• Golf2vr6
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 29-10 09:32
Tijdens mijn abo bij mijn N95 dacht ik, nooit meer 2 jaar. Toen een N97 genomen met 2 jaar abo.... nu weet ik het zeker nooit meer 2 jaar. Voordeel van 1 jaar is ook dat je je toestel naar een jaar nog voor een redelijke prijs kunt verkopen. Ik heb nu ongeveer 250 Euro moeten bijleggen bij 1 jaar abo. Ik verwacht dat ik volgend jaar toch zeker nog 200+ euro voor de SGS2 terug krijg.

¯\_(ツ)_/¯ Pixel 10 Pro XL

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 31-10 08:28
Pyrone89 schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 01:26:
Die Direct Sales sim only, is dat nu 12 maanden voor die actieprijs of de gehele looptijd
"Orderbevestiging

Geachte klant,

Hartelijk dank voor uw bestelling. Hieronder vindt u nadere gegevens met betrekking tot uw contractverlenging. Zodra we uw abonnement wijzigen, sturen we u een e-mail. Op deze manier weet u wanneer de wijziging is doorgevoerd.
Alle genoemde bedragen zijn inclusief btw, tenzij anders vermeld.

Order referentie: xxxxxxxxxx
Uw klantnummer: xxxxxxxxxx
Order datum: 29-04-2011

Mobiel nummer: 06 xxx xx xxx

Uw nieuwe abonnementsvorm Bel+Sms+Web 300 Sim Only
24 maanden van 24,95 voor 12,95

Wijzigingsdatum abonnementsvorm 29-04-2011"

Ik vind het wel okay zo. Haal zelf een mobiel naar keuze wanneer ik dat wil. Dan maar daarvoor de hoofdprijs betalen. Het is niet anders. Zullen heus wel (veel) betere aanbiedingen aankomen, was het uitzoeken zat :P

Nickname does not reflect reality

• Golf2vr6
Brad Pitt schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 08:40:
[...]

"Orderbevestiging

* verhaal*

Ik vind het wel okay zo. Haal zelf een mobiel naar keuze wanneer ik dat wil. Dan maar daarvoor de hoofdprijs betalen. Het is niet anders. Zullen heus wel (veel) betere aanbiedingen aankomen, was het uitzoeken zat :P
Met SGS2 via algebeld 807,75 voor 2 jaar is toch een nette prijs
(ik heb geen aansluit kosten gerekend btw)

Ik betaal 745,- voor 1 jaar hi25+extreem inet. Mijn maandlasten liggen dan wel een stuk hoger, +/- 36 euro gemiddeld per maand.

Ik heb dan 266+7,95= 273,95 voor de SGS2 betaald en hoop er over een jaar 200 a 250 euro voor terug te krijgen.

[ Voor 8% gewijzigd door Golf2vr6 op 29-04-2011 09:24 ]

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Pyrone89 schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 01:29:
[...]

Denk je dat je als niet-personeelslid hier gezeik mee krijgt?

Heb je net je toestel besteld gaan ze je ineens weigeren of toch nog die verhoging na het eerste jaar toespelen (zoals die bij studentmobiel dus is)
Nope, alsof Vodafone inkomsten gaat weigeren. Krijg je geen gezeik mee.

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
die vodafone abbos hebben een limiet van 250 mb, dus zo interessant is dat niet.

Burp

• Golf2vr6
Wii4all schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 10:00:
die vodafone abbos hebben een limiet van 250 mb, dus zo interessant is dat niet.
Vanaf Bel+Sms+Web 190 Sim Only 2 jaar hebben ze 1GB ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Golf2vr6 op 29-04-2011 10:03 ]

• Brad Pitt
Golf2vr6 schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 10:01:
Vanaf Bel+Sms+Web 190 Sim Only 2 jaar hebben ze 1GB ;)
Klopt, anders uiteraard nooit gedaan nee... ;)

Afbeeldingslocatie: http://android.pfeffernuss.com/stuff/tweakers/directsales.png
Met SGS2 via algebeld 807,75 voor 2 jaar is toch een nette prijs
(ik heb geen aansluit kosten gerekend btw)
Ja, dat is "precies" hetzelfde als ik nu bij elkaar betaal, 822 Euro. Kom jij ook op uit met de aansluitkosten :)

[ Voor 28% gewijzigd door Brad Pitt op 29-04-2011 10:05 ]

• slvans
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 28-10 08:37
Golf2vr6 schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 09:21:
[...]

Ik heb dan 266+7,95= 273,95 voor de SGS2 betaald en hoop er over een jaar 200 a 250 euro voor terug te krijgen.
Waar zie je het bedrag van 266 staan dan? Kan het nl nergens vinden... Ik zie 290 staan bij 25 euro abo

• slvans
En waarom kijkt niemand naar Sizz? Bij algebeld betaal je voor 300 minuten 36 euro per maand (12x) + 245 voor het toestel, wat het dus een totaal maakt van 677 euro (1 jarig en geen aansl kosten berekend). Met dit aantal belminuten de goedkoopste die ik heb gevonden. En volgens mij zijn de voorwaarden van Sizz hetzelfde als die van vodafone. Iemand hier ervaring mee?

• Nomad
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21:41

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

Ik las in het whatsap topic over het hele kpn gebeuren en het blokken van bepaalde diensten tenzij je er meer voor betaald. Maar in dat topic lees ik dat vodafone dat ook al heeft in hen voorwaarden en het slechts nog niet actief toepast. Met de gedachte, 1 schaap over de dam volgen er meer, lijkt het mij in de lijn der verwachting liggen dat ook vodafone binnenkort actief gaat blokkeren op sms en bel diensten over IP.

Of is er reden om te denken dat het wel goed komt en dat 2 jaar vast zitten aan vodafone geen problemen op gaat leveren met het gebruik van deze telefoon?

Ik heb momenteel t-mobile met een iphone 4, waar ik eigenlijk alles mee kan wat ik wil, inclusief tethering e.d.
Nu wil ik af van t-mobile, omdat ik af en toe gesprekken mis zonder dat de telefoon over ging, ik mijn eigen facturen niet kan staven met gebruik en nog wat meer irritaties. Maar dingen als whatsapp en een filmpje kijken e.d. is wel waar je zo'n telefoon voor gebruikt en als dat bij vodafone geheel niet kan, dan klinkt t-mobile ineens zo beroerd niet meer :P.

