• -WarAx-
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07-09-2022
Ik heb pas net mijn abo ingevuld (correct deze keer) dus ik zit hier ook nog wel ff te dromen van mijn eigen telefoon ;(

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 19-12 19:14

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

• SCARfaceE
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 27-12 11:15
Dus donderdag? :S

Dus ook al heb ik het via GSMwijzer besteld, ik zit vast aan wat T-Mobile doet. Wat een onzin.

[ Voor 74% gewijzigd door SCARfaceE op 10-05-2011 22:02 ]

PSN ID: Beest41

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11:34
Donderdag zouden de prijzen online moeten komen. Neem aan dat ie dan ook te bestellen is en op te halen in de winkel.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

• michaelvt
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 00:08

michaelvt

Tweaky Gonzalez

Voor de Belsimpel bestellers:

Hartelijk dank voor uw email aan Belsimpel.

Wij verwachten het toestel aan het einde van deze week of het begin van volgende week binnen te krijgen. De levering van het toestel zal dus nog ongeveer vijf tot zeven werkdagen op zich laten wachten. Onze excuses voor het ongemak.

:F

Verwijderd

heb vandaag HI klantenservice gebeld, maar het dametje dat ik aan de lijn had wist niets.
Op MijnHI staat ook nog steeds: voorinschrijving...

Heeft iemand anders bij HI zelf besteld??

• Kremx
  • Registratie: Oktober 2007
michaelvt schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 22:02:
Voor de Belsimpel bestellers:

Hartelijk dank voor uw email aan Belsimpel.

Wij verwachten het toestel aan het einde van deze week of het begin van volgende week binnen te krijgen. De levering van het toestel zal dus nog ongeveer vijf tot zeven werkdagen op zich laten wachten. Onze excuses voor het ongemak.

:F
Dat is toch heel anders dan wat ik vanmiddag kreeg:

Hartelijk dank voor uw e-mail aan Belsimpel.nl
Wij hebben de Galaxy S momenteel niet op voorraad. De eerste levering van onze toeleverancier verwachten wij vandaag. Het is niet zeker of deze levering groot genoeg zal zijn om ook uw toestel uit te leveren. Een tweede levering zal hoogst waaschijnlijk begin volgende week plaatsvinden. Deze zal naar alle waarschijnlijkheid groot genoeg zijn om ook uw bestelling uit te leveren.
Ik ga ervan uit u zo voldoende geïnformeerd te hebben

Jammer genoeg heb ik inmiddels ook bovenstaande e-mail ontvangen...
Slechte zaak vind ik dit.

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 22:02:
heb vandaag HI klantenservice gebeld, maar het dametje dat ik aan de lijn had wist niets.

Yep! Ook nog steeds 'voorinschrijving'. Maar heb sinds vandaag weer goede hoop dat ie de 18e uitgeleverd wordt.

Verwijderd

hoe dat zo?

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 22:02:

Ja ik ook. Ook gebeld je had even door moeten vragen. Dan gaan ze in een ander systeem kijken.

Verwijderd

Je bedoelt levering rond de 18e?

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20:32

13art

Moderator Mobile
-WarAx- schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 21:55:
[...]

Of helemaal geen mensen meer omdat iedereen aan het spelen is ;)
Of omdat mensen gewoon 's middags tot 's avonds 23:30 moeten werken :)

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Verwijderd

ja inderdaad, ik heb 10 minuten aan de lijn gezeten, en het enige wat ik hoorde was: "Ik weet het ook niet Meneer"

• IcedCoffee
  • Laatst online: 23-12 19:17
Iemand hier al een update op zijn of haar bol.com bestelling?

• AtlAntA
Verwijderd schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 22:09:
ja inderdaad, ik heb 10 minuten aan de lijn gezeten, en het enige wat ik hoorde was: "Ik weet het ook niet Meneer"
Kijk eens op de Hi site bij de SGS2

Verwijderd

Ik heb de hoop maar opgegeven voor een 2e levering van Studentmobiel deze week, hoewel vandaag alsnog 2 dagen eerder was dan verwacht zal er wel niks meer komen.. en aangezien ik volgende week alleen maar vrijdag thuis kan zijn misschien mijn stage adres maar doorgeven als afleveradres, al betwijfel ik of de koerier mij weet te vinden op Lelystad airport xD :'(

Verwijderd

Ik heb de sgs2 met hi online 35 2jr en internet extreem besteld op 2 mei, vandaag nog ff gebeld hoe het er voor stond en kreeg te horen dat als ik morgen avond na de release belde er wat meer info was over de leverdatum!

