Zou idd leuk zijn, heb om 1 uur smiddags besteld op 2 meiRuben1123 schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 17:50:
Als Hi nu gewoon eens de 2 mei bestellers deze week al verstuurd
Leg mij nou eens duidelijk uit wat het verschil/voordeel is tussen limiet van 1gb (met mogelijkheid dit te verhogen/verdubbelen) of onbeperkt internet volgens fup van 1gb en daarna niet bruikbare snelheid krijgen?InComrad schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 17:44:
Voor de mensen die ook geen datalimiet willen :)!
¯\_(ツ)_/¯ Pixel 10 Pro XL
Lullig dat volgens samsung site de galaxy s2 (nog) niet bestaat voor Belgie.
Kreeg gisteren trouwens wel een mailtje van van Samsung voor een promo-actie van de Galaxy 1 ( sd kaartje bij aankoop van een galaxy....
)
Kreeg gisteren trouwens wel een mailtje van van Samsung voor een promo-actie van de Galaxy 1 ( sd kaartje bij aankoop van een galaxy....
[ Voor 5% gewijzigd door spl3ndr op 10-05-2011 17:54 ]
Als iemand van pdashop / smartphone shop een belletje krijgt voor een afleverafspraak wil ik dat wel weten, dan weet ik ongeveer wanneer ik gebeld kan worden
Burp
Hoor trouwens nergens Telfort voorbij komen als het gaat om het afsluiten van voip, of datalimieten, etc.
Volgens mij zit Telfort ook nog altijd gewoon met een FUP. Kan het zelf ook nergens terug vinden op de site...
Volgens mij zit Telfort ook nog altijd gewoon met een FUP. Kan het zelf ook nergens terug vinden op de site...
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
Hi_Webcare
@elby1988 Zou alweer vanaf 18-5 zijn. Kijk voor updates voor levertijden op hi.nl. *TT
Komt nou ook niet echt overtuigend over.. Misschien de eerste ronde wat eerder?
@elby1988 Zou alweer vanaf 18-5 zijn. Kijk voor updates voor levertijden op hi.nl. *TT
Komt nou ook niet echt overtuigend over.. Misschien de eerste ronde wat eerder?
Verzendbevestiging binnen van PDASHOP inclusief het gratis pakketje...
(sorry voor degene die nog moeten wachten)
(sorry voor degene die nog moeten wachten)
Ik zie het vooral als plus dat er niet iets van sluipverbruik de rekening ineens omhoog gooit, maar ik snap jouw punt ook zeker wel! Daarnaast is de netneutraliteit bij T-Mobile, door nog geen aparte abonnementen aan te bieden voor VOIP of iets dergelijks voor mij van belangGolf2vr6 schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 17:52:
[...]
Leg mij nou eens duidelijk uit wat het verschil/voordeel is tussen limiet van 1gb (met mogelijkheid dit te verhogen/verdubbelen) of onbeperkt internet volgens fup van 1gb en daarna niet bruikbare snelheid krijgen?
Bij overschrijding van de 1GB bij T-mobile wordt je geknepen voor hoe lang? De resterende maand of ook de maand erop. Kan hier niet echt duidelijkheid over vinden.
Verder goed nieuws dat er donderdag besteld kan worden bij T-mobile, is dat om 24u of ergens in de loop van de dag.
Verder goed nieuws dat er donderdag besteld kan worden bij T-mobile, is dat om 24u of ergens in de loop van de dag.
Lian Li PC O-11 Dynamic XL, AMD 5950x, NZXT Z73, Asus X570 Gaming-E, 4x8GB 3600mhz, Gigabyte RTX 3090 Vision OC, WD Black SN850 1TB
Telfort heeft FUP:l3art schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 17:57:
Hoor trouwens nergens Telfort voorbij komen als het gaat om het afsluiten van voip, of datalimieten, etc.
https://www.telfort.nl/KB...orwaarden/Fair-Use-Policy
Tot nu toe geld dat altijd voor de rest van de maand, maar bij normaal gebruik haal je het meestal niet. Helaas niet zover doorgevraagd, hoewel ik geen antwoord had verawcht... Grote kans in de loop van de dag.Baiko schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 18:02:
Bij overschrijding van de 1GB bij T-mobile wordt je geknepen voor hoe lang? De resterende maand of ook de maand erop. Kan hier niet echt duidelijkheid over vinden.
