[PC] Planetside 2 Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 12 ... 21 Laatste
Acties:
  • 77.184 views

Onderwerpen

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 22:21

Pykow

Angelo OTR

Gropah schreef op donderdag 22 november 2012 @ 21:11:
[...]

Zoals je misschien wel hebt gehoord zijn er meerdere uitgevers geweest die hebben gezegd schurft te hebben aan Windows 8. Weet niet of Sony er 1 is, maar een nieuw OS moet natuurlijk ook aparte debugging hebben (vooral een MS OS).

Wat voor problemen zijn het eigenlijk?
Ik heb verhalen gehoord over Valve en Blizzard en hun verhalen Tegen Windows 8, maar die zijn geralateerd aan de metro interface. dat applicaties in de metro plaatsen en gesloten netwerk is en niet zoals de pc jaren was een open platform. echter blijft de desktop variant gewoon bestaan, maar beperk Microsoft de software op de Windows marktplace. Daarom zijn deze 2 ontwikkelaars teleurgesteld in Windows 8.

Echter is er nog steeds gewoon het open platform aanwezig (maar Daarvoor hoef je niet perse windows 8 voor te kopen) Sterker nog ik draai het alleen maar om me snelheid van me SSD en USB 3.0 + nieuwe technologie dat ze gebruiken. Daarnaast zla Directx 11.1 uiteindelijk uit gaan komen op Windows 8 en als "Systeem beheerder" wil ik windows 8 wel goed onder de knie hebben om mensen te kunnen helpen die een nieuwe laptop kopen.

Echter allemaal leuke praat over Windows 8, maar het blijft raar dat een game (die volgens vele zo goed naar de community luisterd) toch niet erin slaagt om de game werkend te krijgen in Windows 8 en hebben ze maar 1 oplossing om bepaalde hardware eruit te halen zoals USB headsets etc. maar ze kunnen eerder opzoek gaan naar een oplossing dat er voor zorgen dat mensen bepaalde apparaten eruit moeten halen om de game te kunnen spelen. Echter is het bij mij zo dat ik alles eruit heb gehaald behalve me muis en USB wireless adapter en zelfs dan kan de game niet gestart worden.
Ik heb mijn Corsair K90, Logitech G13 en Logitech G930 uitgeschakeld met geen enkele effect.
Ze moeten maar eens een oplossing gaan zoeken.

Angelo NL / Global Cargo VTC

• Renquin
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17-09-2024
Moet zeggen dat het een stuk beter geworden is sinds gisteravond.
Een heerlijk avondje knallen zo!

Want a cookie?!

• dennisvalk
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 12:50
Renquin schreef op donderdag 22 november 2012 @ 22:04:
Moet zeggen dat het een stuk beter geworden is sinds gisteravond.
Een heerlijk avondje knallen zo!
Inderdaad, geen of weinig queue en geen lag mogen ervaren. Ging prima zo. Zeker ten opzichte van gisteravond :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kowlier
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 30-04 16:53
gisteren voor de eerste maal gespeeld, en toch aangenaam verrast. als vanu op woodman. als je in drukbevochte gebieden zit is het echt wel aangenaam. overal tanks, vliegers, grondoffensieven aan alle kanten :p kan nog aangenaam worden.

PSN - ps4 : sir_kowlier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• valermos
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 19-09 11:48
Hey allen,

Ik speel pas vanaf eergister. Ik vraag me af hoe je zo een MAX kan worden. moet je daar premium voor zijn of is dat iets wat ik moet unlocken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19-09 09:31

Knaak

It's me, Mario!

valermos schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 09:24:
Hey allen,

Ik speel pas vanaf eergister. Ik vraag me af hoe je zo een MAX kan worden. moet je daar premium voor zijn of is dat iets wat ik moet unlocken?
Infantry terminal opzoeken, te herkennen aan een console met een rifle-icoon. Kost je 100 infantry points (of hoe ze dat noemen :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• valermos
Ok super !! Dankje wist niet dat dit er was namelijk ben al rank 10 in 2 dagen is dat snel of niet ? en was is max rank etc. Waar kan ik deze informatie zelf vinden heb namelijk gekeken op de website van planet side 2 maar niet echt goede uitleg naar mijn mening?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak

Knaak

It's me, Mario!

Die website is ook hopeloos outdated, heb je vrij weinig aan. Ik zoek zelf nog waar ik de Galaxy ergens kan gebruiken, zal wel via een andere air terminal moeten oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• valermos
Ja bij een andere air terminal je hebt 2 soorten zelfde voor tanks/quads.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13-05 19:52
Naar aanleiding van TotalBiscuit zijn beginners guide op youtube heb ik PS2 vanmorgen ook maar even binnen gehaald. Binnen 20 minuten via steam gedownload en het werkt vlekkeloos voor mij in Windows 8. Helaas moest ik na 5 minuten spelen alweer naar werk. De fps was trouwens redelijk constant met alles op max tussen de 60 en 100 op een gtx670. Vanavond mijn eerste echte stapjes in de wereld maken :)

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovas
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20:40
Ik denk dat ik dit spel ook ga downloaden.. Ik speel nu alleen BF3 en ben nu bang dat gamen teveel tijd gaat vragen lol..

PS2 ziet er wel erg vet uit met die dag en nacht cyclus..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Jovas schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 12:22:
Ik denk dat ik dit spel ook ga downloaden.. Ik speel nu alleen BF3 en ben nu bang dat gamen teveel tijd gaat vragen lol..

PS2 ziet er wel erg vet uit met die dag en nacht cyclus..
Je moet wel een dikke pc hebben om hem te draaien, BF3 draait een stuk beter als Planetside 2.
tenminste dat was in de Beta zo het geval. Je moet ook de nieuwste beta drivers installeren voor meer performance.

Ik kan de game niet draaien op windows 8 en zie net dat logitech een nieuwe update heeft voor zijn driver.
een Windows 8 driver, misschien dat het daarmee het probleem opgelost is.

[ Voor 15% gewijzigd door Pykow op 23-11-2012 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
Pykow schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 12:29:
[...]

Je moet wel een dikke pc hebben om hem te draaien, BF3 draait een stuk beter als Planetside 2.
tenminste dat was in de Beta zo het geval. Je moet ook de nieuwste beta drivers installeren voor meer performance.
Die dikke pc is wel in orde als je zijn signature ziet ;)

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:06

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Pykow schreef op donderdag 22 november 2012 @ 21:50:
Echter allemaal leuke praat over Windows 8, maar het blijft raar dat een game (die volgens vele zo goed naar de community luisterd) toch niet erin slaagt om de game werkend te krijgen in Windows 8 en hebben ze maar 1 oplossing om bepaalde hardware eruit te halen zoals USB headsets etc. maar ze kunnen eerder opzoek gaan naar een oplossing dat er voor zorgen dat mensen bepaalde apparaten eruit moeten halen om de game te kunnen spelen. Echter is het bij mij zo dat ik alles eruit heb gehaald behalve me muis en USB wireless adapter en zelfs dan kan de game niet gestart worden.
Ik heb mijn Corsair K90, Logitech G13 en Logitech G930 uitgeschakeld met geen enkele effect.
Ze moeten maar eens een oplossing gaan zoeken.
Hier heb ik inmiddels het probleem gevonden, het is mijn Roccat Kone muis |:( Anders gezegt, zonder muis kan ik spelen, of eigelijk niet spelen als ik eenmaal ingame ben :+

Grappig genoeg is het juist PS2 die vooralsnog als enige echt zulke problemen heeft met Windows 8, hier en daar een game met wat geluidissues of soms driverissues, maar de schuld bij Win8 leggen kan Sony absoluut niet.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:04
Ik ben momenteel aan het streamen op www.twitch.tv/arnlith, Outfit gaat even bezig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

SinergyX schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 12:35:
[...]

Hier heb ik inmiddels het probleem gevonden, het is mijn Roccat Kone muis |:( Anders gezegt, zonder muis kan ik spelen, of eigelijk niet spelen als ik eenmaal ingame ben :+

Grappig genoeg is het juist PS2 die vooralsnog als enige echt zulke problemen heeft met Windows 8, hier en daar een game met wat geluidissues of soms driverissues, maar de schuld bij Win8 leggen kan Sony absoluut niet.
Toch onzin dat een muis gewoon de game laat crashen echt een grote faal van ze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 29-08 16:01
Lag is inmiddels een stuk minder... Maar ik heb wel mega FPS issues helaas. Het spel heeft érg veel potentie en als je met een kleine battle bezig bent merk je dat de schiet-mechanics enzo lekker aanvoelen. Ik vind het écht een mix tussen Halo (looks, sfeer), Battlefield 3+ (scope, vehicles, map) en een tikkeltje CoD (het schiet werk) en dat werkt erg fijn.

Hier nog een leuke TIP voor betere performance, dit werkt echter niet bij battles met meer dan weetikhoeveelhonerd man, maar over het algemeen een redelijk stukje:

UserOptions file zoeken: openen -> RenderDistance ''-1.000000'' veranderen in ''1000'' (dus zonder de ''-'') voor vol zicht maar betere performance of ''500'' in geval van écht moeite met speelbare fps halen zelfs bij kleine battles.

Verder heb ik het typische ''mmo low fps'' syndroom: resolutie en instellingen hebben vanaf medium en 1080p naar lager géén effect op m'n fps what-so-ever bij grotere veldslagen\siege op een BioLab bv... Wel jammer dat dit zo duidelijk is, want naar mijn gevoel willen ze met dit spel een enorme userbase aanhaken en ik denk dat de meeste toch nog altijd geen 3.6ghz quad hebben (oc'd), 4 gig ram (andere reep van 4 was helaas defect gegaan dus dat hakt er wel in...) en een HD5870 (oud kaartje, maar aardig wat puff zolang je maar niet op Ultra speelt in de meeste games) =p Kan aan mij liggen maar dat idee krijg ik wel als ik de fora zo lees :/

[ Voor 30% gewijzigd door Brutal1ty op 23-11-2012 22:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jegorex
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 03-09 23:24
Ik heb PlanetSide tijdens de beta gespeeld en heb nu eindelijk tijd om het weer te spelen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 29-08 02:48

djunicron

*click-swoosh-thud*

Net even wat gespeeld, kan niet zeggen dat ik echt last had van lage fps eigenlijk... Ik heb hier een 3.8Ghz 3570 + 560Ti gebruikt, 8GB 1600mhz.

1080 "medium" render distance alles high (verder toch te klein om te mikken, de driehoekjes zie je toch wel), behalve fog shadows, Amb Ocl aan (omdat het best mooi is) 2x AA is standaard via nvidia panel, hoe dan ook weinig karteltjes.

CPU gebruik zit ook in grote belegeringen niet boven de 75% op alle cores, meestal 80-90, 60-70, en 2x 40-50% load. 1.1GB voor de game in gebruik. GPU mem controller wordt amper echt gestrest, ~40% load continue, GPU 70-99% geen v-sync. 1920-1080 met alles high en 2xAA, 16AF heeft aan 889MB genoeg, piek 948MB met 3 facties in beeld bij basissen.

Opmerkelijk is alleen dat gewoon een sneeuwlandschap + Ambient Occlusion onder maanlicht / Aurora al 97% GPU load opleverd op een 560Ti. Gezien de game de Ivy i5 helemaal gebruikt en op één core toch heel hoog zit, zouden tragere CPU's er misschien last mee krijgen ja... Ik zal morgen eens op een i7 920 kijken. Dit lijkt me inderdaad geen laptop game, maar de PC's die hierboven genoemd zijn moeten het toch wel aankunnen. Ik had het idee dat op de CPU na deze game grafisch lichter is dan BF3 op Ultra (dat heeft aan 1GB ook niet genoeg!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
Gisteren dacht ik dat mijn fps wel boven de 60 bleef, maar dat was in de warpgate. In drukke gebieden, en dan maakt het weinig uit wat er op mijn scherm gebeurd, is de fps rond de 40. Af en toe lagged het spel wel behoorlijk. De gfx vallen me wel tegen, vooral de textures zijn soms echt om te huilen. Ook zou ik wel een ingame AA optie willen. Maar goed, de gameplay lijkt tot nu toe dik in orde. Ik snap er alleen nog weinig van, ik zorg gewoon dat ik bij de hotspots ben en loop met de rest mee :+

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron

djunicron

*click-swoosh-thud*

voxxel schreef op zaterdag 24 november 2012 @ 07:03:
De gfx vallen me wel tegen, vooral de textures zijn soms echt om te huilen. Ook zou ik wel een ingame AA optie willen. Maar goed, de gameplay lijkt tot nu toe dik in orde. Ik snap er alleen nog weinig van, ik zorg gewoon dat ik bij de hotspots ben en loop met de rest mee :+
Mja, die textures had ik ook al hier en daar gespot. Alsof ze opeens een 160x160 in een 512x512 pallet hebben gegooid perongeluk lijkt het wel ja. Zelfs in de "Basic training" video's zijn ze overduidelijk te spotten. Ik vraag me af of de devs zelf zo blind zijn of wat. Maar goed, het speelplezier wordt er niet minder om.

Het vinden van hotspots vind ik trouwens nog best lastig. Je moet echt een squad zoeken die een beetje op één doel mikken, niet zo'n groep die je joint en waarbij je over de hele map 3/10 spelers verspreid ziet.

Als je namelijk zo te werk gaat, voelen de afstanden echt te groot en ben je eindelijk bij de objective, cap je het ding, en blijkt dat je tenminste 6 personen op 3 objectives nodig heb om het om te krijgen.

Werkt het team wel mee? 9/10 keer is het dan blitzkrieg en is de basis in no time met amper tegenstand overgenomen. De cap times zijn dan nog suf lang. In 3 basissen amper 5 tegenstanders tegengekomen met m'n 8 man squad.

Aan de andere kant, er was een permanent gevecht ergens in het midden om één listeningpost, heuveltje vs basis heeft denk ik wel 3 uur geduurd. De engineer die z'n bus met AVS had geparkeerd ging na die cap weg met "de hartelijke dank voor de 323 cert-points" :+

Rij een spawn-busje naar een langdurende belegering, zet er na die cooldown een 2e bij met auto-ammo regen. Ga in je eerste zitten en schiet wat loos in de rondte, als je iets kan raken sta je verkeerd en gaat je busje kapot! Krijg zelf nieuwe ammo dus xp. Mensen spawnen / changen als een gek aan dat eerste busje, dus xp deluxe deel 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23:05

psyy138

blackbulls.nl

ik vind het ook een zeer gaaf spel alleen ik lagg een beetje op de een of andere manier.

q8200
gtx285
4gb

zou voldoende moeten zijn tog?
want verschil tussen fps in low-medium-high merk ik niet. want ik heb drops tot 10fps en maximums van 30-40 fps. maar ik heb soms het idee dat het aan lagg ligt en niet aan mijn pc. kan dat kloppen? (ik speel op ceres)

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noq
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 17-09 10:39

Noq

Ik ben ook pas begonnen. Helaas speel ik nog met een Intel Core E8400 en ATI Radeon 5770, dus fps is niet optimaal.

Wel ben ik opzoek naar een Outfit. Ik had verwacht dat er een GoT-Outfit zal zijn, maar kon niet 1, 2, 3 iets vinden.
Ik speel zelf op de server Miller als VS en de in-game name is TisLars.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23:05

psyy138

blackbulls.nl

Noq schreef op zaterdag 24 november 2012 @ 13:14:
Ik ben ook pas begonnen. Helaas speel ik nog met een Intel Core E8400 en ATI Radeon 5770, dus fps is niet optimaal.

Wel ben ik opzoek naar een Outfit. Ik had verwacht dat er een GoT-Outfit zal zijn, maar kon niet 1, 2, 3 iets vinden.
Ik speel zelf op de server Miller als VS en de in-game name is TisLars.
outfit? en ik heb precies het zelfde met fps

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
Zit zoals aangegeven ook op Miller, in The Art of Vanu (dus ja, ook VS).

Moet zeggen dat ze de lag wel opgelost lijken te hebben met de laatste 2 hotfixes.
't Speelt weer heeeeeerlijk!

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak

Knaak

It's me, Mario!

Weet iemand of er een goede outfit is op Miller voor de Terran Republic? Ik heb wel gekeken op de planetside 2 forums, maar daar staat echt teveel bagger tussen.

Mocht er iemand zelf @Miller @Terran spelen en goede ervaringen hebben met een outfit, laat het even weten. :) Lijkt me echt lachen om wat grootschaligere battles te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unomomentodado
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-07 23:56
@Knaak: check http://www.goonbrigade.com/ (zitten flink wat TR Tweakers)

Gisteren met de outfit gespeeld met 4 volle squads (inc. randoms). Echt briljant was dat! Squad waypoint wordt gezet, "orders" gegeven en je ziet 48 man in Sunderers, Galaxies en Mosquito's de aanval inzetten. Epic.

[ Voor 60% gewijzigd door Unomomentodado op 24-11-2012 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
Ik ga zometeen weer voor Goonbrigade streamen, je kan m'n stream vinden op www.twitch.tv/arnlith

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak

Knaak

It's me, Mario!

Arnlith schreef op zaterdag 24 november 2012 @ 18:56:
Ik ga zometeen weer voor Goonbrigade streamen, je kan m'n stream vinden op www.twitch.com/arnlith
Waarom zie ik daar een dude met een grote roze dildo in zn handen? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xephasis
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14-09 13:34
@Rogierh, gisteren ook met de goonbrigade gespeeld, en met vier volle galaxys een base aanvallen is inderdaad welk ontzettend gaaf.
Helaas is mijn pc niet goed genoeg, op een volle server in een druk gebied valt de framerate onder de 10fps. Heb een q6600 @3ghz, het is een oude proc, maar dit is het eerste spel dat hij echt niet meer aan kan:-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jegorex
Knaak schreef op zaterdag 24 november 2012 @ 19:13:
[...]

Waarom zie ik daar een dude met een grote roze dildo in zn handen? :X
Omdat de website twitch.tv is ipv .com ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sk1nny666
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 05-09 09:28
er is geen tweakers outfit?

zou daar genoeg animo voor zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
Even aangepast, zit niet helemaal op te letten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-06 19:19
Ik speel dit spel dus op een retina macbook pro op 2880x1800, bijna alle zut gewoon aangezet en met downsampling gespeeld. Effectief 1680x1050 maar met scherpe tekst, speelt prima. Lijkt me dan ook raar als andere laptops deze game niet kunnen draaien. Weet wel dat mijn PC er moeite mee heeft :+ AMD pret altijd..

Een erg mooie en vooral toffe game! leuke afwisseling van BF3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
De lag is wel heel erg nu zeg. Het is net zo druk als gisteravond, maar alle units/vehicles knipperen voorbij ipv normale animaties.

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Na het verwijderen van de logitech driver voor mijn G13 en G930 kan ik de game wel starten.
Nou nu weten we waar het probleem zit en nu is het aan SOE de taak om het op te lossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noq
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 17-09 10:39

Noq

Door je game en bijbehorende configs aan te passen krijg je nog behoorlijk wat fps erbij. Komt goed uit met me outdated computer :)

Gisteravond voor het eerst een echte Outfit en de daarbij horende tactieken meegemaakt. Echt een top game, hoe serieus de mensen zijn in spellen en dat een gast 2 squads begeleid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shodan
  • Laatst online: 15:14
Wat een klotezooi zeg. Om security redenen moet je je wachtwoord resetten. Wilde ik doen, geeft foutmelding, dus nog een keer, kan ik hem niet meer resetten en moet ik tot morgen wachten omdat hij te vaak reset is.. Wat is dat nou weer voor bullshit!?? Kan nu dus niet inloggen omdat hij te vaak reset is en ik moet hem eerst resetten... Snap jij de logica?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sk1nny666
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 05-09 09:28
Shodan schreef op zondag 25 november 2012 @ 16:15:
Wat een klotezooi zeg. Om security redenen moet je je wachtwoord resetten. Wilde ik doen, geeft foutmelding, dus nog een keer, kan ik hem niet meer resetten en moet ik tot morgen wachten omdat hij te vaak reset is.. Wat is dat nou weer voor bullshit!?? Kan nu dus niet inloggen omdat hij te vaak reset is en ik moet hem eerst resetten... Snap jij de logica?
ik kreeg die melding ook.

alleen bleek dat ik me wachtwoord gewoon fout had.

na het invullen van het goeie wachtwoord kon ik er gelijk in en hoefde ik hem niet te weizigen.

mischien heb je er wat aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shodan
sk1nny666 schreef op zondag 25 november 2012 @ 16:28:
[...]

ik kreeg die melding ook.

alleen bleek dat ik me wachtwoord gewoon fout had.

na het invullen van het goeie wachtwoord kon ik er gelijk in en hoefde ik hem niet te weizigen.

mischien heb je er wat aan
Bedankt voor de tip, echter heb ik het al op een andere manier opgelost (dankzij google)
Moest EU enablen door in launchpad.ini environment=png toe te voegen... Nu start hij wel

Vaaaag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

voxxel schreef op zaterdag 24 november 2012 @ 23:08:
De lag is wel heel erg nu zeg. Het is net zo druk als gisteravond, maar alle units/vehicles knipperen voorbij ipv normale animaties.
Snap nu wel dat het F2P is, hier wil je toch niet voor betalen? :P Je rent een gebouw binnen, trap op, eenmaal boven wordt je pas 'geraakt' door een tank :D Of een rocketlauncher schieten op een tank, 2 seconde later pas hit-icoon krijgen.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
SinergyX schreef op zondag 25 november 2012 @ 19:03:
[...]

Snap nu wel dat het F2P is, hier wil je toch niet voor betalen? :P Je rent een gebouw binnen, trap op, eenmaal boven wordt je pas 'geraakt' door een tank :D Of een rocketlauncher schieten op een tank, 2 seconde later pas hit-icoon krijgen.
Moet eerlijk zeggen dat het wel mee valt op Miller (iig voor mij).
Heb de laatste paar dagen bijna geen (zware) lag meer gehad.

Een beetje lag hoort bij alle MMO launches, dus waarom zou deze anders zijn?

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
SinergyX schreef op zondag 25 november 2012 @ 19:03:
[...]

F2p heeft daar weinig mee te maken. Ik zou opzich best bereid zijn voor PS2 te betalen, ware het niet dat ik nog geen enkele keer het idee gehad heb dat het nodig is. Misschien als ik het heel lang blijf spelen, maar tot nu toe gaat het lekker zo. Ik ben trouwens best positief verrast met het upgrades systeem. Alles is best te verdienen door gewoon te spelen. Bij tribes ascend had ik dat gevoel toch een stuk minder.

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Renquin schreef op zondag 25 november 2012 @ 19:33:
Een beetje lag hoort bij alle MMO launches, dus waarom zou deze anders zijn?
Beetje is iets anders dat zulk soort gebeuren.
(om de definitie 'alle' maar even achterwege te laten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Randfiguur
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 15:39
Hm, het lukt me niet om te spelen. De progressbar van het laadscherm komt niet verder dan 15%. Ik dacht, het is zondagavond, het zal wel met de drukte op Miller en Lithcorp te maken hebben, maar http://www.soe.com/status/ laat zien dat die enorm meevalt. Kreeg er vlak voor wel de G9 error, ben benieuwd of dat ermee te maken heeft, is potentieel bad news: http://planetside.wikia.com/wiki/Planetside_2_Error_Codes

Ach ja, kinderziektes... Ben (nog) niet verslaafd, dus ik kan het hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron

djunicron

*click-swoosh-thud*

voxxel schreef op zondag 25 november 2012 @ 19:46:
[...]

F2p heeft daar weinig mee te maken. Ik zou opzich best bereid zijn voor PS2 te betalen, ware het niet dat ik nog geen enkele keer het idee gehad heb dat het nodig is. Misschien als ik het heel lang blijf spelen, maar tot nu toe gaat het lekker zo. Ik ben trouwens best positief verrast met het upgrades systeem. Alles is best te verdienen door gewoon te spelen. Bij tribes ascend had ik dat gevoel toch een stuk minder.
Mwah, ik heb in een uur of 6 amper hevige lag ontdekt eigenlijk. Slechts één gevecht compleet in de soep zien lopen met dikke spikes.

Dat is dan op EU Ceres overigens.

Daar is SV trouwens compleet aan het domineren, NC (waar ik in zit) wordt op twee contenten compleet gedomineerd, we hebben op één niet eens de warpgate meer geloof ik. TR doet het niet veel beter, nog even en die zijn ook van één continent verdreven.

