nee straks na werk doen.. zal daarna wel posten wat ze aanbieden..ind0mi schreef op maandag 16 mei 2011 @ 11:52:
[...]
al gebeld? zelfde aanbieding gekregen of beter?
Het moet echt niet gekker gaan worden. Als dat zo is cancel ik het maar en rij naar een winkel en haal hem daar. Wat een primitieve logistieke bende. Je zou zo een bedrijf moeten runnen, pfff.Verwijderd schreef op maandag 16 mei 2011 @ 15:55:
Ik heb hem zaterdag besteld, was toen op voorraad werd gemeld, maar niets meer gehoord, ook geen bevestiging gehad, dus vanmorgen opnieuw gebeld, order stond er in maar voor de levertijd kreeg ik na lang wachten geen antwoord zou later per sms komen en daarin stond, toestellen worden eind mei weer geleverd !dus wat is het nu ?? wel of geen voorraad bij VF???
[ Voor 6% gewijzigd door Brad Pitt op 16-05-2011 16:01 ]
Nickname does not reflect reality
Waarom bel je niet evenVerwijderd schreef op maandag 16 mei 2011 @ 15:47:
[...]
hoe zeker ben je daarvan? als ik zo naar amsterdam rij en hij is er niet baal ik haha!
Omdat ie de telefoon nog moet halen
-Pwn the day-
Verwijderd
Nouja nu wat minder zeker omdat ik er eind vorige week was.. toen hadden ze er een aantal liggen.. Maar zoals thecompany al zei, gewoon even bellenVerwijderd schreef op maandag 16 mei 2011 @ 15:47:
[...]
hoe zeker ben je daarvan? als ik zo naar amsterdam rij en hij is er niet baal ik haha!
Mij werd met dezelfde bestelling door de sales afdeling verteld, dat de leverdatum volledig onbekend was, zou zelfs juni kunnen zijn. Maar uiteindelijk zou ik het wel ontvangen :+} Het toestel was iig wel simlockvrij. Voorlopig staat status op 'Voor inschrijving'. Het grote afwachten is begonnen...Nimrod2253 schreef op maandag 16 mei 2011 @ 15:42:
Heb hem zojuist ook besteld bij hi. (hi35 + Inet extreme 1 jaar) € 79,95 bijbetalen. En mij werd verteld dat de orders die op moment staan allemaal hun telefoon krijgen de 18e of de 19e. Ze hebben gewoon heel veel besteld, ook ivm de actie.
koning der Nederlanden
Kwartier geleden via de VF website besteld:
BSW 275 2jr zonder bijbetalen en met nummerbehoud (nu Ben abonnement). Wegens het nummerbehoud
is de aangegeven levertijd 4-10 werkdagen. Ik houd jullie op de hoogte. Ben zeer benieuwd...
BSW 275 2jr zonder bijbetalen en met nummerbehoud (nu Ben abonnement). Wegens het nummerbehoud
is de aangegeven levertijd 4-10 werkdagen. Ik houd jullie op de hoogte. Ben zeer benieuwd...
Juni? Die gasten moeten daar echt ophouden. Toestel is overal al uit en dan nog met zulke verhalen komen.roggebrood schreef op maandag 16 mei 2011 @ 16:16:
[...]
Mij werd met dezelfde bestelling door de sales afdeling verteld, dat de leverdatum volledig onbekend was, zou zelfs juni kunnen zijn. Maar uiteindelijk zou ik het wel ontvangen :+} Het toestel was iig wel simlockvrij. Voorlopig staat status op 'Voor inschrijving'. Het grote afwachten is begonnen...
Verwijderd
ik ook zeer benieuwd aangezien ik al minimaal 2 weken wacht, terwijl ik ook op inet heb besteld bij VF. maar nog niets ontvangen.Mutsy schreef op maandag 16 mei 2011 @ 16:18:
Verwijderd
Had je dat niet beter via de Vodafone winkel kunnen doen? Had je hem waarschijnlijk eerder in handen gehad, misschien zelf wel gelijk mee kunnen nemen. Prijs ook hetzelfdeMutsy schreef op maandag 16 mei 2011 @ 16:18:
Had inderdaad ook gekund, niet echt aan gedacht, maar ik heb geen haast...Verwijderd schreef op maandag 16 mei 2011 @ 16:26:
[...]
Had je dat niet beter via de Vodafone winkel kunnen doen? Had je hem waarschijnlijk eerder in handen gehad, misschien zelf wel gelijk mee kunnen nemen. Prijs ook hetzelfde
Vorige week woensdag telefonisch verlengd bij Vodafone en vandaag een mailtje dat hij verstuurd is. Balen alleen dat er morgen niemand thuis is. Lijkt me ook geen pakketje wat bij de buren afgegeven wordt. Weet iemand welke pakketdienst Vodafone gebruikt? TNT, GLS?
Het nieuws is dat er vandaag geen nieuws is. Ze weten het niet en hopen/denken deze week weer een lading binnen te krijgen. Overigens staat op de website nu 2 weken, maar dat zal hopelijk niet voor pre orders gelden.Verwijderd schreef op maandag 16 mei 2011 @ 16:44:
wordt gek van belsimpel iemand nog nieuws ?
[ Voor 15% gewijzigd door ph4ge op 16-05-2011 16:59 ]
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Verwijderd
ja ze weten ook niet wanneer er weer een nieuwe lading binnenkomt van belsimpelph4ge schreef op maandag 16 mei 2011 @ 16:58:
[...]
Het nieuws is dat er vandaag geen nieuws is. Ze weten het niet en hopen/denken deze week weer een lading binnen te krijgen.
Misco heeft hem wel op voorraad, maar wel 30 euro duurder dan bij Belsimpel.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
GLS zover ik hier gelezen heb.Ransom_nl schreef op maandag 16 mei 2011 @ 16:58:
Vorige week woensdag telefonisch verlengd bij Vodafone en vandaag een mailtje dat hij verstuurd is. Balen alleen dat er morgen niemand thuis is. Lijkt me ook geen pakketje wat bij de buren afgegeven wordt. Weet iemand welke pakketdienst Vodafone gebruikt? TNT, GLS?
¯\_(ツ)_/¯ Pixel 10 Pro XL
Heeft Vodafone ze op voorraad in de winkel? Anders ga ik namelijk wel langs morgen en annuleer ik Hi.
Waarschijnlijk wel,ph4ge schreef op maandag 16 mei 2011 @ 16:58:
[...]
Het nieuws is dat er vandaag geen nieuws is. Ze weten het niet en hopen/denken deze week weer een lading binnen te krijgen. Overigens staat op de website nu 2 weken, maar dat zal hopelijk niet voor pre orders gelden.
Ik heb hem besteld op 10 mei, en ik heb net gebeld naar ze en ze zeiden dat ik wel op 2 weken moest rekenen, Toen maar geannuleerd en even rond bellen of hij hier nog ergens anders te krijgen is.
