Damn it's good 2b a Tweaker!
Ik zeg vooralsnog omdat de prijzen van Tmobile vandaag gewijzigd zouden worden, naar ik heb vernomen in dit topic. De site is echter nog niet gewijzigd..Iceman1987 schreef op maandag 09 mei 2011 @ 15:20:
[...]
Waarom zeg je vooralsnog? Gaan de prijzen van T-mobile veranderen?
Ik zie nu wel dat je minder hoeft bij te betalen bij een I-plan abonnement. Eerst was het 100 euro bij een tweejarige I-150, nu is het 64.
Maar komen er nog nieuwe acties? Of was dat de prijsverandering waar je op doelde.
[ Voor 112% gewijzigd door Mutsy op 09-05-2011 16:01 ]
Was te verwachtenspanx schreef op maandag 09 mei 2011 @ 16:00:
k*T: algebeld!
Verwachte verzenddatum:
18-05-2011*
was 13-05-2011
Niet tof!
| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR
Wanneer had je besteld?spanx schreef op maandag 09 mei 2011 @ 16:00:
Verwachte verzenddatum:
18-05-2011*
was 13-05-2011
Niet tof!
Misschien is de 2de batch kleiner geworden dan gedacht.
Mijne is van 20 april, en is nog steeds 10-05-2011
Dank u wel voor uw mail. Wij hopen het toestel in de loop van deze week
op voorraad te hebben. Wij verwachten het 12-5-2011 op voorraad te hebben.
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice GSMwijzer.nl
xps15 9570 32gb|1tb|4k|i7
Op welke datum heb je 'm besteld?Mouki_9 schreef op maandag 09 mei 2011 @ 16:03:
Krijg net deze mail op mijn vraag wanneer ik het toestel kan verwachten:
Met vriendelijke groet,
20 april. 21 april hadden ze mijn contract in ontvangst met bijbehorende stukken. Hopelijk dus week 20 binnen
Dilemma! mijn abonnement is al afgelopen en ik moet dus verlengen, ik betaal immers nog de hoofdprijs iedere maand!
Ik blijf graag bij KPN, dus als iemand een goede aanbieding tegenkomt voor verlenging (liefst 1 jaar).. let me know! Anders toch maar overstappen + nummerbehoud?!
Dan denk ik dat je het toestel met een beetje geluk vrijdag al binnen hebt. Je kon vanaf 19 april pre-orderenMouki_9 schreef op maandag 09 mei 2011 @ 16:06:
[...]
20 april. 21 april hadden ze mijn contract in ontvangst met bijbehorende stukken. Hopelijk dus week 20 binnen
het wachten op nieuwe speeltjes............ echt gruwelijk!!!!!!!hans180 schreef op maandag 09 mei 2011 @ 16:11:
[...]
Dan denk ik dat je het toestel met een beetje geluk vrijdag al binnen hebt. Je kon vanaf 19 april pre-orderen
Bij mij nog altijd:spanx schreef op maandag 09 mei 2011 @ 16:00:
Verwachte verzenddatum:
18-05-2011*
was 13-05-2011
Niet tof!
Order Ontvangen: 21-04-2011 17:16
Betaling: Ontvangen op 22-04-2011
* iDeal betalingen worden 2x per dag op werkdagen verwerkt.
Verwachte verzenddatum: 10-05-2011
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
Dit was al even bekend hoorMouki_9 schreef op maandag 09 mei 2011 @ 16:03:
Krijg net deze mail op mijn vraag wanneer ik het toestel kan verwachten:
Met vriendelijke groet,
| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR
Hi doet niet aan mailen. Je moet bellen of via Twitter je vraag stellen!Verwijderd schreef op maandag 09 mei 2011 @ 16:14:
Heeft iemand voor mij het emailadres van hi? kan het niet zo 123 vinden op hi.nl
Verwijderd
ok bedanktilhanko schreef op maandag 09 mei 2011 @ 16:15:
[...]
Hi doet niet aan mailen. Je moet bellen of via Twitter je vraag stellen!
edit: is het trouwens alleen toevallig bij mij hier dat de hi website kei langzaam laad?
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 09-05-2011 16:17 ]
sorry, er overheen gelezen dan, probeer wel deze thread in de gaten te houden, maar er komen zoveel nieuwe pagina's bij, hou geen tijd meer over om te werken
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Dan krijg je uhm iig deze week nogPhusebox schreef op maandag 09 mei 2011 @ 16:18:
Vodafone heeft volgens mij de voorraad binnen, want ik kreeg zojuist te horen dat de telefoon morgen naar de koerier gaat... maar pas eind vd week bezorgd wordt.