• spl3ndr
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09-03 07:53
IcedCoffee schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 22:09:
Iemand hier al een update op zijn of haar bol.com bestelling?
net gecheckt, nog altijd "wordt verwerkt"

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 22:09:
Check de Hi-site. Daar staat nu dat ie vanaf 18 mei verwacht wordt (introductiedatum). Dus ik heb hoop!

Nou klopt dit site meestal voor geen meter hoor! Ik zag net weer juni staan, maar bij 'contractverlengen' staat ie weer op de 18e. We wachten maar af!

Verwijderd

Ik heb ook bij hi besteld op 2 mei, vraag me toch af wanneer die status is een keer gaat veranderen. Enigste wat er nu staat is Voor inschrijving

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 22:11:
Ik heb de sgs2 met hi online 35 2jr en internet extreem besteld op 2 mei, vandaag nog ff gebeld hoe het er voor stond en kreeg te horen dat als ik morgen avond na de release belde er wat meer info was over de leverdatum!
Toppie! Zou mooi zijn. Nou maar hopen dat het niet weer begin juni wordt, haha!

Verwijderd

bij mij staat ie bij vodafone ook nog op:

Orderstatus:

Tijdelijk niet op voorraad. Zodra op voorraad wordt de order in behandeling genomen.

Verwijderd

dat had ik dus ook, nu inderdaad 18 mei... Stom dat die mensen me vanmiddag niets kunnen zeggen...
En irritant dat ik op mijn werk geen internet heb. nu ben ik weer een helehoop aan het bijlezen.

• IcedCoffee
  • Laatst online: 23-12 19:17
spl3ndr schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 22:11:
[...]

Jah ik denk dat het toch pas 's nachts verzonden gaat worden.... Maar we wachten in spanning af :D!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 22:12:
Ik heb ook bij hi besteld op 2 mei, vraag me toch af wanneer die status is een keer gaat veranderen. Enigste wat er nu staat is Voor inschrijving
Same here! Ben net zo in afwachting als jij. Check regelmatig mijn orderstatus, maar volgens mij krijg je sowieso eerst een sms wanneer er wat verandert.

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 22:11:
ok mooi ik heb exact hetzelfde besteld, hoelaat heb jij ong besteld?

Verwijderd

zal samsung stiekem meekijken in dit topic... ze zullen wel genieten van de animo!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 22:12:
[...]

Toppie! Zou mooi zijn. Nou maar hopen dat het niet weer begin juni wordt, haha!
Ja precies, maar ik heb wel afgesproken dat als de leverdatum nou echt midden jullie blijkt te zijn dat ik de verlenging kan annuleren. Ik ben zeer tevreden over hi trouwens, net 1 jarig abbo met bb bold 9700 gehad, overal bereik en nooit storing terwijl t mobile wat ik hiervoor had 1 groot drama was.

Ben benieuwd of die 7.2 mb/s waarmee ze adverteren ook echt wordt gehaald!

Verwijderd

@palookatouchHD: Dan heb je hier een hoop bij te lezen, want ik geloof dat er al meer dan 10 pagina's bijgekomen zijn vandaag! De SGSII is iig een HOT Item. :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 22:14:
[...]

ok mooi ik heb exact hetzelfde besteld, hoelaat heb jij ong besteld?
Eind van de dag. Ik hoef niks bij te betalen jij ook?

Verwijderd

zag trouwens bij het bereik van VF dat hier in ALmere de snelheid van mobiel internet het hoogst is (net als de rest vd randstad).

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 22:15:
[...]

Ja precies, maar ik heb wel afgesproken dat als de leverdatum nou echt midden jullie blijkt te zijn dat ik de verlenging kan annuleren. Ik ben zeer tevreden over hi trouwens, net 1 jarig abbo met bb bold 9700 gehad, overal bereik en nooit storing terwijl t mobile wat ik hiervoor had 1 groot drama was.

Ben benieuwd of die 7.2 mb/s waarmee ze adverteren ook echt wordt gehaald!
Tja, heb ik ook nog aan zitten denken, maar had zo'n geweldig aanbod, dat vind ik nergens meer... Dan toch maar ff wachten voor mij... Grrr! :'(

Verwijderd

@palookatouchHD: Dan heb je hier een hoop bij te lezen, want ik geloof dat er al meer dan 10 pagina's bijgekomen zijn vandaag! De SGSII is iig een HOT Item. :)
ben druk bezig, ik zag net dat het andere topic, al weer aan deel drie bezig is. _/-\o_

Verwijderd

30 pagina's
Verwijderd schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 22:16:
[...]

Eind van de dag. Ik hoef niks bij te betalen jij ook?
Rond 1 uur in de middag ja niks bijbetalen

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 22:17:
[...]

ben druk bezig, ik zag net dat het andere topic, al weer aan deel drie bezig is. _/-\o_
Ach, wel gezellig. Net een chatroom.. Zit ondertussen nog ff filmpje te kijken en de posts in de gaten te houden. Met name die van de levertijden van Hi. Had toen ik bestelde (2 mei 's avonds) goede hoop dat ik een van de eerste zou zijn met een SII. Die hoop is helaas vervlogen, hihi!

• Consty
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 02-04-2023
voor wie het verder interesseert: 2call levert ook de pre-orders uit, de mijne is iig op de post gegaan vandaag. K had wel 8 maart besteld :+

Verwijderd

Consty schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 22:19:
voor wie het verder interesseert: 2call levert ook de pre-orders uit, de mijne is iig op de post gegaan vandaag. K had wel 8 maart besteld :+
Congrats! Veel plezier morgen! :)

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:04
Gaat goed daar weer bij Vodafone, hebben ze mijn verlenging al geactiveerd, waardoor mijn Blox verloren zijn gegaan. Dus ik zet nu mijn 'internet op reis' blox weer aan krijg ik als bevestiging:
- uw internet op reis blox wordt per 1/7/2011 geactiveerd.. WTF 1 juli???
- uw web 1gb blox is gedeactiveerd en wordt beëindigd per 30/6/2011

Ehm sorry? Ik heb toch niet mijn gewoon internet ingeruild voor internet in het buitenland??

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Verwijderd

Die tekst ook hè, op de Hi-Site:

We verwachten de Samsung Galaxy S vanaf medio mei op voorraad te krijgen. Je kan vanaf 2 mei de Samsung Galaxy S2 direct hier bij Hi.nl bestellen. Op die manier ben je er zeker van dat je als eerste een Nederlandse Galaxy S2 krijgt

Nou, no way hoor, dat hi-klanten de eerste zijn... Of is het woord "Nederlandse" hier de instinker? Dat de meeste phones buitenlandse toestellen zijn (wat ik niet geloof)?

Verwijderd

Wat me trouwens wel opvalt is dat de voorraad van de galaxy S op de hi website steeds verder daalt en niet bijgevuld word. 3 dagen geleden waren er nog 327 op voorraad ofzo nu nog maar 80.

Ook een duidelijk teken dat hij er aan zit te komen lijkt me :)

Wel lullig voor de mensen die niet weten van de s2 en een s"1" bestellen

• Welzo
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20-12 11:29

Welzo

Perfectionist

Kremx schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 22:04:
[...]

Dat is toch heel anders dan wat ik vanmiddag kreeg:

Hartelijk dank voor uw e-mail aan Belsimpel.nl
Wij hebben de Galaxy S momenteel niet op voorraad. De eerste levering van onze toeleverancier verwachten wij vandaag. Het is niet zeker of deze levering groot genoeg zal zijn om ook uw toestel uit te leveren. Een tweede levering zal hoogst waaschijnlijk begin volgende week plaatsvinden. Deze zal naar alle waarschijnlijkheid groot genoeg zijn om ook uw bestelling uit te leveren.
Ik ga ervan uit u zo voldoende geïnformeerd te hebben

Jammer genoeg heb ik inmiddels ook bovenstaande e-mail ontvangen...
Slechte zaak vind ik dit.
Jammer, dan is Belsimpel echt één van de weinigen die niet morgen al levert. :'(
Hopen dus dat donderdag/vrijdag ze nog lukt net voor het weekend...

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 22:24:
Wat me trouwens wel opvalt is dat de voorraad van de galaxy S op de hi website steeds verder daalt en niet bijgevuld word. 3 dagen geleden waren er nog 327 op voorraad ofzo nu nog maar 80.

