Ja idd, ze hebben daar zo slecht bereik! Daar gaan de topics over meer GSM masten! Ik heb liever SGS2 dan een extra rijst rantsoen voor een afrikaans dorp...roggebrood schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 14:56:
Gelukkig voor de kindjes in Afrika dat zij al deze vreselijke zorgen niet hebben..
Iemand enig idee hoelang het duurt voor je geld terugkrijgt bij Coolblue als je cancelt/of je je geld terugkrijgt?
EDIT: gebeld, duurt dus 10 dagen voor je je geld terughebt.
EDIT: gebeld, duurt dus 10 dagen voor je je geld terughebt.
[ Voor 21% gewijzigd door Jo... op 18-05-2011 15:04 ]
haha dat ben ik is alleen 19 jaar terug helaaskrijg ik hiermee geen voorrang bij Hi
net gebeld met de Hi KS. Verteld ze me dat er veel is mis gegaan met de bestel procedure... Het spijt haar heel erg dat ze hun afspraken niet na kunnen komen en adviseerd me gewoon te blijven wachten. Vertel ik haar dat er mensen zijn die de 16e hebben besteld en wel geleverd krijgen. Antwoord: annuleerd u uw bestelling toch en besteld u op nieuw...
Dom wicht
Dom wicht
Bedankt voor de tip! Ik heb zojuist mijn KPN flexibel naar een 1-jarig MTV mobile 39.95 verlengd, en via de gewone klantenservice (08000505) kostte dit maar liefst iets van €250 voor het toestel (waar dit op de site voor nieuwe klanten maar €150 is), en na een belletje met 0800 0105 (die mij weer hebben doorverbonden) was dit slechts €40. Heb dus even €200 bespaard, zonder veel gedoe. Overigens wordt jet toestel volgens de KS medewerker maandag al geleverd. Mijn klantwaarde is overigens D.Verwijderd schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 19:12:
Ow trouwens, nog een tip: Wil je je abo verlengen bij Hi, bel dan naar 0800 0105 (gratis!) en vraag naar de klantenservice van kpn, NIET die van Hi! Bij KPN kunnen ze veel meer opties voor je uitzoeken, terwijl ze bij Hi lang niet zo ver gaan.
[...]
Net even gebeld met studentmobiel ivm onveranderde ststus sinds vrijdag. Meneer vertelde dat het voor mij wss eind volgende week word. (ik heb besteld op 11 mei)
Ow ja dat is wel een goede optie ja...damkoning schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 15:06:
net gebeld met de Hi KS. Verteld ze me dat er veel is mis gegaan met de bestel procedure... Het spijt haar heel erg dat ze hun afspraken niet na kunnen komen en adviseerd me gewoon te blijven wachten. Vertel ik haar dat er mensen zijn die de 16e hebben besteld en wel geleverd krijgen. Antwoord: annuleerd u uw bestelling toch en besteld u op nieuw...
Dom wicht
Als ze me de zekerheid kunnen geven dat als ik nu bestel en mijn oude annuleer hij meteen doorkomt dan wil ik er wel over nadenken, maar dat is niet echt de manier van werken vind ik...
Had jij zo'n mail ontvangen, ik zie hier op het forum een aantal mensen hier een melding van maken, maar heb deze mail (dat het vertraagd is) niet ontvangen.Ruudvanelk schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 15:08:
Net even gebeld met studentmobiel ivm onveranderde ststus sinds vrijdag. Meneer vertelde dat het voor mij wss eind volgende week word. (ik heb besteld op 11 mei)
En GSMWijzer vertelt mij -opnieuw- dat zij mij vóór 31 mei zullen voorzien van het toestel
oh ja nog vergeten. Ze zei ook de avond dat ik het besteld dat de voorwaarden zijn veranderd. Dus dan vraag je je af welke voorwaarden en vraag je dat. Antwoord: dat zou ik niet weten meneer misschien iets met leveringstijd...
Wordt je toch moe van!
Wordt je toch moe van!
Nog meer mensen hier die bij Typhone besteld hebben? Zo ja, wanneer en hebben jullie al status updates?
Hoop hem voor het weekend te hebben aangezien ik dan op vakantie ga!
Hoop hem voor het weekend te hebben aangezien ik dan op vakantie ga!
ja kreeg wel een mail dat hij vertraagd was. Meneer wist ook te vertellen dat voor de mensen die tot 6 mei besteld hadden vandaag een zending de deur uit ging. Voor een aantal van de mensen tussen 6 en 12 zou het morgen worden verzonden(net geleverd) en ik zou dan na de volgende levering ( komende woensdag) aan de beurt zijn.sjors86 schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 15:09:
[...]
Had jij zo'n mail ontvangen, ik zie hier op het forum een aantal mensen hier een melding van maken, maar heb deze mail (dat het vertraagd is) niet ontvangen.
11 mei bij typhone besteld.
Kreeg dit mail terug, op mijn vraag wanneer ze hem verwachten.
Bedankt voor uw mail.
Wij verwachten de Samsung Galaxy S2 voor het einde van volgende week aan u te kunnen leveren.
Mijn excuses voor de vertraging. Ik vraag u vriendelijk even om uw geduld.
Bedankt voor uw mail.
Wij verwachten de Samsung Galaxy S2 voor het einde van volgende week aan u te kunnen leveren.
