GSMWijzer.
2 mei besteld, van t-mobile naar vodafone met nummerbehoud.
Toestel wordt vandaag verzonden.
dit noem ik goed nieuwsVerwijderd schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 12:26:
Ik heb vandaag een nieuw abonnement afgesloten bij (rond 09:30) HI via de telefoon en de galaxy s2 was op voorraad toen ik belde. Net nog een keer gebeld voor de zekerheid (11:30) en krijg hem morgen of vrijdag in huis als het goed is....
Je hebt best geluk als je in de kleine levering van deze week zit, wanneer heb je besteld?Caparone schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 12:17:
Eindelijk een bericht van GSMwijzer:
Hartelijk dank voor uw e-mail.
Wij verwachten dat wij u met de levering die wij deze week op voorraad zullen ontvangen kunnen voorzien van uw nieuwe telefoon. Zodra wij u uw bestelling verzonden hebben ontvangt u van ons een bevestiging per e-mail.
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd en mocht u nog vragen hebben horen wij die graag van u.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice GSMwijzer.nl
Het werd eens tijd, 5 Mei is het contract bij hun aangekomen.
PSN ID: Beest41
Annuleren!!RandyAmsterdam schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 12:27:
Ik heb net contact gehad met belsimpel.nl, ik heb op 6 mei de sgs2 besteld. Vorige week garandeerde ze mij nog dat ik hem deze week geleverd zou krijgen. Nu geven ze aan dat het een problematische zaak is, en ze denken dat ze sgs2 niet binnen 2 weken te kunnen leveren! Wat een gezeik zeg..... Dat wordt gewoon een tijd wachten!
¯\_(ツ)_/¯ Pixel 10 Pro XL
Verwijderd
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 17-05-2011 12:35 ]
2 Mei heb ik een bestelling geplaatst. Nu maar hopen dat ik hem daadwerkelijk ook deze week krijg.SCARfaceE schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 12:27:
[...]
Je hebt best geluk als je in de kleine levering van deze week zit, wanneer heb je besteld?
Heb je daar een bericht van gehad?WBFT schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 12:26:
GSMWijzer.
Verwijderd
hier ook hetzelfde verhaal, dus maar gelijk geannuleerd en naar de VF winkel gegaan waar ze de laatste voor me apart houden (nummerbehoud is in aanvraag). Kost 15 euro meer maar dan heb je wel zekerheid:)Verwijderd schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 09:16:
Studentmobiel:
Mijn contract is 11 mei ontvangen:
Geachte xxx
U ontvangt dit bericht in verband met uw bestelling van een GSM abonnement in combinatie met de Samsung Galaxy S II.
In tegenstelling tot eerdere berichten vanuit Samsung zullen wij, tot onze spijt, deze week onvoldoende Samsung Galaxy S II ontvangen om uw order uit te leveren. De levertijd van uw order is hierdoor met 1 week vertraagd (verwachte levering volgende week).
U ontvangt van ons een email op het moment dat uw zending is verwerkt en wordt verzonden. Standaard wordt het pakket vervolgens de volgende werkdag bij u geleverd (u vindt in de email een barcode om uw zending te volgen in het TNT verzendtraject).
Wij hopen dat u begrip heeft voor deze vertraging en dat wij voor de levering van dit toestel afhankelijk zijn van Samsung.
Niettemin onze excuses voor het ongemak.
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Kan iemand dit bevestigen, want gister vertelde Hi mij nog dat het 23e zou gaan worden.Verwijderd schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 12:26:
Ik heb vandaag een nieuw abonnement afgesloten bij (rond 09:30) HI via de telefoon en de galaxy s2 was op voorraad toen ik belde. Net nog een keer gebeld voor de zekerheid (11:30) en krijg hem morgen of vrijdag in huis als het goed is....
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 17-05-2011 13:14 ]
Hahahah wie nemen ze allemaal aan bij Hi. Kom op zeg zelfs mn oma die alleen nu.nl leest weet wel dat het toestel deze maand komt..pffffffVerwijderd schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 13:13:
Net ook hi aan de telefoon gehad, vanaf 30-05-2011 (edit! 06 niet 08:P! edit 3! .. 05 pardon)) kwam hij binnen kon een vriendelijke meisje mij vertellen. Ik heb gezegd dat er vanuit HI nogal verschillende data worden afgegeven. Maar dit was het enige dat ze me kon vertellen.. We wachten ongeduldige af :P!
