HiFi uit China versus de bekende commerciele HiFi deel 12 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 34 ... 40 Laatste
Acties:
  • 363.506 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Verwijderd schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 15:57:
Ik ben benieuwd... ik zal niet teveel zeggen om je niet te beinvloeden in je luisteren. De BB627au zijn volgens sommige de beste. Helaas is dat ook een reden voor namaak.
Op zich valt €31 bijbetalen nog mee.
Tsja , er zijn inderdaad fake bb627au in omloop met name op Ebay , maar als ik dat bericht op diyaudio mag geloven zitten er in mijn dac dus de orginele :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
@@

[ Voor 98% gewijzigd door Verwijderd op 07-10-2013 19:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Geen matches
De BB627 is een single.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
@ Bronco , zij zitten op een voetje gemonteerd en een per kanaal , kijk voor foto's anders even op hifiwow.com want daar heb ik heb besteld .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Geen matches
De Jolida JD9 review op TNT-audio heeft nu ook een Hollands tintje (onderschrift laatste foto).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Verwijderd schreef op zaterdag 11 mei 2013 @ 10:42:
De Jolida JD9 review op TNT-audio heeft nu ook een Hollands tintje (onderschrift laatste foto).
haha goed bezig! d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
@@

[ Voor 100% gewijzigd door Verwijderd op 07-10-2013 19:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Geen matches
Zo, ik heb even wat foto's neergezet van mijn laatste vinyl aanwinst in het grote vinyl topic. Alles originele albums en in zeer goede staat en schoon. Alleen de hoezen zijn erg vies van rook en stof aan de voor en bovenkant.

Even 1 fototje als teaser
Afbeeldingslocatie: http://www.freebits.nl/images/8101253_Led_Zep_King_Cr_tn.jpg

Eentje was helemaal vies. Ik vermoed dat ie een tijd aan de muur gehangen heeft omdat hij helemaal onder de bruine teer zat.
Afbeeldingslocatie: http://www.freebits.nl/images/9881251_Talking_Heads_Lit_tn.jpg
En na de uitgebreide schoonmaakbeurt. (je wilt niet weten wat ik daar voor gebruiken moest (NH3)
Afbeeldingslocatie: http://www.freebits.nl/images/1421252_Talking_Heads_Lit_tn.jpg
En tada! Het resultaat na de schoonmaakbeurten. (ik heb de kleur zoveel mogelijk proberen te matchen maar dit was erg lastig ivm wel/geen zon, ik heb gelet op de algehele indruk en de tissue links en het zwart daar precies naast).

[ Voor 59% gewijzigd door Verwijderd op 13-05-2013 17:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heilige Kaas
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 08-08 17:12
Geen matches
Overleeft die vinyl dat wel? NH3 is een vrij agressieve stof. Is vinyl geen polymeer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Geen matches
Ach, je moet wat he? Ik kan hem zoals hij is niet afspelen en dat is het enige wat nicotine verwijdert zonder kunststof aan te tasten. Ik heb helaas al enige ervaring met dit soort dingen (brrrr). Ammonia is op waterbasis maar eigenlijk moet je het met wasbenzine doen om de olieachtige verbindingen op te lossen. Maar dan tast je de vinyl ook aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heilige Kaas
Geen matches
Toevallig vanmiddag nog met chloroform gewerkt. Misschien dat dat goed werkt. :P

Nee maar werkt groene zeep dan niet ofzo? Ik weet niet wat het voor een stof is maar dat lijkt me niks aan te tasten. En je hebt sowieso gelijk, als hij het toch al niet doet maakt het niet uit als hij aangetast wordt. Het kan er niet slechter op worden.
Klinkt hij nog goed dan? Anders heb je misschien wel een hele mooie effectieve manier gevonden om lp schoon te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Geen matches
Nou, het een tamelijk uniek geval. Zeg nou zelf: welke LP berg je 20 jaar op buiten de hoes? Teeraanslag is een compound van diverse olieachtige verbindingen (essentiele olieen of aromatische koolwaterstoffen). Dik, taai en plakkerig.

Ik kom nu echt een pareltje tegen:
Afbeeldingslocatie: http://s.pixogs.com/image/R-2696648-1296965618.jpeg
Japanse persing van Genesis - Foxtrot
Echt mint. Deze lp is helemaal stil, zonder tikje of krasje of swoosh. Vinyl perfectie uit Japan.

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 15-05-2013 02:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janjwjmc
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 26-08 21:23
Geen matches
Nice :)
Wordt het nu Hifi uit Japan topic :P ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinz98
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 07-02-2022

vinz98

Whatmovesyou? Tell me

Geen matches
Zet hem ff op 24/96 jeep!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Geen matches
ja mooi niet! Weet je hoeveel werk dat is. En ik heb geen goede opnamemogelijkheid. Ik ben al druk zat met uitzoeken en schoonmaken. Ik moet toch een beetje voortmaken als ik de bulk weer verder ga verkopen, anders blijft dat kapitaal maar staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
@@

[ Voor 112% gewijzigd door Verwijderd op 07-10-2013 19:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Geen matches
Ik ben benieuwd. Ik heb ook een aantal van die oude NOS buisjes uit '45 (6SJ7 van Kenrad). Die kartonnetjes ruiken ook zo lekker muf. Doet me aan vroeger denken als we de boom gingen optuigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
@@

