Nog niet... staat nog steeds dat ik gebeld wordt voor een afleverafspraak... maar zal er straks wel komen te staan....Pogostokje schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 19:45:
[...]
Helaas. Ik log net in op de site van smartphoneshop.nl en ik zie daar staan: "Je bestelling wordt geleverd op 27-05-2011"
Jammer.
Dus, heb je besteld bij smartphoneshop.nl dan staat er wellicht bij jou ook een leverdatum ingevuld nu.
Verwijderd
Ik heb op 3 mei besteld bij hi.nl. Bij mij is de status ook al sinds gistermiddag:"Order wordt gepickt in magazijn".
Laat ze maar lekker de hele nacht doorwerken daar in dat magazijn, zodat ik 'm gewoon morgen binnenrkijg!
Denk niet dat je morgen krijgt. Eerst moeten ze het nog aan TNT afgeven en die moet het dan nog verzenden.Verwijderd schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 19:58:
Ik heb op 3 mei besteld bij hi.nl. Bij mij is de status ook al sinds gistermiddag:"Order wordt gepickt in magazijn".Laat ze maar lekker de hele nacht doorwerken daar in dat magazijn, zodat ik 'm gewoon morgen binnenrkijg!
Verwijderd
Groningen mediamarkt dus 599 euro.
Leeuwarden mediamarkt dus 525 euro.
Alphen aan den Rijn mediamarkt dus 499 euro.
Alkmaar mediamarkt dus 499 euro.
Utrecht mediamarkt dus 499 euro.
Hengelo mediamarkt dus 524 euro.
Breda mediamarkt dus 524 euro.
Enschede mediamarkt dus 569 euro.
Rotterdam mediamarkt dus 599 euro.
Middelburg mediamarkt dus 525 euro.
Wel leuk als mensen hier de prijzen vermelden die ze tegenkomen in winkels
Dus voor de mensen die willen onderhandelen
[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 18-05-2011 20:12 ]
Verwijderd
Ik ben er ook bang voor... Ben al sinds februari op deze telefoon aan 't wachten, ben nu 't nu wel een beetje zat! Dan maar hopen dat ik hem overmorgen krijg.monaldo schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 20:02:
[...]
Denk niet dat je morgen krijgt. Eerst moeten ze het nog aan TNT afgeven en die moet het dan nog verzenden.
Ben ik de enige hier die hem bij gsmweb heb besteld?
* spanx maakt zich zorgen dat hij weer de boot mist!
* spanx maakt zich zorgen dat hij weer de boot mist!
Damn it's good 2b a Tweaker!
Dat zei ik toch al...BertP schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 19:40:
[...]
Ach ja, het zal nu wel de 23e worden voordat wij aan de beurt zijn, verwacht niet dat Hi morgen opeens (extra) toestellen beschikbaar heeft.
Ik vind overigens dat telecom providers de gekte ook wel een beetje zelf opwekken. Door zelf ontwijkende antwoorden / geen inzichten te geven zorg je er voor dat mensen veel contact opnemen met de KS en een verkeerd beeld krijgen van de echte situatie. Als je gewoon eerlijk verteld hoe het zit zijn mensen ook niet zo ongeduldig, maar als je allerlei tegenstrijdige verhalen te horen krijgt gaat dat irritatie in de hand wekken.
Wij zijn pas de 23e aan de beurt, en wordt pas die woensdag geleverd...
een beetje jammer.
ik had niet verwacht dat iemand van de 16-05 voorging op iemand van 12-05...
maar goed bij Hi is alles mogelijk.
dus.. zelfs 23 neem ik niet meer serieus...
ik houd het voor mijzelf op 30 mei.
[ Voor 4% gewijzigd door Meinon op 18-05-2011 20:36 ]
Verwijderd
Net bij vodafone winkel in Nijmegen geweest. Hebben er eentje aan de kant gelegd voor me, omdat mijn moeder dan mee moet.
nu bij algebeld annuleren en morgen ophalen!
Verwijderd
Waarom moet je moeder dan mee?? Dat heb ik nog nooit meegemaaktVerwijderd schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 20:38:
Net bij vodafone winkel in Nijmegen geweest. Hebben er eentje aan de kant gelegd voor me, omdat mijn moeder dan mee moet.
Sick.. in die tijd had ik geen mobiel
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 18-05-2011 20:40 ]
Mediamarkt is een franchise volgens mij dus wil echt niet zeggen dat er te onderhandelen is als je hem in een andere vestiging voor minder kunt krijgen.Verwijderd schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 20:03:
Vind wel dat de prijsverschillen vrij groot zijn overigens.
Verwijderd
haha nee, ben 17 dus staat op mijn moeders naam allemaal. ben blij dat ik alsnog langs ben gegaan, anders was het tot eind volgende week wachten (met geluk)Verwijderd schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 20:40:
[...]
Waarom moet je moeder dan mee?? Dat heb ik nog nooit meegemaaktof wacht.. ben je nog geen 18?
Sick.. in die tijd had ik geen mobiel
Verwijderd
Hoeveel hebben ze er nog liggen? Weet je dat toevallig? de Vodafone winkel in de stad of in Dukenburg?Verwijderd schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 20:44:
[...]
haha nee, ben 17 dus staat op mijn moeders naam allemaal. ben blij dat ik alsnog langs ben gegaan, anders was het tot eind volgende week wachten (met geluk)
Kom net terug van m'n werk en de status is ondertussen veranderd naar
Heb overigens al een afspraak met de koerier gemaakt, maar de status was nog niet veranderd toen ik wegging vanmiddag.Status:
Laatste update: 18/05/2011
Order verzonden
Nou even een korte update van mijn kant.
Vandaag tussen 16:15 en 20:30 zou de koerier op bedrijf langskomen om het toestel te leveren. Het is inmiddels 20:45 en nog geen koerier. Dus zojuist even gebeld. Een lieftallige jonge dame aan de lijn gekregen (ja lekker stemmetje indeed) en die gaat het even voor me uitzoeken. Ik wordt zometeen teruggebeld over de status.
