Ik heb een witte 10.1 wifi 16gb (USA versie) en heb ook sinds kort 3.2 gekregen via de update functie. Misschien dat de kleur een verschil maakt?Verwijderd schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 12:04:
[...]
Waarschijnlijk dus niet voor iedereen... Ik heb de galaxy tab 10.1 wifi 16 gb en heb versie 3.2 twee weken geleden al OTA binnengehengeld.
Mijn witte 32gb komt ook uit de VS en heeft ook de 3.2 update. Ik heb het idee dat het niet de kleur is, maar US of Europees model.Poolijs schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 12:56:
[...]
Ik heb een witte 10.1 wifi 16gb (USA versie) en heb ook sinds kort 3.2 gekregen via de update functie. Misschien dat de kleur een verschil maakt?
Ik ben er nog niet uit of ik nou blij ben met 3.2. Sinds de update krijg ik continu meldingen dat Google processen zijn vastgelopen, heel irritant. Dus misschien moet je voorlopig blij zijn dat je nog de oude versie hebt.
Zijn er meer die last hebben van foutmeldingen?
Ik ben van plan de 10.1 wifi 16gb aan te schaffen, maar ben er niet uit welke kleur ik wil nemen. Niet dat de kleur me uitmaakt, maar het materiaal daarvan wel. Is Soft Black van dat gladde, zachte materiaal ( zoals achterkant van htc desire ) en pure white lijkt me een goedkoper ogende pianolack. Kan iemand dit bevestigen?
Ja, maar dan op 3.1. Meestal foutmeldingen voor Samsung signed code en af en toe Google signed code. Vrijwel altijd treedt het op als het tablet na een langere tijd uit slaapstand komt.sikman schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 13:13:
[...]
Ik ben er nog niet uit of ik nou blij ben met 3.2. Sinds de update krijg ik continu meldingen dat Google processen zijn vastgelopen, heel irritant. Dus misschien moet je voorlopig blij zijn dat je nog de oude versie hebt.
Even naar de winkel uitproberen. Soft black is niet glad, maar wel zacht. Wit is echt wit plastic.dionio schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 13:39:
Ik ben van plan de 10.1 wifi 16gb aan te schaffen, maar ben er niet uit welke kleur ik wil nemen. Niet dat de kleur me uitmaakt, maar het materiaal daarvan wel. Is Soft Black van dat gladde, zachte materiaal ( zoals achterkant van htc desire ) en pure white lijkt me een goedkoper ogende pianolack. Kan iemand dit bevestigen?
Verwijderd
Hier geen last van foutmeldingem op 3.2. Ding werkt prima.H92! schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 11:46:
[...]
Even naar de winkel uitproberen. Soft black is niet glad, maar wel zacht. Wit is echt wit plastic.
Heb mezelf daarnet ook maar een tab gaan galen in Brussel :-)
Eerste indrukken zijn zeer fijn. Typt leuker en gemakkelijker dan verwacht.
De files rond Brussel kunnen me vanaf nu niet meer deren. :-)
Eerste indrukken zijn zeer fijn. Typt leuker en gemakkelijker dan verwacht.
De files rond Brussel kunnen me vanaf nu niet meer deren. :-)
Voordat ik deze tablet aan mijn moeder aanraadt, hoe zet je het makkelijkst foto's vanuit Lightroom op de Galaxy Tab? Ik lees overal dat dit via een Windows media transfer moet gaan of via Kies. Het liefst zou ik gewoon een drive icoontje hebben en dan via de export functie van Lightroom foto's op het apparaat zetten. Is dat mogelijk?
Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD
Als je de Tab via USB aansluit wordt het gewoon een MTP device in Windows. Slepen van/naar met Windows verkenner is prima mogelijk (vergelijk: USB stick).
[ Voor 22% gewijzigd door d3vlin op 10-12-2011 21:50 ]
Leaping Lab Rats!
Kies zegt dat er een update is (Version: 2.1.0.11112_41)
alleen op de 40% geeft ie de melding dat er geen internetverbinding meer is?
I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.
Je moet de verbindingssinstellingen (Vodafone server) veranderen bij 3G connectie. Met de instelling zoals bij aflevering staat lukthet inderdaad niet. Kijk maar even op de Vodafine site (via Wifi) voor de juiste Vodafone server instellingen.Thenotorious schreef op woensdag 07 december 2011 @ 18:47:
Ik heb net een Samsung Galaxy Tab 10.1 3G gekocht bij Vodafone.
Simkaartje doe ik erin, maar er staat heletijd geen internetverbinding (met WiFi doet hij het wel).
De man bij de Vodafone zei dat de simkaart meteen geactiveerd zou zijn.
Als ik naar de instellingen kijk, lijkt alles correct.
Iemand misschien hulp?
De juiste instellingen heb ik in mijn vorige post al gegeven. halve pagina naar boven scrollen doet wonderen.
Ja ik was vergeten te zeggen dat het gelukt is sorry en bedankt!
Im notorious
Verwijderd
Ik heb een Samsung Galaxy Tab 10.1. P7510. (Wi-Fi). Nu heb ik op mijn modem ( ZyXell P-2812HNU-F1 ) een USB HDD gekoppeld. Via mij laptop en notebook kan ik deze benaderen en er bestanden op beheren.
Dit wil ik ook graag doen met mijn tablet.
Iemand enig idee hoe dit moet? Heb het al via een aantal filesharing apps geprobeerd alleen dit is niet gelukt.
Ben nieuwsgierig naar jullie ervaring hiermee....
Dit wil ik ook graag doen met mijn tablet.
Iemand enig idee hoe dit moet? Heb het al via een aantal filesharing apps geprobeerd alleen dit is niet gelukt.
Ben nieuwsgierig naar jullie ervaring hiermee....
Ik gebruik ES FileExplorer, kun je erg veel mee qua bestandsbeheer. Zowel lokaal als op je netwerk.
"It's about time you showed up Fox!"
Dat is een update van KIES zelf, niet van de Tab firmware.davidaap123 schreef op zondag 11 december 2011 @ 14:35:
Leaping Lab Rats!