Ja precies. Die hoor ik verder nog niet rommelen met datalimieten, etc. Maar goed aangezien het een dochteronderneming is van KPN zullen die vast wel volgen.Golf2vr6 schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 18:04:
[...]
Telfort heeft FUP:
https://www.telfort.nl/KB...orwaarden/Fair-Use-Policy
Hmmm is mn SGS2 er nu nog niet? Ow nee het is nog steeds dinsdag
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
Waarom sluipverbruik? Je krijgt toch gewoon een melding als je bijna je limiet bereikt en bij sommige providers zelfs bij 25-50-75-100%.InComrad schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 18:01:
[...]
Ik zie het vooral als plus dat er niet iets van sluipverbruik de rekening ineens omhoog gooit, maar ik snap jouw punt ook zeker wel! Daarnaast is de netneutraliteit bij T-Mobile, door nog geen aparte abonnementen aan te bieden voor VOIP of iets dergelijks voor mij van belang!
Met die snelheid haal je het limiet natuurlijk toch nietl3art schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 18:07:
[...]
Ja precies. Die hoor ik verder nog niet rommelen met datalimieten, etc. Maar goed aangezien het een dochteronderneming is van KPN zullen die vast wel volgen.
Hmmm is mn SGS2 er nu nog niet? Ow nee het is nog steeds dinsdag
[ Voor 27% gewijzigd door Golf2vr6 op 10-05-2011 18:10 ]
Verwijderd
eachte heer van der Werff,
Helaas hebben we het artikel nog niet mogen ontvangen.
Een exacte leverdatum kunnen we u dan ook niet geven.
Zodra dit artikel binnen gaat komen wordt u bestelling z.s.m. in behandeling genomen.
Wij hopen u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
Met vriendelijke groet,
Vodafone Online Winkel
Helaas hebben we het artikel nog niet mogen ontvangen.
Een exacte leverdatum kunnen we u dan ook niet geven.
Zodra dit artikel binnen gaat komen wordt u bestelling z.s.m. in behandeling genomen.
Wij hopen u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
Met vriendelijke groet,
Vodafone Online Winkel
Jep Bij mij ook. Vodafone ole ole.Crazyanz schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 16:52:
Geachte klant,
Naar aanleiding van uw contractverlenging is onderstaand(e) product(en) verstuurd.
Samsung Galaxy II Vanilla Sensation
Vodafone heeft zich netjes aan zijn woord gehouden
Het was al eerder voorbij gekomen maar kan iemand nog maar eens bevestigen dat je bij een verlenging niet per se persoonlijk het pakketje hoeft aan te nemen. Ben morgen namelijk niet thuis. En ze maken ook geen ontvangstafspraak. Dit doen ze vaak wel bij nieuwe klanten omdat er dan gepint moet worden.
[ Voor 2% gewijzigd door MIQ op 10-05-2011 18:20 . Reden: Ongepaste tekst verwijderd. ]
Nou ik lees mooie berichten over Hi. Duimen duimen duimen dus.... =D
Verwijderd
hebben jullie wel al jullie bestelling verzonden gekregen van VF of lees ik het nu verkeerd?MIQ schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 18:13:
[...]
Jep Bij mij ook. Sieg heil Vodafone!
Het was al eerder voorbij gekomen maar kan iemand nog maar eens bevestigen dat je bij een verlenging niet per se persoonlijk het pakketje hoeft aan te nemen. Ben morgen namelijk niet thuis. En ze maken ook geen ontvangstafspraak. Dit doen ze vaak wel bij nieuwe klanten omdat er dan gepint moet worden.
