Zie de post boven die van jou
Antwoord is dus ja....
[ Voor 6% gewijzigd door Golf2vr6 op 10-05-2011 16:14 ]
¯\_(ツ)_/¯ Pixel 10 Pro XL
Zie de post boven die van jou
[ Voor 6% gewijzigd door Golf2vr6 op 10-05-2011 16:14 ]
Phonehouse Dukenburg had hem nog nog niet helaas. Daar is ie morgen.Quindor schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 16:14:
Zo, mijn gok has payed off. Eens NIET ge-pre-orderd maar gewoon op de dag dat ze naar de winkel verstuurd worden, naar de winkel gegaan!
BelCompany Dukenburg in Nijmegen had hem liggen en hoppa, meteen die mee genomen. Wel 599,-- , maar dat had ik al verwacht via een echte winkel. Online is natuurlijk goedkoper, maar ach.
PSN ID: Beest41
In jou geval niet nee. Wel vreemd als je ziet dat mensen hem later besteld hebben, het toestel eerder geleverd krijgen?godfella schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 16:14:
Ik heb op 26 april een los toestel besteld op GSMwijzer dat nog altijd niet verzonden is.
Dus denk niet dat het echt iets te maken heeft met een abonnement...
| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR
Hij is er nog niet.. Werd net weer gebeld met de vraag om mijn ID pas en bankpas klaar te leggen ivm 1cent pinnen. Ik heb een los toestel besteld dus dit is natuurlijk niet nodig. Men gaat er even achter aan en ik wordt rond 5 uur weer terug gebeld. Fingers crossed!
[ Voor 9% gewijzigd door AtlAntA op 10-05-2011 16:22 ]
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Lijkt me wel als je los toestel op 26 april besteld en niet in de eerste batch zit, terwijl ik in dit topic al gezien heb dat mensen die hem later besteld hebben, hem morgen geleverd krijgen.Verderf schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 16:16:
Nee, maar je bent wel genaait als je ge-preordered hebt maar je zit bij T-mobile.
Nope, 2call. GSM Wijzer kletst hier gewoon naar mijn bescheiden (?) mening. Ze hebben gewoon geen voorraad (wat geen schande is), maar maken je wijs dat het aan T-Mobile ligt. Als het een probleem van T-Mbile zou zijn dan hadden andere webshops hetzelfde moeten melden.
Verwijderd
klinkt logische maar is wel hoer*g ten opzichten van mensen die eerder besteld hebben.derbirol schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 16:18:
[...]
Nope, 2call. GSM Wijzer kletst hier gewoon naar mijn bescheiden (?) mening. Ze hebben gewoon geen voorraad (wat geen schande is), maar maken je wijs dat het aan T-Mobile ligt. Als het een probleem van T-Mbile zou zijn dan hadden andere webshops hetzelfde moeten melden.
Geen telefoon, geen imei-nummer. Geen imei-nummer, geen definitief contract. Dat is het 'probleem'.
Ik heb besteld met VF en ook nog geen levering mijn kant uit..Tazzios schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 16:20:
het is natuurlijk makkelijker versturen naar klanten waarbij je geen emei nummer hoeft over te nemen.
Ik denk dat de rede is. En dat de tmobile klanten de 2e (kleinere?) btach krijgen toegestuurd.
| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR
apart die hadden toch als datum 18-05 staan in het systeem.D4jackal schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 16:17:
Uw bestelling bij Smartphoneshop.nl met ordernummer ...... is zojuist ingepakt. Vanavond rond 22:30 uur wordt uw bestelling verzonden en ontvangt u een verzendbevestiging.
Ik heb de bestelling op 30-4 geplaatst.
Burp
Misschien dat ie dan volop leverbaar is? Heb ergens gelezen dat ze dan hun 'grote' batch binnen krijgen.Wii4all schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 16:23:
[...]
apart die hadden toch als datum 18-05 staan in het systeem.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Huh? Als ze een telefoon zouden hebben om te kunnen versturen, dan hebben ze toch ook het bijbehorende imei-nummer? En als ze geen telefoons op voorraad hebben, dan kunnen ze hem toch gewoon niet versturen, of je hem nou vroeg of laat hebt besteld, en bij welke provider dan ook?Verwijderd schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 16:21:
[...]
klinkt logische maar is wel hoer*g ten opzichten van mensen die eerder besteld hebben.
Je zou het ook als goed nieuws op kunnen vatten toch?Phusebox schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 16:24:
Om maar even in de verwarrende sfeer te blijven bij Vodafone... Ik bij winkel nagevraagd aangezien ik hier las dat iemand schreeft dat hij bij VF winkel in Breda morgen verkocht werd. Hele verhaal uitgelegd; die gast voor me naar Vodafone gebeld.
Zeggen ze nu dat mijn telefoon sinds gisteren bij de koerier ligt en vandaag of morgen geleverd wordt... ehm yeah right.
Echt té grappig, ze moeten daar eens een mediatraining doen zodat mensen allemaal hetzelfde verhaal vertellen.
Haha tja zou kunnen, maar ik zie Vodafone net als een vrouw met moodswings; ene moment gaan ze wel leveren, andere moment niet, maar vertrouwen op wat ze zeggen kun je nooit.AtlAntA schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 16:25:
[...]
Je zou het ook als goed nieuws op kunnen vatten toch?
Dat ben ik met je eens. Gister nog zei een VF medewerker in de winkel tegen mij dat ze 2-3 weken geleden al op de boot waren gegaan. En al binnen waren maar vodafone moest zijn branded software er nog op zetten.Phusebox schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 16:27:
[...]
Haha tja zou kunnen, maar ik zie Vodafone net als een vrouw met moodswings; ene moment gaan ze wel leveren, andere moment niet, maar vertrouwen op wat ze zeggen kun je nooit.
Verwijderd
Haha eigenlijk zouden we alle mogelijke varianten die we hebben gehad eens moeten opschrijven. Ik ga er maar gewoon vanuit dat ik de komende 2 weken niks krijg.AtlAntA schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 16:28:
[...]
Dat ben ik met je eens. Gister nog zei een VF medewerker in de winkel tegen mij dat ze 2-3 weken geleden al op de boot waren gegaan. En al binnen waren maar vodafone moest zijn branded software er nog op zetten.
[ Voor 4% gewijzigd door Golf2vr6 op 10-05-2011 16:37 ]
| T-Mobile I-plan 200 minuten of sms 2 jaar | T-Mobile I-plan 150 minuten of sms 2 jaar | Vodafone BSW 200 minuten of sms 2 jaar | Vodafone BSW 150 minuten of sms 2 jaar | Hi + Web 30 225 minuten/450 sms 2 jaar | Hi + web 25 170 minuten/340 sms 2 jaar |
| 34,50x19 | 29,95x19 | 17,25x12 | 14,75x12 | 24,95x12 | 22,45x12 |
| 64 | 34,50x12 | 29,50x12 | 39,95x12 | 34,95x12 | |
| 33 | 128 | 35 | |||
| --- | ---- | --- | ---- | --- | ---- |
| 678,50 | 633,05 | 654 | 659 | 778,80 | 723,8 |
| T-Mobile internet specs | Vodafone internet specs | Hi internet specs |
| 7200/768Kbps | 3600/384Kbps | 3600/384Kbps |
| 1GB limiet daarna 64/64Kbps | 1GB limiet daarna 0,30 euro per MB | 1GB limiet daarna 0,05 euro per MB |
| T-Mobile overig | Vodafone overig | Hi overig |
| 1e minuut volledig, afronden op seconde | 1e minuut volledig, afronden op hele minuut | 1e minuut volledig, afronden op hele minuut |
Verwijderd
Order Ontvangen:Golf2vr6 schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 16:36:
Zijn er mensen die na 27 april bij algebeld hebben besteld en al een bericht hebben gehad dat de telefoon onderweg is of voor 18 mei geleverd wordt?
Bedankt, maar dat is niet voor 18 meiVerwijderd schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 16:41:
[...]
Order Ontvangen:
06-05-2011 13:12
Betaling:
Geen betaling nodig
Contract:
Ontvangen op 09-05-2011
Goedkeuring:
Goedgekeurd op 10-05-2011
* iDeal betalingen worden 2x per dag op werkdagen verwerkt.
Verwachte verzenddatum:
18-05-2011
Heb je die code nog net ontvangen? Of al eerder vandaag?Polster schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 16:42:
Tracktrace code ontvangen van GSMwijzer, toestel wordt dus daadwerkelijk verstuurd.
