hier het zelfde verhaal, maar contract pas vorige week vrijdag verstuurd dus was wel te verwachten helaas!Verwijderd schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 09:16:
Studentmobiel:
Mijn contract is 11 mei ontvangen:
Geachte xxx
U ontvangt dit bericht in verband met uw bestelling van een GSM abonnement in combinatie met de Samsung Galaxy S II.
In tegenstelling tot eerdere berichten vanuit Samsung zullen wij, tot onze spijt, deze week onvoldoende Samsung Galaxy S II ontvangen om uw order uit te leveren. De levertijd van uw order is hierdoor met 1 week vertraagd (verwachte levering volgende week).
U ontvangt van ons een email op het moment dat uw zending is verwerkt en wordt verzonden. Standaard wordt het pakket vervolgens de volgende werkdag bij u geleverd (u vindt in de email een barcode om uw zending te volgen in het TNT verzendtraject).
Wij hopen dat u begrip heeft voor deze vertraging en dat wij voor de levering van dit toestel afhankelijk zijn van Samsung.
Niettemin onze excuses voor het ongemak.
en ja hoor, hier ook! Ik word er wel een beetje zat van, ik dacht dat ze hem deze week zouden versturen! Er is nog mogelijkheid te annuleren neem ik aan, en dus over te gaan op de normale vodafone shop!Ruudvanelk schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 09:25:
[...]
hier het zelfde verhaal, maar contract pas vorige week vrijdag verstuurd dus was wel te verwachten helaas!
Ook zelfde leverings mail hier en zelfde idee hier. Dag GSMWijzerthijsn schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 09:28:
[...]
en ja hoor, hier ook! Ik word er wel een beetje zat van, ik dacht dat ze hem deze week zouden versturen! Er is nog mogelijkheid te annuleren neem ik aan, en dus over te gaan op de normale vodafone shop!
Same here, ik bel vanmiddag wel even op om een uitleg... heb besteld op 20 april grappenmakers...Tjeerdtq schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 09:30:
[...]
Ook zelfde leverings mail hier en zelfde idee hier. Dag GSMWijzerIk ga wel naar de winkel zelf.
Verwijderd
Ik heb van Vodafone een folder gekregen om mijn abonnement te verlengen met 50% korting in het eerste jaar. Als ik echter ga kijken op hun site en kies voor 'verlengen' dan staat de galaxy s2 er niet tussen. Doe ik iets fout of kan je hem bij VF alleen nog maar krijgen bij een nieuw abonnement?
Hmmm was van plan een 1-jaring Hi ONline 25 met extreem internet te gaan bestellen vandaag maar misschien wacht ik nog maar een dagje. Kom van T-mobile maar daar moet ik met vergelijkbare maandlasten bijna 200 euro bijbetalen voor bij een 2 jarig abbonement.Krishhh schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 09:09:
Ik heb net hi online gebeld. Hij vertelde mij, dat vanaf 19 mei de abonnement i.c.m. galaxy 2 nog goedkoper wordt. Hoeveel goedkoper kon hij nog niet zien, maar hij vertelde wel dat hij intern daarover een bericht heeft gehad. Ook vertelde hij als ik vandaag zou bestellen zou ik het maandag binnen krijgen.
Net een mail van GSMwijzer ontvangen,
U ontvangt dit bericht in verband met uw bestelling van een GSM abonnement in combinatie met de Samsung Galaxy S II.
In tegenstelling tot eerdere berichten vanuit Samsung zullen wij, tot onze spijt, deze week onvoldoende Samsung Galaxy S II ontvangen om uw order uit te leveren. De levertijd van uw order is hierdoor met 1 week vertraagd (verwachte levering volgende week).
Ik had 9 Mei besteld.
Ik had 9 Mei besteld.
Heb mij abbo gister velengt, Hi 25 + internet extreem voor 2 jaar, toestel is gratis, dit wilde ik gister eerst via de KS doen, maar daar konden ze de SG2 niet bestellen pas na de 18e volgende de medewerker van Hi. Kon hem alleen via internet bestellen. dus dat heb ik ook maar gedaan.
Aan de telefoon konden ze me niets vertellen over de levertijden. Heb aangegeven dat er op internet, hier dus al wel een aantal verschillende datums werden aangegeven voor leveringen enzo. Maar meneer kon me niets vertellen.
Dus ik wacht geduldig af tot ik hem ook krijg.
Aan de telefoon konden ze me niets vertellen over de levertijden. Heb aangegeven dat er op internet, hier dus al wel een aantal verschillende datums werden aangegeven voor leveringen enzo. Maar meneer kon me niets vertellen.
Dus ik wacht geduldig af tot ik hem ook krijg.
De toestelprijs gaat dus volgens hem verder omlaag of komt er een kortingsactief voor de abonnementen aan? Als ze de toestelprijs nog lager maken, krijg ik namelijk bijna geld toe.Krishhh schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 09:09:
Ik heb net hi online gebeld. Hij vertelde mij, dat vanaf 19 mei de abonnement i.c.m. galaxy 2 nog goedkoper wordt. Hoeveel goedkoper kon hij nog niet zien, maar hij vertelde wel dat hij intern daarover een bericht heeft gehad. Ook vertelde hij als ik vandaag zou bestellen zou ik het maandag binnen krijgen.
Nog vreemder:Framoes schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 09:44:
[...]
De toestelprijs gaat dus volgens hem verder omlaag of komt er een kortingsactief voor de abonnementen aan? Als ze de toestelprijs nog lager maken, krijg ik namelijk bijna geld toe.

Ze geven zelf aan dat de introductieprijs (prijs toestel) tot 18 mei is......
¯\_(ツ)_/¯ Pixel 10 Pro XL
Goed dat je het zegt. Ik denk ik check ook maar ff (wat ik normaal nooit doe) en wat zie ik daar tot mijn verbazing, een mailtje van KPN...Meinon schreef op maandag 16 mei 2011 @ 21:39:
kijk even in je spam. bij mij zat de 2e in mijn spamfolder...
Gelukkig staat mijn order wel bij Hi in het systeem, ordernr doorgekregen.
Echter werd er gelijk bij vermeld door de klantenservice dat deze telefoon vanaf de 23e nou wordt verzonden. Maar ze zullen wel voorzichtig zijn
Echter werd er gelijk bij vermeld door de klantenservice dat deze telefoon vanaf de 23e nou wordt verzonden. Maar ze zullen wel voorzichtig zijn
Ik heb hem op 6 mei besteld bij belsimpel.nl, en nog niks concreets gehoord! Meteen een goede les, ik bestel een tel nooit meer op internet! Iedere winkel waar ik naar binnen loop heeft hem op voorraad, stelletje grappemakers bij belsimpel!
Maar even een vraag, ik ben nu in staat om mijn order te cancellen! Stel ik cancel hem, kan ik dan meteen naar the phonehouse om mijn abbo daar te verlengen, of moet ik wachten door een of andere procedure bij vodafone omdat ik mijn order cancel? Stel dat ik hem cancel en ik moet wachten tot mijn verlinging is geannuleerd, dan kan ik misschien alsnog beter wachten op belsimpel.
Maar even een vraag, ik ben nu in staat om mijn order te cancellen! Stel ik cancel hem, kan ik dan meteen naar the phonehouse om mijn abbo daar te verlengen, of moet ik wachten door een of andere procedure bij vodafone omdat ik mijn order cancel? Stel dat ik hem cancel en ik moet wachten tot mijn verlinging is geannuleerd, dan kan ik misschien alsnog beter wachten op belsimpel.
Ik heb verlengd met Hi 25 + internet extra, ik krijg geen 15 euro korting maar 12,50, zal dus wel weer alleen voor nieuwe klanten gelden... Btw, ik verwacht wel de komende 2 dagen een bericht van hi te ontvangen dat de SGS2 verstuurd is....Golf2vr6 schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 09:47:
[...]
Nog vreemder:
[afbeelding]
Ze geven zelf aan dat de introductieprijs (prijs toestel) tot 18 mei is......![]()
Same heremigeye schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 09:41:
Ik had 9 Mei besteld.
Ik zit ook bij Vodafone en kon ook verlengen, en inderdaad, de Galaxy SII stond er gisteren in ieder geval nog niet tussen. Heb daarom telefonisch besteld bij Vodafone en een verlenging vastgelegd in combinatie met de SII.Verwijderd schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 09:32:
Ik heb van Vodafone een folder gekregen om mijn abonnement te verlengen met 50% korting in het eerste jaar. Als ik echter ga kijken op hun site en kies voor 'verlengen' dan staat de galaxy s2 er niet tussen. Doe ik iets fout of kan je hem bij VF alleen nog maar krijgen bij een nieuw abonnement?
Begin nu alleen spijt te krijgen hiervan omdat zeer waarschijnljk de Vodafone shop in de stad het toestel deze week nog binnen krijgt en ik minimaal tot volgende week moet wachten
12,50 (inet) + 2,50 (bel/sms) = 15mobileleon schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 09:49:
[...]
Ik heb verlengd met Hi 25 + internet extra, ik krijg geen 15 euro korting maar 12,50, zal dus wel weer alleen voor nieuwe klanten gelden... Btw, ik verwacht wel de komende 2 dagen een bericht van hi te ontvangen dat de SGS2 verstuurd is....
Oh, die standaard 2,50 in het abbo dat ze altijd doen? Dan heb ik niks gezegd
Komt ook omdat het de populairste telefoon is van dit momentVerwijderd schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 09:53:
lijkt wel of alle webshops vertraging hebben met het uitleveren van de telefoon.
Verwijderd
Heb hem via verlenging op hi! Via de site staat introductiedatum 18 mei neem dus aan dat ze die dag ook gaan verzenden?
Ik heb hem op 6 mei besteld bij belsimpel.nl, en nog niks concreets gehoord! Meteen een goede les, ik bestel een tel nooit meer op internet! Iedere winkel waar ik naar binnen loop heeft hem op voorraad, stelletje grappemakers bij belsimpel!
