M'n hele tab10.1v is sinds kort helemaal terug gegaan naar 256 kleuren! Heeft iemand een idee? Al een reset gedaan en update. Helaas helpt niks 
Iemand een idee?
Iemand een idee?
Verwijderd
Geen aparte mediaplayer geïnstalleerd, filmpje draait gewoon.Verwijderd schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 09:42:
Ik heb realplayer..speelt gewoon af..
[...]
"It's about time you showed up Fox!"
In wat voor formaat staan die stukken dan? Firefox is wel free maar geen OS, het is een browser. En ja, er is een Android versie in de Market beschikbaar.Anonymous_ schreef op woensdag 28 september 2011 @ 11:02:
Jongens heb een vraagje/probleempje, misschien dat iemand hier ervaring mee heeft...
Het betreft de werking van een Samsung Galaxy tab 10.1, nodig om vergaderstukken ter vergadering te kunnen uitlezen via die tablet PC, het rare is dat het wel op een iPad werkt maar niet met de Galaxy Tab! Ligt het aan de OS? Kan je op de Samsung Galaxy Tab Firefox gebruiken of een andere free OS?
Ok wacht op jullie reacties, bedankt
Verwijderd
Wat je dus gedaan hebt is dus een fabrieksreset...Is ie dus weer helemaal schoon. Of daar het DOS mee verholpen is....? Out of the box had ik dit probleem ook enkele malen. Vooral als hij aan de lading hing 'nachts.Speek schreef op woensdag 28 september 2011 @ 09:21:
[...]
Ik weet natuurlijk niet of dit het voor andere mensen oplost, maar misschien handig om te posten (als het nog niet bekend was. ). Ik was namelijk bang dat het een hardware defect zou zijn, maar het feit dat hij het nu weer doet bewijst het tegendeel. Misschien een bepaalde applicatie die ik geinstalleerd heb of een bepaalde handeling die ik gedaan heb, wouldn't know
Ja klopt. Zoals ik al zei vind ik het niet echt een oplossing, maar ben vooral opgelucht dat het geen hw-defect bleek. Had je oplossing eerlijk gezegd nog niet gelezen, hoewel mijn wifi slaapstand wel altijd al op nooit heeft gestaan.Verwijderd schreef op woensdag 28 september 2011 @ 12:41:
[...]
Wat je dus gedaan hebt is dus een fabrieksreset...Is ie dus weer helemaal schoon. Of daar het DOS mee verholpen is....? Out of the box had ik dit probleem ook enkele malen. Vooral als hij aan de lading hing 'nachts.
Ik schreef eerder al dat een mogelijke oplossing zou kunnen zijn, het slaapbeleid van Wifi op 'nooit' te zetten.
Na het rooten, flashen van een aangepaste kernel en het slaapbeleid aanpassen van Wifi, is het niet meer gebeurd. Of het nu een hardwarematig of softwarematig probleem is, dat weet eigenlijk niemand.
"It's about time you showed up Fox!"
Verwijderd
Ik heb nog steeds geen dock ontvangen. Anderen misschien al wel?janbrede schreef op donderdag 22 september 2011 @ 16:05:
[...]
Hier al de 23e aangevraagd en ook nog niets ontvangen. Misschien wachten ze gewoon met uitleveren tot het einde van de aanvraagtermijn (30 september)?
EbayVerwijderd schreef op woensdag 28 september 2011 @ 19:18:
ik heb ook sinds deze uit is de galaxy tab 10.1
heerlijk apparaat en icm met de galaxy S2 een onafscheidelijk duo.
Alleen had ik graag een doorzichte backcover voor de tablet.
iemand enig idee waar en of die al te krijgen is?
met google kom ik alleen op US sites uit, echter had ik wel graag iets van bescherming.
geen sleeve of iets dergelijks, ik heb speciaal een witte gekocht en dan wil ik er geen zwarte map omheen gaan doen.
(er is geen accessoires topic op tweakers hiervoor?)
talkin' is cheap, people follow like sheep
Hoi, ik heb ook hel veel mkv bestanden. Ik kijk en heb heel veel japanse anime series en die zijn na genoeg allemaal. mkv.Linius schreef op woensdag 28 september 2011 @ 17:55:
Had er nog iemand de oplossing voor mijn .mkv bestanden probleempje? Na het antwoorden van de vervolgvraag was er jammer genoeg niemand meer die er op in ging
Hier wel ontvangen. Ik had het rond 22 augustus opgestuurd en 3 weken geleden ontvangen (tegelijk met velen anderen hier).Stephan4kant schreef op woensdag 28 september 2011 @ 19:19:
[...]
Ik heb nog steeds geen dock ontvangen. Anderen misschien al wel?
Ik heb hem ook nog niet binnen, de pre-registratie is van 28 augustus dus een maand geleden.Stephan4kant schreef op woensdag 28 september 2011 @ 19:19:
[...]
Ik heb nog steeds geen dock ontvangen. Anderen misschien al wel?
[ Voor 70% gewijzigd door zoenvisje op 28-09-2011 20:55 ]
Verwijderd
is die wel helemaal doorzichtig?uroy schreef op woensdag 28 september 2011 @ 19:42:
[...]
Ebay
ik heb daar ook de mijne gekocht (UK) binnen een 1 week thuis
Gel Case
Ze hebben een kleur maar je kan er door kijken en de luidspeakers zijn vrij.Verwijderd schreef op woensdag 28 september 2011 @ 21:49:
[...]
is die wel helemaal doorzichtig?
ik heb nu ook zoiets om mijn S2, maar ik kan dus niet meer gemakkelijk het scherm schoonvegen (dan veeg ik alle stof naar de rand van dit case) en de achterkant zie je bijna niet...
en:
zijn de luidsprekers vrij?
talkin' is cheap, people follow like sheep
Dus het komt er feitelijk op neer dat je .mkv bestanden niet naar de tablet zelf kan zetten om ze onderweg te zien? Tenzij je natuurlijk op een wifi of 3G verbinding zit en zo contact maakt met je nas. Ik hoopte eigenlijk op een oplossing waarbij ik ze echt op het interne geheugen van de tablet kan zettenremcosuer schreef op woensdag 28 september 2011 @ 19:52:
[...]
Hoi, ik heb ook hel veel mkv bestanden. Ik kijk en heb heel veel japanse anime series en die zijn na genoeg allemaal. mkv.
Ik heb es fileexplorer. Hiermee maak ik draadloos verbinding met mijn laptop en nas. En afspelen doe ik met Dice player. De enige videoplayer met hardware versnelling voor zover ik weet. En de enige die alles bij mij zonder haperingen af speelt en met beeld en geluid in sync. Groot plus punt is dat de combi ES file explorer met dice player het toelaat films rechtstreeks van mijn nas te bekijken zonder ze te kopieren (wat overigens wel kan met ES file explorer) en de ondertiteling ook nog laat zien.
Hoop dat het helpt.
Dank voor de suggesties. "about:useragent" inkloppen en "desktop" selecteren werkt, want dan kan ik de vimeo filmpjes bekijken in de standaard browser. Maarrr...Verwijderd schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 20:23:
[...]
Geen aparte mediaplayer geïnstalleerd, filmpje draait gewoon.
Daar zit ik ook al een tijdje mee te k*tten maar heb het nog niet kunnen vinden helaas.TranceSetter schreef op donderdag 29 september 2011 @ 13:45:
Iemand al skype videobellen werkend gekregen op de 10.1? De nieuwe update van Skype geeft aan dat hij nu ondersteund wordt voor videobellen, maar ik heb nog steeds niet de optie om dit te gebruiken.
Bij mij werkt die. Je moet bij de instellingen wel videobellen aanvinken.zoenvisje schreef op donderdag 29 september 2011 @ 15:56:
[...]
Daar zit ik ook al een tijdje mee te k*tten maar heb het nog niet kunnen vinden helaas.
HTC Sensation, Samsung Galaxy Tab 10.1
Verwijderd
Had dit probleem ook, gewoon de extensie (.mkv) uit de bestandsnaam deleten, kopiëren naar de sd en in ES file explorer 'rename' kiezen en de .mkv er terug aan plakken.Linius schreef op zondag 25 september 2011 @ 15:03:
Ik heb een vraag ten aanzien van .mkv bestanden. Ik lees overal dat de Galaxy Tab 10.1 deze gewoon ondersteund. Ik heb echter enkele .mkv bestanden op mijn schijf staan die ik graag op de tab zou zetten maar dit echter niet lukt. Zodra ik een .mkv bestand naar de Tab wil verplaatsen krijg ik de volgende melding: "Windows verkenner werkt niet". Dan start hij de verkenner opnieuw op maar dit verhelpt het probleem niet. .Avi bestanden daarentegen gaan wel zonder problemen. Iemand enig idee waar dit aan kan liggen?
Laat maar, heb het al. BlondNokNok12 schreef op donderdag 29 september 2011 @ 15:58:
[...]
Bij mij werkt die. Je moet bij de instellingen wel videobellen aanvinken.
[ Voor 23% gewijzigd door zoenvisje op 29-09-2011 16:41 ]
Heeft dit nog betrekking tot de bestandsgrootte?Verwijderd schreef op donderdag 29 september 2011 @ 16:20:
[...]
Had dit probleem ook, gewoon de extensie (.mkv) uit de bestandsnaam deleten, kopiëren naar de sd en in ES file explorer 'rename' kiezen en de .mkv er terug aan plakken.
Skifta is een DLNA gecertificeerde app: https://market.android.com/details?id=com.skifta.android.app. Werkt met alles en iedereen die DLNA ondersteunt samen, vind ik nog 20x gemakkelijker in gebruik ! En je kan ook van je tablet naar eender welk ander DLNA apparaat streamenVerwijderd schreef op donderdag 29 september 2011 @ 16:23:
En voor iedereen die video wil streamen met de 10.1v op je thuisnetwerk, Tversity server op je pc , bubbleupnp in de market om te browsen in je shared folders, en Mobo player voor weergave. Allemaal gratis, zonder beperkingen.
Verwijderd
Je kan bestanden van max 4gig naar de sd kopiëren omwille van fat32.Dwazer schreef op donderdag 29 september 2011 @ 16:46:
[...]
Heeft dit nog betrekking tot de bestandsgrootte?
Verwijderd
Even getest, remote media source zoeken werkt niet op de 10.1v voor mij, heb gelezen dat de V-versie geen DLNA ondersteunt en de 10.1 wel dus dat strookt. Toch bedankt, nu is m'n tab ook een server en de link naar TED is ook heerlijk. ^^Ponzi schreef op donderdag 29 september 2011 @ 16:57:
[...]
Skifta is een DLNA gecertificeerde app: https://market.android.com/details?id=com.skifta.android.app. Werkt met alles en iedereen die DLNA ondersteunt samen, vind ik nog 20x gemakkelijker in gebruik ! En je kan ook van je tablet naar eender welk ander DLNA apparaat streamen.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 29-09-2011 17:17 ]
Bizar, ik gebruikte het nochtans met plezier op mijn 10.1v (tot hij weeral kapot gingVerwijderd schreef op donderdag 29 september 2011 @ 17:15:
[...]
Even getest, remote media source zoeken werkt niet op de 10.1v voor mij, heb gelezen dat de V-versie geen DLNA ondersteunt en de 10.1 wel dus dat strookt. Toch bedankt, nu is m'n tab ook een server en de link naar TED is ook heerlijk. ^^
Inderdaad, zelfde versie. http://blog.vodafone.com....-galaxy-tab-10-1v-update/abusimbal schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 19:12:
[...]
Dat zou pas nieuws zijn.
Zal wel serviceupdate voor 3.0.1 zijn, de P7100BUKE2 of build HRI83BUKE2 die al sinds juni op de door Belgacom verkochte 10.1v's staan.
Ik begrijp dat Nederlandse gebruikers nog een oudere versie hebben enkel Engels.
Niemand tips of ervaringen?Ellen247 schreef op woensdag 28 september 2011 @ 18:47:
Ik heb een vraag mbt externe opslag bij de 10.1. Ik heb de ervaring dat kleine (4 GB, etc) USB sticks gezien worden door de tab. Ik heb ook een USB stick van 8 GB bij deze krijg ik een foutmelding dat het apparaat te zwaar was voor de tab, later nog eens geprobeerd en toen pakte hij hem wel. Ook getest met externe harde schijven (met eigen stroomvoorziening), deze deden het geen van allen op de tab. Bij een kreeg ik de melding dat de schijf leeg zou zijn, wat deze zeker niet is. Nu wil ik een sd kaartje gaan proberen met groot geheugen zoals 32 gb, maar deze moet ik nog aanschaffen. Wat zijn jullie ervaringen mbt extern geheugen? Wat werkt wel goed? Iemand ook ervaring met micro sd in een sd adapter?
Welk File System heb je gebruikt voor de externe HDD's? NTFS zal niet herkend worden omdat de Tablet zelf FAT32 is...
Verwijderd
in het boekje dat je bij je converter krijgt staat ook al dat de tablet alleen FAT32 gaat ondersteunen.Dwazer schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 11:09:
[...]
Welk File System heb je gebruikt voor de externe HDD's? NTFS zal niet herkend worden omdat de Tablet zelf FAT32 is...
Systeempje; Ballaida of Avalon in GuildWars
[ Voor 15% gewijzigd door Linius op 30-09-2011 21:22 ]
Verwijderd
Verwijderd schreef op donderdag 22 september 2011 @ 23:08:
Hi,
Ik heb ook een Tab 10.1 TOP ding.
Maar toch ff vraagje. Ik heb via Kies wat foto's en MP3's erop gezet, maar helaas worden deze door mp3 player en Galerij niet gezien.
Maar als ik bijv. met ES file explorer kijk, dan zie ik de bestanden wel in de folder.
iemand een idee ?
thnx
Dat is niet de app waarbij je je tab als keyboard kan gebruiken toch om makkelijker te internetten en youtube te gebruiken. ? en ook niet voor second tv ?Linius schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 20:42:
Samsung heeft overigens enkele dagen terug ook de Smart view app voor de tablet in de market geplaatst. Eindelijk communiceren met je Samsung smart TV middels de tab. O.a. mediabestanden die je op de tab kijkt streamen naar de TV of TV kijken op de tab.
Zoals iemand al eerder geschreven heeft is een update naar 3.2 niet erg logisch omdat ICS er aankomt. Dan ga je daar op ontwikkelen en niet aan de gang op een kleine update. En er zijn afspraken gemaakt dat fabrikanten minimaal 18 maanden na verschijnen hardware blijven ondersteunen met nieuwe android versies.Linius schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 20:42:
En een 3.2 update lijkt me zeer waarschijnlijk, het apparaat is nog niet zo lang op de markt dus dan lijkt me wel dat Samsung het software technisch voorlopig blijft ondersteunen. Zal mij benieuwen of er ook een update zal komen voor Ice Cream Sandwich? Geruchten zijn dat op 11 oktober bij een Samsung unpacked evenement Ice Cream Sandwich wordt onthuld met een nieuwe Google telefoon gefabriceerd door Samsung.
Ja, dit klopt. Heb jij trouwens de 3G of wifi versie? Ik heb nog geen update beschikbaar.zoenvisje schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 11:04:
Ik heb gister een update gedaan via Kies en nu heb ik NFS Shift HD op mijn tab staan, hoort dat zo? Zal verder niet klagen hoor :-P.
https://market.android.co...ature=more_from_developerLe_Freak ! schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 12:06:
[...]
Dat is niet de app waarbij je je tab als keyboard kan gebruiken toch om makkelijker te internetten en youtube te gebruiken. ? en ook niet voor second tv ?
Ik had idd ntfs geprobeerd en dit werkte idd niet. Toen wilde ik de externe hdd formatteren naar fat32 maar ik kon hier niet voor kiezen? Ligt dat misschien aan de grootte van de hdd? Dit was 500gb. De usb stick die ik geprobeerd had was trouwens wel fat32.Dwazer schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 11:09:
[...]
Ik heb zelf de Samsung tab 10.1 bij BCC uitgeprobeerd en tegelijk ook de Ipad 2 maar daar had de Ipad 2 zelfs meer last van lagg dan de Samsung tab. Punt wat je niet moet vergeten is natuurlijk dat iedereen eraan zit en er misschien tal van apps tegelijkertijd open staan.lordMocro schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 13:22:
De MediaMarkt heeft een speciale "stand" opgezet voor deze tab, naast de iPad. Maar ik vraag me af of ze dit ding wel echt willen verkopen...
Elke keer als ik ff langs de MM ga dan ga ik altijd langs de Tablet afdeling, leuk om nieuwe tabs uit te proberen, elke keer dat ik de galaxy tab 10.1 uitprobeer dan is het weer een laggy teringzooi. Wist in het begin nooit waarom, maar het blijkt dat het door de live wallpaper komt, alle andere honeycomb tabs hebben dit niet ingesteld waardoor de animaties wel vloeiend worden weergegeven....
Iedereen die dit ding aanraakt vindt het meteen 3x niks door de extreme lag en lopen meteen door naar de iPad. En laten we niet beginnen over de playbook, staan daar 3 demo modellen maar niemand kan er mee spelen omdat er een account moet worden opgezet, echt ongelooflijk.
Stelletje incompetente werknemers daar bij de MediaMarkt.
/rant
Vreemd ik heb hem geïnstalleerd en zo staat het ook op de android market aangegeven maar ewr is niets gedownload en geïnstalleerd op mijn tab terwijl ie dat dus wel zegt.Linius schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 14:04:
[...]
https://market.android.co...ature=more_from_developer
Volgens mij wel. Afstandbediening is ook één van de features van de app. Zie de link naar de app in de store hierboven.
Kostte mij ook wat moeite. Volgens mij werkte het nadat ik de telefoonversie van de app had verwijderd...Le_Freak ! schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 18:21:
[...]
Vreemd ik heb hem geïnstalleerd en zo staat het ook op de android market aangegeven maar ewr is niets gedownload en geïnstalleerd op mijn tab terwijl ie dat dus wel zegt.
Moet ik eerst wat anders installeren of ? iemand ene idee wat hier ana de hand is ?
[ Voor 12% gewijzigd door Postman81 op 01-10-2011 20:55 ]
Moet ik hem wel geïnstalleerd krijgen, ik bedoel dus dat de app niet naar mijn tab wordt verzonden maar dat android market wel aangeeft dat ie geïnstalleerd is.Postman81 schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 20:52:
[...]
Kostte mij ook wat moeite. Volgens mij werkte het nadat ik de telefoonversie van de app had verwijderd...
Helaas werkt dual view alleen met 2011 modellen van Samsung TV's. Met een 2010 versie die ik heb (UE32C6800) werkt het (dus) niet
En dat is legaal?Fivel schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 21:52:
Beautiful Widgets nu gratis te krijgen via de GetJar market, Normaal 2.99$.
GetJar heeft veel goeie apps, waar je normaal gesproken voor moet betalen.
Jazeker. Was laatst nog nieuwsartikel op t.net: http://tweakers.net/nieuw...te-hebben-weggegeven.html
Hm, interessant!Fivel schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 22:47:
[...]
Jazeker. Was laatst nog nieuwsartikel op t.net: http://tweakers.net/nieuw...te-hebben-weggegeven.html
Verwijderd
Verwijderd
Staat je tab in het menu 'allshare' op je tv misschien op 'weigeren'?Verwijderd schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 20:23:
ik heb geprobeerd om de Samsung smart viewer app aan de praat te krijgen op me tab maar hij wil me tv niet herkennen. Ik heb een Samsung UE40C5100 tv die wel ondersteunt wordt en op me pc zie ik de tv wel terug in het netwerk overzicht. Ik had de tab zelfs even in de dmz van me router geplaatst maar zonder succes..![]()
Is er iemand hier die de app wel werkend heeft gekregen?
[ Voor 5% gewijzigd door Postman81 op 02-10-2011 21:51 ]
Verwijderd
Iemand die de app smart view wel werkend gekregen heb, kan die vertellen hoe die dat gedaan heeft.Postman81 schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 21:50:
[...]
Staat je tab in het menu 'allshare' op je tv misschien op 'weigeren'?
Bij mij werkt het afstandsbedieninggedeelte zonder problemen.
Verwijderd
owh dat wist ik niet.. dat is zuur.Le_Freak ! schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 12:46:
Denk dat het niet gaat lukken want als je ingelogd bent op de android market met je account dan geeft ie ook aan dat de app smart view niet geschikt is voor de galaxy tab 10.1 dus nog even geduld ermee.
[ Voor 33% gewijzigd door Roel1966 op 03-10-2011 17:23 ]
Inderdaad iets om in de gaten te houden, op zich bevalt mij de Tab tot nu toe ook prima. Ik mis er eigenlijk nog niet veel aan qua snelheid. Soms met het starten van een game lijkt het even dat de Tab moet warmlopen om dan vervolgens zonder haperen verder te gaan. Misschien dat je dit dan niet meer hebt bij een custom rom.elwstar schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 15:10:
Twee custom rom ontwikkelaars hebben hun krachten gebundeld:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1284355
Reacties zijn positief.
Dat herken ik ook heel goed bij bv het openen van pdf of cbr files waarbij het dan eventjes duurt en je dan denkt van hmm dat duurt lang, terwijl ie daarna met bv bladeren en zoomen weer heel snel is. Eerlijk gezegd denk ik dat het toch deels ook met die schil van Samsung te maken heeft die ze om de basis 3.1 gebouwd hebben.Retir schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 20:05:
Inderdaad iets om in de gaten te houden, op zich bevalt mij de Tab tot nu toe ook prima. Ik mis er eigenlijk nog niet veel aan qua snelheid. Soms met het starten van een game lijkt het even dat de Tab moet warmlopen om dan vervolgens zonder haperen verder te gaan. Misschien dat je dit dan niet meer hebt bij een custom rom.
Bij mij zijn de homescreens (niet veel widgets erop) erg sloom. Daar irriteer ik me ontzettend aan. Verder is de snelheid prima.Retir schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 20:05:
[...]
Inderdaad iets om in de gaten te houden, op zich bevalt mij de Tab tot nu toe ook prima. Ik mis er eigenlijk nog niet veel aan qua snelheid. Soms met het starten van een game lijkt het even dat de Tab moet warmlopen om dan vervolgens zonder haperen verder te gaan. Misschien dat je dit dan niet meer hebt bij een custom rom.
Ik weet niet hoor, maar in twee posts geef ik al aan dat het mij zonder al te veel problemen is gelukt. Om nu te zeggen dat de tab 10.1 niet wordt ondersteund is dus een beetje vreemd.
Lees je nu selectief, of worden mijn posts gewoon niet weergegeven? de Samsung Smart App werkt gewoon zoals het hoort. Dual View werkt alleen met de 2011 versie van de Samsung TV's.Le_Freak ! schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 21:48:
Nee, dat kan nog niet op de galaxy tab 10.1 v wel met je telefoon, maar ik snap niet dat er niemand begint over die app waarbij je je toetsenbord van je 10.1 kan gebruiken om youtube te bekijken op je led 7000 of 8000 model, da's nog veel handiger als dual view.
Maar om nog even terug te komen op je vraag, op je tab 10.1 dus nog niet mogelijk.
Heb jij het werkend dan, want bij mij heb ik in demo mode zelfs geen dualview.Postman81 schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 21:54:
[...]
Lees je nu selectief, of worden mijn posts gewoon niet weergegeven? de Samsung Smart App werkt gewoon zoals het hoort. Dual View werkt alleen met de 2011 versie van de Samsung TV's.
Verwijderd
Dual view heb ik niet werkend, want ik heb een 2010 model TV. De rest werkt als een zonnetje.pacificocean schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 22:02:
[...]
Heb jij het werkend dan, want bij mij heb ik in demo mode zelfs geen dualview.
Ik heb een UE55D7000 en heb de app gedownload, ondanks dat als ik ingelogd ben op de android market de melding krijg dat de app niet geschikt is voor de 10.1.Postman81 schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 21:54:
[...]
Lees je nu selectief, of worden mijn posts gewoon niet weergegeven? de Samsung Smart App werkt gewoon zoals het hoort. Dual View werkt alleen met de 2011 versie van de Samsung TV's.
hoe dan?mambovipi schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 09:51:
- Is het mogelijk bij de wifi versie om via je telefoon op internet te komen, zoals dat ook kan met je laptop? De SGT heeft nml geen mini-USB ingang.
Thanx all for ya help
[/quote]
Ja dat kan.
Op je telefoon:JayJayW18 schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 10:05:
[...]
hoe dan?
Vergeten te vermelden: ik heb nml een HTC en de SGT heeft geen ingangen voor mn telefoon toch?
Uit nieuwsgierigheid deze installed op mijn SGT10.1 en moet zeggen, petje af!elwstar schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 15:10:
Twee custom rom ontwikkelaars hebben hun krachten gebundeld:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1284355
Reacties zijn positief.
Euh, de gekoppelde producten staan bovenaan dit topic...JayJayW18 schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 11:29:
bestaat er nou een zwart en wit versie voor alle modellen, of is wifi wit en 3g zwart? Nog steeds beetje onduidelijk voor mij
Taal kan je gewoon wijzigen. Op mijn tab heb ik in ieder geval de keuze tussen 40+ talenVerwijderd schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 22:02:
Ook ik ben aan het oriënteren voor een tablet. Misschien is dit al eerder gevraagd maar:
- Is de taal van een Samsung tab 10.1 (wifi) gekocht in de USA te veranderen naar Nederlands?
- Is het probleem met het scherm nog actueel?
bvd Maarten
E6600||Gigabyte P35C-DS3R||2x1gb Crucial Pc8500||Sapphire X1900XTX||2xSamsung Spinpoint F1 750GB RAID-0
Hele rare vraag dit maar de batterij zal nooit tot 0% komen want dan zet ie zich vanzelf uit en is trouwens ook erg slecht voor dit soort accu's om ze helemaal leeg te trekken. Maar in elk geval doet mijn tab er 4 uur op om van +/- 15% naar 100% te laden dus misschien beantwoord dat je vraag.Verwijderd schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 17:05:
Hoelang duurt het om de batterij van 0 naar 80 % laden ?
Het opladen van bijna leeg naar 100% duurt bij mij ongeveer tussen de 3-4 uur.Verwijderd schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 17:05:
Hoelang duurt het om de batterij van 0 naar 80 % laden ?
[ Voor 50% gewijzigd door Fivel op 04-10-2011 20:55 ]
Het grote verschil is waarschijnlijk dat jij een wifi tab hebt (7510) en ik een wifi+3g (7500). Mocht hij op een gegeven moment wel installeren, let er dan op dat je op je TV in het menu > instellingen > Draadloze afstandsbedining, op 'aan' hebt staan.Le_Freak ! schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 06:28:
[...]
Ik heb een UE55D7000 en heb de app gedownload, ondanks dat als ik ingelogd ben op de android market de melding krijg dat de app niet geschikt is voor de 10.1.
Dus de app. is geinstalleerd en ik kan de tab nu als afstandsbediening gebruiken, wat ene feest zeg, NOT! een afstandsbediening had ik al en een dual view icoontje zie ik niet staan, daarbuiten hoopte ik dat ik het toetsenbord van mijn tab kon gebruiken als afstandsbediening om via de tv YouTube filmpjes te kijken. Maar dat kan dus ook nog niet.
Met andere woorden second tv en het toetsenbord kan ik niet gebruiken.
OP het xda devellopers forum staat ook aangegeven dat de app nog moet uitkomen.
Mocht dat anders zijn laat me dan weten waar en hoe ik die kan installeren want zoals je kan lezen heb ik een 2011 tv. (en wat voor 1)
Ja klopt dat ding gaat als de brandweer. Het is wel handig toch even af te wachten bij een eerste release of update daarvan. Soms zitten er nog bugs in zoals die market bug in v2 van bovengenoemde rom. Maar goed, het is allemaal makkelijk te verhelpen. En de foutjes worden er snel uitgehaald, maar dan mot je weer reflashen etc. Al met al vind ik het zeer de moeite waard. De beleving/snelheid is zeer veel beter.Dwazer schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 11:20:
[...]
Uit nieuwsgierigheid deze installed op mijn SGT10.1 en moet zeggen, petje af!
Draait (tot nu toe) er snel, geen haperingen, films afspelen gaat prima, had van te voren een backup van alles gemaakt, *.img extracted, al mijn apps eruit gevist en opnieuw installed.
Nu nog even vechten om mijn savegame van Battleheart terug te zetten. Wel gevonden waar deze staat, echter vanaf de tablet geen toegang tot de system folder
Er zitten hier en daar nog wel wat schoonheids foutjes in (o.a. de active app widget die aan bleef geven dat er een app draaide, of terugkeren vanuit een app waarna mijn home screen zwart bleef).elwstar schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 20:40:
[...]
Ja klopt dat ding gaat als de brandweer. Het is wel handig toch even af te wachten bij een eerste release of update daarvan. Soms zitten er nog bugs in zoals die market bug in v2 van bovengenoemde rom. Maar goed, het is allemaal makkelijk te verhelpen. En de foutjes worden er snel uitgehaald, maar dan mot je weer reflashen etc. Al met al vind ik het zeer de moeite waard. De beleving/snelheid is zeer veel beter.
Ik heb een 7500, Android versie 3.1 dus wifi+3G aangezien ik hem bijna alleen maar binnenshuis gebruik maak ik alleen gebruik van wifi maar kan dat uitzetten en 3G gebruiken als ik wil.Postman81 schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 20:39:
[...]
Het grote verschil is waarschijnlijk dat jij een wifi tab hebt (7510) en ik een wifi+3g (7500). Mocht hij op een gegeven moment wel installeren, let er dan op dat je op je TV in het menu > instellingen > Draadloze afstandsbedining, op 'aan' hebt staan.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq