Hippos are apparently just rage filled hate tanks
Bedankt voor je info, als ze me om bewijs vragen mag ik dan de rest van je gegevens ook even ?
Edit: zojuist weer gebeld, en het is absoluut onmogelijk om bij een nieuw abbonnement nog meer korting te bedingen volgens ook deze medewerker ?? Ben heel benieuwd hoe je dit geregeld hebt
s.v.seters schreef op maandag 16 mei 2011 @ 10:06:
[...]
Heb zojuist, (half uur geleden) Hi online 35 + i-extreem, voor 1 jaar + 40 euro...
Voor een nieuwe abo
[ Voor 20% gewijzigd door Brabso op 16-05-2011 10:25 ]
wow nice, ik wil zo ook eens even bellen denk ik, want met zo'n aanbieding wil ik ook 1 ipv 2 jaar (Hi 35 extreem). Ben ook nieuwe klant. Welk nummer moet je bellen?s.v.seters schreef op maandag 16 mei 2011 @ 10:06:
[...]
Heb zojuist, (half uur geleden) Hi online 35 + i-extreem, voor 1 jaar + 40 euro...
Voor een nieuwe abo
Excuus, bedoelde hi-45 i-extreem.Grimgor_6x3 schreef op maandag 16 mei 2011 @ 10:28:
[...]
wow nice, ik wil zo ook eens even bellen denk ik, want met zo'n aanbieding wil ik ook 1 ipv 2 jaar (Hi 35 extreem). Ben ook nieuwe klant. Welk nummer moet je bellen?
Hij kon me onderstaande abbonnement (verlenging) aanbieden:
- Samsung Galaxy SII gratis
- T-Mobile i-Plan 300 (EUR 42,5 p/m) (2 jarig contract)
- 6 maanden gratis abonnement.
Goede aanbieding??
[ Voor 8% gewijzigd door ind0mi op 16-05-2011 11:14 ]
ik ben benieuwd, dat lijkt me ook wel wat.ind0mi schreef op maandag 16 mei 2011 @ 11:00:
zojuist gebeld met T-mobile klantenservice (afd. opzegging) ivm vernieuwen abbo.
Hij kon me onderstaande abbonnement (verlenging) aanbieden:
Samsung Galaxy SII gratis
t-Mobile i-plan 300 (EUR 42,5 p/m) (2 jarig contract)
6 maanden gratis abonnement.
dus 24 - 6 = 18 maanden x EUR 42,5 = EUR 765,-
Goede aanbieding??
Zo ook maar eens t-mobile bellen kijken of ik ook zoiets kan krijgen..
Das ook niet een superaanbieding. Gewoon het bedrag voor een nieuwe klant.
[ Voor 8% gewijzigd door ManiacsHouse op 16-05-2011 11:14 ]
Zit nu te dubben om alsnog voor hi 35 + internet te gaan + € 80 bijbetalen of vodafone 1 jaar 275 + internet met € 270 bijbetalen.
Qua bijbetalen scheelt het nogal, maar vodafone is wat goedkoper maandelijks,
Toch in het eindplaatje is Hi het goedkoopste momenteel met 1 jarige aanbiedingen, onder de € 600,- en dat vindt ik toch wel netjes.
Dankjewel, ik heb het ook doorgegeven!Verwijderd schreef op maandag 16 mei 2011 @ 09:33:
Bij Studentmobiel gevraagd de nummbehoud-procedure alvast te starten, ook al is mijn telefoon nog niet bij hen binnen. Dit scheelt een paar dagen vertraging. Reactie Studentmobiel:
[...]
Misschien handig voor andere mensen die overstappen met nummerbehoud.
Verwijderd
Hoe kom jij bij hi 35 + internet en dan alsnog 80 bijbetalen?Brabso schreef op maandag 16 mei 2011 @ 11:25:
Ahh, dat verklaart alles, ik dacht al even.
Zit nu te dubben om alsnog voor hi 35 + internet te gaan + € 80 bijbetalen of vodafone 1 jaar 275 + internet met € 270 bijbetalen.
Qua bijbetalen scheelt het nogal, maar vodafone is wat goedkoper maandelijks,
Toch in het eindplaatje is Hi het goedkoopste momenteel met 1 jarige aanbiedingen, onder de € 600,- en dat vindt ik toch wel netjes.
[...]
Hi site... I-extreemVerwijderd schreef op maandag 16 mei 2011 @ 11:27:
[...]
Hoe kom jij bij hi 35 + internet en dan alsnog 80 bijbetalen?
1 jarigVerwijderd schreef op maandag 16 mei 2011 @ 11:37:
[...]
dan hoef je helemaal niks bij te betalen....
Verwijderd
Het is wel duidelijk dat er veel mensen bij Hi bestellen omdat het één van de goedkoopste is.
Maar staan jullie er ook bij stil dat de klantenservice verre van optimaal is? Dus als er straks iets mis is met de telefoon of de rekening of wat dan ook, krijg je diezelfde mensen aan de lijn!
Weet iemand of internet extreem (7,2) ook daadwerkelijk gehaald wordt onder ideale omstandigheden?
Mijn ervaring met Hi is overigens dat ze alles zeggen en beloven om maar klanten binnen te halen
Hoewel je die snelheid waarschijnlijk alleen zult halen als je onder een mast staat is het natuurlijk wel zo dat Hi gebruik maakt van het KPN netwerk, wat de beste landelijke dekking geeft voor internet. Dat is voor mij de hoofdreden om een Hi abbo te kiezen.Verwijderd schreef op maandag 16 mei 2011 @ 11:43:
Kanttekening:
Het is wel duidelijk dat er veel mensen bij Hi bestellen omdat het één van de goedkoopste is.