Maar even een vraag, ik ben nu in staat om mijn order te cancellen! Stel ik cancel hem, kan ik dan meteen naar the phonehouse om mijn abbo daar te verlengen, of moet ik wachten door een of andere procedure bij vodafone omdat ik mijn order cancel? Stel dat ik hem cancel en ik moet wachten tot mijn verlinging is geannuleerd, dan kan ik misschien alsnog beter wachten op belsimpel
Maar even een vraag, ik ben nu in staat om mijn order te cancellen! Stel ik cancel hem, kan ik dan meteen naar the phonehouse om mijn abbo daar te verlengen, of moet ik wachten door een of andere procedure bij vodafone omdat ik mijn order cancel? Stel dat ik hem cancel en ik moet wachten tot mijn verlinging is geannuleerd, dan kan ik misschien alsnog beter wachten op belsimpel
Heb hem hier besteld bij studentmobiel(afgelopen zaterdag), als ik de reacties hier zo lees gaat dat dus nog zeker 1 a 2 weken duren. Jammer.
12,50 (inet) + 2,55 (bel/sms) = 15,05
Weer een duidelijk voorbeeld dat de site van Hi regelmatig gewoon niet klopt. Vaker dat die banners kortingen weergeven die niet kloppen.
Onduidelijkheid alom, gewoon afwachten dus, de kans is wel groot dat als je vandaag of gisteren hebt besteld je de mobiel niet meteen de komende dagen krijgt...Verwijderd schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 09:56:
Heb hem via verlenging op hi! Via de site staat introductiedatum 18 mei neem dus aan dat ze die dag ook gaan verzenden?
Verwijderd
Argh wil niet meer wachtenmobileleon schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 09:58:
[...]
Onduidelijkheid alom, gewoon afwachten dus, de kans is wel groot dat als je vandaag of gisteren hebt besteld je de mobiel niet meteen de komende dagen krijgt...
Nou dat geld niet alleen als je hem gister hebt besteld, maar ook als je hem al op 6 mei hebt besteld. Ik bestel hem nooit meer, ga wel naar een winkel!
Off topic:
Voor diegene die bij hi bestelt hebben, en de tel krijgen (of voor iedereen die Hi heeft). Stuur voor 1 juli deze sms:
http://www.hi.nl/Productinfo/Verlengtermijn.htm
Voor diegene die bij hi bestelt hebben, en de tel krijgen (of voor iedereen die Hi heeft). Stuur voor 1 juli deze sms:
Ik vrijdag geannuleerd bij algebeld. Gisteren maar een mailtjegestuurd hoe het ermee stond. Ik kreeg een mail terug met daarin de vermelding dat ik een mail zou krijgen als annulering bij Hi gelukt was (ivm met abo+nummerbehoud aanvraag). Ik heb toen de KS gebeld van Hi en die zeiden dat er al geannuleerd was. Tot op heden nog niks van algebeld gehoord. Er gaat zo weer een mailtje van mij die kant op. Bij algebeld moest ik 266 euro bijbetalen, bij Hi.nl 140 euro. Ik heb nu dus via Hi.nl besteld, al moet ik nog een week wachten die 130 euro verschil is het me waard.RandyAmsterdam schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 09:57:
Om concreter antwoord te geven. Je huidige contract aanvraag moet eerst geannuleerd worden voordat je een nieuwe kunt afsluiten. Dit kan in principe binnen een paar uur, maar dan moet de webshop en de provider wel meewerken.
Bestelling van Hi of van KPN?s.v.seters schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 09:47:
[...]
Goed dat je het zegt. Ik denk ik check ook maar ff (wat ik normaal nooit doe) en wat zie ik daar tot mijn verbazing, een mailtje van KPN...
Bedankt voor de tip!s.v.seters schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 10:03:
Off topic:
Dat zei ik ook tegen die meneer, maar hij zei na vanaf 19 mei wordt hij toch goedkoper. Ik weet niet of het abbo of toestel verlaagd wordt, maar qua totaal saldo zou het goedkoper zijn.Golf2vr6 schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 09:47:
[...]
Nog vreemder:
[afbeelding]
Ze geven zelf aan dat de introductieprijs (prijs toestel) tot 18 mei is......![]()
Ook vroeg ik of ik die actie van nu kan bestellen (want ik vertrouwde het ook niet i.v.m. de introductieprijs) en wacht tot 19 mei, indien lager dan annuleer ik de eerste bestelling en plaats ik een nieuwe. Hij zei dat dit mogelijk was, maar annuleren is pas mogelijk wanneer je dat toestel binnen krijgt en hiervoor heb je 7 werkdagen.
PSN: TheKrish
Via Hi krijg je van KPN Noreply (noreply@consumentonline.com) een bevestiging.
Verwijderd
Ik vind het wel een voordeel dat de gsm via internetbestelling standaard simlockvrij is .
Dan maar even iets langer wachten ggghhhrrrr.
Ik heb hem besteld bij de pdashop ( 7 mei )
Onzin. Je kunt gewoon telefonisch annuleren zolang ze je het toestel nog niet opgestuurd hebben.Krishhh schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 10:11:
[...]
