Dat is inderdaad raar. Je zult er zoiezo geen spijt van hebben, prima ding, Zeer tevreden mee.ebk71 schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 17:55:
[...]
Nah, lekker dan. Die van mij is al op woensdag 24-8 al verstuurd en ik heb em nog niet...............
Ik krijg het maar niet voor elkaar om mijn tablet via de pc te benaderen... mis ik iets of ben ik nou gek?
Kies al geinstaleerd? Em volledig geupdated?
Zhalix schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 18:37:
Ik krijg het maar niet voor elkaar om mijn tablet via de pc te benaderen... mis ik iets of ben ik nou gek?
Ah! Kijk, dat maakt alles net wat duidelijker
bedankt!
Vaag, ik heb meteen van het begin mijn Galaxy aan de pc gehangen en hij ziet hem meteen als een tablet.
Ik kan dan gewoon alles doen.
Ik kan dan gewoon alles doen.
Kun je hem ook in verschillende standen zetten en staat ie dan ook een beetje stevig, het ziet er zo wankel uit.Hunter23 schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 17:59:
[...]
Dat is inderdaad raar. Je zult er zoiezo geen spijt van hebben, prima ding, Zeer tevreden mee.
Kun je hem gewoon in verschillende standen zetten zodat ie ook nog een beetje stevig staat ?
Deze ziet er een stuk steviger uit: http://www.pyroskins.com/...-stand-black-leather.html
Hij zit er heel stevig in. Om een beter inzicht er van te krijgen zou ik wat filmpjes op youtube kijken.Le_Freak ! schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 19:35:
[...]
Kun je hem ook in verschillende standen zetten en staat ie dan ook een beetje stevig, het ziet er zo wankel uit.
Kun je hem gewoon in verschillende standen zetten zodat ie ook nog een beetje stevig staat ?
Deze ziet er een stuk steviger uit: http://www.pyroskins.com/...-stand-black-leather.html
Heb zelf even snel gegoogled:
Klik
Mocht je het nog te onduidelijk vinden kan ik morgen wat foto's maken.
Als je hem schuiner zet dan valt ie plat volgens mij, en is hij ook geschikt voor de 10.1 v ?
Verwijderd
Nee niet geschikt voor de 10.1V omdat hij een compleet andere vorm heeft. (Dikte,achterkant)Le_Freak ! schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 22:32:
Als je hem schuiner zet dan valt ie plat volgens mij, en is hij ook geschikt voor de 10.1 v ?
Doordat het pootje / steuntje (de flap) stroef is kan de tab flink schuin staan zonder om te vallen. Ook op verschillende ondergronden.Le_Freak ! schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 22:32:
Weet iemand nog een winkeltje of site waar ik de Samsung book cover kan kopen??? Op amazon.co.uk heb ik wel een paar gevonden, maar dan komt er wel 60 GBP erbij voor verzendkosten
. En dat is me toch net te veel.
Op Amazon.co.uk heb ik enkele dagen geleden een book cover gekocht bij "total discount stores". 33 euro inclusief verzendkosten.kcks schreef op zaterdag 03 september 2011 @ 14:14:
Weet iemand nog een winkeltje of site waar ik de Samsung book cover kan kopen??? Op amazon.co.uk heb ik wel een paar gevonden, maar dan komt er wel 60 GBP erbij voor verzendkosten. En dat is me toch net te veel.
Bedankt! Heb het net besteld, scheelt een hoopH92! schreef op zaterdag 03 september 2011 @ 14:18:
[...]
Op Amazon.co.uk heb ik enkele dagen geleden een book cover gekocht bij "total discount stores". 33 euro inclusief verzendkosten.
Iemand enig idee waar het niet registreren van een Samsung account aan ligt? Via mijn tab krijg ik een "Processing failed" foutmelding. Via de samsungapps.com website word ik vrolijk op de pagina met het form gehouden na alles ingevuld te hebben en op confirm/bevestigen geklikt te hebben. Lijkt wel of die hele dienst gewoon kapot is.
Verwijderd
Net de Galaxy Tab 10.1 aangeschaft
WAT EEN TELEURSTELLING!! Word er op de site van Samsung vermeld dat je het geheugen kunt uitbreiden ahv micro-sd.
Ik pak hem thuis uit en geen sleufje te vinden voor een geheugenkaart.
16 gig blijkt in het echt 13 gig te zijn, waarvan 2 gig al gebruikt wordt door het systeem.
Dus uiteindelijk is het een tablet met 10 gig!!!!
WAT EEN MISKOOP!!!
Zijn er manieren om via de usb-poort toch extra geheugen aan te hangen???
WAT EEN TELEURSTELLING!! Word er op de site van Samsung vermeld dat je het geheugen kunt uitbreiden ahv micro-sd.
16 gig blijkt in het echt 13 gig te zijn, waarvan 2 gig al gebruikt wordt door het systeem.
WAT EEN MISKOOP!!!
Als je de tablet hebt aangeschaft om hem te kunnen uitbreiden dan heb je inderdaad de verkeerde aangeschaft. En het is inderdaad vreemd dat het op de website staat van Samsung. Daarom, kijk altijd op meerdere sites, (1 bron is geen bron) ook hier is het meerdere malen voorbij gekomen. Dus een beetje stom.Verwijderd schreef op zaterdag 03 september 2011 @ 19:16:
WAT EEN MISKOOP!!!
