Ik heb verhalen gehoord over Valve en Blizzard en hun verhalen Tegen Windows 8, maar die zijn geralateerd aan de metro interface. dat applicaties in de metro plaatsen en gesloten netwerk is en niet zoals de pc jaren was een open platform. echter blijft de desktop variant gewoon bestaan, maar beperk Microsoft de software op de Windows marktplace. Daarom zijn deze 2 ontwikkelaars teleurgesteld in Windows 8.Gropah schreef op donderdag 22 november 2012 @ 21:11:
[...]
Zoals je misschien wel hebt gehoord zijn er meerdere uitgevers geweest die hebben gezegd schurft te hebben aan Windows 8. Weet niet of Sony er 1 is, maar een nieuw OS moet natuurlijk ook aparte debugging hebben (vooral een MS OS).
Wat voor problemen zijn het eigenlijk?
Echter is er nog steeds gewoon het open platform aanwezig (maar Daarvoor hoef je niet perse windows 8 voor te kopen) Sterker nog ik draai het alleen maar om me snelheid van me SSD en USB 3.0 + nieuwe technologie dat ze gebruiken. Daarnaast zla Directx 11.1 uiteindelijk uit gaan komen op Windows 8 en als "Systeem beheerder" wil ik windows 8 wel goed onder de knie hebben om mensen te kunnen helpen die een nieuwe laptop kopen.
Echter allemaal leuke praat over Windows 8, maar het blijft raar dat een game (die volgens vele zo goed naar de community luisterd) toch niet erin slaagt om de game werkend te krijgen in Windows 8 en hebben ze maar 1 oplossing om bepaalde hardware eruit te halen zoals USB headsets etc. maar ze kunnen eerder opzoek gaan naar een oplossing dat er voor zorgen dat mensen bepaalde apparaten eruit moeten halen om de game te kunnen spelen. Echter is het bij mij zo dat ik alles eruit heb gehaald behalve me muis en USB wireless adapter en zelfs dan kan de game niet gestart worden.
Ik heb mijn Corsair K90, Logitech G13 en Logitech G930 uitgeschakeld met geen enkele effect.
Ze moeten maar eens een oplossing gaan zoeken.
Angelo NL / Global Cargo VTC