Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Snorro
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 30-03-2024
El Snorro schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 12:14:
Heren, van de een op de andere dag wil mijn tab 10.1 niet meer aangaan.
Batterij is volledig opgeladen, heb al geprobeerd aan te zetten met volume down button ingedrukt te houden, maar ik krijg niets op het scherm te zien.

Is er nog iets wat ik kan proberen of moet ik ermee terug naar de media markt?
Zelf opgelost:
Stappenplan voor het naslagwerk:

-Hang Tab 10.1 aan de oplader
-Druk de power en volume up knop samen in, en veeg met een andere vinger over het scherm.
-Je ziet nu het oplaad icoontje met een ! erbij
-Houd de volume down knop en power knop samen ingedrukt, de tablet komt nu in download modus
-Ga met je volumeknop naar 'cancel-->Restart tablet'
-Je zult weer in je homescreen komen :)

E6600||Gigabyte P35C-DS3R||2x1gb Crucial Pc8500||Sapphire X1900XTX||2xSamsung Spinpoint F1 750GB RAID-0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 346248

Aangezien de laatste 20 % veel trager laden dan de eerste 80 % ,zou ik graag die tijd willen weten..

[ Voor 67% gewijzigd door Anoniem: 346248 op 05-10-2011 12:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zoenvisje
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-12-2024
Dat is al beantwoord 6 posts terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wv1304
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 06-02-2024
Als ik op www.speedtest.nl kijk heb ik een downloadsnelheid van 180 kb/s terwijl ik op de vaste computer een snelheid van 4000 kb/s heb. Het wifi bereik is wel gewoon goed. Is het normaal dat ik via de samsung galaxy tab 10.1 zon lage snelheid heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fivel
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 26-06-2024
wv1304 schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 20:13:
Als ik op www.speedtest.nl kijk heb ik een downloadsnelheid van 180 kb/s terwijl ik op de vaste computer een snelheid van 4000 kb/s heb. Het wifi bereik is wel gewoon goed. Is het normaal dat ik via de samsung galaxy tab 10.1 zon lage snelheid heb?
Wat denk je? Nee dit is niet normaal. :P Andere channel instellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wv1304
ander channel instellen? Hoe doe ik dat?
Fivel schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 20:15:
[...]

Wat denk je? Nee dit is niet normaal. :P Andere channel instellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fivel
wv1304 schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 20:18:

[...]
Je kan een ander channel instellen op je modem. Dit is afhankelijk van je modem hoe je dit moet instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

210667

wv1304 schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 20:18:

[...]
Probeer eerst eens even wat andere tests...begin met deze ..

https://market.android.co...emelabs.android.speedtest

en deze..

https://market.android.co...test&feature=related_apps

Via de browser op je tab naar speedtest.net is niet echt betrouwbaar

Doe de tests een paar keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wv1304
Ik ben nu ingelogt bij mijn router. Channel staat op 10, maakt het uit waarin ik deze verander? En heeft dat geen verdere gevolgen voor het draadloosinternet voor andere laptops die hierop aangesloten zijn?
Fivel schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 20:19:
[...]

Je kan een ander channel instellen op je modem. Dit is afhankelijk van je modem hoe je dit moet instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fivel
wv1304 schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 20:27:
Ik ben nu ingelogt bij mijn router. Channel staat op 10, maakt het uit waarin ik deze verander? En heeft dat geen verdere gevolgen voor het draadloosinternet voor andere laptops die hierop aangesloten zijn?

[...]
Dit zou normaal gesproken niet uit moeten maken voor andere apparaten. Je kan channel veranderen naar bijv. 6 en dan kijken of de snelheid op je tab beter is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wv1304
Heb hem verandert in 6 maar nu doet die nog maar met 100 kb/s? :s
Fivel schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 20:29:
[...]

Dit zou normaal gesproken niet uit moeten maken voor andere apparaten. Je kan channel veranderen naar bijv. 6 en dan kijken of de snelheid op je tab beter is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wv1304
Het is opgelost. Bij mode stond 130 MBps heb dit gewijzigd naar 54MBps. Nu is het internet weer snel op me tablet.
wv1304 schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 20:36:
Heb hem verandert in 6 maar nu doet die nog maar met 100 kb/s? :s

[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le_Freak !
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12-03 13:25
wv1304 schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 22:03:
Het is opgelost. Bij mode stond 130 MBps heb dit gewijzigd naar 54MBps. Nu is het internet weer snel op me tablet.

[...]
Dat geld dan voor je wifi neem ik aan ? en hoe doe je dat precies ?

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwazer
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 03-07 19:22
Le_Freak ! schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 08:48:
[...]

Dat geld dan voor je wifi neem ik aan ? en hoe doe je dat precies ?
Het is echt niet zo moeilijk, zelf "zoeken" ;)

Het ligt er helemaal aan wat voor een router/ap je hebt hoe deze config aangepast moet worden. Advies daarbij: Scan eerst in je omgeving hoeveel netwerken er aanwezig zijn en op welke channels deze broadcasten. Pik een channel die (bijna) niet gebruikt worden en ga los...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwelgh
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18:44

zwelgh

-**-

Zijn hier ook nog mensen die wachten op hun dock die je krijgt bij de pre-registratie? Ik heb mijn bon al op 30 augustus ingestuurd, maar nog geen dock ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mambovipi
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 27-05-2022
zwelgh schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 15:11:
Zijn hier ook nog mensen die wachten op hun dock die je krijgt bij de pre-registratie? Ik heb mijn bon al op 30 augustus ingestuurd, maar nog geen dock ontvangen.
Ik heb m ook rond de 30e opgestuurd en nog niks binnen. Begin te vrezen voor 'op is op' :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fivel
mambovipi schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 15:54:
[...]

