles omtrent internet en niet een bepaalde dienst niet. Je mag niet zomaar wat blokkeren als je dat niet in je voorwaarden opgenomen hebt.

Verder is WhatsApp Geen SMSoIP en is het voor persoonlijk gebruik.

[ Voor 12% gewijzigd door hans180 op 27-04-2011 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
  • Laatst online: 07:42
wat is dan op dit moment de beste keuze kwa provider voor dit toestel? zit nu bij TM, maar het netwerk en 3G zijn vaak belabberd. Mijn voorkeur gaat uit naar Vodafone. Tegenwoordig is er niet veel keus meer geloof ik

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tot nu toe heeft alleen KPN aangegeven dat ze Whatsapp (en ook bijvoorbeeld WLM en eBuddy XMS) gaan blokkeren. En dat gaat pas vanaf de zomer gebeuren. In de voorwaarden van bijna alle providers staat dat SMSoIP niet is toegestaan, maar daar valt Whatsapp niet onder. Als er in de voorwaarden van het abonnement wat je nu afsluit niks staat over Whatsapp of soortgelijke diensten kunnen ze dat achteraf niet veranderen zonder jou de optie te geven je abonnement stop te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaleBatzZ
  • Laatst online: 16-10 09:27
Phusebox schreef op woensdag 27 april 2011 @ 13:56:
Pff Hi/KPN valt bij mij al af omdat ze geen ontvangstbevestiging/afleveringsrapporten ondersteunen op hun netwerk. Was 5 jaar geleden de reden om weg te gaan, en is blijkbaar nog steeds niet aanwezig. Prutsers daar.
Hier was ik ook benieuwd naar... Waar heb je dit gevonden?

Ik lust geen rotte appels...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
Verwijderd schreef op woensdag 27 april 2011 @ 13:59:
Tot nu toe heeft alleen KPN aangegeven dat ze Whatsapp (en ook bijvoorbeeld WLM en eBuddy XMS) gaan blokkeren. En dat gaat pas vanaf de zomer gebeuren. In de voorwaarden van bijna alle providers staat dat SMSoIP niet is toegestaan, maar daar valt Whatsapp niet onder. Als er in de voorwaarden van het abonnement wat je nu afsluit niks staat over Whatsapp of soortgelijke diensten kunnen ze dat achteraf niet veranderen zonder jou de optie te geven je abonnement stop te zetten.
wat is whatsapp dan wel? ow wacht. bitesms is zo'n SMSoIP?

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hans180
Gewoon een instant messenger dienst alla google talk of msn messenger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gewoon een IM application waarvan er zoveel zijn. Waarom denken mensen dat het onder SMSoIP valt? Je stuurt berichtjes over het internet, je maakt geen gebruik van het SMS netwerk van de provider.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
terrorvogel schreef op woensdag 27 april 2011 @ 14:02:
[...]

Hier was ik ook benieuwd naar... Waar heb je dit gevonden?
Verschillende websites, gewoon even een google search doen. Je kunt wel een afleverrapport forceren door *0# ofzoiets voor elk bericht te zetten, maar ja lekker omslachtig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:33
1. Wie gebruikt uberhaupt nog SMS?
2. Waarom zou je een ontvangstbevestiging willen hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
418O2 schreef op woensdag 27 april 2011 @ 14:25:
1 Niet iedereen heeft een smartphone
2 waarom niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hans180
Hoe doen jullie dat dan als jullie een brief posten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
hans180 schreef op woensdag 27 april 2011 @ 14:31:
Hoe doen jullie dat dan als jullie een brief posten?
Aangetekend of iets anders met een track&trace nummer.

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hans180
Track & Trace geld niet voor post alleen voor pakketten. Maar wat is het voordeel van een ontvangstbevestiging? Je merkt toch vanzelf wel of je wat terug krijgt of niet. Of is dit voor de controlfreaks onder ons?