Smarthome - HomeAssistant | Zigbee2MQTT | Homekit | Philips Hue | Synology | Unifi
Ik zit een weekje eerder, dus misschien heb ik mazzel. Ik kijk het nog even aan en hou ondertussen in de gaten of ik elders hem kan vinden. Voor een weekje een euro of 50 meer betalen vind ik ook zonde.QempZoR schreef op maandag 16 mei 2011 @ 17:20:
Waarschijnlijk wel,
Ik heb hem besteld op 10 mei, en ik heb net gebeld naar ze en ze zeiden dat ik wel op 2 weken moest rekenen, Toen maar geannuleerd en even rond bellen of hij hier nog ergens anders te krijgen is.
3 mei besteld bij belsimpel. Wacht zeker tot woensdag af, dan zal er wel zekerheid komen.
Eindelijk een reactie gehad van GSMwijzer. Ze hebben momenteel geen voorraad en zeggen dat ze deze week een grote lading binnen moeten krijgen (dit is volgens mij al eerder gezegd?). Als het goed is worden alle bestellingen bij GSMwijzer dus deze week geleverd.
PSN ID: Beest41
Dus er is nog steeds geen uitsluiting van wanneer Hi gaat leveren en of ze genoeg ''on hand'' hebben voor alle pre-orders??
Nope, en dat geldt niet alleen voor Hi zoals je in dit topic kunt lezen.damkoning schreef op maandag 16 mei 2011 @ 17:58:
Dus er is nog steeds geen uitsluiting van wanneer Hi gaat leveren en of ze genoeg ''on hand'' hebben voor alle pre-orders??
Nou ja volgens mij is Hi de enige op dit moment die nog helemaal niks heeft uitgeleverd. Of vergis ik mij in deze?
Onze eerste Twitter-dag via @vodafoneNL zit erop. Morgen zijn we er weer vanaf 8:30 om jullie vragen over Vodafone te beantwoorden..aldus Vodafone
Daar heb je gelijk in. Maar ze hebben ook nooit aangegeven eerder te gaan leveren, wat bij veel andere wel het geval is. Als je leveringsdatum 2 weken lang elke keer vooruit wordt geschoven en je nog geen zekerheid hebt wanneer er geleverd gaat worden, dan voel je je echt genaaid.damkoning schreef op maandag 16 mei 2011 @ 18:00:
Nou ja volgens mij is Hi de enige op dit moment die nog helemaal niks heeft uitgeleverd. Of vergis ik mij in deze?
Mijn contract is ontvangen en heb een bericht van studentmobiel.nl gekregen over het contract en aanvraag nummerbehoud dat het nu in behandeling is zeg maar. Maar hebben mensen ervaring hoelang dat gaat duren? Ik kom van vodafone prepaid naar vodafone abonnement dus het lijkt me dat het wel snel moet gaan?
En waarom moet je aansluitkosten betalen als je al gewoon bij vodafone zat? Vind ik nogal krom!
En waarom moet je aansluitkosten betalen als je al gewoon bij vodafone zat? Vind ik nogal krom!
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
ik heb via gsmwijzer.nl besteld vodafone200 (9mei). Orderstatus is nog steeds Contract ontvangen, ligt het aan vodafone of aan gsmwijzer dat het zo lang duurt, want ik lees hier allemaal dat Vodafone zelf bijna geen voorraad heeft ?
GSMwijzer leverd uit een eigen voorraad (die is 0 momenteel).ek50 schreef op maandag 16 mei 2011 @ 18:38:
ik heb via gsmwijzer.nl besteld vodafone200 (9mei). Orderstatus is nog steeds Contract ontvangen, ligt het aan vodafone of aan gsmwijzer dat het zo lang duurt, want ik lees hier allemaal dat Vodafone zelf bijna geen voorraad heeft ?
Je order wordt pas verder verwerkt als zij een toestel aan je toe kunnen wijzen, bij een volgende levering dus.
Zelf zit ik nu in de aanvraag nummerbehoud.
Worse case: 10 dagen, zoals vermeld op de site.Leoon. schreef op maandag 16 mei 2011 @ 18:33:
Mijn contract is ontvangen en heb een bericht van studentmobiel.nl gekregen over het contract en aanvraag nummerbehoud dat het nu in behandeling is zeg maar. Maar hebben mensen ervaring hoelang dat gaat duren? Ik kom van vodafone prepaid naar vodafone abonnement dus het lijkt me dat het wel snel moet gaan?
12 mei T-mobile verlenging besteld bij GSMWijzer, ook Orderstatus "Contract Ontvangen". Volgens mij gaat je status naar verzonden zodra het toestel binnen is. Althans dat is wat ik begrepen heb uit dit topic.ek50 schreef op maandag 16 mei 2011 @ 18:38:
Ook verwacht GSMWijzer een grote order binnen te krijgen deze week.
Lian Li PC O-11 Dynamic XL, AMD 5950x, NZXT Z73, Asus X570 Gaming-E, 4x8GB 3600mhz, Gigabyte RTX 3090 Vision OC, WD Black SN850 1TB
Hoe weet je dat ze deze week grote order binnen krijgen ? want als je hebt gebeld hoef ik niet meer te bellen dan zal ik zelfde antwoord krijgen, anders ga ik ze even morgen bellenBaiko schreef op maandag 16 mei 2011 @ 18:43:
[...]
12 mei T-mobile verlenging besteld bij GSMWijzer, ook Orderstatus "Contract Ontvangen". Volgens mij gaat je status naar verzonden zodra het toestel binnen is. Althans dat is wat ik begrepen heb uit dit topic.
Ook verwacht GSMWijzer een grote order binnen te krijgen deze week.
Dit bericht kreeg ik vandaag via de mail van GSMwijzer.nl.
Beste meneer Karaduman,
Hartelijk dank voor uw e-mail.
Wij verwachten deze week een grotere levering van de Samsung I9100
Galaxy S II op voorraad te ontvangen. Wij gaan er dan ook van uit dat
wij u in de loop van deze week van uw nieuwe telefoon kunnen voorzien.
Zodra wij u uw pakket verzonden hebben ontvangt u van ons een e-mail ter
bevestiging.
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd en mocht u nog
vragen hebben horen wij die graag van u.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice GSMwijzer.nl
PSN ID: Beest41
Verwijderd
Ik las gisteren nog in deze thread dat er ca. 3000 SGS2's waren besteld bij hiBertP schreef op maandag 16 mei 2011 @ 12:16:
[...]
Wel apart, op twitter zeggen ze 2 uur geleden nog dat er 254 bestellingen zijn en dat ze niet weten hoeveel er binnen komen, met als gevolg dat de leverdatum onbekend is.
Verwijderd
Ik denk dat idd 3000 realistischer isVerwijderd schreef op maandag 16 mei 2011 @ 19:16:
[...]
Ik las gisteren nog in deze thread dat er ca. 3000 SGS2's waren besteld bij hi
Orderstatus:
Order in behandeling.
