• Ewivis
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 04-11 11:12
DOH! Heb er serieus overheen gelezen! Thnx!

AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC

• hans180
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-10 14:24
Verderf schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 09:09:
[...]

Ik heb ze toevallig net een mailtje gestuurd, zal het antwoord hier later wel posten :)
Nog wat gehoord Verderf?

sorry ben een beetje ongeduldig, zoals de meesten hier.

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-11 00:20
hans180 schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 12:27:
[...]

Nog wat gehoord Verderf?

sorry ben een beetje ongeduldig, zoals de meesten hier.
Nog niks terug gehad helaas :(

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

• hans180
Misschien zijn ze te druk met verzenden ;)

• macweeds
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 04-11 14:33
Die hebben wel iets beters te doen dan al die ongeduldige mensen beantwoorden met steeds de bekende vragen. Er staat toch verwachte leveringsdatum week 19, wat moeten ze daar dan nog aan toevoegen ??
Zodra de exacte leverdatum bekend is krijg je daar een mailtje van en staat dat ook gewoon op de site.

• hans_1990
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
macweeds schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 12:33:
Die hebben wel iets beters te doen dan al die ongeduldige mensen beantwoorden met steeds de bekende vragen. Er staat toch verwachte leveringsdatum week 19, wat moeten ze daar dan nog aan toevoegen ??
Zodra de exacte leverdatum bekend is krijg je daar een mailtje van en staat dat ook gewoon op de site.
amen, dat is de juiste instelling. Speculeren is leuk, maar zet geen zoden aan de dijk. En volgens mij is het inmiddels wel bekend dat wij noch de telco's noch de tussenhandelaren weten wanneer het toestel er nou is.

Ik volg dit topic op zoek naar de beste deal voor een nieuw abbo, wat betreft levertijden is volgens mij alles nu wel gezegd en is het gewoon een kwestie van afwachten.

edit: En reken maar dat je wel te horen krijgt wanneer het toestel nou echt leverbaar is, daar zullen de webshops echt niet zuinig zijn met communicatie

[ Voor 8% gewijzigd door hans_1990 op 04-05-2011 12:45 ]

• hans180
Ach beetje speculeren is altijd leuk.

• hans_1990
  • Niet online
hans180 schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 12:40:
Ach beetje speculeren is altijd leuk.
een beetje, volgens mij is dat station al pagina's geleden gepasseerd

• Verderf
hans_1990 schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 12:38:
[...]

amen, dat is de juiste instelling. Speculeren is leuk, maar zet geen zoden aan de dijk. En volgens mij is het inmiddels wel bekend dat wij noch de telco's noch de tussenhandelaren weten wanneer het toestel er nou is.

Ik volg dit topic op zoek naar de beste deal voor een nieuw abbo, wat betreft levertijden is volgens mij alles nu wel gezegd en is het gewoon een kwestie van afwachten.

edit: En reken maar dat je wel te horen krijgt wanneer het toestel nou echt leverbaar is, daar zullen de webshops echt niet zuinig zijn met communicatie
Het is dat ik wilde weten of mijn contract compleet was binnen gekomen, dan kan zo'n vraag natuurlijk geen kwaad.

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

• macweeds
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 04-11 14:33
Verderf schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 13:00:
[...]

Het is dat ik wilde weten of mijn contract compleet was binnen gekomen, dan kan zo'n vraag natuurlijk geen kwaad.
Ik kreeg meteen na het sturen van mijn contract (per fax) de orderstatus wijziging "contract ontvangen" in mijn mailbox. Aangezien ik overstap vanaf T-Mobile naar Vodafone zal het bij mij nog een x aantal dagen duren voordat ze de aanvraag kunnen afronden, maar hopelijk is dat volgende week (week 19) :*)

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:17
Ik moest Vodafone nog even bellen omdat er iets niet helemaal klopte met mijn verlenging; gelijk maar even gevraagd naar de levertijd van het toestel:
"Die staat momenteel op levertijd onbekend meneer."

Waarom moet het zo lang duren als de UK hem al in overvloed heeft... :(

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

• Verderf
macweeds schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 13:15:
[...]

Ik kreeg meteen na het sturen van mijn contract (per fax) de orderstatus wijziging "contract ontvangen" in mijn mailbox. Aangezien ik overstap vanaf T-Mobile naar Vodafone zal het bij mij nog een x aantal dagen duren voordat ze de aanvraag kunnen afronden, maar hopelijk is dat volgende week (week 19) :*)
De eerste keer kreeg ik na een paar dagen de melding dat mijn contract niet compleet was, wat klopte want ik was vergeten mijn id kaart erbij te stoppen :P vandaar dat ik nu even zeker wilde weten of alles nu compleet is :)

• Elby1988
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 14-05 20:18
Zojuist maar even contact gelegd met Hi-webcare. Heb namelijk al verlengd via de site, terwijl ik officieel pas vanaf 15 mei kan. Kreeg als antwoord dat ze waarschijnlijk de verlenging gewoon uitstellen tot 15 mei, en daarna ook mijn telefoon krijg. Prima, eerder is hij er toch niet bij Hi.. :)

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 04-11 09:23
Net ook weer Vodafone gebeld. Paar mensen aan de lijn gehad. De eerste batch bestelde S2's was er doorheen en niet bekend wanneer er weer een nieuwe batch aan kwam. Toestel was ook niet meer reserveerbaar, dit was tot gisteren wel mogelijk. Sowieso zou er geen levering meer zijn voor week 21. Gaat lekker zo :)

Nickname does not reflect reality

• Verderf
Dus ze hebben de eerste batch al verstuurd?

