HiFi uit China versus de bekende commerciele HiFi deel 12 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 33 ... 40 Laatste
Acties:
  • 363.510 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Matched: chinese
Verwijderd schreef op woensdag 10 april 2013 @ 15:03:
uhhh...Chinese audio is far out man!
Zo vandaag maar is geprobeerd weer geen chinese hifi :P mijn condensatortje's die in het signaal pad lopen te wisselen voor russische 0,47 uf K75-10 gevallen.
http://www4.picturepush.c...12649802/img/12649802.jpg

Maarja ze waren toch iets groter als ik had gedacht, Jeep had al gezegd tegen mij of ik er wel een hamer en een schoenlepel bij besteld had, hehe.

zo zag de binnenkant van de mingda er vanochtend nog uit.
http://www5.picturepush.c...12477933/img/12477933.jpg

En naar wat paswerk en wrikken met een schoenlepel is dit het resultaat.
http://www5.picturepush.c...12657243/img/12657243.jpg
Het moet nog wel wat inspelen maar ik ben er erg tevreden mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BEgberts
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 24-11-2022
Geen matches
Ik wil een Apple TV 2 met XBMC aansluiten op een Yamaha A- S700 stereo versterker.
Nu gaat deze via HDMI naar een smasung LCD TV en dan via Cinch naar de versterker.
Niet optimaal. Dus lijkt me de Apple TV2 Optisch -> DAC -> Cinch Versterker een betere keuze.

Nu zat ik te kijken naar wat DAC's.

Bijvoorbeeld een Muse DAC:

http://www.ebay.nl/itm/MU...4168b6788e#ht_2126wt_1163

en één (eigen merk?) van kabeltje.nl

http://www.kabeltje.com/a...-naar-optisch-en-coaxiaal

Is dit een flinke upgrade i.v.t. de verbinding via de TV? En is dit mijn installatie waardig of moet ik toch voor meer kwaliteit gaan? En welke dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Negakinu
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 07-08 15:56
Geen matches
Welke speakers gebruik je?

too old, too cold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BEgberts
Geen matches
De Klipsch Synergy F-2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JTB81
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 06-09 08:53
Verwijderd schreef op woensdag 10 april 2013 @ 22:42:
[...]

Zo vandaag maar is geprobeerd weer geen chinese hifi :P mijn condensatortje's die in het signaal pad lopen te wisselen voor russische 0,47 uf K75-10 gevallen.
http://www4.picturepush.c...12649802/img/12649802.jpg

Maarja ze waren toch iets groter als ik had gedacht, Jeep had al gezegd tegen mij of ik er wel een hamer en een schoenlepel bij besteld had, hehe.

zo zag de binnenkant van de mingda er vanochtend nog uit.
http://www5.picturepush.c...12477933/img/12477933.jpg

En naar wat paswerk en wrikken met een schoenlepel is dit het resultaat.
http://www5.picturepush.c...12657243/img/12657243.jpg
Het moet nog wel wat inspelen maar ik ben er erg tevreden mee :)
Ik vind de aansluitingen van die groene caps akelig dicht op die draaduiteindes zitten, ik zou zeggen even afwerken met krimpkous oid.

www.tweakers.net/gallery/107938/sys

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
@@

[ Voor 97% gewijzigd door Verwijderd op 07-10-2013 19:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Opzich valt het mee, op de foto's kan je het niet zo duidelijk zien, De aansluit punten van de condensators staan een beetje schuin omhoog dus er zit meer ruimte tussen dan dat het zo op de foto eruit ziet.

De versterker staat al weer de halve dag aan, niks aan de hand :P

sfeer fotot'jes voor deze miezerige dag. buisjes gloeien lekker, wou alleen dat ik een betere camera had, ik word gek van dat ding.
http://www4.picturepush.c...12662652/img/12662652.jpg
http://www1.picturepush.c...12662654/img/12662654.jpg
http://www5.picturepush.c...12662658/img/12662658.jpg

Let niet op het stuk tape, ledje is een beetje te fel vind ik.

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 11-04-2013 14:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heilige Kaas
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 08-08 17:12
Geen matches
Waarom heb heb je drie cd spelers? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
aha, Nadat ik de Mhzs verkloot had een 1,5 jaar terug ofzo, met verkeerde waardes klonk dat ding nergens meer naar. Toen had ik maar een sony 227 esd gekocht, daar ook weer aan lopen solderen en klooien:P en toen nog maar 1 erbij voor als die andere het zou begeven.
Je kan er nooit genoeg hebben :)
Ik had pas bij Jeep zijn gemodificeerde Yaqin phono amp overgekocht toen heeft hij gelijk ff mijn Mhzs weer gefixt.

Maar ik ben er wel over te spreken die k75-10 dingen. klinkt lekker smooth nog niks op aan te merken.
In het verleden had ik een yarland versterker, daar had ik de roode wima's vervangen voor Sa clarity caps maar het geluid werd er niet echt clarity van, eerder dof en wat zompiger.

Jeep had ook gelijk sprague vitamin q condensators in de Mhzs gemaakt. klinkt ook erg lekker.
Volgens mij zijn al die moderne condensatortjes van mundorf en zo gewoon zwaar overpriced en kwa klank doen die nos usa en russische pio's niks onder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juicie
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 05-09 22:38
Geen matches
geen v&a op het forum.

[ Voor 90% gewijzigd door teacher op 11-04-2013 23:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Geen matches
Is dit een flinke upgrade i.v.t. de verbinding via de TV? En is dit mijn installatie waardig of moet ik toch voor meer kwaliteit gaan? En welke dan?
Ik denk wel een upgrade. Niks mis met dat dacje, en zeker niet voor die prijs. Maar het ligt er ook aan wat er in de Apple-TV zit. Dat weet ik zo niet.

Dat ding van kabeltje.nl waar je naar linkt is het omgekeerde. Een ADC. Dat is water naar de zee dragen. Dan krijg je A-TV dac dig>analoog> ADC, analoog naar dig> Muse dac nogmaals dig>analoog.

Heeft je TV geen digitale uitgang? Dan gaat het digitale signaal van de A-tv>TV via HDMI>DAC. Laat maar, dan kun je ook de toslink van de apple-tv gebruiken.

Ik denk dat voor film afspelen de kleine Muse 8514+CS4344 prima zal voldoen. Het is allemaal opamps en SMD componentjes maar voor video prima. Voor hifi zou ik een stap hoger nemen. Maar ja, dan kom je bij mijn dacje uit. Als je daar meer over wilt weten dan PM me maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BEgberts
Geen matches
Verwijderd schreef op vrijdag 12 april 2013 @ 02:37:
[...]

Ik denk wel een upgrade. Niks mis met dat dacje, en zeker niet voor die prijs. Maar het ligt er ook aan wat er in de Apple-TV zit. Dat weet ik zo niet.

Dat ding van kabeltje.nl waar je naar linkt is het omgekeerde. Een ADC. Dat is water naar de zee dragen. Dan krijg je A-TV dac dig>analoog> ADC, analoog naar dig> Muse dac nogmaals dig>analoog.

Heeft je TV geen digitale uitgang? Dan gaat het digitale signaal van de A-tv>TV via HDMI>DAC. Laat maar, dan kun je ook de toslink van de apple-tv gebruiken.
Dat is dan inderdaad niet erg handig. :)
Verwijderd schreef op vrijdag 12 april 2013 @ 02:37:
[...]

Ik denk dat voor film afspelen de kleine Muse 8514+CS4344 prima zal voldoen. Het is allemaal opamps en SMD componentjes maar voor video prima. Voor hifi zou ik een stap hoger nemen. Maar ja, dan kom je bij mijn dacje uit. Als je daar meer over wilt weten dan PM me maar.
Ik gebruik de Apple tv ook voor het afspelen van muziek. (mp3 en flac)
Dus als je tips hebt voor een alternatief dan hoor ik dat graag van je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
BEgberts schreef op vrijdag 12 april 2013 @ 09:28:
Ik gebruik de Apple tv ook voor het afspelen van muziek. (mp3 en flac)
Dus als je tips hebt voor een alternatief dan hoor ik dat graag van je.
Dat zou ik sowieso niet doen, de Apple TV doet enkel aan 48kHz output en zal je 44.1kHz bron intern gaan upsamplen. Een Airport Express doet het tegenovergestelde, geeft enkel 44.1kHz output en is met 44.1kHz muziek wel bit perfect op zijn digitale uitgang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CasGas
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 03-09 13:01

CasGas

.

Geen matches
Mijn Topping TP30 is ook binnen gekomen en aangesloten op mijn boston acoustics a23's voor in mijn kantoor, daar komt een aardig bak herrie (positieve zin) uit..

En dat voor dat geld.. _O- _O- _O-

Sony A7III | Sony a6300 | Sony ZV-E1 | 12 2.0 | 21 1.4 | 24 1.4 | 35 2.8 | 50 1.4 | 135 1.8 | 16-28 2.8 | 16-70 4 | 28-75 2.8 | 70-200 2.8 II |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BEgberts
Geen matches
Verwijderd schreef op vrijdag 12 april 2013 @ 11:46:
[...]

Dat zou ik sowieso niet doen, de Apple TV doet enkel aan 48kHz output en zal je 44.1kHz bron intern gaan upsamplen. Een Airport Express doet het tegenovergestelde, geeft enkel 44.1kHz output en is met 44.1kHz muziek wel bit perfect op zijn digitale uitgang.
Ow da's ook lekker dan, dan heeft het waarschijnlijk ook niet zoveel zin om een kwalitatief goede DAC te gebruiken aangezien de AppleTV deze kwaliteit niet aan kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Geen matches
Jawel, dat is het wel. Er is in 16/44 ook veel kwaliteitswinst te boeken. HD (>24/88) is het toefje slagroom als je al een goede installatie hebt.

Ik heb gisteren weer even een t-ampje aangesloten, met een dacje ervoor en de iMito mediaplayer/android pc/ w/e en dan heb je toch voor verrekte weinig heel veel kwaliteit en gemak. Leuke livewallpaper met visualisatie voor op de tv en je bent klaar. Ook maar gewoon 16/44 maar goede 16/44 klinkt beter dan slechte HD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Waar het om gaat: zodra je een Apple TV voor 44.1kHz gebruikt gaat hij het omzetten met niet de beste chip naar 48kHz (iets dat je losstaand van de chip sowieso niet moet willen), vervolgens stuur je dat naar een DAC die het weer omzet. Allicht heeft het nut een goede DAC achter een Apple TV te zetten voor 44.1kHz, maar voor het beste resultaat moet je hem bypassen door bijvoorbeeld een Airport Express aan te schaffen voor je muziek, die zit niet aan het signaal op 44.1kHz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Geen matches
Moet ik het het nou echt zeggen? Liever helemaal geen ... gebruiken?

Het ding heeft ook geen usb-uitgang of wel?
Micro-USB (voor service en ondersteuning)
En we hebben een kaaa, en we hebben een Uuuuu en we hebben een Teeee >:)

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 12-04-2013 21:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
@@

[ Voor 100% gewijzigd door Verwijderd op 07-10-2013 19:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Ach, je sleept een flac naar XLD en het is direct omgezet naar Apple lossless met alle informatie behouden.

Een optische digital out naar de DAC is voor mij afdoende zolang ze niets met het signaal doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Geen matches
Doe mij maar de Minix. Ok, ok, hij ziet er uit als een Apple-TV kloon maar hij doet wel alles wat je maar kunt bedenken op een android pc en is vooral open standaard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whiskey48
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 07:06
Geen matches
CasGas schreef op vrijdag 12 april 2013 @ 13:25:
Mijn Topping TP30 is ook binnen gekomen en aangesloten op mijn boston acoustics a23's voor in mijn kantoor, daar komt een aardig bak herrie (positieve zin) uit..

En dat voor dat geld.. _O- _O- _O-
Ik heb zelf een SMSL SA-98 (TDA7498) op Chario Lynx speakers, via een Muse DA10 (PCM2704) ... Wat een absoluut fantastisch geluid komt hier uit zeg! Prachtig vol laag, gedetaileerd midden / hoog en zeer goed gebalanceerd. ... En het gaat hard ... héél hard! (even hard als mijn Denon AVR2805 in stereo, met zijn 135 watt per kanaal).

Ik heb nog SMSL SAD-25 (TA2021) setjes, 1 op nieuwe Denon speakers, 1 op Bose 301 speakers. ... Dat klinkt ook absoluut niet verkeerd moet ik zeggen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornelisprul
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21-08 14:55
Geen matches
Verwijderd schreef op vrijdag 12 april 2013 @ 22:50:
Ach, je sleept een flac naar XLD en het is direct omgezet naar Apple lossless met alle informatie behouden.
.....
Dank, die kende ik nog niet. Deed tot nu toe alles met xACT. Deze maakt het leven toch weer een stukje simpeler.
Verwijderd schreef op vrijdag 12 april 2013 @ 22:26:
...doe mij maar WD live tv. Speelt alles af :Y
Grappig dat die jou zo goed bevalt. Die van mij heeft in al die jaren dat ik dat ding gehad heb misschien 2 of 3 films geheel zonder problemen afgespeeld. Ik zal wel weer een maandagmorgen model gehad hebben, maar iedere nieuwe firmware gaf nieuwe problemen (asynchroon geluid, paars beeld, vastlopers, shares niet kunnen vinden, gloeiend heet worden, etc). Vaak was het na een paar keer opnieuw opstarten wel weer over, maar het was wel knap irritant. Uiteindelijk van pure ellende recentelijk dat kreng in een hoek gegooid en een AppleTV gekocht. Misschien wel een stuk beperkter, maar werkt wel gewoon.

NB: Heb toevallig zowel een Airport Express als een AppleTV3 liggen. Zal binnenkort eens een vergelijkend luistertestje doen (allebei via mijn DAC).

[ Voor 42% gewijzigd door cornelisprul op 13-04-2013 11:06 ]

C64 met datarecorder (Giana Sisters 4ever)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinz98
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 07-02-2022

vinz98

Whatmovesyou? Tell me

Geen matches
Ik heb zelf een SMSL SA-98 (TDA7498) op Chario Lynx speakers,
Jahaa die Chariootjes zijn goehoed! Ik heb hier ook twee sets staan (waarvan 1 in V&A)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whiskey48
Geen matches
vinz98 schreef op zaterdag 13 april 2013 @ 11:08:
[...]

Jahaa die Chariootjes zijn goehoed! Ik heb hier ook twee sets staan (waarvan 1 in V&A)
Ik ben ook verslaafd aan Chario geworden. Heb zelfs een draagbare kistradio met Chario speakers gebouwd :).

Chario, ik denk de beste prijs kwaliteit kunt krijgen in het top-segment, met geluid in het boven-top segment.

[ Voor 6% gewijzigd door Whiskey48 op 13-04-2013 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heilige Kaas
Geen matches
Hebben die chariootjes een goed rendement dan? :) ik wil ook nog een leuke kratradio maken met een t ampje. Werken ze ook open air? Of moet je een houten kist eromheen maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whiskey48
Geen matches
Heilige Kaas schreef op zaterdag 13 april 2013 @ 12:45:
Hebben die chariootjes een goed rendement dan? :) ik wil ook nog een leuke kratradio maken met een t ampje. Werken ze ook open air? Of moet je een houten kist eromheen maken?
Nee, het rendement valt mee. 88db oid dacht ik.
Het beste is om gewoon 4ohm autospeakers te gebruiken met een rendement van 92db oid.... en het meest voordelig.
M'n volgende wordt ook opgebouwd uit infinity auto speakers die ik van MP heb geplukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heilige Kaas
Geen matches
Hmm oke, hoe hard gaan ze dan? Het is over het algemeen zo dat voor mijn vrienden harder = beter, kwaliteit is dan minder belangrijk.
Maar ik kan inderdaad beter auto speakers halen. ik heb voor de huidige krat speakertjes van 25 euro (per paar:P) en die werken opzich ook prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
@@

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 07-10-2013 19:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Geen matches
Mijn Minix was anders nog goedkoper... En eindeloos speelplezier. XBMC werkt wel maar het is nog niet helemaal af. Ik heb op dit moment nog geen hardwareversnelling voor video. En ondertitels met 3D gaat met elke app nog de mist in. Maar video met MX-player afspelen gaat feilloos. Ook Flacs met GoneMAD Music Player werkt heel fijn. Poweramp is eigenlijk 'the one to beat' maar GoneMAD MP zoekt makkelijker op mijn ext-HD.

Ik kwam wel iets vreemds tegen met beide android computertjes; als ik de sabre-dac met Tenor 7022 er in plug herkent hij hem wel, je kunt hem ook als audioapparaat instellen maar hij geeft geen geluid. Dat blijft via de HDMI gaan. Dus de koptelefoon en de toslink komt niks uit. Maar als ik de sabre-dac uit de usb haal stopt het geluid wel meteen. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SED
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-09 13:27

SED

Geen matches
Mijn Minix was anders nog goedkoper
Niet in de tijd waarin bronco zijn WD kocht ;)
Toen bestond de Minix waarschijnlijk niet eens.. zo dalen prijzen voortdurende, behalve bij audio lijkt het wel. Daar krijg je over het algemeen meer voor hetzelfde geld.

XBMC hardware versnelling is voor de Ouya al beschikbaar, rest zal wel volgen. Voor 90 dolaa rheb je dan xbmc en een game console.
http://www.xbmcfreak.nl/xbmc-running-on-the-ouya/

Copyright and left by SED...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
@@

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 07-10-2013 19:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Geen matches
hmm, instellen is niet perse slecht natuurlijk. Dat het 'moet' houd natuurlijk ook in dat het kan. Vrijheid is een schone zaak. Maar het komt met verantwoordelijkheid en niet iedereen kan er mee omgaan.
Toen bestond de Minix waarschijnlijk niet eens.. zo dalen prijzen voortdurende, behalve bij audio lijkt het wel.
Daar heb je helemaal gelijk in. Eten is bijna niet meer te betalen maar elektronica kost geen drol.
Maar ik kon toen al heel makkelijk langs de WD live-tv, Apple TV of w/e lopen zonder geprikkeld te worden. Een Popcorn hour leek me wel wat maar mijn pc deed die taken ook al prima. En mijn Samsung-tv doet het nu in principe ook al heel erg goed. Films afspelen van HD. En muziek gaat dan weer van de laptop die geen film kan afspelen... een apparaatje dat beide doet (en meer) is dus best wel leuk, zeker als hij geen geluid produceert en lekker zuinig is.

Ik ben er trouwens nog lang niet mee klaar. Ik ga zo een andere XBMC versie proberen.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 14-04-2013 18:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heilige Kaas
Geen matches
geen vraag & aanbod op het forum

[ Voor 80% gewijzigd door teacher op 14-04-2013 20:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mekkieboek
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 04-09 09:14
Geen matches
Verwijderd schreef op zondag 14 april 2013 @ 17:13:
Ik ben er trouwens nog lang niet mee klaar. Ik ga zo een andere XBMC versie proberen.
Ik begrijp dat het beter gaat als je xbmc gebruikt en van daaruit content met de native player afspeelt. Ik ben ook wel benieuwd naar die Minix maar ik vrees dat ie mijn oude DivX 3.11 bestanden niet kan afspelen. Heb jij dat al geprobeerd, oude formaten af te spelen?

|       |       |   ·  |     |  ·  |    |  · |    | · |   |   | : |  |  |·| |·| |·| |·|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Geen matches
DivX gaat lastig worden want die heb ik al een tijd als de pest gemeden. Ik ben meer een Xvid fan. Ik zal eens kijken wat ik nog heb rondslingeren.
Ik heb nog wel een divX-4 gevonden. Die zou hij gewoon moeten afspelen. MX-player gebruikt FFmpeg.
MX Player can play most of the videos using FFmpeg, but some codecs are not supported. There are hundreds of codecs all around the world, therefore, it is very hard for us to support every single one.
Als het moet kun je natuurlijk altijd recoden.

Ik heb net de XBMC XAF Custom Build for NEON Set Top Boxes geinstalleerd en ik ben er erg blij mee. Deze werkt veel beter. Muziek speelt prima vanaf ext-HD, video's worden afgespeeld met MX-player met hardwareversnelling. Ik kan alleen het weer niet in gr Celsius krijgen.
Dit is wel erg leuk voor mijn film-avonden; nu kunnen we eerst vanuit XBMC uitzoeken wat leuk is met imdb ratings en korte beschrijving en dan direct afspelen.

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 14-04-2013 21:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mekkieboek
Geen matches
Verwijderd schreef op zondag 14 april 2013 @ 20:54:
DivX gaat lastig worden want die heb ik al een tijd als de pest gemeden.
Divx 3.11 is helemaal apart als ik het goed begrijp. Microsoft heeft daar vreemde en overbodige truuks uitgehaald. Anders transcoden idd maar dan verlies je misschien details. Nou ja, ik zie wel.

|       |       |   ·  |     |  ·  |    |  · |    | · |   |   | : |  |  |·| |·| |·| |·|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SED
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-09 13:27

SED

Geen matches
mekkieboek schreef op zondag 14 april 2013 @ 22:11:
[...]

Divx 3.11 is helemaal apart als ik het goed begrijp. Microsoft heeft daar vreemde en overbodige truuks uitgehaald. Anders transcoden idd maar dan verlies je misschien details. Nou ja, ik zie wel.
Divx is niet van microsoft. Het was een hack van een bestaande Microsoft-MPEG4-codec.
Die was destijds nog beschermd en men maakte een illegale versie wat later Divx networks werd.

Copyright and left by SED...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
@@

[ Voor 98% gewijzigd door Verwijderd op 07-10-2013 19:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heilige Kaas
Geen matches
Verwijderd schreef op maandag 15 april 2013 @ 17:29:
[...]

Tja, dat was te verwachten.
Oepsie, mijn excuses!

Ik ben nu bezig met mijn platenspeler afstellen en dergelijke want ik zou graag een plaat willen 'rippen' voor mijn vader. Een van zijn platen uit zijn jeugd die hij voor me heeft gekocht op de grote platen beurs in utrecht. Ik heb gevonden dat de naaldkracht 1.5 tot 3g moest zijn. Deze heb ik op ongeveer 2.5g afgesteld staan. Waar zou ik nog meer op moeten letten?

En ik ben benieuwd hoe jullie dit vinden klinken? Ik heb om te testen een plaat van Selah Sue opgenomen. Dit is opgenomen via de Mic in, unpowered, High Gain (B) van mijn Edirol R-09 microfoon. Klinkt dit acceptabel voor een goedkope philips platen speler met GP400 element? Al met al dus vrij goedkoop, heb er ongeveer 50 euro voor betaald inclusief nieuwe naald. Of zou er iets beter/anders kunnen?
Ik vind het zelf best indrukwekkend klinken moet ik zeggen.

Ik heb voor het gemak een stukje van de CD erbij geplaatst als vergelijkings materiaal. Hier hoor je al bijvoorbeeld dat de bass een flink stuk hoger is, maar dit kan bewust zijn gedaan met de mastering van de plaat. (hopen dat dit werkt) https://www.dropbox.com/sh/rtgn63asg06sk3s/Xo2Mu6lCG8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kraats
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 07:37

kraats

Ik rol

Geen matches
Als je 'm rechtstreeks op je Mic-In hebt aangesloten heb je wel de mogelijkheid om de evrsterking op niveau te krijgen, maar je mist de RIAA-correctie (platen worden met minder bas en meer hoge tonen opgenomen, wat je in je (voor)versterker weer moet corrigeren). Dit kun je misschien in je software nog doen, maar ik zou het met een goede phono-voorversterker oplossen.

Waar is Jos de Nooyer toch gebleven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
@@

[ Voor 151% gewijzigd door Verwijderd op 07-10-2013 19:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heilige Kaas
Geen matches
Geen V&A op het forum. :3

Maar nee bedankt. En ik zal eens opzoeken wat dat inhoud. Ik had al vernomen dat dat om een draaiknopje ging die op mijn platenspeler zat.
En btw, ik kom er achter dat ik het waarschijnlijk mono heb opgenomen, daar hebben we dus niks aan! Straks maar eens meer vergelijken en ook wat andere platen proberen.

@kraats, helaas kon de microfoon niet harder. Stond al maximaal.
Volgens mij kom ik er écht niet onder uit en moet ik toch een RIAA correctie dingetje hebben, die DIY ik dan wel een keer in elkaar als ik het geld heb. Dan kan ik dat gewoon op de line in van de microfoon aansluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
@@

[ Voor 114% gewijzigd door Verwijderd op 07-10-2013 19:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Centropy
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

Centropy

Let there be light.

Geen matches
Even een vraagje, zie hier ook regelmatig dac,s voorbij komen, wil een niet al te dure voor mijn optical out vanuit de tv naar mijn NAD stereo amp toe zodat ik mijn films etc ook over mijn stereo set kan luisteren etc.
Welke zijn geschikt voor film en tv?

Beter 1 hand in de lucht, dan geen hand!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 05-09 10:23

Rubman

Retarded or just overjoyed!

Geen matches
Wie weet waar ik een goed en natuurlijk goedkoop 5.1 setje vanuit china kan bestellen.
Ben op zoek naar een set met 4 satelites, een center en een sub.
Heb al veelvuldig gezocht op sites als DX dinodirect banggood etc etc, maar zie door de bomen het bos eigenlijk niet meer.
Het is mogelijk om het vanuit china mee te laten nemen door familie die daar de helft van het jaar woont/werkt.

Ik ben uiteraard ook al geholpen met enkel wat merknamen die betrouwbare sateliet speakersets maken zodat ik zelf weer op jacht kan.

[ Voor 14% gewijzigd door Rubman op 18-04-2013 15:55 ]

Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Geen matches
Wel eens aan Teufel of Logitech gedacht? Werkt prima en de prijs is heel ok. Er is ook surround van Jungson mar dan ben je serieus bezig en de prijs is daar dan ook naar.

Centropy
iets meer info pls. Prijsklasse?

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 18-04-2013 20:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Centropy
  • Niet online

Centropy

Let there be light.

Geen matches
]eep : Prijsklasse tot 100 euro? Het is maar voor film zou je zeggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Rubman schreef op donderdag 18 april 2013 @ 15:22:
Wie weet waar ik een goed en natuurlijk goedkoop 5.1 setje vanuit china kan bestellen.
Ben op zoek naar een set met 4 satelites, een center en een sub.
Heb al veelvuldig gezocht op sites als DX dinodirect banggood etc etc, maar zie door de bomen het bos eigenlijk niet meer.
Het is mogelijk om het vanuit china mee te laten nemen door familie die daar de helft van het jaar woont/werkt.

Ik ben uiteraard ook al geholpen met enkel wat merknamen die betrouwbare sateliet speakersets maken zodat ik zelf weer op jacht kan.
Ik kwam dit setje tegen, of is die te duur? het ziet er wel leuk uit.
Ik weet verder niet of je dat spul ook uit china kan halen, het word wel gemaakt in china.

http://www.microlab.com/?r=51systemen&st=full&id=369
https://maxict.nl/product...mgid=10289264#prettyPhoto
YouTube: Microlab H600D 5.1 digital home cinema system

Verder zijn er nog zat andere setjes die veel goedkoper zijn of duurder.
Voorheen zag ik wel meerdere mooie setjes maar die zijn al weer als sneeuw voor de zon verdwenen,
Gewoon wat zoeken wat je leuk lijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Geen matches
Centropy schreef op donderdag 18 april 2013 @ 20:46:
]eep : Prijsklasse tot 100 euro? Het is maar voor film zou je zeggen?
Dan is er genoeg te kiezen "als het maar voor film is". Als je surround wilt wordt het lastiger (hoewel?) maar voor stereo geen punt.

Afbeeldingslocatie: http://i.ebayimg.com/00/s/NDUwWDYwMA==/$(KGrHqZHJCgE8fi86sUpBPNTUcpBNw~~60_35.JPG
Je zou gewoon dit kleine dingetje (klein Muse dacje) kunnen proberen. Geen idee wat er in zit (DIR9001 met een PCM1793?). Dan heb je een simpele dac die net doet wat je vraagt met een redelijk goede kwaliteit en ben je voor 3 tientjes klaar. Als je daarentegen zo'n budget hebt kom je al bijna tegen het echte werk aan met voor stereo 'high end' kwaliteit.

Stuur me anders even een DM. of zet zelf direct messages is je profiel even aan. Dat is altijd handig als mensen je kunnen benaderen.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 19-04-2013 17:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Centropy
  • Niet online

Centropy

Let there be light.

Geen matches
Benaderen is makkelijk via mail voor mij, Centropy@xs4all.nl

Hoop dat Je die moeite wilt nemen. Bedankt alvast voor je reactie .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nock372
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 21:29
Heeft iemand een link voor chinese hifi kabels? Ik wil wel wat dikkere kbels voor de looks

25,17kwp bij de ouders, 13,58kwp bij de zus, en 14,64kwp bij mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Russel88
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-09 08:55
Nock372 schreef op maandag 22 april 2013 @ 23:59:
Heeft iemand een link voor chinese hifi kabels? Ik wil wel wat dikkere kbels voor de looks
Zoek op ebay naar Choseal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinz98

vinz98

Whatmovesyou? Tell me

Geen matches
Ik heb nog 3 sets liggen nieuw in doos...pm me bij interesse
Oh ja, Jeep maakt ze zelfs op maat!

[ Voor 23% gewijzigd door vinz98 op 23-04-2013 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nock372
Geen matches
Choseal ziet er in elk geval goed uit, weet je ook zo een merk voor hdmi kabels?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
@@

[ Voor 104% gewijzigd door Verwijderd op 07-10-2013 19:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heilige Kaas
Geen matches
Zo wat een bende... Goedkoop is duurkoop zeggen ze ook wel eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Russel88
Geen matches
Balen zeg.
Blijft toch link kopen op afstand. Zeker via een website als Tabobao, waar je als koper weinig rechten hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Altijd "zuur" geld...
Wat wel een aardige KT88 SET lijkt :
http://www.hifiandaudio.com/se88i.htm

Aankoop via UK
Prijs £325 // €380

Waarborg :

”What guarantee do you offer?”
We offer the following:
14 day no quibble money back guarantee (excluding postage)
90 day return to base warranty on all parts.
1 year Separo, return to Separo warranty on all parts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Heb even naar het "binnenwerk" van die Separo zitten kijken en dat ziet er toch wel aardig uit , zo te zien hardwired en een Alps potmeter , ook zie ik 2 coppelcaps (Pio's ? ) die ik niet herken .Voor de prijs van 325 plus 30 pond shipping lijkt mij dit een goede keus .Aangezien die amp uit Engeland komt heb je verder ook geen gezeur met invoer/douane lijkt mij . :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
@@

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 07-10-2013 19:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inderdaad,

Verkoper geeft ook altijd aan of de versterker leverbaar is

Ook nog een KT88 PP op Ebay onder merknaam Psvane TC1 $798
Dit is een erkend verkoper van Psvane (mij bevestigd door de Chinese fabrikant)

http://www.benl.ebay.be/i...eamps&hash=item232a3c4db3

Zelfde versterker (?)bij China Hifi Audio (=listeningchina.hifi.cn op EBAY) onder merknaam RTFLYS en slechts $494.......

http://www.china-hifi-aud...fier-brand-new-p-757.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Erg jammer Bronco, maar had je van te voren wel foto's gezien van de binnenkant enzo? ik kan het namelijk nergens terug vinden hier met een linkje.
Of was het echt op de gok?

Wel erg triest voor jou, wel weer een goed voorbeeld dat iedereen uit moet kijken, en niet alles even mooi is uit china.
Wel netjes gepost met al die close up foto's ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
@@

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 07-10-2013 19:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinz98

vinz98

Whatmovesyou? Tell me

Geen matches
Vervelend voor je bronco. Vlg keer beter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janjwjmc
  • Laatst online: 26-08 21:23
Geen matches
Verwijderd schreef op woensdag 24 april 2013 @ 16:19:
Er komt behoorlijk veel moois uit China. Mijn Yarland, mijn Lite Nos Dac, mijn Weiduka stroomfilter en mijn Weber & Maurer (a.k.a. Choseal) interlinks komen er allemaal vandaan. Hierdoor dacht ik dat ik niet meer stuk kon en werd helaas onvoorzichtig. Tja, dat is zuur. You win some you lose some. Ik heb dik verloren vandaar ook een uitgebreide post. Ter lering en vermaak.
Wat is je ervaring met die Weiduka stroomfilter, en welke versie heb je?
En hoe heb je een euro versie besteld?
Ben benieuwd naar je bevindingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nock372
Geen matches
Zo, net deze choseal's besteld voor mijn front speakers.
http://www.benl.ebay.be/i..._trksid=p3984.m1497.l2649

Weet iemand nog een naam voor HDMI kabels en een kabel voor de subwoofer tussen de 3 & 6 meter. choseal heeft namelijk enkel 1.5m

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
@Bronco nouja vermaak, ik vind het wel erg jammer.
Maar had je nog wel een andere buizenbak? of zit je nu alleen met die schrootbak?
Kan er nog wat van gemaakt worden of kan je net zo goed een andere kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janjwjmc
  • Laatst online: 26-08 21:23
Geen matches
Nock372 schreef op donderdag 25 april 2013 @ 15:36:
Zo, net deze choseal's besteld voor mijn front speakers.
http://www.benl.ebay.be/i..._trksid=p3984.m1497.l2649

Weet iemand nog een naam voor HDMI kabels en een kabel voor de subwoofer tussen de 3 & 6 meter. choseal heeft namelijk enkel 1.5m
Heb kabels van http://www.bluejeanscable.com/ erg mooie kwaliteit.
Heb gisteren deze hdmi kabel besteld uit NL :)
http://www.ruconnected.nl/

[ Voor 9% gewijzigd door janjwjmc op 26-04-2013 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
@@

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 07-10-2013 19:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Russel88
Geen matches
Goed om te horen dat het werkt.
Heb je er nog een schema bij gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heilige Kaas
Geen matches
Ik ben ook wel ge imettrema nteresseerd in dat schema. Dan kan ik er zelf een keer een bouwen.

Verder lijkt me die cinch op de printplaat niet eens zo slecht. Er zitten ook relais achter om de ingang te selecteren en geen dubbel signaal te krijgen. Op die manier gaat er van de cinch direct op de printplaat het signaal via de relais met maar een goede draad naar de input van de amp. Als je de inputs direct naar de amp wil laten gaan dan heb je meer kabels nodig. Voor elke input een aparte kabel, dit is ook negatief voor het geluid.

[ Voor 85% gewijzigd door Heilige Kaas op 26-04-2013 17:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
@@

[ Voor 104% gewijzigd door Verwijderd op 07-10-2013 19:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mekkieboek
Geen matches
Verwijderd schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 17:56:
Er zit wel erg weinig soldeer op.
Ik heb geleerd dat je juist zo min mogelijk soldeer moet gebruiken voor een goede verbinding. Het soldeermateriaal zit in feite in de weg tussen de twee te verbinden geleiders. Het moet uiteraard wel stevig zitten en op de foto's lijkt het inderdaad een beetje afgeraffeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nock372
Geen matches
http://www.benl.ebay.be/i...pters&hash=item4ab978310b

iemand ervaring met deze kabels of een ander merk van degelijke hifi stroom kabels van 3m?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Norinco
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 04-09 15:13
Geen matches
Als ik de pre-outs gebruik van een receiver, als ingang voor een buizen versterker. Gaat dat dan goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
@@

[ Voor 108% gewijzigd door Verwijderd op 07-10-2013 19:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
@@

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 07-10-2013 19:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CasGas

CasGas

.

Geen matches
Misschien een gekke vraag voor hier, maar iemand een idee hoe je netjes een Topping TP-30 plat tegen de muur aan kan monteren? Ik had gehoopt dat er aan de platte kant wel wat bevestigingsmogelijkheden waren maar helaas.. :|

Sony A7III | Sony a6300 | Sony ZV-E1 | 12 2.0 | 21 1.4 | 24 1.4 | 35 2.8 | 50 1.4 | 135 1.8 | 16-28 2.8 | 16-70 4 | 28-75 2.8 | 70-200 2.8 II |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heilige Kaas
Geen matches
Dubbelzijdig plakband, gaatjes boren, houder maken. Misschien bij de ikea een metalen boeken houder zoeken (met vierkante U vorm) en daar een kant van aan de muur bevestigen. Daar kan je dan de amp in zetten ofzo. Houd er dan rekening mee dat het lastig is om hem op die manier vast te schroeven. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CasGas

CasGas

.

Geen matches
Misschien dat ik de kap eraf ga halen en gewoon die kap aan de muur ga bevestigen, misschien is dat nog wel het mooiste..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynion
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 24-08 20:39
Geen matches
sorry jongens! ben een tijdje weggeweest, druk met studie...

ga morgen ff bijlezen :) ik heb even zitten rekenen en heb besloten dat ik kamer kan aanpassen zodat er twee zuilen inpassen:D

Kamerindeling
wat denken jullie?

lijkt mij een tof idee... zat te kijken naar de jbl studio serie...

]eep... mijn kleine tubeampje (music angel mini p1) kan wss geen twee zuilen laten spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Geen matches
ja hoor, ik leef nog.

Wel jammer van de slechte kwaliteit bronco maar dat was natuurlijk ook wel een béétje te verwachten he? Maar wat ik al dacht: hij doet het wel. Wat mij wel een goed idee lijkt is er een andere potmeter (Alps Blue velvet) in te zetten. Voor die andere selectieschakelaar maakt de kwaliteit niets uit want er gaat alleen maar een stuurstroompje doorheen die de relais achterin schakelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
@@

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 07-10-2013 19:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• korenpc
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 02-09 21:00
Hallo iedereen,

Ik zit een tijdje te kijken naar 2 producten van de chinese markt. Ik wil deze producten graag bestellen uit china maar weet niet goed hoe dit gaat of wat goede websites zijn om dit te doen.

Ik heb erg veel interesse in muziek streamer: J.F. Digital HDM-03 of HDM-03s. www.china-highend-hifi.com bied deze streamer aan voor een kleine €800,- exc. Alleen ik lees op het net redelijk veel negatieve ervaringen over deze webshop en op dit moment is de site niet bereikbaar. Weet iemand misschien andere shops die in nederland leveren (maar wel gestationeerd zijn in het 'verre oosten')?

het andere product is de Jolida JD9 phono preamp. Deze amp is in verschillende soorten en maten. Als ik het goed begrijp is de MKII een in de fabriek geupgrade versie. Deze heeft o.a. een betere psu, klopt dit?
Heeft iemand ervaring met deze preamp. Ik heb op dit moment de musical fidility vlps ii. Weet iemand hoe deze verhoudt tot jd9?

Weten jullie hier ook een goede chinese webshop hiervoor? China highenend-hifi is wederom de goedkoopste, maar ook hier heb ik wat twijfels.

Ik ben zelf een noob als het aan komt op tweaken met electronica dus wil dit het liefst professioneel laten doen dus alle upgrades kan ik helaas niet zelf doen. Amerikaanse sites bieden wel upgrades maar dan betaal je direct westerse prijzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Matched: commerciele
ik heb de Jolida JD9. Ik heb er ergens anders een cpl topic over. Ik kan er mss wel aankomen en voor je modden. De fabrieksmods zijn bogus.

Als je alleen MM nodig hebt weet nog een goedkoper alternatief die ook heel goed is.

Stuur me anders ff een pb voor commerciele zaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• korenpc
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 02-09 21:00
Matched: commerciele
Verwijderd schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 18:41:
ik heb de Jolida JD9. Ik heb er ergens anders een cpl topic over. Ik kan er mss wel aankomen en voor je modden. De fabrieksmods zijn bogus.

Als je alleen MM nodig hebt weet nog een goedkoper alternatief die ook heel goed is.

Stuur me anders ff een pb voor commerciele zaken.
pm gestuurd over de joldia jd9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Geen matches
Ok, Ik was ff wat kort maar ik moest nog weg. LP verzameling opkopen. Ik heb nu ape-armen. Jemig wat zijn LP's zwaar. Zeker 2,5 meter. Even snel geschat 1 doos 33kg, 6 dozen... 200kg vinyl. oOo

Ik zou nog wel even wat nadenken over die streamer. Het zijn vaak toch wat modegevoelige dingen die nog niet echt uitgerijpt zijn. Ik doe het gewoon met een laptopje op de tv. De dac is toch bepalend voor de geluidskwaliteit.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 08-05-2013 22:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweekdingen
  • Laatst online: 21-11-2024
Geen matches
Zag vandaag een set reynaud sonate staan, (nog niet onder de covers gekeken). Zijn dit speakers die overweg kunnen met mijn MUSE i25W TA2021? Ken het merk zelf niet echt goed, (wel leuk dat ik tijdens een google search toch weer uitkwam op dit china topic. Ik begijp dat jij er wel over te spreken bent Jeep? Prijs is 75 euro de set. Heb nu een set driade 81mkii waar ik opzich tevreden mee ben, maar ben benieuwd of de reynaud een stap voorwaarts kunnen zijn?

Ps wel grappig dat ik ape-armen niet meer zoals normale mensen lees. als armen van een soort zoogdier dat uiteindelijk de planeet aarde overneemt, (zoals in sommige films) maar meteen denk ape-armen???? wat zijn dat?? en waarom geen flac-armen? 8)7

Zitten er nog wat pareltjes tussen de nieuwe lp collecties?>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Geen matches
Grappig dat je gelijk mijn grap snapt. Normaal ben ik ook meer van de flac. Maar ik heb wel het idee dat mijn knokkels nu over de grond schrapen.
De LP-hoezen zijn wel een beetje vies. 30j nicotine, iew. Er zitten zat pareltjes tussen om het de moeite waard te maken. Veel complete discografieën. Genesis, Led Zep, Alice Cooper, Simple Minds, King Crimson wat Beatles enz. Niet dat alles van mijn gading is. Dat duw ik weer door.

JMR sonata zijn wel serieuze speakers. Zijn de foamranden nog ok? Ik denk dat ze voldoende rendement hebben, alleen even de vraag of het ampje die grote woofers wel onder controle kan houden.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 09-05-2013 00:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweekdingen
Geen matches
Goed om te horen dat er mooie dingen tussen zitten, oude simple minds vind ik persoonlijk erg leuk. Ik ga morgen even kijken (als ze er nog zijn). Heb begrepen dat ze 90db zijn (geen idee wat de driade eigenlijk zijn?). Denk als de foamranden oke zijn, ik ze maar moet nemen. Lijkt me dat als ik er 75 euro voor betaal ik ze evt wel weer kan door verkopen, mochten ze toch niet bevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Geen matches
Het is een hele stapel. Rechts zie je een van de bootlegs.
Afbeeldingslocatie: http://www.freebits.nl/images/731LP_verzameling_aankoop_tn.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
@@

[ Voor 100% gewijzigd door Verwijderd op 07-10-2013 19:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Geen matches
Sorry. Ik heb ff geen geduld om te graven op die site. ;(

Grappig: ik lees net dat er een nieuwe review is van de Jolida JD9 op TNT audio. En alweer gebruikt een officiële site mijn inside foto!

Ik heb de reviewer maar een mail gestuurd. Leuke review maar ik kan het alleen maar met een wrange glimlach lezen. De conclusie klopt wel maar de aanbevelingen... ik zeg maar niks want dan wordt er direct doorverwezen naar het 'zilveren kabels gesmeed door elfjes bij maanlicht' topic. De stroomkabel. Uh-huh. Buizendempers. Ik heb er met een pen op geklopt en ik hoorde niks. Niks! Hoezo dempers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
@@

[ Voor 100% gewijzigd door Verwijderd op 07-10-2013 19:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Heb afgelopen woensdag de Breeze Audio DAC ontvangen met de ak 4399 chip , ik heb hem maar even opengemaakt want ik was erg nieuwsgierig wat voor opamps er in zouden zitten , en ja er zitten de BB opa 627au chips in volgens mij niet de minste .Moest er wel bijna vier weken op wachten en moest nog wel "even" 31 euro bijbetalen ivm invoer/btw ....Ik zal hem de komende weken even goed laten inspelen en dan kan ik misschien beoordelen of hij beter klinkt dan die Lite Dac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Geen matches
Ik ben benieuwd... ik zal niet teveel zeggen om je niet te beinvloeden in je luisteren. De BB627au zijn volgens sommige de beste. Helaas is dat ook een reden voor namaak.
Op zich valt €31 bijbetalen nog mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweekdingen
Geen matches
Vandaag nog even gekeken naar de Reynaud Sonate, Het Foam van 1 van de speakers is inderdaad in staat van ontbinding. Begrijp dat dit wel te vervangen is, maar heb zelf besloten om er niet aan te gaan beginnnen.
(wel jammer, vond de speakers op zich al mooi vanwege de naam :) "Jean Marie Reynaud Sonate" )

[ Voor 18% gewijzigd door tweekdingen op 10-05-2013 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Geen matches
Nee, geen werk op je hals halen voor een schijntje. Als je het vaker gedaan hebt mss wel aan te raden maar anders dan blijft het karwei maar liggen en krijg je alleen maar spijt.

Ik kreeg net een reactie van de redactie van tnt-audio: ze hadden de foto idd van de franse site, denkend dat ie officieel was. Ik maak blijkbaar officieel uitziende foto's. :P Ze gaan mijn naam er bij zetten. Hoe cool is dat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweekdingen
Geen matches
Inderdaad :) zo gaan die dingen vaak bij mij,
Pagina: 1 ... 33 ... 40 Laatste

Dit topic is gesloten.