xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
T-mobile:
- Relax 330 1 jaar 420,00 = 12 x 35,00
- Internet Plus 104,40 = 3 x 4,95 + 9 x 9,95
- Sms Verdubbelaar 30,00 = 12 x 2,50
- Galaxy S 2 i9100 b 150,00
Totaal 704,4 voor 1 jaar is ongeveer 60e p/m.
Verwachte levertijd is week 18/19, dus binnen anderhalf week.
Ehm ik heb respectievelijk bij Hi en Vodafone al een paar keer telefoons gehad voordat ze in de winkel lagen.hans180 schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 11:39:
Woow die providers gaan nu opeens nog eerder leveren dan de webshops?
Verwijderd
Heb je daadwerkelijk bij Vodafone zelf een abonnement afgesloten of heb je via een site zoals GSMwijzer.nl een Vodafone abonnement afgesloten?Phusebox schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 11:25:
[...]
2 mei. Heb gewacht tot hun nieuwe actie er was.
Staat die al sinds maandagVerwijderd schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 11:48:
De Samsung Galaxy S II staat nu ook in de webshop van Vodafone!
nu weer 18 mei..haha!
[ Voor 13% gewijzigd door JudgeTreve op 05-05-2011 11:53 ]
Verwijderd
Aha okee ik zie het nu pas. Ben toch wel blij met die 50% korting actie van VF. Ben er alleen nog niet uit of ik deze telefoon neem of de HTC Sensation...
Galaxy S2 is qua hardware beter. De filmkwaliteit is wat ik gezien heb echt een stap beter dan de Sensation.Verwijderd schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 11:56:
[...]
Aha okee ik zie het nu pas. Ben toch wel blij met die 50% korting actie van VF. Ben er alleen nog niet uit of ik deze telefoon neem of de HTC Sensation...
Bij Vodafone zelf. Meteen maandagochtend om 9u30 geloof ik.Verwijderd schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 11:48:
[...]
Heb je daadwerkelijk bij Vodafone zelf een abonnement afgesloten of heb je via een site zoals GSMwijzer.nl een Vodafone abonnement afgesloten?
Eerste 6 maanden slechts €29,50 daarna €34,50 per maand. U ontvangt 200 belminuten of 200 SMS per maand. U ontvangt onbeperkt internet. Downloadsnelheid 7,2 Mb/s, uploadsnelheid 768 Kb/s.
Verwachte leverdatum: week 19
http://www.typhone.nl/aanbiedingen-129/samsung-galaxy-s2
221 euro duurder dan een jaar geleden toen de SGS1 uitkwam (los toestel)Verwijderd schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 11:48:
De Samsung Galaxy S II staat nu ook in de webshop van Vodafone!
Verwijderd
Hmm.. maar de Sensation is ook zeker geen slechte telefoon. Als ik ze met elkaar vergelijk zijn de echte verschillen te vinden in het werkgeheugen, het scherm (resolutie en soort scherm) en de schil er overheen. Ik moet zeggen dat Sense 3.0 me toch wel fijner lijkt dan Touchwiz 4.0alwaysleft schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 11:59:
[...]
Galaxy S2 is qua hardware beter. De filmkwaliteit is wat ik gezien heb echt een stap beter dan de Sensation.
Ik hoop dan ook dat als de toestellen uit zijn er een soort van vergelijkingsreview hier op tweakers komt
En de accu en het interne geheugenVerwijderd schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 12:07:
[...]