• Brad Pitt
Verderf schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 13:25:
Dus ze hebben de eerste batch al verstuurd?
Verstuurd weet ik niet, die waren wel allemaal reeds verwerkt. Zei de laatste persoon dan hè, het is (nou ja, ik vind) het allemaal maar een beetje een rommeltje daar.

• Phusebox
Brad Pitt schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 13:25:
Net ook weer Vodafone gebeld. Paar mensen aan de lijn gehad. De eerste batch bestelde S2's was er doorheen en niet bekend wanneer er weer een nieuwe batch aan kwam. Toestel was ook niet meer reserveerbaar, dit was tot gisteren wel mogelijk. Sowieso zou er geen levering meer zijn voor week 21. Gaat lekker zo :)
Dat meen je niet; dus dat betekend dat ik sowieso niet bij de eerste batch zit. Argh, ga de boel maar cancellen daar dan als dit waar blijkt.

• Brad Pitt
Phusebox schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 13:27:
Dat meen je niet; dus dat betekend dat ik sowieso niet bij de eerste batch zit. Argh, ga de boel maar cancellen daar dan als dit waar blijkt.
Waarom zou jij daar niet bij zitten dan? Je had toch voor gisteren al iets geregeld?!

• Verderf
Misschien bedoelde ze dat de batch die eraan komt al gereserveerd is voor de 1ste batch

• Phusebox
Brad Pitt schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 13:28:
[...]

Waarom zou jij daar niet bij zitten dan? Je had toch voor gisteren al iets geregeld?!
Omdat ze mij net zeiden dat de levertijd op mijn bestelling 'levertijd onbekend' was. Maar ze hadden wel al mijn abonnement gewijzigd, daar ga ik uiteraard niet mee akkoord. Maar eens een klacht indienen.

• sfinx
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19:16
Brad Pitt schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 13:25:
Net ook gebeld door Vodafone over verlenging; was helaas momenteel niet mogelijk met de SG2. Ze verwachtten dat vanaf begin volgende week er weer nieuwe bestellingen met de SG2 gedaan kunnen worden.

Hippos are apparently just rage filled hate tanks

• KaleBatzZ
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16-10 09:27
Ik heb ook (weer) iets leuks met Vodafone...
Had vorige week vrijdag (29 April) naar hun KS gebeld, met de vraag of ik mijn abbo kon verlengen met de SG2. Dit was toen niet mogelijk dus ik zou terug gebeld worden...
Gisteren zag ik, hier in dit forum, allerlei mensen die hun abbo hadden verlengd bij Vodafone. Dus ik zelf weer bellen. Krijg ik te horen dat ze me abbo hebben omgezet in een Sim only.... Zonder dat ik daar enigszins toestemming voor heb gegeven!! Nu moet ik 3(!) dagen wachten voordat dit weer terug is gezet naar me oude abbo. Ze kunnen beter maar met een goed voorstel komen >:)

Oh en phusebox, klachten kunnen alleen schriftelijk gedaan worden. Kwam ik gisteren achter.....

Ik lust geen rotte appels...

• Brad Pitt
terrorvogel schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 13:38:
Ik heb ook (weer) iets leuks met Vodafone...
<...>
Nu moet ik 3(!) dagen wachten voordat dit weer terug is gezet naar me oude abbo. Ze kunnen beter maar met een goed voorstel komen >:)
Hier idem. Mijn verlengings-mogelijkheid was sowieso een paar dagen geblokkeerd, ik was geen abonnee meer sinds 2009 en ze hadden m'n terug gestuurde mobiel inderdaad ontvangen. Que? Geen abonnee? Geblokkeerd? Terug gestuurde mobiel!? Oh well.
Baal wel van omdat je dus zogenaamd tot gisteren wél de S2 kon kiezen bij een verlenging en nu (even) niet :(

• KaleBatzZ
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16-10 09:27
Brad Pitt schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 13:42:
[...]
Hier idem. Mijn verlengings-mogelijkheid was sowieso een paar dagen geblokkeerd, ik was geen abonnee meer sinds 2009 en ze hadden m'n terug gestuurde mobiel inderdaad ontvangen. Que? Geen abonnee? Geblokkeerd? Terug gestuurde mobiel!? Oh well.
Baal wel van omdat je dus zogenaamd tot gisteren wél de S2 kon kiezen bij een verlenging en nu (even) niet :(
Ongelofelijk... :X Prutserssss...

Het maakt mij persoonlijk niet uit of ik hem volgende week of de week daarna krijg. Maar ik snap dat sommige,zoals jij, hem wel liever nu dan morgen hebben 8)

Ik lust geen rotte appels...

• Phusebox
Brad Pitt schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 13:42:
[...]

Vaag is dat ie online wel te bestellen is, dus nieuwe klanten gaan blijkbaar voor?
terrorvogel schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 13:38:

Oh en phusebox, klachten kunnen alleen schriftelijk gedaan worden. Kwam ik gisteren achter.....
Joah I know, dat ga ik ook doen.

[ Voor 18% gewijzigd door Phusebox op 04-05-2011 14:00 ]

• Brad Pitt
Phusebox schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 13:59:
Vaag is dat ie online wel te bestellen is, dus nieuwe klanten gaan blijkbaar voor?
Heb de afdelingen verkoop en online verkoop aan de lijn gehad. Eerste kon sowieso niks doen omdat het toestel officieel nog niet in de verkoop/voorradig was. Okay, kan ik bergrijpen. Afdeling online verkoop zei dus dat het toestel tot gisteren te reserveren was en nu voorlopig (tot wanneer was niet bekend, zou worden terug gebeld (zouden ze eergisteren ook doen, niet gebeurd uiteraard)) even niet meer.

Wel een goeie van dat online bestellen, kan dat ook doen. Wilde eigenlijk een ietsjes betere deal proberen te krijgen. En als het online bestellen nu ook resulteert in een levering vanaf week 21 is het sowieso useless :)

• mbb26
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 03-11 23:10
Net vodafone aan de lijn gehad.
Omdat ik mag verlengen hadden ze (ook omdat ik al zo lang VF klant was) een aanbieding voor me. Galaxy S2 met 1e jaar 50% korting. Nu kijk ik op de welbekende sites en daar staan exact dezelfde aanbiedingen..

Beetje jammer. Valt er nog meer uit te halen bij de klantenservice van VF?

• AtlAntA
  • Laatst online: 16:58
Mijn vriendin heeft zojuist bij Hi Besteld:

Hi Online 20 2jr
Internet extra
1 jaar lang 10euro korting op het abbonement
En de SGS2 voor slechts 24.95.

Dat is toch niet slecht of wel?

Wie goed doet, die goed ontmoet.

• BPP
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23:24

BPP

Doet er bij meer mensen de verlengpagina van Hi het niet?

• mobileleon
  • Laatst online: 15-08-2023
BPP schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 14:36:
Bij mij doet ie het ook niet, volgens mij ligt het hele abonnement gedeelte plat ;)

[ Voor 11% gewijzigd door mobileleon op 04-05-2011 14:40 ]

• AtlAntA
BPP schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 14:36:
Die geeft de hele dag al moeilijkheden. Na een paar minuten doet ie het weer. Let wel op dat sommige aanbiedingen e.d wel eens gewijzigd kunnen zijn.

• BPP

BPP

AtlAntA schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 14:39:
[...]

Die geeft de hele dag al moeilijkheden. Na een paar minuten doet ie het weer. Let wel op dat sommige aanbiedingen e.d wel eens gewijzigd kunnen zijn.
Ja, daar dacht ik dus ook aan. Dat ze weer met mijn aanbiedingen aan het rommelen zijn. Ik had vanochtend weer dezelfde aanbieding als twee dagen geleden. Hoogstwaarschijnlijk zullen de prijzen aan het eind van de dag weer verdubbeld zijn.

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 00:10

Oekol

waka waka hey hey

Ik meng me ook even in deze discussie.

Bel+SMS+Web 200

200 belminuten 400 smsjes (waarschijnlijk met verdubbelaar?)
1gb internet 3.6 Kbps
Prijs per maand: 34.50 x 12 = 414 euro
Actietarief 12 mnd: 17.25 x 12 = 207 euro
Toestelprijs: 33 euro
Aansluitkosten: 24.50 euro
Verzendkosten: 6.95 euro
Intotaal: 414+207+33+6.95+24.50= 685.45 euro

Gezien bij studentmobiel.nl

Is dit een goede abonnement? Dit wordt mijn eerste abbo altijd prepaid gehad elke maand 10 euro blox met 1000 smsjes. (Ik bel dus inderdaad nooit)
Of zijn er nog goedkopere abonnementen dit is de goedkoopste die ik kon vinden.

[ Voor 5% gewijzigd door Oekol op 04-05-2011 14:43 . Reden: aansluitkosten en verzendkosten ]

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

• Grimgor_6x3
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-11 12:31
Hi 2 jaar 300/600 I-extreem
Op Hi.nl: Totaal kosten inclusief 2 jarig abonnement, toestelkosten, verzendkosten en aansluitkosten: €994,75
Iemand enig idee waar deze in de combinatie goedkoper te krijgen is, zo ja, graag toevoegen in het spreadsheet

https://spreadsheets.goog...hkey=CM2AyfID&hl=nl#gid=0

• AtlAntA
BPP schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 14:40:
[...]

Ja, daar dacht ik dus ook aan. Dat ze weer met mijn aanbiedingen aan het rommelen zijn. Ik had vanochtend weer dezelfde aanbieding als twee dagen geleden. Hoogstwaarschijnlijk zullen de prijzen aan het eind van de dag weer verdubbeld zijn.
Is dat zon soort aanbieding?
AtlAntA in "[ABO] Samsung Galaxy SII levertijden- en..."

De KS van HI heeft me gemeld dat de bestellingen via internet leidend zijn. Met andere woorden zodra je besteld hebt en een e-mail bevestiging van je bestelling binnen hebt mogen ze de voorwaarden (dus ook je toestelprijs) niet zomaar aanpassen.

Tenminste niet zonder je duidelijk de optie krijgt om je bestelling te annuleren of te wijzigen lijkt mij. Maar dat bedenk ik er zelf even bij.

Zou dus zeggen dat zodra je die aanbieding weer voorbij ziet komen meteen bestellen!

• N0stradamus
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-07-2024
Leoon. schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 14:41:
Ik meng me ook even in deze discussie.
...

1gb internet 3.6 Kbps

...
Dat moet 3.6Mbps zijn

Als ik het echt allemaal van te voren wist...

• BPP

BPP

AtlAntA schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 14:46:
[...]

De KS van HI heeft me gemeld dat de bestellingen via internet leidend zijn. Met andere woorden zodra je besteld hebt en een e-mail bevestiging van je bestelling binnen hebt mogen ze de voorwaarden (dus ook je toestelprijs) niet zomaar aanpassen.