Dat zei ik ook tegen die meneer, maar hij zei na vanaf 19 mei wordt hij toch goedkoper. Ik weet niet of het abbo of toestel verlaagd wordt, maar qua totaal saldo zou het goedkoper zijn.
Ook vroeg ik of ik die actie van nu kan bestellen (want ik vertrouwde het ook niet i.v.m. de introductieprijs) en wacht tot 19 mei, indien lager dan annuleer ik de eerste bestelling en plaats ik een nieuwe. Hij zei dat dit mogelijk was, maar annuleren is pas mogelijk wanneer je dat toestel binnen krijgt en hiervoor heb je 7 werkdagen.
Er is al een online simunlock service voor de sgs2, dus dat is totaal geen probleem. Daarbij verwacht ik niet dat providers een locked en/of branded sgs2 gaan leveren.Verwijderd schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 10:13:
Ik vind het wel een voordeel dat de gsm via internetbestelling standaard simlockvrij is .
Bron: http://www.mobilecowboys.nl/toestellen/14501Er is geen exclusieve deal met een van de operators en er verschijnen dus ook geen "branded" versies.
Verwijderd
Ik heb hem de 30e besteld met nummer behoud van Ben naar Vodafone met een BSW200 abonnement. Heb die mail (nog) niet gekregen. "fingers crossed"migeye schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 09:41:
Ik had 9 Mei besteld.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 17-05-2011 10:22 ]
Vreemd, want de prijs van het toestel en de korting zijn nu al goed. Mocht het me heel veel schelen ben ik best bereid te annuleren en opnieuw te bestellen.Krishhh schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 10:11:
[...]
Dat zei ik ook tegen die meneer, maar hij zei na vanaf 19 mei wordt hij toch goedkoper. Ik weet niet of het abbo of toestel verlaagd wordt, maar qua totaal saldo zou het goedkoper zijn.
Ik heb verlengd via Hi.nl. Als het goed is, komt die deze wk. Hoe gaat dat aan de deur?
Moet ik dan ook 1 cent pinnen of alleen legitimeren?
edit: verlengd op 2mei
[ Voor 10% gewijzigd door DeBaroN op 17-05-2011 10:31 ]
Ik denk niet dat de prijs nog flink verder naar beneden zal gaan, zeker niet met de aanbieding die Hi al heeft.Framoes schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 10:26:
[...]
Vreemd, want de prijs van het toestel en de korting zijn nu al goed. Mocht het me heel veel schelen ben ik best bereid te annuleren en opnieuw te bestellen.
Is er verder niemand die een aanbod heeft van een andere provider die onder de prijs van de losse telefoon komt ? (Telefoon+abbo+internet)
MESHIFY 2XL - MSI X670E CARBON - 9950X - 32GB DDR5 LEXAR 6400 - RX 9070 - GIGABYTE M32UC 4K 160HZ - ALPHACOOL UT60 420 & 360 & 1080 - LAING DDC1+ - TECHN CPU - CORSAIR AX850 - 2x990PRO 2TB - 1x9100PRO 4TB - 1xNM1090PRO 2TB - 2x850PRO 2TB - U.2 7.68TB+400G
Wanneer heb je verlengt dan??baronruud schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 10:29:
Ik heb verlengd via Hi.nl. Als het goed is, komt die deze wk. Hoe gaat dat aan de deur?
Ik mag ook mijn telefoonabo verlengen. Nu is ook mijn oog gevallen op de Galaxy S2.
Tot nu toe kom ik het goedkoopste uit via Typhone.nl
Toestel: Samsung Galaxy S 2
Abo: Vodafone 150 BEL/SMS/WEB
Prijs 1e jr: 14,75 p/m
Prijs 2e jr: 29,50 p/m
Toestel prijs: 153
Totaal na 2 jaar: 684 euro
Weet niet of jullie nog iets goedkopers weten, maar ik ben het nog niet tegen gekomen. Ik ga alleen eens even vodafone zelf bellen want ben al 6 jaar klant nu van ze. En kreeg me een schamele aanbieding van ze waar ik niet vrolijk van word.
Weet niet of jullie nog iets goedkopers weten, maar ik ben het nog niet tegen gekomen. Ik ga alleen eens even vodafone zelf bellen want ben al 6 jaar klant nu van ze. En kreeg me een schamele aanbieding van ze waar ik niet vrolijk van word.
Solarpanel PVOutput: ParkzichtSolar
Bij een verlenging hoef je niet 1 cent te pinnen.baronruud schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 10:29:
Wordt het dan gewoon als een pakket om de deur gegooit??Ruben1123 schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 10:32:
[...]
Bij een verlenging hoef je niet 1 cent te pinnen.
Ik zit met een nieuw abonnement iets boven de nieuwprijs, maar uiteindelijk toch een dikke korting op m'n toestel.Rick2001 schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 10:30:
[...]
Ik denk niet dat de prijs nog flink verder naar beneden zal gaan, zeker niet met de aanbieding die Hi al heeft.
Is er verder niemand die een aanbod heeft van een andere provider die onder de prijs van de losse telefoon komt ? (Telefoon+abbo+internet)
Je moet wel gewoon je contract tekenen, kijk anders even bij Hi.nl klantenservice.robertovergoor schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 10:34:
[...]