Hmm.. maar de Sensation is ook zeker geen slechte telefoon. Als ik ze met elkaar vergelijk zijn de echte verschillen te vinden in het werkgeheugen, het scherm (resolutie en soort scherm) en de schil er overheen. Ik moet zeggen dat Sense 3.0 me toch wel fijner lijkt dan Touchwiz 4.0
Ik hoop dan ook dat als de toestellen uit zijn er een soort van vergelijkingsreview hier op tweakers komtZou me misschien toch wat kunnen helpen bij mn keuze
Verwijderd
Accucapaciteit van de SGS2 is dan iets groter maar ik ga er vanuit dat dit in praktijk niet veel uitmaakt aangezien de accu's van de huidige htc toestellen prima zijn. Het interne geheugen maakt mij niet uit, kan er toch een sd kaartje in stoppen.
http://www.pdashop.nl/pro.../samsung-galaxy-s-ii.html
Burp
Gewoon voor de Sensation gaan, je bent een HTC-man in hart en nieren zo te lezen. Waarmee niets mis is btw.Verwijderd schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 12:11:
Accucapaciteit van de SGS2 is dan iets groter maar ik ga er vanuit dat dit in praktijk niet veel uitmaakt aangezien de accu's van de huidige htc toestellen prima zijn. Het interne geheugen maakt mij niet uit, kan er toch een sd kaartje in stoppen.
Nickname does not reflect reality
SD kaart is langzamer dan intern geheugenVerwijderd schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 12:11:
[...]
Bovendien is een Super Amoled + scherm zuinger in energieverbruik dan Super LCD. Dus het kan best zijn dat je in de praktijk nog al wat merkt.
Verwijderd
Hahaha nou dat valt wel mee, al heb ik wel een goede ervaring met HTC. M'n Magic is alleen nu zo traag geworden dat ik dringend vervanging nodig hebBrad Pitt schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 12:12:
[...]
Gewoon voor de Sensation gaan, je bent een HTC-man in hart en nieren zo te lezen. Waarmee niets mis is btw.
Ga nu ook van een 2 jaar oude Magic naar de S2. Had initieel ook waarschijnlijk liever de Sensation gehad maar de S2 is mijns inziens net even wat heftiger. Dus dan maar overschakelen n'est pasVerwijderd schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 12:13:
Hahaha nou dat valt wel mee, al heb ik wel een goede ervaring met HTC. M'n Magic is alleen nu zo traag geworden dat ik dringend vervanging nodig heb
Verwijderd
Wauw jullie hebben allebei ook de Magic, toevallig xDhans180 schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 12:17:
Ik heb ook een Magic! Kut ding is het inmiddels maar wel een vette telefoon toen der tijd
Maarja nu echt een kutding... Mijne is echt té traag. Als je op de home button drukt dan duurt het minuten voordat hij alle apps en widgets laadt
Toch heb ik het idee dat ze het de hele tijd net in kleine dingen laten zitten...
Batterijklepjes...net weer niet Super Amoled (wat ik toch echt mooier vind)...
Intern geheugen te krap...batterij die het net niet kan volhouden...
Op zich wel jammer want ze maken echt prachtige telefoons...
Ik ga nu van de Nexus One (Android 2.3.4) naar de SGSII...pre order lopen bij PDAshop...
Nieuwe hboot en radio en een overclocked Cyanogen 5.08 Rom draaien en het is prima te doen. </offtopic>Verwijderd schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 12:18:
Maarja nu echt een kutding... Mijne is echt té traag. Als je op de home button drukt dan duurt het minuten voordat hij alle apps en widgets laadt
KPN Personal Sim Smart 150 2 jaar 150 min. 6 maanden € 25,00
na 6 maanden € 32,50 € 82,15
KPN Personal Sim Smart 200 2 jaar 200 min. 6 maanden € 25,00
na 6 maanden € 37,50 € 99,00
Hoe kan je nou minder bij betalen bij een goedkoper abbo?
Burp
Stuur ze een reactie via Twitter en je hebt binnen een half uur een reactie!Wii4all schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 12:34:
rare abbos bij pdashop dit snap ik niet:
KPN Personal Sim Smart 150 2 jaar 150 min. 6 maanden € 25,00
na 6 maanden € 32,50 € 82,15
KPN Personal Sim Smart 200 2 jaar 200 min. 6 maanden € 25,00
na 6 maanden € 37,50 € 99,00
Hoe kan je nou minder bij betalen bij een goedkoper abbo?
Burp
Nokia NMT > Panasonic GD 90 > Nokia 3210 > Nokia 3310 > Siemens S45 > Siemens S55 > Siemens S65 > SonyEricsson W800i > SonyEricsson K800i > HTC Touch Diamond > HTC Touch Pro II > HTC Desire > Samsung Galaxy S II
Mijn 13e gsm... ongelukstoestel?
Misschien komt ie wel helemaal nooit aan, maar ik hoop uiterlijk week 20.
[ Voor 4% gewijzigd door Phusebox op 05-05-2011 13:22 ]
Waarom niet?JudgeTreve schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 13:15:
Die bij Expansys zijn ook mooi bezig...eerst 100+ op voorraad (natuurlijk!) en nu niet meer...
Op de UK site zijn er nog 32, en die hadden er gisteren ook 100+.
Nou nou zeg.. Ze hebben maar 1 of 2 warehouses, en leveren wereldwijd, maw, als er 100 staat dan kan het beste zijn dat er in 20 landen elk 5 mensen zijn die ze bestellen.. Ze komen allemaal uit dezelfde set voorraad.....JudgeTreve schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 13:15:
Die bij Expansys zijn ook mooi bezig...eerst 100+ op voorraad (natuurlijk!) en nu niet meer...
Heerlijk off-topic...Phusebox schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 12:53:
Wow, een Magic... mijn route tot dusver:
Nokia NMT > Panasonic GD 90 > Nokia 3210 > Nokia 3310 > Siemens S45 > Siemens S55 > Siemens S65 > SonyEricsson W800i > SonyEricsson K800i > HTC Touch Diamond > HTC Touch Pro II > HTC Desire > Samsung Galaxy S II
Mijn 13e gsm... ongelukstoestel?
Mijn lijstje dan maar...
Nokia 3210> Nokia 6210 > Nokia 6310i > Nokia 6230i> Samsung PM A740> Nokia 3120> Nokia 6680> Nokia N70> Nokia N95> Nokia E71> BB Bold 9000> Iphone 3GS> Motorola Milestone> Nexus One> Samsung Galaxy S> Galaxy SII
Ergste vind ik nog 13 mei.
Dat is gvd tegen het weekend aan, dus dat wil zeggen dat ie pas maandag/dinsdag aankomt (bij verzenden).
Pfff
Of op zaterdag 14 meiRMX schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 13:20:
Denk dat we wel met zekerheid kunnen stellen dat hij deze week niet meer komt in de meeste winkels/webshops.
Ergste vind ik nog 13 mei.
Dat is gvd tegen het weekend aan, dus dat wil zeggen dat ie pas maandag/dinsdag aankomt (bij verzenden).
Pfff
Op zaterdag wordt zoiets meestal niet bezorgt.
Damn it's good 2b a Tweaker!
Als er een webshop is, die continue met datums begon te schuiven, zijn hun het wel.JudgeTreve schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 13:22:
Misschien heb ik me laten leiden door mijn negatieve ervaringen met Expansys...excuus...
600 euro.. Ik moet me inhouden, maar vind 100+ euro voor 1 week wel veel. + geen 8 GB kaart.
Rembours word zowiezo niet op zaterdag bezorgt door TNTspanx schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 13:26:
TNT bezorgd toch wel op zaterdag ?(ik heb rembours via algebeld.nl)
PSN: MGFlexican.
Het maakt niet uit of de aankoop voor/na 31 mei plaatsvind.
Burp
Waarom geen 8GB kaart? Laat Samsung maar moeilijk doen, maar ik heb bij een officieel NL bedrijf besteld, volgens mij sta ik in mijn recht als ik met mijn Nederlandse factuur dit eis. Het is niet mijn probleem dat eXpansys ze laat overkomen vanuit de UK ;-) Officieel weet ik niet waar hun voorraad vandaan komt op het moment van bestellen, mede omdat het gewoon een Nederlandse site is en bij een in Nederland geregistreerd bedrijf besteld is.RMX schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 13:26:
[...]
