• WBFT
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 28-02-2024
GSMWijzer.
2 mei besteld, van t-mobile naar vodafone met nummerbehoud.
Toestel wordt vandaag verzonden.

• Meinon
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 22-12-2022
Verwijderd schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 12:26:
Ik heb vandaag een nieuw abonnement afgesloten bij (rond 09:30) HI via de telefoon en de galaxy s2 was op voorraad toen ik belde. Net nog een keer gebeld voor de zekerheid (11:30) en krijg hem morgen of vrijdag in huis als het goed is....
dit noem ik goed nieuws :)
kan iemand anders dit bevestigen?

• SCARfaceE
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 01-01 11:40
Caparone schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 12:17:
Eindelijk een bericht van GSMwijzer:

Hartelijk dank voor uw e-mail.

Wij verwachten dat wij u met de levering die wij deze week op voorraad zullen ontvangen kunnen voorzien van uw nieuwe telefoon. Zodra wij u uw bestelling verzonden hebben ontvangt u van ons een bevestiging per e-mail.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd en mocht u nog vragen hebben horen wij die graag van u.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice GSMwijzer.nl

Het werd eens tijd, 5 Mei is het contract bij hun aangekomen.
Je hebt best geluk als je in de kleine levering van deze week zit, wanneer heb je besteld?

PSN ID: Beest41

• RandyAmsterdam
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 22-04-2025
Ik heb net contact gehad met belsimpel.nl, ik heb op 6 mei de sgs2 besteld. Vorige week garandeerde ze mij nog dat ik hem deze week geleverd zou krijgen. Nu geven ze aan dat het een problematische zaak is, en ze denken dat ze sgs2 niet binnen 2 weken te kunnen leveren! Wat een gezeik zeg..... Dat wordt gewoon een tijd wachten!

• Golf2vr6
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 30-12-2025
RandyAmsterdam schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 12:27:
Ik heb net contact gehad met belsimpel.nl, ik heb op 6 mei de sgs2 besteld. Vorige week garandeerde ze mij nog dat ik hem deze week geleverd zou krijgen. Nu geven ze aan dat het een problematische zaak is, en ze denken dat ze sgs2 niet binnen 2 weken te kunnen leveren! Wat een gezeik zeg..... Dat wordt gewoon een tijd wachten!
Annuleren!!

¯\_(ツ)_/¯ Pixel 10 Pro XL

• RandyAmsterdam
Maar waar hebben ze hem op voorraad dan, en voor een leuke prijs? Ik wil erlengen met een vodafone 200 abbo.

Verwijderd

Nu begrijp ik weer waarom ik ooit ben weggegaan bij Hi. Sta nu op het punt om mijn KPN abo te verlengen naar Hi.
Mijn eerste ervaring sinds 4 jaar met Hi:

Zaterdag telefonisch besteld, 1 jarig Hi 30 icm Internet Extreem. Bevestiginsmail gehad waarin staat 2 jarig Hi 30 met internet Extra. Order klopt dus van geen kant. Van KPN doorgestuurd naar Hi, bij Hi kreeg ik weer een ouderwets chagrijnige vrouw aan de telefoon die zei dat ze er niks aan kon veranderen, dat ik telefonisch akkoord was gegaan met 1 jarig maakt niks uit, niemand luistert dat bandje terug. Als ik na 1 jaar stop met betalen gaat dat hele vervelende gevolgen voor mij hebben. Etc. etc. Het enige wat ze kon doen was de order annuleren, dit duurt 5 werkdagen, dus kan ik volgende week weer een nieuwe bestelling plaatsen. Dit kan absoluut niet sneller, en dat interesseerde haar ook weinig. Verbinding verbroken, KPN opgebeld, die waren een stuk begripvoller, de medewerkster gaat nu gelijk de annuleringsafdeling bellen, en belt mij zo terug om een nieuwe order te plaatsen als dit mogelijk is. Hopen dat ze ook daadwerkelijk belt...

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 17-05-2011 12:35 ]

• Caparone
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11-11-2025
SCARfaceE schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 12:27:
[...]

Je hebt best geluk als je in de kleine levering van deze week zit, wanneer heb je besteld?
2 Mei heb ik een bestelling geplaatst. Nu maar hopen dat ik hem daadwerkelijk ook deze week krijg.

• Caparone
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11-11-2025
WBFT schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 12:26:
GSMWijzer.
2 mei besteld, van t-mobile naar vodafone met nummerbehoud.
Toestel wordt vandaag verzonden.
Heb je daar een bericht van gehad?

