• mafiatounes
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Smartphoneshop.be

Geachte heer .....,

Uw bestelling is zojuist ingepakt. Vanavond rond 22:30 uur wordt uw bestelling verzonden en ontvangt u een verzendbevestiging!! Yesssssss toen ik de pre-order plaatste stond er 18-05-2011 maar nu krijg ik hem morgen!!!

Multiple pc builds in progress

• Tuur86
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 03-08 17:02
Jo... schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 19:25:
[...]

Ik dacht dat je bij een pre-order op voorhand moest betalen en dat het dan alleen opgestuurd kon worden? Of zijn er ook nog andere mogelijkheden?
Ik heb hem ook betaald .... het resterende bedrag á 279 euro. Maar de contractafhandeling moet nog aan de deur gebeuren, of op m'n werk in dit geval.

• Grim
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19-01-2024
mafiatounes schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 19:26:
Smartphoneshop.be

Geachte heer .....,

Uw bestelling is zojuist ingepakt. Vanavond rond 22:30 uur wordt uw bestelling verzonden en ontvangt u een verzendbevestiging!! Yesssssss toen ik de pre-order plaatste stond er 18-05-2011 maar nu krijg ik hem morgen!!!
Wanneer heb jij hem besteld?

Steam: Grim

• Jo...
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 04-11 22:27
Smartphoneshop.be

Geachte heer .....,

En wanneer had jij hem besteld?

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 19:24:
Net gebeld naar de HI klantenservice. 23 mei wordt hij uitgeleverd. Maar dat wil niet zeggen
dat ik hem krijg.
@ Stellarc Wanneer heb jij bij Hi besteld?

• wvexeltweakers
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20-07 15:49

wvexeltweakers

Impossibilium 0 obligatio est

MyrddinLXXIIX schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 19:25:
[...]

Wonderlijke computer heb je...

Hier is het [ABO] Samsung Galaxy SII levertijden- en abonnemententopic
Okee, dus jij denkt dat deze beperkingen niet voor de SGS2 gelden?
|:(

Samsung S23 Ultra 256GB

• Dennie-DP
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 04-11 09:25
Alvast veel succes morgen! Ik heb hem bij Belsimpel.nl besteld. Deze geven nog steeds dit aan:
"Producten onderweg vanaf leverancier naar Belsimpel.nl"

Verwijderd

Wanneer je hem in de Vodafone winkel haalt, betreft het dan een branded toestel?

• mafiatounes
  • Niet online
NuCl3aR schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 19:27:
[...]

Wanneer heb jij hem besteld?
29-04-2011 heb ik hem ge-pre-orderd 8)7

@Dennie-DP: Bedankt en veel sterkte met het wachten!

[ Voor 12% gewijzigd door mafiatounes op 10-05-2011 19:32 ]

Verwijderd

wat houd branded in?

Zeg, ga eens even goed op internet zoeken, GoT is geen helpdesk

[ Voor 66% gewijzigd door Bullet NL op 10-05-2011 19:31 ]

• Ruben1123
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 26-08 10:27
provider logo en software ?

• Grim
mafiatounes schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 19:30:
[...]

29-04-2011 heb ik hem ge-pre-orderd 8)7
Ok bedankt :)

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Modbreak:Kan het hier iets meer inhoudelijker, en iets minder loze oneliners?

Verwijderd

NuCl3aR schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 19:23:
Ik heb de GS2 besteld bij smartphoneshop(.be, mocht dit iets uitmaken). Nu ben ik echter op zoek naar een e-mailadres waarop ik kan vragen of mijn GS2 NA 13.00u geleverd wordt. Want als deze daadwerkelijk de 18 wordt geleverd aan huis ben ik pas in da namiddag thuis vanaf 13u vanwege school.

Zou iemand hiermee kunnen helpen, heb al gezocht op de site zelf maar vindt niet echt iets specifiek, ofwel kijk ik eroverheen.
ik stuur altijd naar support@pdashop.be. pdashop is hetzelfde. Normaal vindt je zulke e mail adressen ook gewoon op hun site...

• Grim
Verwijderd schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 19:35:
[...]

ik stuur altijd naar support@pdashop.be. pdashop is hetzelfde. Normaal vindt je zulke e mail adressen ook gewoon op hun site...
Ik heb zojuist een mailtje gestuurd naar 'support@smartphoneshop.be', het behoort allemaal tot dezelfde groep dus het zal niet echt een verschil maken.

Verwijderd

Smartphoneshop.be

Geachte heer .....,

Och??? Nu al?
Ik heb hem ook op pdashop.be besteld, allebei gewoon coolblue eh? Ik heb echter nog niks ontvangen over verzending, pfff! Ik wil mijne ook nu!!!!!

