• businka19
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 05-01 16:13
Verwijderd schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 16:09:
Voor de mensen die de Galaxy SII mislopen dit weekend, CoolBlue heeft een vouwmodel op hun site gezet...

http://www.smartphoneshop.../samsung-galaxy-s-ii.html

:*)
haha, grandioos, dat is pas meedenken! _/-\o_ ook gelijk perfecte hoesje voor je SGS2 :*)
hans180 schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 16:52:
[...]

Wat een k*t verhaal

Verwachting ook nergens op gebasseerd volgens mij
Als zijn verwachting net zo sterk is als zijn kennis van de specificaties van toestellen...

EDIT: Expansys is trouwens weer door zijn voorraad heen, 2de keer vandaag

[ Voor 5% gewijzigd door businka19 op 06-05-2011 17:16 ]

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 04-11 22:06
Verwijderd schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 17:07:
Adviessssssss gevraagd!!

Ik heb nu een t-mobile relaxt 35 + web 1 jaar. (HTC Desire) Betaal rond de 50 euro per maand voor mijn abbonement. Nou mag ik weer gaan verlengen. Is het beter om de GS2 in 1 keer te kopen en dan een sim-only + web te nemen? of het zelfde abbo verlengen met SG2 erbij? Ik bel eigenlijk niet veel. Dus 200 min is voldoende voor mij.
Het hangt er echt vanaf wat je zelf wil en wat voor aanbieding je krijgt. Ik laat mijn Tmobile abonnement aflopen omdat ze niet willen meewerken en stap dan over naar Simyo (KPN) denk ik voor 11,94 pm 250 min/sms + internet en ik kan dat elk moment weer opzeggen als ik elders goedkoper denk te zijn en heb een los toestel besteld. Dat is iets goedkoper dan de meeste andere varianten en dan hoef ik niet op Tmobile te wachten voordat ik eindelijk mn nieuwe toestel heb. Beste is om zelf wat simpele berekeningen te doen, maar uiteindelijk zal het allemaal waarschijnlijk niet veel ontlopen.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• JudgeTreve
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 10-09 08:57
Is het nog goed gekomen met onze DHL-dude..???

• spanx
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23-10 10:41

spanx

_Sp[A]nX_

Dreabe schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 15:41:
UPDATE algebeld! :-)

De verwachte verzenddatum is veranderd van 13 mei naar 10 mei. Uitgaande van eerdere berichtgevingen van algebeld, en contact met hen, denk ik dat deze datum redelijk definitief is.
Ik weet natuurlijk niet hoe dat zit voor de 'late' bestellers bij algebeld; ik heb hem zelf op de 1ste mogelijke pre-order dag besteld.

Daarbij: eerst stond bij de datum een sterretje (*). Die staat er nu niet meer bij. Misschien moet die er nog wel staan, want onderaan de pagina staat nog wel de betekenis van het sterretje:

* Dit is de datum wanneer de product(en) bij ons verstuurd worden. Deze datum is pas definitief als u een verzendbevestiging per email heeft ontvangen.

Conclusie: voor de vroege bestellers bij algebeld lijkt dinsdag 10 mei de verzenddatum te worden. Daarmee zal 11 of 12 mei de ontvangstdatum zijn. Hoe het zit met late bestellers, of mensen die bij andere webshops hebben besteld, durf ik niet te zeggen. Maar week 19 lijkt toch echt de week te worden.
bij mij staat nog 13 mei.... :-(

Damn it's good 2b a Tweaker!

• Backspace-NL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-09 10:31

Backspace-NL

New and Improved!

JudgeTreve schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 17:48:
Is het nog goed gekomen met onze DHL-dude..???
Nope. Maw, ik heb de persoon die de klacht af zou handelen gesproken, zij zou proberen er een zaterdag levering van te maken (DHL levert ook expresse zendingen op zaterdag, tegen extra betaling normaliter). Daarna niks meer vernomen van d'r. Dus het is even afwachten of ik 'm morgen krijg, en anders maandag. En zo niet, dan mogen ze 'm terug sturen :)

Edit: morgen gaat er dus ook niks geleverd worden. Nog leuker zelfs - maandag ga ik gebeld worden. Dus ik vraag de leuke klantenservice medewerker of dat dan betekend dat het een telefoontje voor het maken van een 2e afspraak is, of dat ze nu maandag gewoon langskomen.. Ik zie namelijk de bui al hangen dat ze dan maandag bellen voor een afleverafspraak op dinsdag...

[ Voor 26% gewijzigd door Backspace-NL op 06-05-2011 18:27 ]

• Golf2vr6
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 03-11 18:43
renzo4000 schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 15:54:
Ik op 26-04... dus dat kan goed kloppen! Zou mooi zijn als hij vrijdag wordt geleverd ... het scheelt dat ik om de hoek woon van Doetichem ;-)
mmm ik ook, maar bij mij staat nog steeds 13-05-2011....
(en ik ben vanaf 's middags het hele weekend weg, met een beetje pech loop ik hem dus nog mis ook)

¯\_(ツ)_/¯ Pixel 10 Pro XL

• Framoes
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 19-10 10:09
baronruud schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 15:57:
[...]

Hoe bedoel je? Hij staat er gewoon en leverbaar begin juni...

[...]

Wel, gewoon via alle toestellen gaan..

edit: iemand al hi gebeld? :P
Afbeeldingslocatie: http://i295.photobucket.com/albums/mm132/Framoes/Schermafbeelding2011-05-06om175603.png

Hij doet het trouwens nu wel weer.

