• Ruben1123
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 26-08-2025
Ik was net nog even bij de Media Markt geweest naar aanleiding van Vin87 zijn bericht, echter heb ik idd waardering A, die is maar 70 euro waard. Dit in combinatie met Internet Extreem is 80 euro. Dus gaat er maar 150 euro van de toestel prijs. Dus geen goeie deal voor mij.

Ik heb de KS gebelt om te vragen waarom mijn waardering zo laag is, schijnt het zo te zijn dat ze de gemiddelde belminuten en smsjes per maand berekenen en daarvoor een waardering opmaken. Ik bel dus veel te weinig blijkbaar... het maakt dus ook niet eens uit hoe groot je bundel is. Dit betekend dat ik toch maar moet wachten tot volgende week, wanneer Hi gaat leveren.

Tevens had ik gevraagt of de annulering voor mijn bestelling van 2 mei konden terugdraaien, nu ze toch die kortingen gaan compenseren. Maar helaas dat gaat ook niet.

[ Voor 3% gewijzigd door Ruben1123 op 13-05-2011 20:31 ]

• mobileleon
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 15-08-2023
Verwijderd schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 20:16:
[...]

De gast die ik vanmiddag aan de telefoon (van de afdeling verkoop) kwam weer met begin juni.

Hij klonk als iemand die er veel verstand van had.

Ik zakte door de grond ....
Tsja, en mij hebben ze via DM van twitter gezegt dat ze gewoon woensdag begonnen met het uitleveren van de eerste pre-orders, je kunt er geen snars van op aan bij Hi...

• Ruben1123
mobileleon schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 20:32:
[...]

Tsja, en mij hebben ze via DM van twitter gezegt dat ze gewoon woensdag begonnen met het uitleveren van de eerste pre-orders, je kunt er geen snars van op aan bij Hi...
Misschien zit jij wel bij de eerste pre-orders. Volgens mij hebben gisteren veel hun bestelling geannuleerd, om zo meer korting te krijgen, wat achteraf gezien dus helemaal niet nodig was en hierdoor ook de plek in de wachtrij kwijt zijn.

• Framoes
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 28-11-2025
mobileleon schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 20:32:
[...]

Ik ga er van uit dat een random KS medewerker er minder van weet dan het officiële twitter account.

• DaJohn
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 26-11-2025
Net een berichtje gestuurd naar de pdashop naar aanleiding van de wijziging van de leverdatum van 18-5 naar 20-5.. Hij is inderdaad vertraagd bij de pdashop en komt enkele dagen later.. zucht! :(
Kan iemand uitleggen wat het nut van pre-orders uitleggen? (Ja degene die hem al hebben kunnen het uitleggen ja.. ;))

Verwijderd

Ik ontving vandaag een mail van vodafone dat mijn bestelling (de SG2) vanaf week 20 geleverd gaat worden aan de klanten. Op volgorde van bestelling. Nog even wachten dus.

• Oekol
  • Laatst online: 19:51

Oekol

waka waka hey hey

Afgelopen week was de abbo van BellenSmsenWeb vodafone 200 met 200 min en/of 400 smsjes het goedkoopst met 650 euro (om en nabij)
Hier in dit topic hadden we ook een excelsheet, wordt die nog steeds bijgehouden met goedkopere abonnementen?
Want volgens mij is die excel online sheet niet meer up to date.
Kan iemand mij vertellen of dit juist is en of er dus al goedkopere abonnementen zijn?

edit: https://spreadsheets.goog...hkey=CM2AyfID&hl=nl#gid=0
op deze spreadsheet doel ik.

En met goedkopere abonnementen doel ik op HI/T-mobile in afgelopen week goedkoper geworden enz.

[ Voor 24% gewijzigd door Oekol op 13-05-2011 20:51 ]

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

• -WarAx-
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07-09-2022
Leoon. schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 20:49:
Afgelopen week was de abbo van BellenSmsenWeb vodafone 200 met 200 min en/of 400 smsjes het goedkoopst met 650 euro (om en nabij)
Hier in dit topic hadden we ook een excelsheet, wordt die nog steeds bijgehouden met goedkopere abonnementen?
Kan iemand mij vertellen of dit juist is en of er dus al goedkopere abonnementen zijn?
Hi heeft geweldige aanbiedingen, gewoon op hi.nl
Je moet eerst kijken bij 1-jaars aanbiedingen. Ik heb hi 25 en betaal in totaal 550,- (incl. toestel)

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

-WarAx- schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 20:51:
[...]

Hi heeft geweldige aanbiedingen, gewoon op hi.nl
Je moet eerst kijken bij 1-jaars aanbiedingen. Ik heb hi 25 en betaal in totaal 550,- (incl. toestel)
Kan je bij Hi nog wel WhatsApp'en of wordt dat niet toegestaan? Weet dat het bij vodafone wel kan, dat is wel een pré voor mij.

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

• -WarAx-
Leoon. schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 20:52:
[...]

Kan je bij Hi nog wel WhatsApp'en of wordt dat niet toegestaan? Weet dat het bij vodafone wel kan, dat is wel een pré voor mij.
Whatsapp kan nog steeds. Skype weet ik niet maar whatsapp kan nog wel.

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

-WarAx- schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 20:54:
[...]

Whatsapp kan nog steeds. Skype weet ik niet maar whatsapp kan nog wel.
Dankjewel, ik zie dat het (qua 1 jarige) abonnementen heel scherp zijn. 2 jarige vind ik nog wel prijzig moet ik zeggen. Daar is vodafone beter. Klote is dat je in 1 keer zoveel moet betalen voor mobiel, iets wat voor een student - en zo vlak voor de zomervakantie - nogal klote is ;)

• -WarAx-
Leoon. schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 20:57:
[...]