Zijn er mensen die al gemaild hebben misschien over hoe deze verschillende leverdatums blijkbaar werken?

• Tuur86
Verwijderd schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 19:38:
[...]

Och??? Nu al?
Ik heb hem ook op pdashop.be besteld, allebei gewoon coolblue eh? Ik heb echter nog niks ontvangen over verzending, pfff! Ik wil mijne ook nu!!!!!

Zijn er mensen die al gemaild hebben misschien over hoe deze verschillende leverdatums blijkbaar werken?
Heel simpel, het kan best zijn dat je niet bij de eerste batch zit .... ik weet niet wanneer je besteld hebt?

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-11 00:20
hans180 schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 19:00:
Wat is je orderstatus nu Verderf?
Verschoven naar de 2de batch die "ergens" deze week of volgende week binnenkomt, T-Mobile - Jullie worden bedankt!

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

• glennl
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 06-10-2020
Iemand ervaring met bestellingen bij bol.com? Wanneer wijzigt die status eens? :)

Verwijderd

@ Stellarc (nog een keer, voor t geval je mijn vraag gemist had: wanneer heb jij besteld bij Hi? Groetjes.

• Tuur86
glennl schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 19:40:
Iemand ervaring met bestellingen bij bol.com? Wanneer wijzigt die status eens? :)
Op het moment dat hij verzonden is, meestal na een uur of 10 vanavond.

• Grim
Verwijderd schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 19:38:
[...]

Och??? Nu al?

In dat mailtje dat ik gestuurd heb, heb ik ook vermeld dat hij deze mail gekregen heeft en besteld op 29-04.
Met de vraag of ik ook nog bij deze levering toestellen zit aangezien ik pas op 06-05 besteld heb.
Ik zal het antwoord hier zetten als ik een mailtje terug krijg.
Als je geen geduld hebt kan je ook altijd bellen, hun winkel is tot 22u open. :)

EDIT: gewoon omdat het kan, hier alle info over hun helpdesk: http://www.smartphoneshop...vice/item/37/contact.html

[ Voor 7% gewijzigd door Grim op 10-05-2011 19:42 ]

• SCARfaceE
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 28-10 08:10
Verderf schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 19:39:
[...]

Verschoven naar de 2de batch die "ergens" deze week of volgende week binnenkomt, T-Mobile - Jullie worden bedankt!
Dan zal de mijne ook wel zo zijn. Aangezien ik ook via GSMwijzer heb besteld met een T-Mobile abo erbij. Kan niet geloven dat SGS2 niet in het systeem zit bij T-Mobile GSMwijzer en bij andere webshops wel.

PSN ID: Beest41

Verwijderd

Tuur86 schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 19:39:
[...]

Heel simpel, het kan best zijn dat je niet bij de eerste batch zit .... ik weet niet wanneer je besteld hebt?
Een week geleden pas, na 2 defecte incredible s toestellen heb ik deze besteld en het overschot bijbetaald. Ik ga direct toch eens bellen of ze geen kleine moeite willen doen om mij ook al een toestel te sturen nadat ik zolang op een werkend toestel heb moeten wachten, zou dat niet lukken :*) ? Ff zielig doen...

• Tuur86
Verwijderd schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 19:42:
[...]

Een week geleden pas, na 2 defecte incredible s toestellen heb ik deze besteld en het overschot bijbetaald. Ik ga direct toch eens bellen of ze geen kleine moeite willen doen om mij ook al een toestel te sturen nadat ik zolang op een werkend toestel heb moeten wachten, zou dat niet lukken :*) ? Ff zielig doen...
Succes! Ze zijn in iedergeval aan het bellen voor afleverafspraken, hoe groot de voorraad is durf ik alleen niet te zeggen.

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 19:28:
[...]

@ Stellarc Wanneer heb jij bij Hi besteld?
2 mei .

Verwijderd

Thnx. Ik ook namelijk, zo rond acht uur 's avonds. Ben benieuwd! Ben de 20e jarig, zou leuk zijn als verjaardagcadeautje! ;)

• mafiatounes
  • Niet online
NuCl3aR schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 19:41:
[...]

In dat mailtje dat ik gestuurd heb, heb ik ook vermeld dat hij deze mail gekregen heeft en besteld op 29-04.
Met de vraag of ik ook nog bij deze levering toestellen zit aangezien ik pas op 06-05 besteld heb.
Ik zal het antwoord hier zetten als ik een mailtje terug krijg.
Als je geen geduld hebt kan je ook altijd bellen, hun winkel is tot 22u open. :)

EDIT: gewoon omdat het kan, hier alle info over hun helpdesk: http://www.smartphoneshop...vice/item/37/contact.html
Normaal wordt je bij Coolblue op de hoogte gebracht via sms en mail als je bestelling wordt verstuurd...