Maar staan jullie er ook bij stil dat de klantenservice verre van optimaal is? Dus als er straks iets mis is met de telefoon of de rekening of wat dan ook, krijg je diezelfde mensen aan de lijn!
Weet iemand of internet extreem (7,2) ook daadwerkelijk gehaald wordt onder ideale omstandigheden?
Mijn ervaring met Hi is overigens dat ze alles zeggen en beloven om maar klanten binnen te halen
Verwijderd
al gebeld? zelfde aanbieding gekregen of beter?thaisie schreef op maandag 16 mei 2011 @ 11:02:
[...]
ik ben benieuwd, dat lijkt me ook wel wat.
Zo ook maar eens t-mobile bellen kijken of ik ook zoiets kan krijgen..
Die van Vodafone sucks ook to the max, dus da's geen enkel verschil.Verwijderd schreef op maandag 16 mei 2011 @ 11:43:
Maar staan jullie er ook bij stil dat de klantenservice verre van optimaal is?
What is new?Mijn ervaring met Hi is overigens dat ze alles zeggen en beloven om maar klanten binnen te halen
Nickname does not reflect reality
Verwijderd
Ik las ergens dat KPN zelf voorrang heeft bij drukte op het netwerk? Weet uiteraard niet of dit waar is. Dan wordt het nl. al een ander verhaal qua snelheid.Grimgor_6x3 schreef op maandag 16 mei 2011 @ 11:47:
[...]
Hoewel je die snelheid waarschijnlijk alleen zult halen als je onder een mast staat is het natuurlijk wel zo dat Hi gebruik maakt van het KPN netwerk, wat de beste landelijke dekking geeft voor internet.
Ik vind het matig. Het enige wat jij extra aangeboden hebt gekregen tov nieuwe klanten is 1 maand extra geen abbo kosten. Ik heb ong hetzelfde afgesloten als nieuwe klant, namelijk:ind0mi schreef op maandag 16 mei 2011 @ 11:00:
zojuist gebeld met T-mobile klantenservice (afd. opzegging) ivm vernieuwen abbo.
Hij kon me onderstaande abbonnement (verlenging) aanbieden:dus 24 - 6 = 18 maanden x EUR 42,5 = EUR 765,-
Goede aanbieding??
2 jarig contract, i 300
Gratis toestel
5 maand gratis abbo
Denk dat er meer uit te halen valt als ze je willen behouden als klant.
(die 5 maand geen kosten is hun zomeractie oid)
Ik ben inmiddels 11 jaar klant bij Hi en heb nooit problemen gehad met de klantenservice. Altijd binnen 4 minuten iemand aan de lijn en altijd netjes en correct geholpen. Ook in een situatie dat ik zelf één en ander veroorzaakt had.Verwijderd schreef op maandag 16 mei 2011 @ 11:43:
Kanttekening:
Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...
En daar heb ik dit op gereageerd:Geachte heer ----
Ik heb begrepen van een collega dat u graag het abonnement wilt verlengen en dit met mijn collega heeft besproken echter heeft mijn collega vergeten het mobiele nummer van u te noteren. Is het mogelijk dat u via email mij het 06 nummer kunt mailen zodat ik het volgende voor u in orde kan maken:
Hi online 35 300/600 min/sms
Hi eindeloos sms
Internet extra
3 maand korting van 12,50 per maand op het abonnement
Met de samsung Galaxy 2 voor eenmalig bijbetaling van 109.95 in combinatie van een 1 jarig contract.
Mijn excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groet,
----
Beste -----
Het klopt dat ik mijn abonnement wil verlengen en dat ik dit met een collega van u besproken heb. Echter kon deze 'aanbieding' nog niet in het systeem gezet worden omdat de samsung Galaxy S2 nog niet in het systeem stond.
Echter nu is het feit dat ik de avond nadat ik deze 'aanbieding' via de telefoon heb gekregen op de Hi site keek en daar een aanbieding zag die vele malen beter is dan de aanbieding die uw collega mij heeft gedaan (terwijl uw collega mij beloofd heeft dat hij de hoogste kortingen kon geven), de betere aanbieding betreft namelijk:
Hi online 35 300/600 min/sms
Hi eindeloos sms
Internet extra
3 maanden korting van 17,50 per maand op het abonnement
en voor het toestel betaal ik 49,95 bij een 1 jarig contract.
Omdat de aanbieding van uw collega niet in het systeem gezet kon worden (en bovenstaande aanbieding wel) heb ik deze via de site met een betaling via iDeal bevestigd.
Mocht u nog vragen hebben dan verneem ik dit graag,
M.v.g.
Verwijderd
Dan is het natuurlijk de vraag wie van ons de uitzondering isBillSpaarbank schreef op maandag 16 mei 2011 @ 12:01:
[...]
Ik ben inmiddels 11 jaar klant bij Hi en heb nooit problemen gehad met de klantenservice. Altijd binnen 4 minuten iemand aan de lijn en altijd netjes en correct geholpen. Ook in een situatie dat ik zelf één en ander veroorzaakt had.
Ik probeer alleen jouw post een beetje te nuanceren.Verwijderd schreef op maandag 16 mei 2011 @ 12:05:
[...]
Dan is het natuurlijk de vraag wie van ons de uitzondering is. Maar als ik het topic zo doorlees denk ik toch dat jouw ervaring met Hi niet representatief is voor hun klantenservice.
Ik lees hier momenteel alleen maar dat er bij de klantenservice een onduidelijk beeld is omdat de aanbiedingen per uur zowat verschillen. Om daarmee de klantenservice als niet optimaal te bestempellen komt bij mij een beetje vreemd over. Maar goed, iedereen heeft waarschijnlijk een andere ervaring. mijn ervaringen zijn in ieder geval positief en weerhouden mij van overstappen naar een andere provider.
Ik ben het wel met iedereen eens dat ze nu wel eens mogen beginnen met de leveringen
Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...
Bij een 1-jarig Hi 35 + inet extreem kost ie ook maar €79,95. Dat is een koopje bij een 1-jarig abonnement.
Ik heb ze zojuist gesproken; op 19 mei worden ze verstuurd; en momenteel valt iedereen onder de eerste batch.Verwijderd schreef op maandag 16 mei 2011 @ 11:51:
Ik verwacht nou toch wel een bericht van hi dat het toestel op voorraad gaat zijn en dat ze deze week gaan leveren,
Wel apart, op twitter zeggen ze 2 uur geleden nog dat er 254 bestellingen zijn en dat ze niet weten hoeveel er binnen komen, met als gevolg dat de leverdatum onbekend is.Fenomeno24 schreef op maandag 16 mei 2011 @ 12:14:
[...]
Ik heb ze zojuist gesproken; op 19 mei worden ze verstuurd; en momenteel valt iedereen onder de eerste batch.
Verwijderd
Met een abbo 1 jaar en toestelprijs die je moet bijbetalen zit je zo rond de 500 euro. Dan is het wel zo dat over 1 jaar die mensen al een nieuwe telefoon mogen uitzoeken (Galaxy S3???), of verder kunnen gaan met een sim-only.
De mensen met een 2 jarig abonnement zitten zo rond de 700 euro, ook bij hi. Dus als je het zo bekijkt is het logisch dat je denkt hey 500 euro is goedkoop, alleen de mensen met een 2 jarig abonnement kunnen er 2 jaar over doen, terwijl andere mensen over 1 jaar alweer een andere grote investering kunnen/moeten doen. En ook als je een voordelig sim-only abonnement neemt, zo rond de 10 euro voor de minuten/sms en 10 voor het internet (wat is een smartphone immers zonder internet?), kan je er ook zo'n 10 tot 12 maanden mee, ofwel zit je ook weer op de 12 maanden..
Dus volgens mij is Hi helemaal niet zo voordelig als je het zo bekijkt. maar misschien beredeneer ik wel verkeerd..
Een SG2 kan je over een jaar waarschijnlijk nog wel kwijt voor zo'n 200 a 250 euro. Terwijl je over 2 jaar blij mag zijn dat je nog 100 euro ervoor kan beuren.Verwijderd schreef op maandag 16 mei 2011 @ 12:16:
En voor die gene die denken dat ze met Hi zooo goedkoop af zijn, bedenk wel het volgende;
Met een abbo 1 jaar en toestelprijs die je moet bijbetalen zit je zo rond de 500 euro. Dan is het wel zo dat over 1 jaar die mensen al een nieuwe telefoon mogen uitzoeken (Galaxy S3???), of verder kunnen gaan met een sim-only.
De mensen met een 2 jarig abonnement zitten zo rond de 700 euro, ook bij hi. Dus als je het zo bekijkt is het logisch dat je denkt hey 500 euro is goedkoop, alleen de mensen met een 2 jarig abonnement kunnen er 2 jaar over doen, terwijl andere mensen over 1 jaar alweer een andere grote investering kunnen/moeten doen. En ook als je een voordelig sim-only abonnement neemt, zo rond de 10 euro voor de minuten/sms en 10 voor het internet (wat is een smartphone immers zonder internet?), kan je er ook zo'n 10 tot 12 maanden mee, ofwel zit je ook weer op de 12 maanden..
Dus volgens mij is Hi helemaal niet zo voordelig als je het zo bekijkt. maar misschien beredeneer ik wel verkeerd..
Verwijderd
Hmm ja oke daar heb je een punt. Hoewel ik persoonlijk zelf nooit oudere mobieltjes wegdoe, ik hou ze altijd wel just in case ik een back-up nodig hebBPP schreef op maandag 16 mei 2011 @ 12:20:
[...]
Een SG2 kan je over een jaar waarschijnlijk nog wel kwijt voor zo'n 200 a 250 euro. Terwijl je over 2 jaar blij mag zijn dat je nog 100 euro ervoor kan beuren.
Een jaarabonnement nemen is vooral voordelig voor mensen die het toestel eerst los wilde halen. En je bent inderdaad hiermee duurder uit vergeleken met een twee jaarabonnement, maar je koopt in feite hiermee je vrijheid die je na éen jaar hebt.Verwijderd schreef op maandag 16 mei 2011 @ 12:16:
En voor die gene die denken dat ze met Hi zooo goedkoop af zijn, bedenk wel het volgende;
Het is niet per se het goedkoopste dat er bestaat, maar voor een 1-jarig abonnement is er even geen goedkoper alternatief. Providers willen je maar al te graag voor 2 jaar aan hun binden en zullen daarom hogere kortingen geven bij een 2-jarig abonnement, niet meer dan logisch.Verwijderd schreef op maandag 16 mei 2011 @ 12:16:
Het voordeel van 1-jarig is dat je na een jaar weer iets nieuws kan kiezen, inclusief een nieuwe provider als de huidige niet bevalt.