Waar haal je dit vandaan? Alle netwerken in NL gebruiken HSDPA en ja de G S2 ondersteund dat, zelfs HSDPA+.Hightechsoul schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 14:58:
...
Offtopic : ondersteunt galaxy s2 wel 7,2 mb download via het normale 3g netwerk ?
Hi heeft helaas nog geen hsdpa ondersteuning
Coïtus ergo sum
HSDPAChilly_Willy schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 15:21:
[...]
Waar haal je dit vandaan? Alle netwerken in NL gebruiken HSDPA en ja de G S2 ondersteund dat, zelfs HSDPA+.
Situatie in Nederland
Op 18 april 2006 startte T-Mobile als eerste operator in Nederland met het aanbieden van deze dienst. Op 2 oktober 2006 volgde Vodafone. Ook KPN is met deze dienst gestart en heeft ze per 1 februari 2008 nagenoeg volledige dekking van Nederland, evenals Vodafone en T-Mobile.
Momenteel bieden alle providers in Nederland, inclusief Telfort[2] (een virtuele provider van KPN), HSDPA-verbindingen met een maximale snelheid van 7.2 Mbit/s.
KPN is sinds 1 januari 2010 bezig haar HSDPA/HSUPA netwerk van 7.2 Mbit/s - 1.4 Mbit/s naar 14.4 Mbit/s - 2.0 Mbit/s (download - upload) aan te passen.
Verwijderd
Wilde laten weten dat ik mijn SGS2 op de 13e heb besteld middelst een verlenging. De bestelling zelf heb ik gewoon via de site geplaatst. Vandaag is de status van de order op de site van Hi versprongen naar:
"Laatste update: 18/05/2011
Order wordt gepickt in magazijn"
Ik probeer niet TE optimistisch te zijn, maar hoop dat ik hem morgen al in m'n handen heb!!
Ik volg dit toestel al sinds februari! Ik denk dat de mensen om me heen BLIJ zijn als ik hem eindelijk heb
"Laatste update: 18/05/2011
Order wordt gepickt in magazijn"
Ik probeer niet TE optimistisch te zijn, maar hoop dat ik hem morgen al in m'n handen heb!!
Ik volg dit toestel al sinds februari! Ik denk dat de mensen om me heen BLIJ zijn als ik hem eindelijk heb
Verwijderd
Net gebeld met KS van hi. Meneer kon mij niet vertellen wanneer ik de SGSII kon verwachten, het gaat om heel veel orders, aldus die meneer. Heb gister besteld, de mevrouw die mij een verlenging aanbood kon mij ervan verzekeren dat ik de telefoon op 20 mei zou ontvangen!
En had net m'n order bij Algebeld geannuleerd, stond nog steeds op de 19e!
Zo juist weer een update gehad van Hi:
Bestelling in geannuleerd omdat mijn gegevens niet zouden kloppen?
Erg vreemd aangezien ik zeker weet dat ik alles goed heb ingevuld.
Als ik zo klaar ben met werken maar eens bellen naar de klantenservice
Bestelling in geannuleerd omdat mijn gegevens niet zouden kloppen?
Erg vreemd aangezien ik zeker weet dat ik alles goed heb ingevuld.
Als ik zo klaar ben met werken maar eens bellen naar de klantenservice
Je bent toch niet alleen voor de Hi verlenging gegaan omdat je hem dan 1 dagje eerder zou hebben?Verwijderd schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 15:28:
Net gebeld met KS van hi. Meneer kon mij niet vertellen wanneer ik de SGSII kon verwachten, het gaat om heel veel orders, aldus die meneer. Heb gister besteld, de mevrouw die mij een verlenging aanbood kon mij ervan verzekeren dat ik de telefoon op 20 mei zou ontvangen!En had net m'n order bij Algebeld geannuleerd, stond nog steeds op de 19e!
Coïtus ergo sum
Vergeet het maar, binnen 3 weken hebben ze niks op voorraad!keer schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 15:20:
Bedankt voor uw mail.
Verwijderd
Nee hoorChilly_Willy schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 15:30:
[...]
Je bent toch niet alleen voor de Hi verlenging gegaan omdat je hem dan 1 dagje eerder zou hebben?
Bij Algebeld had ik een vodafone abonnement 275 voor 2 jaar..
Ik heb 12 mei besteld, mij hebben ze ook verteld dat ik hem volgende week krijg.keer schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 15:20:
Bedankt voor uw mail.
Ze hebben vandaag de 2e batch gekregen en die zijn ook al weer op, de eerst volgende batch daar zit mijn zending ook bij!
Ik kreeg ook het toestel niet direct mee maar moet ook gewoon wachten tot het nummerbehoud was goedgekeurd.Verwijderd schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 14:36:
[...]
Huh meestal krijg je het toestel gewoon mee bij nummerbehoud en ga je de simkaart pas gebruiken op het moment dat je oude abbonement is afgelopen?!
Echter was mij ook beloofd/afgesproken dat mijn toestel gereserveerd was, Wilde ik deze vandaag gaan ophalen omdat nummerbehoud was goedgekeurd. Was deze dus gewoon al verkocht.
Fijn afspraken/beloftes/reservering kan nu dus ook gewoon wachten tot hij weer op voorraad is.
