We do not quit playing because we grow old, we grow old because we quit playing.
mijn order status is nu dat mijn contract goed moet worden gekeurd door t-mobile.Leoon. schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 16:16:
[...]
Veranderd er bij jou dan wel wat in je orderstatus? Kijk jij ook via service op de site?
geen idee hoelang dat duurt dat staat er al sinds gisteren.
Dat heb ik vandaag in Breda gezegd, maar ze gaan er niet in mee, hij blijft gewoon €525,-. Denk dat er nog een stuk of 8 lagen vanmiddag daar. MM in Eindhoven heeft niets meer, komt maandag weer binnen en die vragen €529,-Ruben1123 schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 14:50:
[...]
Gewoon zeggen dan hij in Alphen aan den Rijn 499,- euro is, dan verlagen zijn hem ook wel. Had vanmorgen nog gebelt om de prijs te verifiëren.
Same in Utrecht, 529... wel apart dat ze geen consequente prijzen hanteren binnen de mediamarkt keten. Utrecht kon niks zeggen over de volgende lading, ze hadden hun eerste bestelling ook maar deels binnengekregen.partyondude schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 16:43:
[...]
Dat heb ik vandaag in Breda gezegd, maar ze gaan er niet in mee, hij blijft gewoon €525,-. Denk dat er nog een stuk of 8 lagen vanmiddag daar. MM in Eindhoven heeft niets meer, komt maandag weer binnen en die vragen €529,-
Kortom vanaf 18 mei (a.s. woensdag) gaan ze leveren, er zijn nu 254 pre-orders en ze weten niet hoeveel er binnenkomen.
@Thobomas Hi, heb je het over de Samsung Galaxy S 2? Die gaan wij leveren vanaf 18 mei, maar er zijn staan er veel in preorder. *JV
@Thobomas Ik kan het niet toezeggen omdat ik niet kan zien hoeveel er binnen gaan komen. Er staan er 254 in preorder. *JV
@Evernox We gaan leveren vanaf 18 mei. *JV
@Thobomas Hi, heb je het over de Samsung Galaxy S 2? Die gaan wij leveren vanaf 18 mei, maar er zijn staan er veel in preorder. *JV
@Osc00 Hi, helaas kan ik niet de voorraad zien van de winkels. Hi.nl gaat leveren vanaf 18 mei. *JV
[ Voor 29% gewijzigd door Erik Reintjens op 14-05-2011 17:07 ]
Verwijderd
Dat denk ik nietErik Reintjens schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 16:59:
Ik wil graag de Samsung Galaxy S II met abonnement maar ik wil eigelijk alleen maar internet want ik bel eigelijk nooit en sms soms. Hi leek me wel wat. Wat is het goedkoopste abonnement? Wat is voordeliger 1 of 2 jaar? Je kan bij hi de gsm laten verzekeren voor €7.95 < doen dit meerdere mensen? Kan je hem ook laten verzekeren als je hem bijv. ben kwijtgeraakt en dat je hem dan pas laat verzekeren?
Ik weet niet of je elk jaar een nieuw toestel wil maar zelf denk ik dat een 2-jarig abonnement goedkoper is. Ik heb hem gisteren bij Hi besteld (Studenten Hi 20 + Internet (12.50 per maand)) en daarvoor ben ik in het eerste jaar 20,95 per maand kwijt omdat ik ook nog eens 10 euro korting krijg. Het tweede kost het me dus 30,95 per maand
Wat de verzekering betreft het ligt er maar aan hoe je met je mobiel om gaat. Maar voor extra zekerheid heb ik ook de verzekering bijgenomen.
Kwam vandaag bij de Belcompany Assen langs, heb daar mijn KPN abonnement verlengd. Heb eerst een hoog contract afgesloten, alle contracten zijn de eerste 6 maanden € 25,00. Bijbetaling voor de telefoon € 20,00. Na drie maanden kan ik het contract verlagen naar het goedkoopste abonnement. Heb de telefoon gelijk mee gekregen.
Als je het op deze manier doet pleeg je fraude omdat je alleen onvoorziene gebeurtenissen kunt verzekeren. Het plegen van fraude is strafbaar, en je wordt geregistreerd voor de komende 8 jaar waardoor andere maatschappijen je niet meer willen verzekeren. Ook hypotheekverstrekkers gebruiken het registratiesysteem om de betrouwbaarheid van hun klanten te bekijken.Erik Reintjens schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 16:59:
Kan je hem ook laten verzekeren als je hem bijv. ben kwijtgeraakt en dat je hem dan pas laat verzekeren?
[ Voor 36% gewijzigd door Jubelteentje op 14-05-2011 17:25 ]
Op Studentmobiel.nl heeft de GSII een toestelprijs van 0,00 euro bij een Hi 25 2jaar met internet gewoon.
Terwijl op de site van Hi je een toestelprijs van 29,95 betaalt bij hetzelfde abonnement.
Klopt dit? En voor studentmobiel hoef je toch niet per se een student te zijn?
Verwijderd
dit klopt, daarvoor hoef je geen student te zijnxGlasvezelkabel schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 18:25:
Ik heb even een vraagje.
Op Studentmobiel.nl heeft de GSII een toestelprijs van 0,00 euro bij een Hi 25 2jaar met internet gewoon.
Terwijl op de site van Hi je een toestelprijs van 29,95 betaalt bij hetzelfde abonnement.
prijs klopt gewoon, en je hoefd geen student te zijn staat ook duidelijk op de site zelf.xGlasvezelkabel schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 18:25:
Ik heb even een vraagje.
Oke, dan bestel ik hem vanavond of maandag even via studentmobiel.nl. Hebben meerdere mensen em daar al besteld?Verwijderd schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 18:27:
[...]
dit klopt, daarvoor hoef je geen student te zijn
ik heb hem bij studentmobiel vandaan.xGlasvezelkabel schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 18:29:
[...]
Oke, dan bestel ik hem vanavond of maandag even via studentmobiel.nl. Hebben meerdere mensen em daar al besteld?
levertijd is 7tot10 werkdagen werd mij gisteren vertelt.
Ja ik ook, 10 mei mijn contract verstuurd met de post, en het contract wacht nu op goedkeuring. Daarna krijg ik de telefoon binnen 10 dagen opgestuurd: betaal 17,25 1e jaar, 2e jaar dubbele en 33 euro voor de telefoon!xGlasvezelkabel schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 18:29:
[...]
Oke, dan bestel ik hem vanavond of maandag even via studentmobiel.nl. Hebben meerdere mensen em daar al besteld?
Hopen dat ze 'm maandag goedkeuren en dat ik hem dan nog voor het weekend heb, maar ik vrees het niet!
Succes ermee!
bij welke provider zit jij?thijsn schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 18:30:
[...]
Ja ik ook, 10 mei mijn contract verstuurd met de post, en het contract wacht nu op goedkeuring. Daarna krijg ik de telefoon binnen 10 dagen opgestuurd: betaal 17,25 1e jaar, 2e jaar dubbele en 33 euro voor de telefoon!
Hopen dat ze 'm maandag goedkeuren en dat ik hem dan nog voor het weekend heb, maar ik vrees het niet!
Succes ermee!
ik heb donderdag avond direct mijn contract via de mail verstuurd en vrijdag werd mijn status "contract ontvangen en wacht goedkeuring van provider".
weet jij hoelang dat goedkeuren gaat duren?
Verwijderd
Laten we het hopen ja, vind het wel kut dat Hi niks update bij de statuspaginadamkoning schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 18:32:
dat hi gaat echt woensdag beginnen met uitleveren? hoop het wel iig! Dan hebben we hem tenminste nog binnen voor het weekend!
wat denk je nou zelf ?Erik Reintjens schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 16:59:
Ik wil graag de Samsung Galaxy S II met abonnement maar ik wil eigelijk alleen maar internet want ik bel eigelijk nooit en sms soms. Hi leek me wel wat. Wat is het goedkoopste abonnement? Wat is voordeliger 1 of 2 jaar? Je kan bij hi de gsm laten verzekeren voor €7.95 < doen dit meerdere mensen? Kan je hem ook laten verzekeren als je hem bijv. ben kwijtgeraakt en dat je hem dan pas laat verzekeren?
eerst product kwijt maken en dan verzekeren. ja zo werkt het helaas niet
Verwijderd
Ik heb slechte ervaringen met mobieltjes verzekeren. Lees de kleine lettertjes en je hoeft het al niet meer.jterpstra schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 18:45:
[...]
wat denk je nou zelf ?
eerst product kwijt maken en dan verzekeren. ja zo werkt het helaas niet
Zonde van je geld.
Verwijderd
moet je ff KS bellen..Verwijderd schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 18:56:
ik heb de SGS2 bij Hi besteld, maar zonder verzekering. Hoe kan ik de telefoon alsnog verzekeren?
Ja zij kunnen meer voor je doen. Vorig jaar toen ik de Desire gratis wilde hebben lukte het niet bij gewoon verlengen. Wilde toen opzeggen, kreeg ik de tel gratis, 3mnd geen abbo kosten en 8 gb geheugenkaart.Verwijderd schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 14:18:
[...]
Kan die afdeling dan meer doen dan de afdeling 'verlengen' want daar heb ik drie keer hetzelfde verhaal gekregen over klantwaarde en dat ze niks voor mij kunnen doen etc.