Dat is toch ideaal! Wanneer had je verlengd bij Vodafone?Phusebox schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 16:24:
Om maar even in de verwarrende sfeer te blijven bij Vodafone... Ik bij winkel nagevraagd aangezien ik hier las dat iemand schreeft dat hij bij VF winkel in Breda morgen verkocht werd. Hele verhaal uitgelegd; die gast voor me naar Vodafone gebeld.
Zeggen ze nu dat mijn telefoon sinds gisteren bij de koerier ligt en vandaag of morgen geleverd wordt... ehm yeah right.
Echt té grappig, ze moeten daar eens een mediatraining doen zodat mensen allemaal hetzelfde verhaal vertellen.
AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC
2 Mei, heb gewacht op hun nieuwe actie en meteen 's ochtends gebelt op maandag.Ewivis schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 16:43:
[...]
Dat is toch ideaal! Wanneer had je verlengd bij Vodafone?
Dito. Let op dat je contant moet betalen aan de deur!Polster schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 16:42:
Tracktrace code ontvangen van GSMwijzer, toestel wordt dus daadwerkelijk verstuurd.
I mentioned it once, but I think I got away with it.
Om helemaal fair te zijn beweerde hij alleen dat ze dan bevoorraad zouden worden. En dat zou nog waar kunnen zijn als alles wat er nu wordt verstuurd grijze import is, d.w.z. uit de UK komt.RMX schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 16:44:
Peatsmoke, Nog steeds van mening dat de SGSII pas volgende week verzonden wordt?
Verwijderd
Sterker nog, ten tijde van pre-orderen was de verwachte datum 20-05. Netjes dat ze nu zo'n 8 dagen eerder uitleveren.Wii4all schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 16:23:
[...]
apart die hadden toch als datum 18-05 staan in het systeem.
Dan zit je bij een latere batch denk ik.adem9elf schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 16:25:
Hoe kan het dat de mensen die bij smartphoneshop besteld hebben de toestellen al toegestuurd krijgen??? Ik krijg net een email van ze dat de galaxy s2 rond de 16e bij hun binnenkomt...
Helemaal niemand, ik al helemaal niet, want mijn NL model is nu onderwegderbirol schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 16:47:
[...]
Om helemaal fair te zijn beweerde hij alleen dat ze dan bevoorraad zouden worden. En dat zou nog waar kunnen zijn als alles wat er nu wordt verstuurd grijze import is, d.w.z. uit de UK komt.
But who gives a flying fcuk?
Denk toch echt niet dat die toestellen uit de UK komen. Dan hadden ze wel wat meer op 1 lijn gezeten met expansys uk. Nu komen de pre-orders aan bij de mensen op de dag dat het toestel wordt gepresenteerd aan de pers. (het was al een tijdje aangekondigd). Best knappe timing dacht ik zo of niet?derbirol schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 16:47:
[...]
Om helemaal fair te zijn beweerde hij alleen dat ze dan bevoorraad zouden worden. En dat zou nog waar kunnen zijn als alles wat er nu wordt verstuurd grijze import is, d.w.z. uit de UK komt.
Verwijderd
Inderdaad. Prima timing.AtlAntA schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 16:50:
[...]
Denk toch echt niet dat die toestellen uit de UK komen. Dan hadden ze wel wat meer op 1 lijn gezeten met expansys uk. Nu komen de pre-orders aan bij de mensen op de dag dat het toestel wordt gepresenteerd aan de pers. (het was al een tijdje aangekondigd). Best knappe timing dacht ik zo of niet?
Algebeld iig geen grijze import.Die krijgen via telecombinatie geleverd.derbirol schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 16:47:
[...]
Burp
[ Voor 17% gewijzigd door haakjesluiten op 10-05-2011 16:53 ]
via? klinkt als vodafone.Crazyanz schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 16:52:
Geachte klant,
Naar aanleiding van uw contractverlenging is onderstaand(e) product(en) verstuurd.
Samsung Galaxy II Vanilla Sensation
[ Voor 14% gewijzigd door Golf2vr6 op 10-05-2011 16:54 ]
Bij mij ook!!Crazyanz schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 16:52:
Geachte klant,
Naar aanleiding van uw contractverlenging is onderstaand(e) product(en) verstuurd.
Vodafone heeft zich netjes aan zijn woord gehouden
AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC
Heb net gebeld naar Vodafone met de mededeling dat ik wil gaan verlengen met de SII, maar kreeg te horen dat het toestel nog niet beschikbaar was (ze versprak zich in 1e instantie en zei toen nog niet beschikbaar voor verlengen). Ze kon dan ook geen indicatie geven van de kosten etc.Phusebox schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 16:45:
[...]