Ik heb m ook rond de 30e opgestuurd en nog niks binnen. Begin te vrezen voor 'op is op' :-(
Geldt er op=op? Want dan kan ik er ook wel naar fluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zoenvisje
Of de papieren die je hebt opgestuurd (als t goed is) voldeden niet aan de eisen, dan krijg je ook niks zonder daar bericht over te ontvangen heb ik begrepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fivel
zoenvisje schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 17:58:
Of de papieren die je hebt opgestuurd (als t goed is) voldeden niet aan de eisen, dan krijg je ook niks zonder daar bericht over te ontvangen heb ik begrepen.
Wat kan er mis gaan? Mail uitprinten, bon kopieren en opsturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zoenvisje
Weet ik veel, ik werk niet bij Samsung. Je zal ook niet de eerste zijn wiens post kwijt raakt. Ik spuwde ook maar iets wat ik in de wandelgangen heb gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Retir
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10-07 20:55
Ik heb ook nog niets binnengekregen ook rond eind augustus opgestuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 420619

Van de gs2 duurde het geheugenkaartje ook lang...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le_Freak !
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12-03 13:25
Sorry de post die hier stond was voor een ander draadje bedoeld.

[ Voor 77% gewijzigd door Le_Freak ! op 08-10-2011 08:40 ]

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speek1984
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-05 10:51
Pff nu een week later is het Sleep of Death probleem weer terug :/
Begin er behoorlijk geïrriteerd over te raken.. Ik ben even benieuwd naar het volgende:
- Wie hebben dit tot nu toe ervaren en wie van diegenen:
- Hebben hem weer aan de praat gekregen en draaien nog steeds goed
- Of hebben hem in de winkel omgewisseld voor een nieuw exemplaar (en draait die al langere tijd goed?)

Ik zit erover te denken hem ook terug te brengen en eventueel voor een nieuwe om te wisselen, maar ik vraag me dus af of dat nut heeft (vandaar mijn vragen).
Als het een softwarematig probleem is zal ik er bij een nieuwe ongetwijfeld weer tegenaan lopen en als het hardwarematig is zou het opgelost kunnen zijn met een nieuwe.

Er zijn ook mensen die er volgens mij totaal geen last van hebben, dat geeft me dan weer wel hoop voor als ik een nieuwe mocht gaan halen want ik vind het echt een super apparaatje. Heb altijd gezegd dat het een laptop nooit zou kunnen vervangen, maar ik kan me nu toch maar heel weinig tot niets bedenken dat de GT 10.1 niet kan wat een laptop wel kan (maar dat is een andere discussie :+ ).

[ Voor 24% gewijzigd door speek1984 op 07-10-2011 11:07 ]

"It's about time you showed up Fox!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

210667

Speek schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 10:54:
[...]

Ik zit erover te denken hem ook terug te brengen en eventueel voor een nieuwe om te wisselen, maar ik vraag me dus af of dat nut heeft (vandaar mijn vragen).
[...]

Er zijn ook mensen die er volgens mij totaal geen last van hebben, [...]
Je bent niet tevreden. Je hebt problemen met het toestel. Neem meteen contact op met Samsung zelf en leg het daar uit. Doe het per telefoon of mail. Samsung is, zoals ik ervaren heb, een bedrijf wat een prima service verleent.

Als voorbeeld : Mijn pc-monitor ging kapot. Had geen bon meer, geen garantie-bewijs, de leverancier bestond niet meer. Na één mailtje waarin ik serienummer etc moest opgeven, en een telefoontje werd de monitor opgehaald door UPS, en twee weken later stond UPS met een vervangende monitor voor de deur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Config
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-01 00:49
Ik mag even een paar dagen met een Tab spelen, en ik ben heel erg onder de indruk met de hardware :). Echter, het aantal respectabele bedrijven dat nog geen Android app voor tabs heeft verbaasd mij: CNN, Elsevier, IEX, Nu.nl hebben nog altijd louter smartphone apps :(. Ik hoop dat dit snel rechtgetrokken wordt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speek1984
210667 schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 11:17:
[...]

Je bent niet tevreden. Je hebt problemen met het toestel. Neem meteen contact op met Samsung zelf en leg het daar uit. Doe het per telefoon of mail. Samsung is, zoals ik ervaren heb, een bedrijf wat een prima service verleent.

Als voorbeeld : Mijn pc-monitor ging kapot. Had geen bon meer, geen garantie-bewijs, de leverancier bestond niet meer. Na één mailtje waarin ik serienummer etc moest opgeven, en een telefoontje werd de monitor opgehaald door UPS, en twee weken later stond UPS met een vervangende monitor voor de deur.
Op de een of andere manier vind ik terugsturen naar de fabrikant altijd "eng" :) Misschien door ervaringen uit het verleden, ligt in ieder geval aan mij :P
Denk dat ik dat toch maar doe.. Lees meer positieve ervaringen met de service van Samsung zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacificocean
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 22-07 13:10
Begin er behoorlijk geïrriteerd over te raken.. Ik ben even benieuwd naar het volgende:
- Of hebben hem in de winkel omgewisseld voor een nieuw exemplaar (en draait die al langere tijd goed?)

Als het een softwarematig probleem is zal ik er bij een nieuwe ongetwijfeld weer tegenaan lopen en als het hardwarematig is zou het opgelost kunnen zijn met een nieuwe.

Er zijn ook mensen die er volgens mij totaal geen last van hebben, dat geeft me dan weer wel hoop voor als ik een nieuwe mocht gaan halen want ik vind het echt een super apparaatje. Heb altijd gezegd dat het een laptop nooit zou kunnen vervangen, maar ik kan me nu toch maar heel weinig tot niets bedenken dat de GT 10.1 niet kan wat een laptop wel kan (maar dat is een andere discussie :+ ).
Kreeg je ook de onderstaande error regels inbeeld bij het opstarten?:

AccessParamData: Fail to NvStorMgrPartitionQueryStat![err:0x3]
OpenParam: Fail to AccessParamData_read![err:0x3]
AccessParamData: Fail to NvStorMgrPartitionQueryStat![err:0x3]
Set ParamData: Fail to AccessParamData_write![err:0x3]
Error -> SetParam(ParamIndex_secure)![err:0x3]

Ik heb de mijne omgeruild. en ik heb nu geen problemen meer. Ik denk dat het toch een hardware probleem is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speek1984
Nee die foutregels krjig ik niet. Puur dat hij ineens niet meer aan gaat. Meestal lukt het uiteindelijk door de powerbutton en volume down button ingedrukt te houden wel (na meerdere pogingen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strunkie
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 21-10-2024

Strunkie

> Post is rechts!

Meer mensen waarbij flash player in combinate met dumpert en full screen crasht ? :(
Vandaag gehaald :(

^ Post is hierboven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speek1984
Ik kan met dolphin gewoon dumpert videos fullscreen bekijken iig (mn tab doet het op dit moment weer gewoon :-) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strunkie

Strunkie

> Post is rechts!

Mijn gt-p7510 loopt bij dumpert vast bij reclame.
Beter heel flash werkt slecht hoe kan ik dit oplossen :+)

Ook bij full screen

[ Voor 9% gewijzigd door Strunkie op 07-10-2011 17:57 ]

^ Post is hierboven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H92!
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
Misschien Flash is proberen te updaten via Android Market? Ik heb verder geen enkele problemen met Flash :) Noch Youtube, Dumpert...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postman81
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Postman81

Belt normaal maar 1 keer.

H92! schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 19:06:
Misschien Flash is proberen te updaten via Android Market? Ik heb verder geen enkele problemen met Flash :) Noch Youtube, Dumpert...
Ik heb juist de laatste update van Flash weer gedeinstalleerd. Na de update crashtte de plugin om de haverklap...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strunkie

Strunkie

> Post is rechts!

Postman81 schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 19:16:
[...]

Ik heb juist de laatste update van Flash weer gedeinstalleerd. Na de update crashtte de plugin om de haverklap...
Dan ga ik dat ook even doen:)
Edit: er zit inderdaad een bug in de flash player update.
Ik heb het gereport zonder update werkt ie namelijk goed :)

Sommige mensen bug gereport was nog niet bekend..
Hopelijk snel een update.

[ Voor 27% gewijzigd door Strunkie op 07-10-2011 20:52 ]

^ Post is hierboven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zoenvisje
Heb een tekeningetje gemaakt op mijn SGT 10.1 met een Griffin stylus. Is best aardig gelukt: http://twitpic.com/6x0oun

(ja, hij is nagetekend)

Vind de stylus toch wel fijn, ook voor het typen van berichtjes en voor sommige spelletjes (Wordfeud!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mambovipi
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 27-05-2022
Ik heb het ook ervaren, ongeveer 4 weken geleden. Met volume + aan/uit knop weer aan de praat gekregen, maar bleef foutmeldingen krijgen. Toen maar een hard reset gegeven en daarna geen problemen meer gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22-07 11:19
Ik twijfel nog om over te gaan tot een aankoop van de tab 10.1

Bijna de ipad 2 gekocht, maar het gebrek aan flash en het gesloten platform vind ik toch een drama. Bovendien ben ik een android man, dus de tab is het enige tabled wat voor mij overblijft.

Nu twijfel ik echter of het nu nog zinvol is om een tab te kopen, omdat hij al enige tijd uit is.

Hoelang zou het duren voordat er een nieuwe generatie tablet. De vraag is dus wachten of of of...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H92!
  • Niet online
PacinoAllstars schreef op zondag 09 oktober 2011 @ 12:23:
Ik twijfel nog om over te gaan tot een aankoop van de tab 10.1

Bijna de ipad 2 gekocht, maar het gebrek aan flash en het gesloten platform vind ik toch een drama. Bovendien ben ik een android man, dus de tab is het enige tabled wat voor mij overblijft.

Nu twijfel ik echter of het nu nog zinvol is om een tab te kopen, omdat hij al enige tijd uit is.

Hoelang zou het duren voordat er een nieuwe generatie tablet. De vraag is dus wachten of of of...
Er blijven constant nieuwe generaties tablets uitkomen. Dus als je zo denkt, kun je blijven wachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
H92! schreef op zondag 09 oktober 2011 @ 12:25:
[...]

Er blijven constant nieuwe generaties tablets uitkomen. Dus als je zo denkt, kun je blijven wachten :)
Ja maar dit jaar nog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Config
Hebben jullie nou (in het algemeen) het idee dat de meeste sites werken op de Tab? Ik kom nogal eens wat ingewikkelde AJAX etc. tegen wat iig in de standaard browser niet lekker of helemaal niet werkt. Natuurlijk moet je de schuld eigenlijk bij de website maker leggen, maar daar heb ik als gebruiker natuurlijk niet heel veel aan ;).

edit: en, om discussies voor te zijn, zelfs ALS alle respectabele sites apps zouden uitbrengen dan is het ondoenlijk om al die apps te intalleren, updaten, te zien in je menu, etc...ik denk persoonlijk dat we nooit zonder browser kunnen..

[ Voor 26% gewijzigd door Config op 09-10-2011 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Config schreef op zondag 09 oktober 2011 @ 13:35:
ik denk persoonlijk dat we nooit zonder browser kunnen..
Agree. 'k moet zeggen dat de meeste sites gewoon goes werken. De snelheid van browsen wordt ook niet gehinderd door flash door flash on demand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasjenl
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-07 11:45

jasjenl

Liab A Tymo

(jarig!)
Dat is de vraag. Vrijwel alle android tablets van dit moment zijn gebaseerd op het Tegra2 platform. De opvolger genaamd Kal-El zit eraan te komen en ik lees hier en daar dat er nog dit jaar producten mee uit zouden kunnen komen, maar een concrete releasedatum voor het eerste product met Kal-El is volgens mij nog nergens genoemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strunkie

Strunkie

> Post is rechts!

Humz,
Wanneer ik bij uitzending gemist door wil spoelen begint de aflevering opnieuw, dit gebeurd ook mijn mijn sgs2.
Wie heeft dit nog meer?

^ Post is hierboven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gewoon mee gaan ..geniet van het heden! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hiephoi
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 25-06 14:02
Ik heb even twee vragen waarvan ik hoop dat iemand me verder kan helpen:

Ik heb een Tab 10.1V waarvan het scherm niet helemaal loslaat maar wel kraakt aan de rand. Ik overweeg om hem te laten repareren maar hij is unlocked. Ik weet dat het unlocken/rooten invloed kan hebben op je garantie. Uiteraard heeft dat niets te maken met het scherm, maar zal ik hem nou eerst weer locken voordat ik hem terugbreng?
Ik heb geprobeerd hem op te laden in de auto met zo'n usb lader in de sigarettenstekker en het gewone laadsnoer maar dat werkte niet. Iemand ervaring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwazer
hiephoi schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 11:21:
Ik heb even twee vragen waarvan ik hoop dat iemand me verder kan helpen:

Ik heb een Tab 10.1V waarvan het scherm niet helemaal loslaat maar wel kraakt aan de rand. Ik overweeg om hem te laten repareren maar hij is unlocked. Ik weet dat het unlocken/rooten invloed kan hebben op je garantie. Uiteraard heeft dat niets te maken met het scherm, maar zal ik hem nou eerst weer locken voordat ik hem terugbreng?
"Als ik mijn biefstuk nou zo snij dat het op een bloem lijkt en hem dan naar het hol van de leeuw toe breng, wellicht zien ze het dan niet..." 8)7
OT: Als ie naar Samsung verstuurd wordt, maak deze stock. Je geeft het antwoord zelf al...
Ik heb geprobeerd hem op te laden in de auto met zo'n usb lader in de sigarettenstekker en het gewone laadsnoer maar dat werkte niet. Iemand ervaring?
Linke soep dit altijd. "Zomaar" een voeding gebruiken omdat het past..." Wat heb je zelf in de 'Search' hierover gevonden? Want als je op de adapter (in mijn geval voor de 7510 ed.) kijkt, zie ik het volgende:

Input:
250V @ 50 Hz 0,35A
Output:
5V, 2A.

USB? 500mA.

Conclusie? Gaat niet werken met de standaard USB lader/aansluiting, deze heeft te weinig vermogen om te laden.

Kijk de volgende keer eerst naar de waarden voordat je zomaar een "voeding" erop aansluit. Het kan resulteren in hardware defecten indien deze te (veels) hoog zijn... :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zoenvisje
Voor de mensen die op hun dock wachten: als je contact opneemt met Samsung op twitter dan zoeken ze voor je uit waar die blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hiephoi
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 25-06 14:02
Dwazer schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 12:04:

"Als ik mijn biefstuk nou zo snij dat het op een bloem lijkt en hem dan naar het hol van de leeuw toe breng, wellicht zien ze het dan niet..." 8)7
Er zijn tabs geleverd die unlocked uit de winkel kwamen (lang geleden hier genoemd), en ik hoor ook weleens dat alleen rooten je garantie ongedaan maakt, unlocken niet. Hoe fraai je beeldspraak ook is, het is hier niet relevant. Het gaat erom of unlocken je garantie aantast, heb het niet kunnen vinden.
Linke soep dit altijd. "Zomaar" een voeding gebruiken omdat het past..." Wat heb je zelf in de 'Search' hierover gevonden?
Kijk de volgende keer eerst naar de waarden voordat je zomaar een "voeding" erop aansluit. Het kan resulteren in hardware defecten indien deze te (veels) hoog zijn... :F
Te hoog uit je auto? Die kans leek me heel klein, dus dat durfde ik wel aan. Ik volg dit topic al maanden en heb het nog niet voorbij zien komen. Er zijn speciale tab autoladers maar die zijn vrij duur. USB autoladers van 2A zijn een stuk goedkoper, maar werken die ook goed?

De reden dat ik in de auto wil opladen is dat ik sinds kort Navigon gebruik (aanrader!) en het bij lange ritten dan handig is om onderweg op te laden (verbruik ca. 12% per uur, valt nog mee, maar toch)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwazer
hiephoi schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 13:34:
[...]

Er zijn tabs geleverd die unlocked uit de winkel kwamen (lang geleden hier genoemd), en ik hoor ook weleens dat alleen rooten je garantie ongedaan maakt, unlocken niet. Hoe fraai je beeldspraak ook is, het is hier niet relevant. Het gaat erom of unlocken je garantie aantast, heb het niet kunnen vinden.
Tab aanleveren zoals je deze ontvangen hebt, alleen dan heb je recht op garantie.
[...]
Te hoog uit je auto? Die kans leek me heel klein, dus dat durfde ik wel aan. Ik volg dit topic al maanden en heb het nog niet voorbij zien komen. Er zijn speciale tab autoladers maar die zijn vrij duur. USB autoladers van 2A zijn een stuk goedkoper, maar werken die ook goed?

