Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb iets gevonden wat mischien een oplossing kan geven als je iets te weinig opslag hebt. .. de site heet glide en je kan online 30 gig kwijt, denk voldoende voor foto en muziek en eventueel video..
en nog beter. . het is gratis. .. :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fivel
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 26-06-2024
mambovipi schreef op zondag 11 september 2011 @ 23:53:
Het lukt mij niet om tijdens het nemen van foto's in te zoomen. Dubbel klikken of pinch to zoom werken niet. :'( Heeft iemand een oplossing?
Inzoemen lukt niet. Daarnaast lijdt inzoemen tot kwaliteitsverlies, je kan dan net zo goed de foto digitaal uitvergroten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 12 september 2011 @ 01:26:
ik heb iets gevonden wat mischien een oplossing kan geven als je iets te weinig opslag hebt. .. de site heet glide en je kan online 30 gig kwijt, denk voldoende voor foto en muziek en eventueel video..
en nog beter. . het is gratis. .. :-)
Dat is SkyDrive ook. 25GB en onbeperkt voor Office doc en foto's.

Edit: Een losse SkyDrive app is Sorami.
.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 12-09-2011 10:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

d3vlin schreef op zondag 11 september 2011 @ 22:40:
Heeft iemand de MB Meter app van KPN al op zijn Tab gebruikt? Bij mij lijkt hij alleen Wifi data te tellen terwijl 3G op 0 blijft staan. [...]
Out of the Box werkt dat niet. Het kan wel, maar dan moet je wat gaan prutsen.

Verwijderd in "Het Samsung Galaxy Tab 10.1- topic - deel 1"
mambovipi schreef op zondag 11 september 2011 @ 23:53:
Het lukt mij niet om tijdens het nemen van foto's in te zoomen. Dubbel klikken of pinch to zoom werken niet. :'( Heeft iemand een oplossing?
De camera heeft geen zoom-optie.

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 12-09-2011 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mambovipi
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 27-05-2022
Geen zoomfunctie? Staat anders wel in de gebruikershandleiding dat je kunt inzoomen tijdens opname toch??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb je niet goed gelezen. Lees maar vanaf pagina 56 handleiding. Of Techzine.

http://www.techzine.nl/re...xy-tab-10-1-a-camera.html

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 12-09-2011 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomasv6
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 23:33
Ik vroeg mij af als er ook een synchronisatie app voor honeycomb is. Zodat ik mijn word documenten vanaf mijn nas makkelijk kan synchroniseren met mijn tablet en het zo onderweg mee kan nemen. Iemand al zon app tegengekomen? Aangezien ik ze nog niet echt kan vinden in de market of via google..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan Kies dat niet? Of van je nas kopieëren naar je tab?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomasv6
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 23:33
Verwijderd schreef op maandag 12 september 2011 @ 14:04:
Kan Kies dat niet? Of van je nas kopieëren naar je tab?
Ik wil niet dat die aan de computer hangt of iets dergelijks. Ik weet niet of je goodsync kent, dan klik je op een knop en controleert die voor af aangegeven mappen of er iets verandert is en synchroniseert die de nieuwste er naar toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• abusimbal
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 03-10 08:26
abusimbal schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 16:40:
Het zal waarschijnlijk aan mij liggen, maar ik vind die root guides aartsmoeilijk.

Ik vond onderstaand youtube filmpje waarmee je eenvoudig je 10.1 kan rooten.
YouTube: How to Root Galaxy Tab 10.1! [NEW] - YouTube

Kan iemand ook zoiets maken voor de 10.1v of bestaat dat al.

Deze gebruiker heeft trouwens heel veel handige dingen gedaan voor de 10.1.
Check: http://galaxytabhacks.com/
Iemand een makkelijkere gids om een 10.1v te rooten ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _David_
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 11-10 09:44

_David_

FP ProMod

llama llama duck

Thomasv6 schreef op zondag 11 september 2011 @ 19:39:
[...]

Nothin, heb het ook gehad. Heb de tab ondertussen alweer 2 maandjes (import) en nergens meer die newton ringen te bekennen. Alleen in de zon zijn ze nog slecht zichtbaar. Tevens heeft elke tab hier naar mijn weten last van en heeft omruilen dus ook geen zin.
Niet elk tab ;) heb mijn tab nu al zoon 3~4 weken en geen enkele newton ring te zien :)

I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

abusimbal schreef op maandag 12 september 2011 @ 16:22:
[...]

Iemand een makkelijkere gids om een 10.1v te rooten ?
Het korte antwoord: Nee. Het lange antwoord: Neen.
davidaap123 schreef op maandag 12 september 2011 @ 16:36:
[...]

Niet elk tab ;) heb mijn tab nu al zoon 3~4 weken en geen enkele newton ring te zien :)
"Elke" tab is ook wat gechargeerd. Het enige wat ik zie zijn vette vingerafdrukken.. 8)

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 12-09-2011 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaboom1555
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 27-07 17:07
die poets ik elke dag weg :) wel zo fris.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

davidaap123 schreef op maandag 12 september 2011 @ 16:36:
[...]

Hier ook niet bij 2 Tabs. Zoals altijd hoor je juist degene die er wel last van hebben B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schimanski
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 01-10 21:53
Newton rings ontstaan bij warmte en aangezien het k*tweer in nederland is zou het nu waarschijnlijk niet snel te zien zijn. Mochten we weer een zomerse dag krijgen en je gaat films kijken en veel klooien zou het kunnen gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Schimanski schreef op maandag 12 september 2011 @ 22:18:
[..] Mochten we weer een zomerse dag krijgen en je gaat films kijken en veel klooien zou het kunnen gebeuren.
Assumption is the mother of all fuckups

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schimanski
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 01-10 21:53
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• abusimbal
  • Laatst online: 03-10 08:26
Verwijderd schreef op maandag 12 september 2011 @ 16:45:
[...]

Het korte antwoord: Nee. Het lange antwoord: Neen.

[...]

"Elke" tab is ook wat gechargeerd. Het enige wat ik zie zijn vette vingerafdrukken.. 8)
Hoezo nee ? Komt nogal nors over.
Voor de 10.1 bestaat er een gemakkelijke manier zoals is onderstaand filmpje, voor de 10.1v is er geen.
http://galaxytabhacks.com...the-easy-way/#comment-575
Men andere files zal het waarschijnlijk lukken.

EDIT
@Heppieboeddah OK, thanks
Als ik het dan goed begrijp, als je deze unlocked, dan is het wel makkelijker ? Of is dat te kort door de bocht ?

[ Voor 11% gewijzigd door abusimbal op 13-09-2011 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Omdat die er gewoon niet is! Je zal het met de methode voor de 10.1v moeten doen zoals die nu bekend is.

Het probleem is namelijk dat de bootloader [spl, secundaire programloader] van de 10.1v gelocked is! Die van de 10.1 niet. Dus is het bij die laatste makkelijker rooten dan bij de eerste. Als de bootloader niet gelocked zou zijn, dan zou er een zeer éénvoudige manier, gelijk die van de 10.1 allang op XDA gepost zijn.