[ Voor 12% gewijzigd door hans180 op 27-04-2011 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser387
Brad Pitt schreef op woensdag 27 april 2011 @ 13:53:
Net Vodafone aan de lijn gehad i.v.m. verlengen abonnement. Gezegd dat ik dat best wilde doen maar het enige toestel waar interesse in was (uiteraard ;) ) de S2 zou zijn. Welnu, daar hadden ze geen enkele informatie over en ze zouden terugbellen indien dat wel zo was. Ligt er blijkbaar nogal aan wie je aan de lijn hebt :P
Grappig, ik heb vorige week dinsdag mijn abo bij Vodafone verlengd (en bevestiging via de mail gehad) dat ik de S2 gratis bij mijn verlening krijg..... (overigens nog niks gehoord over leverdatum....)
Uw nieuwe abonnementsvorm Bel+Sms+Web-2 275
Bel + SMS + Web-2 275 promo

Wijzigingsdatum abonnementsvorm 21-04-2011

Artikelen Aantal Prijs

Samsung I9100 Galaxy S II BLK 16GB VF 1 0,00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
418O2 schreef op woensdag 27 april 2011 @ 14:25:
1. 95% van mijn contact list heeft geen smartphone / whatsapp / ping / etc. Van de 300 berichten die ik per maand verstuur zijn er maar maximaal 50 niet SMSjes.
2. Zodat ik weet dat een bericht is aangekomen en wanneer het is aangekomen. Nogal handig om te weten of iemand je bericht wel of niet heeft gekregen.

[ Voor 18% gewijzigd door Phusebox op 27-04-2011 14:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
prutser387 schreef op woensdag 27 april 2011 @ 14:38:
[...]

Grappig, ik heb vorige week dinsdag mijn abo bij Vodafone verlengd (en bevestiging via de mail gehad) dat ik de S2 gratis bij mijn verlening krijg..... (overigens nog niks gehoord over leverdatum....)

[...]
lees veel over week 19. dus vanaf 8 mei zou dat zijn ongeveer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• businka19
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 05-01 16:13
Phusebox schreef op woensdag 27 april 2011 @ 14:43:
[...]

1. 95% van mijn contact list heeft geen smartphone / whatsapp / ping / etc. Van de 300 berichten die ik per maand verstuur zijn er maar maximaal 50 niet SMSjes.
2. Zodat ik weet dat een bericht is aangekomen en wanneer het is aangekomen. Nogal handig om te weten of iemand je bericht wel of niet heeft gekregen.
idd, als berichten niet of veel te laat aankomen kan het een reden zijn om over te stappen naar een andere provider. HI ondersteunt jammer genoeg geen ontvangstbevestiging, zoals hierboven reeds aangegeven, al mijn sms reports staan op Pending

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 29-10 14:37
prutser387 schreef op woensdag 27 april 2011 @ 14:38:
[...]

[...]
Via telefoon gedaan zeker? op de website is hij nog niet te vinden namelijk...

AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser387
Ewivis schreef op woensdag 27 april 2011 @ 15:01:
[...]

Via telefoon gedaan zeker? op de website is hij nog niet te vinden namelijk...
klopt. Dat viel me ook al op. Toen ik de telefoon had opgehangen was ik ook heel benieuwd of hij niet verkeerd had gekeken en de galaxy Ace had geselecteerd. Maar in de bevestiging staat gelukkig i9100 :)

Misschien is dat nog een tip voor de persoon die vodafone aan de telefoon had: Samsung i9100 i.p.v. Samsung Galaxy S2 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
businka19 schreef op woensdag 27 april 2011 @ 15:00:
[...]

idd, als berichten niet of veel te laat aankomen kan het een reden zijn om over te stappen naar een andere provider. HI ondersteunt jammer genoeg geen ontvangstbevestiging, zoals hierboven reeds aangegeven, al mijn sms reports staan op Pending
Betekent voor mij dat ik vast zit aan Vodafone; aangezien T-mobile qua bereik nou niet echt super is volgens mij in Limburg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
prutser387 schreef op woensdag 27 april 2011 @ 15:03:
[...]

klopt. Dat viel me ook al op. Toen ik de telefoon had opgehangen was ik ook heel benieuwd of hij niet verkeerd had gekeken en de galaxy Ace had geselecteerd. Maar in de bevestiging staat gelukkig i9100 :)

Misschien is dat nog een tip voor de persoon die vodafone aan de telefoon had: Samsung i9100 i.p.v. Samsung Galaxy S2 8)7
Ben je niet bang voor vodafone crap op het mobieltje? ik overweeg hem namelijk niet via vodafone aan te schaffen, maar via een andere weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
Ewivis schreef op woensdag 27 april 2011 @ 15:18:
[...]

