Tja ik zou persoonlijk niet 110 euro extra uit geven voor dat klein beetje extra performance. Dan maar niet overclocken en een 6950 nemen. Het verschil is veel te klein voor die prijs. Normaal is het verschil 70 euro nu is het een heel stuk meer. Ik zou er toch maar eens goed over na denken.
Met die besparing verkoop je eind dit jaar de 6950 weer en leg je die 110 er bij voor een nieuwe HD7xxx kaart.
Alles bij een winkel bestellen is wel makkelijk maar geef toe die 5 euro extra verzend kosten is de moeite wel waard... Alternate is verder een prima shop daar kun je gerust bestellen.
En als je zo toekomst gericht denkt waarom dan een 2500K en geen 2600K? Ik neem aan omdat die extra performance op dit moment niet echt bruikbaar is. Maar dat prijs verschil is ook niet super groot (vergelijkbaar met 6950 vs 6970 in normale omstandigheden buiten die aanbieding om)
Daarnaast de K ipv normaal. Denk van wegen OC mogelijkheden?
Ik had het met de 6950 niet over de mod bios in dat geval wordt hij gelijk aan een 6970. Maar gewoon puur clocks. Die haalt 880 MHz wel die van mij kon zelfs 900. Waar een echte 6970 misschien 20-30 MHz meer haalt of wellicht niet eens boven ver boven die 900 komt. En als de clocks gelijk zijn is het verschil nog maar iets van 5-8%.
Maar goed als je het geld er voor over hebt gewoon doen. Het is een super kaart.
[
Voor 58% gewijzigd door
Astennu op 21-03-2011 16:04
]
LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....