Ik zal voor een Hi abonnement gaan, maar ik hoor van sommige mensen dat de verhoogde internet snelheid (extreem op 7.2Mbps) niet echt gehaald wordt. Zijn er hier mensen die daar iets over weten of mij iets aan kunnen raden? Is de 5 euro per maand het waard?
En dan nog de verzendkosten erbij: € 611,77
Weekje wachten levert je dan al snel meer dan 100 euries op.
¯\_(ツ)_/¯ Pixel 10 Pro XL
Jeez, met dat soort prijzen...project2401 schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 20:51:
bij expansys.nl zijn ze op voorraad
http://www.expansys.nl/sa...-ii-eu-black-16gb-209416/
voor 1600 besteld, met 2 dagen geleverd
Verwacht dan minimal ups-next-day-garanteed
Volg dit topic al een poosje en heb vandaag even op een rijtje gezet wat voor mij de goedkoopste optie is. Heb nu een abbo bij KPN en hen ook gebeld wat voor aanbod zij me kunnen geven. De medewerker die ik sprak gaf aan dat hij op dit moment de SII nog niet aan kan bieden omdat ze hem nog niet hebben. Zodra hij binnen is bellen ze me met een aanbod, de verwachting is dat dit in de loop van volgende week zal zijn.
In eerste instantie boden ze me een verlenging van hetzelfde abonnement maar toen ik hem wees op de aktie van Vodafone en aangaf dat hij nog een ruimte van € 85,00 had voor bijbetaling kwam hij met een MTV mobile abonnement aanzetten. Volgens hem zit daar een onbeperkt internet op (heb nog gevraagd of het geen fup is, maar hij hield stellig vol dat het echt onbeperkt is), heeft iemand hier ervaring mee?
In eerste instantie boden ze me een verlenging van hetzelfde abonnement maar toen ik hem wees op de aktie van Vodafone en aangaf dat hij nog een ruimte van € 85,00 had voor bijbetaling kwam hij met een MTV mobile abonnement aanzetten. Volgens hem zit daar een onbeperkt internet op (heb nog gevraagd of het geen fup is, maar hij hield stellig vol dat het echt onbeperkt is), heeft iemand hier ervaring mee?
Als je sowieso al meer dan 1GB per maand verstookt is het aan te raden. Je krijgt meer korting op je toestel en bent bij verbruik van meer dan 1GB ook €17,50 kwijt bij het 3.6Mbps internet (12,50 + 5 voor extra GB).Grimgor_6x3 schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 21:09:
Ik zal voor een Hi abonnement gaan, maar ik hoor van sommige mensen dat de verhoogde internet snelheid (extreem op 7.2Mbps) niet echt gehaald wordt. Zijn er hier mensen die daar iets over weten of mij iets aan kunnen raden? Is de 5 euro per maand het waard?
http://www.vodafone.nl/sh...-galaxy-s-ii/sku51870036/Verwijderd schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 21:08:
Waar zien jullie trouwens op de provider sites (hi/telfort/vodafone/tmobile) de samsung galaxy s2 staan? Kan hem nergens vinden
de rest kan je vast zelf wel
AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC
Verwijderd
Thanks! Had hem inmiddels ook bij Hi.nl gevondenEwivis schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 21:16:
[...]
http://www.vodafone.nl/sh...-galaxy-s-ii/sku51870036/
de rest kan je vast zelf wel
Zijn op voorraad daar, mensen krijgen ze al binnen van expansys: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1057842&page=13AtlAntA schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 21:03:
[...]
Ik klikte even door bij expansys en viel me op dat ik niet met iDeal kan betalen.
Lijkt me trouwens ook sterk dat ik nu zo 1 kan bestellen. Neem aan dat die 100 op voorraad naar de pre-orders gaan.
Heb de telefoon eigenlijk voor volgende week vrijdag nodig, zit ook te denken om hem te bestellen bij expansys.
Rest van webshops zie ik alleen maar rond midden mei. Niemand weet het of kan het zeggen.
[ Voor 4% gewijzigd door Flash3d op 04-05-2011 21:20 ]
fix link aubFlash3d schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 21:19:
[...]
Zijn op voorraad daar, mensen krijgen ze al binnen van expansys:[url="Xda"] http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1057842&page=13[/url].
Heb de telefoon eigenlijk voor volgende week vrijdag nodig, zit ook te denken om hem te bestellen bij expansys.
Rest van webshops zie ik alleen maar rond midden mei. Niemand weet het of kan het zeggen.
Belsimpel heeft, als je nu bestelt, een levertijd van 5-7 werkdagenFlash3d schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 21:19:
[...]
Zijn op voorraad daar, mensen krijgen ze al binnen van expansys:[url="Xda"] http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1057842&page=13[/url].
Ja begrijpelijk, ik doe het niet perse voor de extra Gig, dat is een leuke extra, ik zou het dan doen voor de extra snelheid 7.2Mbps, maar iemand enig idee of dit wel gehaald wordt of dat het er bijv. vlakbij zit?Framoes schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 21:14:
[...]
Als je sowieso al meer dan 1GB per maand verstookt is het aan te raden. Je krijgt meer korting op je toestel en bent bij verbruik van meer dan 1GB ook €17,50 kwijt bij het 3.6Mbps internet (12,50 + 5 voor extra GB).
snelheid: download 3,6 mb/s, upload 348 kb/s.Jubelteentje schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 21:14:
Volg dit topic al een poosje en heb vandaag even op een rijtje gezet wat voor mij de goedkoopste optie is. Heb nu een abbo bij KPN en hen ook gebeld wat voor aanbod zij me kunnen geven. De medewerker die ik sprak gaf aan dat hij op dit moment de SII nog niet aan kan bieden omdat ze hem nog niet hebben. Zodra hij binnen is bellen ze me met een aanbod, de verwachting is dat dit in de loop van volgende week zal zijn.
(Fair Use Policy: 1,5 GB per maand)
http://gsm.mtvmobile.nl/m...O&M5NextUrl=RAINF&M5Arg=2
Info over FUP:
http://gsm.mtvmobile.nl/m...M5NextUrl=RAINF&M5Arg=804
[ Voor 4% gewijzigd door Golf2vr6 op 04-05-2011 21:22 ]
Thx flash
Terwijl we allemaal in afwachting zijn heb ik alvast wat handige extra's besteld.
Check de accessoires thread: http://gathering.tweakers...message/35976173#35976173
Terwijl we allemaal in afwachting zijn heb ik alvast wat handige extra's besteld.
Check de accessoires thread: http://gathering.tweakers...message/35976173#35976173
Verwijderd
Ben ik ook benieuwd naar. Zijn er hier mensen met hi internet extreem ? En zo ja wat zijn de ervaringen?Grimgor_6x3 schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 21:20:
[...]
Ja begrijpelijk, ik doe het niet perse voor de extra Gig, dat is een leuke extra, ik zou het dan doen voor de extra snelheid 7.2Mbps, maar iemand enig idee of dit wel gehaald wordt of dat het er bijv. vlakbij zit?
Klik eens op die 5-7 werkdagenjimzweers schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 21:20:
[...]
Belsimpel heeft, als je nu bestelt, een levertijd van 5-7 werkdagen
Daar staat dat dat betekend dat de leverancier hem op voorraad heeft.
Ik heb geen ervaring met belsimpel, maar mij zegt zoiets nog helemaal niks.
[ Voor 11% gewijzigd door Golf2vr6 op 04-05-2011 21:27 ]
Ja, dat staat er ook sinds vorige week...jimzweers schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 21:20:
[...]
Verwijderd
En de leverancier is dus Samsung nederland.Golf2vr6 schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 21:26:
[...]
Klik eens op die 5-7 werkdagen
Daar staat dat dat betekend dat de leverancier hem op voorraad heeft.
Volgens mij was Belsimpel wel een van de eerste toen de Optimus 2x speed net uit kwam...
En dat zou weer betekenen dat andere webshops hem waarschijnlijk gelijk met belsimpel leveren.Verwijderd schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 21:28:
[...]
En de leverancier is dus Samsung nederland.
Misschien wel handig om aan te geven.
Als je voor het bel sms web 275 pakket gaat heb je hem bij Belsimpel.nl bij 2 jaar gratis. Eerste jaar 20 euro, 2de jaar 40 euro. Scheelt weer 30 euro met Vodafone.nl
Als je voor het bel sms web 275 pakket gaat heb je hem bij Belsimpel.nl bij 2 jaar gratis. Eerste jaar 20 euro, 2de jaar 40 euro. Scheelt weer 30 euro met Vodafone.nl
De preorders zijn bij Expansys gister al de deur uit gegaan.AtlAntA schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 21:03:
Lijkt me trouwens ook sterk dat ik nu zo 1 kan bestellen. Neem aan dat die 100 op voorraad naar de pre-orders gaan.
Volgens mijn tracking code gebruiken ze DHL Express Worldwide eu "Guaranteed door-to-door delivery of international export shipments by the end of the next possible business day.". Al had ik gister besteld toen er nog geen voorraad was bij hun zelf (alleen bij de leverancier), gisteren stond mijn order te wachten op voorraad. We zullen zien of die morgen binnen isMyrddinLXXIIX schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 21:11:
Jeez, met dat soort prijzen...
voor 1600 besteld, met 2 dagen geleverd
Verwacht dan minimal ups-next-day-garanteed
[ Voor 51% gewijzigd door Menthix op 04-05-2011 21:39 ]
Laten we het hopen. Elke dag eerder voor de 13de ben ik blij mee!Golf2vr6 schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 21:31:
[...]
En dat zou weer betekenen dat andere webshops hem waarschijnlijk gelijk met belsimpel leveren.
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
Dank voor de tip, heb hem daar net besteld (€ 495,95). Aardige dame aan telefoon heeft er spoed bijgezetjimzweers schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 21:20:
[...]
Hoop dat het wat uitmaakt.
Sorry, maakt geen ruk uit.Flash3d schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 21:39:
[...]
Dank voor de tip, heb hem daar net besteld (€ 495,95). Aardige dame aan telefoon heeft er spoed bijgezet![]()
Als het wel iets uitmaakt zijn heel veel mensen vet pissed over jou.
Dus hooivorken wegleggen?MyrddinLXXIIX schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 21:42:
[...]
Sorry, maakt geen ruk uit.
Als het wel iets uitmaakt zijn heel veel mensen vet pissed over jou.
Maar hoe komen ze aan de datum 12 mei bij gsmwijzer. Op hun site staat nog gwoon week 19...
http://www.samsunggalaxys...sung-galaxy-s2-overzicht/
[ Voor 10% gewijzigd door biepo op 04-05-2011 21:45 ]
Mensen weten die bij belsimpel.nl bestellen dat er al een week 5 werkdagen levering staat?
Dus dat dit helemaal waarschijnlijk niet klopt?
Heeft die aardige dame nog een datum genoemd of andere waardevolle info gegeven?Flash3d schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 21:39:
[...]
Dank voor de tip, heb hem daar net besteld (€ 495,95). Aardige dame aan telefoon heeft er spoed bijgezet![]()
alwaysleft schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 21:46:
Mensen weten die bij belsimpel.nl bestellen dat er al een week 5 werkdagen levering staat?
[ Voor 27% gewijzigd door Golf2vr6 op 04-05-2011 21:48 ]
12 mei is toch week 19?biepo schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 21:43:
[...]
Dus hooivorken wegleggen?![]()
Maar hoe komen ze aan de datum 12 mei bij gsmwijzer. Op hun site staat nog gwoon week 19...
http://www.samsunggalaxys...sung-galaxy-s2-overzicht/
Misschien krijgen ze een pro-forma factuur x-dagen voor uitlevering oid.
Sorry ben ik weer, even de ideal betaling gedaan. Dame gaf aan dat telefoons op voorraad zijn bij hun leverancier. Heb gevraagd wie dat is maar dat wist ze niet. Gevraagd of ze misschien nog niet mogen leveren omdat dit van Samsung niet mag, maar dat wist ze ook nietGolf2vr6 schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 21:46:
[...]
Heeft die aardige dame nog een datum genoemd of andere waardevolle info gegeven?
Oftwel, we zien het wel. dame klonk wel leuk
Ja, anders hadden ze dat wel op de website gezet (12 mei) Nu staat er gewoonweg week 19 en geen specifieke dag vermeld. Hoe die site aan 12 mei komt....MyrddinLXXIIX schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 21:46:
[...]
12 mei is toch week 19?
Misschien krijgen ze een pro-forma factuur x-dagen voor uitlevering oid.
Bedankt voor de linkjes. Heb even gekeken, maar zie er niet zoveel in. Beltegoed vervalt iedere maand, en de info van de kpn-medewerker klopte duidelijk niet. Krijg maar 9 maand korting ipv 12. Op de mtv site staat de SII trouwens al wel vermeld, zou dan 169,00 bij moeten betalen. Het lijkt erop dat het toch Vodafone gaat worden.Golf2vr6 schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 21:20:
[...]
snelheid: download 3,6 mb/s, upload 348 kb/s.
(Fair Use Policy: 1,5 GB per maand)
http://gsm.mtvmobile.nl/m...O&M5NextUrl=RAINF&M5Arg=2
Info over FUP:
http://gsm.mtvmobile.nl/m...M5NextUrl=RAINF&M5Arg=804
Verwijderd
Marketing truckjes, omdat ze denken/weten dat wij daar in trappen.biepo schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 21:50:
[...]
Ja, anders hadden ze dat wel op de website gezet (12 mei) Nu staat er gewoonweg week 19 en geen specifieke dag vermeld. Hoe die site aan 12 mei komt....
Van studentmobiel/gsmwijzer zelf neem ik aan....biepo schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 21:50:
[...]
Ja, anders hadden ze dat wel op de website gezet (12 mei) Nu staat er gewoonweg week 19 en geen specifieke dag vermeld. Hoe die site aan 12 mei komt....
Op de site staat:
GSMwijzer/Studentmobiel hebben aangegeven de eerste levering te zullen verzenden vanaf 12 mei (volgende week donderdag).
Geeft niks, dit topic gaat zo razendsnel dat het moeilijk is om bij te houden. Is wel avondvullend zo.
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Verwijderd
Het zou grappig zijn als Samsung een stunt uithaalt en een mega-voorraad heeft gebakken.AtlAntA schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 21:59:
[...]
Geeft niks, dit topic gaat zo razendsnel dat het moeilijk is om bij te houden. Is wel avondvullend zo.
Zijn we over 2 weken meteen klaar met deze topic.
Ik gok Iphone 4 verschijnselen. Wekenlang schaarste.Verwijderd schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 22:05:
[...]
Het zou grappig zijn als Samsung een stunt uithaalt en een mega-voorraad heeft gebakken.
Zijn we over 2 weken meteen klaar met deze topic.
Verwijderd
Vrees het ook 200.000 pre-orders in een uur t.o.v. 100.000 pre-order op een dag van de IPhone 4alwaysleft schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 22:07:
[...]
Ik gok Iphone 4 verschijnselen. Wekenlang schaarste.
Waar haal je deze info vandaan?Verwijderd schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 22:09:
[...]
Vrees het ook 200.000 pre-orders in een uur t.o.v. 100.000 pre-order op een dag van de IPhone 4
Don't panic!
Ze zijn echt wel zo slim om andere landen te bedienen ipv eerst thuis-markt te verzadigen.
En wij zijn gelukkig genoeg dat eerst europa bediend wordt ipv US.
Ze zijn echt wel zo slim om andere landen te bedienen ipv eerst thuis-markt te verzadigen.
Verwijderd
Ok had het ergens gelezen cijfertjes kloppen niet helemaal maar het idee klopt wel
En dan is er nog de schaarste van de schermpjes en hun eigen cpu's
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 04-05-2011 22:16 ]
Je cijfertjes kloppen wel redelijk hoorVerwijderd schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 22:15:
[...]
Ok had het ergens gelezen cijfertjes kloppen niet helemaal maar het idee klopt wel
En dan is er nog de schaarste van de schermpjes en hun eigen cpu's
http://www.samsunghub.com...e-ordered-in-south-korea/
Wel opvallend, zag net de Vodafone tv reclame van het eerste jaar 50% korting.
Zie ik daar paar keer best lang de Galaxy S2 voorbij komen.
Kan zou je dus zeggen niet te lang nog duren
Valt me wel op dat er een enorme run is op deze telefoon. Volgens mij heeft bijna iedereen straks de GS2. Hopen dat het wat doet met de prijs van de Sensation.
Waar zag je die voorbij komen als ik vragen mag?alwaysleft schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 22:17:
Wel opvallend, zag net de Vodafone tv reclame van het eerste jaar 50% korting.
Thuismarkt krijgt ook ander sgs2's dan hier. 3 provider branded toestellen, sommige met TV en NFC.MyrddinLXXIIX schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 22:13:
Don't panic!
ze kunnen iig geval niet "onze" sgs2's inzetten om de thuismarkt te bedienen.
Sbs 6AtlAntA schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 22:19:
[...]
Waar zag je die voorbij komen als ik vragen mag?
Toevallig niet even opgenomen? Youtube?
Een reclame opnemen? Dat moet toch niet gekker worden haha. Ik snap dat mensen ongeduldig zijn, geduld voor een paar weken..
[ Voor 12% gewijzigd door Baiko op 04-05-2011 22:43 ]
Lian Li PC O-11 Dynamic XL, AMD 5950x, NZXT Z73, Asus X570 Gaming-E, 4x8GB 3600mhz, Gigabyte RTX 3090 Vision OC, WD Black SN850 1TB
Paar weken? Hoop toch echt paar dagen!Baiko schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 22:43:
[...]
Een reclame opnemen? Dat moet toch niet gekker worden haha. Ik snap dat mensen ongeduldig zijn, geduld voor een paar weken..
Ik heb hem op RTL4 gezienAtlAntA schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 22:19:
Ik lust geen rotte appels...
Wel dezelfde schermen en procs toch?Golf2vr6 schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 22:20:
[...]
Thuismarkt krijgt ook ander sgs2's dan hier. 3 provider branded toestellen, sommige met TV en NFC.
ze kunnen iig geval niet "onze" sgs2's inzetten om de thuismarkt te bedienen.
Voorzover ik het begreep zijn dat de knelpunten.
Ja dat wel, ik doelde meer op het niet naar ons verschepen maar voor eigen gebruik houden van al geproduceerde sgs2's. Dat gaat dus niet omdat ze heel anders zijn.MyrddinLXXIIX schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 23:14:
[...]
Wel dezelfde schermen en procs toch?
Voorzover ik het begreep zijn dat de knelpunten.
de sgs2 in de vodafone reclame (discovery) viel mij ook op. Welliswaar een pre productie exemplaar zonder samsung logo
Ik weet het niet zeker, maar ik denk dat het netto niet veel uitmaakt. Ze gaan uit van ideale omstandigheden en die komen praktisch nooit voor. Als je dus niet over die limiet van 1GB heen gaat is het niet aan te raden. Het zal denk ik uiteindelijk niet heel erg merkbaar zijn.Grimgor_6x3 schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 21:20:
[...]
Ja begrijpelijk, ik doe het niet perse voor de extra Gig, dat is een leuke extra, ik zou het dan doen voor de extra snelheid 7.2Mbps, maar iemand enig idee of dit wel gehaald wordt of dat het er bijv. vlakbij zit?
Zelf zit ik bijna elke maand over 1GB heen en kan ik dus net zo goed extreem nemen, omdat ik anders €12,50 betaal voor snel + €5,- voor een extra GB. Dan heb ik met extreem sneller internet voor dezelfde prijs.
Hi verlenging website down
PSN: MGFlexican.
Voor de zoveelste keer vandaag. Zijn daar toch met iets bezig wat blijkbaar offline niet kan.
Heb de reclame ook gezien. Vind het wel een beetje vreemd hoor. Normaalgesproken zou je zeggen dat hij al te koop zou moeten zijn als je hem al op tv ziet.
Waar wachten we op, release dat ding samsung!
Waar wachten we op, release dat ding samsung!
[ Voor 5% gewijzigd door Snoop op 05-05-2011 00:02 ]
Ik heb net de onderstaande bestelling bij HI gedaan.
Hi online 45 1 jaar, (400 bel / 800 sms) Internet extreem
Toestel= € 149,95
3x37,45= € 112,35
9x57,45= € 517,05
Aansluitkosten = € 29,95
Totaal 809,30 (1 jaar)
Ik heb voor internet extreem gekozen aangezien de aanschafwaarde van het toestel 30 naar beneden ging. Voor gemiddeld € 2,50 per maand extra heb ik wel meteen 1Gigh extra downloadruimte. Verder heb ik voor Hi 45 gekozen ipv HI 35 omdat het toestel 40 goedkoper wordt + naar mijn idee kan je beter iets te ruim in je bundel zitten dan af en toe boven je bundel uitkomen, dan betaal je namelijk meteen de hoofdprijs per minuut. Nu nog wachten totdat Hi de SG2 gaat leveren......
In de bevestigingmail van Hi staat:
Op dit moment is de Samsung Galaxy S2 nog niet te koop. De release date in Nederland wordt waarschijnlijk mei 2011 maar dit is nog niet definitief. Het is ook nog niet 100% zeker dat Hi de Galaxy S2 in Nederland gaat leveren. Zodra dit definitief is kan je de Samsung Galaxy S2 direct hier bij Hi.nl bestellen. Op die manier ben je er zeker van dat je als eerste een Nederlandse Galaxy S2 krijgt.
Hi online 45 1 jaar, (400 bel / 800 sms) Internet extreem
Toestel= € 149,95
3x37,45= € 112,35
9x57,45= € 517,05
Aansluitkosten = € 29,95
Totaal 809,30 (1 jaar)
Ik heb voor internet extreem gekozen aangezien de aanschafwaarde van het toestel 30 naar beneden ging. Voor gemiddeld € 2,50 per maand extra heb ik wel meteen 1Gigh extra downloadruimte. Verder heb ik voor Hi 45 gekozen ipv HI 35 omdat het toestel 40 goedkoper wordt + naar mijn idee kan je beter iets te ruim in je bundel zitten dan af en toe boven je bundel uitkomen, dan betaal je namelijk meteen de hoofdprijs per minuut. Nu nog wachten totdat Hi de SG2 gaat leveren......
Op dit moment is de Samsung Galaxy S2 nog niet te koop. De release date in Nederland wordt waarschijnlijk mei 2011 maar dit is nog niet definitief. Het is ook nog niet 100% zeker dat Hi de Galaxy S2 in Nederland gaat leveren. Zodra dit definitief is kan je de Samsung Galaxy S2 direct hier bij Hi.nl bestellen. Op die manier ben je er zeker van dat je als eerste een Nederlandse Galaxy S2 krijgt.
Op de website staat er nu Junimarloh schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 00:12:
PSN: MGFlexican.
Verwijderd
Heb hem besteld via GSMwijzer, icm Vodafone 275 2 jaar.
Heb momenteel een KPN abo die ik mag verlengen, maar daar schijnen ze de SGS2 nog niet te mogen verkopen, en ze willen me al helemaal niet bellen of smsen als hij er wel is. Meerdere keren met KS gebeld maar het duurt me te lang. Bovendien is er bij KPN geen gratis sms verdubbelaar meer. Het enige voordeel was dat de belminuten niet per minuut naar boven worden afgerond, maar dat neem ik nu maar even voor lief bij Vodafone. Hopen dat ie een beetje snel komt!
Heb momenteel een KPN abo die ik mag verlengen, maar daar schijnen ze de SGS2 nog niet te mogen verkopen, en ze willen me al helemaal niet bellen of smsen als hij er wel is. Meerdere keren met KS gebeld maar het duurt me te lang. Bovendien is er bij KPN geen gratis sms verdubbelaar meer. Het enige voordeel was dat de belminuten niet per minuut naar boven worden afgerond, maar dat neem ik nu maar even voor lief bij Vodafone. Hopen dat ie een beetje snel komt!
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 05-05-2011 03:57 ]
Bij Hi is er wel de gratis SMS verdubbelaar:Verwijderd schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 03:57:
Heb hem besteld via GSMwijzer, icm Vodafone 275 2 jaar.
Bestelde producten:
Samsung I9100 Galaxy S II Noble Black icm Hi Online 25.00 (12 maanden)
Sms DUBBEL AAN naar 1266 bij ingang abonnement ( €0.00 p/mnd)
Internet Extreem (€ 17.50 per maand)
Vodafone reclames:AtlAntA schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 22:19:
[...]
YouTube: Vodafone Shopping Boys
YouTube: Vodafone Shopping Girls
[ Voor 54% gewijzigd door hans180 op 05-05-2011 08:58 ]
Bij Vodafone ook gratis sms verdubbelaarGolf2vr6 schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 07:15:
[...]
Bij Hi is er wel de gratis SMS verdubbelaar:
Bestelde producten:
Samsung I9100 Galaxy S II Noble Black icm Hi Online 25.00 (12 maanden)
Sms DUBBEL AAN naar 1266 bij ingang abonnement ( €0.00 p/mnd)
Internet Extreem (€ 17.50 per maand)
Haha dat is de Sensation... girls onlyhans180 schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 08:33:
[...]
Vodafone reclames:
YouTube: Vodafone Shopping Girls
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Dat kan ook, lijkt allemaal zoveel op elkaar. Dacht dat ze de Sensation als exclusieve telefoon wilden pushen, vandaar dat me dat logischer leek.
Dat is waar inderdaad. Denk overigens dat als dat de HTC Sensation is de actie van Vodafone met eerste jaar 50% korting tm eind juni loopt, aangezien de Sensation pas in begin juni uitkomt.Phusebox schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 08:58:
[...]
Dat kan ook, lijkt allemaal zoveel op elkaar. Dacht dat ze de Sensation als exclusieve telefoon wilden pushen, vandaar dat me dat logischer leek.
Zojuist besteld op Hi.nl
met Hi-35 2 jarig met internet-extreem (niet vanwege snelheid maar vanwege datalimiet)
Totaal: €964,80 (excl aansluitkosten)
Nou kan het wachten beginnen, allemaal erg bedankt voor alle nuttige info en alvast veel plezier met jullie nieuwe device!
met Hi-35 2 jarig met internet-extreem (niet vanwege snelheid maar vanwege datalimiet)
Nou kan het wachten beginnen, allemaal erg bedankt voor alle nuttige info en alvast veel plezier met jullie nieuwe device!
Expansys.nl geeft nu ook voorraad aan:
En nu maar hopen dat je bij de eerste batch van hi zitGrimgor_6x3 schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 09:43:
Zojuist besteld op Hi.nl
Dat was gisteren ook al zoPhusebox schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 09:46:
Expansys.nl geeft nu ook voorraad aan:
project2401 in "[ABO] Samsung Galaxy SII levertijden- en..."
[ Voor 15% gewijzigd door Golf2vr6 op 05-05-2011 09:50 ]
Idd heb echt zitten twijfelen... maar goed... hoop dat algebeld nu ook een beetje vaart gaat maken met het leveren ervan!!
Power to the beat.
Oeps. De laatste keer dat ik checkte gaven ze nog steeds 6 dagen aan.Golf2vr6 schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 09:49:
[...]
Dat was gisteren ook al zo
project2401 in "[ABO] Samsung Galaxy SII levertijden- en..."
Scheelt je iig al snel zo'n 100 euries die paar dagen extra wachten......ronaldm3 schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 09:50:
[...]
Idd heb echt zitten twijfelen... maar goed... hoop dat algebeld nu ook een beetje vaart gaat maken met het leveren ervan!!
Maar wachten duurt altijd zo lang hehGolf2vr6 schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 09:52:
[...]
Scheelt je iig al snel zo'n 100 euries die paar dagen extra wachten......
Power to the beat.
Nja paar dagen, dat is maar de vraag. Voor hetzelfde geld komt ie pas einde week 21 ofzo.Golf2vr6 schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 09:52:
[...]
Scheelt je iig al snel zo'n 100 euries die paar dagen extra wachten......
Dan nog 100 Euro!Phusebox schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 09:55:
[...]
Nja paar dagen, dat is maar de vraag. Voor hetzelfde geld komt ie pas einde week 21 ofzo.
De Hi website is er weer, en de Hi LIGHT superdeals van 5,6,7,8 mei zijn beschikbaar.
Ik ga even kijken wat precies de verschillen zijn voordat ik die hier post.
1ste dag lijkt het voor de:
Ik ga even kijken wat precies de verschillen zijn voordat ik die hier post.
1ste dag lijkt het voor de:
- optimus 2x
- Galaxy S(1 dus)
- bold 9780
- Galaxy Ace
[ Voor 49% gewijzigd door Ghostier op 05-05-2011 10:08 ]
Haha, dit keer moet ik mezelf inhouden maar normaal had ik er dat wel voor over. Een nieuw toestel is toch minder leuk als ie al een maand te koop is.
Ik zou het ook niet doen voor 100 euro meer hoor. Maarja, met het sim only abonnement wat ik aangeschaft heb kwam ik ongeacht of ik 100 euro meer uitgaf nog altijd goedkoper uit dan 'm hier halen met een normaal abonnement (plus toestel gratis).
Laatste nieuws overigens: mijn SGS2 zou afgelopen dinsdag verzonden zijn, dit is uiteindelijk woensdagochtend geworden. Dit per DHL express vanuit de UK (1 tot 2 dagen levertijd). Ik verwacht nu dat ik 'm pas morgen krijg, want het lijkt er op dat m'n pakketje het DHL vliegtuig gemist heeft (is picked up en ligt in Heathrow, maar nog geen verdere status en dat was om 18:30 gisteravond).
Laatste nieuws overigens: mijn SGS2 zou afgelopen dinsdag verzonden zijn, dit is uiteindelijk woensdagochtend geworden. Dit per DHL express vanuit de UK (1 tot 2 dagen levertijd). Ik verwacht nu dat ik 'm pas morgen krijg, want het lijkt er op dat m'n pakketje het DHL vliegtuig gemist heeft (is picked up en ligt in Heathrow, maar nog geen verdere status en dat was om 18:30 gisteravond).
Dan duim ik voor je dat het vandaag en anders zeker morgen wordt........Backspace-NL schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 10:01:
Ik zou het ook niet doen voor 100 euro meer hoor. Maarja, met het sim only abonnement wat ik aangeschaft heb kwam ik ongeacht of ik 100 euro meer uitgaf nog altijd goedkoper uit dan 'm hier halen met een normaal abonnement (plus toestel gratis).
Heb nog enige hoop dat die tracking weer eens achter ligt... Vanochtend DHL al gebeld en die waren ook enigzins verbaasd, maar goed, heb het al vaker gehad (ook met UPS) dat er plotseling in de loop van de dag een hele zwik aan status updates bijkomen en het ding out for delivery is. Zelfs een keer gehad dat er helemaal niks stond en ze aan de deur waren later die dag ;-) We wachten geduldig af....Golf2vr6 schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 10:15:
[...]
Dan duim ik voor je dat het morgen wordt........
De sim only van de Vodafone directsales site is gisteren al binnengekomen, dus ik kan meteen aan de slag zodra het ding er is!
Klopt, heb zelf ook een jeuk in mijn partemonneeronaldm3 schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 09:50:
[...]
Weet trouwens iemand waarom Expansys niet in de Pricewatch vermeld wordt?
Ja inderdaad en PDAshop ook niet...businka19 schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 10:21:
[...]
Klopt, heb zelf ook een jeuk in mijn partemonnee![]()
Verwijderd
Vodafone, 2 jaar, verlenging
275 min of 550 sms
1 Gb internet 3.6 mb/s
12 maanden 39.5 € 474.00
12 maanden 19.75 € 237.00
toestel € 27.00
verzendkosten € 4.95
€ 742.95
Besteld via belsimpel,
Wilde eigenlijk 1 jaar. Toch maar twee jaar gedaan omdat het tweede jaar je in verhouding erg voordelig is.
order status: onderweg van leverancier naar belsimpel
(Geloof er weinig van dat die onderweg is maar we zullen zien)
275 min of 550 sms
1 Gb internet 3.6 mb/s
12 maanden 39.5 € 474.00
12 maanden 19.75 € 237.00
toestel € 27.00
verzendkosten € 4.95
€ 742.95
Besteld via belsimpel,
Wilde eigenlijk 1 jaar. Toch maar twee jaar gedaan omdat het tweede jaar je in verhouding erg voordelig is.
In de pricewatch + abo klopt bij Hi bijna helemaal niks van de totaal prijzen, omdat pricewatch de korting altijd over 12 maanden rekent terwijl dit niet bij alle shops zo is.businka19 schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 10:21:
[...]
Klopt, heb zelf ook een jeuk in mijn partemonnee![]()
Bij andere providers weet ik niet of het klopt, want daar heb ik niet naar gekeken.
Die zijn al dagen onderweg naar BelsimpelVerwijderd schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 10:42:
[ Voor 22% gewijzigd door Golf2vr6 op 05-05-2011 11:04 ]
Jammer dat de prijzen voor verlenging bij Hi weer omhoog zijn gegaan... had gisteren nogal snel een bestelling geplaatst en deze daarom ook snel weer geannuleerd, maar achteraf gezien had ik toch weer dezelfde bestelling willen plaatsen. Alleen toen lag de site eruit... dus nu maar eens kijken of de Galaxy SII nog een Hi Light wordt in een van de komende dagen, of dat er nog andere mooie aanbiedingen verschijnen
Kan best dat de aanbieding er morgen weer staat.. Verandert echt per dag.AdnanKananda schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 10:56:
Jammer dat de prijzen voor verlenging bij Hi weer omhoog zijn gegaan... had gisteren nogal snel een bestelling geplaatst en deze daarom ook snel weer geannuleerd, maar achteraf gezien had ik toch weer dezelfde bestelling willen plaatsen. Alleen toen lag de site eruit... dus nu maar eens kijken of de Galaxy SII nog een Hi Light wordt in een van de komende dagen, of dat er nog andere mooie aanbiedingen verschijnen
Is het weer zover? Gisteren en maandag had ik dezelfde aanbieding vandaag zal die vast weer duurder zijn. Kan het helaas niet checken want de Hi site heeft weer eens kuren.AdnanKananda schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 10:56:
Bij mij werkt de site nu weer prima. Maar alle prijzen zijn weer omhoog gegooid. Lijkt me plausibel dat de site niet meer werkte omdat ze wilden dat niemand nog een abonnement zou kunnen afsluiten, ter voorbereiding van de nieuwe (andere) acties.BPP schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 11:00:
[...]
Is het weer zover? Gisteren en maandag had ik dezelfde aanbieding vandaag zal die vast weer duurder zijn. Kan het helaas niet checken want de Hi site heeft weer eens kuren.
Update van Vodafone: verwachtte leverdatum 10 mei (bij mij thuis, dus niet bij Vodafone). Kon ook een dagje later zijn, maar meer niet.
Ja ze blijven schuiven, maar deze meneer heeft het allemaal gedubbelcheckt en nog eens nagevraagd.
Ja ze blijven schuiven, maar deze meneer heeft het allemaal gedubbelcheckt en nog eens nagevraagd.
[ Voor 10% gewijzigd door Phusebox op 05-05-2011 11:13 ]
de "verlengen-knop" werkt bij mij alsnog niet, wanneer ik ben ingelogd.. Iets is dus nog niet 100%.AdnanKananda schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 11:08:
[...]
Bij mij werkt de site nu weer prima. Maar alle prijzen zijn weer omhoog gegooid. Lijkt me plausibel dat de site niet meer werkte omdat ze wilden dat niemand nog een abonnement zou kunnen afsluiten, ter voorbereiding van de nieuwe (andere) acties.
Tsja, hopelijk voor jou heeft deze persoon het bij het rechte eind, er zijn de afgelopen dagen bij zo'n beetje alle providers en webshops zoveel wijzingen in data doorgevoerd dat er geen touw meer aan vast te knopen is... Is het dan zo moeilijk voor of Samsung of providers/webshops af en toe een goede en duidelijke update te geven over wanneer ze het toestel krijgen in plaats van dat vage gedoe met eind mei, begin juni en al die verschuivingen van weken en dagen?Phusebox schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 11:11:
Update van Vodafone: verwachtte leverdatum 10 mei (bij mij thuis, dus niet bij Vodafone). Kon ook een dagje later zijn, maar meer niet.
Ja we zien wel, maar het moet toch idd niet zo moeilijk zijn. In de UK en Duitsland roepen ze gewoon al weken allemaal een vaste datum.mobileleon schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 11:22:
[...]
Tsja, hopelijk voor jou heeft deze persoon het bij het rechte eind, er zijn de afgelopen dagen bij zo'n beetje alle providers en webshops zoveel wijzingen in data doorgevoerd dat er geen touw meer aan vast te knopen is... Is het dan zo moeilijk voor of Samsung of providers/webshops af en toe een goede en duidelijke update te geven over wanneer ze het toestel krijgen in plaats van dat vage gedoe met eind mei, begin juni en al die verschuivingen van weken en dagen?
Wanneer heb je besteld?Phusebox schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 11:11:
Let op:
Dit topic is GEEN dumpbak voor van alles en nog wat, daarom worden dit soort replies verwijderd:
-Oneliners zonder enige vorm van inzet.
-Slowchat.
-Replies als "ik heb em ook" of "ik heb em besteld".
Het is niet toegestaan om naar kortingcodes en/of personeelsnummers te vragen!
Dit topic is GEEN dumpbak voor van alles en nog wat, daarom worden dit soort replies verwijderd:
-Oneliners zonder enige vorm van inzet.
-Slowchat.
-Replies als "ik heb em ook" of "ik heb em besteld".
Het is niet toegestaan om naar kortingcodes en/of personeelsnummers te vragen!