Verwijderd
19 April al besteld bij studentmobiel ism Vodafone 275. Nog geen bericht helaas 
Maar wie zegt dat men echt op basis van binnenkomst de orders gaat versturen? Hoop toch wel voor het weekend hem in huis te hebben...
Maar wie zegt dat men echt op basis van binnenkomst de orders gaat versturen? Hoop toch wel voor het weekend hem in huis te hebben...
Vandaag dus gebeld met Hi en een mooie aanbieding gekregen. 170 bijbetalen bij een Hi25 abo. (1jaar)
Raar genoeg kon die nog niet besteld worden omdat die nog niet in het systeem stond??? Wel op de site maar dus niet in de computer bij de helpdeskmiep. Dat zou één dezer dagen gebeuren. Iemand hetzelfde verhaal gehoord?
Raar genoeg kon die nog niet besteld worden omdat die nog niet in het systeem stond??? Wel op de site maar dus niet in de computer bij de helpdeskmiep. Dat zou één dezer dagen gebeuren. Iemand hetzelfde verhaal gehoord?
Het is inmiddels meer dan helder dat first come first serve geen enkele betekenis heeft voor gsmwijzer/studentmobielVerwijderd schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 18:15:
19 April al besteld bij studentmobiel ism Vodafone 275. Nog geen bericht helaas
Verwijderd
het gierige is alleen dat ik niet hoop dat ik 1 cent hoef te pinnen aan de deur want ik heb een nieuw abbo afgesloten maar heb geen pinpas van de rekening die ik er voor gebruik ( omdat 2 weken terug mn portemonee gestolen is )
Nemen ze dat heel strict?
en wat zou er met mn pakketje gebeuren als ik wel moet pinnen en dat dus niet kan?
en wat zou er met mn pakketje gebeuren als ik wel moet pinnen en dat dus niet kan?
Heil aan de overwinning op deze manier schrijven wordt als ongepast ervaren in de meeste kringen
JazekerVerwijderd schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 18:14:
[...]
hebben jullie wel al jullie bestelling verzonden gekregen van VF of lees ik het nu verkeerd?
Geachte klant,
Naar aanleiding van uw contractverlenging is onderstaand(e) product(en) verstuurd.
Uw klantnummer: xxxxx
Order datum: 02-05-2011
Mobiel nummer Artikelen Aantal datum
xxxxxx Samsung Galaxy II Vanilla Sensation 1
[...]
Met vriendelijke groeten,
Peter Doveren
Directeur Klantenservice
Idd, was na mijn eerste bestelling (samsung omnia 7) wel nog zo tevreden over de levering e.d. van studentmobiel. Nu zie ik pas hoe het echt gaatMyrddinLXXIIX schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 18:16:
[...]
Het is inmiddels meer dan helder dat first come first serve geen enkele betekenis heeft voor gsmwijzer/studentmobiel
Bankafschrift?Verwijderd schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 18:17:
het gierige is alleen dat ik niet hoop dat ik 1 cent hoef te pinnen aan de deur want ik heb een nieuw abbo afgesloten maar heb geen pinpas van de rekening die ik er voor gebruik ( omdat 2 weken terug mn portemonee gestolen is )
Zoeken daarna bracht me btw tot de ontdekking dat die reeds sinds nieuwjaar zijn afgeschaft bij de rabobank! Stiekeme rotzakken.
Verwijderd
dat is lekker, vanmiddag mail ik ze, krijg ik als reactie dat vodafone nog geen SG2 binnen heeft.
Verwijderd
Vond het trouwens tergend dat de Vodafone winkel vandaag nog geen prijzen kon vrijgeven. Het kon echt pas morgen. Kan ik morgen dus weer naar hun en anders naar Belcompany maar daar moet ik 100 euro bijlappen bij een BSW 275 VF 2 jarige verlenging. Ben benieuwd wat het gaat kosten.