• Framoes
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 19-10 10:09
BPP schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 19:25:
[...]

Snap er niets van ik heb een Hi25 abo en ga er noooooit overheen en kreeg een prima aanbieding. Hi25 +170 euro.
Bij een 2-jarig abonnement neem ik aan? Bij een nieuw abonnement met internet extra is hij €139,95.

• Tuur86
mafiatounes schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 19:46:
[...]

Normaal wordt je bij Coolblue op de hoogte gebracht via sms en mail als je bestelling wordt verstuurd...
Klopt, dit is nu nog het geval. Vandaag twee mailtjes ontvangen. Eén over de verzending en één over de contractafhandeling.

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 19:44:
[...]

Thnx. Ik ook namelijk, zo rond acht uur 's avonds. Ben benieuwd! Ben de 20e jarig, zou leuk zijn als verjaardagcadeautje! ;)
Maar ik kreeg niet te horen dat ik hem dan kreeg, mijn order was nog in behandeling...

• Ruben1123
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 26-08 10:27
Wel raar dat ze het pas de 23e opsturen, als op de website al staat 18 mei en 2 mei de eerste mogelijkheid was. Ik ga er nog steeds van uit dat het wel voor de 18e opgestuurd gaat worden, als je op 2 mei hebt besteld..

Verwijderd

Ok, net gebeld...ze hebben er 100 afgehandeld ofzoiets. Er zijn echt heel veel bestellingen voor dit toestel binnengekomen wist hij te vertellen.
Mijn zielig doen over mijn 2 defecte toestellen hielp blijkbaar niet, aangezien ze waarschijnlijk nu ook geen toestellen meer hebben om op te sturen... Maar hij dacht wel dat ik bij de volgende verzending zou zitten... toch spijtig! Zou wel fijn geweest zijn opeens een mail van verzending gekregen te hebben in mijn mailbox nadat ik hem pas volgende week verwachtte! Achja, nog even doorbijten zeker...

• Tuur86
Verwijderd schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 19:50:
Ok, net gebeld...ze hebben er 100 afgehandeld ofzoiets. Er zijn echt heel veel bestellingen voor dit toestel binnengekomen. Mijn zielig doen over mijn 2 andere toestellen hielp blijkbaar niet, aangezien ze waarschijnlijk nu ook geen toestellen meer hebben om op te sturen... Maar hij dacht wel dat ik bij de volgende verzending zou zitten... toch spijtig! Zou wel fijn geweest zijn opeens een mail van verzending gekregen te hebben in mijn mailbox nadat ik hem pas volgende week verwachtte! Achja, nog even doorbijten zeker...
Tot zo'n twee of drie dagen geleden (weet het niet precies meer, staat ergens in dit topic) waren er 286 pre orders bij coolblue binnen gekomen. Dat vondt ik eerlijk gezegd nog meevallen...

Verwijderd

Ruben1123 schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 19:49:
[...]

Wel raar dat ze het pas de 23e opsturen, als op de website als staat 18 mei en 2 mei de eerste mogelijkheid was. Ik ga er nog steeds van uit dat het wel voor de 18e opgestuurd gaat worden, als je op 2 mei hebt besteld..
Nogmaals : order was nog in verwerking. Toen ben ik door gaan vragen en zag ze dat hij 23 mei uitgeleverd zal worden. In algemene zin dan. .
iemand hierboven kreeg een datum van levering aan hem/haar ik dus niet.

• Grim
Verwijderd schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 19:50:
Ok, net gebeld...ze hebben er 100 afgehandeld ofzoiets. Er zijn echt heel veel bestellingen voor dit toestel binnengekomen. Mijn zielig doen over mijn 2 andere toestellen hielp blijkbaar niet, aangezien ze waarschijnlijk nu ook geen toestellen meer hebben om op te sturen... Maar hij dacht wel dat ik bij de volgende verzending zou zitten... toch spijtig! Zou wel fijn geweest zijn opeens een mail van verzending gekregen te hebben in mijn mailbox nadat ik hem pas volgende week verwachtte! Achja, nog even doorbijten zeker...
Bedankt voor het bellen. :)
Ik had hier toch niet op gehoopt tot ik het bericht zag dat ze morgen leverden, dat sprankeltje hoop is nu ook weer verdwenen. |:(
Zolang als ik hem de 18e ten laatste in huis heb zoals op de website vermeld staat ben ik een tevreden mens :*)

• Tuur86
Mooi!

