Ik voel me hier echt ongemakkelijk bij. Je verkoopt een set prachtige speakers in bijna nieuwstaat voor minder dan de helft van de prijs. Een handelaar zou het demomodellen noemen. Luidsprekers zijn tamelijk waardevast en ik zie niet in waarom ze in 2 jaar 60% van de prijs zouden moeten verliezen.
Je naait jezelf een oor aan door jezelf onder tijdsdruk te zetten in deze crisistijd. Zo praat je elkaar de put in.
offtopic:
de primaire reden van deze (door grote banken zoals Goldman Sachs) gemaakte crisis, in feite elke crisis, is: er is te weinig geld in omloop. Er is op grote schaal geld aan de markt onttrokken door de hypotheekeisen drastisch te veranderen. Daardoor heeft ineens niemand geld meer over, en zeker niet voor 'luxe fratsen'.
En waarom? Om een A4-tje aan vloeroppervlak te winnen? Zoals je op het HT-forum ook al kreeg te horen: "Fysiek nemen monitors (inclusief de stands) ook ruimte in, niet veel minder dan een slanke vloerstaander" en dat is de spijker op zijn kop. Ik vind het echt een geld-weggooi-actie. Ik heb zelf na 30 jaar sparen
eindelijk een paar echte vloerstaande luidsprekers en ze nemen exact dezelfde ruimte in in de woonkamer. Ze zijn alleen wat dieper ( om precies te zijn 40 diep x32br x 101h tegen 50x31x107). Macht kein flaus aus want ze stonden toch al een eind de kamer in. Ik heb ze op rolletjes (plantenrollers of hondjes) gezet zodat ik ze een eind de kamer in kan rollen als ik echt ga luisteren.
Je zou er IMHO €1750 voor moeten vragen. Marktplaats is ook niet de meest geëigende plaats voor high-end audio want je wordt voortdurend belaagd door patsers, profiteurs en pietlutten. Zet je ad liever op hifi.nl.
Maak ook eens een foto van hoe het er nu bijstaat. En vergeet niet eerst je lensje van je telefoon eerst even schoon te maken voordat je een foto neemt. Die andere foto's hebben nogal een waas. Wij houden van goede foto's

Aan wie is die vraag gericht? Aan mij vragen is dat is net zoiets als aan Jeroen Pauw vragen hoeveel vriendinnen hij gehad heeft. In 2007 had ik nog een cd-speler waar ik ooit Fl 2000,- voor betaald heb (en dat was toen héél veel geld voor een cd-speler). Het verschil met het geluid van toen is echt behóórlijk groot. En dan bedoel ik alleen de bron.
[
Voor 28% gewijzigd door
Verwijderd op 09-08-2013 16:58
]