Hopelijk komt ie dus zo nog.....zo niet....ja dan ga ik natuurlijk huilie huilie doen
Vandaag tussen 16:15 en 20:30 zou de koerier op bedrijf langskomen om het toestel te leveren. Het is inmiddels 20:45 en nog geen koerier. Dus zojuist even gebeld. Een lieftallige jonge dame aan de lijn gekregen (ja lekker stemmetje indeed) en die gaat het even voor me uitzoeken. Ik wordt zometeen teruggebeld over de status.
Hopelijk komt ie dus zo nog.....zo niet....ja dan ga ik natuurlijk huilie huilie doen
Verwijderd
Dus tot nu toe heeft nog steeds niemand die bij hi.nl besteld had het toestel binnen? Pfffff goed bezig daar bij hi...Grimgor_6x3 schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 20:48:
Nou even een korte update van mijn kant.
ik krijg zelfs mijn hoesje (helemaal uit China) voor mijn SGS2 EERDER geleverd dan mijn SGS2 als het zo doorgaat!!
Verwijderd
vodafone winkel in de stad. en om eerlijk te zijn heb ik geen idee. ik vroeg hebben jullie de samsung galaxy s2? ja. hebben jullie hem ook op voorraad? ja. dus ik mijn verhaal uitleggen, en toen kon hij er wel eentje aan de kant leggen voor mij.Verwijderd schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 20:47:
[...]
Hoeveel hebben ze er nog liggen? Weet je dat toevallig? de Vodafone winkel in de stad of in Dukenburg?
Hij klonk wel alsof er nog meerdere op voorraad waren, maar de verkoper zei wel dat als ik morgenavond niet terugkom ze hem vrijdag weer verkopen, omdat er veel vraag naar is.
Mmmm ik las net even een paar pagina's terug en lees geen berichten van ontvangers bij Hi.Verwijderd schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 20:51:
[...]
Dus tot nu toe heeft nog steeds niemand die bij hi.nl besteld had het toestel binnen? Pfffff goed bezig daar bij hi...
KAK! Ik krijg net een sms:
Beste Hi klant, Het is ons niet gelukt je Hi bestelling vandaag afleveren (ja serieus een typo in de sms). Je kan ons bellen op bla bla bla om een nieuwe afspraak te maken. Groeten van Hi
Verwijderd
oke, bedankt !Verwijderd schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 20:57:
[...]
vodafone winkel in de stad. en om eerlijk te zijn heb ik geen idee. ik vroeg hebben jullie de samsung galaxy s2? ja. hebben jullie hem ook op voorraad? ja. dus ik mijn verhaal uitleggen, en toen kon hij er wel eentje aan de kant leggen voor mij.
Hij klonk wel alsof er nog meerdere op voorraad waren, maar de verkoper zei wel dat als ik morgenavond niet terugkom ze hem vrijdag weer verkopen, omdat er veel vraag naar is.
Bedankt voor de overwerkuren ..Grimgor_6x3 schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 20:57:
[...]
Mmmm ik las net even een paar pagina's terug en lees geen berichten van ontvangers bij Hi.
Beste Hi klant, Het is ons niet gelukt je Hi bestelling vandaag afleveren (ja serieus een typo in de sms). Je kan ons bellen op bla bla bla om een nieuwe afspraak te maken. Groeten van Hi
En tot morgen 7 uur! gneh gneh gneh!
Welkom terug bij de huilie huilie clubGrimgor_6x3 schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 20:57:
[...]
Mmmm ik las net even een paar pagina's terug en lees geen berichten van ontvangers bij Hi.
¯\_(ツ)_/¯ Pixel 10 Pro XL
Verwijderd
Dat stelletje naaiers (Hi) houdt ons gewoon aan 't lijntje! Doen alsof ze vandaag al beginnen met leveren om de mensen rustig te houden...
Nou zojuist gebeld. Order is nog niet vrij gegeven dus kan nog niet eens een nieuwe afspraak maken. Moet wachten tot 21:45. Nou dat is best lekker dan, zeker aangezien ik langer op kantoor ben gebleven voor de bestelling....... Heb het ze ook even flink duidelijk gemaakt dat ik dit niet vind kunnen bla bla bla zeik verhaal.
Goed, jullie horen rond 22:00 wel van me wat de status is. Ik ga nu mn spullen pakken en op naar huis.....deprimerende dag voor de Hi-klant.....
Goed, jullie horen rond 22:00 wel van me wat de status is. Ik ga nu mn spullen pakken en op naar huis.....deprimerende dag voor de Hi-klant.....
Het lijkt een beetje hetzelfde als met de lancering van de iphone 4.
Toestellen zijn vrijwel nergens te krijgen, uitverkocht of nog niet leverbaar
Ik was van de week in Purmerend bij Telefoonkopen.nl En de winkel had ze daar gewoon op voorraad.
Heb zelf een abo van bel+sms+web 275 genomen voor 2 jaar toestel was gratis.
Toestellen zijn vrijwel nergens te krijgen, uitverkocht of nog niet leverbaar
Ik was van de week in Purmerend bij Telefoonkopen.nl En de winkel had ze daar gewoon op voorraad.
Heb zelf een abo van bel+sms+web 275 genomen voor 2 jaar toestel was gratis.
Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.
En om 22:00 sluit de Hi KS.Grimgor_6x3 schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 21:05:
Nou zojuist gebeld. Order is nog niet vrij gegeven dus kan nog niet eens een nieuwe afspraak maken. Moet wachten tot 21:45. Nou dat is best lekker dan, zeker aangezien ik langer op kantoor ben gebleven voor de bestelling....... Heb het ze ook even flink duidelijk gemaakt dat ik dit niet vind kunnen bla bla bla zeik verhaal.
Dus om 21:45 gaat echt niemand meer jou te woord staan
Ik denk dat ik nu al kan voorspellen wat jij vanavond gaat dromen als je gaat slapen...