Dankjewel, ik zie dat het (qua 1 jarige) abonnementen heel scherp zijn. 2 jarige vind ik nog wel prijzig moet ik zeggen. Daar is vodafone beter. Klote is dat je in 1 keer zoveel moet betalen voor mobiel, iets wat voor een student - en zo vlak voor de zomervakantie - nogal klote is ;)
Ik heb hetzelfde, gelukkig heb ik nog een prima oud toestel (blackberry 9700) die ik nog wel kan verkopen voor een aardig bedragje ;)

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

-WarAx- schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 20:58:
[...]

Ik heb hetzelfde, gelukkig heb ik nog een prima oud toestel (blackberry 9700) die ik nog wel kan verkopen voor een aardig bedragje ;)
Met mijn samsung jet jammer genoeg niet. Heb wel het gelukje dat ik nu pas een klein olie vlek heb. Een oude werknemer van de PhoneHouse zei tegen me dat ik terug moest brengen dat ik misschien wel splinternieuwe krijg, ziet er in ieder geval weer nieuw uit. Kan ik er misschien wel iets meer voor krijgen. Maar ben er bang voor!

• Ghostier
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22-12-2025
weet iemand hoe lang je ongeveer hoort te moeten wachten op een telefoontje voor je afleverafspraak bij coolblue?

Ik heb namelijk bij de smartphoneshop (a.k.a. pdahop) een tijdje terug besteld, en heb het gevoel dat ze misschien niet weten hoe ze me moeten bellen of zoiets. (ja ok ik zeg iets heel flauw maar ik kan ook niet weten waarvoor het zo lang op "je wordt gebeld voor en afleverafspraak staat"

Iemand anders een soortgelijke probleem?

• DaJohn
Ghostier schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 21:08:
weet iemand hoe lang je ongeveer hoort te moeten wachten op een telefoontje voor je afleverafspraak bij coolblue?

Ik heb namelijk bij de smartphoneshop (a.k.a. pdahop) een tijdje terug besteld, en heb het gevoel dat ze misschien niet weten hoe ze me moeten bellen of zoiets. (ja ok ik zeg iets heel flauw maar ik kan ook niet weten waarvoor het zo lang op "je wordt gebeld voor en afleverafspraak staat"

Iemand anders een soortgelijke probleem?
Wanneer heb je hem besteld?

• Ghostier
DaJohn schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 21:10:
[...]

Wanneer heb je hem besteld?
2 dagen terug maar, maar het ging bij hun best goed met de leveringen, waardoor ik bijna meteen doorging naar je wordt gebeld blabla..

• DaJohn
Ghostier schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 21:11:
[...]

2 dagen terug maar, maar het ging bij hun best goed met de leveringen, waardoor ik bijna meteen doorging naar je wordt gebeld blabla..
Zoals ik al een paar berichten terug had gezegd: er is een vertraging in de levering.
Ik heb hem dinsdag besteld en zat stiekem te hopen dat ik vandaag gebeld werd, wat uit bleef. Had ik maar eerder besteld.. :(
Kameraad van mij had hem zondag al besteld en heeft hem vandaag ontvangen. Hij werd gisteren gebeld over de aflevertijd.

• Ghostier
DaJohn schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 21:17:
[...]

Zoals ik al een paar berichten terug had gezegd: er is een vertraging in de levering.
Ik heb hem dinsdag besteld en zat stiekem te hopen dat ik vandaag gebeld werd, wat uit bleef. Had ik maar eerder besteld.. :(
Kameraad van mij had hem zondag al besteld en heeft hem vandaag ontvangen. Hij werd gisteren gebeld over de aflevertijd.
ah ok, Ik heb alleen niet meer een datum, dus hij is niet van 18-5 naar 20-5 veranderd maar naar je wordt gebeld.

• DaJohn
Ghostier schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 21:20:
[...]

ah ok, Ik heb alleen niet meer een datum, dus hij is niet van 18-5 naar 20-5 veranderd maar naar je wordt gebeld.
Bij mij staat er ook al vanaf dinsdag: "je wordt gebeld voor een afleverafspraak", maar ik verwacht dat het nog wel een weekje gaat staan zo..

• Ghostier
DaJohn schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 21:23:
[...]

Bij mij staat er ook al vanaf dinsdag: "je wordt gebeld voor een afleverafspraak", maar ik verwacht dat het nog wel een weekje gaat staan zo..
ok, das alles wat ik wilde weten dan, dan zit ik gewoon bij dezelfde levering waarschijnlijk.

• PC-builder
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 26-12-2025
DaJohn schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 21:23:
[...]

Klopt, ik had een e-mail gestuurd. Ze vertelde mij dat hun eerste lading al verkocht was en dat het dus wachten wordt tot de volgende lading binnenkomt (wss volgende week woensdag, zodat je 'm donderdag kan hebben).

• DaJohn
PC-builder schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 21:26:
[...]

Klopt, ik had een e-mail gestuurd. Ze vertelde mij dat hun eerste lading al verkocht was en dat het dus wachten wordt tot de volgende lading binnenkomt (wss volgende week woensdag, zodat je 'm donderdag kan hebben).
Ik kijk morgen of ze nog ergens verkrijgbaar zijn in de winkel.. kan eigenlijk niet meer wachten :)

• Jo...
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 29-12-2025
Ik had hem woensdag bij Coolblue besteld en bij status staat dat hij geleverd wordt op de 20ste. Ik hoop dat het nog veranderd maar vrees van niet.

• DaJohn
Jo... schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 21:36:
Ik had hem woensdag bij Coolblue besteld en bij status staat dat hij geleverd wordt op de 20ste. Ik hoop dat het nog veranderd maar vrees van niet.
Heeft jouw status eerst ergens anders op gestaan? Zoals "Je wordt gebeld voor een afleverdatum"?

• michaelvt
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 30-12-2025

michaelvt

Tweaky Gonzalez

Voor de belsimpel bestellers, net nog even met ze gebeld. Er komt volgende week een levering voor de mensen die na 1 mei besteld hebben en ze verwachten alle bestellingen tot 4 mei ongeveer uit te kunnen leveren. Hij gaf aan dat de mensen die voor 1 mei besteld hadden deze week geleverd hebben gekregen.

De man die ik gesproken heb verwacht de nieuwe levering begin volgende week.