De reden dat ik in de auto wil opladen is dat ik sinds kort Navigon gebruik (aanrader!) en het bij lange ritten dan handig is om onderweg op te laden (verbruik ca. 12% per uur, valt nog mee, maar toch)
Ja, dat zou theoretisch gezien kunnen. Wilde je er alleen bewust van maken dat niet zomaar elk stuk electronica op een voeding aangesloten kan worden als je niet weet wat de waarden zijn. De sigarettenaansteker is met 5 tot 10A afgezekerd. Krijg je wel leuke effecten van als je dat op de Tablet zet ;)

Nu weet je het:
Hij vraagt 5V met 2A voor het laden. Zoek de bijbehorende lader en voila :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-07 15:43
Config schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 11:41:
Ik mag even een paar dagen met een Tab spelen, en ik ben heel erg onder de indruk met de hardware :). Echter, het aantal respectabele bedrijven dat nog geen Android app voor tabs heeft verbaasd mij: CNN, Elsevier, IEX, Nu.nl hebben nog altijd louter smartphone apps :(. Ik hoop dat dit snel rechtgetrokken wordt...
Nu.nl heeft ook (bijna) geen rede om een app te maken voor de tablet, de website werkt perfect in de gewone browser.

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fivel
Kevinp schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 16:58:
[...]

Nu.nl heeft ook (bijna) geen rede om een app te maken voor de tablet, de website werkt perfect in de gewone browser.
Verwacht wel een tablet app, aangezien de iPad ook 1 heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

Ik overweeg dit tablet aan te schaffen. Wat ik echter nergens kan vinden is hoe lang je video op de hoogste kwaliteit kunt opnemen, voordat het geheugen vol is. Ik wil dit tablet namelijk o.a. gaan gebruiken om conferenties e.d. op te nemen en deze daarna te uploaden. Aangezien er geen microsd cardslot in zit, is het voor mij dus van belang om te weten hoe lang ik met dit ding kan opnemen.

Kan iemand mij wellicht vertellen hoe groot de videobestanden zijn die dit tablet maakt, als je op de hoogste kwaliteit video opneemt?

Alvast bedankt.

🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeFeCt
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21-07 14:58

DeFeCt

je wéét toch

Freekers schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 11:23:
Ik wil dit tablet namelijk o.a. gaan gebruiken om conferenties e.d. op te nemen en deze daarna te uploaden.
Afgezien van de videobestanden zou ik serieus overwegen of je conferenties niet op een andere manier zou willen opnemen. Om een tablet continue omhoog te houden lijkt me geen pretje..

Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

DeFeCt schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 11:41:
Afgezien van de videobestanden zou ik serieus overwegen of je conferenties niet op een andere manier zou willen opnemen. Om een tablet continue omhoog te houden lijkt me geen pretje..
Gewoon een hoes kopen waar je je tablet in kan kantelen. Je zit meestal toch in 'bioscoop' achtige zalen dus dan hoeft je tablet niet helemaal rechtop te staan en voldoet zo'n hoes.

🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwazer
Freekers schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 11:44:
[...]

Gewoon een hoes kopen waar je je tablet in kan kantelen. Je zit meestal toch in 'bioscoop' achtige zalen dus dan hoeft je tablet niet helemaal rechtop te staan en voldoet zo'n hoes.
In de zaal: Van bovenaf kijkend? Of horizontaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

Dwazer schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 12:03:
[...]

In de zaal: Van bovenaf kijkend? Of horizontaal?
Gewoon in de zaal, schuin van boven kijkend/horizontaal, vergelijkbaar met een collegezaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwazer
Freekers schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 13:15:
[...]

Gewoon in de zaal, schuin van boven kijkend/horizontaal, vergelijkbaar met een collegezaal.
Vanaf boven zou een bookstand prima voldoen, echter zul je bij horizontaal weer de tablet vast moeten houden (hij filmt tenslotte niet onder een hoek)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

Dwazer schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 14:37:
[...]

Vanaf boven zou een bookstand prima voldoen, echter zul je bij horizontaal weer de tablet vast moeten houden (hij filmt tenslotte niet onder een hoek)
Met zo'n hoes toch wel, of zie ik iets over het hoofd?
http://www.tab2.nl/Webwin...ve-Folio-Stand-zwart.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeFeCt

DeFeCt

je wéét toch

Als jij in een college zaal zit dan is de projectie of voor je of lager dan jezelf, zoals de stand nu staat filmt hij schuin omhoog, dat betekend dus dat je vooraan moet zitten. Zit je 1 rij naar achteren dan kan de rug van de persoon voor je alweer een probleem vormen, het standpunt is namelijk veel lager.

Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fivel
DeFeCt schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 20:43:
[...]

Als jij in een college zaal zit dan is de projectie of voor je of lager dan jezelf, zoals de stand nu staat filmt hij schuin omhoog, dat betekend dus dat je vooraan moet zitten. Zit je 1 rij naar achteren dan kan de rug van de persoon voor je alweer een probleem vormen, het standpunt is namelijk veel lager.
De tab filmt naar beneden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

De tab filmt idd naar beneden. De rug van een persoon voor me kan idd een probleem veroorzaaken, maar toch zou ik het op prijs stellen als iemand me kan vertellen hoe lang ik met dat ding kan opnemen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Er zijn ook opladers voor b.v. een laptop ..je kan dan gewoon je normale stekker er in doen ....
Dwazer schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 15:17:
[...]

Tab aanleveren zoals je deze ontvangen hebt, alleen dan heb je recht op garantie.

[...]

Ja, dat zou theoretisch gezien kunnen. Wilde je er alleen bewust van maken dat niet zomaar elk stuk electronica op een voeding aangesloten kan worden als je niet weet wat de waarden zijn. De sigarettenaansteker is met 5 tot 10A afgezekerd. Krijg je wel leuke effecten van als je dat op de Tablet zet ;)

Nu weet je het:
Hij vraagt 5V met 2A voor het laden. Zoek de bijbehorende lader en voila :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeFeCt

DeFeCt

je wéét toch

Fivel schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 20:51:
[...]
De tab filmt naar beneden..
Ah dat wist ik niet, heb hem ook pas 2 dagen :)

Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fivel
DeFeCt schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 22:12:
[...]

Ah dat wist ik niet, heb hem ook pas 2 dagen :)
Dat kan iedereen zien. :P De camera zit aan de achterkant, als je naar plaatje kijkt van de case dan zie je dat die naar beneden toe filmt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwazer
Anoniem: 420619 schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 21:06:
Er zijn ook opladers voor b.v. een laptop ..je kan dan gewoon je normale stekker er in doen ....
[...]
True :) Die transformeert het naar 230V, waarna je de eigen lader kunt gebruiken.

Vraag is alleen of je dat wilt: Dingen zijn best prijzig én je hebt weer extra snoeren in de auto liggen die eventueel weggewerkt moeten worden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiljanvdb
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 19:10
Vandaag heb ik eindelijk mijn dock ontvangen, begin september heb ik de factuur e.d. opgestuurd naar Samsung.

Ziet er goed uit, alleen jammer dat er geen HDMI aansluiting op zit, maar je kan daarvoor volgens mij een deel van de dock voor de oude Tab gebruiken.

[ Voor 18% gewijzigd door wiljanvdb op 13-10-2011 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwazer
wiljanvdb schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 14:54:
Vandaag heb ik eindelijk mijn dock ontvangen, begin september heb ik de factuur e.d. opgestuurd naar Samsung.

Ziet er goed uit, alleen jammer dat er geen HDMI aansluiting op zit, maar je kan daarvoor volgens mij een deel van de dock voor de oude Tab gebruiken.
Volgens de website van Bol.com zou je deze moeten hebben daarvoor.

Wat ik alleen niet begrijp: Waar zit die USB aansluiting op je Tab dan? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fivel
wiljanvdb schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 14:54:

Hier ook vandaag ontvangen.
Dwazer schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 15:11:
[...]

Je stopt je usb kabel in je dock en sluit die vervolgens aan op de hdmi adapter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
Toch overgegaan tot de aanschaf van de tab 10.1 heb er gelijk een custom rom (overcome) op gegooid.

Helaas is een app als wordfreud niet te spelen in landscape mode, weet iemand of er een manier is om wordfreud wel mee te kunnen draaien? Of moet men dan echt de app tab compliant maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melvin0907
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 16-07 15:49
Verkeerde afbeelding gebruikt, maar zal zeer zeker wel de juiste worden geleverd met de 30pins connector.
[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyperdunk_15
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10-06-2024
Heb de tab nu een maand en ben er nog steeds erg blij mee! Nu zag ik de app Pulse staan en ben daar eens naar gaan kijken. De abb biedt allerlei (nieuws) artikelen aan. Deze worden af en toe ge update, dit is ook in te stellen. Wanneer ik echter bij instellingen->opslag-> diverse bestanden kijk zie ik dat Pulse steeds meer MB`s begint in te nemen. Weet iemand hoe dit komt en is het bij jullie ook zo? Ik vind dit namelijk een beetje zonde van mijn geheugen want ik lees er niet heel veel in maar hij update wel iedere dag.. Weet iemand hoe dit zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diego27
  • Laatst online: 09-06 22:14
Ik ben van plan om deze tab aan te schaffen, aangezien ik eigenlijk op zoek ben naar een tab die ook Micro sd's cards ondersteund viel deze eigenlijk af, maar ja Samsung heeft er zo'n mooi pakketje van gemaakt, dat ik er eigenlijk niet onderuit kan om deze aan te schaffen. ;)
Ik zag ergens op het forum dat er mogelijkheden gaan komen om via een externe module extra geheugen toe te voegen, ik doel dan op 32 gig extra geheugen via micro sd.
Eerst zagen we voor de release op de beurzen dat deze ook uit zou gaan komen in 32- en 64 gig.
Wanneer is dat daadwerkelijk het geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwazer
Diego27 schreef op vrijdag 14 oktober 2011 @ 13:05:
Ik ben van plan om deze tab aan te schaffen, aangezien ik eigenlijk op zoek ben naar een tab die ook Micro sd's cards ondersteund viel deze eigenlijk af, maar ja Samsung heeft er zo'n mooi pakketje van gemaakt, dat ik er eigenlijk niet onderuit kan om deze aan te schaffen. ;)
Ik zag ergens op het forum dat er mogelijkheden gaan komen om via een externe module extra geheugen toe te voegen, ik doel dan op 32 gig extra geheugen via micro sd.
Eerst zagen we voor de release op de beurzen dat deze ook uit zou gaan komen in 32- en 64 gig.
Wanneer is dat daadwerkelijk het geval.
Ben je niet in de war met deze? Want die is al langer verkrijgbaar.

Want dit is een connector die je aansluit op je Tablet waarna een MicroSD erin gefrot kan worden...

Afbeeldingslocatie: http://s.s-bol.com/imgbase0/imagebase/large/FC/5/3/3/8/9005000011428335.jpg

[ Voor 9% gewijzigd door Dwazer op 14-10-2011 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jxjcs
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 29-03-2024

jxjcs

...

[...]

Deze kabel moet je hebben:
http://www.smacc.nl/samsu...samsung-epl-3php-tv-kabel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoUseWhatsoever
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 14-01-2024
PacinoAllstars schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 17:56:
Toch overgegaan tot de aanschaf van de tab 10.1 heb er gelijk een custom rom (overcome) op gegooid.

Helaas is een app als wordfreud niet te spelen in landscape mode, weet iemand of er een manier is om wordfreud wel mee te kunnen draaien? Of moet men dan echt de app tab compliant maken?
Ik kan op mijn smartphone ook niet in landscape spelen. Volgens mij is dat ontbrekende functionaliteit in de app en niet in de tab.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Config
De app kan landscape idd uitschakelen. Gebeurt ook bij Battery Dr. bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwazer
Fivel schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 17:49:

[...]

Je stopt je usb kabel in je dock en sluit die vervolgens aan op de hdmi adapter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ebk71
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 23:47
Dwazer schreef op vrijdag 14 oktober 2011 @ 13:14:
[...]

Ben je niet in de war met deze? Want die is al langer verkrijgbaar.

Want dit is een connector die je aansluit op je Tablet waarna een MicroSD erin gefrot kan worden...

[afbeelding]
MicroSD mits je een micro-->>SD adapter gebruikt. Ding is namelijk SD geschikt. Dus voordat er mensen zijn die denken dat ze er geen SD geheugen in kunnen drukken............

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noachdehaas
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 20-11-2024
Sinds vandaag heb ik een vastloper met mijn Tab. Bij gebruik van Google Earth liep de Tab vast waarna ik hem probeerde te herstarten. Sindsdien zit hij vast in een loop. Hij start op waarna het opstartlogo verschijnt en daarna zie je ook nog het bewegende logo van Samsung. Hierna begint hij opnieuw met rebooten. Dit gaat zo oneindig lang door. Als ik opstart met de power knop en de volume toets krijg ik een ander scherm, er is dan een knipperend androidpoppetje dat aan het downloaden slaat. Ook hier blijft hij in vast zitten. Ik denk dat er iets stuk is. Heeft iemand nog een goed advies voordat ik hem instuur voor reparatie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

210667

Opstarten met power- en volume down brengt je in de downloadmodus. Dat is dus een NoGo. Powerknop echt een tijdje ingedrukt houden tot hij echt helemaal uit gaat. Let op het backlight. Daarna alleen opstarten met de powerknop een tijdje ingedrukt houden [10-15sec] tot het Samsung-opstartlogo opkomt. Lukt het dan nog niet, zal er een hard-reset gedaan moeten worden

Harde reset:

Toestel geheel uitzetten
Volume-down ingedrukt houden en dan de aan/uit-knop ingedrukt houden. beiden ingedrukt houden.
Wacht tot 'samsung galaxy tab' op je scherm verschijnt en laat de powerknop los.

Er zijn nu twee picto's op je scherm
Navigeer met de volume-knop-down naar het linker-icoontje en druk dan op volume-up

Je zit dan in de recovery van Samsung. Kies daar met de volume-up/down voor 'wipe/factory-reset en bevestig met de aan/uitknop. Navigeer met de volumeup/down-knop naar 'yes' en bevestig met de aan/uitknop.

Je toestel zal nu geheel gewist worden en naar fabriekssettingen worden gezet.

Al je data ben je wel kwijt na deze actie.

Bovenstaande werkt zeker op een Galaxy Tab 10.1 retail

[ Voor 61% gewijzigd door 210667 op 15-10-2011 09:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 426514

Ik wil al een tijdje een galaxy tab gaan kopen maar ik zit nog met een vraagje. Krijg ik de nieuwe Ice Cream Sandwich automatisch op mijn Tab als ik hem vandaag zou gaan halen?
Ik lees verschillende dingen via google en hier dat er minimaal 18 maanden software ondersteuning moet zijn. Maar ik lees ook dat er maar 1 of 2 software updates komen per apparaat en dat de Tab er al 1 heeft gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

210667

Hangt er helemaal vanaf wat Samsung doet. Garantie dat je ICS krijgt is er niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H92!
  • Niet online
Op Xda zit best een groot groep programmeurs die vanalles doen met de Tab, dus zou me niet verbazen als Samsung niet met een firmware upgrade komt, dat zij dan een custom maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noachdehaas
210667 schreef op zaterdag 15 oktober 2011 @ 05:48:

Je toestel zal nu geheel gewist worden en naar fabriekssettingen worden gezet.

Al je data ben je wel kwijt na deze actie.

Bovenstaande werkt zeker op een Galaxy Tab 10.1 retail
De factory reset heeft voor mij gewerkt. Niet ideaal maar beter dan opsturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

210667

Das mooi..:-) Vraag is nu: Hoe is ie in een bootloop gekomen. Wat was daarvan de oorzaak?

Dat zijn dingen die ik graag altijd zou willen weten..maar goed, hij doet het weer
H92! schreef op zaterdag 15 oktober 2011 @ 12:44:
Op Xda zit best een groot groep programmeurs die vanalles doen met de Tab, dus zou me niet verbazen als Samsung niet met een firmware upgrade komt, dat zij dan een custom maken.
Nah, ICS zal niet zo n probleem zijn, het pporten van Touchwiz naar ICS zal wat complexer zijn. Gewoon afwachten wat er gaat komen.

