Ah, eindelijk. Ik ben ook van plan mijn abbo te verlengen. Wat vind jij van deze aanbieding http://www.typhone.nl/aanbiedingen/aanbieding-2 ?? Is wel 2 jaar. Of heb jij bij GSMwijzer een mooiere aanbieding?Baiko schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 15:09:
[...]
T-mobile aanwezig.. maar wat is je vraag?
Heb het via GSMwijzer besteld op 12 mei, helaas voor mij deze week niet. Achja nog meer op te verheugen, kan er haast niet meer van slapen.. ben zo zenuwachtig
Netwerkproblemen bij T-mobile? Vandaag nog naar Enschede gegaan met de trein, ging prima hoor over 3G. Alleen bij Rijssen eventjes eruit.
Je hebt wel in de gaten dat die aanbieding gaat over een Vodafone abo?Verwijderd schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 15:12:
[...]
Ah, eindelijk. Ik ben ook van plan mijn abbo te verlengen. Wat vind jij van deze aanbieding http://www.typhone.nl/aanbiedingen/aanbieding-2 ?? Is wel 2 jaar. Of heb jij bij GSMwijzer een mooiere aanbieding?
PSN ID: Beest41
Verwijderd
Kijk op www.gsmwijzer.nl en vergelijk zelf eens?Verwijderd schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 15:12:
[...]
Ah, eindelijk. Ik ben ook van plan mijn abbo te verlengen. Wat vind jij van deze aanbieding http://www.typhone.nl/aanbiedingen/aanbieding-2 ?? Is wel 2 jaar. Of heb jij bij GSMwijzer een mooiere aanbieding?
Ik heb hem bij GSMWijzer in combinatie met een I-150. 136 euro bijbetalen (verlenging).Verwijderd schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 15:12:
[...]
19x29.50 + 136 = 696.50.
Vind het wel een leuke deal zo, verpats mijn iphone 3gs voor minimaal 170 euro.
[ Voor 3% gewijzigd door Baiko op 17-05-2011 15:18 ]
Lian Li PC O-11 Dynamic XL, AMD 5950x, NZXT Z73, Asus X570 Gaming-E, 4x8GB 3600mhz, Gigabyte RTX 3090 Vision OC, WD Black SN850 1TB
Verwijderd
Ik lees nu ook al een aantal dagen mee. Hier mijn bijdrage aan het topic.
Gisteren heb ik op vodafone.nl een abonnement afgesloten voor 2 jaar i.c.m. de Galaxy S 2.
Uiteraard kreeg ik vandaag te horen dat de voorraad op is en dat ik binnen 4 werkdagen een mailtje krijg met verdere informatie.
Dus ik ging zojuist toch nog maar even naar de lokale Vodafone winkel om te kijken of hij daar wel op voorraad is. Helaas was hij daar ook uitverkocht, maar ze konden me wel vertellen dat ze hem daar waarschijnlijk eerder binnen krijgen dan via de webshop. ( lijkt me een verkoperspraatje, maar toch ) Ik heb evengoed telefonisch mijn digitale order geannuleerd en ter plekke in de winkel een nieuw abonnement afgesloten.
Nu zit ik alleen nog met nummerbehoud. Ik heb op dit moment een simonly abonnement bij Ben. Het schijnt dat Ben heel traag is als het gaat om nummerbehoud. Heeft iemand daar toevallig ervaring mee?
Gisteren heb ik op vodafone.nl een abonnement afgesloten voor 2 jaar i.c.m. de Galaxy S 2.
Uiteraard kreeg ik vandaag te horen dat de voorraad op is en dat ik binnen 4 werkdagen een mailtje krijg met verdere informatie.
Dus ik ging zojuist toch nog maar even naar de lokale Vodafone winkel om te kijken of hij daar wel op voorraad is. Helaas was hij daar ook uitverkocht, maar ze konden me wel vertellen dat ze hem daar waarschijnlijk eerder binnen krijgen dan via de webshop. ( lijkt me een verkoperspraatje, maar toch ) Ik heb evengoed telefonisch mijn digitale order geannuleerd en ter plekke in de winkel een nieuw abonnement afgesloten.
Nu zit ik alleen nog met nummerbehoud. Ik heb op dit moment een simonly abonnement bij Ben. Het schijnt dat Ben heel traag is als het gaat om nummerbehoud. Heeft iemand daar toevallig ervaring mee?
Ik denk dat jij de aanbieding t-mobile i-200 bedoeld (eerste 5 mnd €0,-) ?Verwijderd schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 15:12:
[...]
Die heb ik 12 mei ook besteld (2x) Straks nog even gebeld, met een beetje geluk kan ik hem vrijdag hebben.
Vanmiddag bij Vodafone geweest (Roosendaal), daar hadden ze toevallig nog 1 S2 op voorraad (omdat zaterdag iemand hem niet meer is komen ophalen). Die heb ik genomen met een BEL+SMS+WEB 200.
Ik moest 50 euro bij betalen, dus dat viel nog wel mee.
Het is echt een verademing in vergelijking met de HTC Touch Pro die ik ervoor had!
Ik moest 50 euro bij betalen, dus dat viel nog wel mee.
Het is echt een verademing in vergelijking met de HTC Touch Pro die ik ervoor had!