Als er een webshop is, die continue met datums begon te schuiven, zijn hun het wel.
600 euro.. Ik moet me inhouden, maar vind 100+ euro voor 1 week wel veel. + geen 8 GB kaart.
Maar we zullen zien... Ik heb de formulieren al klaar liggen.
[ Voor 13% gewijzigd door Backspace-NL op 05-05-2011 13:29 ]
En mobieltjes worden meestal aangetekend verstuurd, dus ook niet op zaterdag!Morenoo91 schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 13:27:
[...]
Rembours word zowiezo niet op zaterdag bezorgt door TNT
Dit is een registratiebevestiging van je aanmelding en deze e-mail dient als bewijs van je deelname aan de promotie. Dit is tevens je garantiebewijs voor de 8GB microSD geheugenkaart, dus bewaar deze e-mail goed!
Stuur (een kopie van) deze aanmelding samen met een kopie van je aankoopbon naar:
Samsung Galaxy S II 8GB Pre Sale
Antwoordnummer 1185
6200 VB MAASTRICHT
De 8GB microSD geheugenkaart wordt zo spoedig mogelijk naar je toegestuurd, nadat we je complete inzending hebben ontvangen.
Burp
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Er worden geen rembours of aangetekende pakketten op zaterdag bezorgtLeoon. schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 13:31:
Er worden wel pakketjes bezorgd op zaterdag, maar niet op maandag. Maandag worden nooit pakketten bezorgd.
Er worden wel paketten op maandag bezorgt.
Zo is het maar net!Morenoo91 schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 13:32:
[...]
Er worden geen rembours of aangetekende pakketten op zaterdag bezorgt
Fout! Pakketten wel degelijk op maandag en ook op zaterdag met uitzondering van rembours en/of aangetekende pakketten. Die worden alleen op werkdagen bezorgt.Leoon. schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 13:31:
Er worden wel pakketjes bezorgd op zaterdag, maar niet op maandag. Maandag worden nooit pakketten bezorgd.
[ Voor 5% gewijzigd door macweeds op 05-05-2011 13:33 ]
Voor degene die denken, mooi, copy/paste en iets wat lijkt op een aankoopbon er bij fixen... Bij die tekst horen nog je persoonlijke gegevens die je van te voren bij Samsung registreert. Ik gok dat ze die wel checken.Wii4all schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 13:29:
Bedankt voor je registratie!
Dit is een registratiebevestiging van je aanmelding en deze e-mail dient als bewijs van je deelname aan de promotie. Dit is tevens je garantiebewijs voor de 8GB microSD geheugenkaart, dus bewaar deze e-mail goed!
Stuur (een kopie van) deze aanmelding samen met een kopie van je aankoopbon naar:
Samsung Galaxy S II 8GB Pre Sale
Antwoordnummer 1185
6200 VB MAASTRICHT
De 8GB microSD geheugenkaart wordt zo spoedig mogelijk naar je toegestuurd, nadat we je complete inzending hebben ontvangen.
EDIT: Maar registreren kan nog steeds: http://www.samsung.com/nl...on/mobile/galaxys2presale
[ Voor 6% gewijzigd door Menthix op 05-05-2011 13:35 ]
Geweldig geregeld is dat toch... beste kans om iemand thuis te treffen gewoon negeren
http://www.tntpost.nl/voorthuis/pakketten/bezorging/Morenoo91 schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 13:32:
[...]
Er worden geen rembours of aangetekende pakketten op zaterdag bezorgt
1e bezorging 2e bezorging
dinsdag woensdag tussen 9.00 en 21.30 uur
woensdag donderdag tussen 9.00 en 21.30 uur
donderdag vrijdag tussen 9.00 en 21.30 uur
vrijdag zaterdag overdag (*)
zaterdag maandag overdag
(*) Rembourszendingen worden bij vergeefse aanbieding op vrijdag niet op zaterdag, maar op maandag bezorgd.
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Geld niet voor rembours en/of aangetekende post!