Edit: Als ik jouw voorbeeld invul dan moet ik 149,95 bijbetalen
Verwijderd
En als dat niet lukt kan je ook de afdeling 'verkoop' proberen. Zij beweren de hoogste 'custom' kortingen te kunnen geven. Bewijs heb ik hier echter niet van.gebruikershaes schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 19:14:
[...]
Ja zij kunnen meer voor je doen. Vorig jaar toen ik de Desire gratis wilde hebben lukte het niet bij gewoon verlengen. Wilde toen opzeggen, kreeg ik de tel gratis, 3mnd geen abbo kosten en 8 gb geheugenkaart.
Of krijgt iedereen em gewoon 18 mei? Die hem voor 18 mei heeft besteld.
Heb in Hengelo ook wel geprobeerd voor 499, maar deden ze echt niet... Heb zelfs gezegd dat het in Alkmaar en Zoetermeer wel kon, maar toen ze in het systeem keken stond ie daar ook voor resp. 589 en 524... Wel jammer, had nu mooi tijd gehad om ermee te spelen... en die van belsimpel krijg ik wss as donderdag, maar heb dan dus tot die maandagavond erop geen tijd om ermee te spelen... achjah, tis ook niet zo dat ik em nodig heb;)m0ridin schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 16:53:
[...]
Same in Utrecht, 529... wel apart dat ze geen consequente prijzen hanteren binnen de mediamarkt keten. Utrecht kon niks zeggen over de volgende lading, ze hadden hun eerste bestelling ook maar deels binnengekregen.
Ik heb Vodafone Bel&Sms&Web 200 2 jaar; ik stap over van prepaid Hi naar Vodafone. Dus ik denk dat dat niet langer duurt dan een 1 dag om dat contract goed te keuren en te versturen. Maar je weet natuurlijk niet hoeveel orders ze hebben, maar ik verwacht hem binnen 10 dagen wel binnen te hebben! Ik kan in ieder geval, net als veel anderen, niet wachten op de SG2 na alle filmpjes op youtube inmiddels wel 2x te hebben bekeken!jeroenm17 schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 18:35:
[...]
bij welke provider zit jij?
ik heb donderdag avond direct mijn contract via de mail verstuurd en vrijdag werd mijn status "contract ontvangen en wacht goedkeuring van provider".
weet jij hoelang dat goedkeuren gaat duren?
Succes ermee
iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.
Waarom is iedereen zo mega ongeduldig, wacht gewoon rustig af.Alekz87 schreef op zondag 15 mei 2011 @ 00:04:
12 mei in de vodafone winkel abbo met sgs2 afgesloten met nummerbehoud van tmobile. Maar nu moet ik wachten op goedkeuring van tmobile van het nummerbehoud. mocht het toestel niet meenen, maar vodafone zou me bellen. onderhand 3 dagen later, zondag dicht, dus wachten tot na t weekend, jammer had er wel ff mee willen spelen. Iemand ervaring hiermee? hoelang het duurt oid? thx
Bij mij ging het nummer overzetten binnen 1 werkdag (gsmweb, van hi->vodafone).
Inderdaad, Hi weet hoeveel pre-orders er zijn, ze weten niet hoeveel toestellen ze binnen krijgen, en hieruit kan je dus concluderen dat Hi 18 mei de toestellen die ze ontvangen hebben gaan uitleveren aan mensen met een pre-order. En of dat alle pre-orders zijn weten ze niet want ze weten niet hoeveel toestellen ze binnen krijgen. En als ze hem 18 mei versturen heb je hem nog niet 18 mei binnen maar 1 of 2 dagen later.xGlasvezelkabel schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 19:20:
Dus als ik het goed begrijp, weet Hi wel hoeveel pre-orders ze hebben, maar niet hoeveel toestellen ze krijgen?
Of krijgt iedereen em gewoon 18 mei? Die hem voor 18 mei heeft besteld.
Sorry maar even logisch nadenken voordat je een post plaatst is toch niet téveel gevraagd, antwoord op je vragen zijn of al gegeven of zijn prima zelf te beantwoorden. No offence verder.
Toen ik een paar jaar terug overstapte van Orange naar Vodafone kreeg ik het toestel wel gelijk mee. Ik heb 'm toen een tijdje met m'n oude simkaart gebruikt en kreeg de instructie om m'n nieuwe simkaart te gebruiken op de dag van het overzetten van m'n nummer.Alekz87 schreef op zondag 15 mei 2011 @ 00:04:
12 mei in de vodafone winkel abbo met sgs2 afgesloten met nummerbehoud van tmobile. Maar nu moet ik wachten op goedkeuring van tmobile van het nummerbehoud. mocht het toestel niet meenen, maar vodafone zou me bellen. onderhand 3 dagen later, zondag dicht, dus wachten tot na t weekend, jammer had er wel ff mee willen spelen. Iemand ervaring hiermee? hoelang het duurt oid? thx
Het klinkt mij dus best vreemd dat je het toestel niet eens mee mag nemen uit een winkel. Heb je al getekend en/of betaald?