Door middel van een Connection Kit, kun je er een SD-kaartje aanhangen, USB-sticks durf ik nog niet te zeggen.
13 min 2 is toch 11? Als je dan gaat rekenen doe het dan goed. Als je het zo'n miskoop vind breng em dan terug. Ik schat in dat een ipad beter bij je past, want je gaat nog veel meer klagen over de tab als je dit al een probleem vind. En waar staat volgens jou dat je het geheugen kan uitbreiden? Ik kan het niet vinden en afgezien de hele lange discussie of er wel of niet een sd slot in zat heb ik op de samsung website dit nooit zien staan. Oh ja,wacht,daar heb ik ze ook op aangesproken, coolblue had een vermelding over uitbreiding staan dus leek het of je em kon uitbreiden dit hadden ze 2 weken geleden nog steeds staan.Verwijderd schreef op zaterdag 03 september 2011 @ 19:16:
WAT EEN MISKOOP!!!
Verwijderd
Hunter23 schreef op zaterdag 03 september 2011 @ 19:32:
[...]
Als je de tablet hebt aangeschaft om hem te kunnen uitbreiden dan heb je inderdaad de verkeerde aangeschaft. En het is inderdaad vreemd dat het op de website staat van Samsung. Daarom, kijk altijd op meerdere sites, (1 bron is geen bron) ook hier is het meerdere malen voorbij gekomen. Dus een beetje stom.
Door middel van een Connection Kit, kun je er een SD-kaartje aanhangen, USB-sticks durf ik nog niet te zeggen.
Op phonehouse.nl stond iets over uitbreiding van geheugen. En er staan zoveel verschillende berichten dat je op gegeven moment ook niet meer weet wat waar is. Mijn galaxy s heeft zelfs een geheugenslot, dus waarom is het dan zo raar om te denken dat het bij zijn tab-broertje ook zou zitten.ebk71 schreef op zaterdag 03 september 2011 @ 19:52:
[...]
13 min 2 is toch 11? Als je dan gaat rekenen doe het dan goed. Als je het zo'n miskoop vind breng em dan terug. Ik schat in dat een ipad beter bij je past, want je gaat nog veel meer klagen over de tab als je dit al een probleem vind. En waar staat volgens jou dat je het geheugen kan uitbreiden? Ik kan het niet vinden en afgezien de hele lange discussie of er wel of niet een sd slot in zat heb ik op de samsung website dit nooit zien staan. Oh ja,wacht,daar heb ik ze ook op aangesproken, coolblue had een vermelding over uitbreiding staan dus leek het of je em kon uitbreiden dit hadden ze 2 weken geleden nog steeds staan.
Heb 2 eisen aan een tab en dat is geheugenuitbreiding en een goed scherm. Dat laatste zit wel goed.
Had waarschijnlijk toch beter kunnen kiezen voor de asus transformer
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 03-09-2011 20:04 ]
Strict gesproken hebben ze gelijk, je kunt met die adapter en een SD kaart het geheugen uitbreiden. Alleen verwacht de consument (en jij) dat die sloten gewoon in de behuizing zelf zitten. Ik vind het persoonlijk ook nogal misleidend om dit zo te brengen.
Verwijderd
dank je.. die connection kit zou een oplossing kunnen zijn. Voor de rest vind ik het een fantastisch dingHunter23 schreef op zaterdag 03 september 2011 @ 19:32:
[...]
Als je de tablet hebt aangeschaft om hem te kunnen uitbreiden dan heb je inderdaad de verkeerde aangeschaft. En het is inderdaad vreemd dat het op de website staat van Samsung. Daarom, kijk altijd op meerdere sites, (1 bron is geen bron) ook hier is het meerdere malen voorbij gekomen. Dus een beetje stom.
Ja hè, kom op, wat is het nu? Een miskoop of een fantastisch ding? Je bent net zo wisselvallig als het weer!Verwijderd schreef op zaterdag 03 september 2011 @ 20:05:
[...]
dank je.. die connection kit zou een oplossing kunnen zijn. Voor de rest vind ik het een fantastisch ding
Verwijderd
beter lezen kerel!!!ebk71 schreef op zaterdag 03 september 2011 @ 20:33:
[...]
Ja hè, kom op, wat is het nu? Een miskoop of een fantastisch ding? Je bent net zo wisselvallig als het weer!![]()
Verwijderd
Het staat er niet echt duidelijk bovendien lijkt het mij niet te veel moeite om enkele reviews goed door te lezen voordat je een apparaat van 400+ euro koopt
[quote]Verwijderd schreef op zaterdag 03 september 2011 @ 19:16:
WAT EEN TELEURSTELLING!!
WAT EEN MISKOOP!!!
Volgens mij kan Ebk71 prima lezen hoor.
WAT EEN TELEURSTELLING!!
WAT EEN MISKOOP!!!
Volgens mij kan Ebk71 prima lezen hoor.