Tenminste niet zonder je duidelijk de optie krijgt om je bestelling te annuleren of te wijzigen lijkt mij. Maar dat bedenk ik er zelf even bij.

Zou dus zeggen dat zodra je die aanbieding weer voorbij ziet komen meteen bestellen!
Ja, die alleen dan voor 1 jaar en 220 euro bijbetalen.

• sjors86
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 07-10 12:53
AtlAntA schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 14:46:
[...]

Had dat vorig jaar, kon toen HTC desire bij een 1 jarig 15 euro abbo krijgen voor 70 euro, kon alleen niet betalen via ideal en dus maar rembours gedaan en nooit problemen gehad.

Ik moet nog een week wachten en dan probeer ik opnieuw zo'n aanbieding te bemachtigen, fout blijkt daar dus nogsteeds in het systeem te zitten.

• DaJohn
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-10 15:47
Nou poeh poeh! Op de Vodafone verlengsite staat niks fatsoenlijks op.. geen SGS2 te bekennen.. ik ben al 3 jaar klant bij Vodafone, maar weet toch dat ik niet een goede klant ben (lees: grootgebruiker) Dus zal ongetwijfeld geen leuke aanbieding krijgen.. Als ik hem gratis kan krijgen bij een 2 jaar BSW 200 zal ik het waarschijnlijk meteen doen en dan na een jaar een stap lager zetten.. Ik weet het allemaal niet meer precies.. Ik wacht maar eerst af zodra het in de winkels ligt!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Ja dat had ik dus ook eerst maar dus zag ik dit staan, Afbeeldingslocatie: http://img809.imageshack.us/img809/2515/naamloosoy.png

Maar toen was ik in de war, maar 3600 Kpbs is gewoon hetzelfde als 3.6 Mbps toch?

Maar heb ik verder nog kosten over het hoofd gezien? Want anders is het een goede abonnement voor studenten toch? Bij Hi wel sneller internet maar kost ook meer. Ben denk ik geen grootverbruiker qua internet dit omdat ik bij mij op het werk, thuis, en op school allemaal wifi verbinding heb.

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

• slvans
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 03-11 16:05
Het schema dat ik eerder al plaatste, is vanaf nu aanpasbaar. Hoorde al dat men het handig vond hier dingen aan toe te voegen.

Link

[ Voor 34% gewijzigd door slvans op 04-05-2011 15:06 ]

• AtlAntA
BPP schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 14:57:
[...]

Ja, die alleen dan voor 1 jaar en 220 euro bijbetalen.
Als ik jou was zou ik die dan annuleren en morgenvroeg (als het weer zo gaat als gister een eergister) een nieuwe plaatsen. Heb je grote kans dat je het toestel dan voor maar 25 euries kan krijgen. Scheelt toch weer 195 euro(!)

• BPP

BPP

AtlAntA schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 15:08:
[...]

Als ik jou was zou ik die dan annuleren en morgenvroeg (als het weer zo gaat als gister een eergister) een nieuwe plaatsen. Heb je grote kans dat je het toestel dan voor maar 25 euries kan krijgen. Scheelt toch weer 195 euro(!)
Een 1-jarige Hi 20 abo en maar 25 euro bijbetalen? Lijkt mij heel sterk. :+

• AtlAntA
BPP schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 15:12:
[...]

Een 1-jarige Hi 20 abo en maar 25 euro bijbetalen? Lijkt mij heel sterk. :+
Ik heb niet goed gelezen. My bad.. Mijn voorbeeld had een abbo van 2 jaar.

• N0stradamus
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-07-2024
Maar toen was ik in de war, maar 3600 Kpbs is gewoon hetzelfde als 3.6 Mbps toch?
Da's hetzelfde ja. Maar 3.6Kbps dus niet... da's terug naar het stenen tijdperk.

Als ik het echt allemaal van te voren wist...

• Verderf
Mailtje van gsmwijzer gehad:
Wij verwachten de Samsung I9100 Galaxy S II voor het eerst in week 19
geleverd te krijgen. Zodra wij uw telefoon op voorraad hebben ontvangen
zullen wij uw aanvraag verder in behandeling nemen en u de telefoon
verzenden.

• Prosje
  • Laatst online: 03-11 13:40
Net order geplaatst bij Hi (Verlenging).

Hi 35 (2jr) (300 bm, 600 sms)
Internet Extra
Toestelprijs EUR 9,95

Prijs per maand: (31.45 + 12,50) x 12 = 527.40 euro
Actietarief 12 mnd: 26.45 x 12 = 317.40 euro

Netjes, of kan ik beter annuleren en een andere aanbieding afwachten ?

• Prosje
Verderf schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 15:27:
Mailtje van gsmwijzer gehad:

[...]
Volgende week dus.. Zou mooi zijn als ze bij Hi dan ook binnenkomen :)

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Bundel meenemen Bundeltegoed is 2 maanden geldig. Het nieuwe beltegoed wordt eerst verbeld, vervolgens het oude beltegoed

Bij vodafone is dit. Dus als ik de 1ste maand 50 belminuten overhoud van de 200, krijg ik de maand erna dus 250 eerst de 200 opmaken en daarna de 50 belminuten. Maar dan maakt het toch niet uit of eerst het nieuwe of eerst het oude tegoed wordt opgemaakt in principe?

