Same here, ga er wel zo half vanuit dat als Vodafone rond 10/11 mei begint met leveren, Hi ook wel op die datum zal startenbaronruud schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 13:40:
Bestelstatus als ik op mijn Hi kijk:
* Samsung Galaxy S2
* Hi Online 30 1 jaar
* Internet Extra
Status:
* Laatste update: 02/05/2011
*
* Voor inschrijving
@Nuhvok; Daarom zette ik ook een ;-) neer... Ben zelf ook zo... Kan er wel van genieten zo'n telefoontje. Vind je opmerking wel mooi trouwens. Al dat gestress en gezeur om van alles en nog wat... En dan wordt er zoiets moois als een Galaxy S2 ontwikkeld, wat toch een stukje positieve evolutie van ons mensen is, gezamenlijk met de ontwikkeling van Android, en de mogelijkheden die het met zich mee brengt.... Zo beter zijn als mensen zich met daarmee bezighouden dan met oorlogen, criminele activiteiten, etc.... Maar beetje off-topic van mij, excuus.
;-)
;-)
Stay young forever!
mmmh nog niets veranderd bij algebeld.nl
Verwachte verzenddatum:
13-05-2011*
Verwachte verzenddatum:
13-05-2011*
Damn it's good 2b a Tweaker!
en het * staat voor?
*toch niet leverbaar?
*toch niet leverbaar?
Expansys schommelt weer lekker vaag, vanmiddag van 100 naar 16 gegaan en nu weer 100+. Nieuwe lading aangekomen?...
Ze hebben het in ieder geval goed voor elkaar daar.businka19 schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 13:56:
Expansys schommelt weer lekker vaag, vanmiddag van 100 naar 16 gegaan en nu weer 100+. Nieuwe lading aangekomen?...
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
* Dit is de datum wanneer de product(en) bij ons verstuurd worden. Deze datum is pas definitief als u een verzendbevestiging per email heeft ontvangen.
Zeg dat wel. Vandaar dat alle andere webshops nog steeds geen voorraad hebbenPhusebox schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 13:58:
[...]
Ze hebben het in ieder geval goed voor elkaar daar.
Nee ze hebben Engelse toestellen.. Wij wachten op de eerste partij die bij het NL douane kantoor binnen komt..Zeg dat wel. Vandaar dat alle andere webshops nog steeds geen voorraad hebben
Nou, ik wacht gewoon op een goedkopere aanbieding, UK of NL, dat boeit mij niet zo zeer;)Zed_no1 schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 14:02:
[...]
Nee ze hebben Engelse toestellen.. Wij wachten op de eerste partij die bij het NL douane kantoor binnen komt..
Hoewel ik moet bekennen dat ik net bijna gezwicht was. Heb even Expansys opgebeld met de vraag of de toestel morgen geleverd zou worden als ik nu een order zou plaatsen. De man aan de ander kant van de lijn (die overigens klonk alsof die 3 dagen niet had geslapen, after dinner dip?) zei dat ze niet op zaterdag leverden, maandag op zijn vroegst dus. Dan niet, dacht ik.
[ Voor 0% gewijzigd door businka19 op 06-05-2011 14:08 . Reden: spelling ]
Verwijderd
Is dit via de webshop, of in de winkel zelf:)Crazyanz schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 13:11:
Ik heb net even gebeld met vodafone en kreeg te horen dat 10mei het toestel bij de bezorgdienst ligt en dus vanaf 11mei bezorgd kan worden.
Mooi dat ze eindelijk beetje zekerheid geven.
Had Algebeld gemailt of ze vandaag de 1ste lading verwachtte of toch volgende week:
De groothandels verwachten nu maandag en woensdag een levering maar het is altijd afwachten zoals u al merkt.
Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd, mochten er nog vragen zijn dan horen wij het graag.
ben benieuwd of algebeld.nl al iets binnen heeft of iets heeft gehoord van de levering
Mag ik vragen hoe jullie ervaring is met algebeld.nl?
Is het een betrouwbare webshop?
Ik ben namelijk van plan om daar mijn S2 te gaan bestellen.
Smarthome - HomeAssistant | Zigbee2MQTT | Homekit | Philips Hue | Synology | Unifi
Dus als jij volgende week belt en bestelt kunnen ze 'm ook direct (vanaf de 11e) leveren? Ik wordt namelijk teruggebeld zodra de SGS2 weer in het verleng-systeem staat en wil 'm het liefst zo snel mogelijk hebben.Clox schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 13:18:
Heb ook net gebeld en kan dat Vodafone bevestigen inderdaad. Was ook grappig: belde de klantenservice om m'n huidige contract op te zeggen en legde daarvoor even mij stituatie uit. Bij verlengen moeten bijbetalen en bij een nieuw abo niet. Zegt die mevrouw dat ze nu in mijn profiel heeft gezegd dat als ik volgende week terugbel dit zo geregeld gaat worden dat ik hem gratis krijg. Bellen naar de opzegtelefoon heeft zeker zin dus!
Dit zeiden ze tegen mij ook, met de vermelding erbij dat dat rond week 21 zou worden. Zo zie je maar wat je allemaal te horen krijgt op basis van de persoon daar. Dus geen zin meer in en lekker online besteld en klaar.Framoes schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 14:49:
Ik wordt namelijk teruggebeld zodra de SGS2 weer in het verleng-systeem staat en wil 'm het liefst zo snel mogelijk hebben.
Nickname does not reflect reality
Zucht.. Ik word een beetje moe van DHL.., Ze beweren de wijk niet in te kunnen met hun autootje.. En kunnen dus niet leveren............
lol de wijk niet in te kunnenBackspace-NL schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 14:54:
Zucht.. Ik word een beetje moet van DHL.., Ze beweren de wijk niet in te kunnen met hun autootje.. En kunnen dus niet leveren............
is hun auto dan zo groot?
Im notorious
http://tweakers.net/shopreview/3221/algebeld-punt-nl.htmlQempZoR schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 14:44:
Mag ik vragen hoe jullie ervaring is met algebeld.nl?
Ja ze zijn met een vrachtwagen zeggen ze.. En nu is er idd een stukje afgezet, maar verder is de wijk prima bereikbaar, er staan zelfs omleidingsbordjes... En ik zie hier dagelijks wel 20 vrachtwagens voorbijkomen... En nu beweren ze dat het dus niet kan, vreemder nog, de laatste status is 'Delivery refused'. Ik had echt zoiets van, wtf, bij wie hebben jullie proberen af te leveren...Thenotorious schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 14:56:
[...]
lol de wijk niet in te kunnen
is hun auto dan zo groot?
Nu komen ze maandag, beweren ze althans... Nog gevraagd of ze er geen zaterdag levering van kunnen maken (dat doen ze wel op verzoek) - maar dat kon de persoon aan de telefoon mij niet vertellen of dat ging lukken....
Verwijderd
Hoe groot is die wijk, want ik had dat laatste stukje wel even zelf gelopen...Backspace-NL schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 14:54:
Zucht.. Ik word een beetje moe van DHL.., Ze beweren de wijk niet in te kunnen met hun autootje.. En kunnen dus niet leveren............
Groot, en ik ook, maarja, als er dan niemand de chauffeur kan bereiken (althans, beweren ze...). En het depot kan ik ook niet rechtstreeks bellen...Verwijderd schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 14:58:
[...]
Hoe groot is die wijk, want ik had dat laatste stukje wel even zelf gelopen...
in dit geval wel begrijpelijk idd
ik kan je gevoel van machteloosheid bijna zelf voelenBackspace-NL schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 14:59:
[...]
Groot, en ik ook, maarja, als er dan niemand de chauffeur kan bereiken (althans, beweren ze...). En het depot kan ik ook niet rechtstreeks bellen...
[ Voor 38% gewijzigd door businka19 op 06-05-2011 15:01 ]
Welke site? Het verschilt namelijk nogal per site en provider wat je er voor betaalt. Ben tevreden met Vodafone en weet dat ik op basis van mijn belgedrag en dataverbruik (meer dan 1GB) meer korting kan krijgen via de klantenservice.Brad Pitt schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 14:52:
[...]
Dit zeiden ze tegen mij ook, met de vermelding erbij dat dat rond week 21 zou worden. Zo zie je maar wat je allemaal te horen krijgt op basis van de persoon daar. Dus geen zin meer in en lekker online besteld en klaar.
Ik zou echt uit mijn dak gaan van ellende...balen voor je!!Backspace-NL schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 14:59:
[...]
Groot, en ik ook, maarja, als er dan niemand de chauffeur kan bereiken (althans, beweren ze...). En het depot kan ik ook niet rechtstreeks bellen...
Then you're f*cked! Het zit jou ook niet mee deze week met DHL!!Backspace-NL schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 14:59:
[...]
Gewoon via Belsimpel een BSW275 verlenging gedaan. Toestel helaas niet gratis, was €27. Maar was het gedoe en het meermaals bellen met letterlijk élke keer een ander verhaal geheel zat. Terug bellen zouden ze ook doen, in de avond. Welnu, uiteraard belde er helemaal niemand op. Dag erna weer een ander verhaal, etc.Framoes schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 14:59:
Welke site? Het verschilt namelijk nogal per site en provider wat je er voor betaalt.
Als ik via Belsimpel een verlenging 1 jaar BSW350 kies, moet ik nog €253,- bijbetalen, terwijl ik vorige week via VF zelf te horen kreeg dat het maar €209,- was. Dan rekenen ze waarschijnlijk mijn datagebruik -wat me bij een nieuw contract een tientje per maand extra gaat kosten- niet eens mee. Dus ik denk dat ik er nog wel wat vanaf kan krijgen. Scheelt het me €50 of meer en leveren ze vanaf 11 mei.Brad Pitt schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 15:03:
[...]