Verwijderd
Dat is een update van KIES zelf, niet van de Tab firmware.davidaap123 schreef op zondag 11 december 2011 @ 14:35:
Verwijderd
Hoe kan ik de tablet opladen in de auto? Ik heb nu zo'n auto usb lader waar dus de usb kabel van de tab in moet maar dit werkt niet. Hij maakt wel contact en zegt dan mtp applicatie ofzoiets? Volgens mij is dit toch voor gegevensoverdracht naar de pc? Iemand een oplossing? Hij laadt ook niet aan de usb van de pc op...
http://galaxytabhacks.com...-on-your-galaxy-tab-10-1/Verwijderd schreef op woensdag 14 december 2011 @ 14:42:
Hoe kan ik de tablet opladen in de auto? Ik heb nu zo'n auto usb lader waar dus de usb kabel van de tab in moet maar dit werkt niet. Hij maakt wel contact en zegt dan mtp applicatie ofzoiets? Volgens mij is dit toch voor gegevensoverdracht naar de pc? Iemand een oplossing? Hij laadt ook niet aan de usb van de pc op...
Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd
Ik ben sinds gister in het bezit van een zwarte, 16 GB versie, Wifi. Er staat de 3.2 software op maar krijg alleen bij Youtube constant FC's. zodra ik naar subscriptions ga knalt ie eruit... erg storend.sikman schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 13:13:
[...]
"Find what you love and let it kill you"
Hebben meer mensen Asphalt 6 HD op hun tablet staan, en werkt die daar sinds vandaag ook niet meer ??
En nog iets wat ik niet begrijp, ik heb de tablet versie van Androidworld op mijn tab staan, maar deze werkt sinds een paar dagen ook niet meer, iemand enig idee waar dit aan kan liggen ???
Heb een aantal dingen uit de market gekocht tijdens de 10 daagse waarbij je dingen kan kopen voor 0,10 cent, maar heb werkelijk geen idee waardoor deze 2 dingen niet meer werken.
Iemand een idee ???
En nog iets wat ik niet begrijp, ik heb de tablet versie van Androidworld op mijn tab staan, maar deze werkt sinds een paar dagen ook niet meer, iemand enig idee waar dit aan kan liggen ???
Heb een aantal dingen uit de market gekocht tijdens de 10 daagse waarbij je dingen kan kopen voor 0,10 cent, maar heb werkelijk geen idee waardoor deze 2 dingen niet meer werken.
Iemand een idee ???
XPeng G6SR(24) + Ratio Solar
Verwijderd
prima tip. Kan nu alles benaderen. Bedankt.Speek schreef op maandag 12 december 2011 @ 16:06:
Ik gebruik ES FileExplorer, kun je erg veel mee qua bestandsbeheer. Zowel lokaal als op je netwerk.
Ik heb een probleem dat ik niets meer kan downloaden en installeren via de market.
Market start netjes op, kan alle apps bekijken maar als ik op downloaden druk dan blijft hij bij 'wachten op installatie'
Heeft iemand anders dit probleem ook of weet iemand de oplossing?
Market start netjes op, kan alle apps bekijken maar als ik op downloaden druk dan blijft hij bij 'wachten op installatie'
Im notorious
@Thenotorious ik heb wel eens dat ik 10 minuten moet wachten als de melding 'wachten op installatie' er staat.
Kijk dat is nu eens handig. TV kijken op je tablet (alleen voor Ziggo abbo's)
nieuws: Tweaker maakt Ziggo TV geschikt voor Android-apparaten
Werkt perfect!
Werkt perfect!
[ Voor 4% gewijzigd door begetolo op 18-12-2011 00:46 ]
Nou das idd echt handig, en werkt perfect !!!!begetolo schreef op zondag 18 december 2011 @ 00:45:
Kijk dat is nu eens handig. TV kijken op je tablet (alleen voor Ziggo abbo's)
Werkt perfect!
Edit, nu doet ie t niet meer, geeft: cannot initialize playback engine op alle 10 de kanalen !!!
Iemand een idee !!!
[ Voor 12% gewijzigd door robotjoek op 18-12-2011 19:04 ]
XPeng G6SR(24) + Ratio Solar
Ik kijk ook tv op mijn tablet fantastich goed beeldrobotjoek schreef op zondag 18 december 2011 @ 14:00:
[...]
Nou das idd echt handig, en werkt perfect !!!!
Verwijderd
Weet iemand of er een App is waarmee ik de toetsen de Samsung Galaxy Tab 10.1 Keyboard kan veranderen. Dus bijvoorbeeld de pijltjestoetsen naar W A S D.
Dat zou het spelen van GTA een stuk makkelijker maken
Nieuwere versie installeren :-)robotjoek schreef op zondag 18 december 2011 @ 14:00:
[...]
Nou das idd echt handig, en werkt perfect !!!!
Edit, nu doet ie t niet meer, geeft: cannot initialize playback engine op alle 10 de kanalen !!!
Iemand een idee !!!
Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy
Hier zelfde probleem. Doet het de ene keer wel, daarna niet. Melding idd cannot initialize playback engine.
Maar waarvan nieuwere versie installeren? Heb alles net geinstalleerd....
Verwijderd
Hackers keyboard heeft afzonderlijke pijltjestoetsen. Erg handig, ook bij corrigeren van tekst.Verwijderd schreef op maandag 19 december 2011 @ 14:18:
Weet iemand of er een App is waarmee ik de toetsen de Samsung Galaxy Tab 10.1 Keyboard kan veranderen. Dus bijvoorbeeld de pijltjestoetsen naar W A S D.
Ave, Arno
Verwijderd
Dit heb ik ook af en toe. Onderstaande geeft de oplossingThenotorious schreef op zaterdag 17 december 2011 @ 19:06:
Ik heb een probleem dat ik niets meer kan downloaden en installeren via de market.
http://www.honeytechblog....em-restore-issue/#-259769
Beetje bizar wat ik gisteren te zien kreeg in de youtube app: unsupported video format.