• MyrddinLXXIIX
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 02-11 16:28
Leoon. schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 15:37:
Bundel meenemen Bundeltegoed is 2 maanden geldig. Het nieuwe beltegoed wordt eerst verbeld, vervolgens het oude beltegoed

Bij vodafone is dit. Dus als ik de 1ste maand 50 belminuten overhoud van de 200, krijg ik de maand erna dus 250 eerst de 200 opmaken en daarna de 50 belminuten. Maar dan maakt het toch niet uit of eerst het nieuwe of eerst het oude tegoed wordt opgemaakt in principe?
Jawel, stel dat je maand 1 niet belt -> 200 min naar maand 2
En dan in maand 2 bel je 200 min -> restant maand 1 vervalt.
Maand 3 zit je dan met slechts 200, ipv de 400 die eerlijk zouden zijn eigenlijk.

• biepo
  • Laatst online: 23-10 03:53
[afbeelding]

Bedoelen ze hier nou mee dat je minimaal 384 Kbs verbinden kan krijgen en maximaal 3600 Kbps.
Of moet je iets delen? omfg ik ben zo noob hier in :D

• Baiko
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 25-09 20:05
biepo schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 15:40:
[afbeelding]

Bedoelen ze hier nou mee dat je minimaal 384 Kbs verbinden kan krijgen en maximaal 3600 Kbps.
Of moet je iets delen? omfg ik ben zo noob hier in :D
Download 3600 / upload 384

Download:

3600 Kbps
= 450.00 KB/s
= 439.45 KiB/s
= 27.00 MB/min
= 3.60 Mbps
= 1.62 GB/h

Upload:

384 Kbps
= 48.00 KB/s
= 384.00 Kbps
= 46.88 KiB/s
= 172.80 MB/h
= 2.88 MB/min

[ Voor 24% gewijzigd door Baiko op 04-05-2011 15:44 ]

Lian Li PC O-11 Dynamic XL, AMD 5950x, NZXT Z73, Asus X570 Gaming-E, 4x8GB 3600mhz, Gigabyte RTX 3090 Vision OC, WD Black SN850 1TB

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

MyrddinLXXIIX schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 15:40:
[...]

Jawel, stel dat je maand 1 niet belt -> 200 min naar maand 2
En dan in maand 2 bel je 200 min -> restant maand 1 vervalt.
Maand 3 zit je dan met slechts 200, ipv de 400 die eerlijk zouden zijn eigenlijk.
Is het niet 2 maanden nadat je het 'orgineel kreeg' geldig? Dus dat je dan die maand 3 (in mijn beleving maand 2 van 'houdbaarheid') die 200 minuten erbij krijgt?

• MyrddinLXXIIX
Leoon. schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 15:47:
[...]

Is het niet 2 maanden nadat je het 'orgineel kreeg' geldig? Dus dat je dan die maand 3 (in mijn beleving maand 2 van 'houdbaarheid') die 200 minuten erbij krijgt?
Nee, tegoed van maand 1 vervalt op de laatste dag van maand 2 -> 2 maanden geldig toch?!!

Verwijderd

DaJohn schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 15:03:
Nou poeh poeh! Op de Vodafone verlengsite staat niks fatsoenlijks op.. geen SGS2 te bekennen.. ik ben al 3 jaar klant bij Vodafone, maar weet toch dat ik niet een goede klant ben (lees: grootgebruiker) Dus zal ongetwijfeld geen leuke aanbieding krijgen.. Als ik hem gratis kan krijgen bij een 2 jaar BSW 200 zal ik het waarschijnlijk meteen doen en dan na een jaar een stap lager zetten.. Ik weet het allemaal niet meer precies.. Ik wacht maar eerst af zodra het in de winkels ligt!
Een stap teruguit kan dus wel?
Ik twijfelde eraan of ik het op de site goed las, en heb toen een mailtje naar gsmwijzer gestuurd over dit. Die zeiden juist dat het niet kon...

• biepo
  • Laatst online: 23-10 03:53
Baiko schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 15:41:
[...]

Download 3600 / upload 384

Download:

3600 Kbps
= 450.00 KB/s
= 439.45 KiB/s
= 27.00 MB/min
= 3.60 Mbps
= 1.62 GB/h

Upload:

384 Kbps
= 48.00 KB/s
= 384.00 Kbps
= 46.88 KiB/s
= 172.80 MB/h
= 2.88 MB/min
Met dank dit maakt alles stukke duidelijker _/-\o_ _/-\o_ d:)b

• Phusebox
Verwijderd schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 16:14:
[...]

Een stap teruguit kan dus wel?
Ik twijfelde eraan of ik het op de site goed las, en heb toen een mailtje naar gsmwijzer gestuurd over dit. Die zeiden juist dat het niet kon...
Je kunt je bundel 1 stap verlagen, 6 maanden nadat je actie is afgelopen. Bij een 1 jarig abonnement betekend dat na 10 maanden en bij 2 jarig na 18 maanden. Daarbij moet je 20 euro betalen voor deze wijziging.

• Dawid127
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 01-11 19:26
Stel je haalt hem nu bij vodafone met 3.2 mb internet, en over een jaar bieden ze sneller internet aan (bv 7.2). Kan je dit dan verhogen?

Denk trouwens dat 1 gig meer dan genoeg is. Als je thuis bent doe je lekker wifi aan. Aan de andere kant hoor ik zat verhalen dat hij dan alsnog op de 3g blijft teren. Vertrouw het nooit zo.