2 Mei, heb gewacht op hun nieuwe actie en meteen 's ochtends gebelt op maandag.
Maar ehm ideaal zou het zijn als je hun kon vertrouwen op hun woord... ik geloof er niks meer van. Geloof het pas als ik hem heb, en dan nog zal het wel een dag duren voordat ik het verwerkt heb.
Dit staat in de mail:Wii4all schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 16:52:
dit is mijn status nu via pdashop.nl
Je wordt gebeld voor een afleverafspraak
Ik weet niet precies wat de status was toen ik bestelde.
Is er iets van een status: wachten op voorraad?
Nou Phusebox? komt der maar in!Crazyanz schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 16:52:
Geachte klant,
Burp
Als ik hem morgen in mijn handen heb; dan moet ik toegeven dat ik wat te hard van stapel ben gelopen; maar goed dat er dan vanochtend tegen mij wordt gezegd; de leverdatum is onbekend?
Heb jij nog niet zon e-mailtje van VF gehad dan? If memory serves me well dan had jij hem eerder besteld dan de posters hier boven.Phusebox schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 17:01:
[...]
Als ik hem morgen in mijn handen heb; dan moet ik toegeven dat ik wat te hard van stapel ben gelopen; maar goed dat er dan vanochtend tegen mij wordt gezegd; de leverdatum is onbekend?
We shall see...
En nu Hi nog....... kom op Hi........doe je best eens.........We know you can do it......come on!...... =)Crazyanz schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 16:52:
Geachte klant,
Als je geen nummer behoud hebt aangevraagd wel.Dreabe schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 17:05:
Misschien een stomme vraag, maar ik neem aan dat bij bestellen van de telefoon met nieuw abonnement je nieuwe simkaart samen met de telefoon in 1 pakket wordt verstuurd? (En dan uiteraard met vermelding van nieuwe telefoonnummer?)
Verwijderd
Ben bij Hi geweest net en die vrouw verzekerde mij dat ze echt niet eerder leveren dan eerste week juni, zowel via de webshop als via retail.Grimgor_6x3 schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 17:03:
[...]
En nu Hi nog....... kom op Hi........doe je best eens.........We know you can do it......come on!...... =)
Of course not..Ruben1123 schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 17:07:
Dus Vodafone is al aan het leveren? En geen woord over Hi ??
Nou ik hoop het dus ff niet!Verwijderd schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 17:07:
[...]
Ben bij Hi geweest net en die vrouw verzekerde mij dat ze echt niet eerder leveren dan eerste week juni, zowel via de webshop als via retail.
Bedankt! Ik dacht even dat bij webshops die 2 dingen los werden verzonden.AtlAntA schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 17:07:
[...]
Als je geen nummer behoud hebt aangevraagd wel.
Ik heb hetzelfde gedaan, tegen mij vertelde ze VERWACHT vanaf donderdag.AtlAntA schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 17:09:
gebakken peer in "Het Samsung Galaxy SII topic - Deel 2"
"Tmobile gaat leveren vanaf donderdag, ik heb net gechat via de site van tmobile."
Lian Li PC O-11 Dynamic XL, AMD 5950x, NZXT Z73, Asus X570 Gaming-E, 4x8GB 3600mhz, Gigabyte RTX 3090 Vision OC, WD Black SN850 1TB
Das mooi balen, maar er zit weinig anders op dan netjes blijven wachtenVerwijderd schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 17:07:
[...]
Ben bij Hi geweest net en die vrouw verzekerde mij dat ze echt niet eerder leveren dan eerste week juni, zowel via de webshop als via retail.
Verwijderd
Dat is dus exact de reden dat ik mn pre order bij hi ga anuleren, hoop dat meerdere mensen dat doen en dat hi beseft dat ze zo mensen kwijtrakenVerwijderd schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 17:07:
[...]
Wat is een net zo voordelig alternatief?Verwijderd schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 17:16:
[...]
Dat is dus exact de reden dat ik mn pre order bij hi ga anuleren, hoop dat meerdere mensen dat doen en dat hi beseft dat ze zo mensen kwijtraken
Verwijderd
Als je Hi wilt kan je natuurlijk via Belcompany of een willekeurige webshop wel nu al aan een Galaxy 2 met Hi komen. De medewerker was ook getergd toen ik meldde dat ik bij Belcompany de S2 nu mee kon nemen.Verwijderd schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 17:16:
[...]
