• Satom
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 26-10 22:27

Satom

Verzamel ervaringen

Ik hoop dat ik hier goed zit :X , maar weet iemand ook of Hi / T-Mobile brandend heeft of unbranded?

• leech1984
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 01-11 12:02
Vanmiddag ben ik gebeld door Vodafone met de vraag of ik mijn abonnement wilde verlengen.

Aangezien ik dat wilde, toch even gevraagd naar de S2 gevraagd.

Wanneer ik de S2 via Vodafone ga bestellen als nieuwe klant met een Bel+SMS+Web 275 abo, hoef ik niets bij te betalen (wel 24,50 aansluitingskosten).
Wanneer ik als bestaande klant de telefoon wil bestellen, komt er 70 euro bij voor het toestel aldus de jongeman aan de andere kant van de lijn.

De Vodafone medewerker had er wel begrip voor dat ik toch voor een andere oplossing ging kijken.

PSN: Leech1984

• wilmundo
  • Registratie: April 2005
  • Niet online
Een vraag aan de Vodafone klanten: ik heb meerdere malen gelezen dat mensen het toestel hebben besteld via de klantenservice. Nu heb ik al een keer of 3 a 4 gebeld en elke keer kan het toestel niet geselecteerd worden (lees: besteld worden). Aangezien het toestel niet besteld kan worden, kan er ook niet worden gecommuniceerd wat ik ervoor zou moeten betalen.

Hoe hebben jullie het toestel weten te bestellen? Ik kies optie 5 in het menu (info over opzeggen abo e.d.).

Flickr

• Ruben1123
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 26-08 10:27
wilmundo schreef op zaterdag 07 mei 2011 @ 15:35:
Een vraag aan de Vodafone klanten: ik heb meerdere malen gelezen dat mensen het toestel hebben besteld via de klantenservice. Nu heb ik al een keer of 3 a 4 gebeld en elke keer kan het toestel niet geselecteerd worden (lees: besteld worden). Aangezien het toestel niet besteld kan worden, kan er ook niet worden gecommuniceerd wat ik ervoor zou moeten betalen.

Hoe hebben jullie het toestel weten te bestellen? Ik kies optie 5 in het menu (info over opzeggen abo e.d.).
Volgens mij zijn dat mensen die hem voor afgelopen maandag/dinsdag besteld hebben, toen die nog wel te bestellen was.. Ff zoeken op VF bestelling?

• thecompany
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 02-11 22:05
wilmundo schreef op zaterdag 07 mei 2011 @ 15:35:

Ik had hetzelfde probleem vrijdag

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08:36
Vliegtuig02 schreef op zaterdag 07 mei 2011 @ 15:32:
Ik hoop dat ik hier goed zit :X , maar weet iemand ook of Hi / T-Mobile brandend heeft of unbranded?
Ik hoop niet brandend :D

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

• Gohan040
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 17:55
Roderick24 schreef op zaterdag 07 mei 2011 @ 15:02:
Waarom ga je dan voor een sim only als ik vragen mag?
Omdat ik al VF klant ben en dus niet hoef over te stappen. (netwerk dekking is namelijk goed)
Belangrijkste reden is dat ik hem ex btw kan bestellen. dan kost de telefoon tussen de 390 en 440, dus even vanuit 440 uitgaan:
(1jaar 270min) 4*12.95 + 8*24.95 =251.40 + 440 =691.40 /12 =57.61 (totaal per maand) of
(2jaar 300min) 12*12.95 + 12*24.95=454.80 + 440=894 /24=37.28 (totaal per maand)

denk dat het de 2e word is ook nog eens 30 min extra. Ik had een 200min abo en merkte dat ik er sinds het 1min verhaal elke keer overheen ging, vandaar dat ik nu dus iets hoger kies. Het is eigenlijk niet eerlijk want stel je belt 2x per dag iets meer dan 2 min en je rekent er dus 3 af.
30 dagen x 2=60 x3(ipv 2min) = 180!! ipv 120 min......... dit scheelt dus al 60 min per maand (it's not fair!!)

• Satom

Satom

Verzamel ervaringen

Ik ook niet, kan ook geen e-mail adres vinden op Hi.nl, en voor T-Mobile wacht ik nog de prijzen (die worden maandag a.s. gepresenteerd op de website).

Dan ga ik een keuze maken, T-Mobile of Hi.. :9 En bestellen uiteraard :+

• MyrddinLXXIIX
  • Laatst online: 02-11 16:28
Gohan040 schreef op zaterdag 07 mei 2011 @ 16:07:
[...]

Omdat ik al VF klant ben en dus niet hoef over te stappen. (netwerk dekking is namelijk goed)
Belangrijkste reden is dat ik hem ex btw kan bestellen. dan kost de telefoon tussen de 390 en 440, dus even vanuit 440 uitgaan:
(1jaar 270min) 4*12.95 + 8*24.95 =251.40 + 440 =691.40 /12 =57.61 (totaal per maand) of
(2jaar 300min) 12*12.95 + 12*24.95=454.80 + 440=894 /24=37.28 (totaal per maand)

denk dat het de 2e word is ook nog eens 30 min extra. Ik had een 200min abo en merkte dat ik er sinds het 1min verhaal elke keer overheen ging, vandaar dat ik nu dus iets hoger kies. Het is eigenlijk niet eerlijk want stel je belt 2x per dag iets meer dan 2 min en je rekent er dus 3 af.
30 dagen x 2=60 x3(ipv 2min) = 180!! ipv 120 min......... dit scheelt dus al 60 min per maand (it's not fair!!)
Uhm, waarom zou je 440 moeten betalen bij een 2 jarig 300 abo?
Is dat zakelijk oid, afaik kwalificeerd dat wel voor een gratis foon.

Verwijderd

leech1984 schreef op zaterdag 07 mei 2011 @ 15:35:
Vanmiddag ben ik gebeld door Vodafone met de vraag of ik mijn abonnement wilde verlengen.

Aangezien ik dat wilde, toch even gevraagd naar de S2 gevraagd.

Wanneer ik de S2 via Vodafone ga bestellen als nieuwe klant met een Bel+SMS+Web 275 abo, hoef ik niets bij te betalen (wel 24,50 aansluitingskosten).
Wanneer ik als bestaande klant de telefoon wil bestellen, komt er 70 euro bij voor het toestel aldus de jongeman aan de andere kant van de lijn.

De Vodafone medewerker had er wel begrip voor dat ik toch voor een andere oplossing ging kijken.
Waarom zou het dan duurder moeten zijn als bestaande klant? Je zou dan juist korting moeten krijgen vind ik... Raar gedoe van Vodafone...

• Gohan040
MyrddinLXXIIX schreef op zaterdag 07 mei 2011 @ 16:32:
[...]

Uhm, waarom zou je 440 moeten betalen bij een 2 jarig 300 abo?
Is dat zakelijk oid, afaik kwalificeerd dat wel voor een gratis foon.
Het is idd zakelijk maar toch.......
Je hebt helemaal gelijk!!! als ik een 2jarig abo pak met foon dan betaal ik minder 8)7
Namelijk (275 min) 39.50*12+19.75*12=711 /24=29.62 !! per maand

Je hebt me weer even wakker geschut! Waarvoor dank! _/-\o_

edit, ai moet wel 51 euries bij betalen! (gaat toch nergens over, je zou juist zeggen vaste klanten krijgen meer korting, iets met klanten binding??? )

[ Voor 12% gewijzigd door Gohan040 op 07-05-2011 16:51 ]

• q-enf0rcer.1
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 04-11 09:46
Gohan040 schreef op zaterdag 07 mei 2011 @ 16:46:
[...]

Het is idd zakelijk maar toch.......
Je hebt helemaal gelijk!!! als ik een 2jarig abo pak met foon dan betaal ik minder 8)7
Namelijk (275 min) 39.50*12+19.75*12=711 /24=29.62 !! per maand

Je hebt me weer even wakker geschut! Waarvoor dank! _/-\o_
Moet volgens mij nog wel 5euro af kunnen, ik betaal voor mijn gewone Galaxy S gemiddeld 25euro per maand(17,25 eerste jaar en tweede jaar 34,50), destijds hoefde ik ook niks bij te betalen voor het toestel. Of zijn de prijzen van Vodafone gewoon gestegen?

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08:18
q-enf0rcer.1 schreef op zaterdag 07 mei 2011 @ 16:52:
Moet volgens mij nog wel 5euro af kunnen, ik betaal voor mijn gewone Galaxy S gemiddeld 25euro per maand(17,25 eerste jaar en tweede jaar 34,50), destijds hoefde ik ook niks bij te betalen voor het toestel. Of zijn de prijzen van Vodafone gewoon gestegen?
Dat abo is er ook nog wel maar dan moet je bijbetalen voor het toestel (laatste keer dat ik keek 104 Euro).

Nickname does not reflect reality

• mobileleon
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 15-08-2023
Ik blijf het proberen :9 : Iemand die hier de afgelopen nog contact heeft gehad met hi met informatie over de leveringen van de pre-orders? Kan er zelf namelijk niks uit krijgen bij die lui en ben wel benieuwd wanneer de SGS2 geleverd wordt, aangezien op de site nog steeds juni staat en bepaalde mensen een aantal weken terug de informatie kregen dat ze bij hi altijd langer deden over het testen ed....

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 21:07

Oekol

waka waka hey hey

Heb gezocht op 'vodafone minuten' maar kon het niet vinden. Heb het wel ergens gelezen maar weet niet meer waar..
Het gaat namelijk om het afronden van minuten. Doet vodafone dat nou bij elke minuut. Of als ik nu een abonnement bij studentmobiel afsluit BSW 200 met 33 euro bij betalen voor 2 jaar moet ik dan alleen de eerste hele minuut betalen en daarna per seconde?

Verder twijfel ik of ik wel van de actie van samsung gebruik kan maken qua geheugenkaart. Wat als ik mijn abonnement in laat gaan op 1 juni? Dan kan ik zeker geen geheugenkaart meer krijgen?

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

• reyals
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 04-11 22:03
http://www.vodafone.nl/mo...n_met_toestel/bel_sms_web

De gesprekskosten worden naar boven afgerond op hele minuten

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Dat is zeg maar best wel kut.. Kan je op internet nakijken hoeveel minuten je al verbruikt hebt? Dus dat je kan nagaan hoeveel minuten/smsjes je nog over hebt?

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Hi en Vodafone zijn idd per minuut bellen. T-Mobile met veel abonnementen ook per minuut naar boven afronden.

• MyrddinLXXIIX
Leoon. schreef op zaterdag 07 mei 2011 @ 17:25:
...
Verder twijfel ik of ik wel van de actie van samsung gebruik kan maken qua geheugenkaart. Wat als ik mijn abonnement in laat gaan op 1 juni? Dan kan ik zeker geen geheugenkaart meer krijgen?
Maak je daar niet al te druk om.

Zo'n 8 gig kaartje kost ongeveer een tientje, dus om daarom te snel een beslissing te nemen lijkt me niet zo verstandig.

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Op de HI webstie staat dit:
Afrekenmethode Gesprekken worden op hele minuut naar boven afgerond. Data sessies worden per KB verrekend

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08:36
oeps verkeerde topic

[ Voor 90% gewijzigd door Phusebox op 07-05-2011 17:52 ]

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

• MyrddinLXXIIX
Een beetje off topic, maar wel belangrijk met al die afrondingen ed.

Is er een android app waar je dat soort dingen kunt instellen?
Met uiteraard de tellertjes die het voor je bijhouden.

Zoals:
- afronding naar boven;
- Na 1e minuut per seconde;
- Dataverbruik afgerond op seconde;
- Buitenlands dataverbruik gespecifeerd per netwerk - vaak afgerond op 20 kb.