Ben er ook nog steeds zeer tevreden over, en de 16GB is nog lang niet vol.
als je een 3G hebt, heb je ook niet meer nodig: altijd en overal je foto's via Picasa en je muziek via spotify
Verwijderd
Super, dit zocht ik ook, wat me ook niet lukt is een map aanmaken op 1 van de hoofdschermen om daar bijvoorbeeld alle snelkoppelingen naar spellen in te zetten?H92! schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 13:14:
[...]
Bedankt. Ik zat al rechtsbovenin te zoeken naar instellingen oid, maar bij 'Mijn apps' staat deze optie
Kan op de SGS2 wel....
iemand een idee of dit kan?
Verwijderd
Dat kan maar niet standaard. Daar moet je een hulp-applcatie voor gebruiken. I.e. FolderOrganizer
Of even zoeken in de market.
https://market.android.co...er+organizers&so=1&c=apps
Of even zoeken in de market.
https://market.android.co...er+organizers&so=1&c=apps
Heeft iemand het docking station van Samsung al binnen trouwens? Of ben ik niet de enige die hier nog op wacht? 
Ik moet zeggen dat het overklokken i.c.m. met de StarBurst rom echt geweldig is voor de Tab. Hij reageert nu echt een stuk sneller, werkt heerlijk.
Ik moet zeggen dat het overklokken i.c.m. met de StarBurst rom echt geweldig is voor de Tab. Hij reageert nu echt een stuk sneller, werkt heerlijk.
Merk je dat de accu ook zwaarder belast wordt?Ixthys schreef op zondag 04 september 2011 @ 22:33:
Heeft iemand het docking station van Samsung al binnen trouwens? Of ben ik niet de enige die hier nog op wacht?
ik heb 'm ook nog niet ontvangen.. zal wel wat tijd overheen gaan..Ixthys schreef op zondag 04 september 2011 @ 22:33:
@Dwazer; Ben nu sinds zaterdag beetje aan het benchmarken, films aan het kijken en spelletjes aan het spelen en moet hem nu pas opladen. Ik merk dus niet echt dat de accu zwaarder belast wordt. Hij houdt het nog steeds goed lang vol.
Ik ben ook nog steeds aan het wachten op mijn dock. Zou hem nu toch wel erg graag willen hebben. Deze week maar eens bellen naar Samsung om te vragen of ze mijn bon ontvangen hebben.Ixthys schreef op zondag 04 september 2011 @ 22:33:
Ik probeer al een aantal dagen om mijn Galaxy Tab 10.1 te verbinden met eduroam (TU Delft), maar tot heden is het niet gelukt. Ik vraag me daarom ook af of iemand van jullie dat wel gelukt is? Zo ja, hoe?
Bij mij blijft het hangen bij verifieren..
http://www.google.nl/url?...7jwDjcxQB-tuMw1wQ&cad=rja
[ Voor 41% gewijzigd door kcks op 05-09-2011 13:17 ]
Heb je het hier al eens geprobeerd? Denk dat je daar meer geluk hebt...kcks schreef op maandag 05 september 2011 @ 13:16:
Ik probeer al een aantal dagen om mijn Galaxy Tab 10.1 te verbinden met eduroam (TU Delft), maar tot heden is het niet gelukt. Ik vraag me daarom ook af of iemand van jullie dat wel gelukt is? Zo ja, hoe?
Wij zitten ook al 2 weken op een dock te wachtenPeterFortuin schreef op maandag 05 september 2011 @ 12:46:
[...]
Ik ben ook nog steeds aan het wachten op mijn dock. Zou hem nu toch wel erg graag willen hebben. Deze week maar eens bellen naar Samsung om te vragen of ze mijn bon ontvangen hebben.
Ik heb net wat muziek en foto's op mijn tab gezet. Maar ik kan ze bij de Galerij de foto's niet zien en bij Mp3-speler kan ik de muziek ook niet zijn. En ik heb KIES gebruik om de foto's en muziek er op te zetten.
En als ik via mijn bestanden kijk staan de foto's onder DCIM-Camera en de muziek staat onder Media en Music(daar heb ik zelf naar gekopieerd). Weet iemand hoe gewoon mijn foto's bij galarij krijg en muziek bij mp3-speler.
edit: 18:16 Heel raar ik krijg ze nu wel mijn muziek en foto's te zien bij de bijbehorende apps..
.. Maja probleem opgelost 
@Dwazer: ik ga het morgen weer proberen op de TU
En als ik via mijn bestanden kijk staan de foto's onder DCIM-Camera en de muziek staat onder Media en Music(daar heb ik zelf naar gekopieerd). Weet iemand hoe gewoon mijn foto's bij galarij krijg en muziek bij mp3-speler.
edit: 18:16 Heel raar ik krijg ze nu wel mijn muziek en foto's te zien bij de bijbehorende apps..
@Dwazer: ik ga het morgen weer proberen op de TU
[ Voor 12% gewijzigd door kcks op 05-09-2011 18:17 ]
De app (setcpu)die je de oc laat regelen kun je zo instellen dat de clock in idle laag is, en bij inspanning wordt opgevoerd. Tot zover merk ik geen drastische accudrain op.Dwazer schreef op maandag 05 september 2011 @ 09:03:
[...]
Merk je dat de accu ook zwaarder belast wordt?