Verwijderd
Gisteren bij vodafone rijswijk een nieuw abo gekocht. Bsw 200 voor 2 jaar met euro 55,- bijbetalen.
Kom ik nog uit op euro 675 voor 2 jaar. Over 1 jaar de s2 weer verkopen en los een nieuw toestel kopen.
Nu spelen met het toestel.....
Beste Hi klant,
Helaas is het toestel nog niet op voorraad.
Zodra het toestel binnen is ontvang je meer informatie over je bestelling.
Groeten van Hi
Kreeg ik inderdaad ook, niet heel schokkend ofzoMillanO schreef op zondag 15 mei 2011 @ 11:19:
Ik kreeg vanmorgen een smsje van Hi:
Beste Hi klant,
Groeten van Hi
Same here!MillanO schreef op zondag 15 mei 2011 @ 11:19:
Beste Hi klant,
Groeten van Hi
Weet niet wat dat precies voor moet stellen aangezien er toch op de website 18de staat? We wachten rustig af
Tevens worden de kosten toch verrekend, want in mijn e-mail staat dat ik bij de deur € 140 moet betalen en via een andere e-mail staat iets over lagere prijzen. En als ik dan op de website kom staat er € 30.
Verwijderd
Gisteren in Almelo geweest en daar ff wat winkels ingelopen. SGS2 in de handjes gehad, super! Hi shop had hem niet (had ik ook niet verwacht maar viel te proberen). In de winkels die hem wel hadden, moest ik een hele berg bijbetalen bij het Hi abo dat ik wil hebben, dus we wachten nog even. Zat minimaal een verschil van 130euro in, wat voor mij genoeg is om nog even geduld te hebben.
Wat is wel vreemd vond was dat ik via algebeld maar niet geleverd kon krijgen terwijl de "telecombinatie" winkel in Almelo gewoon een stapel had liggen. Het zou slimmer zijn geweest de pre-orders die die bij telecombinatie shops zijn gedaan eerst uit te leveren voordat je voorraad in winkels legt. my 2 cents. Bij Hi 25-extreem-1 jaar wilde ze dat ik ff 295 euro zou aftikken.....dus niet! Beetje groot verschil tegen 140 euri bij Hi.nl.
BTW Hetzelfde SMSje van Hi gehad. Nog geen bevestiging van annulering algebeld en in de Hi shop was niks bekend over een contract op mijn naam en nummerbehoud van mijn nummer?!?
¯\_(ツ)_/¯ Pixel 9 Pro XL
En de andere was Mediamarkt, 569 euro.
Als laatste telefoonkopen.nl, 599 euro.
Overal waar ik het vroeg, moest ik gigantisch bijbetalen icm T-Mobile i150 2jr.
Uiteindelijk besteld bij GSMwijzer.nl met bijbetalen van maar 64 euro.
Aangezien hun de laagste prijsgarantie normaal hanteren kun je gewoon de pdashop prijs ervoor krijgen dacht ik zo 539 euro.
Burp
ik ook nietVerwijderd schreef op zondag 15 mei 2011 @ 15:48:
Heeft iedereen die bij Hi besteld heeft dat smsje van Hi gehad? Ik namelijk nog niet.
Verwijderd
Ik wel, 2 mei besteld. Welke datum jullie?Verwijderd schreef op zondag 15 mei 2011 @ 15:48:
Heeft iedereen die bij Hi besteld heeft dat smsje van Hi gehad? Ik namelijk nog niet.
[ Voor 7% gewijzigd door Indodraakje op 15-05-2011 16:01 ]
Wel zo handig om even de prijs erbij te vermelden.joblamie schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 10:43:
[...]
In de winkel van Media Markt Alphen aan den Rijn gezien, gisteravond nog 7 stuks op voorraad.
Bij de Mediamarkt in Utrecht gaat hij voor 499 euro, dat is toch wel een behoorlijk prijsverschil binnen dezelfde keten...Wii4all schreef op zondag 15 mei 2011 @ 15:46:
bij mediamarkt rotterdam staat het toestel voor 599 euro.
Aangezien hun de laagste prijsgarantie normaal hanteren kun je gewoon de pdashop prijs ervoor krijgen dacht ik zo 539 euro.
Ik heb wel een smsje gehad en de telefoon heb ik vorige week vrijdag besteld.
Sommige andere mensen hebben geen smsje gehad en die hadden hun telefoon al veel eerder besteld dus vandaar.
Verwijderd
Ik heb hem 2 mei besteld , eerder kon niet (toch?) En heb wel een smsje gehad.MillanO schreef op zondag 15 mei 2011 @ 16:44:
Ik denk dat de mensen die geen SMSje hebben gehad de telefoon deze week zoiezo kunnen verwachten.