Laatst gewijzigd: 16-05-2011 17:03:36
kan nooit lang meer duren...
Besteld bij VF online shop op 6 mei
[ Voor 22% gewijzigd door Kbaboss op 16-05-2011 19:35 ]
Verwijderd
nou vodafone gebeld, kan nog 2 weken duren.. Daarop gezegd dat het belachelijk is dat ze in de winkel ze ze wel op voorraad hebben...
dus bestelling geannuleerd! en naar belcompany in almere gegaan.. daar hadden ze nog een aantal op voorraad. gelijk een meegenomen!!
en wat een geweldig apparaat WAUW!!!
dus bestelling geannuleerd! en naar belcompany in almere gegaan.. daar hadden ze nog een aantal op voorraad. gelijk een meegenomen!!
en wat een geweldig apparaat WAUW!!!
Ik kan sinds vandaag verlengen, maar de S2 komt niet in mijn lijstje voor op de Vodafone website. Iemand dit ook (gehad)?
Net belsimpel aan de lijn gehad.
Ik vroeg ofdat de levertijd van 2 weken die nu aangegeven word op de website ook geldt voor de mensen die al een tijd geleden besteld hebben.
Haar antwoord: Ja.
Mooi is dat. Ik ga dus nooit meer pre-orderen...
Ik vroeg ofdat de levertijd van 2 weken die nu aangegeven word op de website ook geldt voor de mensen die al een tijd geleden besteld hebben.
Verwijderd
Jep, vandaag ook gehad, op dezelfde site staat een 0800 nummer wat je gratis kan bellen. Dan krijg je de verkoopafdeling aan de lijn. Daar heb ik hem besteld.mauricedb schreef op maandag 16 mei 2011 @ 20:37:
Ik kan sinds vandaag verlengen, maar de S2 komt niet in mijn lijstje voor op de Vodafone website. Iemand dit ook (gehad)?
verlenging abo BSW 275 2 jaar toestel gratis.
niet deze week, maar waarschijnlijk volgende week wordt het toestel geleverd volgens de verkoper.
Na het sms-je van zondag .. niets meer vernomen van Hi...
weet iemand al wat meer over de bestellingen bij Hi???
Ik word hier een beetje gek van. Ik wil hem NU
Ach, dat zal toch wel niet waar zijn? Deze week komen de telefoons overal binnen...Kremx schreef op maandag 16 mei 2011 @ 20:39:
Net belsimpel aan de lijn gehad.
Anders is het wel echt SUPER slechte reclame voor belsimpel, want je kunt ze zelfs al bij de mediamarkt halen, en als ik de manager van dat bedrijf was zou ik dat dan ook doen om de goede naam niet te grabbel te gooien met die ruim-2-weken-later-dan-de-rest-uitlever-actie.
Nouja ik ben er inmiddels wel achter dat die medewerkers daar allemaal een ander verhaal ophangen. Dus misschien is het handig als je zelf even belt (en het dan natuurlijk hier post). Aangezien jij misschien wel weer een heel ander verhaal te horen krijgt. (Helpdesk is tot 22.00 uur open dus bellen kan nog steeds).gabn88 schreef op maandag 16 mei 2011 @ 20:57:
[...]
Ach, dat zal toch wel niet waar zijn? Deze week komen de telefoons overal binnen...
Anders is het wel echt SUPER slechte reclame voor belsimpel, want je kunt ze zelfs al bij de mediamarkt halen, en als ik de manager van dat bedrijf was zou ik dat dan ook doen om de goede naam niet te grabbel te gooien met die ruim-2-weken-later-dan-de-rest-uitlever-actie.
Verwijderd
Als er "nieuws" is wordt het direct gepostMeinon schreef op maandag 16 mei 2011 @ 20:56:
Na het sms-je van zondag .. niets meer vernomen van Hi...
ze zeggen wel eens:
"geen nieuws is goed nieuws"...
maar in dit geval vind ik het maar niets
ik zou graag wel nieuws willen hebben!
Ben het topic aan het volgen, voor nieuws en 'tips' ( je kent het wel - dubbeltje 1e rang
)
Maar als ik het zo zie, ben ik toch blij dat de verlenging bij Hi 'pas' in oktober is ( ik had gehoopt op een abo korting van 50% hier of daar )
De prijzen zullen wel droppen, en de rate waarin het nu al gaat ( 80 euro voor 1jarig Hi 35 ) komt dat vast goed
Maar als ik het zo zie, ben ik toch blij dat de verlenging bij Hi 'pas' in oktober is ( ik had gehoopt op een abo korting van 50% hier of daar )
De prijzen zullen wel droppen, en de rate waarin het nu al gaat ( 80 euro voor 1jarig Hi 35 ) komt dat vast goed
Verwijderd
Je kan vanaf 2 mei de Samsung Galaxy S2 direct hier bij Hi.nl bestellen. Op die manier ben je er zeker van dat je als eerste een Nederlandse Galaxy S2 krijgt.Golf2vr6 schreef op maandag 16 mei 2011 @ 18:04:
[...]
Daar heb je gelijk in. Maar ze (HI) hebben ook nooit aangegeven eerder te gaan leveren, wat bij veel andere wel het geval is.
Een knap staaltje marketing van Hi.
Ik mag vrijdag verlengen, en ik weet nog niet wat vodafone voor me in petto heeft (waarschijnlijk niet veel, want ik heb een 150 abbo waar ik nauwelijks overheen ga). Nou verschillen de prijzen online nogal, ik wil een uiteraard een SGSII en moet dan ook flink bijbetalen, ik ga voor een 2 jarig abonnement, ik heb het 2 jaar met een HTC magic uitgehouden, dan moet twee jaar met een SGSII ook wel lukken.
Bij Belsimpel moet ik 194 bijbetalen,
En bij bijvoorbeeld coolblue is dat 244 euro.
Waar komt dit gigantische verschil vandaan? Het is zo groot dat ik bijna het idee krijg dat ze bij belsimpel.nl aan oplichtingspraktijken doen (maar de shopreview is redelijk). Ook geven deze winkels je simlockvrije toestellen, iets wat een provider nooit zal doen. Zie ik iets over het hoofd?
Bij Belsimpel moet ik 194 bijbetalen,
En bij bijvoorbeeld coolblue is dat 244 euro.
Waar komt dit gigantische verschil vandaan? Het is zo groot dat ik bijna het idee krijg dat ze bij belsimpel.nl aan oplichtingspraktijken doen (maar de shopreview is redelijk). Ook geven deze winkels je simlockvrije toestellen, iets wat een provider nooit zal doen. Zie ik iets over het hoofd?
Verwijderd
Ze bedoelen als eerste een Nederlandse Galaxy S2 bij Hi via hun website besteld.Verwijderd schreef op maandag 16 mei 2011 @ 21:12:
[...]
Je kan vanaf 2 mei de Samsung Galaxy S2 direct hier bij Hi.nl bestellen. Op die manier ben je er zeker van dat je als eerste een Nederlandse Galaxy S2 krijgt.
