• QempZoR
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 21:48
Verwijderd schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 16:51:
Ik heb op 16 mei een bestelling geplaatst bij Belsimpel. Na alle negatieve berichten hier over levertijden etc. maar geannuleerd, ging makkelijk en snel. Gelijk daarna even naar de Vodafone winkel in Amstelveen gegaan waar ze net de levering hadden gekregen, en ben nu dus de trotse eigenaar van een Galaxy S2 :). Ik heb het toestel gekocht i.c.m. contractverlening, en mijn aanbieding is precies hetzelfde bij Belsimpel als bij de Vodafone winkel, Vodafone BSW 450 2jr, 0 euro bijbetalen. Ook nog even bij Belcompany en Phone House geweest voor een hoesje. In die winkels gaven ze aan de Galaxy S2 volgende week weer te ontvangen..
Heb je je geld al terug gestort gekregen en hoelang duurde dat dan?

Smarthome - HomeAssistant | Zigbee2MQTT | Homekit | Philips Hue | Synology | Unifi

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 23:03

Oekol

waka waka hey hey

RandyAmsterdam schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 16:47:
[...]

Belsimpel kan binnen 3 weken geen een SGS2 leveren! Betrouwbare bron ;-) Je kan het beste annuleren.
studentmobiel dan? Over de knipoog heen gelezen. Je liet me schrikken

[ Voor 10% gewijzigd door Oekol op 18-05-2011 16:54 ]

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Verwijderd

Conclusie na 254 pagina's lijkt me dat je beter een winkel in kan lopen als je de Galaxy S2 snel wilt hebben.

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 16:55:
Conclusie na 254 pagina's lijkt me dat je beter een winkel in kan lopen als je de Galaxy S2 snel wilt hebben.
8)7

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Die heb ik al langer, maar het blijft daar gewoon duurder. Ik kan daar echt geen 2 jaar vodafone BSW 200 krijgen met maar 33 euro bijbetaling..

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

• RandyAmsterdam
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 06-02 08:02
QempZoR schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 16:52:
[...]

Daar ben ik ook benieuwd naar, Wanneer heb je opgezegd? Volgens mij gaan daar 4 dagen overheen als je een bestelling annuleerd.Bij VF zels duurt een annulering 2 werkdagen.

Verwijderd

QempZoR schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 16:52:
[...]

Ik heb paar uur geleden geannuleerd en nog geen geld teruggekregen.. Het ging bij mij dan ook alleen om de verzendkosten.

Verwijderd

conclusie: het is puur geluk en via internet krijg je de meeste korting, maar heb je de meeste kans dat je even een weekje moet wachten.

• thecompany
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21-01 08:24
http://twitter.com/#!/Hi_Webcare

Leuk om te lezen, al die gefrustreerde reacties. Respect voor de webcare dat ze zo rustig blijven, ik zou knettergek worden.

Heb hem besteld op de 14e, hoop nog op een wonder vanavond maar ik houd maar alvast rekening met volgende week.

• Preimel
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 25-01 19:42
Toenstraks smsje dat me S2 vanaf morgen door TNT aangeboden word:) 13 Mei bij Hi verlengd.

Doe Praemel!

• damkoning
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10-02 12:31
nou ik vraag me af hoe het komt dat je zo positief bent. Ik rekening er ondertussen op dat het langer dan een week duurd minimaal 2.....

• RandyAmsterdam
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 06-02 08:02
Volgens mij hebben ze belsimpel de hoorns van de telefoons gelegd, zijn niet te bereiken!

Verwijderd

Heb Hi ook maar ff getwitterd:
@Hi_Webcare: Hoe kan het dat mijn order nu al meer dan 24 uur (!!!) gepickt wordt? Ik neem aan dat jullie magazijn niet zó groot is!
Ben benieuwd hoe ze hierop reageren. Wrs. met een vaag verhaal (as usual).

Maar inderdaad, respect! Zou ook knetter worden van al die vragen.

Edit: De twitter is helaas gesloten vanaf vijf uur.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 18-05-2011 17:02 ]

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Preimel schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 16:59:
Toenstraks smsje dat me S2 vanaf morgen door TNT aangeboden word:) 13 Mei bij Hi verlengd.
Dit is echt raar. Mensen wachten super lang en er blijven hier maar berichten komen van mensen die nog niet eens 1 week wachten. Blijft raar. Speelse er mee morgen!

• damkoning
  • Laatst online: 10-02 12:31
het is toch een hun werk.... Ze krijgen er voor betaald op rustig te blijven! En wij betalen hun om de SGII te leveren. Maar vooralsnog weinig van te merken!

• BertP
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 26-01 15:09
Preimel schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 16:59:
Echt weird 8)7

Wat is jou order nummer?