• Golf2vr6
Voor onze Belgische vrienden:

@Samsung_Benelux 2 mei heb ik gevraagd of België ook de 8gb sd aktie kreeg. Zou nagevraagd worden. Al een antwoord? Grtz.

Samsung Benelux
@Samsung_Benelux Samsung Benelux
moest ff checken he ;) maar antwoord is alleen NL

:/

[ Voor 3% gewijzigd door Golf2vr6 op 06-05-2011 18:04 ]

• JudgeTreve
Backspace-NL schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 17:58:
[...]

Nope. Maw, ik heb de persoon die de klacht af zou handelen gesproken, zij zou proberen er een zaterdag levering van te maken (DHL levert ook expresse zendingen op zaterdag, tegen extra betaling normaliter). Daarna niks meer vernomen van d'r. Dus het is even afwachten of ik 'm morgen krijg, en anders maandag. En zo niet, dan mogen ze 'm terug sturen :)
Echt jammer zoiets he...ik zal dat andere woord maar niet gebruiken!
Denk je het goed geregeld te hebben krijg je dit...
Nou, je hebt er niks aan maar ik leef met je mee!! :(

• Framoes
Roderick24 schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 16:53:
Ik heb zojuist VF aan de lijn gehad. Zelfs bij het opzeggen konden ze me niet meer bieden dan op de website van VF staat. Bij Bel+Sms+Web 200 2jr, een toestel prijs van 104,31. Dit is wel voor nieuwe en bestaande klanten gelijk. Bij Studentmobiel en Algebeld is dit 33,- voor nieuwe klanten en 139 voor bestaande klanten.

De VF helpdesk zei wel dat de SGS2 bij hun direct leverbaar is.
Wat is dat dan voor gelul dat ze mij niet eens kunnen vertellen wat ik moet bijbetalen bij verlengen omdat hij "niet in het systeem staat"? Zit men daar allemaal in een andere database te zoeken ofzo?

Ga zo nog wel een keer bellen, kijken wat ze nu zeggen. Als ik 'm kan bestellen doe ik het dan maar.

• Grim
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19-01-2024
Golf2vr6 schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 18:03:
Voor onze Belgische vrienden:

@Samsung_Benelux 2 mei heb ik gevraagd of België ook de 8gb sd aktie kreeg. Zou nagevraagd worden. Al een antwoord? Grtz.

Samsung Benelux
@Samsung_Benelux Samsung Benelux
moest ff checken he ;) maar antwoord is alleen NL

:/
Awwwwww :(

Toch bedankt om te vragen!!

Steam: Grim

• prutser387
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 01-09 11:04
Roderick24 schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 16:53:
De VF helpdesk zei wel dat de SGS2 bij hun direct leverbaar is.
Gisteren hadden ze nog geen idee over een leverdatum en waren ze niet op voorraad. De verwachting was in de loop van de volgende week. Maar ja, dat zeggen ze dus al 2 weken tegen mij.....

• Roderick24
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 16-08 16:58

Roderick24

XPS M1710

Framoes schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 18:06:
[...]

Wat is dat dan voor gelul dat ze mij niet eens kunnen vertellen wat ik moet bijbetalen bij verlengen omdat hij "niet in het systeem staat"? Zit men daar allemaal in een andere database te zoeken ofzo?

Ga zo nog wel een keer bellen, kijken wat ze nu zeggen. Als ik 'm kan bestellen doe ik het dan maar.
Hee Framoes. Ik weet dat ze bij Vodafone de winkels en de internet shop iig een apart magazijn hebben. Verder verschilt het inderdaad vaak. Ik heb zojuist bij Studentmobiel.nl gevraagd waarom ik 106,- meer betaal als bestaande klant. Toen werd mij verteld dat dat het beleid is van VF en dat ze die kosten door berekenen. Maar als ik bij VF zelf bestel maakt het niks uit of ik al klant ben of niet.

@prutser387

Ja dat verhaal heb ik ook 4,5 week met m'n X1 gehad. Echt waardeloos.

[ Voor 5% gewijzigd door Roderick24 op 06-05-2011 18:20 ]

• Framoes
Roderick24 schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 18:20:
[...]

Hee Framoes. Ik weet dat ze bij Vodafone de winkels en de internet shop iig een apart magazijn hebben. Verder verschilt het inderdaad vaak. Ik heb zojuist bij Studentmobiel.nl gevraagd waarom ik 106,- meer betaal als bestaande klant. Toen werd mij verteld dat dat het beleid is van VF en dat ze die kosten door berekenen. Maar als ik bij VF zelf bestel maakt het niks uit of ik al klant ben of niet.

@prutser387

Ja dat verhaal heb ik ook 4,5 week met m'n X1 gehad. Echt waardeloos.
Ik kreeg wel extra korting vergeleken met een nieuw abonnement. Heb je een hoge of lage bundel? Ik bel m'n minuten namelijk niet op, maar ga wel een bundel omhoog omdat ik geen zorgeloos sms blox meer neem. Misschien dat ze vooral in acht nemen dat ik een hogere bundel neem en daarom meer korting geven.

Als Hi me kan garanderen dat ze net zo snel als VF kunnen leveren, stap ik denk ik maar over. Het is wat prijzen en bereik namelijk min of meer om het even.