Ik heb bijna 2 jaar geleden een VF abo afgesloten met een HTC magic en ben uiteindelijk duurder uit, omdat ik tussentijds een nieuwe mobiel heb gekocht omdat mijn Magic echt zwaar bejaard was na een jaar. Ook nu ben ik blij dat ik eindelijk weer iets nieuws mag uitzoeken omdat de HTC Legend die ik nu heb voor mij niet meer snel genoeg is.
Het is dus een bewuste keuze en ook niet echt te vergelijken.
ps Als ik m'n S2 over een jaar kan verkopen is ie trouwens ook veel meer waard dan over twee jaar.
Verwijderd
Verwijderd
Maar toen ging ik beredeneren van, wat betekent het eigenlijk een 1-jarig abonnement vergeleken met een 2-jarig. vandaar bovenstaande post.. maar oke, niet heel boeiend
@bertp Wij gaan leveren vanaf 18 mei. *JV
2 minutes ago
Verwijderd
Ok, nu begin ik gvd weer ontzettend pissig te worden. Vandaag om 11:15 zou ik gebeld worden door mijn contactpersoon bij Hi, en uiteraard, dit is niet gebeurd. Ik dus bellen, kreeg een arrogante kwal aan de telefoon die totaal niet luisterde naar wat ik te zeggen had. Ik vroeg om per direct iemand anders. Deze persoon, een net iets mindere kwal dan de eerste, beweerd dat mijn contactpersoon helemaal niet werkt vandaag. Fijn, ik even stoom afgeblazen en het verhaal uitgelegd, ik zou gebeld worden met de bevestiging van het abbonement en mij zou worden verzekerd wanneer ik deze week mijn telefoon zou krijgen.Verwijderd schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 13:21:
Nou goed, het blijkt iig maar weer dat je gewoon lekker af moet dingen aan de telefoon. Verlengen in de winkel was ontzettend duur, en moest zelfs nog 69 euro bijbetalen bij een abbo van 43 euro, eerste 3 maanden 50%.
Nu dus een Hi+Web 30 voor 19,95 het eerste jaar en 30 euro (vaag, als ik naar alle abbo's kijk zou dat dan 35 moeten zijn, maar ik klaag niet) het tweede jaar. Het toestel voor nopz, en dus met nummerbehoud.
Het gisteren even bij de BC in Zutphen gespeeld met het dingetje, denk dat ik er wel veel plezier aan ga belevenNu maar hopen dat het Hi-mannetje zich aan zijn woord houd en ik dinsdag of woensdag mijn telefoon heb
Drie maal raden, ik had ineens geen backorder meer, mijn persoonlijke aanbieding bestond helemaal niet en zou niet kunnen ("dat moest dan zeker bij KPN geweest zijn" - "Nee, dat was bij jullie") en doordat ik dus geen backorder zou hebben geplaats word mijn telefoon sowieso pas in juni verzonden. Opeens is er niks meer bekend en probeerde deze fijne man mij een nieuw abbonement aan te praten die mij veel meer zou kosten en waarbij ik nog zeker 3 weken op mijn telefoon zou moeten wachten!
Wat ben ik over de zeik zeg! Ik heb 'gedreigd' helemaal nooit meer een abbonement van ze te nemen als ik niet vandaag word teruggebeld met dezelfde aanbieding, leverdatum en voorwaarden als ik eerst heb gekregen. Als het even kan ook door dezelfde persoon als wie ik al de hele tijd heb gesproken.
Gadverdamme, fijne baggerservice. Sorry, moet het even kwijt
Verwijderd
heb je geen order bevestiging ontvangen dan?Verwijderd schreef op maandag 16 mei 2011 @ 12:40:
[...]
Ok, nu begin ik gvd weer ontzettend pissig te worden. Vandaag om 11:15 zou ik gebeld worden door mijn contactpersoon bij Hi, en uiteraard, dit is niet gebeurd. Ik dus bellen, kreeg een arrogante kwal aan de telefoon die totaal niet luisterde naar wat ik te zeggen had. Ik vroeg om per direct iemand anders. Deze persoon, een net iets mindere kwal dan de eerste, beweerd dat mijn contactpersoon helemaal niet werkt vandaag. Fijn, ik even stoom afgeblazen en het verhaal uitgelegd, ik zou gebeld worden met de bevestiging van het abbonement en mij zou worden verzekerd wanneer ik deze week mijn telefoon zou krijgen.
Drie maal raden, ik had ineens geen backorder meer, mijn persoonlijke aanbieding bestond helemaal niet en zou niet kunnen ("dat moest dan zeker bij KPN geweest zijn" - "Nee, dat was bij jullie") en doordat ik dus geen backorder zou hebben geplaats word mijn telefoon sowieso pas in juni verzonden. Opeens is er niks meer bekend en probeerde deze fijne man mij een nieuw abbonement aan te praten die mij veel meer zou kosten en waarbij ik nog zeker 3 weken op mijn telefoon zou moeten wachten!
Wat ben ik over de zeik zeg! Ik heb 'gedreigd' helemaal nooit meer een abbonement van ze te nemen als ik niet vandaag word teruggebeld met dezelfde aanbieding, leverdatum en voorwaarden als ik eerst heb gekregen. Als het even kan ook door dezelfde persoon als wie ik al de hele tijd heb gesproken.