Verwijderd
Ja, ik was nogal onduidelijk in me post. Ik zette eerste perongelijk 08 neer, verbeterde het naar 06... Maar dit moest natuurlijk 05 zijndamkoning schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 13:16:
vanaf 30 augustus? Don't make me laugh (or in the wrong case cry)
Verwijderd
Vraagje: wat is jouw klantwaarde?Verwijderd schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 13:22:
Net besteld bij Hi met verlengen, Hi online 30 1 jaar, met internet extreem en toestel voor 29,95. Orderbevestiging binnen en het klopt! Telefonisch is mij verteld dat hij morgen opgestuurd wordt, en ik heb dus binnen 2 a 3 dagen kan verwachten! Lets hope they're right
Verwijderd
Verwijderd
Er schijnt wel verschil te zijn tussen de Hi website en de telefonische Hi.Verwijderd schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 13:22:
Net besteld bij Hi met verlengen, Hi online 30 1 jaar, met internet extreem en toestel voor 29,95. Orderbevestiging binnen en het klopt! Telefonisch is mij verteld dat hij morgen opgestuurd wordt, en ik heb dus binnen 2 a 3 dagen kan verwachten! Lets hope they're right
Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...
[ Voor 0% gewijzigd door thijsn op 17-05-2011 13:39 . Reden: studentmobiel! ]
http://twitter.com/Hi_Webcare/status/70081352443244544ind0mi schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 13:21:
Weet iemand of de Galaxy SII bij Hi besteld, simlock vrij is? Ik heb namelijk nog een maand bij T-mobile lopen en wil dus nog een maand mijn oude simkaart gebruiken.
Was dat in geval van een abonnement niet verboden? Of in ieder geval zijn ze verplicht om je de unlock-code te leveren als je er om vraagt. Sowieso bij einde abo..Kaas schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 13:37:
[...]
http://twitter.com/Hi_Webcare/status/70081352443244544
Zelf twijfel ik eraan of er wel echt sim-lock op zit..
Verwijderd
Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2
zal Hi wel ff twitterenreyals schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 13:46:
nog mensen via twitter bij @hi @hi_webcare of @aanbiedingvan hi geïnformeerd wanneer er iets geleverd wordt? (of in elk geval iets gehoord hierover)
Verwijderd
Het is morgen toch woensdag?Verwijderd schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 13:45:
Heb net hi weer gebeld... Ze zeiden dus 2x morgen of overmorgen vanmorgen.. bel ik net (13:45) en het klopt nu weer helemaal niet en nu komt het pas weer woensdag binnen en er hebben heel veel mensen besteld.. en ze weten niet hoeveel er binnen komen enz.... heb direct geannuleerd snap er niks meer van:
Verwijderd
Sorry door snel typen fout in gegaan... ze krijgen de telefoon waarschijnlijk pas volgende week woensdag en dan is het nog maar de vraag wanneer je hem krijgt omdat er heel veel orders zijn geplaatst en ze weten niet hoeveel ze binnen kijrgen
Jij denk hem sneller te hebben door te annuleren? Als je over 5 minuten weer belt is hij weer wel op voorraad. Gewoon ff morgen afwachten. Daarna kun je of annuleren of lekker spelen.Verwijderd schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 13:45:
Heb net hi weer gebeld... Ze zeiden dus 2x morgen of overmorgen vanmorgen.. bel ik net (13:45) en het klopt nu weer helemaal niet en nu komt het pas weer woensdag binnen en er hebben heel veel mensen besteld.. en ze weten niet hoeveel er binnen komen enz.... heb direct geannuleerd snap er niks meer van:
Hier ben ik ook benieuwd naar. Heb een zeer interessante aanbieding om te verlengen (Hi Online 35 1 jaar, Internet Extreem, €20 bijbetalen), maar ben geneigd de ontwikkelingen omtrent de HTC Sensation af te wachten.s.v.seters schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 13:52:
Ben benieuwd wat de aanbieding van Hi wordt na de 18e. Iemand hier al enig idee van?
Je kunt hem iig nu reserveren en dan afwachten tot overmorgen en dan mocht de aanbieding nog beter zijn, annuleren en opnieuw bestellen. Heb je ook nog een paar dagen extra bedenk tijd t.o.v. de sensationRobbertvw1 schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 13:56:
[...]
Hier ben ik ook benieuwd naar. Heb een zeer interessante aanbieding om te verlengen (Hi Online 35 1 jaar, Internet Extreem, €20 bijbetalen), maar ben geneigd de ontwikkelingen omtrent de HTC Sensation af te wachten.
Aan de andere kant: zo'n aanbieding kan ik eigenlijk niet laten liggen en het zou zonde zijn als ik vanaf morgen of overmorgen gewoon weer de hoofdprijs betaal.
[ Voor 4% gewijzigd door sugarlevi01 op 17-05-2011 14:26 ]
Verwijderd
Verwijderd
Naar mijn weten heeft Belsimpel al aan enkele klanten geleverd.rikvandinteren schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 13:39:
Is er nou eigenlijk iemand die al geleverd heeft gekregen van belsimpel?