• WBFT
  • Laatst online: 28-02-2024
Uw orderstatus is gewijzigd naar Pakket verzonden.

in de mail

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 09:16:
Studentmobiel:

Mijn contract is 11 mei ontvangen:

Geachte xxx

U ontvangt dit bericht in verband met uw bestelling van een GSM abonnement in combinatie met de Samsung Galaxy S II.
In tegenstelling tot eerdere berichten vanuit Samsung zullen wij, tot onze spijt, deze week onvoldoende Samsung Galaxy S II ontvangen om uw order uit te leveren. De levertijd van uw order is hierdoor met 1 week vertraagd (verwachte levering volgende week).

U ontvangt van ons een email op het moment dat uw zending is verwerkt en wordt verzonden. Standaard wordt het pakket vervolgens de volgende werkdag bij u geleverd (u vindt in de email een barcode om uw zending te volgen in het TNT verzendtraject).

Wij hopen dat u begrip heeft voor deze vertraging en dat wij voor de levering van dit toestel afhankelijk zijn van Samsung.

Niettemin onze excuses voor het ongemak.
hier ook hetzelfde verhaal, dus maar gelijk geannuleerd en naar de VF winkel gegaan waar ze de laatste voor me apart houden (nummerbehoud is in aanvraag). Kost 15 euro meer maar dan heb je wel zekerheid:)

Verwijderd

Lees dit forum nu al een tijdje mee, en me vandaag ook maar even aangemeld.

Ik had vorige week vrijdag een bestelling bij gsmwijzer.nl geplaatst voor een nieuw VF 200 abonnement.
Na het mailtje van hun met de melding van de vertraging, vandaag deze bestelling toch maar geannuleerd en de KS van HI gebeld voor een verlenging van mijn huidig abonnement nu de prijzen toch gezakt zijn.

De vriendelijke mevrouw wist mij te vertellen dat mijn verlenging van HI 30 2 jaar mij niets extra gaat kosten (via de site 59.95 bijbetalen) en dat hij waarschijnlijk donderdag of vrijdag geleverd gaat worden :*)

• damkoning
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 23-12-2025
klinkt als muziek in me oren

Verwijderd

Mocht iemand ooit een bestelling bij KPN of Hi hebben geplaatst, en deze direct gewijzigd of verwijderd wilt hebben: bel 073 6872628

Dit nummer is niet voor klanten, ze vragen je altijd af hoe je aan dit nummer komt, maar je wordt wel direct en goed geholpen!

Verwijderd

Het word steeds gekker bij Hi! :S

Het begon rooskleurig: Hi 30 abo met Internet extra 1e jaar voor 19,95, tweede jaar 29,95,toestel gratis. Toppie! Ik zei: doen! Prima meneer, dan word u maandag (het was vrijdag) door mij persoonlijk teruggebeld om alles in orde te maken (hij kon even niet in het systeem en ik had geen papieren op zak).

Ik werd dus nooit gebeld, en heb inmiddels al meerdere malen met Hi en KPN aan de telefoon gehangen.
Mijn "persoonlijke aanbieding" was nooit terug te vinden, evenals mijn contactpersoon. Ik kreeg steeds nieuwe aanbiedingen, maar die werden alsmaar duurder! Gekkenwerk, ik weigerde akkoord te gaan en heb verteld mijn abo stop te zetten en wel ergens anders heen te gaan. Toen was het ineens: Nou, meneer, wacht nog heel even. Ik ga voor u kijken en bel u zsm terug, vandaag (gister) nog.

En ze belden netjes terug... NOT!!! Word ik vandaag wel ineens opgebeld door WEER een nieuwe gozer die "had gehoord dat hij mij even terug moest bellen... waar gaat het om?" En nou komt het hoor:

"Maar meneer, ik kan hier niet zien dat u uberhaubt klantwaarde heeft opgebouwd, dus ik kan ook geen persoonlijke aanbieding doen. Wat ik nu voor u kan doen is een 2jarig MTV-mobile 300/150 pakket voor 19,75 het eerste halfjaar, en daarna 39,50. De telefoon kost dan nog (iets van) 50 euro (ik was zo pissed dat ik het niet meer precies kon verstaan). De telefoon word dan eind mei of begin juni verzonden"

Ik natuurlijk heel boos uitgelegd dat dat gewoon een standaard abonnement is dat iedereen op elke website af kan sluiten. Ik heb een klachtenbrief en mail geschreven met wat ik precies met meneer F. Haanstra heb afgesproken, maar dat deze (...) mij gewoon niet meer terugbeld. En dat het met de dag gekker word en ik steeds meer bij moet gaan betalen. Ik ben erg benieuwd, vraag me niet waarom maar ik geef ze nog 1 kans...