Verwijderd

Heeft iemand dit wel eens gezien bij Hi?

Kwam het net tegen op twitter. Wat een onzin. Betalen voor MSN, bovenop je bundel. Niet dat ik het gebruik ofzo..

http://www.hi.nl/Windows-Live-Messenger.htm

Verwijderd

10 mei besteld bij Typhone,

Krijg het toestel morgen binnen :),

eerste 5 maanden gratis via T-mobile!

• RinkeNL
  • Laatst online: 26-01 09:03
Ffffuuuuuuu. Bij Coolblue is hij uitgesteld tot 27 mei. :(

• Jo...
  • Laatst online: 08-01 14:25
Net eens met wat ritel winkels gebeld, van de twee winkels die ik had gebeld had niemand er één op voorraad.
Ook wou ik de online shop bellen maar die zijn maar tot 5 uur beschikbaar :p

Iemand die weet of je bij ritel ook met een Belgisch adres kunt bestellen, en of als je wil gaan afhalen je daar kan betalen?

• themole
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 19-11-2023
Verwijderd schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 17:04:
Heeft iemand dit wel eens gezien bij Hi?

Kwam het net tegen op twitter. Wat een onzin. Betalen voor MSN, bovenop je bundel. Niet dat ik het gebruik ofzo..

http://www.hi.nl/Windows-Live-Messenger.htm
Dat is wel treurig, maar kan je dit niet omzeilen door ebuddy te gebruiken?

• rdriessen
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 18-05-2025
Mijn order wordt ondertussen ook al 6 uur lang gepicked in het magazijn van Hi. Als iemand het adres daarvan weet, dan rijd ik morgen zelf wel even langs, geen probleem ;)

• DJDarkByte
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08-02 22:02
Volgens mij is dat MSN abbo voor mensen die alleen maar willen msnen. Het is goedkoper dan de 12,50 die ze tegenwoordig vragen voor Internet Extra en volgens mij zelfs mogelijk met prepaid :P .

Verwijderd

rdriessen schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 17:07:
Mijn order wordt ondertussen ook al 6 uur lang gepicked in het magazijn van Hi. Als iemand het adres daarvan weet, dan rijd ik morgen zelf wel even langs, geen probleem ;)
Dan klim je zelf even de stellingen in om je SGS2 te pakken? Volgens mij is er geen SGS2 te bekennen in hun magazijn. Vandaar dat het "picken" zo lang duurt.

• Roelio86
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17-09-2025
Verwijderd schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 17:04:
10 mei besteld bij Typhone,

Krijg het toestel morgen binnen :),

eerste 5 maanden gratis via T-mobile!
Ben je net op tijd geweest denk ik, ik heb 12 mei besteld bij typhone ook icm t-mobile... Wordt volgende week voor mij! Waarom bestellen eigenlijk zo weinig mensen met T-mobile, is T-mobile zo slecht dan....???

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Roelio86 schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 17:08:
[...]

Ben je net op tijd geweest denk ik, ik heb 12 mei besteld bij typhone ook icm t-mobile... Wordt volgende week voor mij! Waarom bestellen eigenlijk zo weinig mensen met T-mobile, is T-mobile zo slecht dan....???
Minste bereik van alle3 de providers

Verwijderd

Ik heb het idee dat de uitrol van de toestellen bewust laag gehouden word om zo de vraag hoog te houden. Denk dat na de 31e (denk aan de gratis 8GB geheugenkaar actie) er genoeg toestellen beschikbaar zullen zijn.

• fietsie
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 28-01 13:52
alwaysleft schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 17:12:
[...]

Minste bereik van alle3 de providers
<offtopic>
Wat raar dan dat ik al jaaaaaren T-Mobile bel en, reizend over het hele land, alleen nog maar issues heb gehad in Midsland aan Zee (Terschelling).

Zit iedereen elkaar hier soms negatief op te hypen over T-Mobile dekking ?
</offtopic>

Verwijderd

Roelio86 schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 17:08:
[...]

T-mobile is zo ontzettend slecht dat wil je niet weten. Slechte ontvangst, overbezet langzaam netwerk. Ik wacht nog liever 4 weken bij KPN of Vodafone, zelfs als ik er nu onmiddelijk 1 kon krijgen met T-mobile. Deze uitspraken zijn gebaseerd op 2 jaar ervaring met T-mobile en meer dan 10 mensen om mij heen.

• Jo...
Kent iemand nog een andere winkel, buiten ritel.nl, die hem op voorraad heeft?

Verwijderd

Jo... schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 17:16:
Heeft Ritel hem op voorraad dan?!

• Jo...
Verwijderd schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 17:18:
[...]

Heeft Ritel hem op voorraad dan?!
Uh, de winkels die ik belde zeiden dat als je via de webshop bestelde hij nog op voorraad was daar.