Dat is dus exact de reden dat ik mn pre order bij hi ga anuleren, hoop dat meerdere mensen dat doen en dat hi beseft dat ze zo mensen kwijtraken
Dat is ook mijn enige reden. Heb hem op 1 van die extra goedkope dagen besteld..
Als je bij Bel company een Galaxy S2 gaat bestellen met een 1 jarig contract, betaal je 499 euro voor het toestel, bij Hi.nl maar 250 euro....Verwijderd schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 17:18:
[...]
Als je Hi wilt kan je natuurlijk via Belcompany of een willekeurige webshop wel nu al aan een Galaxy 2 met Hi komen. De medewerker was ook getergd toen ik meldde dat ik bij Belcompany de S2 nu mee kon nemen.
Verwijderd
klopt, ben net 5 min geleden uit school langs de BC gefietst die hadden er wel 1 liggen alleen omdat ze er maar 1 binnen hebben gekregen en hij pas sinds vandaag binnen is zijn er gewoon nog geen goede acties voor.Verwijderd schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 17:18:
[...]
Als je Hi wilt kan je natuurlijk via Belcompany of een willekeurige webshop wel nu al aan een Galaxy 2 met Hi komen. De medewerker was ook getergd toen ik meldde dat ik bij Belcompany de S2 nu mee kon nemen.
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 10-05-2011 17:23 ]
mmm ik heb bij algebeld voor de S2 250 afgrekend in combi met hi25-extreem 1jaar.......Ruben1123 schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 17:20:
[...]
Als je bij Bel company een Galaxy S2 gaat bestellen met een 1 jarig contract, betaal je 499 euro voor het toestel, bij Hi.nl maar 250 euro....
[ Voor 5% gewijzigd door Golf2vr6 op 10-05-2011 17:25 ]
Klopt. Een kennis van mij werkt daar en gaf zelf al aan dat ik beter via een webshop kon bestellen omdat BC duurder is. Heb wat mogelijkheden met hem bekeken en ondanks dat ik hem die bonus wel gunde heb ik toch besloten verder te kijken. Zie alleen door de bomen het bos niet meerVerwijderd schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 17:20:
[...]
klopt, ben net 5 min geleden uit school langs de BC gefietst die hadden er wel 1 liggen alleen omdat ze er maar 1 binnen hebben gekregen en hij pas sinds vandaag binnen is zijn er gewoon nog geen goede acties voor.
Dan had ik 140 moeten bijbetalen voor het toestel wat ik natuurlijk niet ga doen... maar ze adviseerde me om donderdag/vrijdag te bellen om te vragen of er dan wel al acties voor de sgs2 waren.
Producten onderweg vanaf leverancier naar Belsimpel.nl
Verwachte levertijd 2-5 werkdagen. Indien we de bestelling niet binnen 5 werkdagen kunnen uitleveren zullen we je hierover berichten.
Dit schijnt er altijd te staan als je contract goedgekeurd is.AdnanKananda schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 17:27:
Aha, nu weet ik niet of dit voor iedereen die bij Belsimpel heeft besteld geldt, maar mijn bestelstatus is nu:
[...]
Verwijderd
Oei oei oei!!!!! Er is dus nog steeds hoop!!! Thnx voor deze info! Ik zie het nu ook staan op de site. Net via Twitter nog het bericht van Hi dat de introductie in juni is.... Pffffff, ik word zenuwachtig, haha!!Verwijderd schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 17:20:
[...]
klopt, ben net 5 min geleden uit school langs de BC gefietst die hadden er wel 1 liggen alleen omdat ze er maar 1 binnen hebben gekregen en hij pas sinds vandaag binnen is zijn er gewoon nog geen goede acties voor.
Dan had ik 140 moeten bijbetalen voor het toestel wat ik natuurlijk niet ga doen... maar ze adviseerde me om donderdag/vrijdag te bellen om te vragen of er dan wel al acties voor de sgs2 waren.