Werkt wel: YouTube: Kanaal van bwf
Werkt niet: YouTube: Kanaal van bwf
De audio is alleszins verschillend tussen de 2 videos.
Kan rooten/custom ROM dit oplossen of is het gewoon pech?
(best balen dat net de finale niet te kijken is op mn tab
)
Werkt wel: YouTube: Kanaal van bwf
Werkt niet: YouTube: Kanaal van bwf
De audio is alleszins verschillend tussen de 2 videos.
Kan rooten/custom ROM dit oplossen of is het gewoon pech?
(best balen dat net de finale niet te kijken is op mn tab
Verwijderd
De 4.0 upgrade lijkt er aan te komen:
We know you have been waiting and we're thrilled today to announce that we'll start serving Android 4.0 Ice Cream Sandwich to GALAXY Note and GALAXY S II in the first quarter of 2012.
In addition, other ICS-upgradable GALAXY devices include GALAXY S II LTE, GALAXY R, GALAXY Tab 10.1, GALAXY Tab 8.9, GALAXY Tab 7.7 and GALAXY Tab 7.0 Plus.
Separate announcements on details of the OS update will be made soon, so stay with us on our Facebook & Twitter communities for more updates!
Bron: https://www.facebook.com/...y-devices/328795820483403
We know you have been waiting and we're thrilled today to announce that we'll start serving Android 4.0 Ice Cream Sandwich to GALAXY Note and GALAXY S II in the first quarter of 2012.
In addition, other ICS-upgradable GALAXY devices include GALAXY S II LTE, GALAXY R, GALAXY Tab 10.1, GALAXY Tab 8.9, GALAXY Tab 7.7 and GALAXY Tab 7.0 Plus.
Separate announcements on details of the OS update will be made soon, so stay with us on our Facebook & Twitter communities for more updates!
Bron: https://www.facebook.com/...y-devices/328795820483403
Verwijderd
Heb een 10.1v gekocht bij vandenborre, al een tijd geleden. Waar gaat mijn update vandaan komen? Als die er uberhaupt al komt?
Spijtig dat de early adopters minder support krijgen.
Spijtig dat de early adopters minder support krijgen.
Voor de duitstalige liefhebbers onder ons:
tv-stream.to
doet het op mijn Sgt (3.1) goed.
tv-stream.to
doet het op mijn Sgt (3.1) goed.
[ Voor 63% gewijzigd door jolobe op 20-12-2011 19:47 ]
laten we eerst 3.2 afwachten, nog steeds geen update naar 3.2 hier.
Ik ben nieuw in dit topic, maar niet iedereen heeft 3.2 begrijp ik? Ik heb even gecheckt en die van mij kwam met 3.2 uit de verpakking.easydisk schreef op woensdag 21 december 2011 @ 16:53:
laten we eerst 3.2 afwachten, nog steeds geen update naar 3.2 hier.
Opnieuw topic doorgezocht en snap het nu. Apart dat sommige mensen dus geen update hebben gehad...
[ Voor 14% gewijzigd door M-Opensource op 21-12-2011 17:44 ]
"Find what you love and let it kill you"
zit er aan te denken om komende weken een tablet te halen. momenteel lijkt de galaxy tab de beste keus op het gebied van android te zijn.
is er bekend wanneer er weer een nieuwe versie uit komt?
is er bekend wanneer er weer een nieuwe versie uit komt?
Heb nu een paar dagen een Galaxy Tab 10.1 wifi/3g 16GB Black en moet zeggen dat ik me er wel mee vermaak.
Het beeld is fenomenaal heerlijk helder, scherp en de touch reageert goed.
De behuizing voelt echt goed aan, stevig en de achterkant heeft een soort van 'zacht gevoel' waardoor je hem makkelijk beetpakt, een beetje internetten is dan ook leuk om te doen.
Het geluid is redelijk maar is niet echt belangrijk.
De Wifi ontvangst is uitstekend beter dan welk apparaat dan ook dat ik thuis heb.
De performance is goed te noemen, een aantal applicaties/games geprobeerd (die wel werkte) en dat is uitstekend te noemen. Ook weinig/geen stotteringen te merken als ik een app verlaat en door de schermen heen blader, alleen als ik echt aan het klooien ben dan wil hij nog weleens wat trager reageren.
De accu is ook uitstekend.
Gisteravond heb ik de tab +/- 5 uur lang achterelkaar gebruikt : internet/video/downloaden/installeren-deinstalleren en testen/gamen en de accu stond nog op 80%.
Er zijn ook wel wat nadelen zoals,
Geen standaard USB aansluiting, nou kun je uiteraard via dropbox en wlan (esfile explorer) bestanden via Lan overkopieren of weer aansluiten via de USB kabel aan de PC (Ik meen gelezen te hebben dat dit niet zou werken in een review op tweakers bij mij wel op Vista). Dit had er wel bij mogen zitten voor dat geld.
De interface is wel wennen als ik het vergelijk met HTC Sense, natuurlijk is het een tab maar die constante balk onderin het scherm vindt ik toch wel irritant.
Apps die ik voor mijn Desire HD aangekocht heb werken niet op de Tab 10.1 ook na opnieuw downloaden weigeren sommige te werken.
Het enige echt irritante dat me opviel was dat bij het intikken van b.v. een URL of zoek opdracht dat er om wat voor reden dan ook ineens een letter achter/tussen gezet wordt waarvan ik zeker weet dat die er niet stond op het moment dat ik op 'enter' drukte.
Voornamelijk games gezocht die werken want dat viel nogal tegen zo ook games die ik al aangeschaft had waarvoor nog geen update beschikbaar was (Dungeon Hunter - Gameloft) en dus elke keer crashen. Dit vindt ik toch wel heel jammer vooral de Gameloft titels protesteren nogal.
Starfront: Collision crashed na file verification.
Dungeon Hunter leek te werken maar crashed ook na +/- 10 meter lopen.
(Dungeon Hunter 2 schijnt het wel te doen maar daar wacht ik nog even mee deze maand was alweer duur zat)
Galaxy on Fire 2 (Tegra Zone) werkt als een zonnetje en is ook echt bijzonder mooi. (Gratis)
Robo Defense werkt ook goed.