Wat zijn jullie ideeen erover ? Ik zie hier veel voorbeeld abo's gekozen met vodafone, dus blijkbaar(?) valt het mee bij vodafone?

Commercieel fotograaf - Zakelijke portretten

• Skann
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-07 13:12
Ik heb de nieuwe acties voor mei ontvangen van Vodafone in de winkel. Voor alle Vodafone bestellers: wacht tot 2 mei. Dan komt de nieuwe actie. Die zal zijn:

Bij tweejarig abo; eerste jaar 50% korting (bv 34,50 -> 17,25)
Bij eenjarig abo; eerste 4 maaden 50% korting (bv 34,50 -> 17,25)

Als je nu bestelt ben je dus wat duurder uit.

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:00
s.v.seters schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 10:21:
En waarom kijkt niemand naar Sizz? Bij algebeld betaal je voor 300 minuten 36 euro per maand (12x) + 245 voor het toestel, wat het dus een totaal maakt van 677 euro (1 jarig en geen aansl kosten berekend). Met dit aantal belminuten de goedkoopste die ik heb gevonden. En volgens mij zijn de voorwaarden van Sizz hetzelfde als die van vodafone. Iemand hier ervaring mee?
Mwah, geen gratis sms verdubbelaar zoals bij Vodafone. Verder is het wel redelijk. Aansluitkosten zijn er overigens wel.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

• Phusebox
Skann schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 10:41:
Ik heb de nieuwe acties voor mei ontvangen van Vodafone in de winkel. Voor alle Vodafone bestellers: wacht tot 2 mei. Dan komt de nieuwe actie. Die zal zijn:

Thanks voor de info. Ook al wat van T-Mobile bekend? Aangezien ik bij verlenging bij Vodafone word afgescheept met verwaarloosbare korting.

• Brad Pitt
Fijne timing, daar gaat m'n weekend, thanks ;)

• alwaysleft

Wauw, nette actie. Mooie aanbieding van Vodafone

• Phusebox
alwaysleft schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 10:45:
[...]

Wauw, nette actie. Mooie aanbieding van Vodafone
Ik had vorig jaar mei overigens dezelfde actie. Origineel zijn ze niet dus ;)

• alwaysleft
Phusebox schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 10:45:
[...]

Ik had vorig jaar mei overigens dezelfde actie. Origineel zijn ze niet dus ;)
Nee, maar wel mooie actie. Ben benieuwd naar de prijzen met de Galaxy S2. ;)

Verwijderd

Is het bij een KPN Personal Sim Smart abbo ook mogelijk de belbundel iedere maand zowel onbeperkt omhoog als omlaag te wijzigen? Ik weet dat dit bij mijn huidige abonnementen bij KPN wel zo is, maar ik zie op hun site een onderscheid gemaakt wortden tussen de verschillende abonnementsvormen gemaakt worden. En hierbij staat Sim Smart niet genoemd.

• mobileleon
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 15-08-2023

Nu nog in combinatie met de SGS2 en ik ben vertrokken bij Hi :9~ (Zullen deze aanbiedingen ook voor bestelling via internet, of bedoel je een andere winkel :P ?). En wanneer zullen we de SGS2 weer kunnen pre-orderen bij Vodafone dan, kan het nu niet vinden (misschien domme vraag :+ )?

• wizzlewaxx
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 02-02 11:31
Voor mensen die nu al als een gek abonnementen aan het afsluiten zijn voor de SGS-II even een tip :)

Ik kan een aantal dingen verklappen. Vanaf 2mei tot en met 3juli heeft vodafone een nieuwe actie.
Het eerstejaar 50% korting op een B+S+W abonnement. Dit doen ze om de Samsung Galaxy S-II (onder andere) de komende maanden te promoten. Dus als je het nog even kan laten, zal ik als ik jullie was nog een aantal dagen wachten met een abonnement af te sluiten.. ;)

• alwaysleft
wizzlewaxx schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 10:56:
Voor mensen die nu al als een gek abonnementen aan het afsluiten zijn voor de SGS-II even een tip :)

Ik kan een aantal dingen verklappen. Vanaf 2mei tot en met 3juli heeft vodafone een nieuwe actie.
Het eerstejaar 50% korting op een B+S+W abonnement. Dit doen ze om de Samsung Galaxy S-II (onder andere) de komende maanden te promoten. Dus als je het nog even kan laten, zal ik als ik jullie was nog een aantal dagen wachten met een abonnement af te sluiten.. ;)
Hoe kom je aan de datum tot en met 3 juli? Wat is je bron? Want vanaf 1 juli kan ik pas overstappen ( mijn contract loopt af 1 november dit jaar en je kunt 4 maanden van tevoren nummerbehoud aanvragen.!)

• wizzlewaxx
alwaysleft schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 10:58:
[...]

Hoe kom je aan de datum tot en met 3 juli? Wat is je bron? Want vanaf 1 juli kan ik pas overstappen ( mijn contract loopt af 1 november dit jaar en je kunt 4 maanden van tevoren nummerbehoud aanvragen.!)
Omdat ik bij the phonehouse werk, en net de nieuwe acties van vodafone binnen krijg...

• Bio
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18:06

Bio

Ben erg benieuwd naar de toestelprijzen die hierbij gaan horen. Zelf ben ik het meest geinteresseerd in de 200 belminuten versie, als er niet teveel bijbetaald moet worden wordt dat een mooie deal :)

En nog een andere vraag, blijven de abonnementen bij deze nieuwe aanbieding nog steeds inclusief de gratis sms-verdubbelaar?

• MyrddinLXXIIX
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 31-08 02:13
Pfoe... gelukkig dan maar dat ik 'm niet kon bestellen gisteren!

BSW 275 gaat dan van 28,50 naar 19,75.
Toch weer 105 euri's over de 12 maanden :D

Goed om te weten! Thx.

• alwaysleft
Jo-hannes schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 11:02:
Ben erg benieuwd naar de toestelprijzen die hierbij gaan horen. Zelf ben ik het meest geinteresseerd in de 200 belminuten versie, als er niet teveel bijbetaald moet worden wordt dat een mooie deal :)

En nog een andere vraag, blijven de abonnementen bij deze nieuwe aanbieding nog steeds inclusief de gratis sms-verdubbelaar?
Yep, dat is altijd zo bij de aanbiedingen van Vodafone ;)

• mobileleon
wizzlewaxx schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 10:56:

Dit soort berichten maken er nu al een mooie dag van _/-\o_ !!

