• Ewivis
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 08:48
AtlAntA schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 00:42:
[...]

Ben wel teleurgesteld! Was van week 19 (volgende week) uitgegaan. In overleg met het thuisfront ook deze week vrij genomen. Natuurlijk niet om de telefoon te halen maar om het huis te schilderen!

Zou daarom enorm blij zijn als ik die telefoon op maandag kan halen. Heb ik wat te doen tijdens het schilderen..
Maak je er direct een 'white' edition van? :+

AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC

• Baiko
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 25-09 20:05
Dreabe schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 00:25:
En dat was zo te zien het nieuws voor vandaag. Morgen weer een hele dag speculaties gaan lezen hier op tweakers haha.
Zoals ik nu kan lezen ligt de eerste verzenddatum tussen de 13 en 18 mei. Ik denk dat je niet teleurgesteld zult worden als je week 20 in je achterhoofd houd (uitgezonderd op enkele andere winkels/sites zoals rechtstreeks bestellen bij hi.nl).
+1

Zoveel mogelijk pre-orders binnen halen, zo werken dit soort dingen. Ik wacht zelf geduldig T-Mobile af (goede ervaring met bereik/3G). Mijn contract loopt precies over 2 maand af, ik kom in aanmerking voor een verlenging bij T-mobile.

Wat betreft tekort aan telefoons is een marketing truc; Bestel snel want op=op. Puur pre-orders binnen halen en maar blijven uitstellen. Ik heb nog niet in dit topic gelezen dat iemand hem op de deurmat heeft liggen.

Verder komen er vragen voorbij die al 20x gesteld zijn. Zoals ik eerder zei, geduld is een schone zaak. Stelletje wijven, er is een nieuwe Baby Born pop uit die ditmaal een stijve plasser krijgt als je hem over de borst aait. Je kan toch bellen? Internetten kan je toch ook? We lijken wel een stel Amerikanen die een week van te voren voor de winkel gaan liggen. Wellicht een verkeerd voorbeeld, maar ik kan er wel om lachen.

[ Voor 16% gewijzigd door Baiko op 06-05-2011 00:52 ]

Lian Li PC O-11 Dynamic XL, AMD 5950x, NZXT Z73, Asus X570 Gaming-E, 4x8GB 3600mhz, Gigabyte RTX 3090 Vision OC, WD Black SN850 1TB

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 04-11 16:58
Ewivis schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 00:43:
[...]

Maak je er direct een 'white' edition van? :+
Het zal je gebeuren... Sta je net boven op de trap met emmer en kwast op 7 meter hoog. denk je bij je zelf: "goh laat ik tweakers nog een keer checken voordat ik los ga met die verf" En laat je je phone in de emmer met verf vallen. The horror!
Baiko schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 00:44:
[...]

Stelletje wijven, er is een nieuwe Baby Born pop uit die ditmaal een stijve plasser krijgt als je hem over de borst aait. Je kan toch bellen? Internetten kan je toch ook? We lijken wel een stel Amerikanen die een week van te voren voor de winkel gaan liggen. Wellicht een verkeerd voorbeeld, maar ik kan er wel om lachen.
Moest stiekem ook beetje lachen.. :*)

[ Voor 37% gewijzigd door AtlAntA op 06-05-2011 00:54 ]

Wie goed doet, die goed ontmoet.

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08:36
[...]
Stelletje wijven, er is een nieuwe Baby Born pop uit die ditmaal een stijve plasser krijgt als je hem over de borst aait. Je kan toch bellen? Internetten kan je toch ook? We lijken wel een stel Amerikanen die een week van te voren voor de winkel gaan liggen. Wellicht een verkeerd voorbeeld, maar ik kan er wel om lachen.
So true. Het is gewoon leuk om even hyped te zijn over een nieuw product. Na 3 dagen spelen denk je, "is dit het nou?"

De fases bij mij zijn meestal; interesse - scepsis - hyped - deceptie

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

• spanx
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23-10 10:41

spanx

_Sp[A]nX_

Dit geldt gelukkig niet voor iedereen... :)

Damn it's good 2b a Tweaker!

• Phusebox
Alle Amazon.co.uk sellers hebben nu ook stock; behalve Amazon zelf, die zijn er al doorheen: http://www.amazon.co.uk/g...=467128533&pf_rd_i=468294

En in Duitsland inmiddels ook, terwijl zij eerst allen steevast week 20 riepen:
http://www.amazon.de/gp/p...=463375173&pf_rd_i=301128

[ Voor 32% gewijzigd door Phusebox op 06-05-2011 08:13 ]

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
[...]

Verder komen er vragen voorbij die al 20x gesteld zijn. Zoals ik eerder zei, geduld is een schone zaak. Stelletje wijven, er is een nieuwe Baby Born pop uit die ditmaal een stijve plasser krijgt als je hem over de borst aait. Je kan toch bellen? Internetten kan je toch ook? We lijken wel een stel Amerikanen die een week van te voren voor de winkel gaan liggen. Wellicht een verkeerd voorbeeld, maar ik kan er wel om lachen.
ach ja als een volgende GTA uitkomt is het niet anders, iedereen probeert hem zo snel mogelijk in huis te hebben. Stiekem is het gewoon een sport om als eerste hier ergens te kunnen zeggen kijk, ik heb hem al...

Maar goed, ik heb 2 jaar geleden een touch diamond 2 bij mijn abbo genomen en ik wil nu ook weleens wat meer kunnen met de telefoon zonder dat ie megatraag wordt. ik wil kunnen whatsappen, ik wil apps. Na 2 jaar zou je zeggen wacht dan nog maar een maandje, dat dacht ik ook, maar de laatste loodjes wegen altijd het zwaarst,

Burp

• Peatsmoke
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Phusebox schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 08:12:
Alle Amazon.co.uk sellers hebben nu ook stock; behalve Amazon zelf, die zijn er al doorheen: http://www.amazon.co.uk/g...=467128533&pf_rd_i=468294

En in Duitsland inmiddels ook, terwijl zij eerst allen steevast week 20 riepen:
http://www.amazon.de/gp/p...=463375173&pf_rd_i=301128
Dat klopt nog steeds:
"Gewöhnlich versandfertig in 2 bis 4 Wochen." betekend zoveel als "In de regel binnen 2 tot 4 weken verzendklaar".... 8)7

En hier heb ik ook zo mijn twijfels over:
In stock.
Dispatched from and sold by KingOfGadgets.
Only 11 left in stock--order soon.

[ Voor 8% gewijzigd door Peatsmoke op 06-05-2011 08:18 ]

• Phusebox
Peatsmoke schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 08:17:
[...]

Dat klopt nog steeds:
"Gewöhnlich versandfertig in 2 bis 4 Wochen." betekend zoveel als "In de regel binnen 2 tot 4 weken verzendklaar".... 8)7

En hier heb ik ook zo mijn twijfels over:
In stock.
Dispatched from and sold by KingOfGadgets.
Only 11 left in stock--order soon.
Ehm er waren er enkele Duitse bij die wel stock hadden, en bij de UK waren er zelfs meerdere.
Je moet wel even op het xx New klikken voor meer leveranciers.

edit: ik zie dat alle Duitse voorraad inmiddels op is.

[ Voor 4% gewijzigd door Phusebox op 06-05-2011 08:23 ]

• Peatsmoke
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Phusebox schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 08:19:
[...]

Ehm er waren er enkele Duitse bij die wel stock hadden, en bij de UK waren er zelfs meerdere.
Je moet wel even op het xx New klikken voor meer leveranciers.

edit: ik zie dat alle Duitse voorraad inmiddels op is.
Denk dat dit gewoon wat marketing trucjes zijn om zeveel mogelijk pre-orders binnen te halen.

Persoonlijk verwacht ik dat dit toestel nog wel ff gehyped wordt. Als die dingen pas deze week of eind vorige verscheept zijn, duurt het zeker nog een weekje of twee a drie voordat ze in Europa zijn.

• Phusebox
Peatsmoke schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 08:27:
[...]

Denk dat dit gewoon wat marketing trucjes zijn om zeveel mogelijk pre-orders binnen te halen.

Persoonlijk verwacht ik dat dit toestel nog wel ff gehyped wordt. Als die dingen pas deze week of eind vorige verscheept zijn, duurt het zeker nog een weekje of twee a drie voordat ze in Europa zijn.
Echt onzin, in de UK roepen ze op amazon allemaal al weken 6 mei. En dat is het vandaag, en ze hebben ook allemaal stock (gehad) inmiddels, dus dat klopt gewoon.

De UK heeft gewoon stock eerder dan ons, en in Duitsland zijn er misschien een paar die vanuit de UK hebben geimporteerd, weet jij veel.

• Backspace-NL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-09 10:31

Backspace-NL

New and Improved!

Hmm, er zit beweging in mijn eXpansys bestelling ->

8 Arrived at Delivery Facility in EINDHOVEN - NETHERLANDS, THE EINDHOVEN - NETHERLANDS, THE 07:48

Kijken of het ding vandaag nog geleverd gaat worden of niet :-) Woon nog geen 20km van Eindhoven vandaan :D

• Phusebox
Backspace-NL schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 08:48:
Hmm, er zit beweging in mijn eXpansys bestelling ->

8 Arrived at Delivery Facility in EINDHOVEN - NETHERLANDS, THE EINDHOVEN - NETHERLANDS, THE 07:48

Kijken of het ding vandaag nog geleverd gaat worden of niet :-) Woon nog geen 20km van Eindhoven vandaan :D
Als ie echt pas om 7:48u daar is aangekomen niet denk ik, maar je kunt ook bellen en hem dan daar even ophalen ;)

• Tuur86
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 03-08 17:02
Die kans zal wel vrij klein zijn hé ... tenzij ze er een express zending van maken, maar dat verwacht ik nu ook weer niet.

Overigens klopte de expansys indicaties de afgelopen dagen totaal niet hé. Pin je er dus niet te veel op vast.

Levertijd Copaco staat ook vandaag nog gewoon op 13 mei

• Backspace-NL

Backspace-NL

New and Improved!

Tuur86 schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 08:50:
Die kans zal wel vrij klein zijn hé ... tenzij ze er een express zending van maken, maar dat verwacht ik nu ook weer niet.

Overigens klopte de expansys indicaties de afgelopen dagen totaal niet hé. Pin je er dus niet te veel op vast.

Levertijd Copaco staat ook vandaag nog gewoon op 13 mei
Hij is al verstuurd ;-) Dus is al weg bij eXpansys. Overigens is het een express zending (Express World Wide EU) - die 'garanderen' op z'n laatst aan het einde van de 2e werkdag (maw vandaag).

En als update - ze laden de wagens tot 11 uur! Net gebeld... ;-)

[ Voor 5% gewijzigd door Backspace-NL op 06-05-2011 08:56 ]

• joco
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 04-11 12:50
amazon kan dus ook totaal niet leveren, terwijl ik er redelijk vroeg bij was:

We regret to inform you that your order will take longer to fulfill than originally estimated. Our supplier has notified us that there is a delay obtaining stock for the following items you ordered on April 16 2011.

eerst geen 29 april, en nu geen 5 mei en nu zelfs geen estimate meer...

• Tuur86
Dan mogen we je wss feliciteren als één van de eerste SGS II eigenaren in NL. Veel plezier

Ik moet nog ff wachten op m'n levering vanuit de smartphoneshop :-)

• Phusebox
Backspace-NL schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 08:52:
[...]

Hij is al verstuurd ;-) Dus is al weg bij eXpansys. Overigens is het een express zending (Express World Wide EU) - die 'garanderen' op z'n laatst aan het einde van de 2e werkdag (maw vandaag).
We verwachten uiteraard wel een in-depth review dit weekend ;) Veel plezier ermee alvast.

• Backspace-NL

Backspace-NL

New and Improved!

Phusebox schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 08:56:
[...]

We verwachten uiteraard wel een in-depth review dit weekend ;) Veel plezier ermee alvast.
Mits DHL 'm echt levert vandaag, natuurlijk :-) Heb ik enkele posts geleden al beloofd, dus die komt er aan!

• Menthix
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-11 21:23
Backspace-NL schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 08:52:

En als update - ze laden de wagens tot 11 uur! Net gebeld... ;-)
Die van mij was een dag later de deur uit gegaan bij Expansys, maar ik heb je ingehaald :*)
10 With delivery courier AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE 08:33
* Menthix wacht ongeduldig

Menthix.net | Contact Me

• Backspace-NL

Backspace-NL

New and Improved!

Menthix schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 09:33:
[...]
Die van mij was een dag later de deur uit gegaan bij Expansys, maar ik heb je ingehaald :*)

[...]

* Menthix wacht ongeduldig
Hahah :-) Crap! De mijne zou officieel al verstuurd moeten zijn op dinsdag, dat werd woensdag en heeft het ding nog een dag stil gelegen bij DHL.. Ik had 'm eigenlijk dus gewoon al afgelopen woensdag moeten hebben, maar goed :)

* Backspace-NL wacht ook ongeduldig!

• Framoes
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 19-10 10:09
[...]

+1

Zoveel mogelijk pre-orders binnen halen, zo werken dit soort dingen. Ik wacht zelf geduldig T-Mobile af (goede ervaring met bereik/3G). Mijn contract loopt precies over 2 maand af, ik kom in aanmerking voor een verlenging bij T-mobile.

Wat betreft tekort aan telefoons is een marketing truc; Bestel snel want op=op. Puur pre-orders binnen halen en maar blijven uitstellen. Ik heb nog niet in dit topic gelezen dat iemand hem op de deurmat heeft liggen.

Na 2 lange jaren en 2 telefoons verder kan ik eindelijk verlengen en dacht ik dat hij al uit was toen ik dit topic voor het eerst bekeek vorige week. Verder ben ik een gadgetfreak en zwaar ongeduldig, mede omdat m'n Legend stiekem wel een beetje oud wordt.

Samsung heeft met de Galaxy S de lat hoog gelegd en volgens de reviews hebben ze met de S2 zichzelf zwaar overtroffen.

• Dawid127
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 01-11 19:26
Voor degene die hem nog niet hebben besteld. De prijs bij Hi 25 is omlaag gegaan. 2 dagen terug moest je nog zo'n 61 euro bijbetalen, nu maar 23. Hopelijk gaat dit nog verder omlaag! Alhoewel ik het niet verwacht. Ik ga hem toch pas halverwege juni bestellen, aangezien ik komende maand in t buitenland zit.

En dan nog een maand opzegtermijn bij telfort.. Pfff dat wordt uitkopen denk ik.

• Ruben1123
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 26-08 10:27
Dawid127 schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 10:10:
Voor degene die hem nog niet hebben besteld. De prijs bij Hi 25 is omlaag gegaan. 2 dagen terug moest je nog zo'n 61 euro bijbetalen, nu maar 23. Hopelijk gaat dit nog verder omlaag! Alhoewel ik het niet verwacht. Ik ga hem toch pas halverwege juni bestellen, aangezien ik komende maand in t buitenland zit.

En dan nog een maand opzegtermijn bij telfort.. Pfff dat wordt uitkopen denk ik.
Het zal wel een persoonlijke aanbieding zijn, want als ik kijk is hij nog gewoon de zelfde prijs. Ik had hem al besteld bij Hi.nl.