Ook een duidelijk teken dat hij er aan zit te komen lijkt me :)

Wel lullig voor de mensen die niet weten van de s2 en een s"1" bestellen
Ja, inderdaad! (3x)

Verwijderd

Welzo schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 22:25:
[...]

Jammer, dan is Belsimpel echt één van de weinigen die niet morgen al levert. :'(
Hopen dus dat donderdag/vrijdag ze nog lukt net voor het weekend...
+ Hi

• glennl
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 16-12 15:28
spl3ndr schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 22:11:
[...]

Same here...

• Toffei
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 10-07-2022
Ik heb begrepen dat morgen de SGS II bij vodafone in de winkels ligt. Betekent dat dat ik niet bij de eerste levering zat en die voorraad van de 2de grotere levering is? Ik zelf heb online bij vodafone besteld, zou ik dus kunnen verwachten dat mijn SGS II morgen opgestuurd kan worden?

hmmm kweet het ook niet meer xD

• Pyrone89
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 04-02-2020
Al mensen van Studentmobiel die hem op 2 mei (toen de Vodafone aanbieding kwam) hebben besteld met nummerbehoud en hem binnen hebben?

• MyrddinLXXIIX
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 19-12 07:53
Pyrone89 schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 22:49:
Al mensen van Studentmobiel die hem op 2 mei (toen de Vodafone aanbieding kwam) hebben besteld met nummerbehoud en hem binnen hebben?
Nee, want er is vandaag pas verzonden.
Gefrustreerd, want er zijn kennelijk mensen die 'm 2/5 besteld hebben met orders onderweg.
En mijn order kwam daarvoor :S

[ Voor 0% gewijzigd door MyrddinLXXIIX op 10-05-2011 22:55 . Reden: implicatie van volledigheid verwijderd ]

• michel3vb
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 16-12 20:21
Zo na jaren lang prepaid te hebben gehad ben ik toe aan wat anders...
Zojuist bij GSMwijzer een B+S+W 200 abbo bestelt i.c.m. SGS II :)

Verwijderd

totaal offtopic en daarom ook niet nodig!

[ Voor 78% gewijzigd door Bullet NL op 10-05-2011 23:12 ]

• Golf2vr6
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-12 11:01
Hier hebben we een Topic Report knop voor, het quoten van off topic berichten is minstens zo ongewenst!

[ Voor 86% gewijzigd door Bullet NL op 10-05-2011 23:14 ]

¯\_(ツ)_/¯ Pixel 10 Pro XL

Verwijderd

* zie hier boven

[ Voor 83% gewijzigd door Bullet NL op 10-05-2011 23:15 ]

• brama
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ja, ik zal het even voor je samenvatten:

<groep A> : IK KRIJG HEM MORGEN OPGESTUURD ZOMFG LOLOLOLOLOL XDXDXD
<groep B> : IKKE NIET WAAAAAAH HELLUP $TELCO SUCKS!!!!11eleventyone :( :( :(
<rare snuiter> : EEN OF ANDERE VOETBALLER HEEFT IETS BEREIKT.

Graag gedaan! >:)

I mentioned it once, but I think I got away with it.

Verwijderd

Ik heb hem nu ook besteld bij Telfort 300min + internet extra snel 1,5 mbps FUP

Had klanten service gebeld en gezegt dan ik rond aan het kijken was,
en ze konden mij een mooie verlengings aanbieding doen.

1 jarig abbo
1 maand gratis
3 maanden korting 22,40 per maand
8 maanden 44,90

en het toestel voor maar 110 euro

Totaal= 536,40

ze zeggen 18 mei te kunnen leveren.
Nu maar hopen dat het niet later word.

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 23-12 18:31

Bullet NL

Eigen Wijs

Modbreak:vanaf nu weer on-topic! Off-topic berichten worden verwijderd. Indien er ongewenste berichten in een topic verschijnen dit melden via de Topic Report knop, dus niet zelf in het betreffende topic gaan reageren!

Cogitationis poenam nemo patitur

Verwijderd

brama schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 23:17:
[...]

Ja, ik zal het even voor je samenvatten:

<groep A> : IK KRIJG HEM MORGEN OPGESTUURD ZOMFG LOLOLOLOLOL XDXDXD
<groep B> : IKKE NIET WAAAAAAH HELLUP $TELCO SUCKS!!!!11eleventyone :( :( :(
<rare snuiter> : EEN OF ANDERE VOETBALLER HEEFT IETS BEREIKT.