Sommige andere mensen hebben geen smsje gehad en die hadden hun telefoon al veel eerder besteld dus vandaar.
Oh dan klopt mijn antwoord niet haha. Hopelijk krijgen we allemaal onze telefoon deze week.Verwijderd schreef op zondag 15 mei 2011 @ 16:48:
[...]
Ik heb hem 2 mei besteld , eerder kon niet (toch?) En heb wel een smsje gehad.
Met wat ik las 254 preorders moet dat toch wel lukken denk ofniet?
Toen ik dinsdag belde zei die man dat er zo'n 320 preorders waren. Paar dagen geleden las ik hier iets over de 3000 preorders.MillanO schreef op zondag 15 mei 2011 @ 16:55:
[...]
Oh dan klopt mijn antwoord niet haha. Hopelijk krijgen we allemaal onze telefoon deze week.
Met wat ik las 254 preorders moet dat toch wel lukken denk ofniet?
Bij MM in Breda vertelden ze mij dat de ze de laagste regio prijzen volgen, das net ff wat anders dan de laagste prijzen in het geheel. En daarom heb je dus verschil in de MM prijzen onderling.Wii4all schreef op zondag 15 mei 2011 @ 15:46:
bij mediamarkt rotterdam staat het toestel voor 599 euro.
alles al getekend ja. maar toestel nog niet "bijbetaald" a €55. vond het ook vreemd, maar blijkbaar zijn dit de huidige gang van zakenFramoes schreef op zondag 15 mei 2011 @ 03:50:
[...]
Toen ik een paar jaar terug overstapte van Orange naar Vodafone kreeg ik het toestel wel gelijk mee. Ik heb 'm toen een tijdje met m'n oude simkaart gebruikt en kreeg de instructie om m'n nieuwe simkaart te gebruiken op de dag van het overzetten van m'n nummer.
Het klinkt mij dus best vreemd dat je het toestel niet eens mee mag nemen uit een winkel. Heb je al getekend en/of betaald?
iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.
En voor 549 bij MM Roermond. Ook uitverkocht.lordMocro schreef op zondag 15 mei 2011 @ 17:48:
Kwas net langs de MM in Den Haag geweest. Ze verkopen het voor 529 maar zijn uitverkocht.
PSN ID = Jorco
Ik had hem in eerste instantie ook 2mei besteld en had toen dit smsje op 9 mei al gehad, dus misschien is het daarom dat mensen niet twee keer dit smsje krijgen. Heb trouwens 12mei opnieuw besteld en heb vanmorgen weer dit smsje gehad.MillanO schreef op zondag 15 mei 2011 @ 16:44:
Ik denk dat de mensen die geen SMSje hebben gehad de telefoon deze week zoiezo kunnen verwachten.
Heb m ook gehad, vorige week besteld. Ben benieuwd of de mensen die dit smsje gehad hebben ook daadwerkelijk later geleverd krijgen. Dit zou wel tegenstrijdig zijn ten opzichte van de berichten rondom pre-orders en niet weten hoeveel er binnen komen.MillanO schreef op zondag 15 mei 2011 @ 11:19:
Beste Hi klant,
Groeten van Hi
Verwijderd
Ik heb hem 2 keer gehad (2 mei besteld) 9 mei en vanochtend iets na achten.Ruben1123 schreef op zondag 15 mei 2011 @ 18:33:
[...]
Ik had hem in eerste instantie ook 2mei besteld en had toen dit smsje op 9 mei al gehad, dus misschien is het daarom dat mensen niet twee keer dit smsje krijgen. Heb trouwens 12mei opnieuw besteld en heb vanmorgen weer dit smsje gehad.
Begrijp ik nou goed dat je bij Hi 30 met Internet Extreem 1 jaar 30 euro voor het toestel moet betalen? Bij Hi.nl en via de klantenservice kom je op 110 euro.Indodraakje schreef op zondag 15 mei 2011 @ 16:00:
Vandaag 15-05-2011 rond half 1 was ik bij de Hi winkel van Amsterdam Kalverstraat. ik had geinformeerd over de SGS II en ze zeiden dat ik hem kon bestellen (/pre orderen). Het staat nu in het systeem van de Hi winkels. dus ik heb em meteen maar gepreordered.. Hi bel&sms 30 + Internet Extreem 1jr... ik moest er alleen nog 30 euro bovenop doen (wat ik best wel goedkoop vind:) ) Verder zei die dat ik in de eerste batch zat (hier snap ik niet echt wat ie bedoelde hehe // hij zei ook dat ik een van de eerste was die het zal krijgen (mss van de winkel?)) Anyways, het word bezorgd per koerier. ik hoop dat iemand wat aan heeft met deze info
Coïtus ergo sum
Ligt er aan of je verlengt of nietChilly_Willy schreef op zondag 15 mei 2011 @ 19:21:
[...]