[ Voor 41% gewijzigd door Dawid127 op 04-05-2011 16:56 ]

• Prosje
Dawid127 schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 16:53:
Stel je haalt hem nu bij vodafone met 3.2 mb internet, en over een jaar bieden ze sneller internet aan (bv 7.2). Kan je dit dan verhogen?
Zeker, daar zijn ze alleen maar blij mee. De prijs zal dan immers ook veranderen (waarschijnlijk omhoog ;))

Verwijderd

Ik ben dr uit... ik pak een nieuw abonnement bij KPN. Nu verloopt m'n huidige helaas pas per eind september, en kan ik dus pas 2 maanden voor die datum opzeggen.
Is het een probleem als ik het nummerbehoud pas na die datum regel, of moet dat direct bij aanmelden op het nieuw abbo

• Baiko
Verwijderd schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 17:04:
Ik ben dr uit... ik pak een nieuw abonnement bij KPN. Nu verloopt m'n huidige helaas pas per eind september, en kan ik dus pas 2 maanden voor die datum opzeggen.
Is het een probleem als ik het nummerbehoud pas na die datum regel, of moet dat direct bij aanmelden op het nieuw abbo
Is het niet zo dat je je abonnement kan afkopen? Ik heb dat in 2008 gedaan bij Vodafone omdat ik naar T-mobile wou. Hoe dat verder zit met nummerbehoud weet ik niet, moet volgens mij mogelijk zijn bij afkoop.

Lian Li PC O-11 Dynamic XL, AMD 5950x, NZXT Z73, Asus X570 Gaming-E, 4x8GB 3600mhz, Gigabyte RTX 3090 Vision OC, WD Black SN850 1TB

• haakjesluiten
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 16:44
Ziet er naar uit dat Expansys in meeste europese landen om ons heen is begonnen met het verzenden van de SGS2.

http://forum.xda-develope...ead.php?t=1057842&page=11

• MyrddinLXXIIX
Verwijderd schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 17:04:
Het nummerbehoud kun je dan pas 2 mnd te voren regelen - nooit achteraf!
Daadwerkelijk overzetting per einddatum contract.

• Pyrone89
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 04-02-2020
Omdat er in het accessoire topic weinig activiteit is stel ik toch maar even hier de vraag: welk soort hoesje gaan jullie kopen (permanent of uitneembaar) en welke specifiek (CaseMate, simpel silicoon zonder screen protection) en waarom?

Zit zelf heel erg te twijfelen aangezien het mijn eerste smartphone is, ik het liefste een permanent hoesje heb die ook het scherm beschermd en het natuurlijk een toestel is van ruim €500 die voor mij twee jaar mee moet

Verwijderd

Pyrone89 schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 17:17:
Omdat er in het accessoire topic weinig activiteit is stel ik toch maar even hier de vraag: welk soort hoesje gaan jullie kopen (permanent of uitneembaar) en welke specifiek (CaseMate, simpel silicoon zonder screen protection) en waarom?

Zit zelf heel erg te twijfelen aangezien het mijn eerste smartphone is, ik het liefste een permanent hoesje heb die ook het scherm beschermd en het natuurlijk een toestel is van ruim €500 die voor mij twee jaar mee moet
Het beeldscherm is van gorilla glass zie google.. dit hoef je in iedergeval niet te beschermen :-)

• josss9
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 23-03 05:46
Verwijderd schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 17:22:
[...]

Het beeldscherm is van gorilla glass zie google.. dit hoef je in iedergeval niet te beschermen :-)
Dat gaat niet helemaal op. Gorilla Glass beschermt tegen sleutels ed. Maar niet tegen zand/steen ed. Heb mijn LG 2x 1 dag meegehad naar een zanderige omgeving, paar keer in de broek stoppen en er uithalen was genoeg voor 2 kleine krassen... Ja de Lg heeft ook gorilla glass,,

Verwijderd

Je hebt een LG 2x en je zit in deze thread? Spijt??? :P sorry ;)

• Golf2vr6
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 03-11 18:43
Eerste levering Samsung Galaxy S2 [Overzicht]:

http://www.samsunggalaxys...sung-galaxy-s2-overzicht/

¯\_(ツ)_/¯ Pixel 10 Pro XL

Verwijderd

eclipsejos schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 17:26:
[...]

Dat gaat niet helemaal op. Gorilla Glass beschermt tegen sleutels ed. Maar niet tegen zand/steen ed. Heb mijn LG 2x 1 dag meegehad naar een zanderige omgeving, paar keer in de broek stoppen en er uithalen was genoeg voor 2 kleine krassen... Ja de Lg heeft ook gorilla glass,,
Op youtube gaan ze op het toestel los met messen scharen sleutels pennen geld etcetc en 2 zandkorrels maken 2 krasjes ... ?? :-s beetje vaag

Verwijderd

Wat irritant!
Ik heb bij KPN nog tot 28 september een lopend contract, en net maar ff de opzegtermijn naar 4 maanden gezet m.b.v. een bezwaarsmsje (tip van de KS). Nu zou ik dus per 28 mei m'n contract op kunnen zeggen of af kunnen kopen, maar zal ik dus ook moeten wachten met het bestellen van het toestel.

Vervelend dat ik niet gewoon per eind van deze maand op kan zeggen per direct, en ze de lopende termijnen betalen. Of heeft iemand anders nog een idee?

Het punt is dat ik m'n hudige nummer gewoon wil houden...

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 04-05-2011 17:52 ]

• Golf2vr6
Verwijderd schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 17:46:
[...]

Op youtube gaan ze op het toestel los met messen scharen sleutels pennen geld etcetc en 2 zandkorrels maken 2 krasjes ... ?? :-s beetje vaag
Nee hoor zand schuurt als de ......

• prutser387
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 01-09 11:04
Verwijderd schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 17:51:
Wat irritant!
Ik heb bij KPN nog tot 28 september een lopend contract, en net maar ff de opzegtermijn naar 4 maanden gezet m.b.v. een bezwaarsmsje (tip van de KS). Nu zou ik dus per 28 mei m'n contract op kunnen zeggen of af kunnen kopen, maar zal ik dus ook moeten wachten met het bestellen van het toestel.

Vervelend dat ik niet gewoon per eind van deze maand op kan zeggen per direct, en ze de lopende termijnen betalen. Of heeft iemand anders nog een idee?

Het punt is dat ik m'n hudige nummer gewoon wil houden...
Simlock vrij toestel kopen en een simonly abonnement nemen als je huidige contract afloopt.

Verwijderd

Dan moet ik zowieso wachten omdat ik nu ff dat geld niet over heb ;)

• AtlAntA
Hij komt hij komt! Mag ik aannemen dat de SGS2 dan ook in week 19 bij de gemiddelde telefoonboer is op te halen?

• alwaysleft
  • Laatst online: 22-04-2019
AtlAntA schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 17:57:
[...]

Hij komt hij komt! Mag ik aannemen dat de SGS2 dan ook in week 19 bij de gemiddelde telefoonboer is op te halen?
Net even The Phone House Sittard binnen gelopen, verwachten hem week 21/22. Dus nope :(

• AtlAntA
alwaysleft schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 17:59:
[...]

Net even The Phone House Sittard binnen gelopen, verwachten hem week 21/22. Dus nope :(
Ik ben afgelopen zaterdag bij the phone house binnen gelopen en daar zeiden ze half juni dus dat zegt in principe nog niks.

• Golf2vr6
AtlAntA schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 18:04:
[...]

Ik ben afgelopen zaterdag bij the phone house binnen gelopen en daar zeiden ze half juni dus dat zegt in principe nog niks.
Op de site van TPH:
Samsung Galaxy S 2 verwacht vanaf: 18 mei 2011

• AtlAntA
Golf2vr6 schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 18:08:
[...]

Op de site van TPH:
Samsung Galaxy S 2 verwacht vanaf: 18 mei 2011
Dan maar hopen dat ik hem ergens anders weg kan halen volgende week. Ben namelijk vrij dan dus dan zou het allemaal wat beter uitkomen.

Verwijderd

"Samsung Galaxy S2 Leverdatum
We verwachten de Samsung Galaxy S vanaf medio mei op voorraad te krijgen. Je kan vanaf 2 mei de Samsung Galaxy S2 direct hier bij Hi.nl bestellen. Op die manier ben je er zeker van dat je als eerste een Nederlandse Galaxy S2 krijgt.
"
Op de HI-site staan 2 dingen : begin juni en het bovenstaande. Wordt spannend voor de HI-gokkers :P

Ik heb btw maandag besteld -> 0 euro bij betalen. Als ik het nu had gedaan 139 euro bij betalen.. snap er niets van.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 04-05-2011 18:22 ]

• AdnanKananda
  • Laatst online: 05-05-2023
Verwijderd schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 18:17:
[...]

We verwachten de Samsung Galaxy S vanaf medio mei op voorraad te krijgen. Je kan vanaf 2 mei de Samsung Galaxy S2 direct hier bij Hi.nl bestellen. Op die manier ben je er zeker van dat je als eerste een Nederlandse Galaxy S2 krijgt.
"
Op de HI-site staan 2 dingen : begin juni en het bovenstaande. Wordt spannend voor de HI-gokkers :P

Ik heb btw maandag besteld -> 0 euro bij betalen. Als ik het nu had gedaan 139 euro bij betalen.. snap er niets van.
Bij een 2-jarig abonnement betaal je niet bij, bij een eenjarig abonnement wel. Of is dat het niet?

Verwijderd

AdnanKananda schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 18:33:
[...]

Bij een 2-jarig abonnement betaal je niet bij, bij een eenjarig abonnement wel. Of is dat het niet?
HI-20 2 jaar is nu wel bij betalen.

Belbundel 2 jaar
Hi Online 20 - 120 min / 240 smsInternet Extra €12,50
Internet Extreem €17,50
- €10,00 Actie: 12 maanden extra korting / mnd:

€25,95 Totale maandelijkse kosten met korting
*Na gratis sms verdubbelen via Hi.nl/dubbel.
Bekijk de voorwaardenToestelprijs Samsung Galaxy S2€583,00

Toestelprijs Samsung Galaxy S2€583,00 € 139,95 Bestellen

• Ruben1123
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 26-08 10:27
Verwijderd schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 18:17:
[...]

"

Dit is al wel een oude tekst. Ik hoop echter wel dat ze hem eerder krijgen :|

• reyals
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22:03
het is gewoon een kwestie van afwachten. overal zijn het verwachte leverdata, tot er werkelijk uitgeleverd kan worden is denk ik nogal afhankelijk van samsung, en hoe goed die het aan kunnen leveren. (zie ook het succes in zuid korea met 200.000 bestellingen in 1 uur)

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

• Ruben1123
reyals schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 18:40:
het is gewoon een kwestie van afwachten. overal zijn het verwachte leverdata, tot er werkelijk uitgeleverd kan worden is denk ik nogal afhankelijk van samsung, en hoe goed die het aan kunnen leveren. (zie ook het succes in zuid korea met 200.000 bestellingen in 1 uur)
We mogen toch wel verwachten dat de productie capaciteit flink hoog is, als ze er van uit gaan dat ze zeker 10 miljoen gaan verkopen dit jaar, dan moeten ze het ook kunnen leveren, zeker bij de launch(!).

[ Voor 3% gewijzigd door Ruben1123 op 04-05-2011 18:54 ]

• spanx
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23-10 10:41

spanx

_Sp[A]nX_

maar met Amoled+ schermen hadden ze capaciteits tekorten.... dus het kan zijn dat......

dit zijn voor mij de langste 2 maanden ooit geweest..... ik heb nu een Nokia 2600 oid... van het jaar 0

Heeft iemand hier trouwens telfort? Ik zie veel t_mobile KPN en vodafone voorbij vliegen

Telfort heeft 768k internet en fup, ik vraag me af of mensen daar problemen mee hebben gehad qua snelheden of data.....

Damn it's good 2b a Tweaker!

• Satom
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 26-10 22:27

Satom

Verzamel ervaringen

Even een abbo vraagje, heb op dit moment een Hi E15 en nu kan ik 14 juni (Volgens mij een super datum:p) mijn abbo verlengen, aangezien ik dit nog nooit eerder heb gedaan (verlengen), vroeg ik mij, kan ik dan zonder problemen ook de gewenste abbo type kiezen (Dus met internet, wat ik nu niet heb)?

• Golf2vr6
Vliegtuig02 schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 19:11:
Even een abbo vraagje, heb op dit moment een Hi E15 en nu kan ik 14 juni (Volgens mij een super datum:p) mijn abbo verlengen, aangezien ik dit nog nooit eerder heb gedaan (verlengen), vroeg ik mij, kan ik dan zonder problemen ook de gewenste abbo type kiezen (Dus met internet, wat ik nu niet heb)?
Yep, verlengen betekend alleen maar dat je bij dezelfde provider weer een nieuw contract afsluit. Welk contract maakt niet uit, je kan dus kiezen wat je wil.

• Satom
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 26-10 22:27

Satom

Verzamel ervaringen

Golf2vr6 schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 19:16:
Yep, verlengen betekend alleen maar dat je bij dezelfde provider weer een nieuw contract afsluit. Welk contract maakt niet uit, je kan dus kiezen wat je wil.
Ok, dat scheelt. Anders moet ik nog 2 maanden wachten. En ook hoor ik mensen zeggen dat ik korting krijg als ik verleng? Maar dat leek mij sterk :o

• Tuur86
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 03-08 17:02
Ik ben toch benieuwd of de smartphoneshop nog eerder zal gaan leveren dan 20 mei .... de eerste leveringen bij andere webshops worden rond 12 mei verwacht, al dan niet zelfs nog eind deze week.

Ik ben gewend van de smartphoneshop dat ze toch ook als een van de eerste leveren ... laten we het hopen!

• Baiko
Ben erg benieuwd wat het mij gaat kosten om te verlengen bij T-Mobile. Als ik kies voor een LG Optimus 2x betaal ik even veel als een nieuwe klant (als voorbeeld).

Helaas nog even wachten want hij is nog niet te bestellen.

[ Voor 15% gewijzigd door Baiko op 04-05-2011 20:28 ]

• project2401
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 24-08 15:44
bij expansys.nl zijn ze op voorraad

http://www.expansys.nl/sa...-ii-eu-black-16gb-209416/

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
ik denk nog steeds bij winkels ala belcompany / tfortelekom / phonehouse, wordt het gewoon de eerste week van juni.

op expansys:
Als u dit product vandaag voor 16h00 CET uur bestelt, kunt u met 2 dagen geleverd worden

[ Voor 32% gewijzigd door Wii4all op 04-05-2011 20:58 ]

Burp

Verwijderd

Wii4all schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 20:57:
ik denk nog steeds bij winkels ala belcompany / tfortelekom / phonehouse, wordt het gewoon de eerste week van juni.
BRRRRRRRRRRRR......

• AtlAntA
Je bedoelt..?

Verwijderd

Eerste week juni ... duurt nog heel lang .

• AtlAntA
Ik klikte even door bij expansys en viel me op dat ik niet met iDeal kan betalen.
Lijkt me trouwens ook sterk dat ik nu zo 1 kan bestellen. Neem aan dat die 100 op voorraad naar de pre-orders gaan.

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19:40

13art

Moderator Mobile

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Verwijderd

AtlAntA schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 21:03:
[...]

Ik klikte even door bij expansys en viel me op dat ik niet met iDeal kan betalen.
Lijkt me trouwens ook sterk dat ik nu zo 1 kan bestellen. Neem aan dat die 100 op voorraad naar de pre-orders gaan.
100+ dat kunnen er ook 1000 zijn.

• Ruben1123
Verwijderd schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 21:06:
[...]

100+ dat kunnen er ook 1000 zijn.
In Engeland hebben ze nu genoeg! Pfff

Verwijderd

Waar zien jullie trouwens op de provider sites (hi/telfort/vodafone/tmobile) de samsung galaxy s2 staan? Kan hem nergens vinden
Pagina: 1 ... 18 ... 110 Laatste

Let op:
Dit topic is GEEN dumpbak voor van alles en nog wat, daarom worden dit soort replies verwijderd:
-Oneliners zonder enige vorm van inzet.
-Slowchat.
-Replies als "ik heb em ook" of "ik heb em besteld".

Het is niet toegestaan om naar kortingcodes en/of personeelsnummers te vragen!