Ik zag zojuist op de bol site vandaag besteld, morgen in huis. En ik herinner me dat er zaterdag nog stond: verwacht 19-05-11 http://www.bol.com/nl/p/e...errer=ADVNLTWE00201500099
En nog goedkoper dan BC en PH ook.hanskuiper24 schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 18:35:
Ik zag zojuist op de bol site vandaag besteld, morgen in huis. En ik herinner me dat er zaterdag nog stond: verwacht 19-05-11 http://www.bol.com/nl/p/e...errer=ADVNLTWE00201500099
Verwijderd
Yep, inderdaad. Slimme gasten bij bol.comhanskuiper24 schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 18:35:
Net bol.com gebeld en ze hebben hem echt op voorraad.
Nu dus even kijken of ik bij algebeld.nl mijn bestelling kan annuleren.....
Geen idee of de SGS2 in de categorie electronica en computer valt maar het valt te proberen:
SCE553RTL
5% korting
Verwijderd
Jij gaat m dus los kopen, begrijp ik? Veel plezier morgen dan!IcedCoffee schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 18:40:
Net bol.com gebeld en ze hebben hem echt op voorraad.
Die werkt!Timo12 schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 18:41:
[...]
Geen idee of de SGS2 in de categorie electronica en computer valt maar het valt te proberen:
SCE553RTL
Mn huidige telefoon met abbo is kapotVerwijderd schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 18:41:
[...]
Jij gaat m dus los kopen, begrijp ik? Veel plezier morgen dan!
Maar gaat zeker lukken als ie morgen voor de deur staat! De koerier dan :)!
Ik wil het risico niet lopen dat ie zodrek ineens niet meer beschikbaar is wanneer ik 'm al de 22e besteld heb bij Studentmobiel. Hun mogen wel eens opschieten!
Bij gsmeasy.nl staat hij nu ook, daar staat met Tegra 2
.... binnen 24 uur geleverd.
wat wordt er bij vodafone nou precies bedoeld met een "vanilla sensation"?
gebrande versie ofzo?
gebrande versie ofzo?
Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2
Vanochtend stond er zelfs 2-3 weken.hanskuiper24 schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 18:35:
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Net besteld bij BOL:
Artikelen Bestelstatus Verzending Extra informatie
Samsung Galaxy S II (I9100) - Noble black
€ 529,00
Wordt verwerkt Verwacht op: 11-05-2011
€ 529,00
Ik heb mijn S2 eind april besteld bij algebeld.nl icm met een verlenging van mijn Hi contract. Het contract bij Hi is begin mei door algebeld verlengd en ik wacht nu op mijn levering (18 mei)
Kan ik nu nog mijn bestelling annuleren? En hoe zit het dan met mijn verlengde contract bij Hi? Daar zit ik gewoon aan vast neem ik aan?
Kan ik nu nog mijn bestelling annuleren? En hoe zit het dan met mijn verlengde contract bij Hi? Daar zit ik gewoon aan vast neem ik aan?
Heb je die 5% kortingscode niet gebruikt?glennl schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 18:50:
Net besteld bij BOL:
€ 529,00
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Jawel, totale prijs was uiteindelijk maar 504,5 EUR incl. levering.
waar kom je aan de bol kortingscode??
Verwijderd
Op de Hi site staan nu introductiedatum : 18 mei ipv begin juni 
http://shop.www.hi.nl/hi/...Galaxy-S2/TSAI9100bl.html
http://shop.www.hi.nl/hi/...Galaxy-S2/TSAI9100bl.html
[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 10-05-2011 18:57 ]
met acceptgiro?glennl schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 18:50:
Net besteld bij BOL:
€ 529,00
Verwijderd
Na een bericht hier vanmiddag ff langs belcompany gegaan, waar ze vandaag 1 exemplaar binnen hadden gekregen. Deze gelijk maar meegenomen en mijn pre-order via vodafone website geannuleerd:D
Maestro (vergelijkbaar met ideal in NL vermoed ik...)