Wordt het dan gewoon als een pakket om de deur gegooit??
Contract? Het is een verlenging via Hi.nl . Anders lees je de (je eigen oa) berichten ff..Ruben1123 schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 10:37:
[...]
Je moet wel gewoon je contract tekenen, kijk anders even bij Hi.nl klantenservice.
Dan nog krijg je toch een nieuw contract? Vorig jaar moest ik bij mijn verlening iig wel tekenen.baronruud schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 10:39:
[...]
Contract? Het is een verlenging via Hi.nl . Anders lees je de (je eigen oa) berichten ff..
[ Voor 9% gewijzigd door BPP op 17-05-2011 10:41 ]
Jij hebt vorig jaar verlengt via Hi.nl?BPP schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 10:40:
[...]
Dan nog krijg je toch een nieuw contract? Vorig jaar moest ik bij mijn verlening iig wel tekenen.
Als je bij een provider koopt zit er dan een simlock op? Ze zijn niet branded, maar ik kan nergens vinden hoe dat zit.
Als je eerst opzegt dan krijg je wel een betere aanbieding. Heb ik ook gedaan en nu betaal ik 54,99 bij een 2jaar bel+sms+web 200 ipv 104,31. En ook wordt mijn telefoon ineens veel sneller geleverd. (Als het goed is komt ie vandaag binnen)Wicked-Game schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 10:31:
Ik mag ook mijn telefoonabo verlengen. Nu is ook mijn oog gevallen op de Galaxy S2.
Maar als je opzegt kan je je nummer toch niet meenemen? Volgens mij heeft Vodafone in de voorwaarden staan dat je voor nummerbehoud van een andere provider moet komen.Roderick24 schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 10:48:
[...]
Als je eerst opzegt dan krijg je wel een betere aanbieding. Heb ik ook gedaan en nu betaal ik 54,99 bij een 2jaar bel+sms+web 200 ipv 104,31. En ook wordt mijn telefoon ineens veel sneller geleverd. (Als het goed is komt ie vandaag binnen)
Als je overstapt moet je als het goed is je toestel nog met je huidige simkaart kunnen gebruiken, omdat je al 2 (of 4) maanden voor het eind van je contract kan verlengen en een nieuw toestel kan ontvangen.eew schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 10:47:
Als je bij een provider koopt zit er dan een simlock op? Ze zijn niet branded, maar ik kan nergens vinden hoe dat zit.
Geachte,
Bedankt voor uw mail.
Momenteel hebben wij nog geen zekere levertijd over dit product.
De losse prijs is € 509,-.
Waarschijnlijk heeft het verkooppunt waar uw preorder staat ook nog geen levertijd zoals veel winkels nu in Nederland.
Wij kunnen u daarom nog niet vertellen wanneer de eerste levering binnen komt.
Uiteraard leveren wij wel op volgorde uit en zullen onze preorders ook voorrang krijgen.
Hopend u hiermee voldoende geinformeerd te hebben.
Met vriendelijke groet,
Het team van Smartphonestunts.nl
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Met jou gegevens kom ik op 2 jaar uit op 680,95 en dat is best scherp te noemen. Zal eens Vodafone bellen want bij de verlenging kan ik de S2 niet eens kiezen, maar als nieuwe klant wel. Ook wel weer bizar.Roderick24 schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 10:48:
[...]
Als je eerst opzegt dan krijg je wel een betere aanbieding. Heb ik ook gedaan en nu betaal ik 54,99 bij een 2jaar bel+sms+web 200 ipv 104,31. En ook wordt mijn telefoon ineens veel sneller geleverd. (Als het goed is komt ie vandaag binnen)
Eens zien welke mogelijkheid zij mij kunnen bieden, ga wel even bellen.
Heeft allemaal met je klantwaarde te maken.Wicked-Game schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 11:06:
[...]
Met jou gegevens kom ik op 2 jaar uit op 680,95 en dat is best scherp te noemen. Zal eens Vodafone bellen want bij de verlenging kan ik de S2 niet eens kiezen, maar als nieuwe klant wel. Ook wel weer bizar.
Eens zien welke mogelijkheid zij mij kunnen bieden, ga wel even bellen.
6 jaar al klant, zou mijn 4e verlenging gaan worden. Mag toch aannemen dat je dan wel iets gunstigers kan aanbieden. Een nieuwe klant krijgt nu nog gunstigere voorwaarden dan een huidige. En dat is niet de eerste keer, vorige verlenging idem dito toen met een SE Xperia. Dus ga maar eens bellen, vorig keer ook lonend nu vast ook wel.alwaysleft schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 11:08:
[...]
Heeft allemaal met je klantwaarde te maken.
Ik ben eigenlijk een beetje verbaasd over T-Mobile, ben al 8+ jaar klant van ze, geen malse facturen elke maand en er kan weinig aan de prijs gedaan worden door de klantenservice. Voorgaande verlengingen kreeg ik altijd extra kortingen, maar dat schijnt voorbij te zijn.
Is er iemand die wel extra korting heeft gekregen van T-Mobile als vaste klant?
Volgens mij zijn er nergens scherpe aanbiedingen te vinden. Alles lijkt op elkaar afgestemd. Welke provider je ook kiest je komt bij 2 jaar +/- uit op 680-720. Bij 1 jaar rond de 500. Concurrentie is ver te zoeken.
Nee dat klopt. Maar stel je zegt nu op. Dan krijg je een brief thuis met hoe spijtig ze het vinden en dat je een bepaald nummer kunt bellen voor een persoonlijke aanbieding. En via dat nummer krijg je wel een scherpere aanbieding. Mij werd in eerste instantie ook verteld dat het niet scherper kon, en toen heb ik opgezegd. Binnen 3 dagen lag er een brief op de mat met het nummer dat ik moest bellen voor een scherpe aanbieding. Vanuit daar heb ik toen gewoon verlengd alsnog en m'n nummer behouden.eew schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 10:53:
[...]
Maar als je opzegt kan je je nummer toch niet meenemen? Volgens mij heeft Vodafone in de voorwaarden staan dat je voor nummerbehoud van een andere provider moet komen.
Voor de mensen die overwegen hun Hi abbo te verlengen: Op internet moest ik voor een 1 jarige verlenging 80 euro bijbetalen voor het toestel, in de winkel kreeg ik hem gratis. Ook zei de verkoper mij dat je bij een online verlenging je beltegoed niet kunt meenemen naar de volgende maand. Bij een winkelverlenging kun je je beltegoed één maand meenemen:
Strekking: Wil je je Hi abbo verlengen; Ga dan naar een winkel en verleng niet via internet.
(Niet gecheckt voor dubbel post. Mocht dit al duidelijk zijn, mijn excuses)
Strekking: Wil je je Hi abbo verlengen; Ga dan naar een winkel en verleng niet via internet.
(Niet gecheckt voor dubbel post. Mocht dit al duidelijk zijn, mijn excuses)
"Never argue with a fool. He will only drag you down to his level and beat you on experience."
Bij mij in de Hi shop zeiden ze dat prijzen nog niet bekend waren en dat morgen pas werden?
Mijn klantwaarde was niet zo geweldig hoog. Ik betaalde het eerste jaar 22,50 en daarna 30-34 euro per maand voor het 2e jaar. Er kan gewoon nog het een en ander van de prijs af, en dat hebben ze er wel voor over om je als klant te behouden. Ze geven je graag 50,- korting als je dan weer ~700,- naar binnen brengt over 2 jaar.alwaysleft schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 11:08:
[...]
Heeft allemaal met je klantwaarde te maken.
Overigens heb ik wel gezegd dat ik over zou stappen naar KPN. Niet dat ik het van plan was, maarja als zegt dat je toch bij VF blijft maar dan met een nieuw contract dan maak je het ze wel erg makkelijk
(Geen slow chat)
Ik moet erbij zeggen dat ik nogal eens boven mijn bundel belde. Ik ben dus een (te) goede klant dus misschien komt t niet zo op een paar euro? Op t scherm in de winkel stonden toch echt hele concrete prijzen.
Ik moet erbij zeggen dat ik nogal eens boven mijn bundel belde. Ik ben dus een (te) goede klant dus misschien komt t niet zo op een paar euro? Op t scherm in de winkel stonden toch echt hele concrete prijzen.
"Never argue with a fool. He will only drag you down to his level and beat you on experience."
Welke winkel?Jarlian schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 11:17:
(Geen slow chat)
Hi Winkel in het centrum van Arnhem. Dit was gisteren. Heb de bevestiging thuis liggen op papier, en twee mails gekregen inmiddels.
Indianenerewoord.
Indianenerewoord.
Ditzelfde via GSMwijzer maar dan toestelprijs €128,-.Wicked-Game schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 10:31:
Edit: Oeps sorry, is bij een nieuwe abo en niet met verlenging
[ Voor 6% gewijzigd door migeye op 17-05-2011 11:23 ]
Zojuist een abonnement via studentmobiel afgesloten, heb nog even gebeld over de levertijden. De medewerker zei dat er al een levering is geweest die is verstuurd naar alle pre-orders, na die eerste levering hebben ze (vorige week) een levering ontvangen, en ze verwachten deze week nog een levering.
Ag, ik heb bij HI klantwaarde E/F en ze bieden me nog steeds ruk aan, vanaf klant waarde C kan het voordeliger worden om te verlengen, met de nadruk op kan, want meestal is dat toch niet zo...
Waar vindt je die klantwaarde dan terug ?Turdburgler schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 11:21:
Ag, ik heb bij HI klantwaarde E/F en ze bieden me nog steeds ruk aan, vanaf klant waarde C kan het voordeliger worden om te verlengen, met de nadruk op kan, want meestal is dat toch niet zo...