Gewoon via Belsimpel een BSW275 verlenging gedaan. Toestel helaas niet gratis, was €27. Maar was het gedoe en het meermaals bellen met letterlijk élke keer een ander verhaal geheel zat. Terug bellen zouden ze ook doen, in de avond. Welnu, uiteraard belde er helemaal niemand op. Dag erna weer een ander verhaal, etc.
Lijkt me niet dat belsimpel me korting gaat geven op basis van m'n belgedrag.
Ach, net weer gebeld, de persoon die m'n klacht af gaat handelen aan de lijn gehad.. Zij gaat nu wat proberen te regelen.. Ze snappen het ook niet helemaal, dus we wachten af. Wellicht dat er dan toch een zaterdag levering in zat... Maar hoop stiekem nog dat ze vandaag iemand langs sturen!
Dat denk ik ook niet nee. In jouw situatie is dat zeker niet handig om daar te bestellen.Framoes schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 15:09:
Lijkt me niet dat belsimpel me korting gaat geven op basis van m'n belgedrag.
Of Vodafone daadwerkelijk vanaf 11 mei gaat uitleveren wil ik eerst zien
Zojuist studentmobiel gebeld, zij beginnen met uitleveren vanaf begin week 20
Verwijderd
Misschien even offtopic maar: Kan ik vodafone bellen en regelen om mijn abbonement te verlengen als ik nog 17 ben en de telefoon op naam van mn ouders staat? Want de aanbiedingen op my vodafone zijn echt slecht... Je krijgt niet eens meer korting, de 50% kortingsactie geldt er niet eens en de SGS2 en HTC Sensation staan er niet tussen....
Verwijderd
Nee je moet je vader laten bellen, was bij mij ook zo, vaak krijgen die ook betere deals omdat ze ''volwassener'' overkomen. Gewoon je pa laten bellen
Het was eerst vanaf de 9e, toen een week later, toen de 19e, 20e, eind mei en nu weer 11 mei. Ik vraag me soms af of de medewerkers daar wel in hetzelfde pand zitten en dezelfde informatie tot hun beschikking hebben.Brad Pitt schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 15:12:
[...]
Dat denk ik ook niet nee. In jouw situatie is dat zeker niet handig om daar te bestellen.
Of Vodafone daadwerkelijk vanaf 11 mei gaat uitleveren wil ik eerst zien(hoop nu uiteraard van niet
)
Moet overigens zeggen dat ik wel twee medewerkers heb gesproken die beiden een beetje tussen neus en lippen door wisten te melden dat Samsung wel vaker vaag is met levertijden.
Dat is gek want op hun website staat verwacht in week 19.Pyrone89 schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 15:15:
Dit geld dus neem ik aan ook voor gsmwijzer?Pyrone89 schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 15:15:
| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR
En ik kreeg een mailtje waarin stond 1e leveringen week 19, daarna week 20 volgende leveringen.hans180 schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 15:18:
[...]
Dat is gek want op hun website staat verwacht in week 19.
Maar ik moet helaas wachten tot ze de SGSII in voorraad hebben voordat ze mijn overstap kunnen regelen..
Is dat normaal ?
Verwijderd
Ahaha wat onzin weer. Nouja dan gaan we dat proberen, kijken of er wat korting te halen valt ^^Verwijderd schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 15:16:
Nee je moet je vader laten bellen, was bij mij ook zo, vaak krijgen die ook betere deals omdat ze ''volwassener'' overkomen. Gewoon je pa laten bellen
Lijkt me wel, is 1 bedrijf.
Hun site staat al een tijd op week 19, ik heb zojuist gebeld en iemand aan de lijn gekregen die (voor mijn gevoel) weet waar hij het over had (de manier van communiceren wees in die richting).
Kan ook te maken met het feit dat ik nummerbehoud moet laten regelen, maar dat heeft volgens mij bijna iedereen.
Heb wel gezegd dat, in tegenstelling tot wat op mijn nieuwe contract staat, mijn oude contract is afgelopen en ik nu prepaid status heb, dus ze zeiden dat er dan sneller nummerbehoud kan plaatsvinden. Hij zei dat hij het heeft genoteerd.
Ik heb besteld direct op 2 mei toen de nieuwe aanbiedingen kwamen
Hun site staat al een tijd op week 19, ik heb zojuist gebeld en iemand aan de lijn gekregen die (voor mijn gevoel) weet waar hij het over had (de manier van communiceren wees in die richting).
Kan ook te maken met het feit dat ik nummerbehoud moet laten regelen, maar dat heeft volgens mij bijna iedereen.
Heb wel gezegd dat, in tegenstelling tot wat op mijn nieuwe contract staat, mijn oude contract is afgelopen en ik nu prepaid status heb, dus ze zeiden dat er dan sneller nummerbehoud kan plaatsvinden. Hij zei dat hij het heeft genoteerd.