Begrijp ik nou goed dat je bij Hi 30 met Internet Extreem 1 jaar 30 euro voor het toestel moet betalen? Bij Hi.nl en via de klantenservice kom je op 110 euro.
Dus bij Hi krijg je meer korting als je verlengt dan als nieuwe klant?
Coïtus ergo sum
Nee.... althans je bent vaak juist slechter uit als je verlengt. Alleen als je heel vaak/veel buiten je bundel bent krijg je een hoge klantwaarde en kan je flink wat korting krijgen.Chilly_Willy schreef op zondag 15 mei 2011 @ 19:29:
[...]
Dus bij Hi krijg je meer korting als je verlengt dan als nieuwe klant?
Verwijderd
Ik heb denk ik als een van de eerste besteld op 2 mei om 1 uur in de middag en ik heb ook een sms gehad. Dus ik denk niet dat het zo zit.MillanO schreef op zondag 15 mei 2011 @ 16:44:
Verwijderd
Dan zijn er dus heel wat mensen vaak buiten hun bundel, aangezien als je inlogt -> verlengen. De prijzen vele malen lager zijn dan als je niet wilt verlengen.k.olfers schreef op zondag 15 mei 2011 @ 19:54:
[...]
Nee.... althans je bent vaak juist slechter uit als je verlengt. Alleen als je heel vaak/veel buiten je bundel bent krijg je een hoge klantwaarde en kan je flink wat korting krijgen.
Je hoeft niet percee buiten je bundel te bellen, het gaat om het gemiddelde aantal minuten en smsjes per maand. Uiteraard kan je dan buiten je bundel bellen als je een klein abo hebt, of niet als je een groot bundel hebt. De waarderingen gaan van A tot F, waarbij A 70 euro van je nieuwe telefoon af gaat en bij F misschien wel 400..Verwijderd schreef op zondag 15 mei 2011 @ 20:22:
[...]
Dan zijn er dus heel wat mensen vaak buiten hun bundel, aangezien als je inlogt -> verlengen. De prijzen vele malen lager zijn dan als je niet wilt verlengen.
Jup ^_^ prijs op internet (30 euro) is hetzelfde als in de hi winkel....Chilly_Willy schreef op zondag 15 mei 2011 @ 19:21:
[...]
Begrijp ik nou goed dat je bij Hi 30 met Internet Extreem 1 jaar 30 euro voor het toestel moet betalen? Bij Hi.nl en via de klantenservice kom je op 110 euro.
het gaat hier om een verlenging van 1 jaar
ik heb de orderbevestiging en de flyer die ik heb gekregen toegevoegd. met mijn persoonlijke info weggehaald ofcourse

en de sales person zei dat hij wss volgende week of de week erop komt...
trouwens, Mijn klantwaarde cat. is B. Ik had het voor de lol nagevraagd bij de KS
[ Voor 3% gewijzigd door Indodraakje op 15-05-2011 21:00 ]
Beetje vreemd. Klantwaarde B is juist heel laag. Als je op E of F zit is hij heel hoog dus hogere korting.Indodraakje schreef op zondag 15 mei 2011 @ 20:59:
[...]
Jup ^_^ prijs op internet (30 euro) is hetzelfde als in de hi winkel....
het gaat hier om een verlenging van 1 jaar
ik heb de orderbevestiging en de flyer die ik heb gekregen toegevoegd. met mijn persoonlijke info weggehaald ofcourse
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
en de sales person zei dat hij wss volgende week of de week erop komt...
trouwens, Mijn klantwaarde cat. is B. Ik had het voor de lol nagevraagd bij de KS
Je hebt het ding in de winkel besteld? "Bel en sms XX" kun je niet online bestellen volgens mij.
Waarom staan de bedragen doorgestreept eigenlijk?
[ Voor 8% gewijzigd door ManiacsHouse op 15-05-2011 21:37 ]
onderaan bij de 2e deel staat alleen de 30 euro voor het toestel
ik hoop dat ik dit prachtig toestel volgende week of week erop mag ontvangen
icm Galaxy S2
332 euro
Maand kosten ronde 25-26 euro
T-Mobile T-Mobile i-150
icm Galaxy S2
237 euro
Maandkosten 29,50
Voordelen Telfort (huidige abbo, KPN netwerk)
Nadelen : traag internet, bellen per minuut
Voordelen T-Mobile: snel max 7,2 mbit internet, betalen per seconde, meer korting op toestel (scheelt 100 euro!)
nadelen: netwerk?
iemand nog ideeen
Damn it's good 2b a Tweaker!