----------------------------------------------------------------
VERZENDBEVESTIGING Order nr -------------------
----------------------------------------------------------------

Geachte heer A van Duijn,

Uw bestelling bij Smartphoneshop.nl met ordernummer --------------- is vandaag verzonden naar het volgende adres:

Verwijderd

Tuur86 schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 19:51:
[...]

Tot zo'n twee of drie dagen geleden (weet het niet precies meer, staat ergens in dit topic) waren er 286 pre orders bij coolblue binnen gekomen. Dat vondt ik eerlijk gezegd nog meevallen...
Mja kan inderdaad ook gewoon zijn hem met een praatje ervanaf te helpen!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Jammer dat gsmeasy maar liefst 585 euro kost. Anders had ik hem zo besteld!

• BPP
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22:22

BPP

Framoes schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 19:46:
[...]

Bij een 2-jarig abonnement neem ik aan? Bij een nieuw abonnement met internet extra is hij €139,95.
Nope 1 jaar.

Verwijderd

Hmm, ik twijfel erg tussen een abonnement van Hi en Vodafone. Ik zit al jaren bij Hi, maar ik hoor dat vodafone oa sneller internet zou hebben (volgens de specs niet, maar ok) wat ik wel belangrijk vind.

Welk abbo zou nu het meest geschikt zijn? ook qua dekking etc, en evty geblokkeerde diensten? (voip)
Morgen ga ik hem bestellen.

ondertussen zoek ik ook zelf op internet verder... bedankt

• JudgeTreve
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 10-09 08:57
Toch blij dat ik op tijd bij de PDASHOP heb besteld...
Morgen wordt een spannende dag...
Drommels!

• Jo...
Voor de geïnteresseerden, net mail terug van pdashop.be:

Als u het toestel nu besteld wordt dan zal u het ook de 18de hebben. We hebben wel wat toestellen besteld. Een exact aantal heb ik niet, maar wel meer dan er tot nu toe geordered is.

Ik had gevraagd of als ik nu nog pre-orderde, of ik het dan de 18de werkelijk zou hebben.

• Framoes
Dus bij een 1-jarige verlenging Hi 25 waar je nooit overheen gaat krijg je dikke korting? Weet je 100% zeker dat het geen 2 jaar is, want het is nogal vreemd dat anderen meer moeten betalen bij hogere abonnementen.

• Tuur86
En nog een voordeeltje, zie net dit op de smartphoneshop.nl site:

Samsung beloont snelle bestellers

Wordt de Samsung Galaxy S II jouw nieuwe toestel? Registreer je dan op de Samsung-website, koop de S II voor 31 mei 2011 en ontvang gratis een 8 GB geheugenkaartje van Samsung.

Heb ik dit gemist, of staat dit er pas sinds kort op?

• project2401
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 24-08 15:44
Net typhone gesproken die hebben er 10 binnen gekregen en 1 was er voor mij dus nog 9 over

• Golf2vr6
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 06-11 09:51
Tuur86 schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 20:17:
En nog een voordeeltje, zie net dit op de smartphoneshop.nl site:

Samsung beloont snelle bestellers

Wordt de Samsung Galaxy S II jouw nieuwe toestel? Registreer je dan op de Samsung-website, koop de S II voor 31 mei 2011 en ontvang gratis een 8 GB geheugenkaartje van Samsung.

Heb ik dit gemist, of staat dit er pas sinds kort op?
Dat is een Samsung aktie die voor iedereen en overal geldt. Is hier al heel vaak voorbij gekomen 8)7

¯\_(ツ)_/¯ Pixel 10 Pro XL

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 05:58

13art

Moderator Mobile
Die 8GB actie staat al even op de Samsung site. Was al even bekend :)

edit:
Net te laat.

[ Voor 14% gewijzigd door 13art op 10-05-2011 20:21 ]

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

• Grimgor_6x3
  • Laatst online: 04-11 12:31
Golf2vr6 schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 20:20:
[...]

Dat is een Samsung aktie die voor iedereen en overal geldt. Is hier al heel vaak voorbij gekomen 8)7
heeeeeeeeeeeeeeeel vaak

• glennl
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 06-10-2020
Golf2vr6 schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 20:20:
[...]

Niet voor iedereen, enkel voor NL... :(

• Tuur86
l3art schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 20:20:
Die 8GB actie staat al even op de Samsung site. Was al even bekend :)

edit:
Net te laat.
Heb ik het ff gemist, kan ook niet alles bijhouden. Dit topic gaat al veel en veel te snel hahaha

• Grimgor_6x3
Tuur86 schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 20:22:
[...]