• PC-builder
  • Registratie: Januari 2011
DaJohn schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 21:38:
[...]

Heeft jouw status eerst ergens anders op gestaan? Zoals "Je wordt gebeld voor een afleverdatum"?
Bij mijn stond de status direct op 'Je wordt gebeld voor een afleverdatum.' Er stond ook ergens tijdens de bestelling dat ze binnen 2 uur terug zouden bellen. Maar omdat de telefoon natuurlijk niet op voorraad was... Ik neem aan dat ik dan volgende week spontaan een telefoontje kan ontvangen. Lekker handig tijdens te les :P

• Jo...
DaJohn schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 21:38:
[...]

Nee, eerst was de status dat hij de 18de zou geleverd worden. Nooit een andere status gehad. Ik heb het toestel wel los besteld.

• PainkillA
  • Registratie: Augustus 2004
Leoon. schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 20:49:

edit: https://spreadsheets.goog...hkey=CM2AyfID&hl=nl#gid=0
op deze spreadsheet doel ik.

En met goedkopere abonnementen doel ik op HI/T-mobile in afgelopen week goedkoper geworden enz.
Zou zon bijgewerkte lijst ook wel fijn vinden.

• -WarAx-
PainkillA schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 21:47:
[...]

Ik zou zeggen, ga lekker aan de slag >:)

TIP: Ik zou voor Vodafone kijken bij Studentmobiel en voor Hi bij Hi.nl

• Ghostier
PainkillA schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 21:47:
[https://spreadsheets.goog...=CM2AyfID&hl=nl#gid=0]

Die is aardig uptodate de aanpassingen van T-mobile van 10 mei staan er al tussen en sindsdien is er alleen voor hi wat veranderd(hun waardering voor de toestel valt lager uit volgens hun twitter bericht), en daarvan zijn de aanpassingen nog nauwelijks doorgevoerd. (zelfs op de hi website zelf).

[ Voor 4% gewijzigd door Ghostier op 13-05-2011 22:20 ]

• BertP
  • Registratie: November 2010
Ik verwacht mijn telefoon ergens volgende week via Hi, zou het top vinden als ze vanaf a.s. woensdag gaan uitleveren maar heb nog een prima E72 die het nog wel even gaat volhouden.

Orderinfo:

Ordernummer: 33------------
Samsung Galaxy S2
Hi Hi Online 35 1 jaar
1000 extra sms-jes/mnd
Internet Extra

Status: Laatste update: 12/05/2011
Voor inschrijving

Verwijderd

Ik begin het nou wel een beetje zat te worden dat Hi niks laat horen, is nu al 12 dagen geleden dat ik heb gepre orderd en nog steeds geen status update.

Buiten dat is Hi ook nog is niet duidelijk over wanneer ze gaan leveren, de 1 krijgt te horen vanaf vanaf 16 mei de andere vanaf 18 mei en een ander weer vanaf 23 mei.

verwacht morgen toch echt wel iets van een status update te gaan krijgen

• .Kaas
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 12-11-2025
-WarAx- schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 22:17:
[...]
TIP: Ik zou voor Vodafone kijken bij Studentmobiel en voor Hi bij Hi.nl
Inderdaad :) Volgens mij zijn de prijzen nu veranderd bij Hi? Paar dagen geleden was de toestelprijs bij een 1 jarige verlenging van hi 20 nog ergens in de 300 euro..

Ziet er nu toch een stuk leuker uit ;)

Even uitgerekend:
1 Jaar Hi Online 20 met Internet Extra

9 maanden betalen: €30,95
3 maanden betalen: €20,95

Toestelprijs: €219,95

9 x 30,95 = €278,55
3 x 20,95 = €62,85

Totaal: €561,35 euro

Zeker de moeite waard dus :9
Tijd om te gaan bestellen.. Kan de Hero tot die tijd nog even dienst doen

• greenlizzard
  • Registratie: November 2003
michaelvt schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 21:38:
Voor de belsimpel bestellers, net nog even met ze gebeld. Er komt volgende week een levering voor de mensen die na 1 mei besteld hebben en ze verwachten alle bestellingen tot 4 mei ongeveer uit te kunnen leveren. Hij gaf aan dat de mensen die voor 1 mei besteld hadden deze week geleverd hebben gekregen.

De man die ik gesproken heb verwacht de nieuwe levering begin volgende week.
Wat een lachertje, enkele mede-tweakers en ik, met bestellingen variërend van 21 tot 27 april, hebben nog niet geleverd gekregen van Belsimpel. Reden dat ik, zoals eerder te lezen viel, vanmiddag geannuleerd heb en hem voor € 499,- bij de plaatselijke Mediamarkt heb gekocht.

• thecompany
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 31-12-2025
.Kaas schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 22:36:
[...]

Inderdaad :) Volgens mij zijn de prijzen nu veranderd bij Hi? Paar dagen geleden was de toestelprijs bij een 1 jarige verlenging van hi 20 nog ergens in de 300 euro..

Ziet er nu toch een stuk leuker uit ;)

Even uitgerekend:
1 Jaar Hi Online 20 met Internet Extra

9 maanden betalen: €30,95
3 maanden betalen: €20,95

Toestelprijs: €219,95

9 x 30,95 = €278,55
3 x 20,95 = €62,85

Totaal: €561,35 euro

Zeker de moeite waard dus :9
Tijd om te gaan bestellen.. Kan de Hero tot die tijd nog even dienst doen
Ik zou dan Online 25 kiezen, dan ben je totaal 522 kwijt (excl 30 euro aansluitkosten)

• ricardo248
  • Registratie: Juni 2010
  • Niet online
ik hoop dat ik hem snel binnen krijg,

ik heb wel een vraag over het beeldscherm of iemand het weet hoe kras veilig het scherm is, of is het beter om er een hoesje voor te kopen?
want ik heb wel meestal fiets sleutels in me zak. :+ thx

• Sansar
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 28-12-2025
Wie heeft ervaringen met actietarieven en het later laten ingaan van het abonnement ivm nummerbehoud? T-Mobile heeft nu nl. een actie waarbij de eerste 5 maanden kosteloos zijn.