[ Voor 35% gewijzigd door hans180 op 09-05-2011 16:20 ]
Beste Sjors van Dam,
Hartelijk dank voor uw e-mail.
Helaas hebben wij van onze leverancier nog geen specifieke datum van levering van de Samsung I9100 Galaxy S II ontvangen. Wij kunnen u dus helaas nog exacte leverdatum meedelen.
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd en mocht u nog vragen hebben horen wij die graag van u.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice Studentmobiel.nl
Volgens hun website wel. http://www.tntpost.nl/voorthuis/pakketten/bezorging/hans180 schreef op maandag 09 mei 2011 @ 16:20:
Hopen dat GSMwijzer de toestellen donderdag nog de deur uit doet.
edit: oh blijkbaar heb je het zelf al gevonden
[ Voor 9% gewijzigd door ilhanko op 09-05-2011 16:22 ]
[ Voor 17% gewijzigd door hans180 op 09-05-2011 16:22 ]
Alleen ben ik er niet; dus kan hem niet in ontvangst nemen, mag alleen persoonlijk blijkbaar, dus dan wordt het ergens volgende week.
Naja, dan volgende week maar hePhusebox schreef op maandag 09 mei 2011 @ 16:22:
[...]
Alleen ben ik er niet; dus kan hem niet in ontvangst nemen, mag alleen persoonlijk blijkbaar, dus dan wordt het ergens volgende week.
Ik dacht ook even baas boppe baas te zijn door hem deze week gewoon uit de winkel te halen.mobileleon schreef op maandag 09 mei 2011 @ 16:23:
[...]
Naja, dan volgende week maar he, ik krijg uhm via hi waarschijnlijk nog veel later, baas boppe baas
..
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Met wat voor inlogcode moet er dan ingelogd worden?BPP schreef op maandag 09 mei 2011 @ 16:09:
Voor de mensen met Hi, als je inlogt met een inlogcode krijg je wel een betere aanbieding dan als verlengen via "mijn Hi''. In ieder geval bij mij.
Normaal gesproken is het toch met je username en password en dan inderdaad via mijnHi
Ik heb zo'n idee dat er gewoon vanuit Samsung een spelletje wordt gespeeld om zoveel mogelijk pre-orders te krijgen en pas rond de leverdatum van de HTC Sensation daadwerkelijk te gaan leveren...AtlAntA schreef op maandag 09 mei 2011 @ 16:29:
[...]
Ik dacht ook even baas boppe baas te zijn door hem deze week gewoon uit de winkel te halen.
Website ja. Kijk toch net in het bestel systeem van de winkel? Sinds een minuut of 10 leverbaar dus ze hebben net een levering vanuit samsung gekregen. Maar je hoeft het niet te geloven natuurlijkAtlAntA schreef op maandag 09 mei 2011 @ 16:34:
[...]
Nee hoor er staat gewoon bij:
"Belangrijke leveringsinfo!
Vanaf 18 mei verwachten wij de Samsung Galaxy S II uit te kunnen leveren."
Voor € 650,- ...laat mij nog maar een paar dagen wachten.wizzlewaxx schreef op maandag 09 mei 2011 @ 16:32:
Bij The Phonehouse sinds net leverbaar! Dus grijp je kans
Jammer dat ie daar dan ruim 200 duurder is dan bij gsmwijzerwizzlewaxx schreef op maandag 09 mei 2011 @ 16:32:
Bij The Phonehouse sinds net leverbaar! Dus grijp je kans
249 icm 2j bsw200, dat is 33+7 bij gsmwijzerhans180 schreef op maandag 09 mei 2011 @ 16:36:
Ruim 200?? 150 toch?
Verwijderd
Waar haal je deze info vandaan? Bron? Of heb je gebeld naar de klantenservice (die trouwens iedere keer wat anders zegt)?Phusebox schreef op maandag 09 mei 2011 @ 16:18:
Vodafone heeft volgens mij de voorraad binnen, want ik kreeg zojuist te horen dat de telefoon morgen naar de koerier gaat... maar pas eind vd week bezorgd wordt.
https://www.telecomteleco...ng-i9100-galaxy-s-ii.html
Verwijderd
Sorry, bron is klantenservice idd, maar ze hebben het dit keer echt gechecked; en geen standaard "dit toestel is nog niet leverbaar meneer" antwoord. Ze heeft (naar eigen zeggen) de persoon gevraagd die over de leveringen gaat.Verwijderd schreef op maandag 09 mei 2011 @ 16:37:
[...]
Waar haal je deze info vandaan? Bron? Of heb je gebeld naar de klantenservice (die trouwens iedere keer wat anders zegt)?
Verwijderd
Ik zie dat atlanta nu contact probeert te krijgen dus w8 zijn reactie ook even af
En jij hebt het opgenomen, dus.....Phusebox schreef op maandag 09 mei 2011 @ 16:42:
[...]
Sorry, bron is klantenservice idd, maar ze hebben het dit keer echt gechecked; en geen standaard "dit toestel is nog niet leverbaar meneer" antwoord. Ze heeft (naar eigen zeggen) de persoon gevraagd die over de leveringen gaat.
¯\_(ツ)_/¯ Pixel 10 Pro XL
Check mijn edit.. Dit topic gaat zo razend hard!Verwijderd schreef op maandag 09 mei 2011 @ 16:42:
Ja ga ik dan zeker doen!
Ik zie dat atlanta nu contact probeert te krijgen dus w8 zijn reactie ook even af
Verwijderd
Verwijderd
Ah ik zie het, heb jij ook bij hi besteld dan?AtlAntA schreef op maandag 09 mei 2011 @ 16:43:
[...]
Check mijn edit.. Dit topic gaat zo razend hard!
Maar hoe zeker is het dat the phonehouse ook daadwerkelijk gaat leveren vanaf de 18de
Mijn vriendin heeft hem besteld via de Hi website. Ik zelf heb een Hi sim-only en ga deze week op jacht om het toestel ergens los te krijgen.Verwijderd schreef op maandag 09 mei 2011 @ 16:45:
[...]
Ah ik zie het, heb jij ook bij hi besteld dan?
Maar hoe zeker is het dat the phonehouse ook daadwerkelijk gaat leveren vanaf de 18de
Mevrouwe van de PhoneHouse zei ook dat ze geen beloftes kon doen of er daadwerkelijk op 18 mei kan worden uitgeleverd omdat er nog geen datum is dat hun leverancier zal komen. Tevens weten ze niet hoeveel ze krijgen dus als je nu besteld kan je net zo goed bij de 2e batch zitten.
Ik was al aan het typen..Verwijderd schreef op maandag 09 mei 2011 @ 16:51:
[...]
Oh god... worden het dit soort perikelen met gewilde kaartjes die 5 minuten na het begin van de kaartverkoop op marktplaats staan met: over een paar maanden ben ik ziek, wie wil van mij het kaartje overkopen, 1,5 á 2x de originele prijs...?
Hahahah en dan direct je max prijs noemen. Begin volgende week heb je hem voor 500euro in huis..AtlAntA schreef op maandag 09 mei 2011 @ 16:54:
[...]
Friesland dichtbij genoeg? Kan morgen ochtend om 9 uur bij je op de stoep staan. Maar voor 1200 euro niet! 600 maximaal.
Hij als phonehouse medewerker ziet er 10 binnen komen om ze vervolgens zelf te kopen en te herverkopen?MyrddinLXXIIX schreef op maandag 09 mei 2011 @ 16:53:
[...]
Jeez, wat een overreactie zeg.
Als hij in het bestelsysteem kan kijken, zal ie er wel wat besteld hebben voor de retail-verkoop.
Ja net zoals advertenties op e-bay etc. Niet op ingaan aub.Verderf schreef op maandag 09 mei 2011 @ 16:57:
[...]
Hij als phonehouse medewerker ziet er 10 binnen komen om ze vervolgens zelf te kopen en te herverkopen?
@hans180: Heb mijn post even voor je aangepast
En als ze echt prijzen van 600 gaan hanteren, tsjah...
Ben benieuwd wanneer de zaak echt op gang komt...met leveren...expansys en clove zitten nu ook zonder...
ik wacht braaf op de pdashop....
[ Voor 8% gewijzigd door JudgeTreve op 09-05-2011 17:07 ]
Mijne staat nog steeds op Verzenden vanaf 10 mei, dus denk het niet.AtlAntA schreef op maandag 09 mei 2011 @ 17:09:
Zou het ook zo kunnen zijn dat er voldoende toestellen in opslagloodsen her der liggen opgeslagen? En dat men gewoon nog niet uit mag leveren? Samsung gaat de SGS2 woensdag officieel introduceren in NL. Kan best zijn dat men dan zegt:"Vanaf 18 mei!"
[ Voor 84% gewijzigd door Bullet NL op 09-05-2011 17:58 ]
Cogitationis poenam nemo patitur
Criminilez zojuist in het SGS II topic:
"Zojuist tergende berichten van Vodafone te horen gekregen. Samsung Galaxy S II verwacht eind volgende week, maar het is niet zeker. Lekker blijven gissen en hopen dus.."
@RMX: Hoop voor je dat ze die status niet op het laatste moment veranderen zoals bij een paar anderen al is gebeurt. Kan me best voorstellen dat je die status pagina fantiek aan het f5en bent.
Verwijderd
Offtopic:Verwijderd schreef op maandag 09 mei 2011 @ 18:09:
Ik heb mijn telefoon besteld bij GSMWijzer en netjes het contract vorige week woensdag teruggestuurd. Ik heb tot nu toe gewoon alle berichten via de mail gekregen, alleen is mijn contract nog steeds niet goedgekeurd. Is dit bij iedereen zo of is er bij mij iets mis gegaan?
Vaag dat KPN er niet bij staat bij GSMwijzer...
Die van mij is ook weer gewijzigdRMX schreef op maandag 09 mei 2011 @ 17:10:
[...]
Mijne staat nog steeds op Verzenden vanaf 10 mei, dus denk het niet.
Order Ontvangen: 26-04-2011 22:14
Betaling: Ontvangen op 27-04-2011
Contract: Ontvangen op 27-04-2011
Goedkeuring: Goedgekeurd op 27-04-2011
Verwachte verzenddatum: 18-05-2011
Nu kwam 13 mei toch niet goed uit want ik ben het hele weekend niet thuis, maar maandag had ik haar (ja ik verwacht een meisje) toch graag met liefde willen ontvangen. De 19e ben ik vrij, dat komt wel weer beter uit. Kan ik haar de hele dag verwennen en aandacht geven.....
/edit: als de postbode tenminste een beetje op tijd is bedenk ik me net.....
[ Voor 9% gewijzigd door Golf2vr6 op 09-05-2011 18:16 ]
Verwijderd
ik had hem vorige week maandag teruggestuurd en kreeg vrijdag bericht dat ie niet goedgekeurd was... webshop had verkeerde einddatum van mijn huidige contract doorgestuurd....Verwijderd schreef op maandag 09 mei 2011 @ 18:09:
Ik heb mijn telefoon besteld bij GSMWijzer en netjes het contract vorige week woensdag teruggestuurd. Ik heb tot nu toe gewoon alle berichten via de mail gekregen, alleen is mijn contract nog steeds niet goedgekeurd. Is dit bij iedereen zo of is er bij mij iets mis gegaan?
anyway nummerbehoud aanvragen duren meestal wel 4-7 werkdagen
https://www.vodafone.nl/shop/order/orderLookup.jspMIQ schreef op maandag 09 mei 2011 @ 18:11:
Is er een mogelijkheid om bij Vodafone je bestelstatus te checken? Ikprobeer in te loggen op my.vodafone maar die kent mijn nummer niet meer. Waarschijnlijk door het verleng proces.
Orderstatus: Producten onderweg vanaf leverancier naar Belsimpel.nl
Verwachte levertijd 2-5 werkdagen. Indien we de bestelling niet binnen 5 werkdagen kunnen uitleveren zullen we je hierover berichten.
Misschien betekent dit wel dat het contract nu pas goedgekeurd is bij vodafone, maar het is iig progressie voor mij
[ Voor 15% gewijzigd door Kremx op 09-05-2011 18:16 ]
Bedankt!
Het lukt me alleen niet om daar in te loggen. De site geeft aan dat er iets is mis gegaan en dat ik het later nog eens moet proberen.
Misschien werkt het het alleen voor orders die via de website geplaatst zijn en niet als je telefonsch hebt verlengt.
EDIT: Verlengingen kunnen geen gebruik maken van de site. Op de site staat namelijk ook gewoon te lezen:
"Verlengingen en lezersaanbiedingen
Als u uw abonnement verlengd heeft of gebruik maakt van een lezersaanbieding van bijvoorbeeld ANWB, Sanoma of een tv-gids, kunt u de status niet op deze pagina opvragen. U kunt uiteraard wel contact opnemen met onze Klantenservice (0800 0200 043)."
[ Voor 31% gewijzigd door MIQ op 09-05-2011 18:39 ]
Verwijderd
My vodafone werkt de laatste tijd maar slecht.. kan maar sporadisch inloggen.. Ik ga weg bij zulke prutsers die het niet eens fatsoenlijk de mogelijkheid bieden om je facturen en belgedrag te kunnen inzien..MIQ schreef op maandag 09 mei 2011 @ 18:18:
[...]
Bedankt!
Het lukt me alleen niet om daar in te loggen. De site geeft aan dat er iets is mis gegaan en dat ik het later nog eens moet proberen.
Misschien werkt het het alleen voor orders die via de website geplaatst zijn en niet als je telefonsch hebt verlengt.
Ik zou ze even bellen. Zelf had ik alle documenten per mail opgestuurd. Ik kreeg ook geen goedkeuring en na bellen bleek dat ze een .xps document niet konden openen. Hier hadden ze mij niet van op de hoogte gebracht dus onnodige vertraging.Verwijderd schreef op maandag 09 mei 2011 @ 18:09:
Ik zou namelijk eigenlijk bij de verzending van 10 mei zitten. Maar algebeld heeft mijn goedgekeurde aanvraag (om bepaalde redenen) geannuleerd en opnieuw ingediend bij vodafone. Hierdoor moet hij nog goedgekeurd worden (ik verwacht dat dat morgenvroeg gebeurt), en ik zie nu ook geen verwachte verzenddatum meer staan.
Zou fijn zijn als iemand een antwoord heeft. Beetje frustrerend als ik hierdoor ineens naar de laatste levering schuif...
Ja, ik geraak niet op Mijn Hi. Dan krijg ik een Proxy Error 502.BertP schreef op maandag 09 mei 2011 @ 18:36:
Meer mensen problemen met de Hi site?
Geen idee, maar dit was de reactie van algebeld op mijn mail waarom mijn verzend datum van 13 naar 18 mei was gegaan.Dreabe schreef op maandag 09 mei 2011 @ 18:35:
Weet iemand of de levering bij algebeld gaat op volgorde van orderen? Of dat het gaat op volgorde van goedkeuring van de provider (in geval van afsluiten abbonement natuurlijk).
Ik zou namelijk eigenlijk bij de verzending van 10 mei zitten. Maar algebeld heeft mijn goedgekeurde aanvraag (om bepaalde redenen) geannuleerd en opnieuw ingediend bij vodafone. Hierdoor moet hij nog goedgekeurd worden (ik verwacht dat dat morgenvroeg gebeurt), en ik zie nu ook geen verwachte verzenddatum meer staan.
Zou fijn zijn als iemand een antwoord heeft. Beetje frustrerend als ik hierdoor ineens naar de laatste levering schuif...
Geef anders ff aan algebeld door dat ze jou gereserveerde toestel naar mij sturen als de contracten niet voor 10 mei rond zijnHallo ,
De uitlevering word gedaan op basis van wie er als eersten besteld hebben , en met wat we binnenkrijgen, vandaar.
Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd,
Met vriendelijke groet,
Jan Klein Gunnewiek
Algebeld.nl / Laptop-Online.nl
[ Voor 5% gewijzigd door Golf2vr6 op 09-05-2011 19:09 ]
Daar staat ie bij mij al sinds vorige week maandag op en niks van ze gehoord...Kremx schreef op maandag 09 mei 2011 @ 18:15:
Ik weet niet of andere dit al hebben gezien, maar mijn orderstatus bij belsimpel staat sinds vanmiddag op het volgende:
Orderstatus: Producten onderweg vanaf leverancier naar Belsimpel.nl
Verwachte levertijd 2-5 werkdagen. Indien we de bestelling niet binnen 5 werkdagen kunnen uitleveren zullen we je hierover berichten.
Misschien betekent dit wel dat het contract nu pas goedgekeurd is bij vodafone, maar het is iig progressie voor mij
Ah oke, ja ik kan ook weinig meer, krijg diverse errors bij het proberen in te loggen.Dennie-DP schreef op maandag 09 mei 2011 @ 18:39:
[...]
Ja, ik geraak niet op Mijn Hi. Dan krijg ik een Proxy Error 502.
Die ***site heeft al weken problemen.Dennie-DP schreef op maandag 09 mei 2011 @ 18:39:
[...]
Ja, ik geraak niet op Mijn Hi. Dan krijg ik een Proxy Error 502.
Verwijderd
Ook de inhoud van de site is vaag soms. Kan ook voordelig werken voor mensen die nog niet besteld hebben
(HI 20, I-extreem, 2jr 0 euro)
Je kan al niet meer bij Hi bestellen, zegt iet dat het niet mogelijk is en dat je een alternatief moet kiezen, dus BALEN! Had ik hem gister nou maar besteldBertP schreef op maandag 09 mei 2011 @ 18:36:
Meer mensen problemen met de Hi site?
Kan iemand een andere provider aanraden? Zat ook te denken om via de thephoneshop.nl te doen.
[ Voor 13% gewijzigd door Satom op 09-05-2011 19:32 ]
Heb geduld. De recente geschiedenis heeft bewezen dat de Hi website totaal geen ochtendhumeur heeft en een echte ochtend site is.Vliegtuig02 schreef op maandag 09 mei 2011 @ 19:32:
[...]
Je kan al niet meer bij Hi bestellen, zegt iet dat het niet mogelijk is en dat je een alternatief moet kiezen, dus BALEN! Had ik hem gister nou maar besteld(Domme ik
)
Kan iemand een andere provider aanraden? Zat ook te denken om via de thephoneshop.nl te doen.
Studentmobiel.nl met Vodafone 200 of 275 BSW.Vliegtuig02 schreef op maandag 09 mei 2011 @ 19:32:
[...]
Je kan al niet meer bij Hi bestellen, zegt iet dat het niet mogelijk is en dat je een alternatief moet kiezen, dus BALEN! Had ik hem gister nou maar besteld(Domme ik
)
Dat is de meest voordelige optie en over het algemeen het beste netwerk.
En waarom is het vodafone netwerk beter dan die van KPN? Ben zelf namelijk van mening dat het net andersom is.Pyrone89 schreef op maandag 09 mei 2011 @ 19:34:
[...]
Studentmobiel.nl met Vodafone 200 of 275 BSW.
Dat is de meest voordelige optie en over het algemeen het beste netwerk.
Verwijderd
Maar dat kan ook aan mijn huidige telefoon liggen natuurlijk (Xperia X1)
Dus nu een Hi Online 25 2jaar bestelt, en moest 140 euro bij betalen, maar dat doe ik aan de deur wel, wil geen gedoe krijgen als Hi deze phone straks niet gaat leveren (wat mij sterk lijkt, maar je weet maar nooit!)
140euro.. Das best veel. Mijn vriendin (en meerdere mensen hier) hoefde maar 25 euro bij te betalen. Misschien toch verstandiger als je even tot morgenvroeg had gewacht.Vliegtuig02 schreef op maandag 09 mei 2011 @ 19:42:
Hmm raar allemaal, nu weer opnieuw naar de site van Hi gegaan, en heb nu netjes kunnen bestellen,
Dus nu een Hi Online 25 2jaar bestelt, en moest 140 euro bij betalen, maar dat doe ik aan de deur wel, wil geen gedoe krijgen als Hi deze phone straks niet gaat leveren (wat mij sterk lijkt, maar je weet maar nooit!)
Ik moet morgenvroeg afrijdenAtlAntA schreef op maandag 09 mei 2011 @ 19:46:
[...]
140euro.. Das best veel. Mijn vriendin (en meerdere mensen hier) hoefde maar 25 euro bij te betalen. Misschien toch verstandiger als je even tot morgenvroeg had gewacht.
Was vanochtend trouwens niet zo, nouja om half elf. Klasgenoot keek via zijn mobiel op internet, was even nieuwsgierig
[ Voor 12% gewijzigd door Satom op 09-05-2011 19:48 ]
Die website houdt zich niet aan kantooruren hoor. Is dag en nacht te bestellen. Misschien was het ook alleen vorige week dat de Hi website zich zo gedroeg. Dat het deze week weer anders is.Vliegtuig02 schreef op maandag 09 mei 2011 @ 19:47:
[...]
Ik moet morgenvroeg afrijdenEn kon niet meer langer wachten om te bestellen! (Zit ook met school, ben geen dag voor 6 uur thuis
)
Was vanochtend trouwens niet zo, nouja om half elf. Klasgenoot keek via zijn mobiel op internet, was even nieuwsgierig
Veel succes met afrijden morgen!
Oeps, dat wist ik niet, had me daar beter in moeten verdiepenAtlAntA schreef op maandag 09 mei 2011 @ 19:53:
[...]
Die website houdt zich niet aan kantooruren hoor. Is dag en nacht te bestellen. Misschien was het ook alleen vorige week dat de Hi website zich zo gedroeg. Dat het deze week weer anders is.
Veel succes met afrijden morgen!
Danku! Zal het resultaat laten weten
Goed nieuws, hopelijk kan ik hem deze week nog bestellen en volgende week in huis. Hoewel ik van eind deze maand uitga.InComrad schreef op maandag 09 mei 2011 @ 20:03:
Gebeld met T-Mobile, zij verwachten nu vanaf donderdag meer informatie te kunnen geven qua prijzen. Ook gaf de dame aan dat ze dan zouden binnen komen, ben benieuwd :)!
[ Voor 4% gewijzigd door Baiko op 09-05-2011 20:07 ]
Lian Li PC O-11 Dynamic XL, AMD 5950x, NZXT Z73, Asus X570 Gaming-E, 4x8GB 3600mhz, Gigabyte RTX 3090 Vision OC, WD Black SN850 1TB
Copaco heeft de status geupdate van verwachte leverdatum 13-5 naar 16-5 .... en het aantal verwachte collie dat er binnen komt is ook met enkele tientallen gezakt. Vreemd verhaal....
Anyway nog even wachten dus.
Zou wel graag even in die webshop van copaco rond willen neuzen..Tuur86 schreef op maandag 09 mei 2011 @ 20:07:
Ik verwacht niet dat ze donderdag al binnen komen bij T-mobile ...
Copaco heeft de status geupdate van verwachte leverdatum 13-5 naar 16-5 .... en het aantal verwachte collie dat er binnen komt is ook met enkele tientallen gezakt. Vreemd verhaal....
Anyway nog even wachten dus.
Niets spannends te zien, de webshop ziet er nog niet eens ''mooi'' uit haha.AtlAntA schreef op maandag 09 mei 2011 @ 20:12:
[...]
Zou wel graag even in die webshop van copaco rond willen neuzen..
Verwijderd
Zo te zien is dit een ander pakket. Bij CoolBlue krijg je een houder, lader en screenprotector. Bij telecomtelecom.nl 2 hoesjes ipv de houder.GuiltyNL schreef op maandag 09 mei 2011 @ 16:37:
Even lachen om de aanbieding van PDAShop. De gratis essential kit twv € 60,- . Kost hier € 19,- inclusief verzending:
https://www.telecomteleco...ng-i9100-galaxy-s-ii.html
Dan nog lijkt het me stug dat het pakket 60 euro kost, though.
Die reclame draait al vanaf eind vorige week.. Maar idd wel een gevoel van: nu wil ik hem hebben!AtlAntA schreef op maandag 09 mei 2011 @ 20:21:
Net voor het eerst de vodafone reclame gezien met SGS2 zonder logo. Wel passend einde van deze enerverende dag.
Morgenvroeg wordt contract meteen afgerond, doorgevoerd in systseem algebeld (volgens mij gebeurt dat vaak 's ochtends);
algebeld moet levering sorteren op orderdatum.
Als die 2 dingen lukken, dan zit ik bij de eerste levering. Zo niet, dan zit ik bij de 3e.
@golf2vr6 Misschien weten ze nog niet hoeveel toestellen iedere levering zal bevatten. Dus als er morgen meer binnen komen dan verwacht kun je misschien nog 1 levering eerder komen te zitten? Ik wil je nog niet blij maken, maar het is mogelijk.
En voor de duidelijkheid; bij algebeld geldt:
Eerste levering: 10 mei
Tweede levering: 12 mei
Derde levering: 18 mei
Daarom ben ik nu ook zo chaggie dat ze me misschien van de eerste naar de derde levering overplaatsen. Grrr
Dit topic is GEEN dumpbak voor van alles en nog wat, daarom worden dit soort replies verwijderd:
-Oneliners zonder enige vorm van inzet.
-Slowchat.
-Replies als "ik heb em ook" of "ik heb em besteld".
Het is niet toegestaan om naar kortingcodes en/of personeelsnummers te vragen!