Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsje66
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 09-09 15:07
caoim schreef op woensdag 28 december 2011 @ 13:43:
[...]

En is de Sony Tablet S een optie? Die heb je namelijk ook in 32GB versie. Is wel dikker natuurlijk, compleet ander design. Maar ook een uitstekende tablet.
Natuurlijk is dat een optie, bijna alle 10" Honeycomb tablets zijn bijna hetzelfde qua specs. 't is gewoon een kwestie van voorkeur.

Ik heb geen leuke ondertitel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 06:29
Speek schreef op woensdag 28 december 2011 @ 14:04:
[...]

Als het goed is kreeg je een melding voor het updaten dat je de snelkoppeling weg moet halen en weer opnieuw aan moet maken om het weer te laten werken.
Ik moet zeggen dat ik het zelf ook nog niet gedaan heb, maar ik kreeg wel een melding in die richting.
Voor de update krijg je inderdaad de melding dat je de snelkoppeling van het startscherm moet verwijderen.
De nieuwe market staat in je applicatielijst.

Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.

• kcks
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 01-05-2020
Hebben hier meer mensen het probleem dat KIES niet kan verbinden met hun tab 10.1? Als ik mijn tab aansluit dat probeert het wel te verbinden met KIES maar krijg steeds het fout melding dat de server niet beschikbaar is en daardoor maakt het geen verbinden met KIES. En krijg nu melding van nieuwe firmware en die kan alleen via KIES worden geinstalleerd.

Groetjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elzooi
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 24-08 21:45
De afgelopen paar dagen heb ik problemen met internet in de treinen van NS. De redirect die er normaal is naar de pagina van t-mobile voor het accepteren van de gebruikersovereenkomst krijg ik niet meer. Als ik klik op de link om doorgestuurd te worden blijf ik in een soort van lus op dezelfde pagina terecht komen.

Het lijkt of dit gebeurd sinds ik versie 3.2 heb geïnstalleerd, is er iemand die hier ook last van heeft, of iemand die kan bevestiggen dat het nog wel goed werkt (en dus niet aan de firmware ligt)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak14
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 11-12-2022
Elzooi schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 09:55:
De afgelopen paar dagen heb ik problemen met internet in de treinen van NS. De redirect die er normaal is naar de pagina van t-mobile voor het accepteren van de gebruikersovereenkomst krijg ik niet meer. Als ik klik op de link om doorgestuurd te worden blijf ik in een soort van lus op dezelfde pagina terecht komen.

Het lijkt of dit gebeurd sinds ik versie 3.2 heb geïnstalleerd, is er iemand die hier ook last van heeft, of iemand die kan bevestiggen dat het nog wel goed werkt (en dus niet aan de firmware ligt)?
Zat gisteren in trein met Wifi. Ging goed tot een uur of elf, daarna geen internet meer mogelijk. Wel verbinding, maar kwam niet meer bij de inlogpagina van tmobile. Heb nog niet geupdate naar 3.2, dus dat kan de reden vast niet zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jolobe
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 11-03-2023
Nadat ik 3.2 naar geupdated heb werkt ebookreader (stock) niet goed meer.
Weet iemand een manier om deze te downloaden/ opnieuw te installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-10 16:41
jolobe schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 15:33:
Nadat ik 3.2 naar geupdated heb werkt ebookreader (stock) niet goed meer.
Weet iemand een manier om deze te downloaden/ opnieuw te installeren?
Wellicht is dit iets voor je: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1385351

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zoenvisje
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 26-08 11:55
Is er al iets bekend wanneer de Duitse Tab´s de update krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaeqx
  • Laatst online: 28-09-2022
Na mijn update naar 3.2 krijg ik iedere keer bij het aanzetten van mijn tablet de vraag:
Mobile data,
Mobile data connection is currently disabled. You need to connect Mobile Data to
use data applications such as Browser, Email etc. via mobile network.
Do you want to make the connection??
Connect Annuleren

Ik gebruik thuis wifi en alleen onderweg Vodafone Mobile.

Weet iemand hoe ik deze vraag bij het opstartscherm kan uitzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lakigucci
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 01-10 12:05
Ten eerste alleen een gelukkig en gezond 2012 toegewenst!!

My Homescreen:

-ADW Launcher
-Minimalistic Text
-Zelfgemaakte Tiles

Afbeeldingslocatie: http://img854.imageshack.us/img854/6494/sc20111229092134.jpg

[ Voor 60% gewijzigd door lakigucci op 01-01-2012 08:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een vraag, ik heb een Samsung Galaxy Tab 10.1 P7510 en ik heb hem laten vallen .

Nu wil ik een beetje betaalbaar het scherm laten vervangen in in de omgeving vanVeldhoven/Eindhoven.
Weet iemand misschien een adres of bedrijf waar dit betaalbaar gedaan wordt ? replace direct rekent 315 euro dat vind ik echt te hoog.

hoop dat iemand even een linkje heeft want google helpt me niet echt verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elzooi
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 24-08 21:45
sjaak14 schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 10:25:
[...]

Zat gisteren in trein met Wifi. Ging goed tot een uur of elf, daarna geen internet meer mogelijk. Wel verbinding, maar kwam niet meer bij de inlogpagina van tmobile. Heb nog niet geupdate naar 3.2, dus dat kan de reden vast niet zijn.
Bedankt voor het antwoord, vanochtend werkte het inderdaad opeens weer, lag dus bij de NS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• console
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07:49
Verwijderd schreef op zondag 01 januari 2012 @ 12:23:
Even een vraag, ik heb een Samsung Galaxy Tab 10.1 P7510 en ik heb hem laten vallen .

Nu wil ik een beetje betaalbaar het scherm laten vervangen in in de omgeving vanVeldhoven/Eindhoven.
Weet iemand misschien een adres of bedrijf waar dit betaalbaar gedaan wordt ? replace direct rekent 315 euro dat vind ik echt te hoog.

hoop dat iemand even een linkje heeft want google helpt me niet echt verder.
Wat maakt het uit hoe duur het kost? Je kan het gewoon op je verzekering verhalen lijkt me? Iig als ik iets laat vallen stuur ik de rekening naar mijn verzekeraar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnBQ
  • Registratie: Augustus 2009
  • Niet online
Lol, is gister ineens mijn Market app verdwenen (dus niet alleen een niet-werkende snelkoppeling) evenals een paar andere apps..

Meer mensen die dit hebben?

Ik ga de Factory reset anders maar eens proberen vanavond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H92!
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
Elzooi schreef op maandag 02 januari 2012 @ 09:04:
[...]

Bedankt voor het antwoord, vanochtend werkte het inderdaad opeens weer, lag dus bij de NS.
Het internet bij de NS verschilt per trein. Ik reis heel vaak op een zelfde traject (Delft- Eindhoven), maar per trein kan de verbinding verschillen. Soms kies ik zelfs 3G ipv internet van trein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Burddie
  • Laatst online: 07:50
Een klein vraagje. Is de volgende "constructie" mogelijk?