Met nummerbehoud kun je het abo 4 maanden later laten ingaan.

Kan ik dus het abo 4 maanden later laten ingaan (tijdelijk slapend abo) en dan nog 5 maanden kosteloos?

Dus pas over 9 maanden echt beginnen met betalen? Daarmee zit ik m'n huidige contract bij KPN ruimschoots uit en krijg toch direct de telefoon.

Any ideas? Gaat dit lukken?

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Heb hem nu besteld bij studentmobiel, weet iemand hier toevallig welke batch ik dan zit? Waar ik op moet rekenen wanneer hij komt, einde van de week?

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
Leoon. schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 23:20:
Heb hem nu besteld bij studentmobiel, weet iemand hier toevallig welke batch ik dan zit? Waar ik op moet rekenen wanneer hij komt, einde van de week?
Het is vrijdag avond, dus ze mogen wel opschieten nu dan? ;)

Nickname does not reflect reality

• walr
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23-11-2021
wordt morgen tussen 14:30 en 17:30 geleverd
*O* *O* *O* *O* *O* *O*

• SCARfaceE
  • Registratie: December 2005
Helemaal geen reactie gehad van GSMwijzer op mijn mail. Ik zie ook steeds vaker dat mensen die het toestel later hebben besteld daar het toch eerder krijgen. Maandag even boos bellen dan maar >:) .

PSN ID: Beest41

• zAo
  • Registratie: Maart 2002

zAo

GPLv2 Fanboy

SCARfaceE schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 23:45:
Helemaal geen reactie gehad van GSMwijzer op mijn mail. Ik zie ook steeds vaker dat mensen die het toestel later hebben besteld daar het toch eerder krijgen. Maandag even boos bellen dan maar >:) .
Hier twee mails verstuurd; geen reactie.
Ik heb mijn vorige telefoon ook bij GSMwijzer besteld en dat liep allemaal gesmeerd, dit begint toch wat vreemd te worden.

• SCARfaceE
  • Registratie: December 2005
zAo schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 23:48:
[...]

Hier twee mails verstuurd; geen reactie.
Ik heb mijn vorige telefoon ook bij GSMwijzer besteld en dat liep allemaal gesmeerd, dit begint toch wat vreemd te worden.
Niet echt goed bezig die klantenservice, mails worden gewoon genegeerd blijkbaar. Ook maandag bellen dan maar? Ook echt vreemd dat ze niet gewoon volgens het FIFO-systeem werken, zoals het naar mij mening hoort.

PSN ID: Beest41

• damkoning
  • Laatst online: 23-12-2025
hopelijk begint Hi nu toch een beetje op te schieten... Can't wait any longer! come on Hi!!!!!

• syntesia
  • Registratie: November 2006
vandag maar dus verlengt 1 jarig abbo met en hi 25+internet extreem en 60 euro voor het toestel.

Mooie aanbieding dacht ik zo ! :) en nu afwachten.

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Brad Pitt schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 23:27:
[...]

Het is vrijdag avond, dus ze mogen wel opschieten nu dan? ;)
Haha ik ging eigenlijk al uit van komende week eigenlijk! :> Zei het alleen beetje onduidelijk.

• .Kaas
thecompany schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 22:56:
[...]

Ik zou dan Online 25 kiezen, dan ben je totaal 522 kwijt (excl 30 euro aansluitkosten)
Het is een verlenging, geen nieuw abonnement. Nieuwe klanten krijgen meer korting.
syntesia schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 23:58:
vandag maar dus verlengt 1 jarig abbo met en hi 25+internet extreem en 60 euro voor het toestel.

Mooie aanbieding dacht ik zo ! :) en nu afwachten.
Goeie klant bij hi dan zeker, aangezien je dan in tegenstelling tot wat ik nu zou moeten betalen 100 euro korting krijgt. ;)

• damkoning
ik had 1 jaar abo met internet extreem en hi 30 en hoef maar 30 euro bij te betalen...

• AtlAntA
damkoning schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 00:54:
ik had 1 jaar abo met internet extreem en hi 30 en hoef maar 30 euro bij te betalen...
hmm dan vraag ik me af of 2jr hi20 + internet extra en 25 euro bijbetalen nog wel zon goeie aanbieding is.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

• Joosie200
  • Niet online
AtlAntA schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 00:57:
[...]

hmm dan vraag ik me af of 2jr hi20 + internet extra en 25 euro bijbetalen nog wel zon goeie aanbieding is.
Niet langer, geen idee wat Hi doet maar de prijzen op hun site fluctueren nogal. Waar normaal gesproken je vroegboekkorting kan krijgen is het bij Hi andersom, die doet aan last-minute boeken. Je kunt zonder meer een 1-jarig contract krijgen met marginaal meer bijbetalen (grootte van 60/70 euro met 1 jarig hi 25 + internet extra)

• damkoning
ik heb even voor je gecheckt en bij een hi online 15 2 jaar en internet extra hoef ik zelfs niks bij te betalen...

Verwijderd

AtlAntA schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 00:57:
[...]

Had jij hem niet al ergens anders gekocht? of haal ik je door de war met iemand anders?

• AtlAntA
Verwijderd schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 01:00:
[...]

Had jij hem niet al ergens anders gekocht? of haal ik je door de war met iemand anders?
Nee klopt ik heb hem al in bezit. Dit gaat over de bestelling van mijn vriendin. De bestelling is gedaan op 4 mei. Iedereen dacht toen nog dat dit een fout op de website van Hi moest zijn want zo goedkoop is toch echt onmogelijk. ;)

Dit bevestigd echter wel mijn vermoeden dat hi/kpn het toestel met opzet wat later besteld/uitleverd zodat ze bij hun leverancier wat extra korting krijgen omdat ze niet de eerste willen zijn. Dat zal (denk ik) ook de reden zijn dat hi de prijs nu verlaagd heeft.

