• Meinon
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 22-12-2022
Bekse schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 17:06:
De juiste mensen kennen helpt! :D

Net even een vriend van mij gebeld die filiaalmanager is.
Hem verteld dat ik besloten heb om een SGS2 te nemen.

Donderdag even langs komen om hem op te halen!! :D
Voor hoeveel?
Enne...

He ken je mij niet meer :p...

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 16:55:
schijt belsimpel ik roep iedereen op die bij belsimpel heeft besteld te gaan annuleren! die mensen verdienen het niet om het geld van ons te krijgen.
Heb hem net geannuleerd :)
Weet iemand toevallig of hij nog op voorraad is bij media markt Breda?

• god-godlike
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11-02-2025
afgebeld weer uitgesteld.

2/5 besteld => 6/5 bevestigd.

nu wachten tot 26/5.

hoeveel levert samsung wel per keer?

100 stuks per week maar ofzo?

Verwijderd

damkoning schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 17:07:
Waarom leveren Hi en KPN al uit de winkel? Lijkt me toch logisch om eerst de mensen met een pre-order van hun toestel te voorzien! Sommigen zitten al heel lang te wachten op hun gebrekkige service en al loop je gewoon een normale 'store' in kan je hem gewoon meenemen.... Moet toch niet gekker worden! :S
Als je hem al hebt besteld hoeven ze zich daar toch niet druk over te maken. Een klant in de winkel is natuurlijk heel wat anders.....!

• aegis3d
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 20-12-2025
baronruud schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 17:06:
[...]

Maar wat heb je ervoor betaald dan?

[...]

Via telefoonnummer
1200 (met je eigen mobiel)
06 1200 1200 (vanaf een ander toestel)
0031 6 1200 1200 (vanuit het buitenland)
25e/maand abbo 2 jaar. (inc. internet)
En dan was het toestel gratis.
Ik kan ook nog over een paar maanden hem omlaag gooien, want ik bel niet voor zoveel.

In the end it was not guns or bombs that defeated the aliens, but that humblest of all gods creatures, the Tyrannosaurus Rex

• damkoning
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 23-12-2025
tja daar heb je een punt. Maar ik kan niet echt zeggen dat ze daar mee een hoge klantvriendelijkheids score mee behalen

• Golf2vr6
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 30-12-2025
god-godlike schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 17:09:
afgebeld weer uitgesteld.

2/5 besteld => 6/5 bevestigd.

nu wachten tot 26/5.

hoeveel levert samsung wel per keer?

100 stuks per week maar ofzo?
Blij dat ik daar vrijdag geannuleerd heb nu ik dit lees.....

¯\_(ツ)_/¯ Pixel 10 Pro XL

• god-godlike
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11-02-2025
Golf2vr6 schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 17:11:
[...]

Blij dat ik daar vrijdag geannuleerd heb nu ik dit lees.....
Ja, maar al op voorhand betaald...
en ik zoek er een zonder abonnement...

Verwijderd

ik heb met abbonement daar, kan ik deze gewoon annuleren allemaal. of moet ik dan contact met vodafone apart opnemen?

• Golf2vr6
Verwijderd schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 17:12:
ik heb met abbonement daar, kan ik deze gewoon annuleren allemaal. of moet ik dan contact met vodafone apart opnemen?
waar is daar?

Verwijderd

Sorry, bij algebeld.
30-4 besteld. 02-05 alles goedgekeurd. nu voor de zoveelste keer de leverdatum opgeschoven naar 26-5

• Golf2vr6
Verwijderd schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 17:14:
[...]

Sorry, bij algebeld.
30-4 besteld. 02-05 alles goedgekeurd. nu voor de zoveelste keer de leverdatum opgeschoven naar 26-5
Ik heb via mail geannuleerd. Ze hebben het contract bij Hi ingetrokken. Kreeg eerst nog wel een mailtje met lul verhaal terug dat het niet slim was om te annuleren enz. Gelijk mailtje terug gedaan dat ze direct moesten annuleren. Contract is geannuleerd.

• hanzai
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 05-08-2025
Zojuist bij de lokale Hi shop in groningen het toestel af kunnen halen, ze kwamen echter met een toestelprijs van rond de 230€ voor 1 jarig hi-30, ietsje meer dus dan de 110€ bij de online shop, kon hem uiteindelijk wel meekrijgen voor de internetprijs.
Gisteren 'gepre-ordered' hadden er vandaag 3 binnengekregen!

• RandyAmsterdam
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 22-04-2025
schijt belsimpel ik roep iedereen op die bij belsimpel heeft besteld te gaan annuleren! die mensen verdienen het niet om het geld van ons te krijgen.
Laten we ze platgooien met mails! Mailtjes waarin we ons ongenoegen kenbaar maken!

Verwijderd

RandyAmsterdam schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 17:24:
[...]