[ Voor 183% gewijzigd door Verwijderd op 07-10-2013 19:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Geen matches
Alweer een pareltje ertussen....
f0ck wat is dit duur op Ebay
Afbeeldingslocatie: http://thumbs1.ebaystatic.com/d/l225/m/m2lS5eK2z5bwyoIS626UuPQ.jpg
Ik zag een startbod voor $175 voor exact dezelfde als ik heb. Zelfde matrijs. De hoes is bijna gaaf en de lp's zijn ook bijna mint. *O*

Ik vraag me af in hoeverre de Discogs prijzen ook reële prijzen zijn. Led Zep III en Joy Div Unkn Pl zijn origineel en zouden zo'n €40 doen.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 16-05-2013 02:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinz98

vinz98

Whatmovesyou? Tell me

Geen matches
Hihi, dat doe je goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySandwich
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 25-08 07:53
Geen matches
@]eep, King Crimson <3

Ik zit momenteel te wachten tot mijn nieuwe appartement af is. Lang geleden al in dit topic beland met interesse in een buizenversterker maar dat plan is uiteindelijk in de ijskast beland. Nu mijn appartementje bijna af is moet er weer geïnvesteerd worden in mooi geluid!

Ik vroeg mij het volgende af. Het liefst wil ik het geluid van m'n tv ook via de speakers, alleen is dit nog al zonde om via de buizenversterker te doen. Ik zat er dus aan te denken om daarvoor een simpele stereo transistorversterker te kopen maar kan ik 2 versterkers op 1 set speakers aansluiten? Ik heb geen rekening te houden met de WAF maar ik zie het niet zitten om 2 paar speakers naast elkaar te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heilige Kaas
Geen matches
Daar ben ik ook wel benieuwd naar eigenlijk. Mijn gevoel zegt van wel maarja dat is misschien ook versterker specifiek.

Ik heb ook een vraag over een T-ampje (zo'n ampje is trouwens ook een aanrader voor MoneySandwich) Hoeveel Volt kunnen ze maximaal hebben? Ik wil er eentje aansluiten op van die lithium batterijen en heb hem nu op 3 batterijen. Dat is 12.nogwat volt. Kan ik er nog eentje bij doen of wordt dat gevaarlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remanus
  • Laatst online: 01:15
Geen matches
MonkeySandwich schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 10:15:
Ik vroeg mij het volgende af. Het liefst wil ik het geluid van m'n tv ook via de speakers, alleen is dit nog al zonde om via de buizenversterker te doen. Ik zat er dus aan te denken om daarvoor een simpele stereo transistorversterker te kopen maar kan ik 2 versterkers op 1 set speakers aansluiten? Ik heb geen rekening te houden met de WAF maar ik zie het niet zitten om 2 paar speakers naast elkaar te zetten.
Ik weet niet of het mag, maar een link om er voor te zorgen dat je niks kapot maakt.

http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=9543.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySandwich
  • Laatst online: 25-08 07:53
Geen matches
Eigenlijk best logisch, niet doen, ook al staat de versterker uit je maakt gewoon kortsluiting.

Zal dus een kastje tussen moeten waarmee je de actieve versterker kiest. Zou niet heel moeilijk zijn om zelf te maken. Geen idee wat het effect is op je geluid, maar zal niet hoorbaar hoeven zijn als je een goeie schakelaar gebruikt.

[ Voor 20% gewijzigd door MonkeySandwich op 17-05-2013 12:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kraats
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 05-09 23:13

kraats

Ik rol

Geen matches
Ik heb zelf mijn T-amp via een relais op dezelfde speakers aangesloten als mijn HT-versterker. Als ik die laatste inschakel bekrachtigd hij het relais en schakelt de speakers los van de T-amp en aan de HT-versterker. Dit kan wel alleen bij verstekers die geen problemen hebben met niet-aangesloten speakers. Volgens mij is dat bij buizenversterkers wel een probleem.

Waar is Jos de Nooyer toch gebleven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Geen matches
Dat verhaal is leuk voor transistorversterkers (uitgangsimpedantie=>0), maar gaat dat ook op bij buizenverstekers en/of een t-amp? Volgens mij niet. Een buizenversterker rust met zijn uitgangsimpedantie volledig op de buis en als die niet aanstaat is dat oneindig. En dan nog: impedantie is iets anders als weerstand. Volgens mij kun je die gewoon meten als ie uitstaat en aan de hand daarvan er tussen laten of niet. Een t-amp geeft een differentieel hoogfrequent signaal en als ie uitstaat doet ie volgens mij ook niks. Al kan ik me voorstellen dat ie naar z'n grootje gaat als je er een hele hoge spanning op zet. Het is maar een chippie tenslotte.

Ik doe het zelf meestal (altijd) veilig en plug de versterker om.

In het verleden toen ik nog een av-surroundreceiver had liet ik de buizenversterker wel gewoon aangesloten samen met de AV-R maar haalde ik 1 plugje van de luidspreker los van de AV-R als ik met de buizenversterker ging spelen, dat kon je horen dat die transistorbak aan de buizenamp trok. Ik had dus dubbele kabels lopen, maar 2 plugjes lostrekken is goedkoper en beter dan een switch en per keer precies 2x zoveel werk als een schakelaar omhalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heilige Kaas
Geen matches
Hoe zit het dan bijvoorbeeld met een dac? Kan ik bijvoorbeeld een dac en een phono pre/whatever parallel aansluiten op meerdere versterkers tegelijk? Of zou dat afhankelijk zijn van de output/input caps?

Als ik dat doe kan ik dan niet bijvoorbeeld alle input/output caps overal uitslopen en dan 'in het midden' hele goede caps.

Sorry voor het hijacken van je vraag.:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Geen matches
kan wel maar dan gaat je output halveren naar ongeveer 1.5V en de impedantie halveert dan ook.

Afbeeldingslocatie: http://www.freebits.nl/images/6991273_chinese_tradition_tn.jpg
Deze zaten tot mijn verbazing ook in de collectie. Wel toepasselijk leek me. En nog echt goed ook, genietbaat en goede kwaliteit. :)F

And the beat goes on.... ik vond nog een bijzondere:
Afbeeldingslocatie: http://www.freebits.nl/images/7691271_New_Order_live_NY_tn.jpg

[ Voor 82% gewijzigd door Verwijderd op 18-05-2013 00:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweekdingen
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 21-11-2024
Geen matches
.......and the beat goes on :) YouTube: Mina - The beat goes on

Heel mooi die New Order LP,

[ Voor 4% gewijzigd door tweekdingen op 19-05-2013 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Geen matches
Zo, ik heb weer wat foto's genomen van een paar dingetjes... Ik heb veel uit te zoeken.

Afbeeldingslocatie: http://www.freebits.nl/images/1271276_the_Who_tn.jpg
Nog meer van The Who
Afbeeldingslocatie: http://www.freebits.nl/images/2321279_Pink_Floyd_tn.jpg
Veel Pink Floyd
Afbeeldingslocatie: http://www.freebits.nl/images/8891284_Deep_P_Santana_RW_tn.jpg
Deep Purple, wat Santana en nog wat leuks...
Afbeeldingslocatie: http://www.freebits.nl/images/8231285_Roxy_Music_tn.jpg
Alle Roxy Music
Afbeeldingslocatie: http://www.freebits.nl/images/6011287_Bowie_tn.jpg
Een boel Bowie
Afbeeldingslocatie: http://www.freebits.nl/images/4511288_Peter_Bardens_tn.jpg
En we gaan door voor de koelkast...
rara wie is dit? Verrekt goeie muziek die aan Jimmy Hendrix doet denken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweekdingen
Geen matches
Jeep schreef: "rara wie is dit?' Das een inkoppertje, deze meneer heet Low Price! (staat ook gewoon op de hoes!) Speelde die ook niet in de band Limited edition? :9 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heilige Kaas
Geen matches
Ho eens. Je hebt echt een ziek mooie collectie op de kop getikt. Echt veel pink Floyd albums. Echt super! Ik ben stiekem wel een beetje jaloers.:) Heb altijd al een mooie pink Floyd collectie willen hebben. :)
En de rest natuurlijk ook. Het zijn allemaal mooie en zeer goede albums!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
@@

[ Voor 169% gewijzigd door Verwijderd op 07-10-2013 19:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Geen matches
Nee. Dit is vintage kamelenmuziek: :P
Afbeeldingslocatie: http://www.freebits.nl/images/7351302_Camel_tn.jpg
Ook gewoon de hele discografie... tik, tik, tik, tik. Tot er geen LP's meer kwamen.

Het is gewoon zo leuk al die oude hoezen. Hele 3D constructies en inlegvellen (Alice Cooper), hele boeken (24blz in Beatles) erin, fraaie covers (Yes ea), gekleurde platen, zoveel creativiteit!
Afbeeldingslocatie: http://www.freebits.nl/images/6191295_A_Cooper_Beetles_tn.jpg
Alice Cooper - School's out, een paar Beatles en nog wat losse classics
Afbeeldingslocatie: http://www.freebits.nl/images/3831298_Eurithmics_Ian_Du_tn.jpg
Eurithmics (cpl, rest zit weer id doos), Ian Dury cpl,
Afbeeldingslocatie: http://www.freebits.nl/images/1191300_U2_tn.jpg
Heel veel U2 (ik heb de nieuwere zelf al).
Afbeeldingslocatie: http://www.freebits.nl/images/9401301_Yes_Gentle_Giant_tn.jpg
Mooie artwork hoezen (Yes, Gentle Giant). De eerste is een heel mooi album van Jon Anderson (Yes) 1e solo-LP, net een leergekaft sprookjesboek.
Afbeeldingslocatie: http://www.freebits.nl/images/6791289_Devo_are_we_not_m_tn.jpg
En als toetje een gele knaller: originele 1e van Devo in special edition.

[ Voor 80% gewijzigd door Verwijderd op 20-05-2013 20:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janjwjmc
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 26-08 21:23
Geen matches
Erg top :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mekkieboek
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 04-09 09:14
Geen matches
Verwijderd schreef op maandag 20 mei 2013 @ 19:37:
Het is gewoon zo leuk al die oude hoezen. Hele 3D constructies en inlegvellen (Alice Cooper), hele boeken (24blz in Beatles) erin, fraaie covers (Yes ea), gekleurde platen, zoveel creativiteit!
Inderdaad, dat is met de introductie vd CD een stuk minder geworden. De hoezen van King Crimson b.v. (Cirkus, Wake of Poseidon etc.) dat zijn gewoon kunstwerken. Of het opengevouwen Ummagumma album met de hele line-up van de tour, geweldig. Het CD formaat is wel handig om mee te nemen, dat dan weer wel.

|       |       |   ·  |     |  ·  |    |  · |    | · |   |   | : |  |  |·| |·| |·| |·|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
@@