Ik heb besteld direct op 2 mei toen de nieuwe aanbiedingen kwamen
[ Voor 31% gewijzigd door Pyrone89 op 06-05-2011 15:21 ]
Oke dus als je nu pre-orderd krijg je het toestel pas begin week 20. Als je snel was krijg je het toestel al in week 19.
Dat zou ook kunnen idd
| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR
Iemand hier vandaag nog contact met Hi gehad dan (wanneer zij beginnen met de eerste leveringen)?
Ik zit in hetzelfde schuitje ze gaan pas nummerbehoud regelen als ze jouw mobiel kunnen uitleveren.
Vreemd maar goed!
Vreemd maar goed!
[ Voor 49% gewijzigd door macweeds op 06-05-2011 15:23 ]
Ik heb op 2 mei besteld....hans180 schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 15:21:
Oke dus als je nu pre-orderd krijg je het toestel pas begin week 20. Als je snel was krijg je het toestel al in week 19.
Dat is logisch want ze hebben een IMEI nummer nodig voor nummerbhoudmacweeds schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 15:22:
Ik zit in hetzelfde schuitje ze gaan pas nummerbehoud regelen als ze jouw mobiel kunnen uitleveren.
Vreemd maar goed!
Maar dit moet dan toch voor iedereen gelden, of zijn er hier mensen die gewoon een nieuw nummer nemen (mijn telefoonnummer is bijna synoniem voor mijn identiteit)macweeds schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 15:22:
Vreemd maar goed!
Ik op 19 april ... Toen het toestel er net op stond. Ik heb het toestel los besteld
[ Voor 16% gewijzigd door hans180 op 06-05-2011 15:24 ]
Ja je gaat eerst een nieuw abonnement aan dat als het goed gekeurd wordt (BKR e.d.) ingaat vervolgens wordt er contact opgenomen met je huidige provider voor het vrijgeven van het tel. nummer. Daarom wordt er standaard 1 maand hiervoor genomen.macweeds schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 15:22:
Vreemd maar goed!
BKR wordt niet meer gecontroleerd voor het afsluiten van een nieuw abonnement. Dit is sinds 1 januari 2011 zo.Zed_no1 schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 15:25:
[...]
Ja je gaat eerst een nieuw abonnement aan dat als het goed gekeurd wordt (BKR e.d.) ingaat vervolgens wordt er contact opgenomen met je huidige provider voor het vrijgeven van het tel. nummer. Daarom wordt er standaard 1 maand hiervoor genomen.
Waarom dat? wie zegt dat ik de SGSII ga gebruiken dan voor dat abo wat ik afsluit ?hans180 schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 15:24:
[...]
Dat is logisch want ze hebben een IMEI nummer nodig voor nummerbhoud
Simkaart nr. van huidige telcom aanbieder is toch voldoende
[ Voor 10% gewijzigd door macweeds op 06-05-2011 15:28 ]
en...heeft iemand die vervelende chauffeur van DHL al in de kraag gegrepen???
Kennis van me stapt over van T-Mobile naar Vodafone en dit gebeurde in 3 dagen dus.hans180 schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 15:25:
[...]
BKR wordt niet meer gecontroleerd voor het afsluiten van een nieuw abonnement. Dit is sinds 1 januari 2011 zo.
Nee, maar ik ga gewoon willekeurige DHL busjes opblazen dit weekend ;-) Alhoewel... Misschien ook weer niet handig, dadelijk zit mijn SGS2 er in ;-)JudgeTreve schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 15:29:
en...heeft iemand die vervelende chauffeur van DHL al in de kraag gegrepen???
Misschien dat die chauffeur er ff mee wilt spelen dit weekend ???Backspace-NL schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 15:31:
[...]
Nee, maar ik ga gewoon willekeurige DHL busjes opblazen dit weekend ;-) Alhoewel... Misschien ook weer niet handig, dadelijk zit mijn SGS2 er in ;-)
Ik ook maar heb nog niets gehoord..macweeds schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 15:29:
[...]
Kennis van me stapt over van T-Mobile naar Vodafone en dit gebeurde in 3 dagen dus.
Dus? Zegt niks over of er dan wel of niet een BKR toetsing gedaan is. Overigens kost een BKR toesting 5 min. max. Ik spreek uit ervaring want ik werk bij een bank.macweeds schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 15:29:
[...]
Kennis van me stapt over van T-Mobile naar Vodafone en dit gebeurde in 3 dagen dus.
Maar dat komt omdat de SGSII nog niet in voorraad is duurt dus nog wat langer.
Exactlyhans180 schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 15:32:
[...]
Dus? Zegt niks over of er dan wel of niet een BKR toetsing gedaan is. Overigens kost een BKR toesting 5 min. max. Ik spreek uit ervaring want ik werk bij een bank.
Hoeft dus geen lange tijd te duren om een overstap te realiseren
sorry was iets te snel want heb net mn mail gecheckd..macweeds schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 15:32:
[...]
Maar dat komt omdat de SGSII nog niet in voorraad is duurt dus nog wat langer.
Uw aanvraag is geaccepteerd door Vodafone en op dit moment in behandeling voor nummerbehoud.
Dit betekent dat Vodafone een verzoek doet bij uw huidige provider om het nummer over te nemen. Zodra wij bericht van uw oude provider ontvangen dat de aanvraag is goedgekeurd zullen wij uw order uitleveren. Deze aanvraag kan 5-10 werkdagen in beslag nemen.
Eerst moeten ze de SGSII in voorraad hebben!
Edit; laat maar dat is helaas bij Studentmobiel/GSMwijzer zo!
Heb jij bij Algebeld besteld ?
Edit; laat maar dat is helaas bij Studentmobiel/GSMwijzer zo!
Heb jij bij Algebeld besteld ?
[ Voor 146% gewijzigd door macweeds op 06-05-2011 15:37 ]
Pff daar kan nog wel een tijdje overheen gaan..
nee GSM Wijzer
nee GSM Wijzer
[ Voor 16% gewijzigd door Zed_no1 op 06-05-2011 15:39 . Reden: toevoeging.. ]
Ik heb nadat ze het contract ontvangen hebben nog geen officiële status wijziging ontvangen, omdat ze dus zeggen dat ze moeten wachten op de 1e levering van week 19.Zed_no1 schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 15:38:
Pff daar kan nog wel een tijdje overheen gaan..
nee GSM Wijzer
UPDATE algebeld! :-)
De verwachte verzenddatum is veranderd van 13 mei naar 10 mei. Uitgaande van eerdere berichtgevingen van algebeld, en contact met hen, denk ik dat deze datum redelijk definitief is.
Ik weet natuurlijk niet hoe dat zit voor de 'late' bestellers bij algebeld; ik heb hem zelf op de 1ste mogelijke pre-order dag besteld.
Daarbij: eerst stond bij de datum een sterretje (*). Die staat er nu niet meer bij. Misschien moet die er nog wel staan, want onderaan de pagina staat nog wel de betekenis van het sterretje:
* Dit is de datum wanneer de product(en) bij ons verstuurd worden. Deze datum is pas definitief als u een verzendbevestiging per email heeft ontvangen.
Conclusie: voor de vroege bestellers bij algebeld lijkt dinsdag 10 mei de verzenddatum te worden. Daarmee zal 11 of 12 mei de ontvangstdatum zijn. Hoe het zit met late bestellers, of mensen die bij andere webshops hebben besteld, durf ik niet te zeggen. Maar week 19 lijkt toch echt de week te worden.
De verwachte verzenddatum is veranderd van 13 mei naar 10 mei. Uitgaande van eerdere berichtgevingen van algebeld, en contact met hen, denk ik dat deze datum redelijk definitief is.
Ik weet natuurlijk niet hoe dat zit voor de 'late' bestellers bij algebeld; ik heb hem zelf op de 1ste mogelijke pre-order dag besteld.
Daarbij: eerst stond bij de datum een sterretje (*). Die staat er nu niet meer bij. Misschien moet die er nog wel staan, want onderaan de pagina staat nog wel de betekenis van het sterretje:
Conclusie: voor de vroege bestellers bij algebeld lijkt dinsdag 10 mei de verzenddatum te worden. Daarmee zal 11 of 12 mei de ontvangstdatum zijn. Hoe het zit met late bestellers, of mensen die bij andere webshops hebben besteld, durf ik niet te zeggen. Maar week 19 lijkt toch echt de week te worden.
Verwijderd
Ik zit nu in dubio of ik mijn huidige contract bij t-mobile nog moet opzeggen (moet voor 10 mei) of hopen dat vodafone mijn huidige contract optijd opzegt.. Ik had afgelopen maandag alle papieren terug gestuurd...Zed_no1 schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 15:34:
[...]
sorry was iets te snel want heb net mn mail gecheckd..
[...]
Zal vodafone problemen ondervinden als ik mijn huidige contract zelf opzeg terwijl ik op het contract van vodafone heb staan dat ik het nog niet heb opgezegt?
Misschien doelen ze dan op week 20 dat je, inclusief nummerbehoud en alles, het in huis hebt.
Anyway, tot die tijd maar eens orienteren op het juiste permanente hoesje, want daar ben ik nog steeds niet uit. Heb het idee dat silicone hoesjes (zacht) beter zijn dan harde plastic hoesje zoals CaseMate, maar weet niet waar ik dat op baseer (gevoel...)
Valt me op dat er nog nauwelijks hoesjes verkrijgbaar zijn. Mensen kopen die juist samen met toestel, dus die zouden onderhand wel in de winkel moeten zijn
Anyway, tot die tijd maar eens orienteren op het juiste permanente hoesje, want daar ben ik nog steeds niet uit. Heb het idee dat silicone hoesjes (zacht) beter zijn dan harde plastic hoesje zoals CaseMate, maar weet niet waar ik dat op baseer (gevoel...)