(*) Rembourszendingen worden bij vergeefse aanbieding op vrijdag niet op zaterdag, maar op maandag bezorgd.
[ Voor 19% gewijzigd door macweeds op 05-05-2011 13:35 ]
Maar waarom staat dit eronder dan? Dan geldt het toch gewoon dat er wél op maandag bezorgd wordt als 2e zending als de 1ste zending op zaterdag of vrijdag niet is gelukt?
Lees nog eens goedLeoon. schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 13:36:
Maar waarom staat dit eronder dan? Dan geldt het toch gewoon dat er wél op maandag bezorgd wordt als 2e zending als de 1ste zending op zaterdag of vrijdag niet is gelukt?
Ik heb btw al jaren geen 2e aanbieding gehad van TNT.Leoon. schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 13:36:
Ze zeggen het wel, maar doen het nooit.
//edit: op gsmwijzer en studentmobiel
[ Voor 14% gewijzigd door s3. op 05-05-2011 13:40 ]
Nee klopt doen ze ook niet, ik krijg altijd een briefje en moet het dan maar op het postkantoor ophalen.MyrddinLXXIIX schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 13:38:
[...]
Ik heb btw al jaren geen 2e aanbieding gehad van TNT.
Wat voor mij op zich geen probleem is aangezien het postkantoor hier in de stad 200 meter van me huis af is
Sommige bezorgers zijn te luiMyrddinLXXIIX schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 13:38:
[...]
Ik heb btw al jaren geen 2e aanbieding gehad van TNT.
Mijn buurtbezorger Achmed komt altijd aan het einde van z'n ronde rond 5-6 uur nog een keer langs
en zoniet de volgende dag alsnog!
Is nog gewoon 12 maanden 50% korting!s3. schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 13:40:
Heb ik het trouwens eerder verkeerd gezien, of heeft Vodafone hun actietermijn van 12 maanden naar 6 maanden verlaagd?
Niets veranderd: 4 maanden bij 1 jaar, 12 bij 2 jaar.
Ookniet? http://www.studentmobiel....plan_id=129&provider_id=5
Bel en sms alleen is wel 6 maanden voor 2 jaar zie ik!
Maar die aanbieding van 12 maanden is ook speciaal voor smartphones dus met internet abbo!
[ Voor 23% gewijzigd door Oekol op 05-05-2011 13:44 ]
Zie mijn edit. De kortingsactie is speciaal voor smartphones dus met internet.
Dunno, dit is het topic voor de SII, dus bsw is wel wat we willen toch
Dat klopt ook, de abbo zelf gaat niet met de telefoon gebruikt worden. Daar heb ik al een andere sim only abbo voor afgesloten.MyrddinLXXIIX schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 13:46:
[...]
Dunno, dit is het topic voor de SII, dus bsw is wel wat we willen toch
Naja dacht me echt te herinneren dat ook b+s 12 maanden korting had.
@Leoon. duidelijk
[ Voor 3% gewijzigd door s3. op 05-05-2011 13:48 ]
Zou misschien kunnen maar misschien is dat veranderd sinds B+S+W 12 mnd is?s3. schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 13:47:
[...]
Dat klopt ook, de abbo zelf gaat niet met de telefoon gebruikt worden. Daar heb ik al een andere sim only abbo voor afgesloten.
Naja dacht me echt te herinneren dat ook b+s 12 maanden korting had.
Want die actie is er echt alleen voor de smartphones en tablets. (Zag net nog even de reclame op internet en daar zeiden ze precies hetzelfde)
Kan inderdaad sinds met ingang van mei zijn, want zo lang geleden is het niet dat ik het had gezien.Leoon. schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 13:48:
[...]
Zou misschien kunnen maar misschien is dat veranderd sinds B+S+W 12 mnd is?