• wizzlewaxx
Voor de mensen die me niet geloven ;)

Afbeeldingslocatie: http://img837.imageshack.us/img837/7642/dsc00006hz.jpg

• Bio

Bio

alwaysleft schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 11:03:
[...]

Yep, dat is altijd zo bij de aanbiedingen van Vodafone ;)
Bron? ;)

• Relaxed2000
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 31-07 21:02
Ik begrijp iets niet. Kost dit toestel nu maar 489 euro losse verkoop??? Ik dacht dat hij rond de 600/700 zou gaan zitten. Of zijn er verschillende modellen (vwb intern geheugen)

Iemand ervaring met waar ik hem het beste los kan kopen om hem zo snel mogelijk te krijgen.

• Razer
  • Laatst online: 22:39
Relaxed2000 schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 11:11:
Ik begrijp iets niet. Kost dit toestel nu maar 489 euro losse verkoop??? Ik dacht dat hij rond de 600/700 zou gaan zitten. Of zijn er verschillende modellen (vwb intern geheugen)

Iemand ervaring met waar ik hem het beste los kan kopen om hem zo snel mogelijk te krijgen.
Hij zal los inderdaad rond die prijs gaan kosten, denk dat Samsung een flinke slag wil slaan en de concurrenten voor wil zijn en direct de markt wil domineren. Mijn keuze was eerst ook gevallen op de HTC Sensation, echter door de goede prijsstelling, de uitstekende reviews, en de eerdere release date zijn mij toch heel zwaar naar de kant van de GS2 aan het trekken.

• macweeds
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 18:00
Wordt dus mijn SGS voor een leuke prijs verkopen en volgende week 1-jarig Vodafone abo afsluiten icm SGSII.
Voor ca. 100 euro bijbetalen heb ik dan dus weer een nieuwe mobiel voor een jaar.

• Polster
  • Laatst online: 23:43
Heel erg bedankt! Wilde net bijna gaan bestellen.

• Framoes
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 19-10 10:09
Nomad schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 10:41:
Ik las in het whatsap topic over het hele kpn gebeuren en het blokken van bepaalde diensten tenzij je er meer voor betaald. Maar in dat topic lees ik dat vodafone dat ook al heeft in hen voorwaarden en het slechts nog niet actief toepast. Met de gedachte, 1 schaap over de dam volgen er meer, lijkt het mij in de lijn der verwachting liggen dat ook vodafone binnenkort actief gaat blokkeren op sms en bel diensten over IP.

Of is er reden om te denken dat het wel goed komt en dat 2 jaar vast zitten aan vodafone geen problemen op gaat leveren met het gebruik van deze telefoon?
Je kan natuurlijk moeilijk voorspellen hoe het telecomlandschap er over 2 jaar uitziet, dus is een 2-jarig abonnement altijd een risico. Sowieso gaat het wat vooruitgang zo hard, dat je over 2 jaar waarschijnlijk met de SGS2 een verouderd toestel hebt dat bepaalde nieuwe apps al niet meer kan draaien. Ik heb nu een HTC Legend, die is op dit moment voor mij al te langzaam en hiervoor had ik een HTC Magic die na een jaar al niet meer meekon. Dus problemen ga je krijgen, maar dan vooral met een toestel dat snel veroudert en de extra kosten die het meebrengt als je tussendoor een nieuwe wil kopen.

Overigens is het nog onduidelijk of men Whatsapp gaat blokkeren omdat het geen sms over IP is en op dit moment de politiek zich er ook nog eens tegenaan bemoeit en de hele sms/voice over IP heffing er misschien in z'n geheel niet komt.
Ik heb momenteel t-mobile met een iphone 4, waar ik eigenlijk alles mee kan wat ik wil, inclusief tethering e.d.
Nu wil ik af van t-mobile, omdat ik af en toe gesprekken mis zonder dat de telefoon over ging, ik mijn eigen facturen niet kan staven met gebruik en nog wat meer irritaties. Maar dingen als whatsapp en een filmpje kijken e.d. is wel waar je zo'n telefoon voor gebruikt en als dat bij vodafone geheel niet kan, dan klinkt t-mobile ineens zo beroerd niet meer :P.

Wat zijn jullie ideeen erover ? Ik zie hier veel voorbeeld abo's gekozen met vodafone, dus blijkbaar(?) valt het mee bij vodafone?
Vodafone heeft snel mobiel internet, goed bereik en telefoons zijn bij abonnementen niet heel duur (volgens mijn vergelijking). Ze zijn wel prijzig, maar het verschil is vrij klein. Tethering wordt waarschijnlijk een probleem omdat ze datalimieten hebben ingevoerd, maar je kan voor €10,- een extra GB kopen, wat tethering dus in theorie weer mogelijk maakt (ik gebruik m'n telefoon ook als wifi hotspot met oud limietloos VF abo).

Ik kan op dit moment verlengen en moet €209,- bijbetalen bij een 1-jarig abonnement van 350min/sms per maand. Dat vind ik persoonlijk best aardig voor een SGS2 bij een 1-jarige verlenging.

• Ewivis
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 29-10 14:37
Vodafone heeft snel mobiel internet, goed bereik en telefoons zijn bij abonnementen niet heel duur (volgens mijn vergelijking). Ze zijn wel prijzig, maar het verschil is vrij klein. Tethering wordt waarschijnlijk een probleem omdat ze datalimieten hebben ingevoerd, maar je kan voor €10,- een extra GB kopen, wat tethering dus in theorie weer mogelijk maakt (ik gebruik m'n telefoon ook als wifi hotspot met oud limietloos VF abo).

Ik kan op dit moment verlengen en moet €209,- bijbetalen bij een 1-jarig abonnement van 350min/sms per maand. Dat vind ik persoonlijk best aardig voor een SGS2 bij een 1-jarige verlenging.
Waar heb je dat aanbod gezien want dat vind ik nog wel aantrekkelijk namelijk bij een verlenging.

AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC

• Framoes
Ewivis schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 11:30:
[...]