Valt me op dat er nog nauwelijks hoesjes verkrijgbaar zijn. Mensen kopen die juist samen met toestel, dus die zouden onderhand wel in de winkel moeten zijn
Als goed is regelt vodafone de overstap maar er kan altijd een overlap zijn. Als je zekerheid wilt hebben bel je vodafone toch even?Verwijderd schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 15:41:
[...]
Ik zit nu in dubio of ik mijn huidige contract bij t-mobile nog moet opzeggen (moet voor 10 mei) of hopen dat vodafone mijn huidige contract optijd opzegt.. Ik had afgelopen maandag alle papieren terug gestuurd...
Zal vodafone problemen ondervinden als ik mijn huidige contract zelf opzeg terwijl ik op het contract van vodafone heb staan dat ik het nog niet heb opgezegt?
Imei nr heb je niet nodig hoor voor nr portering. weet niet waar je dat vandaan haalt? Staat er helemaal los van. Van de ene simkaart naar de andere simkaart gaat je telefoonnummer.macweeds schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 15:28:
[...]
Waarom dat? wie zegt dat ik de SGSII ga gebruiken dan voor dat abo wat ik afsluit ?
Simkaart nr. van huidige telcom aanbieder is toch voldoende
Verwijderd
ik heb het via studentmobiel geregeld en hun zeggen dat vodafone mijn nummerbehoud + contract opzegging zou regelen... maar ze gaven niet echt antwoord of het wel optijd zal gebeuren voordat ik automatisch maand verlenging krijgZed_no1 schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 15:44:
[...]
Als goed is regelt vodafone de overstap maar er kan altijd een overlap zijn. Als je zekerheid wilt hebben bel je vodafone toch even?
Ze hebben helemaal geen IMEI nummer nodig hoor, waarschijnlijk is het gewoon omdat ze dan zeker weten het toestel kunnen uitleveren en niet dat je wel een nieuw abo hebt maar geen toestel.hans180 schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 15:24:
[...]
Dat is logisch want ze hebben een IMEI nummer nodig voor nummerbhoud
Kennelijk weet algebeld nu zeker dat de 1e lading volgende week komt aangezien de verzenddatum zojuist met 1 dag is vervroegd:
Verwachte verzenddatum:
12-05-2011
De door u bestelde producten staan op dit moment in bestelling bij de leverancier. De verwachting is dat deze 12-05-2011 binnen zullen komen. Deze producten zullen dezelfde dag verstuurd worden.
Verwachte verzenddatum:
12-05-2011
De door u bestelde producten staan op dit moment in bestelling bij de leverancier. De verwachting is dat deze 12-05-2011 binnen zullen komen. Deze producten zullen dezelfde dag verstuurd worden.
PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W
Idd. nog geen statuswijziging bij GSMWijzer. Het w8en gaat door. Gelukkig heb ik nog een fulltime baan en een vriendin die aandacht op eist... moet er niet aan denken dat ik nog student was ik zou helemaal gek worden
Zoals ik net zei: bij mij staat op dezelfde pagina 10 mei. Waarschijnlijk zit jij dus bij de 2e lading. Wanneer heb je je telefoon besteld? Ik op 19 april om 11 uur 's avonds.renzo4000 schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 15:50:
Kennelijk weet algebeld nu zeker dat de 1e lading volgende week komt aangezien de verzenddatum zojuist met 1 dag is vervroegd:
Verwachte verzenddatum:
12-05-2011
Ik op 26-04... dus dat kan goed kloppen! Zou mooi zijn als hij vrijdag wordt geleverd ... het scheelt dat ik om de hoek woon van Doetichem ;-)
PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W
Hij is bij Hi niet meer verkrijgbaar volgens de site...
Hoe bedoel je? Hij staat er gewoon en leverbaar begin juni...Framoes schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 15:55:
Wel, gewoon via alle toestellen gaan..Ruben1123 schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 15:58:
[...]
Die hele pagina van SGS2 doet het niet meer.. 404
edit: iemand al hi gebeld?
[ Voor 42% gewijzigd door DeBaroN op 06-05-2011 16:01 ]
Die hele pagina van SGS2 doet het niet meer.. 404Framoes schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 15:55:
edit: die link op de voorpagina bij coming soon, doet het niet meer. Deze staat in de link ook als i9200.. Bij alle toestellen staat hij er wel gewoon ongewijzigd bij.
edit2: de tekst is wel aangepast:
We verwachten de Samsung Galaxy S vanaf begin juni op voorraad te krijgen. Je kan vanaf begin juni de Samsung Galaxy S2 direct hier bij Hi.nl bestellen. Op die manier ben je er zeker van dat je als eerste een Nederlandse Galaxy S2 krijgt
[ Voor 55% gewijzigd door Ruben1123 op 06-05-2011 16:04 ]
Introductie vanaf begin juni
Volgens Hi...
Volgens Hi...
Dit bericht is dus doorgevoerd op de order status pagina's van algebeld (het gaat over week 19).RMX schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 14:38:
Had Algebeld gemailt of ze vandaag de 1ste lading verwachtte of toch volgende week:
De groothandels verwachten nu maandag en woensdag een levering maar het is altijd afwachten zoals u al merkt.
Eerste levering van groothandel op maandag zal dus door algebeld op dinsdag worden verzonden (woensdag thuisbezorgd?).
Tweede levering van groothandel op woensdag zal dus door algebeld op donderdag worden verzonden (vrijdag thuisbezorgd?).
Met deze informatie gaan de algebeld bestellers het weekend dus tegemoet.
ik moet heel die tijd aan die stomme DHL denken...(backspace_NL)
hoe verpest ik iemand zijn weekend deel 1!
hoe verpest ik iemand zijn weekend deel 1!
Verwijderd
Voor de mensen die de Galaxy SII mislopen dit weekend, CoolBlue heeft een vouwmodel op hun site gezet...
http://www.smartphoneshop.../samsung-galaxy-s-ii.html
http://www.smartphoneshop.../samsung-galaxy-s-ii.html
Ik heb net Studentmobiel gebeld over de SGS2. Als je nu besteld dat zit je bij de 2e batch en krijg je 'm dus niet volgende week maar de week er op binnen.
Ook ben ik er achter dat ik als bestaande VF klant dan 106,- meer betaal dan een nieuwe klant. Wat een grap zeg.
Ook ben ik er achter dat ik als bestaande VF klant dan 106,- meer betaal dan een nieuwe klant. Wat een grap zeg.
Gewoon Vodafone bellen dat je wilt opzeggen, komen ze vast met een mooie aanbiedingRoderick24 schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 16:13:
Ik heb net Studentmobiel gebeld over de SGS2. Als je nu besteld dat zit je bij de 2e batch en krijg je 'm dus niet volgende week maar de week er op binnen.
Nice, ik heb 19 April besteld dus zou bij de eerste batch moeten zittenRoderick24 schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 16:13:
Goed plan, ik ga het nu doen. Eens kijken wat ze te bieden hebben. Mocht het iets leuks zijn dan post ik het hier wel eventjes.macweeds schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 16:14:
[...]
Gewoon Vodafone bellen dat je wilt opzeggen, komen ze vast met een mooie aanbieding
haha geweldig die klantenservice van t-mobile. Net gebeld met de lui die over de contract opzeggingen gaan en gezegd dat ik de SGSII wil maar deze nog steeds staat op medio mei op de website terwijl die bij vodafone al te pre-orderen is.
T-Mobile: Hij zo van Jaaa daar moet je niet naar kijken want dat is om klanten lekker te maken maar we zullen hem tegelijk als vodafone binnen hebben maar wist je trouwens dat er een beter toestel is?
Ik: Eh... welke dan?
T-Mobile: Ja de LG Optimus 2X, die is beter want die heeft 2 processoren.
Ik: ja SGSII ook.
T-Mobile: Eh ja oke. Ik kijk even in mijn lijstje of hij er tussen staat. Nee staat er nog niet tussen maar verwacht maar dat hij tegelijk met die van vodafone geleverd gaat worden.
afwachten dan maar..!
T-Mobile: Hij zo van Jaaa daar moet je niet naar kijken want dat is om klanten lekker te maken maar we zullen hem tegelijk als vodafone binnen hebben maar wist je trouwens dat er een beter toestel is?
T-Mobile: Eh ja oke. Ik kijk even in mijn lijstje of hij er tussen staat. Nee staat er nog niet tussen maar verwacht maar dat hij tegelijk met die van vodafone geleverd gaat worden.
afwachten dan maar..!
moet je bij pre-orderen bij smartphoneshop.nl de volledige bedrag betalen als je hem los wilt hebben?
Im notorious
jij mag de helft betalen!Thenotorious schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 16:50:
moet je bij pre-orderen bij smartphoneshop.nl de volledige bedrag betalen als je hem los wilt hebben?
Wat een k*t verhaalTVEE schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 16:42:
haha geweldig die klantenservice van t-mobile. Net gebeld met de lui die over de contract opzeggingen gaan en gezegd dat ik de SGSII wil maar deze nog steeds staat op medio mei op de website terwijl die bij vodafone al te pre-orderen is.
afwachten dan maar..!
Verwachting ook nergens op gebasseerd volgens mij
net een mailtje gestuurt naar misco van wanneer hun hem verwachten , op de site staat bel of e-mail voor de leverdatum en dit kreeg ik als antwoord:
Goedemiddag,
Verwachte levertijd staat op dit moment op volgende week vrijdag.
let op: Dit is verwacht.
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet, Kind regards,
Misco Nederland B.V.
Goedemiddag,
Verwachte levertijd staat op dit moment op volgende week vrijdag.
let op: Dit is verwacht.
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet, Kind regards,
Misco Nederland B.V.