Want die actie is er echt alleen voor de smartphones en tablets. (Zag net nog even de reclame op internet en daar zeiden ze precies hetzelfde)
But at the end it's just a game
"Mogelijk verschijnen er alternatieve versies van de Galaxy S II op de markt. Door tekorten is Samsung waarschijnlijk genoodzaakt om versies met Nvidia's Tegra 2-processor en een Super Clear LCD uit te brengen. Daarnaast kwamen er veel verschillende versies uit in de Galaxy S-serie. Het is mogelijk dat Samsung de opvolger, de Galaxy S II, eveneens gaat aanpassen voor verschillende providers."
Source: nieuws: Samsung brengt Galaxy S II uit
Wij krijgen in eerste instantie gewoon de Super Amoled Plus & dualcore-Exynos-processorGrimgor_6x3 schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 13:56:
Volgens het volgende bericht zou Samsung alternatieve versies van de Galaxy S II uitbrengen. Nou is mijn vraag: zijn er al officiële berichten van Samsung waarin gemeld wordt dat in Nederland daadwerkelijk de Super Amoled Plus & dualcore-Exynos-processor (1.2Ghz) wordt uitgebracht?
"Mogelijk verschijnen er alternatieve versies van de Galaxy S II op de markt. Door tekorten is Samsung waarschijnlijk genoodzaakt om versies met Nvidia's Tegra 2-processor en een Super Clear LCD uit te brengen. Daarnaast kwamen er veel verschillende versies uit in de Galaxy S-serie. Het is mogelijk dat Samsung de opvolger, de Galaxy S II, eveneens gaat aanpassen voor verschillende providers."
Heb je misschien een bron?mobileleon schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 14:00:
[...]
Wij krijgen in eerste instantie gewoon de Super Amoled Plus & dualcore-Exynos-processor
http://www.samsung.com/nl...isual1_galaxysii_20110427Grimgor_6x3 schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 13:56:
Volgens het volgende bericht zou Samsung alternatieve versies van de Galaxy S II uitbrengen. Nou is mijn vraag: zijn er al officiële berichten van Samsung waarin gemeld wordt dat in Nederland daadwerkelijk de Super Amoled Plus & dualcore-Exynos-processor (1.2Ghz) wordt uitgebracht?
Hoe officieel wil je het hebben?
Er bestaat namelijk geen Tegra 1.2 Ghz dualcore. Plus ze melden letterlijk Super AMOLED Plus scherm.
404
De retentie pagina is tijdelijk niet beschikbaar
Ja, en dan geven ze aan waar je moet klikken en dan doet die het wel....Morenoo91 schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 14:36:
Wou vandaag eindelijk verlengen via de hi website krijg ik
404
De retentie pagina is tijdelijk niet beschikbaar
Ja dan ga je naar de hi website ja, en word je weer uitgelogd.baronruud schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 14:49:
[...]
Ja, en dan geven ze aan waar je moet klikken en dan doet die het wel....
Maar als je dus op verlengen drukt krijg die error weer
Inderdaad, had niet door dat ik uitgelogd werd. ExcusesMorenoo91 schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 14:52:
[...]
Ja dan ga je naar de hi website ja, en word je weer uitgelogd.
Maar als je dus op verlengen drukt krijg die error weer
(ben blij dat ik al verlengd heb afgelopen maandag met een mooie aanbieding)
[ Voor 3% gewijzigd door DeBaroN op 05-05-2011 15:07 ]
Same here, plus het voordeel dat je als een van de eersten bent die heeft besteld dus een grote kans maakt dat je je mobiel meteen krijgt zodra hi zijn eerste order/batch binnen heeftbaronruud schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 15:07:
[...]
Inderdaad, had niet door dat ik uitgelogd werd. Excuses
(ben blij dat ik al verlengd heb afgelopen maandag met een mooie aanbieding)
Verwijderd
Uw klantnummer:2810873530
Geachte heer,
Bedankt voor uw e-mail.
De Gallaxy 2 is nu al leverbaar in Nederland.
Indien u nog vragen hebt, kunt u altijd contact opnemen met ons
Contactcenter op telefoonnummer 0900-SAMSUNG (0900-7267864) voor Ned
erland of 022012418 voor België, op werkdagen van 09.00 -18.00 uur.
Voor een snelle en efficiënte behandeling van uw probleem, adviseren wij
u om de volgende gegevens paraat te hebben als u belt: uw klantnummer,
uw IMEI-nummer en uw type toestel.
Wij hopen u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
Met vriendelijke groet,
Samsung Electronics Benelux B.V.
Vraag gelijk even waar?Verwijderd schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 15:18:
Pablo Saitua [ 2884000217 ] 05.05.2011 11:35:31
Geachte heer,
Bedankt voor uw e-mail.
Met vriendelijke groet,
7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)
Vodafone verkoopt ook de Gallaxy II... en dan ook nog de Vanilla Sensation.The Wizard schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 15:21:
Misschien is de Gallaxy 2 een heel ander toestel
Ik zag laatst ook de Samsung Galaxy 2 Chicken Sensation.Phusebox schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 15:26:
[...]
Vodafone verkoopt ook de Gallaxy II... en dan ook nog de Vanilla Sensation.
Zelf wacht ik nog op m'n favoriet: Chinese Tomaat.BPP schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 15:30:
[...]
Ik zag laatst ook de Samsung Galaxy 2 Chicken Sensation.
Van hetzelfde niveau als het antwoord op een vraag die ik hi stuurde:Verwijderd schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 15:18:
Pablo Saitua [ 2884000217 ] 05.05.2011 11:35:31
Geachte heer,
Bedankt voor uw e-mail.
Met vriendelijke groet,
Je geeft aan te willen weten wanneer de Samsung Galaxy S2. De wereld van de mobiele telefonie is een supersnelle wereld. Conclusie is dat acties en toestelaanbiedingen vaak per dag veranderen. Hierdoor is het niet mogelijk om je een releasedatum door te geven. Ik wil je adviseren de Hi-site in de gaten te houden voor meer nieuws.
‘Samsung is helaas niet duidelijk. Morgen of begin volgende week komen de eerste toestellen binnen in Nederland. Er komen er dan echter heel weinig. Samsung twijfelt of ze moeten wachten tot de tweede levering en ze dan ineens alles uit gaan leveren. Omdat dit nog niet duidelijk is hebben we momenteel de verwachting op de 13e gezet. Niemand kan nu dus nog zeker zeggen wanneer ze komen omdat dat nog niet beslist is.’
¯\_(ツ)_/¯ Pixel 10 Pro XL
Narf... prutsers bij Samsung zeg.Golf2vr6 schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 15:56:
Reactie van algebeld:
‘Samsung is helaas niet duidelijk. Morgen of begin volgende week komen de eerste toestellen binnen in Nederland. Er komen er dan echter heel weinig. Samsung twijfelt of ze moeten wachten tot de tweede levering en ze dan ineens alles uit gaan leveren. Omdat dit nog niet duidelijk is hebben we momenteel de verwachting op de 13e gezet. Niemand kan nu dus nog zeker zeggen wanneer ze komen omdat dat nog niet beslist is.’
| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR
Wat is het nut van wachten in dat geval dan voor Samsung? Ik wil mijn mobiel !!!!Verderf schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 16:00:
Prutsers weet ik niet, lijkt me meer aan een tekort van telefoons.
Tja, wat is heel weinig. Als ze er maar 100 hebben voor heel Nederland weet ik zeker dat ik daar niet bij zit in ieder geval... Jammer. Vorig jaar al zo'n ellende gehad met de levering van de HTC Desire, en nu weer dit.mobileleon schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 16:04:
[...]
Wat is het nut van wachten in dat geval dan voor Samsung? Ik wil mijn mobiel !!!!
| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR
Dit topic is GEEN dumpbak voor van alles en nog wat, daarom worden dit soort replies verwijderd:
-Oneliners zonder enige vorm van inzet.
-Slowchat.
-Replies als "ik heb em ook" of "ik heb em besteld".
Het is niet toegestaan om naar kortingcodes en/of personeelsnummers te vragen!