• .Kaas
damkoning schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 00:59:
ik heb even voor je gecheckt en bij een hi online 15 2 jaar en internet extra hoef ik zelfs niks bij te betalen...
Wat een groot verschil dan, als ik kijk bij hi online 15 2 jaar en internet extra zie ik 169,99 staan. :'(

• damkoning
weet het ook niet misschien heb ik een goede klantwaarde ofzo haha

• AtlAntA
damkoning schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 01:24:
weet het ook niet misschien heb ik een goede klantwaarde ofzo haha
Mijn vriendin had hiervoor een 2jarig abbo met hi15 en kwam bijna nooit boven haar bundel uit. En toch die aanbieding.

Op de order status staat nu trouwens geen prijs meer voor het toestel. Misschien dat ze die nu gratis krijgt?

• Kbaboss
  • Laatst online: 05-12-2025
IK heb op 6 mei jl het volgende online besteld bij VF:
BSW 275 Galaxy S II gratis 50 % korting eerste jaar voor € 19,95 p/m.
De vodafone onlineshop heeft mij het volgende gemaild..

BELANGRIJKE INFORMATIE OVER UW BESTELLING

Geachte klant,

Bedankt voor het bestellen van de Samsung Galaxy S II. Helaas hebben wij de bestelde toestellen niet van de fabrikant mogen ontvangen. Wij verwachten uw bestelling vanaf Week 20 te kunnen leveren.

Alle orders worden op volgorde van binnenkomst afgehandeld, het kan dus zijn dat u het toestel iets later ontvangt dan week 20.

Wij hopen op uw begrip hiervoor, onze excuses voor dit ongemak.

Aanpassen of annuleren
Wilt u de bestelling aanpassen, annuleren of heeft u verder nog vragen? Neem dan contact op met de Klantenservice (0800 0200 043).

Nummerbehoud
Als u voor nummerbehoud hebt gekozen, vindt levering plaats zodra de huidige provider de nummerbehoud aanvraag heeft geaccepteerd. De gemiddelde verwerkingstijd duurt hierdoor 4 tot 10 werkdagen langer.

Informatie over levering
Na de verwerking van uw order neemt de koerier telefonisch contact met u op om af te spreken waar en wanneer u de order wilt ontvangen. Bij aflevering vraagt de koerier u om de volgende documenten:

Legitimatiebewijs dat u ook voor uw bestelling heeft gebruikt
Bankpas die op uw naam en op het contract staat
Voor overige vragen of informatie over onze producten en diensten verwijzen wij u graag naar onze website www.vodafone.nl.

Met vriendelijke groet,
Vodafone

EDIT: het ""coming soon""" tekentje door de GAlaxy SII is verdewenen door in de orderstatus :9

[ Voor 3% gewijzigd door Kbaboss op 14-05-2011 06:33 ]

Verwijderd

Nou ik ben eruit. Ik ga het toestel gewoon los kopen. Straks even langs de mm.

Echter welk 1 jaar sim only abo is het beste hierbij?
Hoofdzakelijk zal ik internet gebruiken, bellen en sms soms.
Tevens wil ik een duo sim voor mijn ipad.
Graag jullie advies :)

• Ruben1123
Verwijderd schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 08:16:
Nou ik ben eruit. Ik ga het toestel gewoon los kopen. Straks even langs de mm.

Echter welk 1 jaar sim only abo is het beste hierbij?
Hoofdzakelijk zal ik internet gebruiken, bellen en sms soms.
Tevens wil ik een duo sim voor mijn ipad.
Graag jullie advies :)
Is ook niet goedkoop, als je ook nog internet bij je sim only wil hebben. Dan betaal je minimaal 20 euro, met langzaam internet.. Of je moet een Ben/Simyo/HollandsNieuwe simonly willen.. ?

[ Voor 5% gewijzigd door Ruben1123 op 14-05-2011 09:46 ]

Verwijderd

Ruben1123 schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 09:31:
[...]

Is ook niet goedkoop, als je ook nog internet bij je sim only wil hebben. Dan betaal je minimaal 20 euro, met langzaam internet.. Of je moet een Ben/Simyo/HollandsNieuwe simonly willen.. ?
Wat bedoel je met langzaam internet?
Zag nog in dit forum de volgende link.
https://directsales.vodafone.nl/friendsfamily/orderform/69
Geen 1 jaar maar wel supergoedkoop.

Wat zijn de ervaringen met Ben/Simyo/HollandsNieuwe?

• ApOE
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 03-11-2025
Wat een bedrijf dat KPN.
Ondanks alle kritiek heb ik besloten om bij KPN te blijven, dit ivm nummerbehoud, aansluitkosten etc.

Goed alle ingevuld, krijg je netjes een mailtje met de volgende tekst:
"u krijgt binnen één werkdag een e-mail met daarin uw definitieve bestelling en ordernummer

Dit was 2 dagen geleden, dus ik log even in bij mijn KPN en zie nog steeds staan dat ik mag verlengen.
Zie ik dat het toestel nu € 30,- goedkoper is. Dus ik bel de klanten service om te vragen waarom ik geen definitieve order heb gekregen en om de bestelling te wijzigen/annuleren, vraag dat grietje: om welk toestel gaat het? ik zeg SGII, reactie was iets wat geïrriteerd, ja die bevestiging krijg u pas v.a 18mei en vanaf die datum kunt u dan ook de order annuleren 8)7

Ik twijfel enorm of ik wel bij KPN wil blijven, voorheen vond ik het een top bedrijf en betaalde ik zonder moeite een paar € meer per maand, maar ik zie tegenwoordig helemaal geen meerwaarde...

• Ruben1123
Verwijderd schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 10:22:
[...]

Wat bedoel je met langzaam internet?
Zag nog in dit forum de volgende link.
https://directsales.vodafone.nl/friendsfamily/orderform/69
Geen 1 jaar maar wel supergoedkoop.

Wat zijn de ervaringen met Ben/Simyo/HollandsNieuwe?
De abonnementskorting is gedurende de gehele contractsperiode geldig (24 maanden).

24 maanden lang 12,95 p/m voor vodafone 300?

• Brad Pitt
Ruben1123 schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 10:31:
24 maanden lang 12,95 p/m voor vodafone 300?
Ja, dit klopt. Had paar weken geleden het 190 minuten abo afgesloten voor 11 Euro per maand. Gaat prima.

• Ruben1123
Brad Pitt schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 11:03:
[...]

Ja, dit klopt. Had paar weken geleden het 190 minuten abo afgesloten voor 11 Euro per maand. Gaat prima.
Wat heb je als actiecode ingevuld?

• Brad Pitt
Ruben1123 schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 11:06:
Wat heb je als actiecode ingevuld?
Slechts a bunch of random crap :) Bevestigingsmail kwam erna gewoon binnen. Heb het wel weer gecancelled omdat ik toch liever een S2 erbij wilde hebben. Maar het gaat gewoon prima, wat je ook invult :P

Verwijderd

Zojuist mijn bij Bol.com bestelde S2 opgehaald op het postkantoor, helaas moet ik nu direct weg. Dus ik houd de spanning er nog even in door de doos vanavond pas te openen :D

• Brad Pitt
Verwijderd schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 11:44:
Zojuist mijn bij Bol.com bestelde S2 opgehaald op het postkantoor, helaas moet ik nu direct weg. Dus ik houd de spanning er nog even in door de doos vanavond pas te openen :D
Ik zou hem dan gewoon aan de oplader hangen nu hè. Heb je dát alvast achter de rug als je terug bent... :P

• moca
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 28-04-2025
bij telefoonkopen.nl in Utrecht (winkelcentrum Overvecht) nog ruim op voorraad.
159,- euro bijbetaald met t-mobile abonnement relax 190+ internet 24 maanden.

Verwijderd

moca schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 12:28:
bij telefoonkopen.nl in Utrecht (winkelcentrum Overvecht) nog ruim op voorraad.
159,- euro bijbetaald met t-mobile abonnement relax 190+ internet 24 maanden.
En wat kost die los daar?

Op GoT gaan we uit van eigen initiatief, gebruik een goede zoek website of bel met de betreffende winkel i.p.v. hier een dergelijke vraag neer te plempen....

[ Voor 25% gewijzigd door Bullet NL op 14-05-2011 14:11 ]

• moca
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 28-04-2025
Op de site staat 599,-

• k.olfers
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 30-11-2025
damkoning schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 00:59:
bah, ben jaloers! Ik moet zelfs bij hi 25 +extreem nog 125 bijbetalen. :(
Nou ga ik ze wel opbellen om te onderhandelen, maar zelf als je nieuwe klant bent
moet je bv bij hi20 + extreem nog 33 bijbetalen, en wordt hij pas vanaf hi25+extreem gratis.

Verwijderd

Levert hi al uit overigens?

Kom op zeg, je kan hier wel een vraag uitzetten maar zelf even iets op zoeken is te veel gevraagt?

[ Voor 67% gewijzigd door Bullet NL op 14-05-2011 14:12 ]

• Elby1988
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 14-05-2025
Nee

Verwijderd

Ik had de SGSII besteld bij GSMwijzer, overstappen van KPN naar vodafone, BSW 275, mooie aanbieding.

Toch uit nieuwsgierigheid vandaag nog even KPN gebeld, want ik had een behoorlijke klantenkorting opgebouwd.

Ik kan overstappen naar Hi onder de noemer van verlengen omdat het van KPN naar Hi is.

Bij 1-jarig Hi 30 met internet extreem krijg ik het toestel voor 29,95.

Ik betaal dan 3 x 29,95 + 9 x 45 + 30 = 525 euro! Dat is de losse prijs van de telefoon, maar dan met een jaar bellen en internet erbij!

Volgens mij is deze aanbieding to good to be true, maar ik had wel een hele flinke klantenkorting opgebouwd.

Krijg maandag een email met de bevestiging!

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 14-05-2011 13:30 ]

• xGlasvezelkabel
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 28-12-2025
Ik heb het aan de Hi Webcare-twitter gevraagd, en die zeiden dat ze vanaf 18 mei gaan leveren.

• Ruben1123
Zou er nou veel verschil zitten tussen de 7.2 mbps van Hi en 3.6 mbps van Vodafone? Als de snelheid bij Hi toch 9 van de 10 keer niet wordt gehaald?

Verwijderd

k.olfers schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 13:10:
[...]

bah, ben jaloers! Ik moet zelfs bij hi 25 +extreem nog 125 bijbetalen. :(
Nou ga ik ze wel opbellen om te onderhandelen, maar zelf als je nieuwe klant bent
moet je bv bij hi20 + extreem nog 33 bijbetalen, en wordt hij pas vanaf hi25+extreem gratis.
Hi is achterlijk duur geworden, vooral met internet. Ik zit sterk te twijfelen om over te stappen naar Vodafone, want Hi is ook niet bereidt om mij wat extra korting te geven. Moet bij 2 jaar verlengen Hi 25 + I-net Extra nog €99,95 bijbetalen (als nieuwe klant zou dit €29,95 zijn) 8)7. Of je geeft me wat korting of ik ben weg en dan ben je sowieso een klant kwijt..

• gebruikershaes
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 01:28
Verwijderd schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 14:01:
[...]

Hi is achterlijk duur geworden, vooral met internet. Ik zit sterk te twijfelen om over te stappen naar Vodafone, want Hi is ook niet bereidt om mij wat extra korting te geven. Moet bij 2 jaar verlengen Hi 25 + I-net Extra nog €99,95 bijbetalen (als nieuwe klant zou dit €29,95 zijn) 8)7. Of je geeft me wat korting of ik ben weg en dan ben je sowieso een klant kwijt..
Apart.. Want Hi is voor mij verreweg het goedkoopst. Bij eenjarig 35 en internet extra kon ik hem voor 50 euro krijgen. Toch maar ff bellen met de afdeling opzeggingen? Die kunnen je sowieso wel koting geven en doen dat ook als je vertelt dat je weg wilt.