(iets met bloed en nagels) :(

Verwijderd

Ik heb vandaag een nieuw abonnement afgesloten bij (rond 09:30) HI via de telefoon en de galaxy s2 was op voorraad toen ik belde. Net nog een keer gebeld voor de zekerheid (11:30) en krijg hem morgen of vrijdag in huis als het goed is....
Kan iemand dit bevestigen, want gister vertelde Hi mij nog dat het 23e zou gaan worden.

Verwijderd

Net contact gehad met Hi en de jongedame zei dat ze pas vanaf de 23e gaan leveren en dat het ook nog eens afhankelijk is van je persoonlijke wachtrij.

Dus nog een week of langer...

• monaldo
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20-07-2023
Wat een drama zeg bij Hi. De ene krijgt deze week te horen en de ander pas volgende week.

Verwijderd

Net ook hi aan de telefoon gehad, vanaf 30-05-2011 (edit! 06 niet 08:P! edit 3! .. 05 pardon)) kwam hij binnen kon een vriendelijke meisje mij vertellen. Ik heb gezegd dat er vanuit HI nogal verschillende data worden afgegeven. Maar dit was het enige dat ze me kon vertellen.. We wachten ongeduldige af :P!

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 17-05-2011 13:14 ]

• damkoning
vanaf 30 augustus? Don't make me laugh (or in the wrong case cry)

• monaldo
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20-07-2023
Verwijderd schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 13:13:
Net ook hi aan de telefoon gehad, vanaf 30-05-2011 (edit! 06 niet 08:P! edit 3! .. 05 pardon)) kwam hij binnen kon een vriendelijke meisje mij vertellen. Ik heb gezegd dat er vanuit HI nogal verschillende data worden afgegeven. Maar dit was het enige dat ze me kon vertellen.. We wachten ongeduldige af :P!
Hahahah wie nemen ze allemaal aan bij Hi. Kom op zeg zelfs mn oma die alleen nu.nl leest weet wel dat het toestel deze maand komt..pffffff

• ind0mi
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 06-10-2023

ind0mi

PSN: DexFaya

Weet iemand of de Galaxy SII bij Hi besteld, simlock vrij is? Ik heb namelijk nog een maand bij T-mobile lopen en wil dus nog een maand mijn oude simkaart gebruiken.

Verwijderd

damkoning schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 13:16:
vanaf 30 augustus? Don't make me laugh (or in the wrong case cry)
Ja, ik was nogal onduidelijk in me post. Ik zette eerste perongelijk 08 neer, verbeterde het naar 06... Maar dit moest natuurlijk 05 zijn ;). Had er ook 4 edits voor nodig ofzo. Maar 30 mei zei ze iig..

Verwijderd

Net besteld bij Hi met verlengen, Hi online 30 1 jaar, met internet extreem en toestel voor 29,95. Orderbevestiging binnen en het klopt! Telefonisch is mij verteld dat hij morgen opgestuurd wordt, en ik heb dus binnen 2 a 3 dagen kan verwachten! Lets hope they're right

• ManiacsHouse
  • Laatst online: 11:35

ManiacsHouse

Scheisse!

Verwijderd schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 13:22:
Net besteld bij Hi met verlengen, Hi online 30 1 jaar, met internet extreem en toestel voor 29,95. Orderbevestiging binnen en het klopt! Telefonisch is mij verteld dat hij morgen opgestuurd wordt, en ik heb dus binnen 2 a 3 dagen kan verwachten! Lets hope they're right
Vraagje: wat is jouw klantwaarde?

• Indodraakje
  • Registratie: Januari 2008
^Same like me...
Weet jij toevallig wat jou klantwaarde is?
volgens de KS had ik klantwaarde B en jij?
Ik hoop dat ik morgen opgebeld word afspraak met de koerier :)

Verwijderd

Hehe ik kom van KPN en had daar heel erg flink over mijn bundel gebeld, maar ik weet niet zeker of ze daar ook werken met A-E net als Hi.. De KPN medewerker wist mij in ieder geval te vertellen dat als ik bij 2 jaar zou verlengen ik een extra korting had van 150 euro, en dat dit minder was bij 1 jaar.

