Verwijderd

Ik zou hem altijd met Vodafone nemen, nieuw abonnement. Verlengen is meestal duurder dan nieuw abo.
Vodafone heeft goedkopere prijzen dan Hi met nu de actie van 1e jaar helft vd kosten.
Ik verwacht toch wel dat de S2 komende week in de eerste winkels ligt.
Zelf heb ik gewoon in onze stad bij 2 winkels gereserveerd en krijg ik een telefoontje zodra hij er is. Volgens de medewerkers van beide winkels zou dat komende week zijn. Dus daar blijf ik op hopen!

• Satom
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 26-10 22:27

Satom

Verzamel ervaringen

Ok, nogmaals bedankt.

Nu kijk ik op de Vodafone site en zie dit:

http://www.vodafone.nl/sh.../abonnementen/sku51590111

Is dit niet een goede "aanbod"?

Eerste jaar 12*19.75 = € 237
Tweede jaar 12*39.50 = € 474
Totaal: € 711
Gemiddeld: € 29,63 per/maand

Toestel is gratis.

Maar hoeveel SMS'jes heb ik dan per/maand?

En hoe zit het verder met Vodafone? Heb het zelf niet en ken ook niemand in de buurt die het heeft.

EDIT: Of was ie branded bij Vodafone? Dat daarom de prijs lager is?

EDIT2:@Persoon onder mij; Was dat met verlenging?

[ Voor 23% gewijzigd door Satom op 08-05-2011 20:16 ]

• DJDarkByte
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 31-10 10:16
AtlAntA schreef op zondag 08 mei 2011 @ 18:04:
Hij is hier (helaas niet door mij) besteld icm met 20euro 2jrplus internet 12.50. Toestelprijs 25 euro.
U riep :P?

Verwijderd

AtlAntA schreef op zondag 08 mei 2011 @ 19:09:
[...]

Vorige week waren de toestelprijzen icm met 2jr 20euro abbo sochtends gemiddeld 100euro lager dan smiddags (of zelfs nog meer) weet niet hoe dat deze week zou gaan maar lijkt me verstandig dat je dat even in de gaten houdt.
Ik heb em besteld 2jr 20 euro en internet extreem op maandag 2 mei en hoef 0 euro bij te betalen denk nog steeds dat het een foutje is van HI/KPN.

• prutser387
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 01-09 11:04
Vliegtuig02 schreef op zondag 08 mei 2011 @ 19:43:
Ok, nogmaals bedankt.

Nu kijk ik op de Vodafone site en zie dit:

http://www.vodafone.nl/sh.../abonnementen/sku51590111

Is dit niet een goede "aanbod"?

Eerste jaar 12*19.75 = € 237
Tweede jaar 12*39.50 = € 474
Totaal: € 711
Gemiddeld: € 29,63 per/maand

Toestel is gratis.

Maar hoeveel SMS'jes heb ik dan per/maand?

En hoe zit het verder met Vodafone? Heb het zelf niet en ken ook niemand in de buurt die het heeft.

EDIT: Of was ie branded bij Vodafone? Dat daarom de prijs lager is?

EDIT2:@Persoon onder mij; Was dat met verlenging?
Volgens mij is bij Vodafone 1 sms gelijk aan 1 belminuut (en met de besproken verdubbelaar dus 2 sms = 1 belminuut)

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 04-11 16:58
Verwijderd schreef op zondag 08 mei 2011 @ 20:24:
[...]

Ik heb em besteld 2jr 20 euro en internet extreem op maandag 2 mei en hoef 0 euro bij te betalen denk nog steeds dat het een foutje is van HI/KPN.
Haha ik doelde eerlijk gezegd niet op jullie maar op mijn vriendin. ;)

Lijkt mij inderdaad een aanbieding die te mooi is om waar te zijn maar Hi zei toen tijdens een belletje met hun dat de internetpage "leidend" is. Wat daarmee bedoelt wordt weet ik niet precies.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Verwijderd

Hey,

Eventjes een vraagje. Welk formulier moet je precies mee opsturen naar Samsung voor de gratis 8gb sd-kaart? Mijn SGSII heb ik nog niet, maar wel al besteld bij GSMwijzer.nl inclusief een Vodafone abonnement.

Alvast bedankt.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 08-05-2011 21:15 ]

• MyrddinLXXIIX
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 02-11 16:28
Verwijderd schreef op zondag 08 mei 2011 @ 21:15:
Hey,

Eventjes een vraagje. Welk formulier moet je precies mee opsturen naar Samsung voor de gratis 8gb sd-kaart? Mijn SGSII heb ik nog niet, maar wel al besteld bij GSMwijzer.nl inclusief een Vodafone abonnement.

Alvast bedankt.
Aankoopbon lijkt me (meer dan) voldoende.

• Ruben1123
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 26-08 10:27
MyrddinLXXIIX schreef op zondag 08 mei 2011 @ 21:15:
[...]

Aankoopbon lijkt me (meer dan) voldoende.
En je e-mail die je ontvangen hebt, als bewijs van inschrijven. Staan ook gewoon in die mail beschreven, lijkt me niet moeilijk dus..

• reyals
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 04-11 22:03
Ruben1123 schreef op zondag 08 mei 2011 @ 21:18:
[...]

En je e-mail die je ontvangen hebt, als bewijs van inschrijven. Staan ook gewoon in die mail beschreven, lijkt me niet moeilijk dus..
ik vraag me af wat de aankoopbon is die je bij Hi krijgt (aan de site te zien doen ze ook mee met de actie) en ik kan me zo effe niet herinneren dat ik vorige keer een bon heb gehad. zou een mailbevestiging ook voldoende zijn met ontvangstbewijs (bij verlenging van abonnement bedoel ik)?

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

• MyrddinLXXIIX
reyals schreef op zondag 08 mei 2011 @ 21:27:
[...]

ik vraag me af wat de aankoopbon is die je bij Hi krijgt (aan de site te zien doen ze ook mee met de actie) en ik kan me zo effe niet herinneren dat ik vorige keer een bon heb gehad. zou een mailbevestiging ook voldoende zijn met ontvangstbewijs (bij verlenging van abonnement bedoel ik)?
Hoop werkelijk niet dat jij iets accepteerd zonder factuur.
Da's vragen om problemen.

• reyals
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 04-11 22:03
MyrddinLXXIIX schreef op zondag 08 mei 2011 @ 21:29:
[...]

Hoop werkelijk niet dat jij iets accepteerd zonder factuur.
Da's vragen om problemen.
Ik wel, maar ik betaal dan ook niks als ik geen rekening heb.

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

• AtlAntA
Kan me herinneren dat er een Phonehouse medewerker actief was in dit topic maar ik kan hem even niet vinden.
@die persoon of iemand anders die het weet:

Is er nog steeds kans dat ik dinsdag een willekeurige phonehouse binnen loop en met een SGS2 naar buiten loop. Er werd eerder beweerd dat phonehouse dinsdag de 1e levering binnen krijgt en donderdag de 2e. Kan me toch echt niet voorstellen dat deze data nu nog zouden veranderen.

Verwijderd

Ook ik vraag me af hoe dat zit met een rekening bij Hi.

Ik heb verlengd, afgelopen maandag (met inderdaad een superrrr-aanbieding :*) , voor mij dan. Hoefde ook bij een Hi20 met Int. Extr. maar 24,95 te betalen.. ). De melding van mijn verlenging en prijs van de GSII heb ik in mijn inbox, maar een factuur? Volgens mij ontvang ik straks bij de telefoon wel een nieuw contract en een factuur. Maar kan me dat niet meer zo goed herinneren van de vorige keer. Ben wel erg benieuwd wanneer de telefoon geleverd wordt. Inderdaad staat er nu 'juni', maar toen ik bestelde stond er nog 'medio mei'. Ik houd dit topic ook zeker ff in de gaten wie er straks geleverd gaat krijgen!!!

• MyrddinLXXIIX
Verwijderd schreef op zondag 08 mei 2011 @ 21:55:
Ook ik vraag me af hoe dat zit met een rekening bij Hi.

Ik heb verlengd, afgelopen maandag (met inderdaad een superrrr-aanbieding :*) , voor mij dan. Hoefde ook bij een Hi20 met Int. Extr. maar 24,95 te betalen.. ). De melding van mijn verlenging en prijs van de GSII heb ik in mijn inbox, maar een factuur? Volgens mij ontvang ik straks bij de telefoon wel een nieuw contract en een factuur. Maar kan me dat niet meer zo goed herinneren van de vorige keer. Ben wel erg benieuwd wanneer de telefoon geleverd wordt. Inderdaad staat er nu 'juni', maar toen ik bestelde stond er nog 'medio mei'. Ik houd dit topic ook zeker ff in de gaten wie er straks geleverd gaat krijgen!!!
Factuur behoor je bij aflevering te krijgen.
Die aanbieding in je inbox is geen garantiebewijs, omdat garantie pas kan ingaan als je 'm in handen hebt.

Verwijderd

@MyrddinLXXIIX: Ok, thnx. Wacht het af.

Heb me iig al aangemeld en geregistreerd bij Samsung voor dat extra geheugenkaartje. Factuur zal hopelijk wel laten zien dat ik hem voor 31 mei gekocht heb (ik hoop zóóó dat ik hem ook zeker voor 31 mei krijg!! ;) Pfff..... wachten duurt lang, haha!

• hans180
  • Laatst online: 30-10 14:24
Is er al meer bekend over de exacte leverdatum van GSMwijzer?

• MyrddinLXXIIX
hans180 schreef op zondag 08 mei 2011 @ 22:05:
Is er al meer bekend over de exacte leverdatum van GSMwijzer?
NEE

Verwijderd

ooho, klinkt niet echt vriendelijk... ;) Volgens mij worden de providers ook al gek van het gebeld, gemail, etc. over de levertijden. Ik wacht gewoon 'rustig' af (ondertussen mijn nagels afbijtend...)

• MyrddinLXXIIX
Verwijderd schreef op zondag 08 mei 2011 @ 22:11:
[...]

ooho, klinkt niet echt vriendelijk... ;) Volgens mij worden de providers ook al gek van het gebeld, gemail, etc. over de levertijden. Ik wacht gewoon 'rustig' af (ondertussen mijn nagels afbijtend...)
Niet onvriendelijk ook imho.
Een paar posts lezen zou 'm het antwoord opgeleverd hebben: niemand weet het momenteel.

Ik zit me ook te verbijten, maar stel geen vragen waar geen antwoord op is atm.
Zoals de levertijd vd SII.

Voor de press-release as woensdag hoeven we geen uitleveringen te verwachten denk ik.
Dus ik hou het op week 20 voor mezelf.

[ Voor 11% gewijzigd door MyrddinLXXIIX op 08-05-2011 22:19 ]

Verwijderd

Kwam gisteren hier op dit forum terecht. Ben tot 1.30 uur bezig geweest zo'n beetje alle posts door te nemen... Wel interessant allemaal, ook bijv. om de aanbiedingen te lezen die mensen hebben gekregen. En natuurlijk alle vragen en speculaties omtrent de releasedatum.