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
M'n tab kan geen verbinding meer maken met het draadloos netwerk bij mij thuis. Schijnt te maken te hebben met het IP adres. Zijn hier meer mensen die daar al problemen mee hebben gehad?
Vorige week een 10.1 3g gekocht bij Mycom. Was softwarematig niet echt tevreden en wilde een andere rom erop gaan gooien. Ik kreeg op vreemde tijden en situaties ineens lags. Tot ik voelde dat het scherm rechtsboven los zat, niet heel erg maar bij goed kijken duidelijk waarneembaar. Gelukkig nog net binnen de 8 dagen geld terug termijn. De softwareprobs had ik voor lief genomen. Had er wel een andere rom opgezet. Maar dat losrakende scherm... Mycom bood omruil aan, maar kon geen levertijd garanderen. Dus maar voor geld terugoptie gegaan. Jammer.
Wanneer komt die at200? Is daar al iets over bekend?
Wanneer komt die at200? Is daar al iets over bekend?
Keek net op bol.com, stond dat ie volgende dag geleverd kon worden. Meteen besteld, paar minuten later staat er "Verwacht op 6-9". Jammer bol.com!
Verwijderd
Tab 10.1v of 10.1?elwstar schreef op maandag 05 september 2011 @ 21:38:
Vorige week een 10.1 3g gekocht bij Mycom.....
Voor de at200 vraag kan je beter een at200 beschikbaarheid topic openen.
[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 05-09-2011 22:59 ]
10.1Verwijderd schreef op maandag 05 september 2011 @ 22:56:
[...]
Tab 10.1v of 10.1?
Voor de at200 vraag kan je beter een at200 beschikbaarheid topic openen.
ja ik wil een android steady tab. Maar wil niet wachten tot onder de kerstboom...
ik mot er nu een
Ik heb mijn tablet verbonden met eduroam (UTwente). Ik heb gewoon deze handleiding gevolgt. Misschien dat je er iets aan hebt.kcks schreef op maandag 05 september 2011 @ 13:16:
Have you tried turning it off and on again? :-)zoenvisje schreef op maandag 05 september 2011 @ 21:35:
M'n tab kan geen verbinding meer maken met het draadloos netwerk bij mij thuis. Schijnt te maken te hebben met het IP adres. Zijn hier meer mensen die daar al problemen mee hebben gehad?
Zhalix schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 08:31:
[...]
Have you tried turning it off and on again? :-)
Wat bedoel je daar precies mee?zoenvisje schreef op maandag 05 september 2011 @ 21:35:
Heb je een fixed IP op je Tablet? Staat DHCP uit op je router? Heb je een mac adress filter erop zitten? Port forwarding? Het juiste wachtwoord op je WLAN?
Nieuws over de 3.1 update voor de 10.1v: http://androidgoodness.ne...r-galaxy-tab-10-1v-owners
Lijkt erop dat niemand het precies goed weet
...
Lijkt erop dat niemand het precies goed weet
Hier werd hij vanochtend door de post afgeleverd. Dus ze zijn bezig met de uitlevering.Vledderos schreef op maandag 05 september 2011 @ 09:21:
[...]
ik heb 'm ook nog niet ontvangen.. zal wel wat tijd overheen gaan..
Ik heb de desktop dock net ontvangen. Heb de tab al wel een week of 4 in bezit en bij aanschaf gelijk de bon op de post gedaan.
Mooi om te horen! Dan ontvang ik hem ook binnenkort 
Iemand kon hier niet connecten met eduroam @ TU Delft. Ik heb alle gegevens ingevuld zoals aangegeven elders op dit forum, maar ik krijg niet direct verbinding. Meestal heb ik pas na paar minuten verbinding (Aula / IO).
Iemand kon hier niet connecten met eduroam @ TU Delft. Ik heb alle gegevens ingevuld zoals aangegeven elders op dit forum, maar ik krijg niet direct verbinding. Meestal heb ik pas na paar minuten verbinding (Aula / IO).
Hier ook net afgeleverd, staat mooi naast m'n pc schermEllen247 schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 12:51:
Ik heb de desktop dock net ontvangen. Heb de tab al wel een week of 4 in bezit en bij aanschaf gelijk de bon op de post gedaan.

| Youtube |
Verwijderd
ADW-ex die je gebruikt? Welk homescreen of welke widgets zijn dat. Zag m al eerder maar kan m niet vinden.
ADW Launcher EXVerwijderd schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 14:42:
ADW-ex die je gebruikt? Welk homescreen of welke widgets zijn dat. Zag m al eerder maar kan m niet vinden.
Minimalistic text
Asus Transformer Weather widget
| Youtube |
Duh, mag dan een vrouw zijn maar ben niet helemaal van gisteren.Zhalix schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 08:31:
[...]
Have you tried turning it off and on again? :-)
Het komt omdat de SGT het IP adres opslaat en dat IP adres dus weer wil hebben. De oplossing is een statisch IP adres maken of je Tab terugzetten naar de fabrieksinstellingen.Dwazer schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 08:35:
[...]
[...]
Wat bedoel je daar precies mee?
Heb je een fixed IP op je Tablet? Staat DHCP uit op je router? Heb je een mac adress filter erop zitten? Port forwarding? Het juiste wachtwoord op je WLAN?