Verwijderd
Bij Utrecht was hij gisteren nog 524. Heel opmerkelijk dat er zo'n grote verschillen zitten in prijs. Niet gedacht.Verwijderd schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 20:03:
Verwijderd
waar heb jij dat besteld dan vanuit china ?Meinon schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 20:54:
ik krijg zelfs mijn hoesje (helemaal uit China) voor mijn SGS2 EERDER geleverd dan mijn SGS2 als het zo doorgaat!!
Vanmiddag bij de HI winkel in Tilburg geweest maar ze hadden er geen meer. De verkoper wilde er wel 1tje voor me reserveren, maar alleen voor de winkelprijs en niet de webshopprijs. Kon ik 279 bij gaan betalen bij een Hi 25 + Internet Extra van 1 jaar, of 169 bij 2-jarig...
Wat ben ik blij dat ik pas sinds zondag van deze telefoon weet. Ik heb ook de neiging om mezelf anders gek te maken met dat soort dingen.Verwijderd schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 20:05:
[...]
Ik ben er ook bang voor... Ben al sinds februari op deze telefoon aan 't wachten, ben nu 't nu wel een beetje zat! Dan maar hopen dat ik hem overmorgen krijg.
Ik heb me er wel meteen goed in verdiept voordat ik de bestelling maandag plaatste, maar het was geluk dat de timing met de introductie van deze en het aflopen van mijn vorige contract samenliep.
Dus nu kan ik het nog wel opbrengen om een week of 3 te wachten als het echt nodig is, maar liever niet.
Verwijderd
Zeker niemand die toevallig weet of ik in een hi winkel de s2 gratis kan krijgen bij een 2 jarig hi 35 abbo met internet extreem?
Op internet is dit wel het geval hoop ook in de winkel, ga er morgen zeker even langs
Op internet is dit wel het geval hoop ook in de winkel, ga er morgen zeker even langs
Sinds ik de Samsung Galaxy S2 heb besteld 16 mei is de prijs dat ik moet bijbetalen voor het toestel nu 100 euro lager als ik kijk op de Hi site, komt dit omdat ik dan al de bestelling heb gemaakt en ik nu extra korting krijg voor de volgende verlenging of zou de prijs echt (alweer) verlaagd zijn?
Iemand die kan kijken bij Hi of de prijs bij hem/haar ook lager is geworden na het verlengen?
In dat geval moet ik mijn bestelling even annuleren.
Iemand die kan kijken bij Hi of de prijs bij hem/haar ook lager is geworden na het verlengen?
In dat geval moet ik mijn bestelling even annuleren.
[ Voor 10% gewijzigd door .Kaas op 18-05-2011 21:41 ]
Weten doe ik het niet, maar het lijkt me zeker wel, aangezien je op de Hi site met een Hi 25 online extreem het toestel al gatis krijgt.
koning der Nederlanden
Verwijderd
Ja precies, ga er morgen ochtend langs nu maar hopen dat ze er 1 op voorraad hebben.roggebrood schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 21:38:
Weten doe ik het niet, maar het lijkt me zeker wel, aangezien je op de Hi site met een Hi 25 online extreem het toestel al gatis krijgt.
Dat is zo sinds vorige week donderdag of vrijdag. Niks nieuws onder de zon dus.roggebrood schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 21:38:
met hi 15 en internet extra voor 2 jaar is ie al gratis....
Hoe kom je daarbij?damkoning schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 21:43:
12 mei besteld
Vandaag contact gehad met de koerier, ze komen morgen tussen 12.00 en 16.00 op me werk
Vandaag contact gehad met de koerier, ze komen morgen tussen 12.00 en 16.00 op me werk
Hi
[ Voor 24% gewijzigd door marloh op 18-05-2011 21:55 ]
hoe kan je een print screen toevoegen dan laat ik het zien
[ Voor 184% gewijzigd door damkoning op 18-05-2011 21:54 ]
Hier €9,95 voor het toestel bij 2 jaar en Hi 15 + internet extra, terwijl voordat ik ging verlengen dit nog een stuk hoger was, daarom vind ik het zo raardamkoning schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 21:43:
Ik heb nu namelijk 219,95 voor het toestel moeten betalen terwijl als ik nu op de Hi site kijk, het zelfde pakket me het toestel maar 119,95 kost..
Iemand opheldering?
uploaden en dan [img]*url van het plaatje hier*[/img]damkoning schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 21:49:
hoe kan je een print screen toevoegen dan laat ik het zien[afbeelding]
Let eens op! Kijk je e-mail! Prijs wordt gecompenseerd.. hoe helemaal is mij niet duidelijk (niet van toepassing op mijn order).Kaas schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 21:49:
[...]
Hier €9,95 voor het toestel bij 2 jaar en Hi 15 + internet extra, terwijl voordat ik ging verlengen dit nog een stuk hoger was, daarom vind ik het zo raarAls het echt 100 euro scheelt ga ik mn order wel annuleren.
Ik heb nu namelijk 219,95 voor het toestel moeten betalen terwijl als ik nu op de Hi site kijk, het zelfde pakket me het toestel maar 119,95 kost..![]()
Iemand opheldering?
Verwijderd
Net dit mailtje gehad van Smartphoneshop.nl
U heeft bij ons onlangs een pre-order op de Samsung Galaxy S II geplaatst. Wij verwachten dit toestel morgen weer binnen te krijgen. Vanwege overweldigende belangstelling en wereldwijde schaarste is echter nog onduidelijk of deze levering voldoende zal zijn voor iedereen die een pre-order bij ons geplaatst heeft.
Wij verzenden onze pre-orders op volgorde van binnenkomst. Als u de Samsung Galaxy S II uit de levering van morgen ontvangt, zenden wij u morgenavond per e-mail of sms een verzendbevestiging. Heeft u het toestel besteld in combinatie met een abonnement en zit u bij de levering, dan neemt onze abonnementenadministratie contact met u op. Voor iedereen die het toestel nog niet ontvangt houden we een nieuwe leverdatum van 31-05-2011 aan.