Een knap staaltje marketing van Hi.
Als ze deze week leveren , vind ik het prima .
*voegt niets toe*
[ Voor 93% gewijzigd door pven op 16-05-2011 21:31 ]
Verwijderd
Dat had ik er niet uit opgemaakt en hier lezende vele anderen ook niet.Verwijderd schreef op maandag 16 mei 2011 @ 21:16:
[...]
Ze bedoelen als eerste een Nederlandse Galaxy S2 bij Hi via hun website besteld.
Als ze deze week leveren , vind ik het prima .
Verwijderd
Alvast sorry voor de zelfqoute en de belachelijk grote post, maar om het voorlopig maar even af te sluiten: natuurlijk ben ik niet gebeld. Dus heb ik het zelf maar even gedaan. Mijn contactpersoon is nergens meer te bekennen, Hi beweerd hem niet eens als medewerken te kennen (apart, even zoeken op LinkedIn kwam meneer toch te boven als telecom salesmedewerken bij KPN/Hi). ik ben dus gewoon genaaid en kan mijn aanbieding wel vergeten. Ik heb een mailtje gekregen met daarop de aanbieding en heb deze als bijlage in een boze mail naar Hi verzonden. Mijn optie volgens Hi: Een ander abonnement waarbij ik 10 euro per maand meer betaal, zelfs voor minder belminuten/smsjes. En nog ca 2 weken moeten wachten op de telefoon, terwijl mij deze in elk geval deze week beloofd was. Erg raar dat ze bij de KS helemaal niks meer hierover kunnen vinden.Verwijderd schreef op maandag 16 mei 2011 @ 12:40:
[...]
[...]Vandaag om 11:15 zou ik gebeld worden door mijn contactpersoon bij Hi, en uiteraard, dit is niet gebeurd. Ik dus bellen, kreeg een arrogante kwal aan de telefoon die totaal niet luisterde naar wat ik te zeggen had. Ik vroeg om per direct iemand anders. Deze persoon, een net iets mindere kwal dan de eerste, beweerd dat mijn contactpersoon helemaal niet werkt vandaag. Fijn, ik even stoom afgeblazen en het verhaal uitgelegd, ik zou gebeld worden met de bevestiging van het abbonement en mij zou worden verzekerd wanneer ik deze week mijn telefoon zou krijgen.
Drie maal raden, ik had ineens geen backorder meer, mijn persoonlijke aanbieding bestond helemaal niet en zou niet kunnen ("dat moest dan zeker bij KPN geweest zijn" - "Nee, dat was bij jullie") en doordat ik dus geen backorder zou hebben geplaats word mijn telefoon sowieso pas in juni verzonden. Opeens is er niks meer bekend en probeerde deze fijne man mij een nieuw abbonement aan te praten die mij veel meer zou kosten en waarbij ik nog zeker 3 weken op mijn telefoon zou moeten wachten!
Wat ben ik over de zeik zeg! Ik heb 'gedreigd' helemaal nooit meer een abbonement van ze te nemen als ik niet vandaag word teruggebeld met dezelfde aanbieding, leverdatum en voorwaarden als ik eerst heb gekregen. Als het even kan ook door dezelfde persoon als wie ik al de hele tijd heb gesproken.
Gadverdamme, fijne baggerservice. Sorry, moet het even kwijt
Kansloos, klassiek geval van mensen blij maken met een dood vogeltje. Hi heeft mij als klant iig verloren
Verwijderd
Same here. Als ze voor zaterdag niet met een goede oplossing/verhaal komen zijn ze mij ook kwijt. Ik heb nu al meer dan 10 verschillende verhalen gehoord over leverdatum. Echt een rotzooitje daar momenteel.Verwijderd schreef op maandag 16 mei 2011 @ 21:13:
wat een kut bel simpel als ik hem deze week niet heb. dus tot zaterdag annuleer ik hem
Verwijderd
De marketing truck is : broodnodige woordjes in een zin weglatenVerwijderd schreef op maandag 16 mei 2011 @ 21:19:
[...]
Dat had ik er niet uit opgemaakt en hier lezende vele anderen ook niet.
Heb je geen order-bevestiging in de email?Verwijderd schreef op maandag 16 mei 2011 @ 21:22:
[...]
Alvast sorry voor de zelfqoute en de belachelijk grote post, maar om het voorlopig maar even af te sluiten: natuurlijk ben ik niet gebeld. Dus heb ik het zelf maar even gedaan. Mijn contactpersoon is nergens meer te bekennen, Hi beweerd hem niet eens als medewerken te kennen (apart, even zoeken op LinkedIn kwam meneer toch te boven als telecom salesmedewerken bij KPN/Hi). ik ben dus gewoon genaaid en kan mijn aanbieding wel vergeten. Ik heb een mailtje gekregen met daarop de aanbieding en heb deze als bijlage in een boze mail naar Hi verzonden. Mijn optie volgens Hi: Een ander abonnement waarbij ik 10 euro per maand meer betaal, zelfs voor minder belminuten/smsjes. En nog ca 2 weken moeten wachten op de telefoon, terwijl mij deze in elk geval deze week beloofd was. Erg raar dat ze bij de KS helemaal niks meer hierover kunnen vinden.
Kansloos, klassiek geval van mensen blij maken met een dood vogeltje. Hi heeft mij als klant iig verloren
Ik heb ook geen orderbevestiging met de mail gekregen, maar wel de sms met dat het toestel nog niet op voorraad is en het verzonden wordt op het moment dat het wel zo is.
Wel vreemd....
Zal maar even informeren dan... Want dan heb je ook geen order nummer.Koen87 schreef op maandag 16 mei 2011 @ 21:34:
[...]
Ik heb ook geen orderbevestiging met de mail gekregen, maar wel de sms met dat het toestel nog niet op voorraad is en het verzonden wordt op het moment dat het wel zo is.
Wel vreemd....
[ Voor 5% gewijzigd door Ruben1123 op 16-05-2011 21:37 ]
Verwijderd
Als het goed is heb je 2 orderbevestigingen gemaild gekregen.Koen87 schreef op maandag 16 mei 2011 @ 21:34:
[...]
Wel vreemd....
kijk even in je spam. bij mij zat de 2e in mijn spamfolder...
Yep:Verwijderd schreef op maandag 16 mei 2011 @ 21:37:
[...]
Als het goed is heb je 2 orderbevestigingen gemaild gekregen.
1) Je Hi voorinschrijving met ordernummer xxxxxxx
2) Orderbevestiging Hi
Zo, net m'n htc touch hd verkocht voor 150! Dus dat nieuwe abbo kan er komen.
Iemand enig idee waarom bij VF de abbo's online (in de eigen webstore) de telefoon duurder is dan in de winkel zelf? Zo was ik in Groningen, en daar werd mij verteld dat bij een BSW 200 abbo de telefoon 55 euro kost, terwijl het online al meer dan 100 euro kost.
Iemand enig idee waarom bij VF de abbo's online (in de eigen webstore) de telefoon duurder is dan in de winkel zelf? Zo was ik in Groningen, en daar werd mij verteld dat bij een BSW 200 abbo de telefoon 55 euro kost, terwijl het online al meer dan 100 euro kost.
Ik ga wel is ff informeren, want ik kijk meestal me spam ook 2maal daags ff na. Wel vreemd van het smsje danGolf2vr6 schreef op maandag 16 mei 2011 @ 21:39:
[...]
Yep:
1) Je Hi voorinschrijving met ordernummer xxxxxxx
2) Orderbevestiging Hi
Ik heb net eind van de middag een Galaxy S2 besteld met Hi online 25 2jr. Maar ik lees net allemaal verhalen van dat ie pas over tien dagen wordt geleverd etc. Dus ik hoef mijn GS2 deze week niet te verwachten?
Niemand kan daar een zinnig antwoord opgevenxGlasvezelkabel schreef op maandag 16 mei 2011 @ 21:59:
Ik heb net eind van de middag een Galaxy S2 besteld met Hi online 25 2jr. Maar ik lees net allemaal verhalen van dat ie pas over tien dagen wordt geleverd etc. Dus ik hoef mijn GS2 deze week niet te verwachten?
Niet eens een mailtje, toch een update van Belsimpel:
Nouja, gaat hem dus niet worden. Heb aangegeven dat ik hem voor woensdag moet hebben omdat ik dan naar het buitenland ga, maar dat wordt zaterdag. Dus ik kijk het nog maar even aan, hou ondertussen in de gaten of ik hem ergens anders kan vinden waar hij niet veel duurder is en ik hem wel gelijk heb.Geachte heer,
Bedankt voor uw mail naar Belsimpel.nl.
Helaas ben ik bang dat wij het toestel niet voor woensdag bij u in huis zullen krijgen.
Ik zou het u absoluut niet durven te garanderen.
Het staat u altijd vrij uw bestelling te annuleren.
Onze excuses voor het ongemak.
Ik hoop dat ik u hiermee voldoende heb geïnformeerd.
Met Vriendelijke Groeten,
Op Ritel.nl heb ik hem besteld en hij is daar nog steeds op voorraad. Of wil je hem niet los?ph4ge schreef op maandag 16 mei 2011 @ 22:08:
Niet eens een mailtje, toch een update van Belsimpel:
[...]
Nouja, gaat hem dus niet worden. Heb aangegeven dat ik hem voor woensdag moet hebben omdat ik dan naar het buitenland ga, maar dat wordt zaterdag. Dus ik kijk het nog maar even aan, hou ondertussen in de gaten of ik hem ergens anders kan vinden waar hij niet veel duurder is en ik hem wel gelijk heb.
Ja, los ja. Ik heb zaterdag met de lokale Ritel gebeld, die hadden hem niet op voorraad en wisten ook niet wanneer hij zou komen. Online prijs is 40 euro duurder dan bij Belsimpel, verleidelijk maar ik vind het eigenlijk een beetje teveel van het goede worden. Of is er iets van een korting ofzo?alwaysleft schreef op maandag 16 mei 2011 @ 22:12:
Op Ritel.nl heb ik hem besteld en hij is daar nog steeds op voorraad. Of wil je hem niet los?
Ook geen orderbevestiging gekregen. Wel een smsKoen87 schreef op maandag 16 mei 2011 @ 21:34:
[...]
Wel vreemd....
Hij is 525 euro, hij is gewoon op voorraad bij Ritel.nl ;)(oeps, hebben de prijs omhoog gedaan...schandalig!)ph4ge schreef op maandag 16 mei 2011 @ 22:15:
[...]
Ja, los ja. Ik heb zaterdag met de lokale Ritel gebeld, die hadden hem niet op voorraad en wisten ook niet wanneer hij zou komen. Online prijs is 40 euro duurder dan bij Belsimpel, verleidelijk maar ik vind het eigenlijk een beetje teveel van het goede worden. Of is er iets van een korting ofzo?
[ Voor 5% gewijzigd door alwaysleft op 16-05-2011 22:34 ]
lol, ik dacht ff kijken wat ik daar moet bijbetalen met hi25-extreem-1jaar......WTF!.....380euro, dat is 240euro meer dan bij Hi.nl!alwaysleft schreef op maandag 16 mei 2011 @ 22:33:
[...]
Hij is 525 euro, hij is gewoon op voorraad bij Ritel.nl ;)(oeps, hebben de prijs omhoog gedaan...schandalig!)
Zojuist ook verlengt bij Hi met een Hi 25 voor 1 jaar met internet extra. Bijbetaling is 89,95 waarbij het totaal bedrag voor het abbo + telefoon op 471,85 euro komt. (Dus je hebt de telefoon voor 1 jaar + Hi 25 abbo en internet voor minder dan de telefoon los verkocht wordt.)
Waarom heb ik nergens zo'n aanbieding gezien voor onder de 500 euro in totaal ?
MESHIFY 2XL - MSI X670E CARBON - 9950X - 32GB DDR5 LEXAR 6400 - RX 9070 - GIGABYTE M32UC 4K 160HZ - ALPHACOOL UT60 420 & 360 & 1080 - LAING DDC1+ - TECHN CPU - CORSAIR AX850 - 2x990PRO 2TB - 1x9100PRO 4TB - 1xNM1090PRO 2TB - 2x850PRO 2TB - U.2 7.68TB+400G
@Rick2001
Heb jij wel een email gekregen met orderbevestiging ?
Heb jij wel een email gekregen met orderbevestiging ?
Ik heb 2 bevestigings mails gehad.
1=orderbevestiging hi contractverlengen
2=voorinschrijving
1=orderbevestiging hi contractverlengen
2=voorinschrijving
[ Voor 3% gewijzigd door Rick2001 op 16-05-2011 22:44 ]
MESHIFY 2XL - MSI X670E CARBON - 9950X - 32GB DDR5 LEXAR 6400 - RX 9070 - GIGABYTE M32UC 4K 160HZ - ALPHACOOL UT60 420 & 360 & 1080 - LAING DDC1+ - TECHN CPU - CORSAIR AX850 - 2x990PRO 2TB - 1x9100PRO 4TB - 1xNM1090PRO 2TB - 2x850PRO 2TB - U.2 7.68TB+400G
Verwijderd
Zojuist ook verlengt bij Hi met een Hi 25 voor 1 jaar met internet extra. Bijbetaling is 89,95 waarbij het totaal bedrag voor het abbo + telefoon op 471,85 euro komt. (Dus je hebt de telefoon voor 1 jaar + Hi 25 abbo en internet voor minder dan de telefoon los verkocht wordt.)
---> goede deal heb je gesloten, gefeliciteerd.
Ik heb vandaag ook een Hi25 +extreem internet voor 1 jaar afgesloten, maar moest 140 bijbetalen. Ben wel een nieuwe abonnee.