Laten we ze platgooien met mails! Mailtjes waarin we ons ongenoegen kenbaar maken!
goed idee ik ga ze nu een mail sturen!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-01 11:47
Als iedereen nou annuleert dan sta ik straks vooraan :). Ik hoorde van een vriend dat ze hem bij de lokale Dixons op voorraad hebben. Wel 530 euro, maar daar zit dan ook een carkit bij. Misschien morgen maar even langs gaan en kijken of ik er nog wat vanaf kan babbelen.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• RandyAmsterdam
Verwijderd schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 17:25:
[...]

goed idee ik ga ze nu een mail sturen!
Ik ben van plan om ze iedere minuut een mail te sturen of ze hem al hebben! Misschien dat ze hem dan kopen bij een winkel die hem WEL op voorraad heeft om er vanaf te zijn! Stelletje oplichters daar in groningen!

Verwijderd

Slecht nieuws voor de mensen die niet meer kunnen wachten bij Hi, heb net gebeld, er zijn 700 orders en ze krijgen 23e weer een lading binnen, ze weten niet hoeveel, en hij had het aan het eind van het gesprek over de 28e ineens, hoop dat dat een verspreking was

Verwijderd

hanzai schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 17:18:
Zojuist bij de lokale Hi shop in groningen het toestel af kunnen halen, ze kwamen echter met een toestelprijs van rond de 230€ voor 1 jarig hi-30, ietsje meer dus dan de 110€ bij de online shop, kon hem uiteindelijk wel meekrijgen voor de internetprijs.
Gisteren 'gepre-ordered' hadden er vandaag 3 binnengekregen!
Heb je online besteld? Of bij de winkel zelf?

Verwijderd

Iemand een idee wanneer Hi de volgende levering krijgt en uitlevert?

• LuckyFu
  • Laatst online: 21:13
Zojuist contact gehad met KS van hi, zij geven aan dat er momenteel 700 mensen op dit toestel wachten.
Vanaf 23ste gaan zij uitleveren.
:'(U

• RandyAmsterdam
Vreemd dat mensen het nog over een PRE ORDER hebben, hij is al lang gelanceerd.... Je kan beter zeggen, ik ben achter in de rij aangesloten!

• hanzai
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 05-08-2025
Winkel zelf, en is sim-lock vrij gebruik nu oude t-mobile abo!

• TenaciousR
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 23-01-2025
Dat achteraan aansluiten heb ik dus net ook gedaan. Nadat ik gisteren opeens niet meer kon verlengen (wat logisch was gezien er heel de tijd op mijn.hi.nl stond dat ik vanaf 24 juni kon verlengen) met mijn code via de sms kon dit vandaag weer wel. Heb ik dus net gelijk gedaan met een HI 25 + internet extreem met 59,95 bijbetalen voor het toestel.
Kom nu in totaal op €501,90. Van de week nog even kijken of die aanbieding vanaf de 19e nog interessant is of dat er in de shop nog wat moois van gemaakt kan worden, dan kan ik altijd nog annuleren. En ook als ze mijn bestelling nog aanhouden omdat ik eigenlijk nog niet mag verlengen heb ik nog tijd zat om te annuleren...

Verwijderd

Na mijn frustraties jegens Hi ben ik vandaag zowaar opgebeld door een pief die mij excuses leverde voor alle onduidelijke vaagheid omtrend mijn bestelling. Ik heb een toppiejoppie aanbieding gekregen en gelijk ja gezegd. Hij beweerde dat er op dit moment 1500 nogwat orders bekend waren bij KPN (ik geloof het, hij zocht het namelijk echt even op en noemde een specifiek getal). De eerste levering word de 18e verzonden, de tweede levering de 23e. Er zouden zo'n 700 telefoons binnenkomen bij de eerste levering. De tweede zou wat groter zijn maar hij wist niet precies hoe groot. Er was wel wat te regelen voor alle ongemak, en hij zei dat ik mijn telefoon binnen 5 dagen kon verwachten. Zoniet, krijg ik daar vergoeding voor.

Dit alles netjes opgesomd in een mailtje, orderbevestiging erbij, tsjakka. Erg jammer dat het al deze frustraties heeft moeten kosten, maar ik ben erg blij met de oplossing!

Hi 30, Internet extreem, 2 jaar, 1e jaar 19,95 en 2e jaar 29,95. Telefoon uiteraard gratis. Ik had klantwaarde B of C overigens...

Verwijderd

RandyAmsterdam schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 17:27:
[...]

Ik ben van plan om ze iedere minuut een mail te sturen of ze hem al hebben! Misschien dat ze hem dan kopen bij een winkel die hem WEL op voorraad heeft om er vanaf te zijn! Stelletje oplichters daar in groningen!
ja heb ze net een mail gestuurd als ik bericht heb post ik het wel weer ben echt laaiend heb ook al de volle 500 euro betaald vind het belachelijk

• Caparone
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11-11-2025
Ik zit echt te overwegen om bij GSMwijzer te gaan annuleren als ik me telefoon deze week niet binnen krijg. Het duurt dagen voordat je antwoord krijgt op je mailtjes. Zit al sinds 2 mei te wachten.

• Golf2vr6
Verwijderd schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 17:36:
Na mijn frustraties jegens Hi ben ik vandaag zowaar opgebeld door een pief die mij excuses leverde voor alle onduidelijke vaagheid omtrend mijn bestelling. Ik heb een toppiejoppie aanbieding gekregen en gelijk ja gezegd. Hij beweerde dat er op dit moment 1500 nogwat orders bekend waren bij KPN (ik geloof het, hij zocht het namelijk echt even op en noemde een specifiek getal). De eerste levering word de 18e verzonden, de tweede levering de 23e. Er zouden zo'n 700 telefoons binnenkomen bij de eerste levering. De tweede zou wat groter zijn maar hij wist niet precies hoe groot. Er was wel wat te regelen voor alle ongemak, en hij zei dat ik mijn telefoon binnen 5 dagen kon verwachten. Zoniet, krijg ik daar vergoeding voor.

Dit alles netjes opgesomd in een mailtje, orderbevestiging erbij, tsjakka. Erg jammer dat het al deze frustraties heeft moeten kosten, maar ik ben erg blij met de oplossing!

Hi 30, Internet extreem, 2 jaar, 1e jaar 19,95 en 2e jaar 29,95. Telefoon uiteraard gratis. Ik had klantwaarde B of C overigens...
Goed om te horen....eeeh lezen. Nu hopen op een goede afloop!

Verwijderd

@Thornberg87: Dank voor de info! Soms word je er zo moe van, al die verschillende berichten van de klantenservice van Hi... Jouw bericht komt erg betrouwbaar over, dus ik heb goede hoop dat de levering deze week nog komt. Wel de vraag of ik natuurlijk bij de 1e 700 zit.. Heb wel gelijk besteld op 2 mei, dus ik schat de kansen goed in. We wachten (wéééér/nog steeds) af.

Verwijderd

Goed geregelt en te horen dat vanaf de 23e dus misschien goeie hoop is, een weekje is ook zo voorbij

• marloh
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 26-05-2024
Bij Hi besteld, nieuw abonnement:

5-5 Op internet bestelling gedaan
12-5 Vanwege prijsverlaging op de website, de bestelling geannuleerd
12-5 Nieuwe bestelling gedaan

Orderstatus momenteel:

"Voorinschrijving"

• MyrddinLXXIIX
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 19-12-2025
Caparone schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 17:37:
Ik zit echt te overwegen om bij GSMwijzer te gaan annuleren als ik me telefoon deze week niet binnen krijg. Het duurt dagen voordat je antwoord krijgt op je mailtjes. Zit al sinds 2 mei te wachten.
Nog steeds 'contract ontvangen' ?
Je zit waarschijnlijk in de volgende order die ze binnenkrijgen, dus annulering lijkt me niet zo slim!

(ik zeg dit omdat mijn order 30/4 was, contract ontvangen 2/5, vandaag is ie verzonden... vertraging ivm nummerbehoud)

[ Voor 5% gewijzigd door MyrddinLXXIIX op 17-05-2011 17:45 ]

Verwijderd

@Marloh: als ik dit zo lees, denk ik dat je bij de twee ronde zit. Bij mij (en nog een paar) is de orderstatus sinds vanmiddag veranderd naar 'in behandeling'. Maar goed, de dag is nog niet om! Misschien maken ze ook wel overuren daar bij de Hi en verandert je status nog. Heb echt geen idee hoeveel mensen op dag 1 de SGS2 besteld hebben.

• fietsie
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22-12-2025
Heeft iemand al iets van T-Mobile gehoord ? (Dus niet degenen die donderdag bestelden en WEL geleverd kregen, maar iemand die donderdag bestelde en vervolgens te horen kreeg dat het toestel nog wel 2 weken op zich kon laten wachten) ....

• BertP
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 26-12-2025
Verwijderd schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 17:44:
@Marloh: als ik dit zo lees, denk ik dat je bij de twee ronde zit. Bij mij (en nog een paar) is de orderstatus sinds vanmiddag veranderd naar 'in behandeling'. Maar goed, de dag is nog niet om! Misschien maken ze ook wel overuren daar bij de Hi en verandert je status nog. Heb echt geen idee hoeveel mensen op dag 1 de SGS2 besteld hebben.
Ik hoop dat ze het vandaag nog gaan veranderen, alhoewel ik niet meer denk dat ik bij de 1e reeks verzonden toestellen zit. *hoopt stiekem van wel*.

Wel veel tegenstrijdige berichten, want via twitter webcare kwamen geluiden van 254 pre-orders, nu zijn het er 3000, en hebben ze 700 toestellen oid, ik weet niet zo goed wat ik nu moet denken...

• Caparone
MyrddinLXXIIX schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 17:43:
[...]

Nog steeds 'contract ontvangen' ?
Je zit waarschijnlijk in de volgende order die ze binnenkrijgen, dus annulering lijkt me niet zo slim!

(ik zeg dit omdat mijn order 30/4 was, contract ontvangen 2/5)
Ja ik heb 2mei besteld. En 5mei is het contract ontvangen. Status nog steeds "contract ontvangen"
Maar wat ik dan niet snap, is dat sommige mensen vandaag een mail hebben ontvangen dat hun telefoon is verzonden. Hebben ze deze week dan 2 batches die ze versturen?

• MyrddinLXXIIX
Caparone schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 17:48:
[...]

Ja ik heb 2mei besteld. En 5mei is het contract ontvangen. Status nog steeds "contract ontvangen"
Maar wat ik dan niet snap, is dat sommige mensen vandaag een mail hebben ontvangen dat hun telefoon is verzonden. Hebben ze deze week dan 2 batches die ze versturen?
De mijne is van de batch van donderdag de 12e, duurde wat langer ivm nummerbehoud.
Ergens gelezen dat de 18e er een volgende zending binnenkomt.

• marloh
Verwijderd schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 17:44:
Had ik mijn eerste bestelling beter niet kunnen annuleren aangezien ze de prijs toch gingen aanpassen....

We blijven wachten...

• Satom
  • Laatst online: 12-12-2025

Satom

Verzamel ervaringen

Verwijderd schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 17:28:
Iemand een idee wanneer Hi de volgende levering krijgt en uitlevert?
Hi gaat nu al beginnen met leveren, nouja, ik kreeg een mail+SMS
Hi *mijn naam*

Je bestelling met ordernummer *nummertjes* is op voorraad. De koerier neemt contact met je op om een afleverafspraak te maken.

Je kunt ook zelf contact met ons opnemen om je Hi bestelling te laten bezorgen. Je kunt ons bereiken op maandag t/m vrijdag van 8.00- 22.00u en zaterdag van 9.00- 18.00u op
0900- 73 868 73 (lokaal tarief).

Groeten van Hi

P.s. Dit is een automatisch verstuurde e-mail. Je kunt geen antwoord sturen op deze e-mail
Gelijk even gebeld en afspraak gemaakt. Lijkt erop dat het serieus is :p

Maar weet iemand hoe het gaat, ik bedoel, nadat ik getekend heb aan de deur, het contract, kan ik dan al direct bellen+sms'en+interneren, of moet ik wachten totdat het contract terug is bij Hi?

• Caparone
MyrddinLXXIIX schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 17:50:
[...]

De mijne is van de batch van donderdag de 12e, duurde wat langer ivm nummerbehoud.
Ergens gelezen dat de 18e er een volgende zending binnenkomt.
Ok, nja ik wacht dan nog af tot donderdag.

• Golf2vr6
Vliegtuig02 schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 17:55:
[...]

[...]

Maar weet iemand hoe het gaat, ik bedoel, nadat ik getekend heb aan de deur, het contract, kan ik dan al direct bellen+sms'en+interneren, of moet ik wachten totdat het contract terug is bij Hi?
Wanneer had je besteld?

Bij nummerbehoud krijg je 0,- contract en wordt het gebruik van tijdelijk nummer gefactureerd. Dan kun je dus beter je huidige sim eerst gebruiken. Geen nummerbehoud, dan gaat het contract gelijk in.

[ Voor 16% gewijzigd door Golf2vr6 op 17-05-2011 18:00 ]

• Meinon
@Vliegtuig02

volgens mij kun je gelijk bellen etc hoor. Wordt allemaal achteraf gecrediteerd uuhhh.. (gedebiteerd bedoel ik) bij je.
Daar zijn ze wel snel in! :p

Wanneer heb jij besteld?

[ Voor 8% gewijzigd door Meinon op 17-05-2011 17:58 ]

Verwijderd

Net bij de vodafone shop geweest, en een meneer kon mij vertellen dat ze hem morgen weer op voorraad hebben...
Belsimpel order opzeggen denk ik maar :P

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 17-05-2011 17:59 . Reden: typfout ]

• Elby1988
  • Laatst online: 14-05-2025
Status:

* Laatste update: 17/05/2011
*
* Bestelling is ontvangen en is momenteel in behandeling.
Bestelling bij Hi
Vliegtuig02 schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 17:55:
[...]

[...]

Zover ben ik helaas dus nog niet..

[ Voor 62% gewijzigd door Elby1988 op 17-05-2011 18:03 ]

• Golf2vr6
Elby1988 schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 18:02:
[...]

Bestelling bij Hi

[...]

Zover ben ik helaas dus nog niet..
Wanneer besteld???

• xGlasvezelkabel
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 28-12-2025
Jij haalt me constant de woorden uit de mond. :) Heb jij ook een bestelling bij Hi en wanneer?

• Satom
  • Laatst online: 12-12-2025

Satom

Verzamel ervaringen

Meinon schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 17:57:
@Vliegtuig02

volgens mij kun je gelijk bellen etc hoor. Wordt allemaal achteraf gecrediteerd uuhhh.. (gedebiteerd bedoel ik) bij je.
Daar zijn ze wel snel in! :p

Wanneer heb jij besteld?
Oh! Dat scheelt moet zaterdag werken, dus moet wel even kunnen internetten in de pauze, en Angry Birds spelen haha!

Ik heb besteld op 09-05-2011, in de avond, tegen een uur of 7.
Golf2vr6 schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 17:57:
[...]

Wanneer had je besteld?

Bij nummerbehoud krijg je 0,- contract en wordt het gebruik van tijdelijk nummer gefactureerd. Dan kun je dus beter je huidige sim eerst gebruiken. Geen nummerbehoud, dan gaat het contract gelijk in.
Het is geen nummer behoud, maar een nieuwe abo, en voor bestel datum, 09-05-2011, in de avond, tegen een uur of 7 :+

• Golf2vr6
xGlasvezelkabel schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 18:05:
[...]

Jij haalt me constant de woorden uit de mond. :) Heb jij ook een bestelling bij Hi en wanneer?
Yep, 12 mei (ik had op 27 april bij algebeld besteld, maar 12 mei geannuleerd en bij Hi besteld, scheelde 130euro en misschien nog wel eerder mijn toestel, want algebeld is alweer opgeschoven heb ik hier net al gelezen)

Edit: gaat goed ze zijn dus al bij 9 mei lees ik hierboven......

[ Voor 7% gewijzigd door Golf2vr6 op 17-05-2011 18:08 ]

• BPP
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23:12

BPP

Hier ook 12 mei zo aan het eind van de middag. Status nog steeds op voorinschrijving.

• Meinon
@Golf2vr6 en wat is jouw status? Ook nog steeds "voor insch."?

• xGlasvezelkabel
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 28-12-2025
Golf2vr6 schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 18:06:
[...]

Yep, 12 mei (ik had op 27 april bij algebeld besteld, maar 12 mei geannuleerd en bij Hi besteld, scheelde 130euro en misschien nog wel eerder mijn toestel, want algebeld is alweer opgeschoven heb ik hier net al gelezen)

Edit: gaat goed ze zijn dus al bij 9 mei lees ik hierboven......
Ik heb 16 mei eind van de middag besteld, dus het meest waarschijnlijke is dat ik em volgende week in huis heb.

• Golf2vr6
Meinon schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 18:08:
@Golf2vr6 en wat is jouw status? Ook nog steeds "voor insch."?
yep!

Voor de volledigheid: 12 mei 22:15 order bevestiging gehad.

• Elby1988
xGlasvezelkabel schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 18:05:
[...]

3 Mei, maar mocht pas verlengen per 15 mei.. Dus het is even afwachten wat ze doen. Ze beloofde het gewoon uit te stellen (was dus niet nodig :P )

• Meinon
Golf2vr6 schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 18:10:
[...]

yep!

hehehe.. dan heb je na mij besteld... dus als ik hem heb krijg jij hem daarna ;) ...
ik heb 22:05 besteld :p

Verwijderd

2 mei besteld :

Laatste update: 17/05/2011

Bestelling is ontvangen en is momenteel in behandeling.

Hoop bij de eerste 700 te zitten....

• Recrush
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 02-01 15:23
Zo, alles opgestuurd naar GSMwijzer. Hoop niet dat ze gaan bitchen dat mn adres op het bankafschrift anders is dan in het contract. Ben net verhuisd en op het afschrift staat nog het oude adres. :X

• BertP
Golf2vr6 schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 18:10:
[...]

yep!

Hehe ik ook op 12 mei, de eerste mail om 21:58 en de 2e om 22:24.

Ben benieuwd :D

• Golf2vr6
Verwijderd schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 18:11:
2 mei besteld :

Hoop bij de eerste 700 te zitten....
Ziet ernaar uit dat jij vandaag nog wel een mailtje krijgt ;)

• BPP
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23:12

BPP

BertP schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 18:13:
[...]

Hehe ik ook op 12 mei, de eerste mail om 21:58 en de 2e om 22:24.

Ben benieuwd :D
Hier 12 mei, 19:25 en 19:36 !!! :+

Verwijderd

Ik heb hem ook 12 Mei besteld. Ik verwacht hem niet eerder dan 23 Mei vrees ik?
Hou het nog wel uit tot dan, maar hoe eerder hoe beter natuurlijk.

Nu even iets anders,
Weet iemand hoe of Hi mij als nieuwe klant ziet, of als 'bekende' klant als ik al een abbonement op mijn naam & rekeningnummer heb lopen, en met de Galaxy S2 een tweede abbonement ernaast aanschaf?

Want voor zover ik begrepen heb wordt een nieuwe klant geholpen met een koerier, en een bekende klant zeer waarschijnlijk gewoon TNT post. Iemand ideëen?

En daarnaast, is het mogelijk dat mijn moeder met een andere achternaam maar wel in bezit van mijn opgegeven legitimatiebewijs mijn bestelling zou kunnen aannemen?

Bij voorbaat dank.:)

EDIT: Vergeten te melden dat dit bij HI was...

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 17-05-2011 18:17 ]

Verwijderd

Golf2vr6 schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 18:13:
[...]

Ziet ernaar uit dat jij vandaag nog wel een mailtje krijgt ;)
Hebben jullie allemaal een mailtje gehad ? (Hi-mensen)

• BertP
BPP schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 18:15:
[...]

Hier 12 mei, 19:25 en 19:36 !!! :+
Is je status al van voor inschrijving af dan?

Misschien zijn ze anders wel gewoon willekeurig aan het verzenden omdat de volgende zending er zo dicht op zit...

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 18:16:
[...]

2 Mei besteld, status staat op in behandeling, nog geen mail gehad.

• Elby1988
[...]

Ik heb dezelfde status als jij. En nog geen mail..

Heb jij ook verlengd? Misschien duurt dat even?

[ Voor 9% gewijzigd door Elby1988 op 17-05-2011 18:19 ]

Verwijderd

[...]

Ik ook nog niet hoor, status staat nog wel op : Bestelling is ontvangen en is momenteel in behandeling.

• Golf2vr6
Verwijderd schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 18:15:
Ik heb hem ook 12 Mei besteld. Ik verwacht hem niet eerder dan 23 Mei vrees ik?
Hou het nog wel uit tot dan, maar hoe eerder hoe beter natuurlijk.

Nu even iets anders,
Weet iemand hoe of Hi mij als nieuwe klant ziet, of als 'bekende' klant als ik al een abbonement op mijn naam & rekeningnummer heb lopen, en met de Galaxy S2 een tweede abbonement ernaast aanschaf?

Want voor zover ik begrepen heb wordt een nieuwe klant geholpen met een koerier, en een bekende klant zeer waarschijnlijk gewoon TNT post. Iemand ideëen?

En daarnaast, is het mogelijk dat mijn moeder met een andere achternaam maar wel in bezit van mijn opgegeven legitimatiebewijs mijn bestelling zou kunnen aannemen?

Bij voorbaat dank.:)

EDIT: Vergeten te melden dat dit bij HI was...
Een tweede contract is een nieuw contract dus koerier.

Verwijderd

Wat mij opvalt, is dat de leveringen van Hi de NIEUWE klanten betreft.... Hm, zou niet netjes zijn om eerst de nieuwelingen van de nieuwe SGS2 te voorzien en daarna pas alle 'verlengklanten'.. Ik heb ook geen e-mail gehad tot nu toe.

• WBFT
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 28-02-2024
Caparone schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 17:48:
[...]

GSMWijzer:
Ik heb ook 2 mei besteld en gelijk contract verstuurd via de mail, die dag nog is hij op contract ontvangen gezet.
Donderdag 12 mei is de status op aanvraag nummerbehoud gezet (Toen hadden ze dus mijn telefoon binnen en kon nummerbehoud aangevraagd worden).
Vandaag 17 mei is het toestel verstuurd via TNT.

Dus als je ook nog nummerbehoud wilt dan moet je nog wel minimaal 3 werkdagen wachten.

Moet zeggen dat de KS wel met 1 werkdag reactie heeft gegeven op mijn vragen.

Nu wachten totdat de postbode er is morgen. :9~

• MillanO
  • Laatst online: 24-07-2022
Status:
Laatste update: 14/05/2011

Voor inschrijving

13 mei besteld.

Verwijderd

Golf2vr6 schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 18:19:
[...]

Een tweede contract is een nieuw contract dus koerier.
Also, oke bedankt. Nou dat wordt nog maar even uitzingen met dit prutstelefoontje dan, haha.

• MyrddinLXXIIX
WBFT schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 18:20:
[...]

GSMWijzer:
Ik heb ook 2 mei besteld en gelijk contract verstuurd via de mail, die dag nog is hij op contract ontvangen gezet.
Donderdag 12 mei is de status op aanvraag nummerbehoud gezet (Toen hadden ze dus mijn telefoon binnen en kon nummerbehoud aangevraagd worden).
Vandaag 17 mei is het toestel verstuurd via TNT.

Dus als je ook nog nummerbehoud wilt dan moet je nog wel minimaal 3 werkdagen wachten.

Moet zeggen dat de KS wel met 1 werkdag reactie heeft gegeven op mijn vragen.

Nu wachten totdat de postbode er is morgen. :9~
Wel even opletten bij je T&T info!

Betaling zou via incasso gaan ( < 40 euro).
Maar de pakket-info geeft duidelijk rembours aan, moet toch weer dat geld in huis halen :S

• Meinon
Net even gebabbelt met Hi KS.
Annemiek vertelde me dat er 934 bestellingen binnen zijn. En dat ze 23e een lading binnen krijgen
dus dan kan ik de 24e mijn telefoon verwachten volgens haar. Ik word helemaal gek van al die
verschillende getallen... :|

Ik geef het op voor deze week...
Ik behoor bij de volgende lading.

(12-05-2010 22:05 besteld)

Verwijderd

Vreemd dat ik (net als een aantal andere) op 12 mei mijn bestelling had geannuleert en weer een nieuwe had geplaatst, en dan nu bij de bestelstatus van mijn geannuleerde bestelling: Bestelling is ontvangen en is momenteel in behandeling. zie staan..

Toch niet geannuleerd blijkbaar

• Golf2vr6
Verwijderd schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 18:26:
Vreemd dat ik (net als een aantal andere) op 12 mei mijn bestelling had geannuleert en weer een nieuwe had geplaatst, en dan nu bij de bestelstatus van mijn geannuleerde bestelling: Bestelling is ontvangen en is momenteel in behandeling. zie staan..

Toch niet geannuleerd blijkbaar
Ik meen iets gelezen te hebben dat je niet hoefde te annuleren maar dat Hi de lagere prijs zou hanteren bij oudere bestellingen.

