Dat is niceVentieldopje schreef op donderdag 15 december 2011 @ 11:58:
[...]
Daar is toch ook niks mis mee? Als jij hele dagen op de weg zit rij je toch ook niet in een Fiat Panda of wel soms (in dat geval heb ik het met je te doen). Ja, je kunt een bruiloft schieten met een 550D. Ja, je kunt een promo filmpje maken met de 550D en zeker ook prachtige fotos maken maar mijn vingers sterven af als ik de hele dag een 550D in m'n klauwen heb afgezien van dat wou ik betere ruis prestaties en ben toen van een 7D naar een 5D II gegaan. Niet omdat ik de laatste nieuwste body wou maar omdat ik simpelweg meer eisen stelde aan mijn spul
Tuurlijk zijn er gear junkies, helemaal niks mis mee, ga maar eens een paar forums verderop (Core -> Harde waren) waar 16 jarigen topics openen van "Ik wil de beste videokaart, W3lke moet ik hebuh???", dat heb je hier een stuk minder hoor
Maar kom op een beginner met veel geld rond zien lopen met een 1D X en een Sigma lens is toch geniaal
Iets zegt me dat we deze discussie al wel vaker gevoerd hebben

Heb t zelf ook gezien hoor, ' pro ' fotograaf met 1000D, HamaStar61 statief maar wel een rode ring!
En natuurlijk fotos in daglicht schieten op: 1/15s terwijl er een TTL flitser op de 1000D zit...maarjah shutter priority.
Voordeel is wel dat de fotos later niet zo hoeven te worden geblurred,
Ctrl+k