---> goede deal heb je gesloten, gefeliciteerd.
Ik heb vandaag ook een Hi25 +extreem internet voor 1 jaar afgesloten, maar moest 140 bijbetalen. Ben wel een nieuwe abonnee.
De beste aanbieding was Hi Online 20 voor 1 jaar, dan kom je op totaal 461,35 euro uit voor alles maar wilde toch iets meer minuten hebben. Ben echt geen betere aanbieding tegengekomen.
Hebben andere deze aanbieding dan niet als ze Hi gaan verlengen ?
Hebben andere deze aanbieding dan niet als ze Hi gaan verlengen ?
Verwijderd
Geen flauw idee, heb nooit eerder een Hi abonnement gehad en weet ook niet hoe het zit met de aanbiedingen.
Ik had ze wel gebeld of ze een aanbieding konden doen , maar ging niet omdat ik geen bestaande klant was.
Ik heb wel mijn twijfels bij internet extreem. Ik vind het niet realistisch dat ze 7.2 kunnen aanbieden. Zoiets als bij adsl abonnementen van 20mb terwijl je daadwerkelijk maar 8 haalt
Ik had ze wel gebeld of ze een aanbieding konden doen , maar ging niet omdat ik geen bestaande klant was.
Ik heb wel mijn twijfels bij internet extreem. Ik vind het niet realistisch dat ze 7.2 kunnen aanbieden. Zoiets als bij adsl abonnementen van 20mb terwijl je daadwerkelijk maar 8 haalt
Verwijderd
Heb bij Hi verlengd; HI 25 1 jarige+ Internet Extreem + 59,59 voor toestel (= 501 euro geloof).
En die gratis microSD van 8GB is ook altijd leuk!
En die gratis microSD van 8GB is ook altijd leuk!
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 16-05-2011 22:59 ]
Ik zit even te twijfelen, ik heb vorige week een contract afgesloten bij Vodafone, maar daar kreeg ik te horen dat het tot soweiso eind mei zou duren voordat mijn Xperia Arc zou binnenkomen. Nu ik lees dat de Galaxy S2 weer leverbaar is, dus was mijn vraag of het mogelijk zou zijn om dit toch nog te veranderen? Op internet zie ik dat ik maar 33 euro bij zou hoeven betalen en dat heb ik er wel voor over.
Zou ik dit toch nog kunnen veranderen ook al heb ik een contract getekend? Bespaart mij een ritje naar de winkel als mij hier een duideljik antwoord op gegeven kan worden:)
Zou ik dit toch nog kunnen veranderen ook al heb ik een contract getekend? Bespaart mij een ritje naar de winkel als mij hier een duideljik antwoord op gegeven kan worden:)
Goeie vraag! Maar gaat het echt 2 weken duren nog? Heb zelf vorige week een bestelling gehad en behalve een ontvangsbevesting omtrent mijn contract niets meer vernomen van ze..Verwijderd schreef op maandag 16 mei 2011 @ 23:58:
hmm, als het nog 2 weken duurt met Belsimpel. Verloopt dan de actie ook bij vodafone?
Onzin!Verwijderd schreef op maandag 16 mei 2011 @ 23:58:
hmm, als het nog 2 weken duurt met Belsimpel. Verloopt dan de actie ook bij vodafone?
Die actie loopt iig tot 31 mei, miss zelfs eind juni - kan dat laatste niet zeggen.
En een contract voor die tijd getekend en geaccepteerd is dus onder die voorwaarden!
PS: Hoop overigens well dat iedereen dan voorzien is, voor 1 juni dus
[ Voor 10% gewijzigd door MyrddinLXXIIX op 17-05-2011 00:32 ]
Je hebt ergens een rekenfoutje gemaakt dan. Het lijkt me niet zo waarschijnlijk dat ze telefoons onder de laagste verkoopprijs wegdoen met nog n jaar bellen&internet erbij. Wel n lage bijbetaling, voor nieuwe contracten is het 169,95E + de aansluitkosten...Rick2001 schreef op maandag 16 mei 2011 @ 22:39:
koning der Nederlanden
Nee hoor hij heeft geen fout gemaakt. Als ik inlog krijg ik dezelfde aanbieding en zn berekening klopt helemaal. Bovendien denk ik dat hij met een telefoontje naar de klantenservice de tel ook gratis had kunnen krijgen. (afhankelijk van de klantwaarde, maar vaak kun je bij Hi nog veel voor elkaar krijgen)roggebrood schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 00:32:
[...]
Je hebt ergens een rekenfoutje gemaakt dan. Het lijkt me niet zo waarschijnlijk dat ze telefoons onder de laagste verkoopprijs wegdoen met nog n jaar bellen&internet erbij. Wel n lage bijbetaling, voor nieuwe contracten is het 169,95E + de aansluitkosten...
[ Voor 6% gewijzigd door gebruikershaes op 17-05-2011 00:58 ]
Bedankt voor de tip, bleek dat ik er ook een in m'n spamfolder had (van KPN).Meinon schreef op maandag 16 mei 2011 @ 21:39:
kijk even in je spam. bij mij zat de 2e in mijn spamfolder...
Vandaag ook de knoop doorgehakt en zojuist verlengd bij Hi i.c.m. de S2. Waar ik 2 dagen geleden nog 150 euro moest bijbetalen voor de telefoon kreeg ik vandaag een persoonlijke aanbieding met de telefoon helemaal gratis! Meteen verlengd natuurlijk voordat ze zich bedenken en de prijs weer omhoog gooien. Hiervoor heb ik wel met de SMS code ingelogd, met normaal inloggen moest ik nog steeds 150 euro bijleggen (snel verdiend dus op deze manier
). Ben voor het volgende abbo gegaan:
Hi Online 20 2 jaar (120 min - 240 SMS) + Internet Extra = toestel gratis.
Totaal bedrag komt hiermee op 622,80 euro (12 x 20,95 + 12 x 30,95) en dat voor 2 jaar! Dit kan je ook zien als 500 euro voor de telefoon betalen en 122,80 voor 2 jaar abbo wat neerkomt op 5,12 euro per maand incl. data bundel. Welk sim-only abbo evenaart dit?
Wilde al bijna naar Vodafone overstappen omdat Hi in eerste instantie helemaal niet interessant leek om bij te verlengen (de welbekende "meer betalen dan nieuwe abonnees" ging ook voor mij op), ben blij dat ik toch nog even gewacht heb...
Hi Online 20 2 jaar (120 min - 240 SMS) + Internet Extra = toestel gratis.
Totaal bedrag komt hiermee op 622,80 euro (12 x 20,95 + 12 x 30,95) en dat voor 2 jaar! Dit kan je ook zien als 500 euro voor de telefoon betalen en 122,80 voor 2 jaar abbo wat neerkomt op 5,12 euro per maand incl. data bundel. Welk sim-only abbo evenaart dit?
Wilde al bijna naar Vodafone overstappen omdat Hi in eerste instantie helemaal niet interessant leek om bij te verlengen (de welbekende "meer betalen dan nieuwe abonnees" ging ook voor mij op), ben blij dat ik toch nog even gewacht heb...
[ Voor 6% gewijzigd door Cade op 17-05-2011 01:49 ]
Verwijderd
Nu inmiddels aantal jaren klant bij Hi en met inmiddels een klantwaarde van C met een Hi Online 30 Abbo.
Abbo vorig jaar met 1 jaar verlengd incl een Samsung Wave jaja met Bada..waar ik van dacht dat wordt hm wel met de juiste support..NOT
Hardwarematig een toestel om niks over te klagen
Met Android zou ik dat toestel zeker nog een goeie kans hebben gegeven
..typisch gevalletje van..HYPE..moet NU nieuwste toestel toendertijd dan eh maar nu zoiezo lost 
Situatie is dat 15 juni Hi 30 abbo afloopt, sms dat ik niet 2 maar 4 maanden van te voren kan verlengen is allang verstuurd dus ergens maart kon ik al verlengen..bijna de LGee Optimus 2 Spiet had verlengd maar toch maar afgewacht tot deze SGS2
Loop nu al een tijdje rond met 'n oud bakkie..had ik nog ergens liggen..SE880i
maar mensen horen met niet meer echt aan de overkant ondanks brullen dus nu langzaam ergenis
Nu ben ik me aan het bedenken dat ik toch wel toe ben aan een nieuwe dus maar eens 'n poging gedaan KS te bellen. Volgens vriendelijke dame daar kon het echt niet goedkoper als de aanbieding die ik nu op "Mijn Hi" heb staan. Bij 1 jarige verlengingen..lekker makkelijk
Aardig dame maar veel moeite werd er nog niet echt gedaan had ik 't idee..ook na herhaaldelijk gezegd te hebben ik wel ns over zou kunnen stappen na de concurent..ja ok buiten dat ik ze na een tijdje OnHold moest overleggen. Dus op dit moment voor mij "Nice first try" of is dit echt zo'n goed scherp aanbod tell me op het moment voor mij
Ik bedoel iedereen wil hm of zo snel mogelijk of zo goedkoop mogelijk of beide ik heb probeer de best middenweg nu ff te vinden. Daar hoort afwachten ook bij als ik het goed begrijp(15 juni) Keus maak ik uiteindelijk zelf maar meningen/suggesties, beetje duidelijkheid heel graag
Ik vind het beetje raar na sommige reacties hier van de afgelopen paar weken..zoals klanten met een B Klantwaarde het toestel bestellen/verlengen voor bv een 1 jaar Hi25/30/35 IE/IEX bijbetaling toestel 59 of soms nog minder
kan aan mij liggen lees niet goed gezien tijdstip
als ik 't mis heb sry dan
Ik wil deze telefoon graag hebben zoals zo velen hier..dacht zelf aan dit Hi 30 Online Abbo te verlengen met 1 jaar en Internet Extra voor die 12,50, datagebruik zeg ik nu van IExtreem denk ik niet te gaan benutten.
Dit is de aanbieding die ik op de website Mijn Hi van ze krijg aangeboden maar zo tevreden ben ik eerlijk gezegd niet als bestaande klant of dit terecht is..
Ik heb ns een beetje zitten te rekenen en dit zijn hun aanbiedingen die ik op 't oog heb:
Hi 30 Online 1 jaar verlenging + internet extra
3*24,95= 74,85
9*39,95=359,55
totaal abbo 1 jaar=434,40
toestel bijbetalen=129,95
totaal =564,35
Hi 30 Online 1 jaar verlenging + Internet extreem
3*29,95=89,85
9*44,95=404,55
totaal abbo 1 jaar=494,40
toestel bijbetalen=99,95
totaal =594,35
Hi 30 Online 2 jaar verlenging + internet extra
12*24,95=299,40
12*39,95=479,40
totaal abbo 2 jaar=778,80
toestel bijbetalen=0
totaal =778,80
Hi 20 Online 2 jaar verlenging + IE = 622,80!
Ik vind als bestaande klant met waarde C (gemiddeld/hoog dacht ik) de verhoudingen tussen 1 of 2 jarige verlenging iig nergens meer over gaan. of dit ligt aan mij..Toestel kost me namelijk niks of 9,95 bij laagste 2 jarig Hi Abbo + IE
Volgende week of later
toch maar in de plaatselijke Hi shop langs gaan en vriendelijk onderhandelen over nog scherper aanbod kwa toestel prijs. Bracht me vorig jaar 69 euries bij betalen naar 0 bij dokken voor Wave(1 dag op de markt) toen ook met als voordeel bundel meenemen naar volgende maand(voordeel misschien, verzekering niet zo slim) Ik straks na een jaar eventueel toch weer kan kijken voor iets nieuws of die 2 jaar toch laat verlengen en dit toestel tegen die tijd voor een leuk bedrag doorverkopen. Schiet de prijs omhoog tot 15 juni of juist niet? Simlocked?
WTF
Abbo vorig jaar met 1 jaar verlengd incl een Samsung Wave jaja met Bada..waar ik van dacht dat wordt hm wel met de juiste support..NOT
Situatie is dat 15 juni Hi 30 abbo afloopt, sms dat ik niet 2 maar 4 maanden van te voren kan verlengen is allang verstuurd dus ergens maart kon ik al verlengen..bijna de LGee Optimus 2 Spiet had verlengd maar toch maar afgewacht tot deze SGS2
Loop nu al een tijdje rond met 'n oud bakkie..had ik nog ergens liggen..SE880i
Nu ben ik me aan het bedenken dat ik toch wel toe ben aan een nieuwe dus maar eens 'n poging gedaan KS te bellen. Volgens vriendelijke dame daar kon het echt niet goedkoper als de aanbieding die ik nu op "Mijn Hi" heb staan. Bij 1 jarige verlengingen..lekker makkelijk
Aardig dame maar veel moeite werd er nog niet echt gedaan had ik 't idee..ook na herhaaldelijk gezegd te hebben ik wel ns over zou kunnen stappen na de concurent..ja ok buiten dat ik ze na een tijdje OnHold moest overleggen. Dus op dit moment voor mij "Nice first try" of is dit echt zo'n goed scherp aanbod tell me op het moment voor mij
Ik vind het beetje raar na sommige reacties hier van de afgelopen paar weken..zoals klanten met een B Klantwaarde het toestel bestellen/verlengen voor bv een 1 jaar Hi25/30/35 IE/IEX bijbetaling toestel 59 of soms nog minder
Ik wil deze telefoon graag hebben zoals zo velen hier..dacht zelf aan dit Hi 30 Online Abbo te verlengen met 1 jaar en Internet Extra voor die 12,50, datagebruik zeg ik nu van IExtreem denk ik niet te gaan benutten.
Dit is de aanbieding die ik op de website Mijn Hi van ze krijg aangeboden maar zo tevreden ben ik eerlijk gezegd niet als bestaande klant of dit terecht is..
Ik heb ns een beetje zitten te rekenen en dit zijn hun aanbiedingen die ik op 't oog heb:
Hi 30 Online 1 jaar verlenging + internet extra
3*24,95= 74,85
9*39,95=359,55
totaal abbo 1 jaar=434,40
toestel bijbetalen=129,95
totaal =564,35
Hi 30 Online 1 jaar verlenging + Internet extreem
3*29,95=89,85
9*44,95=404,55
totaal abbo 1 jaar=494,40
toestel bijbetalen=99,95
totaal =594,35
Hi 30 Online 2 jaar verlenging + internet extra
12*24,95=299,40
12*39,95=479,40
totaal abbo 2 jaar=778,80
toestel bijbetalen=0
totaal =778,80
Hi 20 Online 2 jaar verlenging + IE = 622,80!
Ik vind als bestaande klant met waarde C (gemiddeld/hoog dacht ik) de verhoudingen tussen 1 of 2 jarige verlenging iig nergens meer over gaan. of dit ligt aan mij..Toestel kost me namelijk niks of 9,95 bij laagste 2 jarig Hi Abbo + IE
Volgende week of later
WTF
Ik heb geen 2e mail gehad van KPN, ook niet in mn spam (12-5 besteld).Framoes schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 01:00:
[...]
Bedankt voor de tip, bleek dat ik er ook een in m'n spamfolder had (van KPN).
Onderstaand mailtjeApOE schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 08:19:
[...]
Ik heb geen 2e mail gehad van KPN, ook niet in mn spam (12-5 besteld).
KPN Noreply noreply@consumentonline.com
Hi ***********
Bedankt voor je bestelling bij Hi!
Het ordernummer van je bestelling is ********.
Op Hi.nl kan je onder "mijn bestelgegevens" de status van je bestelling opvragen. Je hebt hiervoor je ordernummer en postcode nodig.
Groeten van Hi
P.s. Dit is een automatisch verstuurde e-mail. Je kunt geen antwoord sturen op deze e-mail.
Die mail zat bij mijn gmail ook in de spam mailbox. De gewone orderbevestiging heb ik wel gewoon in de inbox ontvangen. Ben benieuwd wanneer Hi gaat leveren, ivm nummerbehoud etc. (zit tot 4 okt. vast aan Vodafone). Voorgaande ervaring met Hi is dat ze het snel regelen en met die koerier is ook ideaal, hoef je geen contracten te scannen etc.
De wijzen komen uit het Oosten!
Toen deze aanbieding bekend werd, werd erbij gezegd dat deze tot 3 juli geldig is. Zie voor mijn bron een ingescande flyer ergens rond pagina 40 van dit topicMyrddinLXXIIX schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 00:31:
[...]
Onzin!
Die actie loopt iig tot 31 mei, miss zelfs eind juni - kan dat laatste niet zeggen.
En een contract voor die tijd getekend en geaccepteerd is dus onder die voorwaarden!
Actie van Vodafone met 50% korting op eerste jaar loopt tot 3 juli.MyrddinLXXIIX schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 00:31:
[...]
Onzin!
Ik heb net hi online gebeld. Hij vertelde mij, dat vanaf 19 mei de abonnement i.c.m. galaxy 2 nog goedkoper wordt. Hoeveel goedkoper kon hij nog niet zien, maar hij vertelde wel dat hij intern daarover een bericht heeft gehad. Ook vertelde hij als ik vandaag zou bestellen zou ik het maandag binnen krijgen.
PSN: TheKrish
Fijn, ik kan vanaf 2 juni verlengenalwaysleft schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 08:55:
[...]
Actie van Vodafone met 50% korting op eerste jaar loopt tot 3 juli.
XXXVI
Verwijderd
Studentmobiel:
Mijn contract is 11 mei ontvangen:
Geachte xxx
U ontvangt dit bericht in verband met uw bestelling van een GSM abonnement in combinatie met de Samsung Galaxy S II.
In tegenstelling tot eerdere berichten vanuit Samsung zullen wij, tot onze spijt, deze week onvoldoende Samsung Galaxy S II ontvangen om uw order uit te leveren. De levertijd van uw order is hierdoor met 1 week vertraagd (verwachte levering volgende week).
U ontvangt van ons een email op het moment dat uw zending is verwerkt en wordt verzonden. Standaard wordt het pakket vervolgens de volgende werkdag bij u geleverd (u vindt in de email een barcode om uw zending te volgen in het TNT verzendtraject).
Wij hopen dat u begrip heeft voor deze vertraging en dat wij voor de levering van dit toestel afhankelijk zijn van Samsung.
Niettemin onze excuses voor het ongemak.
Mijn contract is 11 mei ontvangen:
Geachte xxx
U ontvangt dit bericht in verband met uw bestelling van een GSM abonnement in combinatie met de Samsung Galaxy S II.
In tegenstelling tot eerdere berichten vanuit Samsung zullen wij, tot onze spijt, deze week onvoldoende Samsung Galaxy S II ontvangen om uw order uit te leveren. De levertijd van uw order is hierdoor met 1 week vertraagd (verwachte levering volgende week).
U ontvangt van ons een email op het moment dat uw zending is verwerkt en wordt verzonden. Standaard wordt het pakket vervolgens de volgende werkdag bij u geleverd (u vindt in de email een barcode om uw zending te volgen in het TNT verzendtraject).
Wij hopen dat u begrip heeft voor deze vertraging en dat wij voor de levering van dit toestel afhankelijk zijn van Samsung.
Hoi mensen, ik dacht laat ik ook even van mij horen want net als jullie wacht ik met smacht op mijn toestel.
Zojuist een mailtje ontvangen van studentmobiel:
Zojuist een mailtje ontvangen van studentmobiel:
@ Malabu1990, jij was er ook snel bijGeachte Dhr. ****,
Met vriendelijke groet,
Het team van Studentmobiel.nl
Mijn contract is de 12e ontvangen. Ik had ook wel volgende week verwacht, maar eerder was altijd leuk geweestVerwijderd schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 09:18:
@JanHus, haha jij ook. Wanneer heb jij hem besteld?
Nu gaan we nog een weekje xda en andere fora lezen en opgewonden worden
Let op:
Dit topic is GEEN dumpbak voor van alles en nog wat, daarom worden dit soort replies verwijderd:
-Oneliners zonder enige vorm van inzet.
-Slowchat.
-Replies als "ik heb em ook" of "ik heb em besteld".
Het is niet toegestaan om naar kortingcodes en/of personeelsnummers te vragen!
Dit topic is GEEN dumpbak voor van alles en nog wat, daarom worden dit soort replies verwijderd:
-Oneliners zonder enige vorm van inzet.
-Slowchat.
-Replies als "ik heb em ook" of "ik heb em besteld".
Het is niet toegestaan om naar kortingcodes en/of personeelsnummers te vragen!