Zoiets wil ik eigenlijk wel asap hebben op de sgsII

[ Voor 7% gewijzigd door MyrddinLXXIIX op 07-05-2011 17:49 ]

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

MyrddinLXXIIX schreef op zaterdag 07 mei 2011 @ 17:43:
[...]

Maak je daar niet al te druk om.

Zo'n 8 gig kaartje kost ongeveer een tientje, dus om daarom te snel een beslissing te nemen lijkt me niet zo verstandig.
Oh oke dat is waar. Maar kan ik op internet nakijken hoeveel minuten/smsjes ik nog kan bellen/versturen?
Ik heb nog nooit een abonnement gehad en ik heb mijn pa gevraagd en die weet het ook niet. Die dacht zelfs dat zijn abonnement van 90 euro in de maand bij vodafone ook per seconde afrekenen was..

Edit:
Ik heb nu voor mijn samsung jet dit hoesje: Afbeeldingslocatie: http://img.2dehands.be/f/normal/80513145_2-samsung-jet-s8000-black-hoesje-garantie-tot-sept-2011.jpg
Heb op internet gekeken en het nog niet snel lopende accessoires forum maar ik kan nergens zo'n hoesje vinden. Is het geen degelijk hoesje? Want ik vind hem super fijn.

[ Voor 22% gewijzigd door Oekol op 07-05-2011 17:53 ]

• reyals

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

• MyrddinLXXIIX
Was dit een antwoord op m'n vraag?!

Ik begrijp dat deze app bij m'n provider gaat zoeken naar info.
Da's zwaar onbetrouwbaar.

Met name buitenlands verkeer; dat kan dagen duren voordat je het online terugziet.

Zou een teller op de telefoon zelf willen.

• Quindor
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19-10 17:38

Quindor

Switching the universe....

Vandaag eens binnen geslopen bij 2 winkels. Bij The Phone house zeiden ze dinsdag of donderdag en bellen je vrijblijvend eventjes op. En bij BelCompany kreeg ik heel verhaal over een boot en weet ik het wat nog meer en dat het nog minimaal 5 weken zou gaan duren! :S

Ik ben benieuwd. Ben helaas het vertrouwen in pre-orders kwijt sinds enkele keren het toestel flink later te krijgen dan los in de winkel!

Intermit.Tech YouTube Kanaal, Intermit.Tech Blog, QuinLED

Verwijderd

Ik heb vandaag de knoop doorgehakt.
Ik zit nu na alle tevredenheid bij T-mobile maar daar is de GSII gewoon niet te betalen als verlenging.
Na alles te hebben vergeleken kwam de actie van pdashop er als voordeligste uit.
Hij is net zo duur als studenten mobiel alleen krijg je bij hen een pakketje twv 60 euro.
Autolader, autohouder en schermvelleku ... dus niet schokkend maar wel verschil makend.
Het verschil met T-mobile en VF was telkens meer dan 200 euro (over 2 jarig abo).
Zou wel zuur zijn als T-mobile gaat stunten met zijn prijzen aiaiaiai

Ik heb hen ook gevraagd hoe het zat met het verwachte pakket van skype ed waar VF meer voor wilt rekenen.
Hier blijkt VF inderdaad mee bezig te zijn maar dat duurt nog even en als het niet gewijzigd is voor jouw nieuwe abo dan kunnen ze het niet wijzigen binnen de 2 jaar.
Het toestel van hen is niet branded en simlock vrij.

Zij hadden het over 18 mei en deelde mij mede dat ik netjes van te voren een belletje of een sms krijg.
Ben benieuwd.......

• MyrddinLXXIIX
Verwijderd schreef op zaterdag 07 mei 2011 @ 18:12:
Ik heb hen ook gevraagd hoe het zat met het verwachte pakket van skype ed waar VF meer voor wilt rekenen.
Hier blijkt VF inderdaad mee bezig te zijn maar dat duurt nog even en als het niet gewijzigd is voor jouw nieuwe abo dan kunnen ze het niet wijzigen binnen de 2 jaar.
Je bent verkeerd geinformeerd wb Skype.

VoIP is al verboden in hun voorwaarden, Skype valt daaronder.
Momenteel wordt dat niet afgedwongen, maar bij elk nieuw abo kunnen ze dat doen.

• Satom

Satom

Verzamel ervaringen

Verwijderd schreef op zaterdag 07 mei 2011 @ 18:12:
Ik heb vandaag de knoop doorgehakt.
Ik zit nu na alle tevredenheid bij T-mobile maar daar is de GSII gewoon niet te betalen als verlenging.
Na alles te hebben vergeleken kwam de actie van pdashop er als voordeligste uit.
Hij is net zo duur als studenten mobiel alleen krijg je bij hen een pakketje twv 60 euro.
Autolader, autohouder en schermvelleku ... dus niet schokkend maar wel verschil makend.
Het verschil met T-mobile en VF was telkens meer dan 200 euro (over 2 jarig abo).
Zou wel zuur zijn als T-mobile gaat stunten met zijn prijzen aiaiaiai
Ben even benieuwd, hoe kom jij aan de prijzen van T-Mobile? Aangezien die maandag (volgens medewerkers van T-Mobile) pas worden bekend gemaakt. (niet aanvallend/beledigend bedoelt :))

• Thenotorious
  • Laatst online: 02-11 10:17
Hoeveel moet je betalen om een pre-order te doen bij coolblue voor een SGS2 ?

Im notorious

• glennl
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 06-10-2020
Thenotorious schreef op zaterdag 07 mei 2011 @ 19:04:
Zo moeilijk? http://www.smartphoneshop.../samsung-galaxy-s-ii.html

• MyrddinLXXIIX
Thenotorious schreef op zaterdag 07 mei 2011 @ 19:04:
Ik nomineer je voor meest luie gotter vd week.

• Iceman1987
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 27-10 15:28
MyrddinLXXIIX schreef op zaterdag 07 mei 2011 @ 18:18:
[...]

Je bent verkeerd geinformeerd wb Skype.