Check je bootloader..bekijk het filmpje.

Hoop dat je met dit antwoord kan leven.

[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 13-09-2011 06:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie heeft er ervaring met 360 graden foto's bekijken bijvoorbeeld op funda.nl werkt bij mij niet op de galaxy tab 10.1, maar wel op de telefoon Galaxy s2 ondanks update flash 10.3 wie weet de oplossing ?
misschien versie verschil van 2.3 en 3.1?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat soort dingen wil ik dus ook altijd meteen achterhalen. Ben dus via de standaardbrowser naar funda.nl gegaan en bij Beethovenstraat 207 in Amsterdam zijn er dus 4 360-fotos. Die roteren wel degelijk. Denk even dat je moet wachten totdat de foto volledig is geladen. Roteren en slepen doe je dan door met je vinger over de foto te slepen. Kan zijn dat je useragent niet goed staat.

Tik in de url:

about:useragent

Krijg je een pop-up en kijk waar die op staat. Bij mij staat die op 'custom'

Tik dan in de url:

about:debug.

Ga rechts boven in het scherm bij die 3 streepjes, naar instellingen==>foutopsporingen. Vink daar aan: enable OpenGL rendering, Show Javascript console en Use wide viewport. De rest allemaal uitvinken.

Ga terug naar de browser en tik weer in

Tik daar dan als ie er al niet op staat op custom. Edit: desktop kan/mag ook.

Als het goed is, kan je dan 360-kijken

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 13-09-2011 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thanks het werkt !

:)
Verwijderd schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 14:53:
Dat soort dingen wil ik dus ook altijd meteen achterhalen. Ben dus via de standaardbrowser naar funda.nl gegaan en bij Beethovenstraat 207 in Amsterdam zijn er dus 4 360-fotos. Die roteren wel degelijk. Denk even dat je moet wachten totdat de foto volledig is geladen. Roteren en slepen doe je dan door met je vinger over de foto te slepen. Kan zijn dat je useragent niet goed staat.

Tik in de url:

Krijg je een pop-up en kijk waar die op staat. Bij mij staat die op 'custom'

Tik dan in de url:

about:debug.

Ga rechts boven in het scherm bij die 3 streepjes, naar instellingen==>foutopsporingen. Vink daar aan: enable OpenGL rendering, Show Javascript console en Use wide viewport. De rest allemaal uitvinken.

Ga terug naar de browser en tik weer in

Tik daar dan als ie er al niet op staat op custom.

Als het goed is, kan je dan 360-kijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wv1304
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 06-02-2024
mambovipi schreef op zondag 11 september 2011 @ 21:34:
EDIT:via deze site lukt het:http://rtl.ksya.net/Fivel wijzigde dit bericht 11-09-2011 15:22 (4%)

Thanxxx!!! Eindelijk weer RTL gemist :-)
Als ik RTL gemist afspeel hapert die? is dat bij jullie ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fivel
wv1304 schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 15:55:
[...]

Als ik RTL gemist afspeel hapert die? is dat bij jullie ook?
Hier loopt ie soepel. Ligt het misschien aan de player die je gebruikt of slechte internetverbinding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Folkert
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-10 17:50
Gratis honeycomb app van nederlandse bodem
Voor de liefhebber:
FilmpieHD
https://market.android.com/details?id=com.dibbus.filmpie

Deze app heb ik gemaakt en is gratis te downloaden. De app haalt films op van FilmTotaal van vandaag en morgen(FilmTotaal biedt een api aan die een overzicht geeft van alle films op de nederlandse tv). Alle beschikbare informatie is te zien door de panels weg te swypen. Op het laatste panel staan nog links naar de IMDB en Filmtotaal site.

Probeer het uit en laat even weten wat je ervan vindt! Deze app draait dus alleen op Honeycomb en niet op een telefoon!

Is gewoon gemaakt omdat Honeycomb een leuk platform is, zitten verder ook geen banners in, kleine app voor de film liefhebber.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 04-02-2020
Ik heb helaas niet het hele topic kunnen lezen (enorm tijdgebrek door studie en werk), maar ik ben vooral benieuwd of deze tablet een upgrade zal krijgen naar Android 4.0
Aangezien ik al een Samsung Galaxy S2 heb is dit een heel belangrijk punt, zodat ik maar aan 1 interface hoef te wennen.

Verder: ik ga hem gebruiken voor het lezen en markeren van wetenschappelijke artikelen in PDF (net zoals je geel kunt markeren in Adobe PDF op de PC) en vraag me af of dat fijn werkt en uberhaupt mogelijk is (helaas niet uit te testen bij de MediaMarkt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wv1304
Fivel schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 17:00:
[...]

Hier loopt ie soepel. Ligt het misschien aan de player die je gebruikt of slechte internetverbinding?
Ik gebruik de standaard videoplayer die erop zit, welke jij? Internet verbinding is gewoon goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SV3NNER
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10:29

SV3NNER

Hello..Follow Me.....OK

Folkert schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 17:06:
Voor de liefhebber:
FilmpieHD
bla bla heel verhaal.....
Heb het even getest, werkt prima en doet wat het moet doen.
5 sterren van mij ;)

| Youtube |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Folkert schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 17:06:
Voor de liefhebber:
FilmpieHD
https://market.android.com/details?id=com.dibbus.filmpie

Deze app heb ik gemaakt en is gratis te downloaden. De app haalt films op van FilmTotaal van vandaag en morgen(FilmTotaal biedt een api aan die een overzicht geeft van alle films op de nederlandse tv). [...]

Probeer het uit en laat even weten wat je ervan vindt! Deze app draait dus alleen op Honeycomb en niet op een telefoon!

Is gewoon gemaakt omdat Honeycomb een leuk platform is, zitten verder ook geen banners in, kleine app voor de film liefhebber.
Mooi gemaakt. Ziet er goed uit op de tab. Scheelt weer kijken in de TV-Totaal die hier op de sofa ligt... ;)

Uitbreiding naar meer zenders zou een wens mijnerzijds zijn. Maar het begin is er, en de app heeft potentie.
SV3NNER schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 17:41:
[...]
Heb het even getest, werkt prima en doet wat het moet doen.
5 sterren van mij ;)
Zag je reactie op de Market...slijmbal... >:)

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 13-09-2011 17:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixell
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11-10 13:12
Newton ring...
Ik ben er achtergekomen dat het niet echt een punt van warmte alleen is.
Het is namelijk zo dat ik hem erger zie worden als ik er zachtjes op druk.
Hij is te groot voor mij om zo door te gaan en wachten tot hij misschien ooit weg gaat,
maar het blazen in de connectorpoort en het voorzichtig buigen van de tablet zorgen er voor dat hij minder wordt.(voor een paar seconde)
Het lijkt me dus ook dat het ook met druk te maken heeft.

Helaas moet ik hem toch terug gaan sturen en ben hem dus een poos kwijt:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beeksma
  • Laatst online: 22-09 21:03
Ook ik heb deze tab (de 16GB wifi-variant) aangeschaft in de VS en al na enkele dagen ontstonden de Newtonringen. In eerste instantie alle truukjes geprobeerd: blazen in het apparaat, half uurtje in de koelkast, maar niks hielp.