Verwijderd
Ik heb niet aan een officiele bevestiging gedacht, mooi dom. Nooit meer in goed vertrouwen dus.
Verwijderd
I rest my caseVerwijderd schreef op maandag 16 mei 2011 @ 12:40:
[...]
Ok, nu begin ik gvd weer ontzettend pissig te worden. Vandaag om 11:15 zou ik gebeld worden door mijn contactpersoon bij Hi, en uiteraard, dit is niet gebeurd. Ik dus bellen, kreeg een arrogante kwal aan de telefoon die totaal niet luisterde naar wat ik te zeggen had. Ik vroeg om per direct iemand anders. Deze persoon, een net iets mindere kwal dan de eerste, beweerd dat mijn contactpersoon helemaal niet werkt vandaag. Fijn, ik even stoom afgeblazen en het verhaal uitgelegd, ik zou gebeld worden met de bevestiging van het abbonement en mij zou worden verzekerd wanneer ik deze week mijn telefoon zou krijgen.
@bertp Ik heb het voor je nagevraagd. Er is ons door Samsung nog niet verteld hoeveel we er geleverd krijgen. *JV
[ Voor 37% gewijzigd door BertP op 16-05-2011 13:03 ]
Verwijderd
Ik heb een verlening via Smartphoneshop.nlind0mi schreef op maandag 16 mei 2011 @ 11:00:
Hij kon me onderstaande abbonnement (verlenging) aanbieden:dus 24 - 6 = 18 maanden x EUR 42,5 = EUR 765,-
Goede aanbieding??
T-Mobile i-Plan 200 (EUR 34,5 p/m) (2 jarig contract) en dan 5 maanden gratis. Moet dan nog wel 114 euro bijbetalen! Kom dan uit op 769,5 euro! Je krijgt namelijk maar 5 maanden gratis en geen 6!
De wijzen komen uit het Oosten!
Verwijderd
ik las het ook op tweakers, en vind het maar raar.NoepZor schreef op maandag 16 mei 2011 @ 13:32:
Weet iemand of Hi simlocks op toestellen plaatst? Dit las ik op twitter. Aan de telefoon werd me echter verteld dat ik gewoon een simlockvrije krijg dan, zodat ik met mijn huidige VF abo nog kan bellen. Ik heb in het verleden een N82 gehad van Hi, deze was gewoon simlockvrij.
heb een N82 sgs samsung wave van hun gehad en allemaal simlockvrij dus neem aan dat sgs2 ook simlockvrij is .
Ik heb het gevraagd. Nog even afwachten op antwoord.Verwijderd schreef op maandag 16 mei 2011 @ 13:33:
zou iemand op twitter kunnen vragen waarom hi de status niet update en er sinds 2 mei nog steeds voorinschrijving staat?
Nu neig ik meer naar VF dan naar Hi, vooral door de prijs:
2jr BSW 275 , toestel 0,- : totaal 711
2jr Hi-30 en internet extra, toestel 0,- : totaal 778
Verder zijn de internetsnelheden hetzelfde, de voorwaarden met VoIP en SMSoIP zijn hetzelfde, net als de kwaliteit van het netwerk. Daarnaast krijg ik dan bij VF nog net iets meer min/sms.
Nu vraag ik me af: bestellen via de VF webshop of via een winkel als gsmwijzer/studentmobiel?. De prijzen zijn gelijk. Zijn er nog verschillen tussen bestellen bij de VF webshop of via een andere site ?
[ Voor 195% gewijzigd door Mutsy op 16-05-2011 13:42 ]
Hier een HTC Snap, ook van hun en ook simlock vrij.syntesia schreef op maandag 16 mei 2011 @ 13:35:
[...]
ik las het ook op tweakers, en vind het maar raar.
heb een N82 sgs samsung wave van hun gehad en allemaal simlockvrij dus neem aan dat sgs2 ook simlockvrij is .
Heb dus toch weer te lang zitten wachten
volgens de Hi_webcare Twitter:Nuhvok schreef op maandag 16 mei 2011 @ 13:39:
[...]
Hier een HTC Snap, ook van hun en ook simlock vrij.
@sandraschipper Alle toestellen worden door ons standaard met SIMlock geleverd, dus ook de Samsung Galaxy S2.*JV
Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2
KPN/Hi heeft binnen Nederland de beste dekking.Mutsy schreef op maandag 16 mei 2011 @ 13:37:
Verder zijn de internetsnelheden hetzelfde, de voorwaarden met VoIP en SMSoIP zijn hetzelfde, net als de kwaliteit van het netwerk. Daarnaast krijg ik dan bij VF nog net iets meer min/sms.
Vodafone heeft in Europa de beste dekking.
Zit wel degelijk verschil in
Hier stond een link voor een Goldcard 1 jaar gratis + 20.000 punten.
Kan me niet voorstellen dat er een simlock op zit.NoepZor schreef op maandag 16 mei 2011 @ 13:45:
Dat had ik dus gelezen, maar vanwege een eerdere ervaring en ook ervaringen van andere personen in dit topic is dit dus niet het geval. De meneer van de afdeling ex-klanten welke mij benaderd heeft vorige week sprak ook over een simlockvrij toestel zodat ik mijn huidige Vodafone abonnement kon gebruiken met de SGS2. Omdat er dus onduidelijkheid is zo vroeg ik het maar even. Het is afwachten dus tot de eerste mensen de SGS2 van Hi binnen hebben gekregen.