Verwijderd

Jo... schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 17:16:
De meeste niet-virtuele winkels, mediamarkt, phonehouse, belcompany etc

• Jo...
Verwijderd schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 17:19:
[...]

De meeste niet-virtuele winkels, mediamarkt, phonehouse, belcompany etc
Dus mediamarkt NL heeft hem op voorraad?
EDIT: ik las hier trouwens dat hij bij sommige mediamarkten goedkoper was dan bij anderen, welke mediamarkt is zowat het goedkoopst? (Rond de 500-550 euro)

[ Voor 24% gewijzigd door Jo... op 18-05-2011 17:22 ]

• LuckyFu
  • Laatst online: 07:09
LuckyFu schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 16:21:
[...]

Bij mij ook. Maar er staat nu wel een andere Track en Trace code dan ik eerst had.

Dit staat ook op de site van TNT:

Vandaag besteld? Kijkt u na 20:00 nog eens!
Het kan zijn dat de zending wel vandaag is verzonden, maar nog niet door ons is verwerkt
.

Ik kijk vanavond na 8 uur wel even. Laat het wel weten als het veranderd is.
Weer een update:

Zending is nu volgbaar. Een uur geleden was het verzonden.

18.05.2011:
De zending is bij TNT aangemeld en wordt volgbaar

• BertP
Nice, overigens is mijn status nog steeds ongewijzigd... voor inschrijving :(

• QempZoR
belsimpel is nu gewoon onbereikbaar,

Zoeken die lui ruzie ofzo?

Smarthome - HomeAssistant | Zigbee2MQTT | Homekit | Philips Hue | Synology | Unifi

Verwijderd

Het feit dat ik vandaag mijn status heb zien wijzigen naar "order wordt gepickt" op de Hi site zegt mij al dat er wordt gewerkt aan mijn order.
Na de hele dag van ongeveer 10:00u tot 17:00u mijn F5-toets zwaar mishandeld te hebben heb ik dan ook maar besloten weg te blijven van Hi.nl OF tweakers.nl totdat ik hem binnenkrijg. Dit is beter voor mij en de mensen om me heen :D
Ik raad sommigen hier hetzelfde aan....

Want, MAN wat maakt dit me GEK !!!!!! Sjeeeeez !!!

Als ik zoveel energie in andere zaken zou steken was ik een rijk man ;-)
Succes jongens en meisjes!

Verwijderd

Heb de Galaxy SII op 2 Mei besteld bij Belsimpel.. Na bijna dagelijks erachter aangebeld te hebben kreeg ik zojuist een verzendbevestiging! YES!!
Nu nog zorgen dat er morgen iemand thuis is...

• s3.
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 05-02 08:11

s3.

Niemand hier die bij GSMWeb bestelt heeft?

• QempZoR
Geachte heer Keizer ,

Hartelijk dank voor uw e-mail aan Belsimpel.nl
Wij hebben de betaling gister teruggestort. Als het goed is staat het bedrag dus weer op uw rekening.
Ik ga ervan uit u zo voldoende geïnformeerd te hebben.
Mocht u verder nog vragen hebben, aarzelt u dan niet om ons te bellen te bellen via 050-2103404.

Met vriendelijke groeten,

Luuk Eklkhuizen
Klantenservice

- Belsimpel -
Nog niks, slome lui.... of zouden ze nou aan het liegen zijn...?

• alwaysleft
fietsie schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 17:13:
[...]

<offtopic>
Wat raar dan dat ik al jaaaaaren T-Mobile bel en, reizend over het hele land, alleen nog maar issues heb gehad in Midsland aan Zee (Terschelling).

Zit iedereen elkaar hier soms negatief op te hypen over T-Mobile dekking ?
</offtopic>
gsm bereik zal top zijn, 3G bereik daarintegen is van T-Mobile zwaar bagger. In hartje maastricht nergens 3G met t mobile.... :X :| :/

• Jo...
De 14de zei iemand dat de mediamarkt in Breda hem nog ruim voorradig had, is die voorraad inmiddels al op, of hebben ze er nog? Iemand die dit toevallig weet?

• QempZoR
oeh, had net die -zeer vriendelijke- buitenlandse meneer van belsimpel aan de lijn,
Hij klonk niet zo vrolijk, en hing om zonder doeg/fijne dag te zeggen.

Jongens, jullie moeten niet zo vaak naar die arme meneer bellen hahaha:P

Verwijderd

Iemand ervaring met telefoonkopen.nl? Die hebben ze nog op voorraad.