Eventueel gratis download link van adw?
SV3NNER schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 14:49:
[...]
ADW Launcher EX
Minimalistic text
En het netwerk "Vergeten" ("RK" op je netwerk) geeft niet de vrijheid om die cache te legen van het "Preferred IP" -adres?zoenvisje schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 15:49:
[...]
Het komt omdat de SGT het IP adres opslaat en dat IP adres dus weer wil hebben. De oplossing is een statisch IP adres maken of je Tab terugzetten naar de fabrieksinstellingen.
Netwerk vergeten helpt niet. Moet er komende week even voor gaan zitten. We hebben twee routers dus zit nog niet zonder internet op mn Tab. Wat ik tot nu toe gevonden heb met mijn beste vriend Google is dus wat ik net zei. Ben in ieder geval niet de enige met het probleem.
Na wat zoeken schijnt het hem in de "DHCP-list" (/data/misc/dhcp/dhcp_list) te zitten. Indien deze verwijderd wordt, wil het daarna wel lukken op een nieuwe release te krijgen. Daar is zelfs een app voor te krijgenzoenvisje schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 15:57:
Netwerk vergeten helpt niet. Moet er komende week even voor gaan zitten. We hebben twee routers dus zit nog niet zonder internet op mn Tab. Wat ik tot nu toe gevonden heb met mijn beste vriend Google is dus wat ik net zei. Ben in ieder geval niet de enige met het probleem.
Voor het handmatig verwijderen, heb je root access nodig. Maar mag toch hopen dat dit met een fix vanuit samsung op te lossen valt...
[ Voor 19% gewijzigd door Dwazer op 06-09-2011 16:15 . Reden: App toegevoegd ]
Top, ook net de dock binnen gekregen, het valt me alleen een beetje tegen dat er geen hdmi aansluiting op zit. Ik was helemaal in de veronderstelling dat je hem zo op de tv kunt aansluiten.. Not! Er is weer een extra kabeltje voor nodig. Pffff... Apple praktijken... Ik weet het, gegeven paard etc... Maar toch :-)
Het is géén 90's boyband Wout! | Ubuiquiti | Enphase | Homey | Desktops | Tesla MX | Cycling | DTP | Mild gamer
daar hebben ze een mooie oplossing voor gevonden, kost je wel een 7" dock, maar dan heb je wel een hdmi aansluiting. Dit hadden ze er eigenlijk nooit uit moeten slopen.360Degreez schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 16:37:
Top, ook net de dock binnen gekregen, het valt me alleen een beetje tegen dat er geen hdmi aansluiting op zit. Ik was helemaal in de veronderstelling dat je hem zo op de tv kunt aansluiten.. Not! Er is weer een extra kabeltje voor nodig. Pffff... Apple praktijken... Ik weet het, gegeven paard etc... Maar toch :-)
HDMI dock-xda developers
| Youtube |
Bedankt voor de link. Zal wel fijn zijn idd als ze dit fixen, beetje omslachtig om steeds wat te moeten verwijderen voor je kan internetten.Dwazer schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 16:11:
[...]
Na wat zoeken schijnt het hem in de "DHCP-list" (/data/misc/dhcp/dhcp_list) te zitten. Indien deze verwijderd wordt, wil het daarna wel lukken op een nieuwe release te krijgen. Daar is zelfs een app voor te krijgen
Voor het handmatig verwijderen, heb je root access nodig. Maar mag toch hopen dat dit met een fix vanuit samsung op te lossen valt...
Net ook de dock gekregen van Samsung.
Wil hem graag in de dock als een digitale fotolijst gaan gebruiken (met lader aangesloten) iemand een tip voor een programma dat de foto's mooi in slideshow kan laten zien en teven een programma dat het background licht aanlaat? De optie onder applicaties - ontwikkeling, die laat alleen het scherm aan, maar niet het licht. Hier heb ik dus niet zoveel aan.
Wil hem graag in de dock als een digitale fotolijst gaan gebruiken (met lader aangesloten) iemand een tip voor een programma dat de foto's mooi in slideshow kan laten zien en teven een programma dat het background licht aanlaat? De optie onder applicaties - ontwikkeling, die laat alleen het scherm aan, maar niet het licht. Hier heb ik dus niet zoveel aan.
Vandaag is het blijkbaar dockdag, de mijn lag ook op de deurmat toen ik net thuis kwam! Ziet er netjes uit wat mij betreft en inderdaad best handig voor het kijken van filmpjes etc.
Leaping Lab Rats!
Kijk ook even of je channel van je router niet te hoog staat (groter dan 11?). Geeft problemen bij sommige apparaten...zoenvisje schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 15:57:
Wat ik net zie bij de foto met dock is dat er Samsung voorop de tablet staat. Is dit bij alle tablets zo die in Nederland geleverd zijn? Het viel me ook al op bij de reclames.
Ik heb een import versie en die is gewoon helemaal clean aan de voorkant..
Ik heb een import versie en die is gewoon helemaal clean aan de voorkant..
Dat is al eerder voorbij gekomen. Mijn import tab heeft wel Samsung voorop staan maar er zijn er hier een aantal volgens mij die dat niet hebben.
@Ettepet: channel staat op 11.
Hum oke, wist ik tot nu niet. Ik was sterk van mening dat ze die bij de reclames erbij gesoept haddenzoenvisje schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 19:44:
Dat is al eerder voorbij gekomen. Mijn import tab heeft wel Samsung voorop staan maar er zijn er hier een aantal volgens mij die dat niet hebben.

Even mezelf quoten...Razer schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 19:04:
Net ook de dock gekregen van Samsung.
Op de oude Galaxy Tab bleek daar standaard applicatie voor te zijn (Digital Frame) echter kan ik deze op de nieuwe Galaxy Tab niet vinden, iemand deze toevallig voor de nieuwe Tab?
Misschien is ''photo slides'' iets, staat gewoon in de market, denk dat je gewoon een paar programmetjes moet uitproberen, en verschillende woorden moet intoetsen in de market, er is genoeg te vinden.
Inmiddels hebben wij ons dock ook binnen na iets van 2 weken, wel handig dingetje, heeft ook een audio 3.5 mm uitgang.
Inmiddels hebben wij ons dock ook binnen na iets van 2 weken, wel handig dingetje, heeft ook een audio 3.5 mm uitgang.
Nu na een 2 weken nog steeds erg blij met de tap, net mijn ipad verkocht en denk niet dat ik daar spijt van krijg.
Toch zit me nog iets dwars, en dat is het streamen van mijn nas van mkv films. Dit gaat met niet te grote bestanden tot 720p redelijk maar niet zonder te stotteren. Veel verschillend players geprobeerd maar niks werkt echt goed.
Overclokken naar 1400 helpt wel maar niet genoeg.
Nou als ik bv filmpjes van YouTube in 1080p afspeel(via Wifi)loopt dat vlekelooos.dus kon het wel eens aan de container liggen.
Weet iemand of er een manier is om de mkv bestanden zonder of met weinig verlies om te zetten naar een ander formaat dat misschien wel goed afspeeld?
Alvast bedankt
Toch zit me nog iets dwars, en dat is het streamen van mijn nas van mkv films. Dit gaat met niet te grote bestanden tot 720p redelijk maar niet zonder te stotteren. Veel verschillend players geprobeerd maar niks werkt echt goed.
Nou als ik bv filmpjes van YouTube in 1080p afspeel(via Wifi)loopt dat vlekelooos.dus kon het wel eens aan de container liggen.
Weet iemand of er een manier is om de mkv bestanden zonder of met weinig verlies om te zetten naar een ander formaat dat misschien wel goed afspeeld?
Alvast bedankt
Verwijderd
ik zit met iets anders. . regelmatig druk ik per ongeluk op een foto maken van het buroblad.. weet iemand hoe je dat kunt verbergen ?
zoek me rot en kom er niet uit....
zoek me rot en kom er niet uit....
Ik had een vraagje.
Ik zit te kijken op de vodafone webwinkel en kan ik de samsung tab 10.1 kopen. Dus de dunne nieuwe met 3G abo.
Alleen zat ik iets te lezen wat me opviel:
Geheugen Werkgeheugen 8 Gb (LPDDR2) - Opslagcapaciteit 16 GB
Zit er 8Gb werkgeheugen in het apparaat? Of is dit een fout van de website? Dacht dat de Samsung Galaxy Tab 1Gb geheugen had?
http://www.vodafone.nl/sh...52060019?_requestid=50169
Hoe zit het met het loslaten van het scherm met de 10.1? gebeurt dit nog steeds? Wordt wel tevens geleverd met de honeycomb 3.1
Ik zit te kijken op de vodafone webwinkel en kan ik de samsung tab 10.1 kopen. Dus de dunne nieuwe met 3G abo.
Zit er 8Gb werkgeheugen in het apparaat? Of is dit een fout van de website? Dacht dat de Samsung Galaxy Tab 1Gb geheugen had?
Hoe zit het met het loslaten van het scherm met de 10.1? gebeurt dit nog steeds? Wordt wel tevens geleverd met de honeycomb 3.1
-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --
Had je zo op kunnen zoekenXtr3me4me schreef op woensdag 07 september 2011 @ 09:28:
Ik had een vraagje.
Heb zelf de 10.1 WiFi White en sjouw em echt overal mee naartoe, maar niets gezien over een "loszittend" scherm. Indien dat wel gebeurd, heb je garantie en breng je hem toch terug?Xtr3me4me schreef op woensdag 07 september 2011 @ 09:28:
Ja, ik vond het al vreemd 8Gb. Ook omdat de prijs los 650 staat op hun site en hier op 480,-.Dwazer schreef op woensdag 07 september 2011 @ 10:03:
[...]
Had je zo op kunnen zoekenBovenaan het topic zijn de gerelateerde producten gekoppeld en heb je zo de specs kunnen opvragen
[...]
Heb zelf de 10.1 WiFi White en sjouw em echt overal mee naartoe, maar niets gezien over een "loszittend" scherm. Indien dat wel gebeurd, heb je garantie en breng je hem toch terug?
Dus dacht, dat zal die 8Gb geheugen zijn die Vodafone exclusief mag verkopen. Maar de site zal wel voor geen meter kloppen.