[ Voor 100% gewijzigd door Verwijderd op 07-10-2013 19:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heilige Kaas
Geen matches
Uiteindelijk toch nog een goede koop dus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweekdingen
Geen matches
Inderdaad leuk om te horen, dat iets wat een miskoop leek te zijn, (en waar op je een eeuwigheid op moest wachten) je steed meer gaat bevallen. Goed dat je ook het geduld hebt om er langzaam iets moois van te maken. Ik zal zelf snel de neiging hebben nadat ik zo teleurgesteld was, om hem zo snel mogelijk te verkopen, (tegen een veel te lage prijs :( ), om er maar niet mee geconfronteerd te worden. Geduld blijkt toch maar weer te werken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
@@

[ Voor 105% gewijzigd door Verwijderd op 07-10-2013 19:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Geen matches
ik heb nog wel een paar teflon 0.22's. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
@@

[ Voor 100% gewijzigd door Verwijderd op 07-10-2013 19:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinz98

vinz98

Whatmovesyou? Tell me

Geen matches
Koppel condensatoren hebben een hele lage waarde zodat ze "niets" doen. Alleen ontkoppelen dus.
0.22 is een gangbare lage waarde en dus goed uitwisselbaar met jouw condensatoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Geen matches
de >:) slaat op het formaatje atoombom (die rotjes, niet die lange maar die hele dikke weet je nog?).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
@@

[ Voor 109% gewijzigd door Verwijderd op 07-10-2013 19:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Geen matches
Ja, het zijn nogal flinke jongens, maar topkwaliteit. Nog beter dan PiO, het moet alleen wel passen. Ik heb er een doosje vol van laten overkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
@@

[ Voor 100% gewijzigd door Verwijderd op 07-10-2013 19:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Geen matches
ach ja, de waarheid bevind zich aan het einde van de loop van een geweer...
Rare jongens die Chinezen (tok tok tok). 8)7

Ik wil trouwens nog een verslagje schrijven over Hermankora zijn AK4399 dac. Maar ik heb er eerlijk gezegd weinig zin in door al dat gezeur met de moderatie. Ben ik een uur bezig en voordat ik er erg in heb is mijn bijdrage gewist.

[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 27-05-2013 01:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
@@

[ Voor 100% gewijzigd door Verwijderd op 07-10-2013 19:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Geen matches
nee, nog niet gemaakt. We hebben hem samen zitten luisteren hier en normaal maak ik dan even een verslagje met foto's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Oke , hierbij mijn ervaring met de Audio Breeze ak 4399 DAC , na een aantal dagen uitvoerig geluisterd te hebben naar deze DAC ben ik tot de conclusie gekomen dat mij voorkeur toch naar de Lite DAC uitgaat met zijn tda 1543 nos chips .Ik vind dat die ak 4399 chip te "clean" en te perfect klinkt hoe vreemd dat ook moge overkomen , ik mis de muziekaliteit en de openhied van die tda's 1543 chips .Zo zie je maar weer dat al die zogenaamde multichips het toch moeten afleggen tov de nos chips ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Geen matches
NOS wil hierin dan zeggen: non oversampling. Oftewel de ladder-types ipv de sigma delta-types.
De klank van de AK4399 is wel goed maar (dit is geen stokpaardje of zo) de uitgangstrap heeft hierin een flink aandeel natuurlijk. Deze heeft 2 BB OPA627's (kleine SOC-formfactor op een klein adaptor-PCB).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
@@

[ Voor 101% gewijzigd door Verwijderd op 07-10-2013 19:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SED
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-09 13:27

SED

Geen matches
Verwijderd schreef op maandag 27 mei 2013 @ 00:08:
Goody, een paar leuke tubes gevonden!
[afbeelding]
[afbeelding]

Right, national buizen uit China.... _O- Hoe fake wil je het hebben.
Nanjing Sanle Electronics Group Co., Ltd. is publicly regarded as the cradle of China's Vacuum Electronic Industry. It's predecessor is the National Electric Research Laboratory established in 1935 and expanded to the first specialized Electron Tube Works in 1951.

As one of the key manufacturers supported by China government to specially research and develop microwave & vacuum electronic elements for our nation, we has set up the largest domestic electronic research & production base. During the long journey of over 7 decade's development, our contribution to the great progress in National Vacuum Electronic Industry, Defense and Modernization is well-known and indelible.

With innovations of several generations in Sanle, the total asset of our company reaches 1 billion Yuan in RMB and more than 2, 200 staffs are working here presently. Our top three business systems includes vacuum electronics, application equipments and modern service industry. The work field covers more than 300, 000 square meters and the total construction area is around 200, 000 square meters at present. In addition, more buildings are under construction.

With strong technical ability in R&D, our main products cover vacuum electronic elements, microwave application system, special glass and ceramics, electrical vacuum equipments, etc. Since our company was founded, more than 600 series of new products & technology have been successfully developed. Among them, nearly 100 series fill in the gap in domestic industries and over 300 series won all kinds of awards from the government.

Technology creates success, intelligence domains future. During the coming years, we will promote to adjust our products & industry structure and commit to building our industry chain and devote to become the most advanced R&D base in microwave vacuum electronic elements and application equipments all over the world.