Im notorious
Ik heb zojuist VF aan de lijn gehad. Zelfs bij het opzeggen konden ze me niet meer bieden dan op de website van VF staat. Bij Bel+Sms+Web 200 2jr, een toestel prijs van 104,31. Dit is wel voor nieuwe en bestaande klanten gelijk. Bij Studentmobiel en Algebeld is dit 33,- voor nieuwe klanten en 139 voor bestaande klanten.
De VF helpdesk zei wel dat de SGS2 bij hun direct leverbaar is.
Zou ik ook zeggen als ik VF was!Roderick24 schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 16:53:
Ik heb zojuist VF aan de lijn gehad. Zelfs bij het opzeggen konden ze me niet meer bieden dan op de website van VF staat. Bij Bel+Sms+Web 200 2jr, een toestel prijs van 104,31. Dit is wel voor nieuwe en bestaande klanten gelijk. Bij Studentmobiel en Algebeld is dit 33,- voor nieuwe klanten en 139 voor bestaande klanten.
Het moet echt niet gekker worden allemaal daar. Het is gewoon: x-aantal helpdeskers, x-aantal verhalen, mfg.Roderick24 schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 16:53:
Nouja ik heb destijds ook mijn Xperia X1 bij ze besteld. Dit was ook vanaf maandag leverbaar en uiteindelijk had ik na 4,5 week nog niets binnen en heb ik de bestelling geannuleerd. Dat was erg slecht, maar dat gedoe rond de X1 was ook niet geheel VF's fout.
Direct leverbaar betekent gewoon NU. En dat het NU voorradig is. Welke kans mij persoonlijk behoorlijk klein lijkt.Roderick24 schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 16:57:
Dat was erg slecht, maar dat gedoe rond de X1 was ook niet geheel VF's fout.
Die van mij staat nog steeds op de 13e.Dreabe schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 16:00:
[...]
Dit bericht is dus doorgevoerd op de order status pagina's van algebeld (het gaat over week 19).
Eerste levering van groothandel op maandag zal dus door algebeld op dinsdag worden verzonden (woensdag thuisbezorgd?).
Tweede levering van groothandel op woensdag zal dus door algebeld op donderdag worden verzonden (vrijdag thuisbezorgd?).
Met deze informatie gaan de algebeld bestellers het weekend dus tegemoet.
Ik doe al 5 jaar zaken met de PdaShop en het is ZELDEN voorgekomen dat zij niet als een van de eerste de nieuwe toestellen daadwerkelijk hadden en op de aangegeven tijd ook daadwerkelijk bezorgde...
Ik heb zelf een bedrijf dus ik praat niet over 1 of 2 ordertjes maar veel meer...
Waarschijnlijk stoppen ze nu met de datum aanpassen tot ze hem daadwerkelijk hebben, maar ik geloof er echt in dat zij hem als een van de eerste daadwerkelijk hebben...
Al die praat van die telco's daar word je toch echt niet goed van...en dan al die moeite om er weer vanaf te komen of je geld terug te krijgen...we zouden er eigenlijk iets van moeten leren...toch..?
Ik heb zelf een bedrijf dus ik praat niet over 1 of 2 ordertjes maar veel meer...
Waarschijnlijk stoppen ze nu met de datum aanpassen tot ze hem daadwerkelijk hebben, maar ik geloof er echt in dat zij hem als een van de eerste daadwerkelijk hebben...
Al die praat van die telco's daar word je toch echt niet goed van...en dan al die moeite om er weer vanaf te komen of je geld terug te krijgen...we zouden er eigenlijk iets van moeten leren...toch..?
Verwijderd
Adviessssssss gevraagd!!
Ik heb nu een t-mobile relaxt 35 + web 1 jaar. (HTC Desire) Betaal rond de 50 euro per maand voor mijn abbonement. Nou mag ik weer gaan verlengen. Is het beter om de GS2 in 1 keer te kopen en dan een sim-only + web te nemen? of het zelfde abbo verlengen met SG2 erbij? Ik bel eigenlijk niet veel. Dus 200 min is voldoende voor mij.
Ik heb nu een t-mobile relaxt 35 + web 1 jaar. (HTC Desire) Betaal rond de 50 euro per maand voor mijn abbonement. Nou mag ik weer gaan verlengen. Is het beter om de GS2 in 1 keer te kopen en dan een sim-only + web te nemen? of het zelfde abbo verlengen met SG2 erbij? Ik bel eigenlijk niet veel. Dus 200 min is voldoende voor mij.
Let op:
Dit topic is GEEN dumpbak voor van alles en nog wat, daarom worden dit soort replies verwijderd:
-Oneliners zonder enige vorm van inzet.
-Slowchat.
-Replies als "ik heb em ook" of "ik heb em besteld".
Het is niet toegestaan om naar kortingcodes en/of personeelsnummers te vragen!
Dit topic is GEEN dumpbak voor van alles en nog wat, daarom worden dit soort replies verwijderd:
-Oneliners zonder enige vorm van inzet.
-Slowchat.
-Replies als "ik heb em ook" of "ik heb em besteld".
Het is niet toegestaan om naar kortingcodes en/of personeelsnummers te vragen!