Verwijderd

Xtr3me4me schreef op donderdag 08 september 2011 @ 11:01:
DUs met de nieuwe 10.1 versie, zijn er geen los komende schermen meer gemeld?
Wil hem namelijk vandaag halen, tenzij iemand me vertelt waarom ik het niet zou moeten doen, of moet afwachten?
Ik zeg halen, mijn scherm zit nog vast

• Xtr3me4me
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-08-2024

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Verwijderd schreef op donderdag 08 september 2011 @ 11:12:
[...]

Ik zeg halen, mijn scherm zit nog vast
Oke :9 Haal namelijk de Wifi +3G bij vodafone. Had net namelijk mijn Ipad verkocht aan een collega.
Niks mis met de Ipad, alleen ik haat Itunes. Om wat films en muziek erop te zetten, te omslachtig. Liever slepen in verkenner en voila.

Alleen jammer van de aantal apps, maar goed dat zal wel goed komen.

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --

Verwijderd

Xtr3me4me schreef op donderdag 08 september 2011 @ 11:16:
[...]

Oke :9 Haal namelijk de Wifi +3G bij vodafone. Had net namelijk mijn Ipad verkocht aan een collega.
Niks mis met de Ipad, alleen ik haat Itunes. Om wat films en muziek erop te zetten, te omslachtig. Liever slepen in verkenner en voila.

Alleen jammer van de aantal apps, maar goed dat zal wel goed komen.
Weet niet of je een mediamarkt in de buurt heb daar zijn ze nu in combinatie met een abbo van vodafone 1 euro

• zoenvisje
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 26-08 11:55
Verwijderd schreef op woensdag 07 september 2011 @ 23:10:
weet iemand welke resolutie je moet gebruiken voor een wallpaper zonder dat hij uitgerekt wordt?
Ik heb er een van 1920 x 1408 gebruikt

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Verwijderd schreef op donderdag 08 september 2011 @ 11:18:
[...]

Weet niet of je een mediamarkt in de buurt heb daar zijn ze nu in combinatie met een abbo van vodafone 1 euro
Nou, nee niet echt in de buurt. Ben op me werk. En als ik de vodafone versie neem in de shop zelf. Betaal ik 10 euro, voor een abo van 2 jaar. Met eerste 3 maanden 20 euro en daarna 40 euro p.m.

• Le_Freak !
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06-09 10:54
Vraagje,wat is een goede speler om avi, mkv, mpegHD, mee af te spelen zonder happeren, ik heb nu Vplayer maar dat werkt niet echt soepel.

Wat voor bestand ik nu ook naar mijn map movies sleep, hij zegt dan meteen wilt u het bestand converteren met de melding erbij dat het bestand mogelijk niet goed afgespeeld wordt.

Iemand ervaringen met een goede speler ?

[ Voor 33% gewijzigd door Le_Freak ! op 08-09-2011 12:35 ]

Specs

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 08 september 2011 @ 08:21:
Is er ook een soort whats app voor de 10.1 wifi + 3g
Whatsapp draait gewoon op de Wifi/3G. Ik heb een mobiel-breedband van Vodafone daar kan je ook sms mee verzenden en ontvangen. Installeer Whatsapp op je telefoon[ mocht je m niet van de Market kunnen downloaden, haal de apk dan waaranders op] en meldt je per sms aan bij Whatsapp.

Dan wordt het even truken. Whatsapp zal geen contacten kunnen zien. Je moet je Whatsapp vrienden/kenissen vragen een apart contact-persoon te maken met jou gegevens en nummer. Dan moeten zij jou eerst een berichtje sturen via Whatsapp en vervolgens zie je die in Whatsapp verschijnen en kun je een berichtje terugsturen

Hoe dat komt? Ik heb het vermoeden dat dat zit in het feit dat whatsapp de tab niet ziet als telefoon door restricties in het modem-gedeelte. Het wachten is op devs van XDA die dat kunnen hacken, zodat je straks misschien ook met de tab gewoon zou kunnen bellen.. ;)
Le_Freak ! schreef op donderdag 08 september 2011 @ 12:19:
Vraagje,wat is een goede speler om avi, mkv, mpegHD, mee af te spelen zonder happeren, ik heb nu Vplayer maar dat werkt niet echt soepel.

Wat voor bestand ik nu ook naar mijn map movies sleep, hij zegt dan meteen wilt u het bestand converteren met de melding erbij dat het bestand mogelijk niet goed afgespeeld wordt.

Blijft een crime met het afspelen van allerlei formaten. Gewoon eens een paar proberen. BS-player, Moboplayer, mVideoplayer etc etc. Probleem is vaak dat, veel van die players een schil om de standaardplayer maken. Daardoor spelen ze ook niet goed af wat de standaardplayer ook niet kan afspelen. Bij MOboplayer kan je eventueel een codecpakket installen. Verre van soepel loopt het echter allemaal niet. Codecs, codecs codecs......

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 08-09-2011 13:08 ]

Verwijderd

Le_Freak ! schreef op donderdag 08 september 2011 @ 12:19:

Ik gebruik Dice Player. HW acceleratie. Start direct na selectie van de video op het netwerk (Windows Media Center etc ) Zet m'n Windows Media Center ook aan als deze nog uit staat.
Er is ook een trial versie van.
https://market.android.co...q=dice+player&so=1&c=apps
.

Verwijderd

Xtr3me4me schreef op donderdag 08 september 2011 @ 11:45:
[...]

Nou, nee niet echt in de buurt. Ben op me werk. En als ik de vodafone versie neem in de shop zelf. Betaal ik 10 euro, voor een abo van 2 jaar. Met eerste 3 maanden 20 euro en daarna 40 euro p.m.
Heb hetzelfde abo... Maar hebbie hem al??

Verwijderd

Vraagje iedere keer als ik hem aanzet, komt mijn toetsenboord te voorschijn kan ik dat ergens instellen dat ik hem niet wil zien tenzij ik wil typen??

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Verwijderd schreef op donderdag 08 september 2011 @ 14:26:
[...]

Heb hetzelfde abo... Maar hebbie hem al??
Nah, wilde hem halen met 1 jaar. Was ik daar. Contract enz.. ondertekend. Komen we aan bij de kassa. Moest 120 euro bijleggen. Kon hij hem niet afrekenen want ze mochten de tablet niet verkopen met 1 jaar abo. Terwijl het contract en alles al ondertekend was.
Moest alles weer teniet doen. Heb geen zin om 2 jaar eraan vast te zitten.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 08 september 2011 @ 12:55:
[...]

Whatsapp draait gewoon op de Wifi/3G. Ik heb een mobiel-breedband van Vodafone daar kan je ook sms mee verzenden en ontvangen. Installeer Whatsapp op je telefoon[ mocht je m niet van de Market kunnen downloaden, haal de apk dan waaranders op] en meldt je per sms aan bij Whatsapp.

Dan wordt het even truken. Whatsapp zal geen contacten kunnen zien. Je moet je Whatsapp vrienden/kenissen vragen een apart contact-persoon te maken met jou gegevens en nummer. Dan moeten zij jou eerst een berichtje sturen via Whatsapp en vervolgens zie je die in Whatsapp verschijnen en kun je een berichtje terugsturen

Hoe dat komt? Ik heb het vermoeden dat dat zit in het feit dat whatsapp de tab niet ziet als telefoon door restricties in het modem-gedeelte. Het wachten is op devs van XDA die dat kunnen hacken, zodat je straks misschien ook met de tab gewoon zou kunnen bellen.. ;)

Uh waar kan ik die app downloaden... via market gaat niet

[...]

Blijft een crime met het afspelen van allerlei formaten. Gewoon eens een paar proberen. BS-player, Moboplayer, mVideoplayer etc etc. Probleem is vaak dat, veel van die players een schil om de standaardplayer maken. Daardoor spelen ze ook niet goed af wat de standaardplayer ook niet kan afspelen. Bij MOboplayer kan je eventueel een codecpakket installen. Verre van soepel loopt het echter allemaal niet. Codecs, codecs codecs......

Verwijderd

Zie alleen maar een quote van je, maar ik neem aan dat de vraag was: waar kan ik m downloaden....Zal m zo even uppen naar mijn 4Shared account en dan kan je m daar weghalen.

Verwijderd

oke

Verwijderd

Link komt er zo aan

Edit:

Link: http://www.4shared.com/file/6zDJW3MW/WhatsApp_266459.html?

[ Voor 66% gewijzigd door Verwijderd op 08-09-2011 16:31 ]

Verwijderd

ik had een whats app geinstalleerd maar ik moest edere keer mijn nummer invoeren

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 08 september 2011 @ 16:30:
ik had een whats app geinstalleerd maar ik moest edere keer mijn nummer invoeren
welke provider heb je?

Verwijderd

vodafone in combi met de tablet 10.1 wifi 3g

Verwijderd

Moet gewoon kunnen. Maak eens een contact aan met jouw gegevens. Installeer de laatste versie die ik in de link hierboven heb gepost. Probeer je dan nog een keer aan te melden.

Verwijderd

oke nu krijg ik delen met vrienden...dan krijg ik vier opties... 2 keer berichten en email en een keer me email..

Verwijderd

Ok..dan zit je goed. Nu moeten alleen je contacten even een whatsapp bericht naar je sturen, en dan zal je ze zien. zoals al eerder aangegeven, whatsapp kan je contacten niet uit je contactenlijst filteren

Verwijderd

oke thanks

even met mijn eigen telefoon een whats app gestuurd en het werkt kan alleen de contacts niet opslaan en of veranderen klopt dit??

[ Voor 86% gewijzigd door Verwijderd op 08-09-2011 16:52 ]

Verwijderd

Werkt inderdaad allemaal niet lekker, maar is ook begrijpelijk. Whatsapp zelf ondersteund geen tabs en zeker geen accounts met only broadband. Heb ze daar een mail over gestuurd en dat was hun officiele antwoord.

Wat de contacten betreft. je kan in de whatsapp-app op het contact drukken en vasthouden. je krijgt dan een pop-up. Kies voor aan bestaand contact toevoegen. Dat werkt dan even. Als je whatsapp afsluit dan is het weer weg...:-) Maar ik ben er ook nog mee aan het prutsen en hoop tot een oplossing te komen. Zo niet...jammer dan

Verwijderd

Idd dan maar gokken of ik het naar de goede stuur...

In iedergeval bedankt want mijn whats app werkt nu om mijn tablet :)

Verwijderd

zoenvisje schreef op donderdag 08 september 2011 @ 11:44:
[...]

Ik heb er een van 1920 x 1408 gebruikt
nee , die resolutie resampled hij ook en als wallpaper geeft hij dan alleen maar een crop van de foto. had ik al geprobeerd

• zoenvisje
Ik heb gewoon een scherpe wallpaper, niet vervormd of wat ook. Alleen in landscape mode vallen de boven- en onderkant een beetje van het scherm omdat de wallpaper ook voor portrait mode geschikt moet zijn.

Je kan dat gele vierkant wat je te zien krijgt als je een wallpaper kiest gewoon groter maken he.

Verwijderd

her en der lees ik: 1200 x 1024?

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 07 september 2011 @ 22:33:
Hallo ik ben vrij nieuw niet op tweakers maar wel op het forum, die mij overigens al heeel beel heeft geholpen. maar goed nu weer ontopic.
Mijn SGT werkt gelukkig prima geen dode pixels, ringen enz te bekennen en hij loopt gewoon prima wel vind ik de batterij snel leeg gaan vaak al naar een uur of 4. Moet er wel bij vermelden dat de helderheid op maximaal staat (zo mooi!) meer mensen hier "last" van ?

Al filmliefhebber wil ik de tab ook gaan gebruiken om films "on the road" te kijken. Ik heb al een aantal films getracht te converteren waaronder 1080P naar M4V (720P) met handbrake. Kan zijn dat dat ik de instelling in de conversie nog niet goed heb staan want ik vind het beeld op momenten erg blokkerig. Weet iemand van jullie wellicht een goed/gemakkelijke (freeware) conversieproggie. Of heeft dat zoals ik hierboven al eerder las
te maken met de verwerkingsnelheid? (op te lossen met usb of sd)
In verband met de films on the road en de beperkte opslag overweeg ik namelijk om een volledige draadloze HD Seagate goflex aan te schaffen welke op een eigen ingebouwde Wifi werkt en dus perfect zou zijn voor onderweg. Iemand met dit apparaatje ervaring en zou dit het schokkerige/blokkerige beeld opheffen?
Niemand ?

Verwijderd

Oké..ik geef toe..ik ben niet echt handig met dit soort snufjes..
Maar meestal kom ik er na wat tobben en de gebruikshandleiding doorspitten wel achter..
Maar nu raak ik langzaam gefrustreerd, ik snap maar weinig van de samsung tab!

Een beetje internetten lukt wel..
Maar ik moet er toch ook op kunnen whatsappen? Waarom zegt mijn tab dan dat de aankoop van de app niet aangekocht kan worden en geannuleerd wordt?

Waarom zie ik geen icoontje van een telefoon (als snelkoppeling om te bellen) op mn startscherm?
En hoe krijg ik dat erop?
Waarom vraagt hij of ik een simkaart plaatsen, terwijl ik die al geplaatst heb?

Misschien erg domme vragen voor degen die er wel verstand van hebben..maar ik durf het toch maar te vragen..
Atwoord graag in 'jip -en janneke-taal'..alvast bedankt!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 08 september 2011 @ 20:45:
Oké..ik geef toe..ik ben niet echt handig met dit soort snufjes..
Maar meestal kom ik er na wat tobben en de gebruikshandleiding doorspitten wel achter..
Maar nu raak ik langzaam gefrustreerd, ik snap maar weinig van de samsung tab!

Een beetje internetten lukt wel..
Maar ik moet er toch ook op kunnen whatsappen? Waarom zegt mijn tab dan dat de aankoop van de app niet aangekocht kan worden en geannuleerd wordt?

Waarom zie ik geen icoontje van een telefoon (als snelkoppeling om te bellen) op mn startscherm?
En hoe krijg ik dat erop?
Waarom vraagt hij of ik een simkaart plaatsen, terwijl ik die al geplaatst heb?

Misschien erg domme vragen voor degen die er wel verstand van hebben..maar ik durf het toch maar te vragen..
Atwoord graag in 'jip -en janneke-taal'..alvast bedankt!
Welkom op het forum. Vragen zijn niet dom, wel antwoorden. Er is een zoekfunctie op dit forum, die zou je ook kunnen gebruiken... :9

Maar de tab is geen telefoon, dus kan je er ook niet mee bellen, zit er dus ook geen phonedialer op.

Whatsapp heb ik hierboven toch echt al in redelijk Jip&Janneke taal uitgelegd. En ook wat je moet doen om het aan de praat te krijgen.

Simkaart er wel goed in gedaan? Contactjes moeten wel op de juiste plek zitten. Heb je dat goed gedaan, zet je tab uit en herstart m. Heb je de sim niet goed geplaatst, doe dat dan eerst en herstart de tab.

Verwijderd

Dankjewel voor je snelle antwoord..en de mogelijkheid om ( domme ;-) vragen te stellen.

Maar ik lees toch overal dat je er wel mee kan bellen?!
En ik heb een duo kaartje (van vodafone)..en is mijn nr voor whatsapp dus mn hetzelfde nr als ik gebruik op mn telefoon..toch?

• Le_Freak !
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06-09 10:54
Verwijderd schreef op donderdag 08 september 2011 @ 13:15:
[...]

Ik gebruik Dice Player. HW acceleratie. Start direct na selectie van de video op het netwerk (Windows Media Center etc ) Zet m'n Windows Media Center ook aan als deze nog uit staat.
Er is ook een trial versie van.
https://market.android.co...q=dice+player&so=1&c=apps
.
Dice player is top, maar ja na de trail moet je hem aanschaffen, hoe betaal je eigenlijk via de marketplace kan niet via paypal zeker ?

Specs

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 08 september 2011 @ 21:08:
Dankjewel voor je snelle antwoord..en de mogelijkheid om ( domme ;-) vragen te stellen.

Maar ik lees toch overal dat je er wel mee kan bellen?!
En ik heb een duo kaartje (van vodafone)..en is mijn nr voor whatsapp dus mn hetzelfde nr als ik gebruik op mn telefoon..toch?
Voipen zou kunnen, maar echt bellen zoals je gewend bent dat denk ik niet. Weet het bijna zeker.

Whatsapp is een apart verhaal. Als het installeren van whatsapp wel gelukt is, dan zal je als er een berichtje naar dat nummer is verstuurd deze vermoedelijk op beide toestellen binnen krijgen. Whatsapp zal in eerste instantie niet je contacten uit je lijst herkennen
Le_Freak ! schreef op donderdag 08 september 2011 @ 21:53:
[...]

hoe betaal je eigenlijk via de marketplace kan niet via paypal zeker ?
Nope.

Alternatief:

http://www.androidplanet....onder-creditcard-kan-dat/

WireCard

En er zijn nog meer andere mogelijkheden. Google helpt daar ook bij.. 8)

[ Voor 57% gewijzigd door Verwijderd op 08-09-2011 22:14 ]

Verwijderd

heb er voipbuster op, kan je een nummer aanvragen, wel geld storten op je acount, je kan dan gebeld worden en bellen, de eerste 3 maanden zelfs gratis en dan betaal je geloof ik 1 cent per minuut, werkt goed echter moet je wel een koptelefoon op doen. voipbuster heeft zelf een app maar je kan natuurlijk ook fring gebruiken, dat laatste werkt trouwens prima voor video bellen ( wel van fring naar fring gebruiker )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postman81
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Postman81

Belt normaal maar 1 keer.

Met de eerste Tab 7.0 kon nog wel gebeld worden, met en zonder headset. Met de 10.1 is deze mogelijkheid dus verdwenen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sangka
  • Registratie: Juni 2010
  • Niet online
Op papier lijkt de 10.1v beter dan de nieuwe 10.1 volgens de specs.
Alleen is de 10.1 dunner en lichter.
Moet ik nou voor de oude gaan voor betere specs of voor de nieuwe die dun en lichter is en minder in de specs.
En hebben beide de zelfde mankementen als de andere tabs (asus-acer).
Ik moet tussen Apple en android kiezen en mijn gevoel ligt bij android.
En ik wil zeker geen miskoop kopen,die dingen zijn toch al zo verrekkes duur in aanschaf.
Eind van de maand komt de Tab 8.9 uit en zal overwegen wat het uit eindelijk gaat worden.
Zal de handson topic volgen om meer over de Tabs te weten.

Bedankt voor het luisteren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudyhattem
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-03 21:28
de update van de 10.1V laat nogal op zich wachten. Ik zit nog steeds met een "buggy" 3.0 met engelse taal. Is er inmiddels al ergens een duidelijke omschrijving hoe je hem zelf kan updaten dat zelfs mij dat lukt :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uroy
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Galaxy Tab 10.1 vs 10.1v

Voor de mensen die de verschillen tussen beide tabs niet weten.

3G verschillen:
10.1 - HSDPA / HSUPA
10.1v - HSDPA+ 21Mbps/ HSUPA 5.76Mbps - EDGE - GPRS
Volgens mij kan je met 10.1v bellen met je tab, correct me als het niet zo is.

talkin' is cheap, people follow like sheep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eiland
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 10-10 23:56
Is dit een geval van een los komend scherm ?

Afbeeldingslocatie: http://langras.nl/scherm1.jpgAfbeeldingslocatie: http://langras.nl/scherm2.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank-NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Nee dat zijn Newton rings.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• abusimbal
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 03-10 08:26
Het zal waarschijnlijk aan mij liggen, maar ik vind die root guides aartsmoeilijk.