Verwijderd

Ik hoop dat ik hem morgen of vrijdag binnen krijg zoals ze vandaag 2x vertelt hebben aan de telefoon.. ik bel aan einde van de dag nog een keer kijken wat ze dan zeggen...

• BillSpaarbank
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 13:22:
Er schijnt wel verschil te zijn tussen de Hi website en de telefonische Hi.

Ik heb een keer een doa ontvangen via de website en die kon ik ook niet omruilen bij een Hi-shop. Die moest echt teruggestuurd worden zodat ze een nieuwe konden zenden.

Misschien verklaart dit de verschillende signalen.

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

• thijsn
  • Laatst online: 29-11-2024
zojuist naar de klantenservice van Studentmobiel.nl gebeld nadat ik dit mailtje kreeg:

--------
Geachte heer,

Het is helaas niet mogelijk een aanvraag te doen bij de provider voordat er een toestel voor de klant beschikbaar is.
Uw contract is hier op 13 mei ontvangen. Wij hebben echter nog geen kopie ontvangen van een geldig legitimatiebewijs. Graag zouden wij dit alsnog van u ontvangen.
Op dit moment bedraagt de verwachte levertijd van de Samsung Galaxy SII, na ontvangst van een contract, ongeveer 14 werkdagen.
Orders worden hier op volgorde van binnenkomst afgehandeld en verzonden. Zodra er een toestel voor u beschikbaar is zal uw bestelling afgehandeld en verzonden worden.
U ontvangt nog een bevestiging via email op het moment dat wij uw bestelling hier verzenden.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

-----------

Ik wist zeker dat ik een kopie had meegeleverd, dat is wel een vreemde zaak! Ik heb een nieuw kopie er via mail heen gestuurd, en de vrouw van de Klantenservice kon mij 'zo goed als' garanderen (zo goed als garanderen kan toch niet??) dat ik de telefoon volgende week binnenkrijg! Dus er moet in de loop van de week een levering komen.

[ Voor 0% gewijzigd door thijsn op 17-05-2011 13:39 . Reden: studentmobiel! ]

• .Kaas
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 12-11-2025
ind0mi schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 13:21:
Weet iemand of de Galaxy SII bij Hi besteld, simlock vrij is? Ik heb namelijk nog een maand bij T-mobile lopen en wil dus nog een maand mijn oude simkaart gebruiken.
http://twitter.com/Hi_Webcare/status/70081352443244544

Zelf twijfel ik eraan of er wel echt sim-lock op zit..

• ManiacsHouse

ManiacsHouse

Scheisse!

Was dat in geval van een abonnement niet verboden? Of in ieder geval zijn ze verplicht om je de unlock-code te leveren als je er om vraagt. Sowieso bij einde abo.

• rikvandinteren
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23-11-2020
Is er nou eigenlijk iemand die al geleverd heeft gekregen van belsimpel?

• robertovergoor
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 27-11-2025
Net Hi gebelt wanneer ik het toestel geleverd kreeg, ze heeft het op twee manieren gekeken. Maar ze kon hellaas nog niets zeggen, heb het toestel gister via internet besteld d.m.v. een verlenging.

Verwijderd

Heb net hi weer gebeld... Ze zeiden dus 2x morgen of overmorgen vanmorgen.. bel ik net (13:45) en het klopt nu weer helemaal niet en nu komt het pas weer woensdag binnen en er hebben heel veel mensen besteld.. en ze weten niet hoeveel er binnen komen enz.... heb direct geannuleerd snap er niks meer van:

• reyals
  • Laatst online: 27-12-2025
nog mensen via twitter bij @hi @hi_webcare of @aanbiedingvan hi geïnformeerd wanneer er iets geleverd wordt? (of in elk geval iets gehoord hierover)

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

• robertovergoor
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 27-11-2025
reyals schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 13:46:
nog mensen via twitter bij @hi @hi_webcare of @aanbiedingvan hi geïnformeerd wanneer er iets geleverd wordt? (of in elk geval iets gehoord hierover)
zal Hi wel ff twitteren

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 13:45:
Heb net hi weer gebeld... Ze zeiden dus 2x morgen of overmorgen vanmorgen.. bel ik net (13:45) en het klopt nu weer helemaal niet en nu komt het pas weer woensdag binnen en er hebben heel veel mensen besteld.. en ze weten niet hoeveel er binnen komen enz.... heb direct geannuleerd snap er niks meer van:
Het is morgen toch woensdag?

• slvans
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 05:57
Ben benieuwd wat de aanbieding van Hi wordt na de 18e. Iemand hier al enig idee van?