Ja.Verwijderd schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 14:31:
Kan je de Samsung Galaxy S2 al ergens voor een leuk prijsje los krijgen? Of is hij los overal tegen de 700 euro?
Nickname does not reflect reality
Nou jammer genoeg nog niet aan mij. Wordt gek van mij zelf! Kijk te vaak naar de order status.Verwijderd schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 14:33:
[...]
Naar mijn weten heeft Belsimpel al aan enkele klanten geleverd.
Nou, als je even de moeite neemt om te zoekenVerwijderd schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 14:31:
Kan je de Samsung Galaxy S2 al ergens voor een leuk prijsje los krijgen? Of is hij los overal tegen de 700 euro?
[ Voor 6% gewijzigd door DeBaroN op 17-05-2011 14:41 ]
Haha, ik ook. En het heeft geen zin want volgens die status had ik 'm gisteren al binnen moeten hebben. Staat nog steeds op 5 werkdagen.baronruud schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 14:39:
[...]
Nou, als je even de moeite neemt om te zoeken![]()
pricewatch: Samsung Galaxy S II i9100 Zwart
[ Voor 7% gewijzigd door rikvandinteren op 17-05-2011 14:42 ]
Bij mij ook !BillSpaarbank schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 14:41:
Statusupdate via de hi site:
Status:
Laatste update: 17/05/2011
Bestelling is ontvangen en is momenteel in behandeling.
Voor TNT pakket informatie klik hier
Verwijderd
Verwijderd
Nee, ik was net even benieuwd en logde toevallig in.Indodraakje schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 14:44:
15 mei via de winkel nog steeds voor inschrijving ^_^;;
hebben jullie een email gekregen als er een status wijziging was?
Verwijderd
Wanneer besteld krijg je hierover ook een e-mail?BillSpaarbank schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 14:41:
Statusupdate via de hi site:
Status:
Laatste update: 17/05/2011
Bestelling is ontvangen en is momenteel in behandeling.
Voor TNT pakket informatie klik hier
lol brilletje nodig er staat toch 2 mei?!Verwijderd schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 14:45:
[...]
Wanneer besteld? krijg je hierover ook een e-mail?
Ga je elke post quoten en daarna dezelfde vraag stellen?!?Verwijderd schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 14:46:
[...]
Wanneer besteld krijg je hierover ook een e-mail?
[ Voor 35% gewijzigd door Golf2vr6 op 17-05-2011 14:47 ]
Nee, geen email ontvangen. Of hij moet in mijn spambox zittenVerwijderd schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 14:46:
[...]
Wanneer besteld krijg je hierover ook een e-mail?
Ook niet gebeld door chauffeur of dat al wel?BillSpaarbank schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 14:45:
[...]
Nee, ik was net even benieuwd en logde toevallig in.
4 mei besteld overigens
Nee, ook nog niet gebeld.
[ Voor 6% gewijzigd door Grimgor_6x3 op 17-05-2011 14:50 ]
Verwijderd
Same hoor, heb ook nog niks ontvangenWupR schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 14:36:
[...]
Nou jammer genoeg nog niet aan mij. Wordt gek van mij zelf! Kijk te vaak naar de order status.
Of er zit handwerk bij een statusupdate en duurt het eventjes voordat ze alle pre-orders verwerkt hebben... Gewoon even geduld.Verwijderd schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 14:49:
Dat wordt waarschijnlijk wachten op de volgende levering..
Verwijderd
verkeerde quote...Golf2vr6 schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 14:46:
[...]
lol brilletje nodig er staat toch 2 mei?!
[...]
Ga je elke post quoten en daarna dezelfde vraag stellen?!?
Naar mijn weten heeft Belsimpel zich in de vingers gesneden door een prijs te vermelden waar ze hem niet voor kunnen leveren. Daarnaast hebben ze problemen om uberhaubt aan voorrad te komen. Ze hebben voor toeleveranciers gekozen die niet kunnen leveren. Ze zijn nu bezig om toch nog ergens voorraad vandaan te toveren, helaas komen ze achter in de rij van andere shops omdat deze eerder een bestelling hebben geplaatst. Ik ben bang dat het een hele tijd gaat duren voordat Belsimpel eindelijk kan leveren. Denk eerder weken dan aan dagen!Verwijderd schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 14:33:
[...]
Naar mijn weten heeft Belsimpel al aan enkele klanten geleverd.
Verwijderd
Verwijderd
Als ze hun handen dan maar gebruiken voor het verwerken van de bestellingen ipv dat ze zich bezig houden met ander handwerk. Maar afwachten dus..BillSpaarbank schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 14:50:
[...]
Of er zit handwerk bij een statusupdate en duurt het eventjes voordat ze alle pre-orders verwerkt hebben... Gewoon even geduld.
Hoe kom je aan die informatie?RandyAmsterdam schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 14:51:
[...]