Ik vond onderstaand youtube filmpje waarmee je eenvoudig je 10.1 kan rooten.
YouTube: How to Root Galaxy Tab 10.1! [NEW] - YouTube

Kan iemand ook zoiets maken voor de 10.1v of bestaat dat al.

Deze gebruiker heeft trouwens heel veel handige dingen gedaan voor de 10.1.
Check: http://galaxytabhacks.com/

[ Voor 12% gewijzigd door abusimbal op 09-09-2011 16:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fivel
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 26-06-2024
Als je je tablet root, kan je later de updates van samsung wel gewoon installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kcks
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 01-05-2020
Wat hebben de mensen gedaan toen ze een los zittende scherm hadden? Gewoon terug naar de winkel of nog eerst contact gehad met Samsung? Want heb er nu last van, bij mij gaat het over linker onderkant waar het scherm beetje los zit. En toen je terug ging naar de winkel, hoe lang duurde het voordat je het terug kreeg? Ik baal er wel van!!! Maar voor de rest is het een toppertje :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

meer mensen last dat de batterij snel leeg is. bij mij begint ie al te "piepen" na 4 a 5 uur na volledig te zijn opgeladen Scherm gebruik ik wel op volle helderheid maar zou volgens mij toch langer mee moeten kunnen.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zoenvisje
Komt toch door de helderheid van je scherm denk ik, als ik een tijdschrift lees zet ik de helderheid maximaal en dan is de batterij idd sneller leeg. Verder heb ik de helderheid op 50% staan en dan kan ik er een hele tijd mee doen voor de batterij leeg is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sander_dr
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-10 22:37
rudyhattem schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 12:29:
de update van de 10.1V laat nogal op zich wachten. Ik zit nog steeds met een "buggy" 3.0 met engelse taal. Is er inmiddels al ergens een duidelijke omschrijving hoe je hem zelf kan updaten dat zelfs mij dat lukt :-)
Ikzelf heb deze http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1155023 gevolgd. Ik moet je wel zeggen dat het aardig lastig is.
Er zijn in principe 3 stappen nodig
* bootloader unlocken
* rooten
* nieuwe rom installeren

Nou de laatste stap is er erg makkelijk. Hier gebruik je een rommanager voor.
De eerste twee stappen was andere koek. Met name het rooten van 10.1v was lastig. Ik moest hier zelfs de Android SDK installeren en aanpassen. Uiteindelijk met de guides op XDA wel gelukt.

Dan zit je met je 10.1v op 3.1 inclusief touchwiz. Ik vind het allemaal wel veel prettiger dan de stockrom. Maar ik weet niet hoe het met garantie zit, en hoe het met updaten via Samsung zit. Aan de andere kant, updaten naar bijvoorbeeld 3.2 doe ik wel op dezelfde manier als naar 3.1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iZi
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-02 14:58

iZi

Leuker kan ik het niet maken..

Ik heb gisteravond een Samsung Galaxy Tab 10.1 gekocht.
Meteen thuis aangekomen ben ik er uiteraard meteen mee gaan spelen.

Een aantal dingen vallen mij op.

- uploaden van files groter dan 2GB lijkt gewoonweg onmogelijk. De statusbalk van de upload blijft gewoon hangen op 100%.

- Afspelen van HD video zou mogelijk moeten zijn. Na uploaden van een "simpele" x264 720p MKV file wil de standaard videoplayer deze niet afspelen. Na installatie van MoboPlayer incl. codec kan ik eindelijk de file spelen, maar verre weg van vlekkeloos. Het is een en al haperen.
Blijkbaar moeten videofiles middels Kies op de tablet geupload worden waarbij de file getranscodeerd wordt naar een MP4 file.

- Ik heb de 3G versie gekocht met een SIM voor mobielinternet, maar ik heb geen verbinding. Meerdere keren de SIM eruit gehaald en de tablet gereboot, maar niets. Kan het zijn dat het een aantal dagen duurt voordat mijn Vodafone SIM geactiveerd is?

• melvin0907
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 03-09 17:36
Je moet de apn instellingen veranderen van live.vodavone.com naar office.vodafone.nl. Staat al meerdere kern aangegeven in dit forum.
iZi schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 23:51:
Ik heb gisteravond een Samsung Galaxy Tab 10.1 gekocht.
Meteen thuis aangekomen ben ik er uiteraard meteen mee gaan spelen.

Een aantal dingen vallen mij op.

- uploaden van files groter dan 2GB lijkt gewoonweg onmogelijk. De statusbalk van de upload blijft gewoon hangen op 100%.

- Afspelen van HD video zou mogelijk moeten zijn. Na uploaden van een "simpele" x264 720p MKV file wil de standaard videoplayer deze niet afspelen. Na installatie van MoboPlayer incl. codec kan ik eindelijk de file spelen, maar verre weg van vlekkeloos. Het is een en al haperen.
Blijkbaar moeten videofiles middels Kies op de tablet geupload worden waarbij de file getranscodeerd wordt naar een MP4 file.

- Ik heb de 3G versie gekocht met een SIM voor mobielinternet, maar ik heb geen verbinding. Meerdere keren de SIM eruit gehaald en de tablet gereboot, maar niets. Kan het zijn dat het een aantal dagen duurt voordat mijn Vodafone SIM geactiveerd is?

• Sangka
  • Registratie: Juni 2010
  • Niet online
iZi schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 23:51:

Volgens mij krijgt je nog een bevestiging wanneer je aangesloten bent op hun netwerk.

Aan de eigenaars van de Tab 10.1 welke cover-hoes hebben jullie aangeschaft? ter besherming van jullie Tab.
De originele cover van Samsung is best prijzig (69€)
Mijn Tab arriveert komende maandag en heb hiervoor de cover van belkin besteld.
we zullen zien of ik geen miskoop heb gedaan.

Verwijderd

Sangka schreef op zaterdag 10 september 2011 @ 00:25:
[...]

Volgens mij krijgt je nog een bevestiging wanneer je aangesloten bent op hun netwerk.

Aan de eigenaars van de Tab 10.1 welke cover-hoes hebben jullie aangeschaft? ter besherming van jullie Tab.
De originele cover van Samsung is best prijzig (69€)
Mijn Tab arriveert komende maandag en heb hiervoor de cover van belkin besteld.
we zullen zien of ik geen miskoop heb gedaan.
Eerste hoes een Belkin slim folio. Was een complete miskoop: niet stabiel, dik en lelijk, tab zakte naar beneden, zodat je de start- en volumeknop niet meer kon vinden. Daarna een pyroskin besteld, direct op hun website. Mooie, stevige clip-in cover voor $ 34, inclusief shipping. Kan in drie standen worden gezet, uitsparingen voor camera e.d. zitten goed. Dus mooie en niet te dure cover. Duurt een week of twee voor je hem in huis hebt.

Verwijderd

melvin0907 schreef op zaterdag 10 september 2011 @ 00:24:
Je moet de apn instellingen veranderen van live.vodavone.com naar office.vodafone.nl. Staat al meerdere kern aangegeven in dit forum.

[...]
Daar zijn de geleerden bij Vodafone het niet over eens.... ;)

Mij werd met mijn mobiel-breedband abbo zelfs aangeraden naar live.vodavone.com te switchen. Allebei doen ze het trouwens. Live is sneller. Office schijnt de data te comprimeren waardoor de snelheid lager uitvalt. Android heeft problemen met gecomprimeerde data. Althans volgens een techneut van een tweede hulplijn?!

Voor de poster van het probleem dat hij nog geen verbinding heeft: even geduld, anders even bellen met Vodafone. En je sim moet er echt juist inzitten. Zie je bij je APN's Vodafone GPRS en Live Vodafone, dan is dat goed en moet je op actvatie wachten.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 10-09-2011 01:32 ]

• uroy
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 10 september 2011 @ 00:52:
[...]

Eerste hoes een Belkin slim folio. Was een complete miskoop: niet stabiel, dik en lelijk, tab zakte naar beneden, zodat je de start- en volumeknop niet meer kon vinden. Daarna een pyroskin besteld, direct op hun website. Mooie, stevige clip-in cover voor $ 34, inclusief shipping. Kan in drie standen worden gezet, uitsparingen voor camera e.d. zitten goed. Dus mooie en niet te dure cover. Duurt een week of twee voor je hem in huis hebt.
Ik heb deze besteld (Belkin_Verve_Folio_Stand) is dat de zelfde die jij heb?
Afbeeldingslocatie: http://www.kloegcom.nl/bibliotheek/Samsung/P7500_Galaxy_Tab_10.1/Belkin_Verve_Folio_Stand_Case_Hoes_Samsung_Galaxy_Tab_10.1_P7500_F8m621ebc.jpg

Meer keus in NL was er niet of niet goed naar gezocht.

• melvin0907
Uhhh bij 99% van de data abonnementen doet ie het niet op live apn dus zal je zeker wel moeten overschakelen op office.
Verwijderd schreef op zaterdag 10 september 2011 @ 01:27:
[...]

Daar zijn de geleerden bij Vodafone het niet over eens.... ;)

Mij werd met mijn mobiel-breedband abbo zelfs aangeraden naar live.vodavone.com te switchen. Allebei doen ze het trouwens. Live is sneller. Office schijnt de data te comprimeren waardoor de snelheid lager uitvalt. Android heeft problemen met gecomprimeerde data. Althans volgens een techneut van een tweede hulplijn?!

Voor de poster van het probleem dat hij nog geen verbinding heeft: even geduld, anders even bellen met Vodafone. En je sim moet er echt juist inzitten. Zie je bij je APN's Vodafone GPRS en Live Vodafone, dan is dat goed en moet je op actvatie wachten.

• rudyhattem
melvin0907 schreef op zaterdag 10 september 2011 @ 08:59:
Uhhh bij 99% van de data abonnementen doet ie het niet op live apn dus zal je zeker wel moeten overschakelen op office.

[...]
ik heb een prepaidkaartje van vodafone. Dit is een kaartje met 1gig data tegoed. Ideaal voor dit apparaat. Ik weet niet of ze nu nog in de handel zijn overigens.

Als ik hem niet op live zet pakt hij niet van het tegoed van 1gig maar dan gaat je "beltegoed" saldo met een razendtempo naar beneden. Als je hem op live zet, eet hij gewoon het tegoed van 1gig. Pas hier dus goed mee op!

edit: kaartjes zijn nog gewoon in de handel. Had verwacht dat deze er uit zouden gaan na de prijsverhogingen. NIet dus. Oa. hier verkrijgbaar. Ideaal.

[ Voor 19% gewijzigd door rudyhattem op 10-09-2011 10:15 ]

• rudyhattem
sander_dr schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 22:32:
[...]

Ikzelf heb deze http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1155023 gevolgd. Ik moet je wel zeggen dat het aardig lastig is.
Er zijn in principe 3 stappen nodig
* bootloader unlocken
* rooten
* nieuwe rom installeren

Nou de laatste stap is er erg makkelijk. Hier gebruik je een rommanager voor.
De eerste twee stappen was andere koek. Met name het rooten van 10.1v was lastig. Ik moest hier zelfs de Android SDK installeren en aanpassen. Uiteindelijk met de guides op XDA wel gelukt.

Dan zit je met je 10.1v op 3.1 inclusief touchwiz. Ik vind het allemaal wel veel prettiger dan de stockrom. Maar ik weet niet hoe het met garantie zit, en hoe het met updaten via Samsung zit. Aan de andere kant, updaten naar bijvoorbeeld 3.2 doe ik wel op dezelfde manier als naar 3.1.
Bedankt voor je reactie. Ik moet er toch maar eens aan. Van het weekend maar eens kijken of ik het durf 8)7

Verwijderd

uroy schreef op zaterdag 10 september 2011 @ 02:08:
[...]

[...]

Zou deze onmiddellijk terug sturen en wachten tot de originele weer goed leverbaar zijn..Of m bestellen bij Amazon.de. Die heeft ze op voorraad en levertijd is meestal een dag of 3

http://www.amazon.de/dp/B...4&creativeASIN=B005452XQK

http://www.amazon.de/gp/o...ler=&colid=&condition=new
melvin0907 schreef op zaterdag 10 september 2011 @ 08:59:

[...]
Zal ik bij die één procent horen waarbij hij het prima doet op live...... 8)

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 10-09-2011 12:02 ]

Verwijderd

Bij mij zijn de eerste new-ton ringen zichtbaar. Als ik in het apparaat blaas zie je ze verdwijnen. Maar als je het schem weer aanraak komen ze weer terug. Zijn nu nog klein en alleen zichtbaar als je de tab horizontaal houdt.

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-10 23:17

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Zo vanmorgen is ook mij n Tab binnen gekomen ( 3G + Wifi ) ik moet zeggen het werkt wel heerlijk

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

• MarcelGo
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 11:11
Heb de Tab nu 2 weken, erg tevreden...ook het dock al ontvangen en gelijk maar een originele book cover besteld via Ebay UK.

Nu toch een vraag, ik heb de 3G versie, kan ik daar gewoon mijn vodafone telefoon sim in gebruiken? Is een abbo met 1G data per maand of moet ik over naar een data abbo (500mb)?

Groet, M

duurzaam is de weg, 14020 Wp solar, warmtepomp, EV

Verwijderd

Prop m er eens in?!

• MarcelGo
Jaaah dat werkt (zelfs whatsapp deed het een beetje), heb alleen een microsim gebruikt met adapter, toen nog even een kwartiertje peentjes zweten om erweer uit te peuteren, zo'n adapter is slap materiaal en de veer werking van het slotje deed het niet...affijn het betere peuterwerk met 2 spelden en alles is weer ok.

Nu vodafone gebeld en sturen een nieuwe standaard sim op...maar ik denk dat voda het niet goed vind dat ik mijn bel/sms/data abbo hiervoor gebruik. De hoeveelheid data is beter geschikt 1G ipv 500mb en het abbo is dus ook goedkoper omdat ik die al heb...wel weer een lagere snelheid.

het is dus bel/sms/data limiet 1G, snelheid 3,6 mbps (kosten ongeveer 20,- p/mnd)
of data 500mb of 2G, snelheid 7,2 mbps of 14,4 mbps (kosten 17,5 of 27,5 p/mnd)

Verwijderd

Vodafone verkoopt simmetjes. Wat jij er mee doet gaat ze niets aan. Als je niet al te veel data gebruikt, zou je in principe ook voor je huidige abbo een duo-sim kunnen aanvragen. Dat werkt volgens mij ook prima.

Of inderdaad een breedband-abbo kiezen voor je tab.Voordeel daarvan is dat je dus kan kiezen voor een hogere snelheid zoals je zelf al aangeeft. Dat is een afweging die je moet maken. Zelf zou ik gaan voor een 2GB. 500MB is niet echt veel. Maar nogmaals jij kan je dataverkeer beter inschatten dan ik..;)

• melvin0907
Klopt die 1gb kaartjes zijn officieel voice kaartjes maar is voordeliger en hierbij,moet je idd de live apn gebruiken.

Bij de data abonnementen is het ook mogelijk de live apn te gebruiken maar dan moet je de live bar laten verwijderen.
rudyhattem schreef op zaterdag 10 september 2011 @ 09:53:
[...]

ik heb een prepaidkaartje van vodafone. Dit is een kaartje met 1gig data tegoed. Ideaal voor dit apparaat. Ik weet niet of ze nu nog in de handel zijn overigens.

Als ik hem niet op live zet pakt hij niet van het tegoed van 1gig maar dan gaat je "beltegoed" saldo met een razendtempo naar beneden. Als je hem op live zet, eet hij gewoon het tegoed van 1gig. Pas hier dus goed mee op!

edit: kaartjes zijn nog gewoon in de handel. Had verwacht dat deze er uit zouden gaan na de prijsverhogingen. NIet dus. Oa. hier verkrijgbaar. Ideaal.

Verwijderd

uroy schreef op zaterdag 10 september 2011 @ 02:08:
[...]

[afbeelding]

Helaas, dat was hem. De eerste paar dag ging het wel, maar na langer gebruik zakte de tab steeds weer naar beneden. Bovendien bleef mijn tab in de meest schuine tab (typestand) niet staan, gleed steeds helemaal plat.
De uitsparingen zaten ook niet echt jofel. Mijn advies: bestelling annuleren.

• MarcelGo
melvin0907 schreef op zaterdag 10 september 2011 @ 18:03:
Klopt die 1gb kaartjes zijn officieel voice kaartjes maar is voordeliger en hierbij,moet je idd de live apn gebruiken.

Bij de data abonnementen is het ook mogelijk de live apn te gebruiken maar dan moet je de live bar laten verwijderen.

[...]
Ok maar dan moet je elke keer een nieuw kaartje kopen? Opwaarderen is best duur...

O ja voor de book covers....http://www.ebay.co.uk/sch/i.html?_from=R40&_trksid=p5197.m570.l1313&_nkw=samsung+tab+book+cover&_sacat=See-All-Categories

Ik ga nog even nadenken, maar ik vermoed een data abbo van 27,5........

• wv1304
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 06-02-2024
Weet iemand hoe ik RTL gemist kan bekijken? De app die gedownload werkt bij mij niet.

• uroy
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 10 september 2011 @ 21:22:
[...]

Helaas, dat was hem. De eerste paar dag ging het wel, maar na langer gebruik zakte de tab steeds weer naar beneden. Bovendien bleef mijn tab in de meest schuine tab (typestand) niet staan, gleed steeds helemaal plat.
De uitsparingen zaten ook niet echt jofel. Mijn advies: bestelling annuleren.
MarcelGo schreef op zaterdag 10 september 2011 @ 21:36:
[...]

O ja voor de book covers....http://www.ebay.co.uk/sch/i.html?_from=R40&_trksid=p5197.m570.l1313&_nkw=samsung+tab+book+cover&_sacat=See-All-Categories
Bedankt voor jullie advies.
Ik heb de originele besteld op ebay en stuur de belkin terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-09 15:40

FaceDown

Storende factor.

Nu ook een probleem. De tab laadt nauwelijks op. Gisterenavond was ie leeg, dus aan de oplader en vanochtend staat ie op 25%! Nu alweer bijna leeg! Kan dit aan de starburst rom liggen?
Anders maar terug naar de Mediamarkt?

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sfinx333
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 19-06 14:12
Heb de tab nu een aantal dagen in gebruik en het valt me op dat niet alles even soepel loopt.
Bijvoorbeeld als je door de 5 hoofdschermen scrolt dan zit er altijd een kleine hapering en en dit zie
Je ook als je van boven naar beneden scrot op een internetpagina.

Zou dit een instelling kunnen zijn? Heb alles al zon beetje getest...

Tevens valt de batterijduur me wat tegen, na de eerste keer oplade was het ongeveer 6 uren, maar goed dat
Zou nog wel meer kunnen worden.

Retrocade-X HS arcadekast minicade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakedown
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09-10 12:56
sfinx333 schreef op zondag 11 september 2011 @ 10:02:
Heb de tab nu een aantal dagen in gebruik en het valt me op dat niet alles even soepel loopt.
Bijvoorbeeld als je door de 5 hoofdschermen scrolt dan zit er altijd een kleine hapering en en dit zie
Je ook als je van boven naar beneden scrot op een internetpagina.

Zou dit een instelling kunnen zijn? Heb alles al zon beetje getest...

Tevens valt de batterijduur me wat tegen, na de eerste keer oplade was het ongeveer 6 uren, maar goed dat
Zou nog wel meer kunnen worden.
Nope, dat is geen instelling. Het is ook de reden dat ik hem na een dag weer terug gebracht heb. Het viel me al op in de mediamarkt, maar dacht dat dat kwam omdat er enorm veel meuk op stond van mensen die even wat instelleren enzo. maar thuis bij een maagdelijke tab is de interface niet helemaal schok vrij. Of het erg is? Ik erger me er enorm aan. anderen niet. Is maar net wat je prettig vind.

Het schokken komt niet door de touchwiz interface of wat dan ook. Android 3.x is de boosdoener. De kernel/software is nog niet volwassen genoeg. de dual core 1 ghz tegra 2 moet snel genoeg zijn, op android 2.x is het een enorm snelle cpu, en doet alles zonder schokken. Wie weet strax met ICS dat het wel mooi smooth loopt.

Eigenlijk is android 3.x nog niet volwassen en moet je deze versie vergelijken met android 1.x. De eerste versies van android waren ook buggy, laggy en nog lang niet af. Voor de tweakers en gadget fans is het allemaal niet echt een probleem. Als je het nieuwste van het nieuwste wilt hebben, weet je dat er verbeter punten zijn. Android 2.x is pas volwassen en ik hoop dat ICS ook echt volwassen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb deze week mijn galaxy 10.1v met android 3.0.1 naast de asus eeepad transformer met android 3.2 getest op de lag op de hoofdschermen en de lag op het inet scrollen en het resultaat was identiek...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fivel
uroy schreef op zaterdag 10 september 2011 @ 23:43:

Bedankt voor jullie advies.
Ik heb de originele besteld op ebay en stuur de belkin terug.
Heb je een linkje welke jij hebt gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaboom1555
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 27-07 17:07
Ik heb 2 weken geleden een tab in amerika gekocht. nou heb k die verrekte newton ringen erin... wat to do?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sfinx333
bedankt voor je reactie shakedown, heb je nu dan een ipad gekocht? deze heeft die vertraging namelijk niet maar wel weer veel andere nadelen, zoals itunes en gebrek aan flash op internetsites enz enz.

Weet zo niet wat minder is een kleine vertraging of overstappen op een eigenzinnige apple product.

Heb de folie nog op het apparaat zitten want heb nog zo mijn twijfels..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melvin0907
Nee je hoeft niet elke keer een nieuw kaartje te kopen die zijn 20,- en als je op waardeert kan je voor 14,50 weer 1gb voor een maand kopen.
MarcelGo schreef op zaterdag 10 september 2011 @ 21:36:
[...]

Ok maar dan moet je elke keer een nieuw kaartje kopen? Opwaarderen is best duur...

Ik ga nog even nadenken, maar ik vermoed een data abbo van 27,5........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwazer
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 24-09 21:24
Dwazer schreef op woensdag 07 september 2011 @ 14:40:
[...]

Alleen het kopieeren van een 5,2 GB file naar de interne SD card resulteert in een foutmelding op de USB Connection...
Issue gevonden: File system van de SGT is FAT32 -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uroy
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jxjcs
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 29-03-2024

jxjcs

...

Iemand al opgevallen dat er staat "mine apps" bij "applicaties"?
Dat moet "mijn apps" zijn, lijkt me. Slordig vertaalfoutje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakedown
sfinx333 schreef op zondag 11 september 2011 @ 11:44:
bedankt voor je reactie shakedown, heb je nu dan een ipad gekocht? deze heeft die vertraging namelijk niet maar wel weer veel andere nadelen, zoals itunes en gebrek aan flash op internetsites enz enz.

Weet zo niet wat minder is een kleine vertraging of overstappen op een eigenzinnige apple product.

Heb de folie nog op het apparaat zitten want heb nog zo mijn twijfels..
Ik had al een ipad1. Maar vanwege iTunes en iOS wil ik graag een andere. De Galaxcy Tab was mijn eerste keus, maar die is afgevallen. Hoop dat Google binnenkort (eind oktober? ICS) een nexus tablet gaat uitbrengen. Dan is het zo snel mogelijk die aanschaffen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fivel
Thnx, meteen 1 besteld.

Ben benieuwd hoe lang het duurt voordat het bezorgd wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hunter23
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 05-10 19:35
Hallotjes,
Heb deze week ook de Dock binnen gekregen van Samsung. Prima ding, ziet er goed uit en een perfecte hoek.
Enige nadeel is, ik heb er een screenprotector op zitten. Als ik de tab in de Dock zet komt er als het ware een luchtbel tussen de screenprotector en het scherm. Andere mensen ook last van?
Wat betreft Covers:
http://www.ebay.nl/itm/36..._trksid=p3984.m1439.l2649
Zeer tevreden, na 8 dagen had ik hem binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postman81
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Postman81

Belt normaal maar 1 keer.

Ik heb bij deze besteld. Na 7 dagen lag hij op de mat. (nu nog een Tab...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fivel
wv1304 schreef op zaterdag 10 september 2011 @ 23:40:
Weet iemand hoe ik RTL gemist kan bekijken? De app die gedownload werkt bij mij niet.
Same here. Als ik een aflevering wil bekijken dan doet ie niks.
Download uit de Android market Moboplayer.
Als je Moboplayer voor het eerst opent moet je codecs installeren.

Heb je dit alles gedaan open dan de RTL app opnieuw en probeer het nogmaals.
Je kunt nu kiezen met welke speler je wilt afspelen. Kies voor Moboplayer!
Dit staat bij de app in de market. Werkt helaas niet, want ik kan nergens wat kiezen.

Wie heeft de oplossing?

EDIT:
via deze site lukt het:
http://rtl.ksya.net/

[ Voor 4% gewijzigd door Fivel op 11-09-2011 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sfinx333
voor wat betreft die haperingen, het zou natuurlijk kunnen dat de update naar 3.2 nog een verbetering laat zien, weet iemand ook wanneer en of deze komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakedown
sfinx333 schreef op zondag 11 september 2011 @ 15:24:
voor wat betreft die haperingen, het zou natuurlijk kunnen dat de update naar 3.2 nog een verbetering laat zien, weet iemand ook wanneer en of deze komt?
Het zou kunnen, echter de sites als engadget en thisismynext denken daar anders over. Die hebben het erover dat ICS aka android 4.0 een echt flinke update gaat worden. En dat daarvoor specifiek een lichtere kernel voor is ontwikkeld. Het is Google uiteraard ook niet ontgaan dat iOS smoother werkt dat android op tablets. En dat moet natuurlijk afgelopen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennie-DP
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07-10 12:13
Ik heb een probleem met mijn Tab 10.1 WiFi 16Gb. Het bovenste glas raakt het displaypaneel waardoor ik rare effecten krijg. Hieronder is het te zien op de foto's (Link).

Foto 1

Foto 2

Het effect is het beste te zien wanneer de Tab in stand-by staat.
Dit lijkt me logisch dat dit onder garantie valt? Zijn er die dit ook hebben?