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 13:50:
[...]

Het is morgen toch woensdag?
Sorry door snel typen fout in gegaan... ze krijgen de telefoon waarschijnlijk pas volgende week woensdag en dan is het nog maar de vraag wanneer je hem krijgt omdat er heel veel orders zijn geplaatst en ze weten niet hoeveel ze binnen kijrgen

• BillSpaarbank
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 13:45:
Jij denk hem sneller te hebben door te annuleren? Als je over 5 minuten weer belt is hij weer wel op voorraad. Gewoon ff morgen afwachten. Daarna kun je of annuleren of lekker spelen.

Misschien scheelt het dat ik nog blij ben mijn mijn Galaxy S1, maar die paar dagen wachten is wel overheen te komen toch?

• Robbertvw1
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07:06
s.v.seters schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 13:52:
Ben benieuwd wat de aanbieding van Hi wordt na de 18e. Iemand hier al enig idee van?
Hier ben ik ook benieuwd naar. Heb een zeer interessante aanbieding om te verlengen (Hi Online 35 1 jaar, Internet Extreem, €20 bijbetalen), maar ben geneigd de ontwikkelingen omtrent de HTC Sensation af te wachten.

Aan de andere kant: zo'n aanbieding kan ik eigenlijk niet laten liggen en het zou zonde zijn als ik vanaf morgen of overmorgen gewoon weer de hoofdprijs betaal.

• ManiacsHouse

ManiacsHouse

Scheisse!

Als iedereen nu eens even annuleert (en hoopt hem zo sneller te krijgen bij een ander) zijn er straks genoeg die ze aan mij kunnen sturen. :P

• Reksie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 29-12-2025
Ben benieuwd of iemand een goede aanbieding van T-mobile heeft gekregen door naar de KS te bellen of naar de winkel te gaan?

Als ik online mijn abbo verleng naar een I-plan ben ik veel duurder uit dan wanneer ik naar HI of VF over zou stappen. Om over het bijbetalen bij een Relax abbo maar helemaal niets te zeggen (200 of 300+ euro bij een 2 jarig abbo)

• slvans
  • Laatst online: 05:57
Robbertvw1 schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 13:56:
[...]

Hier ben ik ook benieuwd naar. Heb een zeer interessante aanbieding om te verlengen (Hi Online 35 1 jaar, Internet Extreem, €20 bijbetalen), maar ben geneigd de ontwikkelingen omtrent de HTC Sensation af te wachten.

Aan de andere kant: zo'n aanbieding kan ik eigenlijk niet laten liggen en het zou zonde zijn als ik vanaf morgen of overmorgen gewoon weer de hoofdprijs betaal.
Je kunt hem iig nu reserveren en dan afwachten tot overmorgen en dan mocht de aanbieding nog beter zijn, annuleren en opnieuw bestellen. Heb je ook nog een paar dagen extra bedenk tijd t.o.v. de sensation

• sugarlevi01
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Voor T-mobile aanbiedingen even de opzeglijn bellen. Daar hebben ze wel leuke aanbiedingen.

Iemand hier die meer weet over de levering van de S2 bij t-mobile, ik kreeg donderdag bij verlengen te horen ik 'zo' een mailtje kon verwachten van de koeriersdienst. Inmiddels nog niets van gehoord. Klantenservice levering van toestellen wist te melden dat het waarschijnlijk wel snel zou komen. Maar lees op de website/forum dat de leveringstermijn twee weken is. Vind ik wel wat lang. Vooral nu mijn nieuwe abbo al is ingegaan.

[ Voor 4% gewijzigd door sugarlevi01 op 17-05-2011 14:26 ]

Verwijderd

Kan je de Samsung Galaxy S2 al ergens voor een leuk prijsje los krijgen? Of is hij los overal tegen de 700 euro?

Verwijderd

rikvandinteren schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 13:39:
Is er nou eigenlijk iemand die al geleverd heeft gekregen van belsimpel?
Naar mijn weten heeft Belsimpel al aan enkele klanten geleverd.

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Misschien wel handig voor de Tweeps onder ons: Vodafoen heeft sinds gisteren ook een officiele twitter account.

@vodafonenl

ook voor de status van je bestelling denk ik handig :)

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 09:18
Verwijderd schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 14:31:
Kan je de Samsung Galaxy S2 al ergens voor een leuk prijsje los krijgen? Of is hij los overal tegen de 700 euro?
Ja.