Verwijderd

gebruikershaes schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 14:13:
[...]

Apart.. Want Hi is voor mij verreweg het goedkoopst. Bij eenjarig 35 en internet extra kon ik hem voor 50 euro krijgen. Toch maar ff bellen met de afdeling opzeggingen? Die kunnen je sowieso wel koting geven en doen dat ook als je vertelt dat je weg wilt.
Kan die afdeling dan meer doen dan de afdeling 'verlengen' want daar heb ik drie keer hetzelfde verhaal gekregen over klantwaarde en dat ze niks voor mij kunnen doen etc.

Edit: Als ik jouw voorbeeld invul dan moet ik 149,95 bijbetalen :(

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 14-05-2011 14:21 ]

• AdnanKananda
  • Laatst online: 05-05-2023
Verwijderd schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 14:18:
[...]

Kan die afdeling dan meer doen dan de afdeling 'verlengen' want daar heb ik drie keer hetzelfde verhaal gekregen over klantwaarde en dat ze niks voor mij kunnen doen etc.

Edit: Als ik jouw voorbeeld invul dan moet ik 149,95 bijbetalen :(
Bij Hi moet je gewoon heel alert zijn met de prijs. Die varieert zelfs op een dag zelf nog behoorlijk. Eerst had ik mijn SGSII met Hi35 1jr Verlenging + Internet Extreem voor 129,95. Dezelfde dag had ik me echter nog bedacht, en de bestelling geannuleerd. Een week later (eergisteren) stond precies dezelfde aanbieding er ineens op voor 9,95 voor het toestel. En het rare is dat ik hier op het forum nog niemand anders heb gehoord met dezelfde aanbieding (wel met 19,95). Maar mij hoor je niet klagen :P

Ik kom overigens van een 2-jarig Hi Online 25 abonnement, dat halverwege het contract naar 28,95 is verhoogd.

EDIT: Zo staat hij er bij mij nu in ieder geval ook weer, wanneer je op de website van Hi probeert de verlengen

[ Voor 11% gewijzigd door AdnanKananda op 14-05-2011 14:39 ]

Verwijderd

Het toestel is nu bij HI in de aanbieding. Scheelt me 80 euro met gister.

• Hightechsoul
hi online 35 is 31,45 per maand + internet extra 12,50 = 43,95 per maand laatste 9 maanden
eerste 3 maanden 26,45

toestel 49,95

1 jaar !!! "persoonlijke aanbieding" verlengen

Blij dat het één jaar is en dat ik maar 49.95 bij hoeft te betalen.

In totaal 524,85

Edit : voelt goed om terug te zijn op tweakers na jaar of 4. ben wel al me gegevens kwijt dus een nieuwe account aangemaakt

[ Voor 18% gewijzigd door Hightechsoul op 14-05-2011 14:43 ]

Verwijderd

Hi nieuw 1 jaar is goedkoop tov vodafone.
Maar hi nieuw 2 jaar is gewoon duur.

Ga de stad in en als vodafone shop em heeft liggen neem ik em mee als ze bsw 200 met euro 33 bijbetalen voor 2 jaar willen aanbieden tenminste. Plus de mogelijkheid van een duo sim voor mijn ipad, ook belangrijk :)

• AdnanKananda
  • Laatst online: 05-05-2023
Hightechsoul schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 14:39:
hi online 35 is 31,45 per maand + internet extra 12,50 = 43,95 per maand laatste 9 maanden
eerste 3 maanden 26,45

toestel 49,95

1 jaar !!! "persoonlijke aanbieding" verlengen

Blij dat het één jaar is en dat ik maar 49.95 bij hoeft te betalen.

In totaal 524,85
Je weet dat het abonnement i.c.m. Internet Extreem in totaal maar 20 euro meer zal kosten?

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 14:35:
Het toestel is nu bij HI in de aanbieding. Scheelt me 80 euro met gister.
Het scheelt mij dus helemaal niks :(. Het toestel staat bij mij al 4 dagen op €99,95 bij verlengen 2 jaar Hi 25 + Extra. Wat een zooitje zeg.

@ Ppluto1972 Die aanbieding zag ik ook ergens voorbij komen ja, ik ga denk ik nog 1 poging wagen bij Hi en anders is het Byebye en ga ik naar Vodafone.

Verwijderd

Het scheelt mij dus helemaal niks :(. Het toestel staat bij mij al 4 dagen op €99,95 bij verlengen 2 jaar Hi 25 + Extra. Wat een zooitje zeg.
Gister moest ik voor HI 20 1 jaar + Internet Extra 200 euro bijbetalen (verlenging). Vandaag nog 120 euro.
Had hem eigenlijk bij studentmobiel.nl besteld, maar daar moest ik 250 euro bijbetalen. Heb snel geannuleerd en besteld via HI.nl

• k.olfers
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 30-11-2025
Verwijderd schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 14:43:
[...]

@ Ppluto1972 Die aanbieding zag ik ook ergens voorbij komen ja, ik ga denk ik nog 1 poging wagen bij Hi en anders is het Byebye en ga ik naar Vodafone.
Vodafone is wel goedkoper, maar ook maar alleen als je aan 1gb genoeg hebt. Wil je namelijk een extra betaal je daar 10 euro bij. Bij Hi krijg je voor 10 euro extra (5 voor extra 5 voor verdubbelaar) 3 gb extra! Dus als je veel verstookt zal je bij hi toch weer goedkoper uit zijn.

• Ruben1123
Ik kon niet meer wachten en had besloten om naar de media markt te gaan om er een los te halen. Maar ze hadden niet meer, gisteravond was ik er ook en hadden ze nog 3.. Toch maar wachten op Hi blijkbaar.

• gabn88
  • Registratie: Februari 2005
Ik wil even laten weten voor iedereen in Twente, dat bij de mediamarkt in Hengelo (wss Enschede ook) je hem mee kunt krijgen voor 524 euro. Ik heb dat niet gedaan omdat ik hem deze week binnen verwacht van belsimpel.nl (voor 491, heb al lang geleden besteld).

edit: en ze zijn in hengelo op voorraad.

[ Voor 7% gewijzigd door gabn88 op 14-05-2011 14:49 ]

Verwijderd

Ruben1123 schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 14:48:
Ik kon niet meer wachten en had besloten om naar de media markt te gaan om er een los te halen. Maar ze hadden niet meer, gisteravond was ik er ook en hadden ze nog 3.. Toch maar wachten op Hi blijkbaar.
Bij mediamarkt in Breda heb je hem voor 524 euro ruim op voorraad, ben er vanochtend geweest.

• Ruben1123
gabn88 schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 14:48:
Ik wil even laten weten voor iedereen in Twente, dat bij de mediamarkt in Hengelo (wss Enschede ook) je hem mee kunt krijgen voor 524 euro. Ik heb dat niet gedaan omdat ik hem deze week binnen verwacht van belsimpel.nl (voor 491, heb al lang geleden besteld).

edit: en ze zijn in hengelo op voorraad.
Gewoon zeggen dan hij in Alphen aan den Rijn 499,- euro is, dan verlagen zijn hem ook wel. Had vanmorgen nog gebelt om de prijs te verifiëren.

• Hightechsoul
AdnanKananda schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 14:43:
[...]

Je weet dat het abonnement i.c.m. Internet Extreem in totaal maar 20 euro meer zal kosten?
Bedankt, ik ga gelijk bellen !

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Weet iemand toevallig of studentmobiel ook op zaterdag aanvragen verwerkt? Ik heb op de site rondgekeken maar kan niks vinden op welke dagen ze concreet werken.

• m0ridin
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23:12
Helaas niet op voorraad bij de mediamarkt in Utrecht...

Verder wat andere winkeltjes gekeken maar toch nog maar even uitgesteld. Misschien dat telefoonkopen.nl (ook een filiaal in Utrecht) hem wel had, maar ik om nou 50+ (of wel 100) euro extra te betalen om hem iets eerder binnen te krijgen...

• Recrush
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 02:37
Leoon. schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 15:01:
Weet iemand toevallig of studentmobiel ook op zaterdag aanvragen verwerkt? Ik heb op de site rondgekeken maar kan niks vinden op welke dagen ze concreet werken.
Wil ik ook wel weten. Anders bestel ik morgenavond of maandag wel.

• Neeknikker
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19-11-2025
Ik kreeg net de volgende mail van HI:

Beste Hi klant,

HI.nl is altijd op zoek naar het meest scherpe aanbod, daarom hebben we een prijscorrectie voor de Samsung Galaxy SII doorgevoerd.

Het toestel is nu nog voordeliger!

Heb je gekozen voor betalen aan de deur, dan wordt de nieuwe verlaagde prijs in rekening gebracht.

Bij een IDEAL betaling zal de korting na ontvangst van het pakket worden gecrediteerd.

Bij vragen neem dan contact met ons op 1200 (vast 06-12001200) of kijk op www.hi.nl.

Groeten van Hi

Scheelde ongeveer 60 euro voor de telefoon :)

• AtlAntA
Neeknikker schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 15:18:
Ik kreeg net de volgende mail van HI:

Beste Hi klant,

HI.nl is altijd op zoek naar het meest scherpe aanbod, daarom hebben we een prijscorrectie voor de Samsung Galaxy SII doorgevoerd.

Het toestel is nu nog voordeliger!

Heb je gekozen voor betalen aan de deur, dan wordt de nieuwe verlaagde prijs in rekening gebracht.

Bij een IDEAL betaling zal de korting na ontvangst van het pakket worden gecrediteerd.

Bij vragen neem dan contact met ons op 1200 (vast 06-12001200) of kijk op www.hi.nl.

Groeten van Hi

Scheelde ongeveer 60 euro voor de telefoon :)
Die heeft iedereen gekregen die bij Hi bestelt heeft. Staan al talloze copy/pastes van dat e-mailtje in dit topic.
Tip: Zoek even op het telefoon nummer.

• jeroenm17
  • Laatst online: 24-12-2025
Leoon. schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 15:01:
waarschijnlijk wel, omdat alles daar automatische gaat ook al je je contract opstuurt gaat hij word hij automatische verwerkt.
dat stond tenminste in mijn mail die ik donderdag kreeg bij mijn abbo+SGS2

• Welzo
  • Registratie: Juni 2005

Welzo

Perfectionist

greenlizzard schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 22:45:
[...]

Wat een lachertje, enkele mede-tweakers en ik, met bestellingen variërend van 21 tot 27 april, hebben nog niet geleverd gekregen van Belsimpel. Reden dat ik, zoals eerder te lezen viel, vanmiddag geannuleerd heb en hem voor € 499,- bij de plaatselijke Mediamarkt heb gekocht.
Precies.

Mijn bestelling bij belsimpel ook donderdagavond geannuleerd, waarna ik bij bol.com had besteld, en gister de annuleringsbevestiging gehad. Bestelling van bol.com was gisteren rond 12:00 binnen. _/-\o_

Het annuleringsproces lijkt in ieder geval wat soepeler te verlopen mits ze zich er nu wel aan houden binnen 2-5 werkdagen het geld terug te storten. :P

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

jeroenm17 schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 15:40:
[...]

waarschijnlijk wel, omdat alles daar automatische gaat ook al je je contract opstuurt gaat hij word hij automatische verwerkt.
dat stond tenminste in mijn mail die ik donderdag kreeg bij mijn abbo+SGS2
Veranderd er bij jou dan wel wat in je orderstatus? Kijk jij ook via service op de site?

Pagina: 1 ... 52 ... 110 Laatste

Let op:
Dit topic is GEEN dumpbak voor van alles en nog wat, daarom worden dit soort replies verwijderd:
-Oneliners zonder enige vorm van inzet.
-Slowchat.
-Replies als "ik heb em ook" of "ik heb em besteld".

Het is niet toegestaan om naar kortingcodes en/of personeelsnummers te vragen!