• JudgeTreve
Wat een gedoe toch allemaal he...wel leuk op het HTC Sensation forum zijn ze zich aan het afvragen of de achterkant nou 2 of 3 kleuren heeft...en zegt een Hi medewerker dat er 16 GB geheugen inzit...
Wel leuk om allemaal te volgen hoe iedereen gek wordt van die prachtige toestellen...in het weekend wordt het warm...dadelijk slaat de vlam in de pan...

• Dreabe
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 17-10 17:09
@spanx, @leeuwtje1 (en @ andere algebeld bestellers haha):

Wanneer hebben jullie dan je telefoon daar besteld? Datum en tijdstip (te zien op de order pagina).

• RMX
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17:41

RMX

Mijne 20 april, datum is nu 10 mei

• Roderick24

Roderick24

XPS M1710

Framoes schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 18:25:
[...]

Ik kreeg wel extra korting vergeleken met een nieuw abonnement. Heb je een hoge of lage bundel? Ik bel m'n minuten namelijk niet op, maar ga wel een bundel omhoog omdat ik geen zorgeloos sms blox meer neem. Misschien dat ze vooral in acht nemen dat ik een hogere bundel neem en daarom meer korting geven.
Nee ik blijf gelijk in m'n bundel min of meer. Het wat toen een ander abbo maar kwa prijs hetzelfde min of meer.

• spanx

spanx

_Sp[A]nX_

Dreabe schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 18:55:
@spanx, @leeuwtje1 (en @ andere algebeld bestellers haha):

Wanneer hebben jullie dan je telefoon daar besteld? Datum en tijdstip (te zien op de order pagina).
Order 27 04
Contract 02 05

• Tuur86
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 03-08 17:02
JudgeTreve schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 17:02:
Ik doe al 5 jaar zaken met de PdaShop en het is ZELDEN voorgekomen dat zij niet als een van de eerste de nieuwe toestellen daadwerkelijk hadden en op de aangegeven tijd ook daadwerkelijk bezorgde...
Ik heb zelf een bedrijf dus ik praat niet over 1 of 2 ordertjes maar veel meer...
Waarschijnlijk stoppen ze nu met de datum aanpassen tot ze hem daadwerkelijk hebben, maar ik geloof er echt in dat zij hem als een van de eerste daadwerkelijk hebben...
Al die praat van die telco's daar word je toch echt niet goed van...en dan al die moeite om er weer vanaf te komen of je geld terug te krijgen...we zouden er eigenlijk iets van moeten leren...toch..?
Mee eens .... tevens verwacht ik een grotere voorraad / betere beschikbaarheid bij een shop als cool blue dan een algebeld.nl. Ik ga dus maar uit van 18 mei, dan kan het altijd nog meevallen :)

• Oekol
  • Laatst online: 20:21

Oekol

waka waka hey hey

Tot wanneer loopt de 50% korting 12 maanden lang actie van Vodafone eigenlijk?

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08:36
Leoon. schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 19:12:
Sowieso tot 1 juni.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Ik hoop langer want ik kan nog niet echt de knoop doorhakken op dit moment door mijn hoge uitgavenpatroon van de afgelopen tijd..

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

• Dr.Drake
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 07-05-2011
Ik wil graag een vodafone abonnement afsluiten, maar zie dat skype wordt afgeknepen. Maar kunnen ze skype ook blokkeren als je proxy uitzet? Dan zouden ze toch niks meer kunnen blokkeren?

• Framoes
Roderick24 schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 19:02:
[...]

Nee ik blijf gelijk in m'n bundel min of meer. Het wat toen een ander abbo maar kwa prijs hetzelfde min of meer.
Ik ga 1 bundel omhoog, maar doe dus m'n 1000 sms weg. Ik ben per maand ongeveer hetzelfde kwijt, afgezien van de €10,- die ik elke maand zal moeten betalen omdat ik over de datalimiet ga. Maar ik denk niet dat ze dat incalculeren in de toestelprijs.

• mobileleon
  • Laatst online: 15-08-2023
Ik heb net ff Hi gebeld en die konden mij niet zeggen waar ik ongeveer zat met mij pre-order (maandag tegen 5 uur besteld) en wanneer ze het toestel kregen. Hij wist wel te melden dat op de site stond dat ie geïntroduceerd in juni (alleen nog maar slechte ervaringen gehad met die helpdesk daar :9 )... Iemand die ook bij hi besteld heeft en misschien wat meer weet :)?

• Tuur86
Mijn ervaring met direct bestellen bij de telco is dat ze (te) laat leveren, naar mijn zin. Toen ik toen d'r tijd de HTC Touch HD wilde bestellen wsa hij overal al leverbaar, behalve bij T-mobile zelf. Hij stond nog niet eens op de website, laat staan dat een helpdesk medewerker mij kon vertellen wanneer dat hij zou komen ...

• RMX

RMX

Op http://www.samsunggalaxys...xy-s2-overzicht/#more-999 lees ik onderaan het volgende:
Fernando6 mei, 2011 om 4:41 pm

Net een mail van the phone house! Die hebben hem NU!
Kan iemand dit bevestigen? Heb hier van de week inderdaad gelezen dat ze Vrijdag evt. iets binnen zouden krijgen, maar dat aan de andere kant op de site 18 mei stond.

• Golf2vr6
RMX schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 19:39:
Op http://www.samsunggalaxys...xy-s2-overzicht/#more-999 lees ik onderaan het volgende:

[...]