Zijn er mensen die na 10 mei besteld hebben bij Hi en is hun status al omgezet van voor inschrijving?
ik in ieder geval niet. Dus zal dat betekenen dat wij nog later geleverd krijgen....?
Volgende levering Samsung Galaxy S2 [Overzicht]:
http://www.samsunggalaxys...sung-galaxy-s2-overzicht/
http://www.samsunggalaxys...sung-galaxy-s2-overzicht/
[ Voor 24% gewijzigd door Golf2vr6 op 17-05-2011 15:26 ]
¯\_(ツ)_/¯ Pixel 10 Pro XL
Ik denk het ook, denk dat nu bekend is hoeveel toestellen er binnen zijn namelijk.damkoning schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 15:24:
ik in ieder geval niet. Dus zal dat betekenen dat wij nog later geleverd krijgen....?
Ik had 'm gister via de VF webshop besteld, maar daar bleek al snel uit dat het veel te lang zou duren. Hij was niet op voorraad. Een half uur geleden ben ik naar de VF winkel geweest in Delft en daar hadden ze vanmorgen 20 exemplaren binnen gekregen.
De medewerker heeft mijn internetbestelling geannuleerd en nu heb ik het abonnement in de winkel afgesloten. Heb het toestel nog niet meegekregen (wordt wel aan de kant gelegd uiteraard) omdat eerst het nummerbehoud rond moet zijn met mijn huidige provider Ben. Dit duurt max 5 werkdagen en dan kan ik het toestel op gaan halen. Uiterlijk volgende week dinsdag kan ik er dus mee spelen !
De medewerker heeft mijn internetbestelling geannuleerd en nu heb ik het abonnement in de winkel afgesloten. Heb het toestel nog niet meegekregen (wordt wel aan de kant gelegd uiteraard) omdat eerst het nummerbehoud rond moet zijn met mijn huidige provider Ben. Dit duurt max 5 werkdagen en dan kan ik het toestel op gaan halen. Uiterlijk volgende week dinsdag kan ik er dus mee spelen !
Verwijderd
Ik heb hem vandaag telefonisch besteld en binnen 20 min na m'n belletje stond die status al op HI status.BertP schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 15:21:
Zijn er mensen die na 10 mei besteld hebben bij Hi en is hun status al omgezet van voor inschrijving?
lol..... denk dat jij de vraag niet begreepVerwijderd schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 15:29:
[...]
Ik heb hem vandaag telefonisch besteld en binnen 20 min na m'n belletje stond die status al op HI status.
Hij bedoeld of de status "voor inschrijving" al veranderd is in....
[ Voor 11% gewijzigd door Golf2vr6 op 17-05-2011 15:31 ]
Update van hi.nl
2 mei besteld overigens!Status:
Laatste update: 17/05/2011
Bestelling is ontvangen en is momenteel in behandeling.
HODL
Verwijderd
Dan zitten wij in een soortgelijke situatie. Ik heb het net even onderzocht en het mag maximaal 10 werkdagen duren. De Vodafone winkel in Purmerend had hem nog niet op voorraad. Morgen krijgen ze weer een nieuwe levering en dan word hij ook voor mij apart gehouden. Hopelijk kan ik hem ook dinsdag al ophalen. Zou mooi zijn.Mutsy schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 15:25:
...Dit duurt max 5 werkdagen en dan kan ik het toestel op gaan halen. Uiterlijk volgende week dinsdag kan ik er dus mee spelen !
Verwijderd
Zouden de HI winkels nu ook voorraad hebben? Of zouden die ook pas morgen voorraad hebben?
Ga ff kijken en vraag het ze even! Wel gelijk even hier posten heVerwijderd schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 15:36:
Zouden de HI winkels nu ook voorraad hebben? Of zouden die ook pas morgen voorraad hebben?
Als je in Utrecht woont en ze hebben daar bij de Hi winkel gs2's dan weet je wie je het eerst op de hoogte moet stellen heVerwijderd schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 15:36:
Gister bij de Hi winkel in Hoorn werd mij verteld dat ze hem daar donderdag binnen zoude krijgen.
oh mooi moet donderdag toch werken in hoorn fv kijken dan maar (6)
[ Voor 6% gewijzigd door damkoning op 17-05-2011 15:48 ]
Dat is na de 18e, en dan gaan de toestel prijzen waarschijnlijk weer omhoog. Donderdag maar eens naar de Hi winkel als Hi.nl hem nog niet geleverd heeft/gaat leveren en kijken of hij dan voor de huige prijs mee te nemen is.....jacco5555 schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 15:46:
Gister bij de Hi winkel in Hoorn werd mij verteld dat ze hem daar donderdag binnen zoude krijgen.
Verwijderd
Zal Hi meerdere leveringen binnen krijgen deze week? Of moeten we nu wachten tot volgende week? Iemand bericht hierover gehad?
Wooohoo zojuist sms en mail gehad van Hi. Contact gehad met de koerier, maar systeem was vast gelopen, moet maar ff uurtje wachten zei hij..... grrr
Status:
Bestelling geaccepteerd. Er zal telefonisch contact opgenomen worden.
Status:
Bestelling geaccepteerd. Er zal telefonisch contact opgenomen worden.