Dit in de vodafone winkel in den bosch
Verwijderd
GSMwijzer.nl heeft mijn SGSII verstuurd. 30 april besteld, 5 mei contract ontvangen. Nummerbehoud van Ben > Vodafone. Vodafone BSW200 abonnement. Afgelopen maandag of dinsdag was de status veranderd van "Contract veranderd" naar "Nummerbehoud in behandeling".
Onderstaand de mail:
Beste,
Uw orderstatus is gewijzigd naar Pakket verzonden.
Uw order (Ordernummer: 509*** is per TNT Post aan u verzonden. U ontvangt later vandaag de barcode van uw zending per e-mail. Indien u uw zending niet binnen 4 werkdagen heeft ontvangen, kunt u contact met ons opnemen op tel: 070 358 50 64.
Als u een bestelling met een totaalbedrag (toestelprijs + verzendkosten) van € 40,- incl. btw of meer, geplaatst heeft en het bedrag is niet vooraf per iDeal of overboeking voldaan, dan wordt uw bestelling onder rembours afgerekend. De postbode zal u bij aflevering van het pakket vragen het bedrag contant te voldoen. Let op: dit is vanzelfsprekend niet van toepassing op een aanschafbedrag van € 0,-. U hoeft in dat geval bij aflevering van het pakket niets aan de postbode te betalen.
Handige links en informatie over uw product:
- Bestel accessoires voor de Samsung i9100 Galaxy S II
- Actua GSM verzekering (binnen 7 dagen na factuurdatum)
- Elektronische NL handleiding van de Samsung i9100 Galaxy S II
- Aftersales informatie over garantie en reparatie van uw toestel
Wij wensen u veel plezier met uw bestelling.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice GSMwijzer.nl
Wel fijn dat ik morgen, vrijdag, maandag en dinsdag van 2 tot 11 moet werken
Onderstaand de mail:
Beste,
Uw order (Ordernummer: 509*** is per TNT Post aan u verzonden. U ontvangt later vandaag de barcode van uw zending per e-mail. Indien u uw zending niet binnen 4 werkdagen heeft ontvangen, kunt u contact met ons opnemen op tel: 070 358 50 64.
Als u een bestelling met een totaalbedrag (toestelprijs + verzendkosten) van € 40,- incl. btw of meer, geplaatst heeft en het bedrag is niet vooraf per iDeal of overboeking voldaan, dan wordt uw bestelling onder rembours afgerekend. De postbode zal u bij aflevering van het pakket vragen het bedrag contant te voldoen. Let op: dit is vanzelfsprekend niet van toepassing op een aanschafbedrag van € 0,-. U hoeft in dat geval bij aflevering van het pakket niets aan de postbode te betalen.
Handige links en informatie over uw product:
- Bestel accessoires voor de Samsung i9100 Galaxy S II
- Actua GSM verzekering (binnen 7 dagen na factuurdatum)
- Elektronische NL handleiding van de Samsung i9100 Galaxy S II
- Aftersales informatie over garantie en reparatie van uw toestel
Wij wensen u veel plezier met uw bestelling.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice GSMwijzer.nl
Wel fijn dat ik morgen, vrijdag, maandag en dinsdag van 2 tot 11 moet werken
Heeft iedereen hier 2 mail bevestigingen gehad van Hi?
Ik heb er ééntje:
Ik heb er ééntje:
Waar gaat die tweede mail over?Orderbevestiging Hi.nl
Bedankt voor je bestelling bij Hi!
Met hierin mijn ordernummer en een overzicht van mijn bestelling.
Verwijderd
Die gaat nergens over.thecompany schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 15:51:
Heeft iedereen hier 2 mail bevestigingen gehad van Hi?
Ik heb er ééntje:
[...]
Waar gaat die tweede mail over?
Hi naam
Bedankt voor je bestelling bij Hi!
Het ordernummer van je bestelling is *.
Op Hi.nl kan je onder "mijn bestelgegevens" de status van je bestelling opvragen. Je hebt hiervoor je ordernummer en postcode nodig.
Groeten van Hi
Schitterend inderdaad, vooral als je hem zelf net gewoon in de winkel hebt opgehaald. Beste vermaak is toch een beetje leedvermaakSahi_NL schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 14:51:
Prachtig topic dit, al die ongeduldige mensen..
Hou vol, mensen!
Verwijderd
Kunnen prijzen van verschillende vestigingen van de media markt verschillen? Ik hoorde hier over 499euro bij de MM. Alleen ging ik dus even kijken was hij 599 euro.... hmmm.
Als je dat hoort wil je hem natuurlijk niet voor meer dan 500 euro hebben
Ben niet zo gek op webshops... als er iets is kan je niet even in de winkel schreeuwen waardoor je heel gemakkelijk gecompenseerd wordt.. "Meneer komt U maar even naar achteren dan bespreken we de zaak even"
En dat vind ik veel prettiger dan telefonisch gedonder.
Misschien helpt het ook wel als ik zeg dat hij bij een andere media markt 499 is...
Zo en dan nog even mijn ( bijna nog gloednieuwe SGS1 verkopen ).
Als je dat hoort wil je hem natuurlijk niet voor meer dan 500 euro hebben
Ben niet zo gek op webshops... als er iets is kan je niet even in de winkel schreeuwen waardoor je heel gemakkelijk gecompenseerd wordt.. "Meneer komt U maar even naar achteren dan bespreken we de zaak even"
Misschien helpt het ook wel als ik zeg dat hij bij een andere media markt 499 is...