• BertP
Meinon schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 18:23:
Net even gebabbelt met Hi KS.
Annemiek vertelde me dat er 934 bestellingen binnen zijn. En dat ze 23e een lading binnen krijgen
dus dan kan ik de 24e mijn telefoon verwachten volgens haar. Ik word helemaal gek van al die
verschillende getallen... :|

Ik geef het op voor deze week...
Ik behoor bij de volgende lading.

(12-05-2010 22:05 besteld)
Hmm wel raar dat er mensen zijn die later besteld hebben en waarbij de status al wel veranderd is. Enfin, ik wacht het vandaag en morgen nog even af en als hij dan niet gewijzigd is zal het volgende week worden...

Verwijderd

Heb hem 14e verlengd via hi en staat ook nog steeds op voorinschrijving. Heb de hoop op de 18e wel laten varen

• marloh
Nieuwe klant

Status:
Laatste update: 14/05/2011

Voor inschrijving

12 mei besteld (19:32u.) besteld

Verwijderd

Golf2vr6 schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 18:29:
[...]

Ik meen iets gelezen te hebben dat je niet hoefde te annuleren maar dat Hi de lagere prijs zou hanteren bij oudere bestellingen.
Oke ja dat hadden ze de 13e (de dag erna) via een mail en sms gezegt, nadat ik had geannuleert dat was dus nogal zonde dat ze me dat die dag ervoor niet konden vertellen.

Hopen dat het toestel, dat nu van status is veranderd, wordt opgezonden en dat mijn latere bestelling wordt geannuleert. Ik wacht het nog even af ;)

• xdampiex
  • Laatst online: 13-06-2025
Hier ook
Nieuwe Klant
aangevraagd 12 mei
Update 14 mei
Status Voor inschrijving :/

• Ruben1123
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 26-08-2025
Bij mij staat hij ook nog 'voor inschrijving', 12 mei besteld.

Echter ben ik vanmiddag naar de Hi shop gegaan en hadden er 2 binnen gekregen, deze waren al gereserveerd. Maar ik heb hem voor donderdag gereserveerd, dan zouden we weer nieuwe binnen krijgen. En dan haal ik hem gewoon in de shop i.p.v wachten tot 23mei..

• Golf2vr6
Ruben1123 schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 18:35:
Bij mij staat hij ook nog 'voor inschrijving', 12 mei besteld.

Echter ben ik vanmiddag naar de Hi shop gegaan en hadden er 2 binnen gekregen, deze waren al gereserveerd. Maar ik heb hem voor donderdag gereserveerd, dan zouden we weer nieuwe binnen krijgen. En dan haal ik hem gewoon in de shop i.p.v wachten tot 23mei..
Heb je wel even geregeld dat je hem dan voor de intet prijs krijgt ;)
Als dat nodig is tenminste.....

[ Voor 3% gewijzigd door Golf2vr6 op 17-05-2011 18:36 ]

• Ruben1123
Golf2vr6 schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 18:36:
[...]

Heb je wel even geregeld dat je hem dan voor de intet prijs krijgt ;)
Nog niet over gehad... :X . Ik denk dat ik die bevestiging ga uitprinten en meenemen..

• Golf2vr6
Ruben1123 schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 18:36:
[...]

Nog niet over gehad... :X . Ik denk dat ik die bevestiging ga uitprinten en meenemen..
Een paar pagina's terug in een post gelezen dat ze in de winkel een kleine 130 euro meer vroegen....
ps De poster kreeg het naar onderhandelen wel voor elkaar om hem voor inet prijs te krijgen.

[ Voor 13% gewijzigd door Golf2vr6 op 17-05-2011 18:39 ]

• Ruben1123
Golf2vr6 schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 18:37:
[...]

Een paar pagina's terug in een post gelezen dat ze in de winkel een kleine 130 euro meer vroegen....
Hij zei ook dat hij het uiteindelijjk wel voor de internet prijs heeft meegekregen...

• Meinon
dat zou ik er nu niet meer voor over hebben Ruben.
dan liever wachten tot 23e :)

• Golf2vr6
Meinon schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 18:38:
dat zou ik er nu niet meer voor over hebben Ruben.
dan liever wachten tot 23e :)
Gewoon donderdag naar de winkel gaan....geen inet prijs....dan wachten en tot die tijd niks annuleren.

• Ruben1123
Golf2vr6 schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 18:40:
[...]

Gewoon donderdag naar de winkel gaan....geen inet prijs....dan wachten en tot die tijd niks annuleren.
inderdaad, ik wacht het wel af..

Verwijderd

dubbelposten is niet toegestaan

[ Voor 98% gewijzigd door Bullet NL op 17-05-2011 18:54 ]

Verwijderd

Ik dacht dat GSMwijzer.nl zo netjes was om bij elke orderstatus-wijziging een mailtje te sturen? Kijk ik net. Is mijn status veranderd in "Nummerbehoud in behandeling". Vind dat niet erg natuurlijk maar ik weet niet wanneer die nou veranderd is. Hopelijk wordt hij nog deze week verstuurd. Neem aan van wel.

Nou heb ik nog een vraagje. Ik moet 40 euro betalen aan de postbode (rembours). Kan ik dan ook gewoon pinnen of alleen maar cash?

Verwijderd

Hoi mensen,

Ik heb ook via de site van Hi besteld maar mijn status is nog niet veranderd. Eergisteren besteld.
Nu meen ik gelezen te hebben dat Hi ze in de winkel hebben liggen.

Morgen moet ik naar Utrecht voor mijn studie en bedacht me net dat ik gewoon langs de Hi winkel ga en daar bestel, mits ze het op voorraad hebben en voor dezelfde voorwaarden kunnen aanbieden.

• Golf2vr6
Verwijderd schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 18:51:
Ik dacht dat GSMwijzer.nl zo netjes was om bij elke orderstatus-wijziging een mailtje te sturen? Kijk ik net. Is mijn status veranderd in "Nummerbehoud in behandeling". Vind dat niet erg natuurlijk maar ik weet niet wanneer die nou veranderd is. Hopelijk wordt hij nog deze week verstuurd. Neem aan van wel.

Nou heb ik nog een vraagje. Ik moet 40 euro betalen aan de postbode (rembours). Kan ik dan ook gewoon pinnen of alleen maar cash?
Check de site van de bezorger zou ik zeggen.

• Golf2vr6
Verwijderd schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 18:52:
Hoi mensen,

Ik heb ook via de site van Hi besteld maar mijn status is nog niet veranderd. Eergisteren besteld.
Nu meen ik gelezen te hebben dat Hi ze in de winkel hebben liggen.

Morgen moet ik naar Utrecht voor mijn studie en bedacht me net dat ik gewoon langs de Hi winkel ga en daar bestel, mits ze het op voorraad hebben en voor dezelfde voorwaarden kunnen aanbieden.
Niet alle voorwaarden hetzelfde iig. Geen 2,55 korting per maand (25,- euro abo als voorbeeld) op abo, maar wel minuten meenemen. En zoals al eerder aangegeven zul je voor toestel prijs moeten onderhandelen ten opzichte van inet prijs.

[ Voor 9% gewijzigd door Golf2vr6 op 17-05-2011 18:56 ]

• WBFT
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 28-02-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 18:51:

Volgens mij alleen cash maar kan het mis hebben.

• SCARfaceE
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 01-01 11:40
WBFT schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 18:56:
[...]

Volgens mij alleen cash maar kan het mis hebben.
Indien TNT, alleen cash.

PSN ID: Beest41

Verwijderd

Als het bij die 2,55 euro blijft kan ik er op zich wel mee leven :) , minuten meenenem is dan een goed compensatie.
Heb zojuist mijn orderbevestiging uitgeprint dus kan het ook bewijzen mochten ze me niet geloven..

Als ze moeilijk doen dan kan ik wel wachten tot volgende week

• Golf2vr6
SCARfaceE schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 18:57:
[...]

Indien TNT, alleen cash.
En gepast ;)
Verwijderd schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 18:59:
Als het bij die 2,55 euro blijft kan ik er op zich wel mee leven :) , minuten meenenem is dan een goed compensatie.
Heb zojuist mijn orderbevestiging uitgeprint dus kan het ook bewijzen mochten ze me niet geloven..

Als ze moeilijk doen dan kan ik wel wachten tot volgende week
Is voor 1 jaar 30 euro... mmmm is dat het wachten waard..... dat zal per persoon verschillend zijn.

[ Voor 60% gewijzigd door Golf2vr6 op 17-05-2011 19:01 ]

• reyals
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 27-12-2025
SCARfaceE schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 18:57:
[...]

Indien TNT, alleen cash.
staat op gewoon op de site van gsmwijzer http://www.gsmwijzer.nl/info/informatie

lezen is ook erg moeilijk, moeilijker dan hier gaan lopen vragen

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

• mobileleon
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 15-08-2023
Tot hoelaat zullen ze bij Hi doorgaan met het verwerken van de orders :)? Hoop dat ik uhm morgen in mijn bezit heb (A)!

• SnoopBok
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 22-12-2025
5 mei om 20:15 uur besteld (verlenging)

Status:

Door deze status-update begin ik toch wel heel ongeduldig te worden :P
Ik vraag mij af of we vandaag nog bericht kunnen verwachten dat de order verstuurd wordt en of ik überhaupt bij de eerste levering zit ...

• Kbaboss
  • Laatst online: 05-12-2025
Ik zie net op mijn orderstatus van VF Orderstatus:
Afleverafspraak wordt gemaakt

Laatst gewijzigd: 17-05-2011 00:00:00

Meer info:
Niet beschikbaar

Besteld op 6 mei nieuw abbo
Pagina: 1 ... 59 ... 110 Laatste

Let op:
Dit topic is GEEN dumpbak voor van alles en nog wat, daarom worden dit soort replies verwijderd:
-Oneliners zonder enige vorm van inzet.
-Slowchat.
-Replies als "ik heb em ook" of "ik heb em besteld".

Het is niet toegestaan om naar kortingcodes en/of personeelsnummers te vragen!