4 mei order geplaatst bij Hi.nl (nieuw abbo)
Net contact gehad met KS van Hi.
De aardige dame wist mij te vertellen dat ze de Galaxy S2 op 23 mei opsturen.
Waarschijnlijk dat ik hem dan 24 mei in ontvangst kan nemen van een pakketdienst of TNT post.
Op de site staat nu inmiddels ook introductiedatum: 18 mei
Waarschijnlijk dat ik hem dan 24 mei in ontvangst kan nemen van een pakketdienst of TNT post.
Verwijderd
Ik ga ook ff bellenmarloh schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 18:58:
4 mei order geplaatst bij Hi.nl (nieuw abbo)
Wat is je orderstatus nu Verderf?
[ Voor 8% gewijzigd door hans180 op 10-05-2011 19:00 ]
Verwijderd
mag ik vragen welk nummer jullie dan exact bellen? (afdeling )
dan ga ik namelijk ook maar is bellen
gokje: 0800 0346 (voor telefonisch bestellen) kun je de status navragenVerwijderd schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 19:01:
[...]
mag ik vragen welk nummer jullie dan exact bellen? (afdeling )
dan ga ik namelijk ook maar is bellen
Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2
Even een paar berichten terug lezenadem9elf schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 18:55:
waar kom je aan de bol kortingscode??
ook net effe besteld bij bol.com voor 504 euro.. hoop dat ik em morgen echt binnen krijg ook!!
Iemand enig idee of dat als ik nu nog pre-order op pdashop.be, ik hem dan ook werkelijk de 18de in huis heb? Ik heb al een mailtje gestuurd naar hen, maar als iemand hier al meteen een antwoord op heeft, is dat handig natuurlijk.
Helaas is mijn verzenddatum nu verdwenenadem9elf schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 19:03:
ook net effe besteld bij bol.com voor 504 euro.. hoop dat ik em morgen echt binnen krijg ook!!
Ik heb met Hi gebeld op het nr: 06-12001200.
Mijn orderstatus kan ik niet bekijken, op :https://www.hi.nl/Kooporder-status.htm krijgt ik een foutmelding.
succes ;)!
Mijn orderstatus kan ik niet bekijken, op :https://www.hi.nl/Kooporder-status.htm krijgt ik een foutmelding.
succes ;)!
maakt het uit waar die code vandaan komt...hij werkt.
ook bij bol.com besteld...nu duimen....
Bestelnummer: *******| 10-05-2011 | 1 artikel, totaal € 504,50
Artikelen: Samsung Galaxy S II (I9100) - Noble black € 529,00
Bestelstatus: Wordt verwerkt
Verzending: Verwacht op: 11-05-2011
ook bij bol.com besteld...nu duimen....
Bestelnummer: *******| 10-05-2011 | 1 artikel, totaal € 504,50
Artikelen: Samsung Galaxy S II (I9100) - Noble black € 529,00
Bestelstatus: Wordt verwerkt
Verzending: Verwacht op: 11-05-2011
probeer eens hi.reviva.nlmarloh schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 19:05:
succes ;)!
oh best k*t dan! die van mij staat op wordt verwerkt
nope... 18 mei nogsteeds...Golf2vr6 schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 16:36:
Zijn er mensen die na 27 april bij algebeld hebben besteld en al een bericht hebben gehad dat de telefoon onderweg is of voor 18 mei geleverd wordt?
Damn it's good 2b a Tweaker!
Misschien omdat hij nu verwerkt wordt...geen bol ervaring hier. Probeer alleen de moed erin te houden!
Dat staat er ook bij mij, maar er staat niets meer bij 'verzending'.adem9elf schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 19:07:
[...]
oh best k*t dan! die van mij staat op wordt verwerkt
Ik heb m`n track and trace nummer gehad. Alleen ben ik er morgen niet als de postbode voor de deur staat
.
Heb vandaag m`n flip over hoesje ontvangen van ebay. Ziet er degelijk uit, nu nog kijken of hij goed past.