Nickname does not reflect reality

• WupR
  • Laatst online: 20-12-2025
Verwijderd schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 14:33:
[...]

Nou jammer genoeg nog niet aan mij. Wordt gek van mij zelf! Kijk te vaak naar de order status.

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 13:05
Verwijderd schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 14:31:
Nou, als je even de moeite neemt om te zoeken |:(

Staat bovenaan de pagina !!

pricewatch: Samsung Galaxy S II i9100 Zwart

(dat ik nog reageer.....)

[ Voor 6% gewijzigd door DeBaroN op 17-05-2011 14:41 ]

• rikvandinteren
Haha, ik ook. En het heeft geen zin want volgens die status had ik 'm gisteren al binnen moeten hebben. Staat nog steeds op 5 werkdagen.

edit: Sorry verkeerde quote, ik heb het over de status bij belsimpel.

[ Voor 7% gewijzigd door rikvandinteren op 17-05-2011 14:42 ]

• BillSpaarbank
  • Niet online
Statusupdate via de hi site:
Status:
Laatste update: 17/05/2011

Bestelling is ontvangen en is momenteel in behandeling.

Voor TNT pakket informatie klik hier

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 13:05
BillSpaarbank schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 14:41:
Status:

Bij mij ook !
(2mei besteld)

Verwijderd

Afwachten wat Hi morgen gaat doen. Er worden zoveel verschillende gezegd door de Hi-medewerkers..

• mobileleon
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 15-08-2023
Same here, eindelijk zijn ze begonnen bij Hi :)!!

Verwijderd

Heeft iemand van VF shop uberhaupt een bevesting van verlengen + toestel gekregen ? Ik namelijk nog steeds niet, als je belt staat het wel in het systeem (de bestelling) maar ik heb niets op papier !!

• damkoning
bij mij nog niks 11 mei besteld bij HI...

• Indodraakje
  • Registratie: Januari 2008
15 mei via de winkel nog steeds voor inschrijving ^_^;;

hebben jullie een email gekregen als er een status wijziging was?

Verwijderd

verkeerde quote

[ Voor 95% gewijzigd door Verwijderd op 17-05-2011 14:47 ]

• damkoning
waarschijnlijk zijn wij dus pas aan de beurt bij de volgende zending.... :-(

• BillSpaarbank
  • Niet online
Indodraakje schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 14:44:
15 mei via de winkel nog steeds voor inschrijving ^_^;;

hebben jullie een email gekregen als er een status wijziging was?
Nee, ik was net even benieuwd en logde toevallig in.

4 mei besteld overigens

Verwijderd

BillSpaarbank schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 14:41:
Status:

Wanneer besteld krijg je hierover ook een e-mail?

• Golf2vr6
Verwijderd schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 14:45:
[...]

Wanneer besteld? krijg je hierover ook een e-mail?
lol brilletje nodig er staat toch 2 mei?!
Verwijderd schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 14:46:
[...]

Ga je elke post quoten en daarna dezelfde vraag stellen?!?

[ Voor 35% gewijzigd door Golf2vr6 op 17-05-2011 14:47 ]

• BillSpaarbank
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 14:46:
[...]

Nee, geen email ontvangen. Of hij moet in mijn spambox zitten :+

Verwijderd

13 mei besteld, status is ook voor inschrijving :P

• Framoes
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 01-01 20:16
BillSpaarbank schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 14:45:
[...]

Nee, ik was net even benieuwd en logde toevallig in.

4 mei besteld overigens
Ook niet gebeld door chauffeur of dat al wel?

• BillSpaarbank
  • Niet online
Framoes schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 14:47:
[...]

Ook niet gebeld door chauffeur of dat al wel?
Nee, ook nog niet gebeld.

Verwijderd

Dat wordt waarschijnlijk wachten op de volgende levering..

• Grimgor_6x3
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 31-12-2025
Ik ben niet gebeld, ook geen mail ontvangen, status op internet is wel gewijzigd:
Besteld op 05/05/2011

Status:

[ Voor 6% gewijzigd door Grimgor_6x3 op 17-05-2011 14:50 ]

• BertP
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 26-12-2025
Ik heb de 11e besteld ook nog @ voorinschrijving, zou fijn zijn als hij straks nog veranderd :)

Verwijderd

WupR schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 14:36:
[...]

