Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katsunami
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
Is er al ergens iets bekend wat betreft de releasedatum va ics voor de Galaxy Tab 10.1? Niet dat het per se snel moet, want alles loopt prima hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 06:29
Megapaul schreef op zaterdag 05 november 2011 @ 12:46:
[...]

Deze shop had de book covers weer voorradig en ik heb er 1 besteld en vandaag mogen ontvangen.
Er valt me echter wel iets op ten opzichte van de book cover die ik in de winkel heb zien liggen.
Er zit namelijk naast de camera opening nog 2 andere (soort) openingen op. 1 voor aan/uit knop en
en 1 voor de koptelefoon, deze opening ziet er anders uit en er zit een soort rubbertje in.
Hebben andere mensen dit ook de de book cover bij Total Discount Stores gekocht hebben?

[afbeelding]
Vandaag op mijn werk nieuwe bookcovers binnen gehad en deze zijn identiek t.o.v. het plaatje hierboven :)

Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand helpen met het volgende probleem?

Ik ben bezig met het customizen van mijn galaxytab.
Hiervoor heb ik ADW Launcher ex + minimalistic text + live wallpapers geinstalleerd.
Het probleem is, dat als ik iets maak in minimalistic text er niets op mijn home screen verschijnt.

Hetzelfde probleem heb ik met een andere customized klok widget, die wil ook maar niet verschijnen.

Iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eddemans
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 08-10 18:55
Megapaul schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 14:34:
[...]

Vandaag op mijn werk nieuwe bookcovers binnen gehad en deze zijn identiek t.o.v. het plaatje hierboven :)
Ik heb hem ook via Amazon bij Total Discount besteld en gisteren ontvangen. Ziet er hetzelfde uit als je plaatje idd. Ben er erg content mee O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• easydisk
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-10 14:32
Heb nog steeds het (zeer) irritante wifi probleem dat mijn tablet niet altijd (meestal niet) reconnect met de wifi na het wakker worden. Daarom wil ik graag een restore van de firmware doen.

Heb nu de officiële P7510XWKL1 en de bijbehorende firmware van http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1411925 gedownload.

Ook Odin3 1.85 gedownload..

Alleen de firmware bevat alleen: P7510XWKL1_P7510OXXKJ2_HOME.tar.md5 .. waar vul ik dit in in Odin3 ? Bootloader ? PDA ? Phone ? CSC ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

easydisk schreef op zondag 15 januari 2012 @ 20:38:
Heb nog steeds het (zeer) irritante wifi probleem dat mijn tablet niet altijd (meestal niet) reconnect met de wifi na het wakker worden. Daarom wil ik graag een restore van de firmware doen.

Heb nu de officiële P7510XWKL1 en de bijbehorende firmware van http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1411925 gedownload.

Alleen de firmware bevat alleen: P7510XWKL1_P7510OXXKJ2_HOME.tar.md5 .. waar vul ik dit in in Odin3 ? Bootloader ? PDA ? Phone ? CSC ?
Ook last van gehad, een factory reset was voldoende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katsunami
  • Niet online
Is hier ook zo dat wifi niet altijd verbindt vanuit slaapstand, als ik te ver van de router af ben. K heb het opgelost door wifi op alsways on te zetten. Ik heb geen zin om 42 apps te moeten herinstalleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gix
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01-10 15:08

Gix

Heeft iemand anders ook wel eens dat de simkaart niet geregistreerd wordt?
Op een gegeven moment namelijk geen 3G verbinding met de fout melding kan simkaart niet registeren. Tab reboten en het is opgelost, maar zwaar irritant!

Iemand een idee waar dit aan ligt? Simkaart? Vodafone of de Tab?

[ Voor 0% gewijzigd door Gix op 16-01-2012 15:40 . Reden: typo's ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strunkie
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 21-10-2024

Strunkie

> Post is rechts!

easydisk schreef op zondag 15 januari 2012 @ 20:38:

tar.md5 = altijd PDA
Bootloader = hoeft niet
phone = hoeft niet
csc = hoeft niet

^ Post is hierboven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• easydisk
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-10 14:32
Verwijderd schreef op zondag 15 januari 2012 @ 22:24:
[...]

Ook last van gehad, een factory reset was voldoende.
Factory reset .. in Menu ? Privacy > Standaard gegevens herstellen ?!

gedaan, maar helaas nog steeds het probleem.