Wist niet dat er woensdag een press-release is. Ik hou iig de sites in de gaten. Lijkt mij ook dat ze voordien nog geen uitleveringen doen.

Misschien wordt de SGSII een leuk verjaarscadeautje. Ben de 20e mei jarig. Keep my fingers crossed!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 05-11 08:36
En zo begint weer een week met onduidelijkheid, spanning en teleurstelling over het feit of er nu wel of niet geleverd gaat worden...

Ik zet er op in dat ik deze week nog niks mag ontvangen.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 21:46
Ik kreeg net een sms van Hi:
Beste Hi klant, Helaas is het toestel nog niet op voorraad.
Zodra het toestel binnen is, ontvang je meer informatie over je bestelling.
Groeten van Hi.

(2 mei besteld)

[ Voor 4% gewijzigd door DeBaroN op 09-05-2011 08:20 ]

• Flipmo
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16:47

Flipmo

OMG !!

baronruud schreef op maandag 09 mei 2011 @ 08:19:
Groeten van Hi.

(2 mei besteld)
Same here (ook 2 mei besteld, hi20, 2 jaar verlengen, 25 euro bijbetalen)

• germania
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 18-09 09:05
En same here :) (Ook 2 mei besteld!)

• -WarAx-
  • Laatst online: 07-09-2022
Hmzz, ik zit weer in dubio. Ik heb mijn vodafone abo binnen gehad maar heb nog niet verstuurd, nu zie ik dat studentmobiel voor Hi een net zo'n actie heeft. Alleen is Hi ongeveer 60 euro duurder maar dan wel icm Internet Extreem. Iemand een idee voor mijn probleem en voor welk abo te moeten gaan?

• germania
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 18-09 09:05
Als je veel op internet zit met je mobiel, zou ik zeker voor Hi gaan. Meer datalimiet en sneller internet!

• prutser387
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 01-09 11:04
germania schreef op maandag 09 mei 2011 @ 08:57:
Als je veel op internet zit met je mobiel, zou ik zeker voor Hi gaan. Meer datalimiet en sneller internet!
En ook 2 keer zo duur.

• Golf2vr6
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 03-11 18:43
Leg even uit met getalletjes erbij aub. Ik kwam namelijk duurder uit bij vodafone, als je tenminste de extra gig ook bij vodafone in de berekeningen mee neem (+10euro per maand). En een ander voordeel is als 2gb niet genoeg is, dan heb je bij Hi voor 5euro nog eens 2gb extra. Dat gaat je bij vodafone niet lukken.

Als je veel waarde hecht aan sneller-hoger limiet internet dan is imho Hi de betere keuze.

[ Voor 28% gewijzigd door Golf2vr6 op 09-05-2011 09:49 ]

¯\_(ツ)_/¯ Pixel 10 Pro XL

• Prosje
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 03-11 13:40
Groeten van Hi.

(2 mei besteld)
Ook ik heb de sms gehad. Besteld op 4 mei.

• Iceman1987
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 27-10 15:28
Zou T-Mobile vandaag komen met nieuwe acties?

• -WarAx-
  • Laatst online: 07-09-2022
Hi + Web 25, 12*22.45+12*34.95+23+5*24= 831.8 (incl Internet Extreem, 2 gig gebruik)
Vodafone B+S+W = 17,25*12+34,50*12+33 = 654 (1 gig gebruik)

Qua prijs is vodafone duidelijk goedkoper, maar ik vraag me alleen af wat vooor gebruik ik zou hebben.

Vergeten erbij te zetten: Dit is zonder aansluitkosten dus die kunnen er nog een bij.

[ Voor 15% gewijzigd door -WarAx- op 09-05-2011 09:20 ]

• Grimgor_6x3
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-11 12:31
Groeten van Hi.

(2 mei besteld)
Voor de statistieken: Ook ontvangen, 5 mei besteld

• Golf2vr6
-WarAx- schreef op maandag 09 mei 2011 @ 09:19:
Hi + Web 25, 12*22.45+12*34.95+23+5*24= 831.8 (incl Internet Extreem, 2 gig gebruik)
Vodafone B+S+W = 17,25*12+34,50*12+33 = 654 (1 gig gebruik)

Qua prijs is vodafone duidelijk goedkoper, maar ik vraag me alleen af wat vooor gebruik ik zou hebben.

Vergeten erbij te zetten: Dit is zonder aansluitkosten dus die kunnen er nog een bij.
Hi: 12*27,45+12*39,95= 808,-
Vodafone: 12*17,25+12*34,50+24*10= 861,-

Als je bij beide 2gb limiet wil ;)

Dan is Hi dus goedkoper en dan krijg je ook nog 7,2 ipv 3,6 inet.

[ Voor 21% gewijzigd door Golf2vr6 op 09-05-2011 09:51 ]

• Turdburgler
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 13-09 10:02
Holy shit man,
Ik kan maar niet kiezen, zit nu bij HI (heb bijna zakelijke klant waarde dus krijg veel korting)
Moet vanmiddag maar naar de hi shop gaan en heel hard onderhandelen, anders word het toch vodafone wat een pracht aanbiedingen allemaal...

:D

• Grimgor_6x3
Turdburgler schreef op maandag 09 mei 2011 @ 09:50:
Holy shit man,
Ik kan maar niet kiezen, zit nu bij HI (heb bijna zakelijke klant waarde dus krijg veel korting)
Moet vanmiddag maar naar de hi shop gaan en heel hard onderhandelen, anders word het toch vodafone wat een pracht aanbiedingen allemaal...