Heb vandaag m`n flip over hoesje ontvangen van ebay. Ziet er degelijk uit, nu nog kijken of hij goed past.
Speakers: Isophon 2x Cassiano`s D 2x FRC-C - 1x FRC-D - 5x top speakers Accuton . Sub: JL audio 113v2, Preamp:Datasat RS20i - Amp: Marantz 2 x MM8077 Cinemike bridged 5/7CH ch - Mediaplayer: Oppo upd-203 Cinemike - Beamer: JVC NX-9 cinemike
bij verzending staat er bij mij, voor 21:30 besteld, morgen in huis..
Belsimpel.nl laat weten:
Wij verwachten het toestel aan het einde van deze week of het begin van volgende week binnen te krijgen. De levering van het toestel zal dus nog ongeveer vijf tot zeven werkdagen op zich laten wachten. Onze excuses voor het ongemak.
Wij verwachten het toestel aan het einde van deze week of het begin van volgende week binnen te krijgen. De levering van het toestel zal dus nog ongeveer vijf tot zeven werkdagen op zich laten wachten. Onze excuses voor het ongemak.
Bij verzending staat terug Verwacht op: 11-05-2011 
Blijkbaar is hij momenteel niet meer te bestellen bij BOL.
mijn verzending staat leeg nu.. hopelijk was ik de laatste!!!
lang leve belsimpel.._beevee_ schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 19:12:
Belsimpel.nl laat weten:
Verwijderd
Hm, bij Bol.com staat nu ineens 'niet leverbaar'. Haha, die zijn natuurlijk gek geworden van alle bestellingen via tweakers.net....
Was ook even zo bij mij, komt wel terugadem9elf schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 19:14:
mijn verzending staat leeg nu.. hopelijk was ik de laatste!!!
Heb hem vanmiddag nog besteld bij studentmobiel, meteen contract en alle spullen in orde gemaakt & gemailed voor 6 uur. Enige kans dat ik hem deze week nog ontvang? Nog nooit via internet iets afgesloten namelijk.
Ik heb hem de 29e april besteld bij de smartphoneshop.nl en vandaag ben ik gebeld om een aflever afspraak te maken.Jo... schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 19:03:
Iemand enig idee of dat als ik nu nog pre-order op pdashop.be, ik hem dan ook werkelijk de 18de in huis heb? Ik heb al een mailtje gestuurd naar hen, maar als iemand hier al meteen een antwoord op heeft, is dat handig natuurlijk.
Morgen ochtend tussen 08.30 en 13.00 uur ben ik de gelukkige eigenaar van een samsung Galaxy SII !!!
Ze zijn veel eerder aan het uitleveren dan oorspronkelijk de bedoeling was dus, mooi!
afhankelijk van hoe dat te lezen..ik hoop op verzending vandaag en aflevering op 11-05-2011.glennl schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 19:13:
Bij verzending staat terug Verwacht op: 11-05-2011
voor de mensen die azen op pdashop:
Hartelijk dank voor uw e-mail met ticketnummer: ******
Fijn dat u interesse heeft om bij ons de nieuwe Samsung Galaxy S 2 te bestellen. Onze website geeft een verwachte leverdatum aan van 18 mei aan. Dit is de datum dat wij denken de Galaxy S2 te kunnen leveren.
Ik hoop u hiermee voldoende geholpen te hebben. Heeft u toch nog vragen? Neem dan gerust weer contact met ons op.
Met vriendelijke groet,
Medewerker Klantenservice
Zojuist ook met Hi gebeld en hij staat nog steeds niet in het systeem bij hun. Althans niet in hun systeem met kortingen. Ik moet dus nog even wachten.marloh schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 19:05:
succes ;)!
Haha, ik heb hem ook net besteld op Bol.com ( met de coupon )
Hopelijk ben ik net op tijd, bestellingstatus staat op "wordt verwerkt"
fingers crossed.
Hopelijk ben ik net op tijd, bestellingstatus staat op "wordt verwerkt"
fingers crossed.
gloeiende... zal je net zien dat je hem vroeg bij älgebeld.nl hebt besteld en hem later krijgt dan iemand die nu bij "bol".com besteld..... zuur....
Pff het wordt volgens mij tijd dat ik deze topic niet meer ga volgen. Ik word alleen maar gekker en gekker zo. GSMwijzer heeft mij teleurgesteld
.
PSN ID: Beest41
Ze hebben hem op voorraad, of de voorraad voldoende is weet ik niet. Morgen leveren ze hem bij mij uit.xalvo schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 19:15:
[...]
afhankelijk van hoe dat te lezen..ik hoop op verzending vandaag en aflevering op 11-05-2011.
voor de mensen die azen op pdashop:
Hartelijk dank voor uw e-mail met ticketnummer: ******
Fijn dat u interesse heeft om bij ons de nieuwe Samsung Galaxy S 2 te bestellen. Onze website geeft een verwachte leverdatum aan van 18 mei aan. Dit is de datum dat wij denken de Galaxy S2 te kunnen leveren.
Ik hoop u hiermee voldoende geholpen te hebben. Heeft u toch nog vragen? Neem dan gerust weer contact met ons op.
Met vriendelijke groet,
Medewerker Klantenservice
beter laat dan over tijdspanx schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 19:19:
gloeiende... zal je net zien dat je hem vroeg bij älgebeld.nl hebt besteld en hem later krijgt dan iemand die nu bij "bol".com besteld..... zuur....
Verwijderd
Nogmaals met Hi KS gebeld met de vraag waarom nieuwe klanten goedkoper uit zijn dan bestaande klanten. Antwoord: Ja dat is bij elke provider zo, nieuwe klanten krijgen gewoon meer korting.
Wat een service. Ik ga naar Vodafone.
Niet meer leverbaar bij bol.com....
Gelukkig net op tijd besteld
Thanks voor de coupon code
Gelukkig net op tijd besteld
Thanks voor de coupon code
Misschien een idee om die aanpassing van abonnementen eens voor te leggen aan Opta / Tros Radar? Ik doel hiermee op het uitsluiten van VoiP/ tetheren/ Whatsapp. Je hebt namelijk een datalimiet betaald, en zolang je daarbinnen blijft moet jij toch weten wat je ermee doet? Het zijn verder ook geen onwettige of illegale zaken die je daarmee doet.
Als ik bij een bank geld leen, mag de bank toch ook niet bepalen dat ik met dat geleende geld niet meer geld mag gaan verdienen, omdat zij anders geen/minder geld aan mij gaan utlenen in de toekomst en dus minder rente vangen?
Als ik bij een bank geld leen, mag de bank toch ook niet bepalen dat ik met dat geleende geld niet meer geld mag gaan verdienen, omdat zij anders geen/minder geld aan mij gaan utlenen in de toekomst en dus minder rente vangen?
[ Voor 6% gewijzigd door wvexeltweakers op 10-05-2011 19:23 ]
Samsung S23 Ultra 256GB
Je bent ver offtopic, daar is ook een thread voor.wvexeltweakers schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 19:21:
Misschien een idee om die aanpassing van abonnementen eens voor te leggen aan Opta / Tros Radar? Ik doel hiermee op het uitsluiten van VoiP/ tetheren/ Whatsapp. Je hebt namelijk een datalimiet betaald, en zolang je daarbinnen blijft moet jij toch weten wat je ermee doet?
[offtopic]
ze mogen wel vragen waar je het voor gaat gebruiken.... en als het tegen zit krijg je geen geld als je zegt dat je naar holland casino gaat....
/offtopic]
ze mogen wel vragen waar je het voor gaat gebruiken.... en als het tegen zit krijg je geen geld als je zegt dat je naar holland casino gaat....