VoIP is al verboden in hun voorwaarden, Skype valt daaronder.
Momenteel wordt dat niet afgedwongen, maar bij elk nieuw abo kunnen ze dat doen.
Maar skype is toch juist niet VOIP? Skype is eigenlijk netals googletalk, msn, yahoo etc, waarbij van client to client kunt bellen.

• MyrddinLXXIIX
Iceman1987 schreef op zaterdag 07 mei 2011 @ 19:12:
[...]

Maar skype is toch juist niet VOIP? Skype is eigenlijk netals googletalk, msn, yahoo etc, waarbij van client to client kunt bellen.
VoIP = Voice over IP = Spraak over internet.

En het maakt dus niets uit dat er toevallig een telefoonnummer aan het andere eind zit.

[ Voor 13% gewijzigd door MyrddinLXXIIX op 07-05-2011 19:14 ]

• Thenotorious
rustig rustig , ik vroeg me gewoon af of je in 1 keer de volledige prijs moet betalen of een bedrag aanbetalen ofzo :S

Im notorious

• glennl
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 06-10-2020
Thenotorious schreef op zaterdag 07 mei 2011 @ 19:19:
[...]

rustig rustig , ik vroeg me gewoon af of je in 1 keer de volledige prijs moet betalen of een bedrag aanbetalen ofzo :S
Volledige prijs.

• Thenotorious
Oke thanks :D

Im notorious

• Iceman1987
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 27-10 15:28
Vliegtuig02 schreef op zaterdag 07 mei 2011 @ 18:30:
[...]
Ben even benieuwd, hoe kom jij aan de prijzen van T-Mobile? Aangezien die maandag (volgens medewerkers van T-Mobile) pas worden bekend gemaakt. (niet aanvallend/beledigend bedoelt :))
Komt T-mobile maandag met nieuwe acties? Ik neem aan dat de acties dan beter worden? Ik wou namelijk net een bestelling plaatsen, maar misschien is het dan verstandig om 2 nachtjes te wachten.

• Prosje
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 03-11 13:40
mobileleon schreef op zaterdag 07 mei 2011 @ 17:10:
Ik blijf het proberen :9 : Iemand die hier de afgelopen nog contact heeft gehad met hi met informatie over de leveringen van de pre-orders? Kan er zelf namelijk niks uit krijgen bij die lui en ben wel benieuwd wanneer de SGS2 geleverd wordt, aangezien op de site nog steeds juni staat en bepaalde mensen een aantal weken terug de informatie kregen dat ze bij hi altijd langer deden over het testen ed....
Ik kan melden dat mij gisteren is verteld : "De levering zal vermoedelijk begin juni plaatsvinden. Niet eerder..."

• AtlAntA
  • Laatst online: 04-11 16:58
In Zweden krijgt men de SGS2 ZONDER Samsung logo voorop en er zit wel een MHL kabeltje in de doos. Misschien ook hier in NL? Zou wel een fijne verassing zijn lijkt me.

Bron: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1068402

Wie goed doet, die goed ontmoet.

• MyrddinLXXIIX
AtlAntA schreef op zaterdag 07 mei 2011 @ 21:10:
In Zweden krijgt men de SGS2 ZONDER Samsung logo voorop en er zit wel een MHL kabeltje in de doos. Misschien ook hier in NL? Zou wel een fijne verassing zijn lijkt me.

Geen logo?? Dat verbaast me zeer!

Extra dingetje in de boos proppen is niet zo'n probleem zou ik denken, maar productielijn aanpassen lastiger.
Is wel de i9100 toch?

• Prosje

Die MHL converter zou erg fijn zijn. Full-HD afspelen op mijn TV vanaf m'n phone is wel "kickass" ;)
Verder boeit het me niet zoveel dat er wel of geen Samsung logo voorop de telefoon staat. Waarom zou dat voor jou belangrijk zijn ?
Extra dingetje in de boos proppen is niet zo'n probleem zou ik denken, maar productielijn aanpassen lastiger.
Is wel de i9100 toch?
Dat vraag ik me ook af. Vermoedelijk dan toch een ander type ? Misschien de i9103 ?

[ Voor 17% gewijzigd door Prosje op 07-05-2011 21:31 ]

• AdnanKananda
  • Laatst online: 05-05-2023

Dat zou zeker mooi zijn. Maar heel verrassend vind ik het niet: kijk maar eens naar de plaatjes van de SGSII in de Nederlandse webshops. Daar is het Samsung-logo ook niet te bekennen :)

• Prosje
AdnanKananda schreef op zaterdag 07 mei 2011 @ 21:35:
[...]

Dat zou zeker mooi zijn. Maar heel verrassend vind ik het niet: kijk maar eens naar de plaatjes van de SGSII in de Nederlandse webshops. Daar is het Samsung-logo ook niet te bekennen :)
Je hebt gelijk, was me niet eerder opgevallen. Naja, ook prima, als dat ding maar snel geleverd word door Hi :+

• MyrddinLXXIIX
AdnanKananda schreef op zaterdag 07 mei 2011 @ 21:35:
[...]

Ach, die plaatjes komen niet helemaal overeen.
Expansys.co.uk heeft ook geen logo.

Toch krijgt een mede-gotter er eentje met logo:
http://gathering.tweakers...message/35985828#35985828

• AtlAntA
MyrddinLXXIIX schreef op zaterdag 07 mei 2011 @ 21:41:
[...]

Ach, die plaatjes komen niet helemaal overeen.
Expansys.co.uk heeft ook geen logo.

Toch krijgt een mede-gotter er eentje met logo:
http://gathering.tweakers...message/35985828#35985828
Op de samsung website zweden staat ook een foto met logo.
http://www.samsung.com/se...x.idx?pagetype=prd_detail

En toch beweert die XDA user dat in de media markt aldaar 1tje is zonder logo. Is natuurlijk maar afwachten maar het is toch weer leuk speculatie voer. >:)

[ Voor 0% gewijzigd door AtlAntA op 07-05-2011 21:45 . Reden: typo ]

• ronaldm3
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 04-11 14:34

ronaldm3

Apple Watch :)

AtlAntA schreef op zaterdag 07 mei 2011 @ 21:45:
[...]

Op de samsung website zweden staat ook een foto met logo.
http://www.samsung.com/se...x.idx?pagetype=prd_detail

En toch beweert die XDA user dat in de media markt aldaar 1tje is zonder logo. Is natuurlijk maar afwachten maar het is toch weer leuk speculatie voer. >:)
Misschien is dat een showroommodel :*) _/-\o_

Power to the beat.

• AtlAntA
Quindor schreef op zaterdag 07 mei 2011 @ 17:58:
Vandaag eens binnen geslopen bij 2 winkels. Bij The Phone house zeiden ze dinsdag of donderdag en bellen je vrijblijvend eventjes op. En bij BelCompany kreeg ik heel verhaal over een boot en weet ik het wat nog meer en dat het nog minimaal 5 weken zou gaan duren! :S

Ik ben benieuwd. Ben helaas het vertrouwen in pre-orders kwijt sinds enkele keren het toestel flink later te krijgen dan los in de winkel!
Mag ik vragen waar? Dan bel ik ze maandag/dinsdag even op als ze hem hebben en maak ik er even een uitje van ;)

• Thenotorious
Ik wil via pdashop.nl een vodafone abonnement bestellen met de Galaxy S II , de abonnement ziet er als volgt uit:
Vodafone 24 maanden
275 belminuten/sms
1 GB internet
24,50 aansluitkosten

Ik maak me zorgen dat 1GB internet te weinig is voor mij , en bij de site van pdashop kan je die ook niet verhogen, kan dat dan straks wel tijdens het abonnement?

Im notorious

• Golf2vr6
  • Laatst online: 03-11 18:43
Yep, je kan extra gb kopen. Zie vodafone site.

http://www.vodafone.nl/mo...lox/blox_voor_multimedia/

Wil je meer verbruiken?
Dat kan met Internet Extra! Bijvoorbeeld als je binnen Nederland veel data gebruikt voor livemuziek of videostreaming. Internet Extra vervangt het standaard buitenbundel tarief van € 0,30 per 10 MB voor € 10,- per 1 GB en wordt alleen in rekening gebracht als je buiten je bundel gaat. Als je meer dan 1 GB gebruikt buiten je bundel wordt er direct de volgende € 10,- in rekening gebracht waarvoor je nog een extra GB kan gebruiken. Internet Extra kun je aansluiten op een Bel+Sms+Web abonnement of Internet Basis BloX.
Aanzetten: Sms 'internet extra aan' naar 4000 of ga naar My Vodafone om Internet Extra aan te zetten.
Uitzetten: Sms 'internet extra uit' naar 4000 of ga naar My Vodafone om Internet Extra uit te zetten.

[ Voor 103% gewijzigd door Golf2vr6 op 07-05-2011 22:31 ]

¯\_(ツ)_/¯ Pixel 10 Pro XL

• Thenotorious
ja ik zie het nu er staat : Als je meer dan 1 GB gebruikt buiten je bundel wordt er direct de volgende € 10,- in rekening gebracht waarvoor je nog een extra GB kan gebruiken.

Dat vind ik wel duur stel dat je eind van de maand per ongeluk een mb eroverheen gaat..

Im notorious

• Golf2vr6
Thenotorious schreef op zaterdag 07 mei 2011 @ 22:31:
ja ik zie het nu er staat : Als je meer dan 1 GB gebruikt buiten je bundel wordt er direct de volgende € 10,- in rekening gebracht waarvoor je nog een extra GB kan gebruiken.

Dat vind ik wel duur stel dat je eind van de maand per ongeluk een mb eroverheen gaat..
Dan betaal je 30 cent ;)
(standaard buitenbundel tarief van € 0,30 per 10 MB)

[ Voor 6% gewijzigd door Golf2vr6 op 07-05-2011 22:33 ]

• Thenotorious
:o aaah ik snap em :P
Thanks!

Im notorious

• MyrddinLXXIIX
Thenotorious schreef op zaterdag 07 mei 2011 @ 22:31:

Als je die optie aan hebt staan ga je 10 euro betalen voor een extra gig (zelfs al gebruik je er maar 1 kb van).

Zonder wordt het 30 cent / 10 MB!!!

Dat moet je goed in de gaten houden.

[ Voor 3% gewijzigd door MyrddinLXXIIX op 07-05-2011 22:45 ]

• Thenotorious
MyrddinLXXIIX schreef op zaterdag 07 mei 2011 @ 22:43:
[...]

Als je die optie aan hebt staan ga je 10 euro betalen voor een extra gig (zelfs al gebruik je er maar 1 kb van).

Zonder wordt het 30 cent / 10 MB!!!

Dat moet je goed in de gaten houden.
mmh ik weetniet hoeveel ik per maand ga gebruiken , ik whatsapp veel op een dag , ben 1-2uur op het internet per dag en kijk denk ik 1-2 filmpjes?
wat is dan denk je het slimst?

Im notorious

• MyrddinLXXIIX
Thenotorious schreef op zaterdag 07 mei 2011 @ 22:55:
[...]

mmh ik weetniet hoeveel ik per maand ga gebruiken , ik whatsapp veel op een dag , ben 1-2uur op het internet per dag en kijk denk ik 1-2 filmpjes?
wat is dan denk je het slimst?
l0l, kan ik weinig zinvols over zeggen.

Wat verbruik je nu?
Als je ~ 350 MB over je bundel heen gaat verdien je dat tientje terug, daaronder niet.

• Golf2vr6
Dit vind ik nu een voordeel van Hi:

Handige reminder-sms wanneer je op 50%, 75% en 100% van je bundel zit
Nieuw: voor maar €5 je Internetbundel voor een maand verdubbelen

Je kunt nu zelf per maand bepalen of je je MB tegoed wilt verdubbelen. Voor €5 word je standaard MB tegoed nog eens verdubbeld voor die maand.

Sms "verdubbel internet" naar 1266.
Je hoeft je verdubbelaar niet uit te zetten aan het einde van de maand.
Op de eerste dag van de volgende maand heb je weer je standaard MB tegoed en kun je opnieuw bepalen of je de verdubbelaar aanzet.

• Thenotorious
Golf2vr6 schreef op zaterdag 07 mei 2011 @ 23:04:

Je kunt nu zelf per maand bepalen of je je MB tegoed wilt verdubbelen. Voor €5 word je standaard MB tegoed nog eens verdubbeld voor die maand.

Op de eerste dag van de volgende maand heb je weer je standaard MB tegoed en kun je opnieuw bepalen of je de verdubbelaar aanzet.
ja klopt dat heeft een vriend van mij ook is erg fijn ,
aleen die actie van vodafone is wel goed met eerste jaar 50% korting..

Im notorious

• MyrddinLXXIIX

True, maar ik breng de helft van mijn tijd ih buitenland door.
Met hi betaal je dan de hoofdprijs, met vf kan ik de rekening zonder hartaanval inzien :P

• Thenotorious
kan je bij KPN ook verdubbelen elke maand?

Im notorious

• Golf2vr6
Thenotorious schreef op zaterdag 07 mei 2011 @ 23:10:
kan je bij KPN ook verdubbelen elke maand?
Nee:

Wil je de zekerheid dat je voordelig kunt blijven internetten als je door je vaste internetbundel heen bent? Kies dan voor Internet Voordeel 500 MB. Voor maar € 5,- per maand krijg je 500 MB extra.

http://www.kpn.com/prive/mobiel/abonnementen/Smart.htm
Kijk even bij voordeel opties.

Dit alles had je zelf natuurlijk ook even kunnen opzoek, toch?

• Thenotorious
Golf2vr6 schreef op zaterdag 07 mei 2011 @ 23:17:
[...]

Nee:

Wil je de zekerheid dat je voordelig kunt blijven internetten als je door je vaste internetbundel heen bent? Kies dan voor Internet Voordeel 500 MB. Voor maar € 5,- per maand krijg je 500 MB extra.

http://www.kpn.com/prive/mobiel/abonnementen/Smart.htm
Kijk even bij voordeel opties.

Dit alles had je zelf natuurlijk ook even kunnen opzoek, toch?
Ja natuurlijk , sorry ben een beetje lui vandaag :P
Het zal niet weer gebeuren!

Im notorious

Verwijderd

True, maar ik breng de helft van mijn tijd ih buitenland door.
Met hi betaal je dan de hoofdprijs, met vf kan ik de rekening zonder hartaanval inzien :P
Bij KPN bel je in het buitenland toch ook binnen je bundel?

• MyrddinLXXIIX
Verwijderd schreef op zondag 08 mei 2011 @ 01:05:
[...]

Afaik niet. En is nooit zo geweest ook.

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 08 mei 2011 @ 01:05:
MyrddinLXXIIX schreef op zondag 08 mei 2011 @ 01:30:
Afaik niet. En is nooit zo geweest ook.
Sinds mei vorig jaar wel. Een personal sim (bellen-sms en sim only) zijn dan de opties. Helaas zit daar geen internet bij.

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

Verwijderd

Telfort heeft hem nu ook staan op de site .
Niet het snelste internet 1.5 mbps maar wel onbeperkt.
En ik kan mijn belminuten mee nemen naar de volgende maand.

Ik betaal voor verlengen:

1 jarige abbo eerste 4 maanden 50% korting

300 belminuten op te bouwen naar 600 minuten
internet extra snel 1,5 mbps onbeperkt fair use

4 maanden 22,40 daarna 44,90

Toestel prijs 149,00

Totaal: 4x22,40 + 8x44,90 +149,00 = 597,80

• reyals
een FUP is zeker NIET onbeperkt. ik weet niet hoe hoog het gemiddelde gebruik is bij telfort, maar dat is je limiet.
quote: telfort website
Op surf&mail (extra snel) is een Fair Use Policy van toepassing. Telfort mag maatregelen nemen bij regelmatig niet-normaal, oneigenlijk of excessief gebruik. Het is bijvoorbeeld niet toegestaan om met surf&mail (extra snel) gebruik te maken van bellen via internet (VOIP) en andere handelingen waarbij een grote hoeveelheid data wordt verbruikt. Het is ook niet toegestaan surf&mail (extra snel) te gebruiken als internetverbinding voor uw laptop of computer. Kijk voor meer informatie over de Fair Use Policy op telfort.nl/fup.

• spanx
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23-10 10:41

spanx

_Sp[A]nX_

ik heb 768k.... :( straks met mijn S2....

Damn it's good 2b a Tweaker!

Verwijderd

reyals schreef op zondag 08 mei 2011 @ 11:17:
een FUP is zeker NIET onbeperkt. ik weet niet hoe hoog het gemiddelde gebruik is bij telfort, maar dat is je limiet.

[...]
Nou laat ik het zo zeggen.
Ik heb nu een HTC Desire bij telfort mijn gemiddeld verbruik is +/- een 1GB per maand.
De ene maand 450 MB en de andere maand weer 1300 MB.
Heb 1 keer in een maand 2800 MB verbruikt moet je niet altijd doen,
Maar ik heb er nog nooit iets van gehoord ook nog nooit een brief ontvangen dat ik teveel had gebruikt

• AtlAntA
Mijn duits is niet goed dus ik vraag het hier even: Is de SGS2 toevallig al op te halen uit duitsland? Mediamarkt e.d

Op phonehouse.de in ieder geval niet leverbaar

[ Voor 17% gewijzigd door AtlAntA op 08-05-2011 12:45 . Reden: phonehouse.de toevoeging ]

• spanx
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23-10 10:41

spanx

_Sp[A]nX_

ich habe kein idee

Damn it's good 2b a Tweaker!

• JudgeTreve
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 10-09 08:57
ich auch nicht aber dann keine ahnung...

• AtlAntA
Serieus antwoord wordt wel op prijs gesteld.

• Brambo84
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 31-10 05:53
Laut einem deutschem Forum ist es in Deutschland auch noch nicht lieferbar. Die wissen da ungefähr genauso viel wie wir hier. Laut O2 ist es ab Juni lieferbar.

Volgens een duits forum is het daar ook nog niet verkrijgbaar. Zij weten net zo veel als wij hier in Nederland. Volgens een duitse provider O2 is het pas in juni leverbaar.

Ik lees net dat ze bericht van Samsung hebben gekregen dat het Duitse introductie datum nog niet vast staat.

Bron: http://www.handy-faq.de/f...rkeit-28.html#post1495279

[ Voor 26% gewijzigd door Brambo84 op 08-05-2011 12:56 ]

• AtlAntA
Brambo84 schreef op zondag 08 mei 2011 @ 12:54:
Laut einem deutschem Forum ist es in Deutschland auch noch nicht lieferbar. Die wissen da ungefähr genauso viel wie wir hier. Laut O2 ist es ab Juni lieferbar.

Volgens een duits forum is het daar ook nog niet verkrijgbaar. Zij weten net zo veel als wij hier in Nederland. Volgens een duitse provider O2 is het pas in juni leverbaar.
Toch raar want amazon.de schijnt nog 1tje te hebben.

• Brambo84
AtlAntA schreef op zondag 08 mei 2011 @ 12:56:
[...]

Toch raar want amazon.de schijnt nog 1tje te hebben.
Klopt, maar er staat ook bij dat het leverbaar is in 2 tot 4 weken.

• AtlAntA
Brambo84 schreef op zondag 08 mei 2011 @ 12:59:
[...]

Klopt, maar er staat ook bij dat het leverbaar is in 2 tot 4 weken.
Goed gezien. Vandaar dus ook dat ik het hier even vraag want mijn duits is crappy.

• Brambo84
Geen probleem, ik zit stiekem te wachten op de duitse releas omdat ik het daar voor inkoopprijs kan krijgen van een vriend. Volgens die vriend zou het volgende week en op zijn laatst de week daarop moeten komen. Maarja, dat is ook maar een beetje natte vinger werk. Concreet heeft hij namelijk ook niets gehoord.

• Snoop
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Hij is al wel ergens in Duitsland te koop geweest. Sommige Duitsers hebben hem namelijk al. Ik had dat een paar dagen geleden een forum gelezen waarop ik terecht was gekomen via xda, maar kan het zo snel niet terug vinden.

Of hij al specifiek in de Media Markt ligt, waag ik te betwijfelen. Denk dat dat nog wel even duurt eerlijk gezegd.

[ Voor 4% gewijzigd door Snoop op 08-05-2011 13:22 ]

• Brambo84
Hmm, het enige dat ik kan vinden is iemand uit oosterijk die het heeft gewonnen. Voor zover ik weet hebben anderen het dan hooguit ook uit Engeland. Maar in winkels ligt de S2 in ieder geval nog niet.

• AtlAntA
Snoop schreef op zondag 08 mei 2011 @ 13:21:
Hij is al wel ergens in Duitsland te koop geweest. Sommige Duitsers hebben hem namelijk al. Ik had dat een paar dagen geleden een forum gelezen waarop ik terecht was gekomen via xda, maar kan het zo snel niet terug vinden.

Of hij al specifiek in de Media Markt ligt, waag ik te betwijfelen. Denk dat dat nog wel even duurt eerlijk gezegd.
Nou ja hij was volgens een XDA lid al verkrijgbaar bij de mediamarkt in zweden. Kon echter niks op de mediamarkt.se vinden. Dus toen dacht ik dat ie misschien ook wel in de mediamarkt in duitsland verkrijgbaar zou zijn. Had wel even zin in een ritje vandaar..

[ Voor 0% gewijzigd door AtlAntA op 08-05-2011 13:29 . Reden: typo ]

• Satom

Satom

Verzamel ervaringen

Misschien een stomme vraag, maar ik las iets over gratis SMS verdubbelen? Dus dat houd in dat ik gratis SMSjes krijg. Zoiets las ik op de bestel pagina. :X

• reyals
Nee dat betekend dat je voor hetzelfde geld 2x zoveel kan sms-en. Wel heb je via mijn hi 100 gratis sms

• AtlAntA
offtopic: 100 pagina's gefeliciteerd allen! *O* *O*

• Brambo84
Goed moment om nu even van het mooie weer te genieten :)

• Satom

Satom

Verzamel ervaringen

reyals schreef op zondag 08 mei 2011 @ 13:36:
Nee dat betekend dat je voor hetzelfde geld 2x zoveel kan sms-en. Wel heb je via mijn hi 100 gratis sms
Ok, en dat moet ik dus elke maand weer opnieuw doen, dat SMS sturen voor die dubbele hoeveelheid SMSjes? 8)7

• Thenotorious
Iemand zei in deze topic dat coolblue 13 en 16 mei gaat leveren dacht ik , ik heb hun een email gestuurt en ze zeiden dat dat niet waar is maar echt 18mei komt zoals op de site vermeld.

Im notorious

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Wat die gasten op de site vermelden klopt altijd wel hoor, dat is tot nu toe met alle producten geweest die ik via hun besteld heb.

Burp

• Elby1988
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 14-05 20:18
Vliegtuig02 schreef op zondag 08 mei 2011 @ 14:00:
[...]
Ok, en dat moet ik dus elke maand weer opnieuw doen, dat SMS sturen voor die dubbele hoeveelheid SMSjes? 8)7
Nee, dubbele hoeveelheid smsjes hoeft maar 1 x. Voor het internetten (want daar betaal je voor) moet je elke maand sturen, wanneer je er behoefte aan hebt.

Dubbele smsjes is "gratis". Natuurlijk gewoon een marketing-truc, maar goed.

• Satom

Satom

Verzamel ervaringen

Elby1988 schreef op zondag 08 mei 2011 @ 14:20:
[...]

Nee, dubbele hoeveelheid smsjes hoeft maar 1 x. Voor het internetten (want daar betaal je voor) moet je elke maand sturen, wanneer je er behoefte aan hebt.

Dubbele smsjes is "gratis". Natuurlijk gewoon een marketing-truc, maar goed.
Ohké, bedankt! Ja net doen alsof je meer krijgt.

• AtlAntA
Vliegtuig02 schreef op zondag 08 mei 2011 @ 14:42:
[...]
Ohké, bedankt! Ja net doen alsof je meer krijgt.
Misschien dat je hier nog wat aan hebt?

http://www.hi.nl/1266.htm

• Gohan040
Thenotorious schreef op zondag 08 mei 2011 @ 14:12:
Iemand zei in deze topic dat coolblue 13 en 16 mei gaat leveren dacht ik , ik heb hun een email gestuurt en ze zeiden dat dat niet waar is maar echt 18mei komt zoals op de site vermeld.
Dat ben ik geweest ja, heb het ook zelf in het systeem zien staan. 13 en 16 mei zijn levertijden voor hun natuurlijk he. daarna word het doorgestuurd naar de klanten. ze hadden 286 pre orders op dat moment en in hun systeem stond dat er 13 mei 200 binnen kwamen. dus als je niet bij de eerste pre orders zit kan je hem idd waarschijnlijk niet voor 18 mei hebben.

• Thenotorious
Gohan040 schreef op zondag 08 mei 2011 @ 15:48:
[...]

Dat ben ik geweest ja, heb het ook zelf in het systeem zien staan. 13 en 16 mei zijn levertijden voor hun natuurlijk he. daarna word het doorgestuurd naar de klanten. ze hadden 286 pre orders op dat moment en in hun systeem stond dat er 13 mei 200 binnen kwamen. dus als je niet bij de eerste pre orders zit kan je hem idd waarschijnlijk niet voor 18 mei hebben.
Aha , ja de meneer zei dat ie 18 mei 'verwacht' en als ik dan nu zou pre-orderen dat ik hem dan krijg .

Im notorious

• Gohan040
Thenotorious schreef op zondag 08 mei 2011 @ 16:03:
[...]

Aha , ja de meneer zei dat ie 18 mei 'verwacht' en als ik dan nu zou pre-orderen dat ik hem dan krijg .
dat kan dan wel kloppen ja, zit je bij de 2e levering van 300 stuks... komen op 16 mei bij hun binnen worden 17 mei verstuurd en 18 mei bij jou thuis afgeleverd... ;)

• Satom

Satom

Verzamel ervaringen

AtlAntA schreef op zondag 08 mei 2011 @ 14:49:
[...]

Misschien dat je hier nog wat aan hebt?

http://www.hi.nl/1266.htm
Enof ik daar wat aan heb! Super bedankt _/-\o_
Denk dat ik morgen ga bestellen, als het goed is komt mijn vakantiegeld ook over een week of 2 :9

Maar ontopic; Weet iemand ook of je bij Hi als je verlengt voor deze phone of je dan korting krijgt?

• AtlAntA
Hij is hier (helaas niet door mij) besteld icm met 20euro 2jrplus internet 12.50. Toestelprijs 25 euro.

• Elby1988
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 14-05 20:18
Vliegtuig02 schreef op zondag 08 mei 2011 @ 17:57:
[...]
Enof ik daar wat aan heb! Super bedankt _/-\o_
Denk dat ik morgen ga bestellen, als het goed is komt mijn vakantiegeld ook over een week of 2 :9

Maar ontopic; Weet iemand ook of je bij Hi als je verlengt voor deze phone of je dan korting krijgt?
Ik heb 3 mei een aanbieding gehad dat ik 25 euro moest bijbetalen bij een 2 jarig abonnement Hi20. Verlengen, met internet (geen IEX). Maar het schijnt dat dat nu niet meer mogelijk is.

• germania
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 18-09 09:05
Verlengen kost voor sommige meer en voor sommige minder dan als je hem als nieuwe klant besteld.
In mijn geval moet ik, i.c.m hi-online 20 + internet extreem (2jaar, 30.95 p/m), 210 euro bijbetalen.
Nieuwe klanten hoeven maar 150 euro bij te betalen.

Zelf had ik, 1 dag maar, een deal waarmee ik dit kreeg en 0 euro bij hoefde te betalen. Er zijn dus meer mensen die op die dag deze deal kregen :)

• Satom

Satom

Verzamel ervaringen

Bedankt mensen! Dan wacht ik nog even tot morgen, kijken wat voor prijzen T-Mobile op website heeft en dan maar eens kijken wat mij beter lijkt, maar Hi ziet er tot nu toe het beste voor mij uit ;) Anders nog even telefoneren met Hi (Bellen jullie dan gewoon naar de klantenservice?)

• AtlAntA
Vliegtuig02 schreef op zondag 08 mei 2011 @ 18:53:
Bedankt mensen! Dan wacht ik nog even tot morgen, kijken wat voor prijzen T-Mobile op website heeft en dan maar eens kijken wat mij beter lijkt, maar Hi ziet er tot nu toe het beste voor mij uit ;) Anders nog even telefoneren met Hi (Bellen jullie dan gewoon naar de klantenservice?)
Vorige week waren de toestelprijzen icm met 2jr 20euro abbo sochtends gemiddeld 100euro lager dan smiddags (of zelfs nog meer) weet niet hoe dat deze week zou gaan maar lijkt me verstandig dat je dat even in de gaten houdt.

Pagina: 1 ... 25 ... 110 Laatste

Let op:
Dit topic is GEEN dumpbak voor van alles en nog wat, daarom worden dit soort replies verwijderd:
-Oneliners zonder enige vorm van inzet.
-Slowchat.
-Replies als "ik heb em ook" of "ik heb em besteld".

Het is niet toegestaan om naar kortingcodes en/of personeelsnummers te vragen!