Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 01:03
Verwijderd schreef op zondag 18 september 2011 @ 19:51:
Is wel drastisch, maar een oplossing. Zou nog anders kunnen, maar dan moet je root-acces hebben en een beetje durf.

Verwijder nadat je je account hebt verwijderd en cache en data hebt gecleared op de 'normale' manie, alle EmailProvider.db uit /data/data/com.android.email/databases

Reboot en maak je account opnieuw aan.
Net maar een hard reset gedaan...
Daarna weer opnieuw mail proberen in te stellen, heb gewoon een Hotmail account, die ik de vorige keer via Social Hub heb ingesteld. Werkt mijn wachtwoord weer niet...

Ik heb een wachtwoord met een leesteken achter het wachtwoord, denk voer het wachtwoord eens zonder leesteken in en plots werkt het... Vraag me niet hoe het kan.. Maar het werkt, maar dan dus in principe met niet het juiste wachtwoord. Na goed, het werkt gelukkig weer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Razer schreef op zondag 18 september 2011 @ 20:50:
[...]

Net maar een hard reset gedaan...
Daarna weer opnieuw mail proberen in te stellen, heb gewoon een Hotmail account, die ik de vorige keer via Social Hub heb ingesteld. Werkt mijn wachtwoord weer niet...

Ik heb een wachtwoord met een leesteken achter het wachtwoord, denk voer het wachtwoord eens zonder leesteken in en plots werkt het... Vraag me niet hoe het kan.. Maar het werkt, maar dan dus in principe met niet het juiste wachtwoord. Na goed, het werkt gelukkig weer :)
Volgende keer stel ik maar eerst de vraag: "heb je je wachtwoord wel goed ingeklopt?!?

Zo zie je maar weer. Zijn de kleine dingen die het doen , en is de oplossing vaak erg simpel... :)

Welk leesteken was het trouwens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 01:03
Verwijderd schreef op zondag 18 september 2011 @ 21:23:
[...]

Volgende keer stel ik maar eerst de vraag: "heb je je wachtwoord wel goed ingeklopt?!?

Zo zie je maar weer. Zijn de kleine dingen die het doen , en is de oplossing vaak erg simpel... :)

Welk leesteken was het trouwens?
Nou me wachtwoord was goed ingesteld...
Stel me wachtwoord was Bla123Bla!, dan zei die dus dat het niet correct was. Nu heb ik Bla123Bla en nu pakt hij dit wel... Echter is het wachtwoord met het ! het echte wachtwoord...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwazer
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 24-09 21:24
Heeft iemand hier al zijn Tablet voorzien van een root?

En dan gaat het mij niet om het rooten zelf, maar eerder om de beweegredenen ervan :)

[ Voor 44% gewijzigd door Dwazer op 19-09-2011 15:26 . Reden: Verduidelijking ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja! Moi. Maar er staat toch echt al het e.e.a. over root acces in dit topic?! Anders even op XDA kijken.

http://forum.xda-developers.com/forumdisplay.php?f=1053

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwazer
Verwijderd schreef op maandag 19 september 2011 @ 15:24:
Ja! Moi. Maar er staat toch echt al het e.e.a. over root acces in dit topic?! Anders even op XDA kijken.

http://forum.xda-developers.com/forumdisplay.php?f=1053
Het rooten zelf is niet waarnaar ik nieuwsgierig ben. Maar wel naar de beweegredenen :)

Vertaald: Je wordt Superuser op je eigen Tablet. Maar wat kun je er zoveel meer mee (CPU OC, Tethering enz.) dat het een root access verdient? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyperdunk_15
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10-06-2024
Vandaag dan toch maar mijn Tab omgeruild, had een dode pixel. Kreeg bij Mediamarkt zo een nieuwe mee, prima service. Daar meteen gekeken en geen dode pixels, nu bij thuiskomst nog eens goed geïnspecteerd en er zit bovenin een miniscuul streepje, net of er een klein krasje zit. Gaat echter niet om een kras dus zal wel onder het glas zitten. Is ook maar uit een bepaalde hoek te zien, dus dat late we maar lekker zo.
Bij thuiskomst viel me op dat er bij instellingen onder toestel info staat,kernel versie en dan het nummer. Daar onder staat ROOT@ dell 155. Heeft iedereen dit daar staan? Kan me niet herrinneren dat dat bij mijn oude ook zo was namelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le_Freak !
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06-09 10:54
Even een vraagje over de batterij, ik zit nu in Turkije en als ik hem opgeladen heb dan is de batterij in ongeveer een half uur leeg! Ik heb een 10.1 v die geupgrade is naar de nieuwe honneycomb maar hebben meer mensen hier last van? De batterij loopt echt belachelijk snel leeg, en ja ik als ik de helderheid van het scherm heel laag zet en meldingen uit etc. Heb al gelezen dat er meer mensen zijn die hier over klagen maar dit slaat toch helemaal nergens op? Moet ik nu teruggaan of? En als ik terug ga krijg ik dan te horen, dat ik hem niet had mogen flashen of wat?

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postman81
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Postman81

Belt normaal maar 1 keer.

Hyperdunk_15 schreef op maandag 19 september 2011 @ 16:56:
Bij thuiskomst viel me op dat er bij instellingen onder toestel info staat,kernel versie en dan het nummer. Daar onder staat ROOT@ dell 155. Heeft iedereen dit daar staan? Kan me niet herrinneren dat dat bij mijn oude ook zo was namelijk...
Bij mij staat er dit:
Afbeeldingslocatie: http://got.martijnveuger.nl/SC20110919-170000.jpg

Vrijdag mijn Tab binnengekregen. Was via mn werk op 2 september bij Bol.com besteld en is de 14e afgeleverd. Gelukkig is hij helemaal in orde, ook na een weekend spelen geen Newton's rings, of dode pixels. Ook zaten er maar 2 originele zegels op die niet eerder waren opengemaakt. Ben er nog steeds erg blij mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyperdunk_15
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10-06-2024
Bedankt voor het snelle antwoord Post An, bij mij staat er hetzelfde alleen ipv 153 staat er 155. Klopt dus gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postman81
  • Niet online

Postman81

Hyperdunk_15 schreef op maandag 19 september 2011 @ 17:15:
Bedankt voor het snelle antwoord Post An, bij mij staat er hetzelfde alleen ipv 153 staat er 155. Klopt dus gewoon.
Gg. En autocorrectie kan je uitzetten he ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dwazer schreef op maandag 19 september 2011 @ 15:30:
[...]

Het rooten zelf is niet waarnaar ik nieuwsgierig ben. Maar wel naar de beweegredenen :)

Vertaald: Je wordt Superuser op je eigen Tablet. Maar wat kun je er zoveel meer mee (CPU OC, Tethering enz.) dat het een root access verdient? :)
Eigenlijk geef je zelf al een paar gezonde redenen aan.. ;)

Verder wil ik gewoon 'admin' zijn op mijn eigen toestel en kunnen prutsen daar waar ik in wil prutsen.

Vreemde taal-alert!

http://www.google.nl/sear...a8f062d5&biw=1920&bih=961

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 19-09-2011 18:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnBQ
  • Registratie: Augustus 2009
  • Niet online
Gisteren na een flinke tijd tobben bij de Mediamarkt dan toch de Galaxy Tab gehaald.

Nu voorlopig maar bezig gaan om het systeem en de apps te leren kennen, bevalt tot nu toe, in die paar uurtjes die ik er mee heb kunnen spelen, in ieder geval prima _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaboom1555
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 27-07 17:07
iemand nog aanraders betreft apps/widgets? kheb het apparaat nu paar weken en wil alles eruit halen wat ik ermee kan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwazer
kaboom1555 schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 16:21:
iemand nog aanraders betreft apps/widgets? kheb het apparaat nu paar weken en wil alles eruit halen wat ik ermee kan :)
:/

Wat heb je zelf al gevonden... Nee, wacht...
wil alles eruit halen wat ik ermee kan :)
Wat wíl je er überhaupt mee? Laten we daar eens mee beginnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fivel
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 26-06-2024
Ik heb de tab nu paar dagen in een hoes gehad, nu heb ik hem er weer uitgehaald. Nu lijkt het alsof de achterkant niet goed vast zit. Als ik op de achterkant links van Samsung logo druk, hoor ik een tik alsof het ergens tegen aan komt. Andere kant van logo gebeurt er niks als ik er op druk. Ik heb dit nog niet eerder gehad dacht ik, wie weet wat dit kan zijn..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaboom1555
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 27-07 17:07
Dwazer schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 16:40:
[...]

:/

Wat heb je zelf al gevonden... Nee, wacht...

[...]

Wat wíl je er überhaupt mee? Laten we daar eens mee beginnen :)
vanalles :P noem eens wat leuks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wouzer
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Weet iemand of die akelige screenshot functie uitgezet kan worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uroy
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
wouzer schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 20:22:
Ik vindt het ideaal alleen zit ie wel op een verkeerde plek

talkin' is cheap, people follow like sheep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephanVierkant
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-09 16:22
Heb op 30 augustus het docking station aangevraagd, maar helaas nog niets ontvangen. Hoe lang duurde het bij jullie?

Verwijderd

wouzer schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 20:22:
Van huis uit kan dat dus niet. Maar iemand vroeg hierboven waar root-acces handig voor zou kunnen zijn en wat de voordelen.

Dit is dus zo n voorbeeld van waarom root-acces handig is..... 8)

Je kan dan met i.e. Titanium-Backup de app 'freezen' zodat ie niet meer werkt. Of je renamed de screenshot.apk met rootexplorer. Wil je dan toch nog een keer een screenshot maken, dan heb je daar applicaties voor in de market, die ook goed werken.

• CQC AnacondA
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 10-10 22:20
Heeft iemand app gevonden voor notities te maken op pdf files?
Verder redelijk tevreden over de tab. Al vind ik de respons van touchwiz niet echt je dat.

• Dwazer
Hiero Succes _/-\o_

We zijn hier tenslotte geen filantropische instelling... :/

• Dwazer
CQC AnacondA schreef op woensdag 21 september 2011 @ 08:10:
Heeft iemand app gevonden voor notities te maken op pdf files?
Verder redelijk tevreden over de tab. Al vind ik de respons van touchwiz niet echt je dat.
Deze zoektocht al eens gebruikt? d:)b

Verwijderd

--------------------------------------------------------------------------------

Ik ben op zoek naar de nieuwste Galaxy tab 10.1 er zijn twee versies, de wifi (p7510)en de 3G (P7500).
Ik wil thuis gebruik maken van mijn wifi en af toe op internet.
Met mijn laptop doe ik dit door mijn galaxy S2 telefoon met usb kabel via tethering, op telefoon instellingen, draadloos en internet, tethering en draagbare hotspots, usb-tehering in te stellen. De laptop heeft hierdoor ee internet via mijn telefoon .

Hier komt mijn vraag, lukt dit ook met deze tab, wifi en/of 3g Zo ja, is de wifi dan voldoende of moet ik een 3g hebben?

alvast bedankt.

• pathfinder2k
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-10 12:39

pathfinder2k

is hier...

Zoals in je eigen thread ook al gepost >

Ja, je kan via tethering op je telefoon inloggen met je Tab. No problem. Net zoals met elk ander apparaat trouwens... je zou ook met een andere telefoon, desktop, laptop, koelkast op je telefoon kunnen inloggen. Dus... heb je 3G nodig op je Tab? Nee.

• Dwazer
pathfinder2k schreef op woensdag 21 september 2011 @ 10:28:
Zoals in je eigen thread ook al gepost >

Ja, je kan via tethering op je telefoon inloggen met je Tab. No problem. Net zoals met elk ander apparaat trouwens... je zou ook met een andere telefoon, desktop, laptop, koelkast op je telefoon kunnen inloggen. Dus... heb je 3G nodig op je Tab? Nee.
Precies de reden waarom ik ook niet voor de 3G heb gekozen. Tethering via m'n eigen SGS2 is net zo makkelijk en kan precies zien hoeveel data er verstookt wordt :) Is mij het verschil in prijs tussen die 2 niet waard :)

Verwijderd

Heb afgelopen weekend ook een 10.1 gehaald en (zonder geweld) imiddels van alles geprobeerd om newton ringen te krijgen. Zware applicaties en in de zon gelegd om 'm warm te krijgen, de hele dag aan de lader, uren lang omgekeerd op tafel, rechtopstaand enz..Geen ringen te zien, ook niet als ik (uiteraard weer zonder geweld) wat harder op het scherm druk. Ik vraag me eigenlijk af of mijn exemplaar wel aan de specs voldoet :-)
Maar serieus...zouden er misschien inmiddels verbeterde versies in omloop zijn?
Is er ergens iets terug te vinden over productiedata (serienummers, assemblagelokaties enz? (welke hebben problemen, welke niet? Mijn versie leek uit nieuwe voorraad te komen en er zaten geen dubbele stickers op de doos. Ik heb nog ruim een week om 'm terug te brengen, maar hoop eigenlijk dat het niet nodig is..
Ben gisteren nog even naar het showmodel gaan kijken bij de MM in Eindhoven en jahoor, duidelijk zichtbare ringen onder de glasplaat. Samsung lijkt het probleem echter nog altijd niet te erkennen.