Afbeeldingslocatie: http://img267.imageshack.us/img267/9425/67539640.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uroy
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
slim idee, gewoon uit proberen
die koppelstuk moet hier ergens in een doos met rotzooi liggen.
ff kijken of ik die kan vinden en gaat het uit proberen.
Burddie schreef op maandag 02 januari 2012 @ 13:11:

[afbeelding]

talkin' is cheap, people follow like sheep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Burddie schreef op maandag 02 januari 2012 @ 13:11:

[afbeelding]
Heel kort antwoord: NEE!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jolobe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jolobe
Samsung Galaxy Tab 10.1/8.9 30 Pin to Female USB adapter : 10€.
Werkt prima met toetsenbord , muis , usb stick, ext.harddisk( eigen voeding).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb 2 tabs zakelijk besteld om te testen maar kan nergens een kabel vinden van die xx-pin naar vga.
wel hdmi maar ja meeste beamers die ik heb of bij klanten zijn alleen maar vga..
iemand die dit wel heeft gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
Dat kan niet :) VGA is analoog en de tab heeft HDMI (of MHL of mini HDMI, weet ik zo niet) en dat kan je niet met alleen een kabeltje oplossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Legolees
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 07-10 22:38
Beste Tweakers,

Ik berichte al eerder op dit forum dat ik een tab had met 3 dode pixels en dat media markt deze alleen kon opsturen en niet wou ruilen.
Na enig overwegen heb ik de tab op laten sturen, met daarbij ook de melding dat ik problemen had met het verbinden met de pc. Het was namelijk zo dat als ik de foto's of andere bestanden op de tab probeer te openen de gehele PC vast loopt. Dit op meerdere pc's geprobeerd.

Ik heb de Tab na 2 weken weer terug gekregen. Ze hadden er een nieuw scherm in gezet en een update gedaan waardoor het probleem met de verbinding verholpen moest zijn.
Dit leek in eerste instantie ook zo te zijn, kon sneller door mijn tab heen bladeren en hoefde niet meer lang te wachten. Maar bij het openen van foto's loopt nog steeds alles vast. Ook bij het back-uppen via Kies gaat het mis.

Ik dacht misschien dat een update het probleem zou oplossen. Ik heb op mijn tablet nu ook een software-update van 13,22mb die gedownload kan worden. Het downloaden gaat goed. Vervolgens herstart de tab om deze te gaan installeren. Hij komt tot 13% waarna hij vastloopt. De tab wordt dan opgestart en geeft aan dat ik het via Kies moet doen. Maar als ik de tab met de nieuwste versie van Kies verbind geeft deze aan dat het apparaat geen firmware update via Kies ondersteund. Ik heb dit met verschillende versies van Kies geprobeerd en tevens met verschillende PC's.

Jullie begrijpen dat ik er onderhand een beetje chagrijnig van wordt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mede tabbers,

Hebben jullie dat ook dat je browser er om de haverklap uitklapt? Als ik Java uitzet gebeurt het niet maar dan kan ik tig sites niet goed bekijken, zodra ik Java weer aanzet klapt het er weer uit. Het gebeurt met de standaard browser, Dolphin en Marathon. Wie o wie heeft voor mij de verlossende tip?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lakigucci
  • Laatst online: 01-10 12:05
Verwijderd schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 14:50:
Mede tabbers,

Hebben jullie dat ook dat je browser er om de haverklap uitklapt? Als ik Java uitzet gebeurt het niet maar dan kan ik tig sites niet goed bekijken, zodra ik Java weer aanzet klapt het er weer uit. Het gebeurt met de standaard browser, Dolphin en Marathon. Wie o wie heeft voor mij de verlossende tip?
Nee ik heb hier totaal geen last van.
Misschien toch eens je flash updaten en anders een factory reset uitvoeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 06:29
Legolees schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 09:46:

Jullie begrijpen dat ik er onderhand een beetje chagrijnig van wordt!
welke tab heb je p7500 (3g) of de p7510 (wifi only)?
Wat voor firmware geeft kies aan?

Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Legolees
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 07-10 22:38
Megapaul schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 22:43:
[...]

welke tab heb je p7500 (3g) of de p7510 (wifi only)?
Wat voor firmware geeft kies aan?
Afbeeldingslocatie: http://i43.tinypic.com/24llyjd.png

het is de P7510 Wifi

Ik ga vanavond een keer de factory reset proberen en anders gaat die weer terug naar de MM!

[ Voor 5% gewijzigd door Legolees op 05-01-2012 18:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Anyone ervaring met navigon?

Gebruik nu trouwens sygic, werkt ook prima en je kunt kaarten van zo'n beetje de hele wereld van tomtom downloaden.

[ Voor 68% gewijzigd door Verwijderd op 05-01-2012 18:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet ook iemand hoe ik het aantal startschermen van 5 kan verminderen naar bijvoorbeeld 3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speek1984
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 05-09 11:00
Een custom launcher gebruiken als bijv. ADW Launcher EX of Launcher Pro (vind ik zelf minder geschikt, meer voor mobiele telefoons).

"It's about time you showed up Fox!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon2
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online
Ik heb navigon draaien, maar op m'n telefoon. Ik had hem al toen hij net uit was voor android. Bar slechte klantenservice. Ik heb hem nooit aan de praat gekregen op m'n HTC Desire, nu dus wel op m'n LG x2.

Het programma op zich bevalt me (nu) prima.
Maar het totale gebrek aan kennis bij de klantenservice (HEBBEN we een android versie dan?) plus de algehele stilte als gevolg van mijn herhaaldelijke verzoeken om eerst hulp en na geen enkele hulp, de vraag om geld terug (ook nooit reactie op gekregen, laat staan geld), bevallen me voor geen milimeter.

Ik kan navigon dan ook echt niet aanraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe ik bluetooth speakers spelend krijg op mijn tablet (P7510)
Het gaat om Creative Inspire S2 bluetooth speakers.
Ik krijg bij 'apparaten in de buurt vinden' geen meldng van de speakers.
Ik heb het ook geprobeerd met de bluetooth transmitter D1 die bij de speakers is geleverd, maar dit werkt ook niet.

Heb het gevonden. Kwestie van de gebruiksaanwijzing goed lezen dus.
De speakers maken direct contact met de bijgeleverde bluetooth transmitter (of je die nu wel of niet ingeplugd hebt), dus je moet eerst de speakers resetten voordat ze contact kunnen maken met de tablet. Het werkt nu prima.

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2012 23:24 . Reden: Oplossing zelf gevonden ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-10 14:27

Meneer iCy

swarma

jolobe schreef op maandag 02 januari 2012 @ 15:46:

[...]

Samsung Galaxy Tab 10.1/8.9 30 Pin to Female USB adapter : 10€.
Werkt prima met toetsenbord , muis , usb stick, ext.harddisk( eigen voeding).
Kan je dit gebruiken middels een usb hub en dan een toetsenbord en muis tegelijkertijd gebruiken of vergt dit dan te veel stroom?

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jolobe
iCy schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 16:11:
[...]

Kan je dit gebruiken middels een usb hub en dan een toetsenbord en muis tegelijkertijd gebruiken of vergt dit dan te veel stroom?
Werkt alleen als usb hub externe voeding heeft.
YouTube: Samsung Galaxy Tab 1.01 used with keyboard+mouse+flashdrive + usb-hub

[ Voor 18% gewijzigd door jolobe op 06-01-2012 17:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avdl72
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online
Ik ben een gelukkige gebruiker van de P7500, echter loop ik tegen 1 probleem aan.
De Tab wil ik ook gebruiken om op te schrijven en heb dus een pennetje gekocht die hier geschikt voor is.
Nu blijkt de response van het scherm niet goed te zijn (lijkt een Samsung probleem) waardoor de geschreven tekst niet te lezen is. Ik heb het ook geprobeerd op de iPad2 en de Asus, en daar werkt het prima.

Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?

NL | BYD Atto3 | Bambu Lab X1C | SolarEdge | Homey Pro | Zendure SolarFlow 2400 AC | Panasonic multi split airco's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je zou dit eens kunnen proberen,
Touchscreentune. (needs root)
Link naar xda topic.

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2012 21:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avdl72
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 19:24:
Je zou dit eens kunnen proberen,
Touchscreentune. (needs root)
Link naar xda topic.
Heb ik geprobeerd, maar geeft niet het gewenste resultaat.

NL | BYD Atto3 | Bambu Lab X1C | SolarEdge | Homey Pro | Zendure SolarFlow 2400 AC | Panasonic multi split airco's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eltinio
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08-10 19:07
Ik ben opzoek naar een bureaulader voor de tab 10.1 maar hij moet hier met hoesje inpassen.

De tablet zit in deze hoes:
http://www.isupplyshop.nl...Durable-TPU-Gel-Case.html

De originele bureaulader lijkt me geen optie omdat deze vrij strak om de tablet zit en lees verhalen van mensen die al problemen hebben met een screenprotector.

Nu heb ik een tweetal bureauladers gevonden:
http://www.mytrendyphone....ng-galaxy-tab-66259p.html
en
http://www.vandenberg-tel...01-bureaulader-usb-cradle

Heeft iemand ervaring met deze bureauladers en kun je hem gebruiken met een hoes om de tablet?

Ik wil de bureaulader ook wel aanpassen om ruimte te maken voor de hoes maar vraag me af welk ontwerp stabieler is? De eerste is smaller maar hoger waar de tweede breder is maar weer minder hoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Deaken
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 31-08 17:14

The Deaken

Nexus

Is de GT-R7610 gewoon het laatste model? Ik wil graag een Tab 10.1 aanschaffen via Martktplaats maar voor dat ik ga reageren wil ik wel weten of ik het goede model heb :)

Panta Rei "Alles stroomt en niets is blijvend;alles vergaat en niets blijft ooit hetzelfde."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H92!
  • Niet online
The Deaken schreef op zaterdag 07 januari 2012 @ 13:57:
Is de GT-R7610 gewoon het laatste model? Ik wil graag een Tab 10.1 aanschaffen via Martktplaats maar voor dat ik ga reageren wil ik wel weten of ik het goede model heb :)
Dat is niet de 10.1tab. Die heeft de code p7500 of p7510 voor wifi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Deaken

The Deaken

Nexus

H92! schreef op zaterdag 07 januari 2012 @ 14:01:
[...]

Dat is niet de 10.1tab. Die heeft de code p7500 of p7510 voor wifi
Hmm vreemd, het gaat btw om deze advertentie: http://link.marktplaats.nl/518498360

Panta Rei "Alles stroomt en niets is blijvend;alles vergaat en niets blijft ooit hetzelfde."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markmart33
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 04-10 08:48
Volgens mij gewoon de 10.1 tab hoor, staat toch ook op de doos?
Als je twijfelt gewoon langs gaan niet via de post doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-10 14:27

Meneer iCy

swarma

Weet iemand of de docking op dealextreme.com usb host heeft of enkeldatasync?

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marco
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 05:58
The Deaken schreef op zaterdag 07 januari 2012 @ 13:57:
Ik weet niet waar je die code vandaan haalt, maar op de sticker staat vrij duidelijk GT-P7510.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacificocean
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 07-10 15:53
Weet iemand wat de verschillende kleuren van het wifi icoontje betekenen? Meestal is hij blauw, maar soms ook grijs. Terwijl hij wel aangeeft dat hij verbinding heeft. Wat betekend een grijs wifi icoontje, als hij verbinding heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H92!
  • Niet online
Bij grijs is hij verbinding aan het maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmert26
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 08-10 16:21
Ik heb een galaxy tab 10.1 7510 en ik probeer met samsung allshare MKV bestanden naar mijn tablet te streamen. Elke keer als ik dit probeer krijg ik een foutmelding met: Niet-ondersteunde bestandsindeling".
Heb al geprobeerd hem om te zetten naar .vob en dan af te spelen , zelfde resultaat. Iemand enig idee hoe ik wel mkv bestanden naar mijn tablet kan streamen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak14
Sinds een week of twee wordt mijn agenda (via Microsoft Exchange Activesync) niet meer gesynchroniseerd. Erg vervelend. Gisteren tab geupdate naar 3.2, maar daarmee was het probleem ook niet verholpen. Mail komt wel gewoon binnen, dus de connectie werkt wel.
Iemand een idee waar het aan ligt?

[ Voor 13% gewijzigd door sjaak14 op 09-01-2012 07:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Deaken

The Deaken

Nexus

sjaak14 schreef op maandag 09 januari 2012 @ 07:51:
Sinds een week of twee wordt mijn agenda (via Microsoft Exchange Activesync) niet meer gesynchroniseerd. Erg vervelend. Gisteren tab geupdate naar 3.2, maar daarmee was het probleem ook niet verholpen. Mail komt wel gewoon binnen, dus de connectie werkt wel.
Iemand een idee waar het aan ligt?
Je kan in de instellingen van exchange aangeven wat je wilt synchronisreren (mail, agenda, contacts, tasks). Weet je zeker dat je agenda daar aan hebt staan?

Anders moet je ook nog even in de agenda kijken (onder meer opties/agenda's) of daar je exchange-agenda wel aangevinkt staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 22:54

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Ik vroeg me af of er al iemand ervaring heeft met de Keyboard dock van samsung?

Laatst heb ik een Logitech B555 Bluetooth muis aangeschaft en deze werkt heerlijk met browsen (dikke vingers dus druk weleens verkeerd) maar ik twijfel nog over het toetsenbord nou heb ik al rondgekeken.

Samsung heeft dus een Dock en een 'Bluetooth keyboard+'map/case' zodat de pad gelijk beschermd is.
De dock dient gelijk als stand maar lijkt me niet echt handig omdat deze echt aan de pad vastzit en Bluetooth je toch meer vrijheid geeft.

Dock zit op +/- 80 euro.
Keyboard+case/map zou op +/- 85 euro komen.

Logitech heeft ook een mooi toetsenbord dat via Bluetooth werkt maar daar zit dan weer geen mooie hoes bij voor de pad zelf maar de hoes voor het toetsenbord kan ook dienen als stand.

Logitech BT toetsenbord zou op ~70 euro komen.

Kensington heeft ook wat maar daar is niet echt veel over te vinden, en Kensington staat voor mij nou niet echt voor kwaliteit prijs zou +/- 75 euro zijn wat mij teveel is zeker voor een b-merk.

http://www.tab2.nl/Webwin...b-10.1-Keyboard-Case.html als voorbeeld.

Er zijn wel andere alternatieven maar daar twijfel ik ook aan de kwaliteit.

Heeft er als iemand ervaring met een toetsenboard?

(Voeg nog meer links toe als ik thuis ben).