Heb bij een abo nooit een simlock gehad. Heb ook al meerdere telefoons direct bij Hi bestelt. Nooit een simlock. Enige telefoon (buiten prepaid) waar de afgelopen tijd nog een simlock op zat was toentertijd de Iphone 3 (g?)
Overigens was dit niet bij Hi
Dit meen je niet... Kan ik 2 maanden niets met het ding.reyals schreef op maandag 16 mei 2011 @ 13:43:
[...]
volgens de Hi_webcare Twitter:
quote:
@sandraschipper Alle toestellen worden door ons standaard met SIMlock geleverd, dus ook de Samsung Galaxy S2. *JV
Kun je die webshop nog makkelijk afbestellen? Weet iemand dat?
Verwijderd
Ik ga ze wel even tweet berichtje sturen!Verwijderd schreef op maandag 16 mei 2011 @ 13:50:
Heeft hier iemand een twitter account, en zin heeft om Belsimpel te twitteren. Met de vraag of ze al meer nieuws hebben met betrekking to levertijd Galaxy s2
Done, ik hou je wel even op de hoogte.Verwijderd schreef op maandag 16 mei 2011 @ 13:50:
Heeft hier iemand een twitter account, en zin heeft om Belsimpel te twitteren. Met de vraag of ze al meer nieuws hebben met betrekking to levertijd Galaxy s2
even gekeken bij het aanvraag formulier om simlock te verwijderen. mijn n97mini staat er niet bij (en is simlockvrij). de sgs1 staat er niet bij, de sgs2 ook niet (misschien nog niet).NoepZor schreef op maandag 16 mei 2011 @ 13:51:
Ik wacht eerst ervaringen af, volgens mij zit er op papier een simlock op, maar in de praktijk niet. Mijn N82 direct van Hi was toendertijd ook gewoon simlockvrij. Mocht het wel zo zijn, dan is dat natuurlijk wel zuur.
maar we weten het zeker zodra ze geleverd zijn.
Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2
Hi Hi SocietyBertP schreef op maandag 16 mei 2011 @ 12:30:
Hi_Webcare
@bertp Wij gaan leveren vanaf 18 mei. *JV
2 minutes ago
@
@DADest1 Vanaf de 18de wordt de Galaxy S2 uitgeleverd. Een erg populair toestel dus ik weet niet of iedereen hem op de 18de binnen krijgt.
14 May Favorite Retweet Reply
Dus voor de vroege pre-orders komt ie woensdag of donderdag binnen
Van een KPN save mobile contact:mobileleon schreef op maandag 16 mei 2011 @ 14:25:
[...]
Hi Hi Society
@
@DADest1 Vanaf de 18de wordt de Galaxy S2 uitgeleverd. Een erg populair toestel dus ik weet niet of iedereen hem op de 18de binnen krijgt.
Dus voor de vroege pre-orders komt ie woensdag of donderdag binnen?
Geachte heer ----
Ik ga ervan uit dat alles is goed gegaan dan ontvangt u uw toestel komende woensdag of donderdag.
m.v.g
Kpn Contact
Verwijderd
Ja er staat op de 18e binnen krijgtmobileleon schreef op maandag 16 mei 2011 @ 14:25:
[...]
Hi Hi Society
@
Dus voor de vroege pre-orders komt ie woensdag of donderdag binnen?
Ik denk dat ik zelf ook de 18e hem krijg van Hi (2mei besteld) Alleen wel donders waardeloos dat er niemand thuis is, die hem in ontvangst kan nemen! dus 2 pogingen door TNT en dan een dag later op halen bij postkantoor!Verwijderd schreef op maandag 16 mei 2011 @ 14:32:
[...]
Ja er staat op de 18e binnen krijgtlaten we het hopen
Dus de 21e pas....
Misschien een beetje off-topic maar ik ben dan zo blij dat ie dan eindelijk in mijn bezit isVerwijderd schreef op maandag 16 mei 2011 @ 14:32:
[...]
Waar staat bij jou dan dat jij hem de 18e binnenkrijgt? (status @ hi.nl bijvoorbeeld?)Verwijderd schreef op maandag 16 mei 2011 @ 14:32:
[...]
Hij bedoelt (denk ik) dat er inderdaad in het bericht staat dat je de sgs2 op 18 mei binnenkrijgt volgens de twitter van hi, dus hij heeft het niet over de verandering van de status van je bestellingBertP schreef op maandag 16 mei 2011 @ 14:34:
[...]
Waar staat bij jou dan dat jij hem de 18e binnenkrijgt? (status @ hi.nl bijvoorbeeld?)
Verwijderd
[ Voor 81% gewijzigd door Bullet NL op 16-05-2011 15:12 ]
Ik ben (of ga per juni) over van T-mobile naar Vodafone.Mutsy schreef op maandag 16 mei 2011 @ 13:37:
Nu neig ik meer naar VF dan naar Hi, vooral door de prijs:
2jr BSW 275 , toestel 0,- : totaal 711
2jr Hi-30 en internet extra, toestel 0,- : totaal 778
Nu vraag ik me af: bestellen via de VF webshop of via een winkel als gsmwijzer/studentmobiel?. De prijzen zijn gelijk. Zijn er nog verschillen tussen bestellen bij de VF webshop of via een andere site ?
Mocht het iets uitmaken voor je beslissing:
Orderstatus:
Tijdelijk niet op voorraad. Zodra op voorraad wordt de order in behandeling genomen.