Ben je niet bang voor vodafone crap op het mobieltje? ik overweeg hem namelijk niet via vodafone aan te schaffen, maar via een andere weg.
wat moet ik verstaan onder vodafone crap?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
Alekz87 schreef op woensdag 27 april 2011 @ 15:19:
[...]

wat moet ik verstaan onder vodafone crap?
360 vodafone, achtergronden, themes, apps van vodafone die je toch nooit gebruikt. implementatie in browser etc.

zoals vorig jaar bij de desire het geval was:

nieuws: Gebruikers boos om 'Vodafone 360'-update van HTC Desire

[ Voor 28% gewijzigd door Ewivis op 27-04-2011 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hans180
Denk je dat Vodafone genoeg tijd heeft om al die paupere software troep van hun er op te zetten? Aangezien het toestel bij Vdafone vrijwel gelijk uitkomt met de verkoop via andere websites.

[ Voor 31% gewijzigd door hans180 op 27-04-2011 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser387
Ewivis schreef op woensdag 27 april 2011 @ 15:24:
[...]

360 vodafone, achtergronden, themes, apps van vodafone die je toch nooit gebruikt. implementatie in browser etc.

Eigenlijk nooit bij stil gestaan...

Overigens lees ik ook op verschillende sites dat Vodafone de update heeft terug gedraaid na een storm van kritiek. Dus ik ga er vanuit dat ze niet nogmaals dezelfde fout maken.

Maar als het vervelend wordt, dan hoop ik hem te kunnen rooten.
http://www.theandroidsoul.com/galaxy-s-ii-root/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 29-10 09:32
Net bericht van algebeld.nl gehad:

Verwachte verzenddatum: 06-05-2011 *O*

¯\_(ツ)_/¯ Pixel 10 Pro XL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Hmm T-mobile valt niet alleen af qua dekking maar ook door vage voorwaarden. Hotspot gebuik binnen Nederland onbeperkt, lees je de fine-print staat er iets van zoveel cent per 10 kb. Ehm ja, nogal logisch dat het dan onbeperkt is als ik gewoon moet betalen.

Ook 52,50 aansluitkosten? Dat is toch iets uit de middeleeuwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMX
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:42

RMX

Golf2vr6 schreef op woensdag 27 april 2011 @ 15:31:

Dat is toch nog hetzelfde als eerst?
Lijkt me dat ze nog steeds gokken, en het niet zeker weten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Ewivis schreef op woensdag 27 april 2011 @ 15:24:
[...]

dat is bij 1 update, welke gelijk is teruggetrokken, gebeurd.

Ik heb ook een VF SGS en daar zit niets op van VF (een simtoolkit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hans180
Algebeld weet ook dat ze weleens meer pre-orders kunnen krijgen als ze nu een optimistische leverdatum communiceren...
Altijd maar afwachten of dit echt klopt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
418O2 schreef op woensdag 27 april 2011 @ 15:42:
[...]

dat is bij 1 update, welke gelijk is teruggetrokken, gebeurd.

Ik heb ook een VF SGS en daar zit niets op van VF (een simtoolkit)
Dus geen opstartlogo, geen vodafone apps en geen vodafone simlock?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser387
Phusebox schreef op woensdag 27 april 2011 @ 15:50:
[...]

over simlock kan ik zeggen dat een vriend van mij twee weken geleden een Nexus S heeft opgehaald in de Vodafone winkel en die is zonder simlock.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
[...]

Precies, zo'n opstartlogo moet je ook niet willen hebben...duurt het opstarten alleen maar langer....

bel je vodafone voor informatie--> het is op dit moment druk kan ik uw telefoonnummer noteren en de tijd waarop u morgen teruggebeld wil worden? okeeeee.....

[ Voor 21% gewijzigd door Ewivis op 27-04-2011 17:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
[...]

simlock weet ik niet. Geen apps en meuk. Maar die tief je er zo af. Ik zie daar geen probleem in.

offtopic:
Maar ik zie sowieso minder snel problemen dan jij, gok ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hans180
Hoe tief je dat eraf dan zonder je toestel te rooten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21:42
Ik zit te twijfelen wat ik doe, koop ik de telefoon los of niet? Heb op zich een super goedkoop sim only abonnement bij T-mobile waar ik wel happy mee ben wat nog tot eind augustus loopt en ik dus in mei kan verlengen evt. met nieuw toestel. Weet alleen niet hoe dit voor mij uit gaat vallen, zoveel zullen ze niet op mij verdiend hebben dus een gunstige aanbieding kan ik denk ik wel vergeten. Daarnaast vind ik hogere vaste lasten en kopen op rekening toch niet zo fijn, betaal het liever gelijk dan is hij van mij.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Laatst online: 21:32