• asimov6
  • Laatst online: 13-01-2025
Weet iemand tot hoe laat ze bij HI door gaan met verwerken van bestellingen? Mijn bestelling van gisteren staat nu nog op "voor inschrijving"

• alwaysleft
Verwijderd schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 17:37:
Iemand ervaring met telefoonkopen.nl? Die hebben ze nog op voorraad.
Is onderdeel van Belcompany, dus zal dik in orde zijn. Hebben ze idd op voorraad. :)

• Jo...
Hm, net eens wat naar mediamarkten gezocht, en ik vond er één in Bergen op Zoom die tot 9 uur open is, iemand die weet of ze daar nog voorraad hebben?
EDIT: Even gebeld, en zij hebben hem niet op voorraad :(

[ Voor 16% gewijzigd door Jo... op 18-05-2011 17:51 ]

• 2468abcd
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 04-03-2021
Bij de Hi-winkel is de Galaxy S2 te verkrijgen dus sneller dan Hi-online. Waar dan nou in Purmerend.
succes allen. :D

• niels89
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 15-04-2025
Net bij Vodafone in Deventer geweest, abbonement afgesloten. Verkoper zei dat ze een snelheid tot 7,2mbps hebben en minimaal 3,4 garanderen. Nu weet ik dat, dat verkopers praatjes zijn. Maar wel raar hoe die aan die 7,2 komt.

• germania
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 23-01 10:49
asimov6 schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 17:39:
Weet iemand tot hoe laat ze bij HI door gaan met verwerken van bestellingen? Mijn bestelling van gisteren staat nu nog op "voor inschrijving"
Dat zal ook nog wel even zo blijven, totdat er een toestel in het magazijn ligt voor je ;)
Je kan er onmogelijk vanuit gaan dat je hem voor eind volgende week krijgt.
Zelf heb ik al op 2 mei besteld en staat mijn order al 24+ uur op 'order picken uit magazijn'.
Zou het raar, zelfs teleurstellend, vinden als mensen 'zoals jij' (die ergens deze week besteld hebben) hem eerder zouden krijgen.
Iets wat helaas al gebeurt. Slechte zaak van Hi!

Verwijderd

@Germania: ik ben - helaas - blij dat jij ook nog steeds op 'order gepickt' staat. Dacht echt dat ik de enige nog was die op 2 mei besteld had en nog niets geen verzendinfo had gekregen.

Verwijderd

mijn order is ineens overgenomen door KPN... maar het blijft wel een Hi abbo????
niets zinnigs over levertijd of wat dan ook..

Verwijderd

Volgens mij is er nergens meer een voorraad. Iedereen verdoer zijn energie hier. Wacht gewoon even een weekje. Die boot vol met SGS2's uit zuid korea is vast niet morgen of vandaag in Rotterdam. Eerder volgende week. Ik heb gewoon een regel voor mezelf. Fysieke winkel en niet meer dan 500 eurie.

• Indodraakje
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 08-02 19:27
Ik heb mijn Galaxy S2 in mijn handen. Volgens de website moest ik maar 30 euro betalen. en via de winkel 140. Tot 2 maal toe steeds gezegd website prijs is anders. Maar nu lees ik terug dat mensen het voor de internet prijs kunnen krijgen. Meteen ff een klacht erachteraan....

Trouwens winkel was Buikslotermeerplein in Amsterdam, daar hadden ze er nog 1 of 2

[ Voor 13% gewijzigd door Indodraakje op 18-05-2011 18:15 ]

• MillanO
  • Laatst online: 24-07-2022
Vanmiddag bij de Ritel gehaald. Ik had een Hi abonnement maar heb ik nu opgezegd.

Jongens blijf de telefoonwinkels in jullie plaats bellen dan heb je er misschien sneller een.

Ik kon ook niet wachten en ben pro-actief gaan zoeken en heb nu eindelijk mijn SGS2.
Moeite waard.

• voil
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:25
Ik heb afgelopen zaterdag ook een order op de Hi website geplaatst voor Hi Online 35 met Extreem internet voor 1 jaar.

Vandaag langs de Hi store in almere geweest waar ze er 1 a 2 op voorraad hadden maar waar ze hem niet tegen de prijs aankonden bieden als op de Hi website.

Toen langs de Hi store in purmerend gegaan, waar ze hem op voorraad hadden en hem wel tegen de prijs van op de Hi website konden aanbieden!

Dus ik zit nu met een s2 in mn hand. :*)

• Recrush
  • Registratie: Juni 2007
Okay, reactie terug van GSMwijzer. Gisteravond mailtje gestuurd m.b.t. twee verschillende adresgegevens op bankafschrift en contract. (Door verhuizing is adres bij de bank en dus op bankafschrift nog niet veranderd). Hoopte dat dit geen invloed zou hebben op de verdere verwerking van de bestelling, maar dat is dus wel het geval. Er werd aangeboden het adres in het contract te wijzigen naar het adres dat op het bankafschrift staat (oude woonadres, waar nu mijn ouders nog wonen). Heb daar maar mee ingestemd, anders duurt het een week langer. Adreswijziging bij de ING duurt namelijk een week..