Naar mijn weten heeft Belsimpel zich in de vingers gesneden door een prijs te vermelden waar ze hem niet voor kunnen leveren. Daarnaast hebben ze problemen om uberhaubt aan voorrad te komen. Ze hebben voor toeleveranciers gekozen die niet kunnen leveren. Ze zijn nu bezig om toch nog ergens voorraad vandaan te toveren, helaas komen ze achter in de rij van andere shops omdat deze eerder een bestelling hebben geplaatst. Ik ben bang dat het een hele tijd gaat duren voordat Belsimpel eindelijk kan leveren. Denk eerder weken dan aan dagen!
Als je online hebt gedaan kun je altijd binnen 7 dagen annuleren. Sowieso zit er bij verzekeringen een bedenktijd op dacht ik..Kaas schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 14:54:
Per ongeluk een verzekering afgesloten bij het verlengen van mijn abonnement, kan dit nog gewijzigd worden zonder de hele bestelling te annuleren? Aangezien ik 220 euro moest bijbetalen voor de telefoon heb ik geen zin om te moeten wachten tot het bedrag word teruggestort en dan opnieuw te moeten bestellen.
Dan is hij nooit geannuleerd geweest, bij mij is mijn oude bestelling wel geannuleerd en nu niet veranderd.Verwijderd schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 14:52:
Ik 2 mei besteld, vervolgens geannuleerd vanwege hetgeen dat de prijs omlaag ging. En nieuwe order aangemaakt. Mijn oude order is nu inderdaad veranderd in : Bestelling is ontvangen en is momenteel in behandeling.
Mijn nieuwe order is nog hetzelfde haha. Zullen ze hem niet hebben geannuleerd dan?
Ja dat kan ik had hetzelfde probleem, even met de KS bellen!.Kaas schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 14:54:
Per ongeluk een verzekering afgesloten bij het verlengen van mijn abonnement, kan dit nog gewijzigd worden zonder de hele bestelling te annuleren? Aangezien ik 220 euro moest bijbetalen voor de telefoon heb ik geen zin om te moeten wachten tot het bedrag word teruggestort en dan opnieuw te moeten bestellen.
Verwijderd
Iemand nog een antwoord hierop?:pVerwijderd schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 12:26:
Beste mensen,
Is dit een goede deal? http://www.typhone.nl/aanbiedingen/aanbieding-2
Of zijn er betere aanbiedingen?
Verwijderd
aha.. Wanneer had jij jouwe geannuleerd? ook de 12e?Ruben1123 schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 14:56:
[...]
Dan is hij nooit geannuleerd geweest, bij mij is mijn oude bestelling wel geannuleerd en nu niet veranderd.
Top, dankjewel. Net ook al even met de klantenservice gebeld, maar deze vertelde mij dat ik mijn gehele bestelling dus moest annuleren.. Nog een keer bellen dusBertP schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 14:57:
[...]
Ja dat kan ik had hetzelfde probleem, even met de KS bellen!
Gebruik de zoekfunctie is, en ja, Toestellen bij Hi zijn simlock vrijind0mi schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 15:03:
Is het nu al bekend of de toestellen van Hi simlockvrij zijn?
"@sandraschipper Alle toestellen worden door ons standaard met SIMlock geleverd, dus ook de Samsung Galaxy S2.ind0mi schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 15:03:
Zover ik weet alleen bij pre-paid toestellen, abo toestellen anltijd zonder sim-lock. 100% zekerheid kan ik niet geven.ind0mi schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 15:03:
[ Voor 16% gewijzigd door Golf2vr6 op 17-05-2011 15:08 ]
Niemand heeft hem nog via Hi ontvangen. Dus dat is lastig te bepalen. Ik verwacht van niet omdat ik nog nooit een simlock van Hi heb gehad. Een twitter bericht spreekt dit tegen. Afwachten dusind0mi schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 15:03:
De t-mobilers hebben waarschijnlijk netwerkproblemenVerwijderd schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 15:07:
Hebben we alleen maar Hi lovers hier?? Iemand van t-mobile nog aanwezig?????
Verwijderd
Me to....abonnementen bij t-mobile zijn me te duur. Dan maar overstappen.ind0mi schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 15:08:
ik stap over van t-mobile naar Hi.. dus geen lover meer
T-mobile aanwezig.. maar wat is je vraag?Verwijderd schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 15:07:
Hebben we alleen maar Hi lovers hier?? Iemand van t-mobile nog aanwezig?????
[ Voor 15% gewijzigd door Baiko op 17-05-2011 15:10 ]
Lian Li PC O-11 Dynamic XL, AMD 5950x, NZXT Z73, Asus X570 Gaming-E, 4x8GB 3600mhz, Gigabyte RTX 3090 Vision OC, WD Black SN850 1TB
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq