Hallo iedereen,
Ik zit een tijdje te kijken naar 2 producten van de
chinese markt. Ik wil deze producten graag bestellen uit china maar weet niet goed hoe dit gaat of wat goede websites zijn om dit te doen.
Ik heb erg veel interesse in muziek streamer: J.F. Digital HDM-03 of HDM-03s.
www.china-highend-hifi.com bied deze streamer aan voor een kleine €800,- exc. Alleen ik lees op het net redelijk veel negatieve ervaringen over deze webshop en op dit moment is de site niet bereikbaar. Weet iemand misschien andere shops die in nederland leveren (maar wel gestationeerd zijn in het 'verre oosten')?
het andere product is de Jolida JD9 phono preamp. Deze amp is in verschillende soorten en maten. Als ik het goed begrijp is de MKII een in de fabriek geupgrade versie. Deze heeft o.a. een betere psu, klopt dit?
Heeft iemand ervaring met deze preamp. Ik heb op dit moment de musical fidility vlps ii. Weet iemand hoe deze verhoudt tot jd9?
Weten jullie hier ook een goede
chinese webshop hiervoor? China highenend-hifi is wederom de goedkoopste, maar ook hier heb ik wat twijfels.
Ik ben zelf een noob als het aan komt op tweaken met electronica dus wil dit het liefst professioneel laten doen dus alle upgrades kan ik helaas niet zelf doen. Amerikaanse sites bieden wel upgrades maar dan betaal je direct westerse prijzen.