Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51745

mijnschoen schreef op maandag 07 maart 2011 @ 09:13:
[...]

Klopt inderdaad, alleen krijg ik dan het probleem dat de bestandsnamen niet uit te lezen zijn en je dus nog niets kan :( (misshcien een probleem van spotlite vs spotnet?)
Oplossing hier voor
Newsreader switch
of
SpotLite Hulp Programma

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 35425

sinds een paar dagen krijg ik de volgende foutmelding van Spotnet: Fout tijdens het bewerken van spots: 32.

Iemand enig idee wat deze fout betekend en vooral hoe ik hem kan oplossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

^
De laatste pagina van dit topic lezen luie donder.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Anoniem: 35425

Help!!!! schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 18:51:
^
De laatste pagina van dit topic lezen luie donder.
Ik heb de vorige pagina goed doorgelezen, maar zie nergens foutcode 32 tevoorschijn komen en beetje beleefdheid mag wel hoor |:(

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:19

SkyStreaker

Move on up!

Om jou even bij te staan kan ik dat ook niet vinden hoor. Er zijn helaas sommige die het nodig vinden kort door de bocht te reageren.

Er is versie 1.7.5 uit die het probleem zou moeten wegnemen. In dit geval om het e.e.a. uit te sluiten, raad ik je een schone installatie aan van spotnet.

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Anoniem: 35425 schreef op woensdag 28 september 2011 @ 16:54:
[...]

Ik heb de vorige pagina goed doorgelezen, maar zie nergens foutcode 32 tevoorschijn komen en beetje beleefdheid mag wel hoor |:(
Ja, sorry foute topic.

Hier laatste paar pagina's lezen: Pierre61 in "Spotnet, wat vinden we ervan?"

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01:24

Wildfire

Joy to the world!

Er is nu ook al een versie 1.7.6 :) --> Anoniem: 304651 in "Spotnet, wat vinden we ervan?"

[ Voor 51% gewijzigd door Wildfire op 29-09-2011 01:03 ]

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grevend
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 03-03-2016
Kan geen verbinding maken met de server: Een verbindingspoging is mislukt omdat de verbonden party niet correct heeft geantwoord na een bepaalde tijd, of de gemaakte verbinding is mislukt omdat de verbonden host niet heeft geantwoord 195.114.......................
Ik krijg deze error met de laatste versie van Spotnet en en Lightning usenet.. weet iemand hier raad mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:51

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

grevend schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 20:03:
[...]

Ik krijg deze error met de laatste versie van Spotnet en en Lightning usenet.. weet iemand hier raad mee?
Lees het nieuws op de frontpage of in het newsservers topic zou ik zeggen. Lightning ligt er uit.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21:02
Bor de Wollef schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 20:05:
[...]
Lees het nieuws op de frontpage of in het newsservers topic zou ik zeggen. Lightning ligt er uit.
LU komt weer op zeggen ze:
https://twitter.com/#!/lightningusenet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grevend
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 03-03-2016
dat zou wel ff mooi zijn want ik heb net een abbonnement genomen voor 100 dagen.. :X

• NeutraleTeun
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22:50
Altijd heeft Spotnet hier prima gelopen, echter nu na een format/install wil ik weer Spotnet installeren en het loopt niet allemaal even soepel meer.

Ik zit bij KPN, dat geef ik dus ook aan in het begin bij provider kiezen.
Daarna bijwerken, etc etc.
Dan wil ik mijn dl's gaan starten, ik klik op een film, klik op dl'e.
Film gaat dl'e in desbetreffende dl-tabblad.
Oké, 2e zoeken... enzovoort.
Echter, wil ik een 4e item dl'e, dan krijg ik de error:

502 too many connections.

Normaal had ik hier nooit last van. Ik kon gewoon een hele lange lijst dl's maken, en die ging Spotnet dan netjes 1 voor 1 dl'e. Nu kan ik maar max 3 in die lijst zetten.

Iemand een idee?

(er lopen geen andere dl's)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:33

greatgonzo

schit-te-rend!

Hoewel ik spotnet altijd lekker vond werken, ben ik toch op zoek naar een alternatief.
Het gebeurt gewoon te vaak bij me dat de PC vastloopt of dat ik geen verbinding kan maken.

Het zal wel aan mijn configuratie liggen, maar goed..

Wat is een goed alternatief?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

gewoon even kijken op www.spot-net.nl daar staan alternatieven en dan heb je dingen als nzbee

Iperf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheDeeGee
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online
Site van NZBee werkt niet meer, zijn die ermee gestopt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fish
  • Niet online

Fish

How much is the fish

http://webcache.googleuse...&ct=clnk&client=firefox-a
Belangrijke mededeling!
29 december , 2013
door NZBEE

Belangrijke mededeling!
Beste leden van NZBEE,

Wij weten dat het heel kort dag is dat deze mededeling komt, maar door allerlei ontwikkelingen en onderhandelingen
op de achtergrond konden we het nu officieel naar buiten brengen.