Waar heb je dat aanbod gezien want dat vind ik nog wel aantrekkelijk namelijk bij een verlenging.
Bellen naar de klantenservice, scheelt blijkbaar een hoop. Ze kijken daar naar je belgedrag (en misschien hoe lang je al klant bent, ik geloof ik 3-4 jaar) en maken dan op basis daarvan en wat voor bundel je nu wil een betere deal dan dat je online kan krijgen, zelfs als je 'm via de VF website zelf zou bestellen.

• Skann
  • Laatst online: 25-07 13:12
@PhuseBox: Nee. T-Mobile blijft tot aan juni hetzelfde als nu (5 euro korting op internet)...

• Phusebox
Skann schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 11:42:
@PhuseBox: Nee. T-Mobile blijft tot aan juni hetzelfde als nu (5 euro korting op internet)...
Oh ok, ik zie nergens die 5 euro korting maar goed.

• Ewivis
Framoes schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 11:39:
[...]

Bellen naar de klantenservice, scheelt blijkbaar een hoop. Ze kijken daar naar je belgedrag (en misschien hoe lang je al klant bent, ik geloof ik 3-4 jaar) en maken dan op basis daarvan en wat voor bundel je nu wil een betere deal dan dat je online kan krijgen, zelfs als je 'm via de VF website zelf zou bestellen.
Die heb ik eergister gebeld. Ik zou teruggebeld worden gister om 12:15... Is niet gebeurd natuurlijk dus als ik nog een keer bel vandaag wil ik gewoon wel een mooie aanbieding hebben :) zit namelijk al 11 jaar bij vodafone :) Onder de 200 euro wil ik komen :+

Edit: Ik heb net gebeld, maar ze konden de samsung galaxy s2 nog niet selecteren en hij kon aangeven dat ze hem ook voorlopig nog niet konden leveren dus..... Ik heb geen idee wie jij hebt gesproken, maar volgens mij klopt er iets niet!

[ Voor 14% gewijzigd door Ewivis op 29-04-2011 13:03 ]

• slvans
Ewivis schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 12:17:
[...]

Edit: Ik heb net gebeld, maar ze konden de samsung galaxy s2 nog niet selecteren en hij kon aangeven dat ze hem ook voorlopig nog niet konden leveren dus..... Ik heb geen idee wie jij hebt gesproken, maar volgens mij klopt er iets niet!
Hoe kan dit? Check onderstaande bericht:
Anders kunnen ze onmogelijk de galaxy s 2 willen promoten.

• Crusher77
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 31-10 12:58
Ik wil mijn T-Mobile abonnement beëindigen en overstappen naar Vodafone. Heb de Galaxy S2 al besteld.
Gister even gebeld met de klantenservice. Mijn abo loopt 27 augustus af, maar wou hem 3 maanden eerder, dus eind mei al beëindigen. Staat in de huidige voorwaarden dat dit kan. Blijkt echter dat die voorwaarden nog niet op mijn abo gelden, maar pas op abo's die vanaf begin dit jaar zijn afgesloten :/
Lekker dan, als je al langer klant bent wordt je gewoon altijd harder genaaid dan als je nieuwe klant bent :+

• macweeds
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 18:00
Je kan toch gewoon een nieuw contract afsluiten bij Vodafone met nummer behoud dan wordt T-Mobile netjes voor je opgezet en krijg je voor 27 Augustus je Vodafone simkaart. Ik zie het probleem niet ??

• Wii4all
  • Niet online
Crusher77 schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 13:15:
Ik wil mijn T-Mobile abonnement beëindigen en overstappen naar Vodafone. Heb de Galaxy S2 al besteld.
Gister even gebeld met de klantenservice. Mijn abo loopt 27 augustus af, maar wou hem 3 maanden eerder, dus eind mei al beëindigen. Staat in de huidige voorwaarden dat dit kan. Blijkt echter dat die voorwaarden nog niet op mijn abo gelden, maar pas op abo's die vanaf begin dit jaar zijn afgesloten :/
Lekker dan, als je al langer klant bent wordt je gewoon altijd harder genaaid dan als je nieuwe klant bent :+
Je kan toch 3 maanden van te voren opzeggen bij tmobile?
Dat betekent toch ook gewoon dat je over kan stappen binnen die 3 maanden.

Of mis ik wat?
Wanneer kan/mag jij dan officieel verlengen/overstappen?

Burp

• Ewivis
Crusher77 schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 13:15:
Pff waarom als ik met de klantenservice bel dat ik dan iemand aan de lijn krijg die de GS2 niet tussen de lijst van mobieltjes ziet staan en er verder geen informatie over heeft???

• Pyrone89
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 04-02-2020
alwaysleft schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 09:53:
[...]

Ik ben dan ook niet echt bang dat ze me weigeren, maar wel dat ze na 12 maanden ineens er 24,95 van maken......

Shit heb gisteren al dat SIM only ding besteld.

Als ik nu gewoon aan de deur weiger is er toch niks aan de hand of wel?

[ Voor 17% gewijzigd door Pyrone89 op 29-04-2011 13:32 ]

• slvans
Ewivis schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 13:23:
[...]

Pff waarom als ik met de klantenservice bel dat ik dan iemand aan de lijn krijg die de GS2 niet tussen de lijst van mobieltjes ziet staan en er verder geen informatie over heeft???
Ik heb geen idee. Ik ga 2 mei bellen met de vraag hoeveel korting ik krijg. Zit nl geregeld over mijn bundel heen. Ga er dus van uit dat ik redelijk wat korting krijg. >:) Zal het melden als ik wel iemand krijg die er verstand van heeft.
Verder heb ik wel het probleem dat mijn contract loopt tot en met 10 september. Waardoor ik wel mag overstappen naar een andere provider in mei maar niet mag verlengen (zit bij vodafone). Zal dit te regelen zijn rekening houdend met de opbrengsten van mijn kant? Met als ik erbij zeg naar een andere provider te gaan als ik nu niet kan verlengen. _/-\o_

[ Voor 0% gewijzigd door slvans op 29-04-2011 13:32 . Reden: Typefout ]

• Phusebox
Hier staat overigens dat de huidige Vodafone actie tot 31 mei loopt?

http://www.gsmwijzer.nl/s...on_id=867#bestelformulier

Misschien is het wel alleen bij bepaalde winkels?