Zo en dan nog even mijn ( bijna nog gloednieuwe SGS1 verkopen ).
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 18-05-2011 16:03 ]
YEAAAAAHH!!!
Status:
Laatste update: 18/05/2011
Order verzonden
Order was een paar uur geleden gepickt
Status:
Order verzonden
Yup, elke mediamarkt mag zijn eigen prijzen hanteren, evenals eigen aanbiedings(prijzen).
Soms zijn ze coulant en gaan ze mee in de prijs van een andere vestiging, het merendeel van de tijd kun je lappen wat ze vragen in die vestiging
Soms zijn ze coulant en gaan ze mee in de prijs van een andere vestiging, het merendeel van de tijd kun je lappen wat ze vragen in die vestiging
Verwijderd
Vanochtend langs de HI winkel in oosterhout geweest. Hadden er nog 1 liggen. Heb mijn internet bestelling in de winkel geannuleerd en opnieuw afgesloten tegen de internet prijs. Kreeg het toestel gelijk mee. De verkoper vertelde me dat ze gisteren al toestellen binnen hadden maar nog niet mochten verkopen. Ze hadden er maar 3 gehad en wisten niet wanneer het toestel weer op voorraad was.
Waneer heb jij besteld??LuckyFu schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 16:02:
YEAAAAAHH!!!
Status:
Order verzonden
Verwijderd
Toen ik ook keek in de mediamarkt.. bij al die rij telefoons. Ik moest zelfs hele tijd wachten om te kunnen spelen met die SGS2.. wat een drama
waarom is dat ding zo populair.. Niemand wou de iPhone 4 aanraken
wie wilt er nou nog een iphone tegenwoordig:P staat vandaag op nu.nl dat ook met de nieuwe witte nog steeds ontvangst/bereik problemen zijn:PVerwijderd schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 16:06:
Toen ik ook keek in de mediamarkt.. bij al die rij telefoons. Ik moest zelfs hele tijd wachten om te kunnen spelen met die SGS2.. wat een dramawaarom is dat ding zo populair.. Niemand wou de iPhone 4 aanraken
Verwijderd
Mijn status (order wordt gepickt) heb ik nu al ruim een dag op de site staan.. Ik heb dus weinig hoop dat ik mijn telefoon morgen binnen heb. Heb overigens 2 mei verlengd.rdriessen schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 14:47:
Besteld: 5 mei, telefonisch bij Hi, verlenging
Status op 18 mei veranderd naar Order wordt gepicked in magazijn (ca. 2 uur geleden). Nog geen barcode, mail of SMS ontvangen.
Verwijderd
13e besteld bij HI status nogsteeds op 'Voor inschrijving'.
Wat me wel opvalt is dat de prijs die ik nu zou betalen bij het verlengen via Hi (ik heb genomen; Hi 25 1 jaar+extreem+59,95 mobiel) aanzienlijk hoger is. Kan geen lagere prijs meer vinden dan €109,95 voor het toestel, hoe ik inlog maar geen verschil. Qua prijs schijnbaar wel geluk gehad
.
Wat me wel opvalt is dat de prijs die ik nu zou betalen bij het verlengen via Hi (ik heb genomen; Hi 25 1 jaar+extreem+59,95 mobiel) aanzienlijk hoger is. Kan geen lagere prijs meer vinden dan €109,95 voor het toestel, hoe ik inlog maar geen verschil. Qua prijs schijnbaar wel geluk gehad
waarom is hij weer overal uitverkocht?
Kreeg vandaag de melding van GSMweb dat ik pas over 2 weken mijn S2 heb?!
Net geannuleerd bij algebeld.nl
Kreeg vandaag de melding van GSMweb dat ik pas over 2 weken mijn S2 heb?!
Net geannuleerd bij algebeld.nl
Damn it's good 2b a Tweaker!
Weet iemand of ze hem in de Ritel winkels op voorraad hebben?
ik heb de 16e verlengd met de SG2, mijn status is nog steeds:
Laatste update: 16/05/2011
Voor inschrijving
Laatste update: 16/05/2011
Voor inschrijving
Verwijderd
Nou, ik snap er dus geen snars van! Hoe kan het nou dat ze eerder verzenden aan mensen die later besteld hebben. Grrr! Anyway, veel plezier met je telefoon.LuckyFu schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 16:02:
YEAAAAAHH!!!
Status:
Order verzonden
Op http://twitter.com/#!/Hi_Webcare staat dat ze gewoon in volgorde proberen te leveren..
Verwijderd
Weet je ook wat er bij de site van TNT staat nu?LuckyFu schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 16:02:
YEAAAAAHH!!!
Status:
Order verzonden
Bij mijn status bij Hi staat 'order wordt gepickt', maar TNT zegt 'order niet gevonden'...
Stiekem ben ik eigenlijk ook wel blij dat ik hem pas de volgende levering krijg, wellicht dat sommige problemen er dan uitgehaald zijn.... Let's hope so!
Ook die van mij is bij gsmwijzer besteld net mail gekregen.
5 mei bestelt met nummer behoud van vodafone -> hi.