Graag gedaan! >:)
Scherp!

Maar je hebt helemaal gelijk.. Ik hoor bij groep 2 overigens...

• Snoop
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Aan de mensen die besteld hebben bij Algebeld en al een verzendbevestiging met TNT trackingnummer hebben gekregen:
Heeft iemand al een TNT status update gehad? De mijne staat nog steeds op

"De zending is bij TNT aangemeld en wordt volgbaar"

Hij zou nu toch zo langzamerhand wel ergens in het sorteercentrum moeten liggen lijkt me.

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 23:18:
Ik heb hem nu ook besteld bij Telfort 300min + internet extra snel 1,5 mbps FUP

Had klanten service gebeld en gezegt dan ik rond aan het kijken was,
en ze konden mij een mooie verlengings aanbieding doen.

1 jarig abbo
1 maand gratis
3 maanden korting 22,40 per maand
8 maanden 44,90

en het toestel voor maar 110 euro

Totaal= 536,40

Wauw, volgens mij idd een heel net aanbod. Have fun!
ze zeggen 18 mei te kunnen leveren.
Nu maar hopen dat het niet later word.

• Kbaboss
  • Laatst online: 05-12 21:58
Toffei schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 22:41:
Ik heb begrepen dat morgen de SGS II bij vodafone in de winkels ligt. Betekent dat dat ik niet bij de eerste levering zat en die voorraad van de 2de grotere levering is? Ik zelf heb online bij vodafone besteld, zou ik dus kunnen verwachten dat mijn SGS II morgen opgestuurd kan worden?

hmmm kweet het ook niet meer xD
IK heb ook bij VF online besteld op 6/5 met de online status:

Orderstatus:
Tijdelijk niet op voorraad. Zodra op voorraad wordt de order in behandeling genomen...

Gisteren via email contact opgeneomen met de vodafone@consumentonline.com ...

Geachte heer/mevrouw,

Helaas hebben we het artikel nog niet mogen ontvangen.
Een exacte leverdatum kunnen we u dan ook niet geven.
Zodra dit artikel binnen gaat komen wordt u bestelling z.s.m. in behandeling genomen.

Wij hopen u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,

Vodafone Online Winkel

Laatst gewijzigd: 06-05-2011 17:04:43

Verwijderd

Snoop schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 23:20:
Aan de mensen die besteld hebben bij Algebeld en al een verzendbevestiging met TNT trackingnummer hebben gekregen:

Hij zou nu toch zo langzamerhand wel ergens in het sorteercentrum moeten liggen lijkt me.
Ik dacht dat je dit pas de volgende ochtend kon zien.

• reyals
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 27-12 18:33
Snoop schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 23:20:

tnt statusupdates kunnen nogal eens later online verschijnen. of ze worden gewoon laat ingescand door tnt

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

• Snoop
  • Niet online
Klopt weet ik, maar meestal zie ik het op z'n laatst diezelfde avond altijd al.
Maargoed, vroeg me af of andere mensen al wel een update hadden gehad :)

• Polster
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:32
Snoop schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 23:23:
Klopt weet ik, maar meestal zie ik het op z'n laatst diezelfde avond altijd al.
Maargoed, vroeg me af of andere mensen al wel een update hadden gehad :)
Ik heb inmiddels wel een update dat zending gesorteerd is in sorteercentrum.

• Toffei
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 10-07-2022
Kbaboss schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 23:20:
[...]

IK heb ook bij VF online besteld op 6/5 met de online status:

Orderstatus:
Tijdelijk niet op voorraad. Zodra op voorraad wordt de order in behandeling genomen...

Gisteren via email contact opgeneomen met de vodafone@consumentonline.com ...

Geachte heer/mevrouw,

Helaas hebben we het artikel nog niet mogen ontvangen.
Een exacte leverdatum kunnen we u dan ook niet geven.
Zodra dit artikel binnen gaat komen wordt u bestelling z.s.m. in behandeling genomen.

Wij hopen u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,

Vodafone Online Winkel

Laatst gewijzigd: 06-05-2011 17:04:43
Lekker vaag antwoord heb je gekregen hehe, vind het beetje raar dat ze geen datum kunnen geven als hij morgen in de vodafone winkels ligt(als dat waar is iig).