En plots kan ik de 'com.jiwire.android.finder' niet meer downloaden (Deze app is compatibel met geen van uw apparaten.) en Marble Blast loopt vast bij het opstarten. Terwijl beide het gewoon deden voor de reset.

upd:
Heb even gegoogled en een factory reset gedaan in het boot menu (power + volume down)
Nog geen last gehad van het wifi probleem, maar wat te kort om definitief te zeggen. Bol.com app kwijt :) en het e.e.a werkt sneller ;)))) De 2 bovengenoemde apps werken nog niet helaas en in kies krijg ik nu wel de melding dat een update niet mogelijk is.

nou ja, zie Android 4 wel verschijnen...

Toch jammer dat een reset van firmware (format + totaal verse install) niet door Kies ondersteund wordt.

[ Voor 32% gewijzigd door easydisk op 17-01-2012 21:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaeqx
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 28-09-2022
Is er iemand die weet of ik een sms kan versturen/ontvangen via mijn Tablet 10.1 met3G en een simkaart van Vodafone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Birdman
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 08-10 15:02
ja je kan smsen ontvangen en versturen. ik heb er ook whatsapp op geinstalleerd dat werkt ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaeqx
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 28-09-2022
Gilles- schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 14:40:
ja je kan smsen ontvangen en versturen. ik heb er ook whatsapp op geinstalleerd dat werkt ook.
Ja, whatsapp werkt bij mij ook,alleen ik weet niet hoe of met welk progr. Of app Ik kan sms-en. Een sms verstuurd naar mijn nr. komt niet aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Birdman
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 08-10 15:02
onder berichten kun je smsen. stuur maar is een sms naar het nummer van je simkaart. dan krijg je een notificatie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katsunami
  • Niet online
Bedankt, dat wist ik niet. Sms werkt inderdaad, heen en terug. Is dat verzenden gratis, of niet, als het tablet op wifi zit? De 3G-verbinding staat uit hier op dit moment, maar ik kan mee voorstellen dat de normale Gsm-verbinding actief is, voor het versturen van sms.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H92!
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
SMS heeft niets met wifi of 3g te maken, maar gewoon met het sms-netwerk. Je betaalt gewoon de prijs van je provider.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephanVierkant
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-09 16:22
Ik wil graag een bijlage (PDF) toevoegen in Gmail. Als ik een bijlage wil toevoegen, krijg ik echter een lijst met al mijn foto's: andere bestanden ontbreken. Hoe zorg ik er voor dat ik ook andere bestanden kan selecteren? Op mijn telefoon (HTC Desire) gaat het wel goed.

(mijn gebruikelijke workaround door eerst naar het bestand te gaan en dan te delen werkt niet; ik wil hem immers in een bestaande conversatie toevoegen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo, heb net een nieuwe galaxy tab en nu valt me iets raars op. Als ik het toestel extreem schuin hou en zeg maar aan de bovenzijde van het scherm onder de zwarte rand kijk zie ik een witte streep (licht).
Dit is zeg maar het einde van het scherm.
Hebben al de tabs dit ???

cor

Niemand ????? Dan ik hem nog snel even ruilen namelijk !!!