• Ruben1123
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 26-08-2025
Mijne is ook aangemeld bij TNT en is volgbaar (12-5 besteld). Ik heb ook een reservering bij Hi winkel in Almere voor morgen, dus als iemand interesse heeft kan hij daar morgen 1 ophalen. Overigens krijgen morgen alle Hi winkels 3 of 4 S2's binnen is mijn verteld.

[ Voor 18% gewijzigd door Ruben1123 op 18-05-2011 18:34 ]

• Jo...
MillanO schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 18:15:
Vanmiddag bij de Ritel gehaald. Ik had een Hi abonnement maar heb ik nu opgezegd.

Jongens blijf de telefoonwinkels in jullie plaats bellen dan heb je er misschien sneller een.

Ik kon ook niet wachten en ben pro-actief gaan zoeken en heb nu eindelijk mijn SGS2.
Moeite waard.
Waar heb je hem bij Ritel gehaald? Webshop of een Ritel winkel? Zo ja, welke had nog voorraad?

• BPP
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 09-02 21:44

BPP

Ruben1123 schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 18:32:
Mijne is ook aangemeld bij TNT en is volgbaar (12-5 besteld). Ik heb een reservering bij Hi winkel in Almere voor morgen, dus als iemand interesse heeft kan hij daar morgen 1 ophalen. Overigens krijgen morgen all Hi winkels 3 of 4 S2's binnen is mijn verteld.
:X Mijne staat de hele dag al op order gepickt.

• Ruben1123
BPP schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 18:34:
[...]

:X Mijne staat de hele dag al op order gepickt.
Hij ging vrij snel van gepickt naar verzonden, uurtje ofzo...

• Jo...
Net een mailtje gekregen van smartphoneshop.be (coolblue) dat er morgen een levering binnenkomt. Ik hoop dat ik nog bij de gelukkigen zit die hem dan overmorgen krijgt! Als je er niet bij zit krijg je hem pas de 31ste (misschien eerder maar deze datum geven ze wellicht om mensen geen valse hoop te geven)

• marloh
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 26-05-2024
Nieuwe klant
12 mei om 19.30 besteld

Vandaag contact gehad met de koerier, ze komen morgen tussen 12.00 en 16.00 op me werk brengen :).

• niels89
marloh schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 18:59:
Nieuwe klant
12 mei om 19.30 besteld

Vandaag contact gehad met de koerier, ze komen morgen tussen 12.00 en 16.00 op me werk brengen :).
Zo dat is snel, bij welke provider?

• erikvg90
  • Laatst online: 27-02-2023
2 mei bij HI besteld, gister de status op order wordt gepickt uit magazijn, en sinds uurtje of 12.00 smsje van HI dat ik morgen de telefoon kan thuis verwachten. Status is ook op order verzonden en is al aangemeld bij de TNT :)

Verwijderd

MediaMarkt Leeuwarden heeft er 12 op voorraad, alleen je betaald 100 euro meer bij een 2 jarig Vodafone 275 + web + sms dan online

• SnoopBok
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 21:43
Het is en blijft toch raar dat er personen zijn die veel later na mij besteld hebben en al wel bevestiging van verzending hebben ontvangen. Ik heb 5 mei bij Hi besteld, en de status is momenteel "Order wordt gepickt in magazijn". Ik vraag mij af wat deze status exact inhoudt? Betekent dit dat ik hem de komende dagen nog kan verwachten?

• Zjoske78
  • Laatst online: 10-02 16:48
Jo... schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 18:52:
Net een mailtje gekregen van smartphoneshop.be (coolblue) dat er morgen een levering binnenkomt. Ik hoop dat ik nog bij de gelukkigen zit die hem dan overmorgen krijgt! Als je er niet bij zit krijg je hem pas de 31ste (misschien eerder maar deze datum geven ze wellicht om mensen geen valse hoop te geven)
Die heb ik ook gehad. Had coolblue al eerder uitgeleverd eigenlijk?
Heb 14 mei besteld dus zal er wel niet bijzitten vrees ik...

• spanx
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22-01 08:04

spanx

_Sp[A]nX_

iemand info wanneer gsmweb de volgende zendingen ontvangt?

Damn it's good 2b a Tweaker!

• BertP
marloh schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 18:59:
Nieuwe klant
12 mei om 19.30 besteld

Toch niet via Hi he?

• xGlasvezelkabel
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 10-02 16:03
Krijgt Hi nou 23 mei weer een nieuwe batch/levering?