Copyright and left by SED...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
@@

[ Voor 98% gewijzigd door Verwijderd op 07-10-2013 19:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Geen matches
National is net zoiets als Philips he? Alleen National is niet echt een naam maar meer een betiteling. De kwaliteit is denk ik ook net zoals de nationale houding ten opzichte van kwaliteitscontrole.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweekdingen
Geen matches
Ook een echte National! :)

Afbeeldingslocatie: http://www.freebits.nl/images/875National_vibrator_mass.jpg

[ Voor 21% gewijzigd door tweekdingen op 28-05-2013 00:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Geen matches
En die bevestig je onder de bank voor een echte beleving? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Hier nog even een update , die shuguang treasure kt 66 buizen hebben er nu meer dan 100 uur opzitten en ik moet zeggen dat zij uitstekend klinken ! ik zou ze wel eens willen vergelijken met die van GEC .... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
@@

[ Voor 192% gewijzigd door Verwijderd op 07-10-2013 19:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Geen matches
dat zijn wel vrij specifieke buizen... lastig te slijten. Evengoed een heel leuk setje. Met echte National.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
@@

[ Voor 102% gewijzigd door Verwijderd op 07-10-2013 19:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heilige Kaas
Geen matches
Verwijderd schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 21:21:
Ik doe ze anders volgende week bij het chemisch afval.
[hoarding]Niet weg gooien, das zonde![/hoarding]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
@ Bronco2011! zit er niet toevallig een 5Z4P buis tussen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
@@

[ Voor 152% gewijzigd door Verwijderd op 07-10-2013 19:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SED

SED

Geen matches
Verwijderd schreef op maandag 27 mei 2013 @ 21:42:
@sed....still a fake! >:)

net zoals de huidige tung sol en gold lion. Ookal komen die uit Rusland. Jammer dat ze namen kopen en onder die naam produceren. Maar goed, ti's niet anders.
betrekkelijk.. National is een typische rebrander die allerlei soorten buizen op de markt bracht.
De naam werd gemakkelijk verward met national electric of national union en dat is beslist geen toevaliige naamsovereenkomst ;)

Dus op zich geen fake, maar een bestaand merk. De kwaliteit.. tja..da tis een ander verhaal. maar je kunt geluk hebben O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Geen matches
Ik had nog een foto van de Breeze AK4399 dac
Afbeeldingslocatie: http://www.freebits.nl/images/237SMSL_4399_interior_tn.jpg
binnenkant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Matched: chinese
Hallo vrienden,

Ik heb m'n paypal rekening weer gespekt met 25€ (32$ dus)
Kan ik daarvoor een mooi stukje (2x2 meter) Hi End speaker kabel van kopen in China? :D

Of is de speaker kabel van onze Chinese vrienden niet echt interessant?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coen Rosdorff
  • Niet online
Geen matches
Vandaag mijn Tipping TP22 ontvangen.
Eerste bevinding: Hij doet het! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinz98

vinz98

Whatmovesyou? Tell me

Geen matches
Verwijderd schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 03:15:
Ik had nog een foto van de Breeze AK4399 dac
[afbeelding]
binnenkant
Ram er ff een schotje in tussen trafo en print...
Mag gewoon een stukje volle epoxy printplaat zijn.
Of nog beter een li-ion accu voor bedrijf, en een schakelaar voor uit, die dan juist de lader aanzet.
Dus als je de schakelaar aan zet gaat de accu werken en zet je de schakelaar (dus dac) uit dan gaat ie laden.
nifty!
iynwim

[ Voor 24% gewijzigd door vinz98 op 31-05-2013 01:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Maar ik had er toch al een blik in geworpen?

Ik weet niet wat dat betekent: "iykwim". O-)
Verwijderd schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 19:16:
Hallo vrienden,

Ik heb m'n paypal rekening weer gespekt met 25€ (32$ dus)
Kan ik daarvoor een mooi stukje (2x2 meter) Hi End speaker kabel van kopen in China? :D

Of is de speaker kabel van onze Chinese vrienden niet echt interessant?
Hmmmmm :X ja, nou, net. Maar dan weet je niet wat je krijgt. Ik ben voor alleen al het kale draad meer kwijt. Ex arbeid, pluggen en mantel. Misschien een leuke koperkabel met nette pluggen. Maar dat zou ik geen 'high-end kabel' noemen. Misschien goed genoeg voor een hele goede high-end installatie (zie het "zilveren kabel gesmeed door elfen..." topic voor wie niet gelooft dat er verschil is) maar voor een kabel is het zeker geen high-end.
Voor 'high-end' ben je al snel €10 per plug of spade kwijt.
Coen Rosdorff schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 22:22:
Vandaag mijn Tipping TP22 ontvangen.
Eerste bevinding: Hij doet het! :)
Oef :F
Dat is alvast een meevaller.

Ik had er vandaag ook 1. Ik krijg als dank voor een klusje (en een etentje) nog eens 27 LP's. En veel kwaliteit ook nog. Neil Young, CSN&Y, Joni Mitchel, Riuichi Sakamoto, M Jackson (smaak?) Fleetwood mac, Genesis, Eagles, Angelo Branduardi, Al Stewart, Bob Dylan :9~

[ Voor 137% gewijzigd door Verwijderd op 31-05-2013 04:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
vinz98 schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 01:11:
[...]

Ram er ff een schotje in tussen trafo en print...
Mag gewoon een stukje volle epoxy printplaat zijn.
Of nog beter een li-ion accu voor bedrijf, en een schakelaar voor uit, die dan juist de lader aanzet.
Dus als je de schakelaar aan zet gaat de accu werken en zet je de schakelaar (dus dac) uit dan gaat ie laden.
nifty!
iynwim
hoezo een schotje tussen de trafo en print ? , heeft dat invloed op de geluidskwaliteit dan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
@@

[ Voor 98% gewijzigd door Verwijderd op 07-10-2013 19:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nerpissad
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 05-09 13:40

Nerpissad

~ett korståg mot långsam käng~

Geen matches
ik gebruik tot heden een airport express i.c.m. spotify om mijn muziek te streamen. nu zit ik al een poosje te twijfelen of een DAC een verbetering op zal leveren. ik heb zo'n vermoeden dat de AEx de boosdoener is van het gecomprimeerde geluid (of spotify zelf natuurlijk) en vraag me dus af of een DAC dan wel iets toe te voegen heeft? ik wil wel graag gebruik blijven maken van airplay, maar als airplay en de AEx de boosdoeners zijn, dan wil ik natuurlijk wel kijken naar andere mogelijkheden.

Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heilige Kaas
Geen matches
Wat is AEx, google zegt wat over een index? En heb je spotify premium? Aangezien spotify premium 320kbps kwaliteit heeft dan is een betere dac het misschien wel waard maar nog is het niet optimaal. Afhankelijk van je installatie hoor je het verschil toch niet.
Als je geen premium hebt dan ben je misschien beter af zonder dac dan met aangezien je anders elk irritant compressie geluidje hoort en het nu een beetje wordt gemaskeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
@@

[ Voor 100% gewijzigd door Verwijderd op 07-10-2013 19:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nerpissad

Nerpissad

Geen matches
Heilige Kaas schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 11:37:
Wat is AEx, google zegt wat over een index? En heb je spotify premium? Aangezien spotify premium 320kbps kwaliteit heeft dan is een betere dac het misschien wel waard maar nog is het niet optimaal. Afhankelijk van je installatie hoor je het verschil toch niet.
Als je geen premium hebt dan ben je misschien beter af zonder dac dan met aangezien je anders elk irritant compressie geluidje hoort en het nu een beetje wordt gemaskeerd.
met AEx bedoel ik de airport express ;)
en ja, ik heb wel spotify premium. in mijn beleving dacht ik dat het geluid voordat het bij een eventuele DAC aankomt al zo gecompressed wordt door de AEx en/of het airplay protocol dat een DAC geen toegevoegde waarde biedt. maar als ik je goed begrijp klopt mijn beleving dus niet?

edit: bedankt bronco!

edit#2:
toch lees ik e.e.a. over de 'inferieure' interne DAC van de AEx en dat er eventueel wel winst te behalen valt wanneer ik een optische kabel gebruik (nu analoog) naar een externe DAC. is dat ook zo, of is de 320kbps vanuit spotify simpelweg niet de moeite waard om hier iets mee te doen? spotify is trouwens de enige muziek die ik stream.

[ Voor 17% gewijzigd door Nerpissad op 31-05-2013 12:00 ]

Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornelisprul
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21-08 14:55
Ik heb zelf een hele tijd een AE gebruikt (laatste versie oude model) en moet zeggen dat het toevoegen van een dac (via de optical out vanaf de ae) bij mij echt wel een duidelijk kwaliteitsverschil opleverde, ook bij het afspelen van gecomprimeerde bestanden. Ik zou zelf de gok wagen en een paar 10-tjes uitgeven aan een leuke chinese ebay DAC (Jeep verkoopt ook hele leuke gemodde versies)

Nb: Airplay stuurt het signaal 16 bits 44.1 Khz door, daar zal bij een spotify stream dus geen verlies inzitten.

[ Voor 79% gewijzigd door cornelisprul op 31-05-2013 19:00 ]

C64 met datarecorder (Giana Sisters 4ever)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
@@

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 07-10-2013 17:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornelisprul
Geen matches
Helemaal mee eens bronco. Geloofde daar nooit zo in, maar sinds ik mijn 4xTDA dacje heb (NOS dus) is er een wereld voor me open gegaan. Geloof mij, de dac van de AE is best wel ruk (niveau gemiddelde laptop).

NB kwam laatst mijn allereerste CD-speler (1992) tegen. Al die tijd bewaart omdat ik altijd het idee had dat de nieuwere eigenlijk allemaal minder klonken. Blijkt er een TDA dac in te zitten :-p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nerpissad

Nerpissad

Geen matches
Verwijderd schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 18:39:
[...]

Laat ik de boel op scherp zetten. In de eerste plaats zijn MP3's weinig "audiofiel" te noemen. Imo niet de moeite waard. In tweede plaats zijn, in mijn ogen, alle huidige dac's inferieur. Herman heeft bijv. een dac die weet ik wat aan super spec's heeft...24bit/192Khz etc. Hij heeft meerdere malen een luistertest gedaan en hing zijn Non Oversampling dac er weer tussen omdat die het meest muzikaal klonk. In hoeverre de dac van de AEx nog inferieurer klinkt dan anderen betwijfel ik (they all suck!). Als jeep nog een dac heeft met een TDA chip zou ik daar voor gaan. In de derde plaats speelt de opamp een rol in de dac. De meeste zijn inferieur. Oftewel bypassen is een optie of een discrete opamp nemen wanneer je voldoende ruimte in de kast hebt.
kijk, keiharde taal. daar hou ik van ;)
begrijp ik je goed als ik je verhaal samenvat en zeg: eigenlijk is een DAC overkill in mijn geval, maar als je het echt niet laten kunt dan is een DAC met TDA chip (NOS?) de betere/beste keus.
de TDA-DAC is dan wel erg goed maar de winst die ik er voor mijn gebruik uit haal is marginaal.
klopt dat zo?

Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinz98

vinz98

Whatmovesyou? Tell me

Geen matches
Verwijderd schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 10:55:
@vinz....inderdaad, welke resultaten zou een schotje opleveren? Afscherming electromagnetisch straling? Is de invloed ervan niet verwaarloosbaar?
Ik denk het niet, zoveel te lager het uitgangsniveau zoveel te kwetsbaarder een signaal is. (denk aan symetrische kabel-signalen of een phonotrap.)
Als je naar de duurdere merken kijkt zul je altijd een schotje vinden. Ik borduur er nog verder op voort en is batterijvoeding het meest schone voedingssignaal wat er is. Het is dus alleen ter lering en vermaek.

Technisch onderbouwen kan ik het niet maar mijn hart mist het wel. Het is vrij simpel er in te bouwen dus de winstmarge ligt automatisch hoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinz98

vinz98

Whatmovesyou? Tell me

Geen matches
Nerpissad schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 19:13:
[...]

kijk, keiharde taal. daar hou ik van ;)
begrijp ik je goed als ik je verhaal samenvat en zeg: eigenlijk is een DAC overkill in mijn geval, maar als je het echt niet laten kunt dan is een DAC met TDA chip (NOS?) de betere/beste keus.
de TDA-DAC is dan wel erg goed maar de winst die ik er voor mijn gebruik uit haal is marginaal.
klopt dat zo?
Het is en blijft smaak afhankelijk, als je van clean houdt ga je voor een moderne chip en hou je van old fashioned a bit brown sound ga je voor de tda.
Luister en ervaar en kies ( ik kies en koos voor modern en clean)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinz98

vinz98

Whatmovesyou? Tell me

Geen matches
Nb: Airplay stuurt het signaal 16 bits 44.1 Khz door, daar zal bij een spotify stream dus geen verlies inzitten.
Weet ik niet, spotify gebruikt ogg/vorbis. Maar welke samplerate???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornelisprul
Geen matches
vinz98 schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 20:41:
[...]

Weet ik niet, spotify gebruikt ogg/vorbis. Maar welke samplerate???
In ieder geval is de kwaliteit van spotiy dermate belabberd dat je een eventuele up- of downsampling waarschijnlijk toch niet hoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
@@

[ Voor 117% gewijzigd door Verwijderd op 07-10-2013 17:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SED

SED

Geen matches
cornelisprul schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 20:55:
[...]

In ieder geval is de kwaliteit van spotiy dermate belabberd dat je een eventuele up- of downsampling waarschijnlijk toch niet hoort.
kletskoek!

Premium abonnees hebben een heel redelijke kwaliteit:
We gebruiken de Ogg Vorbis-indeling voor streaming. We gebruiken drie kwaliteitsniveaus:

q3 (~96 Kbps)
q5 (~160 Kbps)
q9 (~320 Kbps)
Desktop: Streams zijn van de kwaliteit q5. Premium-abonnees kunnen streamen op een hogere snelheid van q9 door dit in te stellen in het menu Voorkeuren.
voor mobiel en gratis is q3 de standaard, daar zul jij wel tegenaan gelopen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornelisprul
Geen matches
q9 zou qua spec's inderdaad goed genoeg moeten zijn. Weet niet of ik naar de q5 of 19 heb geluisterd, klonk in ieder geval echt slecht. Leuk als achtergrondmuziekje, maar niet om eens even echt voor te gaan zitten.

[ Voor 51% gewijzigd door cornelisprul op 31-05-2013 22:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
@@

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 07-10-2013 19:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinz98

vinz98

Whatmovesyou? Tell me

Geen matches
Offtopic:

Oei, je mist hier iets. Het is ogg vorbis de open audio standaard. Niet te vergelijken met mp3.

Ogg Vorbis is de opensource-compressiemethode voor geluidsbestanden, die vrij is van patenten, dit in tegenstelling tot bijvoorbeeld de audio-indelingen MP3 en Microsofts WMA. Ogg Vorbis wordt ontwikkeld door de Xiph.Org Foundation.
Dat er alleen gepatenteerde audio-indelingen bestonden, was voor de ontwikkelaars van openbronsoftware aanleiding om van de grond af een nieuwe multimedia-indeling te definiëren, waarin geen enkel patent voor zou komen.
Een bijkomend voordeel was dat van de nieuwste inzichten gebruik kon worden gemaakt, waardoor de kwaliteit ten opzichte van de oudere MP3-indeling een stuk hoger kon zijn. 'Ogg' staat voor het algemene formaat dat op zich verschillende componenten kan omvatten, zoals Vorbis. Vorbis is het audiogedeelte. Ogg-vorbis is een compressietechniek die weinig relevante geluidsinformatie wegfiltert. Hierbij gaat dus net als bij MP3 weliswaar een deel van de geluidsinformatie verloren, maar door gebruik te maken van de fysiologische en psychologische kenmerken van ons gehoor is dat nauwelijks hoorbaar.

Bron: wikipedia

[ Voor 84% gewijzigd door vinz98 op 01-06-2013 01:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Verwijderd schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 01:24:
Maar ik had er toch al een blik in geworpen?

Ik weet niet wat dat betekent: "iykwim". O-)

[...]