:D
Weet wel dat VF natuurlijk een ander netwerk gebruikt dan Hi (KPN netwerk). Uit alle tests die ik heb gezien, gelezen en gehoord, krijg ik toch echt overal te horen dat KPN een beter netwerk heeft. Als "zakelijke" klant, kan ik me voorstellen dat je toch voor het betere (meer betrouwbare) netwerk gaat. Natuurlijk is die keuze aan je zelf, maar zo zou ik dat bekijken.

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-11 00:20

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

• Golf2vr6
Grimgor_6x3 schreef op maandag 09 mei 2011 @ 09:53:
[...]

Weet wel dat VF natuurlijk een ander netwerk gebruikt dan Hi (KPN netwerk). Uit alle tests die ik heb gezien, gelezen en gehoord, krijg ik toch echt overal te horen dat KPN een beter netwerk heeft. Als "zakelijke" klant, kan ik me voorstellen dat je toch voor het betere (meer betrouwbare) netwerk gaat. Natuurlijk is die keuze aan je zelf, maar zo zou ik dat bekijken.
mhow, KPN en Vodafone netwerk schelen elkaar niet zo heel veel. Ik heb nu vodafone en ik heb altijd bereik. 3g dekking is ook goed te noemen. Deze 2 providers steken met kop en schouders boven bijvoorbeeld t-mobile uit.

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21:09

13art

Moderator Mobile

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

• Grimgor_6x3
Golf2vr6 schreef op maandag 09 mei 2011 @ 09:56:
[...]

mhow, KPN en Vodafone netwerk schelen elkaar niet zo heel veel. Ik heb nu vodafone en ik heb altijd bereik. 3g dekking is ook goed te noemen. Deze 2 providers steken met kop en schouders boven bijvoorbeeld t-mobile uit.
Ben ik met je eens, ik weet bijv. dat VF een verschrikkelijke verbinding levert in Twente. Een product voor een ,door mij niet te noemen, klant van een, door mij niet te noemen, producent voor verkeersregelingen, maakt gebruik van het VF netwerk en blijft daar maar problemen hebben met het wegvallen van de verbinding. Dat is natuurlijk maar een klein voorbeeld, maar zo zijn er vele. Ik weet niet exact hoe dit in het westen van Nederland is.

• Verderf
Je zou het bijna denken :D

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

• AtlAntA
Grimgor_6x3 schreef op maandag 09 mei 2011 @ 10:02:
[...]

Ben ik met je eens, ik weet bijv. dat VF een verschrikkelijke verbinding levert in Twente. Een product voor een ,door mij niet te noemen, klant van een, door mij niet te noemen, producent voor verkeersregelingen, maakt gebruik van het VF netwerk en blijft daar maar problemen hebben met het wegvallen van de verbinding. Dat is natuurlijk maar een klein voorbeeld, maar zo zijn er vele. Ik weet niet exact hoe dit in het westen van Nederland is.
Hou er wel rekening mee dat KPN klanten voorrang krijgen tov Hi klanten bij een drukke mast oid.
Kan ook net zo goed volgende week zijn. Ga vanmiddag wel even wat winkels bij langs! En morgen weer.. En woensdag weer.. En donderda..

[ Voor 18% gewijzigd door AtlAntA op 09-05-2011 10:08 ]

• Aiolus
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 05-06 16:05
Vorige week donderdag bij VF de S2 i.c.m Bel+Sms+Web 275 2 jaar besteld. Zojuist even gebeld omdat ik natuurlijk ontzettend nieuwsgierig ben naar wanneer ik hem binnen krijg. Volgens de de jongen aan de telefoon kregen ze hem vandaag binnen en wordt ie over 2 dagen verstuurd. De eerste lading betreft zo'n 3500 stuks en hij kon me niet zeggen of ik bij de eerste ronde zat maar volgens hem was het net wel of net niet. Tja.

• Prosje
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 03-11 13:40
AtlAntA schreef op maandag 09 mei 2011 @ 10:05:
[...]

Hou er wel rekening mee dat KPN klanten voorrang krijgen tov Hi klanten bij een drukke mast oid.
Bron ? Heb je daar meer informatie over ? Dat zou een kwalijke zaak zijn imho.

Verwijderd

Vliegtuig02 schreef op zaterdag 07 mei 2011 @ 18:30:
[...]
Ben even benieuwd, hoe kom jij aan de prijzen van T-Mobile? Aangezien die maandag (volgens medewerkers van T-Mobile) pas worden bekend gemaakt. (niet aanvallend/beledigend bedoelt :))
Ik heb de prijs van PDAshop en studentenmobiel.
Om te verlengen moet je bij T-mobile veel bij betalen dus dan maakt de switch maken veel geld uit.
Mijn vrouw heeft enkele maanden de SGI genomen en daar zitten de prijzen op de genoemde sites mee op een lijn. Ik ga er dus vanuit dat die prijzen aardig in de buurt komen.
Maar als T-mobile opeens met de prijs gaat stunten heb ik verkeerd gegokt.
Moeten ze wel meer dan 200 euro in de prijs zakken (over 2 jaar abo) en dat zie ik 123 niet gebeuren.
Ben benieuwd .... zal wel een mail hebben als ik terug van vakantie ben ;-)

• AtlAntA
Prosje schreef op maandag 09 mei 2011 @ 10:06:
[...]

Bron ? Heb je daar meer informatie over ? Dat zou een kwalijke zaak zijn imho.
De KPN KS. De Hi KS zal je hetzelfde vertellen. Is geen groot geheim hoor. Is al een tijdje bekend maar wordt logischerwijs niet aan de grote klok gehangen. Denk zelf dat je zoiets alleen merkt bij concerten oid.