We hopen u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Onze excuses voor het ongemak.
Mocht u naar aanleiding van deze e-mail nog vragen hebben? Onze klantenservicemedewerkers zitten op werkdagen tot 22.00 uur voor u klaar op 010 2170277.
Met vriendelijke groet,
Smartphoneshop.nl
Onderdeel van Coolblue
U heeft bij ons onlangs een pre-order op de Samsung Galaxy S II geplaatst. Wij verwachten dit toestel morgen weer binnen te krijgen. Vanwege overweldigende belangstelling en wereldwijde schaarste is echter nog onduidelijk of deze levering voldoende zal zijn voor iedereen die een pre-order bij ons geplaatst heeft.
Wij verzenden onze pre-orders op volgorde van binnenkomst. Als u de Samsung Galaxy S II uit de levering van morgen ontvangt, zenden wij u morgenavond per e-mail of sms een verzendbevestiging. Heeft u het toestel besteld in combinatie met een abonnement en zit u bij de levering, dan neemt onze abonnementenadministratie contact met u op. Voor iedereen die het toestel nog niet ontvangt houden we een nieuwe leverdatum van 31-05-2011 aan.
We hopen u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Onze excuses voor het ongemak.
Mocht u naar aanleiding van deze e-mail nog vragen hebben? Onze klantenservicemedewerkers zitten op werkdagen tot 22.00 uur voor u klaar op 010 2170277.
Met vriendelijke groet,
Smartphoneshop.nl
Onderdeel van Coolblue
Ik heb daar geen email over ontvangen, dat was voor de prijsverlaging van 16 mei..Ruben1123 schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 21:53:
[...]
Let eens op! Kijk je e-mail! Prijs wordt gecompenseerd.. hoe helemaal is mij niet duidelijk (niet van toepassing op mijn order)
Deze verlaging van de aangeboden prijs is pas veranderd nadat ik mijn abonnement heb verlengt.
Dus ik denk dat ik alsnog 219,95 moet gaan afrekenen bij de TNT.
Orderbevestiging (16 mei):

Prijs nu:
Verwijderd
Zo, toch een account aangemaakt. Na dit hele forum gevolgd te hebben vanaf pagina 50 was ik een van die mensen die dacht 'Ach het zal wel goedkomen, mensen zeuren teveel ik wacht rustig af'
Nu het volgende: Ik mocht mijn abbo bij Hi verlengen en heb dit dan ook op 11 Mei gedaan met de SGS2. Hi 35 2 jaar + Internet extra en verzekering. Nu had ik mij 2 dagen later bedacht omdat ze een nieuwe aanbieden gaven (prijs was verlaagd) dus ik meteen een annuleringsmailtje gestuurd en een nieuwe verlenging aangevraagt met een 1 Jarig Hi 35 abbo met internet extreem en 9,95 voor het toestel.
Van allebei netjes 2 bevestigingsmailtjes gekregen en ook netjes een berichtje dat mijn annulering is doorgegeven. Nu kwam ik vanmorgen tot de ontdekking dat mijn (geannuleerde-) bestelling momenteel in behandeling is, en even later werd mijn order gepickt in het magazijn terwijl mijn (goede-) bestelling nog steeds op 'in vooringschrijving' stond.
Vandaag dus 3x gebeld (moest steeds weer op ander tijdstip terugbellen)en mijn order is nogsteeds niet geannuleerd. Waarschijnlijk krijg ik hem morgen/overmorgen binnen en moet ik hem weigeren. Ik had al voorgesteld gewoon mijn nieuwe verlenging erbij te leveren zodat ze niet 2x hoefde te rijden maar dit resulteerde in gelach aan de andere kant van de lijn en de woorden "dat is natuurlijk niet mogenlijk!"
Fijn, krijg ik straks mijn geannuleerde binnen en mag ik nog mooi 2 weken op mijn andere bestelling wachten. De vrouw van KS wist mij ook te vertellen dat er 900 orders waren en dat er per week een paar honderd telefoons binnenkomen.
Ik ben ontzettend blij, wat een heerlijke service en die afdeling orders heeft het goed voor elkaar!
Morgen nog maar eens bellen -.-'
Nu het volgende: Ik mocht mijn abbo bij Hi verlengen en heb dit dan ook op 11 Mei gedaan met de SGS2. Hi 35 2 jaar + Internet extra en verzekering. Nu had ik mij 2 dagen later bedacht omdat ze een nieuwe aanbieden gaven (prijs was verlaagd) dus ik meteen een annuleringsmailtje gestuurd en een nieuwe verlenging aangevraagt met een 1 Jarig Hi 35 abbo met internet extreem en 9,95 voor het toestel.
Van allebei netjes 2 bevestigingsmailtjes gekregen en ook netjes een berichtje dat mijn annulering is doorgegeven. Nu kwam ik vanmorgen tot de ontdekking dat mijn (geannuleerde-) bestelling momenteel in behandeling is, en even later werd mijn order gepickt in het magazijn terwijl mijn (goede-) bestelling nog steeds op 'in vooringschrijving' stond.
Vandaag dus 3x gebeld (moest steeds weer op ander tijdstip terugbellen)en mijn order is nogsteeds niet geannuleerd. Waarschijnlijk krijg ik hem morgen/overmorgen binnen en moet ik hem weigeren. Ik had al voorgesteld gewoon mijn nieuwe verlenging erbij te leveren zodat ze niet 2x hoefde te rijden maar dit resulteerde in gelach aan de andere kant van de lijn en de woorden "dat is natuurlijk niet mogenlijk!"
Fijn, krijg ik straks mijn geannuleerde binnen en mag ik nog mooi 2 weken op mijn andere bestelling wachten. De vrouw van KS wist mij ook te vertellen dat er 900 orders waren en dat er per week een paar honderd telefoons binnenkomen.
Ik ben ontzettend blij, wat een heerlijke service en die afdeling orders heeft het goed voor elkaar!
