Even voor de duidelijkheid, ik heb de opa juist vervangen door de LM! Heb hem via een (ex) werkgever kunnen bestellen (die besteld hem dan bij farnell).vinz98 schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 20:28:
@ patatjemet
Ik ben wel heel benieuwd of de opa verbetering oplevert. Waar heb je deze vandaan gehaald?
Ik heb net 2 weken vakantie achter de rug en gewoon horen doe ik al jaren niet meer (oa vanwege mijn vorige opleiding; theatertechnicus waarbij foh en monitor technicus mijn grootste interesse hadden)Verwijderd schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 20:59:
Tja,dat is ook een beetje het verschil tussen horen en luisteren... Als je wilt kunnen beschrijven hoe het klinkt ga je ook beter opletten wat je nou precies hoort. Eerlijk gezegd denk ik niet dat het tussenschakelen van de musiland de ruimtelijke afbeelding verandert. Wel dingen zoals detaillering en timing.
Ik zou ook nog even verder experimenteren met de instellijgen van de Musiland. Kijk ook of je kernel-streaming kunt gebruiken. Ik gebruik dat onder XP en vista en daar werkt het feilloos.
/me zit nu onder Android
Ik gebruik nu WASAPI met de musiland (win7). Op het musiland control panel kan ik nu behalve de sample rate selector en de keuze tussen normal en precision niks veranderen. Mijn gehele set klinkt mij momenteel erg prettig in de oren.
Edit: nu dan KS geprobeerd, ik kan nu in het musiland control panel meer dingen gebruiken (zoals het instellen van het volume etc). Ik ga weer verder met luisteren!
[ Voor 4% gewijzigd door Patatjemet op 11-01-2012 22:07 ]
- raid does not fix stupid -