Maarja, we zullen wel zien. Ga er van uit dat ik hem in week 20 heb iig.

• BertP
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 26-12 13:24
Als ik een Hi internet 35 abbo verleng voor 1 jaar betaal ik nog 159 euro voor de S2. Hoe groot achten jullie de kans dat ik hier via de klantenservice nog wat van af kan praten. Ik ga dit overigens morgen of overmorgen even proberen maar zou fijn zijn als iemand met ervaring mij een indicatie kan geven.

Verwijderd

Bij ons heeft de belcompany hem gewoon liggen, kon hem gelijk meenemen :S maar ik wou eerst de abonnementen nog even vergelijken, dus nog niet gedaan. Heb er wel even mee gespeelt :P fijn hoor :P

Verwijderd

BertP schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 23:48:
Als ik een Hi internet 35 abbo verleng voor 1 jaar betaal ik nog 159 euro voor de S2. Hoe groot achten jullie de kans dat ik hier via de klantenservice nog wat van af kan praten. Ik ga dit overigens morgen of overmorgen even proberen maar zou fijn zijn als iemand met ervaring mij een indicatie kan geven.
Ik zou het gewoon proberen is mij ook gelukt bij telfort 110 ipv 149 bijbetalen + 1maand gratis
ze vallen beiden onder KPN

• Snoop
  • Niet online
Polster schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 23:26:
[...]

Ik heb inmiddels wel een update dat zending gesorteerd is in sorteercentrum.
Hm oke, de mijne nog steeds niet. Nouja, het zal vast wel goedkomen :)

• BertP
Daarom vroeg ik me af hoeveel er bijvoorbeeld te halen is... Is 50 euro bijbetalen teveel gevraagd of kan je dit wel 'eisen' als je gaat verlengen.

Verwijderd

Net weer via Hi een nieuw verlengingsbod aangevraagd per sms.
Nu krijg ik schijnbaar wel goede aanbiedingen. Hi 35 1 jaar met internet extra, 159 euro bijbetalen.
Website is gewoon vaag. Morgen net zoals BertP ook even bellen of er nog wat af te snoepen is.

• BertP
Hou me maar even op de hoogte, ben benieuwd. Wat is jou plan?

• Framoes
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 28-11 18:22
Verwijderd schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 23:52:
[...]

Ik zou het gewoon proberen is mij ook gelukt bij telfort 110 ipv 149 bijbetalen + 1maand gratis
ze vallen beiden onder KPN
En wat zeg je dan precies? "Ik stap over als jullie me geen korting geven."?

• Dreabe
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 17-10 17:09
Snoop schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 23:58:
[...]

Hm oke, de mijne nog steeds niet. Nouja, het zal vast wel goedkomen :)
Die van mij ook nog niet. Zal morgenvroeg wel gebeuren dan... verwacht ik.

• Kbaboss
Toffei schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 23:37:
[...]

Lekker vaag antwoord heb je gekregen hehe, vind het beetje raar dat ze geen datum kunnen geven als hij morgen in de vodafone winkels ligt(als dat waar is iig).

Maarja, we zullen wel zien. Ga er van uit dat ik hem in week 20 heb iig.
of gewoon morgen naar de vodafone winkel en de online order annuleren... :P

Verwijderd

Ik wil graag dat m,n maandlast laag is maar toch een goed abbonement (hi internet extreem bijvoorbeeld niet verkrijgbaar in combinatie met sim-only). Kan ik vragen of ik direct meer kan bijbetalen voor de SGS2 of kunnen klantenservices alleen een beetje korting bieden?

• Kbaboss
Offtopic: weltrusten..morgen meer _/-\o_

• AtlAntA
Verwijderd schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 00:24:
Ik wil graag dat m,n maandlast laag is maar toch een goed abbonement (hi internet extreem bijvoorbeeld niet verkrijgbaar in combinatie met sim-only). Kan ik vragen of ik direct meer kan bijbetalen voor de SGS2 of kunnen klantenservices alleen een beetje korting bieden?
Dan zal je abonnement over gezet moeten worden. Ben niet helemaal zeker of dat mogelijk is vanaf een sim-only. Ligt er natuurlijk aan wanneer dit afgelopen is. Tijdje geleden heb ik een gesprek met Hi gehad en daarin werd gemeld dat men wel bezig om internet extreem mogelijk te maken icm sim-only.