[ Voor 27% gewijzigd door Grimgor_6x3 op 17-05-2011 15:51 ]
Verwijderd
Ik nog steeds geen sms / mailGrimgor_6x3 schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 15:50:
Wooohoo zojuist sms en mail gehad van Hi. Contact gehad met de koerier, maar systeem was vast gelopen, moet maar ff uurtje wachten zei hij..... grrr
Verwijderd
Jij krijgt 'm dus vandaag?Grimgor_6x3 schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 15:50:
Weet nog niet, of vandaag of morgen denk ik...?
Dat kan hij over een uurtje met de koerier overleggen ...
[ Voor 17% gewijzigd door Golf2vr6 op 17-05-2011 15:52 ]
Ook 2 mei besteld? Ik hoop dat ik zo ook de bevestiging te krijgen dan, iig is mijn status op de site wel veranderd, dus zal dat van de koerier ook wel gedaan wordenGrimgor_6x3 schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 15:50:
05/05/2011 besteldmobileleon schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 15:52:
[...]
Ook 2 mei besteld? Ik hoop dat ik zo ook de bevestiging te krijgen dan, iig is mijn status op de site wel veranderd, dus zal dat van de koerier ook wel gedaan worden
Nieuw abo Hi-35 I-extreem
[ Voor 4% gewijzigd door Grimgor_6x3 op 17-05-2011 15:53 ]
Verwijderd
Mij werd bij de HI winkel verteld dat hun dezelfde prijzen kunnen hanteren als op de HI website.Dat is na de 18e, en dan gaan de toestel prijzen waarschijnlijk weer omhoog. Donderdag maar eens naar de Hi winkel als Hi.nl hem nog niet geleverd heeft/gaat leveren en kijken of hij dan voor de huige prijs mee te nemen is.....
Ik zou dan in de winkel moeten inloggen om te kijken welke prijs ik kreeg, en dan zouden ze hem voor diezelfde prijs meegeven.
Het probleem is alleen dat de aanbieding op de HI website maar tot 18 mei loopt, daarom heb ik hem online besteld.
hoelang duurde het bij de mensen die bij belsimpel hadden besteld en geannuleerd voordat zij het geld weer terug gestort hadden?
Smarthome - HomeAssistant | Zigbee2MQTT | Homekit | Philips Hue | Synology | Unifi
WTF?! ik 02/05/2011
mijn status:
# Laatste update: 17/05/2011
#
# Bestelling is ontvangen en is momenteel in behandeling.
Rustig rustig, de dag is nog niet voorbijbaronruud schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 15:54:
[...]
WTF?! ik 02/05/2011
mijn status:
#
Ik denk dat ze nu gewoon langzaam alles afhandelen, je komt vanzelf aan de beurt =)baronruud schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 15:54:
[...]
WTF?! ik 02/05/2011
mijn status:
#
Studentmobiel heeft de levering (bestelling van 9 mei) voor de tweede maal uitgesteld:
Denk er aan om de order te cancellen, hoe lang wordt je aan het lijntje gehouden door Studentmobiel....Geachte ,
U ontvangt dit bericht in verband met uw bestelling van een GSM abonnement in combinatie met de Samsung Galaxy S II.
In tegenstelling tot eerdere berichten vanuit Samsung zullen wij, tot onze spijt, deze week onvoldoende Samsung Galaxy S II ontvangen om uw order uit te leveren. De levertijd van uw order is hierdoor met 1 week vertraagd (verwachte levering volgende week).
U ontvangt van ons een email op het moment dat uw zending is verwerkt en wordt verzonden. Standaard wordt het pakket vervolgens de volgende werkdag bij u geleverd (u vindt in de email een barcode om uw zending te volgen in het TNT verzendtraject).
Wij hopen dat u begrip heeft voor deze vertraging en dat wij voor de levering van dit toestel afhankelijk zijn van Samsung.
Niettemin onze excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groet,
Het team van Studentmobiel.nl
Volvo V70 D5 my2011
Verwijderd
Dan wordt die van jouw nu ook verzonden toch? Mijn status staat nog steeds op voor inschrijving.baronruud schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 15:54:
[...]
WTF?! ik 02/05/2011
mijn status:
#
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 17-05-2011 15:55 ]
De 13de kreeg ik mail dat het terug zou worden gestort, de 16de stond het op de rekening.QempZoR schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 15:53:
hoelang duurde het bij de mensen die bij belsimpel hadden besteld en geannuleerd voordat zij het geld weer terug gestort hadden?
Nickname does not reflect reality
Verwijderd
Zal vanmiddag even lang de vodafone shop en the phone house... Kijken of ze hem daar wel op voorraad hebben. Duurt nu wel heel erg lang met belsimpel
Al anderen met een reactie via mail/sms? Contact met koerier (bij Hi.nl)
Ik heb hem ook via de site besteld. Als hij nu niet donderdag geleverd wordt, ga ik even langs de winkel om te kijken of hij daar voor dezelfde prijs als ik nu besteld heb mee te krijgen is.Verwijderd schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 15:52:
[...]
Mij werd bij de HI winkel verteld dat hun dezelfde prijzen kunnen hanteren als op de HI website.
Ik zou dan in de winkel moeten inloggen om te kijken welke prijs ik kreeg, en dan zouden ze hem voor diezelfde prijs meegeven.
Het probleem is alleen dat de aanbieding op de HI website maar tot 18 mei loopt, daarom heb ik hem online besteld.
Verwijderd
Heb exact hetzelfde idee;)Golf2vr6 schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 15:57:
[...]
Ik heb hem ook via de site besteld. Als hij nu niet donderdag geleverd wordt, ga ik even langs de winkel om te kijken of hij daar voor dezelfde prijs als ik nu besteld heb mee te krijgen is.
Hier niet, 12/05/05 besteld, dus zal wel later komen.Grimgor_6x3 schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 15:55:
Ik nog niet. Vraag me ook af of de koerier contact opneemt als je via ideal hebt betaald. Lijkt me dat hij dan gewoon via TNT verzonden wordt. Verlenging overigens. Geen nieuw contract.Grimgor_6x3 schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 15:55:
[ Voor 14% gewijzigd door BillSpaarbank op 17-05-2011 15:59 ]
Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...
Verwijderd
heb je wel al statusverandering? Of staat er nog 'voorinschrijving'?Framoes schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 15:58:
[...]
Hier niet, 12/05/05 besteld, dus zal wel later komen.
Ik heb ook bij HI besteld maar als ie er morgen of overmorgen nog niet is ga ik hem zeker annuleren en ergens anders bestellen want hier word ik niet goed van.
Mensen zitten hier al maanden naar uit te kijken en HI heeft hem weer als laatst hoor.
Doe je een pre-order krijg je hem nog later dan sommige anderen.
Mensen zitten hier al maanden naar uit te kijken en HI heeft hem weer als laatst hoor.
Ja lol ik had 05/05/2011 besteld, huisgenoot van me liep net ff langs de winkel en heeft hem nu......gemene jongen is het ook.....hahaMillanO schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 15:59:
Ik heb ook bij HI besteld maar als ie er morgen of overmorgen nog niet is ga ik hem zeker annuleren en ergens anders bestellen want hier word ik niet goed van.
https://twitter.com/#!/pieterpelt/status/70488098705899522
[ Voor 5% gewijzigd door Grimgor_6x3 op 17-05-2011 16:01 ]
Verwijderd
Heeft hij hem bij de HI winkel gehaald?Grimgor_6x3 schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 16:00:
[...]
Ja lol ik had 05/05/2011 besteld, huisgenoot van me liep net ff langs de winkel en heeft hem nu......gemene jongen is het ook.....haha
Gisteren liep ik langs de Vodafone winkel in Leeuwarden, ze hadden er nog 1 liggen, gelijk maar contract verlengd (liep op 6 juni af).
Frappant detail: vorige week Donderdag moest ik nog 70 euro bijbetalen bij een 2 jarig contract, en gisteren kreeg ik hem gratis mee, dus met 4 dagen wachten toch weer 70 euro 'verdiend'.
Frappant detail: vorige week Donderdag moest ik nog 70 euro bijbetalen bij een 2 jarig contract, en gisteren kreeg ik hem gratis mee, dus met 4 dagen wachten toch weer 70 euro 'verdiend'.
Euhm volgens mij een verlenging op een KPN abo
Dat bedoel ik nu. Mensen lopen toevallig langs een winkel en denken oh, deze is wel mooi wat voor telefoon is dat? Een SGS2, meneer/mevrouw. Oh, doe die mij maar dan en dan zijn alle telefoons ineens weg.Grimgor_6x3 schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 16:00:
[...]
Ja lol ik had 05/05/2011 besteld, huisgenoot van me liep net ff langs de winkel en heeft hem nu......gemene jongen is het ook.....haha
https://twitter.com/#!/pieterpelt/status/70488098705899522
Muah nee, hij heeft er net zolang op zitten wachten als mij, maar had gewoon nog niet besteld.....We hebben heeeeeeel veel uitzoekwerk gedaan voor we besloten hadden dat we allebei een SGS2 wilden hebben.MillanO schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 16:02:
[...]
Dat bedoel ik nu. Mensen lopen toevallig langs een winkel en denken oh, deze is wel mooi wat voor telefoon is dat? Een SGS2, meneer/mevrouw. Oh, doe die mij maar dan en dan zijn alle telefoons ineens weg.
Verwijderd
Ow, ik word zenuwachtig van al die statusveranderingen bij Hi! Nav jullie posts ook even mijn status gecheckt, en inderdaad, ook die is veranderd naar 'bestelling is ontvangen'. Mijn hartslag gaat nu omhoog, want zou dat nu écht betekenen dat Hi deze week gaat leveren??? Pfff, nu nog maar vaker inloggen bij Mijn Hi.....
Het is nu idd afwachten of bij een Ideal-betaling de koerier ook contact opneemt. Ik heb gelijk afgerekend via de site, dus hoef niet meer te betalen e.d. Maar denk wel dat je voor het pakketje moet tekenen, dus dat er iemand thuis moet zijn. Soms worden pakketjes nl. 'verstopt' door de TNT-bezorger, die dan op het formulier aangeeft waar.
Het wordt spannend! Ik heb overigens op 2 mei besteld, rond een uurtje of 8 's avonds. Zou toch denken dat ik ook bij de 'eersten' zit.
Ik hou dit forum nu héél goed in de gaten! Succes allen!
Het is nu idd afwachten of bij een Ideal-betaling de koerier ook contact opneemt. Ik heb gelijk afgerekend via de site, dus hoef niet meer te betalen e.d. Maar denk wel dat je voor het pakketje moet tekenen, dus dat er iemand thuis moet zijn. Soms worden pakketjes nl. 'verstopt' door de TNT-bezorger, die dan op het formulier aangeeft waar.
Het wordt spannend! Ik heb overigens op 2 mei besteld, rond een uurtje of 8 's avonds. Zou toch denken dat ik ook bij de 'eersten' zit.
Ik hou dit forum nu héél goed in de gaten! Succes allen!
Staat nog op voorinschrijving.Verwijderd schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 15:59:
[...]
heb je wel al statusverandering? Of staat er nog 'voorinschrijving'?
Als je hem nu ergens anders bestelt kan je nog langer wachten. Heb net VF gebeld om te kijken of ze nu wel een goeie aanbieding hadden voor mij (als trouwe klant), maar dat was niet het geval en ze kunnen pas weer leveren over 2(!) weken.MillanO schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 15:59:
Vreemde zaken maar bij de winkels... Ik was vanmiddag nog bij de VF winkel, en daar moet je 70 euro bij betalen bij een BSW 150 abbo (nieuw). In Groningen was dat vorige week nog 50 euro. De prijzen fluctueren wel erg veel.mbb26 schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 16:02:
Gisteren liep ik langs de Vodafone winkel in Leeuwarden, ze hadden er nog 1 liggen, gelijk maar contract verlengd (liep op 6 juni af).
Verwijderd
off topic: Als ik nu trouwens inlog op Mijn Hi, kan ik nog steeds verlengen. Hebben jullie dat ook nog steeds? Lijkt me toch vreemd, aangezien ik op 2 mei al besteld heb..
Verwijderd
Ja idd kan ik ook nog steeds..Verwijderd schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 16:06:
off topic: Als ik nu trouwens inlog op Mijn Hi, kan ik nog steeds verlengen. Hebben jullie dat ook nog steeds? Lijkt me toch vreemd, aangezien ik op 2 mei al besteld heb..
Zijn er mensen waarbij de status net is gewijzigd (en waarbij dat net nog niet was) of is het allemaal in 1 keer veranderd (dus waarschijnlijk door systeem gedaan)?
Verwijderd
Zou Hi deze week nog een levering krijgen, of moeten we straks tot volgende week wachten? Heeft iemand daar informatie over gekregen?
hier ook op 2 mei besteld(Hi.nl), (nog) geen sms, wel een statuswijziging, (Bestelling is ontvangen en is momenteel in behandeling.)
laat hem nou maar bellen die koerier...eens kijken of dat ook in de avonduren kan (kan wel volgens de site van Hi)
laat hem nou maar bellen die koerier...eens kijken of dat ook in de avonduren kan (kan wel volgens de site van Hi)
Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2
Kan je bij GSMwijzer.nl ook het contract voor abbonement invullen, inscannen en via mail versturen? Of moet dat per se via post?
Mooi gisteren mijn verlenging geannuleerd bij Vodafone landelijk. Ten eerste was ik al zwaar geïrriteerd dat mijn abo per direct op ongunstige voorwaarden omgezet werd, dus tegoed weg en mijn ongelimiteerd internet weg, terwijl ik nog bijna twee maanden te gaan heb onder het huidige voorwaarden en niemand van de helpdesk je dat ook zegt. En ten tweede heb ik mijn twijfels over de levering daar. Medewerker een zegt dat ze volgende week geleverd worden, de tweede zegt dat ze al geleverd worden en nu met het annuleren gaven ze aan dat er nog helemaal niets uitgeleverd wordt. Terwijl de Vodafone winkels dat wel al doen. Dan maar 48 uur geblokkeerd voor verlenging, maar van mij kunnen ze de rambam krijgen. Bovendien is er volgens mij geen enkele juridische basis om per direct mijn voorwaarden al om te zetten. Gelukkig krijg ik nu voor de resterende tijd mijn internet terug, maar mijn tegoed voor de omzetting is voor altijd ingepikt. Dat is toch van de zotte?
- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id
Ja kan. Staat zelfs aangegeven in het contract.Recrush schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 16:18:
Kan je bij GSMwijzer.nl ook het contract voor abbonement invullen, inscannen en via mail versturen? Of moet dat per se via post?
Lian Li PC O-11 Dynamic XL, AMD 5950x, NZXT Z73, Asus X570 Gaming-E, 4x8GB 3600mhz, Gigabyte RTX 3090 Vision OC, WD Black SN850 1TB
Ok een update mensen, ik heb zojuist opnieuw contact gehad met de koerier. Morgen tussen 16:15 en 20:30 komen ze het bezorgen op mijn werkadres. Dus ik kan lekker overwerken en ondertussen wachten op mn nieuwe SGS2. Ik wil bijdeze even iedereen bedanken voor de leuke tijd in dit forum. Ik zal jullie nog een klein beetje op de hoogte houden van de verdere afhandeling, maar waarschijnlijk niet al te veel meer.
Besteld 05/05/2011 (nieuw Hi-35 I-extreem) 18/05/2011 binnen
Feli!! Nu de rest nog, ik hoop dat ze mij (en anderen hier natuurlijkGrimgor_6x3 schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 16:23:
Ok een update mensen, ik heb zojuist opnieuw contact gehad met de koerier. Morgen tussen 16:15 en 20:30 komen ze het bezorgen op mijn werkadres. Dus ik kan lekker overwerken en ondertussen wachten op mn nieuwe SGS2. Ik wil bijdeze even iedereen bedanken voor de leuke tijd in dit forum. Ik zal jullie nog een klein beetje op de hoogte houden van de verdere afhandeling, maar waarschijnlijk niet al te veel meer.
Verwijderd
Fijn om te horen dat Hi iig een paar binnen heeft voor de eerste lading mensen. Dan zullen de mensen die tussen 6-14 ongeveer mei wel volgende week begin een pakketje aan de deur krijgenGrimgor_6x3 schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 16:23:
Zojuist mijn order bij Belsimpel geannuleerd. Ik ga wel gewoon naar een Vodafone shop.
laten we het hopen... Als Hi maar meer informatie geeft over wanneer er geleverd wordt
GSMwijzer gaat mijn SGSII vandaag verzenden.
Het toestel komt uit de batch van 12 mei, nummerbehoud Simyo -> VF duurde dus ongeveer 3-4 werkdagen.
De order was van 30 april.
Edit: zojuist ook Track & Trace ontvangen, nu een andere site om te F5en
Het toestel komt uit de batch van 12 mei, nummerbehoud Simyo -> VF duurde dus ongeveer 3-4 werkdagen.
De order was van 30 april.
Edit: zojuist ook Track & Trace ontvangen, nu een andere site om te F5en
[ Voor 17% gewijzigd door MyrddinLXXIIX op 17-05-2011 16:34 ]
Verwijderd
Heb je via de mail geannuleerd, of telefonisch?Kremx schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 16:27:
Zojuist mijn order bij Belsimpel geannuleerd. Ik ga wel gewoon naar een Vodafone shop.
Telefonisch.Verwijderd schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 16:34:
[...]
Heb je via de mail geannuleerd, of telefonisch?
De man aan de telefoon klonk alsof ik al de 100ste was die annuleerde vandaag.
Mooi als iedereen dat doet hoef ik dat niet te doen! Ben ik dadelijk de enige die nog over isKremx schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 16:35:
[...]
Telefonisch.
De man aan de telefoon klonk alsof ik al de 100ste was die annuleerde vandaag.
Ik heb gisteren mijn order bij Belsimpel geannuleerd en vervolgens een 1 jarig Hi 25 Online abo besteld via hi.nl.
Echter ik heb nog geen enkele vorm van bevestiging van Hi gehad. Is dat normaal voor Hi of moet ik er van uitgaan dat er iets mis is gegaan en de bestelling dus niet is aangekomen? Je zou verwachten dat je na het klikken op de knop "bestellen" een scherm met een bevestiging krijgt + binnen enkele minuten een email maar geen van beide heb ik gehad
Wie heeft er ook bij Hi online besteld? Kreeg je een bevestiging op het scherm en/of binnen enkele minuten een bevestiging per email?
Echter ik heb nog geen enkele vorm van bevestiging van Hi gehad. Is dat normaal voor Hi of moet ik er van uitgaan dat er iets mis is gegaan en de bestelling dus niet is aangekomen? Je zou verwachten dat je na het klikken op de knop "bestellen" een scherm met een bevestiging krijgt + binnen enkele minuten een email maar geen van beide heb ik gehad
Wie heeft er ook bij Hi online besteld? Kreeg je een bevestiging op het scherm en/of binnen enkele minuten een bevestiging per email?
Ik heb een nummerbehoud aangevraagd bij een nieuwe abo Hi. Had ook ben sim only.Verwijderd schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 15:17:
Ik lees nu ook al een aantal dagen mee. Hier mijn bijdrage aan het topic.
ook al is Ben traag, dan nog heeft het geen invloed op de ontvangst van je tel kon Hi mij verzekeren
want je krijgt tijdelijk bij Hi (max. 4 maanden) een 0,- contract tot je nummer correct is overgezet naar Hi.
ik denk dat dit dan ook geldt voor VF en andere aanbieders.
heb je hier wat aan?
Wel vaag, woon je dichtbij een KPN/Hi distributiecentrum ofzo?Grimgor_6x3 schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 16:23:
Er zijn mensen die hem nl 2 mei al besteld hadden en die hebben nog geen koerier aan de lijn gehad...
Waaronder ik natuurlijk...
Als alles goed gaat krijg je 2 mailtjes. Kijk ook even in je spam-box._beevee_ schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 16:39:
Ik heb gisteren mijn order bij Belsimpel geannuleerd en vervolgens een 1 jarig Hi 25 Online abo besteld via hi.nl.
Echter ik heb nog geen enkele vorm van bevestiging van Hi gehad. Is dat normaal voor Hi of moet ik er van uitgaan dat er iets mis is gegaan en de bestelling dus niet is aangekomen? Je zou verwachten dat je na het klikken op de knop "bestellen" een scherm met een bevestiging krijgt + binnen enkele minuten een email maar geen van beide heb ik gehad![]()
Verwijderd
oke, mijn orderstatus bij algebeld is zojuist gewijzigd naar 26-05.
Ik heb hier niet veel verstand van en lees hier veel van annuleringen. ik heb bij algebeld de sgs2 met een vodafone abbonement(verlenging) besteld. vodafone abbonement is goedgekeurd en afgehandeld e.d. en verzendkosten zijn overgemaakt.
Kan ik deze nu gewoon annuleren bij algebeld dmv een telefoontje? Kan ik dan ook dit abbo bij vodafone annuleren en direct omzetten naar eentje waarbij ik de sgs2 krijg?
en is er een plek waar ik deze opnieuw kan bestellen met een vodafone abbo (vodafone zelf ?) waar ze hem wel op voorraad hebben.