Hmmmmm :X ja, nou, net. Maar dan weet je niet wat je krijgt. Ik ben voor alleen al het kale draad meer kwijt. Ex arbeid, pluggen en mantel. Misschien een leuke koperkabel met nette pluggen. Maar dat zou ik geen 'high-end kabel' noemen. Misschien goed genoeg voor een hele goede high-end installatie (zie het "zilveren kabel gesmeed door elfen..." topic voor wie niet gelooft dat er verschil is) maar voor een kabel is het zeker geen high-end.
Voor 'high-end' ben je al snel €10 per plug of spade kwijt.
Plugs heb ik al,
Alleen dus 4/5 meter kale kabel, of kennen die chinezen dat nier :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
@@

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 07-10-2013 17:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Geen matches
Volgens mij is Ogg Vorbis toch echt een persoon uit Terry Pratchets Ringworld boeken. Net zo goed als dat Trillian en Babelfish uit Hitchhikers guide to the Galaxy (Douglas Adams) komen. Erg leuke boeken en een inspiratiebron voor nerds.

Ogg Vorbis is een stuk beter dan het antieke MPEG-layer 3 maar het blijft lossy. Er zijn nog meer goede lossless formaten die ook meer dan 2 kanalen kunnen, bv WavPack .wv met internal tagging en cue, maar FLAC is wel de meest voorkomende en daarom het meest futureproof. Je kunt lossless ook probleemloos omzetten naar een ander lossless formaat, juist omdat het lossless is. Met lossy krijg je dan echt flink progressief kwaliteitsverlies. Daarom maak ik van w/e het liefst meteen FLAC zodat ik het later ook nog gewoon kan afspelen.

En dan zijn er nog die hybrides aankunnen (lossy of lossless).

Maar wat ik erg belangrijk vind is dat de formaten vrije software zijn, dus zonder gesloten patenten (waardoor je aan één bedrijf vastzit zoals Apple of MS) en rechten inperkende DRM (digital restrictions management) zodat je niet ineens door een 'update' ineens al je muziek niet meer kunt afpelen. Ook een reden dat ik LP's zo fijn vind. Één keer betalen en het is van jou. En niet zodat je je levenlang uitgemolken kunt worden (wat bepaalde 'elite' mensen graag zien).

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 01-06-2013 14:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SED

SED

Geen matches
Even voor de duidelijkheid..ogg is het container formaat en daar kan bijv ook flac in.

Ogg
Ogg is the name of Xiph.org's container format for audio, video, and metadata.
Vorbis
Vorbis is the name of a specific audio compression scheme that's designed to be contained in Ogg. Note that other formats are capable of being embedded in Ogg such as FLAC and Speex.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Geen matches
Verwijderd schreef op zaterdag 01 juni 2013 @ 11:53:
Plugs heb ik al,
Alleen dus 4/5 meter kale kabel, of kennen die chinezen dat nier :P
Nee, maar heel soms kom ik wel wat tegen en dan is het 'vintage'. Ze verkopen liefst afgewerkte kant en klaar kabels zodat ze kunnen verstoppen wat er echt in zit. Dus net zo als bij het Chinees restaurant, daar krijg je ook geen kijkje in de keuken... met een reden? >:)
Je kunt makkelijker ergens anders goede kabel kopen.
ogg is het container formaat en daar kan bijv ook flac in
ja ok ik snap het verschil en waarom mensen dat vaak verwarren, maar wat is daar het nut van als flac ook een eigen container is? Je kunt ook een cue en artwork in een flac stoppen. Waarom dan een flac in een ogg stoppen? In architectuur noem je zoiets een oneerlijke constructie. Laat gewoon zien wat het is. Dus geen steenstrips en kunststof kozijnen die op hout lijken maar gewoon beton en staal en glas en hout.

Voor video heb je zo de matroska (russisch poppetje in een poppetje in een poppetje) container. Dat vind ik wel handig m.n. voor ondertiteling maar niet alle decoders snappen dat. Flac snappen ze tegenwoordig meestal wel.

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 01-06-2013 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• korenpc
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 02-09 21:00
Geen matches
Heren,

zijn er mensen die recent ervaring hebben bij de webshop: Chinahighendhifi.com? Ik lees verschillende ervaringen op het net. Dus laat ik het maar even dicht bij huis vragen... Zijn er users hier die positieve ervaringen hebben met deze shop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Geen matches
Er zijn idd wat slechte ervaringen op het net te lezen maar als ik goed lees zijn deze al vrij oud en gepost door veeleisende (zoals in wereldvreemde) ongeduldige amerikanen. Later bleek het gewoon wat langer te duren en werd het gewoon geleverd. De communicatie was alleen moeilijk. Wat zou jij doen als er een ongeduldige chinees je continu zat te mailen in het chinees dat hij de levering gisteren wil hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• korenpc
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 02-09 21:00
Geen matches
Verwijderd schreef op zondag 02 juni 2013 @ 02:47:
Wat zou jij doen als er een ongeduldige chinees je continu zat te mailen in het chinees dat hij de levering gisteren wil hebben.
waarschijnlijk als eerst een cursus chinees :P

Maar bedankt voor je antwoord jeroen. Moet inderdaad maar gewoon doen. Ik heb ze al een keer gemaild en toen reageerde ze relatief snel (binnen 48 uur), dus zal wel goed komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
@@

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 07-10-2013 19:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Geen matches
En de pc's/laptops van tegenwoordig zijn zo snel dat het omzetten van FLAC naar MP3 kort duurt om bijv. je mobiele spelertje te vullen
Idd zo gebeurt. Maar dan wel naar .ogg, .mp4 of .aac. Dat ligt ook een beetje aan de gewenste bitrate.
waarschijnlijk als eerst een cursus chinees
Nee, naar de chinees.
"Biel bij?"
"Nee, maar kunt u dit ff voorlezen?"
Pagina: 1 ... 34 ... 40 Laatste

Dit topic is gesloten.