• god-godlike
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11-02 11:39
afgebeld.nl =>

Goede avond,

Samsung heeft aangegeven wat we deze week kunnen verwachten. Hoe de leveringen er volgende week uit gaan zien is nu nog niet exact bekend helaas. Zodra daar meer van bekend is passen we de orderstatus aan.

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd, mochten er nog vragen zijn dan horen wij het graag.

Met vriendelijke groet.

Met grote verwachtingen aan het afwachten uit Belgie...
Al 5 dagen uitgesteld sinds bestelling 6/5

• BertP
Ik hoor trouwens niemand over de Media Markt... zijn hier redenen voor?

• AtlAntA
BertP schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 00:44:
Ik hoor trouwens niemand over de Media Markt... zijn hier redenen voor?
Dat is NIET mijn winkel! >:)

• Baiko
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 22-12 09:28
AtlAntA schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 00:44:
[...]

Dat is NIET mijn winkel! >:)
Ook niet mijn winkel
Muziek Download
Galaxy 2 Galaxy
Momma's Basement 12" Mix
Gare website ook.

Kan wel een micro-usb > HDMI kabel voor 400 euro vinden. Jaja heb je wel echt goud! Een beeld kwaliteit zal ik je vertellen, is niet te vergelijken!

[ Voor 21% gewijzigd door Baiko op 11-05-2011 00:59 ]

Lian Li PC O-11 Dynamic XL, AMD 5950x, NZXT Z73, Asus X570 Gaming-E, 4x8GB 3600mhz, Gigabyte RTX 3090 Vision OC, WD Black SN850 1TB

• AtlAntA
Baiko schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 00:58:
[...]

Ook niet mijn winkel

[...]

Gare website ook.

Kan wel een micro-usb > HDMI kabel voor 400 euro vinden. Jaja heb je wel echt goud! Een beeld kwaliteit zal ik je vertellen, is niet te vergelijken!
Kan wel micro-USB 2 HDMI zijn maar ondersteund het ook de MHL technologie?

Verkeerd topic btw

• adem9elf
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 24-12 10:32
Krijg net een email van Bol.com dat mn pakketje is afgegeven aan de bezorgdienst.. yihoeee!! :D dus morgen toch spelen met de s2???

• Baiko
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 22-12 09:28
AtlAntA schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 01:58:
[...]

Kan wel micro-USB 2 HDMI zijn maar ondersteund het ook de MHL technologie?

Verkeerd topic btw
Inderdaad laten we ontopic gaan :) Het is weer rustig vannacht. Ik ben benieuwd hoeveel T-mobile donderdag binnen krijgt en wat de nieuwe tarieven worden. Kan niet wachten op dit stukje porno (toestel).

Dat hele verhaal van KPN en andere providers gaan shapen (extra kosten op skype/whatever-app) op traffic boeit me niet zoveel. Gemiddeld Tweaker maakt even een VPN connectie aan en het probleem is opgelost.

Tja KPN gaat de prijzen verhogen, ;w klanten.

[ Voor 8% gewijzigd door Baiko op 11-05-2011 02:18 ]

Lian Li PC O-11 Dynamic XL, AMD 5950x, NZXT Z73, Asus X570 Gaming-E, 4x8GB 3600mhz, Gigabyte RTX 3090 Vision OC, WD Black SN850 1TB

Verwijderd

Framoes schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 00:08:
[...]

En wat zeg je dan precies? "Ik stap over als jullie me geen korting geven."?
Nee dat niet ik was aan het kijken wie het eerst kon leveren telfort zelf of gsmweb.
Aangezien ze beide even duur waren bij verlening heb ik ze maar gebeld.
Gsmweb kon de 13de leveren en telfort pas volgende week dat zij ik ook tegen de ks van telfort.
En toen zei hij tegen mij maar meneer ik kan u wel een mooie aanbieding doen
Van het 1 kwam het ander.

• glennl
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 16-12 15:28
adem9elf schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 02:12:
Krijg net een email van Bol.com dat mn pakketje is afgegeven aan de bezorgdienst.. yihoeee!! :D dus morgen toch spelen met de s2???
Hier ook. Gisterenavond besteld, vandaag al afgeleverd? Zou mooi zijn!