Bestelling & laatste update vrijdag 13 mei.
in dat twitter bericht staat toch een een woord wat op verschillende manieren gelezen kan worden: vanaf
dus kan de 18e zijn, maar net zo goed de 23e of begin juni.
zolang er niet wordt gebeld waar en wanneer de levering plaats gaat vinden weet je in principe nog niets.
Een erg populair toestel dus ik weet niet of iedereen hem op de 18de binnen krijgt.
[ Voor 6% gewijzigd door DJDarkByte op 16-05-2011 14:58 ]
Verwijderd
[ Voor 85% gewijzigd door Bullet NL op 16-05-2011 15:09 ]
Waar heb je besteld ? gewoon via de VF webshop ?Stpan schreef op maandag 16 mei 2011 @ 14:47:
[...]
Ik ben (of ga per juni) over van T-mobile naar Vodafone.
Mocht het iets uitmaken voor je beslissing:
Orderstatus:
Tijdelijk niet op voorraad. Zodra op voorraad wordt de order in behandeling genomen.
Bestelling & laatste update vrijdag 13 mei.
Verwijderd
Mijn vorige smartphone was een xperia x1 windows mobile. Nu heb ik na lang twijfelen een S2 besteld. Heb nooit een android gehad en twijfelde tussen de HTC Sensation en de S2, maar na kop of munt toch voor de S2 gegaan :-), hoop niet dat ik spijt krijg.
Heb Hi 25 +extreem internet genomen en moest 140 euro bijbetalen voor 1 jaar. Totale prijs is onder de €600. Als ik het na een jaar het voor 100-150 kan verkopen, dan is het niet eens zo slecht zou ik zeggen.
Nu is dit dus mijn eerste android en Hi abonnement. Hoe zit het met de internet snelheid van Hi?? Voorheen altijd Vodafone gebruikt en de internetsnelheid was altijd goed.
Hoe is jullie ervaring met Hi???
P.s. Zojuist gebeld naar hi, voorraad komt pas 23 mei binnen kreeg ik te horen!!??
Verwijderd
Mijn ervaring met internet van hi is goed.. En misschien dat je dan bij de tweede batch zit en dat die de 23ste binnenkomt.. (denk ik dan) Want als het goed is wordt op 18 mei de eerste toestellen verzonden.Verwijderd schreef op maandag 16 mei 2011 @ 15:11:
Hallo mensen,
Mijn vorige smartphone was een xperia x1 windows mobile. Nu heb ik na lang twijfelen een S2 besteld. Heb nooit een android gehad en twijfelde tussen de HTC Sensation en de S2, maar na kop of munt toch voor de S2 gegaan :-), hoop niet dat ik spijt krijg.
Heb Hi 25 +extreem internet genomen en moest 140 euro bijbetalen voor 1 jaar. Totale prijs is onder de €600. Als ik het na een jaar het voor 100-150 kan verkopen, dan is het niet eens zo slecht zou ik zeggen.
Nu is dit dus mijn eerste android en Hi abonnement. Hoe zit het met de internet snelheid van Hi?? Voorheen altijd Vodafone gebruikt en de internetsnelheid was altijd goed.
Hoe is jullie ervaring met Hi???
P.s. Zojuist gebeld naar hi, voorraad komt pas 23 mei binnen kreeg ik te horen!!??
Met verschillen bedoel ik bijvoorbeeld verschil in telefoon (branded/unbranded (zonder logo oid)), snelheid van nummerbehoud etc..Mutsy schreef op maandag 16 mei 2011 @ 13:37:
Heel erg aardige vrouw aan de lijn gehad trouwens. Alleen levertijd van 5 tot 10 werkdagen.
Weet iemand of deze telefoon in Oosterhout bij Vodafone te halen valt?
Als iemand weet waar Oosterhout ligt dan tenminste haha...
Ik heb telefonisch besteld met nummerbehoud en mij werd verteld dat ik mijn huidige VF sim kan gebruiken tot de overzet datum.reyals schreef op maandag 16 mei 2011 @ 14:19:
[...]
even gekeken bij het aanvraag formulier om simlock te verwijderen. mijn n97mini staat er niet bij (en is simlockvrij). de sgs1 staat er niet bij, de sgs2 ook niet (misschien nog niet).
maar we weten het zeker zodra ze geleverd zijn.
Coïtus ergo sum
Ja klopt. Ik vroeg aan de mevrouw van de klantenservice (had nog wat vragen over m'n nummerbehoud en of het toestel wel simlockvrij was (Ja)) of het nog uitmaakt wáár en hoé ik bestel. Volgens haar niet, dus maar via de webshop gedaan.Mutsy schreef op maandag 16 mei 2011 @ 14:59:
[...]
Waar heb je besteld ? gewoon via de VF webshop ?
Zie hierboven, mijn online status is dat het toestel niet op voorraad is, en er pas een levertijd zal worden genoemd als er weer een voorraad is.MillanO schreef op maandag 16 mei 2011 @ 15:18:
Bij Vodafone landelijk verkooppunt is er voldoende op voorraad heb ik net begrepen van de klantenservice.
Heel erg aardige vrouw aan de lijn gehad trouwens. Alleen levertijd van 5 tot 10 werkdagen.
Weet iemand of deze telefoon in Oosterhout bij Vodafone te halen valt?
Als iemand weet waar Oosterhout ligt dan tenminste haha...