13art

Moderator Mobile
Ik zit al jaren bij telfort, en kan je zeggen, dat als je nu sim only hebt, en je gaat dan verlengen met een toestel, dat je sowieso meer gaat betalen voor je belminuten etc. Ze moeten de telefoon er toch ergens uit halen.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
ph4ge schreef op woensdag 27 april 2011 @ 17:13:
Ik zit te twijfelen wat ik doe, koop ik de telefoon los of niet? Heb op zich een super goedkoop sim only abonnement bij T-mobile waar ik wel happy mee ben wat nog tot eind augustus loopt en ik dus in mei kan verlengen evt. met nieuw toestel. Weet alleen niet hoe dit voor mij uit gaat vallen, zoveel zullen ze niet op mij verdiend hebben dus een gunstige aanbieding kan ik denk ik wel vergeten. Daarnaast vind ik hogere vaste lasten en kopen op rekening toch niet zo fijn, betaal het liever gelijk dan is hij van mij.
Koop hem los en bestel een sim only op: https://directsales.vodafone.nl/friendsfamily.

Is geen code bij nodig, vriend van me laatst gedaan. Heb je al 190 belminuten met internet voor 12 euro in de maand :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hans180
l3art schreef op woensdag 27 april 2011 @ 17:19:
Ik zit al jaren bij telfort, en kan je zeggen, dat als je nu sim only hebt, en je gaat dan verlengen met een toestel, dat je sowieso meer gaat betalen voor je belminuten etc. Ze moeten de telefoon er toch ergens uit halen.
Lijkt me een understatement

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Golf2vr6 schreef op woensdag 27 april 2011 @ 15:31:

Hmmm gezien het feit dat ze in Engeland al verkocht worden, had ik toch op iets eerder gehoopt.
Heb zelf trouwens nog geen bericht van algebeld mogen ontvangen ondanks mn pre-order. Hoop niet dat het voor mij dan nog later wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• businka19
Volgens review van Eldar zal Samsung SGS2 "agressief" verkopen wat betekent dat we binnen niet al te lange tijd aanzienlijke prijsdaling kunnen verwachten
hans180 schreef op woensdag 27 april 2011 @ 17:21:
[...]

???

[ Voor 33% gewijzigd door businka19 op 27-04-2011 17:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
l3art schreef op woensdag 27 april 2011 @ 17:21:
[...]

Hmmm gezien het feit dat ze in Engeland al verkocht worden, had ik toch op iets eerder gehoopt.
Heb zelf trouwens nog geen bericht van algebeld mogen ontvangen ondanks mn pre-order. Hoop niet dat het voor mij dan nog later wordt.
Denk binnen 4 maanden dat hij nog maar 425 euro kost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Ach 425 tegenover 485 wat ik nu betaald heb... Heb het er voor over :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hans180
l3art schreef op woensdag 27 april 2011 @ 17:19:
hans180 schreef op woensdag 27 april 2011 @ 17:21:
[...]

Het is meer dan logisch dat als je een abonnement met toestel neemt ipv een sim only dat je dan meer per belminuut gaat betalen.
businka19 schreef op woensdag 27 april 2011 @ 17:21:
Volgens review van Eldar zal Samsung SGS2 "agressief" verkopen wat betekent dat we binnen niet al te lange tijd aanzienlijke prijsdaling kunnen verwachten
[...]

???
Verder vind ik de aanname dat omdat er agressief verkocht gaat worden er binnen niet al te lange tijd een aanzienlijke prijsdaling te verwachten valt discutabel.

Dit toestel is nou niet bepaalt duur voor de mogelijkheden die het heeft en het feit dat er dan een goede intensieve reclame campagne aangehangen wordt zegt niks voer de mogelijke prijsstelling

[ Voor 36% gewijzigd door hans180 op 27-04-2011 17:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
alwaysleft schreef op woensdag 27 april 2011 @ 17:19:
[...]

Koop hem los en bestel een sim only op: https://directsales.vodafone.nl/friendsfamily.

Is geen code bij nodig, vriend van me laatst gedaan. Heb je al 190 belminuten met internet voor 12 euro in de maand :)
Kijk, dat zijn de betere aanbiedingen, ook erg vergelijkbaar met wat ik nu betaal. Maar zou die aanbieding er in augustus nog op staan? Of kan ik 3 maanden voor het einde van mn contract bij T-mobile daar al onder uit?

T-mobile kan me nog geen aanbieding doen met de Galaxy SII, maar ik vermoed dat een vergelijkbaar abonnement voor 2 jaar op minimaal 30 euro de maand uitkomt. Dat is dus 18 euro per maand, 24 maanden lang is 432 euro, daar zal ongetwijfeld nog wel een kleine 100 euro voor het toestel bijkomen. Met deze voorzichtige schatting zou een los toestel met een goedkoop abonnement toch iets goedkoper zijn, maar het is maar een schatting.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Niet online
hans180 schreef op woensdag 27 april 2011 @ 17:44:
[...]

Het is meer dan logisch dat als je een abonnement met toestel neemt ipv een sim only dat je dan meer per belminuut gaat betalen.

Verder vind ik de aanname dat omdat er agressief verkocht gaat worden er binnen niet al te lange tijd een aanzienlijke prijsdaling te verwachten valt discutabel.

Dit toestel is nou niet bepaalt duur voor de mogelijkheden die het heeft en het feit dat er dan een goede intensieve reclame campagne aangehangen wordt zegt niks voer de mogelijke prijsstelling
Inderdaad, als je ziet wat de SGS 1 na een jaar nog kost, dan vind ik dat geen aanzienlijke daling hoor. De SHS 1 is nog steeds vrij duur bij de locale telcoboer (2 jaar incl internet gemiddeld ongeveer 25 euro p/m?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
hans180 schreef op woensdag 27 april 2011 @ 17:11:
Hoe tief je dat eraf dan zonder je toestel te rooten?
Dat is hier offtopic ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
ph4ge schreef op woensdag 27 april 2011 @ 17:48:
[...]

Kijk, dat zijn de betere aanbiedingen, ook erg vergelijkbaar met wat ik nu betaal. Maar zou die aanbieding er in augustus nog op staan? Of kan ik 3 maanden voor het einde van mn contract bij T-mobile daar al onder uit?

T-mobile kan me nog geen aanbieding doen met de Galaxy SII, maar ik vermoed dat een vergelijkbaar abonnement voor 2 jaar op minimaal 30 euro de maand uitkomt. Dat is dus 18 euro per maand, 24 maanden lang is 432 euro, daar zal ongetwijfeld nog wel een kleine 100 euro voor het toestel bijkomen. Met deze voorzichtige schatting zou een los toestel met een goedkoop abonnement toch iets goedkoper zijn, maar het is maar een schatting.
Je kunt 4 maanden van tevoren voor je contracts einddatum al nummerbehoud aanvragen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• businka19
hans180 schreef op woensdag 27 april 2011 @ 17:44:
[...]

[...]

[...]

Mijn vraag was meer gericht op het gebruik van woord "understatement", lijkt daar niet op zijn plaats
Snoop schreef op woensdag 27 april 2011 @ 17:48:
[...]

Inderdaad, als je ziet wat de SGS 1 na een jaar nog kost, dan vind ik dat geen aanzienlijke daling hoor. De SHS 1 is nog steeds vrij duur bij de locale telcoboer (2 jaar incl internet gemiddeld ongeveer 25 euro p/m?)
Klopt, maar hoe denk je dat de prijs van SGS zich zal gaan ontwikkelen nadat SGS2 overal op de markt is? Voorspelling van de prijsdaling is namelijk niet alleen op de agressieve verkoopstrategie gebaseerd maar ook op de verwachting dat in de herfst SGS3 komt die zal moeten concurreren met Iphone 5.

[ Voor 0% gewijzigd door businka19 op 27-04-2011 18:07 . Reden: spelfout ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
alwaysleft schreef op woensdag 27 april 2011 @ 18:03:
Je kunt 4 maanden van tevoren voor je contracts einddatum al nummerbehoud aanvragen ;)
Kan iemand dit bevestigen? Dus je kan al 4 maanden voor het einde kosteloos overstappen op een andere provider? En als je helemaal wil beëindigen (dus niet overstappen), kan dat dan ook al? (vriendin heeft sinds kort mobiel van de zaak, maar prive nog een abonnement wat een paar maandjes doorloopt en ze niet meer gebruikt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusher77
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 30-10 11:58
alwaysleft schreef op woensdag 27 april 2011 @ 18:03:
[...]

Betekent dat dat je je abo al 4 maanden eerder kunt beëindigen? Of dien je nog wel die resterende 4 maanden te betalen? Dat is mij namelijk nooit duidelijk geweest, en mijn abo loopt af op 26 augustus. Dat betekent dat ik dus vanaf nu over zou kunnen stappen?

Edit: Zelfde vraag als hierboven dus ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Crusher77 op 27-04-2011 18:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Dat is provider afhankelijk.

Ik zit bij tmobile daar kun je 3 maanden van te voren verlengen/cq overstappen.
Bij vodafone is dit nog maar 2 maanden toch?

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Van de T-mobile site heb ik dat je vanaf 3 maanden voor het einde van het contract mag opzeggen, met 1 maand opzegtermijn. Ik denk dat dat betekent dat je 4 maanden van tevoren kan opzeggen en dan nog 1 maand door moet betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• businka19
ph4ge schreef op woensdag 27 april 2011 @ 18:12:
[...]
Kan iemand dit bevestigen? Dus je kan al 4 maanden voor het einde kosteloos overstappen op een andere provider? En als je helemaal wil beëindigen (dus niet overstappen), kan dat dan ook al? (vriendin heeft sinds kort mobiel van de zaak, maar prive nog een abonnement wat een paar maandjes doorloopt en ze niet meer gebruikt)
Crusher77 schreef op woensdag 27 april 2011 @ 18:13:
[...]

Betekent dat dat je je abo al 4 maanden eerder kunt beëindigen? Of dien je nog wel die resterende 4 maanden te betalen? Dat is mij namelijk nooit duidelijk geweest, en mijn abo loopt af op 26 augustus. Dat betekent dat ik dus vanaf nu over zou kunnen stappen?

Edit: Zelfde vraag als hierboven dus ;)
Uiteraard moet je resterende periode van je contract voldoen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• businka19
ph4ge schreef op woensdag 27 april 2011 @ 18:16:
Van de T-mobile site heb ik dat je vanaf 3 maanden voor het einde van het contract mag opzeggen, met 1 maand opzegtermijn. Ik denk dat dat betekent dat je 4 maanden van tevoren kan opzeggen en dan nog 1 maand door moet betalen.
"vanaf 3 maanden voor het einde van het contract mag opzeggen, met 1 maand opzegtermijn" klinkt niet logisch.
1 maand opzegtermijn betekent dat je minimaal 1 maand van te voren kennis moet geven van de contractsbeëindiging, echter niet eerder dan je contract het toestaat, lees (normaliter) na 12 of 24 maanden.

Opzeggen mag je reeds dag nadat je nieuwe contract is in gegaan, wat niet wegneemt dat je de contractwaarde alsnog moet voldoen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyrddinLXXIIX
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 31-08 02:13
Opzeggen 4 maanden tevoren betekend afaik dat je dan je mailtje/brief voor opzegging kan sturen.

Stel dat je contract 1 juli afloopt...
en de opzegtermijn is 1 maand, dan moet de opzegging binnen zijn voor 1 juni.
Maar 1 april had je 'm ook al kunnen versturen.

Over goeie timing gesproken... kreeg SMS dat ik mag langskomen of bellen voor een smeuige aanbieding van VF. Morgen 09:30 dus een SII ritselen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Niet online
businka19 schreef op woensdag 27 april 2011 @ 18:06:
[...]

Mijn vraag was meer gericht op het gebruik van woord "understatement", lijkt daar niet op zijn plaats

[...]

Klopt, maar hoe denk je dat de prijs van SGS zich zal gaan ontwikkelen nadat SGS2 overal op de markt is? Voorspelling van de prijsdaling is namelijk niet alleen op de agressieve verkoopstrategie gebaseerd maar ook op de verwachting dat in de herfst SGS3 komt die zal moeten concurreren met Iphone 5.
Klopt dat zal natuurlijk ook meewerken, maar vooralsnog is er buiten het feit dat hij er gaat komen nog helemaal niks duidelijk over de SGS 3. Hoe eerder hij komt hoe sneller de prijs van de SGS 2 daalt natuurlijk, maar binnen 4/5 maanden zal de SGS 2 echt niet zoveel goedkoper zijn hoor. De SGS 3 zal denk ik op zijn vroegst dan pas worden aangekondigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
ph4ge schreef op woensdag 27 april 2011 @ 17:48:
[...]

DAt is het zeker, ik heb net mijn telfort abo verlengt en ben dan zeker weer 4 euro pm meer kwijt. Maar houd er wel rekening mee dat Vodafone dus bepaalde diensten aan het blokkeren is....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glenner
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 27-10 16:27
Inmiddels is de preorder open bij coolblue...verwachte leveringsdatum: 23 mei! Dit is precies aan de late kant ten opzichte van overige webshops? Gewoonlijk zijn zij toch bij de eersten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jo...
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 28-10 16:30
glenner schreef op woensdag 27 april 2011 @ 19:26:
Inmiddels is de preorder open bij coolblue...verwachte leveringsdatum: 23 mei! Dit is precies aan de late kant ten opzichte van overige webshops? Gewoonlijk zijn zij toch bij de eersten...
Dat is inderdaad vrij laat, zeker als je weet dat de meeste andere webshops week 19 zeggen. Hopelijk komt hij er nog eerder, en zeggen ze die datum om 'veilig' te zijn, moest er vertraging optreden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Framoes
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 19-10 10:09
MyrddinLXXIIX schreef op woensdag 27 april 2011 @ 18:33:
Opzeggen 4 maanden tevoren betekend afaik dat je dan je mailtje/brief voor opzegging kan sturen.

Stel dat je contract 1 juli afloopt...
en de opzegtermijn is 1 maand, dan moet de opzegging binnen zijn voor 1 juni.
Maar 1 april had je 'm ook al kunnen versturen.

Over goeie timing gesproken... kreeg SMS dat ik mag langskomen of bellen voor een smeuige aanbieding van VF. Morgen 09:30 dus een SII ritselen :D
Die sms kreeg ik twee weken terug en ik ben ook al gebeld, maar had toen weinig tijd en had de aanbiedingen online gezien en was daar niet heel blij mee. Ga straks maar eens bellen en kijken wat ze me kunnen bieden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyrddinLXXIIX
Framoes schreef op woensdag 27 april 2011 @ 19:41:
[...]

Die sms kreeg ik twee weken terug en ik ben ook al gebeld, maar had toen weinig tijd en had de aanbiedingen online gezien en was daar niet heel blij mee. Ga straks maar eens bellen en kijken wat ze me kunnen bieden.
Krijg alleen ifoons te zien ja... :S
Maar de SGSII staat helemaal niet op de site, dus die verwachtte ik ook niet.

Iig bemoedigend dat ik hier lees dat ie wel gaat komen.
Morgen dus even naar hun winkel, f2f werkt iha beter dan die klantenservice.

Edit: Laat het even weten hoe het is gegaan bij de klantenservice! Ben zeer benieuwd. Alvast bedankt.

[ Voor 8% gewijzigd door MyrddinLXXIIX op 27-04-2011 19:59 . Reden: Aanvulling ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Framoes
MyrddinLXXIIX schreef op woensdag 27 april 2011 @ 19:48:
[...]

Krijg alleen ifoons te zien ja... :S
Maar de SGSII staat helemaal niet op de site, dus die verwachtte ik ook niet.

Iig bemoedigend dat ik hier lees dat ie wel gaat komen.
Morgen dus even naar hun winkel, f2f werkt iha beter dan die klantenservice.

Edit: Laat het even weten hoe het is gegaan bij de klantenservice! Ben zeer benieuwd. Alvast bedankt.
In de winkels schijnen ze alleen niet je belgedrag enzo bij de hand te hebben, waardoor ze je geen extra korting kunnen geven. Ik ga nog heel even rondkijken wat prijzen betreft zodat ik een gelijke of betere deal kan proberen af te dwingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyrddinLXXIIX
Framoes schreef op woensdag 27 april 2011 @ 20:09:
[...]

In de winkels schijnen ze alleen niet je belgedrag enzo bij de hand te hebben, waardoor ze je geen extra korting kunnen geven. Ik ga nog heel even rondkijken wat prijzen betreft zodat ik een gelijke of betere deal kan proberen af te dwingen.
Rekende ook niet echt op een gouden deal.
Als ze laagste prijs kunnen aanbieden, dan is het OK voor mij.
Voor BSW 275 2jarig is dat €51 bijlappen momenteel.

Als het via vodafone kan ipv 3rd parties, heeft dat uiteraard mijn voorkeur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Framoes
MyrddinLXXIIX schreef op woensdag 27 april 2011 @ 20:17:
[...]

Rekende ook niet echt op een gouden deal.
Als ze laagste prijs kunnen aanbieden, dan is het OK voor mij.
Voor BSW 275 2jarig is dat €51 bijlappen momenteel.

Als het via vodafone kan ipv 3rd parties, heeft dat uiteraard mijn voorkeur.
Via belsimpel is dat €27,- en gratis bij een nieuw abonnement, dus dat kan je bij de klantenservice aangeven. Mogelijk bieden ze je dan dezelfde deal (gratis) en vast ook nog wel korting op je abo.

Heb net even gebeld en het scheelt in vergelijking met Belsimpel (en volgens de klantenservice ook met de VF site als de SGS2 er straks op staat), bellen heeft dus zeker zin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyrddinLXXIIX
Framoes schreef op woensdag 27 april 2011 @ 20:53:
[...]

Via belsimpel is dat €27,- en gratis bij een nieuw abonnement, dus dat kan je bij de klantenservice aangeven. Mogelijk bieden ze je dan dezelfde deal (gratis) en vast ook nog wel korting op je abo.

Heb net even gebeld en het scheelt in vergelijking met Belsimpel (en volgens de klantenservice ook met de VF site als de SGS2 er straks op staat), bellen heeft dus zeker zin.
Ga altijd maar uit van 'verlenging' maar dan is 27 nog steeds lager.
Morgenochtend maar eens bellen naar 'loyalty' dan, klinkt zinvol!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Framoes
MyrddinLXXIIX schreef op woensdag 27 april 2011 @ 21:32:
[...]

Ga altijd maar uit van 'verlenging' maar dan is 27 nog steeds lager.
Morgenochtend maar eens bellen naar 'loyalty' dan, klinkt zinvol!
Weet overigens niet of dit 'loyalty' was, maar de aanbieding was beter dan waar dan ook op internet. Moet nog steeds ruim €200,- bijbetalen, maar dat is de prijs van de keuze voor een 1-jarig abo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Framoes schreef op woensdag 27 april 2011 @ 21:35:
Weet overigens niet of dit 'loyalty' was, maar de aanbieding was beter dan waar dan ook op internet. Moet nog steeds ruim €200,- bijbetalen, maar dat is de prijs van de keuze voor een 1-jarig abo.
Hoeveel moet je nu precies per maand betalen en voor het toestel erbij dan? Alle verlengingsprijzen die ik zie op het internet word ik niet echt gelukkig van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Framoes
Brad Pitt schreef op woensdag 27 april 2011 @ 21:41:
[...]

Hoeveel moet je nu precies per maand betalen en voor het toestel erbij dan? Alle verlengingsprijzen die ik zie op het internet word ik niet echt gelukkig van.
Dat is bij een Bel+Sms+Web 350 en dan betaal ik €46,- per maand (heb geen Blox). Weet niet of ik nog een paar maanden korting krijg op m'n abo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Framoes schreef op woensdag 27 april 2011 @ 21:52:
Dat is bij een Bel+Sms+Web 350 en dan betaal ik €46,- per maand (heb geen Blox). Weet niet of ik nog een paar maanden korting krijg op m'n abo.
Hmmm, okay, thanks. Zo'n maandbedrag heb ik er persoonlijk niet voor over (bel dan ook bijzonder weinig). Zat zelf te kijken naar een B+S+W 200. Die dan toaal ongeveer hetzelfde kost voor 2 jaar als jouw één-jaars abo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Framoes
Brad Pitt schreef op woensdag 27 april 2011 @ 21:56:
[...]

Hmmm, okay, thanks. Zo'n maandbedrag heb ik er persoonlijk niet voor over (bel dan ook bijzonder weinig). Zat zelf te kijken naar een B+S+W 200. Die dan toaal ongeveer hetzelfde kost voor 2 jaar als jouw één-jaars abo :P
2-jarig is voor mij te lang, in die periode verslijt ik 3 telefoons. Over een jaar wil ik waarschijnlijk de SGS3 :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij de SGS2 kan ik ook gewoon een iPlan abbo nemen zie ik bij studentmobiel?
Die is voor 12 maanden wel interessant namelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heutsm
  • Laatst online: 14-09-2023
Twijfel tussen verlengen bij VF of nieuw abonnement bij HI icm Internet Extreem.
Eerste biedt een snelheid tot 3,6 Mbps, HI (Internet Extreem) het dubbele.

Vraag is eerder door iemand gesteld, maar heb geen goed antwoord kunnen vinden: zou je het verschil in snelheid merken? Websites inladen gaat vast niet twee keer zo snel, maar misschien scheelt het wel bij bv het downloaden van bijlagen in de mail en bij applicaties als Google Maps, zeker met Streetview.
Iemand die heeft kunnen vergelijken?
Pagina: 1 ... 9 ... 110 Laatste

Let op:
Dit topic is GEEN dumpbak voor van alles en nog wat, daarom worden dit soort replies verwijderd:
-Oneliners zonder enige vorm van inzet.
-Slowchat.
-Replies als "ik heb em ook" of "ik heb em besteld".

Het is niet toegestaan om naar kortingcodes en/of personeelsnummers te vragen!