• MyrddinLXXIIX
[...]

Welke KS? vodafone of t-mobile?
Ik heb hier gisteren al gemeld dat VF geen (pre-) orders meer accepteerd.
Dat gaat pas gebeuren als ze ze op voorraad hebben.

• Ewivis
s.v.seters schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 13:32:
[...]

Ik heb geen idee. Ik ga 2 mei bellen met de vraag hoeveel korting ik krijg. Zit nl geregeld over mijn bundel heen. Ga er dus van uit dat ik redelijk wat korting krijg. >:) Zal het melden als ik wel iemand krijg die er verstand van heeft.
Verder heb ik wel het probleem dat mijn contract loopt tot en met 10 september. Waardoor ik wel mag overstappen naar een andere provider in mei maar niet mag verlengen (zit bij vodafone). Zal dit te regelen zijn rekening houdend met de opbrengsten van mijn kant? Met als ik erbij zeg naar een andere provider te gaan als ik nu niet kan verlengen. _/-\o_
Denk dat ik zelf gewoon morgen even de stad in ga om daar langs een vodafone winkel te gaan om daar eens even te vragen... Vodafone goede provider maar klantenservice en de winkels zijn echt bagger(incl kennis van zaken)

• slvans
Ewivis schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 13:33:
[...]

Denk dat ik zelf gewoon morgen even de stad in ga om daar langs een vodafone winkel te gaan om daar eens even te vragen... Vodafone goede provider maar klantenservice en de winkels zijn echt bagger(incl kennis van zaken)
Ik denk dat de medewerkers geen idee hebben wat er wanneer binnenkomt. Heb zelf nl. bij een tel winkel gewerkt. Alles kwam zomaar ineens binnen zonder een idee te hebben wat wanneer komt...

• Wii4all
  • Niet online
daarboven op komt nog dat ze helemaal gek worden van de mensen die lansgkomen/bellen..
en hebben jullie hem op voorraad? nee, wanneer verkoop je hem dan...en als je hem verkoopt ben ik dan de eerst of de tweede wachtende in de rij? en ohja heeft ie nfc... lol

Burp

• MyrddinLXXIIX
Het is te hopen dat ze de tijd sinds de aankondiging goed besteed hebben...

Er zal een krankzinnige voorraad nodig zijn de komende maand.

• Alekz87
  • Laatst online: 19:57
s.v.seters schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 13:35:
[...]

Ik denk dat de medewerkers geen idee hebben wat er wanneer binnenkomt. Heb zelf nl. bij een tel winkel gewerkt. Alles kwam zomaar ineens binnen zonder een idee te hebben wat wanneer komt...
Niet alles in een winkel gaat idd zoals elke consument het hoopt. Ook zij moeten het hebben van horen zeggen en vage info als niets zeker is

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

• Golf2vr6
s.v.seters schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 10:16:
[...]

Waar zie je het bedrag van 266 staan dan? Kan het nl nergens vinden... Ik zie 290 staan bij 25 euro abo
hi online25 + inet extreem op algebeld.nl

• Morpheusk
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 22:04
Vraag me af wat er tijdens de 50% actie met de toestel prijzen gaat gebeuren, iemand ervaring mee uit het verleden?
Nu heb je bij Studentmobiel Vodafone B+S+W 200 24,50 voor de eerste 12 maanden en 34,50 voor de overige 12 maanden en hoef je de Galaxy SII maar 33 euro bij te leggen. Als de toestel prijzen bijv. met 100 euro omhoog gaan maakt het nog weinig uit.

Hier stond een link voor een Goldcard 1 jaar gratis + 20.000 punten.

• slvans
Golf2vr6 schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 14:05:
[...]

hi online25 + inet extreem op algebeld.nl
Ik kan nergens internet extreem selecteren bij algebeld :?
Zie ik dit over het hoofd?

• hans180
  • Laatst online: 30-10 14:24
Mijn abonnement loop 18 juni af bij T-Mobile. Nu heb ik begin maart een tweejarig sim-only abonnement afgesloten bij Vodafone met nummerberhoud. Kan ik dit nog af van dit contract? Of had ik dat dan binnen 14 dagen na het tekenen van het contract dit moeten aangeven?

• mobileleon
MyrddinLXXIIX schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 13:41:
Het is te hopen dat ze de tijd sinds de aankondiging goed besteed hebben...

Er zal een krankzinnige voorraad nodig zijn de komende maand.
Ik ben ook wel benieuwd of Samsung "gewoon" aan de vraag kan voldoen en op tijd kan leveren.. Als ik lees dat bij SK Telecom alleen al meer dan 160.000 pre-orders gedaan zijn, dan ben ik wel benieuwd of ze wel aan de vraag van alle pre-orders in de hele wereld kunnen voldoen en geen vertragingen oplopen ..

• Golf2vr6
s.v.seters schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 14:13:
[...]

Ik kan nergens internet extreem selecteren bij algebeld :?
Zie ik dit over het hoofd?
Via http://www.algebeld.nl/combineren/index.html ;)

Dan kom je hierop uit:
http://www.algebeld.nl/in...sProducts=0&DataBundel=31

• MyrddinLXXIIX
hans180 schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 14:20:
Mijn abonnement loop 18 juni af bij T-Mobile. Nu heb ik begin maart een tweejarig sim-only abonnement afgesloten bij Vodafone met nummerberhoud. Kan ik dit nog af van dit contract? Of had ik dat dan binnen 14 dagen na het tekenen van het contract dit moeten aangeven?
Alleen als je kunt aantonen dat je toen ontoerekeningsvatbaar was...

• Golf2vr6
MyrddinLXXIIX schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 14:33:
[...]

Alleen als je kunt aantonen dat je toen ontoerekeningsvatbaar was...
:+

• Bio

Bio

Morpheusk schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 14:06:
Vraag me af wat er tijdens de 50% actie met de toestel prijzen gaat gebeuren, iemand ervaring mee uit het verleden?
Nu heb je bij Studentmobiel Vodafone B+S+W 200 24,50 voor de eerste 12 maanden en 34,50 voor de overige 12 maanden en hoef je de Galaxy SII maar 33 euro bij te leggen. Als de toestel prijzen bijv. met 100 euro omhoog gaan maakt het nog weinig uit.
Waar haal je die 33 euro vandaan? Voorzover ik het kan zien is dat 73?