SV heeft dan ook zo'n beetje oneindig snelle projectielen, geen drop en zoals schietende mensen weten, is dat in competitie gewoon een groot voordeel. (vandaar de fps "oorlog" in diverse schietsporten, (buks, boog en vuurwapen) gelijkende de megapixel race in camera's)

Ik weet niet hoe jullie het op andere servers ervaren, maar ik voel toch de drang te switchen naar SV, terwijl NC me niet tegenstaat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• valermos
wat bedoelen jullie met outfit ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dorest0rm
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 19-09 12:44
Outfit is het Planetside woord voor Guild :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roshnak
  • Registratie: September 2010

Roshnak

PSN: Roshgill

Ik heb me geregistreerd, wil ik inloggen krijg ik aldoor de melding dat mijn wachtwoord niet goed is.... Ik die rommel resetten, klopt het weer niet.... nu moet ik 24 uur wachten voordat ik weer kan resetten, lekker is dat....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• valermos
Roshnak schreef op maandag 26 november 2012 @ 09:39:
Ik heb me geregistreerd, wil ik inloggen krijg ik aldoor de melding dat mijn wachtwoord niet goed is.... Ik die rommel resetten, klopt het weer niet.... nu moet ik 24 uur wachten voordat ik weer kan resetten, lekker is dat....
Je kan beter nog een account aanmaken en weer proberen werkt 100 x sneller heb er 4 aangemaakt waarvan 1 er maar deed :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
Gewoon een US account maken en op de EU servers spelen... Ik had nog een Beta account en dit werkt prima... ;) Nooit gezeur met de launcher gehad, geen énkele keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roshnak

Roshnak

Ik zal na het werk het nog eens proberen, anders maak ik gewoon nog een account aan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• valermos
Wat is de snelste manier om die coins bij elkaar te krijgen waarmee je upgrades kan kopen? Gewoon iedereen kapot knalle? of capture? want bij killstreaks van 10 zie ik wel eens dat ik 10 punte erbij krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cert points bedoel je? AMS unlocken en sunderer bij een over te nemen basis zetten, granaten spammen, ammo boxes gooien, reviven en healen lijkt het meeste op te leveren op dit moment.

Ik speel nu puur als combat medic en dat gaat best rap met cert points verzamelen.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2012 10:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
SinergyX schreef op zondag 25 november 2012 @ 19:54:
[...]

Beetje is iets anders dat zulk soort gebeuren.
(om de definitie 'alle' maar even achterwege te laten).
Okeej, "alle" MMO-releases die ik meegemaakt heb (en dat zijn er toch behoorlijk wat).
Weet het nog van WoW (was onspeelbaar de eerste paar dagen met alle lag/crashes), Rift (same story), Warhammer Online (om er maar een paar te noemen).

Maar bij mij is de lag. sinds donderdag, bijna niet meer aanwezig. Dus vind het prima opgelost eigenlijk.

Disclaimer: alles hierboven is volledig mijn mening en beeld.

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
Dus Miller zitten veel Tweakers en bij welke kanten? Ik heb al een manneke of 2 op andere servers, maar een server met wat Tweakers kan toch wel leuk zijn :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• valermos
hebben jullie trouwens ook wel eens dat het hele beeld flipt dat je door alles heen kan kijken etc?
Ik los dit zelf op door alt+ tabbe en dan hopen dat het terug komt. Iemand een betere oplossing?
@ Raffuhl ja zoiets d8 ik al denk dat ik dat maar eens ga proberen dan !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Renquin schreef op maandag 26 november 2012 @ 10:41:
Okeej, "alle" MMO-releases die ik meegemaakt heb (en dat zijn er toch behoorlijk wat).
Weet het nog van WoW (was onspeelbaar de eerste paar dagen met alle lag/crashes), Rift (same story), Warhammer Online (om er maar een paar te noemen).

Maar bij mij is de lag. sinds donderdag, bijna niet meer aanwezig. Dus vind het prima opgelost eigenlijk.

Disclaimer: alles hierboven is volledig mijn mening en beeld.
Ik moet ook even terugkomen op mijn stelling, het blijft dus Woodmen zelf te zijn.

We hebben met de guild op andere servers wat characters aangemaakt (Ceres, nogwatCorp) voor de andere factions, geen lag te vinden.

Meteen ook het verschil gezien in de factions, die paarse (alien) knakkers hebben veruit de betere wapens, enorme RoF, amper recoil én snellere reload.

In het uurtje ofzo dat ik speelde met die gasten, battlerank 6 gehaald, 61 certpunten, bijna 2:1 KD ratio. Wat een beter wapen én geen lag allemaal niet kan doen :P Beetje jammer dat je daarna weer terug moet naar Woodmen, opeens voelen je wapens bar slecht :P (blauwe gasten).

[ Voor 13% gewijzigd door SinergyX op 26-11-2012 10:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
valermos schreef op maandag 26 november 2012 @ 10:49:
hebben jullie trouwens ook wel eens dat het hele beeld flipt dat je door alles heen kan kijken etc?
Ik los dit zelf op door alt+ tabbe en dan hopen dat het terug komt. Iemand een betere oplossing?
@ Raffuhl ja zoiets d8 ik al denk dat ik dat maar eens ga proberen dan !
Ja ik heb dat ook een paar keer gehad. Ik re-deploy dan, dat werkt ook prima.

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• valermos
SinergyX schreef op maandag 26 november 2012 @ 10:53:
[...]

Ik moet ook even terugkomen op mijn stelling, het blijft dus Woodmen zelf te zijn.

We hebben met de guild op andere servers wat characters aangemaakt (Ceres, nogwatCorp) voor de andere factions, geen lag te vinden.

Meteen ook het verschil gezien in de factions, die paarse (alien) knakkers hebben veruit de betere wapens, enorme RoF, amper recoil én snellere reload.

In het uurtje ofzo dat ik speelde met die gasten, battlerank 6 gehaald, 61 certpunten, bijna 2:1 KD ratio. Wat een beter wapen én geen lag allemaal niet kan doen :P Beetje jammer dat je daarna weer terug moet naar Woodmen, opeens voelen je wapens bar slecht :P (blauwe gasten).
Denk dat het best wel mee valt want zou tog niet eerlijk zijn dat andere factions ergens beter in zijn? heb hier eigenlijk geen last van niet opgemerkt althans. Denk dat het ergens tog wel gecompenseerd wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shodan
Roshnak schreef op maandag 26 november 2012 @ 09:39:
Anders lees je even een paar posts boven je...

Ik had het zelfde probleem dit was met het volgende opgelost:

Bedankt voor de tip, echter heb ik het al op een andere manier opgelost (dankzij google)
Moest EU enablen door in launchpad.ini environment=png toe te voegen... Nu start hij wel

Vaaaag

Dus in je game folder ini aanpassen.

Edit: Of bedoel je gewoon op de webpagina zelf....? Ik had het probleem alleen bij game starten.

[ Voor 12% gewijzigd door Shodan op 26-11-2012 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roshnak

Roshnak

Shodan schreef op maandag 26 november 2012 @ 11:22:
[...]

Anders lees je even een paar posts boven je...

Ik had het zelfde probleem dit was met het volgende opgelost:

Vaaaag

Dus in je game folder ini aanpassen.

Edit: Of bedoel je gewoon op de webpagina zelf....? Ik had het probleem alleen bij game starten.
De Game Folder ini heb ik pas later aangepast, dus ik was al te laat :( vanavond maar weer proberen.

EDIT: Het probleem deed zich voor in de Launcher en de Web pagina.

[ Voor 4% gewijzigd door Roshnak op 26-11-2012 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xzito
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 21-09 21:11
valermos schreef op maandag 26 november 2012 @ 10:59:
[...]

Denk dat het best wel mee valt want zou tog niet eerlijk zijn dat andere factions ergens beter in zijn? heb hier eigenlijk geen last van niet opgemerkt althans. Denk dat het ergens tog wel gecompenseerd wordt.
Vind zelf de balance niet vekeerde. aleen soms zijn vanu in de nacht wel erg moelijk te zien.

De sniper van vanu vind ik zelf stuk fijner. maar de machine guns van TR vind ik weer beter zelfde geld voor de pistols.

LOL EU: InXzitoWeTrust

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

valermos schreef op maandag 26 november 2012 @ 10:59:
Het komt uit de gedachte achter de wapens van elke faction.

NC zou de 'hard hitter' moeten zijn, slow en heavy, maar zware recoil.
Als infiltrator hebben ze wel 1 van de betere snipers (hoogste damage en niet zichtbaar - buiten geluid, maar daar heb je silencer optie voor), maar zelfs met foregrip 2 en heavy barrel, komt de heavy assault wapen niet in de buurt van de Vanu versie (met enige verschil dat Vanu maar 50 bullets heeft).

En aangezien de TTK best laag ligt, wint een 20% hogere RoF altijd van een 15% hogere damage. (en reload van NC tov Vanu is factor 2, compenseert precies 50 tov 100 kogels).

Binnen de guild hadden de andere mensen precies hetzelfde gevoel, rappe reload, amper recoil, hogere RoF, de meeste van ons spelen altijd dezelfde class (waarvan ik dus heavy asault ben).

[ Voor 3% gewijzigd door SinergyX op 26-11-2012 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• valermos
Wie van jullie zit er allemaal op Ceres in het team van NC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
SinergyX schreef op maandag 26 november 2012 @ 10:53:
[...]

Het is je vergeven ;) O+

Maar het verhaal van de balance kan ik niet echt plaatsen. Ik denk dat hierbij echt de lag je parten speelt.
Ga vaak genoeg dood door beide NC en TR wapens (ben zelf zo'n Paarse Latex-'Omo).

Het enige andere dat ze hebben is dat alles laser is ipv balistic, maar dat zou niet uit moeten maken verder.
Je RoF en recoil maken daarentegen wel uit, maar zoals je al zei is dat ook niet super verschillend.

Zal binnenkort eens kijken op Woodman en dan een char aanmaken bij jouw factie, ben wel benieuwd hoe slecht het er gesteld is nu :)

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron

djunicron

*click-swoosh-thud*

Mmm.. ik denk dat ik de klasse verdeling ook nog niet helemaal door heb.

Engi, Medic en Heavy zijn natuurlijk super duidelijk en "well featured" zullen we maar zeggen.

Infiltrator is leuk en aardig, snipen en stuff kan nodig / handig zijn, maar waarom heeft deze klasse nou weer de conversie tool voor terminals. Het is juist degene die helemaal achteraan moet lopen en eigenlijk niets te zoeken heeft in huisjes... Tegen de tijd dat je erbij kan komen is de basis toch al zo'n beetje gecapt.

Maar dan light assualt. De jets zijn super handig en inderdaad, je kunt er goed door scouten / flanken / infilteren. Maar aldaar heb je ook weinig HP, en moet je redelijk los gaan van de rest van je team (anders kan je beter engi kiezen!) waardoor je dus zonder HP / Ammo (vooral ammo!) komt te zitten. Juist als je een goede plek vind en medium range snipers op kunt ruimen / Sunderer reperateurs kunt suppressen / bij de objective / terminals komt kan je niets beginnen in je eentje. Ook generators repareren gaat amper en wegens het ammo issue / dat je het close combat aflegt tegen meer dan één tegenstander, kan je ook niet zelf solo even een generator neer halen. Maw je moet wel punten in meer clips-buffs en C4 steken voor deze klasse? En NIET teamplayen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Renquin schreef op maandag 26 november 2012 @ 13:29:
Het is je vergeven ;) O+

Maar het verhaal van de balance kan ik niet echt plaatsen. Ik denk dat hierbij echt de lag je parten speelt.
Ga vaak genoeg dood door beide NC en TR wapens (ben zelf zo'n Paarse Latex-'Omo).

Het enige andere dat ze hebben is dat alles laser is ipv balistic, maar dat zou niet uit moeten maken verder.
Je RoF en recoil maken daarentegen wel uit, maar zoals je al zei is dat ook niet super verschillend.

Zal binnenkort eens kijken op Woodman en dan een char aanmaken bij jouw factie, ben wel benieuwd hoe slecht het er gesteld is nu :)
Het is juist dat ROF en recoil zoveel verschillen tussen de 2 wapens, 1 van de NC wapens die je kan unlocken komt redelijk in de buurt van de Vanu versie, maar dan nog zit je met enorme bulletspread én flinke recoil.

Woodman lijkt na de patch van gisteren weer even goed te draaien, kort erna wel even een epic battle gehad, gok 1,5 uur lang vechten op een heuvel tussen 2 bases in, 50vs50 met tanks, vliegtuigen, noem het maar op.
djunicron schreef op maandag 26 november 2012 @ 13:47:
Maar dan light assualt. De jets zijn super handig en inderdaad, je kunt er goed door scouten / flanken / infilteren. Maar aldaar heb je ook weinig HP, en moet je redelijk los gaan van de rest van je team (anders kan je beter engi kiezen!) waardoor je dus zonder HP / Ammo (vooral ammo!) komt te zitten. Juist als je een goede plek vind en medium range snipers op kunt ruimen / Sunderer reperateurs kunt suppressen / bij de objective / terminals komt kan je niets beginnen in je eentje. Ook generators repareren gaat amper en wegens het ammo issue / dat je het close combat aflegt tegen meer dan één tegenstander, kan je ook niet zelf solo even een generator neer halen. Maw je moet wel punten in meer clips-buffs en C4 steken voor deze klasse? En NIET teamplayen?
De TTK verschillen tussen de eerste 4 klasses zijn niet bijzonder groot, heavy heeft als voordeel dat ze nog een shield hebben, medic dat hij na een gevecht nog kan bijhealen, maar ook engi kan met een turret aardige decoy neerzetten om alleen aardig z'n mannetje te staan.

Light heeft voordeel dat je overal kan komen, zonder de chokepunten langs te moeten komen. Al ren je maar even langs een generator en compromise hem, trek je de verdediging al even terug zodat ze bij chokepunten meer ruimte hebben om aanval in te zetten.

En dan is soms het stukje solo JUIST het teamplay aspect, jij zorgt ervoor dat je team weer wat verder komt. Zelfde als een infiltrator een turret hacked en je kan als light die turret weer gebruiken om tegen aanval in te zetten.

[ Voor 42% gewijzigd door SinergyX op 26-11-2012 14:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
SinergyX schreef op maandag 26 november 2012 @ 14:02:
Het is juist dat ROF en recoil zoveel verschillen tussen de 2 wapens, 1 van de NC wapens die je kan unlocken komt redelijk in de buurt van de Vanu versie, maar dan nog zit je met enorme bulletspread én flinke recoil.

Woodman lijkt na de patch van gisteren weer even goed te draaien, kort erna wel even een epic battle gehad, gok 1,5 uur lang vechten op een heuvel tussen 2 bases in, 50vs50 met tanks, vliegtuigen, noem het maar op.
Ik zie je punt...
Das wel naatje dan. Neem aan dat ze dat nog wel "recht trekken" in een toekomstige patch, als er echt een balance-problem is.
Voorlopig wordt ik persoonlijk nog steeds even veel afgeschoten als dat ik mensen af schiet. Maar als Medic ben ik toch meer bezig met als een kip zonder kop rondrennen en mensen reviven :p

Die mega battles tussen 2 bases in zijn echt episch. Voor mij persoonlijk een van de redenen waarom ik dit spel speel, echt fantastisch om daar aan mee te doen 8)

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Renquin schreef op maandag 26 november 2012 @ 14:09:
Die mega battles tussen 2 bases in zijn echt episch. Voor mij persoonlijk een van de redenen waarom ik dit spel speel, echt fantastisch om daar aan mee te doen 8)
Daar zat dus het probleem bij ons, op Woodman was dat afgelopen dagen dus amper te spelen. Niet een beetje lag van rondspringende mensen, maar gewoon 1sec delay van rocket impacts en dood gaan in een basis terwijl je al lang geen target meer ben van kogels.

Al vraag ik me af hoe lang ik het spel, het blijft gevalletje basisje pikken en de lange termijn upgrades zijn ook niet bijzonder groot (ok, onze medic heeft nog geen cert.punt gebruikt, die wil die 400 revive nade hebben).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
SinergyX schreef op maandag 26 november 2012 @ 14:13:
[...]

Daar zat dus het probleem bij ons, op Woodman was dat afgelopen dagen dus amper te spelen. Niet een beetje lag van rondspringende mensen, maar gewoon 1sec delay van rocket impacts en dood gaan in een basis terwijl je al lang geen target meer ben van kogels.

Al vraag ik me af hoe lang ik het spel, het blijft gevalletje basisje pikken en de lange termijn upgrades zijn ook niet bijzonder groot (ok, onze medic heeft nog geen cert.punt gebruikt, die wil die 400 revive nade hebben).
Tsjah, ik moet ook maar zien hoe lang het nog leuk blijft hoor.
Voorlopig heb ik nog genoeg zaken die ik wil unlocken voor m'n medic (aan die revive nade had ik nog geeneens gedacht), om over de andere chars nog maar niet te beginnen.

Ik snap idd dat het niet lekker speelt door lag, hoop dat het nu ook voor jullie opgelost is!

Kleine tip voor jullie medic: laat hem die Sunderer spawn station upgrade kopen. Deze kost je wel 50 certs, maar levert echt ziek veel op als je je Sunderer goed weet te plaatsen.

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfaNe
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
Lag lijkt voorbij te zijn? heb wel in de ochtend gespeeld dus misschien was het rustig maar het speelde prima!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Renquin schreef op maandag 26 november 2012 @ 14:19:
Kleine tip voor jullie medic: laat hem die Sunderer spawn station upgrade kopen. Deze kost je wel 50 certs, maar levert echt ziek veel op als je je Sunderer goed weet te plaatsen.
Wij zijn soort van verplicht deze op de Sunderer te hebben, anders moeten we met tank/vliegtuig gaan :P

Alleen jammer dat bij de vaak te veroveren basissen de standaard plekjes direct worden ingenomen en ze de 'radius' van de 'geen 2de sunderer'zone stuk groter hebben gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jegorex
SinergyX schreef op maandag 26 november 2012 @ 16:49:
[...]

Alleen jammer dat bij de vaak te veroveren basissen de standaard plekjes direct worden ingenomen en ze de 'radius' van de 'geen 2de sunderer'zone stuk groter hebben gemaakt.
Gewoon die andere sunderer afschieten en je eigen sunderer ervoor in de plaats zetten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Jegorex schreef op maandag 26 november 2012 @ 16:55:
Gewoon die andere sunderer afschieten en je eigen sunderer ervoor in de plaats zetten ;)
Snap je nu waarom ik 200 cert.punten wil hebben? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
Holy Lagspikes.
Volgens mij is het vanavond Miller's beurt om te laggen -.-
De teeeeeeeeeering, dit heb ik sinds de 1e dag nog niet gezien :/

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shodan
Hmmm. Weet eerlijk gezegd niet zo goed wat ik nu van het spel moet denken. Op zich is het vechten op grote schaal heel episch. Maar het innemen van een basis is een gigantische choke point waar het massaal aan flarden schieten of geschoten worden is. Er zijn te weinig wegen soms om uit of in een basis te gaan.

Naja, ik speel nog wel een keertje verder...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElmarJ16
  • Laatst online: 02-02-2024
Een goed geplaatste sunderer levert pas echt veel punten op. Net op Indar als enige met m'n sunderer in de basis van de enemy gereden en daar gedeployed (terwijl er nog 2 andere buiten de basis gedeployed stonden). Ik had de volgende 10 min niks anders gezien dan 2 xp spawn bonus. En dan kwamen de kill en repair xp's er ook niet bij :+

Ondertussen waren de 2 andere sunderers ook al destroyed dus iedereen zat maar lekker op mijne te spawnen. Helaas moest mijne er op een gegeven moment ook aan geloven.. :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron

djunicron

*click-swoosh-thud*

Mmm... 2xp klinkt niet als erg veel, maar als je zie hoe levens weggegooid (kunnen) worden in dit spel.

172 en counting. De 100cert guns zijn de upgrade niet waard, ik weet nog niet of ik medi / engi wil blijven spelen (voor suit upgrades) dus ik dacht 250 sparen voor een gun dan maar, maar misschien is eerst Sunderen geen slecht idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xzito
  • Laatst online: 21-09 21:11
djunicron schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 01:42:
Mmm... 2xp klinkt niet als erg veel, maar als je zie hoe levens weggegooid (kunnen) worden in dit spel.

172 en counting. De 100cert guns zijn de upgrade niet waard, ik weet nog niet of ik medi / engi wil blijven spelen (voor suit upgrades) dus ik dacht 250 sparen voor een gun dan maar, maar misschien is eerst Sunderen geen slecht idee.
Heb zelf de sunder geüpgraded met spawn slot erop is erg fijn voor als je met je sqaud runt ook een spawn bacon gehaald voor als ik met mensen van mijn school speel zodat ze bij mij in de buurt kunnen dropen.

Heb zelf medic bijna al mijn certs ingegooid nog 100 nodig voor de c4 .

Unlocks begonnen met de medical minder cooldown etc en minder healing. ook de suit upgrade wat nuh 25% meer hp geeft.

Een red dot sight van 30 punten was genoeg op het basic wapen voor mij nu sparen richting een shotgun of iets van single shot.

LOL EU: InXzitoWeTrust

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Renquin schreef op maandag 26 november 2012 @ 20:57:
Holy Lagspikes.
Volgens mij is het vanavond Miller's beurt om te laggen -.-
De teeeeeeeeeering, dit heb ik sinds de 1e dag nog niet gezien :/
Woodman begon goed, maar tegen uur of 8 was het onspeelbaar geworden. Zelfs de map was 1 groot 'flikkerfestijn', dots van je squad vlogen over de hele map, werderom aardig onspeelbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
Er zijn echt maar 2 dingen die ik als ''nieuwe'' PS speler jammer vind tot nu toe en 1 daarvan kan verholpen worden:

1 game performance
2 lag

Ik vind eerlijk gezegd het spel nogal zwaar voor hoe het draait =p Ik speel met full HD alles op laag en render quality op 75%. Hiermee haal op kleine basissen 60 fps en alles wat Biodome+groter is ongeveer 25 wat echt minimaal is voor mij. Maar het spel ziet er súper simpel uit op deze instellingen en ik heb zelfs m'n viewdistance van -1.000000 naar ''500'' gezet (wat wel 1\4e van het origineel lijkt) maar dat mag ook niet echt baten. Ik kan het nu wel spelen, maar m'n vrienden dus allemaal weer net niet :+

De lag: dit kan verholpen worden =p Er zijn gewoon écht heel veel spelers (meer dan ik had gedacht!) op het moment in de avonden. Speel op Miller en Mallory (verschillende kanten).

En punt 3: De VS Heavy heeft écht de perfecte machine gun: geen bullet drop, achterlijke rate of fire. Mikken richting hoofd -> binnen 2 seconden vijandelijke heavy uitschakelen. De standaard TR heavy gun kan daar echt niet tegenop naar mijn ervaring so far. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• valermos
klopt maar gaming performance snap ik niet wat heb je dan voor pc als je daar je info van post kan ik je misschien helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Brutal1ty schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 10:26:
En punt 3: De VS Heavy heeft écht de perfecte machine gun: geen bullet drop, achterlijke rate of fire. Mikken richting hoofd -> binnen 2 seconden vijandelijke heavy uitschakelen. De standaard TR heavy gun kan daar echt niet tegenop naar mijn ervaring so far. :P
Dat is bij NS nog erger, enkel de 3rde gun van Heavy van NS komt redelijk in de buurt maar heeft een stuk lagere damage (en grotere bullet spread).

Ik draai met een 5970, max 30fps op semi low/medium (tot 15fps bij zware gevechten), 1920x1080 op 65% renderquality. Enkel lege gebieden tik ik nog eens de 40-50fps aan.

[ Voor 14% gewijzigd door SinergyX op 27-11-2012 11:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron

djunicron

*click-swoosh-thud*

Wow, de laatste patch heeft wel een mooie fps meter ingebouwd, die geeft aan wat je bottleneck is!

Wat mij opvalt is dat gewoon naar een texture in de natuur kijken, volledig buiten de actie je fps al naar de 30 kan droppen. GPU gelimiteerd... In Biodomes of als je er op af vliegt, dipt het ook omlaag als je de buitenwand ziet, maar zo niet, strak 60 hier.

V-sync uitzetten is trouwens echt een slecht idee, PS2 lijkt wel een prime torture test, als je op een soepel draaiend stuk loopt, gaat het spel ook gewoon 200+ fps renderen. (Dat haalt een 3570K dus gewoon) Maar de temps die ik hier (op 2e monitor) zie gelijken die van LinX / OCCT CPU burn / Prime CTT!!!

Met een 560Ti heb ik tot nu toe op high met ambient occlusion niet het idee dat ik m'n te kort FPS heb, onder de 28 komt het namelijk niet, ook niet als het druk is.

De lag, tja, sommige 1 op 1 gevechten worden er niet te winnen door. Vaak genoeg zie ik iemand stotteren / rubberbanden, en weet ik niet waar ik moet schieten... Heb zo'n beetje even vaak dat ik in een MAX voorop loop, iemand 5/7 keer raak met de scatter shotgun, maar die persoon niet neer krijg. (of 15xp voor assist, oftewel >25% dmg gedaan!)

Andere keren maai ik wel met de NC Mercenary 12 man neer rond één control point er is af en toe geen pijl op te trekken...

Gisteren wel een goede run gehad. Squad gejoined dat aan het ploeteren was, en toen ik voorstelde elders de rest van de spelers te gaan helpen, werd ik door de SL meteen SL gemaakt... Ok dan... Beacon unlocked en uiteindelijk 4 gebieden met wat coördinatie gecapt en verdedigd.

Ik heb denk ik gisteren 50+30+11 puntjes uitgegeven, maar die net zo hard weer terugverdiend. Het is dus wel mogelijk om met goed teamspel (met randoms!) behoorlijk Certs binnen te halen door gewoon objectives te spelen. Goed bij je rol blijven en af en toe de map opentrekken is alleen wel echt belangrijk. Het ontbreken van een tutorial en de wijdsheid van dit spel maken het alleen wel lastig om een beetje game-sense te ontwikkelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
djunicron schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 12:12:

V-sync uitzetten is trouwens echt een slecht idee, PS2 lijkt wel een prime torture test, als je op een soepel draaiend stuk loopt, gaat het spel ook gewoon 200+ fps renderen. (Dat haalt een 3570K dus gewoon) Maar de temps die ik hier (op 2e monitor) zie gelijken die van LinX / OCCT CPU burn / Prime CTT!!!

Met een 560Ti heb ik tot nu toe op high met ambient occlusion niet het idee dat ik m'n te kort FPS heb, onder de 28 komt het namelijk niet, ook niet als het druk is.

De lag, tja, sommige 1 op 1 gevechten worden er niet te winnen door. Vaak genoeg zie ik iemand stotteren / rubberbanden, en weet ik niet waar ik moet schieten... Heb zo'n beetje even vaak dat ik in een MAX voorop loop, iemand 5/7 keer raak met de scatter shotgun, maar die persoon niet neer krijg. (of 15xp voor assist, oftewel >25% dmg gedaan!)
Ik draai het spel op:

i5 750 (3.6ghz oc'd) 4 gig ram (andere 4 is kaduuk, moet nog vervangen) en een Hd5870 (die niet wil OC'en whatsoever -> artfacts)
Ik speel dit spel nu op alles medium 1080p: FPS LOCKED op 30. Waarom? Omdat de frames anders letterlijk steeds van 70 (geen actie, warpgate) naar 24 springen tijdens vechten en dat is een stuk vervelender dan constant 30 voor mijn gevoel :9

In de UserOptions.cfg kan je je FPS locken, dan heb je geen vsync meer nodig :*)

Tevens ook even je RenderDistance op 1000 zetten (standaard is ''-1.000000) is ook handig: betere performance in rustigere gebieden. Scheelt een aardig stuk! En je viewdistance gaat er niet merkbaar op achteruit =p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
Ik ga zometeen weer streamen, op www.twitch.tv/arnlith (Nee, dit keer geen roze dildo's ;) )

Ok! Ben bijna ingelogd, stream is online binnen 5 minuten!

[ Voor 54% gewijzigd door ItMeAedri op 27-11-2012 22:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkie
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 15-08 20:48
Mij lijken 9 op de 10 teams te bestaan uit random spelers welke geografisch gezien zelden bij elkaar in de buurt lopen. Een team met "Indar" in de naam heeft 1 kans op 3 een squad leader welke NIET in indar loopt. Neen, de pug's vallen me behoorlijk tegen.

Zijn er goede clans op miller en woodman?

[ Voor 3% gewijzigd door Punkie op 27-11-2012 22:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
Punkie schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 22:12:
Mij lijken 9/10 teams te bestaan uit random spelers welke geografisch gezien zelden bij elkaar in de buurt lopen. Een team met "Indar" in de naam heeft 1/3 een squad leader welke NIET in indar loopt. Neen de pug's vallen met behoorlijk tegen.

Zijn er goede clans op miller en woodman?
9/10 mensen die nu spelen hebben, net als ik, nog nooit iets als Planetside 1 ofzo gespeeld ;) Ik heb het nu ook pas allemaal een beetje door =p Hier voor was het toch echt CoD\Bf stijl rennen, basissen slopen en vooral zorgen dat die K\D ratio niet te laag word! /n00bmode

Dus dat gaat nog wel ff duren ;) Maar op Miller zijn zeker goeie ja, maar je moet wel bij de goeie partij zitten en op het goede continent én de lange wachttijd savonds voor de server voor lief nemen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• godofal
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

godofal

TACNAYN - destroyer of worlds

same here, van tijd tot tijd gaat het lekker als ik een massive zerg tegenkom en daar bij blijf, maar de rest van de tijd is het gewoon random plekken heen gaan en kijken of er wat te doen valt

zijn de gekochte guns trouwens zoveel beter dan de standaard wapens? heb het idee dat standaard wapens vééls te inaccuraat zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
godofal schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 22:23:
same here, van tijd tot tijd gaat het lekker als ik een massive zerg tegenkom en daar bij blijf, maar de rest van de tijd is het gewoon random plekken heen gaan en kijken of er wat te doen valt

zijn de gekochte guns trouwens zoveel beter dan de standaard wapens? heb het idee dat standaard wapens vééls te inaccuraat zijn
Hou steeds je ''redeploy'' in de gaten en de kaart, of als je jouw kant in het voordeel acht en je goed kan mikken tijdens de landing: drop in, je kan vaak erg gemakkelijk plekken met actie zoeken of als je zelf denkt van ''die plek moeten we hebben want dan gebeurt er X of Y'' zal je altijd zien dat je écht niet de enige bent die zo denkt ;) :9

En nee dat valt heel erg mee. Welke kant speel je? Welke klasse? Welk wapen? Welke upgrades? Dit bepaald allemaal hoe accuraat de wapens zijn... Over het algemeen: VS = meest accuraat, TR = gemiddeld, NC = minst accuraat. En qua damage is het precies hetzelfde rijtje maar dan andersom zo'n beetje. Je kan echter bv wel een ''VC'' stijl bolt-action sniper rifle (high damage, lange reload) kopen als TR zijnde als nieuw wapen... Of een ''grip'' kopen voor je LMG zodat hij wat minder recoil heeft als je NC speelt :*)

En ik wil nog even benadrukken dat de VS écht heel erg accuraat is... Meerdere keren een sniper gedood door met een LMG op z'n hoofd te schieten van een paar honderd meter (bij wijze van) :+ Zodra hij de eerste kogel merkt zijn de laatste 4 ook al aangekomen (Geen bullet drop, snelle rate of fire...) en dan is ie al dood >:) Ik ruik een nerf aankomende zodra mensen doorhebben hoe heilig dat kreng is, maar daar houdt ik me voorlopig nog ff lekker niet mee bezig :P

[ Voor 18% gewijzigd door Brutal1ty op 27-11-2012 22:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shodan
Hmm nog een keer geprobeerd, maar weer precies van hetzelfde. Alleen maar massaal slachten en geslacht worden bij chokepoints in de basis. Ik weet het niet hoor gaat wel erg snel vervelen zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
Shodan schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 22:50:
Hmm nog een keer geprobeerd, maar weer precies van hetzelfde. Alleen maar massaal slachten en geslacht worden bij chokepoints in de basis. Ik weet het niet hoor gaat wel erg snel vervelen zo.
Dan zit je duidelijk niet in een groep die iets probeert maar gewoon bij ''de massa''. Als je dat wilt maar geen zin in gespawnrapet te worden: ga ergens anders heen =p Nergens langs de grens van jouw territorium gebeurt niks. Nergens. Maar om echt het leukste hier uit te halen zul je toch echt in een platoon moeten oi.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Nieuw record, in amper 1,5 uur totaal 179 cert.punten gehaald :D
Met 61 kills, 28 deaths, ziekelijk hoeveelheid spawns op mn sunderer en stuk of 5 basissen gepakt :P

Nightscope en AA RPG (welke perfect werkt tegen tanks), goed setje medics en engi's, ging perfect.

[ Voor 23% gewijzigd door SinergyX op 27-11-2012 23:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak

Knaak

It's me, Mario!

Krijg je eigenlijk punten voor spawns op je eigen sunderer? (misschien is het dan toch de moeite waard om dat ding te upgraden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mixie100
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 27-04 21:40
Ik blijf beroerde FPs halen..

i5 2500k niet overclockt.
GTX670

In hevige battles dropt die helemaal naar 13 fps

Alle drivers up to date.

komt wel een keer goed tot die tijd beetje aan prutsen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• godofal
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

godofal

TACNAYN - destroyer of worlds

Brutal1ty schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 22:28:
[...]

Hou steeds je ''redeploy'' in de gaten en de kaart, of als je jouw kant in het voordeel acht en je goed kan mikken tijdens de landing: drop in, je kan vaak erg gemakkelijk plekken met actie zoeken of als je zelf denkt van ''die plek moeten we hebben want dan gebeurt er X of Y'' zal je altijd zien dat je écht niet de enige bent die zo denkt ;) :9

En nee dat valt heel erg mee. Welke kant speel je? Welke klasse? Welk wapen? Welke upgrades? Dit bepaald allemaal hoe accuraat de wapens zijn... Over het algemeen: VS = meest accuraat, TR = gemiddeld, NC = minst accuraat. En qua damage is het precies hetzelfde rijtje maar dan andersom zo'n beetje. Je kan echter bv wel een ''VC'' stijl bolt-action sniper rifle (high damage, lange reload) kopen als TR zijnde als nieuw wapen... Of een ''grip'' kopen voor je LMG zodat hij wat minder recoil heeft als je NC speelt :*)

En ik wil nog even benadrukken dat de VS écht heel erg accuraat is... Meerdere keren een sniper gedood door met een LMG op z'n hoofd te schieten van een paar honderd meter (bij wijze van) :+ Zodra hij de eerste kogel merkt zijn de laatste 4 ook al aangekomen (Geen bullet drop, snelle rate of fire...) en dan is ie al dood >:) Ik ruik een nerf aankomende zodra mensen doorhebben hoe heilig dat kreng is, maar daar houdt ik me voorlopig nog ff lekker niet mee bezig :P
speel idd NC, voornamelijk engi, redelijk wapen voor geregeld
alleen de heavy LMG is echt bagger :r
iemand een tip voor een vervanger daarvoor? vind het erg irritant dat je wapens niet kan uittesten voordat je ze koopt :(

ben pas net 2~3 dagen bezig, begonnen na wat filmpjes te zien enzo
tijdje GW2 gespeeld, en ondanks het verschil in technologie ( :+ ) is het PVP gedeelte vrij veel hetzelfde
daardoor weet ik ook wel hoe effectief een goede squad kan zijn, maar mijn guild is helaas niet heel erg actief op planetside

iemand die dus op miller NC een goede guild heeft? ik heb de basis wel door en wil nu wat gecoördineerder gaan spelen
ik ben trouwens een erg slechte piloot :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sc0ut84
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 14-09 09:56
Mixie100 schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 23:41:

GTX670

Alle drivers up to date.

Ik speel ook met een i5 2500k (wel overclockt) en een overclockte GTX 670 en haal gemiddled 70+ FPS en in heavy battle rond de 40.
godofal schreef op woensdag 28 november 2012 @ 00:09:
[...]

iemand een tip voor een vervanger daarvoor? vind het erg irritant dat je wapens niet kan uittesten voordat je ze koopt :(

ben pas net 2~3 dagen bezig, begonnen na wat filmpjes te zien enzo
tijdje GW2 gespeeld, en ondanks het verschil in technologie ( :+ ) is het PVP gedeelte vrij veel hetzelfde
daardoor weet ik ook wel hoe effectief een goede squad kan zijn, maar mijn guild is helaas niet heel erg actief op planetside

iemand die dus op miller NC een goede guild heeft? ik heb de basis wel door en wil nu wat gecoördineerder gaan spelen
ik ben trouwens een erg slechte piloot :P
Apply voor WASP op Miller (www.wasp-inc.org). Erg vette en goed ge-coordineerde outfit. Vele avonden zitten we met 1 of 2 volle platoons en pas dan zie je echt wat teamplay in dit spel doet :)

[ Voor 18% gewijzigd door sc0ut84 op 28-11-2012 08:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shodan
Brutal1ty schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 23:04:
[...]

Dan zit je duidelijk niet in een groep die iets probeert maar gewoon bij ''de massa''. Als je dat wilt maar geen zin in gespawnrapet te worden: ga ergens anders heen =p Nergens langs de grens van jouw territorium gebeurt niks. Nergens. Maar om echt het leukste hier uit te halen zul je toch echt in een platoon moeten oi.d.
Ja denk dat je gelijk hebt, het is echt nodig om een groep te joinen anders schiet het niet op. Ik zit wel automatisch in squads, maar vind het maar lastig mijn squadgenoten te vinden en er mee samen te werken.

Ik had zelf een platoon gemaakt, maar wil een andere joinen. Zag alleen zo snel niet bij "social" de optie staan om dat te kunnen doen.

Toch denk ik dat ze het spawnen op je basis anders hadden kunnen maken. Je komt nu steeds op dezelfde plek waardoor je geen keuze hebt tot of afgeslacht worden of je basis verlaten. Als ze nou net als Battlefield de mogelijkheid geven om op een random spawn point bij je basis te beginnen mogelijk zelfs op een kleine afstand. Dan word je tenminste niet gespawnraped.

Ik wil het spel heel graag leuk gaan vinden en denk dat dat ook uiteindelijk wel gaat lukken, maar daar is wel wat tijd voor nodig.
Mixie100 schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 23:41:

GTX670

Alle drivers up to date.

Ongeveer zelfde systeem, maar dan met ati kaart (6970), zou volgens mij ongeveer zelfde prestaties moeten hebben. Ik heb wel mijn 2500 overgeklokt naar 4.5GHz, maar dat zou voor PS2 niet zo moeten uitmaken denk ik. Ik haal bijna alles op high, sommige settings (schaduwen enzo) op medium meestal 60+ fps, alleen in hevige battles af en toe beneden de 40, maar altijd boven de 30. Lijkt mij prima aangezien het bekend is dat het spel erg veel eist van je systeem.
Er zal dus iets anders bij jou aan de hand zijn, helaas kan ik alleen niet bedenken wat. Waarschijnlijk lopen al je andere spellen wel goed :) Mogelijk optimalisatie van PS2 kant nodig.

[ Voor 27% gewijzigd door Shodan op 28-11-2012 08:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Is PS2 nu ook weer een Ghz race geworden? Viel me dus op dat 70% van de tijd ik bij de FPS meter dus CPU te zien krijg, terwijl mijn CPU dus 'maar' op 50% draait, wat zou betekenen dat ook PS2 geen 6 cores ondersteund.
godofal schreef op woensdag 28 november 2012 @ 00:09:
Ik zal vanavond even kijken welke LMG ik gebruik, die werkt best redelijk met foregrip erbij. Maar zie het zo, als NC Heavy zal je nooit ranged sterk zijn, zou je zelfs met 2x foregrip amper recoil hebben, zit je nog steeds met enorme bulletspread, dat je op afstand nog amper wat raakt.

Qua setup, ik heb de 2 RPG's unlocked, die wissel ik afhankelijk van de aanval (begin AA, mid AT). LMG speel ik met foregrip en nightscope, nightscope zelfs overdag is erg fijn om mee te spelen en geeft je aardige richtlijn tot hoever je iemand kan raken (zicht is gok 50meter, dat is ook je effective bulletrange), plus dat je scoped enorm goed onderscheid kan maken tussen vijand en vriend.

Verder ben ik nu puur punten aan het sparen, ik wilde C4 halen maar vind ik achteraf het niet waard, dus ga volledig in mijn armor investeren. Aangezien RPG's geen upgrades hebben, had graag sneller reload of verdere lockrange willen zien.

Pagina: 1 ... 12 ... 21 Laatste

Dit topic is gesloten.