[ Voor 31% gewijzigd door Dennie-DP op 11-09-2011 18:24 . Reden: Links gerepareerd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasjenl
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-10 12:05

jasjenl

Liab A Tymo

Verwijderd schreef op zondag 11 september 2011 @ 11:00:
Ik heb deze week mijn galaxy 10.1v met android 3.0.1 naast de asus eeepad transformer met android 3.2 getest op de lag op de hoofdschermen en de lag op het inet scrollen en het resultaat was identiek...
Ik heb zelf een Asus transformer en heb vorige week in de mediamarkt ook eens even met een Galaxy Tab 10.1 (niet de V versie maar de 'gewone' dus) gespeeld maar ik had toch het idee dat de Tab bij standaard dingen als het scrollen van het home menu e.d. wat schokkeriger werkt dan de transformer. Niet dat alles bij de TF nu 100% vlekkeloos werkt, maar de TF maakt bij mij wel een consistentere indruk dan de Tab deed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Dennie-DP schreef op zondag 11 september 2011 @ 18:10:
Ik heb een probleem met mijn Tab 10.1 WiFi 16Gb. Het bovenste glas raakt het displaypaneel waardoor ik rare effecten krijg. Hieronder is het te zien op de foto's (Link).

Foto 1

Foto 2

Het effect is het beste te zien wanneer de Tab in stand-by staat.
Dit lijkt me logisch dat dit onder garantie valt? Zijn er die dit ook hebben?
omfg, leest iemand überhaupt tegenwoordig nog wel....
bekijk eens de afgelopen 30 posts eens en zie hoe vaak het langskomt

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaboom1555
ik zei het al eerder maar nog geen reactie op gehad.

Ik heb 2 weken geleden een tab in amerika gekocht. nou heb k die verrekte newton ringen erin... wat to do?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomasv6
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 11-10 23:33
kaboom1555 schreef op zondag 11 september 2011 @ 19:32:

Nothin, heb het ook gehad. Heb de tab ondertussen alweer 2 maandjes (import) en nergens meer die newton ringen te bekennen. Alleen in de zon zijn ze nog slecht zichtbaar. Tevens heeft elke tab hier naar mijn weten last van en heeft omruilen dus ook geen zin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaboom1555
oke dan ga k ik hem lekker houden :) dinsdag komt me cover! of maandag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fietsbel schreef op zondag 11 september 2011 @ 18:29:
[...]

omfg, leest iemand überhaupt tegenwoordig nog wel....
bekijk eens de afgelopen 30 posts eens en zie hoe vaak het langskomt
Vraag mij ook af of men überhaupt wel de moeite neemt om te lezen wat er geschreven wordt. Gewoon maar klakkeloos wat neerplempen zonder even de tijd te nemen om wat terug te lezen of de 'search' gebruiken. Naja, zal de tijdsgeest wel zijn.. 8)
kaboom1555 schreef op zondag 11 september 2011 @ 19:32:

Me dunkt zeg?! Je koopt m in Amerika, en je vraagt ons "what to do". Kan je dat zelf niet verzinnen? In de koelkast een half uur of even de föhne er op. Is ook al beantwoord.

Het Samsung Galaxy Tab 10.1- topic - deel 1[filter_keywords]=newton&data[boolean]=AND
jasjenl schreef op zondag 11 september 2011 @ 18:28:
[...]

Ik heb zelf een Asus transformer en heb vorige week in de mediamarkt ook eens even met een Galaxy Tab 10.1 (niet de V versie maar de 'gewone' dus) gespeeld maar ik had toch het idee dat de Tab bij standaard dingen als het scrollen van het home menu e.d. wat schokkeriger werkt dan de transformer. Niet dat alles bij de TF nu 100% vlekkeloos werkt, maar de TF maakt bij mij wel een consistentere indruk dan de Tab deed.
In het begin lijkt dat inderdaad wel zo. Wil je er echt van af, dan rooten, aangepaste kernel flashen en de cpu op 1.4GHZ of 1.2GHZ laten draaien. Het is en blijft android, en heeft links en rechts wel wat makken. Een tablet dus met onbegrensde mogelijkheden voor een tweaker. Wil je een out of the box no noncense tablet, dan moet je gaan voor een wiens_naam_ik_hier_niet_zal_noemen tablet.

Of wachten, wachten, wachten...op een tablet met een iCore 7 op 3.8GHZ, met een Radeon HD6870 sli o.i.d... :+

[ Voor 70% gewijzigd door Verwijderd op 11-09-2011 20:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09-10 16:43
Draai nu sinds vanmiddag op 1.4Ghz en alles gaat nu wel vloeiend.

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thomasv6 schreef op zondag 11 september 2011 @ 19:39:
[...]

Nothin, heb het ook gehad. Heb de tab ondertussen alweer 2 maandjes (import) en nergens meer die newton ringen te bekennen. Alleen in de zon zijn ze nog slecht zichtbaar. Tevens heeft elke tab hier naar mijn weten last van en heeft omruilen dus ook geen zin.
Nee hoor geen zichtbare Newton ringen en dus ook geen last van :) :) :)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 11-09-2011 21:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melvin0907
Juig niet te vroeg bij de eerste oplevering waren ze gelijk zichtbaar, maar bij de opvolgende opleveringen is het slechts verbeterd en absoluut niet opgelost. Ook ik heb na een paar weken 1 dag een newton ring waargenomen.
Verwijderd schreef op zondag 11 september 2011 @ 21:05:
[...]

Nee hoor geen zichtbare Newton ringen en dus ook geen last van :) :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb wat heel doms gedaan: ik heb zo'n kleine SIM in mijn Galaxy Tab gedaan. De SIM van mijn telefoon bleef nl niet goed zitten en ik heb geluisterd naar iemand die zei er moet zo'n kleine in.

Op site van Vodafone kreeg ik ook t idee dat die erin paste ... dom van mij natuurlijk.

Hoe krijg ik deze eruit? Ben er wel een beetje van in paniek geraakt. Erg dom van mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mambovipi
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 27-05-2022
EDIT:via deze site lukt het:http://rtl.ksya.net/Fivel wijzigde dit bericht 11-09-2011 15:22 (4%)

Thanxxx!!! Eindelijk weer RTL gemist :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d3vlin
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-10 21:16
Heeft iemand de MB Meter app van KPN al op zijn Tab gebruikt? Bij mij lijkt hij alleen Wifi data te tellen terwijl 3G op 0 blijft staan. Op mijn Galaxy S 2 worden ze wel beiden netjes geteld.

Leaping Lab Rats!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mambovipi
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 27-05-2022
Het lukt mij niet om tijdens het nemen van foto's in te zoomen. Dubbel klikken of pinch to zoom werken niet. :'( Heeft iemand een oplossing?
Pagina: 1 ... 21 ... 56 Laatste