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 18-01-2012 20:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katsunami
  • Niet online
Ik zie hier niks vreemds... Onder geen van de randen overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markmart33
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 04-10 08:48
Ik heb een probleem, ik heb mijn tab p 7500 vanavond geroot omdat ik van regio wilde veranderen zodat ik uit de Samsung app store MMM kon downloaden.
Toen ben ik bezig geweest om in enkele bestanden de code te wijzigen zoals ik las op XDA.
Ineens krijg ik de melding nadat ik een keer opgestart had Ontgrendeling-Pin Sim netwerk, wat voor mij denk ik betekend dat mijn SIM kaart is geblokkeerd, heb ik dat goed?
Ik heb toen alles weer terug gezet naar stock, met de gedachte dat ik daarmee het probleem weer zou kunnen verhelpen, nu werkt alles wel weer goed maar ik krijg dus nog steeds de melding Ontgrendeling-Pin Sim netwerk.
Hoe kan ik dit oplossen?
Ik zag wel een tooltje op XDA wat ik zou kunnen gebruiken, mits ik de tab weer ga rooten, waar ik nu niet meer zo`n zin in hebt, die het probleem zou kunnen verhelpen of zijn er nog andere methodes?
Help me aub want ik baal hier goed van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H92!
  • Niet online
Is dat niet gewoon wachtwoord SIM? Probeer is anders het SIM kaartje eruit te halen en dan op te starten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markmart33
Nee is niet gewoon wachtwoord SIM, ik kan zelf niet eens letters in typen alleen maar cijfers.
Zonder Sim opstarten heb ik ook al gedaan en uitgewisseld met een andere Sim ook omdat ik een dual simkaart heb.
Ik denk dat het gewoon een simlock is, heb dus nu bij HI een aanvraag lopen voor de code en anders toch maar weer rooten en dan het tooltje gebruiken van XDA of wat te vinden is op Market.
Maar ik wil het liefst gewoon op de nette manier een unlock hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H92!
  • Niet online
Wachtwoord Sim bestaat toch uit cijfers? Probeer eens 0000/1234 ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markmart33
De 4 cijferige code voor de Sim zelf weet ik wel, dat gaat ook goed, maar de sim kan geen contact maken met het KPN netwerk omdat hij gelockt is.
De sim unlock is meestal een code met imei nummer en sterretje en hekjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand enig idee wanneer ics komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zoenvisje
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 26-08 11:55
Ik heb het Samsung Keyboard Dock nu een paar weken in gebruik en het bevalt prima maar ik heb een probleempje. Als ik met het toetsenbord in Polaris Office een tekst getypt heb en ik zet hem daarna over naar mijn pc (met bijv. Dropbox) dan zijn er een heleboel spaties verdwenen (staan woorden aan elkaar die ik op de Tab wel met spatie heb getypt). Kan iemand mij vertellen of dit aan het toetsenbord ligt of aan Polaris Office?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon2
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online
zoenvisje schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 20:46:
Ik heb het Samsung Keyboard Dock nu een paar weken in gebruik en het bevalt prima maar ik heb een probleempje. Als ik met het toetsenbord in Polaris Office een tekst getypt heb en ik zet hem daarna over naar mijn pc (met bijv. Dropbox) dan zijn er een heleboel spaties verdwenen (staan woorden aan elkaar die ik op de Tab wel met spatie heb getypt). Kan iemand mij vertellen of dit aan het toetsenbord ligt of aan Polaris Office?
Dat ligt volgens mij aan polaris. Afwisselen tussen polaris en office via dropbox gaat bij mij ook regelmatig fout qua opmaak. Daar ben ik dus maar mee opgehouden... :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zoenvisje
dragon2 schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 21:30:
[...]

Dat ligt volgens mij aan polaris. Afwisselen tussen polaris en office via dropbox gaat bij mij ook regelmatig fout qua opmaak. Daar ben ik dus maar mee opgehouden... :|
Gebruik je nu een ander programma voor tekstverwerken of zet je de bestanden anders over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon2
  • Niet online
zoenvisje schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 22:35:
[...]

Gebruik je nu een ander programma voor tekstverwerken of zet je de bestanden anders over?
Ben al 2x complete layouts kwijtgeraakt, inhoudsopgaves etc. Veel te veel werk om weer te fixen in Word :'(

Dus als ik nu een bestandje heb wat ik ook op m'n tablets wil gaan bewerken doe ik dat als .txt
De rest sla ik dus NIET op op m'n tablets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H92!
  • Niet online
Tekstverwerken werkt helaas niet goed met Polaris Office. Ook powerpoints moet je niet gaan bewerken, alle opmaak (overgangen) gaan verloren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zoenvisje
En met bijv. Documents to go?

Ik doe de layout ook op de pc hoor, vind ik uberhaupt een beetje een gedoe zonder muis. Maar die verdwenen spaties zijn irritant. Misschien kan ik beter tekst typen in Google docs, dan staat het ook gelijk online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3lvinG
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 23:43
Ik zit hier met een probleempje
Mijn tablet wil niet verbinden met Samsung kies.
Ik heb het volgende geprobeerd:
- verbinden met wifi aan
- verbinden met wifi uit
- verbinden met foutopsporing aan
- verbinden met foutopsporing uit
- verbinden na foutopsporing

Niets van deze methoden helpt en windows herkent de tablet wel.
Ik weet dat samsung kies een #$@% programma is maar ik wou even kijken of er updates
voor de tab waren maar dit gaat zo niet werken.
Kan iemand mij even helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M3lvinG schreef op maandag 23 januari 2012 @ 21:59:
- verbinden met wifi aan
- verbinden met wifi uit

Ik weet dat samsung kies een #$@% programma is maar ik wou even kijken of er updates
Bij mij kwam de update naar 3.2 over the air. via instellingen kun je dat ergens checken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij helpen?
Ik heb zojuist mijn Asus tranformer teruggebracht omdat deze veel fouten had.
Nu zit ik te twijfelen of ik weer een nieuwe zal halen of de Samsung Tab 10.1.
Waar ik zo over zit te dubben is ICS, volgende maand komt er voor de TF ICS maar voor Samsung is het nog niet helemaal zeker.
Ook over de TouchWiz interface van Samsung ben ik niet te tevreden.
Had het ook op me SGS2 en heb die gelijkt gerooted en een custom rom erop gedaan....
Wie helpt mij beslissen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edwinvanderpale
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 26-01-2023
Verwijderd schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 20:17:
Waar ik zo over zit te dubben is ICS, volgende maand komt er voor de TF ICS maar voor Samsung is het nog niet helemaal zeker.
Samsung heeft al laten weten dat de 10.1 'begin 2012' een update zal krijgen naar ICS. Dat kan dus geen maanden meer duren.