• niels89
Verwijderd schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 19:04:
MediaMarkt Leeuwarden heeft er 12 op voorraad, alleen je betaald 100 euro meer bij een 2 jarig Vodafone 275 + web + sms dan online
Klopt dat zag ik ook, schok wel aardig van die prijzen die ze daar hanteren. Verder overigens een leuk half uurtje mee mogen spelen.

• Ransom_nl
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 15-03-2024
Wordt hier ook langzaamaan gek. Maandag een mail van Vodafone dat het toestel verzonden is, gister niets geen pakketdienst gezien en nu vandaag weer niet. Zonder trackingcode ga je je echt serieus afvragen waar je pakketje uithangt. KS van Vodafone sluit al om 6 uur nu kom ik net achter.

*Opgelucht, pakketje was bij buren gebracht,maar ze hadden hier geen briefje binnengegooid, dus nu vanavond dacht de buurman vooruit ik breng het maar even.

[ Voor 21% gewijzigd door Ransom_nl op 18-05-2011 21:55 ]

Verwijderd

xGlasvezelkabel schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 16:38:
[...]

Hoe laat? Ik heb ook 16-05 besteld bij Hi.
8:36

• Tuur86
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-01 13:58
De leveringsdatum via de smartphoneshop is bijgesteld naar 27 mei .... wat een domper voor een flink aantal leden ben ik bang.

• Sansar
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 09-02 15:31
Intussen worden we allemaal gek!

M'n screenprotectors zijn al wel binnen en die heb ik later besteld dan de telefoon.
Iemand nog belang bij een screenprotector voor de SGS2? Ik kreeg er 6 in de envelop :)

Hou er zelf 2 achter, dus 4 beschikbaar.

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Zijn er nog mensen die afgelopen dagen veranderde status via Studentmobiel hebben gekregen of de telefoon in de afgelope week hebben mogen ontvangen? Hoe lang moest je wachten?

Verwijderd

Volg dit forum al een tijdje, maar heb nu dan toch een account aangemaakt. Vooral om mijn ervaringen met Typhone te delen. Aangezien Davez0r hierboven aangeeft op 10 mei te hebben besteld en morgen zijn toestel binnen te krijgen, is mij nu definitief duidelijk geworden dat ik gewoon aan het lijntje word gehouden.

Mijn aanvraag zou namelijk op 5 mei in behandeling worden genomen. Op 10 mei belde ik, bleek dat dat niet was gebeurd, waarop de medewerker die ik aan de lijn had aangaf dat hij de aanvraag had ingediend. Een paar dagen later belde ik weer, bleek dat de aanvraag pas op 12 mei was ingediend.

Inmiddels had ik T-Mobile gebeld, mijn toekomstige provider, en daar was alleen bekend dat er een aanvraag nummerbehoud zou komen, maar verdere gegevens waren er niet. Afgelopen maandag kreeg ik een mailtje dat de SII niet voorradig was, maar ik hem z.s.m. zou krijgen. Gebeld, waarop mij werd verteld dat ze hem misschien al die dag binnen zouden krijgen en ze hem dan meteen zouden opsturen. Levering bij Typhone blijkt vandaag binnen te zijn gekomen, maar... ik zit niet bij deze lichting en moet dus minimaal tot volgende week wachten.

Toezegging op toezegging komen ze niet na, maar annulering is ook niet meer mogelijk want het contract is wel al goedgekeurd. Ben ik de enige met deze ervaring bij Typhone. De eerste en laatste keer dat ik daar iets bestel, kan ik je vertellen...

• BertP
Wtf, wat is jou order nummer? En stuur eens een overzichtje als je wil, want het is toch wel te bizar dat ze overal verkondigen op volgorde te leveren en de praktijk vervolgens anders uitwijst...

• BPP

BPP

BertP schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 19:25:
Wtf, wat is jou order nummer? En stuur eens een overzichtje als je wil, want het is toch wel te bizar dat ze overal verkondigen op volgorde te leveren en de praktijk vervolgens anders uitwijst...
Hij heeft besteld bij typhone. chillll :+

• BertP
BPP schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 19:26:
[...]

Hij heeft besteld bij typhone. chillll :+
Weeeh, ik ben ongeduldig :X

Overigens, jij hebt ook op 12 mei in de avond besteld toch :?

• Golf2vr6
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:41
BertP schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 19:25:
We staan bij de bakker in de rij en iedereen die na ons binnen komt wordt geholpen... |:(

¯\_(ツ)_/¯ Pixel 10 Pro XL

Verwijderd

yeah, heb hem inmiddels ook!
6 mei besteld bij Belsimpel.. ,gister geannuleerd.
Vanmiddag even langs de vodafone shop en we hadden een nieuwe lading binnen gekregen.
Dus voor mensen omgeving Friesland.. Vodafone shop in Drachten heeft ze nog.