Morgen nog maar eens bellen -.-'
Kom er maar in......Grimgor_6x3 schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 21:05:
Ik vrees een standaard riedeltje en dat beste meneer nu woedend frustrerend de hoorn erop heeft gegooid. En daarna was het huis te klein voor 'm. Wat een belachelijke service ook.
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Service....wa's dahLeoon. schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 22:14:
[...]
Ik vrees een standaard riedeltje en dat beste meneer nu woedend frustrerend de hoorn erop heeft gegooid. En daarna was het huis te klein voor 'm. Wat een belachelijke service ook.
Verwijderd
@ Evernox
Volgens mij had je niet hoeven te annuleren toch? Wij (een aantal mede-hi-abonnees) hebben een mailtje gehad dat de SGS2 in prijs is verlaagd en dat dit verrekend wordt. Mail is van 13 mei. Dus kwam jij daar ook niet voor in aanmerking?
Volgens mij had je niet hoeven te annuleren toch? Wij (een aantal mede-hi-abonnees) hebben een mailtje gehad dat de SGS2 in prijs is verlaagd en dat dit verrekend wordt. Mail is van 13 mei. Dus kwam jij daar ook niet voor in aanmerking?
[ Voor 63% gewijzigd door Verwijderd op 18-05-2011 22:20 ]
Verwijderd
ik kan hem gratis krijgen bij hetzelfde abo maar dan 1jarig, misschien nog even verder kijken?Verwijderd schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 21:33:
Zeker niemand die toevallig weet of ik in een hi winkel de s2 gratis kan krijgen bij een 2 jarig hi 35 abbo met internet extreem?
Doordat ze mijn toestel hebben verstuurd, hebben ze ook meteen mijn abo gewijzigd in Hi 2010 Online 25, zoals ik kan zien in mijnHi. Als ik nu ook op verlengen klik staat er ook de nieuwe datum, dus ik ga meteen even NEE sturen voor 4 maanden verlengen, zoals ik hier eerder gelezen heb.
Weet iemand (dus geen vermoeden e.d.) of Hi morgen weer verder gaat met orders picken/versturen/afhandelen?
Zou heel goed kunnen, zo leek het gisteren ook te eindigen, maar toch gingen de leveringen vandaag weer door..Golf2vr6 schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 22:21:
Weet iemand (dus geen vermoeden e.d.) of Hi morgen weer verder gaat met orders picken/versturen/afhandelen?
Verwijderd
ik heb geen vermoeden maar wel een verwachting. diverse telefonische verkoopsters hebben het me beloofd.Golf2vr6 schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 22:21:
om mezelf rustig te houden ga ik morgen naar college en van 6 tot diep in de nacht werken. kijk 's nachts wel weer hoe het er mee staat
Ik krijg als het goed is morgen de koerier aan de deur om mijn toestel af te leveren, maar weet niet of ze verder morgen nog afspraken (voor overmorgen) gaan maken. Hangt van de stock af en laat daar nou net ongelooflijk veel onduidelijkheid over zijn bij heel veel bedrijven.Golf2vr6 schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 22:21:
Verwijderd
Weet iemand hoe het prijsverloop van de diverse aanbiedingen in het algemeen gaat? Ik vraag dit omdat ik pas volgende maand een nieuw abonnement kan kiezen en ik zie dat de diverse Vodafone/Hi aanbiedingen geldig zijn tot 31/5. Zal het na 31/5 veel duurder worden?
De vodafone aanbieding van 50% loopt door tot 6 juni (in die buurt) dacht ik. Heeft een werknemer van vodafone in deel 2 gezegd. Van HI zou ik het niet weten, alleen dat de 1 jarige aanbieding nogal scherp zijn en dat je voor twee jarige bij vodafone moet zijn.Verwijderd schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 22:23:
Weet iemand hoe het prijsverloop van de diverse aanbiedingen in het algemeen gaat? Ik vraag dit omdat ik pas volgende maand een nieuw abonnement kan kiezen en ik zie dat de diverse Vodafone/Hi aanbiedingen geldig zijn tot 31/5. Zal het na 31/5 veel duurder worden?
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Verwijderd
Algebeld gemaild, waarin stond dat ze mijn bestelling per direct moeten annuleren.
dan krijg je de behulpzame reactie terug: helaas is uw aanvraag al ingeschoten bij de provider. een verlenging annuleren is niet snel te regelen. u zit zeker bij de levering van volgende week. de levering van deze week was helaas erg klein. de levering van deze week en volgende week is bekend. daar bent u ook voor ingedeeld. ik denk dat als u nu annuleert en elders gaat bestellen dat u langer moet wachten. graag uw reactie.
gelukkig heeft vodafone zelf er eentje aan de kant gelegd voor mij!
wel even een kort vraagje nog, dat mijn abbo al verlengd is bij vodafone is toch geen probleem, dit kunnen ze direct omzetten hoop ik?
dan krijg je de behulpzame reactie terug: helaas is uw aanvraag al ingeschoten bij de provider. een verlenging annuleren is niet snel te regelen. u zit zeker bij de levering van volgende week. de levering van deze week was helaas erg klein. de levering van deze week en volgende week is bekend. daar bent u ook voor ingedeeld. ik denk dat als u nu annuleert en elders gaat bestellen dat u langer moet wachten. graag uw reactie.
wel even een kort vraagje nog, dat mijn abbo al verlengd is bij vodafone is toch geen probleem, dit kunnen ze direct omzetten hoop ik?
Tot juli!Leoon. schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 22:26:
[...]
De vodafone aanbieding van 50% loopt door tot 6 juni (in die buurt) dacht ik. Heeft een werknemer van vodafone in deel 2 gezegd. Van HI zou ik het niet weten, alleen dat de 1 jarige aanbieding nogal scherp zijn en dat je voor twee jarige bij vodafone moet zijn.