Nou jammer genoeg nog niet aan mij. Wordt gek van mij zelf! Kijk te vaak naar de order status.
Same hoor, heb ook nog niks ontvangen |:(

• BillSpaarbank
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 14:49:
Dat wordt waarschijnlijk wachten op de volgende levering..
Of er zit handwerk bij een statusupdate en duurt het eventjes voordat ze alle pre-orders verwerkt hebben... Gewoon even geduld.

Verwijderd

Golf2vr6 schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 14:46:
[...]

lol brilletje nodig er staat toch 2 mei?!

[...]

Ga je elke post quoten en daarna dezelfde vraag stellen?!?
verkeerde quote... 8)7

• RandyAmsterdam
Verwijderd schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 14:33:
[...]

Naar mijn weten heeft Belsimpel zich in de vingers gesneden door een prijs te vermelden waar ze hem niet voor kunnen leveren. Daarnaast hebben ze problemen om uberhaubt aan voorrad te komen. Ze hebben voor toeleveranciers gekozen die niet kunnen leveren. Ze zijn nu bezig om toch nog ergens voorraad vandaan te toveren, helaas komen ze achter in de rij van andere shops omdat deze eerder een bestelling hebben geplaatst. Ik ben bang dat het een hele tijd gaat duren voordat Belsimpel eindelijk kan leveren. Denk eerder weken dan aan dagen!

Verwijderd

Ik 2 mei besteld, vervolgens geannuleerd vanwege hetgeen dat de prijs omlaag ging. En nieuwe order aangemaakt. Mijn oude order is nu inderdaad veranderd in : Bestelling is ontvangen en is momenteel in behandeling.

Mijn nieuwe order is nog hetzelfde haha. Zullen ze hem niet hebben geannuleerd dan?

Verwijderd

BillSpaarbank schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 14:50:
[...]

Of er zit handwerk bij een statusupdate en duurt het eventjes voordat ze alle pre-orders verwerkt hebben... Gewoon even geduld.
Als ze hun handen dan maar gebruiken voor het verwerken van de bestellingen ipv dat ze zich bezig houden met ander handwerk. Maar afwachten dus..

• rikvandinteren
RandyAmsterdam schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 14:51:
[...]

Naar mijn weten heeft Belsimpel zich in de vingers gesneden door een prijs te vermelden waar ze hem niet voor kunnen leveren. Daarnaast hebben ze problemen om uberhaubt aan voorrad te komen. Ze hebben voor toeleveranciers gekozen die niet kunnen leveren. Ze zijn nu bezig om toch nog ergens voorraad vandaan te toveren, helaas komen ze achter in de rij van andere shops omdat deze eerder een bestelling hebben geplaatst. Ik ben bang dat het een hele tijd gaat duren voordat Belsimpel eindelijk kan leveren. Denk eerder weken dan aan dagen!
Hoe kom je aan die informatie?

• Oner001
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 25-12-2025
Ik heb hem gisteren besteld via Hi.nl.
Wat wel raar vond was dat ik volgens mij nog niet kon verlengen...
maar toch ff benieuwd en kijken of het kon, het kon dus besteld, maar als ik nu kijk staat er dat ik pas kan verlengen vanaf juli 2012 ofzo..

Kunnen ze nog onder de bestelling uitkomen?

• .Kaas
Per ongeluk een verzekering afgesloten bij het verlengen van mijn abonnement, kan dit nog gewijzigd worden zonder de hele bestelling te annuleren? Aangezien ik 220 euro moest bijbetalen voor de telefoon heb ik geen zin om te moeten wachten tot het bedrag word teruggestort en dan opnieuw te moeten bestellen.

• Endevour
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-11-2025
Ik heb vrijdag 13 mei telefonisch verlengt bij Vodafone :D en net een bevestiging gehad dat het toestel is verstuurd :D

• ManiacsHouse

ManiacsHouse

Scheisse!

.Kaas schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 14:54:
Per ongeluk een verzekering afgesloten bij het verlengen van mijn abonnement, kan dit nog gewijzigd worden zonder de hele bestelling te annuleren? Aangezien ik 220 euro moest bijbetalen voor de telefoon heb ik geen zin om te moeten wachten tot het bedrag word teruggestort en dan opnieuw te moeten bestellen.
Als je online hebt gedaan kun je altijd binnen 7 dagen annuleren. Sowieso zit er bij verzekeringen een bedenktijd op dacht ik.

• RandyAmsterdam
rikvandinteren schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 14:54:
[...]