Tot onze spijt hebben wij de vervelende mededeling dat NZBEE namelijk per 1 Januari gaat stoppen met haar service.
Een Usenet community beheren neemt behoorlijk wat tijd in beslag en omdat de beheerder zichzelf op andere projecten
wilt gaan richten, is deze moeilijke stap uiteindelijk genomen.
Tot deze tijd zal het ook niet meer mogelijk zijn om spots te plaatsen en zal het forum beperkt worden.

Dit betekend dat de server tot die tijd betaald is en dan door de hosting zelf de server wordt afgesloten.

Het is erg vervelend om dit te moeten melden, maar gelukkig zit er ook een positieve kant aan.

Omdat NZBEE al geruime tijd bezig was met nieuwe ontwikkelingen laten we dit alles niet zomaar verdwijnen.
Zoals we al zeiden zijn er ook onderhandelingen geweest, wat heeft geresulteerd in een overname van NZBEE.
Dat wil niet zeggen dat NZBEE nu blijft bestaan. Nee, er zijn een aantal voorwaarden en wijzigingen die toegepast zullen moeten worden.

En dat zijn de volgende belangrijkste punten op een rijtje:

* NZBEE krijgt de naam Newzbin
* De applicatie in zijn huidige vorm zal niet meer werken, een nieuwe zal moeten worden geïnstalleerd
* Alle spots worden overgenomen incl. NZB bestanden (mits bijgevoegd)
* Alle accounts van NZBEE gaan mee naar Newzbin (Wil je dit niet raadt ik je aan een email te sturen naar contact@Newzbin.org)
* Iedere gebruiker krijgt een normale status op moderatoren na
* Berichten die achtergelaten zijn bij de spots op NZBEE worden NIET overgenomen naar Newzbin
* Alle privé berichten die verstuurd zijn via het forum worden eveneens NIET overgenomen naar Newzbin
* Kudos zijn verleden tijd
* De shoutbox verdwijnt, een chatbox komt ervoor in de plaats
* Het forum zal worden overgenomen in opgeschoonde toestand

Het klinkt allemaal misschien heel ernstig, maar wij zijn er van overtuigd dat dit voor jullie als usenet gebruiker een grote stap vooruit zal zijn.
Zo heeft Newzbin namelijk ook een hoop voordelen:

* De spotdatabase word lokaal op de pc opgeslagen
* Het filtermenu is volledig aan te passen
* Er zijn meer instellingen beschikbaar
* Alles gaat veel sneller
* De templates van de spots zijn bijna volledig te customizen
* De chatroom is een hele verbetering t.o.v. de shoutbox
* De zoekfunctie is uitgebreider en overzichtelijker
* Nog tal van verbeteringen die je zelf zult gaat ontdekken

Verder willen wij er geen dramatisch verhaal aan vast knopen, het is zoals het is en we hopen dat jullie allemaal een hele fijne tijd op NZBEE hebben gehad
en dat 2014 een fantastisch mooi jaar gaat worden met Newzbin.

Meer informatie zal verder gaan volgen op http://www.newzbin.org

Geplaatst in Nieuws | Reacties (0)

Iperf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nindustries
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 09-05 15:31
Ben (nog) geen gebruiker van Spotnet, maar komt het vaak voor dat jullie iets niet vinden op spotnet?
Aangezien spotnet manueel gebeurt en newznab automatisch.
Ben aan het twijfelen of ik een newznab of spotnet server ga installeren voor films, audio en series.

[ Voor 12% gewijzigd door Nindustries op 05-01-2014 15:00 ]

~ beware of misinformation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fish
  • Niet online

Fish

How much is the fish

Hangt er vanaf spotnet is makkelijk, en je ziet makkelijk wat er populair is en los komt op de newgroepen. niet alles natuurlijk maar een selectie waar men zelf naar zoekt.

Newsnab indexeert gewoon de boel en moet je nog steeds zoeken. je kan gewoon allebei installeren. niets mis mee.

Ik gebruik gewoon een losse installatie van sabnzbd om de downloaden. De nzb files van spotnet worden door die sab gebruikt. En om films in de gaten te houden couchpotato die weer door sab worden gedownload

Voordeel van je eigen newsnab server wordt dan ook dat sab daar de rss feed van kan gebruiken om series in de gaten te houden via rss

Iperf

Pagina: 1 2 3 4 Laatste