MESHIFY 2XL - MSI X670E CARBON - 9950X - 32GB DDR5 LEXAR 6400 - RX 9070 - GIGABYTE M32UC 4K 160HZ - ALPHACOOL UT60 420 & 360 & 1080 - LAING DDC1+ - TECHN CPU - CORSAIR AX850 - 2x990PRO 2TB - 1x9100PRO 4TB - 1xNM1090PRO 2TB - 2x850PRO 2TB - U.2 7.68TB+400G
Heb een mailtje gehad van studentmobiel dat mijn levering nog twee weken op zich laat wachten. Waarschijnlijk willen ze een voorzichtige schatting maken.BasPH schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 11:21:
Zojuist een abonnement via studentmobiel afgesloten, heb nog even gebeld over de levertijden. De medewerker zei dat er al een levering is geweest die is verstuurd naar alle pre-orders, na die eerste levering hebben ze (vorige week) een levering ontvangen, en ze verwachten deze week nog een levering.
Mijn pre order stond van ergens april, ik heb nog niets van ze ontvangenBasPH schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 11:21:
Precies hetzelfde hier; er was geen enkele mogelijkheid tot (extra) korting.Kroontje schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 11:10:
Ik ben eigenlijk een beetje verbaasd over T-Mobile, ben al 8+ jaar klant van ze, geen malse facturen elke maand en er kan weinig aan de prijs gedaan worden door de klantenservice. Voorgaande verlengingen kreeg ik altijd extra kortingen, maar dat schijnt voorbij te zijn.
Ben gegaan voor i-300 + sms-verdubbelaar
5 maanden geen abbogeld
Toestel gratis
Dat was donderdag rond 13:00 en je raad het al: toestellen waren toen al op en T-mobile wilde geen levertijd geven anders dan "een week of 2".
Ik had klantwaarde C bij HI. Ik moest 70euri bijbetalen voor 1 jaar verlenging Hi Online 30 met internet extra.Turdburgler schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 11:21:
(Via Hi.nl)
en wat Ruben hieronder aangeeft, klantwaarde A is het laagst... F hoogst, dus beste aanbieding.
[ Voor 11% gewijzigd door DeBaroN op 17-05-2011 11:36 ]
Verwijderd
Heb ook bij Hi afgesloten 14 mei, de klantenservice zegt dat er op haar computer een leverdatum staat van 23 mei dus duurd nog even.
Wel heel vreemd, ben al 2 jaar bi Hi en moet 30 euro meer voor het toestel betalen dan nieuwe klanten omdat ik altijd binnen men bundel zit, geen aanbieding snap ik maar nieteens dezelfde prijs...
het is dat ze goedkoop zijn
Wel heel vreemd, ben al 2 jaar bi Hi en moet 30 euro meer voor het toestel betalen dan nieuwe klanten omdat ik altijd binnen men bundel zit, geen aanbieding snap ik maar nieteens dezelfde prijs...
het is dat ze goedkoop zijn
Je weet hopelijk wel dan F de hoogste waardering is? A de laagste, dus C heeft geen betere aanbieding dan jij.Turdburgler schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 11:21:
Verwijderd
Net klantenservice van Hi aan de telefoon gehad....moet wachten tot introductiedatum van 23 mei. Damn.
Verwijderd
En is dat voor diegene die vanaf nu pre-orderen of geldt dit ook voor degene die vanaf 2 mei hebben gepre-orderd?Verwijderd schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 11:54:
Net klantenservice van Hi aan de telefoon gehad....moet wachten tot introductiedatum van 23 mei. Damn.
Oh is die datum verplaatst dan? Bij Hi zelf staat nog steeds "Introductiedatum: 18 mei".Verwijderd schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 11:54:
Volgens mij lachen Samsung en de providers zich een krul in de l*l. Wat een hype.
Verwijderd
Dat is in mijn geval een order van gisteren (16-5) geweest....Verwijderd schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 11:56:
[...]
En is dat voor diegene die vanaf nu pre-orderen of geldt dit ook voor degene die vanaf 2 mei hebben gepre-orderd?
Naja, Hi en Kpn zijn volgens mij ook dan de enigen van de grote providers die nog geen enkele telefoon hebben uitgeleverd, iedereen wil dat ding gewoon een keer hebben of iig duidelijk weten waar ze aan toe zijn..ManiacsHouse schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 11:57:
[...]
Oh is die datum verplaatst dan? Bij Hi zelf staat nog steeds "Introductiedatum: 18 mei".
Volgens mij lachen Samsung en de providers zich een krul in de l*l. Wat een hype.
Verwijderd
Oke ik hoop hem eigenlijk deze week te krijgen zoals ze meerdere malen hebben beloofd..Verwijderd schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 11:58:
[...]
Dat is in mijn geval een order van gisteren (16-5) geweest....
Verwijderd
Doen ze gewoon slim. Relatief goedkoop abonnement neerzetten, dan wachten hoeveel mensen erop reageren en daarop je inkoop baseren. Hou je tenminste geen bergen telefoons over.mobileleon schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 11:59:
[...]
Naja, Hi en Kpn zijn volgens mij ook dan de enigen van de grote providers die nog geen enkele telefoon hebben uitgeleverd, iedereen wil dat ding gewoon een keer hebben of iig duidelijk weten waar ze aan toe zijn..