EDIT:
huh: dat is raar!! Check het verschil:

http://www.studentmobiel....dafone-bel+sms+web-2-jaar

http://www.studentmobiel....plan_id=129&provider_id=5

[ Voor 18% gewijzigd door Bio op 29-04-2011 14:53 ]

• Morpheusk
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 22:04
Apart ja. Zodra je op die 73 euro klikt veranderd het in 33 euro, dus ik neem aan dat dat correct is :)

Hier stond een link voor een Goldcard 1 jaar gratis + 20.000 punten.

• Crusher77
macweeds schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 13:17:
Je kan toch gewoon een nieuw contract afsluiten bij Vodafone met nummer behoud dan wordt T-Mobile netjes voor je opgezet en krijg je voor 27 Augustus je Vodafone simkaart. Ik zie het probleem niet ??
Ik wil dus graag 3 maand eerder overstappen, aangezien ik ook aardig vaak in het buitenland zit en bij Vodafone een stuk goedkoper uit ben. Dus dat wil ik graag voor de zomervakantie regelen.
Wii4all schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 13:17:
[...]

Je kan toch 3 maanden van te voren opzeggen bij tmobile?
Dat betekent toch ook gewoon dat je over kan stappen binnen die 3 maanden.

Of mis ik wat?
Wanneer kan/mag jij dan officieel verlengen/overstappen?
Ja je kunt 3 maanden van tevoren opzeggen. Dat betekent dat ik 27 mei kan bellen dat ik het per 27 augustus wil stopzetten. Alsof ik daar wat aan heb |:(
[...]

Heb de telefoon ergens anders besteld, niet bij T-Mobile of Vodafone.

• Wii4all
  • Niet online
Dan zul jeje contract bij tmobile moeten afkopen zodat hun je contract per direct kunnen beeindigen.

Burp

• businka19
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 05-01 16:13
Morpheusk schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 14:58:
Apart ja. Zodra je op die 73 euro klikt veranderd het in 33 euro, dus ik neem aan dat dat correct is :)
Assumption is the mother of all major fuck-ups :P

• alwaysleft
Het wordt toch eind mei, aldus directeur Samsung Nederland in dit filmpje:

YouTube: Samsung Galaxy S II preview (NL/BE)

• Wii4all
  • Niet online
bij belcompany gaven ze vorige week al eind dat ze pas ergens juni het toestel verwachten, we wachten dus gewoon rustig af.

Burp

• Golf2vr6
alwaysleft schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 15:34:
Het wordt toch eind mei, aldus directeur Samsung Nederland in dit filmpje:

YouTube: Samsung Galaxy S II preview (NL/BE)
Hij denkt dat hij eind mij goed te verkrijgen moet zijn.

• RMX
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 30-10 22:42

RMX

Vind "Ik denk dat 'ie eind mei voldoende beschikbaar moet zijn" niet echt een stellig eind mei.

In de loop van mei her en der beschikbaar, in kleine toelages, maar eind mei overal!
Dat maak ik er meer uit op.

• KaleBatzZ
  • Laatst online: 16-10 09:27
Heb net telfort maar weer eens gebeld. Ik kreeg nu indd ook te horen dat ie waarschijnlijk juni geleverd gaat worden.

Ik lust geen rotte appels...

• Phusebox
:( Laten we hopen dat ze het mis hebben... zeker nu ze in de UK de telefoon al kunnen kopen.

• Golf2vr6
terrorvogel schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 16:35:
Heb net telfort maar weer eens gebeld. Ik kreeg nu indd ook te horen dat ie waarschijnlijk juni geleverd gaat worden.
Telfort leverd nooit direct de nieuwste toestellen ;)

• KaleBatzZ
  • Laatst online: 16-10 09:27
Golf2vr6 schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 16:37:
[...]
Telfort leverd nooit direct de nieuwste toestellen ;)
Dan had ik vorig jaar met me HTC Desire zeker geluk. Had hem vrijwel gelijk met de rest :)

Ach ja, dat maandje kan ik ook nog wel wachten... Hoop dat er tegen die tijd dan wel custom roms zijn ;)

Ik lust geen rotte appels...

• Crusher77
Wii4all schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 15:22:
Dan zul jeje contract bij tmobile moeten afkopen zodat hun je contract per direct kunnen beeindigen.
Ja als dat mogelijk was zou dat erg leuk zijn. Maar dat blijkt dus niet te kunnen :F

• Snoop
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
RMX schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 15:53:
Vind "Ik denk dat 'ie eind mei voldoende beschikbaar moet zijn" niet echt een stellig eind mei.

In de loop van mei her en der beschikbaar, in kleine toelages, maar eind mei overal!
Dat maak ik er meer uit op.
Dat moet ook wel, of ze moeten hun sd kaart actie verlengen.

• Alekz87
  • Laatst online: 19:57
hans180 schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 14:20:
misschien als je ze belt dat ze iets voor je kunnen betekenen. weet niet wat je wilt?

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

• asennamm
  • Laatst online: 24-10 18:28
Pyrone89 schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 01:29:
[...]

Denk je dat je als niet-personeelslid hier gezeik mee krijgt?

Heb je net je toestel besteld gaan ze je ineens weigeren of toch nog die verhoging na het eerste jaar toespelen (zoals die bij studentmobiel dus is)
alwaysleft schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 09:53:
[...]

Net met Vodafone Klantenservice gebeld. Ik had gisteren ook het abonnement met "personeelskorting" afgesloten. De medewerkster bevestigde mij dat ik 24 maanden de helft van de normale abonnementskosten ging betalen, ook al ben ik geen vodafonemedewerker (nog een keer expliciet bij haar aangegeven). Ging bij mij om het bel+sms+web abonnement 190 voor 10,95 euro per maand (dus 24 maanden lang).

Mijn abonnement was nog in behandeling en dus heb ik het nog kunnen annuleren.... :o

Waarom????? Omdat de aanbieding op gsmwijzer.nl beter is. http://www.gsmwijzer.nl/s...en&product_version_id=867

Samsung galaxy S2 bij Vodafone bel+sms+web 200 abonnement voor 33,00 euro.