Kan iemand dit bevestigen? Heb hier van de week inderdaad gelezen dat ze Vrijdag evt. iets binnen zouden krijgen, maar dat aan de andere kant op de site 18 mei stond.
Vanmiddag bij de phone house (winkel) gevraagd wanneer ze hem kregen. De meneer zei midden juni.....

• Alekz87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 19:51
ik heb m gereserveerd bij vodafone winkel en hij vertelde mij midden mei. dus wie weet. hij zei dat ze idd tot 1 juni 50% korting hebben eerste jaar. na juni komt er een nieuwe actie, maar hij weet nog niet wat voor 1. zijn ze nog niet over ingelicht

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Verwijderd

Net even mijn bestelling bekekeb bij Algebeld. Der staat nu als verwachte leverdatum 12 mei. Dus het is met 1 dag vervroegd. Hebben ze bij Algebeld nieuwe info verkregen en kunnen zij nu met meer zekerheid een juistere datum voorspellen? Wait and see... :-)

• RMX

RMX

Als je een pagina of 2 terug leest. Ze verwachtten dinsdag en woensdag een levering.

• 13art
  • Laatst online: 19:38

13art

Moderator Mobile
spanx schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 17:58:
[...]

bij mij staat nog 13 mei.... :-(
Bij mij staat hij wel op de 10de bij Algebeld.nl :D
Fingers crossed!

edit:
Order Ontvangen: 21-04-2011 17:16
Betaling: Ontvangen op 22-04-2011

[ Voor 18% gewijzigd door 13art op 06-05-2011 20:14 ]

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

• Tuur86
En nu even allemaal niet reageren anders kan ik het niet meer bijhouden...

het is nu tijd om te kijken hoe RKC Waalwijk de titel in de Jupiler League pakt :lol:

Edit 1: RKC - Fortuna : 1 - 0 [Benson]
Edit 2: RKC - Fortuna : 2 - 0 [Braber]

[ Voor 22% gewijzigd door Tuur86 op 06-05-2011 21:22 ]

• JudgeTreve
okay dan...90 minuten silence mode...................................................

• Snoop
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Mijn verwachte bezorgdatum bij algebeld is weer wat vervroegd naar 10 mei (besteld op 19 april)

• JudgeTreve
gele kaart voor snoop.....!

• mobileleon
Er is maar 1 club en die pakken zondag de beker en volgende week zondag de titel 8) , hopelijk maakt mijn S2 dat ook nog mee O+

• AlphaBlack_NL
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 29-10 04:35
ja twente :D

• Framoes
Er is maar 1 club en die bakt er sinds de winterstop al niks meer van, op de wedstrijden tegen de kanshebbers voor de titel na.

• Dreabe
Ik heb even een overzicht gemaakt van de mensen die hebben laten weten bij algebeld besteld te hebben:

Order Datum - Verwachte Verzenddatum

-----------Eerste Levering------------
19 april - 10 mei
19 april - 10 mei
20 april - 10 mei
21 april - 10 mei
-----------Tweede Levering----------
25 april - 12 mei
26 april - 12 mei
-------------------?????--------------------
27 april - 13 mei

Hiermee is dus een beetje te zien hoe het zit met de datum van bestellen, en bij welke levering je zit. Een aantal pagina's terug had ik gepost hoe het zit met die leveringen.
De aangegeven datum van 13 mei (bij spanx, die op 27 april heeft besteld) lijkt dus buiten de 1ste en 2e levering te vallen. De datum 13 mei is dus nog erg onzeker, aangezien algebeld nog niet heeft gesproken van een 3e levering. Wanneer die zal komen, en of het misschien toch bij de 2e levering hoort, is dus de vraag.

Edit: Voor de luie mensen onder ons die niet terug willen bladeren, nogmaals de informatie over de leveringen:
Dreabe schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 16:00:

Dit bericht is dus doorgevoerd op de order status pagina's van algebeld (het gaat over week 19).

Eerste levering van groothandel op maandag zal dus door algebeld op dinsdag worden verzonden (woensdag thuisbezorgd?).
Tweede levering van groothandel op woensdag zal dus door algebeld op donderdag worden verzonden (vrijdag thuisbezorgd?).

Met deze informatie gaan de algebeld bestellers het weekend dus tegemoet.

[ Voor 28% gewijzigd door Dreabe op 06-05-2011 20:43 ]

• AtlAntA
  • Laatst online: 04-11 16:58
off topic..

Wie goed doet, die goed ontmoet.

• 13art

13art

Moderator Mobile
Mooi overzichtje Dreabe!
Zo te zien zit ik zelf ongeveer op het randje van eerste of tweede levering (21ste).
Nou ja hoop echt dat hij op tijd komt, en ik hem mee naar zweden kan nemen om een vriend zijn iPhone 4 af te troeven :P

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-11 00:20
Nou maar hopen dat dit lijstje ook voor gsmwijzer geld ;)

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

• spanx

spanx

_Sp[A]nX_

Mooi overzichtje Dreabe!

... maar wordt er zelf niet blij van :(

• glennl
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 06-10-2020
Bij Gigavolt staat de SGS2 momenteel het goedkoopst (geen verzendkosten binnen NL):
http://www.gigavolt.nl/Samsung-Galaxy-S-II-i9100-n777

• Dreabe
Verderf schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 20:35:
Nou maar hopen dat dit lijstje ook voor gsmwijzer geld ;)
Ik neem aan van niet. Misschien hebben ze wel allebei een 1ste en 2e levering, maar GSMwijzer kan meer/minder klanten hebben, en misschien een grotere/kleinere levering hebben. Daar valt dus niet veel van te zeggen.

