Ik probeerde hier een vraag te stellen, echter door omstandigheden in dit draadje is er wellicht overheen gekeken. Wellicht niet helemaal de bedoeling om jezelf te quoten dus excuus daarvoor....
Oban606 schreef op zaterdag 19 januari 2013 @ 15:33:
Mijn vader heeft thuis de tjoeb66 versterker staan. Dit is een hybride met een buizen voorversterker type e88cc en een Marantz PM66 Se eindversterker.
Kan iemand mij vertellen of hij ook verschil gaat horen als je de buizen van een voorversterker gaat vervangen? Het apparaat is 6 mnd oud, de buizen klinken prima en zijn niet versleten ofzo.... Ben gewoon benieuwd.
Verder, ik heb een Dacmagic staan welk ik heb aangesloten op een SR7007. Al heel lang volg ik dit draadje, vooral de kennis en modificaties die gedaan worden vind ik geweldig om te lezen. Ik vraag mij af in hoeverre een goedkope dac van ebay, gemod , beter zou zijn dat de betrekkelijk duurdere Dacmagic.
Ik wilde de Dacmagic verkopen omdat de Sr7007 zelf een dac heeft. Nu iheb ik deze toch aangesloten, gewoon omdat het kan en ik het verschil wil horen. Aan de andere kant wil mijn vader de dac overnemen en aansluiten op zijn Tjoeb66, juist die combinatie lijkt mij heerlijk. Ik zou dan een ebay dac kunnen kopen en wellicht door een van jullie laten modden waar mogelijk en deze willen vergelijken met de Dacmagic op de tjoeb66.