Is totaal zonder verzendkosten en aansluitkosten: 414 (12 x 34,50) + 207 (12 x 17,25) + 33 = 654 euro

Met het sim only abonnement was ik 262,80 (12 x 10,95) + 489 (de telefoon) = 751,80 euro kwijt geweest.

[ Voor 19% gewijzigd door asennamm op 29-04-2011 18:30 ]

• hans180
Alekz87 schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 18:23:
[...]

misschien als je ze belt dat ze iets voor je kunnen betekenen. weet niet wat je wilt?
Dit https://directsales.vodafone.nl/friendsfamily/orderform/69

[ Voor 63% gewijzigd door hans180 op 29-04-2011 18:26 ]

• asennamm
Pyrone89 schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 13:24:
[...]

Ik ben dan ook niet echt bang dat ze me weigeren, maar wel dat ze na 12 maanden ineens er 24,95 van maken......

Shit heb gisteren al dat SIM only ding besteld.

Als ik nu gewoon aan de deur weiger is er toch niks aan de hand of wel?
Als je nog niet meer hebt dan de mail met de titel "bevestiging van je vodafone bestelling' kun je nog telefonisch annuleren. Heb ik net voor 18.00u ook gedaan..........

De aanbieding Samsung Galaxy S2 en Vodafone bel+sms+web abo op gsmwijzer.nl zijn nu voordeliger dan sim only en los telefoon kopen!!!

[ Voor 11% gewijzigd door asennamm op 29-04-2011 18:34 ]

Verwijderd

Vanaf 2 mei tot 3 juli is er dus een actie bij Vodafone dat je het eerste jaar 50% korting krijgt op je BSW abonnement. Wat is daar nou anders aan dan de actie die ze nu hebben?

ik sta op het punt om namelijk het BSW200 abonnement af te sluiten maar ik wil niet iets over het hoofd gezien hebben en dat er maandag een betere actie te krijgen is.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 29-04-2011 18:43 ]

• hans180
Die actie die waar jij naar refereert is dezelfde als de actie die 2 mei in gaat. Waarschijnlijk worden de abonnementen die nu bij GSMwijzer aangesloten worden pas volgende week bij Vodafone aangemeld. Eerst hadden ze bij GSMwijzer nog de huidige actie waarbij je een x bedrag korting kreeg op het eerste jaar van je abonnement.

• MyrddinLXXIIX
Verwijderd schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 18:42:
Vanaf 2 mei tot 3 juli is er dus een actie bij Vodafone dat je het eerste jaar 50% korting krijgt op je BSW abonnement. Wat is daar nou anders aan dan de actie die ze nu hebben?
Ze lopen wat op de zaken vooruit, deze pagina is zeer recent gewijzigd!
Alles wat je nu opstuurd wordt uiteraard pas aanstaande maandag, 2 mei verwerkt - dus dit is idd de nieuwe aanbieding. Staat me best aan eigenlijk! :9

• alwaysleft
Dit is toch wel een nette aanbieding op gsmwijzer.nl met Vodafone:

Eerste 12 maanden 17,25 en daarna 34,50 bel sms web 200. Eenmalig 33 euro :9~ :)

Goedkoper ga je het niet krijgen _/-\o_

[ Voor 16% gewijzigd door alwaysleft op 29-04-2011 18:59 ]

• asennamm
hans180 schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 18:46:
Die actie die waar jij naar refereert is dezelfde als de actie die 2 mei in gaat. Waarschijnlijk worden de abonnementen die nu bij GSMwijzer aangesloten worden pas volgende week bij Vodafone aangemeld. Eerst hadden ze bij GSMwijzer nog de huidige actie waarbij je een x bedrag korting kreeg op het eerste jaar van je abonnement.
Yep is de "nieuwe" Vodafone aktie en de telefoon is 40 euro goedkoper geworden bij alle abonnementen waar je bij moet betalen.

Verwijderd

Oké nice. En hoe zit het met de beschikbaarheid van dit toestel via GSMwijzer.nl?

En ik heb nu nog een Sim-only abonnement van Ben, wat dus maandelijks opzegbaar is. Wat is dan het slimst om te doen als ik nu een abonnement afsluit bij GSMwijzer.nl? Ik wil wel graag mijn nummer behouden.

• asennamm
Verwijderd schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 18:58:
Wat is dan het slimst om te doen als ik nu een abonnement afsluit bij GSMwijzer.nl? Ik wil wel graag mijn nummer behouden.
Euhhhhh, nummerbehoud aanvinken.................. :P en dan contract uitprinten en op de post doen........ :9

• Ewivis
Het rare is ook altijd vind ik: Ik ben al 11 jaar bij vodafone. Als ik nu zou verlengen met 1 jaar 350 moet ik € 299,- bijbetalen. Als ik nieuw zou zijn zou ik 222 betalen... loyaliteit wordt ook niet beloond zo te zien... Ik weiger meer te betalen dan als ik nieuw zou zijn. Anders ga ik gewoon 1 dag weg en dan volgende dag word ik weer opnieuw lid.... toch dubieus?

• MyrddinLXXIIX
Verwijderd schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 18:58:
Oké nice. En hoe zit het met de beschikbaarheid van dit toestel via GSMwijzer.nl?

En ik heb nu nog een Sim-only abonnement van Ben, wat dus maandelijks opzegbaar is. Wat is dan het slimst om te doen als ik nu een abonnement afsluit bij GSMwijzer.nl? Ik wil wel graag mijn nummer behouden.
Ga ervanuit dat de SII niet beschikbaar is, in geen enkele webshop.
Alles wat binnenkomt gaat direct naar pre-orders.

Bij een bestelling kan je nummerbehoud laten regelen door je nieuwe provider.
Staat ergens als optie in het bestelproces.

• Framoes
Ewivis schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 19:01:
Het rare is ook altijd vind ik: Ik ben al 11 jaar bij vodafone. Als ik nu zou verlengen met 1 jaar 350 moet ik € 299,- bijbetalen. Als ik nieuw zou zijn zou ik 222 betalen... loyaliteit wordt ook niet beloond zo te zien... Ik weiger meer te betalen dan als ik nieuw zou zijn. Anders ga ik gewoon 1 dag weg en dan volgende dag word ik weer opnieuw lid.... toch dubieus?
Bel de klantenservice, dan krijg je sowieso een betere aanbieding. Al die tussenbedrijven vragen meer en de klantenservice kijkt ook naar jou persoonlijk.