[ Voor 55% gewijzigd door 210667 op 15-10-2011 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ellen247
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 20-02-2017
Vraagje, is er misschien iemand die weet wat de tab in japan kost? Ben al aan het googlen geweest maar kom het daar nog niet tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noachdehaas
210667 schreef op zaterdag 15 oktober 2011 @ 13:20:
Das mooi..:-) Vraag is nu: Hoe is ie in een bootloop gekomen. Wat was daarvan de oorzaak?
Terwijjl ik muziek luisterde bleef hij hangen op Google Earth. De muziek bleef hangen. Toen heb ik dmv lang de powerknop in te drukken de tab herstart waarna hij daarna niet meer uit de bootloop kwam. Google Earth lijkt dus de boosdoener.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stevennnn
  • Laatst online: 26-08-2023
Vraagje, ik wil mijn 8.9tablet oa gebruiken om voetbal via eredivisie live te bekijken, maar heeft iemand enig idee hoeveel data een voetbalwedstrijd ongeveer is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H92!
  • Niet online
Stevennnn schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 13:20:
Vraagje, ik wil mijn 8.9tablet oa gebruiken om voetbal via eredivisie live te bekijken, maar heeft iemand enig idee hoeveel data een voetbalwedstrijd ongeveer is?
Je kunt beter via wifi filmpjes/uitzendingen bekijken, scheelt enorm veel dataverkeer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stevennnn
  • Laatst online: 26-08-2023
Ik weet dat het veel scheelt in dataverkeer, maar je hebt niet altijd wifi he. Maar aan hoeveel MB moet ik denken bij een wedstrijd, in de laagst mogelijke resolutie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21-07 08:11

zAo

GPLv2 Fanboy

Stevennnn schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 17:23:
Ik weet dat het veel scheelt in dataverkeer, maar je hebt niet altijd wifi he. Maar aan hoeveel MB moet ik denken bij een wedstrijd, in de laagst mogelijke resolutie?
Ik ken de resolutie niet, maar youtube is 135MB per uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vincentc
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 25-06 13:22
Hallo,

Ik heb onlangs de Samsung galaxy tab 10.1 aangeschaft. Ik heb alleen een paar vragen.

- als ik in een email een attachment wil toevoegen, kan ik alleen kiezen voor foto's en video's. Hoe kan ik kiezen voor alle andere documenten/ locaties? Vanuit polaris office kan ik wel de documenten mailen, maar dan kan ik alleen mailen via gmail.

- is er ook een toetsenbord te downloaden waarbij er zoals bij een fysiek toetsenbord de cijfers boven de letters zitten zodat je niet eerst een extra toets hoeft in te drukken oid?

- hoe zit het met die 8mp camera die bij de specs staat op de eerste pagina. Want ik heb volgens mij de nieuwste tab, de p7500, maar die heeft volgens mij slechts een 3 mp camera. Heb ik toch niet de nieuwste, of heeft de oudere een betere camera?

Mvg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melvin0907
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 16-07 15:49
De oudere heeft een betere camera idd, dit heeft te maken met de dikte. De camera module voor 8megapixel past niet in dit mooie dunne aparaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d3vlin
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-07 13:20
Zojuist OTA een update gedaan naar P7500XWKHD. Geen idee wat de veranderingen zijn; kan er niets over vinden. Was ongeveer een 10MB download. Voor de volledigheid:

Model Number: GT-P7500
Android Version: 3.1
Baseband Version: P7500XWKG1
Kernel version: 2.6.36.3
Build Number: HMJ37 P7500XWKHD

Waar ik eigenlijk naar op zoek was is een setting om te voorkomen dat het scherm van de Tab steeds oplicht als er een notificatie is, maar die kan ik helaas niet vinden.

[ Voor 20% gewijzigd door d3vlin op 16-10-2011 23:01 ]

Leaping Lab Rats!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seeKo
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 24-02 13:49
vincentc schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 21:33:
- is er ook een toetsenbord te downloaden waarbij er zoals bij een fysiek toetsenbord de cijfers boven de letters zitten zodat je niet eerst een extra toets hoeft in te drukken oid?
Hackers' keyboard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strunkie

Strunkie

> Post is rechts!

melvin0907 schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 22:49:
De oudere heeft een betere camera idd, dit heeft te maken met de dikte. De camera module voor 8megapixel past niet in dit mooie dunne aparaat.
Nooit een galaxy s2 gezien?
Die is bij de camera module zelfs dunner..

^ Post is hierboven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fivel
Zelf ervaringen mee? Ziet er wel goed uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwazer
Fivel schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 09:52:
[...]

Zelf ervaringen mee? Ziet er wel goed uit!
Ziet er zeker goed uit, waar ik alleen niet zo tevreden mee ben, zijn een aantal machtigingen die hij "nodig" heeft:
Machtigingen
Deze app heeft toegang tot:
Bedieningselementen hardware
audio opnemen
Hiermee krijgt de app toegang tot het audio-opnamepad.
Uw persoonlijke gegevens
door gebruiker gedefinieerd woordenboek lezen
Hiermee kan een app privéwoorden, namen en woordcombinaties lezen die de gebruiker heeft opgeslagen in het gebruikerswoordenboek.
contactgegevens lezen
Hiermee kan een app alle contactgegevens (adresgegevens) zien die op uw apparaat zijn opgeslagen. Schadelijke apps kunnen dit gebruiken om uw gegevens te verzenden naar andere personen.
Alles weergeven
Bedieningselementen hardware
trilstand beheren
Hiermee kan de app de trilstand beheren.
Uw persoonlijke gegevens
schrijven naar door gebruiker gedefinieerd woordenboek
Hiermee kan een app nieuwe woorden schrijven naar het gebruikerswoordenboek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fivel
Dwazer schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 11:22:
[...]

Ziet er zeker goed uit, waar ik alleen niet zo tevreden mee ben, zijn een aantal machtigingen die hij "nodig" heeft:

[...]
True! Maar hij vraagt geen internetverbinding, dus wat kan die app uiteindelijk met je contactgegevens doen?
Pagina: 1 ... 25 ... 56 Laatste