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 13:44
Dawid127 schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 10:10:

Goedkoper, denk het niet. Afgelopen maandag heb ik verlengd en als ik dat nu zou doen ben ik 60euri duurder uit!

edit: Als ik inlog op Mijn Hi.nl

[ Voor 4% gewijzigd door DeBaroN op 06-05-2011 10:23 ]

• Dawid127
baronruud schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 10:15:
[...]

Goedkoper, denk het niet. Afgelopen maandag heb ik verlengd en als ik dat nu zou doen ben ik 60euri duurder uit!
Is niet persoonlijk. Toen ik woensdag bij studentmobiel.nl keek, was ie 61 bijbetalen, nu nog maar 23. Kijk zelf maar. 2 jarige Hi+web Extreem. Zowel bij studentmobiel als gsmwijzer.

• Ruben1123
Dawid127 schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 10:19:
[...]

Is niet persoonlijk. Toen ik woensdag bij studentmobiel.nl keek, was ie 61 bijbetalen, nu nog maar 23. Kijk zelf maar. 2 jarige Hi+web Extreem. Zowel bij studentmobiel als gsmwijzer.
Wij hadden het over Hi.nl, stond er niet bij..

Volgens mij heeft 95% hier toch al besteld en zit iedereen te wachten op release datum nieuws.

[ Voor 12% gewijzigd door Ruben1123 op 06-05-2011 10:22 ]

• Dawid127
Ruben1123 schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 10:21:
[...]

Wij hadden het over Hi.nl, stond er niet bij..

Volgens mij heeft 95% hier toch al besteld en zit iedereen te wachten op release datum nieuws.
Sorry, had die info eerder moeten geven. Ik verleng niet, (misschien over 2 jaar :P).

Snap dat veel mensen al hebben besteld. Ik zat persoonlijk nog flink te twijfelen tussen hi en FV, denk dat het toch hi wrodt, alleen al door de 2 gig die je krijgt. 1 gig gaat zo op, als ik veel berichten hier lees.

[ Voor 23% gewijzigd door Dawid127 op 06-05-2011 10:27 ]

• Grimgor_6x3
  • Laatst online: 04-11 12:31
Wat ik me eigenlijk wel afvraag, is het bestellen bij een webshop niet veel onhandiger dan bij bijv hi. Ivm garantie (terugsturen etc), of heb ik dat helemaal verkeerd?

• MyrddinLXXIIX
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 02-11 16:28
Grimgor_6x3 schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 10:27:
Wat ik me eigenlijk wel afvraag, is het bestellen bij een webshop niet veel onhandiger dan bij bijv hi. Ivm garantie (terugsturen etc), of heb ik dat helemaal verkeerd?
Garantie loopt meestal direct via de fabrikant.
Tenzij je een branded toestel hebt.

• Ruben1123
Bij de providers zelf hoef je geen contracten door te sturen etc, het gaat veel sneller. (Op de levertijd na, dat is nog maar afwachten 8)7 )

[ Voor 6% gewijzigd door Ruben1123 op 06-05-2011 10:29 ]

• Menthix
Als de verkoper een mooie garantie regeling heeft is dat wellicht een goede optie (bijvoorbeeld vervangend toestel bij reparatie). Maar houd er rekening mee dat er ook veel winkels zijn de de boel gewoon doorsturen naar Samsung, in dat geval ben je bij iedere willekeurige webshop net zo goed af. Kwestie van je defect direct bij Samsung melden.

Persoonlijk heb ik in mn GSM verleden nooit van garantie gebruik gemaakt. Of ik heb al een nieuwe voordat die stuk kan gaan, of het is schade die niet onder garantie valt (protip: vergeet niet je telefoon uit je zak te halen bij levend tafelvoetbal).

Menthix.net | Contact Me

• Grimgor_6x3
Menthix schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 10:33:
[...]
Als de verkoper een mooie garantie regeling heeft is dat wellicht een goede optie (bijvoorbeeld vervangend toestel bij reparatie). Maar houd er rekening mee dat er ook veel winkels zijn de de boel gewoon doorsturen naar Samsung, in dat geval ben je bij iedere willekeurige webshop net zo goed af. Kwestie van je defect direct bij Samsung melden.

Persoonlijk heb ik in mn GSM verleden nooit van garantie gebruik gemaakt. Of ik heb al een nieuwe voordat die stuk kan gaan, of het is schade die niet onder garantie valt (protip: vergeet niet je telefoon uit je zak te halen bij levend tafelvoetbal).
Haha, dat laatste neem ik sowieso mee ;) Maar wat jullie dus zeggen:
Er zit geen echt verschil tussen Hi en webshops, behalve in contract doorsturen en in prijs.
Klopt dat?

• Dreamer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 03-11 11:26

Dreamer

Foutje

Grimgor_6x3 schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 10:38:
[...]