Dus waarschijnlijk morgen lekker spelen en ben nog vrij ook
Rig: Fractal North | Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus PRO | Sapphire RX 7900 XT | G.Skill Ripjaws V 32GB | Audio: Dali Opticon 6 | Dali Opticon Vocal | Marantz SR7011 | Sony XM4 | Tel: Google Pixel 8 Pro | Samsung S21FE | Laptop: Lenovo X13 Gen 4
Ik heb hem besteldp op Belsimpel op 6 mei! Belsimpel is de grootste bagger webshop ever, dus ik wil cancelen. Mijn bestelling betreft een verlenging vodafone WBS 200 en moet bij belsimpel 111,- bij betalen! Wie geeft een tip waar ik mijn contract kan verlengen voor een leuke prijs en waar de SGS2 wel snel geleverd wordt!
Ik zit er aan te denken om hem gewoon bij de VF shop te halen, alleen krijg ik dan een branded toestel, wat weer vertraging oplevert bij het uitkomen van updates! Wie heeft er tips????
Ik zit er aan te denken om hem gewoon bij de VF shop te halen, alleen krijg ik dan een branded toestel, wat weer vertraging oplevert bij het uitkomen van updates! Wie heeft er tips????
Verwijderd
Dacht slim te zijn door bij Megapool website te kijken, geen hond die daaraan denkt dacht ik. Maar dat is nu dus onderdeel van typhone
14e besteld, verlenging met SG S2
Status:
Laatste update: 14/05/2011
Voor inschrijving
Status:
Laatste update: 14/05/2011
Voor inschrijving
Hahaha stiekem weten wij wel beter en hoop je gewoon net als de rest op deze weekRoelio86 schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 16:16:
Stiekem ben ik eigenlijk ook wel blij dat ik hem pas de volgende levering krijg, wellicht dat sommige problemen er dan uitgehaald zijn.... Let's hope so!
Ik zou hem bij de VF shop halen, dan ben je de enige van heel Nederland met een branded....RandyAmsterdam schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 16:16:
[ Voor 29% gewijzigd door Golf2vr6 op 18-05-2011 16:30 ]
¯\_(ツ)_/¯ Pixel 10 Pro XL
Haha ssstmonaldo schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 16:18:
[...]
Hahaha stiekem weten wij wel beter en hoop je gewoon net als de rest op deze week
Bij mij ook. Maar er staat nu wel een andere Track en Trace code dan ik eerst had.Verwijderd schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 16:14:
[...]
Weet je ook wat er bij de site van TNT staat nu?
Bij mijn status bij Hi staat 'order wordt gepickt', maar TNT zegt 'order niet gevonden'...
Dit staat ook op de site van TNT:
Vandaag besteld? Kijkt u na 20:00 nog eens!
Het kan zijn dat de zending wel vandaag is verzonden, maar nog niet door ons is verwerkt.
Ik kijk vanavond na 8 uur wel even. Laat het wel weten als het veranderd is.
Het moet niet gekker worden, ik heb een dag eerder besteld met contract verlengen dus geen procedures van nummer overzetten of iets dergelijks. Maar vooralsnog komt er nog helemaal niks mijn kant op.jdevries21 schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 16:16:
Ook die van mij is bij gsmwijzer besteld net mail gekregen.
PSN ID: Beest41
Ik refresh me hier helemaal suf man. Konden ze geen extra uitzendkrachten bij Hi aannemen
Hoe weet je dat ze bij vodafone branded zijn? Ik heb namelijk mijn unbranded toestel vandaag retour naar vodafone gestuurd (vanwege een ronde vlek onder het scherm), en dan een branded terug krijgen zou wel een domper zijn! Zijn er dan al mensen die een branded toestel hebben ontvangen?Golf2vr6 schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 16:19:
[...]
Ik zou hem bij de VF shop halen, dan ben je de enige van heel Nederland met een branded....![]()
Haha dit is echt de snelste topic ever volgens mij! Lijkt wel een chat, heeft wel wat! Prachtig dit!
Verwijderd
Wel vreemd dat hij verzonden is, maar ze het pakketje daar blijkbaar nog niet kunnen vinden...LuckyFu schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 16:21:
[...]
Bij mij ook. Maar er staat nu wel een andere Track en Trace code dan ik eerst had.
Dit staat ook op de site van TNT:
Vandaag besteld? Kijkt u na 20:00 nog eens!
Het kan zijn dat de zending wel vandaag is verzonden, maar nog niet door ons is verwerkt.
Verwijderd
[/quote]
Heb ik gisteren ook gedaan. Stond al vanaf de middag op 'order gepickt'. Nou, nu nog geen verandering... Zucht... Ik refresh me ook suf, maar ik zie de hoop alweer vervliegen. Zie dat er op de Hi Webcare-twitter heel veel vragen binnenkomen over hoe het kan dat mensen die later besteld hebben, eerder geleverd krijgen.
[/quote]
Heb ik gisteren ook gedaan. Stond al vanaf de middag op 'order gepickt'. Nou, nu nog geen verandering... Zucht... Ik refresh me ook suf, maar ik zie de hoop alweer vervliegen. Zie dat er op de Hi Webcare-twitter heel veel vragen binnenkomen over hoe het kan dat mensen die later besteld hebben, eerder geleverd krijgen.
Lees zijn post die in quote en dan mijn post nog eens.....pvang84 schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 16:22:
[...]
Hoe weet je dat ze bij vodafone branded zijn? Ik heb namelijk mijn unbranded toestel vandaag retour naar vodafone gestuurd (vanwege een ronde vlek onder het scherm), en dan een branded terug krijgen zou wel een domper zijn! Zijn er dan al mensen die een branded toestel hebben ontvangen?
Weet iemand of het mogelijk is om naar een bepaalde winkel van VF te bellen?Golf2vr6 schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 16:23:
[...]
Lees zijn post die in quote en dan mijn post nog eens.....
15e besteld (verlenging), bel ik net voor orderstatus; je moet rekenen op 2 a 3weken levertijd?! pfffffffffffffffff
whoei!
Besteld 12 mei, 18:53, vanmiddag is order gepickt. Afwachten dus en hoop dat ze het vandaag nog versturen, anders haal ik het morgen in de hi winkel, die krijgen morgen weer voorraad.
Edit: Order verzonden
Edit2: Sms ontvangen: Word morgen aangeboden door TNT
Edit: Order verzonden
Edit2: Sms ontvangen: Word morgen aangeboden door TNT
[ Voor 18% gewijzigd door Ruben1123 op 18-05-2011 16:30 ]
@Hi_Webcare stalken dan maar?Verwijderd schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 16:23: Zie dat er op de Hi Webcare-twitter heel veel vragen binnenkomen over hoe het kan dat mensen die later besteld hebben, eerder geleverd krijgen.
Ik lees het op twitter indd.. Misschien is de ene medewerker wel sneller klaar met zijn lijstje dan de ander?Verwijderd schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 16:23:
[/quote]
Ik heb inmiddels ook een sms ontvangen dat mijn pakket vanaf morgen door TNT wordt aangeboden.
Hoe gaat dat eigenlijk? Is het gewoon zoals een normaal pakketje? Of moet er bij verlenging nog dingen getekend worden? Ik ben morgen niet thuis, maar ik heb gehoord dat er een machtiging formulier is om bijvoorbeeld je ouders te laten tekenen..
Verwijderd
volgens mij zijn meerdere medewerkers op verschillende dagen met de lijsten begonnen.
en dan krijg je zoiets.
ik heb gisteravond nog besteld en sta dus ook nog op voor inschrijving en als ik dat zo lees hier duurt dat ook nog wel even!
en dan krijg je zoiets.
ik heb gisteravond nog besteld en sta dus ook nog op voor inschrijving en als ik dat zo lees hier duurt dat ook nog wel even!
Er zijn toch helemaal geen branded toestellen van vodafone toch? Dat is in ieder geval vaker gezegd. Of is het veranderd?
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Zijn er niet!Leoon. schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 16:34:
Er zijn toch helemaal geen branded toestellen van vodafone toch? Dat is in ieder geval vaker gezegd. Of is het veranderd?
schrok al, las het net namelijk weer..
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Bij een verlening hoef je niets te tekenen. Het is gewoon een normaal pakketje, Iemand anders kan hem eventueel ook in ontvangst nemen als je niet thuis bent.Ruben1123 schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 16:33:
Hoe gaat dat eigenlijk? Is het gewoon zoals een normaal pakketje? Of moet er bij verlenging nog dingen getekend worden? Ik ben morgen niet thuis, maar ik heb gehoord dat er een machtiging formulier is om bijvoorbeeld je ouders te laten tekenen..
Verwijderd
Ik heb gister, 17 mei besteld bij Hi, verlengen vanaf KPN. Mij is door verschillende mensen verzekerd dat ik de telefoon binnen 2 tot 3 dagen thuis heb. Mijn status is nog steeds voor inschrijving, en ik moet toegeven dat ik nog nooit zo vaak op F5 heb gedrukt
Hoe weet je dat ze bij vodafone branded zijn? Ik heb namelijk mijn unbranded toestel vandaag retour naar vodafone gestuurd (vanwege een ronde vlek onder het scherm), en dan een branded terug krijgen zou wel een domper zijn! Zijn er dan al mensen die een branded toestel hebben ontvangen?
en
en
Hoe laat? Ik heb ook 16-05 besteld bij Hi.Verwijderd schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 14:45:
Volg de spanning nu al een tijdje hier en durf het bijna niet te zeggen;
Order wordt gepickt in magazijn
16-05 pas besteld bij Hi, (verlenging)
Update belsimpel.nl (net gecheckt via 'orderstatus') er staat nu een melding:
"Speciale boodschap m.b.t. de Samsung Galaxy S II
De vraag naar de Samsung Galaxy S II is vele malen groter dan verwacht en er zijn vanuit Samsung onvoldoende toestellen beschikbaar voor de Nederlandse markt in tegenstelling tot eerder aan Belsimpel.nl gecommuniceerde leverprognoses.
Belsimpel.nl krijgt als een van de eerste shops in Nederland de Galaxy S2 uitgeleverd en heeft vele honderden toestellen gereserveerd bij 4 verschillende distributeurs. We verwachten u dan ook spoedig uw toestel te kunnen leveren zodra de Nederlandse distributeurs goed bevoorraad worden. Volgens onze laatste gegevens zijn er volgende week marktbreed
+/- 1500 toestellen beschikbaar waar Belsimpel.nl er minimaal 100 stuks van krijgt. We hebben hierover dagelijks contact met onze leveranciers en zullen u via de e-mail op de hoogte houden van uw orderstatus.
Onze welgemeende excuses voor het ongemak.
Belsimpel.nl
Afdeling klantenservice "
Dit bericht was al bekend, I know, maar nu komen ze met daadwerkelijke aantallen (waarvan wij niet weten of dat correct is maar toch). Bah wat baal ik van die bestelling die ik bij ze heb geplaatst. Ik bel dagelijks een rondje winkels af, hopend dat ze m ergens hebben. Zolang ze m nergens hebben w8 ik belsimpel nog wel af, geen zin om elders weer achteraan te moeten sluiten!!
"Speciale boodschap m.b.t. de Samsung Galaxy S II
De vraag naar de Samsung Galaxy S II is vele malen groter dan verwacht en er zijn vanuit Samsung onvoldoende toestellen beschikbaar voor de Nederlandse markt in tegenstelling tot eerder aan Belsimpel.nl gecommuniceerde leverprognoses.
Belsimpel.nl krijgt als een van de eerste shops in Nederland de Galaxy S2 uitgeleverd en heeft vele honderden toestellen gereserveerd bij 4 verschillende distributeurs. We verwachten u dan ook spoedig uw toestel te kunnen leveren zodra de Nederlandse distributeurs goed bevoorraad worden. Volgens onze laatste gegevens zijn er volgende week marktbreed
+/- 1500 toestellen beschikbaar waar Belsimpel.nl er minimaal 100 stuks van krijgt. We hebben hierover dagelijks contact met onze leveranciers en zullen u via de e-mail op de hoogte houden van uw orderstatus.
Belsimpel.nl
Afdeling klantenservice "
Dit bericht was al bekend, I know, maar nu komen ze met daadwerkelijke aantallen (waarvan wij niet weten of dat correct is maar toch). Bah wat baal ik van die bestelling die ik bij ze heb geplaatst. Ik bel dagelijks een rondje winkels af, hopend dat ze m ergens hebben. Zolang ze m nergens hebben w8 ik belsimpel nog wel af, geen zin om elders weer achteraan te moeten sluiten!!
Marktbreed 1500 toestellen, dat valt een beetje tegen. Ben benieuwd wanneer ik hem binnenkrijg van studentmobiel, heb hem de 14e besteld.
[ Voor 43% gewijzigd door themole op 18-05-2011 16:41 ]
Al zo'n 5 uur op order word gepickt in het magazijn bij Hi. Hoe groot is die verdome magazijn wel niet.
Verwijderd
idd, we hebben veel meer nodig!!! Samsung! Opvoeren die productie lijnen!! En foxconn zet de iPhone 4 loopband even stil. Men wil nu wat anders...themole schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 16:41:
Marktbreed 1500 toestellen, dat valt een beetje tegen.
Productie capaciteit is ergens anders nodig
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 18-05-2011 16:43 ]
vraag me af waarom en hoe ze weten dat er marktbreed 1500 toestellen beschikbaar zullen komen...themole schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 16:41:
Marktbreed 1500 toestellen, dat valt een beetje tegen.
dat ze weten hoeveel ze zelf binnen krijgen is logisch.. maar dat ze weten hoeveel de concurrentie krijgt lijkt me erg sterk
Belsimpel zijn een stelletje slappe ouwehoeren!TweakerXs schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 16:42:
[...]
vraag me af waarom en hoe ze weten dat er marktbreed 1500 toestellen beschikbaar zullen komen...
dat ze weten hoeveel ze zelf binnen krijgen is logisch.. maar dat ze weten hoeveel de concurrentie krijgt lijkt me erg sterk
Update van Belsimpel.nl:
Speciale boodschap m.b.t. de Samsung Galaxy S II
Belsimpel.nl
Afdeling klantenservice
Hoop dat ze niet liegen hier
Belsimpel.nl
Afdeling klantenservice
"I work to live and will never live to work"
Helaas doen ze dat wel!rubw87 schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 16:43:
Update van Belsimpel.nl:
Belsimpel.nl
Afdeling klantenservice
Verwijderd
Zeker om meer klanten te trekken... dit lijkt net alsof hun alle voorraad krijgen. Hoe zit het dan met grotere bedrijven?? En telecom bedrijven die zelf abo's afsluiten met mensen?
Verwijderd
nieuws van belsimpel
Beste belsimpel,
ik heb gehoord dat de levertijd nu in eens 2 weken bedraagt klopt dit? Ik heb namelijk al besteld op 04-05-2011
ik vind het wel jammer dat het zo lang duurt, als ik hem in de winkel had gekocht had ik hem nu al een week in handen gehad.
ook vind ik het jammer omdat ik het gehele bedrag, van 500 euro al aan jullie heb betaald. dan mag je verwachten dat de telefoon binnen 3 dagen op je deurmat ligt.
ik hoop dat ik snel mijn telefoon mag ontvangen en hoop nu eens eerlijk antwoord van uw kant te horen. hoor namelijk verschillende verhalen per medewerken van belsimpel.
met vriendelijke groet,
antwoord belsimpel
Hartelijk dank voor uw e-mail aan Belsimpel.nl
Voor nieuwe bestellingen hanteren wij inderdaad een levertijd van 2 weken. We gaan er echter vanuit dat uw bestelling eerder uitgeleverd kan worden. Onze excuses voor de vertraging. We zullen ons best doen het toestel zo spoedig mogelijk te leveren.
Ik ga ervan uit u zo voldoende geïnformeerd te hebben.
Mocht u verder nog vragen hebben, aarzelt u dan niet om ons te bellen te bellen via 050-2103404.
Met vriendelijke groeten,
Beste belsimpel,
ik heb gehoord dat de levertijd nu in eens 2 weken bedraagt klopt dit? Ik heb namelijk al besteld op 04-05-2011
ik vind het wel jammer dat het zo lang duurt, als ik hem in de winkel had gekocht had ik hem nu al een week in handen gehad.
ook vind ik het jammer omdat ik het gehele bedrag, van 500 euro al aan jullie heb betaald. dan mag je verwachten dat de telefoon binnen 3 dagen op je deurmat ligt.
ik hoop dat ik snel mijn telefoon mag ontvangen en hoop nu eens eerlijk antwoord van uw kant te horen. hoor namelijk verschillende verhalen per medewerken van belsimpel.
met vriendelijke groet,
antwoord belsimpel
Hartelijk dank voor uw e-mail aan Belsimpel.nl
Voor nieuwe bestellingen hanteren wij inderdaad een levertijd van 2 weken. We gaan er echter vanuit dat uw bestelling eerder uitgeleverd kan worden. Onze excuses voor de vertraging. We zullen ons best doen het toestel zo spoedig mogelijk te leveren.
Ik ga ervan uit u zo voldoende geïnformeerd te hebben.
Mocht u verder nog vragen hebben, aarzelt u dan niet om ons te bellen te bellen via 050-2103404.
Met vriendelijke groeten,
dat is precies wat ik in mijn bovenstaande post bedoel: ze weten echt niet wat de concurrentie aan aantallen heeft besteld... tenminste dat is ZEER onwaarschijnlijk..en zeggen ze dus maar watVerwijderd schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 16:45:
[...]
Zeker om meer klanten te trekken... dit lijkt net alsof hun alle voorraad krijgen. Hoe zit het dan met grotere bedrijven?? En telecom bedrijven die zelf abo's afsluiten met mensen?
Belsimpel kan binnen 3 weken geen een SGS2 leveren! Betrouwbare bron ;-) Je kan het beste annuleren.Verwijderd schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 16:45:
[...]
Ik vind het knap dat Belsimpel weet hoeveel toestellen concurrende bedrijven krijgen. Zeer dubieus
Verwijderd
Baas boven baas: al meer dan 24 uur staat mijn order hierop... Mijn hoop is weer in rook opgegaan, helaas.BPP schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 16:41:
Al zo'n 5 uur op order word gepickt in het magazijn bij Hi. Hoe groot is die verdome magazijn wel niet.
Verwijderd
Zodat jij 'm eerder hebt zeker?RandyAmsterdam schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 16:47:
[...]
Belsimpel kan binnen 3 weken geen een SGS2 leveren! Betrouwbare bron ;-) Je kan het beste annuleren.
belsimpel is ook nog eens traag met het terug storten, nog even en ze hebben een ZEER boos persoon aan de telefoon...
Smarthome - HomeAssistant | Zigbee2MQTT | Homekit | Philips Hue | Synology | Unifi
iemand die mij kan vertellen hoe ik een Hi winkel kan benaderen op afstand?
Ook een zeer tegenstrijdig bericht van ze, wel weten hoeveel S2'en en precies geleverd worden in heel Nederland maar niet weten wanneer hun klanten hem kunnen verwachten!alwaysleft schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 16:49:
Ik vind het knap dat Belsimpel weet hoeveel toestellen concurrende bedrijven krijgen. Zeer dubieus
Verwijderd
Ik heb op 16 mei een bestelling geplaatst bij Belsimpel. Na alle negatieve berichten hier over levertijden etc. maar geannuleerd, ging makkelijk en snel. Gelijk daarna even naar de Vodafone winkel in Amstelveen gegaan waar ze net de levering hadden gekregen, en ben nu dus de trotse eigenaar van een Galaxy S2
. Ik heb het toestel gekocht i.c.m. contractverlening, en mijn aanbieding is precies hetzelfde bij Belsimpel als bij de Vodafone winkel, Vodafone BSW 450 2jr, 0 euro bijbetalen. Ook nog even bij Belcompany en Phone House geweest voor een hoesje. In die winkels gaven ze aan de Galaxy S2 volgende week weer te ontvangen..
Verwijderd
nou eigenlijk wel logisch ze bellen gwn hun distributeur op en die verteld hun dat ze er nog ongeveer 1500 hebben voor nederland naja en als ze dan vertellen dat belsimpel er 100 gaat krijgen ongeveer naja dan is het best logisch
Verwijderd
De Hi-Webcare reageert standaard met het antwoord 'ik weet niet via welke kanalen er besteld is, maar we proberen op volgorde te leveren'. Nou, welke kanalen, gewoon verlengd via hi.nl. Dus ik denk dat ze er óf een zooitje van maken óf er is een of andere 'floris-jan-de-stagiaire' bezig met mijn lijst...
Let op:
Dit topic is GEEN dumpbak voor van alles en nog wat, daarom worden dit soort replies verwijderd:
-Oneliners zonder enige vorm van inzet.
-Slowchat.
-Replies als "ik heb em ook" of "ik heb em besteld".
Het is niet toegestaan om naar kortingcodes en/of personeelsnummers te vragen!
Dit topic is GEEN dumpbak voor van alles en nog wat, daarom worden dit soort replies verwijderd:
-Oneliners zonder enige vorm van inzet.
-Slowchat.
-Replies als "ik heb em ook" of "ik heb em besteld".
Het is niet toegestaan om naar kortingcodes en/of personeelsnummers te vragen!