• 13art

13art

Moderator Mobile
glennl schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 20:44:
Bij Gigavolt staat de SGS2 momenteel het goedkoopst (geen verzendkosten binnen NL):
http://www.gigavolt.nl/Samsung-Galaxy-S-II-i9100-n777
Dan is belsimpel nog iets goedkoper want daar kost hij 491, en met de kortingscode "telecomvergelijker" betaal je ook geen verzendkosten.

• glennl
l3art schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 20:54:
[...]

Dan is belsimpel nog iets goedkoper want daar kost hij 491, en met de kortingscode "telecomvergelijker" betaal je ook geen verzendkosten.
Maar die leveren waarschijnlijk niet in België?

• 13art

13art

Moderator Mobile
Dat volgens mij inderdaad weer niet.

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Bij belsimpel.nl is de levertijd opgelopen. Uurtje geleden aan de lijn gehad. Vanaf 16 mei verzenden ze pas de eerste pakketjes.

• alwaysleft
Leoon. schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 19:12:
Tot 3 juli

• alwaysleft
Dr.Drake schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 19:19:
Ik wil graag een vodafone abonnement afsluiten, maar zie dat skype wordt afgeknepen. Maar kunnen ze skype ook blokkeren als je proxy uitzet? Dan zouden ze toch niks meer kunnen blokkeren?
Vriendin heeft Vodafone, ze kan gewoon Skypen over 3G

• Dreabe
Ik heb even dat bouwpakket CoolBlue/PDAshop in elkaar gezet. Dan heb ik dit weekend in ieder geval toch al een beetje m'n Galaxy S II bij me. :P

Afbeeldingslocatie: http://img600.imageshack.us/img600/6280/dsc0045yq.jpg

• alwaysleft
Dreabe schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 21:25:
Ik heb even dat bouwpakket CoolBlue in elkaar gezet. Dan heb ik dit weekend in ieder geval toch al een beetje m'n Galaxy S II bij me. :P

[afbeelding]
Doen ze goed bij pdashop;)

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Weet je dit zeker? Want ik las net dat het tot 1 juni was en dat vodafone dan een andere actiekrijgt, die ze overigens nog niet weten.

• alwaysleft
Leoon. schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 21:41:
[...]

Weet je dit zeker? Want ik las net dat het tot 1 juni was en dat vodafone dan een andere actiekrijgt, die ze overigens nog niet weten.
Yep, heel zeker

[ Voor 4% gewijzigd door alwaysleft op 06-05-2011 21:44 ]

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Kijk mag ik dan een brutale vraag stellen?

Ik typ hem maar alvast ;) :
Welke actie komt daarna? Waarschijnlijk geen betere ben ik bang ofwel?
En is het ook logisch dat bijvoorbeeld over een paar maanden de prijs per maand van de abonnementen omlaag gaan? (Ik weet niet of die doorgaans altijd gebeurd of dat hij altijd de zelfde prijs blijft.)

[ Voor 16% gewijzigd door Oekol op 06-05-2011 21:50 ]

• alwaysleft
Leoon. schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 21:45:
[...]

Kijk mag ik dan een brutale vraag stellen?

Ik typ hem maar alvast ;) :
Welke actie komt daarna? Waarschijnlijk geen betere ben ik bang ofwel?
En is het ook logisch dat bijvoorbeeld over een paar maanden de prijs per maand van de abonnementen omlaag gaan? (Ik weet niet of die doorgaans altijd gebeurd of dat hij altijd de zelfde prijs blijft.)

edit: Hoezo heb je yep, werk bij vodafone veranderd naar ja heel zeker??
Vanwege teveel vragen aan mijn adres;). Dit is de top actie. Beter worden ze niet dit jaar qua acties;)

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

alwaysleft schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 21:47:
[...]

Vanwege teveel vragen aan mijn adres;). Dit is de top actie. Beter worden ze niet dit jaar qua acties;)
Snap ik, ik edit mijn quotes zo ook maar even. In ieder geval mooi dat ik dat nog even stiekum las want dat vertrouw je meer dan, ' heel zeker' toch? ;)

Ander vraagje. Als ik bij studentmobiel een abonnement bestel, krijg je dan een branded versie met software van vodafone erop? of gewoon simlockvrij en de normale software erop, zo dat je zelf ook kan updaten enzovoorts?

• alwaysleft
Leoon. schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 21:49:
[...]

Snap ik, ik edit mijn quotes zo ook maar even. In ieder geval mooi dat ik dat nog even stiekum las want dat vertrouw je meer dan, ' heel zeker' toch? ;)

Ander vraagje. Als ik bij studentmobiel een abonnement bestel, krijg je dan een branded versie met software van vodafone erop? of gewoon simlockvrij en de normale software erop, zo dat je zelf ook kan updaten enzovoorts?
Non branded ;) en simlockvrij

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Dus ook niet zo'n lelijk logo - logo an sich niet, maar het past gewoon niet bij een telefoon- van VF op mijn mobiel straks?

• Framoes
alwaysleft schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 21:53:
[...]

Non branded ;) en simlockvrij
1 vraagje dan: Wanneer kan ik verlengen met de SGS2? Het is jammer dat ik 'm wel kan vinden bij nieuwe abonnementen, maar niet bij verlengen. Ben namelijk verder een tevreden klant van VF.