Alvast bedankt!
ps. 30 april besteld, contract etc goedgekeurd op 2 mei
Ik heb hier niet veel verstand van en lees hier veel van annuleringen. ik heb bij algebeld de sgs2 met een vodafone abbonement(verlenging) besteld. vodafone abbonement is goedgekeurd en afgehandeld e.d. en verzendkosten zijn overgemaakt.
Kan ik deze nu gewoon annuleren bij algebeld dmv een telefoontje? Kan ik dan ook dit abbo bij vodafone annuleren en direct omzetten naar eentje waarbij ik de sgs2 krijg?
en is er een plek waar ik deze opnieuw kan bestellen met een vodafone abbo (vodafone zelf ?) waar ze hem wel op voorraad hebben.
Alvast bedankt!
ps. 30 april besteld, contract etc goedgekeurd op 2 mei
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 17-05-2011 16:44 ]
Ik denk dat de eerste mensen die besteld hebben 2 t/m 5 mei morgen geleverd gaan krijgen, de rest moet nog even wachten ben ik bang
Die koeriers gaan natuurlijk niet van Groningen naar Amsterdam naar Maastricht naar Leeuwarden rijden....baronruud schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 16:40:
[...]
Wel vaag, woon je dichtbij een KPN/Hi distributiecentrum ofzo?
Er zijn mensen die hem nl 2 mei al besteld hadden en die hebben nog geen koerier aan de lijn gehad...
Waaronder ik natuurlijk...
Logistiek best nog een leuk verhaal.
[ Voor 4% gewijzigd door Golf2vr6 op 17-05-2011 16:44 ]
Maar dat wordt toch gewoon via de TNT geregeld bij Hi? dus dat gaat vanuit een distributiecentrum in Utrecht ofzo waar ze geleverd worden en vandaar weer onderverdeeld worden naar de relevante centra bij jou in de buurt? Tenminste, zo ging het wel bij de postafdelingGolf2vr6 schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 16:43:
[...]
Die koeriers gaan natuurlijk niet van Groningen naar Amsterdam naar Maastricht naar Leeuwarden rijden....
Logistiek best nog een leuk verhaal.
Ik kan hier niet tegen hoor.BertP schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 16:43:
Ik denk dat de eerste mensen die besteld hebben 2 t/m 5 mei morgen geleverd gaan krijgen, de rest moet nog even wachten ben ik bang
Dit is echt frustrerend. Vodafone heeft morgen een nieuwe levering bij de shops en ze hebben mijn nummer
dus hopelijk kan ik die morgen daar halen anders moet ik nog een week op die **** HI wachten.
Gelukkig, hopelijk schieten ze opBrad Pitt schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 15:54:
[...]
De 13de kreeg ik mail dat het terug zou worden gestort, de 16de stond het op de rekening.
Smarthome - HomeAssistant | Zigbee2MQTT | Homekit | Philips Hue | Synology | Unifi
Er zijn ook mensen met een nieuw contract....die moeten dus door koerier bezocht worden voor afhandeling.mobileleon schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 16:46:
[...]
Maar dat wordt toch gewoon via de TNT geregeld bij Hi? dus dat gaat vanuit een distributiecentrum in Utrecht ofzo waar ze geleverd worden en vandaar weer onderverdeeld worden naar de relevante centra bij jou in de buurt? Tenminste, zo ging het wel bij de postafdeling....
Verwijderd
Even over de koeriers voor iedereen: als je een verlenging hebt bij Hi wordt dit gedaan door de TNT en nieuwe abbonees via de Hi koerier als het goed is
Nee in m'n spam-box is ook niets binnengekomen. Dan is er waarschijnlijk toch iets mis gegaan.Golf2vr6 schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 16:41:
[...]
Als alles goed gaat krijg je 2 mailtjes. Kijk ook even in je spam-box.
Dan maar een nieuwe bestelling doen, al zit ik nu te twijfelen of ik voor de actuele aanbieding ga of wacht op de mogelijke nieuwe, nog betere, aanbieding waarvan iemand in deze thread iets van vernomen had.
Kom net van Hi winkel.daar vertelde ze me het volgende: de contractvoorwaarden bij abbonnement aangevraagd in de winkel zijn anders dan via de site. Zo zijn Belmins mee te nemen naar de volgende maand en zijn en de kosten van bellen buiten bundel goedkoper.
Meer mensen bekend met bovenstaand verhaal?
Nu bestellen, als er geen betere komt zit je goed. Komt er een betere...deze annuleren en opnieuw bestellen._beevee_ schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 16:49:
[...]
Nee in m'n spam-box is ook niets binnengekomen. Dan is er waarschijnlijk toch iets mis gegaan.
Dan maar een nieuwe bestelling doen, al zit ik nu te twijfelen of ik voor de actuele aanbieding ga of wacht op de mogelijke nieuwe, nog betere, aanbieding waarvan iemand in deze thread iets van vernomen had.
Dat is een paar pagina's terug hier al gemeld.ind0mi schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 16:49:
Kom net van Hi winkel.daar vertelde ze me het volgende: de contractvoorwaarden bij abbonnement aangevraagd in de winkel zijn anders dan via de site. Zo zijn Belmins mee te nemen naar de volgende maand en zijn en de kosten van bellen buiten bundel goedkoper.