• ItMeAedri
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09-10 09:27
Ik heb eentje van de eerste lichting, dus met een dubbele sticker vanwege de EU-stekker. Ik moet zeggen, nog geen problemen ondervonden zover. Een keer had ik een filmpje met een kleine 5 seconden achterstand, bleek dat de conversie niet 100% liep :+

Wat ik wel merk is dat Games of Thrones wat stottert, al kan dit ook zijn vanwege het feit dat het van een .mkv naar een .wmv is geconvert. (Nederengels! :D ) komt waarschijnlijk doordat de mkv op 24 progressief is gedaan, terwijl wmv dit op 30 interlaced doet.

Dus ik moet wat gaan spelen met de instellingen!

• mark123456
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 26-01-2022
Ik heb een vraag ; ik kan in thailand een samsung tab 10.1 , 16gb en 3G kopen voor omgerekend 430 euro.
Dat is zover ik weet veel goedkoper dan in nederland. Alleen nu heb ik bij de taalinstellingen gekeken en naast thais en andere aziatische talen staat er alleen nog engels op als gebruikerstaal. Mijn vraag is of het mogelijk is nederlands in te voeren als gebruikerstaal, evt als ik terug ben in nederland. Alvast bedankt.

• Twixell
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11-10 13:12
Heel raar dit,
maar de newton ring is weg.. en ik heb er niets aan gedaan.

Misschien een troost voor de mensen die een newton ring na een week of 3 krijgen.. wacht rustig af, wie weet trekt hij binnen 2 a 3 weken weg..
zo niet kan je altijd nog terug gaan naar de winkel.

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23:32

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

mark123456 schreef op woensdag 21 september 2011 @ 14:38:
Ik heb een vraag ; ik kan in thailand een samsung tab 10.1 , 16gb en 3G kopen voor omgerekend 430 euro.
Dat is zover ik weet veel goedkoper dan in nederland. Alleen nu heb ik bij de taalinstellingen gekeken en naast thais en andere aziatische talen staat er alleen nog engels op als gebruikerstaal. Mijn vraag is of het mogelijk is nederlands in te voeren als gebruikerstaal, evt als ik terug ben in nederland. Alvast bedankt.
Je kunt de app "MoreLocale2" proberen, die zorgt voor meer talen. Je krijgt dan meestal niet alles in de juiste taal, maar wel veel.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

• melvin0907
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 03-09 17:36
Via samfirmware.com de europese firmware downloaden en dan met odin erop zetten en je hebt je beschikking tot de nederlandse taal. Dus geen applicaties nodig.
Twixell schreef op woensdag 21 september 2011 @ 15:42:
Heel raar dit,
maar de newton ring is weg.. en ik heb er niets aan gedaan.

Misschien een troost voor de mensen die een newton ring na een week of 3 krijgen.. wacht rustig af, wie weet trekt hij binnen 2 a 3 weken weg..
zo niet kan je altijd nog terug gaan naar de winkel.

• melvin0907
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 03-09 17:36
2de batch is het probleem al opgelost van newtonringen. Hier is dus ook geen seal verbroken voor controle en dus maar 1 seal aanwezig en geen last van die gare newtonringen.
Verwijderd schreef op woensdag 21 september 2011 @ 12:41:
Heb afgelopen weekend ook een 10.1 gehaald en (zonder geweld) imiddels van alles geprobeerd om newton ringen te krijgen. Zware applicaties en in de zon gelegd om 'm warm te krijgen, de hele dag aan de lader, uren lang omgekeerd op tafel, rechtopstaand enz..Geen ringen te zien, ook niet als ik (uiteraard weer zonder geweld) wat harder op het scherm druk. Ik vraag me eigenlijk af of mijn exemplaar wel aan de specs voldoet :-)
Maar serieus...zouden er misschien inmiddels verbeterde versies in omloop zijn?
Is er ergens iets terug te vinden over productiedata (serienummers, assemblagelokaties enz? (welke hebben problemen, welke niet? Mijn versie leek uit nieuwe voorraad te komen en er zaten geen dubbele stickers op de doos. Ik heb nog ruim een week om 'm terug te brengen, maar hoop eigenlijk dat het niet nodig is..
Ben gisteren nog even naar het showmodel gaan kijken bij de MM in Eindhoven en jahoor, duidelijk zichtbare ringen onder de glasplaat. Samsung lijkt het probleem echter nog altijd niet te erkennen.

• Fivel
Fivel schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 19:29:
Ik heb de tab nu paar dagen in een hoes gehad, nu heb ik hem er weer uitgehaald. Nu lijkt het alsof de achterkant niet goed vast zit. Als ik op de achterkant links van Samsung logo druk, hoor ik een tik alsof het ergens tegen aan komt. Andere kant van logo gebeurt er niks als ik er op druk. Ik heb dit nog niet eerder gehad dacht ik, wie weet wat dit kan zijn..?
Ik heb de tab maar retour gestuurd naar bol.com. Het klonk niet goed en ik begon me eraan te irriteren.

Ook op xda was ik iemand tegen gekomen die dit probleem had:
http://forum.xda-develope...?t=1201197&highlight=back

Ben benieuwd wat bol.com gaat zeggen en hoe lang het zal duren.

Verwijderd

Nu maar hopen dat SPB er snel mee op de markt gaat komen. Ik heb er wel een paar dollar voor over.. ;)

• cgok
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-09 23:43
is het mogelijk om met een hulpstuk lan verbinding te verkrijgen.

Verwijderd

Bij mij blijft een marketapp. hangen (TV-gids) in de applicaties blijft hij draaien/installeren verder kan ik nergen iets verwijderen van deze app ook Onder App zelf is hij nog niet zichtbaar iemand een idee?

• Dwazer
Verwijderd schreef op donderdag 22 september 2011 @ 00:09:
[video]

Nu maar hopen dat SPB er snel mee op de markt gaat komen. Ik heb er wel een paar dollar voor over.. ;)
Die ziet er dondersgoed uit!!

Laat maar komen, die paar dollar boeit dan ook niet >:)

[ Voor 7% gewijzigd door Dwazer op 22-09-2011 08:13 ]

• Dwazer
cgok schreef op donderdag 22 september 2011 @ 00:25:
is het mogelijk om met een hulpstuk lan verbinding te verkrijgen.
Wat heb je zelf erover gevonden? :/

Als het om een bekabelde verbinding gaat: Nee.

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-09 15:40

FaceDown

Storende factor.

Ben weer terug van Starburst naar de originele rom (wel geroot). Op de een of andere manier werd de batterij enorm snel leeggezogen, waarschijnlijk omdat een of andere app op volle kracht op de achtergrond bleef draaien cq. hangen. Nu werkt het allemaal weer prima. Iemand anders ook deze ervaringen met Starburst of andere roms?

Groetjes, FaceDown.

• Dwazer
FaceDown schreef op donderdag 22 september 2011 @ 11:06:
Ben weer terug van Starburst naar de originele rom (wel geroot). Op de een of andere manier werd de batterij enorm snel leeggezogen, waarschijnlijk omdat een of andere app op volle kracht op de achtergrond bleef draaien cq. hangen. Nu werkt het allemaal weer prima. Iemand anders ook deze ervaringen met Starburst of andere roms?
Is er behoefte aan een Custom Rom topic voor de SGT10.1? Want dan ga ik ff in de weer ermee...

• hiephoi
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 25-06 14:02
krijg net op mijn 10.1v een systeemupdate maar na het uitvoeren + reboot zit ik nog steeds op 3.0.1 :?

edit: root is wel weg, usb charging werkt en na een standby opent hij in het laatst gebruikte scherm, dat zijn toch 3.1 eigenschappen?

[ Voor 40% gewijzigd door hiephoi op 22-09-2011 13:49 ]

• Fivel
Dwazer schreef op donderdag 22 september 2011 @ 11:21:
[...]

Is er behoefte aan een Custom Rom topic voor de SGT10.1? Want dan ga ik ff in de weer ermee...
Dit zou wel handig zijn. Dus graag.

• janbrede
  • Laatst online: 11-10 12:56
Stephan4kant schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 22:21:
Heb op 30 augustus het docking station aangevraagd, maar helaas nog niets ontvangen. Hoe lang duurde het bij jullie?
Hier al de 23e aangevraagd en ook nog niets ontvangen. Misschien wachten ze gewoon met uitleveren tot het einde van de aanvraagtermijn (30 september)?

• cgok
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-09 23:43
Dwazer schreef op donderdag 22 september 2011 @ 09:43:
[...]

Wat heb je zelf erover gevonden? :/

Als het om een bekabelde verbinding gaat: Nee.
omdat yarvik wel zo'n hulpstuk had, vroeg ik mij af of een samsung dat ook zou hebben.
1 x RJ45 Ethernet by included port replicator.
zou deze ook op een samsung werken?

[ Voor 5% gewijzigd door cgok op 22-09-2011 16:10 ]

Verwijderd

hiephoi schreef op donderdag 22 september 2011 @ 13:16:
krijg net op mijn 10.1v een systeemupdate maar na het uitvoeren + reboot zit ik nog steeds op 3.0.1 :?

edit: root is wel weg, usb charging werkt en na een standby opent hij in het laatst gebruikte scherm, dat zijn toch 3.1 eigenschappen?
Kreeg deze update ook een half uur geleden en idd na reboot nog altijd op 3.0.1 , weird....

Verwijderd

janbrede schreef op donderdag 22 september 2011 @ 16:05:
[...]

Hier al de 23e aangevraagd en ook nog niets ontvangen. Misschien wachten ze gewoon met uitleveren tot het einde van de aanvraagtermijn (30 september)?
Mijn gratis dock heb ik vorige week dinsdag al thuisbezorgd gekregen, de 13de dus. Gebruik hem vooral als oplader.

Verwijderd

Dwazer schreef op donderdag 22 september 2011 @ 11:21:
[...]

Lijkt me handig, dus graag.

Verwijderd

Kon Starburst niet gebruiken (sgt 7500). Heb nu de pershoot_ubuntu rom erop en een cyogen kernel (?) waarmee je de tab kunt overklokken. Werkt allemaal prima en lekker snel.

• Ponzi
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 17:42

Hierzo meer info: http://community.vodafone...te-coming-soon/td-p/35317

Ben zelf aan het rebooten om te kijken of de mijne ook een update voorgeschoteld krijg. Laat dadelijk meer weten :) .

Edit: nee, niets. Welke build number en kernel version hebben jullie?

[ Voor 5% gewijzigd door Ponzi op 22-09-2011 18:20 ]

Verwijderd

@Ponzi Buildnr: HRI83.BUKE2 /Kernel: 2.6.36.3

• Ponzi
Die heb ik al sinds aankoop :( ... maintenance update van drie maand oud dus!

• motogp
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 17:14
Ik denk dat het een fout is in de batterij status, in een uur ging hij van mij van 100% naar 40%.
Als ik de tab opnieuw opstart staat hij weer waar hij hoort te staan op ongeveer 90%.

Hij trekt dus niet echt de batterij leeg maar geeft het dus niet goed aan bij mij.

Verwijderd

Hi,

Ik heb ook een Tab 10.1 TOP ding.

Maar toch ff vraagje. Ik heb via Kies wat foto's en MP3's erop gezet, maar helaas worden deze door mp3 player en Galerij niet gezien.
Maar als ik bijv. met ES file explorer kijk, dan zie ik de bestanden wel in de folder.
iemand een idee ?

thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sfinx
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-10 07:18
Heb nu al 3x gehad dat de Tab helemaal niet meer aan wilde. Scherm bleef zwart, ook na herhaaldelijk drukken op/lang vasthouden van de aan-uit knop. Uiteindelijk na tijdje proberen ging ie zomaar aan (Samsung Galaxy Tab 10.1 scherm, complete reboot dus). Batterij was nog lang niet leeg; laatste keer gaf ie 85% vol aan. Iemand enig idee wat er hier aan de hand is?

Hippos are apparently just rage filled hate tanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V33r
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 11-09 15:04

ik heb hetzelfde.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V33r
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 11-09 15:04
Verwijderd schreef op donderdag 22 september 2011 @ 18:51:
@Ponzi Buildnr: HRI83.BUKE2 /Kernel: 2.6.36.3
same

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sfinx schreef op vrijdag 23 september 2011 @ 08:55:
Heb nu al 3x gehad dat de Tab helemaal niet meer aan wilde. Scherm bleef zwart, ook na herhaaldelijk drukken op/lang vasthouden van de aan-uit knop. Uiteindelijk na tijdje proberen ging ie zomaar aan (Samsung Galaxy Tab 10.1 scherm, complete reboot dus). Batterij was nog lang niet leeg; laatste keer gaf ie 85% vol aan. Iemand enig idee wat er hier aan de hand is?
Lijkt op een DOS [death on sleep] Kijk eens of je het kan uitsluiten door het wifi-slaapbeleid op 'nooit' te zetten.

Mocht het te erg worden, dan zou ik m terugsturen of brengen voor een reparatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H92!
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
Misschien een domme vraag, maar kun je een dode pixel zien als het scherm uit staat? Ik heb namelijk een dode pixel of een stofdeeltje bijna in het midden van het scherm :(

Mocht het een stofdeeltje zijn, hoe kan ik die eruit krijgen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwazer
H92! schreef op vrijdag 23 september 2011 @ 15:57:
Misschien een domme vraag, maar kun je een dode pixel zien als het scherm uit staat? Ik heb namelijk een dode pixel of een stofdeeltje bijna in het midden van het scherm :(
Antwoord: Nee, kun je niet zien.

Waarom niet: Pixel moet licht geven om te zien dat deze defect is.

Beetje zoekwerk bracht je gelijk hier
Mocht het een stofdeeltje zijn, hoe kan ik die eruit krijgen? :P
Als het werkelijk vuil is, zou ik er niets aan doen. Is het storend, dan terug/weg brengen voor een cleanup.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H92!
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
Dwazer schreef op vrijdag 23 september 2011 @ 16:01:
[...]

Antwoord: Nee, kun je niet zien.

Waarom niet: Pixel moet licht geven om te zien dat deze defect is.

Beetje zoekwerk bracht je gelijk hier

[...]

Als het werkelijk vuil is, zou ik er niets aan doen. Is het storend, dan terug/weg brengen voor een cleanup.
Dat dacht ik al, het is dus een stofdeeltje. Ik heb er alleen last van als het scherm wit is. Voor de rest zie je hem niet/nauwelijks. Gelukkig dus geen 3e dode pixel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwazer
H92! schreef op vrijdag 23 september 2011 @ 16:24:
[...]

Dat dacht ik al, het is dus een stofdeeltje. Ik heb er alleen last van als het scherm wit is. Voor de rest zie je hem niet/nauwelijks. Gelukkig dus geen 3e dode pixel
3e dode pixel? :? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le_Freak !
Le_Freak ! schreef op maandag 19 september 2011 @ 16:57:
Even een vraagje over de batterij, als ik hem opgeladen heb dan is de batterij in ongeveer een half uur leeg! Ik heb een 10.1 v die geupgrade is naar de nieuwe honneycomb maar dat moet niks uitmaken volgsn mij want alles loppt perfect. hebben meer mensen hier last van? De batterij loopt echt belachelijk snel leeg, en ja ik ik de helderheid van het scherm heel laag zet en meldingen uit etc. Heb al gelezen dat er meer mensen zijn die hier over klagen maar dit slaat toch helemaal nergens op? Moet ik nu teruggaan of? En als ik terug ga krijg ik dan te horen, dat ik hem niet had mogen flashen of wat?
niemand ?

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ponzi
Als er geen app is die je batterij zo snel leegtrekt, dan lijkt er inderdaad iets te schelen en dan zou ik teruggaan naar de winkel !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gisteren sygic gewonnen via twitter, nou had ik hem al op me galaxy s2, op de tab gezet dus. . nu nog een houder voor in de auto. :)

• Ponzi
Raad allemaal eens wat er niet meer opstart? Juist ja, mijn zesde Tab 10.1v. On-voor-stel-baar.

Verwijderd

Market kan geen verbinding maken?......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quorumz
  • Registratie: December 2010
  • Niet online
(overleden)
ja ik had het vd week ook ineens, kwam thuis en terwijl hij op de lader zat ging hij niet meer aan. en spontaan na 5 minuten (en meerdere keren proberen) ging hij aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le_Freak !
Dat herken ik dus ook, alhoewel ik het de laatste 2 weken niet meer heb

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xingchen
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 25-09 08:38
Deze week de tab 10.1 opgehaald bij Dynabyte. Ik heb nog even getwijfeld tussen de tab of transformer maar uiteindelijk toch de tab gekozen vanwege het lage gewicht en ik de extra aansluitingen van de transformer niet nodig heb.

Het is een prachtig apparaat en vanwege zijn gewicht goed hanteerbaar. Jammer genoeg heb ik een tab gekregen met een dead pixel. Ik heb even gebeld met de winkel en morgen wordt even gekeken of het om te ruilen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ellen247
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 20-02-2017
Ik heb de ervaring dat kleine (4 GB, etc) USB sticks gezien worden door de tab. Ik heb ook een USB stick van 8 GB bij deze krijg ik een foutmelding dat het apparaat te zwaar was voor de tab, later nog eens geprobeerd en toen pakte hij hem wel. Ook getest met externe harde schijven (met eigen stroomvoorziening), deze deden het geen van allen op de tab. Bij een kreeg ik de melding dat de schijf leeg zou zijn, wat deze zeker niet is. Nu wil ik een sd kaartje gaan proberen met groot geheugen zoals 32 gb, maar deze moet ik nog aanschaffen. Wat zijn jullie ervaringen mbt extern geheugen? Wat werkt wel goed? Iemand ook ervaring met micro sd in een sd adapter?

[ Voor 4% gewijzigd door Ellen247 op 25-09-2011 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasjenl
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-10 12:05

jasjenl

Liab A Tymo

Dit doet me heel erg denken aan een verschijnsel dat ik regelmatig op mijn Galaxy S telefoon heb: die wil soms ook niet wakker worden en gaat dan wel eens spontaan rebooten. Ik krijg het idee dat Samsung steeds weer dezelfde bugs weet te reproduceren in hun android producten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linius
  • Laatst online: 05-02-2024
Ik heb een vraag ten aanzien van .mkv bestanden. Ik lees overal dat de Galaxy Tab 10.1 deze gewoon ondersteund. Ik heb echter enkele .mkv bestanden op mijn schijf staan die ik graag op de tab zou zetten maar dit echter niet lukt. Zodra ik een .mkv bestand naar de Tab wil verplaatsen krijg ik de volgende melding: "Windows verkenner werkt niet". Dan start hij de verkenner opnieuw op maar dit verhelpt het probleem niet. .Avi bestanden daarentegen gaan wel zonder problemen. Iemand enig idee waar dit aan kan liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schimanski
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 01-10 21:53
@Ellen247

Je moet eens proberen om de usb te formateren naar FAT32. Ik heb een 32 Gig usb en werkt perfect bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwazer
Linius schreef op zondag 25 september 2011 @ 15:03:
Ik heb een vraag ten aanzien van .mkv bestanden. Ik lees overal dat de Galaxy Tab 10.1 deze gewoon ondersteund. Ik heb echter enkele .mkv bestanden op mijn schijf staan die ik graag op de tab zou zetten maar dit echter niet lukt. Zodra ik een .mkv bestand naar de Tab wil verplaatsen krijg ik de volgende melding: "Windows verkenner werkt niet". Dan start hij de verkenner opnieuw op maar dit verhelpt het probleem niet. .Avi bestanden daarentegen gaan wel zonder problemen. Iemand enig idee waar dit aan kan liggen?
Wat is de grootte van het .mkv bestand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linius
  • Laatst online: 05-02-2024
Eerst probeerde ik een film van iets meer dan 800 MB. En daarna een aflevering Big Bang Theory van slechts 89 MB. Werkte allebei niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor wie met een Parrot AR Drone wil spelen met z'n Galaxy Tab 10.1: pak de standaard Parrot software niet, maar die van AR Pro. Dan werkt een AR Drone met een Galaxy Tab 10.1 als een zonnetje en nauwkeurig op de vierkante meter. Moest ik even kwijt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speek1984
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 05-09 11:00
Pfff ik heb het nu ook al meerdere malen gehad dat hij niet aangaat. Heb het gevoel dat hem dan weer aan krijgen een kwestie van geluk is. Heb hem aan het stroom gehangen, meerdere malen de powerknop ingedrukt, langere tijd inhouden van de powerknop, combinatie van power en volume knop (toverde ineens een batterij icoon in beeld) en hielp allemaal niet. Wilde net mijn pogingen staken tot hij ineens wel aan ging door eenmalig op de powerknop te drukken... :-\

"It's about time you showed up Fox!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

....stond ie op standby misschien..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zoenvisje
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 26-08 11:55
Ik blijf problemen houden met het draadloze netwerk hier thuis. Hij maakt wel verbinding maar ik kan niet internetten of apps gebruiken die internet nodig hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postman81
  • Niet online

Postman81

Verwijderd schreef op vrijdag 23 september 2011 @ 22:29:
gisteren sygic gewonnen via twitter, nou had ik hem al op me galaxy s2, op de tab gezet dus. . nu nog een houder voor in de auto. :)
Ik heb hem zojuist ook gewonnen :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speek1984
@hetfield73 ik mag hopen dat je sarcastisch bent, wat denk je zelf wijsneus :-P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacificocean
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 07-10 15:53
Speek schreef op maandag 26 september 2011 @ 20:51:
Pfff ik heb het nu ook al meerdere malen gehad dat hij niet aangaat. Heb het gevoel dat hem dan weer aan krijgen een kwestie van geluk is. Heb hem aan het stroom gehangen, meerdere malen de powerknop ingedrukt, langere tijd inhouden van de powerknop, combinatie van power en volume knop (toverde ineens een batterij icoon in beeld) en hielp allemaal niet. Wilde net mijn pogingen staken tot hij ineens wel aan ging door eenmalig op de powerknop te drukken... :-\
Had ik ook bij mijn vorige tab. Heb je ook de 4 of 2 regels errorcode in rode tekst? En heb je de tab die dubbel verzegeld is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudok12
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 18-09 14:40
Ben sinds enkele dagen in bezit van een 3G model: fijn leesplankje waar je ook prima mee kan surfen en emailen. Moest wel een beetje wennen aan de user interface, maar dat is logisch als je een iphone hebt.

Wat niet lekker gaat is filmpjes kijken op de website van Vimeo: heel veel materiaal daar is mp4 en dat weigert de Tab standaard af te spelen. Na installatie van Moboplayer, de door de Mobo geadviseerde codec voor de Tab 10.1 en de Vimeo Droid App kan ik wel naar dit mp4 materiaal kijken, alleen loopt het geluid flink achter bij het beeld en stop het geluid helemaal na iets van 120 seconden... :(

Wat doe ik verkeerd? kunnen jullie dit filmpje wel afspelen in je browser? Is er een nog een codec te installeren zodat dit mp4 materiaal in je browser te bekijken is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RetepV
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-09 15:00

RetepV

ALLES valt te repareren

Pffff. Mijn collega heeft een tijdje terug een Galaxy Tab 10.1 gekocht. Ik zat zelf heel erg te twijfelen tussen deze tablet en een iPad 2. Dus ik heb het even aangekeken. Beide zijn leuke dingen.

Nou heeft hij zijn tab met zo'n opklapbaar toetsenbord/extra batterij, zodat het een soort mini laptop wordt. Erg leuk, het werkt best goed. Je kan de tablet losmaken en als tablet gebruiken, of als mini laptop als je wat meer moet typen.

Echter een week of 3 geleden (hij had hem pas 2 weken) zat er ineens een barstje in het scherm in de linker bovenhoek. Geen idee waar het vandaan kwam. Hij is altijd ontzettend zuinig op zijn spullen. Niet gevallen, en hij heeft een stevige tas met padding waar hij al zijn spullen in vervoert. Tja, flink teleurgesteld, want het kan natuurlijk zijn dat er in zijn tas iets tussen het scherm en het toetsenbord heeft gezeten en daar de barst door gekomen is.

Nog geen week later pakt hij 's morgens zijn tablet uit zijn tas. Zit er ineens NOG een barst in het scherm! Dit keer dwars over het scherm, op 1/3 van de linker kant, van boven naar onder. Geen beschadiging te zien, geen drukplekken, en na dat andere barstje had hij netjes gezord dat er echt niks in zijn tas zat dat er tussen kon komen. Hoe die barst ontstaan is, is echt een raadsel

Inmiddels is de tablet naar Samsung verstuurd om gerepareerd te worden. Met deze tweede barst is het wel duidelijk dat het niet komt door verkeerd gebruik of laten vallen (er zit echt nog geen krasje op), dus Samsung zal garantie moeten leveren. Maar natuurlijk nogal zuur dat zo'n duur apparaat al binnen een maandje kapot is. Hier is dus duidelijk een ontwerpfout de schuldige. De vraag is natuurlijk hoe snel het nieuwe scherm opnieuw kapot gaat en of er dan door Samsung nog wel iets geregeld zal worden.

Ik heb zelf uiteindelijk tweedehands een iPad 1 gekocht, nog voordat die barst bij hem in het scherm zat. Achteraf ben ik dus wel extra blij dat ik dat gedaan heb.

Dit is een erg negatieve review, maar ik wilde hem jullie niet onthouden. Ik zal jullie op de hoogte houden van de voortgang van de garantie afhandeling. Vorige week heeft Samsung een koerier gestuurd om de tablet op te komen halen. Dat is gebeurt, maar verder nog geen nieuws gehad.

P.S. Voor de eerlijkheid even wat uitleg waarom ik een iPad (1) heb gekocht. Ik werk als iPhone software developer, wat voor mij de hoofdreden was om toch voor een iPad te kiezen. Maar natuurlijk is de tablet hoofdzakelijk bedoeld voor privegebruik, en de Samsung is wat krachtiger dan de iPad 2. Dus het was een dubbeltje op zijn kant of ik die Samsung of een iPad 2 zou kopen. Daarnaast komt begin volgend jaar de iPad 3 uit, en die iPad 2 is nog wel zo duur dat ik niet binnen een half jaar een andere kan kopen. Uiteindelijk heb ik het compromis gemaakt om tweedehands een iPad 1 te kopen. Minder krachtig, maar ook 200 euro goedkoper dan een iPad 2. Die 200 euro gaat de pot in voor een iPad 3. ;)

[ Voor 3% gewijzigd door RetepV op 27-09-2011 09:02 ]

Macbook Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb realplayer..speelt gewoon af..
dudok12 schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 08:17:
Ben sinds enkele dagen in bezit van een 3G model: fijn leesplankje waar je ook prima mee kan surfen en emailen. Moest wel een beetje wennen aan de user interface, maar dat is logisch als je een iphone hebt.

Wat niet lekker gaat is filmpjes kijken op de website van Vimeo: heel veel materiaal daar is mp4 en dat weigert de Tab standaard af te spelen. Na installatie van Moboplayer, de door de Mobo geadviseerde codec voor de Tab 10.1 en de Vimeo Droid App kan ik wel naar dit mp4 materiaal kijken, alleen loopt het geluid flink achter bij het beeld en stop het geluid helemaal na iets van 120 seconden... :(

Wat doe ik verkeerd? kunnen jullie dit filmpje wel afspelen in je browser? Is er een nog een codec te installeren zodat dit mp4 materiaal in je browser te bekijken is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xingchen
RetepV schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 08:59:
Pffff. Mijn collega heeft een tijdje terug een Galaxy Tab 10.1 gekocht. Ik zat zelf heel erg te twijfelen tussen deze tablet en een iPad 2. Dus ik heb het even aangekeken. Beide zijn leuke dingen.
...
Kan natuurlijk zijn dat het scherm al wat was verzwakt door de eerste scheurtje. Hoop natuurlijk voor je collega dat het goed wordt afgehandeld.

Ik kan in ieder geval vandaag mijn nieuwe tab ophalen. Bij Dynabyte waar ik hem gekocht heb deden ze gelukkig niet moeilijk over een defecte pixel, zonder morren kunnen inruilen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dus? Gebruik een Tab 10.1 beter niet met een toetsenbord combo?
Verder kan ik niks in je post vinden, behalve dat je de Tab10.1 loopt te dishen en je nu al weet dat je een iPad 3 wil voordat je weet wat een iPad 3 is 8)7

FYI M'n Tab 10.1 is meer dan een maand oud en nog steeds in perfecte staat. Ik ben er verder ook niet extreem zuinig mee. Zit wel in de hele mooie slanke originele Samsung Book Cover.

En 2012? Tsja, waarschijnlijk een, zo slank en licht als een Tab 10.1, 12" Windows 8 Tablet B)
Ik heb nu een (dikkere en zwaardere) Windows 8 tablet in gebruik naast m'n Tab 10.1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speek1984
pacificocean schreef op maandag 26 september 2011 @ 22:25:
[...]

Had ik ook bij mijn vorige tab. Heb je ook de 4 of 2 regels errorcode in rode tekst? En heb je de tab die dubbel verzegeld is?
Nee, ik krijg verder geen error code. Het lijkt op de "Sleep of Death" zoals ik het tegenkom op het XDA forum, had geen idee dat het zo genoemd werd, maar het lijkt er heel sterk op.

Wat betreft de verzegeling, geen idee wat je bedoelt eigenlijk. Je hebt het over de originele verpakking? Ik geloof dat die wel dubbel verzegeld was ja...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le_Freak !

Nou heeft hij zijn tab met zo'n opklapbaar toetsenbord/extra batterij, zodat het een soort mini laptop wordt. Erg leuk, het werkt best goed. Je kan de tablet losmaken en als tablet gebruiken, of als mini laptop als je wat meer moet typen.

Echter een week of 3 geleden (hij had hem pas 2 weken) zat er ineens een barstje in het scherm in de linker bovenhoek. Geen idee waar het vandaan kwam. Hij is altijd ontzettend zuinig op zijn spullen. Niet gevallen, en hij heeft een stevige tas met padding waar hij al zijn spullen in vervoert. Tja, flink teleurgesteld, want het kan natuurlijk zijn dat er in zijn tas iets tussen het scherm en het toetsenbord heeft gezeten en daar de barst door gekomen is.

Nog geen week later pakt hij 's morgens zijn tablet uit zijn tas. Zit er ineens NOG een barst in het scherm! Dit keer dwars over het scherm, op 1/3 van de linker kant, van boven naar onder. Geen beschadiging te zien, geen drukplekken, en na dat andere barstje had hij netjes gezord dat er echt niks in zijn tas zat dat er tussen kon komen. Hoe die barst ontstaan is, is echt een raadsel

Inmiddels is de tablet naar Samsung verstuurd om gerepareerd te worden. Met deze tweede barst is het wel duidelijk dat het niet komt door verkeerd gebruik of laten vallen (er zit echt nog geen krasje op), dus Samsung zal garantie moeten leveren. Maar natuurlijk nogal zuur dat zo'n duur apparaat al binnen een maandje kapot is. Hier is dus duidelijk een ontwerpfout de schuldige. De vraag is natuurlijk hoe snel het nieuwe scherm opnieuw kapot gaat en of er dan door Samsung nog wel iets geregeld zal worden.

Ik heb zelf uiteindelijk tweedehands een iPad 1 gekocht, nog voordat die barst bij hem in het scherm zat. Achteraf ben ik dus wel extra blij dat ik dat gedaan heb.

Dit is een erg negatieve review, maar ik wilde hem jullie niet onthouden. Ik zal jullie op de hoogte houden van de voortgang van de garantie afhandeling. Vorige week heeft Samsung een koerier gestuurd om de tablet op te komen halen. Dat is gebeurt, maar verder nog geen nieuws gehad.

P.S. Voor de eerlijkheid even wat uitleg waarom ik een iPad (1) heb gekocht. Ik werk als iPhone software developer, wat voor mij de hoofdreden was om toch voor een iPad te kiezen. Maar natuurlijk is de tablet hoofdzakelijk bedoeld voor privegebruik, en de Samsung is wat krachtiger dan de iPad 2. Dus het was een dubbeltje op zijn kant of ik die Samsung of een iPad 2 zou kopen. Daarnaast komt begin volgend jaar de iPad 3 uit, en die iPad 2 is nog wel zo duur dat ik niet binnen een half jaar een andere kan kopen. Uiteindelijk heb ik het compromis gemaakt om tweedehands een iPad 1 te kopen. Minder krachtig, maar ook 200 euro goedkoper dan een iPad 2. Die 200 euro gaat de pot in voor een iPad 3. ;)
Vindt dit toch een beetje een stook verhaal, ik snap soms niet hoe sommige hier elke keer van die rare verhalen en klachten hebben, ik heb er ook 1 en die doet het gewoon goed.

Dus hier een zeer tevreden gebruiker, zelfs zo tevreden dat ik er zakelijk ook 1 ga halen.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zoenvisje
Is er niemand die niet meer kan internetten via wifi op zijn tab?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speek1984
Niet echt, hier werkt het gewoon. Hoezo? Is er niet iets veranderd in je eigen Wifi set-up waarom het niet meer werkt? Internet-storing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dudok12 schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 08:17:
[..]

Zoveel doe je niet verkeerd. De standaardbrowser staat op de verkeerde user-agent.

Type in de url: about:useragent en zet m op desktop

Video speelt dan prima af. Nadeel is dat als je de browser afsluit hij de settings NIET onthoudt. Gebruik desnoods een alternatieve browser die het wel kan. I.e. Maxthon of Dolphin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wow,

10.1v gebruiker hier, kreeg zo straks een bericht in beeld ''systeem update beschikbaar'' dus ben hem aan het downloaden, hopenop 3.1 of 3.2!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postman81
  • Niet online

Postman81

Verwijderd schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 16:26:
Wow,

10.1v gebruiker hier, kreeg zo straks een bericht in beeld ''systeem update beschikbaar'' dus ben hem aan het downloaden, hopenop 3.1 of 3.2!
Terwijl je hem aan je PC had hangen met Kies aan, of OTA?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zoenvisje
Speek schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 16:04:
Niet echt, hier werkt het gewoon. Hoezo? Is er niet iets veranderd in je eigen Wifi set-up waarom het niet meer werkt? Internet-storing?
Nee helemaal niets veranderd en ook geen storing, alle andere draadloze apparaten werken ook nog gewoon. Op school kan ik op de wifi met mijn Tab dus daar ligt het ook niet aan. Heb al tig keer alles opnieuw ingesteld.

Edit: heb met Samsung contact gehad via Twitter en het wordt morgen na gevraagd. Ben benieuwd.

[ Voor 9% gewijzigd door zoenvisje op 27-09-2011 17:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb ook zo iets van wat moet je er mee .. |:(
Le_Freak ! schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 15:19:
[...]

Vindt dit toch een beetje een stook verhaal, ik snap soms niet hoe sommige hier elke keer van die rare verhalen en klachten hebben, ik heb er ook 1 en die doet het gewoon goed.

Dus hier een zeer tevreden gebruiker, zelfs zo tevreden dat ik er zakelijk ook 1 ga halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xingchen
Verwijderd schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 17:40:
Heb ook zo iets van wat moet je er mee .. |:(
[...]
Zonder wat druk barst zo'n scherm natuurlijk niet zomaar en helemaal al niet vanzelf. Maar hij wil beroep doen op de garantie, tsja.. dan moet je met wat komen hè :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• abusimbal
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 03-10 08:26
Verwijderd schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 16:26:
Wow,

Dat zou pas nieuws zijn.
Zal wel serviceupdate voor 3.0.1 zijn, de P7100BUKE2 of build HRI83BUKE2 die al sinds juni op de door Belgacom verkochte 10.1v's staan.
Ik begrijp dat Nederlandse gebruikers nog een oudere versie hebben enkel Engels.
Pagina: 1 ... 23 ... 56 Laatste