Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn toestel is 10-6 bezorgd. (kon ook 9-6 maar toen had ik geen tijd)
Ging allemaal erg soepel.

Nieuw abbo zonder nummerbehoud.
30 mei besteld.
Levertijd 9 werkdagen.

Vodafone belde op 8-6 om een afspraak te maken.
Die ochtend kreeg ik een email met definitieve tijdspanne waarop het toestel geleverd zou worden.
Keurig binnen die tijd belde de bezorger dat hij met 10min a kwartier bij mij voor de deur zou staan.
Klopte precies.

Mijn toestel heeft geen vormen van branding. (alleen vodafone settings in de telefoon tbv sms/mms/voicemail)
Geen groen, gele of blauwe waas over het scherm.
met *#0*# de lcd test bekeken en geen dode pixels gevonden.

Ik zie jullie in het ervaringen topic.
Succes met wachten. Dit toestel is het wachten meer dan waard!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maks
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12-09 17:54
Kom er net achter dat mijn telefoon al die tijd gewoon 3 km van mij vandaan is :p, Reviva verwerkt de orders voor KPN/HI/Telfort namelijk, dat is echt 10 minuten van mijn apartement af hehe :p

Nu nog steeds bij TNT, dus moet tot dinsdag wachten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sbesseling
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 29-11-2020
Maks schreef op zondag 12 juni 2011 @ 13:55:
Kom er net achter dat mijn telefoon al die tijd gewoon 3 km van mij vandaan is :p, Reviva verwerkt de orders voor KPN/HI/Telfort namelijk, dat is echt 10 minuten van mijn apartement af hehe :p

Nu nog steeds bij TNT, dus moet tot dinsdag wachten :(
LOL kijk die streetview foto dan...
vind je het gek dat het zo lang duurt.
ze zitten allemaal buiten in het zonnetje..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij MediaMarkt Zoetermeer kost het toestel nu los slechts €399 (pricewatch: Samsung Galaxy S II i9100 Zwart). Zie hiervoor de folder op de website.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sbesseling
Verwijderd schreef op maandag 13 juni 2011 @ 10:01:
Bij MediaMarkt Zoetermeer kost het toestel nu los slechts €399 (pricewatch: Samsung Galaxy S II i9100 Zwart). Zie hiervoor de folder op de website.
zal ongetwijfeld een fout zijn in de folder...
En zo niet, meteen doen.
met vodafone contract is het 530 euro in twee jaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BertP
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20:45
Ik denk ook dat het een foutje in de folder is, de gewone Galaxy S kost in de webshop namelijk ook nog 399...

Afbeeldingslocatie: http://i52.tinypic.com/24lloww.png

[ Voor 6% gewijzigd door BertP op 13-06-2011 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15-09 21:53

Jag

sjirafje schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 01:50:
[...]

Traaaaaaagggg.... ;)
Gisteren (donderdag) besteld bij coolblue en vandaag (vrijdag ochtend) wordt hij geleverd _/-\o_
Mag ook wel na die teleurstelling met t-mobile.
Zeker traag en ben ook een teleurstelling rijker :P. Vrijdag eerste afleverpoging, niet thuis. Krijg niet thuis code voor aflever opties, helaas je kan niets veranderen. Ik zaterdag thuis blijven, geen tnt, in sorteer centrum blijven liggen. Dan pas dinsdag volgende afleverpoging, maar dan ben ik ook niet thuis. Waarom je niet gewoon kan kiezen om het rechtstreeks naar het postkantoor te laten verzenden is echt totally beyond me 8)7. Nou ja, geduld hebben maar :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21:09

-tom-562

Oliesjeik

BertP schreef op maandag 13 juni 2011 @ 12:56:
Ik denk ook dat het een foutje in de folder is, de gewone Galaxy S kost in de webshop namelijk ook nog 399...

[afbeelding]
Ik weet niet waar je dit gevonden hebt, maar de webcode MP012 werkt niet op mediamarkt.nl, en in de folders van de vestigingen bij mij in de buurt (Arnhem en Ede) staat die aanbieding niet in

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BertP
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20:45
-tom-562 schreef op maandag 13 juni 2011 @ 17:12:
[...]

Ik weet niet waar je dit gevonden hebt, maar de webcode MP012 werkt niet op mediamarkt.nl, en in de folders van de vestigingen bij mij in de buurt (Arnhem en Ede) staat die aanbieding niet in
Hij staat in de folder omg. Zoetermeer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb op 30 mei besteld bij belnu.nl en wacht nog steeds op een berichtje dat de telefoon verzonden wordt.
De status staat nog steeds op: ''Uw aanvraag is goedgekeurd en wordt afgehandeld.''

Het gaat hier om een verlenging bij vodafone en mijn abbonement is wel al omgezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Arg krengen overal weer uitverkocht. De man uit de media markt zei dat de SGS2 die er nu lagen voor abo's waren. En ik wil hem onder de 500 eurie mee. En verder is hij ook in veel plaatsten nog steeds uitverkocht :( dan maar ff wachten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adinsx
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 30-06 13:13
Hier nog altijd geen update :(
'order in behandeling' sinds 7-06.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-09 11:06
Mensen hier die via Hi hun abbo verlengd hebben en zitten te wachten op de S2? Hoe lang al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maks
AzzKickah schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 09:17:
Mensen hier die via Hi hun abbo verlengd hebben en zitten te wachten op de S2? Hoe lang al?
25 mei verlengd en nu nog niets binnen, hij zou wel verzonden moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
Maks schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 09:29:
[...]

25 mei verlengd en nu nog niets binnen, hij zou wel verzonden moeten zijn.
:o Belachelijk!

Zuuurrrrr dus ik kan waarschijnlijk echt nog 2 weken gaan zitten wachten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maks
AzzKickah schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 10:01:
[...]

:o Belachelijk!

Zuuurrrrr dus ik kan waarschijnlijk echt nog 2 weken gaan zitten wachten :(
Ja echt rot, ik krijg hem misschien vandaag. En ik ben wel een echte pechvogel, veel mensen die hem na mij hebben besteld hebben hem al.

Maar jij hoeft niet zo lang te wachten denk ik, alle pre-orders zijn sowieso al verwerkt bij Hi. Nu hoef je hooguit tien dagen te wachten las ik ergens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
Maks schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 10:41:
[...]

Ja echt rot, ik krijg hem misschien vandaag. En ik ben wel een echte pechvogel, veel mensen die hem na mij hebben besteld hebben hem al.

Maar jij hoeft niet zo lang te wachten denk ik, alle pre-orders zijn sowieso al verwerkt bij Hi. Nu hoef je hooguit tien dagen te wachten las ik ergens :)
Dat is toch 2 weken joh :P

Ik haat wachten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UnderDogg1905
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09-10-2023
hans_1990 schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 11:44:
[...]

Nope, is bij mij nog steeds "Het totale bedrag is nog niet voldaan". Zolang ze volgende week die telefoon uitleveren ben ik tevreden.
De grote dag volgens de KS van GSMwijzer..Maar heb nog niets gehoord.
Heb jij al een bericht gekregen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Echt niet te geloven, vorige week donderdag voor de grap een fictieve code en pers.nr. ingevoerd (per ongeluk 2 keer ingevoerd ) bij directsales en vandaag 2 keer gebeld door Vodafone om voor morgen 2 keer de SGS 2 te komen leveren. Onvoorstelbaar snel en eerlijk gezegd had ik dit niet verwacht. Ik heb natuurlijk 1 geanuleerd zojuist want 2 SGS2 is te veel van het goede. :9 >:)
Met het weekend en Pinksteren erbij nog geen een kleine week.

@thijsiee94..., heb jij ook al bericht of ben je ook algebeld door Vodafone?

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 14-06-2011 12:03 . Reden: verkeerde dag ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adinsx
Iemand VF KS al gebeld toevallig om te horen hoe het met de bestelde orders van 2 weken terug zit?
Klim vanmiddag weer in de telefoon hoe het met mijn 'order in behandeling' zit.
30 mei nieuw abo met nummerbehoud aangevraagd. Blijft een dooie boel die status update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@adinsx, ze moeten bij Vodafone genoeg SGS2 hebben , zie mijn bericht boven jou. Maar ik denk dat ze nieuwe klanten eerst helpen en daanrna pas de verlengingen, ik heb mijn abo niet bij VF verlengt maar gekozen voor een neiuw nummer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 11:16:

Ik ben zojuist net gebeld. Morgen krijg ik hem als het goed is. Ik heb nooit geluk met zulke dingen, maar eindelijk dus wel eens. Lucky me

Ik heb hem dus donderdagavond laat besteld en vanochtend ben ik om 11 uur wakker gebeld. Normaal mag niemand mij wakker maken, maar voor die Samsung Galaxy SII graag zelfs!

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 14-06-2011 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theblackhawk
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 19-09 14:12
Verwijderd schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 11:53:
[...]

Ik ben zojuist net gebeld. Morgen krijg ik hem als het goed is. Ik heb nooit geluk met zulke dingen, maar eindelijk dus wel eens. Lucky me

Ik heb hem dus donderdagavond laat besteld en vanochtend ben ik om 11 uur wakker gebeld. Normaal mag niemand mij wakker maken, maar voor die Samsung Galaxy SII graag zelfs!
heb je verlengd of nieuw contract?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@thijssiee94, dan heb jij waarschijnlijk ( vorige week woensdag ) ook voor een nieuw abo gekozen?
Zijn er dus toch nog een paar er doorheen geglipt, of VF kan nog een boel klanten gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 11:59:
@thijssiee94, dan heb jij waarschijnlijk ( vorige week woensdag ) ook voor een nieuw abo gekozen?
Zijn er dus toch nog een paar er doorheen geglipt, of VF kan nog een boel klanten gebruiken.
Ik had donderdagavond (laat) in mijn bericht hierboven gezet. Er was op dat moment ook een storing met de codes (had gewoon wat ingevuld met een personeelsnummer). Ik heb gekozen voor een nieuw abonnement. Hopelijk geen rare kuren met dat mobiel.....
theblackhawk schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 11:57:
[...]

heb je verlengd of nieuw contract?
Een nieuw contract

EDIT: Hahahaha ik kom er net achter dat het maar liefst 275 belminuten/sms is! Zo veel had ik nou ook weer niet verwacht. Dat betekent dus lekker ombeperkt bellen en sms'en.. (A)

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 14-06-2011 12:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adinsx
Verwijderd schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 11:37:
@adinsx, ze moeten bij Vodafone genoeg SGS2 hebben , zie mijn bericht boven jou. Maar ik denk dat ze nieuwe klanten eerst helpen en daanrna pas de verlengingen, ik heb mijn abo niet bij VF verlengt maar gekozen voor een neiuw nummer.
Ik heb 30 mei een nieuw contract aangevraagd, maar met nummerbehoud (kom van Hi af).
Dus door het nummerbehoud zou het sowieso wat langer duren, maar inmiddels dus al een 2 weken.

Hoop dat ik deze week meer info heb en hij volgende week bezorgd wordt. Deze week kan ik niet thuis zijn ivm afspraken en rijtest voor het werk. We wachten maar af...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 11:16:
Echt niet te geloven, vorige week donderdag voor de grap een fictieve code en pers.nr. ingevoerd (per ongeluk 2 keer ingevoerd ) bij directsales en vandaag 2 keer gebeld door Vodafone om voor morgen 2 keer de SGS 2 te komen leveren. Onvoorstelbaar snel en eerlijk gezegd had ik dit niet verwacht. Ik heb natuurlijk 1 geanuleerd zojuist want 2 SGS2 is te veel van het goede. :9 >:)
Met het weekend en Pinksteren erbij nog geen een kleine week.

Ik zie de SGS2 niet staan op die site. Zou jij mij kunnen vertellen waar deze wel staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 12:43:
[...]

Ik zie de SGS2 niet staan op die site. Zou jij mij kunnen vertellen waar deze wel staat?
Ik had al eerder gezegd in dit forum dat ze die van de site gekeild hebben. Wie weet komt hij nog, alleen vrees ik het ergste. Er is natuurlijk best veel "fraude" mee gepleegd. Ik weet van niets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• august66
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 25-08 17:46
Verwijderd schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 12:43:
Hij wordt niet meer aangeboden.. is vorige week van de site gehaald, samen met die Galaxy S. Die laatste wordt nu weer wel aangeboden, de SII (nog?) niet. Ik hoop dat-ie binnenkort toch weer verschijnt, mijn eerste bestelpoging is mislukt door een onjuiste code.. Inmiddels zou het mij moeten lukken, maar nu zit ik dus te wachten tot (/of) de GSII weer wordt aangeboden. En met mij vele anderen, zo kan ik me voorstellen:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hans_1990
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
UnderDogg1905 schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 11:15:
[...]

nog niks, ik wacht in spanning af

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij is vanmorgen geleverd. Heb hem 9 juni besteld bij T-Mobile (verlenging).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
Verwijderd schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 13:50:
Hij is vanmorgen geleverd. Heb hem 9 juni besteld bij T-Mobile (verlenging).
't Is nie eerluk -O-

:P

Ik heb dus zelf mijn abbo verlengd in de Hi-shop vorige week en mijn abbo van Hi15 naar Hi 20 + Extreem Internet laten zetten.

Nou belde ik net even naar de Hi Klantenservice om de status van de bestelling te checken. Maar dat kunnen ze dus niet nakijken als je het in de shop hebt besteld :? Handig.. |:(

En op Mijn Hi staat m'n abbo nog steeds op Hi15... vergeten te vragen hoe dat kan/wanneer dat nieuwe spul dan ingaat.

[ Voor 50% gewijzigd door AzzKickah op 14-06-2011 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kon zo'n 3 weken geleden mijn abonnement bij VF verlegen.
Ik wilde dolgraag een S2 hebben, alleen zag ik die niet tussen de toestellen staan waar ik uit kon kiezen in "mijn pagina" jammer genoeg... ik vond het wel wat vreemd want verder stonden er zo'n beetje alle toestellen tussen.
Ik heb toen in de "gewone" online shop de S2 besteld en aangegeven dat ik mijn nummer wilde behouden.
In de afgelopen 3 weken is een paar keer de orderstatus gewijzigd, maar bleef telkens staan: "order in behandeling"
Toen ben ik op internet gaan zoeken en op deze site terecht gekomen en zag ik dat de levertijden aardig op liepen.
Ik vond het nog niet alarmerend en wachtte rustig af... tot ik afgelopen vrijdag een mail kreeg dat mijn bestelling geannuleerd werd omdat ik niet mijn abonnement kon verlengen op de manier zoals ik het gedaan had.
Maar de S2 stond er nog steeds niet tussen en ben ik verder gaan kijken, bij de phone house een S2 besteld met nummerbehoud en gewoon bij VF.
Werd ik vandaag al gebeld dat ze het toestel vanaf morgen kunnen leveren (moet nog wel even mijn verlenging bij VF goedgekeurd worden, maar dat zal hopelijk geen probleem zijn aangezien ik vorige maand al mocht verlengen)
Hopelijk heb ik hem zaterdag in huis....
Maar ik vind het echt belachelijk dat het 3 weken geduurd heeft voordat ik een mail kreeg met de annulering van VF!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wazza
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 27-05 09:04
adinsx schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 12:21:
[...]
Ik heb 30 mei een nieuw contract aangevraagd, maar met nummerbehoud (kom van Hi af).
Dus door het nummerbehoud zou het sowieso wat langer duren, maar inmiddels dus al een 2 weken.
Hier precies hetzelfde verhaal, 31 Mei de telefoon besteld met abonnement en nummerbehoud, en de status is nu bijna een week ook nog steeds "Order in behandeling".
Ik zie wel dat de laatste wijziging van mijn status nu 14 mei is, maar de status is nog precies hetzelfde.

Mijn geduld begint zo langzamerhand op te raken... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
  • Laatst online: 22:02
Ik heb hem afgelopen vrijdag gewoon kunnen verlengen via de website, bij VF. Heb vanochtend bericht gekregen dat hij onderweg is. Helaas ben ik vanaf morgen op vakantie, dus kan er pas over een dag of 10 van genieten :(

Home Assistant configuratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adinsx
Wazza schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 14:29:
[...]

Hier precies hetzelfde verhaal, 31 Mei de telefoon besteld met abonnement en nummerbehoud, en de status is nu bijna een week ook nog steeds "Order in behandeling".
Ik zie wel dat de laatste wijziging van mijn status nu 14 mei is, maar de status is nog precies hetzelfde.

Mijn geduld begint zo langzamerhand op te raken... |:(
eindelijk iemand in hetzelfde bootje als ik :)
Mijn status is niet gewijzigd meer, ook niet naar 14 mei helaas.
Van welke provider kom je af? Ook Hi?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik was het ineens zat afgelopen vrijdag toen ik al 3 weken aan het wachten was en dan ineens wordt de order geannuleerd! Hadden ze ook kunnen bedenken toen ze tot een paar keer toe mijn status veranderden lijkt mij...

Jammer dat je hem niet voor je vakantie hebt, ik wacht nog gespannen af tot zaterdag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• japiesa
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 19-09 12:16
ik zit ook nog op Hi te wachten, ik meende op te vangen dat er morgen weer een nieuwe levering komt. dan maar hopen dat ik daar ook bij zit. en anders wordt het minimaal nog een weekje langer wachten. zoals eerder vermeld is mijn bestelstatus wel versprongen naar order in behandeling. dus ik hoef er niet meer over in te zitten dat ze de verlenging gaan annuleren! nu nog maar even een paar daagje geduld. wat voor datum zou nu ongeveer aan de beurt zijn? ik neem aan dat ze dit op volgorde van bestellen doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
Ik heb vanmiddag gebeld naar Hi.
Die kerel kon me wel vertellen dat er vorige week nog 1500 S2's op de wachtlijst stonden en dat dat vandaag 632 stuks was.

Dus het gaat langzaam maar zeker de goede kant op...
Ik ben waarschijnlijk #631.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sbesseling
AzzKickah schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 15:49:
Ik heb vanmiddag gebeld naar Hi.
Die kerel kon me wel vertellen dat er vorige week nog 1500 S2's op de wachtlijst stonden en dat dat vandaag 632 stuks was.

Dus het gaat langzaam maar zeker de goede kant op...
Ik ben waarschijnlijk #631.
Vrijdag was er een wachtrij van 600 stuks...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
Ach jah.. We kunnen er toch niks aan veranderen.

Ik probeer mezelf in te planten dat ik 'm pas over 2 weken heb. Als ie dan eerder komt, dan valt het mee.
Maar ik betrap mezelf er steeds weer op dat ik me op zit te vreten van ongeduld :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hans_1990
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
UnderDogg1905 schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 11:15:
[...]

Volgens de klantenservice van GSMwijzer hadden ze vandaag inderdaad een flink aantal goedkeuringen van T-Mobile ontvangen en te verwerken. Concreet betekent dit dat ze dat niet binnen een dag kunnen verwerken maar wel dat het toestel mits er één voor je is klaargelegd deze week verstuurd wordt.

Verder begreep ik dat ze eind deze week ook weer nieuwe toestellen binnen kregen, mochten andere nog wachten bij GSMwijzer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UnderDogg1905
hans_1990 schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 16:00:
[...]

Volgens de klantenservice van GSMwijzer hadden ze vandaag inderdaad een flink aantal goedkeuringen van T-Mobile ontvangen en te verwerken. Concreet betekent dit dat ze dat niet binnen een dag kunnen verwerken maar wel dat het toestel mits er één voor je is klaargelegd deze week verstuurd wordt.

Verder begreep ik dat ze eind deze week ook weer nieuwe toestellen binnen kregen, mochten andere nog wachten bij GSMwijzer.
Gelukkig. Mijn toestel lag al klaar daar..Dus hopelijk hebben we hem deze week.. 8)
Was net van plan om te bellen. Je hebt me weer wat eurotjes bespaard... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ObiTewodros
  • Laatst online: 05-04 22:22
Zijn er nog leuke abonnement aanbiedingen langsgekomen? Sorry ik weet dat ik ook terug kan lezen, maar paar honderd pagina's terug lezen vind ik een beetje teveel van het goede. Ik ben opzoek naar een SGS2 + Snel internet + Weinig belminuten(bel heel weinig mobiel), wat is het goedkoopste optie voor mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakBoy
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-09 22:16

TweakBoy

---

Beetje raar dat hier en daar gemeld wordt dat er een wachtrij is voor de s2 bij Hi,

Ik had vorige week vrijdag telefonisch besteld bij Hi en kreeg vanmiddag een telefoontje over de levering morgen ( nieuw contract met nummerportering )

---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NeutraleGast schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 18:34:
Zijn er nog leuke abonnement aanbiedingen langsgekomen? Sorry ik weet dat ik ook terug kan lezen, maar paar honderd pagina's terug lezen vind ik een beetje teveel van het goede. Ik ben opzoek naar een SGS2 + Snel internet + Weinig belminuten(bel heel weinig mobiel), wat is het goedkoopste optie voor mij?
Het goedkoopste dat ik gezien heb is gsmwijzer vodafone 200 (~652 euro over 2 jaar, exclusief verzending/aansluiting). Soms is het iets goedkoper om duurder abonnement te nemen (scheelt soms 20 euro). En je hebt natuurlijk de (minder legale) vodafone personeelsactie, moet je wel iemand kennen die bij vodafone werkt (of zelf even naar de winkel gaan en verkoper lief aankijken >:) ).

Maar ik heb bij belcompany besteld, 275, zelfde prijs als op vodafone.nl. Iemand nog goedkopere totaalprijs dan 652 euro over 2 jaar gezien?

Nadeel van vodafone abo's is dat het 1GB dataverkeer heeft, maar om daar niet overheen te gaan kan je ook gebruik maken van de opera browser die het een en ander comprimeert of zelfs niet laadt ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakBoy
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-09 22:16

TweakBoy

---

---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• japiesa
TweakBoy schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 18:37:
Beetje raar dat hier en daar gemeld wordt dat er een wachtrij is voor de s2 bij Hi,

Ik had vorige week vrijdag telefonisch besteld bij Hi en kreeg vanmiddag een telefoontje over de levering morgen ( nieuw contract met nummerportering )
bij Hi zijn ze eerder geneigd om nieuwe klanten een galaxy s2 te geven. ik zit vanaf 3 juni te wachten en ik heb verlengd. ik vind het toch een beetje vreemd dat ze nieuwe klanten eerder een toestel sturen. ik hoop dat ik bij de levering van morgen zit fingers crossed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanmiddag (14 juni 2011 om ong 16.00 uur) besteld bij de Phonehouse (kan alleen via internet worden afgesloten voor deze prijs).
Samsung Galaxy s 2 met nieuw T-Mobile abonnement i150 voor 29,50 per maand (2 jaar) eerste 4 maanden gratis en € 30,00 aansluitkosten.
En ongelofelijk maar waar!!!!!!!!
Zojuist gebeld dat hij donderdag bezord kan worden. Helaas kan ik zelf pas vrijdag en dan wordt hij netjes op mijn werk bezorgd.

In totaal kost hij dus:
20 x 29,50 + 30 = € 620,00 en belangrijker nog voor mij binnen twee dagen geleverd.

Toppie service van de Phonehouse. _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
Ik laat op dit forum nog weten als hij bezorgd is.

Hier een link naar de site van de Phonehouse met het door mij gekozen abonnement:
http://www.phonehouse.nl/...n/i150/2jaar/?color=black

Succes met wachten

Ronald

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 14-06-2011 20:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De goedkoopste abo is te krijgen bij de Media Markt in Zoetemeer, zie
een aantal post's terug (een bladzijde of 2 dacht ik ).
De aanbieding is een 2 jarig bel+sms+web 150 voor € 29,50 waarvan
het 1ste jaar voor € 14,75, een korting van 50% op het 1ste jaar dus en
het toestel voor € 0,00.
Een mooie aanbieding, mits het geen drukfout is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 03:31

F.West98

Alweer 16 jaar hier

Ik heb een vraag bij VF aanbieding https://directsales.vodafone.nl/friendsfamily
Als ik alles, echt alles invul en aan het eind op volgende klik krijg ik de melding dat actiecode verplicht is, maar je kan die nergens invullen! Hoe moet dat verder?
Blijkt een galaxy s sensation te zijn, niet s2 -_-

[ Voor 9% gewijzigd door F.West98 op 14-06-2011 20:22 ]

2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 20:06:
De goedkoopste abo is te krijgen bij de Media Markt in Zoetemeer, zie
een aantal post's terug (een bladzijde of 2 dacht ik ).
De aanbieding is een 2 jarig bel+sms+web 150 voor € 29,50 waarvan
het 1ste jaar voor € 14,75, een korting van 50% op het 1ste jaar dus en
het toestel voor € 0,00.
Een mooie aanbieding, mits het geen drukfout is.
Ik heb gebeld, het betreft de galaxy s 1. Dus een drukfout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98

F.West98

Alweer 16 jaar hier

Verwijderd schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 20:10:
[...]

Ik heb gebeld, het betreft de galaxy s 1. Dus een drukfout.
bij VF kan je het wel zo krijgen :)
(leesfout)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15-09 21:53

Jag

Bij telfort duurde het bij mij ook niet lang. Vorige week besteld (verlengd), dag erna opgestuurd. Dat ik hem nog niet heb komt door tnt, maar voorraad was dus goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

F.West98 schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 20:10:
[...]

bij VF kan je het wel zo krijgen :)
(leesfout)
Waar dan? Ik heb het verder nergens gezien en volgens mij ook niemand in dit topic die het voor 600 euro incl btw heeft gekregen (behalve personeelsactie).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98

F.West98

Alweer 16 jaar hier

leesfout, dat is de SI, niet de II...
wel heb je voor eerste jaar 20 en daarna 40 p/m gratis :)

hebben ze bij personeelsaanbieding nog iets? of...?

[ Voor 22% gewijzigd door F.West98 op 14-06-2011 20:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goed nieuws mensen, ik kreeg op twitter een bericht dat de volgende leveringen eraan komen.
Daarin stond ook de volgende link: http://www.samsunggalaxys...amsung-galaxy-s2-week-24/
Ik heb de S2 op 6 juni besteld en ben toch wel benieuwd wanneer ik hem nou ontvang.
Maar met het oog op dit nieuwsbericht, denk ik dat ik niet zo lang meer hoef te wachten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

F.West98 schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 20:10:
Ik heb een vraag bij VF aanbieding https://directsales.vodafone.nl/friendsfamily
Als ik alles, echt alles invul en aan het eind op volgende klik krijg ik de melding dat actiecode verplicht is, maar je kan die nergens invullen! Hoe moet dat verder?
Blijkt een galaxy s sensation te zijn, niet s2 -_-
Onder land en boven personeel nummer staat een vakje waar je de actie code
moet invullen, dat is op de 3 de pagina of stap in het bestel proces.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zojuist contact gehad met de KS van Hi. Hier werd me net verteld dat ze nu nog bezig zijn met de levering van de bestellingen van 14 mei. En dat er tussen 14 mei en 14 juni 1400 toestellen in bestelling zijn.
Heb zelf 7 juni verlengd, maar zal dus nog wel even wachten worden :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistermo
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 04-09 16:37
Ja eindelijk is hij binnen. Op 7juni besteld. Ik schuif een forum op. Succes verder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98

F.West98

Alweer 16 jaar hier

Verwijderd schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 20:37:
[...]

Onder land en boven personeel nummer staat een vakje waar je de actie code
moet invullen, dat is op de 3 de pagina of stap in het bestel proces.
niets te zien :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wazza
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 27-05 09:04
adinsx schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 15:16:
[...]
eindelijk iemand in hetzelfde bootje als ik :)
Mijn status is niet gewijzigd meer, ook niet naar 14 mei helaas.
Van welke provider kom je af? Ook Hi?
Nee, mijn vorige provider was T-mobile, en ik ben nu naar Vodafone gegaan omdat de dekking hier (Friesland) van T-mobile behoorlijk slecht is.

Ik heb zojuist weer gekeken op de orderstatus pagina en er lijkt nu schot in de zaak te komen, mijn status is nu veranderd naar: "Nummerbehoud aanvraag in behandeling".

Hopelijk duurt het nu niet zo lang meer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98

F.West98

Alweer 16 jaar hier

en de actiecode staat er weer, dus kan ik em bestellen (s1, want s2 levert weinig voordeel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ObiTewodros
  • Laatst online: 05-04 22:22
Verwijderd schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 20:02:
Vanmiddag (14 juni 2011 om ong 16.00 uur) besteld bij de Phonehouse (kan alleen via internet worden afgesloten voor deze prijs).
Samsung Galaxy s 2 met nieuw T-Mobile abonnement i150 voor 29,50 per maand (2 jaar) eerste 4 maanden gratis en € 30,00 aansluitkosten.
En ongelofelijk maar waar!!!!!!!!
Zojuist gebeld dat hij donderdag bezord kan worden. Helaas kan ik zelf pas vrijdag en dan wordt hij netjes op mijn werk bezorgd.

In totaal kost hij dus:
20 x 29,50 + 30 = € 620,00 en belangrijker nog voor mij binnen twee dagen geleverd.

Toppie service van de Phonehouse. _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
Ik laat op dit forum nog weten als hij bezorgd is.

Hier een link naar de site van de Phonehouse met het door mij gekozen abonnement:
http://www.phonehouse.nl/...n/i150/2jaar/?color=black

Succes met wachten

Ronald
Ah dat is idd best weinig. Ik heb nog 2 vraagjes.
1. Kun je ten alle tijden je resterende belminuten opvragen?
2. Er staat erbij dat het internetten onbeperkt is, maar wat is de snelheid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NeutraleGast schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 23:03:
[...]

Ah dat is idd best weinig. Ik heb nog 2 vraagjes.
1. Kun je ten alle tijden je resterende belminuten opvragen?
2. Er staat erbij dat het internetten onbeperkt is, maar wat is de snelheid?
Op de site van T Moile kun je vinden dat:
Belminuten, Sms'jes en Mms'jes zijn 2 maanden geldig vanaf de aankoopdatum, u maakt eerst uw oude bundeltegoed op voordat u aan het nieuwe tegoed begint.
1Uw dataverbinding heeft een download/upload snelheid van 7.2 Mbps/384 Kbps, na verbruik van 1 GB per maand wijzigt de snelheid automatisch naar maximaal 64/64 Kbps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adinsx
Wazza schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 21:17:
[...]

Nee, mijn vorige provider was T-mobile, en ik ben nu naar Vodafone gegaan omdat de dekking hier (Friesland) van T-mobile behoorlijk slecht is.

Ik heb zojuist weer gekeken op de orderstatus pagina en er lijkt nu schot in de zaak te komen, mijn status is nu veranderd naar: "Nummerbehoud aanvraag in behandeling".

Hopelijk duurt het nu niet zo lang meer :)
Nou, hier dus nog altijd géén statusverandering hè, ook niet 'nummerbehoud aanvraag in behandeling'
Vandaag maar eens bellen (N)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sbesseling
dhoooow....!
Krijg ik een sms.
In mijn hoofd ging een stemmetje roepen laat het HI zijn, laat het HI zijn.
En ja hoor het was HI..!

Uw product is helaas nog steeds niet op voorraad.
We houden u op de hoogte...
K***************************************T.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
sbesseling schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 09:04:
dhoooow....!
Krijg ik een sms.
En ja hoor het was HI..!

Dat meeeeen je niet :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• japiesa
dhoooow....!
Krijg ik een sms.
En ja hoor het was HI..!

wanneer heb jij besteld dan? ik zit ook al een tijdje te wachten. de levertijd volgens de Hi site staat op 5 tot 10 dagen, dus ik zou hem deze week binnen moeten hebben. dan heeft het precies 10 dagen geduurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adinsx
Net Vodafone aan de lijn gehad (na 11min in de wacht).
Nog altijd een orderachterstand. Telefoons zijn wel op voorraad en er is er 1 gereserveerd voor mij. (zeggen ze).
Nu moet de achterstand weggewerkt worden en dan gaat het verder. Het nummerbehoud is dus ook nog niet aangevraagd. Pff...

Tijdsplanning kon niet gegeven worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AceAceAce
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17-09 13:26
Ik heb de S2 sinds 20 Mei.

Echter krijg ik het sinds 2 dagen niet meer voor elkaar om een GPS lock te krijgen. Afgelopen zaterdag nog prima gebruik gemaakt van de Navigatie op de S2, maar sinds maandag krijg ik geen lock meer op GPS in Google Maps of Runkeeper.

Downloaden van de app GPS Test laat in de vrije lucht (midden op groot plein) maar 4 sats zien, nog steeds zonder lock. Zijn hier al meer mensen die hier last van hebben?

Op mijn vorige foon (HTC Touch Diamond 2) was het zo dat ik om de zoveel tijd wat moest downloaden om de coordinaten van de GPS sats bij te werken. Dit ervaar ik niet zo op de S2.
Gebeurt het bijhouden van GPS sat configuraties nu automatisch op de S2 of is dit uberhaupt niet meer nodig tegenwoordig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sbesseling
japiesa schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 09:29:
[...]

wanneer heb jij besteld dan? ik zit ook al een tijdje te wachten. de levertijd volgens de Hi site staat op 5 tot 10 dagen, dus ik zou hem deze week binnen moeten hebben. dan heeft het precies 10 dagen geduurd.
4-6 verlengd bij HI (telefonisch) :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
AceAceAce schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 09:40:
Ik heb de S2 sinds 20 Mei.

Echter krijg ik het sinds 2 dagen niet meer voor elkaar om een GPS lock te krijgen. Afgelopen zaterdag nog prima gebruik gemaakt van de Navigatie op de S2, maar sinds maandag krijg ik geen lock meer op GPS in Google Maps of Runkeeper.
Telefoon al opnieuw aangezet? ff de batterij eruit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• august66
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 25-08 17:46
AceAceAce schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 09:40:
Echter krijg ik het sinds 2 dagen niet meer voor elkaar om een GPS lock te krijgen.
Me dunkt dat je hier in het verkeerde topic zit (levertijden+abo's). Maakt mij niet veel uit, maar hier zitten voornamelijk mensen die nog geen ervaring met de SII hebben..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• japiesa
sbesseling schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 09:43:
[...]

4-6 verlengd bij HI (telefonisch) :(
ik heb 3-6 verlengd via de website. dus ik zou voor jouw moeten zitten. ik heb echter nog geen sms gekregen. het lijkt er dus op dat hi deze smsjes ook maar random verstuurd. of het zou betekenen dat ik nog net bij de levering van vandaag zit:p als ik deze week niks hoor moet ik maar weer even een belletje plegen, om verhaal te halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nielsvhulten
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 12-11-2024
Vodafone neemt het blijkbaar niet zo nauw met vrienden en familie van personeel... heb 3 juni die s2 besteld op de site omdat ik ook daadwerkelijk iemand ken die bij vodafone werkt. Vervolgens op 7 juni een mail dat mn order gecanceld was. Daarna heb ik maar liefst 4x naar de klantenservice van vodafone gebeld om te horen te krijgen van een van die sukkels dat ik teruggebeld zou worden. Nou vanmorgen eindelijk een telefoontje... Nee je order is gecanceld samen met alle orders via die actie omdat er iets mis was met de actiecode en je kan hem niet meer bestellen. Als ik vraag waarom niet, krijg ik te horen dat hij al uitverkocht is... Hoe kan dat nou als al die orders gecanceld zijn? kon ze ook geen antwoord op geven. Ik moest maar wachten tot het toestel weer op de site zou verschijnen.

knap hoor Vodafone, echt K*T van alle kanten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danda
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 19-09 14:50
nielsvhulten schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 10:17:
Vodafone neemt het blijkbaar niet zo nauw met vrienden en familie van personeel... heb 3 juni die s2 besteld op de site omdat ik ook daadwerkelijk iemand ken die bij vodafone werkt. Vervolgens op 7 juni een mail dat mn order gecanceld was. Daarna heb ik maar liefst 4x naar de klantenservice van vodafone gebeld om te horen te krijgen van een van die sukkels dat ik teruggebeld zou worden. Nou vanmorgen eindelijk een telefoontje... Nee je order is gecanceld samen met alle orders via die actie omdat er iets mis was met de actiecode en je kan hem niet meer bestellen. Als ik vraag waarom niet, krijg ik te horen dat hij al uitverkocht is... Hoe kan dat nou als al die orders gecanceld zijn? kon ze ook geen antwoord op geven. Ik moest maar wachten tot het toestel weer op de site zou verschijnen.

knap hoor Vodafone, echt K*T van alle kanten.
Vodafone liegt en bedriegt .... Wil je daarmee in zee gaan? Over een paar maandjes zijn die s2 voor een prikkie te koop maak je daarom niet druk maar meer over die 2 jaar dat je aan Vodafone vast zit...

Trouwens ik had hem 8 juni besteld en 9 juni al binnen.... Dus hoe bedoel je liegen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem op donderdag 9 juni ook besteld via vrienden en famillie en deze wordt vanmiddag
al bezorgt . Er is alleen een groot probleem, ze vragen je om 1 cent te pinnen maar dat gaat bij
mij niet lukken, normaal heb ik mijn loon op de 12 binnen maar vanwege Pinksteren staat het er
nog steeds niet op mijn rekening, ik sta zelfs iets rood. Wanneer je niet kan pinnen krijg je het toestel dan ook niet? Of wordt er alleen geontroleerd of je pinpas werkt, en kan je misschien een recent loonstrook
laten zien, weet iemand dit of al eens meegemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nielsvhulten
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 12-11-2024
Verwijderd schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 10:43:
Ik heb hem op donderdag 9 juni ook besteld via vrienden en famillie en deze wordt vanmiddag
al bezorgt . Er is alleen een groot probleem, ze vragen je om 1 cent te pinnen maar dat gaat bij
mij niet lukken, normaal heb ik mijn loon op de 12 binnen maar vanwege Pinksteren staat het er
nog steeds niet op mijn rekening, ik sta zelfs iets rood. Wanneer je niet kan pinnen krijg je het toestel dan ook niet? Of wordt er alleen geontroleerd of je pinpas werkt, en kan je misschien een recent loonstrook
laten zien, weet iemand dit of al eens meegemaakt?
Ze hoeven alleen te weten of je pas actief is. Als het saldo te laag is krijg je een andere foutcode dan als de pas defect of inactief is. Zou dus gewoon moeten lukken lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danda
  • Laatst online: 19-09 14:50
als je niet kan pinnen neemt de koerier alles weer mee. Ik heb vorige jaar meegemaakt dat het draagbare pinapparaatje een storing gaf (ik had voldoende saldo, magneetstrip pasje bleek kapot te zijn) en toen kreeg ik ook het zaakje niet mee. Het pinnen is ter controle of het rekeningnummer wat je hebt opgegeven actief is. Dus als je een weigering krijgt van saldo onvoldoende is dat ook goed want rekeningnummer is dan actief. Of je op je rekening geen geld hebt staan maakt niet uit voor Vodafone. Wel voor jou natuurlijk als Vodafone maanden niet kan incasseren, ze zijn heel snel met afsluiten, extra administratiekosten en deurwaarders

[ Voor 29% gewijzigd door danda op 15-06-2011 11:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De mijne wordt tussen 13:12 en 15:12 bezorgd. Wat jammer dat ik vanavond moet werken.. anders was het de hele avond klooien..

Ik heb eerder hier gelezen, dat je de order wel goed moet controleren! Bij deze wil ik dat dus nog even benadrukken voor degene die hem (vandaag) nog krijgen. Zelf weet ik niet zo goed wat ik zou moeten doen, al klopt mijn order niet. Ben bang als ik hem dan niet aanneem, ik helemaal naar mijn SGS2 kan fluiten..

Als iemand daarvoor wel een tip heeft, hoor ik dat graag.. :) Zo helpen we elkaar weer..

Ook nog een vraag, want ik zou dat echt niet zo snel weten. Gaat je abonnement gelijk in als je hem krijgt? Of moet ik bijvoorbeeld wachten tot 1 juli?

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 15-06-2011 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat klopt er bij jou niet op de order, je ABO gaat meteen van start tenzij je hebt
aangegeven dat het op een later stadium pas moet ingaan.

ps bedankt nog voor de gegeven antwoorden hierboven.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 15-06-2011 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net een sms van Hi gekregen dat mn bestelling is ontvangen en in behandeling is genomen. Bestelstatus op de website is nu ook veranderd. Ik heb 4-6 online verlengd bij Hi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simnl
  • Laatst online: 18-09 20:06
Heb 6 juni besteld bij Hi met verlenging, en toenet is de status veranderd naar

Status:

Laatste update: 15/06/2011

Bestelling is ontvangen en is momenteel in behandeling.

Dus volgens mij hebben ze weer een batch binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sbesseling
dhoooow....!
Krijg ik een sms.
En ja hoor het was HI..!

LOL, mijn status is nu ook veranderd... :D
Status:

Laatste update: 15-06-2011

Wacht 1 dag Wishdate.

8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 11:31:
Wat klopt er bij jou niet op de order, je ABO gaat meteen van start tenzij je hebt
aangegeven dat het op een later stadium pas moet ingaan.

ps bedankt nog voor de gegeven antwoorden hierboven.
ik kan hem pas over anderhalf uur verwachten. Ik had alleen gelezen (hier) dat de orders af en toe niet klopten. (verkeerde bedragen etc.) Dus vandaar wat ik zei in mijn vorige bericht..:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adinsx
adinsx schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 09:32:
Net Vodafone aan de lijn gehad (na 11min in de wacht).
Nog altijd een orderachterstand. Telefoons zijn wel op voorraad en er is er 1 gereserveerd voor mij. (zeggen ze).
Nu moet de achterstand weggewerkt worden en dan gaat het verder. Het nummerbehoud is dus ook nog niet aangevraagd. Pff...

Tijdsplanning kon niet gegeven worden.
héhé. hier nu ook eindelijk 'nummerbehoud in aanvraag'.
We lopen weer aardig gelijk Weeze :)

Nu maar weer afwachten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@thijssiee94, sorry ik heb je bericht niet goed gelezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
simnl schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 11:46:
Heb 6 juni besteld bij Hi met verlenging, en toenet is de status veranderd naar

Status:

Laatste update: 15/06/2011

Bestelling is ontvangen en is momenteel in behandeling.

Dus volgens mij hebben ze weer een batch binnen.
Wha! Bij mij nu ook! Exact dezelfde status. Oh man ik hoop echt dat de koerier morgen voor de deur staat :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 12:30:
@thijssiee94, sorry ik heb je bericht niet goed gelezen.
Is goed.. :) Laat je wel even weten wanneer jij 'm ontvangt? Ik ben echt zo benieuwd wat/hoe ik het aantref.

eens moet je eerste keer zijn

morgen hoor ik of ik geslaagd ben voor de HAVO.. al ben ik geslaagd is dit mijn cadeau, al ben ik gezakt, is dit voor de troost. *heeft gister ook al voor zichzelf een tablet gekocht.. haha:P*

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 15-06-2011 12:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarty_6000
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-11-2020
Tja, kennelijk geen pijl op te trekken dus. Ik was afgelopen zaterdag Haarlem afgestrompeld op zoek naar de S2. Wilde als bestaande vodafone klant verlengen 2j 275 bel+sms+web. Vodafone store helemaal niks, toen bij belcompany en the phonehouse geïnformeerd, zat voorraad, echter als bestaande vodafone klant moest ik 125 eu bijbetalen :( 8)7 . Toen maar naar schalkwijk gereden waar de laatste s2 letterlijk door die ene wachtende mevrouw voor me bij de vodafone store werd weggekaapt :'( . Toen dus zaterdagmiddag 11-6-2011 om 16:50 u smiddags telefonisch de boel maar verlengd, meteen daarna bevestiging en 14-6-2011 de mail met: "Naar aanleiding van uw contractverlenging is onderstaand(e) product(en) verstuurd:

Samsung Sensation 2011 Galaxy S II BLK"

Zit nu te wachten op de postbode :) , het kan dus kennelijk ook supersnel gaan :P

-=Mijn PC Specs=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• japiesa
AzzKickah schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 12:36:
[...]

Wha! Bij mij nu ook! Exact dezelfde status. Oh man ik hoop echt dat de koerier morgen voor de deur staat :D
dezelfde status heb ik al sinds 10-6 dus haal je geen gekke dingen in je hoofd. kan je garanderen dat het nog minstens een week duurt dan. ik hoop dat ik deze week het toestel mag ontvangen, ik denk pas volgende week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

japiesa schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 12:49:
[...]

dezelfde status heb ik al sinds 10-6 dus haal je geen gekke dingen in je hoofd. kan je garanderen dat het nog minstens een week duurt dan. ik hoop dat ik deze week het toestel mag ontvangen, ik denk pas volgende week.
Nou dat hoeft niet per se, aangezien er na 8-6 geen voorraad meer is binnengekomen en vandaag wel weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
Dit voegt niets toe, zie de topic waarschuwing!

[ Voor 90% gewijzigd door Bullet NL op 15-06-2011 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 12:43:
[...]

Is goed.. :) Laat je wel even weten wanneer jij 'm ontvangt? Ik ben echt zo benieuwd wat/hoe ik het aantref.

eens moet je eerste keer zijn

morgen hoor ik of ik geslaagd ben voor de HAVO.. al ben ik geslaagd is dit mijn cadeau, al ben ik gezakt, is dit voor de troost. *heeft gister ook al voor zichzelf een tablet gekocht.. haha:P*
Die van mij wordt bezorgt tussen 17 en 19 u , alleen hoop ik dat ze niet moeilijk doen met het niet kunnen pinnen van die 1 cent. _/-\o_ Is voor mij de eerste keer dat ik bij Vodafone bestelt heb, haal normaal mijn gsm's bij we shops als 2call, Belnu en Phonehouse etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sbesseling
Dit voegt niets toe, zie de topic waarschuwing!

[ Voor 108% gewijzigd door Bullet NL op 15-06-2011 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• japiesa
sbesseling schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 13:15:
[...]

Status:

Laatste update: 15-06-2011

Order in pickfase

Voor TNT pakket informatie

enig idee wat dit nou eigenlijk betekend?
gaan ze hem nu verzenden of uit het magazijn halen? :?
meen je niet:O dus jij hebt later verlengd dan mij en jij hebt nu al een andere bestelstatus? ik vind dit echt heel vreemd hoor, ik heb nog niks gehoord van Hi. ik moet toch echt maar even bellen om te vragen hoe dit kan. trouwens order in pickfase betekend dat idd het toestel uit magazijn wordt gehaald. dus hoogstwaarschijnlijk dan vrijdag binnen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UnderDogg1905
hans_1990 schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 16:00:
[...]

Heb net een bericht gekregen dat het is verstuurd... hehe..
4 weken na datum van bestelling maarja morgen heb ik em hopelijk...
ordernummer:5175XX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm, ook via directsales (ff) besteld vorige week donderdag, maar nog niks gehoord (wel met nummerbehoud), dus afwachten maar weer.. wel gaaf dat jullie hem toch en vooral nu al krijgen thijssie en faire4u!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb gister verlengd bij T-mobile en hij wordt vandaag tussen 17.00 en 18.00 al geleverd!

Ben wel benieuwd of het t-mobile toestel nou branded is of niet..Las ergens in dit topic dat iemand een branded versie kreeg.. op het t-mobile forum wordt gezegd dat het niet branded is, even afwachten maar.
Pagina: 1 ... 100 ... 110 Laatste

Let op:
Dit topic is GEEN dumpbak voor van alles en nog wat, daarom worden dit soort replies verwijderd:
-Oneliners zonder enige vorm van inzet.
-Slowchat.
-Replies als "ik heb em ook" of "ik heb em besteld".

Het is niet toegestaan om naar kortingcodes en/of personeelsnummers te vragen!