Verwijderd
Al gebeld door een koerier dan?Verwijderd schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 12:00:
[...]
Oke ik hoop hem eigenlijk deze week te krijgen zoals ze meerdere malen hebben beloofd..
Als er al een hele tijd staat: leverbaar begin juni en dan word het introductie: 18mei. Dan is het dus 18 mei en eerder niet. Kan wel zijn dat iedereen hem eerder wil.....mobileleon schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 11:59:
[...]
Naja, Hi en Kpn zijn volgens mij ook dan de enigen van de grote providers die nog geen enkele telefoon hebben uitgeleverd, iedereen wil dat ding gewoon een keer hebben of iig duidelijk weten waar ze aan toe zijn..
Slim is het inderdaad maar daar hebben wij die bij Hi besteld hebben niks aan. Vind ook niet dat ze dit nu nog kunnen maken. Zij zijn de enige die niks hebben uitgeleverd en alle andere grote providers lopen er te koop mee.
En weet je welke dag het morgen is.....juistbaronruud schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 12:01:
[...]
Als er al een hele tijd staat: leverbaar begin juni en dan word het introductie: 18mei. Dan is het dus 18 mei en eerder niet. Kan wel zijn dat iedereen hem eerder wil.....
Wat duidelijk gemaakt? Als ze vanaf morgen zouden gaan leveren dan zullen ze vandaag toch de nieuwe klanten moeten bellen neem ik aan?!?Verwijderd schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 12:02:
[...]
Nope, KS heeft dat meerdere malen duidelijk gemaakt als je het forum een beetje volgt
[ Voor 20% gewijzigd door Golf2vr6 op 17-05-2011 12:05 ]
Pdashop krijgt hem vrijdag pas binnen, was eerst morgen
Ik heb dus hetzelfde bericht gekregen van GSMwijzer, terwijl ze mij gister duidelijk hadden gemaakt dat ik het toestel deze week zou krijgen. Ik heb 4mei besteld, ik zit nu ook een annulering te overwegen.
PSN ID: Beest41
Eindelijk een bericht van GSMwijzer:
Hartelijk dank voor uw e-mail.
Wij verwachten dat wij u met de levering die wij deze week op voorraad zullen ontvangen kunnen voorzien van uw nieuwe telefoon. Zodra wij u uw bestelling verzonden hebben ontvangt u van ons een bevestiging per e-mail.
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd en mocht u nog vragen hebben horen wij die graag van u.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice GSMwijzer.nl
Het werd eens tijd, 5 Mei is het contract bij hun aangekomen.
Hartelijk dank voor uw e-mail.
Wij verwachten dat wij u met de levering die wij deze week op voorraad zullen ontvangen kunnen voorzien van uw nieuwe telefoon. Zodra wij u uw bestelling verzonden hebben ontvangt u van ons een bevestiging per e-mail.
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd en mocht u nog vragen hebben horen wij die graag van u.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice GSMwijzer.nl
Het werd eens tijd, 5 Mei is het contract bij hun aangekomen.
Bij KPN zijn er vandaag 2 binnengekomen. Dit is toch echt in verband met de start van de verkoop op 18 mei. Hopelijk gaat Hi ze morgen ook leveren. Mijn bestelling staat al, en na het zien van het toestel wil ik hem heel graag zo snel mogelijk bemachtigen!
pfff nu alleen mijn 273,50 nog terug zien te krijgen......en wachten op de Hi.nl levering.Geachte heer ,
Bij deze bevestigen wij dat uw order is geannuleerd.
Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd, mochten er nog vragen zijn dan horen wij het graag.
Met vriendelijke groet,
Afdeling contractsverwerking
Algebeld.nl
[ Voor 12% gewijzigd door Golf2vr6 op 17-05-2011 12:24 ]
hoe weet je dat KPN ze (2) heeft binnen gekregen?
Verwijderd
Ik heb vandaag een nieuw abonnement afgesloten bij (rond 09:30) HI via de telefoon en de galaxy s2 was op voorraad toen ik belde. Net nog een keer gebeld voor de zekerheid (11:30) en krijg hem morgen of vrijdag in huis als het goed is....
Verwijderd
Beste mensen,
Is dit een goede deal? http://www.typhone.nl/aanbiedingen/aanbieding-2
Of zijn er betere aanbiedingen?
Is dit een goede deal? http://www.typhone.nl/aanbiedingen/aanbieding-2
Of zijn er betere aanbiedingen?
Let op:
Dit topic is GEEN dumpbak voor van alles en nog wat, daarom worden dit soort replies verwijderd:
-Oneliners zonder enige vorm van inzet.
-Slowchat.
-Replies als "ik heb em ook" of "ik heb em besteld".
Het is niet toegestaan om naar kortingcodes en/of personeelsnummers te vragen!
Dit topic is GEEN dumpbak voor van alles en nog wat, daarom worden dit soort replies verwijderd:
-Oneliners zonder enige vorm van inzet.
-Slowchat.
-Replies als "ik heb em ook" of "ik heb em besteld".
Het is niet toegestaan om naar kortingcodes en/of personeelsnummers te vragen!