Als je hier geen zin in hebt of het niet bekend is, hoef je 't overigens niet te beantwoorden.

• alwaysleft
Framoes schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 22:17:
[...]

1 vraagje dan: Wanneer kan ik verlengen met de SGS2? Het is jammer dat ik 'm wel kan vinden bij nieuwe abonnementen, maar niet bij verlengen. Ben namelijk verder een tevreden klant van VF.

Als je hier geen zin in hebt of het niet bekend is, hoef je 't overigens niet te beantwoorden.
Is nog niet bekend, zijn gewoon op dit moment super veel pre-orders.

• Framoes
alwaysleft schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 22:21:
[...]

Dan is het gewoon wachten tot ik wordt teruggebeld. Thanks!

• Tuur86
Framoes schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 22:30:
[...]

Dan is het gewoon wachten tot ik wordt teruggebeld. Thanks!
Pre orderen via de smartphoneshop/pdashop.nl .... daar kun je verlengen, ook met vodafone.

• haakjesluiten
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 19:33
alwaysleft schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 22:21:
[...]

Gewoon bellen zo heb ik ook verlengd

Verwijderd

Hoi,

Heb ook de Samsung Galaxy S2 besteld.
Hebben mensen uit Nederland hem al ontvangen?
En hoelang is de levertijd? Heb hem bij Vodafone besteld met de 50% korting regeling...

Op het moment was hij namelijk niet leverbaar....

• spl3ndr
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09-03 07:53
Ik zie aan je vragen dat je dit topic al grondig doorspit hebt :X

• mobileleon
Verwijderd schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 23:22:
Hoi,

Heb ook de Samsung Galaxy S2 besteld.
Hebben mensen uit Nederland hem al ontvangen?
En hoelang is de levertijd? Heb hem bij Vodafone besteld met de 50% korting regeling...

Op het moment was hij namelijk niet leverbaar....
als je 5 pagina's terug begint te lezen heb je meteen alle antwoorden op je vragen ;). Er zijn al mensen namelijk die de SGS2 in bezit hebben in Nederland, vanaf 10 a 11 mei worden de eerste toestellen geleverd vanuit Nederlandse shops, waaronder de vroege pre-orders van Vodafone, ik weet zo niet waar je ergens zit als je nu nog besteld...

Verwijderd

spl3ndr schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 23:23:
Ik zie aan je vragen dat je dit topic al grondig doorspit hebt :X
Sorry maar heb geen zin om 95 pagina's te bekijken, en aan de hand van de laatste paar pagina's kon ik de antwoorden niet vinden.
Dus zo'n reactie slaat nergens op.....

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 23:25:
[...]

Sorry maar heb geen zin om 95 pagina's te bekijken, en aan de hand van de laatste paar pagina's kon ik de antwoorden niet vinden.
Dus zo'n reactie slaat nergens op.....
Je kan ook de zoekfunctie in het topic gebruiken.

Burp

Verwijderd

Wii4all schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 23:26:
[...]

Je kan ook de zoekfunctie in het topic gebruiken.
Zoeken op levertijd levert vrij veel berichten op....

Verwijderd

Jammer dat VF-versie branded is, dat betekent dus langer moet wachten op updates; dan stock toestellen S2.

• Phusebox
Verwijderd schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 23:28:
Jammer dat VF-versie branded is, dat betekent dus langer moet wachten op updates; dan stock toestellen S2.
En hoe kom je aan die wijsheid? Vodafone heeft tegen verschillende mensen gezegd unbranded toestellen te leveren, daarnaast zijn ze van hun custom software afgestapt na vele protesten vorig jaar.
En als laatste is er dan nog de product omschrijving zodra je besteld: "Galaxy II Vanilla Sensation"

Bovendien; root, flash standaard rom en klaar.

[ Voor 4% gewijzigd door Phusebox op 06-05-2011 23:30 ]

Verwijderd

Phusebox schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 23:29:
[...]

En hoe kom je aan die wijsheid? Vodafone heeft tegen verschillende mensen gezegd unbranded toestellen te leveren, daarnaast zijn ze van hun custom software afgestapt na vele protesten vorig jaar.
En als laatste is er dan nog de product omschrijving zodra je besteld: "Galaxy II Vanilla Sensation"

De Galaxy S was bij Vodafone ook al branded. Zie bv: http://www.android-tutorials.nl/2010/11/16/froyo-naar-vodafone-branded-samsung-galaxy-s/. Dus lijkt me niet dat ze bij de S2 opeens anders doen.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 06-05-2011 23:31 ]

• mobileleon
En lees nu eens wat Phuse zegt ;)

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Phusebox schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 23:29:
[...]

Wil vanilla sensation zeggen dat hij echt unbranded is?

• Phusebox
Leoon. schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 23:34:
[...]

Tja ze hebben het mij wel gezegd aan de telefoon, mocht hij wel branded zijn gaat het ding gewoon retour. Dan heb ik maar voor niks al die tijd zitten wachten, maar dan mogen ze ook meteen met die retour mijn opzegging ontvangen.
Heb nog nooit een branded toestel gehad en weiger dat nu ook te accepteren.

• Framoes
Tuur86 schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 22:40:
[...]

Pre orderen via de smartphoneshop/pdashop.nl .... daar kun je verlengen, ook met vodafone.
Dat is €60,- duurder dan telefonisch bij VF zelf (€269,- vs €209,-).
Crazyanz schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 22:48:
[...]