Zie flyer hier: http://gathering.tweakers...message/35946558#35946558
Snap er niks van. Mijn oude abo loopt tot 31 augustus en heb gebruik gemaakt van 4 maanden eerder verlengen. Nu kan ik al 16 april 2012 verlengen met mijn nieuw abo.. dat is 11 maanden vanaf nu en 7 maanden van mijn oude abo? Beetje vreemd niet?
En heb net NEE gestuurd naar 7070, dus misschien zelfs al 9 maanden vanaf nu weer een nieuw toestel?
En heb net NEE gestuurd naar 7070, dus misschien zelfs al 9 maanden vanaf nu weer een nieuw toestel?
[ Voor 17% gewijzigd door Ruben1123 op 18-05-2011 22:32 ]
Kon bij Hi niet, eerst moet alles geannuleerd zijn. Morgen maar even VF KS bellen denk ikVerwijderd schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 22:30:
Algebeld gemaild, waarin stond dat ze mijn bestelling per direct moeten annuleren.
Vrijdag geannuleerd bij algebeld met Hi contract en maandag middag was alles rond
[ Voor 4% gewijzigd door Golf2vr6 op 18-05-2011 22:35 ]
My bad, gelukkig keek je over me schouder meeMyrddinLXXIIX schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 22:30:
[...]
Tot juli!
Zie flyer hier: http://gathering.tweakers...message/35946558#35946558
Hmm, zo te zien is de hi20 actie met slechts 130 euro bijbetaling afgelopen
Nieuw profiel. Oude nickname: ajacied88
de hi 20 actie heb net voor je gecheckt is bij mij met internet extreem 80 euro en internet extra 110 euro wel 1 jaars abbo natuurlijk. dus hij lijkt nog te lopen
Verwijderd
Klopt! Maar door deze prijsverlagingverlaging scheelde het mij maar 10 euro & 10 euro per maand als ik voor 1 jaar ging ipv 2 jaar, dus moest mijn order sowieso aanpassen. Ik had gekozen voor annuleren/nieuwe aanvragen.Verwijderd schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 22:17:
@ Evernox
Wat me boos maakt is dat al die tijd die ze nu in mijn geannuleerde order stoppen verloren energie is en dat hij gewoon doorgaat ondankst mijn (zeer tijdige) annuleringsmail!
Oh, ik zie nu dat die 110 euro bijbetaling alleen voor verlenging is. Wel raar. Bij de meeste providers betaal je meer bij verlenging dan bij nieuw abonnement en bij hi net andersom xDdamkoning schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 22:43:
de hi 20 actie heb net voor je gecheckt is bij mij met internet extreem 80 euro en internet extra 110 euro wel 1 jaars abbo natuurlijk. dus hij lijkt nog te lopen
Nieuw profiel. Oude nickname: ajacied88
Zou iemand voor me kunnen checken hoeveel er bij een verlenging naar 1jr Hi Online 25 +Internet Extra voor het toestel betaald moet worden? Ik heb op de 13e 170 betaald, maar de bedragen wat ik nu voorbij zie vliegen zijn toch een stuk lager...potverpielekes.
Cheers!
Cheers!
Doe Praemel!
Ik heb hiervoor 90 euro betaald.Preimel schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 22:52:
Zou iemand voor me kunnen checken hoeveel er bij een verlenging naar 1jr Hi Online 25 +Internet Extra voor het toestel betaald moet worden? Ik heb op de 13e 170 betaald, maar de bedragen wat ik nu voorbij zie vliegen zijn toch een stuk lager...potverpielekes.
Cheers!
Bij verlenging wordt toch naar klantwaarde gekeken?Preimel schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 22:52:
Cheers!
170 was ook de prijs voor nieuw abo btw
[ Voor 4% gewijzigd door Golf2vr6 op 18-05-2011 22:55 ]
Ligt ook aan je gemiddelde verbruik (aantal bel min en smsjes per maand gemiddeld)Preimel schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 22:52:
Cheers!
Verwijderd
Verlengen (1 jaar) hi25 + internet EXTREEM+ 59.95.. Deze aanbieding kreeg ik door de speciale verleng code aan te vragen via de sms! Dat scheelde nogal voor mij.
VertelVerwijderd schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 22:57:
Verlengen (1 jaar) hi25 + internet EXTREEM+ 59.95.. Deze aanbieding kreeg ik door de speciale verleng code aan te vragen via de sms! Dat scheelde nogal voor mij.
Verwijderd
Uitloggen uit je account op hi.nl. Dan de galaxy s2 opzoeken.. en daar verlengen drukken. Dan kun je kiezen hoe je wil inloggen. Met je eigen account of via de SMS, kies daar dus voor SMS. Je krijgt nu een code en kunt inloggen :)!
Dit scheelde mij en een vriendje nogal wat geld, vaag maar waar! Probeer het eens :)!
Bij mij is die aanbieding overigens altijd hetzelfde gebleven dus ik denk dat het van je klantwaarde afhangt...Verwijderd schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 23:04:
[...]
Uitloggen uit je account op hi.nl. Dan de galaxy s2 opzoeken.. en daar verlengen drukken. Dan kun je kiezen hoe je wil inloggen. Met je eigen account of via de SMS, kies daar dus voor SMS. Je krijgt nu een code en kunt inloggen :)!
Dit scheelde mij en een vriendje nogal wat geld, vaag maar waar! Probeer het eens :)!
Verlengen(1jaa) Hi20 + internet Extreem + 89.95
Mijn aanbod die ik kreeg.
Je moet gewoon bellen, dan krijg je altijd (mits je een leuk persoon aan de lijn hebt) een leuke korting!
Mijn aanbod die ik kreeg.
Je moet gewoon bellen, dan krijg je altijd (mits je een leuk persoon aan de lijn hebt) een leuke korting!
Tot aan welke datum (zonder die uitschieters) is Hi begonnen met uitleveren?
Halverwege 12 mei heb ik vaak voorbij zien komen vandaag.xGlasvezelkabel schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 23:17:
Tot aan welke datum (zonder die uitschieters) is Hi begonnen met uitleveren?