Rechtstreeks bij Hi?spanx schreef op zondag 15 mei 2011 @ 22:25:
Telfort 150 abbo met surf en mail (onbeperkt) max 768k
icm Galaxy S2
332 euro
Maand kosten ronde 25-26 euro
T-Mobile T-Mobile i-150
icm Galaxy S2
237 euro
Maandkosten 29,50
Voordelen Telfort (huidige abbo, KPN netwerk)
Nadelen : traag internet, bellen per minuut
Voordelen T-Mobile: snel max 7,2 mbit internet, betalen per seconde, meer korting op toestel (scheelt 100 euro!)
nadelen: netwerk?
iemand nog ideeen
http://shop.www.hi.nl/hi/...ml?xart_id=AH12B2,DEHN1D1
[ Voor 10% gewijzigd door Golf2vr6 op 15-05-2011 22:29 ]
¯\_(ツ)_/¯ Pixel 9 Pro XL
(jaja telfort is ook kpn, maar dan net anders)
En ik kan me niet identificeren met Hi....
ps t-mobile heeft na 1gb knijpen naar 64/64.... dat vind ik beter dan extra gaan betalen en voor extra kosten gaan staan
[ Voor 57% gewijzigd door spanx op 15-05-2011 22:32 ]
Ik persoonlijk vind het wel goed kwa prijs/kwaliteit. En je betaalt per minuutspanx schreef op zondag 15 mei 2011 @ 22:30:
Hi.nl vind ik een beetje duur + betalen per seconde? (ik vertrouw de gewone abbo's van kpn niet)
Wat is in dit geval het voordeel van Hi 25 2 jaar t.o.v. Vodafone 200 2 jaar? Toestel kost met Vodaphone 33 euro, maar aan abbokosten ben je 12x0,50 + 12x5,20 = 68,40 euro minder kwijt, je kunt wat meer bellen/SMS-en en extra data kost iets minder.xGlasvezelkabel schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 18:25:
Ik heb even een vraagje.
Asustor AS6704T (32GB, 4x16TB MG08), OpenWrt (3x GL.iNet Flint 2 MT6000), Lyrion Media Server, Odroid H2/N2+/C4/C2, DS918+ (4x8TB WD RED)
Op dit moment zit ik bij Telfort

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Krijg ik die korting ook als ik bij een belcompany of een andere winkel ga verlengen?
Ben hier erg benieuwd naar, want volgens de website van de belcompany moet ik als ik het zelfde abbo verleng 280 euro voor het toestel moet bij betalen. Dit scheelt toch een hoop geld vergeleken als ik nu rechtstreeks bij Hi bestel.
Verwijderd
Ik ben blij dat ik nog even gewacht heb, zeker omdat ik na een telefoontje €0.00 bij hoefde te betalen.
Dit vond ik wel een goede prijs bij een verlening van 1 jaar Hi Online 25 met internet extreem
Ik betaal liever iets meer voor kwaliteit dan dat ik met snelheden uit het jaar 0 moet gaan browsen. De normale snelheid van tmobile is sowieso al niet om over naar huis te schrijven, als je al 3G hebt.spanx schreef op zondag 15 mei 2011 @ 22:30:
Hi.nl vind ik een beetje duur + betalen per seconde? (ik vertrouw de gewone abbo's van kpn niet)
ps t-mobile heeft na 1gb knijpen naar 64/64.... dat vind ik beter dan extra gaan betalen en voor extra kosten gaan staan
Verwijderd
Inderdaad, denk je slimmer te zijn door te pre-orderen....ph4ge schreef op zondag 15 mei 2011 @ 23:20:
Ben benieuwd of Belsimpel.nl morgen een lading krijgt en hoeveel mensen uit dit topic dan gelukkig worden. Ik baal wel dat mensen die nu naar de winkel lopen hem eerder hebben. Maar goed, deze shop is dan ook net iets goedkoper.

Kopen sommige mensen de telefoon gewoon in de winkel
Verwijderd
Thnx voor de link (als was ie niet tot mij gerichtpartyondude schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 17:14:
Erik,
Kijk hier even, mogelijk dat dit helpt.
http://www.delaagsterekening.nl/abonnementen
Ben zelf opzoek naar een provider voor mijn toekomstige Galaxy S2 (rond de zomer haal ik m denk ik), KPN lijkt het niet te worden. Weliswaar afrekenen per seconde bij de meeste abonnementen, maar vertrouw ze niet zo.
Kans is groot dat het icm T-Mobile iPlan wordt. Afrekenen per seconde, (theoretisch) snel internet en FIFO minuten meenemen (wel zo handig).
Uit eigen ervaring kan ik je aanraden om een andere provider dan t-mobile te zoeken als je boven de 1gb uit komt. 64/64 is gewoon niet te gebruiken. Vergelijk het maar dat je huidige thuis provider je breedband inet na een limiet omzet naar inbel verbinding. Daarbij heb je voor volle snelheid wel goede dekking nodig. Mijn ervaring met t-mobile hier in Arnhem en omgeving was niet zo best. Als je bij t-mobile een abo afsluit, doe het dan voor een jaar. Als het dan niet naar je wensen is, zit je er iig maar 1 jaar aan vast.spanx schreef op zondag 15 mei 2011 @ 22:30:
Mijn pre ligt bij inet ipv van bel/sms, dit kan bij jou natuurlijk heel anders zijn. Ligt de pre ook bij inet, dan zou ik toch echt voor Vodafone of Hi gaan.
¯\_(ツ)_/¯ Pixel 9 Pro XL
Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...
Wat stond erin? Of bedoel je het sms dat toestel helaas nog niet op voorraad is?BillSpaarbank schreef op maandag 16 mei 2011 @ 09:14:
Vanmorgen ook het SMS-je van Hi gehad. Ik heb op 4 mei besteld
¯\_(ツ)_/¯ Pixel 9 Pro XL
Vandaag ook maar eens gebeld. Mag doodleuk € 109 gaan betalen voor Hi30 + Internet Extreem. WTF! Vraag gesteld waarom iemand met klantwaarde B dan minder dan mij moet betalen (ik zit zelf op C). Oh maar het is een pre-order zei de dame dus die prijzen/bestelling kunnen we altijd aanpassen, zal wel een foutje zijn...Indodraakje schreef op zondag 15 mei 2011 @ 22:23:
Dat vroeg ik me dus ook af. Maar ik denk dat het niet veel verkeerds kan betekenen ^^
onderaan bij de 2e deel staat alleen de 30 euro voor het toestel
ik hoop dat ik dit prachtig toestel volgende week of week erop mag ontvangen
Verwijderd
ik neem aan dat het verlenging is?ManiacsHouse schreef op maandag 16 mei 2011 @ 09:17:
[...]
Vandaag ook maar eens gebeld. Mag doodleuk € 109 gaan betalen voor Hi30 + Internet Extreem. WTF! Vraag gesteld waarom iemand met klantwaarde B dan minder dan mij moet betalen (ik zit zelf op C). Oh maar het is een pre-order zei de dame dus die prijzen/bestelling kunnen we altijd aanpassen, zal wel een foutje zijn...
heb ik ook gehad dan moet je gewoon vragen waarom het is want ik moest veel meer extra betalen dan nieuwe klanten terwijl ik toch niet altijd binnen men bundel bel. daarna wordt je doorgeschakeld naar een andere afdeling van contractverlengingen en die geven extra korting aan bestaande klanten waardoor je een betere deal krijgt.
Heb hier al verhalen gelezen met € 30 bijbetalen bij een hi-online 30 + internet extreem dus denk bel ook even.
Maar helemaal geen korting mogelijk bij een nieuw abbonnement alleen bij een verlenging en dan is dit nog afhankelijk van het belgedrag van degene hoeveel de korting bedraagt.
Iemand toch nog voorelkaar gekregen om meer korting te bedingen bij een nieuw abbonnement hier ?
Verwijderd
Misschien handig voor andere mensen die overstappen met nummerbehoud.Het is inderdaad niet gebruikelijk om alvast abonnement aan te sluiten zonder dat er een toestel voor de order beschikbaar is.
Wij zullen voor u alvast het abonnement aan gaan vragen en hierbij de aanvraag voor nummerbehoud indienen. Dit betekent wel dat u het abonnement niet meer kunt annuleren. Zodra het abonnement is goedgekeurd, zullen we de simkaart alvast naar u opsturen. De telefoon zal later opgestuurd worden.
Toestel inderdaad nog niet op voorraad.Golf2vr6 schreef op maandag 16 mei 2011 @ 09:16:
[...]
Wat stond erin? Of bedoel je het sms dat toestel helaas nog niet op voorraad is?
Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...
Heb zojuist, (half uur geleden) Hi online 45 + i-extreem, voor 1 jaar + 40 euro...Brabso schreef op maandag 16 mei 2011 @ 09:21:
Zojuist Hi even gebeld i.v.m. nieuw abb. hi-online 35 + internet extreem.
Heb hier al verhalen gelezen met € 30 bijbetalen bij een hi-online 30 + internet extreem dus denk bel ook even.
Maar helemaal geen korting mogelijk bij een nieuw abbonnement alleen bij een verlenging en dan is dit nog afhankelijk van het belgedrag van degene hoeveel de korting bedraagt.
Iemand toch nog voorelkaar gekregen om meer korting te bedingen bij een nieuw abbonnement hier ?
Voor een nieuwe abo
[ Voor 0% gewijzigd door slvans op 16-05-2011 10:43 . Reden: Foutje ]
Dit topic is GEEN dumpbak voor van alles en nog wat, daarom worden dit soort replies verwijderd:
-Oneliners zonder enige vorm van inzet.
-Slowchat.
-Replies als "ik heb em ook" of "ik heb em besteld".
Het is niet toegestaan om naar kortingcodes en/of personeelsnummers te vragen!