Heb ik het ff gemist, kan ook niet alles bijhouden. Dit topic gaat al veel en veel te snel hahaha
Ja vandaag weer 20 pagina's ofzo, als Hi nou ook eens zo snel was.......=P

• Golf2vr6
Tuur86 schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 20:22:
[...]

Dit is ook geen forum, maar een chatroom ;)

• BPP
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22:22

BPP

Framoes schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 20:16:
[...]

Dus bij een 1-jarige verlenging Hi 25 waar je nooit overheen gaat krijg je dikke korting? Weet je 100% zeker dat het geen 2 jaar is, want het is nogal vreemd dat anderen meer moeten betalen bij hogere abonnementen.
Zeker weten. Afbeeldingslocatie: http://i52.tinypic.com/33vj2w4.jpg Hier een printscreen van verlengen via mijn Hi, hier heb ik aan de telefoon nog zon 3 tientjes af kunnen lullen.

• Tuur86
Golf2vr6 schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 20:23:
[...]

Dit is ook geen forum, maar een chatroom ;)
Daar lijkt het wel op, irc channeltje puur voor de SGS II op zetten?

• Mitashi
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 02:06
BPP schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 20:24:
[...]

Zeker weten. [afbeelding] Hier een printscreen van verlengen via mijn Hi, hier heb ik aan de telefoon nog zon 3 tientjes af kunnen lullen.
Deze actie had ik ook :) Zou m ook graag willen voor 1 jaar...

• Framoes
[...]

Zeker weten. [afbeelding] Hier een printscreen van verlengen via mijn Hi, hier heb ik aan de telefoon nog zon 3 tientjes af kunnen lullen.
Sinds wanneer is dat? Heb hier namelijk voornamelijk gelezen dat mensen extra moesten betalen bij verlengen. Misschien verlengden ze allemaal via derde partijen (algebeld, belsimpel, etc).

Heb zelf Vodafone en daar staat ie nog steeds niet in het systeem bij verlengen. Kreeg overigens telefonisch wel een betere aanbieding dan bij nieuw abo (€209,- ipv €270,- bij nieuw abo).

• Joosto
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 09-07-2023
[...]

Ik ga hetzelfde abonnement nemen als deze. Wat wel apart is, is dat als ik via mijn gebruikersnaam en wachtwoord op Hi.nl inlog, de telefoon 270 euro is bij dit abonnement en als ik via een smsje inlog, is hij maar 200 euro zoals in de screenshot.

Dus ik raad alle mensen aan die bij Hi hun abonnement willen verlengen dat ze via de sms inloggen!

• Satom
  • Laatst online: 26-10 22:27

Satom

Verzamel ervaringen

[...]

Sorry maar ligt het aan mij dat dit vreselijk duur is? Heb hetzelfde Hi Online 25 2 jaar + 140 bijbetalen, dus is het verlengen zo slecht van Hi?

Edit; Fail slecht gelezen :p

[ Voor 3% gewijzigd door Satom op 10-05-2011 20:35 ]

Verwijderd

Vliegtuig02 schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 20:33:
[...]
Sorry maar ligt het aan mij dat dit vreselijk duur is? Heb hetzelfde Hi Online 25 2 jaar + 140 bijbetalen, dus is het verlengen zo slecht van Hi?
bij mij verlengen HI20 toestel gratis. 2jr

Verwijderd

Hij heeft 1 jaar, geen 2

• Satom
  • Laatst online: 26-10 22:27

Satom

Verzamel ervaringen

Excuses, niet goed gelezen. Foutje Dat is wel een 8)7 haha

Verwijderd

Vliegtuig02 schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 20:33:
[...]

Edit; Fail slecht gelezen :p
Ik krijg aanbod van EUR 269,- bij 1 jaar verlengen.. Gelukkig had ik op 2 mei een betere aanbieding (2jr Hi 20 en telefoon voor 24,95..)

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 20:19
Verwijderd schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 20:40:
[...]

Ik krijg aanbod van EUR 269,- bij 1 jaar verlengen.. Gelukkig had ik op 2 mei een betere aanbieding (2jr Hi 20 en telefoon voor 24,95..)
Op 4 mei dezelfde aanbieding gehad. Met internet natuurlijk. Moet toch wel een fout op de website toen zijn geweest.. Ik ben er blij mee!

Wie goed doet, die goed ontmoet.

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
project2401 schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 20:19:
Net typhone gesproken die hebben er 10 binnen gekregen en 1 was er voor mij dus nog 9 over
Mmm, staat geen levertijd op de site. Hoe weet je dit zo zeker?

