Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@emanuela, heb jij vorige week wel een bevestiging van je order via de mail gekregen van Vodafone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noname1
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 19-09 06:28
Hier ook vorige week besteld via directsales friendfamily met nummerbehoud, naast mijn orderbevestiging tot op heden niks gehoord. Gisteren en vandaag gebeld naar de ks zonder succes, zou tot 2 keer toe teruggebeld worden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 13:12:
[...]

Die van mij wordt bezorgt tussen 17 en 19 u , alleen hoop ik dat ze niet moeilijk doen met het niet kunnen pinnen van die 1 cent. _/-\o_ Is voor mij de eerste keer dat ik bij Vodafone bestelt heb, haal normaal mijn gsm's bij we shops als 2call, Belnu en Phonehouse etc.
Oke, ik hoop het ook voor je. Kan je niet ff snel door iemand er geld op laten storten, zodat je wel 1 cent kan pinnen?

Ik zit met smart voor het raam te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou wel kunnen maar wil niemand lastig vallen, ik denk of hoop dat wanneer ze moeilijk doen om het pinnen ze een andere keer terug komen en dat die bestelling niet geanuleerd wordt. Ik hoop maar dat Vodafone zoiets heeft van nieuwe klant is nieuwe klant en dat ze het toestel voor een 2 de keer aanbieden.
Over 5 uurtjes weet ik het antwoord wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@faire4u, ja gewoon standaard bevestigingsmail (geautomatiseerd) met daarin samsung galaxy s II sensation.. maar daarna dus niks meer gehoord, probeerde vandaag te bellen, maar ze zijn een beetje druk bij vodafone, dus ik word (als het goed is) terug gebeld..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Emanuela, wanneer je een bevestiging via de mail hebt ontvangen komt het wel goed. Ik heb de order ook 2 maal verstuurd omdat ik dacht dat de eerste niet was verzonden en heb maar 1 bevesteging via de mail gekregen en Vodafone was wel van plan om 2 SGS2 naar me te versturen, heb 1 gisteren geanuleerd.

@Thijssie94, ze komen bij jou eerder dan bij mij, kan jij aan de bezorger vragen of het pinnen van die cent een controle is of dat het echt nodig is dat er 1 cent wordt overgeboekt, met andere woorden of bij te weinig saldo je het pakketje dan niet krijg?
Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serotonin
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 05-08 00:24
Verwijderd schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 20:02:

Hier een link naar de site van de Phonehouse met het door mij gekozen abonnement:
http://www.phonehouse.nl/...n/i150/2jaar/?color=black

Succes met wachten

Ronald
Bedankt voor de tip! Dit is een van de aantrekkelijkere aanbiedingen die ik gezien heb momenteel. Even rekenen: (29.50*24)+30= €738 (incl verz en aansluit kosten)

Om nog een mooi verhaal toe te voegen aan de Zoetermeer aanbieding. Afgelopen maandag gebeld, zeiden ze dat ze nog 3 hadden liggen. Aangezien het mobiel voor de vrouw betreft even overleggen en 10 min later weer gebeld om te vragen of ze 1 vast konden houden. Je raadt het misschien al: de laatste was net verkocht :-( (jaja...). Maar goed, beter dan vanuit Groningen naar Zoetermeer te rijden om er achter te komen dat ie of al uitverkocht was of dat het toch een drukfoutje betrof.

Andere aanbieding die ik nog tegen ben gekomen: via gsmwijzer.nl. B+s+w 200= Totaal voor 2jaar 24.50+6.95+33+(12*17.25)+(12*34.50)= €685.40 (incl verzenden en eventuele aansluit kosten).

Iemand anders nog een tip?

PS Succes allemaal met wachten. Heb er in de winkel even mee mogen spelen. Wel wat groot, maar werkt erg fijn. Persoonlijk wacht ik op de SII mini.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem alleen heb ik één vraag..

Op mijn factuur staat alleen maar 0,00 euro.. Maar waar kan ik vinden hoeveel ik per maand betaal? Dat is puur om te checken, dat alles klopt en dat ik dan dus niet voor raadsels kom te staan.

@fair4u Sorry, ik had je bericht niet gelezen, dus heb ik het niet kunnen vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 19-09 11:09

F.West98

Alweer 16 jaar hier

is goedkoper:
24*30 euro= 720 euro
MAARRR
4 maanden gratis -> 720-(4*30)=600 euro ongeveer, (620 met aansluitkosten, want eigenlijk 590 euri)

2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hans_1990
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
UnderDogg1905 schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 13:20:
[...]

Heb net een bericht gekregen dat het is verstuurd... hehe..
4 weken na datum van bestelling maarja morgen heb ik em hopelijk...
ordernummer:5175XX
i'm happy for you, ik heb zojuist dir bericht gekregen op een vraag van een week geleden (had geen antwoord meer verwacht):
Wij vinden het vervelend dat het toestel nog steeds niet is verstuurd. Uw order is aangevraagd tegen de oude voorwaarden (5 maanden gratis abonnementskosten). Omdat het niet mogelijk was uw order via het reguliere systeem meer aan te vragen, is uw aanvraag via onze dealersupport ingediend. Helaas levert dit enige vertraging op.
Wij verwachten morgenochtend de terugkoppeling van T-Mobile te krijgen en hopen u dan ook in de loop van de dag de order te kunnen uitleveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@thijssiee, no problem. In het echt mooier dan op foto, heb gecontrleerd op dooie pixel?
Veel plezier ermee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 20:02:
Vanmiddag (14 juni 2011 om ong 16.00 uur) besteld bij de Phonehouse (kan alleen via internet worden afgesloten voor deze prijs).
Samsung Galaxy s 2 met nieuw T-Mobile abonnement i150 voor 29,50 per maand (2 jaar) eerste 4 maanden gratis en € 30,00 aansluitkosten.
En ongelofelijk maar waar!!!!!!!!
Zojuist gebeld dat hij donderdag bezord kan worden. Helaas kan ik zelf pas vrijdag en dan wordt hij netjes op mijn werk bezorgd.

In totaal kost hij dus:
20 x 29,50 + 30 = € 620,00 en belangrijker nog voor mij binnen twee dagen geleverd.

Toppie service van de Phonehouse. _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
Ik laat op dit forum nog weten als hij bezorgd is.

Hier een link naar de site van de Phonehouse met het door mij gekozen abonnement:

Succes met wachten

Ronald
Ik feliciteer je met deze goedkopere prijs, ik ben duurder uit geef ik toe. Maar het eerste waar ik aan dacht is dat jouw goedkopere deal echt relatief ² is..

Zelf heb ik Vodafone BSW 275 genomen, dat komt in totaal uit op 711 euro voor 2 jaar met nog 25 of 30 aansluitkosten, neem 30 dus 741 euro. Ik betaal het 1e jaar de helft dus ongeveer 20 en het 2e jaar 40, maakt 30 gemiddeld. Jij bent met 4 maanden 100% gratis gemiddeld 25 per maand kwijt. Scheelt dus niet zoveel.. dan nog qua belminuten, over de gehele tijd krijg ik van Vodafone 24 x 275 = 6600 minuten, min T-mobile's 24 x 150 = 3000 minuten extra.. deel die 741-620 door dat aantal en je hebt een pretty sweet deal tarief per minuut..

Maar oke in the end, als jij het met 150 minuten kan redden vergeet dan wat ik heb gezegd, dan maakt het geen **** meer uit. Zelf merkte ik met mijn vorige KPN 155 minuten dat ik er íédéré maand overheenzat, maar oke iedereen is anders.. Maar het ging me meer om het feit dat denk aan waar je voor tekent en zoek alles gewoon uit, met Vodafone ben je inderdaad duurder uit maar imo krijg je veel meer geld voor je waar bij VF.

Heel veel plezier met je GS2!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarty_6000
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-11-2020
Jeej, hijs binnen :9~

Zaterdag 11-06-2011 telefonisch verlengd bij Vodafone
Zondag 12-06-2011 1ste pinksterdag
Maandag 13-06-2011 2de pinksterdag
Dinsdag 14-06-2011 verzendbevestiging
Woensdag 15-06-2011 telefoon bezorgd _/-\o_

Super service Vodafone :9 :)

-=Mijn PC Specs=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem nu even.. Hij ziet er mooi uit, 't is wel ontzettend wennen. Hij is niet branded.. Maar ik vind het zo vreemd... Op de factuur zie ik alleen maar 0,00 euro staan.. en ik kan nergens mijn maandelijkse bedrag (de 19,75 twee jaar lang) vinden.. Weet iemand waar ik dat zou kunnen vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thn490
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 22-06-2011
Damn, de GS2 staat er nog steeds niet op.....alleen die crappy GS1 :( Wanneer zullen ze hem er weer op zetten?? Of zal het een eenmalige kans zijn geweest??? Echt vet jammer, want kon hem 2 keer niet bestellen omdat VODAFONE een fout in het systeem heeft bij mijn abbo, waardoor ik hem niet kan verlegen!!!! Dit is al gewoon 2 weken aan de gang en het komt echt mn strot uit die klante "service" (hoe bedoel je van het kastje naar de muur sturen...)

Iemand anders ook zulke slechte ervaring met de VF klante service??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98

F.West98

Alweer 16 jaar hier

thn490 schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 15:53:
Damn, de GS2 staat er nog steeds niet op.....alleen die crappy GS1 :( Wanneer zullen ze hem er weer op zetten?? Of zal het een eenmalige kans zijn geweest??? Echt vet jammer, want kon hem 2 keer niet bestellen omdat VODAFONE een fout in het systeem heeft bij mijn abbo, waardoor ik hem niet kan verlegen!!!! Dit is al gewoon 2 weken aan de gang en het komt echt mn strot uit die klante "service" (hoe bedoel je van het kastje naar de muur sturen...)

inmiddels hebben de subsites als anwb en veronica aparte aanbiedingen, ook zonder GS2...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thn490
@West98, ja dat zie ik net.... Maar wil echt alleen de GS2 en ben niet geintereseerd in de wildfire s.............Als die er over 10 dagen niet nog eens op heeft gestaan ga ik toch maar voor de (wat minder goede en goedkopere) htc desire s.

Fingers crossed dat de SGS2 er weer snel op komt!!! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98

F.West98

Alweer 16 jaar hier

thn490 schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 16:15:
@West98, ja dat zie ik net.... Maar wil echt alleen de GS2 en ben niet geintereseerd in de wildfire s.............Als die er over 10 dagen niet nog eens op heeft gestaan ga ik toch maar voor de (wat minder goede en goedkopere) htc desire s.

Fingers crossed dat de SGS2 er weer snel op komt!!! ;)
persoonlijk twijfel ik tussen de GS2 en de GS(1 dus)
wat is het grootste voordeel eigenlijk?
video 1080p: niet nodig, beter scherm: niet echt nodig, groter scherm: S1 is al groot :P , prijs: te hoog eigenlijk, snelheid: maakt niet heel veel uit, of is dat echt amazing? (voor gewoon apps draaien als spelletjes ed)

en wat betreft opslag is de galaxy überhaupt erg goed, desire s heeft 1,1 GB, de S1 en de S2 hebben beide 16GB, de S1 zelfs gratis 16GB erbij (SD als je registreert). Dus daarom denk ik dat de S1 voor mij beter is

[ Voor 15% gewijzigd door F.West98 op 15-06-2011 16:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thn490
Nou, de voordelen van een GS2 tov GS1 zijn inderdaad dat de S2 een 8 megapixel camera met flits heeft ipv een 5 megapixel zonder flits. Verder hebben ze er een dual core processor in weten te proppen waardoor het surfen op het internet wel een betere ervaring (schijnt te zijn) is.

Verder zit er een nieuwe touch wizz UI op waarin je weer meer dingen kan veranderen, dus meer opties (waar ik persoonlijk altijd wel van hou).

Als je niet het neiuwste van het nieuwste wilt hebben, en toch een goede telefoon dan is de GS volgens mij ook een hele goed keuze!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• japiesa
  • Laatst online: 19-09 12:16
Hi site is ook weer bug. ik kan mijn status niet meer bekijken. ik moet echt even bellen morgen, om te vragen wanneer ze van plan zijn om het toestel te leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98

F.West98

Alweer 16 jaar hier

thn490 schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 16:30:
Nou, de voordelen van een GS2 tov GS1 zijn inderdaad dat de S2 een 8 megapixel camera met flits heeft ipv een 5 megapixel zonder flits. Verder hebben ze er een dual core processor in weten te proppen waardoor het surfen op het internet wel een betere ervaring (schijnt te zijn) is.

Verder zit er een nieuwe touch wizz UI op waarin je weer meer dingen kan veranderen, dus meer opties (waar ik persoonlijk altijd wel van hou).

Als je niet het neiuwste van het nieuwste wilt hebben, en toch een goede telefoon dan is de GS volgens mij ook een hele goed keuze!!!
ik houd opzich ook wel van meer opties :P
er zal vast wel een hack komen om dat ook op de S1 te installeren, en verder is de camera niet heel erg relevant, ik denk dat ik de keuze heb gemaakt tenzij er nog een andere goedkope aanbieding komt met de S2, bestellen zal toch nog even wachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sta nu 17.36 minuten in de wacht bij vodafone, gaat lekker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thn490
maak je borst maar nat, ik stond soms wel 25 minuten in de wacht..... wat een service ;)

Wat ga je vragen??? Over de levering van de SGS2??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja, hoe het zit met mijn order. ze zouden terugbellen, maar krijg een mailtje met: we lopen achter met de bestellingen en zodra dit rond is en je nummerbehoud aangevraagd is gaan we je bellen.. ik wil dus gewoon weten hoe lang dit geintje nog gaat duren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thn490
En al aan de beurt??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zucht, na 30 minuten weer een mannetje aan de lijn die me alleen weet te vertellen dat ik teruggebeld ga worden! argh, wat een terror. snap het vooral niet omdat 2 anderen precies hetzelfde op dezelfde dag (afgelopen donderdag) hebben besteld, maar dan zonder nummerbehoud en die hem inmiddels in huis hebben..
ik vind het heus niet erg om te wachten, maar dan wil ik wel graag weten hoe lang (week, 2 weken, maand)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivk
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12-08-2024
Heb je dan een actiecode/personeelsnummer van Vodafone thn490? Want ik denk dat als de GS2 weer er bij op de family/friends site staat er beter gecontroleerd zal worden.

Voor de mensen die net aan het vergelijken waren hier staan nog wat meer berekeningen:

https://spreadsheets0.goo...nl&authkey=CM2AyfID#gid=0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thn490
@Nivk Ja ik heb die codes via een vriend die bij VF werkt, dus dat zit wel goed....... Nu alleen maar wachten (waar ik niet echt goed in ben ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ben ik nu echt een lucky basterd?
5 juni bij hi verlengt met 1 jaar hi online 20
met de zomeractie hoefde ik maar €179,95 bij te betalen
en ook nog de eerste 3 maanden €10,- korting
de dag erna werd de was de actie afgelopen
dus uiteindelijk betaal ik dus ongeveer €520 voor mn telefoontje >:)
vandaag smsje gekregen over mijn Laatste update:
Laatste update: 15/06/2011

Bestelling is ontvangen en is momenteel in behandeling.

hopen dat dat goedkomt met dat bedrag en dat ik dat toch heel misschien verkeerd had gezien ;(

klantenservice gebeld, het klopt :9 zei hij dat er geen voorraad was.. dus moet ik nu nog steeds wachten :X
waarom sturen ze dan zo'n update..

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 15-06-2011 17:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theblackhawk
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 19-09 14:12
Ik heb hem vorige week dinsdag via Friends&Family bij VF besteld en krijg net een sms dat ze hem niet binnen 24uur kunnen leveren, maar ik krijg hem binnen 4-5 werkdagen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thn490
Had je een geldige code ingevuld?? Lekker snel trouwens dat sms-je ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eyradir
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 28-05 00:05
thn490 schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 15:53:

Ik kan me vergissen, maar ik zie hem gewoon staan http://bit.ly/m2PyfC (2e van links). Of moet je langs een andere pagina als je je abo verlengt? Probeer anders telefonisch te verlengen, indien mogelijk. Overigens heb ik absoluut slechte ervaring met de klantenservice van VF. Zo vroeg ik laatst of ik mijn bestelling nog kon wijzigen. Een medewerkster vertelde me dat dit mogelijk was. Nadat ik telefonisch de wijziging had aangebracht, zei ze dat ze dit in het systeem zou verwerken. Een week later belde ik om de proef op de som te nemen. Toen kreeg ik iemand aan de lijn die zei dat het niet mogelijk is om je bestelling te wijzigen. Hooguit kon ik mijn bestelling annuleren en opnieuw een bestelling plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thn490
@eyradir Ik ben nu ook al 2 weken aan het wachten tot dat ik een nieuwe bestelling kan plaatsen, nadat ik mn eerste bestelling had geannuleerd. Die mevrouw zei toen dat het 48 uur zou duren voordat ik een nieuwe kon bestellen.........2 weken later kan het nog steeds niet!!!!!!!

De GS2 is inderdaad te bestellen via de normale vodafone site, maar ik wil hem via de friends and family actie bestellen.......... daar staat ie niet meer tussen. pffffff hoelang nog??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sbesseling
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 29-11-2020
Verwijderd schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 17:02:
ben ik nu echt een lucky basterd?
5 juni bij hi verlengt met 1 jaar hi online 20
met de zomeractie hoefde ik maar €179,95 bij te betalen
en ook nog de eerste 3 maanden €10,- korting
de dag erna werd de was de actie afgelopen
dus uiteindelijk betaal ik dus ongeveer €520 voor mn telefoontje >:)
vandaag smsje gekregen over mijn Laatste update:

hopen dat dat goedkomt met dat bedrag en dat ik dat toch heel misschien verkeerd had gezien ;(

klantenservice gebeld, het klopt :9 zei hij dat er geen voorraad was.. dus moet ik nu nog steeds wachten :X
waarom sturen ze dan zo'n update..
nee je bent niet zo'n lucky basterd, je had bij de KS (contract beëindiging) even langer door moeten gaan.
Ik betaal in totaal nog minder voor een 1 jaar online 25 abb. 8) 8)7
moet wel nog even tot morgen wachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruud.thuis
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18:56
theblackhawk schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 17:07:
Ik heb hem vorige week dinsdag via Friends&Family bij VF besteld en krijg net een sms dat ze hem niet binnen 24uur kunnen leveren, maar ik krijg hem binnen 4-5 werkdagen!
Stond dat allemaal in die sms?
In die van mij staat alleen dat ze niet direct kunnen leveren en voor meer info bellen met de KS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theblackhawk
ruud.thuis schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 17:26:
[...]

Stond dat allemaal in die sms?
In die van mij staat alleen dat ze niet direct kunnen leveren en voor meer info bellen met de KS.
Dan heb ik denk ik een andere sms.

"Helaas kunnen we uw bestelling niet binnen 24uur bezorgen. De levertijd is 4 tot 5 werkdagen i.v.m. administratieve handelingen"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ruud.thuis: Ik kreeg hetzelfde smsje als jij kreeg.
Ik ben momenteel de KS aan het bellen, ben alweer 15 minuten aan het wachten.
Vandaag onder het werk in de auto ook gebeld, toen heb ik na 30 minuten proberen maar opgehangen..

Edit: Na een lange tijd de terugbel service aan de lijn, hoop dat ze vandaag nog terug bellen want morgen moet ik werken en kan ik niet op elk moment oppakken.
Ik vind het trouwens wel een slechte KS, zet dan wat meer mensen op de afdeling..

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 15-06-2011 17:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thn490
ja dat ben ik zeker met je eens, wat een service!!! We moeten Joep van het Hek misschien maar eens inschakelen (t-mobile). Maar voor dat we dat doen nog even die KS stalken totdat ze gillend gek worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroendh
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 21:34
Bij de Phonehouse hebben ze nu de prijs van de S2 aangepast bij het T-mobile i-150 abbo.
Was eerst gratis en is nu €199. Ben ik blij dat ik hem vanmiddag nog besteld heb.

Heb alleen geen e-mail ter bevestiging van ze gehad, nummerbehoud is wel al goedgekeurd door VF.

[ Voor 22% gewijzigd door jeroendh op 15-06-2011 18:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danda
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 19-09 14:50
jeroendh schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 18:25:
Bij de Phonehouse hebben ze nu de prijs van de S2 aangepast bij het T-mobile i-150 abbo.
Was eerst gratis en is nu €199. Ben ik blij dat ik hem vanmiddag nog besteld heb.

Heb alleen geen e-mail ter bevestiging van ze gehad, nummerbehoud is wel al goedgekeurd door VF.
T-Mobile versie is wel branded ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroendh
danda schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 18:34:
[...]
T-Mobile versie is wel branded ....
En waar ga ik dat aan merken? En staat het logo op de batterijklep?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb het smsje ook, omtrent levertijd 4 tot 5 werkdagen.. dus hoop hem volgende week dan echt te hebben!
@blackhawk, had jij ook met nummerbehoud gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theblackhawk
Verwijderd schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 19:20:
ik heb het smsje ook, omtrent levertijd 4 tot 5 werkdagen.. dus hoop hem volgende week dan echt te hebben!
@blackhawk, had jij ook met nummerbehoud gedaan?
ja, ik heb nummerbehoud, kom van t-mobile.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gem
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:16

Gem

Rond een uurtje of 5 heb ik ook een bevestiging per SMS gekregen. Dit is met nummerbehoud van mijn huidige prepaid nummer van VF. Ik schrok al van de SMS gezien het eerste wat ik las het woord "helaas" was :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fist
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 18-09 20:10
theblackhawk schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 19:46:
[...]

ja, ik heb nummerbehoud, kom van t-mobile.
Hoe lang heeft jouw nummerbehoud aanvraag geduurd? Zit in hetzelfde schuitje, wacht alleen nog tot mijn nummerbehoud goedgekeurd wordt. Dan sturen ze hem meteen op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zoals ik al eerder poste, mijn SGS2 zou worden bezorgd tussen 17.22 en 19.22. Gaat om 19.20 de bel en ja hoor de koerier met maar liefst 2 dozen, had donderdag per ongeluk 2 maal een bestelling gedaan omdat ik dacht dat er wat fout was gegaan met het invullen van de actie code en pers. nr. Maar goed ik kon kiezen tussen de SGS2 met nummerbehoud of die met een nieuw nummer, ik heb voor de laatste gekozen en zoals Thijssiee94 al schreef dat op de factuur/bon nergens staat vermeld dat je een abo hebt gekozen met 50% korting, kan ik alleen maar hopen dat Vodafone niet nog meer fouten gaat maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, ik zit me te bedenken..
Andere mensen kregen een sms dat ze hun SGS2 over ongeveer 4/5 werkdagen krijgen.
Aangezien ik een sms kreeg dat ze de telefoon niet direct kunnen leveren, zal ik wel weer langer moeten wachten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gem schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 19:50:
Rond een uurtje of 5 heb ik ook een bevestiging per SMS gekregen. Dit is met nummerbehoud van mijn huidige prepaid nummer van VF. Ik schrok al van de SMS gezien het eerste wat ik las het woord "helaas" was :F
en had jij ook via directsales besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thn490
@fair4u Je had ze alle 2 moeten accepteren en het nieuwe nummer met toestel moeten verkopen joh!!! Had je nog wat winst kunnen maken ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hans_1990 schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 15:01:
i'm happy for you, ik heb zojuist dir bericht gekregen op een vraag van een week geleden (had geen antwoord meer verwacht):
Ik erger me mateloos, heb ze vandaag gebeld en volgens de telefoniste zouden ze morgen of overmorgen mijn goedkeuring krijgen, maar dit heeft verwerkingstijd nodig, dus begin volgende week zou ik hem hebben.. Zucht. Ik had trouwens 20e besteld en 21e contract binnen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yihaaa
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 18-09 18:05
jeroendh schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 18:39:
[...]

En waar ga ik dat aan merken? En staat het logo op de batterijklep?
Ja staat logo van T-mob op het klepje. Niet groot, maar staat er wel.
Verder bij het opstarten en afsluiten het T-mob logo op t scherm.

Ik had m wel liever zonder dit gehad, maar erger me er ook niet zo erg aan.

[ Voor 10% gewijzigd door Yihaaa op 15-06-2011 22:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thn490 schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 22:13:
@fair4u Je had ze alle 2 moeten accepteren en het nieuwe nummer met toestel moeten verkopen joh!!! Had je nog wat winst kunnen maken ook.
Volgens mij maak je geen winst, abo met 50% korting is dus 24x € 19,75 = € 474,- + € 25 aansluitkosten= totaal € 499,-. Dan zou ik het op MP al voor meer dan € 500,- moeten verkopen, en dat lukt volgens mij niet. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thn490
@faire4u Haha, nee ik bedoel met abo verkopen ....... maar dat zal ook niemand kopen.
Morgen ga ik weer bellen naar de KS om te kijken of ik het door alle fouten in hun systeem toch nog een s2 kan krijgen via de friends and family aanbieding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 23:00:
[...]

Volgens mij maak je geen winst, abo met 50% korting is dus 24x € 19,75 = € 474,- + € 25 aansluitkosten= totaal € 499,-. Dan zou ik het op MP al voor meer dan € 500,- moeten verkopen, en dat lukt volgens mij niet. ;)
Aansluitkosten zijn bij de friends&family actie 0,00 euro.. Zag jij ook alleen maar nulletjes op je factuur staan? En wat staat er in jou sms als je je belstatus opvraagd? (ben ik ff benieuwd naar, omdat ik bij mij iets vreemds staat.. )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dus deze telefoon bevat een logo op de batterijklep(via phonehouse)?
Is het niet mogelijk deze eraf te halen, natuurlijk gewoon een nieuwe batterijklep aanschaffen kan ook :)

Maar goed, tijdens de bestel procedure werd er niets verteld over de aanwezigheid van zo'n branding.
En de bootscreen is toch wel te wijzigen?
Op mijn bestelinformatie staat er bij type toestel black. Anders zou er toch T-mobile black moeten staan?

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 16-06-2011 01:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UnderDogg1905
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09-10-2023
Verwijderd schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 22:19:
[...]

Ik erger me mateloos, heb ze vandaag gebeld en volgens de telefoniste zouden ze morgen of overmorgen mijn goedkeuring krijgen, maar dit heeft verwerkingstijd nodig, dus begin volgende week zou ik hem hebben.. Zucht. Ik had trouwens 20e besteld en 21e contract binnen..
Ik heb de mijne als het goed is vandaag binnen.
Het is gisteren verstuurd.
19 mei besteld en 23 mei contract ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@thijssiee94, ja op de factuur staan alleen maar nullen, maar we kunnen de bevestigingsmail bewaren daar staat alles wel vermeld.Welk nummer moet ik ingeven om mijn saldo voor sms te checken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noname1
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 19-09 06:28
Verwijderd schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 09:18:
@thijssiee94, ja op de factuur staan alleen maar nullen, maar we kunnen de bevestigingsmail bewaren daar staat alles wel vermeld.Welk nummer moet ik ingeven om mijn saldo voor sms te checken?
Hebben jullie geen contract moeten tekenen waar e.e.a. vermeld staat over de abbonementskosten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 09:18:
Dan bel je naar het nummer: 1200. Dan kies je optie 2. Vervolgens 1. Dan nogmaals 1. Nu zal je een sms krijgen. Ben benieuwd wat daar bij jou in staat. Bij mij stond er gister: 18.42 euro op 01-01-1960 19:50. Nu staat er: 18.30 euro op 15-06-2011 23:33. Het laatste lijkt me wel kloppend..
noname1 schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 09:22:
[...]

Hebben jullie geen contract moeten tekenen waar e.e.a. vermeld staat over de abbonementskosten?
Wel een contracr, maar daar stonden dus letterlijk alleen maar nullen op.. er stond geen prijs op van de maandelijkse abonnementskosten.

(Nog even en dan weet ik of ik geslaagd ben voor de havo ^^)

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 16-06-2011 09:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan het op het ogenblik niet checken, heb mijn oude simkaart in het toestel gestopt omdat ik niet het risico wil lopen om in de eerste maand al over de bundel heen te gaan. Want je abo loopt meestal niet synchroon met een kalendermaand en dan krijg je de eerste keer ook maar een deel van je bundel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nutral
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 11-09 13:30

Nutral

gamer/hardware freak

bij mij met kpn had ik 5 dagen voor vernieuwing van de bundel het abonnement geactiveerd gekregen. maar ik heb nu wel aardig 105 euro beltegoed, hoe ik dat weer op ga krijgen weet ik zelf ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fist
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 18-09 20:10
Ben net gebeld door de smartphoneshop voor een afleverafspraak. Heb hem met een BSW 275 abo op 8 juni besteld. Het nummerbehoud kostte wat tijd door pinksteren enzo natuurlijk. Morgen krijg ik hem dan eindelijk binnen :D
Verder erg tevreden over de winkel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb je nog kortingen erop gekregen, behalve het 1ste jaar 50% ?En wat moest je betalen voor het toestel?

edit, jep, 1ste jaar 50% korting en toestel gratis, mooie deal en snel natuurlijk.

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 16-06-2011 12:21 . Reden: Heb zelf op de website gekeken ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sbesseling
4-6 order geplaatst bij Hi (verlengen).

Status:

Laatste update: 16-06-2011

Order shipped.

Hij schijnt dan ook meteen vandaag in huis te zijn.
Uiterlijk morgen...!

Hier heb ik lang naar uitgekeken, nu kan ik het eindelijk zeggen...
See you on the other "site" _/-\o_

[ Voor 48% gewijzigd door sbesseling op 16-06-2011 13:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sbesseling schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 13:16:

Status:

Order shipped.

Uiterlijk morgen...!

Waar stond jou status voor deze status op? Ik heb 7-6 verlengd. Bij mij staat de status op:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simnl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 18-09 20:06
Verwijderd schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 13:21:
[...]

Waar stond jou status voor deze status op? Ik heb 7-6 verlengd. Bij mij staat de status op:

Bij mij staat de status ook nog op 'Bestelling is ontvangen en is momenteel in behandeling.'
06-06 besteld met verlenging.

Ik werd toenet wel gebeld door een medewerker van Hi of ik 6 maanden wou verlengen(huidig abbo), met 20% korting. Hun hadden mijn verlenging nog niet in het systeem staan :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• japiesa
sbesseling schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 13:16:

Status:

Order shipped.

Uiterlijk morgen...!

feli hoor, je hebt later als mij verlengd toch wordt jouw status eerder upgedate:P ik ben gister ook van in behandeling naar order wordt gepickt geupgradet. dus zal later vandaag vast nog update krijgen naar order shipped. is het echt zo dat je het toestel dan vandaag nog krijgt? ik meende dat je bij Hi ook een T&T code kreeg is dit ook zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DapperKonijntje
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-08 16:27

DapperKonijntje

Draw monkey

Pfff van de week een bestelling gedaan voor de SGS 2 bij vodafone, geen bevestigingsmailtje gekregen, op de site stond dat de levertijd waarschijnlijk 1 werkdag was als het voor 5 uur besteld was, maar na een telefoongesprek blijkt dus dat die in de backorder staat, fijn dat dat even meegedeeld wordt.

25 minuten in de wacht gestaan bij orders, want die konden me meer vertellen over de levertijd, uiteindelijk maar opgehangen...

Ik vond Tmobile verschrikkelijk, maar dit belooft ook niet veel goeds....

Portfolio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DapperKonijntje schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 13:55:
Pfff van de week een bestelling gedaan voor de SGS 2 bij vodafone, geen bevestigingsmailtje gekregen, op de site stond dat de levertijd waarschijnlijk 1 werkdag was als het voor 5 uur besteld was, maar na een telefoongesprek blijkt dus dat die in de backorder staat, fijn dat dat even meegedeeld wordt.

25 minuten in de wacht gestaan bij orders, want die konden me meer vertellen over de levertijd, uiteindelijk maar opgehangen...

Ik vond Tmobile verschrikkelijk, maar dit belooft ook niet veel goeds....
Dat is een tactiek in de hoop dat je geduld hebt om te wachten. Hebben ze je in ieder geval al binnen gevist!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adinsx
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 30-06 13:13
Arghh.. ze zijn te vroeg van Vodafone

"Afleverafspraak wordt gemaakt" maar ik kan pas woensdag thuis zijn. En een specifieke tijd afspreken zal ook vast niet lukken :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sbesseling
simnl schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 13:25:
[...]

Bij mij staat de status ook nog op 'Bestelling is ontvangen en is momenteel in behandeling.'
06-06 besteld met verlenging.

Ik werd toenet wel gebeld door een medewerker van Hi of ik 6 maanden wou verlengen(huidig abbo), met 20% korting. Hun hadden mijn verlenging nog niet in het systeem staan :?
  • out of stock, (daar voor)
  • wish day 1 dag, (gister)
  • pick fase, (gister)
  • shipped, (vandaag)
japiesa schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 13:35:
[...]

feli hoor, je hebt later als mij verlengd toch wordt jouw status eerder upgedate:P ik ben gister ook van in behandeling naar order wordt gepickt geupgradet. dus zal later vandaag vast nog update krijgen naar order shipped. is het echt zo dat je het toestel dan vandaag nog krijgt? ik meende dat je bij Hi ook een T&T code kreeg is dit ook zo?
trace code doet het niet, maar hij staat er wel.
Staat op de Hi website: http://www.hi.nl/Kooporder-status.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• japiesa
sbesseling schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 15:31:
[...]
  • out of stock, (daar voor)
  • wish day 1 dag, (gister)
  • pick fase, (gister)
  • shipped, (vandaag)
[...]

trace code doet het niet, maar hij staat er wel.
Staat op de Hi website: http://www.hi.nl/Kooporder-status.htm
dus die krijg je wel! kan wel kloppen want duurt meestal een nachtje eer je dit kan zien. ik heb nog goede hoop dat mijn bestelstatus ook op verzonden springt. gister een paar uur na jouw update had ik ook een update! dus verwacht hem eigenlijk vrijdag of zaterdag:D ook via twitter werd bevestigd dat er voorraad gekoppeld is aan mijn order :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

japiesa schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 15:42:
[...]

dus die krijg je wel! kan wel kloppen want duurt meestal een nachtje eer je dit kan zien. ik heb nog goede hoop dat mijn bestelstatus ook op verzonden springt. gister een paar uur na jouw update had ik ook een update! dus verwacht hem eigenlijk vrijdag of zaterdag:D ook via twitter werd bevestigd dat er voorraad gekoppeld is aan mijn order :)
Bij mij nog steeds hetzelfde. Wanneer heb je trouwens op Twitter gehoord dat de voorraad is gekoppeld aan jouw order? Ik hou de Twitterpagina ook in de gaten, alleen heb nog niks daarover voorbij zien komen.

Wel erg wisselende berichten. Eergister werd mij nog verteld dat ze nu nog bezig waren met orders van 14 mei en dat er tussen 14 mei en 14 juni 1400 Galaxy S2's zijn besteld en het dus nog wel een tijdje duurt voordat ik hem krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• japiesa
Verwijderd schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 16:09:
[...]

Bij mij nog steeds hetzelfde. Wanneer heb je trouwens op Twitter gehoord dat de voorraad is gekoppeld aan jouw order? Ik hou de Twitterpagina ook in de gaten, alleen heb nog niks daarover voorbij zien komen.

Wel erg wisselende berichten. Eergister werd mij nog verteld dat ze nu nog bezig waren met orders van 14 mei en dat er tussen 14 mei en 14 juni 1400 Galaxy S2's zijn besteld en het dus nog wel een tijdje duurt voordat ik hem krijg.
bij mij ook nog steeds in pickfase:( ik had wel gedacht vandaag nog een update te ontvangen. ik heb al een tijdje contact met Hi_Webcare op Twitter, deze bevestigde mij dat aan mijn order, voorraad is gekoppeld. hiervoor moet je het ordernummer naar hun DMen met de vraag of ze dit kunnen bekijken. inderdaad allemaal tegenstrijdige berichten. mijn gevoel zegt dat ze dit alleen zeggen om zo enige tijdwinst voor hun te behalen, maw ze doen jouw nog geen belofte dat je het toestel binnen een week hebt, zodat ze niet in hun eigen voet schieten. er werd mij overigens ook verteld dat ze steeds nieuwe leveringen binnen kregen, en dus niet 1 keer in de week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastism
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 18-09 22:36
danda schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 11:30:
pas op met die directsales boevenbende! Kreeg de S2 met een onvolledig contract van de koerier gisteren, op contract stond alleen het type abonnement bel+sms+web 450 2yr maar geen prijs! Het gaat om een actieprijs dus die moet echt duidelijk op het contract staan aangegeven. Als je vodafone belt weten ze niks van die actie af omdat het niet in hun systeem staat (ze kennen alleen de actie 12 maanden 50%) en betaal je dus na die 12 maanden de volle mep (55,- per maand)! Dan is het dus geen goede aanbieding meer ;)
Ik heb ook een Galaxy S2 besteld via Directsales. Vriend van mij heeft hem gisteren ontvangen, in zijn contract staan ook geen bedragen (of 24 maand actie) vernoemd. Hoe heb je dit opgelost? Kon je de telefoon wel houden bij levering?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroendh
Heb hem gister middag besteld bij de phonehouse, 30 minuten later was mijn nummerbehoud al goedgekeurd, en hij wordt morgen geleverd :P

[ Voor 4% gewijzigd door jeroendh op 16-06-2011 17:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jodi
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-09 10:29

Jodi

No Matches Found

Bastism schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 16:58:
[...]

Ik heb ook een Galaxy S2 besteld via Directsales. Vriend van mij heeft hem gisteren ontvangen, in zijn contract staan ook geen bedragen (of 24 maand actie) vernoemd. Hoe heb je dit opgelost? Kon je de telefoon wel houden bij levering?
Als ik de drie mails bekijk die ik van vodafone heb gekregen, zie ik daar toch echt drie keer duidelijk vermeld staan "Bel+Sms+Web 275, 24 maanden van 39,50 voor 19,75". Als het goed is krijg ik hem vandaag, ik ben benieuwd wat er in dat contract staat---als ik er al één krijg. Ik heb verlengd bij Vodafone, en het nieuwe contract is al bevestigd en ingegaan(!). Nou ja, we zien wel.

Normaal doen, daar word je pas echt gek van! :: I reject reality, and substitute my own.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hans_1990
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
UnderDogg1905 schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 08:19:
[...]

Ik heb de mijne als het goed is vandaag binnen.
Het is gisteren verstuurd.
19 mei besteld en 23 mei contract ontvangen.
Ik heb ook een verzendbevestiging binnen van GSMwijzer.
20 mei besteld en 27 mei contract ontvangen (5174xx).

ligt aan mij of ligt de hele site van GSMwijzer d'r uit? pr*tsers

[ Voor 14% gewijzigd door hans_1990 op 16-06-2011 19:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Orderstatus 2011-06-16 16:08 AA Wij nemen z.s.m. contact op voor een afspraak

Wat is de betekenis van AA als ik het vragen mag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adinsx
adinsx schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 15:17:
Arghh.. ze zijn te vroeg van Vodafone

"Afleverafspraak wordt gemaakt" maar ik kan pas woensdag thuis zijn. En een specifieke tijd afspreken zal ook vast niet lukken :S
Zojuist gebeld voor afleverafspraak. Zaterdag tussen 12 en 16, maar dat komt me niet uit.
Maandag tussen 12:00 en 16:15 was ook een optie, en dan aflevering op mijn werk.
Enige wat je extra moet laten zien is een officieel document (bankafschrift, salarisstrook, etc.) waar je naam + huisadres op staat.

Oftewel, na lang wachten (30 mei besteld, incl nummerbehoud Van Hi naar Vodafone) is het eind in zicht :P
Nu nog hopen dat de telefoon goed is en geen foute pixels etc. heeft.

Maandag meer info.

@Weeze
Jij ook al gebeld? We liepen aardig gelijk constant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroendh
Verwijderd schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 21:27:
Orderstatus 2011-06-16 16:08 AA Wij nemen z.s.m. contact op voor een afspraak

Wat is de betekenis van van AA als ik het vragen mag?
Geen idee maar had ik ook:
2011-06-16 14:21 AA Wij nemen z.s.m. contact op voor een afspraak
2011-06-16 17:12 CA Afspraak voor afleverdatum is gemaakt
2011-06-16 20:57 timeframe

Dus morgen wordt die geleverd, en had gister middag besteld met nummerbehoud :)

[ Voor 8% gewijzigd door jeroendh op 16-06-2011 21:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakBoy
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-09 22:16

TweakBoy

---

erm... mijn levering loopt al vertraging op ondanks de afgesproken leverafspraak :(

Vorige week vrijdag besteld via Hi (telefonisch), levering zou op gisteren (woensdag) zijn.
Dit ging helaas niet door vanwege verkeeropstopping hier in amsterdam (vanwege afgesloten straat/brand)

Nieuwe levering zou vandaag zijn, maar bezorger is helemaal niet langsgekomen, nimmer mij gebeld :(
Ik ben benieuwd wat de bezorgdienst gaat zeggen als ik morgen bel..

---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wazza
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 27-05 09:04
adinsx schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 21:52:
[...]

@Weeze
Jij ook al gebeld? We liepen aardig gelijk constant.
Nou, blijkbaar heeft Vodafone mij proberen te bellen, ik heb zojuist een mail gekregen dat ze me niet konden bereiken, wat vreemd is, aangezien ik vandaag geen telefoon gehad heb, en er verder ook op mijn telefoon geen gemiste oproepen op staan.

Anyway, ze zullen nogmaals proberen te bellen, en ik kan eventueel ook naar hun bellen voor een afspraak.
Hopelijk kan ik morgen nog een afspraak maken voor Zaterdag, aangezien ik dan de hele dag thuis ben :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adinsx
@wazza
Ik had je forumnaam verkeerd onthouden zie ik :P

Maar inderdaad, dan zelf even bellen. De vrouw aan de lijn zei dat zaterdag nog 1 tijdvak open was. Dus wellicht kunnen ze dan bij jou bezorgen. Ligt er denk ik ook aan waar je woont. (Hier in omg. Arnhem).

We zien het wel maandag. Mijn status is inmiddels veranderd naar "Afleverafspraak gemaakt, aflevering op 20-6 tussen 12:00 en 16:15.

Succes ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@faire4u of thijssiee94; is het uiteindelijk nog opgelost met jullie contracten waar blijkbaar niks op stond? hebben jullie hier nog over gebeld oid en hier nog problemen mee gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee, ik heb niet gebeld, ik bewaar de bevestigingsmail die ik van eerder van Vodafone heb ontvangen want daar staan de bedragen en kortingen wel op vermeld.

Heb jij al bericht gekregen of het toestel al onvangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruud.thuis
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18:56
Verwijderd schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 17:33:
@ruud.thuis: Ik kreeg hetzelfde smsje als jij kreeg.
Ik ben momenteel de KS aan het bellen, ben alweer 15 minuten aan het wachten.
Vandaag onder het werk in de auto ook gebeld, toen heb ik na 30 minuten proberen maar opgehangen..

Edit: Na een lange tijd de terugbel service aan de lijn, hoop dat ze vandaag nog terug bellen want morgen moet ik werken en kan ik niet op elk moment oppakken.
Ik vind het trouwens wel een slechte KS, zet dan wat meer mensen op de afdeling..
Heb jij nog iets gehoord?
Ik heb een paar keer geprobeerd met de KS te bellen maar heb het na zo'n 20 minuten opgegeven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• japiesa
jullie kunnen geen reactie meer van mij verwachten, het toestel is net bezorgd. al met al toch nog redelijk vlot verlopen allemaal:D dus ik ben tevreden. voor iedereen die nog moet wachten, veel succes. geduld is een schone zaak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

japiesa schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 10:46:
jullie kunnen geen reactie meer van mij verwachten, het toestel is net bezorgd. al met al toch nog redelijk vlot verlopen allemaal:D dus ik ben tevreden. voor iedereen die nog moet wachten, veel succes. geduld is een schone zaak
Veel plezier met je toestel. Is het toestel het wachten waard? Ik wacht nog 'geduldig' verder af. Status nog onveranderd helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• japiesa
Verwijderd schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 11:01:
[...]

Veel plezier met je toestel. Is het toestel het wachten waard? Ik wacht nog 'geduldig' verder af. Status nog onveranderd helaas.
dankje! het is mijn eerste android toestel dus alles zal nog wel moeten wennen. ik heb het toestel as we speak nog aan de lader, ga later op de dag er mee 'spelen'. maar eerste indruk is zeker goed! en wat is ie licht en dun zeg!! vast top ding!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 09:55:
@faire4u of thijssiee94; is het uiteindelijk nog opgelost met jullie contracten waar blijkbaar niks op stond? hebben jullie hier nog over gebeld oid en hier nog problemen mee gehad?
Bij mij is dezelfde reactie als van faire4u van toepassing. Bij deze wil ik ook gelijk even zeggen dat dit mijn laatste reactie is op deze topic. Heb het toestel nu 3 dagen en ik kan niets anders zeggen dat ik er ontzettend tevreden mee ben.

Voor diegene die allemaal hebben geprofiteerd van de directsales actie met een onjuiste actiecode (en personeelsnummer) van friendsandfamily, zijn echt door de oog van de naald gekropen.. (ik ook dus:D)

offtopic: onlangs ben ik ook geslaagd voor mijn havo diploma.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 10:25:
Nee, ik heb niet gebeld, ik bewaar de bevestigingsmail die ik van eerder van Vodafone heb ontvangen want daar staan de bedragen en kortingen wel op vermeld.

Heb jij al bericht gekregen of het toestel al onvangen?
nope helaas, zal nog even moeten wachten.. had ze aan de lijn en begreep dat de volgende stap nummerbehoud zou zijn, dus daar nog maar even op wachten.. kreeg vooral te horen dat ze erg achterlopen etc en dat ze me niks kon beloven over wanneer ik hem zou krijgen.. (hopelijk met nummerbehoud binnen 2 weken nu) maar mocht ik hem ontvangen en er staan ook geen bedragen op het contract, dan bel ik er liever wel direct achteraan, straks schrijven ze de volle pond af, en geld terug krijgen is toch altijd lastiger dan van tevoren duidelijke afspraken maken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NRGetic
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17-07-2024

NRGetic

Fanatic

Ik heb 8 juni mijn abonnement verlengd rechtstreeks bij Vodafone en daarbij een SGS2 genomen.
Op 9 juni kreeg ik een bevestingsmail waarin staat:

Geachte klant,
Naar aanleiding van de contractverlenging van 08-06-2011 is de volgende abonnementswijziging doorgevoerd op 08-06-2011

Op 11 juni krijg ik een volgende mail van Vodafone:
Geachte klant,
Naar aanleiding van uw contractverlenging is onderstaand(e) product(en) verstuurd.

Hieruit leid ik af dat mijn SGS2 verstuurd is. Nu zat Pinksteren er tussen, dus die zal dan woensdag of donderdag wel binnen komen dacht ik.

Op 15 juni krijg ik een factuur of ik de telefoon wil betalen (moest een klein bedrag bijbetalen). Nou ik ga dus niks betalen want ik heb nog niks :S

Tot op heden niet ontvangen, dus ik dacht gezien de leveringsproblemen toch even bellen met de KS of de status wel klopt.
Heb een half uur in de wacht gestaan voordat ik iemand aan de lijn kreeg. Neemt er iemand op van klaarblijkelijk een ander bedrijf die namens Vodafone de telefoon aanneemt. Of ik even mijn gegevens wil achterlaten en mijn vraag wil doorgeven. Dus vroeg ik waarom ik niet gewoon een Vodafone medewerker (=call center) aan de lijn kon krijgen, krijg ik als antwoord: Nee dat kan niet, dat is absoluut onmogelijk!
Ik lichtelijk geirriteerd en vroeg: hoezo niet dan, ik kan toch wel even met een medewerker spreken, die mij verder kan helpen???. Hij nogmaals: Nee dat kan niet, dat is absoluut onmogelijk! Er zijn geen medewerkers die u te woord kunnen staan i.v.m. drukte. Even de melding gedaan dat dit absoluut not done is en ik vroeg wanneer er contact met mij opgenomen zou worden. Nou vandaag of maandag was het antwoord. Yeah right!

Ben in mijn werk pauze even naar de Vodafone winkel gegaan maar daar konden ze me ook niet verder helpen. Het enig wat hij zei, is dat hij 18 mensen op de wachtlijst had staan en dat Vodafone moeilijk kan leveren op dit moment.

Nou dat beloofd dus weinig goeds...hopelijk komt ie nog deze week gezien de laatste mail die ik heb gekregen waarin staat dat ie verstuurd is.

Ik heb nooit problemen gehad met Vodafone maar hier hebben ze toch wel wat minpunten gescoord.

[ Voor 3% gewijzigd door NRGetic op 17-06-2011 13:33 ]

I used to be schizophrenic, but we are okay now.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een mega deal, 275 min bellen / 550 smsjes / 1GB internet voor maar € 2,29 per maand op het netwerk van Vodafone!! :P
Dat is toch een echte super deal. :*)

@thijssiee94, proficiat met het behalen van je diploma!

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 17-06-2011 14:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 14:01:
Ik heb een mega deal, 275 min bellen / 550 smsjes / 1GB internet voor maar € 2,29 per maand op het netwerk van Vodafone!! :P
Dat is toch een echte super deal. :*)
Hoe krijg je dat voor elkaar???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Via die Vodafone actie 24mnd á 19,75= € 474,-
Samsung Galaxy S2 verkocht voor 425,-
= 49,- delen door 24 mnd = € 2,04
( nog iets goedkoper dan ik had geschreven zelfs)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 14:08:
Via die Vodafone actie 24mnd á 19,75= € 474,-
Samsung Galaxy S2 verkocht voor 425,-
= 49,- delen door 24 mnd = € 2,04
( nog iets goedkoper dan ik had geschreven zelfs)
Ohh dat is echt wel een heeel sweet deal :)

MAAARRRR... je hebt geen SGS II meer;-)... dus je moet het nu 2 jaar redden met een "heel wat minder toestel" neem ik aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 14:15:
[...]

Ohh dat is echt wel een heeel sweet deal :)

MAAARRRR... je hebt geen SGS II meer;-)... dus je moet het nu 2 jaar redden met een "heel wat minder toestel" neem ik aan
onder aan zijn berichten zie je Iphone 4 staan, dus dat valt nog wel mee ; )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iphone 4 is defect heb nu de 3GS,ben wel op zoek naar weer een iphone 4 . Ik vind het met de iphone makkelijker aangezien je daar niet zoveel kan instellen als op de SGS2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21:09

-tom-562

Oliesjeik

Bastism schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 16:58:
[...]

Iemand enig idee of de S2 nog bij Directsales beschikbaar komt? M'n pa kan via z'n werk (niet Vodafone) kopen bij Directsales. Een collega van hem had 2 weken geleden o.i.d. z'n S2 ontvangen, maar hij staat er nu al een hele tijd niet meer bij Directsales.

Vaak bu'j te bang!

Pagina: 1 ... 101 ... 110 Laatste

Let op:
Dit topic is GEEN dumpbak voor van alles en nog wat, daarom worden dit soort replies verwijderd:
-Oneliners zonder enige vorm van inzet.
-Slowchat.
-Replies als "ik heb em ook" of "ik heb em besteld".

Het is niet toegestaan om naar kortingcodes en/of personeelsnummers te vragen!