• hans180
Jij hebt ook bij GSMwijzer besteld toch op 19/4? Weet jij wat op dit moment de laatste bekende leverdatum? Donderdag las ik ergens klopt dat?

• Verderf
Klopt, en is nog steeds 13 Mei wat in feite gewoon 16 Mei is aangezien TNT op zaterdag geen rembours aanbied.

[ Voor 55% gewijzigd door Verderf op 09-05-2011 10:12 ]

• hans180
Verderf schreef op maandag 09 mei 2011 @ 10:11:
Klopt, en is nog steeds 13 Mei.
Mooi, deze week dus!

13 mei als verzenddatum? of leverdatum?

• Verderf
Onbekend afaik.

• Phusebox
Davidvdb schreef op maandag 09 mei 2011 @ 10:06:
Vorige week donderdag bij VF de S2 i.c.m Bel+Sms+Web 275 2 jaar besteld. Zojuist even gebeld omdat ik natuurlijk ontzettend nieuwsgierig ben naar wanneer ik hem binnen krijg. Volgens de de jongen aan de telefoon kregen ze hem vandaag binnen en wordt ie over 2 dagen verstuurd. De eerste lading betreft zo'n 3500 stuks en hij kon me niet zeggen of ik bij de eerste ronde zat maar volgens hem was het net wel of net niet. Tja.
Aargh over 2 dagen verstuurd? Komt ie dus net op de dag dat ik naar het buitenland moet binnen... grrrmph. Just my luck. Had hem graag meegenomen.

• AtlAntA
Phusebox schreef op maandag 09 mei 2011 @ 10:15:
[...]

Aargh over 2 dagen verstuurd? Komt ie dus net op de dag dat ik naar het buitenland moet binnen... grrrmph. Just my luck. Had hem graag meegenomen.
Kan het thuisfront het ding niet achter je aan sturen? Kan me je frustratie goed voorstellen.

• Golf2vr6
Phusebox schreef op maandag 09 mei 2011 @ 10:15:
[...]

Misschien geeft dit nog een klein beetje hoop:
Jeffrey9 mei, 2011 om 7:45 am
Zojuist mail ontvangen dat mijn toestel is verzonden. Waarschijnlijk morgen binnen!

TinusTrekzalf9 mei, 2011 om 8:01 am
@Jeffrey, jij had rechtstreeks bij vodafone besteld?

Jeffrey9 mei, 2011 om 8:06 am
@ Tinus , dat klopt, echter al wel 2,5 maand geleden =)

Succes met mailbox checken vandaag :p

[ Voor 4% gewijzigd door Golf2vr6 op 09-05-2011 10:17 ]

• Phusebox
Golf2vr6 schreef op maandag 09 mei 2011 @ 10:16:
[...]

Misschien geeft dit nog hoop:
Jeffrey9 mei, 2011 om 7:45 am
Zojuist mail ontvangen dat mijn toestel is verzonden. Waarschijnlijk morgen binnen!

TinusTrekzalf9 mei, 2011 om 8:01 am
@Jeffrey, jij had rechtstreeks bij vodafone besteld?

Jeffrey9 mei, 2011 om 8:06 am
@ Tinus , dat klopt, echter al wel 2,5 maand geleden =)
Kleine hoop, maar goed, niet te veel hopen want dan valt het alleen maar tegen.

• Verderf
Ik zou gewoon van week 20 blijven uitgaan, kan het alleen maar meevallen mocht hij deze week alsnog komen.

• Turdburgler
Grimgor_6x3 schreef op maandag 09 mei 2011 @ 09:53:
[...]

Haha, ik ben geen zakelijke klant, ik bel zo veel dat ik gewoon een zakelijk abbo heb moeten afsluiten -_-
Met de dekking en bereik heb ik zelfs in noord Friesland en Zuid-Limburg geen probleem. Volgens mij ging het ook goed in de Veluwe noem het maar op.

• AtlAntA
Turdburgler schreef op maandag 09 mei 2011 @ 10:18:
[...]

Haha, ik ben geen zakelijke klant, ik bel zo veel dat ik gewoon een zakelijk abbo heb moeten afsluiten -_-
Met de dekking en bereik heb ik zelfs in noord Friesland en Zuid-Limburg geen probleem. Volgens mij ging het ook goed in de Veluwe noem het maar op.
Daar hebben ze allemaal wel bereik. Probeer eens een gesprek in stand te houden rijdend op de a6 tussen Urk en een stukje boven Lelystad. Dat gat met KPN toch echt stukken beter dan met vodafone.

• Phusebox
Pff ik kan het wel helemaal vergeten daar bij Vodafone; ik mag hem alleen persoonlijk in ontvangst nemen en zelfs als bestaande klant moet ik 1 cent pinnen ter bevestiging.

• mobileleon
  • Laatst online: 15-08-2023
Phusebox schreef op maandag 09 mei 2011 @ 10:27:
Pff ik kan het wel helemaal vergeten daar bij Vodafone; ik mag hem alleen persoonlijk in ontvangst nemen en zelfs als bestaande klant moet ik 1 cent pinnen ter bevestiging.
weet iemand of bij hi hetzelfde van toepassing is, dus dat je eerst 1 cent moet pinnen?

• Turdburgler
AtlAntA schreef op maandag 09 mei 2011 @ 10:23:
[...]

Daar hebben ze allemaal wel bereik. Probeer eens een gesprek in stand te houden rijdend op de a6 tussen Urk en een stukje boven Lelystad. Dat gat met KPN toch echt stukken beter dan met vodafone.
Haha was ik toevallig gister nog, ik heb letterlijk nog nooit problemen gehad met het KPN netwerk.
Nog 1 uurtje wachten dan klaar met werken en hop naar de stad xD kan ik gelijk hard onderhandelen met de mensen van HI hopen dat het wat oplevert.