Tegenstrijdige informatie van die mevrouw en mijn bestellingstatus (in de VF-webshop).
Dankje, ga hem vandaag of morgen dan ook gewoon via de VF webshop bestellen. Er is op dit moment blijkbaar niets bekend over de levertijd van het toestel bij VF ?Stpan schreef op maandag 16 mei 2011 @ 15:31:
[...]
Ja klopt. Ik vroeg aan de mevrouw van de klantenservice (had nog wat vragen over m'n nummerbehoud en of het toestel wel simlockvrij was (Ja)) of het nog uitmaakt wáár en hoé ik bestel. Volgens haar niet, dus maar via de webshop gedaan.
[ Voor 22% gewijzigd door Roderick24 op 16-05-2011 15:35 ]
Heb ook vanmorgen (ongeveer een duizend maal want mega overbelast) gebeld (voor de duizendste keer ook omdat er alleen incompetente mensen werken dan wel het gebruikte systeem ultiem zuigt) en er werd wederom verteld dat het toestel gewoon voorradig was. Sterker nog, hij was al onderweg. Waar is hij nu dan vroeg ik? Oh nee, er is een fout gemaakt, er is niets onderweg. Je meent het. Nu zou het zogenaamd een prioriteitsding gaan worden. Werkt geniaal. Wederom geen bevestiging via de mail, noppes nada niets. Gaat lekker daarStpan schreef op maandag 16 mei 2011 @ 15:32:
Zie hierboven, mijn online status is dat het toestel niet op voorraad is, en er pas een levertijd zal worden genoemd als er weer een voorraad is.
Tegenstrijdige informatie van die mevrouw en mijn bestellingstatus (in de VF-webshop).
Nickname does not reflect reality
Verwijderd
Geachte heer,
Bedankt voor uw vraag aan Belsimpel. We hebben van dit populaire toestel vele honderden gereserveerd, echter is op dit moment nog geen concrete leverdatum aan te geven. We houden u per e-mail pro-actief op de hoogte.
Ik ga ervan uit u voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u nog vragen hebben dan kunt u die stellen via 050 - 210 3404 of via een reply op deze mail.
Met vriendelijke groet,
Verwijderd
bij bol.com is hij namelijk ook 3-5 werkdagen???
levering 6 mei, op 5mei status naar levering 10 mei, 9 mei status naar 13 mei, 11 mei status naar 18 mei, 13 mei status naar 19 mei.
Ik heb maar geannuleerd, scheelde ook nog eens 130 euro door bij hi.nl te bestellen. Net Hi gebeld contract is geannuleerd. Algebeld heb ik vandaag mail gestuurd met de vraag een update te geven m.b.t. mijn annulering......nog niks gehoord.
¯\_(ツ)_/¯ Pixel 10 Pro XL
Verwijderd
Online zou ik niets weten, maar Vodafone en Belcompany in Amsterdam hadden ze zeker liggenVerwijderd schreef op maandag 16 mei 2011 @ 15:39:
waar is op dit moment de SG2 bestelbaar?? dat hij direct leverbaar is??
Hopelijk updaten ze de website ook snel dan kan ik mijn levering volgenNimrod2253 schreef op maandag 16 mei 2011 @ 15:42:
Heb hem zojuist ook besteld bij hi. (hi35 + Inet extreme 1 jaar) € 79,95 bijbetalen. En mij werd verteld dat de orders die op moment staan allemaal hun telefoon krijgen de 18e of de 19e. Ze hebben gewoon heel veel besteld, ook ivm de actie.
Verwijderd
hoe zeker ben je daarvan? als ik zo naar amsterdam rij en hij is er niet baal ik haha!Verwijderd schreef op maandag 16 mei 2011 @ 15:43:
[...]
Online zou ik niets weten, maar Vodafone en Belcompany in Amsterdam hadden ze zeker liggen
Ik had de galaxy 2 12-05-11 09:20 besteld en sindsdien staat er Verwacht op: 19-05-2011Verwijderd schreef op maandag 16 mei 2011 @ 15:39:
waar is op dit moment de SG2 bestelbaar?? dat hij direct leverbaar is??
PSN: TheKrish
Als dat gebeurd merk je dat hier snel genoeg.....monaldo schreef op maandag 16 mei 2011 @ 15:44:
[...]
Hopelijk updaten ze de website ook snel dan kan ik mijn levering volgen
¯\_(ツ)_/¯ Pixel 10 Pro XL
[ Voor 4% gewijzigd door Nowhereman op 16-05-2011 15:53 ]
-Pwn the day-
Verwijderd
Ik heb hem zaterdag besteld, was toen op voorraad werd gemeld, maar niets meer gehoord, ook geen bevestiging gehad, dus vanmorgen opnieuw gebeld, order stond er in maar voor de levertijd kreeg ik na lang wachten geen antwoord zou later per sms komen en daarin stond, toestellen worden eind mei weer geleverd !Mutsy schreef op maandag 16 mei 2011 @ 15:34:
[...]
Dankje, ga hem vandaag of morgen dan ook gewoon via de VF webshop bestellen. Er is op dit moment blijkbaar niets bekend over de levertijd van het toestel bij VF ?
Dit topic is GEEN dumpbak voor van alles en nog wat, daarom worden dit soort replies verwijderd:
-Oneliners zonder enige vorm van inzet.
-Slowchat.
-Replies als "ik heb em ook" of "ik heb em besteld".
Het is niet toegestaan om naar kortingcodes en/of personeelsnummers te vragen!