• Pogostokje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 04-02 21:35

Pogostokje

* twiet *

Zjoske78 schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 19:05:
[...]
Die heb ik ook gehad. Had coolblue al eerder uitgeleverd eigenlijk?
Heb 14 mei besteld dus zal er wel niet bijzitten vrees ik...
Ik heb op de 16e besteld en toen stond er nog op de site en in de bevestigingsmail dat de leverdatum verwacht was op 20/5. Ik ga er vanuit dat ze na al die jaren wel redelijk kunnen inschatten hoe het zit met leveringen en ze weten precies hoeveel pre-orders ze hebben, dus ik maak mij er nog geen zorgen om. Sterker nog, het zou mij tegenvallen als ze niet alle pre-orders uitleveren die gedaan zijn toen hun site nog op uitlevering 20/5 stond.

Inmiddels is die datum naar 27 verschoven, maar dat is pas sinds vandaag volgens mij. Als je nu besteld moet je een week langer wachten.

... ook ik heb soms per ongeluk gelijk.

• BertP
Golf2vr6 schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 19:31:
[...]

We staan bij de bakker in de rij en iedereen die na ons binnen komt wordt geholpen... |:(
"Ik dacht dat jullie allemaal bij elkaar hoorde" :+

Maar goed het is niet echt een ramp ofzo, ik kan echt nog wel een weekje wachten maar heb hem natuurlijk liever z.s.m. En dan is het gewoon een beetje vervelend als je ziet dat iemand die op de 16e besteld hem morgen in huis heeft.

• Golf2vr6
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:41
BertP schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 19:32:
[...]

"Ik dacht dat jullie allemaal bij elkaar hoorde" :+

Maar goed het is niet echt een ramp ofzo, ik kan echt nog wel een weekje wachten maar heb hem natuurlijk liever z.s.m. En dan is het gewoon een beetje vervelend als je ziet dat iemand die op de 16e besteld hem morgen in huis heeft.
Gaat mij ook puur om principe, vandaar ff voorbeeld van de bakker erbij. Ik denk dat de meeste hier dan ook pissig zouden worden. Vooral als de bakker dan zou zeggen dat hij iedereen op volgorde helpt....

[ Voor 6% gewijzigd door Golf2vr6 op 18-05-2011 19:35 ]

¯\_(ツ)_/¯ Pixel 10 Pro XL

• Dobie65
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 05-11-2017
Voor degene die niet kunnen wachten:

Net even bij de Mediamarkt geweest (19:25) die hadden er nog zo 4 in de winkel staan, toestel was simlockvrij, verkooppriijs 525,- Locatie Mediamarkt : Middelburg

ik wacht wel op Hi

• Sansar
Op de site van Belcompany staat dat het toestel op voorraad is en morgen per koerier bezorgd kan worden.

Icm KPN 6 maanden ieder abo voor 25 p/m. Dus duur abo uitzoeken, toestel gratis, geen verzendkosten, morgen bezorgd en na 6 maanden abo verlagen naar laagste maandbedrag.

Too good to be true???

Verwijderd

Sansar schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 19:38:
Op de site van Belcompany staat dat het toestel op voorraad is en morgen per koerier bezorgd kan worden.

Icm KPN 6 maanden ieder abo voor 25 p/m. Dus duur abo uitzoeken, toestel gratis, geen verzendkosten, morgen bezorgd en na 6 maanden abo verlagen naar laagste maandbedrag.

Too good to be true???
als je je amper belt en smst, en weinig internet (1GB), is dit inderdaad good & true!

• BertP
Golf2vr6 schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 19:35:
[...]

Gaat mij ook puur om principe, vandaar ff voorbeeld van de bakker erbij. Ik denk dat de meeste hier dan ook pissig zouden worden. Vooral als de bakker dan zou zeggen dat hij iedereen op volgorde helpt....
Ach ja, het zal nu wel de 23e worden voordat wij aan de beurt zijn, verwacht niet dat Hi morgen opeens (extra) toestellen beschikbaar heeft.

Ik vind overigens dat telecom providers de gekte ook wel een beetje zelf opwekken. Door zelf ontwijkende antwoorden / geen inzichten te geven zorg je er voor dat mensen veel contact opnemen met de KS en een verkeerd beeld krijgen van de echte situatie. Als je gewoon eerlijk verteld hoe het zit zijn mensen ook niet zo ongeduldig, maar als je allerlei tegenstrijdige verhalen te horen krijgt gaat dat irritatie in de hand wekken.

• BPP

BPP

BertP schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 19:30:
[...]

Weeeh, ik ben ongeduldig :X

Overigens, jij hebt ook op 12 mei in de avond besteld toch :?
klopt. waar staat jouw status op?