• mobileleon
  • Laatst online: 15-08-2023
Turdburgler schreef op maandag 09 mei 2011 @ 10:32:
[...]

Haha was ik toevallig gister nog, ik heb letterlijk nog nooit problemen gehad met het KPN netwerk.
Nog 1 uurtje wachten dan klaar met werken en hop naar de stad xD kan ik gelijk hard onderhandelen met de mensen van HI hopen dat het wat oplevert.
voel ze meteen even aan de tand hoe het zit met de levering O-)

• hoefniks
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 05-01-2022
Ook bij Hi moet je 1 cent pinnen. Ben je niet thuis dan is het vette pech. ;)

• Phusebox
Fijn dat ze die info ook allemaal vermelden als je besteld. Gelukkig neem ik standaard alle gesprekken op, juist door dit soort onzin. Sta ik weer sterker bij klachten die ik straks mag indienen voor compensatie.

Bovendien denk ik dat ik zelfs mijn contract na ontvangst van de Galaxy S II kan ontbinden om bepaalde zwaarwegende nadelige redenen die ze hebben verzwegen bij aangaan van de overeenkomst :)

• DeBaroN
hoefniks schreef op maandag 09 mei 2011 @ 10:36:
Ook bij Hi moet je 1 cent pinnen. Ben je niet thuis dan is het vette pech. ;)
Laatste keer (bijna 2jaar geleden) dat ik verlengde hoefde ik niet te pinnen. Kon hem gewoon afhalen bij postkantoor. Wel ff legitimeren natuurlijk.
Verlengd via Hi.nl en betaald via ideal

[ Voor 5% gewijzigd door DeBaroN op 09-05-2011 10:40 ]

• AtlAntA
baronruud schreef op maandag 09 mei 2011 @ 10:39:
[...]

Laatste keer (bijna 2jaar geleden) dat ik verlengde hoefde ik niet te pinnen. Kon hem gewoon afhalen bij postkantoor. Wel ff legitimeren natuurlijk.
Verlengd via Hi.nl en betaald via ideal
Idem hier. Denk dat je hem gewoon van het postkantoor kunt halen als je weer thuis bent phusebox hoor ;)

• hans180
Pinnen moet alleen als je een nieuwe klant bent. Dit doen ze om te checken of de opgegeven rekening daadwerkelijk van jou is. Als je verlengt weten ze dit al.

[ Voor 11% gewijzigd door hans180 op 09-05-2011 10:43 ]

Verwijderd

Kan vanaf woensdag ook weer verlengen bij Hi. Ben benieuwd wat ze met dit keer aanbieden. Vorig jaar was de HTC Desire in de Hi Shop met een 1 jaar abbo met hi 25 + internet iets van 200 euro bijbetalen. Persoonlijke aanbieding die ik toen kreeg bij dit abbo was 90 euro bijbetalen. Scheelde toch weer 110 euro! Benieuwd wat ze me woensdag aanbieden icm 1 jaar Hi 35 + internet:)

• Verderf
Phusebox schreef op maandag 09 mei 2011 @ 10:38:
Fijn dat ze die info ook allemaal vermelden als je besteld. Gelukkig neem ik standaard alle gesprekken op, juist door dit soort onzin. Sta ik weer sterker bij klachten die ik straks mag indienen voor compensatie.

Bovendien denk ik dat ik zelfs mijn contract na ontvangst van de Galaxy S II kan ontbinden om bepaalde zwaarwegende nadelige redenen die ze hebben verzwegen bij aangaan van de overeenkomst :)
Mits jij de persoon aan de andere kant toestemming hebt gevraagt om het op te nemen heb je echt 0,0 aan die opnames.

• Phusebox
hans180 schreef op maandag 09 mei 2011 @ 10:43:
Pinnen moet alleen als je een nieuwe klant bent. Dit doen ze om te checken of de opgegeven rekening daadwerkelijk van jou is. Als je verlengt weten ze dit al.
Dat dacht ik ook, maar nee ze bleef bij hoog en laag beweren dat ik MOEST pinnen.
Daarnaast vroeg ik naar de beloofde leverdatum van 10 mei (en eventueel als er vertraging was uiterlijk 11 mei) die me vorige week was toegezegd: "Oh geen idee hoor maar voorlopig leveren we deze bestelling nog niet uit hoor, probeer het volgende week nog eens...".

• Phusebox
Verderf schreef op maandag 09 mei 2011 @ 10:44:
[...]

Mits jij de persoon aan de andere kant toestemming hebt gevraagt om het op te nemen heb je echt 0,0 aan die opnames.
Ik heb een bandje afgespeeld tijdens de wachtstand, dat het gesprek kan worden opgenomen. Doen ze ook bij mij.

Dat zij niet luisteren tijdens de wachtstand is hetzelfde probleem als dat ik niet luister naar de wachtstand ;)

• Verderf
Zonder toestemming van de andere partij heb je er nog steeds niks aan hoor :)

• Phusebox
Verderf schreef op maandag 09 mei 2011 @ 10:47:
Zonder toestemming van de andere partij heb je er nog steeds niks aan hoor :)
Vragen zij mij om toestemming dan om dingen op te nemen? Nee. Waarom zou ik dat aan hun moeten vragen... kom op zeg. Maar ik kan ze wel letterlijk een transcript uit typen van het gesprek, dat is wel geldig.
Kan iedereen immers met naam en toenaam noemen.