Mijn bestelling is van 12 Mei 22:00 en nog steeds voor inschrijving.
Balen, mijne is 16 mei. Hoop op volgende week.Golf2vr6 schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 23:23:
[...]
Halverwege 12 mei heb ik vaak voorbij zien komen vandaag.
Mijn bestelling is van 12 Mei 22:00 en nog steeds voor inschrijving.
Heb ook al mensen gezien vandaag die de 13e en 16e hadden besteld zowel nieuw als verlenging en die staan nu op order wordt gepickt of verzonden.
Status:xGlasvezelkabel schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 23:30:
[...]
Balen, mijne is 16 mei. Hoop op volgende week.
Bestelling geaccepteerd. Er zal telefonisch contact opgenomen worden.
Besteld op 12 mei.
Hoe laat op 12 mei, en bij Hi ook?-WarAx- schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 23:43:
[...]
Status:
Bestelling geaccepteerd. Er zal telefonisch contact opgenomen worden.
Besteld op 12 mei.
Oke, ik heb ± 22:00u besteld en BPP ook, BPP heeft wel een status update gehad vandaag maar ik nog niet. Volgens mij is het gewoon pure willekeur hoe ze het verzenden.
Dat ook weer niet helemaal. De mensen die tussen 2 en 6 mei hebben besteld zijn namelijk nergens meer te bekennen en een aantal mensen die 12 mei hebben besteld zijn ook al verder met de bestelling.BertP schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 23:46:
Oke, ik heb ± 22:00u besteld en BPP ook, BPP heeft wel een status update gehad vandaag maar ik nog niet. Volgens mij is het gewoon pure willekeur hoe ze het verzenden.
Verwijderd
3 Mei besteld. Sinds dinsdag avond op:Framoes schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 23:58:
[...]
Dat ook weer niet helemaal. De mensen die tussen 2 en 6 mei hebben besteld zijn namelijk nergens meer te bekennen en een aantal mensen die 12 mei hebben besteld zijn ook al verder met de bestelling.
Laatste update: 17/05/2011
Order wordt gepickt in magazijn
Ik heb hem vandaag ook alvast bij Algebeld.nl geannuleerd (besteld eind April). Stond eerst op 13 mei, dat werd dan 18 mei, vervolgens 19 mei en vanochtend plots 29 mei? Ze waren daar wel heel snel en correct in het verwerken van de annulatie (dus al bij al nog best tevreden van hun service tot nog toe). Nu maar hopen dat ook de refund even snel gaat :-)
Contact opgenomen met 4Launch en die hebben hem voor 499€ meteen leverbaar. Meteen besteld dus ik verwacht hem vrijdag, maandag ten laatste (moet naar België dus duurt altijd wel wat langer).
Grtz,
Baretsu
Contact opgenomen met 4Launch en die hebben hem voor 499€ meteen leverbaar. Meteen besteld dus ik verwacht hem vrijdag, maandag ten laatste (moet naar België dus duurt altijd wel wat langer).
Grtz,
Baretsu
Had jou verpakking ook een wikkel van Vodafone zelf er omheen?Verwijderd schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 19:31:
yeah, heb hem inmiddels ook!
6 mei besteld bij Belsimpel.. ,gister geannuleerd.
Vanmiddag even langs de vodafone shop en we hadden een nieuwe lading binnen gekregen.
Dus voor mensen omgeving Friesland.. Vodafone shop in Drachten heeft ze nog.
Zaten er ook nog andere dingen in de verpakking dan normaal?
Is het toestel simlock vrij of niet?
Verwijderd
Ook ik heb besteld op 3 mei (verlenging) en bij mij is de status ook al sinds dinsdagavond "Order wordt gepickt in magazijn"...Verwijderd schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 00:01:
[...]
3 Mei besteld. Sinds dinsdag avond op:
Laatste update: 17/05/2011
Order wordt gepickt in magazijn
Ik heb 13e besteld en ik werd vandaag gebeld door hi om een afspraak te maken.. Maar had me paspoort niet bij de de hand.. Dus morgen maar even opbellen om een afspraak te maken
Verwijderd
waarom moet je je paspoort bij de hand hebben om een afspraak te maken.. wat een wereldvreemd gedoe hier.Martiveen schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 00:29:
Ik heb 13e besteld en ik werd vandaag gebeld door hi om een afspraak te maken.. Maar had me paspoort niet bij de de hand.. Dus morgen maar even opbellen om een afspraak te maken
tbh, ze hebben (per ongeluk) de naam van mijn moeder (vrouw) met een paar letters aangepast en er Dhr. voorgezet. Ze dachten vast, die heeft een te zware stem voor een vrouw. Gelukkig heb ik geen paspoort nodig want ik verleng hem! En dan hopen dat ik hem nog even op mijn eigen naam kan krijgen als ik dat ding binnen heb!
Net mijn bestelling bij studentmobiel geannuleerd, kan nu bij HI voor een totaal van 500 voor 1 jaar, (hi 30 + inetextreem) dus dat is gewoon een jaar gratis bellen xD
Verwijderd
Na even goed mijn mail door te lezen lijkt mijn orderbevestiging van geen kant te kloppenVerwijderd schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 17:36:
Na mijn frustraties jegens Hi ben ik vandaag zowaar opgebeld door een pief die mij excuses leverde voor alle onduidelijke vaagheid omtrend mijn bestelling. Ik heb een toppiejoppie aanbieding gekregen en gelijk ja gezegd. Hij beweerde dat er op dit moment 1500 nogwat orders bekend waren bij KPN (ik geloof het, hij zocht het namelijk echt even op en noemde een specifiek getal). De eerste levering word de 18e verzonden, de tweede levering de 23e. Er zouden zo'n 700 telefoons binnenkomen bij de eerste levering. De tweede zou wat groter zijn maar hij wist niet precies hoe groot. Er was wel wat te regelen voor alle ongemak, en hij zei dat ik mijn telefoon binnen 5 dagen kon verwachten. Zoniet, krijg ik daar vergoeding voor.
Dit alles netjes opgesomd in een mailtje, orderbevestiging erbij, tsjakka. Erg jammer dat het al deze frustraties heeft moeten kosten, maar ik ben erg blij met de oplossing!
Hi 30, Internet extreem, 2 jaar, 1e jaar 19,95 en 2e jaar 29,95. Telefoon uiteraard gratis. Ik had klantwaarde B of C overigens...
Verwachte leverdatum 19-05-2011
Naam M DOORNBERG
Afleveradres ###############
#################
Bestelde producten
Omschrijving Maandelijks Eenmalig
Samsung Galaxy S II, Noble black € 79,95
SANDISK MicroSDHC 8.0Gb Mobile Ultra + Reader, Standaard € 29,00
Korting - € 108,95
Hi 2010 Bel&Sms 30, Actie bij 2 jr 12m krt, Contractverlenging 2 jaar € 30,00 € 0,00
Prijs gedurende actieperiode € 15,00
Hi Internet Extra, Contractverlenging 2 jaar € 12,50 € 0,00
Hi Vakantietarief € 0,00
Nieuw Hi Verdubbel je sms € 0,00
Totaal eenmalig bij aflevering: € 0,00
Totaal per maand: € 42,50
Totaal eenmalig via factuur: € 0,00
Mobiel nummer: 06-########
Dit komt totaal niet overeen met wat was afgesproken, ik zou het eerste jaar op 19,95 en t tweede jaar op 29,95 zitten. Ik neem aan dat ik hier toch waarde aan moet hechten, of kan een orderbevestiging valse waardes geven?
[vloek vloek] morgen weer bellen met KPN dus... Ik begin echt chagrijnig te worden van dit avontuur
Verwijderd
ik had exact hetzelfde, aan de telefoon wat afgesproken, en dan wat totaal anders op de mail krijgen. gelukkig konden ze het de dag erna nog wel goed maken, kostte me echter wel een paar uur aan de telefoon, ik heb nog wel een direct annuleer nummer voor je mocht je er niet uitkomen! staat ergens in dit topic onder een post van mijVerwijderd schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 00:36:
[...]
[vloek vloek] morgen weer bellen met KPN dus... Ik begin echt chagrijnig te worden van dit avontuur
Als ik hoor dat mensen weinig waarde hechten aan een orderbevestiging en meer aan de geplaatste order, dan leg ik ze altijd het volgende voor ter illustratie:
Je koopt een blauwe auto bij een autodealer en hij bevestigt schriftelijk dat je een rode fiets krijgt.
Wat doe je dan? Juist...
Je koopt een blauwe auto bij een autodealer en hij bevestigt schriftelijk dat je een rode fiets krijgt.
Wat doe je dan? Juist...
[ Voor 0% gewijzigd door Sansar op 19-05-2011 00:42 . Reden: typo ]
Hopen op een rode fiets en blauwe auto?
Nee zonder grappen, van het contract mag je/moet je uitgaan. Bellen en regelen dus, is klote maar wel zo verstandig
Verwijderd
weet niet of iemand mijn post van gisteren nog herinnerd, maar zo gemakkelijk gaat dit niet.Turdburgler schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 00:42:
Hopen op een rode fiets en blauwe auto?Nee zonder grappen, van het contract mag je/moet je uitgaan. Bellen en regelen dus, is klote maar wel zo verstandig
Hi:
sorry meneer, uw order staat in een systeem, en in dat systeem kunnen wij niks wijzigen.
Ik ken hem voor u annuleren, dit kost 5 werkdagen, en dan kunt u daarna een nieuwe bestelling plaatsen
KPN:
Ik krijg de juiste afdeling niet te pakken, maar hier heeft u het interne nummer. niet zeggen dat u het van mij heeft.
order geannuleerd, kon gelijk een nieuwe bestelling plaatsen
Let wel op je woorden he, het gaat hier niet om een blauwe auto maar om een rode Ferrari Enzo, waarbij je een afspraak maakt voor 100 euro maar een bevestiging krijgt voor 200 euro.
Enzo wordt niet meer gemaakt dus super exclusief!
Dan klopt je vergelijking met Galaxy S2 aardig goed
Signing off now, ga morgen toch maar naar de Hi, KPN of Vodafone winkel in Amersfoort (werk) of Enschede (huis) en als ze hem daar hebben neem ik hem mee.
Zal dan m'n eerste ervaring zijn met cancellen van een geplaatste bestelling (GSMWijzer.nl)
Signing off now, ga morgen toch maar naar de Hi, KPN of Vodafone winkel in Amersfoort (werk) of Enschede (huis) en als ze hem daar hebben neem ik hem mee.
Zal dan m'n eerste ervaring zijn met cancellen van een geplaatste bestelling (GSMWijzer.nl)
[ Voor 0% gewijzigd door Sansar op 19-05-2011 10:08 . Reden: typo (het is al laat) ]
Verwijderd
ik kan mijn ervaring alvast delen voordat je gaat slapen: dat gaat 2x zo hard als de top snelheid van de Enzo, en als je dat tot de macht 10 doet dan kom je ongeveer bij de levertijd van GSMwijzerSansar schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 00:48:
Enzo wordt niet meer gemaakt dus super exlusief!
Let op:
Dit topic is GEEN dumpbak voor van alles en nog wat, daarom worden dit soort replies verwijderd:
-Oneliners zonder enige vorm van inzet.
-Slowchat.
-Replies als "ik heb em ook" of "ik heb em besteld".
Het is niet toegestaan om naar kortingcodes en/of personeelsnummers te vragen!
Dit topic is GEEN dumpbak voor van alles en nog wat, daarom worden dit soort replies verwijderd:
-Oneliners zonder enige vorm van inzet.
-Slowchat.
-Replies als "ik heb em ook" of "ik heb em besteld".
Het is niet toegestaan om naar kortingcodes en/of personeelsnummers te vragen!