Acties:
  • 0 Henk 'm!

• august66
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 25-08 17:46
-tom-562 schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 15:02:
[...]

Iemand enig idee of de S2 nog bij Directsales beschikbaar komt? M'n pa kan via z'n werk (niet Vodafone) kopen bij Directsales. Een collega van hem had 2 weken geleden o.i.d. z'n S2 ontvangen, maar hij staat er nu al een hele tijd niet meer bij Directsales.
Ook de Desire S is van de site gehaald.. juist nu ook ik via mijn werkgever hier aan mee kan doen. Erg jammer, de huidige aanbiedingen zijn een stuk minder mooi.. misschien moet ik het maar elders gaan zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eindelijk is mijn status bij Hi veranderd naar "Order wordt gepickt in magazijn".
Bij Track & Trace is er inmiddels een barcode beschikbaar. Het pakket wordt nog niet gevonden maar het duurt altijd even voordat dat het geval is. Ik heb mijn abonnement verlengt op 4 juni.
Iemand enig idee of de telefoon morgen bezorgd zal worden, nu er al een Track & Trace nummer bekend is?

Zending is aangemeld bij PostNL en is volgbaar. Toch nog dit weekend met de GSII spelen?

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 17-06-2011 18:05 . Reden: Status update ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 16:36:
Eindelijk is mijn status bij Hi veranderd naar "Order wordt gepickt in magazijn".
Bij Track & Trace is er inmiddels een barcode beschikbaar. Het pakket wordt nog niet gevonden maar het duurt altijd even voordat dat het geval is. Ik heb mijn abonnement verlengt op 4 juni.
Iemand enig idee of de telefoon morgen bezorgd zal worden, nu er al een Track & Trace nummer bekend is?

Zending is aangemeld bij PostNL en is volgbaar. Toch nog dit weekend met de GSII spelen?
Bij mij ook, ook 4 juni verlengd. In track & trace stond 17.06.2011 zending gesorteerd in sorteercentrum, maar nu staat eronder 18.06.2011 weer gesorteerd in sorteercentrum. Dus ik denk dat ik m vandaag dan niet meer hoef te verwachten? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroendh
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 21:34
Weet iemand of de toestellen van T-mobile branded zijn? En zo ja zit er dan ook een sim lock op?
Heb hem besteld via de Phonehouse online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danda
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 14:50
jeroendh schreef op zaterdag 18 juni 2011 @ 09:49:
Weet iemand of de toestellen van T-mobile branded zijn? En zo ja zit er dan ook een sim lock op?
Heb hem besteld via de Phonehouse online.
via t-mobile (web)shop wel, logo, verpakking, opstartscherm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroendh
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 21:34
danda schreef op zaterdag 18 juni 2011 @ 10:50:
[...]
Via t-mobile (web)shop wel, logo, verpakking, opstartscherm
Via de Phonehouse dus niet? En als die wel branded is zit er dan een sim lock op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danda
  • Laatst online: 14:50
normaal gesproken via de fysieke phonehouse winkel niet, maar omdat het waarschijnlijk via de phonehouse webshop gaat vraag het dan maar voor de zekerheid voordat ze je een t-mobile versie opsturen. Sommige webshops hebben namelijk in hun administratie het soort abonnement gekoppeld aan een provider telefoon, zo kan je bijv. met een nieuwe Hi abo geen t-mobile galaxy s2 krijgen, want er zit dan inderdaad een simlock op. Meestal betaal je voor een unbranded versie een paar tientjes meer. T-mobile staat er bekend om branded versies te leveren, die zijn vaak ook goedkoper los te kopen. KPN, Hi,Vodafone en Telfort leveren 99,9 % unbranded toestellen bij hun abonnementen (die 0,1 % zijn vaak speciaal voor de provider gemaakte toestellen die niet leverbaar zijn via de andere telecomproviders)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

uhh geen smsje voor status update??,,
maar uit nieuwsgierigheid status gecheckt op de site. staat er
Laatste update: 17/06/2011

Order wordt gepickt in magazijn
(hi online verlengt)

zou ik hem vandaag kunnen verwachten eindelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Indien er een branded versie wordt geleverd door de Phonehouse ga dan gewoon naar een winkel en ruil hem voor een unbranded versie. Want zo iets moeten ze op de website wel duidelijk maken. Ik ben zelf naar de Phonehouse geweest, ik krijg te horen dat ze alleen unbranded versies verkopen.
Ik krijg mijn toestel dinsdag, ook via Phonehouse besteld(I-150,gratis)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21:09

-tom-562

Oliesjeik

august66 schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 15:15:
[...]

Ook de Desire S is van de site gehaald.. juist nu ook ik via mijn werkgever hier aan mee kan doen. Erg jammer, de huidige aanbiedingen zijn een stuk minder mooi.. misschien moet ik het maar elders gaan zoeken.
Idd, een aantal blackberry's zijn ook weg. Ik heb hem nu maar gewoon in de Vodafone winkel besteld. Alleen nu zul je net zien dat hij er volgende week wel weer op de directsales site staat :')

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 11:09

F.West98

Alweer 16 jaar hier

-tom-562 schreef op zaterdag 18 juni 2011 @ 17:55:
[...]

Idd, een aantal blackberry's zijn ook weg. Ik heb hem nu maar gewoon in de Vodafone winkel besteld. Alleen nu zul je net zien dat hij er volgende week wel weer op de directsales site staat :')
ik heb net de S1 via directsale besteld, goedkoper en de S2 levert weinig voordeel...
Maar hoe gaat nummerbehoud? Ik heb nu prepaid, kan je na een tijdje ineens niet meer bellen en is je sim dan niet meer geldig? Of hoe gaat dat?

2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• august66
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 25-08 17:46
-tom-562 schreef op zaterdag 18 juni 2011 @ 17:55:
Ik heb alle tijd, hoef het ding niet per se meteen te hebben, ik wacht het dus nog een tijdje af. Wie weet verschijnt-ie weer als de vraag wat is afgenomen... misschien dat ze liever eerst klanten bedienen die de volle mep voor het apparaat betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thn490
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 22-06-2011
Ja, dat denk ik ook....geduld is een schone zaak ;) De telefoons komen vaak ook weer terug na een week ofzo. Een medewerkster van de KS zei ook tegen mij dat ze verwacht dat het toestel over een week of 1 a 2 weer op de site komt (kon ze niet beloven).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 14:08:
Via die Vodafone actie 24mnd á 19,75= € 474,-
Samsung Galaxy S2 verkocht voor 425,-
= 49,- delen door 24 mnd = € 2,04
( nog iets goedkoper dan ik had geschreven zelfs)
euhm vodafone deal was eerste 12 maanden van 38,95 of zo iets voor 19,75.
oftewel eerste jaar 50% korting.

niet 2 jaar lang??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thn490
@darrock Nee, hij heeft het via de direct sales site gekocht..... dit is exclusief voor werknemers van vf en daar heb je de volle 24 maanden de 50% korting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thecompany
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15-09 21:53
F.West98 schreef op zaterdag 18 juni 2011 @ 17:58:
[...]

ik heb net de S1 via directsale besteld, goedkoper en de S2 levert weinig voordeel...
Maar hoe gaat nummerbehoud? Ik heb nu prepaid, kan je na een tijdje ineens niet meer bellen en is je sim dan niet meer geldig? Of hoe gaat dat?
Als je dat jezelf wijs wilt maken, prima :)

Sneller, dunner (hoeft natuurlijk geen voordeel te zijn), beter scherm, betere batterij, betere camera om maar even wat belangrijke punten te noemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98

F.West98

Alweer 16 jaar hier

thecompany schreef op zaterdag 18 juni 2011 @ 21:53:
[...]

Als je dat jezelf wijs wilt maken, prima :)

Sneller, dunner (hoeft natuurlijk geen voordeel te zijn), beter scherm, betere batterij, betere camera om maar even wat belangrijke punten te noemen.
sneller: hoeft voor mij niet echt, in vergelijking met de trage U600 is alles snel (samsung sgh-u600)
dunner: maakt weinig uit
beter scherm: invergelijking met huidige is dit über
batterij: uiteindelijk kortere levensduur ivm proc
camera: niet heeeeeeeeeeel erg nodig
gaat me meer om de prijs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wazza
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 27-05 09:04
Na de mail van donderdag, waarin stond dat Vodafone mij niet kon bereiken, heb ik ze gisteren gebeld en heb ik zelfs een afspraak kunnen maken voor vandaag :)

Dus, ik heb hem vanmiddag ontvangen, en bijna de hele dag ermee lopen prutsen :9
Dit is ook mijn eerste echte smartphone, en das wel heel wat anders dan mijn oude Sony Ericsson K300i :P

Anyway, ik behoor eigenlijk niet meer in deze thread thuis, moving on.. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thn490
wordt rustig op het forum, iedereen met een valse code heeft zn galaxy s2 binnen, en ik zit met mijn geldige code (door vodafone's schuld) nog steeds te wachten totdat hij weer wordt aangeboden :( NOT FAIR!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ibmos2warp
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-11-2023

ibmos2warp

Eval is Evil

thn490 schreef op zondag 19 juni 2011 @ 14:52:
wordt rustig op het forum, iedereen met een valse code heeft zn galaxy s2 binnen, en ik zit met mijn geldige code (door vodafone's schuld) nog steeds te wachten totdat hij weer wordt aangeboden :( NOT FAIR!!!
Er zullen vast en zeker nog wel mensen zijn die nog op dat ding zitten te wachten, maar die of niet op tweakers zitten of geen zin hebben om hier te reageren :)

Ik weet alles van niks
Vind Excel ongelovelijk irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thn490 schreef op zondag 19 juni 2011 @ 14:52:
wil je best een hart onder de riem steken hoor, zit ook nog te wachten..! directsales, al 2 weken geleden besteld, en weet verder nog niks..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruud.thuis
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18:56
Verwijderd schreef op zondag 19 juni 2011 @ 17:52:
[...]

wil je best een hart onder de riem steken hoor, zit ook nog te wachten..! directsales, al 2 weken geleden besteld, en weet verder nog niks..
Idem, 4 juni besteld. Ik wacht vol spanning af.....

Net gebeld voor een afspraak, morgenavond is het zover!

[ Voor 8% gewijzigd door ruud.thuis op 20-06-2011 10:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thn490
hebben jullie niet een bevestigings mailtje gekregen??? Anders even opbellen naar KS hoe het staat met de status van je bestelling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:06
Wha! Ik zie nu net dat gisteren de status op Mijn Hi is veranderd naar Order Verzonden :D
En m'n abbo is aangepast naar wat ik besteld heb.

Woei *O* Nou hoop ik heeel erg dat ik 'm morgen heb!

Track&Trace doet het helaas nog niet.

[ Voor 26% gewijzigd door AzzKickah op 19-06-2011 20:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AzzKickah schreef op zondag 19 juni 2011 @ 20:19:
Wha! Ik zie nu net dat gisteren de status op Mijn Hi is veranderd naar Order Verzonden :D
En m'n abbo is aangepast naar wat ik besteld heb.

Woei *O* Nou hoop ik heeel erg dat ik 'm morgen heb!

Track&Trace doet het helaas nog niet.
Ik hoop het ook voor je! Bij mij staat de status sinds de 17e op Order wordt gepickt in magazijn. Hoelang heeft de status daar bij jou op gestaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
Verwijderd schreef op zondag 19 juni 2011 @ 20:21:
[...]

Ik hoop het ook voor je! Bij mij staat de status sinds de 17e op Order wordt gepickt in magazijn. Hoelang heeft de status daar bij jou op gestaan?
Helemaal niet!
Vrijdag was het nog 'Bestelling ontvangen en wordt verwerkt', wat het al sinds het begin was.

En gisteren heb ik niet gecheckt (ik dacht dat het toch niet zou veranderen in het weekend) maar vandaag kon ik m'n drang weer niet onderdrukken :P en toen stond er opeens Order Verzonden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98

F.West98

Alweer 16 jaar hier

WTF
Bij orderstatus https://www.vodafone.nl/shop/order/orderLookup.jsp staat dat ie niet bestaat?
Hij is toch niet geannuleerd ivm ongeldige code? :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theblackhawk
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 14:12
F.West98 schreef op zondag 19 juni 2011 @ 21:13:
WTF
Bij orderstatus https://www.vodafone.nl/shop/order/orderLookup.jsp staat dat ie niet bestaat?
Hij is toch niet geannuleerd ivm ongeldige code? :S
bij bestellingen die gedaan zijn via directsales is de orderstatus niet online op te vragen, moet je even bellen naar dat nummer wat op die pagina staat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98

F.West98

Alweer 16 jaar hier

theblackhawk schreef op zondag 19 juni 2011 @ 21:14:
[...]

bij bestellingen die gedaan zijn via directsales is de orderstatus niet online op te vragen, moet je even bellen naar dat nummer wat op die pagina staat
krijg je wel mailtjes? dan is het wachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theblackhawk
F.West98 schreef op zondag 19 juni 2011 @ 21:14:
[...]

krijg je wel mailtjes? dan is het wachten :)
nee, ze sturen ook geen mailtjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98

F.West98

Alweer 16 jaar hier

theblackhawk schreef op zondag 19 juni 2011 @ 21:15:
[...]

nee, ze sturen ook geen mailtjes.
wel bevestiging...
en bij annulering?
en via vodafone chat kan je het wel weten?

[ Voor 10% gewijzigd door F.West98 op 19-06-2011 21:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theblackhawk
F.West98 schreef op zondag 19 juni 2011 @ 21:16:
[...]

wel bevestiging...
en bij annulering?
en via vodafone chat kan je het wel weten?
Je krijg een orderbevestiging en als hij geannuleerd word krijg je wel een mailtje dat je een foute code hebt gebruikt of wat het probleem ook is. dit is iig mijn ervaring tot nu toe, heb vorige week wel een sms van ze gehad dat ik hem binnen 4-5 dagen ga ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98

F.West98

Alweer 16 jaar hier

theblackhawk schreef op zondag 19 juni 2011 @ 21:19:
[...]

Je krijg een orderbevestiging en als hij geannuleerd word krijg je wel een mailtje dat je een foute code hebt gebruikt of wat het probleem ook is. dit is iig mijn ervaring tot nu toe, heb vorige week wel een sms van ze gehad dat ik hem binnen 4-5 dagen ga ontvangen.
ok thanks :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AzzKickah schreef op zondag 19 juni 2011 @ 20:24:
[...]

Helemaal niet!
Vrijdag was het nog 'Bestelling ontvangen en wordt verwerkt', wat het al sinds het begin was.

En gisteren heb ik niet gecheckt (ik dacht dat het toch niet zou veranderen in het weekend) maar vandaag kon ik m'n drang weer niet onderdrukken :P en toen stond er opeens Order Verzonden :D
Haha herkenbaar. Ik kan de drang bijna nooit onderdrukken, dus kijk elke dag meerdere keren. Helaas geen verandering. Hoop dat bij mij morgen ook de status Order Verzonden te zien is. Laat je weten wanneer je hem binnen hebt? Wanneer had jij ook alweer besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
Verwijderd schreef op zondag 19 juni 2011 @ 21:23:
[...]

Haha herkenbaar. Ik kan de drang bijna nooit onderdrukken, dus kijk elke dag meerdere keren. Helaas geen verandering. Hoop dat bij mij morgen ook de status Order Verzonden te zien is. Laat je weten wanneer je hem binnen hebt? Wanneer had jij ook alweer besteld?
Zal ik doen :)
Ik heb op 9 Juni verlengd in de Hi Shop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AzzKickah schreef op zondag 19 juni 2011 @ 21:59:
[...]

Zal ik doen :)
Ik heb op 9 Juni verlengd in de Hi Shop.
Dan heb je het beter voor elkaar dan ik, ik heb 7 juni online verlengd. Status nog steeds hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hugoy
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 19-08 23:08
Ik heb een vraagje over studentenmobiel.nl. Ik ben zelf een aankomend student (ik heb me net ingeschreven voor mijn studie en zou op 1 september moeten beginnen) En ik heb dus ook een studenten OV aangevraagd, maar dat kan wel even duren geloof ik. Echter op het contract van Hi/studentenmobiel staat dat ik 4 dingen moet opsturen in het contract: 1: Het contract ingevuld 2: kopie legitimatie en 3: kopie van bankafschrift. Deze zijn geen probleem. Het vierde punt is echter: Een kopie geldige OV chipkaart (alleen bij Hi studenten contract)

Ik kan echter niet vinden of mijn contract een studenten contract is, er staat bij abonnement gewoon Hi + Web 20, maar omdat ik bij studentenmobiel heb besteld vraag ik me toch af of deze kopie van het OV erbij moet?

Ik heb de ~400 pagina's met de zoekfunctie doorzocht op het woord OV chipkaart maar daar kwam ik er niks over tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
Verwijderd schreef op maandag 20 juni 2011 @ 07:53:
[...]

Dan heb je het beter voor elkaar dan ik, ik heb 7 juni online verlengd. Status nog steeds hetzelfde.
Nou kreeg ik net een SMS van Hi: Je bestelling wordt vanaf morgen aangeboden.

In de winkel zei die vent toen dat ik door de koerier gebeld zou worden als ie onderweg was naar mijn huis. Maar daar lijkt dit niet op. Wedden dat ie gewoon wordt aangeboden als ik niet thuis ben morgen? En overmorgen. En de dag daarna.

En dan kan ik hem zeker pas vrijdag ophalen op het postkantoor :( Zucht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

hugoy schreef op maandag 20 juni 2011 @ 09:50:
Ik heb een vraagje over studentenmobiel.nl. Ik ben zelf een aankomend student (ik heb me net ingeschreven voor mijn studie en zou op 1 september moeten beginnen) En ik heb dus ook een studenten OV aangevraagd, maar dat kan wel even duren geloof ik. Echter op het contract van Hi/studentenmobiel staat dat ik 4 dingen moet opsturen in het contract: 1: Het contract ingevuld 2: kopie legitimatie en 3: kopie van bankafschrift. Deze zijn geen probleem. Het vierde punt is echter: Een kopie geldige OV chipkaart (alleen bij Hi studenten contract)

Ik kan echter niet vinden of mijn contract een studenten contract is, er staat bij abonnement gewoon Hi + Web 20, maar omdat ik bij studentenmobiel heb besteld vraag ik me toch af of deze kopie van het OV erbij moet?

Ik heb de ~400 pagina's met de zoekfunctie doorzocht op het woord OV chipkaart maar daar kwam ik er niks over tegen.
Ik zou ze gewoon even bellen/mailen.

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adinsx
  • Laatst online: 30-06 13:13
Als het goed is wordt de S2 vanmiddag tussen 13:41 en 15:41 bezorgd op m'n werk.
Was natuurlijk weer vergeten een actuele loonstrook, bankafschrift etc. mee te nemen, dus alsnog op en neer geknald naar huis (wat geen straf is, aangezien ik een TTS Roadster als testauto heb sinds vrijdag)

Nu maar afwachten en hopen dat alles goed gaat :)
totale wachttijd bedraagt 22 dagen. Incl. nummerbehoud van Hi naar Vodafone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AzzKickah schreef op maandag 20 juni 2011 @ 09:55:
[...]

Nou kreeg ik net een SMS van Hi: Je bestelling wordt vanaf morgen aangeboden.

In de winkel zei die vent toen dat ik door de koerier gebeld zou worden als ie onderweg was naar mijn huis. Maar daar lijkt dit niet op. Wedden dat ie gewoon wordt aangeboden als ik niet thuis ben morgen? En overmorgen. En de dag daarna.

En dan kan ik hem zeker pas vrijdag ophalen op het postkantoor :( Zucht.
Dat is niet te hopen. Vreemd ook want meestal wordt je inderdaad gebeld. Zag net dat ze zijn bezig geweest met mijn status. De datum staat nu op 20-6, alleen de status zelf is niet veranderd :(. Nog steeds Order word gepickt. Binnen 10 dagen zal het dus vast niet worden, aangezien dat morgen al is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hugoy
EWK schreef op maandag 20 juni 2011 @ 10:23:
[...]

Ik zou ze gewoon even bellen/mailen.
Ik heb reeds gemaild, maar dat was vrijdag en ik kreeg een bericht van Hotmail dat er een "Delay" zou zijn in het bezorgen van de email (nog nooit eerder gehad) dus ik denk dat er iets niet helemaal goed loopt bij de mail helpdesk. Als niemand het antwoord weet ga ik vanmiddag maar even bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
Verwijderd schreef op maandag 20 juni 2011 @ 12:55:
[...]

Dat is niet te hopen. Vreemd ook want meestal wordt je inderdaad gebeld. Zag net dat ze zijn bezig geweest met mijn status. De datum staat nu op 20-6, alleen de status zelf is niet veranderd :(. Nog steeds Order word gepickt. Binnen 10 dagen zal het dus vast niet worden, aangezien dat morgen al is.
Hmm, voor zover ik kan zien wordt het spulletje gewoon met de 'normale' TNT pakketdienst verzonden, en ik ben nog nooit gebeld door een TNT koerier met de melding hoe laat ie er zou zijn.

Zou erg mooi zijn als dat in dit geval wel gebeurd! Want dan scheur ik gewoon van m'n werk naar huis als de koerier heeft gebeld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adinsx
  • Laatst online: 30-06 13:13
Wanneer ze nu wel of geen Sensation-editie uitleveren weet ik niet, maar ik heb hem zojuist gekregen en het is een Sensation uitvoering. (wat was het verschil ook al weer?)

Afbeeldingslocatie: http://i263.photobucket.com/albums/ii158/adinsx2/20062011820.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i263.photobucket.com/albums/ii158/adinsx2/20062011821.jpg

Vanavond maar eens uitgebreid uitpakken en ontdekken.
Succes voor degene die nog wachten, het duurde hier zoals ik eerder postte 21 dagen.

[ Voor 9% gewijzigd door adinsx op 20-06-2011 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thn490
Ik wil ook!!!! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het knap dat jullie ermee kunnen werken, grootste ergenis bij mij was de korte accu duur en heb hem om die reden weggedaan. Geef mij maar weer de iphone 4, die gaat minimaal 3 x zolang mee ( hoe ik hem gebruik dan ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
Verwijderd schreef op maandag 20 juni 2011 @ 15:59:
Ik vind het knap dat jullie ermee kunnen werken, grootste ergenis bij mij was de korte accu duur en heb hem om die reden weggedaan. Geef mij maar weer de iphone 4, die gaat minimaal 3 x zolang mee ( hoe ik hem gebruik dan ).
Als jij niet met de SGS2 kon werken maar met een iPhone wel, ben je geen echte Tweaker. ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hans_1990
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
na 406 pagina's in dit topic ben ik hier ook weg.

GSMwijzer icm T-Mobile Iplan 150 (ordernr. 5174xx)
20 mei besteld
27 mei contract ontvangen
16 juni verzonden
20 juni ontvangen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hugoy
hugoy schreef op maandag 20 juni 2011 @ 12:58:
[...]

Ik heb reeds gemaild, maar dat was vrijdag en ik kreeg een bericht van Hotmail dat er een "Delay" zou zijn in het bezorgen van de email (nog nooit eerder gehad) dus ik denk dat er iets niet helemaal goed loopt bij de mail helpdesk. Als niemand het antwoord weet ga ik vanmiddag maar even bellen.
Heb dus even gebeld vandaag, geen OV chipkaart kopie nodig, dus de bestelling is vandaag echt geplaatst, dat wordt dagen turfen :P Hoop niet dat het zoals bij hans 30 dagen duurt :/ De enorme besteldrukte zal nu toch ook wel voorbij zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eindelijk! ik krijg net een smsje dat hij morgen wordt aangeboden door TNT.
ik heb hem 5 juni besteld. hou jullie nog op de hoogte of het ook echt zo mag zijn ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
adinsx schreef op maandag 20 juni 2011 @ 15:11:
Wanneer ze nu wel of geen Sensation-editie uitleveren weet ik niet, maar ik heb hem zojuist gekregen en het is een Sensation uitvoering. (wat was het verschil ook al weer?)

[afbeelding]

[afbeelding]

Vanavond maar eens uitgebreid uitpakken en ontdekken.
Succes voor degene die nog wachten, het duurde hier zoals ik eerder postte 21 dagen.
Is gewoon simlockvrij en unbranded. Kan je Sensation kaarten winnen ;) dat is alles. Wel grappig die whatsapp sticker, was daar nou net niet zoveel ophef over :X >:)

[ Voor 3% gewijzigd door alwaysleft op 20-06-2011 17:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand me hier meer over vertellen en vraag me ook af of ik deze vraag stel in 't juiste topic?

De SGS2 (3de toestel inmiddels) sinds 18 Mei in mn bezit van Hi, sinds vrijdag een mooi Konkis hoesje gekocht aangezien ik nogal zuinig ben op mn spullen.

Stap ik net uit de auto valt me het toestel precies met 'n punt op de onbeschermde zilver donkergrijze rand..gevolg..een deuk in die rand..wat een zacht plastic zeg!! Dacht dat ik door de grond ging!!

Nu heb ik ook een Zeker Hi Mobiel Service afgesloten a 6 euro per maand. Kan ik hiervoor rechtstreek naar een KPN Business Center voor reparatie of moet ik hier perse voor naar de totaal niet telefonisch te bereiken Hi Shop? Valt dit ook onder die Extra Verzekering aangezien in de voorwaarden duidelijk staat "verzekerd tegen schade"? Hoe zouden jullie dit aanpakken?

Meisje bij de Hi klanten service kon me hier geen uitleg over geven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
Verwijderd schreef op maandag 20 juni 2011 @ 17:50:
Hoe zouden jullie dit aanpakken?
Ik zou een KPN Business Center bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krankenstein
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06-09 20:06
hugoy schreef op maandag 20 juni 2011 @ 17:19:
[...]

Heb dus even gebeld vandaag, geen OV chipkaart kopie nodig, dus de bestelling is vandaag echt geplaatst, dat wordt dagen turfen :P Hoop niet dat het zoals bij hans 30 dagen duurt :/ De enorme besteldrukte zal nu toch ook wel voorbij zijn?
Hi biedt op haar eigen site, als je even goed zoekt, een studentenabonnement aan (op Hi.nl naar productinfo -> studenten -> studentenshop) maar ik heb het idee dat Studentmobiel.nl dat niet meer doet. Als je bijv. kijkt in de pricewatch, zie je dat je de SGS2 icm dit abonnement zeer voordelig zou moeten kunnen krijgen, maar als je vervolgens doorklikt naar de winkel kan je dit abonnement nergens terug vinden. Je zal dus wel een gewoon burgerabonnement hebben. Hoeveel betaal je ervoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marc1982
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08-06 19:35
Vandaag heb ik een redelijk stuk mee gelezen (reacties van afgelopen maand, niet het gehele topic).
Ik lees verschillende berichten over het al dan niet 'branded' leveren door vodafone.

Momenteel zit ik bij hi, maar ik wil naar vodafone.

Als vf non-branded versie's levert kan ik gewoon naar vodafone bellen, en anders maar beter via een webshop gok ik? Of kan ik beter sowieso bij een webshop bestellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
Yess de zending is nu volgbaar op Track&Trace 8)
Die gaat morgen wel aangeboden worden bij mijn huis :)

Nu maar hopen dat ze laten weten hoe laat ze ongeveer komen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivk
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12-08-2024
alwaysleft schreef op maandag 20 juni 2011 @ 17:48:
Is gewoon simlockvrij en unbranded. Kan je Sensation kaarten winnen ;) dat is alles. Wel grappig die whatsapp sticker, was daar nou net niet zoveel ophef over :X >:)
Ook nog Sensation content, naja die je kun je ook al elders vinden >:) . Overigens kaarten winnen, lees ik nergens iets over?

[ Voor 5% gewijzigd door Nivk op 20-06-2011 19:59 . Reden: kaarten ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 29-08 16:01
Misschien een gekke vraag:

Ik heb zojuist mijn abonnement bij Vodafone verlengd (zelfde abonnementskosten gehouden) 2 maanden vóór afloop van mijn huidige abonnement omdat dit mij werd aangeboden. Hierbij heb ik de Samsung Galaxy S2 als nieuw toestel gekozen. Heel fijn, besteld, verzekering afgesloten etc. Printscreentje gemaakt van het ''bestelling afgerond'' scherm met alle data er op en de belofte dat ik dit ook in een mail automatisch krijg.

Vervolgens krijg ik 2 mailtjes van Vodafone achter elkaar:
1e is de orderbevestiging. Hier word mij verteld dat mijn nieuwe abonement besteld is en dat hij zo snel mogelijk geactiveerd word. Leuk. Maar geen nieuw toestel in de orderbevestiging te vinden.
2e is een mailtje waarin mij verteld word dat per direct mijn nieuwe abonnementskosten zijn ingegaan en dat mijn eigenlijke nieuwe abonnementsperiode in gaat per 2 september en vanaf dan 2 jaar geldig is.
Echter weer niets te vinden over de desbetreffende nieuwe telefoon.

Ligt dit aan mij of is dit vreemd? Dit is voor het eerst dat ik mijn abonnement verleng (was ook mijn eerste abonnement), dus vandaar de vraag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AzzKickah schreef op maandag 20 juni 2011 @ 19:40:
Yess de zending is nu volgbaar op Track&Trace 8)
Die gaat morgen wel aangeboden worden bij mijn huis :)

Nu maar hopen dat ze laten weten hoe laat ze ongeveer komen...
Heel fijn! Bij mij is de status ook eindelijk aangepast naar 'Order verzonden' en heb hetzelfde smsje gekregen als jou. Dat wordt morgen bij de brievenbus liggen ;).

Bij mij is de zending nu ook volgbaar bij Track&Trace, waar staat de status daar bij jou op? Sorteercentrum of al op distributie?

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 20-06-2011 20:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gumball
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Vriendinlief wacht ook al sinds 11-06 op haar GS2 via een verlenging van HI.
Kan er ergens worden gecheckt hoe lang de levertijd nog duurt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hugoy
Krankenstein schreef op maandag 20 juni 2011 @ 18:27:
[...]

Hi biedt op haar eigen site, als je even goed zoekt, een studentenabonnement aan (op Hi.nl naar productinfo -> studenten -> studentenshop) maar ik heb het idee dat Studentmobiel.nl dat niet meer doet. Als je bijv. kijkt in de pricewatch, zie je dat je de SGS2 icm dit abonnement zeer voordelig zou moeten kunnen krijgen, maar als je vervolgens doorklikt naar de winkel kan je dit abonnement nergens terug vinden. Je zal dus wel een gewoon burgerabonnement hebben. Hoeveel betaal je ervoor?
2 jarig abonnement hi + web 20

20,95*12(eerste 12 mnd) +
30,95*12(maanden erna) +
37,90 (aansluit + verzend) +
70,00 (toestel) +
7,00 (hoesje) =
737,00 voor 2 jaar
daarna 371,40 per jaar.
Kan ik eigenlijk na die 2 jaar gewoon naar een SIM only gaan als het toestel dan nog bevalt? Het is mijn eerste abonnement dat ik bij een toestel afsluit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCMedic
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08-09 00:05
hugoy schreef op maandag 20 juni 2011 @ 21:49:
[...]

2 jarig abonnement hi + web 20

20,95*12(eerste 12 mnd) +
30,95*12(maanden erna) +
37,90 (aansluit + verzend) +
70,00 (toestel) +
7,00 (hoesje) =
737,00 voor 2 jaar
daarna 371,40 per jaar.
Kan ik eigenlijk na die 2 jaar gewoon naar een SIM only gaan als het toestel dan nog bevalt? Het is mijn eerste abonnement dat ik bij een toestel afsluit.
Als jij een contract afsluit van 2jr kan je na 2jr overgaan naar een Sim only abbonement. Ongeacht welke provider. Let wel even op de opzegtermijn in de tweede jaar van je contract. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morphix
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 17-09 11:09
Brutal1ty schreef op maandag 20 juni 2011 @ 20:10:
Misschien een gekke vraag:

Ik heb zojuist mijn abonnement bij Vodafone verlengd (zelfde abonnementskosten gehouden) 2 maanden vóór afloop van mijn huidige abonnement omdat dit mij werd aangeboden. Hierbij heb ik de Samsung Galaxy S2 als nieuw toestel gekozen. Heel fijn, besteld, verzekering afgesloten etc. Printscreentje gemaakt van het ''bestelling afgerond'' scherm met alle data er op en de belofte dat ik dit ook in een mail automatisch krijg.

Vervolgens krijg ik 2 mailtjes van Vodafone achter elkaar:
1e is de orderbevestiging. Hier word mij verteld dat mijn nieuwe abonement besteld is en dat hij zo snel mogelijk geactiveerd word. Leuk. Maar geen nieuw toestel in de orderbevestiging te vinden.
2e is een mailtje waarin mij verteld word dat per direct mijn nieuwe abonnementskosten zijn ingegaan en dat mijn eigenlijke nieuwe abonnementsperiode in gaat per 2 september en vanaf dan 2 jaar geldig is.
Echter weer niets te vinden over de desbetreffende nieuwe telefoon.

Ligt dit aan mij of is dit vreemd? Dit is voor het eerst dat ik mijn abonnement verleng (was ook mijn eerste abonnement), dus vandaar de vraag!
Komt wel goed. Zolang je bij orderstatus te zien krijgt dat je ook daadwerkelijk een S2 hebt besteld gaan ze 'm ook zeker leveren.

Ik had 'm afgelopen donderdag besteld en geen enkele statusupdate ontvangen. Nu staat er nog steeds geen extra informatie, behalve dan dat vanochtend mijn order opeens "order voltooid" was en ik een mailtje kreeg dat het toestel was verzonden.

Nu maar hopen dat 'ie ook echt, bij voorkeur snel, komt :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simnl
  • Laatst online: 18-09 20:06
Als ik dit forum zo doorlees ben ik geloof ik érg goedkoop uit :S

Hi Online 25 1 jr 269,40
Internet Extreem 210,00
Bijbetaald S2 119,95

Is samen 599,35
Daar gaat nog de korting vanaf van 3 maanden 12,50 = 37,50

Dus in totaal ben ik voor de S2 en een 1jarig abbo 561,85 kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morphix
simnl schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 00:08:

Hi Online 25 1 jr 269,40
Internet Extreem 210,00
Bijbetaald S2 119,95

Is samen 599,35

Qua totaal plaatje, absoluut. Qua abbotijd, nee niet echt. De meeste mensen betalen idd ~€700 euro, maar dat gaat wel om 2-jarige abbo's. Effectief ben je dus een stuk meer geld kwijt per tijdseenheid dan de meesten. Maar daar staat uiteraard tegenover dat je niet langer dan een jaar aan een provider vast zit, het is maar net waar je bereid bent voor te betalen.

edit:
Overigens ben ik wel tevreden met de S2 prijzen van Vodafone. Heb helaas de directsales met een week gemist omdat ik nog niet kon verlengen, dus betaal ik helaas een normale prijs. Externe webshops leken in principe een stuk goedkoper, maar als ik daar wil verlengen komt er weer een stuk meer bij, plus verzendkosten etc. Via webshop van vodafone kost het me nu niks. Ik zit aan een wat mij betreft aardig prijzig abbonnement vast, maar betaal geen verlengkosten (waar slaat dat uberhaubt op, je bent toch zeker trouwe klant..?) en geen verzendkosten itt andere winkels. Alles direct geregeld en de boel snel binnen (als het goed is).

[ Voor 29% gewijzigd door Morphix op 21-06-2011 00:17 . Reden: vodafone ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hugoy
Sowieso is het sinds de release en nu al 100 euro goedkoper geworden, maar de meeste mensen nemen ook een 2 jarig contract. In principe heb ik, omdat ik een 2 jarig abonnement heb dus effectief de eerste 2 jaar 368,50 per jaar, daarna 371,40. Ik heb zelf gekeken wat goedkoper was, maar een sim only voor het tweede jaar met redelijk internet kost mij heel wat meer dan 200 euro. Daarnaast, gewoon prima prijs voor 1 jarig contract geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qrst
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14-09 10:45
simnl schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 00:08:

Hi Online 25 1 jr 269,40
Internet Extreem 210,00
Bijbetaald S2 119,95

Is samen 599,35

Is dat een persoonlijke aanbieding? Via de hi site moet je bij hetzelfde abonnement E199,95 bijbetalen voor het toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peatsmoke
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
marc1982 schreef op maandag 20 juni 2011 @ 18:59:
Vandaag heb ik een redelijk stuk mee gelezen (reacties van afgelopen maand, niet het gehele topic).
Ik lees verschillende berichten over het al dan niet 'branded' leveren door vodafone.

Momenteel zit ik bij hi, maar ik wil naar vodafone.

Als vf non-branded versie's levert kan ik gewoon naar vodafone bellen, en anders maar beter via een webshop gok ik? Of kan ik beter sowieso bij een webshop bestellen?
Wat is het probleem met branded versies, als je daarvan af wil, bezoek je gewoon even XDA, daarstaat een hele howto om daarvan af te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peatsmoke
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 20 juni 2011 @ 17:50:
Kan iemand me hier meer over vertellen en vraag me ook af of ik deze vraag stel in 't juiste topic?

De SGS2 (3de toestel inmiddels) sinds 18 Mei in mn bezit van Hi, sinds vrijdag een mooi Konkis hoesje gekocht aangezien ik nogal zuinig ben op mn spullen.

Stap ik net uit de auto valt me het toestel precies met 'n punt op de onbeschermde zilver donkergrijze rand..gevolg..een deuk in die rand..wat een zacht plastic zeg!! Dacht dat ik door de grond ging!!

Nu heb ik ook een Zeker Hi Mobiel Service afgesloten a 6 euro per maand. Kan ik hiervoor rechtstreek naar een KPN Business Center voor reparatie of moet ik hier perse voor naar de totaal niet telefonisch te bereiken Hi Shop? Valt dit ook onder die Extra Verzekering aangezien in de voorwaarden duidelijk staat "verzekerd tegen schade"? Hoe zouden jullie dit aanpakken?

Meisje bij de Hi klanten service kon me hier geen uitleg over geven!
Uit de algemene voorwaarden, die gewoon via Google te vinden zijn:

UITSLUITINGEN. Contractant dient zorgvuldigheid te betrachten bij het gebruik van een Mobiele Telefoon
en/of de bijbehorende Carkit. Contractant kan geen beroep doen op Service in geval van onzorgvuldigheid
bij het gebruik van een Mobiele Telefoon en/of de bijbehorende Carkit of in geval van een
omstandigheid welke niet als zorgvuldigheid bij het gebruik van een Mobiele Telefoon en/of de
bijbehorende Carkit is te beschouwen.
. Van onzorgvuldigheid bij het gebruik van een Mobiele Telefoon wordt in ieder geval, maar
niet beperkt tot de onderstaande gevallen, gesproken indien er sprake is van:
- diefstal van een Mobiele Telefoon, waarbij ofwel geen aanwijsbare sporen van braak zijn,
ofwel de Mobiele Telefoon zich bevond in een niet deugdelijk afgesloten ruimte ofwel de
Mobiele Telefoon zich bevond op een van buitenaf zichtbare plaats;
- het onbeheerd achterlaten van een Mobiele Telefoon ofwel in een niet deugdelijk afgesloten
ruimte ofwel op een van buitenaf zichtbare plaats.
. Tevens kan Contractant geen beroep doen op Service, indien:
- typenummers en/of serie-/IMEI-nummers van een Mobiele Telefoon of de bijbehorende
Carkit zijn beschadigd, verwijderd of veranderd;
- wijzigingen in het Servicebewijs zijn aangebracht;
- schade is ontstaan door opzet of grove schuld van Contractant;
- schade is ontstaan terwijl een Mobiele Telefoon en/of de bijbehorende Carkit was uitgeleend
of in bruikleen was gegeven aan anderen dan personen binnen het eigen bedrijf of
personen in de eerste graad van bloed- of aanverwantschap;
- defecten zijn ontstaan door het niet volgens de voorschriften aansluiten en/of installeren
van een Mobiele Telefoon en/of de bijbehorende Carkit en/of de bijbehorende accessoires;
- schade bestaat uit krassen, schrammen of deuken die normale gebruiksmogelijkheden van
een Mobiele Telefoon en/of de bijbehorende Carkit niet beïnvloeden;
- schade is ontstaan aan batterijen, accu’s, antennes, headsets en andere accessoires welke
door de aard en het gebruik daarvan aan slijtage en/of achteruitgang onderhevig zijn;
- schade voortvloeit uit aantoonbare fouten in bepaalde types of in een gehele serie Mobiele
Telefoons en/of bijbehorende Carkits;
- schade is ontstaan door reparatie, bewerking, reiniging of poging daartoe van een Mobiele
Telefoon en/of de bijbehorende Carkit door anderen dan door KPN erkende Servicepunten
in het kader van een Serviceovereenkomst;
- schade is ontstaan gedurende een periode dat een Mobiele Telefoon en/of de bijbehorende
Carkit in beslag was genomen, verbeurd was verklaard of op grond van een wettelijke
bevoegdheid was gerekwireerd of gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
Verwijderd schreef op maandag 20 juni 2011 @ 20:32:
[...]

Heel fijn! Bij mij is de status ook eindelijk aangepast naar 'Order verzonden' en heb hetzelfde smsje gekregen als jou. Dat wordt morgen bij de brievenbus liggen ;).

Bij mij is de zending nu ook volgbaar bij Track&Trace, waar staat de status daar bij jou op? Sorteercentrum of al op distributie?
20.06.2011:
Zending gesorteerd in sorteercentrum

21.06.2011:

Ik zit te F5-en om te zien wanneer ie op Distributie komt.
Komt daar dan ook een indicatie van hoe laat de koerier ongeveer bij je huis is?

[EDIT]
Ik heb nog eens even wat verder zitten klikken op die PostNL meuk site, en daar kwam ik het volgende tegen:

Hoe laat kunt u onze pakketchauffeur verwachten

Di 21 jun 15:15 - 20:45
Wo 22 jun 15:15 - 20:45
Do 23 jun 08:30 - 21:30

Check!

[ Voor 18% gewijzigd door AzzKickah op 21-06-2011 10:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Woensdag 15 juni bestelt pakket vandaag binnen
I-150
2 jaar
gratis toestel
4 maanden 100% korting

phonehouse.nl
Geen logo etc. op het klepje.
gratis 32 gb geheugenkaart wordt nageleverd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
Morphix schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 00:06:
[...]

Komt wel goed. Zolang je bij orderstatus te zien krijgt dat je ook daadwerkelijk een S2 hebt besteld gaan ze 'm ook zeker leveren.

Ik had 'm afgelopen donderdag besteld en geen enkele statusupdate ontvangen. Nu staat er nog steeds geen extra informatie, behalve dan dat vanochtend mijn order opeens "order voltooid" was en ik een mailtje kreeg dat het toestel was verzonden.

Nu maar hopen dat 'ie ook echt, bij voorkeur snel, komt :Y
Het enige moment waarop ik heb gezien dat er sprake was van een Galaxy S2 bestelling was na het ''voltoóien'' van de bestelling op de site zelf... Gelukkig heb ik hier een screenshot van. ''Orderstatus'' heb ik niet, alleen die twee mailtjes, die dus alletwee puur en alleen over het nieuwe abonnementstarief + regeling gaan (die dus nu ook al per direct is ingegaan). Geen verwijzing naar een toestel whatsoever eregns te vinden... ;p Dus geen 'status update' maak ik me niet druk om, meer dat ik me afvraag of ze me nou gewoon alleen het abonnement gegeven hebben... : :/ Het is in ieder geval niet duidelijk. Als ze nou gewoon die laatste pagin van de site per mail nog eens hadden gestuurd, had ik me nergens druk om gemaakt. Vervolgens krijg ik alleen info over het nieuwe aangesloten abbonnement en zie je mijn gezicht lichtelijk verterkken :X

EDIT: Van de
Vodafone site: ''Momenteel ondervinden we een kleine storing aan dit systeem. Het kan zijn dat uw orderstatus niet correct wordt weergegeven. De door ons verstuurde e-mails bevatten wel actuele statusinformatie. Onze excuses voor het ongemak. ''
Heel leuk... Helaas krijgen mensen gewoon géén status updates per email of, zoals bij mij, klopt de hele bestelling gewoon niet helemaal lekker meer 8)7 |:(

[ Voor 25% gewijzigd door Brutal1ty op 21-06-2011 11:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morphix
Die mailtjes zonder S2 info heb ik idd ook gekregen. Alleen via vodafone.nl/orderstatus kon ik zien dat ik echt een S2 besteld had (waar ik op dit moment overigens gewoon kan inloggen). Toen gister opeens de melding dat mijn order (=s2) verzonden was.

Overigens was ik wel benieuwd naar hoe vodafone die leveringen regelt. Ik heb verlengt en hoef niets bij te betalen voor de telefoon, wordt dat ding dan gewoon geleverd zonder afspraak? (zoals bij 'normale' leveringen het geval is dus)? En dus evt. ook bij de buren oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marc1982
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08-06 19:35
Peatsmoke schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 09:27:
[...]

Wat is het probleem met branded versies, als je daarvan af wil, bezoek je gewoon even XDA, daarstaat een hele howto om daarvan af te komen.
Goeie vraag, ik heb tot nu toe nog nooit een branded versie gehad. Maar in mijn beleving was dat altijd een logo op het batterijklepje en / of de voorkant. Hier zal een bezoekje aan XDA geen oplossing voor bieden gok ik.

Maar mocht een branded versie alleen software matig zijn is het geen probleem gezien ik toch wel custom roms wil gebruiken. Het was wel een betere vraag geweest wat een branded versie van VF inhoud, want dat is mij niet bekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]Verwijderd schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 10:19:
I-150
2 jaar
gratis toestel
4 maanden 100% korting

phonehouse.nl
[/quo

wanneer ik dit allemaal invoer staat er een toestelprijs van €199,- dus niet zoals bij jou GRATIS. :'(

vrouwen... mijn vriendin wilde vorige week mijn SGS2 niet maar liever een BB Torch en nu wil ze opeens toch de SGS2. :O

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 21-06-2011 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simnl
  • Laatst online: 18-09 20:06
qrst schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 00:47:
[...]

Is dat een persoonlijke aanbieding? Via de hi site moet je bij hetzelfde abonnement E199,95 bijbetalen voor het toestel.
Ja als ik met Mijn Hi inlogde, moest ik bij verlenging 169,95 bijbetalen, maar als ik me uitlogde, en inlogde via telefoonnummer(je krijgt dan zon smsje met inlogcode), moest ik die 119,95 bijbetalen. Dus de keus was snel gemaakt :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 12:00:
[quote]Verwijderd schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 10:19:
I-150
2 jaar
gratis toestel
4 maanden 100% korting

phonehouse.nl
[/quo

wanneer ik dit allemaal invoer staat er een toestelprijs van €199,- dus niet zoals bij jou GRATIS. :'(

vrouwen... mijn vriendin wilde vorige week mijn SGS2 niet maar liever een BB Torch en nu wil ze opeens toch de SGS2. :O
Dit was een dag aanbieding vorige week woensdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
AzzKickah schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 09:53:
[...]

20.06.2011:

21.06.2011:

Ik zit te F5-en om te zien wanneer ie op Distributie komt.
Komt daar dan ook een indicatie van hoe laat de koerier ongeveer bij je huis is?
Status staat nu op Distributie...

Ik ga zo naar huis! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AzzKickah schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 13:24:
[...]

Status staat nu op Distributie...

Ik ga zo naar huis! :D
Bij mij issie iets voor de middag bezorgd! Hij ligt nu aan de lader! Helemaal blij mee.
Uiteindelijk heeft het precies 10 werkdagen geduurd. Hopelijk heb jij hem ook zo. Veel plezier ermee in ieder geval!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DapperKonijntje
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-08 16:27

DapperKonijntje

Draw monkey

Weet iemand misschien wat de levertijd ongeveer is bij vodafone op het moment? ik kom echt met geen mogelijkheid door die klantenservice en van terug mailen hebben ze ook nog nooit gehoord geloof ik.

En klopt het dat vodafone een unbranded sgs2 levert?

Portfolio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
Chauffeur is onderweg staat er nu..

Ik word gek hiero :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morphix
Vodafone verlenging. Bel/sms/web 275 2 jaar. Toestel gratis. edit: via vodafone.nl

16 juni: besteld
20 juni: verzonden
21 juni: binnen

:w

[ Voor 8% gewijzigd door Morphix op 21-06-2011 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DapperKonijntje
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-08 16:27

DapperKonijntje

Draw monkey

Morphix schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 15:09:
Vodafone verlenging. Bel/sms/web 275 2 jaar. Toestel gratis.

16 juni: besteld
20 juni: verzonden
21 juni: binnen

:w
Mooie boel, ik heb op 14 juni besteld en bij mij staat nog steeds niet op voorraad :(

Portfolio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AzzKickah schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 14:54:
Chauffeur is onderweg staat er nu..

Ik word gek hiero :D
Haha, en??? Heb je hem inmiddels ontvangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
Verwijderd schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 16:11:
[...]

Haha, en??? Heb je hem inmiddels ontvangen?
Nope :P

Ik zit echt als een paranoia freak uit het raam te kijken, wachtend op het busje van de TNT :X

(Paar jaar geleden kon een koerier mijn voordeur namelijk niet vinden (zit om de hoek bovenaan de trap) en dat gaat me nu dus mooi niet gebeuren!!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
Okeej.... en nu ligt Track&Trace plat?? :o

[EDIT]
Hmm hij doet weer 8)7

[ Voor 28% gewijzigd door AzzKickah op 21-06-2011 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheProf82
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 18-09 16:02
Net via studentmobiel besteld. VF 200+web, 33 euro toestelkosten. Samen, over 2 jaar, 654,- exclusief verzend- en administratiekosten. Goedkoper kon ik het niet vinden, en ik vind 275 minuten echt teveel (dat abbonement kost bovendien 711 euro over 2 jaar).

Iemand anders via studentmobiel besteld hier? Het is toch weer een paar tientjes goedkoper dan een vergelijkbaar Hi! Abbonement, dus waarom bestellen mensen dan toch bij Hi? Zie ik iets over het hoofd, behalve dan als het om verlengen gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hugoy
Ik heb ook net bij studentmobiel besteld, inderdaad voor ~700 eu, bij Hi, maar dit heb ik uit persoonlijke overweging betreffende het netwerk gedaan. Ik heb kort T-mobile netwerk gehad, 2 jaar lang KPN en nu al een jaar Vodafone, maar KPN had van de drie toch veruit het beste netwerk, dan lijdt ik die 50 euro kosten over 2 jaar wel, om dan vervolgens 2x zo snel te kunnen internetten op wat meer afgelegen gebieden en altijd gebeld kunnen worden.

Uiteraard een kwestie van persoonlijke voorkeur, Vodafone is nog lang zo slecht als T-mobile niet, dus je hoeft zeker niet te annuleren, maar ik denk dat het netwerk voor de meeste mensen de reden is om voor Hi te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diocletianus
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 02-05 21:35
Ik denk dat deze aanbieding op GSMtrack.nl via Metro nog iets goedkoper is dan die van Studentmobiel/GSMwijzer. Exclusief verzend- en aansluitkosten ben je dan over een periode van twee jaar €621 kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheProf82
Die is inderdaad nog iets goedkoper. Maargoed, ik heb nu mijn bestelling al lopen bij studentmobiel. Ik heb in ieder geval geen slechte keuze gemaakt.

Ook opmerkelijk dat de abbonementen met het minste verbruik, zoals 100 BSW bizar raar geprijsd zijn. Maandelijks betaal je 13,25 * 36 (of 13,25*12+26,50*12) en nog eens ruim 300 euro toestelkosten. Je betaalt dan 800 euro ofzo, met het minste abbonement en slechts 100 belminuten. Ik snap niet waarop ze die prijzen baseren, maar het is alles behalve voordelig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
Het is ook wel weer ongelooflijk he...

Ik zit dus de hele middag al paranoia uit het raam te kijken of dat busje er al aan komt. Zie ik net 10 minuten geleden dat busje rijden, met die vent zo zoekende om zich heen kijkend.. Dus ik zag de bui al hangen --> die gaat het niet vinden.

Dus ik met m'n kop uit het raam. Verrek, hij hoort me ook nog. Uitgelegd. OK.

Ik ff naar beneden gelopen naar hem toe. Ik zeg 'Ik kan pinnen he?'
'Nee alleen contant.'

Godsgloeiende! In de Hi Shop is me nog zo verzekerd dat ik zou kunnen pinnen :(

Heb ik geluk dat die vent zo aardig is dat ie met een kwartiertje terugkomt. Kon ik even pinnen in de tussentijd.

Maar goed. Over enkele minuten heb ik mijn S2!! *O*

[EDIT]
Ik heb 'm ik heb 'm ik heb 'm :D _/-\o_

[ Voor 3% gewijzigd door AzzKickah op 21-06-2011 18:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheProf82
Haha, kan je via vodafone wel pinnen? Anders moet ik het ook even fixen, alhoewel het vast nog weken duurt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• memo001
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 18-09 15:58
Diocletianus schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 16:55:
Ik denk dat deze aanbieding op GSMtrack.nl via Metro nog iets goedkoper is dan die van Studentmobiel/GSMwijzer. Exclusief verzend- en aansluitkosten ben je dan over een periode van twee jaar €621 kwijt.
Deze ga ik ook nemen :)!
Lijkt me wel een goede aanbieding, zo niet de beste! Of wachten op een betere aanbieding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
Morphix schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 11:23:
Die mailtjes zonder S2 info heb ik idd ook gekregen. Alleen via vodafone.nl/orderstatus kon ik zien dat ik echt een S2 besteld had (waar ik op dit moment overigens gewoon kan inloggen). Toen gister opeens de melding dat mijn order (=s2) verzonden was.

Overigens was ik wel benieuwd naar hoe vodafone die leveringen regelt. Ik heb verlengt en hoef niets bij te betalen voor de telefoon, wordt dat ding dan gewoon geleverd zonder afspraak? (zoals bij 'normale' leveringen het geval is dus)? En dus evt. ook bij de buren oid?
Inmiddels werkt bij mij de Vodafone site ook en bij de online orderstatus staat wél de S2 inderdaad! :D
Ik heb ook abonnement verlengt en ik gok dat het gewoon zonder afspraak word geleverd... Maar ja het gaat minimaal 4 dagen duren schijnbaar (altijd met nummberbehoud? =/) dus ik hoef pas na 't weekend op te gaan letten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hugoy
Uw orderstatus is gewijzigd naar Pakket verzonden.Uw order (Ordernummer: 526xxx) is per TNT Post aan u verzonden. U ontvangt later vandaag de barcode van uw zending per e-mail. Indien u uw zending niet binnen 4 werkdagen heeft ontvangen, kunt u contact met ons opnemen op tel: 070 301 03 01. :D

Deze e-mail had ik voorlopig nog niet verwacht, 17 juni besteld, 20 juni had ik mijn ingevulde contract pas ingestuurd, en vandaag al aan de TNT overgedragen :D Bij studentmobiel besteld overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mijn galaxy s2 op 19 juni via de website van HI besteld, in combinatie met een contractverlenging van 2 jaar.
Ik zou heel ongeduldig zijn als ik nu al een tirade ging houden over waar mijn telefoon in godsnaam bleef in 3 a 4 dagen tijd. Wat ik echter wel vreemd vind, is dat op de website van Hi dagelijks wordt aangegeven dat er nog exemplaren leverbaar zijn. Nu staat er bijvoorbeeld dat er nog 124 leverbaar zijn, terwijl de klantenservice mij doodleuk vertelt dat mijn bestelling ''out of stock'' is en dat het wel 2 weken kan duren. Het lijkt er dus op dat de voorraad die op de website wordt aangegeven en de daarbij behorende levertijd van 2 dagen een lokkertje is, oftewel misleiding. Iemand die mij een antwoord kan geven omtrent deze gang van zaken?

Ik wacht zelf ondertussen rustig af. Als iemand ook via Hi heeft verlengd omstreeks 19 juni en al wat meer weet, hoor ik het natuurlijk ook graag!

Met vriendelijke groet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiance
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08-09 18:18
Vandaag besteld op mtvmobile.nl.
Ze hebben er nog 100+ op voorraad en volgens de site zou ik hem dan morgen al in huis moeten hebben!

Heb een 1 jaar abonnement genomen voor 39,95 per maand waarvan de 1e 3 maanden 19,95.
Ik moest 209,95 bij betalen voor de telefoon :)

Youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Radiance schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 14:39:
Vandaag besteld op mtvmobile.nl.
Ze hebben er nog 100+ op voorraad en volgens de site zou ik hem dan morgen al in huis moeten hebben!

Heb een 1 jaar abonnement genomen voor 39,95 per maand waarvan de 1e 3 maanden 19,95.
Ik moest 209,95 bij betalen voor de telefoon :)
Ik hoop voor je dat de voorraad die zij aangeven eerlijker/actueler is dan die van Hi. De voorraad op de website van Hi staat nu op 104, maar mijn status van de bestelling, 4 dagen geleden, is nog steeds niet gewijzigd..

Ik ga er op basis van de reacties hier vanuit dat ik er nog wel zon 5 a 10 dagen op moet wachten helaas..

Groeten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98

F.West98

Alweer 16 jaar hier

FFFFFFFFFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU

Waarschijnlijk gaat het nog wel een hele tijd duren voor ik ook maar mijn S1!! binnen krijg... Hij is nu 'tijdelijk uitverkocht' bij directsales. :S
Verder is het wel heel raar, nu al 1 week in bestelling en nog niets vernomen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiance
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08-09 18:18
Ben dus net gebeld door MTV Mobile en de telefoon word morgen bezorgd tussen 12:00 en 16:00 _/-\o_
Erg snel als ik al die verhalen hier zo lees. :D

Youtube

Pagina: 1 ... 102 ... 110 Laatste

Let op:
Dit topic is GEEN dumpbak voor van alles en nog wat, daarom worden dit soort replies verwijderd:
-Oneliners zonder enige vorm van inzet.
-Slowchat.
-Replies als "ik heb em ook" of "ik heb em besteld".

Het is niet toegestaan om naar kortingcodes en/of personeelsnummers te vragen!