• xalvo
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 24-12 23:03
ook gisteravond bij Bol besteld...net op tijd, want kort daarna ging de status alweer naar niet leverbaar.
Maar dikke pluim voor Bol...mijn SG2 is ook al bij de bezorgdienst en wordt vandaag afgeleverd. YAY!

• ruurdkoetjeboe
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 28-11-2024
In geval van nummerbehoud wordt het toestel bij Studentmobiel pas verstuurd als de nummerbehoudprocedure is goedgekeurd, zo begrijp ik uit een aantal posts.

Weet iemand hoe dit zit bij GSMweb? Wil graag overstappen naar vodafone, huidige t-mobile abonnement loopt af op 3 juni dus vraag me af hoe ik het snelst de telefoon geleverd kan krijgen.

• NoepZor
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 24-12 13:50
Is de prijs zich al enigzins aan het stabiliseren of kan dat nog even duren? Verlengen kan ik vanaf 4 augustus, overstappen vanaf 4 juli dan (3 maand geloof ik).

De wijzen komen uit het Oosten!

Verwijderd

Gisteren in de BelCompany geweest en daar hadden ze hem liggen.
Aangezien ik overstap van KPN naar Vodafone kreeg ik helaas het toestel niet gelijk mee i.v.m. het nummerbehoud. :-(
De verkoper vertelde mij dat het 2 tot 3 dagen kon duren.
Dat hoop ik dan maar... :)

• AtlAntA
Voor veel mensen S-day vandaag?

Samsungday :9

• spanx
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-12 10:57

spanx

_Sp[A]nX_

SamsungDelay-Day bedoel je...

Ik zit bij algebeld.nl.... 18 mei...

Damn it's good 2b a Tweaker!

Verwijderd

Hij is weer te bestellen bij bol.com! Alleen staat er nu bij levertijd 'vermoedelijk 2 tot 3 weken'... Maar die status kan natuurlijk zo weer veranderen.

• JudgeTreve
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 10-09 08:57
Samsung Delivery Day....pdashop...i hope...hihi...

Verwijderd

het blijft ook gewoon suf dat T-Mobile blijkbaar de laatste is om op zijn website de S2 te publiceren incl prijzen.

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:04
Overigens voor de mensen met Vodafone orders (dus via Vodafone zelf); deze worden met GLS verstuurd.

Zelf heb ik hier niet echt goede ervaringen mee, zoals een pakketje van paar honderd euro gewoon bij de voordeur neerzetten als er niemand thuis is. Of pas een week na verzending leveren...

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Verwijderd

Gister mijn contract opgestuurd via de post naar studentmobiel, hopen dat de verwerking van het contract en het nummerbehoud snel gaat!

• BPP
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 19:44

BPP

Iemand die heeft verlengd bij Hi aan de telefoon met extra korting die al een bevestiging heeft gehad? Ik nog niet omdat volgens beide dames die ik heb gesproken de SGS2 nog niet in het kortingsysteem stond. Raar verhaal, maar wil het toch even checken. :+

• AtlAntA
Phusebox schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 08:55:
Overigens voor de mensen met Vodafone orders (dus via Vodafone zelf); deze worden met GLS verstuurd.

Zelf heb ik hier niet echt goede ervaringen mee, zoals een pakketje van paar honderd euro gewoon bij de voordeur neerzetten als er niemand thuis is. Of pas een week na verzending leveren...
GLS heeft ook geen tracking systeem of wel?

• Ewivis
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 17:19
Phusebox schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 08:55:

Waar heb je die informatie vandaan?

AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC

• Pyrone89
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 04-02-2020
Verwijderd schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 09:00:
Gister mijn contract opgestuurd via de post naar studentmobiel, hopen dat de verwerking van het contract en het nummerbehoud snel gaat!
Dan kan ik je teleurstellen, zij zijn uitermate langzaam.

Ze wachten als enige met het doen van nummerbehoud tot ze een toestel hebben, dus ik denk dat jij als je geluk hebt je toestel begin juni hebt
Pagina: 1 ... 37 ... 110 Laatste

Let op:
Dit topic is GEEN dumpbak voor van alles en nog wat, daarom worden dit soort replies verwijderd:
-Oneliners zonder enige vorm van inzet.
-Slowchat.
-Replies als "ik heb em ook" of "ik heb em besteld".

Het is niet toegestaan om naar kortingcodes en/of personeelsnummers te vragen!