Als ze dat gaan roepen kunnen ze bovendien dan ook nooit bewijzen dat ik uberhaupt akkoord gegaan ben met een abonnementsverlenging. Dus tja, als het zo gespeeld moet worden.

[ Voor 6% gewijzigd door Phusebox op 09-05-2011 10:50 ]

• AtlAntA
Phusebox schreef op maandag 09 mei 2011 @ 10:46:
[...]

Ik heb een bandje afgespeeld tijdens de wachtstand, dat het gesprek kan worden opgenomen. Doen ze ook bij mij.

Dat zij niet luisteren tijdens de wachtstand is hetzelfde probleem als dat ik niet luister naar de wachtstand ;)
Vind je dit niet een beetje ver gaan? :X

• Verderf
Phusebox schreef op maandag 09 mei 2011 @ 10:49:
[...]

Vragen zij mij om toestemming dan om dingen op te nemen? Nee. Waarom zou ik dat aan hun moeten vragen... kom op zeg. Maar ik kan ze wel letterlijk een transcript uit typen van het gesprek, dat is wel geldig.
Kan iedereen immers met naam en toenaam noemen.

Als ze dat gaan roepen kunnen ze bovendien dan ook nooit bewijzen dat ik uberhaupt akkoord gegaan ben met een abonnementsverlenging. Dus tja, als het zo gespeeld moet worden.
Ja dat doen ze wel degelijk, dat is namelijk het eerste wat je hoord als je belt.. niet mee eens dan hang je op.
Het is vrij simpel, zonder toestemming zijn je recordings gewoon niet rechtsgeldig naast het feit dat het gewoon not done is.

• Phusebox
AtlAntA schreef op maandag 09 mei 2011 @ 10:50:
[...]

Vind je dit niet een beetje ver gaan? :X
Twee jaar geleden heeft Hi me zo proberen te bezeiken, wat resulteerde in een gewonnen conflict door mij, waarbij ik de eerste 3 maanden gratis abo hield, 4 maanden gratis ter compensatie kreeg en 3 maanden eerder het abonnement kon stopzetten. Dus heb er maar 2 maanden hoeven te betalen inclusief een high-end telefoon voor 120 euro. (1 jarig abo).
Verderf schreef op maandag 09 mei 2011 @ 10:51:
[...]

Ja dat doen ze wel degelijk, dat is namelijk het eerste wat je hoord als je belt.. niet mee eens dan hang je op.
Het is vrij simpel, zonder toestemming zijn je recordings gewoon niet rechtsgeldig naast het feit dat het gewoon not done is.
Nope, ze vragen mij nergens toestemming. Ze zeggen; dit gesprek kan worden opgenomen voor kwaliteits / trainingsdoeleinden. Niet voor gerechtelijke disputen, ik ga akkoord met kwaliteits- / trainingsdoeleinden, meer niet.

Bovendien zeggen ze niet; indien u niet akkoord bent; verbreek de verbinding. Ze delen iets mee, en of ik het daarmee eens ben wordt niet gevraagd.

Dus als ik jou zeg: Ik krijg 1000 euro van jou. En je reageert niet, dan zit je eraan vast? Je bent immers akkoord gegaan door niet op te hangen.

Maar goed, ik ga offtopic. Wil alleen nog zeggen dat ik echt niet moeilijk doe als men gewoon netjes levert en zich aan de afspraken houdt. Over het niet op tijd leveren van het toestel zal ik echt niet moeilijk doen, wel als ik achteraf een ander abo krijg als afgesproken zoals bij Hi dus het geval was.

[ Voor 56% gewijzigd door Phusebox op 09-05-2011 10:59 ]

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Heb even gekeken in de systemen, het toestel wordt verwacht vandaag binnen te komen bij Vodafone de Galaxy S2.

Maar dat is de verwachting. Kan nog allemaal wijzigen ;)

• Grimgor_6x3
alwaysleft schreef op maandag 09 mei 2011 @ 10:55:
Heb even gekeken in de systemen, het toestel wordt verwacht vandaag binnen te komen bij Vodafone de Galaxy S2.

Hoe heb je in de systemen gekeken? Je werkt bij VF? Je bent langs geweest en mocht kijken? Wat is je bron...

• AtlAntA
alwaysleft schreef op maandag 09 mei 2011 @ 10:55:

Betekent dit dat ie dan ook bij de winkels van vodafone is of bij een opslaghuis van vodafone?

• Verderf
Grimgor_6x3 schreef op maandag 09 mei 2011 @ 11:01:
[...]

Hoe heb je in de systemen gekeken? Je werkt bij VF? Je bent langs geweest en mocht kijken? Wat is je bron...
Hij werkt voor VF

• haakjesluiten
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 21:53
AtlAntA schreef op maandag 09 mei 2011 @ 11:02:
[...]

Betekent dit dat ie dan ook bij de winkels van vodafone is of bij een opslaghuis van vodafone?
mij werd verteld dat de toestellen vandaag bij vodafone aankomen. Morgen bij de leverancier/distributeur liggen en vanaf woensdag worden uitgeleverd

Verwijderd

ik heb zojuist meteen naar the phonehouse gebelt en zij konden mij eigenlijk vrij weinig vertellen maar ze verwachten hem zeker deze week zei die man.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 09-05-2011 11:06 ]

• AtlAntA
Verwijderd schreef op maandag 09 mei 2011 @ 11:05:
ik heb zojuist meteen naar the phonehouse gebelt en zij konden mij eigenlijk vrij weinig vertellen maar ze verwachtte hem zeker deze week.
Jippie! Ben ik blij dat ik deze week "toevallig" vrij ben! :9~

• alwaysleft
Yeps, werk bij VF. Als hij vandaag binnen komt hebben jullie hem waarschijnlijk woensdag ;)

• DeBaroN
Niemand die toevallig bij Hi werkt en ff in het systeem kan checken wanneer hun gaan leveren? >:)

[ Voor 14% gewijzigd door DeBaroN op 09-05-2011 11:09 ]

• AtlAntA
Even wat om iedereen bezig te houden:

http://www.samsunghub.com...-ii-announced-for-sweden/

• Elby1988
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 14-05 20:18
baronruud schreef op maandag 09 mei 2011 @ 11:08:
Niemand die toevallig bij Hi werkt en ff in het systeem kan checken wanneer hun gaan leveren? >:)
Inderdaad, steeds meer komt naar boven dat naar alle waarschijnlijkheid deze week een eerste deel wordt verzonden. Behalve bij Hi, daar krijg ik een sms dat ze niet op voorraad zijn. Echter zal ik mijn telefoon sowieso niet voor 15 mei krijgen, aangezien ik dan officieel pas mag verlengen. Dat ik het door een fout eerder bij Hij heb gedaan zal daar niets aan veranderen. Behalve dat die verlenging gewoon pas later ingaat. Scheelt me wel 100 euro.

• Grimgor_6x3
baronruud schreef op maandag 09 mei 2011 @ 11:08:
Ik ben het hier ook mee eens, zou ook graag weten wanneer zij (niet hun ;) ) gaan leveren

[ Voor 49% gewijzigd door Grimgor_6x3 op 09-05-2011 11:19 ]

• Kremx
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 18:00
alwaysleft schreef op maandag 09 mei 2011 @ 11:07:
[...]

Yeps, werk bij VF. Als hij vandaag binnen komt hebben jullie hem waarschijnlijk woensdag ;)
Geldt dit alleen voor de mensen die bij VF zelf hebben besteld, of ook als je bijvoorbeeld zoals ik via Belsimpel hebt besteld met een VF abo?

• alwaysleft
Kremx schreef op maandag 09 mei 2011 @ 11:19:
[...]

Geldt dit alleen voor de mensen die bij VF zelf hebben besteld, of ook als je bijvoorbeeld zoals ik via Belsimpel hebt besteld met een VF abo?
Via de klantenservice van Vodafone en via Vodafone.nl. Dus de bron rechtstreeks ;)

• Kremx
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 18:00
alwaysleft schreef op maandag 09 mei 2011 @ 11:23:
[...]
Via de klantenservice van Vodafone en via Vodafone.nl. Dus de bron rechtstreeks ;)
Oke bedankt ;).

Nouja als ze vandaag bij vodafone liggen zal het niet lang duren voordat ze ook bij bijvoorbeeld belsimpel op de mat liggen ;)

• Aiolus
alwaysleft schreef op maandag 09 mei 2011 @ 11:23:
[...]
Kan jij heel toevallig nagaan hoeveel rechtstreekse pre-orders er (ong.) zijn gedaan? O-)

• alwaysleft
Davidvdb schreef op maandag 09 mei 2011 @ 11:27:
[...]

Kan jij heel toevallig nagaan hoeveel rechtstreekse pre-orders er (ong.) zijn gedaan? O-)
Yeps, 2500

• Phusebox
En hoeveel worden er verwacht bij de eerste levering? Zal wel niet meer dan 500 zijn lijkt me.

• Aiolus
Fantastisch. Dankjewel. Woensdag toch maar even vrij houden.
Phusebox schreef op maandag 09 mei 2011 @ 11:32:
[...]

En hoeveel worden er verwacht bij de eerste levering? Zal wel niet meer dan 500 zijn lijkt me.
Aan de telefoon werd mij verteld 3500 stuks. Maar geen idee of dat gaat over een landelijke voorraad of dat dit volledig beschikbaar is voor pre-orders.

• alwaysleft
Davidvdb schreef op maandag 09 mei 2011 @ 11:36:
[...]

Fantastisch. Dankjewel. Woensdag toch maar even vrij houden.

[...]

Aan de telefoon werd mij verteld 3500 stuks. Maar geen idee of dat gaat over een landelijke voorraad of dat dit volledig beschikbaar is voor pre-orders.
Klopt, en daarvan gaan er die 2500 naar pre orders. Dus blijven er nog 1000 over voor de verkoop vanaf nu. ;)

• Rebelhein
  • Laatst online: 03-12-2020
Heb net even met belsimpel gebeld, die houden het ook op deze week maar meer dan dat konden ze nog niet zeggen..

Maar weer in de wachtstand... :O

• AtlAntA
alwaysleft schreef op maandag 09 mei 2011 @ 11:37:
[...]

Klopt, en daarvan gaan er die 2500 naar pre orders. Dus blijven er nog 1000 over voor de verkoop vanaf nu. ;)
Dat lijkt mij een beetje weinig of niet?

• alwaysleft
AtlAntA schreef op maandag 09 mei 2011 @ 11:39:
[...]

Dat lijkt mij een beetje weinig of niet?
Maar die gaat langzaam worden aangevuld ;)

• hans180
Hoeveel pre-orders zouden er in Nederland al gedaan zijn intotaal? 15.000?

• zero_cool89
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 26-08 03:53
weet iemand al meer van studentenmobiel/GSMwijzer ?
Pagina: 1 ... 26 ... 110 Laatste

Let op:
Dit topic is GEEN dumpbak voor van alles en nog wat, daarom worden dit soort replies verwijderd:
-Oneliners zonder enige vorm van inzet.
-Slowchat.
-Replies als "ik heb em ook" of "ik heb em besteld".

Het is niet toegestaan om naar kortingcodes en/of personeelsnummers te vragen!