Buiten dat is het een keuze tussen twee goede tablets, als je het mij vraagt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

- verbinden met wifi aan
- verbinden met wifi uit

Wat voor tablet heb je en welke FW versie heb je (en eventueel weet je wanneer je ongeveer de laatste update hebt geapplied)?

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uroy
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
BtM909 schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 23:40:
[...]

Wat voor tablet heb je en welke FW versie heb je (en eventueel weet je wanneer je ongeveer de laatste update hebt geapplied)?
Dat vroeg ie niet.

talkin' is cheap, people follow like sheep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zoenvisje
- verbinden met wifi aan
- verbinden met wifi uit

Ik moest mijn Tab (op aanrader van Samsung zelf) verbinden met een andere pc met Kies en vervolgens weer met mijn eigen pc. Ik geloofde niet dat het zou werken maar dat deed het dus wel. Sinds dien geen problemen meer gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartan_III_002
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15-07 13:37
Ik heb een probleem,
mijn net nieuw gekochte galaxy tab 10.1 valt steeds uit als ik hem niet gebruik.
waardoor ik hem steeds moet opstarten. zeer lastig.

ik heb er niks mee gekloot of wat dan ook.

iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukkie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08-10 16:50

Yukkie

Vorsprung Durch Technik

Ik neem aan dat je niet bedoelt dat-ie in stand by schiet? je moet hem helemaal opnieuw opstarten, wat een miuutje duurt oid? In dat geval klinkt het alsof hij stuk is, het is in iedergeval geen normaal gedrag. Ik zou terug gaan.

We've got that ring of confidence

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Retir
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04-10 08:06
spartan_III_002 schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 10:22:
Ik heb een probleem,
mijn net nieuw gekochte galaxy tab 10.1 valt steeds uit als ik hem niet gebruik.
waardoor ik hem steeds moet opstarten. zeer lastig.

ik heb er niks mee gekloot of wat dan ook.

iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen?
Kijk even na of alle software up to date is en zo ja kijk het dit weekend even aan en dan terug ermee naar de winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markmart33
Wie heeft er Samsung MMM op zijn tab staan wat ingebakken is in de rom. Zou die gene mij de rom gegevens door willen geven, zodat ik op zoek kan gaan naar die rom.
MMM staat namelijk alleen op de Nederlandse rom, zover ik weet.
Ben al bezig geweest om te proberen de regio te wijzigen maar dat wilde niet lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IRCfreAk
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17-08-2021
android 3.2
kernel 2.6.36.3
buildnummer htj85b p7510xwkl1

gaat hier wel om de wifi versie van de 7510

[ Voor 28% gewijzigd door IRCfreAk op 29-01-2012 21:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markmart33
IRCfreAk schreef op zondag 29 januari 2012 @ 21:33:
android 3.2
kernel 2.6.36.3
buildnummer htj85b p7510xwkl1

gaat hier wel om de wifi versie van de 7510
Oke dank je, ik had er inderdaad wel bij moeten vermelden dat ik de 3G versie heb p7500.
En ja dat zijn net weer andere buildnummers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H92!
  • Niet online
Wat wil je eigenlijk bereiken? Wil je gewoon MMM op je Tab? Zoja, dan kan ik je het apk-bestand wel doorsturen hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markmart33
H92! schreef op zondag 29 januari 2012 @ 22:18:
Wat wil je eigenlijk bereiken? Wil je gewoon MMM op je Tab? Zoja, dan kan ik je het apk-bestand wel doorsturen hoor ;)
Oh dat zou ook goed zijn, is het dan wel de MMM voor de tablet want voor de telefoon die had ik al gevonden maar dat ziet er niet uit op de tablet?
Maar uiteindelijk wil ik hem ook omzetten naar een Nederlandse rom maar als ik een goede MMM heb ben ik voorlopig al zeer tevreden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

H92! schreef op zondag 29 januari 2012 @ 22:18:
Kun je de link ook gewoon even plaatsen. Ik ben hem ook kwijt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jolobe
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 11-03-2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01:36
Hmm, ik zie geen topic voor de 8.9", het topic zonder maat heeft in de topic-warning dat het alleen over de (oude?) 7" gaat; hopelijk willen jullie me toch helpen :+

Ik heb online de GT-P7300 gekocht. Deze is zojuist geleverd, echter zijn de 'Pas op, mogelijk heeft de bezorger je tablet gejat!'-stickers niet helemaal, tja...

Wat moet ik hier mee? :P

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/0Wa9vge1TkYzlysPdIslZIBS/full.jpg

"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speek1984
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 05-09 11:00
Volgens mij was dat bij de mijne (die ik in de Media Markt gekocht heb) ook. Ten minste, ik had er ook 2 op zitten, geloof niet dat de onderste gescheurd was..

EDIT: Een belletje naar het bedrijf waar je hem besteld hebt om te beginnen? Misschien kunnen ze je uitleg geven. Of je spreekt af dat je hem open maakt en kijkt of de inhoud ook allemaal open geweest is (Tab uit de folie e.d.). Als dat zo is kun je hem misschien (ik mag hopen dat ze dat toelaten) terugsturen.

[ Voor 49% gewijzigd door speek1984 op 01-02-2012 12:07 ]

"It's about time you showed up Fox!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul
Het was (de webshop van) Mediamarkt.

Ik heb ze al gebeld, en ze zeggen "Als je het niet vertrouwt, om laten ruilen (in de winkel of terug sturen)...".

Maar ja, het is niet heel obvious open gemaakt of zo, en ik wil (uiteraard ;) ) met het ding spelen :P Als nu iedereen roept dat dit standaard is dan durf ik het wel aan om het open te maken :+

En anders ga ik vanavond naar de MediaMarkt (winkel) aan de balie vragen wat men er van vindt en of ze een andere op voorraad hebben, maar dat is een hoop tijd en moeite die mogelijk niet nodig is :)

Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroennl
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 07-10 20:57
De twee tabs welk ik bij Mediamarkt heb gekocht hadden dit ook. Ik denk zelf dat ze ergens een partij hebben opgekocht in buitenland en alleen de handleidingen vervangen voor Nederlandstalige.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fivel
  • Laatst online: 26-06-2024
Paul schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 11:25:
Hmm, ik zie geen topic voor de 8.9", het topic zonder maat heeft in de topic-warning dat het alleen over de (oude?) 7" gaat; hopelijk willen jullie me toch helpen :+

Ik heb online de GT-P7300 gekocht. Deze is zojuist geleverd, echter zijn de 'Pas op, mogelijk heeft de bezorger je tablet gejat!'-stickers niet helemaal, tja...

Wat moet ik hier mee? :P
melvin0907 schreef op woensdag 14 september 2011 @ 23:42:
Die seals zijn bij alle galaxy tabs in nederland geopend en opnieuw opgeplakt. Er is een grote controle van samsung geweest naar newton ringen. Dus daarom allemaal open gemaakt en hersloten

[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul
We zijn 4½ maand verder, zijn ze nog steeds bezig de oude voorraad te verkopen? :o

Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-09 15:40

FaceDown

Storende factor.

Kreeg een brief van de MM dat mijn 10.1 ook gerepareerd is (Newtonringen).

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08-10 17:43
Als je een 2e sticker hebt komt dit omdat je een nieuwere software / handleiding / friemeltje in je doos hebt gekregen. Dit was het antwoord van Samsung toen ik 'm op de launchdag kocht (Android 3.1 ipv 3.0).

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fivel
  • Laatst online: 26-06-2024
Paul schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 21:45:
We zijn 4½ maand verder, zijn ze nog steeds bezig de oude voorraad te verkopen? :o
Zou kunnen toch? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul
Slordig gedaan dan :P Maar goed, kwam gisteren toevallig langs de Saturn (heb nog geen tijd gehad langs de MM te gaan, prioriteiten en zo :+ ) en daar hadden ook alle dozen een 2e zegel over het verbroken eerste...

Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sarlo
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 06-10 13:37
Ik had ook precies het zelfde met mijn galaxy tab die ik vorige week bij MM breda heb gekocht. Het viel mij ook op alle dozen dat hadden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 23:46:
[...]

Super! Kon het niet vinden :*)
Op de Samsung Galaxy WIFI kan dit niet. Weet iemand een oplossing voor de WIFI?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul
Your point being? :P Als je dezelfde vraag hebt is het heel jammer dat je empty-quote en wij 300 posts terug moet om de vraag te lezen. Ik verwacht dat je die instellingen niet moet doen op je tablet; die kan immers niet als doorgeefluik dienen; je moet het tetheren op je telefoon doen. Met de tablet verbind je vervolgens naar het WiFi accesspoint dat je telefoon gecreëerd heeft :)

Heb net mijn tablet toch maar uitgepakt na alle bemoedigende verhalen dat die verbroken zegels normaal zijn :?

Lijkt compleet te zijn, hangt nu op te laden. Hopelijk wil hij niet iedere keer dat je hem 2x opstart voordat hij iets doet? De eerste keer krijg je een 'De accu wordt opgeladen'-scherm.. Op deze unboxing video doet hij dat niet?

Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katsunami
  • Niet online
Dat doet hij alleen als de accu helemaal leeg is voor zover ik weet. Ik hoef de tab nooit 2x op te starten.

Trouwens... ik gebruik al sinds ik mijn Android-telefoon heb, een FTP-server uit de market om bestanden van en naar de telefoon te verplaatsen. Dat doe ik nu ook met de tablet. Veel handiger dan een USB-kabel; zijn er meer mensen die op deze manier bestanden overzetten?

De telefoon en tab krijgen trouwens altijd hun eigen IP-adres, omdat ik dat via hun MAC in de router heb gereserveerd.

[ Voor 64% gewijzigd door Katsunami op 02-02-2012 22:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H92!
  • Niet online
Katsunami schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 22:25:
Trouwens... ik gebruik al sinds ik mijn Android-telefoon heb, een FTP-server uit de market om bestanden van en naar de telefoon te verplaatsen. Dat doe ik nu ook met de tablet. Veel handiger dan een USB-kabel; zijn er meer mensen die op deze manier bestanden overzetten?gereserveerd.
Dropbox en tablet om bestanden te synchroneren. Persoonlijkere bestanden via kabel of via eigen server (FTP).

[ Voor 65% gewijzigd door H92! op 02-02-2012 23:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 22:54

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Katsunami schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 22:25:
Dat doet hij alleen als de accu helemaal leeg is voor zover ik weet. Ik hoef de tab nooit 2x op te starten.

Trouwens... ik gebruik al sinds ik mijn Android-telefoon heb, een FTP-server uit de market om bestanden van en naar de telefoon te verplaatsen. Dat doe ik nu ook met de tablet. Veel handiger dan een USB-kabel; zijn er meer mensen die op deze manier bestanden overzetten?
Zelf gebruik ik DropBox en TeraDesk, als ik thuis ben gewoon over lan. Box.net heb ik er wel op staan maar nog nooit gebruikt. Wel jammer dat Google Music niet beschikbaar is in NL (of ergens anders dan de VS?) Alle mp3's van m'n tab af zou ook al 1gb schelen.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H92!
  • Niet online
Ik snap eigenlijk die ophef om Google Music niet. Ik heb ooit een invite gekregen en kon hem zo gebruiken zonder VS-proxy server. Gewoon met Nederlands ip-adres kan ik van mijn computer muziek naar Google uploaden en op de tab downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skank
  • Laatst online: 20:17
ik vraag me af wanneer de prijs van deze zal ineenstuiken..
vermits de opvolger komt.. en je voor dezelfde prijs al een tegra3 tablet hebt die ook al op de markt is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08-10 17:43
Ondanks dat ie nu een half jaar te koop is vind ik persoonlijk de Tab 10.1 nog steeds de mooiste tablet en daar vallen mensen ook voor. Zolang de verkopen goed gaan en er niet echt een directe concurent die veel verkocht wordt zal de prijs niet veel dalen.

Ik vind overigens het verschil tussen een Tegra3 en Tegra2 in praktijk wel meevallen, ik merk meer verschil tussen mijn Galaxy Note en Tegra2. Ik heb overigens mijn Tab 10.1 met Android 3.2 en 1.4Ghz draaien en kan er nog steeds alles mee wat ik wil maar een snelle update naar ICS zou welkom zijn. :)

[ Voor 4% gewijzigd door Uberprutser op 04-02-2012 15:23 ]

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skank
  • Laatst online: 20:17
Ballebek schreef op zaterdag 04 februari 2012 @ 15:23:
Ondanks dat ie nu een half jaar te koop is vind ik persoonlijk de Tab 10.1 nog steeds de mooiste tablet en daar vallen mensen ook voor. Zolang de verkopen goed gaan en er niet echt een directe concurent die veel verkocht wordt zal de prijs niet veel dalen.

Ik vind overigens het verschil tussen een Tegra3 en Tegra2 in praktijk wel meevallen, ik merk meer verschil tussen mijn Galaxy Note en Tegra2. Ik heb overigens mijn Tab 10.1 met Android 3.2 en 1.4Ghz draaien en kan er nog steeds alles mee wat ik wil maar een snelle update naar ICS zou welkom zijn. :)
voor hetzelfde geld koop ik in april wel een acer a510 met tegra3 enz

ik twijfel

wanneer wordt ics verwacht voor deze samsung? en hoe is de wifi ontvangst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katsunami
  • Niet online
Wifi-ontvangst is prima; in elk geval met de mijne.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het mogelijk om de Galaxy Tab 10.1 aan te sluiten op een home cinema set en via deze manier bijvoorbeeld Spotify middels je home cinema speakers te gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon2
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 06 februari 2012 @ 15:49:
Is het mogelijk om de Galaxy Tab 10.1 aan te sluiten op een home cinema set en via deze manier bijvoorbeeld Spotify middels je home cinema speakers te gebruiken?
Ja, je kan je tablet via een audiokabeltje of (mooier) bluetooth aan een versterker hangen. Ik heb zelf een belkin bluetooth adapter aan m'n 5.1 set gehangen, werkt als een speer.

Als je bedoelde of je je tablet aan alleen speakers kan hangen, dat kan alleen als het mp3 speakers zijn zeg maar, je kan je tablet niet "los" aan pc speakers o.i.d hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edmunt
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 24-04 19:19
Ik zou hier graag mijn Samsung Galaxy 10.1 p7500 verbinden met de computer (WIN7). Op de website van Samsung vind ik geen enkele driver/benodigde software. Vermoedelijk kijk ik er over. Kan iemand me uit de nood helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edmunt
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 24-04 19:19
Bedankt. Ik zat steeds bij producten te kijken, inplaats van bij service. Bij het installeren heb ik wel 1 probleem ontdenkt. Hij wilt Samsung Mobile MTP Device niet installeren.

Update: Het is gelukt. Een andere usb poort genomen.

[ Voor 6% gewijzigd door edmunt op 06-02-2012 22:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

prutser001 schreef op vrijdag 03 februari 2012 @ 08:40:
Ff google en je zal zien dat dit wel mogelijk is .. gebruik tunnelbear voor een ander ip ... [...]

Zelf gebruik ik DropBox en TeraDesk, als ik thuis ben gewoon over lan. Box.net heb ik er wel op staan maar nog nooit gebruikt. Wel jammer dat Google Music niet beschikbaar is in NL (of ergens anders dan de VS?) Alle mp3's van m'n tab af zou ook al 1gb schelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robotjoek
  • Laatst online: 19:49

robotjoek

Samsung S25U + Ultrawatch

dragon2 schreef op maandag 06 februari 2012 @ 16:19:
[...]

Ja, je kan je tablet via een audiokabeltje of (mooier) bluetooth aan een versterker hangen. Ik heb zelf een belkin bluetooth adapter aan m'n 5.1 set gehangen, werkt als een speer.
Kan je mij daar aub eens een linkje van sturen, kan r alleen 1 voor naar de comp vinden !!!
Alvast bedankt voor de moeite.

XPeng G6SR(24) + Ratio Solar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon2
  • Niet online
robotjoek schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 20:03:
[...]

Kan je mij daar aub eens een linkje van sturen, kan r alleen 1 voor naar de comp vinden !!!
Alvast bedankt voor de moeite.
Ik heb deze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robotjoek
  • Laatst online: 19:49

robotjoek

Samsung S25U + Ultrawatch

Misschien een stomme vraag maar op welke aansluiting van je stereoapp komt ie dan te zitten?

XPeng G6SR(24) + Ratio Solar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart©
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 25-09 14:03
robotjoek schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 20:19:
[...]

Misschien een stomme vraag maar op welke aansluiting van je stereoapp komt ie dan te zitten?
AUX?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Zijn er mensen die afgelopen week (althans ik kreeg hem gister binnen) een nieuwe update hebben gehad?

En ik maar hopen dat het ICS4.0 was :D Helaas, niet dus...

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon2
  • Niet online
Yup. Met 1 of 2 stekkertjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart©
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 25-09 14:03
Is er toevallig al ergens een datum gelekt wanneer we ICS kunnen verwachten voor de Tab?
Ik zoek mezelf rot maar kan echt nog niets vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H92!
  • Niet online
Geduld is een schone zaak :) anders gewoon een custrom rom op XDA? zoeken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katsunami
  • Niet online
BtM909 schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 11:38:
Zijn er mensen die afgelopen week (althans ik kreeg hem gister binnen) een nieuwe update hebben gehad?

No update available.

Hoe veilig is updaten van geroote Tab eigenlijk? Is gewoon gedaan met de alom bekende root.zip en de Recovery van de Tab zelf. De enige aanpassing is effectief de installatie van su en superuser.apk. Ik heb verder geen andere dingen gedaan zoals ClockworkMod of custom roms geïnstalleerd.

Misschien beter eerst unrooten? (Eigenlijk geen zin in....)

[ Voor 5% gewijzigd door Katsunami op 08-02-2012 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

H92! schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 12:25:
Geduld is een schone zaak :) anders gewoon een custrom rom op XDA? zoeken
Er is geroepen dat het ergens in Q1 gaat gebeuren. Het kan toch zijn dat er meer bekend is? Dan is geduld is een schone zaak zo'n dooddoener in dit topic ;)

Reageer ontopic of reageer niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sikman
  • Laatst online: 21:51
BtM909 schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 11:38:

Ik heb de update ook gehad. Alles lijkt weer wat soepeler te lopen, maar de market is helemaal van slag, je krijgt geen beginscherm en de layout is vreselijk. Zijn er meer ervaringen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

sikman schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 20:32:
[...]

Ik heb de update ook gehad. Alles lijkt weer wat soepeler te lopen, maar de market is helemaal van slag, je krijgt geen beginscherm en de layout is vreselijk. Zijn er meer ervaringen?
Het advies was ook om even de Market van (al) je bureaublad(en) af te halen... Ik heb daarna geen issue gehad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sikman
  • Laatst online: 21:51
BtM909 schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 23:25:
[...]

Het advies was ook om even de Market van (al) je bureaublad(en) af te halen... Ik heb daarna geen issue gehad :)
Die melding had ik gemist...
De shortcut vervangen was niet zo'n probleem, maar de market zelf is sterk achteruit gegaan. Heb op internet al meer meldingen gevonden van mensen met dit probleem, nog geen oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katsunami
  • Niet online
Hier is nog niks nieuws te zien, maar ik heb de P7500 3G versie, niet de "gewone" met alleen wifi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Build nummer voor de volledigheid is:
Android 3.2
HTJ85B.UEKMP P7510UEKMP
Market 3.4.4

edit:

Hmmpf, ging eerst goed, maar heb nu ook last van de blank screens bij 't starten :S

Het lijkt erop dat het misgaat op het proberen te creëren van de market icon / widget. Na 't clearen van m'n data, kreeg ik snel de melding dat er niet genoeg ruimte op m'n homepage was. De rest functioneert nog wel; het is alleen het beginscherm :?

[ Voor 63% gewijzigd door BtM909 op 10-02-2012 00:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elwee
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 16-09-2024
Had bij mijn vorige tab, 16 gig en alleen wifi een probleemloze upload naar android honeycomb 3.2. Heb nu een 64 gig met 3 g en heb nog altijd niet kunnen uploaden naar 3.2. iemand een idee hoe lang ik nog moet wachten? het voordeel van de 3.2 is dat je een app zoals teletekst met een zoom kunt vergroten.
Bedankt voor een antwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hier mischien een MSN voor de 10.1 waar je ook gewoon de front camera kunt gebruiken als webcam?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

elwee schreef op zaterdag 11 februari 2012 @ 20:29:
Had bij mijn vorige tab, 16 gig en alleen wifi een probleemloze upload naar android honeycomb 3.2. Heb nu een 64 gig met 3 g en heb nog altijd niet kunnen uploaden naar 3.2. iemand een idee hoe lang ik nog moet wachten? het voordeel van de 3.2 is dat je een app zoals teletekst met een zoom kunt vergroten.
Bedankt voor een antwoord.
Het duurt volgens mij altijd wel een paar weken langer om de 3G update binnen te hengelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katsunami
  • Niet online
De 3G-versie heeft ook allang 3.2. Misschien kun je eens via de update-applicatie op de pc proberen te updaten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Katsunami schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 20:59:
De 3G-versie heeft ook allang 3.2. Misschien kun je eens via de update-applicatie op de pc proberen te updaten?
Maar niet op dezelfde dag gereleased toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katsunami
  • Niet online
Dat weet ik niet. Mijn 16GB 3G-versie had al 3.2 toen ik hem kreeg op 3 januari. Een week later is er nog een kleine update binnengekomen, maar de versie is nog steeds 3.2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Welke Firmware versie heb je nu dan? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zoenvisje
Mijn Duitse tab (3G) heeft ook nog steeds geen update naar 3.2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katsunami
  • Niet online
BtM909 schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 21:42:
Welke Firmware versie heb je nu dan? :P
Build nr. HTJ85B P7500 XWKL1.
Kernel 2.6.36.3 Wed December 7

[ Voor 7% gewijzigd door Katsunami op 15-02-2012 22:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deimos
  • Laatst online: 26-09 21:55
Is het verstandig denken jullie om nu de 10.1 16gb te kopen? Volgens mij komt over 1 a 2 maanden de opvolger uit. Beter om te wachten of zal het qua prijs/kwaliteit niet zoveel verschillen met de nieuwe tablet?
Pagina: 1 ... 32 ... 56 Laatste