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zoenvisje
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 26-08 11:55
Ik heb sinds deze week de Samsung Keyboard Dock, kon hem voor 55 euro krijgen bij 4launch, en ik moet zeggen dat het qua typen zeker bevalt. Ook de extra opties zijn fijn (met 1 knop scherm aan/uit, internet open, email open, volume, etc). Het 'jammere' vind ik dat de batterij van je Tab wel sneller leeg gaat maar dat is ook wel weer logisch en het is een extra los ding wat je mee moet nemen (niet absurd groot ofzo maar hij is wel dikker dan je Tab).
Oja ook fijn is dat je de Tab wat makkelijker kan opladen in de dock, normaal moet je hem neerleggen of omdraaien omdat het oplaadpunt onderaan zit maar in de dock heb je daar geen last van (dan laad je hem op aan de zijkant van de dock).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HubD1
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 08-10 13:53
Ik hoop deze week mijn 7510 binnen te krijgen en heb eigenlijk een vraag over het scherm.
Hoe krasgevoelig is deze? Is een (be)schermfolie een must, of valt dat wel mee?
Mijn SGS telefoon heb ik al 1,5 jaar zonder en daar zit nog geen krasje op.
Maar ik las dat het bijvoorbeeld bij de Sony Tablet S een must is omdat dat scherm al krast als je er naar kijkt.

Mijn excuses als deze vraag al beantwoord is, maar ik kon er via de zoekfunctie niks over vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• readytoflow
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Wellicht een 'domme' vraag hoor in dit topic. maar ik zit al een tijdje te zoeken naar waar de ipad2 beter in is dan de Galaxy tab 10.1
Ik kom echter niet zo snel vergelijkingen tegen. Ik weet de zaken waar de galaxy voor mij grote pluspunten heeft (flash, connectiviteit) maar zijn er nu ook zaken waar de samsung het tegen de ipad af moet leggen?

het enige dat ik hoor is dat er minder apps zijn die echt geschikt zijn voor android op 10.1" formaat. en dat Apple daar een stuk verder mee is.

Ben geen Apple fan of zo, maar mijn iPhone werkt gewoon super simpel qua gebruik en synchronisatie en dus ook qua apps vinden en installeren.

Wellicht dat er hier mensen zitten die ze beiden hebben of voor dezelfde keus hebben gestaan? Wat mis je dus op de Samsung wat bijv. de iPad wel heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak14
The Deaken schreef op maandag 09 januari 2012 @ 10:05:
[...]

Je kan in de instellingen van exchange aangeven wat je wilt synchronisreren (mail, agenda, contact
s, tasks). Weet je zeker dat je agenda daar aan hebt staan?

Anders moet je ook nog even in de agenda kijken (onder meer opties/agenda's) of daar je exchange-agenda wel aangevinkt staat.
Alles is aangevinkt. Syncen ging ook altijd goed. Heb de systeembeheerder nog gevraagd, maar ook op de server is niets veranderd. Erg vreemd (en vervelend). Nog suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

readytoflow schreef op maandag 09 januari 2012 @ 15:22:
...maar ik zit al een tijdje te zoeken naar waar de ipad2 beter in is dan de Galaxy tab 10.1
Ik kom echter niet zo snel vergelijkingen tegen. Ik weet de zaken waar de galaxy voor mij grote pluspunten heeft (flash, connectiviteit) maar zijn er nu ook zaken waar de samsung het tegen de ipad af moet leggen?

[...]
Wellicht dat er hier mensen zitten die ze beiden hebben of voor dezelfde keus hebben gestaan? Wat mis je dus op de Samsung wat bijv. de iPad wel heeft?
Kan je misschien beter in het grote Ipad-topic vragen.. :P Zullen er genoeg zijn die daar helemaal lyrisch, of spontaan van over de zeik raken van dat soort vragen

Wat ik mis?! Tja..loop maar met één zo n ding rond, dus ik zou niet weten wat ik mis. En met Apple heb ik dus helemaal niets. Vraag dus eigenlijk ook niet aan mij besteedt... 8)
HubD1 schreef op maandag 09 januari 2012 @ 14:59:
Ik hoop deze week mijn 7510 binnen te krijgen en heb eigenlijk een vraag over het scherm.
Maar ik las dat het bijvoorbeeld bij de Sony Tablet S een must is omdat dat scherm al krast als je er naar kijkt.

Mijn excuses als deze vraag al beantwoord is, maar ik kon er via de zoekfunctie niks over vinden.
Krassen kan natuurlijk altijd. Hangt er helemaal vanaf hoe je m vervoerd. Een screenprotector is in principe overbodig. Een case/bookcover om hem in te doen is wel handig. kan je m rustig in je tas bij de roestige spijkers doen... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon2
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online
Ik heb sinds dit weekend deze smartcover binnen.

Fijn ding! Het enige dat jammer is is dat de tab niet magnetisch is, zodat de voorkant niet vastzit. Mja, moet je de tab niet ondersteboven in je tas stoppen.

Afbeeldingslocatie: http://ecx.images-amazon.com/images/I/51Z4rnGwloL._SL500_AA300_.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katsunami
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
HubD1 schreef op maandag 09 januari 2012 @ 14:59:

De Galaxy Tab heeft een scherm van Gorilla Glass. Als je, er normaal mee omgaat, en het tablet niet roekeloos en zonder bescherming in een tas gooit, dan zal dat niet krassen. Mijn telefoon heeft ook zo'n glas, en die is na 2 jaar gebruik volledig krasvrij en die zit dagelijks in mijn broekzak.

[ Voor 3% gewijzigd door Katsunami op 09-01-2012 18:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HubD1
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 08-10 13:53
Katsunami schreef op maandag 09 januari 2012 @ 18:12:
[...]

De Galaxy Tab heeft een scherm van Gorilla Glass.
Ok, dank je. Dat had ik nog niet teruggezien in de specificaties. Zoals ik ook al zei, mijn SGS heeft na ruim 1,5 jaar ook nog geen krasje met intensief maar voorzichtig gebruik.
Bookcover voor de Tab is al binnen, dus dat komt wel goed.
(Alleen wel even uit het zicht van mijn 2 jarig zoontje leggen... :Y) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak14
sjaak14 schreef op maandag 09 januari 2012 @ 15:28:
[...]

Alles is aangevinkt. Syncen ging ook altijd goed. Heb de systeembeheerder nog gevraagd, maar ook op de server is niets veranderd. Erg vreemd (en vervelend). Nog suggesties?
Probleem opgelost door account te verwijderen en opnieuw te installeren.
Weet iemand hoe de mailbox-kleuren in de gecombineerde weergave in de standaard e-mail app zijn aan te passen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katsunami
  • Niet online
HubD1 schreef op maandag 09 januari 2012 @ 21:00:
Ok, dank je. Dat had ik nog niet teruggezien in de specificaties.
De fabrikant is er zelfs trots op dat de Tab 10.1 dat heeft :P
HubD1 schreef op maandag 09 januari 2012 @ 21:00:
(Alleen wel even uit het zicht van mijn 2 jarig zoontje leggen... :Y) )
"Papa!"
- "Eeeh.... zoooooon...."
"Papa! Hehehe!"
*klap, klap* (tafelrand)
*rinkel... rinkel*
"Whieeeee!"

Voel je de rillingen als door je ruggengraat gaan? Succes :P

[ Voor 36% gewijzigd door Katsunami op 09-01-2012 22:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H92!
  • Niet online
Katsunami schreef op maandag 09 januari 2012 @ 22:03:
[...]

"Papa!"
- "Eeeh.... zoooooon...."
"Papa! Hehehe!"
*klap, klap* (tafelrand)
*rinkel... rinkel*
"Whieeeee!"

Voel je de rillingen als door je ruggengraat gaan? Succes :P
YouTube: Android-Tablet Samsung Galaxy Tab 10.1 - Official Thinnest Tablet Trailer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 07:40

Snippertje

Light up your life

Hoe zorgen jullie dat de Tab een beetje snel blijft? Ik vind dat applicaties wel erg vaak crashen en het ding vaak traag reageert. Is daar iets tegen te doen? Of moet ik echt ICS afwachten?

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H92!
  • Niet online
Waarschijnlijk afwachten, maar mijn tab blijf ik snel vinden. Enkele tips: niet zoveel apps installeren; tijdens installeren van apps kijken of het opstartrechten wilt, dat scheelt de hoeveelheid achtergrondprogramma's. Verder blijkt dat een live-wallpaper ook het scrollen wat schokkeriger gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katsunami
  • Niet online
Geen last van... Crasht niks hier, en het apparaat is ook nooit traag. Er staan iets van 40 apps op nu. Heb je veel (gammele) apps geïnstalleerd die gebruik maken van achtergrondservices?

Trouwens... Heeft iemand al info wanneer de update naar ICS uitkomt? Vanwege Touchwiz zou dat wel eens maanden kunnen gaan duren.

[ Voor 26% gewijzigd door Katsunami op 11-01-2012 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trabbit
  • Laatst online: 23-09 20:46
readytoflow schreef op maandag 09 januari 2012 @ 15:22:
Wellicht een 'domme' vraag hoor in dit topic. maar ik zit al een tijdje te zoeken naar waar de ipad2 beter in is dan de Galaxy tab 10.1

het enige dat ik hoor is dat er minder apps zijn die echt geschikt zijn voor android op 10.1" formaat. en dat Apple daar een stuk verder mee is.
Ik heb ervaring met alle twee. Android vind ik hier verder in :+ .
1. Op de Ipad krijg je doorgaans apps die voor de Iphone zijn gemaakt krijg ik het idee. Dan moet je die 4x inzoomen en dan heb je een korrelige app.

2.Ook de back knop in Android vind ik een aanwinst, je kan altijd terug. Bij Apple moet je er maar op vertrouwen dat de app ontwikkelaar dit goed implementeert. Als je bijvoorbeeld Wordfeud vergelijkt op de tab en de Ipad 2 dan is die op de Tab veel mooier.

3. life widgets vind ik een aanwinst. Bijvoorbeeld de E-mail widget werkt er goed. Je ziet gelijk al je email op je homescreen en kan daar doorheen scrollen. De app open je pas als je op een mail drukt.

4. Ze kunnen schelden op flash, ik vind het toch erg handig dat het erop zit. Vrijwel alles werkt gewoon!

Nadeel aan een Android app:
Je zelf blijven nadenken, persoonlijk vind ik de task manager niet erg volwassen. Als je naar taak beheer gaat en alle processen stop. Dan stop je ze niet allemaal. Je moet hiervoor een app installeren of naar de instellingen gaan. Ik vind de voordelen wel overheersen. Maar ik vind het taakbeheer slecht.
Nadeel aan android

[ Voor 3% gewijzigd door trabbit op 10-01-2012 22:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H92!
  • Niet online
trabbit schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 22:01:
[...]
Nadeel aan een Android app:
Je zelf blijven nadenken, persoonlijk vind ik de task manager niet erg volwassen. Als je naar taak beheer gaat en alle processen stop. Dan stop je ze niet allemaal. Je moet hiervoor een app installeren of naar de instellingen gaan. Ik vind de voordelen wel overheersen. Maar ik vind het taakbeheer slecht.
Nadeel aan android
Je kunt toch ook apart applicaties afsluiten? Er staat bij elke app een kruisje. Alles afsluiten gebeurt als je op "alles stoppen" drukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katsunami
  • Niet online
De task manager op de Tab is niet die van Android. Het is die van Touchwiz. Android zelf heeft alleen een taakkiezer, rechts naast het huisje. Taken afsluiten hoeft in Android eigenlijk niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Katsunami schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 21:11:
Geen last van... Crasht niks hier, en het apparaat is ook nooit traag. Er staan iets van 40 apps op nu. Heb je veel (gammele) apps geïnstalleerd die gebruik maken van achtergrondservices?

Trouwens... Heeft iemand al info wanneer de update naar ICS uitkomt? Vanwege Touchwiz zou daar wel eens maanden kunnen gaan duren.
Als het goed is Q1 dit jaar komt de ICS update uit, zal wel maart/april worden. Als je hem geroot hebt kun je alvast de CM9 preview eens proberen, staat op XDA. Is nog wel pre-alpha status. Aantal dingen werken nog niet maar het schijnt al wel erg soepel te lopen allemaal t.o.v. Honeycomb.

Ga hem deze week ook eens uitproberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank-NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik hoop dat Samsung het geweldige ICS font wel als het standaard font blijft aanhouden, dan ziet tekst er volgens mij echt fantastisch uit op een 10 inch scherm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001

prutser001

Moet eerlijk zeggen dat ik niet kan wachten tot de ICS update komt, een collega heeft de nieuwe Samsung Google Nexus en ICS is echt een genot, alles gaat net wat lekkerder/soepeler. Vraag me alleen af wat 2D hardware render support doet voor batterij gebruik op de Tab. Nu gaat hij makkelijk een uur of 6-7 mee met zwaar gebruik.

- Video's kijken op internet
- Splashtop Remote Desktop HD (PC thuis/zaak etc overnemen werkt echt SUPER! via Wifi->vaste internet verbinding)
- Spelletjes zoals Angry Birds/Robo Defence/Xconstruct
- Internetten
- Ebooks lezen (Valt ook strips/PC Games etc onder)

Als ik dat een middagje doe dan zit ik wel op 10% batterij over.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank-NL
  • Niet online
In Honeycomb wordt de GPU ook al ingezet voor rendering, dus daar zal je weinig verschil in merken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001

prutser001

Frank-NL schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 12:00:
In Honeycomb wordt de GPU ook al ingezet voor rendering, dus daar zal je weinig verschil in merken.
Als dit ook voor je homescreen opgaat? daar heb ik bij wat 'zwaar' gebruik nog weleens haperingen als ik uit een app/game kom b.v. Ook bij het browsen als er meerdere tabs openstaan dan willen sommige websites nog weleens wat trager tevoorschijn komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katsunami
  • Niet online
Ik vind het vreemd.

"Het loopt allemaal nét wat soepeler."
"De iPad is toch altijd nét wat soepeler dan Android."

Wat heeft iedereen toch altijd met "soepel", en "het is te traag"? De tablets waarover ik beschik(te), allemaal Tegra 2's, waren allemaal "soepel", en zeker niet traag, ook niet in vergelijking met de iPads die ik in handen heb gehad.

Wel zie ik soms mensen met een enorm aantal homescreens, volgeknald met ladingen interactieve, animerende en data-trekkende widgets; dan kan ik me wel indenken dat het uiteindelijk wél traag wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trabbit
  • Laatst online: 23-09 20:46
@Katsunami
Ben het helemaal met je eens. Verder als je 1 of twee actieve widgets hebt die jij handig vindt, maakt dit de tablet niet langzaam. Actieve widges kunnen helemaal niet op de Ipad, persoonlijk vind ik dit erg prettig aan de Android tablets.

Verder is het scherm heel mooi van de Samsung en is die erg licht en dun. Zeer prettige tablet voor op schoot. Ben er nog steeds erg bij mee :9 .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonoskar
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09:40

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

@Katsunami : Als jij die minder vloeiende animaties niet ziet, moet je niet gaan lopen roepen alsof het een feit is (no offence). Ik zie duidelijk dat mijn iPad1 een veel vloeiendere beeldopbouw heeft dan de Galaxy Tab 8.9 van mijn moeder. Je ziet het bij het wisselen van home screens, verplaatsen van icons, open/afsluit animaties van programma's. Het heeft overigens niks te maken met actieve widgets, die gebruikt mijn moeder (nog) niet.

Dit staat los van het feit dat de Galaxy tab wel sneller is. Alleen de grafische animaties zijn gewoon minder soepel, je ziet gewoon schokjes bij operaties waarvan je zou verwachten dat het gewoon super vloeiend gaat. Bijv, wat is er moeilijk aan het verplaatsen van een icon? Het is een stukje van 50x50 pixels die je moet verplaatsen, dat zou toch gewoon zonder schokken moeten kunnen?

Het is net alsof je een FPS aan het spelen bent met 15 beeldjes per seconde. Als je dat vergelijkt met een PC waar het met 60 beeldjes per sec gaat is dat gewoon minder vloeiend.

[ Voor 4% gewijzigd door zonoskar op 11-01-2012 14:50 ]

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Eens met zonoskar. Het verschil zie ik ook weldegelijk met de iPad. ICS zal schelen, de Tegra3 chipset zal schelen en wellicht wel of geen Touchwiz UX zal ook schelen. Ik heb een Sony Tablet gezien waar animaties een stuk vloeiender op lopen dan de Galaxy Tab, die kwa hardware vrijwel identiek zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katsunami
  • Niet online
zonoskar schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 14:40:
@Katsunami : Als jij die minder vloeiende animaties niet ziet, moet je niet gaan lopen roepen alsof het een feit is (no offence). Ik zie duidelijk dat mijn iPad1 een veel vloeiendere beeldopbouw heeft dan de Galaxy Tab 8.9 van mijn moeder. Je ziet het bij het wisselen van home screens, verplaatsen van icons, open/afsluit animaties van programma's. Het heeft overigens niks te maken met actieve widgets, die gebruikt mijn moeder (nog) niet.

Dit staat los van het feit dat de Galaxy tab wel sneller is. Alleen de grafische animaties zijn gewoon minder soepel, je ziet gewoon schokjes bij operaties waarvan je zou verwachten dat het gewoon super vloeiend gaat. Bijv, wat is er moeilijk aan het verplaatsen van een icon? Het is een stukje van 50x50 pixels die je moet verplaatsen, dat zou toch gewoon zonder schokken moeten kunnen?

Het is net alsof je een FPS aan het spelen bent met 15 beeldjes per seconde. Als je dat vergelijkt met een PC waar het met 60 beeldjes per sec gaat is dat gewoon minder vloeiend.
Dingen als verplaatsen van icons gaat hier ook zonder schokken. Ik denk dat mensen:

1. Hun Android-tablets overladen met achterlijke hoeveelheden widgets, zware live wallpapers en achtergrondsoftware "omdat het kan". Natuurlijk wordt het dan traag... maar een iPad heeft volgens mij die mogelijkheden niet eens.
2. Teveel whinen en veel te veeleisend zijn wat betreft "vloeiendheid". Het komt op mij over alsof elk schokje of elk haperingetje wordt uitvergroot tot onnoemelijke proporties en worden neergezet alsof dat een tablet volledig onbruikbaar maken.

"Deze pagina met 20 Flash-objecten is niet helemaal vloeiend als ik scroll!" So what? Een iPad kan zo'n pagina niet eens weergeven, dus het is het een onmogelijke vergelijking. En als het je werkelijk stoort, dan zet je Flash uit of je installeert het niet eens.

Het voelt een beetje aan als mensen die lopen te roepen: "Ik zie ruis in mijn ISO 128.000 foto's! RUIS, RUIS! Het is volledig onbruikbaar!" En als ik de foto's zie dan denk ik bij mezelf: "Die ruis is vergelijkbaar met ISO 3200 op een 40D.... en dat werd destijds gezien als "zeer bruikbaar".

Het is net alsof mensen iets hebben van: "Content X is traag met laden, of het maakt de pagina minder vloeiend! Dan heb ik liever content X maar helemaal niet.", en "ISO 6400 is ruisvrij, en ISO 128.000 niet. Dan had ik liever die ISO 128.000 helemaal niet gehad!" Maar... als een apparaat dergelijke dingen inderdaad weglaat, dan wordt er weer over gezeurd dat het er niet in zit.

Ik vind dat eerlijk gezegd best vermoeiend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonoskar
  • Laatst online: 09:40

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

Ik zit duidelijk in 2 :) (ik meen het).

Ik kan er alleen niet tegen dat mensen proberen vol te houden dat het vloeiend is, terwijl dat niet is. De Galaxy Tab 8.9 van mijn moeder was gewoon vers uit de winkel. Niks mee gedaan. Nu met 3.2 erop is het wat beter, maar een iPad1 is vloeiender. Dat is gewoon een constatering.

Het is nooit zo schokkerig dat het inbreuk maakt op de werking en irritant is. Zeer zeker bruikbaar. Hopelijk met ICS erop wordt het net zo goed als de iPad.

Hetzelfde met het scherm van de Samsung Galaxy S2. Hopen mensen die beweren dat hun scherm perfect was en geen gele waas aan de linkerkant hadden. Terwijl iedereen die foto's postten als bewijs van hun perfecte scherm gewoon aantoonbaar die gele waas hadden. Ik moet zeggen dat ik in eerste instantie ook dacht dat mijn GS2 een goed scherm had, maar helaas.

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
  • Laatst online: 22:58
Is het niet zo dat iOS wat slimmer omgaat met het tonen van homescreens/appdrawers? Volgens mij maakt iOS van de laatste stand een "foto" die suggereert dat het realtime is ... echter is dit dus gewoon een plaatje wat op deze manier schokvrij/vloeiend getoond kan worden.

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katsunami
  • Niet online
zonoskar schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 16:33:
Het is nooit zo schokkerig dat het inbreuk maakt op de werking en irritant is. Zeer zeker bruikbaar. Hopelijk met ICS erop wordt het net zo goed als de iPad.
We zullen zien :) Eigenlijk vraag ik me af of ICS voor mijn manier van werken iets toevoegt. Dat vraag ik me op de computer ook al 15 jaar af :P Sinds Windows NT uit 1996 is mijn manier van werken nauwelijks veranderd, en ga ik naar nieuwe Windows-versies omdat ze nodig zijn voor de ondersteuning van nieuwe hardware :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
  • Laatst online: 08-10 17:43
Digitizer vervangen gisteren; had een schuiver van de bank niet overleefd...
Die Gorilla is leuk maar ik vond het toch wel een tegenvaller dat ie zo snel te barsten was.

Afbeeldingslocatie: https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/378601_10150491771949858_625874857_8764654_610242819_n.jpg

Overigens heb ik nu een non-Samsung digitizer met een betere coating tegen vingerafdrukken en ben ik van die olievlekken af. :)

[ Voor 17% gewijzigd door Uberprutser op 11-01-2012 22:12 ]

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dragon2 schreef op maandag 09 januari 2012 @ 17:06:
Ik heb sinds dit weekend deze smartcover binnen.

Fijn ding! Het enige dat jammer is is dat de tab niet magnetisch is, zodat de voorkant niet vastzit. Mja, moet je de tab niet ondersteboven in je tas stoppen.

[afbeelding]
Is het wel mogelijk om een dockstation te gebruiken als de cover er om heen is of moet die er telkens af ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katsunami
  • Niet online
Ballebek schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 22:11:
Digitizer vervangen gisteren; had een schuiver van de bank niet overleefd...
Die Gorilla is leuk maar ik vond het toch wel een tegenvaller dat ie zo snel te barsten was.
Wow.... dat is een epic barstenfestijn :X

Het is wel te verwachten. Gorilla-glass is zo krasbestendig omdat het superhard is... en hoe harder materiaal wordt, hoe makkelijker het is te barsten als het een flinke smak maakt. Is hetzelfde met bijvoorbeeld gietijzer. Superhard, maar compleet onbuigbaar. Als je het een flinke klap geeft barst het meteen.

Succes met het nieuwe scherm :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sikman
  • Laatst online: 08-10 21:51
Ik heb net een netgeat wn2000rpt wifi range extender gekocht om op zolder ook een goed wifi signaal te hebben. Werkt prima met mijn windows pc, maar mijn tab kan geen verbinding maken...
Ik zie de extender in de lijst van netwerken staan, ik mag verbinding maken en het router wachtwoord invullen, en dan blijft hij net zo lang naar een ip adres zoeken tot ik er genoeg van heb. Mijn laptop had direct een ip adres. Ik heb al wat zitten klooien met de wifi instellingen, maar als ik de ip instelling op "passief" zet en handmatig het ip adres van mijn normale netwerk verbinding invoer, dan mag ik niet meer op ok druken in het pop up schermpje om te bevestigen.
Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001

prutser001

sikman schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 09:01:
Ik heb net een netgeat wn2000rpt wifi range extender gekocht om op zolder ook een goed wifi signaal te hebben. Werkt prima met mijn windows pc, maar mijn tab kan geen verbinding maken...
Ik zie de extender in de lijst van netwerken staan, ik mag verbinding maken en het router wachtwoord invullen, en dan blijft hij net zo lang naar een ip adres zoeken tot ik er genoeg van heb. Mijn laptop had direct een ip adres. Ik heb al wat zitten klooien met de wifi instellingen, maar als ik de ip instelling op "passief" zet en handmatig het ip adres van mijn normale netwerk verbinding invoer, dan mag ik niet meer op ok druken in het pop up schermpje om te bevestigen.
Iemand een idee?
ftp://downloads.netgear.c...M/WN2000RPT_UM_8Dec10.pdf

Misschien dat daar nog tips in staan?

Ik weet het niet helemaal zeker maar al via WPS geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

Weet iemand waar je de SAMSUNG Mobile MTP device driver kunt vinden? Mijn tab kan ik niet meer verbinden met de PC.

Hmm schijnen meer mensen last van te hebben, heb nu wel een nieuwe update binnen via de updater op de tab zelf. Hoop dat dat het trage oplost :) Weet iemand wat voor update het is? De tab geeft verder niet veel info.

Edit: Aha hij geeft aan, apparaat geupdate naar P7500XWKL1. Wat er veranderd is is onduidelijk, heb nu wel Wifi direct?

Doen overigens de filmpjes van de frontpage in HD het bij jullie soepel? Hapert bij mij ontzettend.

[ Voor 73% gewijzigd door Snippertje op 12-01-2012 22:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ettepet
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 06-05 13:01
renzo4000 schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 16:47:
Is het niet zo dat iOS wat slimmer omgaat met het tonen van homescreens/appdrawers? Volgens mij maakt iOS van de laatste stand een "foto" die suggereert dat het realtime is ... echter is dit dus gewoon een plaatje wat op deze manier schokvrij/vloeiend getoond kan worden.
Het blijkt dat de iPad 2 nog steeds de snelste grafische chipset heeft, moet ook wel met dat (hoge dpi) scherm. Zelfs de nieuwe Asus Transformer is beduidend langzamer grafisch als je naar de tests kijkt. Ook draaiend op ICS verwacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

De nieuwe update (P7500XWKL1) is vooralsnog trouwens veel vloeiender dan de vorige. Weet nog steeds niet helemaal wat er allemaal veranderd is. Op internet vind ik vooral dat hij in India is uitgekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H92!
  • Niet online
Waarschijnlijk is dat de update naar Android 3.2 geweest. Die draait wat soepeler en heeft een functie om programma's uit te rekken over volledig scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

H92! schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 20:25:
Waarschijnlijk is dat de update naar Android 3.2 geweest. Die draait wat soepeler en heeft een functie om programma's uit te rekken over volledig scherm.
Nee, 3.2 stond er al op :)

Dit was de oude versie:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/P8LWgY9lqNHNxwo2sGB5vygd/full.jpg

Nieuwe geeft aan: P7500XXKL3

[ Voor 19% gewijzigd door Snippertje op 12-01-2012 20:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 29-09 21:54

Balachmar

The truth is out there

Ettepet schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 19:43:
[...]

Het blijkt dat de iPad 2 nog steeds de snelste grafische chipset heeft, moet ook wel met dat (hoge dpi) scherm. Zelfs de nieuwe Asus Transformer is beduidend langzamer grafisch als je naar de tests kijkt. Ook draaiend op ICS verwacht ik.
Je weet toch wel dat de resolutie van de Ipad2 lager is dan die van de Android tablets. Daarom heeft de graphische chip minder te doen. Dat kan sowieso al een reden zijn waarom de iPad2 het makkelijker heeft. Daar komt bij dat de graphische chip van de iPad2 inderdaad een goede is. Maar vergeet niet dat het verschil tussen 1024x768 en 1280×800 al 30% is. (De transformer heeft dus 30% meer werk te doen met elke refresh)

Systeempje; Ballaida of Avalon in GuildWars

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sikman

[/quote]

Op een of andere manier werkt het nu wel... Het lijkt er op dat als je het wifi instellingen scherm maar vaak genoeg opent, een beetje door de verschillende instellingen bladert en dan onveranderd de boel weer afsluit, dat het dan werkt. Het klinkt raar, maar ergens uit het zicht zit blijkbaar een instelling die als je mazzel hebt goed staat. Lijkt een Android 3.2 issue, want een Android telefoon en Windows PC hebben er geen last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001

prutser001

sikman schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 10:29:

[/quote]

Op een of andere manier werkt het nu wel... Het lijkt er op dat als je het wifi instellingen scherm maar vaak genoeg opent, een beetje door de verschillende instellingen bladert en dan onveranderd de boel weer afsluit, dat het dan werkt. Het klinkt raar, maar ergens uit het zicht zit blijkbaar een instelling die als je mazzel hebt goed staat. Lijkt een Android 3.2 issue, want een Android telefoon en Windows PC hebben er geen last van.
Ik wissel regelmatig van netwerken, Thuis-Werk-Ouders-Vrienden en andere familie en tot nu toe heb ik nog geen verbindings problemen gehad en iedereen heeft wel een andere internet provider en hardware. (Wel heb ik bij de meeste het spulletjes aangesloten en geconfigureerd.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thenotorious
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21-09 12:19
zonoskar schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 16:33:
[...]

Ik zit duidelijk in 2 :) (ik meen het).

Ik kan er alleen niet tegen dat mensen proberen vol te houden dat het vloeiend is, terwijl dat niet is. De Galaxy Tab 8.9 van mijn moeder was gewoon vers uit de winkel. Niks mee gedaan. Nu met 3.2 erop is het wat beter, maar een iPad1 is vloeiender. Dat is gewoon een constatering.

Hetzelfde met het scherm van de Samsung Galaxy S2. Hopen mensen die beweren dat hun scherm perfect was en geen gele waas aan de linkerkant hadden. Terwijl iedereen die foto's postten als bewijs van hun perfecte scherm gewoon aantoonbaar die gele waas hadden. Ik moet zeggen dat ik in eerste instantie ook dacht dat mijn GS2 een goed scherm had, maar helaas.
Nou en dat de Galaxy Tab minder vloeiend loopt dan de iPad.
Ik vind IOS een verouderd, saai eentonig en gesloten besturingssysteem. Enige wat je kunt aanpassen is je achtergrond, alle iPhones en iPads zijn cloons van elkaar. Dan heb ik liever iets meer 'schokkerigheid' dan zo een saai verouderd besturingssysteem uit 2006. Bij een galaxy tab kun je tenminste nog een paar widgets plaatsen of een live achtergrond plaatsen. Dat is het mooie van android, vrijwel iedere android telefoon of tablet is anders. Vriend van mij heeft een Ipad 2 en vergeleken met mijn galaxy tab loopt mijn tablet gewoon veel beter in het opstarten,laden en veel vloeiender op het internet.

Verder over je gele waas op de SGS2, ik heb zelf ook een SGS2 en ik heb geen last van het gele waas :)
Dan ben ik blijkbaar ook zo een iemand die dat beweert.

Im notorious

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sikman
prutser001 schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 12:22:
[...]

Ik wissel regelmatig van netwerken, Thuis-Werk-Ouders-Vrienden en andere familie en tot nu toe heb ik nog geen verbindings problemen gehad en iedereen heeft wel een andere internet provider en hardware. (Wel heb ik bij de meeste het spulletjes aangesloten en geconfigureerd.)
Ik had tot nu toe ook geen enkel probleem, in een hotel, op mijn werk, overal prima WIFI connectie. Het is echt iets tussen de range extender en de tab. De Netgear service desk is er al mee bezig. Complimenten trouwens voor hoe voortvarend zij het oppakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Thenotorious schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 20:07:
[...]

Nou en dat de Galaxy Tab minder vloeiend loopt dan de iPad.
Ik vind IOS een verouderd, saai eentonig en gesloten besturingssysteem. Enige wat je kunt aanpassen is je achtergrond, alle iPhones en iPads zijn cloons van elkaar. Dan heb ik liever iets meer 'schokkerigheid' dan zo een saai verouderd besturingssysteem uit 2006. Bij een galaxy tab kun je tenminste nog een paar widgets plaatsen of een live achtergrond plaatsen. Dat is het mooie van android, vrijwel iedere android telefoon of tablet is anders. Vriend van mij heeft een Ipad 2 en vergeleken met mijn galaxy tab loopt mijn tablet gewoon veel beter in het opstarten,laden en veel vloeiender op het internet.
Gelukkig heeft iedereen zijn eigen mening over IOS vs Android, vrijheid blijheid, toch? ;) IOS5 vind ik helemaal niet verouderd aanvoelen. Het werkt voor mij ontzettend soepel en intuïtief en komt op mij gewoon een stuk degelijker en volwassener over dan Android. Tegelijkertijd vind ik Android vooral een OS met erg veel potentieel, met name ICS samen met krachtige hardware als Tegra3 komen voor mij dicht bij dezelfde ' user experience' als IOS5.

Begrijp me niet verkeerd, ik werk zowel met een iPad2 als een Galaxy Tab en beleef aan beiden veel plezier maar persoonlijk vind ik de iPad2 op dit moment een volwassener product. De hardware voelt degelijker en minder plastic aan dan mijn Tab en het OS voelt volwassener aan. Maar ik heb wel het gevoel dat Samsung en Android wel de potentie hebben om de iPad2 voorbij te streven op die punten, over niet al te lange termijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thenotorious
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21-09 12:19
kazuka schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 20:59:
[...]

Gelukkig heeft iedereen zijn eigen mening over IOS vs Android, vrijheid blijheid, toch? ;) IOS5 vind ik helemaal niet verouderd aanvoelen. Het werkt voor mij ontzettend soepel en intuïtief en komt op mij gewoon een stuk degelijker en volwassener over dan Android. Tegelijkertijd vind ik Android vooral een OS met erg veel potentieel, met name ICS samen met krachtige hardware als Tegra3 komen voor mij dicht bij dezelfde ' user experience' als IOS5.

Begrijp me niet verkeerd, ik werk zowel met een iPad2 als een Galaxy Tab en beleef aan beiden veel plezier maar persoonlijk vind ik de iPad2 op dit moment een volwassener product. De hardware voelt degelijker en minder plastic aan dan mijn Tab en het OS voelt volwassener aan. Maar ik heb wel het gevoel dat Samsung en Android wel de potentie hebben om de iPad2 voorbij te streven op die punten, over niet al te lange termijn.
Natuurlijk heeft iedereen zijn eigen mening, anders verkocht op dit moment Apple ook de iPhone en de iPad niet zo goed.
Maar toen ik (denk 1,5jaar geleden) heeeel blij met me iPhone 3G rondliep, kwam er eens een vriend langs en die had een nieuwe telefoon! Namelijk de HTC Desire HD, en door die enorme scherm, customization en die prachtige besturingsysteem dacht ik bij me zelf: Wat is ios toch saai! Begrijp me niet verkeerd, ik heb ook gewoon begrip dat mensen ios gebruiken omdat het zo simpel en makkelijk is. Maar toen ik die HTC zag, ging er een hele wereld voor me open en sindsdien heb ik besloten nooit meer een apple product te kopen, omdat het simpelweg gewoon eentonig en closed is.

Im notorious

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom toch altijd vergelijken? Wat is een betere auto een BWM of een Mercedes?
Beide zijn prima puur een kwestie van smaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strunkie
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 21-10-2024

Strunkie

> Post is rechts!

Mensen wacht maar op ICS, ik had hem even via xda dr opgezet en hij is echt wel veel vloeiender.
Alleen jammer dat de codecs nog niet werken.

^ Post is hierboven!

Pagina: 1 ... 31 ... 56 Laatste