Haha, dat laatste neem ik sowieso mee ;) Maar wat jullie dus zeggen:
Er zit geen echt verschil tussen Hi en webshops, behalve in contract doorsturen en in prijs.
Klopt dat?
Ik weet dat bij pdashop.nl je ook geen contract hoeft door te sturen. Daar handelen ze dat aan deur af.

specs | specs server
je beste vriend is niet de vriend waar je het meeste over praat,
maar de vriend waar je het meeste aan denkt

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08:18
Dreamer schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 10:40:
Ik weet dat bij pdashop.nl je ook geen contract hoeft door te sturen. Daar handelen ze dat aan deur af.
Bij Belsimpel weer wel. Kreeg net de bevestiging via de mail weer terug :) En... nu... maar... wachten... :(

Nickname does not reflect reality

• Tuur86
[...]

Klopt, ideaal!

• Ruben1123
[...]

Ik bedoel als je gaat verlengen, dat ze een kopie van je oude contract willen

• Brad Pitt
Ruben1123 schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 10:42:
Dat was hier niet nee. Moest alleen "hun" contract invullen, tekenen en terugfaxen.

• Grimgor_6x3
Ik heb een nieuw abo bij Hi afgesloten via Hi, dus niet via een webshop, was het bij een webshop dan toch slimmer geweest (even niet naar de prijs kijkend)?

• Ruben1123
Grimgor_6x3 schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 10:43:
Ik heb een nieuw abo bij Hi afgesloten via Hi, dus niet via een webshop, was het bij een webshop dan toch slimmer geweest (even niet naar de prijs kijkend)?
Waarom, omdat je denk dat ze sneller leveren?

• Grimgor_6x3
Ruben1123 schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 10:44:
[...]

Waarom, omdat je denk dat ze sneller leveren?
Ja, of zouden er misschien andere redenen zijn?

• Tuur86
Ruben1123 schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 10:42:
[...]

Bij de PDA shop hoef je geen contract te overleggen hoor. Ze komen aan de deur, je vult wat gegevens in, pint 1 eurocent en ze maken een foto van je ID .... en je ontvangt je telefoon.

Veel sneller kan het haast niet, gaat over het algemeen vlotter dan dat je in een telecom zaak bij de kassa staat te wachten tot alle administratie is afgewerkt.

• Ruben1123
Tuur86 schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 10:56:
[...]

Bij de PDA shop hoef je geen contract te overleggen hoor. Ze komen aan de deur, je vult wat gegevens in, pint 1 eurocent en ze maken een foto van je ID .... en je ontvangt je telefoon.

Veel sneller kan het haast niet, gaat over het algemeen vlotter dan dat je in een telecom zaak bij de kassa staat te wachten tot alle administratie is afgewerkt.
Volgens mij gaat dat niet zo bij Belsimpel en Algebeld? Wel handig trouwens, zelfde werkwijze zoals bij de providers?

• Snoop
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Ruben1123 schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 10:59:
[...]

Volgens mij gaat dat niet zo bij Belsimpel en Algebeld? Wel handig trouwens, zelfde werkwijze zoals bij de providers?
Bij Algebeld moet je inderdaad het ondertekende contract terugfaxen of mailen, samen met een kopie van je ID en bankpas/afschrift.

• Wii4all
  • Niet online
Als je mag verlengen controleren ze op basis van je nummer en je geboortedatum in de computer of je uberhaupt wel mag verlengen. Vorig jaar ook gehad bij tmobile / telefoonkopen.nl ik sta daar nadat ik een week ervoor een toestel van tmobile aan de deur geweigerd had.

Ik via de winkel geregeld dat ik kon verlengen sta ik daar, dame voert gegevens in, sorry meneer maar er staat bij dat u reeds een verlenging heeft lopen. Bleek de status bij tmobile nog niet aangepast te zijn.

Burp

• Tuur86
Ruben1123 schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 10:59:
[...]

Voor zover ik weet is PDA/smartphoneshop.nl hier inderdaad uniek in. Vandaar dat ik ook daar mijn telefoons bestel, ookal is dit meestal niet de voordeligste. Puur het gemak is ook iets waard.

• macweeds
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 11:53
Tuur86 schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 11:06:
[...]

Voor zover ik weet is PDA/smartphoneshop.nl hier inderdaad uniek in. Vandaar dat ik ook daar mijn telefoons bestel, ookal is dit meestal niet de voordeligste. Puur het gemak is ook iets waard.
Ach besteld bij Studentmobiel, contractje uitprinten, krabbel zetten, rijbewijs kopiëren en paar nummers op faxapparaat inkloppen en klaar is Kees! Toch weer 37 euro verdiend t.o.v. PDAshop

• Tuur86
macweeds schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 11:14:
[...]

Ach besteld bij Studentmobiel, contractje uitprinten, krabbel zetten, rijbewijs kopiëren en paar nummers op faxapparaat inkloppen en klaar is Kees! Toch weer 37 euro verdiend t.o.v. PDAshop
Alleen geen essentials pack t.w.v. €60,- ... dus die winst valt ook wel weer mee.

• Phusebox
Tuur86 schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 11:19:
[...]

Alleen geen essentials pack t.w.v. €60,- ... dus die winst valt ook wel weer mee.
Essential pack dat samen misschien 20 euro waard is ;)

• Tuur86
Phusebox schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 11:20:
[...]

Essential pack dat samen misschien 20 euro waard is ;)
Ach, het gaat om het idee hé. Ze doen alsof je iets ''gratis'' krijgt ;-).

• Brad Pitt
Tuur86 schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 11:21:
Ach, het gaat om het idee hé. Ze doen alsof je iets ''gratis'' krijgt ;-).
TINSTAAFL :)

• hans180
  • Laatst online: 30-10 14:24
En Het is maar net hoeveel het essential pack voor jou waard is. Als er allemaal dingen in zitten waar je zelf niks aan hebt dan is het 0,- waard.

• spl3ndr
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09-03 07:53
Backspace-NL schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 08:57:
[...]

Mits DHL 'm echt levert vandaag, natuurlijk :-) Heb ik enkele posts geleden al beloofd, dus die komt er aan!
Moest ik de telefoon vandaag verwachten zit ik op een stoel bij het raam, met uitzicht over de ganse straat... aan het wachten op het DHL-mannetje... 8)7

• MyrddinLXXIIX
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 02-11 16:28
spl3ndr schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 11:22:
[...]

Moest ik de telefoon vandaag verwachten zit ik op een stoel bij het raam, met uitzicht over de ganse straat... aan het wachten op het DHL-mannetje... 8)7
Vergeet die geraniums geen water te geven dan

• Backspace-NL

Backspace-NL

New and Improved!

[...]

Mwah, ik verlies m'n hoop hier ;-) De status op de DHL site is nog steeds dat hij in Eindhoven ligt. Twee keer contact gehad met DHL die mij 'verzekerden' dat het vanmiddag afgeleverd zou worden. Dit terwijl de status nog steeds op 'Arrived at delivery facility' staat... Tsja, we wachten maar gewoon af!

• Phusebox
[...]

Zet meteen de rode lamp aan, verdien je misschien nog wat. :o

• monaldo
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20-07-2023
Tuur86 schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 11:19:
[...]

Let op: zolang de voorraad strekt!

Voor hetzelfde geval hebben ze 5 van die dingen en loop jij mooi een pack mis t.w.v. zoals eerder aangegeven van €20. Hier zou ik geen risico voor willen nemen.

Verwijderd

Heeft iemand besteld via de vodafone website?

• Tuur86
monaldo schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 11:27:
[...]

Let op: zolang de voorraad strekt!

Voor hetzelfde geval hebben ze 5 van die dingen en loop jij mooi een pack mis t.w.v. zoals eerder aangegeven van €20. Hier zou ik geen risico voor willen nemen.
Ik heb hem besteld toen er nog stond dat deze actie geld bij de eerste 1.000 pre-orders. Dus daar zit ik wel bij. Gisteren ook nog een mail gehad van de pda shop met die aanbieding (en ik heb hem al een week geleden besteld).

• hans180
Matig dat ze nog niet eens 1.000 pre-orders hebben.

• Zed_no1
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 04-11 12:16
Is er al iemand die wat van GSMwijzer heeft gehoord ?

• Wii4all
  • Niet online
Dat essentials pack is voor mij verdomde handig, eerste waar ik naar op zoek moest was een autolader en houder, die zitten in dit pack, ok misschien kost het je 20 euro toch handig dat het erbij zit.

Of ik die screenpotector gebruik weet ik nog niet.

Burp

• Ewivis
Wii4all schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 11:41:
Dat essentials pack is voor mij verdomde handig, eerste waar ik naar op zoek moest was een autolader en houder, die zitten in dit pack, ok misschien kost het je 20 euro toch handig dat het erbij zit.

Ik heb zelf al een universele houder en oplader in de auto... screenprotector gebruik ik nooit.... dus ik heb niks aan het handige pakket...

• JudgeTreve
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 10-09 08:57
Expansys UK 2e zending weer 40 op voorraad!
Waarom zijn wij zo traag....

en 5 minuten later zijn ze weer weg....

[ Voor 22% gewijzigd door JudgeTreve op 06-05-2011 11:52 ]

• Menthix
Kiek nou :o

Afbeeldingslocatie: http://rnd.menthix.net/mx_photo/P1020748.JPG

Afbeeldingslocatie: http://rnd.menthix.net/mx_photo/P1020749.JPG

Afbeeldingslocatie: http://rnd.menthix.net/mx_photo/P1020750.JPG

Menthix.net | Contact Me

• RMX
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 04-11 21:50

RMX

Jaloers..

Maarja 100 euro verschil vond ik wel duur, dus moet niet janken..

• hans180
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!

• Phusebox
Nice... * Phusebox is jaloers...

Have fun dit weekend zou ik zeggen.

• -WarAx-
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07-09-2022

Verwijderd

Veel plezier vent.

• JudgeTreve
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 10-09 08:57
the first in NL....?! Veel plezier...!!

• DJDarkByte
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 31-10 10:16
Crap, het wachten was al zo moeilijk! Veel plezier ermee :D!

• Grimgor_6x3
wooooahh veel plezier ;)

• kronolith
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12:03

kronolith

[EDIT]

Damn... HF with it :O

• Ewivis
goede photoshop :+ ziet er zeer nice uit!

• Wii4all
  • Niet online
de eerste toch?