[ Voor 30% gewijzigd door Golf2vr6 op 17-05-2011 16:52 ]
Verwijderd
Ja, klopt inderdaad! Deze info is ook te lezen op de hi-site. Alleen zijn de aanbiedingen op de site iets gunstiger, maar doordat je geen minuten oid mee kan nemen, kan het ook in je nadeel werken. Op de site heb je bijv. altijd korting op je abo. Dus Hi20 kost dan EUR 18,45. Die korting geldt gedurende je abo-termijn.ind0mi schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 16:49:
http://www.hi.nl/Producti...arieven-Hi-Abonnement.htmind0mi schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 16:49:
^ kijk op die link. je ziet dan het verschil tussen Hi Bel & Sms (in de winkel) en Hi online.
Dit is overigens al heel lang (minstens 2 jaar) bekend.
Verwijderd
Fijn voor je dat 'hij' eraan zit te komen! Ik check mn status en mail nu geloof ik om de vijf minuten.. Ik heb overigens 2 mei besteld (verlenging). Ik wacht geduldig (!!) af.Grimgor_6x3 schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 16:23:
Verwijderd
schijt belsimpel ik roep iedereen op die bij belsimpel heeft besteld te gaan annuleren! die mensen verdienen het niet om het geld van ons te krijgen.
Ik had 12 mei besteld bij T-mobile, gelijk 10 min daarna geannuleerd en bij GSMWijzer besteld wat kon volgens de medewerker bij T-mobile. Krijg ik vandaag toch een contract per post dat het nieuwe contract per 2 juli 2011 ingaat.
Ik zie verder niks op mijn T-mobile van het nieuwe contract of heb uberhaupt een afspraak gemaakt met de koerier van T-mobile (doh geannuleerd).
Foutje van T-mobile dat order wel geannuleerd is maar het contract toch de deur uit gaat?
Nu maar hopen dat dit allemaal goed gaat bij GSMWijzer ivm contract T-mobile die dus geannuleerd is.
Ik zie verder niks op mijn T-mobile van het nieuwe contract of heb uberhaupt een afspraak gemaakt met de koerier van T-mobile (doh geannuleerd).
Foutje van T-mobile dat order wel geannuleerd is maar het contract toch de deur uit gaat?
Nu maar hopen dat dit allemaal goed gaat bij GSMWijzer ivm contract T-mobile die dus geannuleerd is.
Gebeld met Ritel, ook niet op voorraad. Ik denk dat iedereen die niet bij de eerste lading zat nog lang kan wachten.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
welk nummer bellen jullie voor Hi vragen?
Zo, net de kpn winkel uitgelpen met een GSII :D!
Dude vroeg aan de manager of hij hem al mocht verkopen (manager: "Tuurlijk, waarom niet?" <wut?), daarna kon hij hem niet in het systeem vinden, dus andere collega zei: Dan zet je hem toch onder algemeen toestel?
Dus.. ding meegkregen dag voor de launch uit een gewone kpn winkel!
(P.S. huisgenoot van Grimgor_6x3 )
Dude vroeg aan de manager of hij hem al mocht verkopen (manager: "Tuurlijk, waarom niet?" <wut?), daarna kon hij hem niet in het systeem vinden, dus andere collega zei: Dan zet je hem toch onder algemeen toestel?
In the end it was not guns or bombs that defeated the aliens, but that humblest of all gods creatures, the Tyrannosaurus Rex
Maar wat heb je ervoor betaald dan?aegis3d schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 17:04:
Zo, net de kpn winkel uitgelpen met een GSII :D!
Via telefoonnummerMeinon schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 17:01:
welk nummer bellen jullie voor Hi vragen?
1200 (met je eigen mobiel)
06 1200 1200 (vanaf een ander toestel)
0031 6 1200 1200 (vanuit het buitenland)
[ Voor 21% gewijzigd door DeBaroN op 17-05-2011 17:08 ]
De juiste mensen kennen helpt! 
Net even een vriend van mij gebeld die filiaalmanager is.
Hem verteld dat ik besloten heb om een SGS2 te nemen.
Donderdag even langs komen om hem op te halen!!
Net even een vriend van mij gebeld die filiaalmanager is.
Hem verteld dat ik besloten heb om een SGS2 te nemen.
Donderdag even langs komen om hem op te halen!!
Waarom leveren Hi en KPN al uit de winkel? Lijkt me toch logisch om eerst de mensen met een pre-order van hun toestel te voorzien! Sommigen zitten al heel lang te wachten op hun gebrekkige service en al loop je gewoon een normale 'store' in kan je hem gewoon meenemen.... Moet toch niet gekker worden!
Let op:
Dit topic is GEEN dumpbak voor van alles en nog wat, daarom worden dit soort replies verwijderd:
-Oneliners zonder enige vorm van inzet.
-Slowchat.
-Replies als "ik heb em ook" of "ik heb em besteld".
Het is niet toegestaan om naar kortingcodes en/of personeelsnummers te vragen!
Dit topic is GEEN dumpbak voor van alles en nog wat, daarom worden dit soort replies verwijderd:
-Oneliners zonder enige vorm van inzet.
-Slowchat.
-Replies als "ik heb em ook" of "ik heb em besteld".
Het is niet toegestaan om naar kortingcodes en/of personeelsnummers te vragen!