Verwijderd

Pogostokje schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 19:32:
[...]

Ik heb op de 16e besteld en toen stond er nog op de site en in de bevestigingsmail dat de leverdatum verwacht was op 20/5. Ik ga er vanuit dat ze na al die jaren wel redelijk kunnen inschatten hoe het zit met leveringen en ze weten precies hoeveel pre-orders ze hebben, dus ik maak mij er nog geen zorgen om. Sterker nog, het zou mij tegenvallen als ze niet alle pre-orders uitleveren die gedaan zijn toen hun site nog op uitlevering 20/5 stond.

Inmiddels is die datum naar 27 verschoven, maar dat is pas sinds vandaag volgens mij. Als je nu besteld moet je een week langer wachten.
Hoop dat je gelijk hebt. Vanochtend vroeg nog besteld, op site en in de mail stond inderdaad 20 mei. Hoop hem ook nog te krijgen van het weekend....

Mja.. had hem eerst op studentmobiel besteld maar dat schoot ook niet op. En via smartphoneshop in ieder geval autohouder, screenprotector en auto oplader gratis.... dan maar weekje extra wachten...

• BertP
BPP schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 19:41:
[...]

klopt. waar staat jouw status op?
Haha, hij staat op voor inschrijving. Ik zal mijn E72 nog een weekje misbruiken zie hem volgende week wel verschijnen vind het wel best zo :)

Verwijderd

Net ff langs mediamarkt in Breda geweest en toestel bekeken :)
Ze hadden er nog een op voorraad, maar geld van belsimpel is nog niet teruggestort dus heb hem niet kunnen meenemen, maar ze zeiden dat ze binnen 5 dagen een nieuwe lading binnenkregen :)

• Sansar
Verwijderd schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 19:39:
[...]

als je je amper belt en smst, en weinig internet (1GB), is dit inderdaad good & true!
Heb nu ook al KPN met flat fee internet en 100 minuten/SMS, heb ik eigenlijk genoeg aan.

Maar ik mag nog niet verlengen, dus dan maar een nieuw abo (met helaas nieuw nummer). Nog even over nadenken dan maar...

• Ruben1123
BertP schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 19:40:
[...]

Ach ja, het zal nu wel de 23e worden voordat wij aan de beurt zijn, verwacht niet dat Hi morgen opeens (extra) toestellen beschikbaar heeft.
Misschien kunnen ze maar beperkt aantal telefoons verwerken, dus je hebt kans dat ze morgen gewoon weer verder gaan met verzenden.

• Pogostokje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 04-02 21:35

Pogostokje

* twiet *

Verwijderd schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 19:42:
[...]
Hoop dat je gelijk hebt. Vanochtend vroeg nog besteld, op site en in de mail stond inderdaad 20 mei. Hoop hem ook nog te krijgen van het weekend....
Helaas. Ik log net in op de site van smartphoneshop.nl en ik zie daar staan: "Je bestelling wordt geleverd op 27-05-2011"

Jammer.

Dus, heb je besteld bij smartphoneshop.nl dan staat er wellicht bij jou ook een leverdatum ingevuld nu.

[ Voor 11% gewijzigd door Pogostokje op 18-05-2011 19:45 ]

... ook ik heb soms per ongeluk gelijk.

Verwijderd

Sansar schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 19:43:
[...]

Heb nu ook al KPN met flat fee internet en 100 minuten/SMS, heb ik eigenlijk genoeg aan.

Maar ik mag nog niet verlengen, dus dan maar een nieuw abo (met helaas nieuw nummer). Nog even over nadenken dan maar...
wou dat ik zo goedkoop uit kon zijn.. ik bel veel en sms ook nog steeds erg veel, en dan is KPN gewoon te duur, er bestaat bijv. ook geen dubbel sms meer. daarom heb ik hem verlengd naar Hi. Mag ook gewoon 4 maanden voor einde contract

• QempZoR
Verwijderd schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 19:43:
Net ff langs mediamarkt in Breda geweest en toestel bekeken :)
Ze hadden er nog een op voorraad, maar geld van belsimpel is nog niet teruggestort dus heb hem niet kunnen meenemen, maar ze zeiden dat ze binnen 5 dagen een nieuwe lading binnenkregen :)
wanneer heb je hem geannuleerd?

Pagina: 1 ... 65 ... 110 Laatste

Let op:
Dit topic is GEEN dumpbak voor van alles en nog wat, daarom worden dit soort replies verwijderd:
-Oneliners zonder enige vorm van inzet.
-Slowchat.
-Replies als "ik heb em ook" of "ik heb em besteld".

Het is niet toegestaan om naar kortingcodes en/of personeelsnummers te vragen!