Gewoon bellen zo heb ik ook verlengd
Wanneer? Ze verlengen al sinds dinsdag niet meer telefonisch met de SGS2.

[ Voor 29% gewijzigd door Framoes op 07-05-2011 00:11 . Reden: extra quote ]

• Mitashi
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 04-11 06:02
Mitashi schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 13:11:
Dit is wat ik krijg van Hi(kan verlengen vanaf vandaag):
Hi online 25 170/340 22,45
Internet Extra 12,50

Actie: 12 maanden extra korting / mnd: 12,50
Toestel: 69,95
Totaal: 758,75

Eénjarig abonnement:
Internet Extra 12,50

Actie: 3 maanden extra korting / mnd: 12,50
Toestel: 199,95
Totaal: 581,85

Nou zit ik met 2 problemen:
2 jarig abonnement heb ik niet volgehouden vorige keer. Heb nu de HTC Legend, had eerst een Sony Ericsson blabla. Dus denk aan een 1 jarig abonnement, mede omdat ik eigenlijk nog 4 maand met het oude abonnement moet doen.

Mijn 2e probleem: de levertijd, kan ik hem niet beter bij iets als studentmobiel bestellen? Prijs is daar echter bizar hoog:

Internet Extra 12,50

Actie: 12 maanden extra korting / mnd: 12,50
Toestel 213
Totaal: 901,75

Eénjarig abonnement:
Internet Extra 12,50

Actie: 3 maanden extra korting / mnd: 12,50
Toestel: 344
Totaal: 725,85

Is me toch veel en veel te duur. Weet iemand een andere site die wel goedkoper is?

Mijn Legend zal niet meer veel waard zijn, er zitten verschillende deuken in, al zag ik wel dat ie sowieso voor 70 euro weg kan.
Iemand die mij wil helpen?

EDIT: Smartphoneshop geeft een prijs van 289 bij 2 jaar, kan dus het beste voor Hi gaan, onlangs de lange levertijden. Misschien dat ik er nog iets vanaf kan snoep omdat de levering zo lang duurt :)
Nu vragen ze ineens 300 voor een eenjarig abonnement, snap er niks van.. Morgen maar weer kijken en anders er even achteraan bellen..

• MIQ
  • Laatst online: 21-09-2024

MIQ

Leoon. schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 23:34:
[...]

Ook tegen mij is gezegd door een VF medewerkster aan de telefoon dat het het SGS2 vanilla sensation pakket betreft. Wat inhoudt dat het om een UNBRANDED telefoon gaat. Maar als het echt heel zeker wilt weten dan kan je het beste zelf even met VF bellen. Zij zullen je wellicht iets anders vertellen. Wat ze zeggen is dan fout.

[ Voor 18% gewijzigd door MIQ op 07-05-2011 00:44 ]

• AtlAntA
  • Laatst online: 04-11 16:58

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Verwijderd

alwaysleft schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 18:32:
[...]

Jongens, wees niet al te enthousiast. Het is een verwachte datum, pin je er niet te veel op vast ;)

Het zou wel mooi zijn als ze het kunnen waarmaken bij algebeld.nl :P
Algebeld is schijnbaar niet echt betrouwbaar, althans volgens deze tweaker: beloven ze dingen maar komen het niet na.

http://tweakers.net/shopr...ParentID=0&Page=1#r_88252

en deze: http://tweakers.net/shopr...nt-nl.html?Page=1#r_88281

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 07-05-2011 10:17 ]

• Golf2vr6
Verwijderd schreef op zaterdag 07 mei 2011 @ 10:06:
[...]

Algebeld is schijnbaar niet echt betrouwbaar, althans volgens deze tweaker: beloven ze dingen maar komen het niet na.

http://tweakers.net/shopr...ParentID=0&Page=1#r_88252
Ik denk dat negatieve ervaringen eerder bij dit soort dingen gepost worden dan positieve.

Ik heb 2x bij algebeld besteld (2x pre-order) en allebei de keren is alles goed en correct verlopen.
Bij elke winkel gaat er wel eens iets fout oid.

"Nobody is perfect, my name is nobody"

Verwijderd

Golf2vr6 schreef op zaterdag 07 mei 2011 @ 10:17:
[...]

Ik denk dat negatieve ervaringen eerder bij dit soort dingen gepost worden dan positieve.

Ik heb 2x bij algebeld besteld (2x pre-order) en allebei de keren is alles goed en correct verlopen.
Bij elke winkel gaat er wel eens iets fout oid.

"Nobody is perfect, my name is nobody"
Nou maar deze manier van zaken doen staat mij niet aan: http://tweakers.net/shopr...nt-nl.html?Page=1#r_66419 (let wel: uit 2008, dus kan verbeterd zijn)

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08:18
Verwijderd schreef op zaterdag 07 mei 2011 @ 10:18:
Nou maar deze manier van zaken doen staat mij niet aan
Daar niets bestellen, klaar? Next, move on, hoppa, done.

Nickname does not reflect reality

• alwaysleft
Gigavolt.nl net gemaild, ben eens benieuwd wanneer ze de Galaxy S2 kunnen leveren :)

• glennl
alwaysleft schreef op zaterdag 07 mei 2011 @ 10:24:
Gigavolt.nl net gemaild, ben eens benieuwd wanneer ze de Galaxy S2 kunnen leveren :)
Waarom is die verdwenen uit de pricewatch? :s
Bij Gigavolt krijg je er trouwens een gratis autolader bij!

[ Voor 11% gewijzigd door glennl op 07-05-2011 10:26 ]

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08:18
glennl schreef op zaterdag 07 mei 2011 @ 10:25:
Bij Gigavolt krijg je er trouwens een gratis autolader bij!
Ja maar dan wel vrijwel zeker een generic ding t.w.v. hooguit een paar Euro hè :)

Nickname does not reflect reality

• glennl
Brad Pitt schreef op zaterdag 07 mei 2011 @ 11:59:
[...]

Ja maar dan wel vrijwel zeker een generic ding t.w.v. hooguit een paar Euro hè :)
Dat is niet echt duidelijk, maar het kan... :)

• XElD
  • Laatst online: 04-11 09:17
Ik heb mijn siliconen hoesje binnen van MobileDen!

Nu de telefoon nog :*)

Nu weet ik iig wat ik aan formaat in m'n hand heb... gelukkig het past :)

• Welzo
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 10:02

Welzo

Perfectionist

XElD schreef op zaterdag 07 mei 2011 @ 12:02:
Ik heb mijn siliconen hoesje binnen van MobileDen!

Nu de telefoon nog :*)

Nu weet ik iig wat ik aan formaat in m'n hand heb... gelukkig het past :)
Hehe, in welke kleur heb je hem?

Zojuist maar eens gemaild naar Belsimpel.nl of ze al meer weten over de levering van de SGS2. Normaal ben ik niet zo ongeduldig maar als er bijna twee weken op de orderstatus pagina staat "Verwachte levertijd 2-5 werkdagen. Indien we de bestelling niet binnen 5 werkdagen kunnen uitleveren zullen we je hierover berichten." dan verwacht ik ook dat ze in ieder geval na die 5 werkdagen een bericht sturen dat het product een week later komt of iets dergelijks. Weet je tenminste waar je aan toe bent.
Zeg dan liever meteen dat het product pas een maand later komt dan dat ik elke week denk "binnen een week heb ik hem" door de 'foutieve' informatie. :/

Verwijderd

Zitten er medewerkers van smartphoneshop/pdashop.nl op het forum ofzo? T'lijkt bijna wel spam!

• alwaysleft
Gigavolt.nl verwacht de Galaxy S2 vanaf 20 mei te kunnen leveren.

• XElD
  • Laatst online: 04-11 09:17
Zwart, maar ook in andere kleuren te krijgen.

Afwerking is matig (matrijsnaad van het spuitgieten is duidelijk zichtbaar) maar heb ook niet hele hoge verwachtingen bij een hoesje van 5 pond. Gaat erom dat ie m'n tel beschermt straks. Daar is ie iig rubberachtig genoeg voor.

• Gohan040
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 17:55
kom net de coolblue pdashop smarthphoneshop etc eindhoven uitgelopen. Heb ff navraag gedaan....
Er staan er 1700 in bestelling
Er zijn tot nu toe 286 pre-orders (alleen via de website mogelijk)
Er komen er 13-5-2011..... 200 stuks binnen volgens de planning
op 16-5-2011 komen er nog eens 300 binnen ...
de rest zal weer iets later volgen.

Hoop voor de bestellers bij coolblue en kornuiten dat dit klopt, het stond zo wel in zijn systeem. (heb het zelf gezien ;)

• Tuur86
Gohan040 schreef op zaterdag 07 mei 2011 @ 14:20:
kom net de coolblue pdashop smarthphoneshop etc eindhoven uitgelopen. Heb ff navraag gedaan....
Er staan er 1700 in bestelling
Er zijn tot nu toe 286 pre-orders (alleen via de website mogelijk)
Er komen er 13-5-2011..... 200 stuks binnen volgens de planning
op 16-5-2011 komen er nog eens 300 binnen ...
de rest zal weer iets later volgen.

Hoop voor de bestellers bij coolblue en kornuiten dat dit klopt, het stond zo wel in zijn systeem. (heb het zelf gezien ;)
Dat er 13 mei 200 binnen komen kan ik best geloven, aangezien copaco die dag ook geleverd wordt (aldus de informatie daar).

Ik zelf heb 29 april de pre order bij de smartphoneshop geplaatst, dus ik verwacht bij de eerste lading te zitten, dat zou gunstig zijn.... dan kan ik rond de 14e/15e m'n SGS II verwachten ...... :)

• Gohan040
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 17:55
Tuur86 schreef op zaterdag 07 mei 2011 @ 14:25:
[...]

Dat er 13 mei 200 binnen komen kan ik best geloven, aangezien copaco die dag ook geleverd wordt (aldus de informatie daar).

Ik zelf heb 29 april de pre order bij de smartphoneshop geplaatst, dus ik verwacht bij de eerste lading te zitten, dat zou gunstig zijn.... dan kan ik rond de 14e/15e m'n SGS II verwachten ...... :)
ja klopt heb het ook gezien bij copaco, een stuk of 330 meen ik.
Denk dat ik daar ga bestellen + een sim-only BSW 270 bij VF

• Roderick24

Roderick24

XPS M1710

Waarom ga je dan voor een sim only als ik vragen mag?
Pagina: 1 ... 24 ... 110 Laatste

Let op:
Dit topic is GEEN dumpbak voor van alles en nog wat, daarom worden dit soort replies verwijderd:
-Oneliners zonder enige vorm van inzet.
-Slowchat.
-Replies als "ik heb em ook" of "ik heb em besteld".

Het is niet toegestaan om naar kortingcodes en/of personeelsnummers te vragen!