Heb jij zelf nog haperingen met bepaalde handelingen op de tablet? Of is dit helemaal gone sinds Honeycomb 3.1?
Thx!SV3NNER schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 16:45:
[...]
daar hebben ze een mooie oplossing voor gevonden, kost je wel een 7" dock, maar dan heb je wel een hdmi aansluiting. Dit hadden ze er eigenlijk nooit uit moeten slopen.
HDMI dock-xda developers
Het is géén 90's boyband Wout! | Ubuiquiti | Enphase | Homey | Desktops | Tesla MX | Cycling | DTP | Mild gamer
De tab zelf kan het wel aan, maar het is toch de verwerking van data die problemen oplevert.motogp schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 22:56:
Nu na een 2 weken nog steeds erg blij met de tap, net mijn ipad verkocht en denk niet dat ik daar spijt van krijg.
Alvast bedankt
720p MKV bestanden van USB stick of SD (met de connection kit) spelen namelijk wel zonder stotteren af.
Er staat geen 8GB hoor, maar 8Gb, dat is nogal wat andersXtr3me4me schreef op woensdag 07 september 2011 @ 10:08:
Dus dacht, dat zal die 8Gb geheugen zijn die Vodafone exclusief mag verkopen.
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Alleen het kopieeren van een 5,2 GB file naar de interne SD card resulteert in een foutmelding op de USB Connection...360Degreez schreef op woensdag 07 september 2011 @ 14:23:
[...]
De tab zelf kan het wel aan, maar het is toch de verwerking van data die problemen oplevert.
720p MKV bestanden van USB stick of SD (met de connection kit) spelen namelijk wel zonder stotteren af.
Euhm, volgens mij heb ik ook geen 8GB getikt maar gewoon 8Gb.CLB schreef op woensdag 07 september 2011 @ 14:24:
[...]
Er staat geen 8GB hoor, maar 8Gb, dat is nogal wat anders
En staat ook op de site "Werkgeheugen 8 Gb" Alleen heb nooit gehoord van 8 gigabit werkgeheugen
[ Voor 10% gewijzigd door Xtr3me4me op 07-09-2011 14:54 ]
GB = GigabYteXtr3me4me schreef op woensdag 07 september 2011 @ 14:51:
[...]
Euhm, volgens mij heb ik ook geen 8GB getikt maar gewoon 8Gb.
En staat ook op de site "Werkgeheugen 8 Gb" Alleen heb nooit gehoord van 8 gigabit werkgeheugen.
Gb = GigabIt
Define: gigabyte
Lol, dat bedoelde ik ookDwazer schreef op woensdag 07 september 2011 @ 14:55:
[...]
GB = GigabYte
Gb = GigabIt
Define: gigabyte
een kleine vraag. op de tablet kunnen sommige filmpjes van youtube niet worden afgespeeld. dit met de mededeling het filmpje is niet geschikt voor een mobiel.Is dit een feit of heb ik een instelling verkeerd ingevuld.
Will
Will
Verwijderd
Ik heb vandaag een tablet 10.1 wifi+3g aangeschaft, blijkt hij de sim kaart niet te herkennen blijft roepen "plaats simkaart"
Iemand ervaring hier mee?
Iemand ervaring hier mee?
Verwijderd
De Youtube app speelt eigenlijk alles af. Als je via de browser die melding krijgt, tik dan about:useragent in het url-veld en tap daar op desktop. Probeer het dan nog eens.Will62 schreef op woensdag 07 september 2011 @ 19:10:
een kleine vraag. op de tablet kunnen sommige filmpjes van youtube niet worden afgespeeld. dit met de mededeling het filmpje is niet geschikt voor een mobiel.Is dit een feit of heb ik een instelling verkeerd ingevuld.
Will
Zit de sim-kaart er wel goed in. Dus de contactjes op de juiste plek? Zo ja, zet je Tab helemaal uit en start opnieuw op. Zo neen, doe hem er goed in en restart de Tab.Verwijderd schreef op woensdag 07 september 2011 @ 20:17:
Ik heb vandaag een tablet 10.1 wifi+3g aangeschaft, blijkt hij de sim kaart niet te herkennen blijft roepen "plaats simkaart"
[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 07-09-2011 20:29 ]
beste Heppieboedah dit gebeurt zoveel bij de browser als bij de app.( zit daar verschil tussen?) alleen geeft hij bij de app het vooraf al aan. en bij de browser als je het wil afspelen.
Verwijderd
Doe eens een filmpie geven, check ik het even op mijn tabWill62 schreef op woensdag 07 september 2011 @ 20:32:
beste Heppieboedah dit gebeurt zoveel bij de browser als bij de app.( zit daar verschil tussen?) alleen geeft hij bij de app het vooraf al aan. en bij de browser als je het wil afspelen.
Het zijn vaak kleine simpele dingen waar je overheen kijkt.Verwijderd schreef op woensdag 07 september 2011 @ 20:37:
jhij doet het yessss, zo simpel maar niet overnagedacht..
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 07-09-2011 20:42 ]
Je moet inderdaad je tab opnieuw opstarten om de simkaart te activerenVerwijderd schreef op woensdag 07 september 2011 @ 20:37:
jhij doet het yessss, zo simpel maar niet overnagedacht..
Bij mij wordt de useragent niet opgeslagen
Die ADW Launcher EX is toch niet geschikt voor de tab 10.1 v dat staat er als ik ingelogd ben op de marketplaceSV3NNER schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 14:49:
[...]
ADW Launcher EX
Minimalistic text
Verwijderd
Daar heeft iedereen last van, of je moet de hack van XDA-forum erop zetten. Je zou ook een andere browser kunnen gebruiken. Dolphin voor tab is geschikt, en Maxthon.H92! schreef op woensdag 07 september 2011 @ 20:58:
[...]
Bij mij wordt de useragent niet opgeslagenhebben meerdere hier last van?
Officieel dus niet, maar hij doet het prima hoor. Gewoon rechtstreeks uit de market downloaden via de market-app.Le_Freak ! schreef op woensdag 07 september 2011 @ 21:01:
[...]
Die ADW Launcher EX is toch niet geschikt voor de tab 10.1 v dat staat er als ik ingelogd ben op de marketplace
[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 07-09-2011 21:13 ]
Tab is idd bij vodafone los 650, maar 480 is de wifi versie en bij vodafone is 3g die kost overal 600. Het 8gb werkgeheugen verhaal is een druk fout is gewoon 1.
Xtr3me4me schreef op woensdag 07 september 2011 @ 10:08:
[...]
Ja, ik vond het al vreemd 8Gb. Ook omdat de prijs los 650 staat op hun site en hier op 480,-.
Dus dacht, dat zal die 8Gb geheugen zijn die Vodafone exclusief mag verkopen. Maar de site zal wel voor geen meter kloppen.
Heb jij zelf nog haperingen met bepaalde handelingen op de tablet? Of is dit helemaal gone sinds Honeycomb 3.1?
Verwijderd
Hallo ik ben vrij nieuw niet op tweakers maar wel op het forum, die mij overigens al heeel beel heeft geholpen. maar goed nu weer ontopic.
Mijn SGT werkt gelukkig prima geen dode pixels, ringen enz te bekennen en hij loopt gewoon prima wel vind ik de batterij snel leeg gaan vaak al naar een uur of 4. Moet er wel bij vermelden dat de helderheid op maximaal staat (zo mooi!) meer mensen hier "last" van ?
Al filmliefhebber wil ik de tab ook gaan gebruiken om films "on the road" te kijken. Ik heb al een aantal films getracht te converteren waaronder 1080P naar M4V (720P) met handbrake. Kan zijn dat dat ik de instelling in de conversie nog niet goed heb staan want ik vind het beeld op momenten erg blokkerig. Weet iemand van jullie wellicht een goed/gemakkelijke (freeware) conversieproggie. Of heeft dat zoals ik hierboven al eerder las
te maken met de verwerkingsnelheid? (op te lossen met usb of sd)
In verband met de films on the road en de beperkte opslag overweeg ik namelijk om een volledige draadloze HD Seagate goflex aan te schaffen welke op een eigen ingebouwde Wifi werkt en dus perfect zou zijn voor onderweg. Iemand met dit apparaatje ervaring en zou dit het schokkerige/blokkerige beeld opheffen?
Mijn SGT werkt gelukkig prima geen dode pixels, ringen enz te bekennen en hij loopt gewoon prima wel vind ik de batterij snel leeg gaan vaak al naar een uur of 4. Moet er wel bij vermelden dat de helderheid op maximaal staat (zo mooi!) meer mensen hier "last" van ?
Al filmliefhebber wil ik de tab ook gaan gebruiken om films "on the road" te kijken. Ik heb al een aantal films getracht te converteren waaronder 1080P naar M4V (720P) met handbrake. Kan zijn dat dat ik de instelling in de conversie nog niet goed heb staan want ik vind het beeld op momenten erg blokkerig. Weet iemand van jullie wellicht een goed/gemakkelijke (freeware) conversieproggie. Of heeft dat zoals ik hierboven al eerder las
te maken met de verwerkingsnelheid? (op te lossen met usb of sd)
In verband met de films on the road en de beperkte opslag overweeg ik namelijk om een volledige draadloze HD Seagate goflex aan te schaffen welke op een eigen ingebouwde Wifi werkt en dus perfect zou zijn voor onderweg. Iemand met dit apparaatje ervaring en zou dit het schokkerige/blokkerige beeld opheffen?
Verwijderd
weet iemand welke resolutie je moet gebruiken voor een wallpaper zonder dat hij uitgerekt wordt?
Verwijderd
Draait nochtans vlot op mijn 10.1. :-)Le_Freak ! schreef op woensdag 07 september 2011 @ 21:01:
[...]
Die ADW Launcher EX is toch niet geschikt voor de tab 10.1 v dat staat er als ik ingelogd ben op de marketplace
DUs met de nieuwe 10.1 versie, zijn er geen los komende schermen meer gemeld?
Wil hem namelijk vandaag halen, tenzij iemand me vertelt waarom ik het niet zou moeten doen, of moet afwachten?
Wil hem namelijk vandaag halen, tenzij iemand me vertelt waarom ik het niet zou moeten doen, of moet afwachten?