Ik had het apparaat aangeschaft in New York en gelukkig kwam ik daar na twee weken rondreizen nog terug, waardoor ik voor de thuisreis nog naar BestBuy kon om verhaal te halen. Hier kreeg ik zonder gedoe of problemen een splinternieuw apparaat mee. Zelfs de warranty (voor buiten de VS) die ik erbij had gekocht werd vernieuwd.

De reden van deze reactie is dat mij opviel aan het nieuwe apparaat dat het scherm (tijdens standby) wat donkerder leek te zijn. In mijn zoektocht naar oplossingen voor het Newtonringen probleem las ik ook ergens (sorry, geen bron) dat dit ervan zou getuigen dat Samsung een nieuwe batch Tabs had ingezet en daarin het scherm had herzien.

Nu vroeg ik me af of dit jullie ook was opgevallen bij het inruilen van jullie defecte apparaat. Wellicht is het iets waar de huidige gedupeerden nog profijt van kunnen hebben.

Overigens is mijn nieuwe Tab uiteraard nog altijd vlekvrij en draait als een zonnetje met de Starburst ROM @ 1,4 Ghz :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Market kan geen verbinding (meer) maken iemand een idee ik las al iets over het leegmaken van de cache maar dat heb ik gedaan ik heb wel gewoon internet.

edit gefixt, ik denk dat het probleem zat in de downloadmanager deze leegmaken via applicaties en hij doet het weer :) :)

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 13-09-2011 20:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fivel
wv1304 schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 17:33:
[...]

Ik gebruik de standaard videoplayer die erop zit, welke jij? Internet verbinding is gewoon goed.
Ik gebruik ook de standaard videoplayer app.

Dan weet ik het ook niet waardoor hij bij jou niet soepel loopt.

Edit:

Andere videoplayer apps helpen ook niet?

[ Voor 7% gewijzigd door Fivel op 13-09-2011 20:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyperdunk_15
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10-06-2024
Hallo allemaal, sinds vandaag ben ik ook in bezit van de Tab. Ik volg hier al bijna vanaf het begin het topic en heb ook over andere tabs getwijfeld maar uiteindelijk toch deze geworden. Ik heb wel meteen een vraag , heb het ook al in de search opgezocht maar geen echt eenduidend antwoord gevonden. Nu ik een tijdje op de Tab bezig ben vroeg ik mij af of het verstandig is om een screenprotector op het scherm te plakken of dat dit het gebruik beïnvloedt. Ga ziezo een hoesje kopen, maar de originele was vanmiddag uitverkocht. Tevens heb ik nog een vraag. Links onderin het derde logo geeft bij mij een hele rits met openstaande schermen. Dit worden er steeds met en ik heb geen idee of en hoe deze weg kunnen. Voor de rest: prachtig ding!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[message=36744802,noline]Sake schreef op maandag 12 september 2011 @ 10:49[/messagdate]:
[...]

Dat is SkyDrive ook. 25GB en onbeperkt voor Office doc en foto's.

Edit: Een losse SkyDrive app is Sorami.
.
maar volgens mij kan je dan geen muziek en video streamen, glide kan dit wel. ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fivel
Hyperdunk_15 schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 22:08:
Hallo allemaal, sinds vandaag ben ik ook in bezit van de Tab. Ik volg hier al bijna vanaf het begin het topic en heb ook over andere tabs getwijfeld maar uiteindelijk toch deze geworden. Ik heb wel meteen een vraag , heb het ook al in de search opgezocht maar geen echt eenduidend antwoord gevonden. Nu ik een tijdje op de Tab bezig ben vroeg ik mij af of het verstandig is om een screenprotector op het scherm te plakken of dat dit het gebruik beïnvloedt. Ga ziezo een hoesje kopen, maar de originele was vanmiddag uitverkocht. Tevens heb ik nog een vraag. Links onderin het derde logo geeft bij mij een hele rits met openstaande schermen. Dit worden er steeds met en ik heb geen idee of en hoe deze weg kunnen. Voor de rest: prachtig ding!
- Mensen raden in dit topic een screenprotector niet aan, omdat het niet (of weinig) zou helpen.
- Hier is ook een orginele hoes van samsung te koop: http://cgi.ebay.co.uk/ws/...geName=ADME:X:RTQ:GB:1123 Die is ook goedkoper dan in Nederland.
- Derde logo van links geeft de apps weer die je als laatst geopend hebt, snel kunnen switchen dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

al iemand de beta gebuikt van firefox ? .... deze is special voor tablets, werkt wel fijn alleen horizontaal vind ik het jammer dat je het scherm niet kan vergroten zonder bladwijzers, hoop dat ze dat nog aanpassen.

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 23:14:
al iemand de beta gebuikt van firefox ? .... deze is special voor tablets, werkt wel fijn alleen horizontaal vind ik het jammer dat je het scherm niet kan vergroten zonder bladwijzers, hoop dat ze dat nog aanpassen.
Heb de 'nightly' build er even op gehad. Meteen weer verwijderd. Heeft potentie, maar moet inderdaad nog een hoop aan gebeuren.

Verder kwam ik wel ver weggestopt een prima app voor de tablet tegen Flex Media Server. Lees het eens door en doe er je voordeel mee. Heb eindelijk een goede oplossing gevonden al mijn media over 3G te streamen. Werkt ook over Wifi en door de plugins een top applicatie.

http://www.plexapp.com/

https://market.android.com/details?id=com.plexapp.android

Afbeeldingslocatie: https://g1.gstatic.com/android/market/com.plexapp.android/ss-1280-1-7

• Hyperdunk_15
Hoi Fivel, bedankt voor jou antwoorden. De hoes had ik ook gevonden en dus ook meteen besteld. Screenprotector wilde ik alleen maar om krasjes tegen te gaan, maar als het niet werkt is dat ook zin de van het geld. Weet iemand trouwens of je ik al tijdschriften kunt lezen via Android? Via Apple kan het wel maar ik zag net een lijstje op internet dat er nog vrijwel geen tijdschrift klaar zou zijn voor Android..

• zoenvisje
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 26-08 11:55
Via Zinio kan je tijdschriften lezen. Werkt goed vind ik.

http://nl.zinio.com/

• Hyperdunk_15
Wauw, precies wat ik bedoelde:-)! Wel een dode pixel links onder in het scherm gevonden, erg jammer' je gaat er toch opletten.. Zit te twijfelen of ik hem omruil, aan de ene kant is het een beetje mierenneukkerig, aan de andere kant gaat het wel om een product van 500 euro. Opvallend was trouwens dat ik een witte zocht en de verkoper stelde dat deze was uitverkocht, vervolgens in een bak gekeken die ik had gemist en daar lag er nog 1 in. Die meegenomen en bij thuiskomst zag ik toen ik hem open maakte dat de seals van de doos al eerder waren geopend en dat daar nieuwe overheen waren geplakt,misschien dus al een keer eerder teruggebracht ? Ik denk nog even na over of deze terug gaat...

Verwijderd

Heb net vandaag mijn Tab uitgepakt en dit werkt allemaal heel mooi.
Bezit reeds diverse Android apparaten (Google Nexus ONE, HTC Sensation) dus deze tab is een aangename aanvulling.

Er is echter 1 ding die ik niet kan vinden en dat is muziek streamen vanaf mijn NAS, dit kan ik met de Sensation wel. Zit dit er simpelweg niet op en zo niet welke App (heb geen zin er eerst weer 10 te proberen) kan dit probleem verhelpen.

• Fivel
Hyperdunk_15 schreef op woensdag 14 september 2011 @ 12:30:
Wauw, precies wat ik bedoelde:-)! Wel een dode pixel links onder in het scherm gevonden, erg jammer' je gaat er toch opletten.. Zit te twijfelen of ik hem omruil, aan de ene kant is het een beetje mierenneukkerig, aan de andere kant gaat het wel om een product van 500 euro. Opvallend was trouwens dat ik een witte zocht en de verkoper stelde dat deze was uitverkocht, vervolgens in een bak gekeken die ik had gemist en daar lag er nog 1 in. Die meegenomen en bij thuiskomst zag ik toen ik hem open maakte dat de seals van de doos al eerder waren geopend en dat daar nieuwe overheen waren geplakt,misschien dus al een keer eerder teruggebracht ? Ik denk nog even na over of deze terug gaat...
Bij mij waren de seals ook al keer open gemaakt. Er zaten natuurlijk wel nieuwe overheen. Tot dusver nog geen problemen mee gehad; geen dode pixels en geen newton ringen. Fingers crossed :P

Verwijderd

Ik ben benieuwd wanneer de eerste ROM met Windows 8 ARM komt.
Honeycomb is fijner als iOS, maar ik zou erg graag de Metro interface op m'n Tab hebben.

• melvin0907
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 03-09 17:36
Die seals zijn bij alle galaxy tabs in nederland geopend en opnieuw opgeplakt. Er is een grote controle van samsung geweest naar newton ringen. Dus daarom allemaal open gemaakt en hersloten
Hyperdunk_15 schreef op woensdag 14 september 2011 @ 12:30:

• Hyperdunk_15
Ik, bedankt voor het antwoord! Zit ik alleen nog met de twijfel wel of niet terug te gaan met die ene dode pixel.. hij zit niet echt in het gezichtsveld maar hij zit er wel.. ik slaap er nog een nachtje over. De een zegt doe het wel want het apparaat kost genoeg, de ander zegt laten zo want er is een kans dat je en nieuwe terug krijgt met nog meer dode pixels.
Mijn facebook app doet het opeens trouwens niet meer, na een update. Nog meer mensen last van?

Verwijderd

[quote]Verwijderd schreef op woensdag 14 september 2011 @ 08:43:
[...]

Heb de 'nightly' build er even op gehad. Meteen weer verwijderd. Heeft potentie, maar moet inderdaad nog een hoop aan gebeuren.

Verder kwam ik wel ver weggestopt een prima app voor de tablet tegen Flex Media Server. Lees het eens door en doe er je voordeel mee. Heb eindelijk een goede oplossing gevonden al mijn media over 3G te streamen. Werkt ook over Wifi en door de plugins een top applicatie.

jammer dat het niet draait op 64 bit windows 7 ultimate, had er graag mee aan de slag gegaan.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 15-09-2011 00:36 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 15 september 2011 @ 00:34:
[...]

jammer dat het niet draait op 64 bit windows 7 ultimate, had er graag mee aan de slag gegaan.
Draait prima op mijn Ultimate 64 bak

Installer draaien als admin. [rechtermuis, openen als administrator]

• DaRuLe
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

DaRuLe

Rauður, Hvítur, Blár!

melvin0907 schreef op woensdag 14 september 2011 @ 23:42:
Die seals zijn bij alle galaxy tabs in nederland geopend en opnieuw opgeplakt. Er is een grote controle van samsung geweest naar newton ringen. Dus daarom allemaal open gemaakt en hersloten

[...]
Aha, dat verklaart een hoop. Mijn Tab opgehaald bij Saturn in Groningen. Newtonring-vrij en ik ben heel erg onder de indruk van Honeycomb en überhaupt het feit hoe dun zo'n ding eigenlijk is als je bedenkt wat er in zit.

Qua browser moet ik zeggen dat ik DolphinHD tot nu toe het beste vind. Zeker met renderen van zware flashgames zoals bijvoorbeeld Cityville. Dolphin haalt toch nog net een paar FPS, de overige lopen eigenlijk zo goed als vast.

Ég er eins ánægður og ég get orðið.

• Knetterhard
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 08-10 14:52

Knetterhard

Dedicated

Ik ga vandaag de tablet halen, is er iets waar ik op moet letten - doelend op newton ringen?
thx

• thriller
  • Laatst online: 11-10 22:51
roachzz schreef op donderdag 15 september 2011 @ 11:49:
Ik ga vandaag de tablet halen, is er iets waar ik op moet letten - doelend op newton ringen?
thx
Enige waar ik op zou letten is dat je het bij een winkel koopt die niet moeilijk doet over omruilen. Newtonringen zie je niet gelijk.

Verwijderd

ff gezocht naar een gelijksoortig topic maar geen gevonden, dus bij deze:

Iemand al geprobeerd om films mét ondertiteling te streamen van PC over WLAN naar tablet?

topic verhuisd naar: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1472916

[ Voor 68% gewijzigd door Verwijderd op 16-09-2011 12:34 ]

• d3vlin
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-10 21:16
Twixell schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 18:59:
Newton ring...
Ik ben er achtergekomen dat het niet echt een punt van warmte alleen is.
Het is namelijk zo dat ik hem erger zie worden als ik er zachtjes op druk.
Hij is te groot voor mij om zo door te gaan en wachten tot hij misschien ooit weg gaat,
maar het blazen in de connectorpoort en het voorzichtig buigen van de tablet zorgen er voor dat hij minder wordt.(voor een paar seconde)
Het lijkt me dus ook dat het ook met druk te maken heeft.

Helaas moet ik hem toch terug gaan sturen en ben hem dus een poos kwijt:(
Half uurtje in de koelkast... al geprobeerd?

Leaping Lab Rats!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 15 september 2011 @ 00:43:
[...]

Draait prima op mijn Ultimate 64 bak

Installer draaien als admin. [rechtermuis, openen als administrator]
heb van alles geprobeerd, maar de
mediaserver kan die niet vinden, als ik vervolgens er op ga googele staat er gelijk een hit dat er meerdere mensen last van hebben... :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwazer
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 24-09 21:24
Verwijderd schreef op donderdag 15 september 2011 @ 21:42:
[...]

mediaserver kan die niet vinden, als ik vervolgens er op ga googele staat er gelijk een hit dat er meerdere mensen last van hebben... :( :(
Firewall gecontroleerd? Zowel op de Win7 machine als in je lokale netwerk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixell
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11-10 13:12
d3vlin schreef op donderdag 15 september 2011 @ 21:32:
[...]

Half uurtje in de koelkast... al geprobeerd?
Nog niet,
maar is dat wel handig?(i.v.m. vocht?)
Ik merk wel als ik hem een tijdje niet gebruik dat hij kleiner is maar zodra ik hem weer gebruik wordt de ring weer groter.
Ik denk dat omruilen toch echt de beste optie is op lang termijn.
Ik wacht nog wel een paar dagen met het terug sturen.
(wie weet trekt hij geheel weg) O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 15 september 2011 @ 21:42:
[...]

Zoals Dwazer ook al aangeeft, zal het te maken hebben met je firewall. [Bij mij staat de windows firewall in ieder geval uit, omdat de router een firewall heeft]

De situatie is hier:

Kabelmodem==>Router [Wlan/Lan] ==>pc

Kijk wat het externe-ip adres van je modem is. Kijk wat het ip-adres is van je pc. Heb je een router dan moet je poort 32400 open zetten en TCP/UDP in je router open zetten voor je pc ip-adres.

Heb je alleen een modem dan doe je de poort open zetten in de modem.

Op je telefoon tik je dan in als je een server aanmaakt, je externe ip-adres [ het ip adres van je ISP] En eventueel inloggen met Administrator en je password. Bij geavanceerde instellingen tik je aan: Enable Direct Streaming Enable Bonjou en Enable Find servers Logging

Op het moment van dit schrijven lijken hun servers trouwens plat te liggen. De wet van Murphy is misschien van kracht.. ;)
Twixell schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 10:21:
[...]

[...]
Ik denk dat omruilen toch echt de beste optie is op lang termijn.
Ik wacht nog wel een paar dagen met het terug sturen.
[...]
Niet wachten, meteen terug met dat ding. Als je m in de winkel hebt gekocht, naar de winkel en de ringen laten zien. Als je m via het i-net hebt gekocht. De webwinkel bellen en je verhaal doen. Het kan niet, en het mag niet die newton-ringen. Gewoon een productiefout die verholpen moet worden.

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 16-09-2011 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d3vlin
In dat geval is 'geld terug' een betere optie dan omruilen, want naar mijn weten zijn de newton ringen latent aanwezig in elke Tab 10.1. Grote kans dus dat je ze bij een omgeruild model vroeg of laat weer tegen gaat komen.

Ikzelf zag na ongeveer een maand bij gebruik buiten in de zon (warm) ineens zo'n kleurloos olievlekje 'achter' het midden van het scherm zitten. Ik zag hem alleen als de display van de Tab uit staat (zwart scherm) of als je er onder een hoek naar kijkt, nauwelijks bij normaal gebruik. Na een half uurtje in de koelkast (oplossing die je via Google vaak tegen komt) was hij geheel verdwenen. Later, wederom bij gebruik in warme omgeving, kwam hij wel weer een keer terug. Sindsdien heb ik hem (bij normale kamertemperatuur) niet meer gezien.

Ik voel er eigenlijk weinig voor om hem terug te sturen want ik vind het verder een heel leuk ding.

[ Voor 4% gewijzigd door d3vlin op 16-09-2011 14:28 ]

Leaping Lab Rats!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H92!
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
Zojuist de book cover ontvangen. Mooi ding, alleen jammer dat de Tab nu een stuk zwaarder aanvoelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanmiddag de 16GB + 3G versie gekocht, inclusief een abo van Vodafone. Enige probleem is nu dat bij het instellen van een pop3 mail ik in moet loggen op My Vodafone. Dat kan echter niet want de tablet kan het SMSje met het wachtwoord erin niet ontvangen. En de 2 telefoons die ik verder heb ontvangen het smsje ook niet met die SIM erin. Heel gek. Heeft iemand anders hier nog last van?

Verder vind ik hem lekker snel werken, en hij voelt niet langzaam aan. Daar was ik wel bang voor na het lezen van reviews op internet. IS er iemand die de tablet gebruikt voor het lezen van kranten? Zo ja, hoe doen jullie dit precies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ebk71
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11-10 16:44
Verwijderd schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 19:11:

Verder vind ik hem lekker snel werken, en hij voelt niet langzaam aan. Daar was ik wel bang voor na het lezen van reviews op internet. IS er iemand die de tablet gebruikt voor het lezen van kranten? Zo ja, hoe doen jullie dit precies?
Ik gebruik Pressreader, die kan je instellen zodat wanneer je pressreader opent de ingestelde krant wordt opgehaalt, in mijn geval de pers. Voor de rest zijn het allemaal buitenlandse kranten. En ik vind die op rss readers gebaseerde apps niet zo. Voor het AD is een aparte app, maar ook die vind ik niet echt handig. Dus als iemand nog andere tips heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 19:11:
Vanmiddag de 16GB + 3G versie gekocht, inclusief een abo van Vodafone. Enige probleem is nu dat bij het instellen van een pop3 mail ik in moet loggen op My Vodafone. Dat kan echter niet want de tablet kan het SMSje met het wachtwoord erin niet ontvangen. En de 2 telefoons die ik verder heb ontvangen het smsje ook niet met die SIM erin. Heel gek. Heeft iemand anders hier nog last van?

Je kan zeker weten je pop-account aanmaken en instellen, heb je geen sms voor nodig. Gewoon handmatig doen.....

http://www.vodafone.nl/kl...en/Algemene_instellingen/

Kranten?! Deze is top... ;)

http://nl.appbrain.com/ap...erlandse%29/test.Krantpro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 13:14:
[...]

thanks, de oplossing voor mij was me i.p. er voor te plakken, ga er gelijk mee aan de slag ! _/-\o_ :)
Zoals Dwazer ook al aangeeft, zal het te maken hebben met je firewall. [Bij mij staat de windows firewall in ieder geval uit, omdat de router een firewall heeft]

De situatie is hier:

Kabelmodem==>Router [Wlan/Lan] ==>pc

Kijk wat het externe-ip adres van je modem is. Kijk wat het ip-adres is van je pc. Heb je een router dan moet je poort 32400 open zetten en TCP/UDP in je router open zetten voor je pc ip-adres.

Heb je alleen een modem dan doe je de poort open zetten in de modem.

Op je telefoon tik je dan in als je een server aanmaakt, je externe ip-adres [ het ip adres van je ISP] En eventueel inloggen met Administrator en je password. Bij geavanceerde instellingen tik je aan: Enable Direct Streaming Enable Bonjou en Enable Find servers Logging

Op het moment van dit schrijven lijken hun servers trouwens plat te liggen. De wet van Murphy is misschien van kracht.. ;)

[...]

Niet wachten, meteen terug met dat ding. Als je m in de winkel hebt gekocht, naar de winkel en de ringen laten zien. Als je m via het i-net hebt gekocht. De webwinkel bellen en je verhaal doen. Het kan niet, en het mag niet die newton-ringen. Gewoon een productiefout die verholpen moet worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troyce
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 06-11-2011
Maybe een domme vraag, maar ik kan nergens op internet een antwoord vinden;

Als ik op mn P7510 naar bepaalde sites wil gaan, wordt ie automatisch omgeleid naar de mobiele website.
Kan ik opzich nog wel mee leven, alleen de website van eredivisie live doet het dus helemaal niet.
Dacht ik dus juist op mn werk alsnog voetbal te kunnen kijken.... niet dus :(
Hij probeerd automatisch door te schakelen naar de mobile website, maar vervolgens kijk ik de mededeling:

Probleem met gegevensverbinding
De pagina bevat te veel serveromleidingen.

Heeft iemand enig idee hoe dit te verhelpen is?

Ik heb inmiddels geprobeert met Firefox en Mozzila, maar die geven het zelfde aan ;w
Thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NokNok12
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 01-08 20:42
troyce schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 21:01:
Maybe een domme vraag, maar ik kan nergens op internet een antwoord vinden;

Als ik op mn P7510 naar bepaalde sites wil gaan, wordt ie automatisch omgeleid naar de mobiele website.
Kan ik opzich nog wel mee leven, alleen de website van eredivisie live doet het dus helemaal niet.
Dacht ik dus juist op mn werk alsnog voetbal te kunnen kijken.... niet dus :(
Hij probeerd automatisch door te schakelen naar de mobile website, maar vervolgens kijk ik de mededeling:

Probleem met gegevensverbinding
De pagina bevat te veel serveromleidingen.

Heeft iemand enig idee hoe dit te verhelpen is?

Ik heb inmiddels geprobeert met Firefox en Mozzila, maar die geven het zelfde aan ;w
Thnx
Dan heb je niet goed gezocht.
Zoek op het forum naar desktop

HTC Sensation, Samsung Galaxy Tab 10.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thanks, kwam er zelf ook niet op :)
NokNok12 schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 23:03:
[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 19:38:
[...]

Je kan zeker weten je pop-account aanmaken en instellen, heb je geen sms voor nodig. Gewoon handmatig doen.....

http://www.vodafone.nl/kl...en/Algemene_instellingen/

Kranten?! Deze is top... ;)

http://nl.appbrain.com/ap...erlandse%29/test.Krantpro
Heb even de gratis bekeken en ziet er inderdaad wel prima uit. Dus wellicht de betaalde binnenkort. Probleem van het instellen van die pop bij vodafone is dat je de inlog gegevens van my vodafone moet gebruiken. En om die te krijgen moet ik eerst een sms ontvangen van vodafone ;).

Dan nog een vraagje, mijn vader wil het tablet gaan gebruiken voor zijn werk en dan het liefst met een stylus die op de tab werkt. Wat hij dan wil is handgeschreven notities daarmee toe kunnen voegen in een tekst document en of een pdf. Weet iemand een app die deze mogelijkheid heeft?

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 23:16:
[...]

...Probleem van het instellen van die pop bij vodafone is dat je de inlog gegevens van my vodafone moet gebruiken. En om die te krijgen moet ik eerst een sms ontvangen van vodafone ;).

Dan nog een vraagje, mijn vader wil het tablet gaan gebruiken voor zijn werk en dan het liefst met een stylus die op de tab werkt. Wat hij dan wil is handgeschreven notities daarmee toe kunnen voegen in een tekst document en of een pdf. Weet iemand een app die deze mogelijkheid heeft?
@1:

Nope, je gebruikt voor de inkomende server de pop gegevens van je ISP met de pop3server en je inloggegevens.

Voor de uitgaande server MOET je de smtp-server van Vodafone gebruiken. Je inlog daar is je telefoonnummer [iets met mail:06xxxxxxxx.] Je wachtwoord dat wat je gebruikt om in te loggen op myVodafone. De uitgaande smtp-server is authsmtp.vodafone.nl. Poort 25. Je moet het bij de instellingen van je account wel handmatig doen, anders lukt het niet.

@2

Dat kan QuickOffice Pro volgens mij.

@3

Een stylus voor de Tab is ook wel te vinden.

En iets meer eigen initatief en zoeken mag ook wel... >:)

• melvin0907
Die sms van vodafone kan je gewoon ontvangen op je tab, je kan namelijk wel sms van je serviceprovider ontvangen.
Verwijderd schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 23:16:
[...]

Heb even de gratis bekeken en ziet er inderdaad wel prima uit. Dus wellicht de betaalde binnenkort. Probleem van het instellen van die pop bij vodafone is dat je de inlog gegevens van my vodafone moet gebruiken. En om die te krijgen moet ik eerst een sms ontvangen van vodafone ;).

• d3vlin
Ik heb een KPN sim in mijn Tab zitten en kan gewoon SMS versturen en ontvangen naar elk willekeurig nummer.. Bellen niet, maar SMS werkt gewoon via de Messages app.

Leaping Lab Rats!

• wv1304
Steeds als ik iets van RTL gemist bekijk moet de uitzending om de minuut ongeveer bufferen ? Ik heb thuis geen traag internet, ook het wifi singaal is goed. Weet iemand hier een oplossing voor?

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 17 september 2011 @ 01:04:
[...]

@1:

Nope, je gebruikt voor de inkomende server de pop gegevens van je ISP met de pop3server en je inloggegevens.

Voor de uitgaande server MOET je de smtp-server van Vodafone gebruiken. Je inlog daar is je telefoonnummer [iets met mail:06xxxxxxxx.] Je wachtwoord dat wat je gebruikt om in te loggen op myVodafone. De uitgaande smtp-server is authsmtp.vodafone.nl. Poort 25. Je moet het bij de instellingen van je account wel handmatig doen, anders lukt het niet.

@2

Dat kan QuickOffice Pro volgens mij.

@3

Een stylus voor de Tab is ook wel te vinden.

En iets meer eigen initatief en zoeken mag ook wel... >:)
Thanks voor je reactie, het probleem is dus dat ik geen inlog gegevens van my vodafone niet heb omdat ik het smsje met een tijdelijk wachtwoord zodat ik my vodafone aan kan maken niet binnen krijg op de SIM die ik van ze heb gekregen. Ik zal eens kijken in Quickoffice! Heb hem er al op staan maar heb de functie helaas nog niet kunnen vinden, vandaar ook mijn vraag. Styles hadden we al gevonden!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 17 september 2011 @ 10:56:
[...]

Thanks voor je reactie, het probleem is dus dat ik geen inlog gegevens van my vodafone niet heb omdat ik het smsje met een tijdelijk wachtwoord zodat ik my vodafone aan kan maken niet binnen krijg op de SIM die ik van ze heb gekregen. Ik zal eens kijken in Quickoffice! Heb hem er al op staan maar heb de functie helaas nog niet kunnen vinden, vandaar ook mijn vraag. Styles hadden we al gevonden!
Graag gedaan.. ;) Maar zoals boven al en paar tweakers hebben gemeld, is het mogelijk om sms te ontvangen. In ieder geval met het mobiel-breedband abbo wat ik heb. Ik heb mezelf net van een ander nummer een sms gestuurd, en die komt prima aan.

QuickOffice en annotaties/bewerkingen maken met een stylus zou je dus inderdaad gewoon moeten proberen.

Voor een ieder trouwens.

Er schijnt links en rechts een land-specifieke update aan het uitrollen te zijn. Op XDA komen steeds meer meldingen van gebruikers dat zij via KIES een update aangeboden krijgen. Zelf heb ik al een stock-rom van XDA geflashed, en wat ik zie is dat de 'AllShare" appliocatie nu aanwezig is, en dat de browser nu ook de instellingen van de useragent vasthoudt. Een echte changelog is er niet.

• kaboom1555
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 27-07 17:07
Iemand die een fijne msn app weet voor deze tableT? Ebuddy werkt niet mooi als ik d tablet in de bookcover heb zitten...

• pacificocean
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 07-10 15:53
Ik heb mijn tab bij BCC gekocht daar zitten bij alle dozen eerst een doorgesneden zegel op de doos en daaroverheen een nieuw onbeschadigd zegel. Hebben jullie dat ook bij andere winkels / webshops?

• uroy
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
kaboom1555 schreef op zaterdag 17 september 2011 @ 18:10:
Iemand die een fijne msn app weet voor deze tableT? Ebuddy werkt niet mooi als ik d tablet in de bookcover heb zitten...
Ik gebruik:
Better Hotmail
MSN Messenger: Mercury Free

[ Voor 6% gewijzigd door uroy op 17-09-2011 18:46 ]

talkin' is cheap, people follow like sheep

Verwijderd

kaboom1555 schreef op zaterdag 17 september 2011 @ 18:10:
IMO
pacificocean schreef op zaterdag 17 september 2011 @ 18:17:
Ik heb mijn tab bij BCC gekocht daar zitten bij alle dozen eerst een doorgesneden zegel op de doos en daaroverheen een nieuw onbeschadigd zegel. Hebben jullie dat ook bij andere winkels / webshops?
Vraag aan BCC wat de reden van de broken seals is. En geen verkeerde smoezen accepteren.

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 17-09-2011 18:48 ]

• pacificocean
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 07-10 15:53
Verwijderd schreef op zaterdag 17 september 2011 @ 18:47:
[...]

IMO

[...]

Vraag aan BCC wat de reden van de broken seals is. En geen verkeerde smoezen accepteren.
Volgens de vestigingsmanager krijgen ze ze allemaal zo aangeleverd. Voor de duidelijkheid over het gebroken seal is een nieuw goede seal geplakt. Ik heb er een aantal zo gezien. Na het opstarten verschijnt het scherm zoals op de doos staat is dat correct of hoort hij met de vraag van de landinstelling op te starten?

[ Voor 12% gewijzigd door pacificocean op 17-09-2011 19:17 ]

Verwijderd

pacificocean schreef op zaterdag 17 september 2011 @ 19:09:
[...]

Volgens de vestigingsmanager krijgen ze ze allemaal zo aangeleverd. Voor de duidelijkheid over het gebroken seal is een nieuw goede seal geplakt. Ik heb er een aantal zo gezien. Na het opstarten verschijnt het scherm zoals op de doos staat is dat correct of hoort hij met de vraag van de landinstelling op te starten?
Zo komen ze inderdaad out of the box.

Kan zijn dat deze tabs terug geweest zijn om het scherm te vervangen vanwege de newton-ringen?! Maar het blijft vreemd. uitleg van de manager zou echt op zijn plaats zijn. Ik zou geen genoegen nemen met een hersealde tab...

• melvin0907
Is 2 dagen geleden al uitgelegd in het forum, alle tabs hebben een extra kwaliteitscontrole gehad na het volledig verpakken.
Verwijderd schreef op zaterdag 17 september 2011 @ 19:32:
[...]

Zo komen ze inderdaad out of the box.

Kan zijn dat deze tabs terug geweest zijn om het scherm te vervangen vanwege de newton-ringen?! Maar het blijft vreemd. uitleg van de manager zou echt op zijn plaats zijn. Ik zou geen genoegen nemen met een hersealde tab...

Verwijderd

melvin0907 schreef op zaterdag 17 september 2011 @ 19:42:
Is 2 dagen geleden al uitgelegd in het forum, alle tabs hebben een extra kwaliteitscontrole gehad na het volledig verpakken.

[...]
En als het op het forum staat is dat ook zo? Doe mij een officiële link waar Samsung dat bevestigd. Dan heb ik niets gezegd

• melvin0907
Verkoop de tabs zelf voor mijn werk en heb dus direct contact met samsung dus ga nou niet zeuren met link waar samsung het zegt. Alsmje een beetje logisch nadenkt dan kan je zelf ook wel bedenken dat dit de reden is. Aangezien dit probleem al in amerika bekend was. Is dus de levering van europa volledig gecontroleerd.

Als ik mijn producten binnenkrijg en zie dat de seals zijn verbroken en opnieuw opgeplakt zijn dan bel ik gelijk op wat hier de reden van is.
Verwijderd schreef op zaterdag 17 september 2011 @ 19:49:
[...]

En als het op het forum staat is dat ook zo? Doe mij een officiële link waar Samsung dat bevestigd. Dan heb ik niets gezegd

[ Voor 11% gewijzigd door melvin0907 op 17-09-2011 20:33 ]

• sikman
  • Laatst online: 08-10 21:51
Als ik mijn camera of kaartlezer aansluit op mijn tab dan zie ik die nergens in de file manager staan. Gebruik de officiele samsung usb kid en zowel de standaard "mijn bestanden" als de filemanager HD app. Iemand ervaring met het aansluiten van randapparatuur?
Opvallend is wel dat de tab uit de slaapstand gaat als ik de kaartlezer er in stop, dus blijkbaar maken ze wel contact.

Verder super tevreden met de tab, super tablet.

Verwijderd

melvin0907 schreef op zaterdag 17 september 2011 @ 20:30:
[...]

Aangezien dit probleem al in amerika bekend was. Is dus de levering van europa volledig gecontroleerd.

[..]

[...]
*proest*

• d3vlin
sikman schreef op zaterdag 17 september 2011 @ 21:06:
Als ik mijn camera of kaartlezer aansluit op mijn tab dan zie ik die nergens in de file manager staan. Gebruik de officiele samsung usb kid en zowel de standaard "mijn bestanden" als de filemanager HD app. Iemand ervaring met het aansluiten van randapparatuur?
Opvallend is wel dat de tab uit de slaapstand gaat als ik de kaartlezer er in stop, dus blijkbaar maken ze wel contact.

Verder super tevreden met de tab, super tablet.
Uit mijn hoofd worden deze gemount op /storage/sda.

Leaping Lab Rats!

Verwijderd

d3vlin schreef op zaterdag 17 september 2011 @ 22:10:
[...]

Uit mijn hoofd worden deze gemount op /storage/sda.
Correct

the thumb drive files will be located in the usb[Drive]Storage/sda folder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quorumz
  • Registratie: December 2010
  • Niet online
(overleden)
een goede messenger is talkdroid messenger, kan je ook tegelijk online zijn met je windows messenger, scherm gaat ook netjes mee als je keyboard omhoog komt.
die mercury was behoorlijke troep eigenlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het klopt wat Melvin zegt, de tabs met dubbele seal sticker zijn extra gecontroleerd voor Newton ringen.
Bron:Samsung medewerker. Sterker nog volgens mij ben je alleen maar beter af met een dubbele seal !
Dan weet je zeker dat je een gecontroleerde hebt! En geen geïmporteerd ding. Vertrouw je het niet bij de winkel (bang voor een gerepareerde tab bijvoorbeeld) dan vraag je gewoon of hij twee of drie dozen mee wil nemen van achter en dan zal je zien dat alle dozen een dubbelen seal hebben. Bij mij liet de medewerker keurig alle dozen zien om mij zeker te laten weten dat ik geen gerepareerde tab had. Probleem opgelost.....

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 18-09-2011 10:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uroy
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 18 september 2011 @ 10:13:
Het klopt wat Melvin zegt, de tabs met dubbele seal sticker zijn extra gecontroleerd voor Newton ringen.
Bron:Samsung medewerker.
Moest bij de TAB, een van de software niet aangepast te worden?
Of is dat alleen op de Galaxy S 1/2 en ace modellen.
Ik had dat ergens gelezen maar kan het niet meer terug vinden.

talkin' is cheap, people follow like sheep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melvin0907
Nee de tab was al uitgebracht voor dat dat bekent was. Maar is idd ook aleen voor de galaxy telefoons.
uroy schreef op zondag 18 september 2011 @ 11:30:
[...]

Moest bij de TAB, een van de software niet aangepast te worden?
Of is dat alleen op de Galaxy S 1/2 en ace modellen.
Ik had dat ergens gelezen maar kan het niet meer terug vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sikman
Verwijderd schreef op zaterdag 17 september 2011 @ 22:15:
[...]

Correct

the thumb drive files will be located in the usb[Drive]Storage/sda folder.
Bedankt!

Werkt nu prima voor mijn Sony handycam (alleen nog even een player zoeken die. MPG afspeelt, maar er zijn al wat players voorbij gekomen op het forum om te proberen). Jammer alleen dat de tab mijn nieuwe Panasonic Limux fototoestel niet snapt. "directory is empty". Zijn hier drivers voor te vinden? Een google search levert alleen windows drivers op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10:24
Iemand misschien een oplossing voor mijn probleem?
Heb afgelopen vrijdag mijn Hotmail wachtwoord veranderd, en vervolgens alles geprobeerd om e-mail weer werkend te krijgen, account verwijderd en opnieuw proberen in te stellen zoals ik dit de eerste keer heb gedaan. Maar wat ik ook probeer, krijg mail niet meer werkend. Elke keer krijg ik melding dat er een ongeldige gebruikersnaam of wachtwoord is ingegeven (die natuurlijk wel correct zijn). Iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ebk71
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11-10 16:44
Hoe zou Samsung kunnen controleren op newton ringen? Volgens mij kan dat niet omdat die newton ringen zich bij de meeste mensen pas achteraf voordoen. Waarom een dubbele seal, ik denk om inderdaad de update van 3.0 naar 3.1 te doen. Mijn tab had namelijk al 3.1 en hiermee voorkomen ze denk ik een hoop andere shit t.a.v. het updaten. Of ze hebben en een visuele controle uitgevoerd en de update...........
Maar eigenlijk zou al dat gegis niet nodig hoeven zijn, samsung is gewoon k*t met zijn communicatie en ze lezen blijkbaar ook niet mee hier. Of ze eigenlijk dingen uitspoken die het daglicht niet verdragen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sikman schreef op zondag 18 september 2011 @ 13:05:
[...]

[..]

Jammer alleen dat de tab mijn nieuwe Panasonic Limux fototoestel niet snapt. "directory is empty". Zijn hier drivers voor te vinden? Een google search levert alleen windows drivers op...
Blijft altijd weer random of Android iets vreet of niet. Die Lumix zal ie wel niet aan kunnen. Zal het vanavond eens proberen met mijn Lumix TM9. Anders je sdcard uit de Lumix halen en dan aansluiten op je Tab. Maar dat zal je wel niet willen.. ;)
Razer schreef op zondag 18 september 2011 @ 13:18:
Iemand misschien een oplossing voor mijn probleem?
Heb afgelopen vrijdag mijn Hotmail wachtwoord veranderd, en vervolgens alles geprobeerd om e-mail weer werkend te krijgen, account verwijderd en opnieuw proberen in te stellen zoals ik dit de eerste keer heb gedaan. Maar wat ik ook probeer, krijg mail niet meer werkend. Elke keer krijg ik melding dat er een ongeldige gebruikersnaam of wachtwoord is ingegeven (die natuurlijk wel correct zijn). Iemand enig idee?
Je zal vermoedelijk ook de data en cache moeten gaan wissen.

Instellingen/applicaties/applicaties beheren/alles/E-mail==> gegevens wissen en stop forceren.

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 18-09-2011 15:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sikman
Verwijderd schreef op zondag 18 september 2011 @ 15:20:
[...]

Blijft altijd weer random of Android iets vreet of niet. Die Lumix zal ie wel niet aan kunnen. Zal het vanavond eens proberen met mijn Lumix TM9. Anders je sdcard uit de Lumix halen en dan aansluiten op je Tab. Maar dat zal je wel niet willen.. ;)
SD kaart in een oud kaartlezertje stoppen werkt wel :) maar je hoopt natuurlijk dat je je foto's direct van je camera kan bekijken.
En zo heeft dat oude kaartlezertje ook weer een functie, lag al 2 jaar niks te doen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troyce
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 06-11-2011
NokNok12 schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 23:03:
[...]

Thnx!
Na wat speurwerk heb ik de Opra Browser inderdaad naar desktop kunnen zetten.
T leuke is alleen nu dat voor bijvoorbeeld Eredivisie Live ik nu een buitenlandse verbinding heb, waardoor ik geen recht heb om filmpjes of livestream te kijken.. :?

Van de week maar eens proberen of ik met KPN ook op mn tablet tv kan kijken, of dat dat weer alleen voor de Ipad is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leuke fragement van Koefnoen over de Tablet Oorlog tussen de Galaxy Tab en de Ipad :) Ontzettend grappig!!! _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10:24
Verwijderd schreef op zondag 18 september 2011 @ 15:20:
Je zal vermoedelijk ook de data en cache moeten gaan wissen.

Instellingen/applicaties/applicaties beheren/alles/E-mail==> gegevens wissen en stop forceren.
Geprobeerd, helaas ook geen oplossing... Nu komende week maar een hard reset uitvoeren :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is wel drastisch, maar een oplossing. Zou nog anders kunnen, maar dan moet je root-acces hebben en een beetje durf.

Verwijder nadat je je account hebt verwijderd en cache en data hebt gecleared op de 'normale' manie, alle EmailProvider.db uit /data/data/com.android.email/databases

Reboot en maak je account opnieuw aan.
Pagina: 1 ... 22 ... 56 Laatste