Niet besteld uit de US deze keer, via NL importeur die ze binnen een 4tal weken zou hebben.
www.soundconsult.nl dus, de nieuwe verdeler van ALO in EU blijkbaar. Via die manier kwam ik ze ook tegen via post op head-fi tijdens het bladeren. Niet dat ik een fan ben van ALO producten.
De HD600 is eigenlijk wel m'n ding

. Eerste 'echte' headphone die ik had dus misschien is het een deel gewenning (aanvaarding..) maar het is gewoon een relaxed sound gewoon waar ik uren naar kan luisteren. Moet zeggen dat het waarschijnlijk vooral de combo met m'n versterker is. Al gruwel ik soms naar wat deze eruit spuwt als ik van m'n huidige Hifiman een half uurtje geluisterd heb. Iets met tapijten en een gesloten deur..
Rooster is inderdaad niet aanwezig op foto, gewoon om de dynamische driver te tonen. Hifiman is tot op heden uitsluitend ortho geweest.
Het is jammer, maar de headphones die ik nog altijd het meest gebruik zijn m'n HD595 en m'n K340 (de 30 jaar oude electrodynamic, niet de huidige in-ears). Directe, klare en
smooth / niet vermoeiende sound > hopen details, soundstage, super bass, .. Vanwege de reviews komt dit dus ook perfect in dit rijtje en zal dit waarschijnlijk (hopelijk) m'n primaire headhpone worden. Ofwel word het niets en verkoop ik hem door zolang hij zo geliefd is ^^.
Al begin ik m'n 5LE toch meer te gebruiken, de fase van 'expensive, super voorzichtig = weinig gebruiken' verdwijnt en ik blijf dingen ontdekken in muziek die ik dacht perfect te kennen. Dat tovert altijd een

op m'n gezicht. En dat is waar het om gaat, genieten.
Headphones die ik niet gebruik zal ik misschien eens op V/A zetten. Geen idee of er veel tweakers
into headphones zijn.
Genoeg gebrabbel
De nieuwe interconnects met Valab connectors zijn eindelijk klaar ook.
Aanraders, enorm gemakkelijk mee te werken, zeer mooie kwaliteit voor de prijs ook. Vind je via ebay. . Volledig metaal, holle punt, soldeerloos en locking RCA's voor ~4 euro de stuk.. Koop je geen neutriks voor.Gebruikte kabel is Canare starquad L-4E6S red
Kabels tussen m'n preamp en T21's dus, zwart is grounded, rood niet.
Als er iemand een metertje nodig heeft voor een recable of interconnect, stuur maar PM