Aparatus (physics game) werkt ook goed.
Dungeon Defenders werkt goed.
Earth and Legend werkt goed.
Paper Camera Crashed voordat deze geladen is.
Xconstruct doet raar.
Bijna alle andere Gameloft titels die ik heb werken niet goed, Asphalt 5/Uno/Nova/Sandstorm/The Settlers.
Heb al een bericht gestuurd naar Gameloft maar die reageren nog niet, waardeloos trouwens dat ze alles via email doen en de oplossing nooit op het forum posten.
Heb er nog meer geprobeerd maar kan even niet op de namen komen.
Dolphin Browser HD werkt goed.
Dropbox werkt goed.
Dat office pakket dat meegeïnstalleerd is werkt ook bijzonder prettig.
Nou heb ik ook al gekeken naar accessoires en buiten dat die aardig prijzig zijn zijn ze ook nog eens slecht leverbaar.
Ik wil eigenlijk een Toetsenbord en Muis, Samsung verkoopt zelf een toetsenbord+cover/beschermding en bij Logitech zou een muis te krijgen zijn beide via bluetooth aan te sluiten.
Het nadeel is dat er praktisch geen reviews/ervaring te vinden zijn over Andriod icm muis+toetsenbord.
Volgens de bluetooth standaard zouden er meerdere apparaten tegelijk gepaired kunnen worden (tot 7?) maar het blijft een gok.
Het beeld is fenomenaal heerlijk helder, scherp en de touch reageert goed.
De behuizing voelt echt goed aan, stevig en de achterkant heeft een soort van 'zacht gevoel' waardoor je hem makkelijk beetpakt, een beetje internetten is dan ook leuk om te doen.
Het geluid is redelijk maar is niet echt belangrijk.
De Wifi ontvangst is uitstekend beter dan welk apparaat dan ook dat ik thuis heb.
De performance is goed te noemen, een aantal applicaties/games geprobeerd (die wel werkte) en dat is uitstekend te noemen. Ook weinig/geen stotteringen te merken als ik een app verlaat en door de schermen heen blader, alleen als ik echt aan het klooien ben dan wil hij nog weleens wat trager reageren.
De accu is ook uitstekend.
Gisteravond heb ik de tab +/- 5 uur lang achterelkaar gebruikt : internet/video/downloaden/installeren-deinstalleren en testen/gamen en de accu stond nog op 80%.
Er zijn ook wel wat nadelen zoals,
Geen standaard USB aansluiting, nou kun je uiteraard via dropbox en wlan (esfile explorer) bestanden via Lan overkopieren of weer aansluiten via de USB kabel aan de PC (Ik meen gelezen te hebben dat dit niet zou werken in een review op tweakers bij mij wel op Vista). Dit had er wel bij mogen zitten voor dat geld.
De interface is wel wennen als ik het vergelijk met HTC Sense, natuurlijk is het een tab maar die constante balk onderin het scherm vindt ik toch wel irritant.
Apps die ik voor mijn Desire HD aangekocht heb werken niet op de Tab 10.1 ook na opnieuw downloaden weigeren sommige te werken.
Het enige echt irritante dat me opviel was dat bij het intikken van b.v. een URL of zoek opdracht dat er om wat voor reden dan ook ineens een letter achter/tussen gezet wordt waarvan ik zeker weet dat die er niet stond op het moment dat ik op 'enter' drukte.
Voornamelijk games gezocht die werken want dat viel nogal tegen zo ook games die ik al aangeschaft had waarvoor nog geen update beschikbaar was (Dungeon Hunter - Gameloft) en dus elke keer crashen. Dit vindt ik toch wel heel jammer vooral de Gameloft titels protesteren nogal.
Starfront: Collision crashed na file verification.
Dungeon Hunter leek te werken maar crashed ook na +/- 10 meter lopen.
(Dungeon Hunter 2 schijnt het wel te doen maar daar wacht ik nog even mee deze maand was alweer duur zat)
Galaxy on Fire 2 (Tegra Zone) werkt als een zonnetje en is ook echt bijzonder mooi. (Gratis)
Robo Defense werkt ook goed.
Aparatus (physics game) werkt ook goed.
Dungeon Defenders werkt goed.
Earth and Legend werkt goed.
Paper Camera Crashed voordat deze geladen is.
Xconstruct doet raar.
Bijna alle andere Gameloft titels die ik heb werken niet goed, Asphalt 5/Uno/Nova/Sandstorm/The Settlers.
Heb al een bericht gestuurd naar Gameloft maar die reageren nog niet, waardeloos trouwens dat ze alles via email doen en de oplossing nooit op het forum posten.
Heb er nog meer geprobeerd maar kan even niet op de namen komen.
Dolphin Browser HD werkt goed.
Dropbox werkt goed.
Dat office pakket dat meegeïnstalleerd is werkt ook bijzonder prettig.
Nou heb ik ook al gekeken naar accessoires en buiten dat die aardig prijzig zijn zijn ze ook nog eens slecht leverbaar.
Ik wil eigenlijk een Toetsenbord en Muis, Samsung verkoopt zelf een toetsenbord+cover/beschermding en bij Logitech zou een muis te krijgen zijn beide via bluetooth aan te sluiten.
Het nadeel is dat er praktisch geen reviews/ervaring te vinden zijn over Andriod icm muis+toetsenbord.
Volgens de bluetooth standaard zouden er meerdere apparaten tegelijk gepaired kunnen worden (tot 7?) maar het blijft een gok.
Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"
Gameloft is sowieso wel een beetje een aparte ontwikkelaar.
Veel games die weingi verschillen en op dezelfde engine ontwikkeld zijn, en het eigen distributie systeem.
Maar dit getuigd toch gewoon van niet netjes kunnen programmeren. Het is een ding dat een app niet geoptimaliseerd is voor tablets, maar crashen op tablets getuigd van verkeerd afvangen van native c calls ofzo.
Gewoon Android werkt op alle devices, ziet er dan alleen meer of minder goed uit.
Veel games die weingi verschillen en op dezelfde engine ontwikkeld zijn, en het eigen distributie systeem.
Maar dit getuigd toch gewoon van niet netjes kunnen programmeren. Het is een ding dat een app niet geoptimaliseerd is voor tablets, maar crashen op tablets getuigd van verkeerd afvangen van native c calls ofzo.
Gewoon Android werkt op alle devices, ziet er dan alleen meer of minder goed uit.
Systeempje; Ballaida of Avalon in GuildWars
Ik heb de laatste tijd last van dat als ik mijn tab niet kan verbinden met KIES. Hebben hier meer mensen last van? En weet iemand een oplossing hiervoor?
Groetjes.
Groetjes.
@prutser001 ik kan je niet zeggen of je daadwerkelijk meerdere apparaten via bluetooth kan aansluiten maar een bluetooth muis werkt wel goed vind ik.
Ik ga voor de Samsung keyboard dock, vind de hoes met toetsenbord te duur.
Verwijderd
Waar gebruik jij kies voor? Weet geen antwoord op je vraag maar volgens mij is kies overbodig voor je tab...kcks schreef op donderdag 22 december 2011 @ 21:47:
Ik heb de laatste tijd last van dat als ik mijn tab niet kan verbinden met KIES. Hebben hier meer mensen last van? En weet iemand een oplossing hiervoor?
Groetjes.
Ik ben de Samsung hoes+keyboard al tegengekomen voor ~80 euro, een Bluetooth muis zou op +/- 40 euro komen. Alsnog een hoop geld, er zijn wel alternatieven Kensington heeft geloof ik ook een toetsenbord+hoes maar die vindt ik lelijkzoenvisje schreef op donderdag 22 december 2011 @ 22:06:
@prutser001 ik kan je niet zeggen of je daadwerkelijk meerdere apparaten via bluetooth kan aansluiten maar een bluetooth muis werkt wel goed vind ik.
Logitech heeft ook een BT keyboard en muis maar daar zit weer geen hoes bij, wel erg mooi en 1 van de weinige waar reviews van te vinden waren.
Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"
Ah relax, ik ben hem nu ook aan het downloaden
Mooi, hij staat erop
Er werken nu alleen 2 widgets niet meer
Straks maar eens zien wat nou eigenlijk de verschillen zijn met de vorige
Mooi, hij staat erop
Straks maar eens zien wat nou eigenlijk de verschillen zijn met de vorige

[ Voor 62% gewijzigd door JohnBQ op 23-12-2011 10:15 . Reden: update ]
Super! Ben ook aan het downloaden....Novi schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 09:08:
Eindelijk dan de 3.2 update voor m'n Wifi Tab vandaag OTA.
Tot nu toe altijd tevreden geweest.
Edit: Staat erop. Duurt wel even. Op het eerste gezicht niet heel veel gewijzigd. De klok widget is wel veranderd.
[ Voor 19% gewijzigd door begetolo op 23-12-2011 10:21 ]
Ik heb mijn 3G/Wifi net een week en die heeft wel 3.2, en het maakt me opzich niet veel uit zolang 4.0 maar komt. Wat is eigenlijk het voordeel van 3.2 over 3.1? (buiten dat het een nieuwere versie is).
Gisteravond heel even een toetsenbord kunnen testen van Kensington via Bluetooth en dat werkt naar behoren, niet meer/minder. Ken alleen niemand met een Bluetooth muis helaas dus misschien dat ik die maar gewoon moet kopen en misschien combineren met het Logitech BT keyboard op de hoop dat ze tegelijk aan te sluiten zijn.
Nog contact gehad met leverancier maar helaas is de Samsung accessoires erg moeilijk te krijgen op dit moment, en als er wat binnen komt is dat ook gelijk weg vanwege de opstapelende backorders. De shops die wel wat hebben vragen gewoon te veel op dit moment.
Ik ben nu wel 1 vervelend ding tegengekomen of het nou een bug of instelling is die niet klopt weet ik niet.
Als ik b.v. links boven opde homescreen een google zoekopdracht geef dan plakt de browser of iets anders er een regeltje bij
(puur als voorbeeld weet de regel niet precies)
'www.google.com/search=OS-android=galaxy,nl,blabla-<WERKELIJKE ZOEKOPDRACHT>=123762354763'
En als ik dan daarna google.com/google.nl wil openen in 'Browser' / Dolphin HD dan zijn deze adressen onbereikbaar en pas weer bereikbaar als de Tab opnieuw gestart is. Andere websites werken wel.
Gameloft is ook coulant geweest en daar heb ik met korting Dungeon Hunter 2 HD aan kunnen schaffen welke wel perfect draait, ook kreeg ik te horen dat ze meerdere titels geschikt gaan maken voor de Galaxy Tab 10.1.
[ Voor 73% gewijzigd door prutser001 op 23-12-2011 12:58 ]
Grr, mvplayer free gedownload voor mkv. Hij speelt het af, maar de video in slow motion en audio normaal lolr
Mx player werkt perfect, krijg alleen suva nog niet werkend.JohnBQ schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 19:32:
Grr, mvplayer free gedownload voor mkv. Hij speelt het af, maar de video in slow motion en audio normaal lolr
Ook grrr. Ben nu de 3.2 update aan het installeren, hij blijft meer dan een uur op 9% hangen. Dit kan toch niet goed zijn? Zou het veilig zijn om mijn Tab te herstarten en het nog eens te proberen?
Hmm vergissing.. mx bedoelde ik. 720p mkv gaat bij mij ontzettend slecht, alsof de video op halvesnelheid staatprutser001 schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 20:12:
[...]
Mx player werkt perfect, krijg alleen suva nog niet werkend.
Dat probleem heb ik ook, update kwam prima binnen, maar maar na installatie ging hij zichzelf opnieuw opstarten en toen bleef hij hangen op 18%. Na een half uur de aan/uit knop ingedrukt gehouden, toen begon hij opnieuw, maar blijft nu op 9% staan! Help!Noachdehaas schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 20:33:
Ook grrr. Ben nu de 3.2 update aan het installeren, hij blijft meer dan een uur op 9% hangen. Dit kan toch niet goed zijn? Zou het veilig zijn om mijn Tab te herstarten en het nog eens te proberen?
Ter info, dit vraagstuk:
Lukte in eerste instantie niet.KhaZ schreef op maandag 28 november 2011 @ 10:50:
Zaterdag voor m'n moeder een TAB 10.1 3G 16GB gekocht, leuk ding. Nu wil ze graag (thuis, via Wifi) via de website van haar werk een remote desktop sessie starten zodat ze in kan loggen op haar werk (terminal server volgens mij). Die site geeft aan: installeer "de" Java plugin.
Hiermee bedoelen ze natuurlijk de Java plugin voor gewone desktop computers, deze is er ja. Maar hoe doe ik dit op de TAB?
Hier staan de downloads voor verschillende besturingssystemen van Java, maar Android staat er niet bij: http://www.java.com/nl/download/manual.jsp
Is het handig om een Java SDK te installeren? Lijkt me niet..
http://nl.softonic.com/s/java-android-2.1-download
Ik vermoed dat die site gewoon de normale computer versie van Java vereist, en dat het niet gaat werken. Iemand een goed idee om dit aan de praat te krijgen?
Opgelost door de Tab te rooten en daarna NetExtender te gebruiken om de beveiligde verbinding op te zetten, daarna 2X Client voor het inloggen op de server.KhaZ schreef op maandag 28 november 2011 @ 13:32:
[...]
Dat is jammer, ik vermoedde het al.
[...]
De standaardprocedure is via de site idd. Geen app.
[...]
Ik ga vanavond proberen te achterhalen via de gewone PC wat het adres van de terminal server is, dan probleem ik het via die 2X Client (staat al geïnstalleerd).
Thanks(als ik niet verder kom of als het lukt laat ik het uiteraard ff weten)
AMD 5800X3D | MSI B450 Tomahawk MAX | 16GB DDR4 Crucial 3.200Mhz CAS 16 | PNY GeForce RTX 2060 | Samsung 970 Evo Plus 500GB
Uiteindelijk is het gelukt door de tab aan de oplader te hangen en de aan uit knop lang ingedrukt te houden. De tweede keer doorliep mijn tab wel het hele updateproces.asuurs schreef op zaterdag 24 december 2011 @ 07:54:
[...]
Dat probleem heb ik ook, update kwam prima binnen, maar maar na installatie ging hij zichzelf opnieuw opstarten en toen bleef hij hangen op 18%. Na een half uur de aan/uit knop ingedrukt gehouden, toen begon hij opnieuw, maar blijft nu op 9% staan! Help!
Ik heb vandaag met de galaxy tab 8.9 16GB van mijn moeder gespeeld, dat zou toch een identiek apparaat moeten zijn als de 10.1 versie? Ik vind de snelheid heel erg tegen vallen. Open internet browser -> 2 a 3 sec nadat de browser opent kun je pas wat intypen. Het scrollen tussen homescreens is schokkerig. Facebook app is traag. Het verplaatsen van app shortcuts tussen homescreens loopt ook al niet vloeiend. Ik vergelijk hem met mijn iPad 1, en hoewel die wel trager is, had ik een grotere snelheids gevoel verwacht op de galaxy tab. Als ik het vergelijk met mijn galaxy S2 dan voelt de tab zeker langzamer aan, maar dat zou door de resolutie kunnen komen. Wachten op 4.0 dan maar en hopen dat het schokken weggaat door de GPU versnelling...prutser001 schreef op donderdag 22 december 2011 @ 10:57:
Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD
Ik heb dan de 10.1, maar de problemen die jij tegenkomt kan ik me niet in vinden, browser opstarten is 'klik -> browsen ->klaar' de 2-3 seconden die jij noemt dan staat tweakers al open.zonoskar schreef op zondag 25 december 2011 @ 00:16:
[...]
Ik heb vandaag met de galaxy tab 8.9 16GB van mijn moeder gespeeld, dat zou toch een identiek apparaat moeten zijn als de 10.1 versie? Ik vind de snelheid heel erg tegen vallen. Open internet browser -> 2 a 3 sec nadat de browser opent kun je pas wat intypen. Het scrollen tussen homescreens is schokkerig. Facebook app is traag. Het verplaatsen van app shortcuts tussen homescreens loopt ook al niet vloeiend. Ik vergelijk hem met mijn iPad 1, en hoewel die wel trager is, had ik een grotere snelheids gevoel verwacht op de galaxy tab. Als ik het vergelijk met mijn galaxy S2 dan voelt de tab zeker langzamer aan, maar dat zou door de resolutie kunnen komen. Wachten op 4.0 dan maar en hopen dat het schokken weggaat door de GPU versnelling...
Het enige dat ik merk is dat als ik via de taskmaneger 'mem clear' dat apps 1 a 2 seconden langer duren om op te starten. De standaard browser werkt trouwens wel sneller dan b.v. Dolphin maar Dolphin is wel makkelijker.
Ik moet zeggen dan ik ook niet kan wachten tot ICS komt hoor, een collega heeft de Samsung Google Nexus (laatste) met ICS en dat werkt als een zonnetje. Sneller dan b.v. mijn al wat oudere Desire HD wat logisch is opzich. Hopen dan ICS/4.0 snel komt
De 3.2 update voor me galaxy tab 10.1 3g is er eindelijk:D
Questions must be asked
Ben momenteel mijn update aan het installeren
Leuk kerstcadeau;-)
Questions must be asked
Hmm de Duitse Tab's zijn nog niet aan de beurt
Vandaag ook ge update, eerst aan de stroom gehangen en toen update gestart... probleemloos ge update, laatste restart duurt wel lang.
Eerste indruk is goed, stukje sneller en handiger. Helaas ook eerste bug... wifi komt niet meer up nadat tab va 10 minuten met scherm uit is geweest, dan handmatig wifi uit en aan zetten op de tab en het werkt weer.
Eerste indruk is goed, stukje sneller en handiger. Helaas ook eerste bug... wifi komt niet meer up nadat tab va 10 minuten met scherm uit is geweest, dan handmatig wifi uit en aan zetten op de tab en het werkt weer.
Dit probleem heb ik niet, als hij b.v. 3 tot 8 uur uitgestaan heeft duurt het +/- 10 seconden voordat wifi weer verbinding heeft.easydisk schreef op zondag 25 december 2011 @ 22:10:
Vandaag ook ge update, eerst aan de stroom gehangen en toen update gestart... probleemloos ge update, laatste restart duurt wel lang.
Het enige wat mij irriteert is dat als ik b.v. google.com wil openen google zichzelf gaat zoeken via de adres balk en zo afentoe de browser om zeep helpt.
Voor de mensen die nu de 3.2 update binnen hebben op hun p7500 tab welke productcode hebben jullie als je het apparaat op kies aansluit?
Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.
asuurs schreef op zaterdag 24 december 2011 @ 07:54:
[...]
Dat probleem heb ik ook, update kwam prima binnen, maar maar na installatie ging hij zichzelf opnieuw opstarten en toen bleef hij hangen op 18%. Na een half uur de aan/uit knop ingedrukt gehouden, toen begon hij opnieuw, maar blijft nu op 9% staan! Help!
Oeps, sorry, niet aan toe gekomen eerder terug te schrijven: heb de tab uitgezet en weer aan door aan/uit met volume up knop vast te houden en ik heb hem nu ook binnen! Fijne feestdagen allemaal
Hier tot nu geen enkel probleem gehad met 3.2. Werkt allemaal goed en nu wachten op 4.0:P
Questions must be asked
Hier nog geen upgrade naar 3.2 gehad. Ik neem aan dat update gewoon OTA is en niet via Kies?
Ik zal nog wel effe paar dagen wachten
Via ota krijg ik de melding: geen update gevonden.H92! schreef op maandag 26 december 2011 @ 11:41:
Hier nog geen upgrade naar 3.2 gehad. Ik neem aan dat update gewoon OTA is en niet via Kies?
Via kies krijg ik wel de melding dat ik kan upgraden:

Bedankt! Zojuist Kies geinstalleerd en Android 3.2 al geinstalleerdMegapaul schreef op maandag 26 december 2011 @ 16:05:
[...]
Via ota krijg ik de melding: geen update gevonden.
Via kies krijg ik wel de melding dat ik kan upgraden:
[afbeelding]
Enkele dingen die mij opvallen:
- Nieuwe market
- Achtergrond password SIM niet meer zwart, maar gewoon achtergrondafbeelding
- Meer rotzooi apps meegeleverd (bv Readers hub), Bol-app weer geinstalleerd (die ik had verwijderd)
Ook een probleem met de update hier. Bleef wel een uur hangen op 9% en pas na aan/uitzetten ging de update weer verder. Heb 'm ook aangezet met volumeknop ingedrukt, weet niet of dat heeft geholpen.
Nu overigens nog steeds maar op 34% / 35% (38% inmiddels...).
Verdient niet echt de schoonheidsprijs, zo'n update.
Zelf dacht ik dat-ie definitief vastgelopen was en opgestuurd kon worden. Zouden ze dat niet iets beter kunnen doen?
Nu overigens nog steeds maar op 34% / 35% (38% inmiddels...).
Verdient niet echt de schoonheidsprijs, zo'n update.
Zelf dacht ik dat-ie definitief vastgelopen was en opgestuurd kon worden. Zouden ze dat niet iets beter kunnen doen?
[ Voor 79% gewijzigd door pbk op 26-12-2011 19:10 . Reden: typo's ]
Firmware is hier PDA:KHD / PHONE:KG1 / CSC:KH1 (DBT) en volgens Kies is dat de laatste.. (3.1)
Leaping Lab Rats!
Zegt 'ie ook doodleuk 'No update available', dus zoveel maakt dat niet uit...
[ Voor 3% gewijzigd door d3vlin op 26-12-2011 23:33 ]
Leaping Lab Rats!
Komt omdat jij een Duitse heb.d3vlin schreef op maandag 26 december 2011 @ 23:10:
Firmware is hier PDA:KHD / PHONE:KG1 / CSC:KH1 (DBT) en volgens Kies is dat de laatste.. (3.1)
Hallo allemaal,
Even een vraagje aan de galaxy tab gebruikers, gezien ik al een tijdje twijfel over welke tablet ik wilde kopen.
Wat ik altijd merk in de winkels is dat het switchen tussen pagina's (voornamelijk het hoofdscherm) altijd een beetje laggy aanvoelt, net alsof het allemaal wat hapert. Als ik het bvb vergelijk met de asus transformer is dit veel minder soepel.
Ligt dit nu aan de android versie die verouderd is?
Even een vraagje aan de galaxy tab gebruikers, gezien ik al een tijdje twijfel over welke tablet ik wilde kopen.
Wat ik altijd merk in de winkels is dat het switchen tussen pagina's (voornamelijk het hoofdscherm) altijd een beetje laggy aanvoelt, net alsof het allemaal wat hapert. Als ik het bvb vergelijk met de asus transformer is dit veel minder soepel.
Ik heb dezelfde firmware en idd nog geen 3.2...maar had ook een van de eerdere (geimporteerde) tabs. Dus waarschijnlijk ook zo'n Duitse? Heb alleen nog nergens kunnen vinden wanneer die de update krijgen...d3vlin schreef op maandag 26 december 2011 @ 23:10:
Het valt mij op dat deze tablet 16gb aan geheugen heeft en niet uit te breiden is. Is 16gb nu genoeg voor hedendaags gebruik?
Zit namelijk ook te twijfelen aan de ipad2 met 32gb, maar qua functionalitiet scoort de tab 10.1 stukken beter. En het is tenminste android ipv apple:)
Zit namelijk ook te twijfelen aan de ipad2 met 32gb, maar qua functionalitiet scoort de tab 10.1 stukken beter. En het is tenminste android ipv apple:)
Ligt aan het gebruik he..G.Scholtens schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 20:04:
Het valt mij op dat deze tablet 16gb aan geheugen heeft en niet uit te breiden is. Is 16gb nu genoeg voor hedendaags gebruik?
Ik heb zelf echt niet meer dan 16 nodig, videos die ik al gezien heb bewaar ik toch niet en voor muziek gebruik ik hem ook niet. Op die manier volstaat het meer dan prima.
Verwijderd
Je kan nog altijd de adapter nog kopen daarmee kan je nog een SD-kaart koppelen met je SGT.G.Scholtens schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 20:04:
Verwijderd
Mijn ervaring is wel dat het iets verbetert is met de nieuwe 3.2. Echter is er nog wel een lichte hapering te zien bij het switchen van homescreens en het openen van de app-lijst. Zelf vind ik dit niet erg storend. Het is meer een cosmetisch iets.hansvanochten schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 14:44:
Als je geen complete muziekbibliotheek of videotheek op je tablet wil zetten is 16 gig meer dan genoeg. App's zijn meestal niet groter dan 5 a 6 mb.G.Scholtens schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 20:04:
Verwijderd
update gehad OTA, heeft iets van 2 uur gelopen.
ik dacht steeds dat hij vasthing, maar heb hem aan de stroom gehangen en laten liggen.
na het kerstdiner was hij klaar, ik lees hier dat er een nieuwere android opstaat?
Nouja, mijn rtl gemist en ziggo tv kijken werkt nog prima en stukken beter dan een ipad dus ik ben nog steeds zeer tevreden!
ik dacht steeds dat hij vasthing, maar heb hem aan de stroom gehangen en laten liggen.
na het kerstdiner was hij klaar, ik lees hier dat er een nieuwere android opstaat?
Nouja, mijn rtl gemist en ziggo tv kijken werkt nog prima en stukken beter dan een ipad dus ik ben nog steeds zeer tevreden!
Dit probleem heb ik ook. Wifi start niet direct op. (Komt misschien door mijn verborgen SSID?) Maar Android 3.2 werkt stukken soepelereasydisk schreef op zondag 25 december 2011 @ 22:10:
Wie weet een goede app om audio op te nemen op de Galaxy tab, waarbij een externe geluidskaart wordt gebruikt (Lexicon Omega)?
Ik hoef alleen op te nemen, editen doe ik op de PC wel (maar mag op de tablet natuurlijk ook als dat kan
Ik hoef alleen op te nemen, editen doe ik op de PC wel (maar mag op de tablet natuurlijk ook als dat kan
Kan er iemand mij vertellen hoe ik mij Tab kan verbinden met mijn Galaxy S, zodat in buiten kan surfen via mijn GSM.
Thanks
Thanks
Dan moet je je Galaxy S2 telefoon instellen als Hotspot. Kan via instelling -> tethering en draagbare hotspots -> Instell. draagbare W-Fi hotspothenkiepenkie63 schreef op woensdag 28 december 2011 @ 10:58:
Kan er iemand mij vertellen hoe ik mij Tab kan verbinden met mijn Galaxy S, zodat in buiten kan surfen via mijn GSM.
Thanks
Nog meer mensen met problemen met IMAP sinds de update naar 3.2? Bij mij haalt de standaard email app nog wel de folders op maar niet meer de berichten daarin.
Verwijderd
Is het mogelijk om de 10.1 aan te sluiten op je home cinema set zodat je bijvoorbeeld Spotify muziek via je tablet op je home cinema set kunt afspelen?
En is de Sony Tablet S een optie? Die heb je namelijk ook in 32GB versie. Is wel dikker natuurlijk, compleet ander design. Maar ook een uitstekende tablet.G.Scholtens schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 20:04:
Verwijderd
Gisteren geupdate naar 3.2 maar nu doet mijn Market het niet meer. Als ik er op druk geeft hij aan 'toepassing niet geïnstalleerd'. Heb zitten Googlen en het schijnt dat je hem via een vendor.apk weer kunt installeren. Ben niemand met de tab tegen gekomen die dit probleem heeft alleen met andere telefoons. Ik wil natuurlijk de nieuwe Market die bij de 3.2 update hoort, weet iemand waar ik deze apk kan vinden?
Verwijderd
Via http://www.bol.com/nl/p/e....html#product_description kun je de tab op je verstrerker aansluiten.Verwijderd schreef op woensdag 28 december 2011 @ 13:38:
Is het mogelijk om de 10.1 aan te sluiten op je home cinema set zodat je bijvoorbeeld Spotify muziek via je tablet op je home cinema set kunt afspelen?
Als het goed is kreeg je een melding voor het updaten dat je de snelkoppeling weg moet halen en weer opnieuw aan moet maken om het weer te laten werken.Verwijderd schreef op woensdag 28 december 2011 @ 13:46:
Gisteren geupdate naar 3.2 maar nu doet mijn Market het niet meer. Als ik er op druk geeft hij aan 'toepassing niet geïnstalleerd'. Heb zitten Googlen en het schijnt dat je hem via een vendor.apk weer kunt installeren. Ben niemand met de tab tegen gekomen die dit probleem heeft alleen met andere telefoons. Ik wil natuurlijk de nieuwe Market die bij de 3.2 update hoort, weet iemand waar ik deze apk kan vinden?
Ik moet zeggen dat ik het zelf ook nog niet gedaan heb, maar ik kreeg wel een melding in die richting.
"It's about time you showed up Fox!"
Verwijderd
Ik kan me niet herinneren dat ik die melding gehad heb. Heb dit dan ook niet gedaan. Maar zie dat hij wel gewoon start vanuit 'Applicaties' stomSpeek schreef op woensdag 28 december 2011 @ 14:04:
[...]
Als het goed is kreeg je een melding voor het updaten dat je de snelkoppeling weg moet halen en weer opnieuw aan moet maken om het weer te laten werken.
Ik moet zeggen dat ik het zelf ook nog niet gedaan heb, maar ik kreeg wel een melding in die richting.

Snelkoppeling opnieuw aangemaakt en opgelost. Bedankt!
HD 720 p filmpjes speelt ie nog niet soepel af, met elke player zowat geprobeerd. Bij iemand waar het wel soepel afspeelt? Zo ja, welke player?