EDIT: lol nu heeft hi haar sgs2 pagina in eens weer aangepast:
Samsung Galaxy S2 Leverdatum
We verwachten de Samsung Galaxy S vanaf medio mei op voorraad te krijgen. Je kan vanaf 2 mei de Samsung Galaxy S2 direct hier bij Hi.nl bestellen. Op die manier ben je er zeker van dat je als eerste een Nederlandse Galaxy S2 krijgt.
Dit stond er vanaf het begin ook al maar dat veranderde ze al meteen na 2 dagen naar Juni ipv Mei. nu hebben ze het weer terug veranderd
Zijn ze vooruit aan het gaanVerwijderd schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 17:32:
Dit staat op de HI website: Introductiedatum: 18 mei
Bij mij staat dit er ook al een week inderdaad, had gisteren naar hen gebeld en ze zeiden dat ze hem ''ergens deze week'' verwachten..Kremx schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 17:30:
[...]
Dit schijnt er altijd te staan als je contract goedgekeurd is.
Ik heb dit al sinds gisteren en enkele andere tweakers hebben dit al meer dan een week.
Dat staat er bij mij al vanaf 2 mei en belsimpel vertikt het te reageren op mijn mailtjes met vragen over de levertijd..AdnanKananda schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 17:27:
Aha, nu weet ik niet of dit voor iedereen die bij Belsimpel heeft besteld geldt, maar mijn bestelstatus is nu:
[...]
Verwijderd
Yes, yes! Thnx voor de melding! Ik zie het ook.Verwijderd schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 17:32:
Oef! Laten we het hopen! Misschien zelfs eerder?Fanatix.nl schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 17:32:[/b]
[ Voor 39% gewijzigd door Ruben1123 op 10-05-2011 17:34 ]
Ik heb vandaag op en neer gemailed met hen.jimzweers schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 17:32:
[...]
Bij mij staat dit er ook al een week inderdaad, had gisteren naar hen gebeld en ze zeiden dat ze hem ''ergens deze week'' verwachten..
Dan zou dat nu toch al wel geregeld moeten zijn zou ik denken, laten we hopen dat ze gewoon wat traag met status changes zijn!Kremx schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 17:34:
[...]
Ik heb vandaag op en neer gemailed met hen.
De beste man wist mij te verzekeren dat er vandaag een lading binnen kwam en dat als deze vandaag nog verstuurd worden naar de mensen die optijd besteld hebben.
Duimen dus!
Tegenwoordig kunnen bedrijven pakketjes nog tot half 10 verzenden volgens mij en dat ze dan nog de volgende dag in huis zijn. Kijk maar naar bijvoorbeeld bol.comjimzweers schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 17:36:
[...]
Dan zou dat nu toch al wel geregeld moeten zijn zou ik denken, laten we hopen dat ze gewoon wat traag met status changes zijn!
Dan hoop ik dan maar dat GSMwijzer (met T-Mobile abo) mijn pakketje ook nog vandaag verstuurd. Al zal de kans klein zijn..Kremx schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 17:38:
[...]
Tegenwoordig kunnen bedrijven pakketjes nog tot half 10 verzenden volgens mij en dat ze dan nog de volgende dag in huis zijn. Kijk maar naar bijvoorbeeld bol.com
Zijn veel mensen blij met dat bericht denk ik!!Verwijderd schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 17:32:
Wanneer had jij 'm besteld dan? Ennn is de voorraad van GSMwijzer/Studentmobiel enigszins gedeeld? Dus als de een op is de ander ook op?SCARfaceE schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 17:40:
[...]
Dan hoop ik dan maar dat GSMwijzer (met T-Mobile abo) mijn pakketje ook nog vandaag verstuurd. Al zal de kans klein zijn..
Verwijderd
Verwijderd
Zekerssss!AtlAntA schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 17:41:
[...]
Zijn veel mensen blij met dat bericht denk ik!!
Besteld op 04-05 dus ik acht de kans klein dat ik bij de eerste batch zit. Maar aangezien ik hier heb gelezen dat mensen die het toestel later hebben besteld toch eerder aan de beurt kunnen komen heb ik nog een beetje hoop.Villains schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 17:41:
[...]
Wanneer had jij 'm besteld dan? Ennn is de voorraad van GSMwijzer/Studentmobiel enigszins gedeeld? Dus als de een op is de ander ook op?
Verwijderd
Niceeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, heb bijna het idee dat ze meelezen op dit soort fora:PAtlAntA schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 17:41:
[...]
Zijn veel mensen blij met dat bericht denk ik!!
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq