Net even rondje gedaan bij de winkels langs. Hier de resultaten op mijn vraag wanneer de SGS2 leverbaar is. In deze gesprekken ben ik 'meneer'
BelCompany:
BC: Krijgen we eind mei begin juni pas meneer.
Meneer: Op jullie website staat ie als leverbaar.
BC: Gebeurt wel vaker meneer. Klopt niet. U kunt beter een Lg Optimus 2x speed nemen, die is beter.
Meneer: Tot ziens
PhoneHouse:
PH: Ik zal even in de computer kijken meneer..
PH: Staat er nog niet bij. Op de website staat 18 mei maar grote kans dat dit 16 mei wordt.
Meneer: Waarom?
PH: Ervaring..
Hi Shop:
HI: Waarschijnlijk begin juni meneer.
Meneer: Waarom zoveel later dan de rest?
HI: Ze worden wat langer getest vandaar.
Meneer: Toestel is besteld bij jullie icm hi20 i-netextra 2jr. Toestelprijs slechts 25euro. Later op de dag veranderde die aanbieding naar ongeveer 200 euro toestelprijs. Mogen jullie mijn bestelling veranderen en mij toch die extra 175 laten betalen?
HI: Dat is zeker geen slechte aanbieding. Zodra u een orderbevestiging hebt ontvangen zijn de daarin afgesproken bedragen definitief. Daar mag Hi niks meer aan veranderen.
Meneer: Goedzo! Tot ziens.
Vodafone:
VF: Ergens half mei begin juni meneer.
Meneer: Had begrepen dat er al wat verspreid moest zijn?
VF: Zal even voor u achter kijken meneer. Hebben vandaag wel een kleine levering gehad. (Meneer begon het een beetje spannend te vinden

)
VF: Nee meneer hij is er nog niet. Hij komt waarschijnlijk branded en moet slechts 729(!) euro kosten
Meneer: Tot ziens!
Stonden bij vodafone echter 2 types in de computer (heb even mee gekeken) De SGS2 Sensation en de gt i9100.
Wie goed doet, die goed ontmoet.