/offtopic]
[ Voor 8% gewijzigd door spanx op 10-05-2011 19:23 ]
Ik heb de GS2 besteld bij smartphoneshop(.be, mocht dit iets uitmaken). Nu ben ik echter op zoek naar een e-mailadres waarop ik kan vragen of mijn GS2 NA 13.00u geleverd wordt. Want als deze daadwerkelijk de 18 wordt geleverd aan huis ben ik pas in da namiddag thuis vanaf 13u vanwege school.
Zou iemand hiermee kunnen helpen, heb al gezocht op de site zelf maar vindt niet echt iets specifiek, ofwel kijk ik eroverheen.
Zou iemand hiermee kunnen helpen, heb al gezocht op de site zelf maar vindt niet echt iets specifiek, ofwel kijk ik eroverheen.
Steam: Grim
Boven mijn scherm staat "telecom en abonnemententopic" dus lijkt mij midden in de roos.MyrddinLXXIIX schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 19:23:
[...]
Je bent ver offtopic, daar is ook een thread voor.
Samsung S23 Ultra 256GB
Verwijderd
Net gebeld naar de HI klantenservice. 23 mei wordt hij uitgeleverd. Maar dat wil niet zeggen
dat ik hem krijg.
dat ik hem krijg.
Mail gewoon info@gsm....be en zeg dat ze deze info meegeven op de verzending
NUC I5 256GB SSD
enige is de klantenservice waar je dit kunt vragen.... maar als hij gewoon met de pakketdienst verzonden wordt, houden ze meestal geen rekening met tijden.NuCl3aR schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 19:23:
Ik heb de GS2 besteld bij smartphoneshop(.be, mocht dit iets uitmaken). Nu ben ik echter op zoek naar een e-mailadres waarop ik kan vragen of mijn GS2 NA 13.00u geleverd wordt. Want als deze daadwerkelijk de 18 wordt geleverd aan huis ben ik pas in da namiddag thuis vanaf 13u vanwege school.
Als je contractafhandeling aan de deur hebt, kun je wel een voorkeurs tijd opgeven.
Snap er niets van ik heb een Hi25 abo en ga er noooooit overheen en kreeg een prima aanbieding. Hi25 +170 euro.Verwijderd schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 19:21:
Nogmaals met Hi KS gebeld met de vraag waarom nieuwe klanten goedkoper uit zijn dan bestaande klanten. Antwoord: Ja dat is bij elke provider zo, nieuwe klanten krijgen gewoon meer korting.
Ik dacht dat je bij een pre-order op voorhand moest betalen en dat het dan alleen opgestuurd kon worden? Of zijn er ook nog andere mogelijkheden?Tuur86 schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 19:15:
[...]
Ik heb hem de 29e april besteld bij de smartphoneshop.nl en vandaag ben ik gebeld om een aflever afspraak te maken.
Morgen ochtend tussen 08.30 en 13.00 uur ben ik de gelukkige eigenaar van een samsung Galaxy SII !!!
Ze zijn veel eerder aan het uitleveren dan oorspronkelijk de bedoeling was dus, mooi!
Wonderlijke computer heb je...wvexeltweakers schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 19:24:
[...]
Boven mijn scherm staat "telecom en abonnemententopic" dus lijkt mij midden in de roos.
Hier is het [ABO] Samsung Galaxy SII levertijden- en abonnemententopic
Let op:
Dit topic is GEEN dumpbak voor van alles en nog wat, daarom worden dit soort replies verwijderd:
-Oneliners zonder enige vorm van inzet.
-Slowchat.
-Replies als "ik heb em ook" of "ik heb em besteld".
Het is niet toegestaan om naar kortingcodes en/of personeelsnummers te vragen!
Dit topic is GEEN dumpbak voor van alles en nog wat, daarom worden dit soort replies verwijderd:
-Oneliners zonder enige vorm van inzet.
-Slowchat.
-Replies als "ik heb em ook" of "ik heb em besteld".
Het is niet toegestaan om naar kortingcodes en/of personeelsnummers te vragen!