Nou succes in het andere topic laten we maar zeggen ;)

Burp

• Tuur86
Nice... gefeliciteerd en erg veel plezier dit weekend. Snel je ervaringen delen met ons ;-)

• Dawid127
Hoi, mooi man! Icm welke abo heb je hem?

Verwijderd

Veel plezier er mee! :D

• Menthix
Dawid127 schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 12:02:
[...]

Hoi, mooi man! Icm welke abo heb je hem?
Los gekocht. Heb nog een Vodafone abbo lopen. Anyways, ik ga spelen en proberen niet vergeten nog ff te eten. Als iemand specifieke vragen heeft of dingen wil zien let me know.

Menthix.net | Contact Me

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12:20

13art

Moderator Mobile
Wii4all schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 11:41:

Ben benieuwd wat voor houder het is. Als het zo'n universele is dan vind ik het weer zonde van het geld. Ben je op ebay nog beter en goedkoper af. Al hoop ik voor jou natuurlijk wel dat het echt een goede degelijke houder is.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

• Grimgor_6x3
Menthix schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 12:05:
[...]

Lost gekocht. Heb nog een Vodafone abbo lopen. Anyways, ik ga spelen en proberen niet vergeten nog ff te eten. Als iemand specifieke vragen heeft of dingen wil zien let me know.
De belangrijkste vragen van allemaal:
Waar heb je hem vandaag?
Gaat het om de i9100 en niet de i9103?
Heeft ie NFC?

• RMX
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 04-11 21:50

RMX

Grimgor_6x3 schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 12:06:
[...]

Waar heb je hem vandaag?
Heeft ie NFC?
- Expansys
- i9100
- Nee

Die kan ik zelfs beantwoorden

• hans180
Grimgor_6x3 schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 12:06:
[...]

Waar heb je hem vandaag?
Heeft ie NFC?
Tuurlijk heeft hij de i9100 die staat ook op Expansys. Kan niet zo zijn dat je dan opeens de i9103 krijgt.

De UK versie heeft dus ook geen NFC? Of is dit de NL versie?

[ Voor 8% gewijzigd door hans180 op 06-05-2011 12:08 ]

• Dawid127
Misschien een beetje teveel gevraagd: Een filmpje van hoe snel de browser is (icm jou abo, ik neem aan 1024 kb/s?) zou geweldig zijn.

• DeBaroN
Misschien zijn die vragen beter voor dat andere topic:
Het Samsung Galaxy SII topic - Deel 2

Houden we het hier weer een beetje on-topic
(menthix gefeliciteerd iig!, ben jaloers)

[ Voor 12% gewijzigd door DeBaroN op 06-05-2011 12:17 ]

• Zed_no1
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 04-11 12:16
Gefeliciteerd ! Maak een mooie review want we zijn allemaal erg benieuwd!

• Backspace-NL

Backspace-NL

New and Improved!

Feli Menthix! De mijne is ook onderweg, hij staat nu op 'With delivery courier' ;-)

• Mitashi
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 04-11 06:02
Dit is wat ik krijg van Hi(kan verlengen vanaf vandaag):
Hi online 25 170/340 22,45
Internet Extra 12,50

Actie: 12 maanden extra korting / mnd: 12,50
Toestel: 69,95
Totaal: 758,75

Eénjarig abonnement:
Internet Extra 12,50

Actie: 3 maanden extra korting / mnd: 12,50
Toestel: 199,95
Totaal: 581,85

Nou zit ik met 2 problemen:
2 jarig abonnement heb ik niet volgehouden vorige keer. Heb nu de HTC Legend, had eerst een Sony Ericsson blabla. Dus denk aan een 1 jarig abonnement, mede omdat ik eigenlijk nog 4 maand met het oude abonnement moet doen.

Mijn 2e probleem: de levertijd, kan ik hem niet beter bij iets als studentmobiel bestellen? Prijs is daar echter bizar hoog:

Internet Extra 12,50

Actie: 12 maanden extra korting / mnd: 12,50
Toestel 213
Totaal: 901,75

Eénjarig abonnement:
Internet Extra 12,50

Actie: 3 maanden extra korting / mnd: 12,50
Toestel: 344
Totaal: 725,85

Is me toch veel en veel te duur. Weet iemand een andere site die wel goedkoper is?

Mijn Legend zal niet meer veel waard zijn, er zitten verschillende deuken in, al zag ik wel dat ie sowieso voor 70 euro weg kan.
Iemand die mij wil helpen?

EDIT: Smartphoneshop geeft een prijs van 289 bij 2 jaar, kan dus het beste voor Hi gaan, onlangs de lange levertijden. Misschien dat ik er nog iets vanaf kan snoep omdat de levering zo lang duurt :)

[ Voor 7% gewijzigd door Mitashi op 06-05-2011 13:13 ]

• haakjesluiten
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13:02
Ik heb net even gebeld met vodafone en kreeg te horen dat 10mei het toestel bij de bezorgdienst ligt en dus vanaf 11mei bezorgd kan worden.

Mooi dat ze eindelijk beetje zekerheid geven.

• Rosto
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 24-10 09:13
Bwhaha.. toch is het wel leuk... Stel volwassenen die zich zo kunnen bekommeren om een 'gadget', een telefoon... alsof 't hele leven erom heen draait.... geweldig!!

;-)

Maareh, mooi toestelletje hoor... Vraag me toch af of ik toch had moeten wachten ipv een O2X te kopen... Ben erg benieuwd wat jullie ervaringen met het toestel zijn!

Stay young forever!

• businka19
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 05-01 16:13
hans180 schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 12:07:
[...]

De UK versie heeft dus ook geen NFC? Of is dit de NL versie?
Ik denk dat het een UK versie is, volgens mij ligt er op de 2de foto naast de doos een poweradapter voor EU stekkers

• DJDarkByte
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 31-10 10:16
Rosto schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 13:16:
Bwhaha.. toch is het wel leuk... Stel volwassenen die zich zo kunnen bekommeren om een 'gadget', een telefoon... alsof 't hele leven erom heen draait.... geweldig!!

;-)

Maareh, mooi toestelletje hoor... Vraag me toch af of ik toch had moeten wachten ipv een O2X te kopen... Ben erg benieuwd wat jullie ervaringen met het toestel zijn!
Ik vind het heel erg positief dat we dat nog kunnen in de hedendaagse maatschappij waar alles serieus moet en iedereen zich zorgen over vanalles maakt.

[ Voor 60% gewijzigd door DJDarkByte op 06-05-2011 13:18 ]

• Clox
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 26-10 20:07
Heb ook net gebeld en kan dat Vodafone bevestigen inderdaad. Was ook grappig: belde de klantenservice om m'n huidige contract op te zeggen en legde daarvoor even mij stituatie uit. Bij verlengen moeten bijbetalen en bij een nieuw abo niet. Zegt die mevrouw dat ze nu in mijn profiel heeft gezegd dat als ik volgende week terugbel dit zo geregeld gaat worden dat ik hem gratis krijg. Bellen naar de opzegtelefoon heeft zeker zin dus!

Macbook Pro, 640 WD extern

• Phusebox
Crazyanz schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 13:11:
Ik heb net even gebeld met vodafone en kreeg te horen dat 10mei het toestel bij de bezorgdienst ligt en dus vanaf 11mei bezorgd kan worden.

Mooi dat ze eindelijk beetje zekerheid geven.
Dan is het wel weer een dag geschoven want eerst zeiden ze 10 mei in huis. 11 mei is ook goed hoor, ben vanaf de twaalfde weg.

• Menthix
businka19 schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 13:17:
Ik denk dat het een UK versie is, volgens mij ligt er op de 2de foto naast de doos een poweradapter voor EU stekkers
Een UK model inderdaad. Had hem op de Expansys UK site besteld, maar volgens mij krijg je op de Expansys NL site zelfs een UK model.

Zou eigenlijk niet eens weten waar ik moet kijken voor NFC, maar volgens mij heeft heel Europa voorlopig geen NFC modellen.

Menthix.net | Contact Me

• Phusebox
Menthix schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 13:22:
[...]
Een UK model inderdaad. Had hem op de Expansys UK site besteld, maar volgens mij krijg je op de Expansys NL site zelfs een UK model.

Zou eigenlijk niet eens weten waar ik moet kijken voor NFC, maar volgens mij heeft heel Europa voorlopig geen NFC modellen.
Kun jij even bevestigen welke kleur de rand heeft? Chroom of grijs/zwart?

• Menthix
Phusebox schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 13:37:
[...]

Kun jij even bevestigen welke kleur de rand heeft? Chroom of grijs/zwart?
Zie Menthix in "Het Samsung Galaxy SII topic - Deel 2" vragen over het toestel zelf zijn ook beter daar denk ik. Zal eens kijken of ik een paar duidelijk foto's kan schieten.

Menthix.net | Contact Me

• DeBaroN
Bestelstatus als ik op mijn Hi kijk:
* Samsung Galaxy S2
* Hi Online 30 1 jaar
* Internet Extra

Status:

* Laatste update: 02/05/2011
*
* Voor inschrijving

:(

• Dreabe
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 17-10 17:09
Denken jullie dat alle webshops vanaf dezelfde dag kunnen leveren? En een webshop op dezelfde dag als bijv. vodafone (waar, zoals ik nu op dit forum kan lezen, de Galaxy S II vanaf 11 mei bezorgd kan worden).
Misschien heeft iemand daar ervaring mee. Mij lijkt het namelijk logisch dat als Samsung begint met leveren, dat naar alle winkels tegelijk zal zijn. En dat er niet steeds 2 dagen tussen de leveringen zit...
Ik heb zelf besteld bij algebeld. Die geven 13 mei aan maar ze zeiden dat dat nergens op was gebasseerd. Simpelweg omdat ze nog niet wisten wanneer ze het toestel binnen krijgen.
Pagina: 1 ... 22 ... 110 Laatste

Let op:
Dit topic is GEEN dumpbak voor van alles en nog wat, daarom worden dit soort replies verwijderd:
-Oneliners zonder enige vorm van inzet.
-Slowchat.
-Replies als "ik heb em ook" of "ik heb em besteld".

Het is niet toegestaan om naar kortingcodes en/of personeelsnummers te vragen!