Hoe kom je aan die informatie?
Praatgrage Belsimpeler

• Ruben1123
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 26-08-2025
Verwijderd schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 14:52:
Ik 2 mei besteld, vervolgens geannuleerd vanwege hetgeen dat de prijs omlaag ging. En nieuwe order aangemaakt. Mijn oude order is nu inderdaad veranderd in : Bestelling is ontvangen en is momenteel in behandeling.

Mijn nieuwe order is nog hetzelfde haha. Zullen ze hem niet hebben geannuleerd dan?
Dan is hij nooit geannuleerd geweest, bij mij is mijn oude bestelling wel geannuleerd en nu niet veranderd.

• BertP
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 26-12-2025
.Kaas schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 14:54:
Ja dat kan ik had hetzelfde probleem, even met de KS bellen!

Verwijderd

Beste mensen,

Is dit een goede deal? http://www.typhone.nl/aanbiedingen/aanbieding-2

Of zijn er betere aanbiedingen?
Iemand nog een antwoord hierop?:p

Verwijderd

Ruben1123 schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 14:56:
[...]

Dan is hij nooit geannuleerd geweest, bij mij is mijn oude bestelling wel geannuleerd en nu niet veranderd.
aha.. Wanneer had jij jouwe geannuleerd? ook de 12e?

• .Kaas
BertP schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 14:57:
[...]

Ja dat kan ik had hetzelfde probleem, even met de KS bellen!
Top, dankjewel. Net ook al even met de klantenservice gebeld, maar deze vertelde mij dat ik mijn gehele bestelling dus moest annuleren.. Nog een keer bellen dus 8)7

• ind0mi

ind0mi

Is het nu al bekend of de toestellen van Hi simlockvrij zijn?

• Koen87
  • Registratie: November 2004
ind0mi schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 15:03:
Gebruik de zoekfunctie is, en ja, Toestellen bij Hi zijn simlock vrij

• .Kaas
"@sandraschipper Alle toestellen worden door ons standaard met SIMlock geleverd, dus ook de Samsung Galaxy S2. :-( *JV"

http://twitter.com/Hi_Webcare/status/70081352443244544

• ind0mi

ind0mi

nog niet duidelijk dus ;)

• Golf2vr6
Zover ik weet alleen bij pre-paid toestellen, abo toestellen anltijd zonder sim-lock. 100% zekerheid kan ik niet geven.

En dat twitte rbericht is volgens mij BS omdat ik niemand ken die een sim-locked phone van Hi bij abo heeft ontvangen.

[ Voor 16% gewijzigd door Golf2vr6 op 17-05-2011 15:08 ]

• BillSpaarbank
  • Niet online
Niemand heeft hem nog via Hi ontvangen. Dus dat is lastig te bepalen. Ik verwacht van niet omdat ik nog nooit een simlock van Hi heb gehad. Een twitter bericht spreekt dit tegen. Afwachten dus :)

Verwijderd

Hebben we alleen maar Hi lovers hier?? Iemand van t-mobile nog aanwezig?????

• ind0mi

ind0mi

ik stap over van t-mobile naar Hi.. dus geen lover meer :p

• BillSpaarbank
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 15:07:
De t-mobilers hebben waarschijnlijk netwerkproblemen :+

Verwijderd

ind0mi schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 15:08:
ik stap over van t-mobile naar Hi.. dus geen lover meer :p
Me to....abonnementen bij t-mobile zijn me te duur. Dan maar overstappen.

• Baiko
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 29-12-2025
Verwijderd schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 15:07:
T-mobile aanwezig.. maar wat is je vraag?

Heb het via GSMwijzer besteld op 12 mei, helaas voor mij deze week niet. Achja nog meer op te verheugen, kan er haast niet meer van slapen.. ben zo zenuwachtig >:)

Netwerkproblemen bij T-mobile? Vandaag nog naar Enschede gegaan met de trein, ging prima hoor over 3G. Alleen bij Rijssen eventjes eruit.

[ Voor 15% gewijzigd door Baiko op 17-05-2011 15:10 ]

Lian Li PC O-11 Dynamic XL, AMD 5950x, NZXT Z73, Asus X570 Gaming-E, 4x8GB 3600mhz, Gigabyte RTX 3090 Vision OC, WD Black SN850 1TB

Pagina: 1 ... 57 ... 110 Laatste

Let op:
Dit topic is GEEN dumpbak voor van alles en nog wat, daarom worden dit soort replies verwijderd:
-Oneliners zonder enige vorm van inzet.
-Slowchat.
-Replies als "ik heb em ook" of "ik heb em besteld".

Het is niet toegestaan om naar kortingcodes en/of personeelsnummers te vragen!