Moet je even zoeken hoe je met mysql een database maakt enzo. Ik heb zelf een Debian bak waar alles rustig draait, en ik heb dus in PHPMyAdmin even een account aangemaakt, en een database voor spotwebCaveman schreef op zaterdag 26 februari 2011 @ 13:00:
[...]
Thx, die fout melding ben ik kwijt.... maar de volgende openbaart zich alweer:
PHP Fatal error: Call to undefined function mysql_connect() in /volume1/web/spotweb/dbeng/db_mysql.php on line 10
Op line 10 staat: $this->_conn = mysql_connect($host, $user, $pass);
Maar vanzelfsprekend werken die instellingen niet, je zult dus een user (mag ook root of whatever zijn) en een database. Dan werkt het wel.
Even retrieve.php bewerken, en de bovenste lijn:mrwolf schreef op zaterdag 26 februari 2011 @ 14:54:
Ik probeer Spotweb ook op mijn Syno (210j) draaiend te krijgen, en heb de tutorial gevolgd. Ik krijg nu echter de volgende melding:
Ik heb een database aangemaakt, de settings.php staan correct (afaik).
code:
1
| error_reporting(E_ALL & ~E_DEPRECATED); |
d'r uit mikken. Op 1 of andere manier kan jou PHP niet er mee overweg.
Ik moest (Debian) even 'apt-get install git' typen.. Wellicht moet jij even 'ipkg install git' doen, dan werkt het ookCaveman schreef op zaterdag 26 februari 2011 @ 15:26:
Git werkt niet (nakebod zal wel iets geinstalld hebben waardoor dat wel werkt), maar je kunt op spotweb git pagina ook een zip downloaden, die moet je even handmatig in je web directory zetten van je syno. (daar bedoel ik mee; even een map aanmaken en daar alles van die zip inzetten)
[ Voor 56% gewijzigd door Xaero op 26-02-2011 15:40 ]