• alwaysleft
De 1 jarige aanbiedingen van Vodafone zijn gewoon redelijk:

Bij bsw 200: eerste 4 maanden 17.25 daarna 34,50 en het toestel is 270 euro.

Toch is de Galaxy S2 gewoon nu echt het goedkoopste bij Vodafone, kan de komende maanden denk ik geen provider aan tippen.

• godfella
  • Laatst online: 21:46
Mail van GSMwijzer

Beste,

Wij verwachten de eerste leverign vanaf week 19, een exacte datum kan ik u helaas nog niet geven.

De eerste lading is vaak niet groot genoeg om alle pre-orders meteen te voorzien van een nieuw toestel.
De orders die eerst geplaatst en betaald worden, krijgen uiteraard voorrang.

• hans180
NICE aangezien ik binnen drie uur nadat het toestel via GSMwijzer verkrijgbaar was mijn pre-order geplaatst heb

• Ewivis
Framoes schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 19:04:
[...]

Bel de klantenservice, dan krijg je sowieso een betere aanbieding. Al die tussenbedrijven vragen meer en de klantenservice kijkt ook naar jou persoonlijk.
Gedaan, maar de klantenservice van vodafone weet nog niks van een samsung galaxy s2... Die is volgens de verkoper nog niet in zijn rijtje te vinden van telefoons.... Terwijl andere mensen toch andere dingen suggereren... apart :)

Verwijderd

Maar wanneer de SGSII niet beschikbaar is maar ik wel nu mijn bestelling plaats hoe zit het dan? Krijg ik dan mijn Sim-kaart eerst of krijg ik alles pas opgestuurd als de SGSII verkrijgbaar is. En wanneer moet ik mijn Ben abonnement dan afzeggen?

sorry voor de "domme" vragen maar ik snap het niet echt.

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:06
Gsmwijzer is redelijk populair hier maar reken er maar niet op dat deze de telefoon als eerste hebben...kan nog wel eens tegenvallen maar goed de aanbiedingen zijn wel goed.

• Snoop
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 19:29:
Maar wanneer de SGSII niet beschikbaar is maar ik wel nu mijn bestelling plaats hoe zit het dan? Krijg ik dan mijn Sim-kaart eerst of krijg ik alles pas opgestuurd als de SGSII verkrijgbaar is. En wanneer moet ik mijn Ben abonnement dan afzeggen?

sorry voor de "domme" vragen maar ik snap het niet echt.
Het ligt er puur aan wanneer je je nieuwe abonnement in wil laten gaan. Het snelste dat je een nieuw abonnement in kunt laten gaan is binnen een maand, gezien de opzegtermijn. Over een maand zal de S2 vast wel leverbaar zijn en zo niet, dan krijg je wel gewoon eerst je simkaart want je abonnement gaat dan wel in. Wil je echt zeker zijn dat je het toestel tegelijk krijgt bij ingang van je nieuwe abonnement dan laat je hem ingaan over twee maanden.

• Peatsmoke
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Ewivis schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 19:27:
[...]
Gedaan, maar de klantenservice van vodafone weet nog niks van een samsung galaxy s2... Die is volgens de verkoper nog niet in zijn rijtje te vinden van telefoons.... Terwijl andere mensen toch andere dingen suggereren... apart :)
In de Vodafonewinkel hebben ze mij een week of vier geleden de S2 al laten zien in de prijstabellen met bijbehorende abonnementen. De prijzen lagen toen nog een stuk hoger dan nu bij sommige aanbieders. Ik kan mij dus voorstellen dat ze even het moment afwachten totdat andere aanbieders komen en dan pas een definitieve prijsstelling bekend maken aan het grote publiek.

• Framoes
Ewivis schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 19:27:
[...]

Echt heel vaag. Ik kreeg een gast aan de lijn die me vrij snel -na het opzoeken van mijn gegevens- wist te melden dat ik bij een verlenging B+S+W 350 van 1 jaar €209,- bij moest betalen. Hij zei zelfs dat ik dit bedrag moest onthouden voor als ik terug zou bellen.

Heb je dat nummer gebeld dat op de site staat als je bij abonnementen of verlengen kijkt? 0800-0200056 en dan vragen naar verlengen met SGS2.

Ik heb hier ergens (een paar pagina's terug) gelezen dat ze i.v.m. vele bestellingen even geen orders meer aannemen. Misschien dat het bewuste onwetendheid is en dat ze moeten doen alsof ze van niks weten.

• MyrddinLXXIIX
Framoes schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 20:11:
[...]
Ik heb hier ergens (een paar pagina's terug) gelezen dat ze i.v.m. vele bestellingen even geen orders meer aannemen. Misschien dat het bewuste onwetendheid is en dat ze moeten doen alsof ze van niks weten.
Ik heb dat gemeld idd.
Gisteren twee mensen gesproken van KS die wel degelijk wisten van een SII. Eerste zei zelfs dat ze zelf orders had geaccepteerd en dat dat nu niet meer kon in hun systeem.
Vandaag kreeg ik een belletje met verlengingsaanbod, gozer wist ook van de SII maar kon hem niet bestellen voor me. Helaas :S

• asennamm
MyrddinLXXIIX schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 20:19:
[...]

Ik heb dat gemeld idd.
Gisteren twee mensen gesproken van KS die wel degelijk wisten van een SII. Eerste zei zelfs dat ze zelf orders had geaccepteerd en dat dat nu niet meer kon in hun systeem.
Vandaag kreeg ik een belletje met verlengingsaanbod, gozer wist ook van de SII maar kon hem niet bestellen voor me. Helaas :S
Kreeg bij KS van Vodafone eergisteren hetzelfde verhaal en in de winkel ook. Niet te bestellen.
Dus toen maar via gsmwijzer besteld en nu maar afwachten wanneer hij wordt geleverd.
Pagina: 1 ... 11 ... 110 Laatste

Let op:
Dit topic is GEEN dumpbak voor van alles en nog wat, daarom worden dit soort replies verwijderd:
-Oneliners zonder enige vorm van inzet.
-Slowchat.
-Replies als "ik heb em ook" of "ik heb em besteld".

Het is niet toegestaan om naar kortingcodes en/of personeelsnummers te vragen!