• Joosie200
  • Niet online
Tuur86 schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 19:15:
[...]
Morgen ochtend tussen 08.30 en 13.00 uur ben ik de gelukkige eigenaar van een samsung Galaxy SII !!!
Zou je dan in het accessoires topic kunnen melden of de SGSII goed past in het Katinka hoesje? :)

• Golf2vr6
AtlAntA schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 20:47:
[...]

Op 4 mei dezelfde aanbieding gehad. Met internet natuurlijk. Moet toch wel een fout op de website toen zijn geweest.. Ik ben er blij mee!
??? Je had hem nu toch bij BC besteld?

• AtlAntA
Golf2vr6 schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 20:49:
[...]

??? Je had hem nu toch bij BC besteld?
Ikke wel ja. Vriendin heeft verlengd via Hi.

• Rebelhein
  • Laatst online: 03-12-2020
Is er al iemand met een verzendbevestiging van belsimpel?
Ik krijg niets dan vaagheid te horen van ze...

• .lunatic
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 18:23
Hmm, ik moet/mag van vodafone verlengen (einddatum van contract is 8-7-2011, verlengdatum 8-5-2011). Alleen zijn mijn persoonlijke aanbiedingen nou niet echt om over naar huis te schrijven (om nog maar niet over het ontbreken van de GS2 te beginnen :P).

Nu ben ik van plan naar T-Mobile over te stappen vanwege de gunstige aanbieding en de betere voorwaarden voor het internet. Maar ik vroeg mij af hoe dat gaat met nummerbehoud en dergelijke als ik nu bij studentmobiel bestel. Aangezien ik nog 2 maanden heb officieel kan ik dan gewoon de boel aanvragen en gaat het automatisch goed met opzeggen of moet ik dit perse in de opzegtermijn van 1 maand doen?
Moet ik dan maanden dubbel betalen of gaat tmobile dan pas in als vodafone is afgelopen?
Kon het niet zo 123 dit specifiek vinden en alle informatie op de sites van de providers is nou ook niet je van het...

Verwijderd

AtlAntA schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 20:47:
[...]

Ik ook! Haha. Da's toch wel het wachten waard (een beetje ;) )

• antoineduchar
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online
.lunatic schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 21:00:

Nu ben ik van plan naar T-Mobile over te stappen vanwege de gunstige aanbieding en de betere voorwaarden voor het internet. Maar ik vroeg mij af hoe dat gaat met nummerbehoud en dergelijke als ik nu bij studentmobiel bestel. Aangezien ik nog 2 maanden heb officieel kan ik dan gewoon de boel aanvragen en gaat het automatisch goed met opzeggen of moet ik dit perse in de opzegtermijn van 1 maand doen?
Moet ik dan maanden dubbel betalen of gaat tmobile dan pas in als vodafone is afgelopen?
Kon het niet zo 123 dit specifiek vinden en alle informatie op de sites van de providers is nou ook niet je van het...
Opzegtermijn van 1 maand wil zeggen dat je MINIMAAL 1 maand vantevoren moet opzeggen. Dat mag je dus ook nu al doen. Je contract verloopt gewoon op 8-7-2011.
Als het goed is kan je nieuwe aanbieder dit voor jou regelen. Staat als het goed is bij de voorwaarden.
Succes!

Overigens heb ik ook VF en heb ik toch maar wel bij ze verlengd. 12 maanden lang 50% korting op je bundel is niet niks en heb hiervoor jarenlang bij T-Mobile gezeten en werd daar gek van. Slecht bereik vooral.

• Tuur86
Joosie200 schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 20:49:
[...]

Zou je dan in het accessoires topic kunnen melden of de SGSII goed past in het Katinka hoesje? :)
Uiteraard, zodra ik het getest heb laat ik het ff weten.

• Grimgor_6x3
Wat gaat er morgen eigenlijk nog gebeuren tijdens de officiële pressrelease van de Samsung Galaxy S II in Nederland, nu dat er al zoveel shops al aan het verzenden zijn?

• MyrddinLXXIIX
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 02-11 16:28
Grimgor_6x3 schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 21:10:
Wat gaat er morgen eigenlijk nog gebeuren tijdens de officiële pressrelease van de Samsung Galaxy S II in Nederland, nu dat er al zoveel shops al aan het verzenden zijn?
Dan kunnen er officiële reviews gegeven worden denk ik.
Tweakers was er al mee bezig werd verteld door een mod.

• AtlAntA
MyrddinLXXIIX schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 21:12:
[...]

Dan kunnen er officiële reviews gegeven worden denk ik.
Tweakers was er al mee bezig werd verteld door een mod.
Inderdaad ik denk dan ook dat we morgen de review mogen verwachten van tweakers!

edit: Moet nu wel gek lopen als ie niet komt! Had hem liever wat eerder gehad maar vooruit.

Afleverdatum en -tijdindicatie 11-05-11 tussen 14:15 en 16:15 uur

[ Voor 20% gewijzigd door AtlAntA op 10-05-2011 21:22 ]

Verwijderd

toch snap ik het nog steeds niet, dat vodafone tegen mij zegt we hebben nog geen GS2 binnen ,, terwijl er hier mensen zijn die hem binnen krijgen van vodafone... raar.. werken ze om elkaar heen??

ik belde vorige week, toen wist een medewerker niet eens dat ze hem hadden op de site.

hij vertelde nee die staat nog nergens bij ons, dus ik vertelde hem jazeker wel, kijk maar..

en toen zag hij het.. vreemd dat de mensen die je moeten helpen zo weinig informatie erover hebben.

• MyrddinLXXIIX
Zojuist een pissed mailtje naar gsmwijzer gestuurd over hun uitlevering.

Valt geen touw aan vast te knopen.
Behalve dat mensen die gisteren besteld hebben nog niet uitgeleverd zijn.

Ben benieuwd!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 05:58

13art

Moderator Mobile
AtlAntA schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 21:21:
[...]

Inderdaad ik denk dan ook dat we morgen de review mogen verwachten van tweakers!

edit: Moet nu wel gek lopen als ie niet komt! Had hem liever wat eerder gehad maar vooruit.

Afleverdatum en -tijdindicatie 11-05-11 tussen 14:15 en 16:15 uur
Damn, krijg jij een aflevertijd???
Niet verzonden met TNT dan neem ik aan.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

• Jo...
Iemand die hem vandaag besteld heeft bij coolblue (pdashop of smartphoneshop) en al een leverdatum heeft?

• AtlAntA
l3art schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 21:28:
[...]

Damn, krijg jij een aflevertijd???
Niet verzonden met TNT dan neem ik aan.
Nee via BC besteld en wordt afgeleverd met AMP logistics. Die heb ik vandaag ook aan de lijn gehad en ben goed geholpen.

• Grim
Jo... schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 21:29:
Iemand die hem vandaag besteld heeft bij coolblue (pdashop of smartphoneshop) en al een leverdatum heeft?
De eerste 100 pre-orders krijgen morgen hun toestel.
Ik heb wel vernomen dat iedereen zijn toestel ten laatste wel de 18e thuis zou krijgen.

• Jo...
NuCl3aR schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 21:33:
[...]

De eerste 100 pre-orders krijgen morgen hun toestel.
Ik heb wel vernomen dat iedereen zijn toestel ten laatste wel de 18e thuis zou krijgen.
Inderdaad, ik had een mailtje gestuurd en ze zeiden dat ik hem dan inderdaad de 18de zou krijgen. Hoopte misschien eerder, maar ik zal sowieso niet bij die eerste 100 zitten, omdat hier al gemeld is dat ze rond de 300 pre-orders hadden. Njah, weekje wachten is geen ramp :-)

• SCARfaceE
MyrddinLXXIIX schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 21:25:
Zojuist een pissed mailtje naar gsmwijzer gestuurd over hun uitlevering.

Valt geen touw aan vast te knopen.
Behalve dat mensen die gisteren besteld hebben nog niet uitgeleverd zijn.

Ben benieuwd!
Ben ook benieuwd naar de reactie, keep us posted.

• Grim
Jo... schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 21:36:
[...]

Inderdaad, ik had een mailtje gestuurd en ze zeiden dat ik hem dan inderdaad de 18de zou krijgen. Hoopte misschien eerder, maar ik zal sowieso niet bij die eerste 100 zitten, omdat hier al gemeld is dat ze rond de 300 pre-orders hadden. Njah, weekje wachten is geen ramp :-)
Heb zojuist ook mailtje terug gekregen van cooblue:
Ik kan niet controleren of u reeds bij de volgende levering zit. U zal het toestel ten laatste 18-05-2011 toegestuurd krijgen.
Dit geldt hoogstwaarschijnlijk voor alle pre-orders.

• wilmundo
  • Registratie: April 2005
  • Niet online
Over Belcompany gesproken, iemand enig idee wat hun laagste toestelprijs garantie inhoudt? Op de website staat:

"Net een mobiele telefoon bij BelCompany gekocht, maar je ziet nu hetzelfde toestel (met hetzelfde mobiele abonnement) voordeliger in een andere winkel? Wij betalen je graag het verschil terug. Vraag in de winkel naar de voorwaarden of klik hier."

Ik krijg sterk de indruk dat Vodafone het toestel morgen in de winkels krijgt. Het is dan best jammer als ik voor 1 dag eigenlijk 75 euro te veel heb betaald...

Flickr

Verwijderd

wilmundo schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 21:43:
Over Belcompany gesproken, iemand enig idee wat hun laagste toestelprijs garantie inhoudt? Op de website staat:

"Net een mobiele telefoon bij BelCompany gekocht, maar je ziet nu hetzelfde toestel (met hetzelfde mobiele abonnement) voordeliger in een andere winkel? Wij betalen je graag het verschil terug. Vraag in de winkel naar de voorwaarden of klik hier."

Ik krijg sterk de indruk dat Vodafone het toestel morgen in de winkels krijgt. Het is dan best jammer als ik voor 1 dag eigenlijk 75 euro te veel heb betaald...
Ik kan bevestigen dat Vodafone morgen het toestel in de winkel krijgt.

• MyrddinLXXIIX
wilmundo schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 21:43:

Als je het in retail goedkoper vind krijg je dat verschil terug lijkt me.

Mediamarkt heeft ook zo'n policy en heb 'm meerdere malen gebruikt :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 21:44:
[...]

Ik kan bevestigen dat Vodafone morgen het toestel in de winkel krijgt.
heb je ook enig idee wanneer VF ze naar de klanten stuurt die het via internet besteld hebben?

Verwijderd

Betreft het bij Vodafone winkels dan branded of unbranded toestellen? Als het unbranded zijn, ga ik daar morgen natuurlijk even langs.

[ Voor 172% gewijzigd door Verwijderd op 10-05-2011 21:50 ]

• hanskuiper24
  • Laatst online: 28-10 21:30
Ik heb het idee dat de winkels ze morgen binnenkrijgen zie: http://www.studentmobiel....plan_id=129&provider_id=5
in bestelling bij onze leverancier. Gisteren stond hier nog, verwacht week 19

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 21:47:
[...]

heb je ook enig idee wanneer VF ze naar de klanten stuurt die het via internet besteld hebben?
Nee dat niet. Ik was bij de Vodafone winkel in Breda toe straks. De medewerker vertelde dat ik morgen om 09.00 de eerste ben, ze starten morgenochtend met de verkoop in winkels zei hij.

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:52
Overigens lijkt het wel echt dat Samsung een fixed release datum heeft nagestreeft en dit of perfect heeft uitgevoerd qua leveringen of de winkels goed hebben meegewerkt aangezien hij morgen op veel plaatsen te koop is en ook veel mensen morgen hun web order krijgen uitgeleverd.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

• Gaargod
  • Laatst online: 20:30
Rebelhein schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 20:57:
Is er al iemand met een verzendbevestiging van belsimpel?
Ik krijg niets dan vaagheid te horen van ze...
Hier hetzelfde. Staat nogsteeds op 'onderweg van leverancier naar belsimpel.nl'.
Ik heb m vorige week vrijdag, 6 mei besteld.
Ga ze morgen even bellen, benieuwd wat ze zeggen. Lijkt er dus op dat morgen veel leveringen gaan plaatsvinden!

• -WarAx-
  • Laatst online: 07-09-2022
Btw, de actie die vodafone op zijn website heeft, krijg je die dan ook in de winkel? (ik bedoel dus vodafone.nl)

• SCARfaceE
Als ik morgenmiddag deze topic open, verwacht ik heel veel foto's :P

• -WarAx-
  • Laatst online: 07-09-2022
SCARfaceE schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 21:55:
Als ik morgenmiddag deze topic open, verwacht ik heel veel foto's :P
Of helemaal geen mensen meer omdat iedereen aan het spelen is ;)

• AtlAntA
-WarAx- schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 21:55:
[...]

Denk dat de mods daar ook wel even blij mee zijn.v :*)

• _beevee_
  • Laatst online: 06-11 14:14
Gaargod schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 21:53:
[...]
Hier hetzelfde. Staat nogsteeds op 'onderweg van leverancier naar belsimpel.nl'.
Ik heb m vorige week vrijdag, 6 mei besteld.
Ga ze morgen even bellen, benieuwd wat ze zeggen. Lijkt er dus op dat morgen veel leveringen gaan plaatsvinden!
Ze hebben mij laten weten dat er vertraging is en levering eind deze week of begin volgende week zal plaats vinden

• Golf2vr6
-WarAx- schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 21:55:
[...]

Niet iedereen ;w

Pagina: 1 ... 36 ... 110 Laatste

Let op:
Dit topic is GEEN dumpbak voor van alles en nog wat, daarom worden dit soort replies verwijderd:
-Oneliners zonder enige vorm van inzet.
-Slowchat.
-Replies als "ik heb em ook" of "ik heb em besteld".

Het is niet toegestaan om naar kortingcodes en/of personeelsnummers te vragen!